۱۴۰۱ خرداد ۱, یکشنبه

شکستِ استراتژیکِ روسیه در جنگ علیه یوکرئین

 میگویند که یکی از معمارِانِ  اصلیِ روسیهٔ پس از فروپاشیِ اتّحادِ شوروی  فردی به نامِ «نیکولای پاتروشف»  است و اگر بلایی بر سرِ «نادرقلی پوتین» بیاید؛ این شخص جانشینِ او خواهد شد. «نیکولای پاتروشف» اکنون در اوایلِ ۷۰ سالگی است. گفته میشود که معمارِ اصلیِ تجاوز به یوکرئین نیز همین شخص بوده است.

آنچه که جنگِ یوکرئین به این گروه از سردمداران نشان داد؛ این بود که مدّتِ ۳۰ سال است که در «مالیخولیا» زندگی کرده اند و بنیادهایِ تدوینِ استراتژیهایشان هیچیک بر اساسِ واقعیّتهایِ موجودِ زمینی نبوده است. به همین دلیل نیز در این جنگ بر علیهِ کشوری بسیار کوچکتر و ظاهراً از نظرِ نظامی ضعیفتر نه تنها ۳۰٪ از ارتشِ خود را از دست دادند؛ بلکه از سوریه نیز عقب نشینی کردند. امّا شکستها در همین محدوده باقی نمیمانند و حتّی تصرّفِ بخشی از مناطقِ شرقیِ یوکرئین نیز نمیتواند پیروزی به حساب آید. زیرا روسها در جبههٔ اقتصادی نیز دچارِ شکستهایِ سنگینی شده اند که هر روزه بر دامنهٔ آن افزوده میشود و به همین دلیل اکنون به فکرِ تغییرِ نظامِ اقتصادیِ روسیه بر آمده اند که نتیجهٔ آن افتادن به دامی است که از سالها پیش «ژی جین پینگ» با «لبخندی ملیح» برایِ دار و دستهٔ «پاتروشف - پوتین» طرّاحی و پهن کرده اند.

روسها میگویند که میخواهند نظامِ اقتصادیِ نوین خود را از چین کُپی برداری کنند امّا مشکلِ «پاتروشف» و «نادرقلی پوتین» این است که مانندِ آن کنیزک «کدو» را ندیده اند. این «معمارانِ جهانِ سوّمی» (پاتروشف - پوتین)؛ همچنان در مالیخولیاها زندگی میکنند و مانندِ سگها به دنبالِ دُمِ خود میدوند و نمیدانند که چکار باید بکنند؟ زمانی که میگویند چینیها اقتصادشان چنان تنظیم شده است که حتّی اگر خریدارِ خارجی نداشته باشند؛ بازارِ داخلی دارند که میتواند اقتصادشان را زنده نگهدارد؛ اشتباهِ آن «کدویی که کنیزک ندید» را تکرار میکنند و آن «کدو» این است که چین یک و نیم میلیارد جمعیّت دارد که به خودیِ خود بازارِ بزرگی است و زمانی که چین کار را آغاز کرد؛ از «برده فروشی» به کمپانیهایِ بین المللی آغاز نمود و همین اکنون نیز اگر مشتریانِ خارجیِ خود را از دست بدهد؛ این جمعیّتِ بزرگ میتواند بلایِ جانش شود. زیرا به همین سادگی نیست که مردم قدرتِ خریدِ خود را از دست بدهند و همچنان «مشتری» باقی بمانند. امّا روسها نه تنها چنین ارتشِ عظیمی از «بردگان» را ندارند؛ بلکه کمپانیهایِ بزرگ نیز در صددِ ویران کردنِ اقتصادِ روسیه هستند  تا «پاترشف ها» و «نادرقلی پوتین ها» دیگر از این «گُه ها» نخورند.

امّا حاکمیّتِ مالیخولیاییِ روسیه گوشش به این حرفها بدهکار نیست و فکر میکند که میتواند با رواجِ کمبودِ موادّ غذایی از دنیا انتقام بگیرد و خود را برایِ جنگهایِ انتقامیِ آینده آماده سازد. «انتقام گرفتن» نتیجهٔ روانیِ «شکست» است. این تفکّر احمقانه روسها را حتّی در کشورهایِ فقیر نیز به عنوانِ «اراذل و اوباش» جلوه خواهد داد و در عرصهٔ «تبلیغات» نیز در گسترهٔ بین المللی شکست خواهند خورد و نتیجه همانی خواهد شد که از آغاز گفته ام یعنی یک پیروزیِ بی دردِ سر برایِ چین و آغازی نو برایِ روسها برایِ «کون دادن به ژی جین پینگ».

امّا این جنگ تا کنون نشان داده است که اگرچه اروپا ظاهراً در «مالیخولیاهایِ امام حسین اوباما» به عنوانِ بخشی  و همچنین نمونه ای از «حکومتِ جهانی» بود؛ نتوانست خود را در کنارِ «آمریکایِ جو بایدنِ خِرفت» نگهدارد. زیرا «تفکّرِ امام حسین اوبامایی» را زمینه ای برایِ ادامهٔ «مُفت خوریِ خود» میدید و از سویِ دیگر خودش را چنان اسیرِ «آدیداس فروشی» کرده بود که نتوانست عواقبِ چنین ریخت و پاشهایِ سیاسی و اقتصادی را در «شرایط جنگی» ببیند. و البتّه اوباشانی مانندِ «شرودر»؛ «آنگلا مرکل» و «اولاف شولتس» و ... همیشه بر طبلِ «انشاءالله گربه است» کوبیده بودند. امّا اکنون میبینند که «گربه ای در کار نبوده و  نیست» بلکه «کفتارهایِ دندان تیز» بودند و هستند.

در آینده شاهدِ دو احتمال برایِ روسیه خواهیم بود:

۱- هضم و جذب شدن توسّط چین.

۲- فروپاشیِ فدراسیونِ روسیه از درون.

هر ۲ سناریو یک معنی خواهند داشت: «دیگر روسیه ای وجود ندارد»

به ثمر رسیدنِ هرکدام از این سناریوه؛ نشان میدهد که «نادرقلی پوتین» و «پاترشوف» و سایرِ اوباشان؛ آنچنان نیز که بر ساز و دُهُل میکوبیدند؛ باهوش نبوده اند.


کژدم

۹۸ نظر:

  1. https://mobile.twitter.com/Mr_DarkMonster/status/1528587774550482945

    پاسخحذف
  2. چی کار کردی ای کژدوم؟
    هر وقت به پاسدار و آخوند و امام و پیامبر فح ش می دیم. نظر قابل ثبت نیست. در وبلاگهای دیگر چنین نیست. گویا تنظیماتی در بلاگ اسپات گذاشتی که فح ش به امام باشد ثبت نمی کند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من کاری نکرده ام؛ فقط بعضی وقتها که آش زیاد جوش میخورد؛ فتیله را پایین میکشم تا تَه نگیرد.

      حذف
  3. https://mobile.twitter.com/SaeedHafezi631/status/1528775172475568129

    زندگی ایرانیان از دریچه یک ویدیو

    پاسخحذف
  4. تو منطقه ما هرکی از قدیم مهاجرت کرده(اکثرا کشورهای عربی)الان زندگیشون بینهایت برابر بهتر از ما هست.یک نسل زحمت کشید چند نسل بعد خودش آسایش و راحتی دارن از زندگیشون لذت میبرن.الان هم باید جور روزگار رو بکشیم تا نسل های بعد بتونن زندگی بهتری داشته باشن.
    زمان رضا شاه که کلا قحطی بوده و بیماری البته کشف حجاب هم انجام میشده.زمان محمدرضا شاه مردم طرف ما اصلا نمیدونستن تهران کجا میشه و اصلا معنی ایران و کشور چیه؟همه میرفتن کشورهای عربی کار میکردن تا از راه حلال یه نونی سر سفره زن و بچشون بزارن.الانم همینه ما کسخل شدیم افتادیم دنبال رسانه ها و اینکه خامنه ای و سپاه چی گفته یا تهران چه تصمیمی برامون میخواد بگیره و... این رسانه ها با تکنیک های روانشناسی ذهن انسان رو اسیر خودشون میکنن.

