۱۴۰۱ خرداد ۱۵, یکشنبه

«کریپتو کارنسی ها»؛ پیدایشِ آنها؛ ادامهٔ زندگیِ آنها

 حتماً به یاد دارید که در رابطه با «سالوادور دالی» و شاهکارِ اصلیِ ایشان؛ در این وبلاگ سخن گفته ام. اگر به مصاحبه هایی که با «سالوادور دالی» انجام گرفته اند گوشی دوباره بسپارید؛ خواهید دید که یکی از شاهکارهایِ ایشان؛ «نقّاشی کردنِ رؤیاهایِ بینِ خواب و بیداری» در پیش از خوابیدن است. «سالوادور دالی» میگوید که در آثارش هیچ پیامی را نمیخواهد منتقل کند و در واقع پیامی وجود ندارد. به همین دلیل نیز آثارِ «سالوادور دالی»  در چهارچوبِ «سوررئالیسم» کلاسه بندی شده اند (جهانی رؤیایی و یا لحظاتی رؤیایی). شاید «سالوادور دالی» نخستین کسی بود که توانست «رؤیاهایِ خواب و بیداریِ خود» را بفروشد و شاهکارِ اصلی و «شاهکارِ شاهکارهایش» این بود که هزاران صفحهٔ سفید را امضا کرد و فروخته شدند تا هر کسی بتواند هر مزخرفی را نقّاشی کرده و به «کلوپِ فروشِ رؤیاها» بپیوندد. فارغ از اینکه مانندِ او عمل کرده و یا «رؤیاهایِ دروغین» آفریده باشند.

آنچه که «بازارِ اثرهایِ هنری» و یا «بازارِ آثارِ باستانی» و یا «بازارِ لباس و گردنبندِ فلانکس» نامیده میشوند؛ انواعِ قدیمیِ «کریپتو کارنسی» هستند. امّا در این بازارِ قدیمی؛ حدّاقل میتوان یک «تابلو نقّاشی» و یا «شورت و جوراب» و یا یک قطعه «سِفال» پیدا کرد که حلقه ای کوچک آنها را به یک موجودیّتِ فیزیکی ربط میدهد.... امّا بوجود آوردنِ یک موجودیّتِ رؤیایی و فروشِ آن در «بازارِ ارز» آن نقطهٔ ظریف و هنرمندانه است که ردّ پایِ «سالوادور دالی» را میتوان در آن دید. زیرا «سالوادور دالی» ثابت کرد که میتوان «نقّاشیِ یک خرِ مُرده» را نیز به فروش رساند. زیرا خریدارانِ «امید» و«آرزوها» بسیارانند. البتّه اگر به «ایران» نگاهی بیندازید؛ «روسپی خانهٔ رَضوی»؛ «امامزاده ها» و «چاهِ مستراحِ جمکران» نیزبا اینکه با «کریپتو کارنسی» همسان نیستند؛ امّا در همین ردیف هستند.

در سالِ ۲۰۱۰  یک پیتزا فروش ۲ عدد پیتزا را به ۱۰ هزار «بیت کوین» فروخت. ارزشِ آن ۱۰ هزار بیت کوین فقط ۴۰ دلار بود.  https://tinyurl.com/uphbmcs4  شاید بتوان همان ۲ پیتزا را اکنون به ۶۰ دلار خرید. امّا آن ۱۰ هزار بیت کوین را فقط میتوان با «دلارهایِ نجومی» خرید. اینگونه است که باید بر رویِ «بیت کوین» و سایرِ «کریپتو کارنسی ها» حساب باز کرد.

امّا نمیتوان این واقعیّت را انکار کرد که «کریپتو کارنسی ها» یک «بازار» بوجود آورده اند که مانندِ «آچار فرانسه» به دردِ خیلی از معاملاتها میخورند.

۱- پولشویی.

۲- پرداختهایِ زیرِ میزی.

۳- خریدهایِ زیرِ میزی.

۴- ایجادِ امید برایِ آرزوهایِ به خون خفتهٔ «پولدار شدنِ آسان».

۵- سود جوییِ برخی از «کلان سرمایه گذاران» از «امیدها و آرزوها»...... و بسیاری مواردِ دیگر.

میگویند که دولتِ آمریکا بزرگترین دارندهٔ «بیت کوین» است و این امر به گسترشِ «تئوریهایِ توطئه» انجامید که بوجود آمدنِ «بیت کوین» را به سازمانهایِ اطّلاعاتیِ آمریکا و در برخی موارد به دولتِ چین ارتباط دادند.. امّا واقعیّت این است که داراییهایِ «بیت کوین» دولتِ آمریکا؛ «Wallet»هایی هستند که از جنایتکاران توقیف کرده اند و داراییهایِ چین از «بیت کوین» محصولِ «استخراج» است. لذا باید اینرا نیز در نظر داشت که هرگاه سیستمِ قضایی آمریکا دستورِ فروشِ آنها را بدهد؛ میتواند بنا به تعدادی که فروخته میشود؛ در بازار تأثیر بگذارد.

عدّه ای از پولدارانِ بزرگ در عرصهٔ بین المللی نیز از این بازار به عنوانِ «تله» برایِ دوشیدنِ «آرزومندان و امیدواران» استفاده میکنند و عاملانِ تبلیغ هایِ مثبت (پرو پاگاندا) در رابطه با «ثروتمند شدنِ یک شبه» به کمکِ سخنانِ مُثبتِ «سِلِبریتی ها» که در مقطعِ خاصّی بنابر تجربهٔ شخصیِ آنها از سرمایه گذاری و «بُردهایِ کلان» اظهار شده است؛ مردم را فریب میدهند.

برخی از «روشنفکر نماها» که تمامیِ زیربنایِ روشنفکریِ آنها را «False Information» از طریقِ وبسایتها و یا افرادِ معتقد به «تئوریِ توطئه» تشکیل میدهد نیز فریب خورده و در ماههایِ گذشته فقط به این خاطر که یک مقاله از مجلّهٔ «فوربس» در حدودِ ۱۰۰ سالِ پیش منتشر شده بود و در آن از «پولِ جهانی» سخن رفته است و آن مقاله را عمداً به «بیت کوین» تعبیر و تفسیر فرموده اند (تعبیرات و تفسیرهایِ مالیخولیاهایِ نوستر آداموسی) ؛ اقدام به خریدهایِ چند میلیون دلاری در دورهٔ قیمتِ ۸۰ هزار دلاری نموده اند که اکنون در حالِ جیغ و داد از «دردِ زایمان» هستند (شاید این مقاله را در وبسایتِ رسمیُ بیت کوین بتوانید پیدا کنید. لینکِ این مقاله را برایِ من فرستاده بودند که متأسانه حذف کرده ام.).  عدّه ای نیز که تعدادشان بسیار است؛ از «کارتهایِ اعتباری» برایِ خرید استفاده نموده اند  و همین اکنون نه تنها «مقروض» هستند بلکه در حالِ پرداختِ «بهره هایِ بانکیِ کلان» هستند و در برخی موارد خودکشی هایی گزارش شده است.

بازارِ کریپتو کارنسی بر چه پارامترهایی استوار است؟

این یک پرسشِ اساسی و منطقی است و پاسخِ صحیح و یا نزدیک به «صحیح» میتواند «موفقیّت آور» باشد.

در این بازار چند نوع بازیگر وجود دارند:

۱- کلان سرمایه گذاران. که فقط برایِ «شکار» در این بازار هستند تا شاید بتوانند سرمایهٔ کوچک یک «آفریقایی» و یا «بنگلادشی» و یا «هندی» را نیز از چنگَش بیرون آورند.

۲- بازیگرانِ روزمرّه که فقط به دنبالِ سودهایِ کوچک هستند. تعدادِ این بازیگران به خاطرِ «بین المللی بودنِ بازار» بسیار زیاد است و دستِ «سرمایه گذارانِ کلان» برایِ «بازی با بازار» را تا حدودی محدود میکنند.