    پاسخحذف
  5. ولی اینکه کژدم میگین شمن ها با ضریب iq بالا باعث پیشرفت رو میشن رو من رد نمی‌کنم ولی به عنوان تنها معیار یک رهبر شایسته در نظر نمیگیرم.کشور امارات بنیان گذارنش چند تا خانواده بودن که زندگی معمولی مثل بقیه داشتن در کنار هم کشور امارات رو تاسیس میکنن ولی اون نشانه‌هایی که شما برای شمن ها در نظر میگیرین رو من بشخصه بخاطر داستان های که درباره شیوخ امارات گفته میشه ندیدم.تنها نکته مهم اینه که انسانهای شریفی بودن و احترام همیشه بین مردم و دولت چه ابتدایی و چه امروزش وجود داره و شرافت انسانی نادیده گرفته نمیشه.البته منکر هوش و استعداد رهبران نیستم فقط میخوام بگم بیشتر از اینکه باهوش باشن آدم های درستکاری بودن و اون هم برمیگرده به نظرم به ذات انسان ها و ربطی به تربیت و آموزش نداره.با این این وضعیتی که تو ایران شکل گرفته از بیت رفتن حکومت فعلی بدون وجود اپوزوسیون مثتدر در نهایت ایران به قسمت‌های مختلفی تجزیه میشه و حکومت های خودمختار شکل میگیره.البته روسیه زودتر از ایران این اتفاق براش میفته.

    پاسخحذف
  6. https://www.youtube.com/watch?v=1PC7DzTRS7A

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مشکلِ «تاکر کارلسون» این است که دوربینش را در یک جایِ ثابت و در زاویه ای ثابت قرار داده است. «تاکر کارلسون» در تبلیغِ این نظریه که آمریکایِ جو بایدن باعث شد تا روسها به یوکرئین حمله کنند؛ کاملاً نادرست است. روسها سالهایِ سال بود که در این فکر بودند و منتظرِ فرصت بودند. دولتِ جو بایدن فقط به انتظارِ این حرکت نشسته بود. تا «نئاندرتالهایِ روس» در تله بیفتند.
      راستی چهرهٔ «نادرقلی پوتین» را با چهرهٔ «نئاندرتالها» مقایسه کرده اید؟ ... اگرتا کنون نکرده اید... حتماً گوگل کنید و شباهتها را ببینید.
      برایِ شکارِ میمونها؛ سنگی را سوراخ میکنند. به طوریکه قُطرِ سوراخ از «مُشت» کوچکتر باشد. سپس دانه ای در آن سوراخ گذاشته و میمون به طرفِ سنگ رفته و دستش رادراز و آن دانه را در «مُشت» میگیرد.
      نتیجه اینکه:
      کارِ «نادرقلی پوتین» تمام است و مُشتَش را نمیتواند از درونِ سوراخ بیرون آورد.
      گیرم که سوراخ آنجاست... تو چه گُهی آنجا میخوری؟

      حذف
  7. چه زیبا گفت ایرج میرزا :

    " تا در ایران بُوَد ملا و مفتی
    به روز بدتر از این هم بیفتی"

    پاسخحذف
  8. https://tinyurl.com/5n753xzf

    آیا نگفتم که رژیمِ «چین» یک حاکمیّتِ «نئو نازیِ » است؟
    «نادر قلی پوتین» نیز یک «نئونازی» است که با ادّعایِ «نازی زدایی» به «یوکرئین» حمله کرد. از حماقتهایِ «نادرقلی پوتین» که بگذریم که چگونه مغزش را گاییدند که خودش را به این «چاه مستراح» انداخت؛ ساختارِ «روسیه» یک ساختارِ «نژاد پرستانه» است که معلوم نیست که «کدام نژاد؟»... آیا روسها نژادِ خاصّی هستند؟
    شاید شباهتهایِ زیادی به «نئاندرتالها» داشته باشند (مانندِ شخصِ نادرقلی پوتین).... امّا «نژادِ خاصّی» نیستند.
    «چینی زدایی» و «روس زدایی» در ایران؛ یک وظیفهٔ میهنی است.

    پاسخحذف
  9. https://m.youtube.com/watch?v=mnuOLhL_YjE

    کژدم بنظرت تو حکومت آینده ایران اگه اسلحه آزاد باشه نتیجه ای بهتر از این میده؟

    پاسخحذف
  10. https://m.youtube.com/watch?v=yQqthbvYE8M

    یواش نوح هراری هنوز از واقعیت‌ها داره فرار میکنه و با کلمات سعی داره جنگ رو که در ادامه مسیر رسیدن به صلح پایدار هست،رو وارونه نمایش بده.

    پاسخحذف
  11. شاید یک خبرِ خوب برایِ ایرانیانی که از راهِ معاملاتِ «کریپتو کارنسی» پول در می آورند.
    دیروز با کسی ملاقات کردم که میگویند «بیت کوین» را زمانی خریده بود که ارزش آن حدودِ ۴ دلار بوده است و با ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری و دست نزدن به آن دارایِ ۲۵۰ «بیت کوین» بوده است که همهٔ انها را در زمانی که قیمتِ آن حدودِ ۶۰ هزار دلار بوده است فروخته و بعد از آن فقط خرید و فروشِ کوتاه مدّت میکرده است و زمانی که نیروهایِ روسیه آمادهٔ حمله به یوکرئین میشدند؛ همهٔ سکّه هایِ خود را فروخته دیگر در این بازی نیست.
    ایشان میگفتند که تنها کریپتو کارنسی که ارزش آن از حدود ۸۰ دلار تقریباً به صفر رسیده است؛ نامش «LUNA» است که به نامِ «TERRA LUNA» نیز شناخته میشود و معادلِ ۵۰۰۰ دلار از این کریپتو کارنسی خریده است و تا کنون سرمایه اش ۴ برابر شده است و اگر این کریپتو کارنسی حتّی اگر قیمتش به ۵ دلار افزایش یابد؛ او صاحبِ ۱۰۰ ها میلیون دلار خواهد شد. نظرِ این شخص این بود که در ۲ ماهِ آینده قیمتِ این کریپتو کارنسی به شدّت اوج خواهد گرفت.
    اگر پولی دارید که میتوانید از باختنش چشم بپوشید میتوانید بر رویِ این سکّه سرمایه گذاری کنید. با قیمتِ بسیار پایینی که دارد؛ فکر نمیکنم که چیزی از دست بدهید. مگر اینکه به صفر برسد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بلیط بخت آزمایی را شاید یک میلیارد دفعه بخرید ولی فقط ببازید.

      حذف
  12. https://m.youtube.com/watch?v=S-6WNmL26wE

    لونا سومین رمز ارز برتر بازار کریپتو بود که تو رسانه ها گفته میشه در اثر تهاجم چند موسسه مالی عظیم پشتوانه اش رو از دست داد و ارزشش از بین رفت ولی بیشتر مربوط به جنگ روسیه است که هدفشون سقوط ارزش بیت کوین به مبلغی هست که هزینه انرژی استخراج بیت کوین و ارزشش باهم همخونی نداشته باشن.بنیاد لونا مستقر در کره جنوبی ۸۰ هزار بیت کوین رو فروخت که گفته شده برای حمایت از ترا بوده ولی بیشتر مربوط به جنگه بنظرم.
    همین گرانی‌هایی که هر روز اخبارش از ایران میاد هم بی‌ربط به سقوط ارزش بیت کوین به ۲۸k نیست.ولی مسئله مهمتر الان ارزش طلا هست که ویدئو بالا بخوبی داره توضیح میده.با توجه به شروع بیماری‌های جدید و کشورهایی که اقتصادشون متعلق به خره من پیشنهادم خرید سهام شرکت های دارویی و واکسن‌ها هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من طرفدارِ لونا و یا سایرِ کریپتو کارنسی ها نیستم. امّا با سرمایه گذاریهایِ بسیار کوچک میتواند دوباره زنده شود. اگر هم زنده نشود؛ پولِ زیادی از دست نمیدهی. امّا اگر زنده شود؛ میتواند بسیار مؤثر باشد. الآن خریدنِ طلا میتواند سرمایه گذاریِ دراز مدّتِ خوبی باشد ولی بازدهیِ آن کُم است. امّا لونا ارزش خود را به شدّت از دست داده است و با سرمایه ای بسیار اندک مثلِ ۱۰۰ دلار میتواند بازدهیِ غیرقابل تصوّری داشته باشد و اگر نداشت؛ چیزی از دست نداده ای. خریدِ سهامِ شرکتهایِ دارویی سرمایه گذاریِ خوبی است ولی بازدهیِ کمی دارد و با ۱۰۰ دلار سودی در حدّ «پشگل» خواهد داد.... فرض کنید که ۱۰ برابر شود .... فرقِ زیادی با بود و نبودش نیست.