۳- هیچگونه «ارزشِ واقعیِ اقتصادی» مانندِ کارخانه ها؛ تجارتِ جهانیِ کالاها و ....؛ هیچیک از «کریپتو کارنسی ها» را پشتیبانی نمیکند.

۴- شرکتِ قدرتمندِ پولشویان که برایشان ضرر و زیانهایِ چه بسا ۱۰ ها میلیونی اهمیّتی ندارد و فقط میخواهند برایِ درآمدِ خود منبعی قانونی را نشان دهند و تاریخچهٔ پول را بپوشانند (تقریباً شبیهِ استفاده از شرکتهایِ صوری) یکی از پارامترهایِ مهمّ هستند.

۵- شرایط اقتصادیِ جهانی (بحرانهایِ سیاسی و اقتصادی ویا عدمِ آنها) میتواند سرمایه ها را در جهتهایِ گوناگونِ اقتصادی هدایت کند. البتّه این جهت گیریها به طورِ عمومی موفقیّت آمیز نیستند. زیرا بر اساسِ تحلیلهایِ گوناگونِ راست و نادرستِ شخصی و پروپاگانداهایی که به عنوانِ «تحلیل» به خوردِ مردم داده میشوند استوارند.

چرا «لونا- تِرا- کلاسیک» (LUNC) را برایِ سرمایه گذاریِ بسیار پایین پیشنهاد کردم؟

خوانندگان با نظراتِ من در رابطه با «عملیّاتهایِ مؤثّر بدونِ تلفاتِ سنگین» آشنا هستند. بیشترین ضربه را بزنید و کمترین تلفات را متحمّل شوید تا بتوانید از «دستاورد» سخن بگویید و گرنه اگر مانندِ «گلهه هایِ گاوان و خران» حرکت کنید؛ نه تنها دستاوردی نخواهید داشت؛ بلکه نتیجه شکست پُشتِ شکست خواهید داشت.

در اینجا نیز همان «خطّ مشی» استوار است.... قرار نیست که یک شبه میلیونر شوید. بلکه قرار است در طولِ چند ماه؛ با سرمایه گذاریِ بسیار اندک؛ پولی بدست آورید که ریسکِ تلفاتِ آن بسیار ناچیز و در حدّ صفر است و به دستاوردِ نسبتاً بزرگش می ارزد.

همهٔ «کریپتو کارنسی ها» تعدادِ مشخّصی سکّه در بازار دارند که آنرا «Supply» مینامند و با «استخراج» بر تعدادِ آنها اضافه میشود. ارزشِ یک «کریپتو کارنسی» را نسبتِ سکّه هایِ موجود و «سرمایهٔ در گردش» (Market Cap) تعیین میکند. به اینگونه که اگر پولِ بیشتری برایِ «خرید» در بازار تزریق شود؛ ارزشِ آن سکّه بالا میرود و اگر سرمایه ها فرار کنند؛ ارزشِ آن سکّه پایین می آید.

سکّه هایی که «نخست زاده» هستند  و مردم به آنها به چشمِ «سلِبریتی» نگاه میکنند؛ دارایِ ارزشهایِ بسیار بالایی هستند و هزینهٔ صرّافیِ خرید و فروشِ آنها بسیار بالا است و در قیمتهایِ کنونی حتّی اگر ارزششان ۱۰۰٪ بالا برود؛ در سرمایه گذاریِ ۱۰۰ دلاری؛ چیزی گیرتان نمی آید. امّا سرمایه گذاری بر رویِ سکّه هایی که زمانی «سلِبریتی» بودند و اکنون نیستند؛ ولی شانس آنرا دارند که ارزششان بالا برود؛ شانسِ بسیار بالایی برایِ ثروتمند شدن در ازایِ سرمایه گذاریِ نزدیک به «هیچ» هستند. «پیتزایِ ۱۰ هزار بین کوینی» یک نمونه است و نمونه هایِ دیگری را نیز میتوانید پیدا کنید.

امّا دلیلهایِ بسیار مهمّ  دیگری نیز در پیشنهادِ من (کژدم) وجود دارند که در زیر می آورم:

۱- عربستانِ سعودی پس از به خاک مالیدنِ پوزهٔ «جو بایدنِ خرفت» میخواهد با این دولت آشتی کند. این آشتی کنان از مسیرِ «لوله هایِ نفت» میگذرد و چه بسا «الجزایر» را نیز قانع کند تا بشکه هایِ بیشتری را راهیِ بازارِ انرژی کنند. لذا باید منتظرِ یک «Boom» در اقتصادِ جهانی باشیم.  این «Boom» بر معاملاتِ «کریپتو کارنسی ها» نیز تأثیری بزرگ و مثبت خواهد گذاشت و به قولِ معروف: «هر که بامش بیش.... برفش بیشتر» یعنی «هرکه تعدادِ سکّه هایش بیش.... پولش بیشتر».

۲- انتخاباتِ میاندوره ایِ آمریکا و بدست آوردنِ «سنا» و «کنگره» از طرفِ «جمهوریخواهان» در آمریکا نیز به «گشایشِ اقتصادی» خواهد انجامید. گشایشِ اقتصادی یعنی...«Boom»....

 

کژدمِ پول ساز


۲۰۴ نظر:

  1. https://m.youtube.com/watch?v=A3FAy0teMNo

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عبور از سد مانع جدید گوگل برای ممانعت از فحاشی به دجالها:
      به شیوه رمزارزها و بلاک چین:
      ک@ی%ر تو ک%و@ن ا@م%ا#م ح#س%ی&ن و ا@م#ا%م ز$م@ا@ن عج

      حذف
    2. آلت کنترل دلیت:
      آلت رجولیت خر در آلت جهاد نسوان حضرت زهرا.

      حذف
  2. کژدم گرامی من مانده ام که ماجرای باران گلوبالیسم و استفاده چین از آن را (که بدرستی مثبت ارزیابی کرده اید) چه جوری با ماجرای فحش دادن شما به محمدرضا شاه جمع وجور کنم. مگر تلاش محمدرضا شاه در جلب سرمایه خارجی (حتا قبل از شروع عصر گلوبالیسم) و تمرکز تکنولوژی در ایران شبیه تلاش چین از آغاز دهه هشتاد برای بالابردن بازدهی اقتصادی و تمرکزتکنولوژی در چین و یا حتا کره جنوبی نبود و نیست. اگراین دو ماهیتا تفاوت دارند بفرمایید تا ما هم بفهمیم. اگرشما که به گواهی این وبلاگ از چپولهایی نیستید که به شاه تهمت نوکر سرمایه دار کمپرادوربودن و از این مهملات بزنید لطف کنید بگویید او باید چه خاکی بر سرش میریخت با اینهمه اراذل واوباش مثل بنی صدر و دیگر ملی مذهبیهای عقب افتاده تر از او. اون بینوا فکر میکرد اگر اوضاع اقتصادی مردم بهتر شود و طبقه متوسط مرفه ای بوجود بیاید جامعه سامان پیدا میکند. او نمیدانست که مردم ایران «عاشورایی» هستند واز کون نوه حسین میخواهند بخورند. اگر میزد و میکشت که یک جور اشتباه بود حالا هم نزد و نکشت یکجور دیگه اشتباه از آب درآمد. در مورد بوجود آوردن مناطق حاشیه (بافر زون) ومرکزیت تهران هم باید بگویم این ایراد چندان وارد نیست. اون بدبخت برای جلوگیری ازاین مشکل حتا بطور مثال در شیراز پالایشگاه درست کرد که هیچ توجیه اقتصادی ندارد. مثالها البته زیاد هستند. دوست دارم بدانم نظر شما در این مورد این مسایل چیست.به همین سادگی گفتن که شهر تهران یک کشور بود بنابراین شاه بد بود مساله حل نمیشه زیرا پاریس هم برای فرانسه مثل تهران در ایران یک کشور شده. راستی اگر فرصت کردید سری به ایرادت ملی مذهبیها و چپیها به آخرین حرفهای رضا پهلوی هم بزنید تا زاویه دید آنها را هم بعد از۴۳ سال ببینید. آنها اتمام حجت رضا پهلوی با نیروهای سرکوبگر اسلامی را نشان از تمایل به اقتدارگرایی از جانب او میدانند. البته این یادآوری ربطی به بی لیاقت بودن رضا پهلوی نداره و فقط خواستم بگویم هم شاه و هم پسرش با یک مشت اوباش و هوچی هم طرف بوده و هستند و ابن شده سرنوشت ما و ما کره جنوبی نشدیم. این نظر متاسفانه به پست قبلی مربوط است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر در شیراز پالایشگاه ساخت که هیچ توجیه اقتصادی ندارید؛ باید او را یک احمقِ ۲۴ عیار نامید.