      حذف
    2. پروژه لونا داره آپدیت میشه به لونا 2

      حذف
    3. اگر پروژهٔ لونا ۲ همین سکّهٔ لونا باشد که در دسترس است؛ پیشبینی آن شخص درست در می آید و میلیاردر خواهد شد.
      امروز ارزش لونا حدود ۳۰٪ پایین آمد که تعجّب آور بود.
      دو سناریو محتمل است:
      ۱- لونا ۲ یک سکّهٔ جدید است و عدّه ای لونا رایج را فروختند تا خود را برایِ خریدِ لونا ۲ آماده کنند.
      ۲- لونا ۲ همین لونایِ رایج است و کَلان سرمایه گذارانی که در پشتِ لونا هستند؛ میخواهند قیمتش را پایین آورده و خودشان جمع کرده و دوباره به بازار بریزند.
      در خبرها هست که از امروز لونا دوباره عرضه میشود. نمیدانم که این خبر چقدر دقیق است؟ امّا در خبرها بود.

      حذف
    4. آنچه که در این رابطه اهمیّت اصلی را دارد؛ بازگشتِ TERRA با چند میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید به عنوانِ پشتوانه است.

      حذف
    5. فعلا خرید فروش لونا به علت بروزرسانی به لونا 2، متوقف شده.

      احتمالا همون فرضیه دوم درست باشه

      حذف
    6. در ۲ روزِ اخیر به خاطرِ اینکه نظرِ آن شخص را منتشر کردم؛ وظیفهٔ خود دیدم که در رابطه با سکّه هایِ کریپتو کارنسی اندکی مطالعه کنم تا ببینم که چگونه کار میکنند؟ تا در اختیار خوانندگان بگذارم تا سرشان کلاه نرود و نا آگاهانه واردِ میدان نشده و پولشان را هدر ندهند.
      آنچه که دریافتم این بود:
      ۱- هر سکّه ای دارایِ یک «خزانه» است. در این خزانه ها از چند ۱۰۰ میلیون گرفته تا ۱۰۰۰ تریلیون سکّه وجود دارد. این خزانهٔ اصلی را ۱۰ ها میلیارد دلار از طرفِ سرمایه گذاران حمایتِ مالی میکند. در واقع آنچه در خزانه وجود دارد و یا خریداری شده است را سرمایه گذاران حمایتِ مالی میکنند.
      ۲- بخشی از این سکّه ها توسط مردم خریداری میشود که در واقع مردم نیز به جرگهٔ سرمایه گذاران می پیوندند. این بخش از سکّه ها که خریداری شده اند را «Market Cap» میگویند (تعدادِ سکّه هایی که در بازار هستند و از خزانه خارج شده اند).
      ۳- اگر کسی بخواهد خریدِ کلانی داشته باشد و فروشندگانِ اندکی در بازار باشند؛ آن خریدار مجبور میشود که بخشی از خریدِ خود را به قیمتِ روز از خزانه بیرون بکشد و وارد بازار کند و به این ترتیب است که Market cap بزرگ میشود و در ضمن پشتوانهٔ مالیِ خزانه نیز بیشتر میشود.
      ۴- بزرگ شدنِ Market cap و بالا رفتنِ داراییِ مالیِ خزانه بر رویِ ارزشِ مثبت دارد. امّا زمانی که مردم میترسند و به فروش روی می آورند؛ ارزشِ سکّه پایین می آید که بخشی از آنرا کسانی که به قیمتِ بالا خریده اند با ارزان فروشیِ اجباری میپردازند و بخشی از آنرا سرمایه گذارانی که پشتوانهٔ مالیِ خزانهٔ اصلی را برعهده دارند میپردازند و اگر پشتوانهٔ خزانهٔ اصلی به صفر برسد؛ دیگر کار تمام است. یعنی اینطوری نیست که سرمایه گذاران نمی بازند و فقط مشتریها هستند که میبازند.
      زمانی که میخواهید سکّه هایتان را بفروشید و خریداری وجود ندارد؛ ولی میبینید که با ارزشِ بسیار کمتری باز هم میتوانید بفروشید در حالی که ظاهراً خریداری وجود ندارد. بنابراین در واقع سکّه هایتان را به قیمتِ روز به خزانه میفروشید و اینگونه است که پشتوانهٔ خزانه خالی شده و تضعیف میشود و سکهّ ارزش خود را از دست داده و «عاشورا» و گریه و زاری راه می افتد.

      حذف
    7. https://arzdigital.com/terra-2-0-luna-airdrop/

      حذف
    8. با این اوصاف، لونا 2 بخریم یا نخریم؟؟

      حذف
    9. نخست اینکه اطّلاعاتی که در لینکِ پایین داده شده است کاملاً نادرست است.

      https://arzdigital.com/terra-2-0-luna-airdrop/

      زیرا همین الآن Market cap لونا ۲۰۰ میلیون سکّه بیشتر از آن چیزی است که این وبسایت میگوید و TERRA در مجموعهٔ Market cap و خزانه ۷ هزار تریلیون سکه را معرفی میکند. این نشان میدهد که مجموعهٔ سرمایه هایِ جمع آوری شده به اندازه ای است که میخواهند با ارزشی بسیار پایین شروع کنند و به همین دلیل است که میبینیم که ارزشِ لونا در حالِ پایین آمدن است. آن ۳۰۰ میلیون سکّه برایِ جبرانِ ضررها نیز بسیار کم ارزش است. امّا نشان از آن دارد که لونا در حالِ آغازی جدید است و پس از این «بحرانِ ظهورِ دوبارهٔ کنونی» به حالتِ نُرمال باز خواهد گشت.
      امّا اینکه لونا بخرید و یا نخرید؛ بنا بر سقفِ «ریسک پذیریِ شخصی»؛ پیشنهادِ من این است که بخرید.
      فرض کنید که یک میهمانی داده اید و ۱۰۰ دلار برایتان آب خورده است. میهمانها آمده و خورده اند و با چهره ای خندان رفته ولی بعد از ترکِ میهمانی نیز گفته اند که قورمه سبزی بویِ بدی میداد و یا سیبزمینی ها خوب سرخ نشده بود..... آن چه دوغی بود که سرِ میز گذاشته بودند؟.... و الی آخر که خودتان بهتر میدانید.
      امّا اگر نمیتوانید حتّی از یک دلار نیز چشم پوشی کنید؛ بهتر است که نخرید.

      حذف
    10. در ضمن چیزی به نامِ لونا ۲ وجود ندارد؛ بلکه فقط اسمِ لونا را به «لونا کلاسیک» تغییر داده اند. همین. به قصّه ها یی که میشنوید اهمیّت ندهید.
      همهٔ سیستمهایِ کریپتو کارنسی بر اساسِ سیستمِ «کازینوها» سازمان یافته اند.
      پول میدهی.... ژتون تحویل میگیری.... در آخرِ بازی ژتونهایت را به پولِ نقد تبدیل میکنی.

      حذف
    11. ارزش لونا از دیروز تا کنون ۵۰٪ پایین آمده است. این سقوطِ ارزش در سطحِ Market cap بوده است و تغییری در داراییِ سکّه های خزانه بوجود نیامده است. این امر به این معنی است که عدّه ای ترسیده اند و میفروشند و عدّه ای نیز در حالِ خرید به قیمتهایِ پایین هستند تا پس از اعلامِ نهایی قیمتها از طرفِ تیمِ TERRA بازار آرام بگیرد و قیمتها بارِ دیگر بالا برود.

      حذف
    12. در ضمن به نویسندهٔ احمقِ این وبسایت بگویید که به به کلاسهایِ «اَکابر» برود و «سوات» یاد بگیرد و به مردم «کُس شعر» نگوید.

      https://arzdigital.com/terra-2-0-luna-airdrop/

      حذف
    13. ممنون از توضیحات شما.
      پس همین لونا کلاسیک را می خریم.

      باز هم سپاس

      حذف
    14. کژدم خیلی به این پروژه لونا ایمان دارین.تو صرافی کوکوین الان قیمتش رو ۴ دلار زده نمیدونم میشه خرید و فروش کرد یا نه

      حذف
    15. اندکی صبر کنید تا آبها از آسیاب بیفتد و ساکن شود. الآن خر تو خره. همان ۴ دلاری که گفتید هنوز از طرفِ TERRA به صورتِ رسمی تأیید نشده است.
      زمانی که در حالِ جنگ هستی؛ دچارِ بحران هستی. زمانی که میخواهی تا ویرانیها را بازسازی کنی؛ باز هم در بحران هستی.
      این بحرانها زمانی از میان میروند که «اعتمادِ عمومی» جلب شود.
      به همین خاطر نیز گفتم که در حالتی سرمایه گذاری کنید که آن سرمایه برایتان ارزشی در حدّ یک میهمانی و یا خریدنِ یک کیلو خیار باشد تا اگر نیز از میان رفت؛ دچارِ بحران نشوید. امّا اگر به میوه نشست؛ مرحمی بر زخمها باشد.

      حذف
    16. چندین بار بخشی از سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» را منتشر کردم که مطلبِ اصلیِ آن این جمله بود:
      (بحران «حفره» نیست.... بلکه «نردبان» است)
      من این بحران را «نردبان» میبینم که میتوانید از آن استفاده کنید. به شرطی که ریسکِ بالا نکنید. زیرا امکانِ سقوط از نردبان نیز وجود دارد.

      حذف
    17. من پیشنهاد کردم که «لونا کلاسیک» بخرید و نگفتم که «TERRA» بخرید.

      حذف
    18. هنوز خرید و فروشها در درونِ Market cap انجام میگیرند و در حدّی نیستند که از خزانهٔ اصلی برداشت کرده و به Market cap تزریق شود. نقطهٔ بحران دقیقاً همینجا است. زیرا بسیاری از خریداران گیج تشریف دارند و نمیدانند چکار کنند. امّا عدّه ای از آنها در حالِ بالا رفتن از «نردبانِ بحران» هستند و میدانند که چکار میکنند.

      حذف
    19. کژدم هنوز لونا کلاسیک به بازار عرضه نشده الان بر سر خر مرده داره قیمت گذاری میشه. تو okex در حال حاضر 5.6 دلار ارزش داره دوست شما گفته بود اگه به 3 دلار برسه میلیاردر میشه. ولی احتمالا امکان فروشش رو صرافی بسته ولی کلا بازار مالی سود شما رو از ضرر ینفر دیگه تامین میکنه.یعنی یجورایی یگروهی همیشه تو بحرانن و گروه دیگه از بحران زده ها تامین میشن.البته اون چیزی که شما میگین( سرمایه گذار) در واقع مربوط به گروهی میشه که هر چقدر بحران ها بیشتر بشه ریسک بیشتری میکنن به امید روزی که بحران به پایان برسه.

      حذف
    20. https://www.kucoin.com/trade/LUNA-USDT

      خرید و فروش به قیمت 5 دلار داره انجام میگیره.کژدم پول وبسایتتون ظاهرا تامین شده

      حذف
    21. آنچه که ۵ دلار فروش میرود؛ لونا کلاسیک نیست بلکه Terra Classic است. از ۱۹ دلار شروع شد و تا ۳ دلار پایین آمد و اکنون در حدود ۵ دلار تغییراتِ اندکی میکند.
      باید مواظب باشید که گیرِ وبسایتهایِ ظاهراً صرّافی نیفتید. برخی از این وبسایتها وبسایتهایِ «شرط بندی» هستند و شما در واقع کریپتو کارنسی نمی خرید؛ بلکه شرط بندی میکنید که مثلاً در جند دقیقه و یا چند ساعت و یا .... آینده؛ فلان سکّه قیمتش بالا میرود و یا پایین می آید و اگر پولتان ۲ و یا ۳ برابر نشود؛ نمیتوانید پولتان را خارج کنید. برخیها نیز زمانی که در زمانِ مشخّصی خریدهایتان را نفروشید؛ خودسرانه آنرا میفروشند و کارمزد خود را کم میکنند و پول شما در مدّت کوتاهی فرسایش یافته و تقریباً به صفر میرسد.

      من خودم را با این پیشنهاد حسابی گیر انداخته ام و تلاش میکنم که کسی متضرّر نشود.
      کاش چنین پیشنهادی را از همان آغاز نمیکردم.
      نظرِ یکی از خوانندگان که گفت: اگر کسی پول در می آورد؛ از ضرر دیگران است؛ کاملاً درست میگوید.
      کریپتو کارنسی ها مانندِ کازینو عمل میکنند.
      با خرید و فروشهایِ کوچک نمیتوان در قیمتها تأثیر گذاشت زیرا در همان محدودهٔ Market cap میماند. فقط خریدها و فروشهایِ بزرگ که خزانهٔ اصلی را تحتِ تأثیر قرار میدهند قیمتها را میتوانند به شدّت تغییر دهند.

      حذف
  13. سلام کژدم. در حادثه کشتار تگزاس اطفال بیگناهی کشته شدند ولی قسمت مسخره داستان این است که تمام بی شرفهای رسانه ها ی گلوبالیسم و چپ از هویت مهاجم که از انگلهای مهاجر لاتین تبار چیزی نمی گویند حالا اگر سفید آمریکایی به گربه مهاجرین میگفت پیشی این رسانه ها از نیویورک تایمز و واشنگتن پست و سی عن عن و ایران اینترنشنال چه سوزها نمی کردند .

    پاسخحذف
  14. https://mobile.twitter.com/Jasminolsaltane/status/1529535614441472000
    بین این همه جمعیت کافیه ینفر بگه من ریدم به همه ی اماما. همه ی این خون های حسینی بهت حمله ور میشن ولی وقتی مملکت تحویل جانشین امام زمان باشه انتظار نتیجه ای غیر از دست دادن فرزندانتون رو دارین؟

    پاسخحذف
  15. https://mobile.twitter.com/SaeedHafezi631/status/1529787105211297792
    اون بشکه ها که میگن نزنین مطمئنم لباس شخصی های وابسته به نظامن

    پاسخحذف
  16. https://mobile.twitter.com/AliHamid27/status/1529560641639415809
    گله های انسانی با شعار رضا شاه روحت شاد دارن قله های ترقی و پیشرفت رو فتح میکنن.مردم همیشه همین شکله مهم این نیست که ۴۳ سال دارن گاییده میشن و رضا و محمدرضا شاه هردو زیر خاکن.حتی مهم نیست که شاهزاده و همسرش با اون قوانین دموکراتیکش و منشور سازمان ملل حتی چارتا گوسفند هم نمیتونه سازمان دهی کنه. بماند که خود شاهزاده تا خایه رو تحمل میکنه تا هر شب سردار های سپاه و بسیجی های خوب رو راضی نگه داره شاید این اوباشگرا به قدرت برسوننش.

    پاسخحذف
  17. فرقی نمیکنه ترامپ بر مسند قدرت باشه یا بایدن،روسیه تزاری ابر قدرت جهان باشه یا چین کمونیستی هر کس ناکسی روی کار بیاد عاشق این شیعیان میشه.منابع طبیعی کشور رو با تخفیف ۵۰ درصدی می‌خرن نوابغشون هم روزی ۱۰ ساعت کار تو دمای -۱۰ درجه در حال یخ زدن هستن.دیگه چه سرمایه ای تو این خراب شده هست که این حکومت در اختیار خارجی ها قرار نداده باشه؟

    تحریم ها فقط بهونه ان که مردم رو همیشه در وضعیت بخور نمیر نگه دارن وگرنه همه ی فرزندان این اوباشگران بهترین زندگی رو در کشورهای غربی دارن.آیا روزی این سرزمین آفرینندگان رو بخودش میبینه؟منکه بعید فکر میکنم.این سرزمین محل تولد گاو ها و گوسفند ها و کلاغ های خبرچین و لاشخورها و هر جک و جونوری هست الا انسان.هیچ انسانی تو اینجا بدنیا نمیاد البته بهتر که نیاد چون چیزی جز رنج نصیبش نمیشه.اون کسی که گفت کوه ها از قعر دریا ظهور میکنن بگین کوه های ایران هزار و چهارصد سال قدمت دارن و اصلا فضایی برای ظهور کوه جدیدی وجود نداره.دویست سال قبل دیدید که باب چطور به گلوله بسته شد.تنها بابی که این مردم میپذیرنش باب گاییده شدن هست.