      حذف
    2. نخست اینکه من (کژدم) خودم را در نوشتارهایِ ۱۶ گانه و ۱۸ گانه به روشنی معرّفی کرده ام. این نوشتارها به من «وحی» نشده اند؛ بلکه نتیجهٔ مطالعات و تجربیّاتی که در بازهٔ زمانیِ حدّ اقل ۴۵ ساله داشته ام شکل گرفته اند. ماجرا از «عدالت خواهیِ کودکانه» آغاز شد امّا مرا هرگز «کمونیست» نکرد. به عنوانِ یک «جهانگردِ سیاسی - اجتماعی» واردِ گود شدم؛ با خیلی از همین گروههایی که شماها از شنیدنِ نامشان تنتان به لرزه در می آید؛ آشناییِ بسیار دوستانه داشتم. از گروهِ «فُرقان» بگیر تا «آرمان مستضعفین» و «سازمانِ مجاهدینِ خلق» و فداییها و «کومله» و «حزب دموکراتِ کردستان» رابطه ای بسیار «دوستانه» (نه رابطهٔ سازمانی) داشتم. آنها به دنبالِ «سرباز» بودند و «کژدم» در حالِ مطالعهٔ آنها بود. همهٔ این مطالعات و مطالعاتِ من در رابطه با آنچه که «غرب» پیشنهاد میکرد؛ در نتیجه به به نوشتارهایِ ۱۶ و ۱۸ گانه انجامید و این ۲ سلسله گفتارها آنچیزی هستند که «کژدم» را میسازند و آن چیزی هستند که «کژدم» برایِ «ایرانِ آینده» پیشنهاد میکند. من (کژدم) به هیچ یک از سیستمهایِ پیشنهادی که در واقع «پیشنهادِ جدید» نیستند؛ چه از نظرِ شکلی و یا محتوایی اعتقادی ندارم.
      از نظرِ من همهٔ «ملّی مذهبیها»؛ «پان تُرکها»؛ «پان ایرانیست ها»؛ «پان عربها»؛ «پان فارسها»؛ «انگلهایِ صفوی»؛ «پان کُردها»؛ «کمونیستها»؛ «پاسدارها و بسیجیها» و همهٔ رهبران و یا مدّعیانِ رهبری که پسمانده هایِ «اندیشه هایِ کُهن» هستند؛ باید پیش از ساختنِ «سیستمِ نوین» بوسیلهٔ «اشباح» به گور سپرده شوند و البتّه «گورستانی» نباید برایشان ایجاد کرد. تا «سیستمِ نوین» با جیغهایِ بنفشِ حقوقِ بشریِ «بین المللی» که نه در فکرِ «حقوقِ بشر» بلکه در فکرِ «تزریق و ابقایِ سیستمهایِ پوسیدهٔ خود» هستند و متأسفانه در شرایط کنونی «دستِ بالا» را دارند و «اهرمهایِ فشارِ قدرتمندی» در دست دارند؛ مواجه نشود.
      من (کژدم) سیستمِ نوین که «ایرانِ نوین» بر پایهٔ آن استوار خواهد شد را «قُقنوس» مینامم که از خاکسترِ «تعمید با آتش» همهٔ آنهایی که میخواهند «آیینهایِ کُهنه و پوشالی» را با «آرایشِ جدید» زنده نگهدارند؛ بیرون خواهد آمد. من (کژدم) به استفاده از حتّی یک «پاره آجر» از «سیستمهایِ قدیمی» معتقد نیستم.
      سیستمی که من پیشنهاد میکنم بر «بهترین سازی» استوار است و نَه استفاده از«بهترین نوکرانِ سیستمهایِ فرسودهٔ پُر طمطراق و آراسته و توخالیِ قدیمی».
      من (کژدم) هرگز «رضا خان» نگفته ام؛ بلکه ایشان را همیشه «رضا شاه» نامیده ام. امّا فرزندش را «زبون؛ ترسو؛ احمق؛ و شیعهٔ شنیعه» میدانستم و همچنان میدانم. «رضا شاه» بنا بر آیینِ کشورداریِ کُهن؛ «تهران» را پایتخت برگزید و طبیعی است که هر کشوری و یا«سرزمینی» به پایتخت نیاز دارد. امّا فرزندش این پایتخت را به «کشور» تبدیل کرد. زیرِ سیاستهایِ احمقانه و «حاجی پادشاهیِ کمر بستهٔ او» صنفِ انگلهایِ تشیّع شنیعه تبدیل به «سلطانهایِ صاحبقران» شده و «شوینیسمِ شیعه» را طوری جلوه دادند که به «شوینیسمِ فارس» مشهور شد و در مناطقِ «تُرک نشین» و سایرِ نقاط نیز «جرثومه هایِ ننگینِ شریعتِ صفویِ شنیعه» به تبلیغِ «شوینیسمِ فارس» به عنوانِ پایهٔ همهٔ ویرانیها پرداختند.
      «حاجی پادشاهِ کمر بسته» بسیار «کوتوله تر» از آن بود که بتواند آن آشِ «ابیلفض» را که دستپختِ «روسپی خانهٔ رضوی» و «قُم» و «نجف» بود را اداره کند و به خاطرِ داشتنِ اعتقاداتِ خرافیِ و ننگینِ «بنی هاشمیِ خود» که در کتابِ احمقانهٔ خود موسوم به: «گزارش به تاریخ»؛ این «دینِ کثیف» (تشیّع شنیعهٔ صفوی) را «اسلامِ ایرانی» مینامد و در واقع به همین اوباشانِ حاکمِ کنونی و «ملّی مذهبیهایِ دروغین» در ۵۰ سالِ پیش از این نان قرض داد و تحتِ «ذِلّتِ ذاتی ملوکانه» به اینجایی رسیدیم که اکنون میبینید.
      پیشنهاد میکنم که این کتاب را بخوانید و ببینید که از نظرِ انشایی در سطحِ «دورهٔ اوّل دبیرستان» است.

      حذف
  3. کژدم چه جوری اراده معطوف به قدرت وارد رویاهای انسان میشه؟

    پاسخحذف
  4. توکن سوزی بر قیمت رمزارز ها تاثیر گذاره؟

    پاسخحذف
  5. درود
    جناب کژدم به نظرتون بهتر نیست روی چند تا سکه مثل همین لونا کلاسیک، سرمایه گذاری کنیم. مثلا شیبا چطوره؟؟ ( البته سرمایه گذاری محدود که با سر نخوریم زمین)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      من متخصص رمز ارزها نیستم. شخصی را دیدم که کارش این است و از این راه پولدار شده است. نظرِ ایشان را بازتاب دادم تا شاید شماها نیز بتوانید مقداری پول بدست بیاورید.
      راهِ «بدونِ ریسک» را پیشنهاد کردم که با بالا و پایین رفتنِ قیمتها دچار سکته نشوید. راهِ بدونِ ریسک حتّی به شجاعت و کلّه خری و یا ترسیدن نیازی ندارد.
      این همهٔ آنچیزی است که پیشنهاد کردم.
      من مانعِ سرمایه گذاریِ پیشنهادیِ شما نیستم. به شرطی که «پروتوکُلِ کمترین ریسک» را رعایت کنید. زیرا این بازار «بازیگرانِ زیاد» با «شیوه هایِ بازیهایِ گوناگون» را دارد که بخشِ حرفه ای آن «گُرگهایِ باران دیده» هستند.