    پاسخحذف
  18. https://mobile.twitter.com/shahinnajafi80/status/1529841550594740226

    حتی یکبار این جامعه خیلی‌خیلی باهوش ایران نمی‌خوان درک کنن که همین اروپایی ها و مستعمرانش پشت پرده این رژیم حامی اصلیشن و این اپوزوسیون ساختگی تون که تو کونشون مراسم رقص برگزاره که بازی رو لغو کردیم، فقط در حال جهت دهی اذهان عمومی با بازیچه قرار دادن افرادی مثل حامد اسماعیلیون(همسر و پدر مسافر پرواز اکراین) هستن؟کی میخوایم از مرحله افتخارات قلابی و بی ارزش بدنبال افتخارات واقعی باشیم؟تا کی با این موش و گربه بازی‌ها میتونین تغییر بنیادین ایجاد کنین؟این روزها که آبادان داغدار از دست رفتن عزیزانش هست و گفته میشه بوی اجساد که محوطه آوار رو گرفته بجای اینکه اپوزوسیون بدنبال راهی برای ایجاد همدلی بین سایر شهر ها و استان ها با آبادان باشه و حتی خشم و خشونت مردم رو با کشتن چند تا از مسئولین و فرماندهان رده بالا گرامی بدارن ببیند ایرانیان چه افتخاری دارن کسب میکنن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی؛ باید از تمامی اشکال مبارزه و حقوقِ مردم پشتیبانی کرد. امّا مشکل اینجاست که «اپوزیسیون قلّابی» وظیفه اش را به مسائل کوچک فرو کاسته است.
      یک اپوزیسیونِ قدرتمند و واقعی (اپوزیسیون در قامتِ حکومتی) میتواند به صورتی گسترده در همهٔ موارد فعّال باشد. امّا.... گفت:
      «آنچه یافت می نشود.... آنم آرزوست»

      حذف
    2. https://tinyurl.com/3rcmkdnf

      این شد حرفِ حساب.... یک گام به پیش.... نخستین تجربهٔ «وحدتِ ملّی»..... احساسِ زیبایِ ایرانی بودن....
      گامی برایِ «هویّتِ ملّی».... و نه «هویّتهایِ احمقانهٔ دهاتی-قومی»

      حذف
  19. سلام کژدم. باز هم مثل همیشه امت همیشه در صحنه ضمن شرکت در «سلام فرمانده» و بیعت مجدد با رهبر کبیر انقلاب و جانشین امام زمان در بروز عصبانیت خود از رهبر مهربان خودو مسئولان ولایی استمداد کمک. نیرو و ابزار برای آوار برداری کردند و مرگ بر مسئول بی کفایت سردادند که مخاطب خاصی نداشته و ممکن است به فرماندهان میدانی جنگ اکراین باشد یا فرماندار تگزاس

    پاسخحذف
  20. کژدم اگر درست متوجه شده باشم اون لونا سابق که دوستان میلیاردی صاحبش شدن هنوز خر مرده محسوب میشه و این لونا 5 دلاری نقش پیش خرید لونا جدید هست که بعدا به نگهدارنده هاش داده باشه

    پاسخحذف
  21. منکه به همون ذخیره بیت کوینی خودم بیشتر باور دارم تا این لونا.چند وقت دیگه احتمالا لونا 3 هم بیاد

    پاسخحذف
  22. از «کریپتو کارنسی» خیلی پولدار شدیم. در ایران نیز به جز آه و ناله و سوز و گداز هیچ خبری نیست. شاید بهتر باشد در بارهٔ تاریخچهٔ زندگیِ «مَدونا» و یا «مایکل جکسون» حرف بزنیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم این بازارهای مالی بازیگرانی توش داره که خامنه ای در قیاس باهاشون اهورامزداست.حساب کنین پدران این حکومت اونجا حضور دارن.

      حذف
  23. کژدم نیچه یک ladder بوده و هست،در واقع قدرت اون رو به صورت یک نردبان عرضه کرد و چه بسيار کسانی که بالا رفتن و شکوفا شدن و چه بسيار کسانی که سعی در بالا رفتن داشتن و سقوط کردن.قدرت رو در شکل کتاب دربیارید (پرفروش) خواهید شد به شکل فیلم سینمایی دربیارید (پربازدید) در قامت یک دانشمند(مشهور) برای یک رهبر(تاریخ ساز) . مطمئنن در نهایت هر هنرمندی خودش رو خواهد یافت.حالا که سکوت وبلاگ رو دربرگرفته پیشنهاد دیدن سریال Hannibal رو میکنم.این شاهکار هنری در زمینه psychological-horror movies قرار گرفته و به زیبایی تمام مرز بین غریزه ها(آتش فشان درون) و انتخاب های انسان(برگرفته از اخلاقیات و تصورات واهی) رو بنمایش میزاره.هانیبال و ویل رو به عنوان دو شخصیت متفاوت بهش نگاه نکنید در واقع ویل در مسیر تبدیل شدن به هانیبال در حرکته.

    پاسخحذف
  24. درود کژدم
    زمانی که ارزهای دیجیتال صحبت می‌کنی بهتره نمادش رو هم بنویسی که از گیج شدن خواننده جلوگیری بشه
    ارزی که شما پیشنهاد دادید یعنی لونا کلاسیک، نمادش (LUNC) هست.
    این نماد رو در هر صرافی و پلتفرمی وارد کنید ارز لونا کلاسیک به نمایش درمیاد.

    پاسخحذف
  25. سلام کژدم. گویا آمریکا و اروپا نصایح کفتار پیر هنری کسینجر را با گوش جان شنیدند و با نادرقلی پوتین به جمع بندی نهایی رسیدند که منطقه دونباس را به تزار واگذارکنند و در عوض منافع دارو دسته مرکل و مرتیکه عوضی میکروب یا ماکرون حفظ شود .با ۴۰ میلیارد دلار وام به اکراین تجارت و کسب امتیاز بازسازی انحصاری و سکس و بنگ و گراس توله سگ بایدن جوزو هم حفظ میشود . در این بین هم کلی سودهای دیگر مثل محک زدن موشکهای اولترا سونیک روسیه وکسب بهانه گران کردن و تورم خواد غذایی . کرایه حمل و نقل و بیمه و به پایین راندن طبقات متوسطدر آمریکا و اروپا هم برای تمنا برای دریافت اعانه و تضمین ۵۰ سال آینده سیستم فعلی فراهم شد .

    پاسخحذف
  26. باز دوباره این شیوخ جاکش ورود کردن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظرتان کاملاً درست است. این مادرقحبه ها را بیرون کشیدند تا دیگران را از «تجزیه طلبی» بترسانند. در یکی از این ویدیوها صدایِ یک «جندهٔ بنی هاشمی» شنیده میشود که به صورتی تکراری میگوید: «خدا رحم کنه.... عربها آمدند».

      حذف
    2. یا شما ذِهنِ مرا میخوانید؟؟؟؟!!! و یا اینکه با نظراتِ من آشنا هستید؟؟!! نمیدانم.

      حذف
  27. درود کژدم
    چرا وبلاگ ساکت شده‌. حدث من اینه که فرضیه های کژدمی شاید یه کمی به مشکل بر خورده. این چند تا نوشتار اخیرت فقط از نابودی کامل ارتش و کشور روسیه بوده.
    اگر شرایط عوض شده به ما هم بگو که روشن بشیم.
    من هیچ علاقه ای به روسهای بی وجدان ندارم. ولی حداقل در این عمر هفتاد و اندی ساله خودم ضرر و جنایاتی رو که کشور های غربی به سر مملکت ما آورده اند قابل مقایسه با روسیه نمی دانم. همین الان هم تمام دار ودسته جمهوری گه و کثافت در اروپا و آمریکا ساکنند و نه روسیه.
    چهل ساله که از ایران بیرون هستم و این تو و ترامپ بود که پوسته زیرین جایی رو که توش زندگی می کنم به من نشون دادند. ترس من از گلوبایست های غربی به مراتب بیشتر از روسیه برای دنیای آینده است. شاید روس‌ها هم همین ترس باعث این گنده کاریشون شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      وبلاگ تا چه زمانی باید حرفهایش را تکرار کند؟

      حذف
    2. مشکلِ اصلی شما این است که با اینکه میگویید ۷۰ و چند سال دارید؛ امّا مانندِ کودکِ ۷۰ و چند ماهه فکر میکنید که اگر دورانِ ۹ ماههٔ بارداری را از آن کم کنیم؛ شما از نظرِ «شعوری» فقط ۶۰ و چند ماهه هستید. ترسِ شما از «گلوبالیسم» احمقانه ترین ترس است. زیرا «چین» نشان داد که «گلوبالیسم» میتوانست برایِ کشورهایِ «در حالِ توسعه» و یا به قولی دیگر «توسعه نیافته» که روکِشی شکلاتی و مؤدبانه برایِ «عقبمانده ها» است؛ چقدر سود آور باشد.
      زمانی که باران میبارد؛ برخی کشتزارهایشان ویران میشود و یا سیل می آید و خانه هایشان ویران شده و تلفاتِ گوناگونِ انسانی و دامی و کشاورزی و .... میدهند. امّا کسانی نیز هستند که باریدنِ همان باران در سرزمینی دیگر را «گرامی میدارند» و با «کنترلِ آب» آینده ای بهتر میسازند.
      چینیها نشان دادند که چگونه میتوان «بارانِ گلوبالیسم» را به «سفره هایِ آبهایِ زیرزمینی» هدایت کرد.
      سکوتِ من نه به خاطرِ نداشتنِ مطلب؛ بلکه به خاطرِ موجوداتی «کودن» مانندِ شما است که هیچ «پرسشی» ندارید و همهٔ مسائل به شیوهٔ «وَحی» برایتان آشکار است و فقط منتظرید که همه بگویند «آمنّا و سلّمنا».
      اُلاغ جان.... ۷۰ و چند سال است که زمین را گاز میزنی....
      زمین را گاز نمیزنند؛ بلکه بر رویِ آن مانندِ «انسانِ هوشمند» زندگی میکنند.

      حذف
  28. یک پُرسشِ هوش

    چرا «اُلاغ شولتس» (صدر اعظم خان) ناگهان «قهرمان» شده و میخواهد تسلیحاتِ پیشرفته به «یوکرئین» بدهد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از ترس کونشه. اگه بخواد به قرمساق بازیش ادامه بده، اوکراین جلوی صادرات نفت و گاز روسیه رو میگیره.
      احتمالا فشارهای اوکراین جواب داده.
      چند روز پیش هم خبرش اومد که اتحادیه اروپا خرید نفت از روسیه رو کاهش می ده.

      حذف
  29. ی سوال، فکر نمیکنید رسانه های آمریکا دارن افکار عمومی داخلی رو برای اقدام نظامی علیه ج.ا آماده میکنن؟ اینکه رییس اف بی آی میاد حکومت آخوندی رو به عنوان قاتل کودکان آمریکایی معرفی میکنه خیلی مشکوکه، از اون گذشته هیچوقت شرایط بهتر از الان برای نابودی زیرساختهای هسته ای نبوده و دولت مردان آمریکایی اطمینان دارن که حکومت آخوندی در چنین شرایط شکننده ای به هیچ عنوان اقدام به موشک پرانی نمیکنه.
    اگه انبار کردن خوار و بار در انبارهای رژیم رو هم در نظر بگیریم بنظرم قراره رسما به فنا بریم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. داستانِ «FBI» ساختگی و مشکوک نیست. از روسپی زاده هایِ معتقد به «تشیّع شنیعه» هر کاری بگویید بر می آید. گویا هنوز چشمهایتان نمیبینند و یا اینکه دوست ندارید ببینند. آشکار کردنِ این مسائل برایِ افزایش فشار به دولتِ کنونیِ آمریکا است که ناگهان فیلِ «جو بایدنِ خرفت» هوایِ هندوستان به سرش نزند و انتخاباتِ میان دوره ای را بیشتر از این به «گا» ندهد.

      حذف
  30. سلام کژدم. ۱ . اولا داستان تقلب و دزدی اسناد آژانس یک مسخره بازی جدید است که میخواهند از این اوباشان در چشم مردم ایران قهرمان بسازند .
    ۲. وزیر خارجه اسرائیل که بیشتر به لات های فیلمفارسی میماند تا وزیر خارجه پیامی برای آقا فرستاد که ما از شما یک قهرمان ساختیم با دروغ شاخدار دزدیدن اسناد آژانس توسط شما و همچنین نقش دایه دلسوزتر از مادر که گویا حماس در پی ترور زینب سلیمانی واکنون زحمت بکش این سگهای حماس را زنجیر کن ما هم میبینی چند هفته ای است در سوریه کاری به کارت نداریم و اگر کاری نداشته باشی ما هم پس از همه هارت و پورتها و مانورهای کذایی دولت را از سقوط نجات و حالا همه شاد و خندانیم .
    ۳. دیگر گزارش زمان رسیدن به بمب اتم تمام و اکنون محاسبه زمان تولید انبوه را تخمیت نی زنند ؟؟‍
    ۴. مردم با عزاداری سینه زنی و پرچمهای سبز هنوز مشخص است که در دایره نظام ولایی هستیم

    پاسخحذف
  31. سلام؛ در همان شمارهٔ (۱) اشتباه کردید. دستیابیِ رژیمِ شیعی به اسنادِ محرمانهٔ آژانس؛ کارِ «قرمساق البرادعی» بوده است که در اختیارِ رژیم قرار داده بود. نمیخواهند اسمش را بیاورند ولی همه میفهمند که «جاسوس» چه کسی بوده است؟!!!
    بقیّهٔ حرفهایتان نیز از همان قماش هستند.

    پاسخحذف
  32. اکثر نظرات با خطای انتشار مواجه میشوند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فقط نظراتی که مزخرف بافیهایی بیش نیستند؛ با مشکلِ انتشار مواجه میشوند.

      حذف
    2. در بیشتر مواقع نظر برای تایید هم نمیرود. بعد از زدن انتشار مینویسد: نظر ارسال نشد لطفا بعدا امتحان کنید.

      حذف
    3. احتمالاً زمانی این اتّفاق می افتد که ظرفیتِ بخشِ نظرات پُر شده باشد. به همین دلیل نیز من تلاش میکنم که حتّی اگر مطلبی برایِ نوشتن نداشته باشم؛ بخش نظرات را با باز کردنِ صفحهٔ جدید گسترش دهم.
      زمانی من متوجّه این قضیّه میشوم که بخواهم به نظری پاسخ دهم و ببینم که منتشر نشد و فوری اقدام میکنم.
      در تاریخچهٔ وبلاگ حتماً متوجّه اینگونه صفحاتِ جدید شده اید.
      سپاس از اینکه در جهتِ رفعِ ابهام گوشزد نمودید.

      حذف
  33. درود. شاید به این دلیل که پوتین تقریبا به هدفِ تقلیل داده شده اش که اشغال مناطق لوهانسک و دونتسک رسیده ودیگه بیشتر نباید گذاشت جلو بیاد. این تا حدودی منطبق با مزخرفات کیسیجر هم هست که گفته بود کمی از سرزمینهای اوکرایین را به روسیه بدهید و جنگ را تمام کنید. ولی باید دید آلمان واقعا سلاح را کامل میده یا مثل سلاحهای قبلی که داده بود اما گلوله هایش را نداده بود و سلاحها عملا بی اثر بود رفتار میکنه. پایدار باشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بدلیل اینکه الاغ شولتس به این نتیجه رسیده که کار روسیه به هر حال تمام هست.

      حذف
    2. نزدیک شده اید..... علایمی وجود دارند.... آیا میتوانید آن علایم را با اندکی نگاه کردن و تماشایِ اطراف ببینید و در ادامهٔ نظرِ خود بفرستید؟
      سپاس

      حذف
  34. من فکر میکنم سران آلمان همین الانش هم دیر متوجه شدن که قراره نسخه روسیه پیچیده بشه و حالا میخوان سراسیمه خودشون رو در ابتدای صف جناح حامیان اوکراین برسونن و نصیبی از این سفره پهن و پر نعمت ببرن، به قول جیمی لنیستر لردها طرف جناحی رو میگیرن که اطمینان داشته باشن برنده ست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما نیز میتوانید علایمِ بسیار آشکار را رصد کنید و بفرستید. بسیار نزدیک شده اید.
      سپاس

      حذف
    2. اروپا داره نفت و گاز روسیه رو تحریم میکنه، چنین کاری نشون میده اروپا انتظار داره کار روسیه خیلی زود تموم بشه، چرا که تا الان مدام از این میگفتن که بدون منابع انرژی روسیه اقتصادشون فلج میشه و بدیهیه که انبارهای ذخیره شون هم نمیتونه نیاز چندین سال رو جبران کنه،. بنابر این حدس من اینه اروپا روی فروپاشی سریع روسیه حساب کرده.
      در رابطه با اینکه آلمان ها از کجا متوجه شدن هم بنظرم باید به گفته های سران روس نگاه کنیم که به دست و پای آمریکا افتادن که نباید به اوکراین تسلیحاتی رو بدید که بتونن به خاک روسیه حمله کنن و این نشون میده روسها خودشون رو برای جنگیدن در خانه خودشون آماده کردن. از طرف دیگه توی اخبار خوندم که روسها ذخایر گندم اوکراین رو به ترکیه و سوریه فروختن و این یعنی روس ها از لحاظ اقتصادی در شرایط خیلی خیلی بحرانی ای قرار گرفتن، یا برای مثال به هیچ عنوان حاضر نیستن اروپا رو تهدید به بستن شیر گاز یا قطع روابط دیپلماتیک کنن. این نشانه ها متعلق به جناحیه که بازنده شده و میخواد هر جور شده جلوی انقراض خودش رو بگیره.

      حذف
    3. من راستش نشانه مشخص و واضحی که بشه گفت نگاه کنید فلان اتفاق افتاد پس کار روسیه تمومه رو نمیتونم پیدا کنم چون احتمالا زیاد درگیر اخبار جنگ روسیه و اوکراین نبودم. ولی میتونم اینو یگم که روسیه از ابتدا جنگی رو شروع کرد که نتیجه اون جنگ صفر و صد بود، روس ها یا باید به طور کامل برنده میشدن و به سیطره خودشون بر جهان شرق ادامه میدادن یا شکست خورده و نابود بشن، راه وسطی در کار نیست، یعنی این نوع حمله نظامی راه وسطی باقی نمیزاره، مثل حمله هیتلر به لهستان، و همينطور هم شد دیدیم که انگلستان از روز اول موضع صفر و صدی گرفت و گفت روسیه باید به حدی تضعیف بشه که دیگه توان حمله به کشوری رو نداشته باشه، این یعنی مثل هیتلر در جنگ جهانی شکست بخوره و اینجور راه رو برای مصالحه بست ، در قرن بیست و یک ارسال جنگ افزار برای یک کشور دقیقا مثل اینه که سرباز و گروهان به کشوری بفرستی، در واقع تکنولوژی داره به نیابت از انسان ها میجنگه و الان آمریکا و انگلیس وارد جنگ شدن و هدفشون هم نابودی روسیه هست وگرنه میتونستن آتش بس موقتی ایجاد کنن و بعدش با فشارهای اقتصادی روسیه رو مجبور کنن که مناطق اشغالی رو تخلیه کنه . من فکر میکنم پوتین هم میدونست این حمله ای که میکنه ریسک بزرگیه و تمام تلاش خودش رو کرد که خیلی سریع کار رو تموم کنه و جلوی دخالت سایر کشورها رو بگیره تا دشمنی گسترش پیدا نکنه، چون میدونست اگه کشورهای غربی دخالت کنن شرایط براش ناجور میشه،. فقط حساب این رو نکرده بود که چقد از لحاظ نیروی نظامی ضعیف و عقبه و چقدر رییس جمهور اوکراین شجاع و مقاومه و میتونه اجماع جهانی علیه روسیه ایجاد کنه.
      ضمنا من این روزها ندیدم سران کشورهای غربی برای ایجاد آتش بس موقت تلاشی بکنن، جناحی چنین رفتاری ازش سر میزنه که به پیروزی خودش اطمینان داشته باشه و هیچ ترسی از طرف مقابل نداشته باشه وگرنه تلاش میکردن سطح ممازعه رو پایینتر بیارن.

      حذف
  35. یک «اوباش گروهبان» دیگر نیز به دَرَک واصل شد. میگویند که از پشتِ بام افتاده است. زیرا پس از کشته شدنِ اوباشی دیگر به او مضنون شده و او را کشته اند.... اینچنین تحلیلی بسیار احمقانه است. زیرا در دنیایِ «جاسوسان» کسی را که «کاملاً» در «دسترس» است را از پشتِ بام پرتاب نمیکنند بلکه دستگیر کرده و زیرِ «اَخیه» میبرند. امّا کسانی را که میتوانند کاملاً «غیر دسترس» شوند را «شاید» و آنهم فقط «شاید» (بنا بر شرایط) سر به نیست کنند و یا سکوت کنند.
    در این رابطه ۲ سناریو محتمل است:
    ۱- «گروهبان اوباشِ دوّم» نیز مانندِ «اوباشِ پنج گلوله نشان» باید حذف میشد. امّا به شیوه ای که ضمنِ حذف شدن؛ بر ابهامِ قضیّه بیفزاید و «اوباشانِ قدس» را به «همدیگر کُشی» از رویِ «سَر در گُمی و ناتوانی» متّهم کند.
    ۲- «اوباشِ دوّم» میتوانست با ادامهٔ حیاتِ ننگینِ خود؛ بر بخشی از شبکهٔ اسرائیلی نور بتاباند و به همین دلیل توسّط اسرائیل حذف شده است.
    نتیجه اینکه:
    اوباشانِ قدس اکنون ۲ جسد را در سبدِ خود دارند. زیرا «کدو» را ندیده اند.

    پاسخحذف
  36. آیا خبر مربوط به سرطان پیشرفته ی پوتین یکی از آن علائم نیست که پوتین قرار است به زودی حذف شود؟

    پاسخحذف
  37. درود کژدم

    من یکی از علایم اصلی رو بیماری و احتمالا سرطان پوتین می دانم. دوم طولانی شدن جنگ که روشن کننده خیلی مسایل بود. سوم اینکه دید ناتو دارد بصورت جدی نفت و گاز روسیه رو مسدود می کنه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود به همهٔ خوانندگانی که در این رابطه نظر دادند.
      ۳ نشانهٔ مهمّ که اوباشانِ حاکم بر آلمان را به تکاپو انداخته است:
      ۱- دادنِ تسلیحاتِ موشکیِ میان بُرد و چند منظوره با قدرتِ آتشِ بالا از طرفِ آمریکا به «یوکرئین» با پیش شرطِ عدمِ کشاندنِ جنگ به خاکِ روسیه. این خبر به ما میگوید که آقایِ زلنسکی و مردمِ یوکرئین اگر به حالِ خود رها شوند؛ جنگ را به خاکِ روسیه خواهند کشانید. این به این معنی است که ارتشِ روسیه به شدّت ضعیف شده است و به طورِ مداوم در حالِ از دست دادنِ تسلیحات و نفرات است و به همین خاطر نیز به کثیفترین شیوه ها (جنگِ جهانیِ گندم و ذُرّت) روی آورده است و در حالِ رفتن به رویِ سکّویِ مدالِ طلا یِ بی شرافتی در سطح بین المللی است. در آینده نیز تسلیحاتی برایِ فروش نخواهد داشت. زیرا آبرویِ تسلیحاتش در این جنگ به شدّت رفت. همهٔ اینها نشانه هایِ شدّتِ ضعفِ روسیه هستند.
      ۲- روسها فکر میکردند که درآمدهایِ نفتیِ آنها میتواند پشتوانهٔ مالیِ جنگ را تأمین کند. عدمِ پاسخ مثبتِ عربستانِ سعودی به «جو بایدنِ خرفت» و به خاک مالیدنِ پوزهٔ او (در رابطه با تولیدِ نفت)؛ روسها را را به مالیخولیایِ دیگری دچار کرد و آن اینکه جهانِ غرب بدونِ انرژی خواهد ماند.
      امّا جهانِ بدونِ انرژی به صورتِ یک طرفه عمل نمیکند و همه را مبتلا میسازد. عربستانِ سعودی و کشورهایِ حوزهٔ خلیجِ فارس نیز ۲ مسئله را تجربه کردند:
      الف: روسها فقط یک «بادکنکِ بزرگ» بودند و آینده را رقم نخواهند زد.
      ب: عوارض عدمِ تولیدِ نفت به آیندهٔ این کشورها نیز تأثیرِ بسیار منفی خواهد گذاشت و پروژه هایِ بلند بالایشان را به خطر خواهد انداخت. لذا میخواهند تولیدِ نفت را افزایش دهند.
      اینها خبرهایِ بدی برایِ روسیه و همچنین خبرهایِ بسیار بدتری برایِ اوباشانِ حاکم بر آلمان است. زیرا در آینده «یوکرئین» را نیز میتوانند از دست بدهند.
      ۳- آلمانها اکنون با توجّه به دستاوردهایِ میدانیِ «یوکرئین» و آمریکا و پیوستنِ کشورهایِ حوزهٔ خلیجِ فارس به این کمپین؛ آیندهٔ خود به عنوانِ ادامهٔ نشستن بر تختِ رهبریِ اروپا را نیز از دست خواهند داد. اگر در جنگِ جهانیِ دوّم بی آبرو شدند. اکنون میتوانند باری دیگر به شدّت بی آبرو شوند و اروپا به ۲ دسته تقسیم شود که بخشِ بزرگی از آن تحتِ هژمونیِ آمریکا قرار گیرند که نشانه هایش را در سخنرانیِ آقایِ «دودا» شاهد بودیم.
      اینها آن نشانه هایِ روشن هستند که «اُلاغ شولتس» و «مرکلهٔ جنده» را به تکاپو انداخته است تا سَر و تَه قضیّه را سرِ هم بیاورند.
      اینرا نیز باید اضافه کنم که یک پرسشِ مهمّ در رابطه با «اوباشانِ حاکم بر آلمان» همین اکنون مطرح است:
      آیا این اوباشان در رابطه با مسئلهٔ «تایوان» نیز به «نئو نازیهایِ چین» کون خواهند داد؟ آیا زمانِ آن نرسیده است که سرمایه هایِ آلمانی از چین خارج شوند؟ یا اینکه باز هم مانندِ ماجرایِ «نورد استریم ۲» عربده هایِ دفاعی سر خواهند داد؟

      حذف
  38. https://tinyurl.com/3b62b6k3

    یکی به این «اُلاغِ شارلاتان» بگوید که: دورانِ شعارهایِ عوام پسند مانندِ: «هر کدام از شما رهبرید» و «آلترناتیو ملّتِ ایران است»؛ گذشته است. با گفتنِ این شعارهایِ بی محتوا و انتشارِ بیانیّه هایِ تیتیش مامانی «محکوم میکنم» نمیتوان «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» را تاجگذاری کرد.
    منظورِ «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» از «آلترناتیو ملّتِ ایران است»؛ تکرارِ همان شعارهای احمقانهٔ پیشینِ او است.
    برایِ یاد آوری آن ۲ شعار اینها بودند:
    ۱- رفراندوم.
    ۲- هر نفر یک رأی.
    این «یابو» نمیتواند بفهمد که «یابو» نمیتواند سوارِ مردم شود؛ بلکه باید بار بکشد. امّا این «یابویِ تنبل» نه تنها نمیخواهد بار بکشد؛ بلکه میخواهد «سوار» شود. بیانیّه را هر پیرزنی نیز میتواند بدهد. بهتر است بیانیّه هایش را لوله کند و به آنجایش فرو کند تا زیادی «باد ندهد».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سخنرانیش دقیقا شبیه به خطبه های نماز جمعه هست

      حذف
    2. مگر پِدَرِ «حاجی تهران مِهرَش» کیر لیسِ آخوندها نبود؟

      «پسر کو ندارد نشان از پدر.... بدان مادَرَش رفته روزی دَدَر»

      حذف
  39. https://tinyurl.com/mryk8sss
    آیا یک «پهپاد خانهٔ دیگر» در میانِ «زباله ها» هدف قرار گرفته است؟

    پاسخحذف
  40. دوره جدیدی از تاریخ زندگی انسان داره رقم میخوره و خدای نوینی داره جایگزین بت های گذشته میشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واقعاً شاهکار کردی.... همه چیز را در یک جمله بیان کردی.... تو را خدا بگو که تو همانی هستی که یهودیها و مسیحیها و مسلمانها و شیعه ها منتظرِ ظهورت هستند....
      فقط اطرافِ «کعبه» نَرو.... تک تیر اندازها منتظرت هستند...
      در همان چاه بمانی بهتر است.

      حذف
    2. https://tinyurl.com/mswntms6

      نفرِ سوّم؛ «پنچ نشان» نشد .... از بالکُن و یا پشتِ بام نیز نیفتاد.... میگویند که مانندِ «محمّد» و «رضا اسهال و استفراغی» در نهایت «گوز مرگ» شد

      حذف
    3. https://tinyurl.com/vspff98z

      عجب دنیایی شده... حملهٔ «هکری» به بیمارستانِ کودکان در آمریکا از طرفِ «شیعیانِ شنیعه».... حمله هایِ سفارشی به هواپیماهایِ مسافربریِ «شیعیانِ شنیعه».....
      «پنج نشان».... «سقوط از بالکن و یا پشتِ بام»....«دانشمندِ گوز مرگ» (البتّه نَه دانشمند.... بلکه کُپی کار).

      حذف
    4. نه تنها این دیوانه که این شهر بزرگ نیز مرا به تهوع می‌آورد.در این و در آن چیزی نیست نه بهتر شود یا بدتر.
      وای بر این شهر بزرگ!ای کاش هم‌اکنون می‌دیدم آن تنوره آتشی را که این شهر در آن خواهد سوخت.
      زیرا چنین تنوره هاي آتش می‌باید پیش‌درآمد نیم‌روز بزرگ باشند.باری این نیز هنگام خویش و تقدیر خویش را دارد!
      اما ای دیوانه برای بدرود این آموزه را به تو پیشکش میکنم آنجا که دیگر نمی‌توان عشق ورزید باید آن را گذاشت و گذشت
      چنین گفت زرتشت، و دیوانه و شهر بزرگ را گذاشت و گذشت

      حذف
  41. https://tinyurl.com/4e7beytd
    حکومتِ «شیعیانِ شنیعه» از «کوهان خواری» گذشته و به «استخوان خواری درونی» رسیده است.

    پاسخحذف
  42. ماکرون از اروپایی ها خواسته که روسیه رو تحقیر نکنن. بنظرتون منظورش از تحقیر روسیه چگونه تحقیریه؟ تحقیر به این معنی که روسیه رو به گای سگ ندید یا اینکه بهشون احترام بزارید و اجازه بدید کریمه و قسمت هایی از شرق اوکراین رو داشته باشن.
    دوس دارم نظر شما رو در این رابطه بدونم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منظورش را خودش پیشترها اعلام کرده بود. «ماکارونی» گفته بود که «آلمانیها» را در جنگِ جهانیِ اوّل تحقیر کردیم و «هیتلر» از آن بیرون آمد. اگر «روسها» را تحقیر کنیم؛ شاید بازهم یک «هیتلرِ روس» بیرون بیاید.
      برایِ من (کژدم) هیچکدام از این مزخرفات که نتیجهٔ یک «تحلیلِ سَرِ هم بندی شده و تُنبانی» هستند ارزشی ندارند. زیرا اینگونه «همسان سازی» پشتوانهٔ واقعی ندارند.
      در جنگِ جهانیِ اوّل؛ آلمانها (پروس ها) خیلی دُم در آورده بودند و دُمِ آنها و «تُرکهایِ عثمانی» قیچی شد. «تُرکهایِ عثمانی» هرگز نتوانستند «پُخی» شوند. آلمانها دوباره تلاش کردند و در جنگِ جهانیِ دوّم «گاییده» شدند و اگر «طرحِ ٓژنرالِ آمریکا» نبود؛ هرگز نمیتوانستند سَرِ پا بایستند. روسها نیز از طرحِ ژنرال سود بردند.
      روسها در این جنگ با یک کشورِ کوچک (یوکرئین) نشان دادند که هیچ «پُخی» نبوده اند و تمامیِ دنیا فریبِ پروپاگانداهایِ «سعید الصّحافی» «نادرقلی پوتین» را خورده بودند. و جالبتر اینکه «نادرقلی سعید الصّحاف پوتین» خودش نیز فریبِ دروغهایِ خود را خورده بود.
      «ماکارونی» با این سخنان در فکرهایِ دیگری است و میخواهد مردم را بترساند و میداند که «فرانسویها» هرچه که باشند؛ اصلاً شجاع نیستند و با یک «پِخ» شلوارشان زرد میشود. «ماکارونی» خودش میداند که «کُس شعر» میگوید.

      حذف
    2. آنچه که کشورِ روسیه نامیده میشود؛ در واقع یک «جمهوریِ فدرال» بر اساسِ اقوامِ گوناگونِ است. این کشور یک «جمهوریِ واقعی» نیست. بلکه از سرزمینهایِ «الحاق شده» تشکیل شده است. «ایوانِ مخوف» کارش کشتارِ همین اقوام در سرزمینهایِ الحاقی می زیستند بود؛ استالین نیز به همین شغلِ شریف مشغول بود. «نادر قلی سعید الصّحاف پوتین» نیز در آیندهٔ نه چندان دور به همین شغلِ شریف روی خواهد آورد. همهٔ این جمهوریهایِ قلّابی که در «جمهوریِ فدراتیوِ روسیه» قرار دارند؛ در واقع «لایه هایِ امنیّتی» برایِ حفظِ «مسکو» و «سن پترزبورگ» هستند که «Buffer Zone» نامیده میشوند. این همان سیاستی است که «حاجی پادشاهِ کمربستهٔ تهران مِهر» در ایران آنرا به اجرا در آورد و کشوری به نامِ «تهران» در درونِ ایران بوجود آورد و بقیّهٔ استانها فقط نقشِ «Buffer Zone» را داشتند که به «مرزدارانِ قهرمان» مشهور شدند و همچنان هستند.
      اگر دولتِ واقعی که نگاهی «نژادی» به «روسهایِ سفید» دارد؛ در این جنگ و یا به بهانهٔ این جنگ تحتِ فشارهایِ اقتصادیِ درونی شود؛ همهٔ «Buffer Zone»های خود را از دست خواهد داد. همانگونه که «اتّحادِ شوروی» نیز نامی جدید و «انقلابیِ قلّابی» برایِ گسترشِ همین «Buffer Zone» بود که فروپاشید.

      حذف
  43. در نوشتارِ بعدی میخواهم که در رابطه با «کریپتو کارنسی»ها بنویسم. زیرا نه تنها به خوانندگان پیشنهاد کردم که «لونا کلاسیک» (LUNC) بخرید؛ بلکه از ماهها پیش از این نیز مسئلهٔ «کریپتو کارنسی»ها به صورتِ جسته و گریخته در این وبلاگ از طرفِ خوانندگان مطرح می شد. در چند روزِ اخیر تا جایی که میتوانستم؛ مطالعاتی در این رابطه انجام دادم که نتیجهٔ آنرا در نوشتارِ بعدی به نظرِ خوانندگان میرسانم.

    پاسخحذف