      حذف
    2. استراتژیها و تاکتیکهایی که در مطالعاتِ اخیر دیده ام اینها هستند:
      ۱- استراتژیِ جمع آوریِ سکّه
      این استراتژی؛ به سرمایهٔ اصلی که در آغاز سرمایه گذاری شده است توجّهی ندارد. زیرا نمیخواهد یک شبه میلیاردر شود. برایِ اینگونه استراتژیستها اینکه قیمتها بالا و یا پایین بروند؛ محرّکِ اصلیِ خرید و فروش نیست. بلکه بدونِ تزریقِ سرمایهٔ اضافی؛ زمانی که قیمتها چنان بالا میروند که فروشِ سکّه ها پس از پرداختِ هزینه ها؛ به پولِ بیشتری تبدیل شود و سپس کمین میکنند تا قیمتها پایین بیاید و اقدام به خرید میکنند. به عنوانِ مثال اگر ۱۰۰ هزار سکّه داشتند؛ آنرا به ۱۲۰ هزار سکّه تبدیل میکنند و به همین روش را ادامه میدهند تا آن ۱۰۰ هزار سکّهٔ نخستین را تا جایی که میتوانند گسترش دهند و به عنوانِ مثال (فقط مثال) به یک میلیون سکّه برسانند؛ بدونِ اینکه حتّی یک دلارِ اضافی بپردازند. اینگونه استراتژیها در بالا و پایین آمدنِ ارزشها بسیار مؤثرند. اینگونه سرمایه گذاران اگر بتوانند بخشِ بزرگی از سکّه هایِ رایج را در اختیار بگیرند؛ میتوانند بازیهایِ دیگری برایِ سرکیسه کردنِ دیگران طرّاحی کنند.

      ۲- استراتژیِ «سودِ روزمرّه»
      این استراتژی یک چترِ بزرگ است که میتواند از «آفتابه دزدها» تا «شتر دزدها» و «دایناسور دزدها» را در بَر بگیرد. آن عدّه که «دایناسور دزد» هستند؛ ناگهان با تزریقِ پول و خریدهایِ نیمه کلان؛ بقیّه را تحریک به سرمایه گذاری کرده و قیمتها را بسیار بالا میبرند و ناگهان سکّه هایِ خود را در بالاترین قیمت میفروشند و بقیّه را به «یا حسین یا ابیلفض» گفتن وا میدارند.
      ۳- استراتژیِ «کٓژدم» (خرید و سکون)
      در این استراتژی؛ شما در هیچیک از این بازیها شرکت ندارید و اهمیّتی نیز ندارد که بالا و پایین رفتنها را دنبال کنید. بگذارید تا دیگران تویِ سر و کلّهٔ هم بزنند. زیرا با تلاطمِ ارزشها تعدادِ سکّه هایِ شما تغییری نخواهد کرد.
      شما منتظرِ زمانی میمانید که در نتیجهٔ این تلاطمها قیمتِ سکّه ها بالا برود و زمانی که هر سکّهٔ «یک دهمِ سِنتیِ شما» به سکّهٔ «۱۰ دلاری» تبدیل شد؛ سکّه هایتان را بفروشید و «آوردگاه و خونریزیها» را به دیگران بسپارید.

      حذف
  6. https://www.radiofarda.com/a/31887885.html


    شیعیان شنیعه و مردمان احمق

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بهترین نظریّه ای که در این مورد از طرفِ یک کارشناس در تلویزیونِ «ایران اینترنشنال» مطرح شد این بود که این «ظاهراً سرقت» ادامهٔ همان قتلهایِ زنجیره ای اوباشانِ رژیمِ شیعی به دستِ مأمورانِ «موساد» است که در یکی ۲ هفتهٔ اخیر به راه افتاده است. این «ظاهراً سارقین» به دنبالِ سرقتِ اموالِ مردم نبوده اند. بلکه به دنبالِ «اسنادِ فوقِ محرمانه»ای بوده اند که در این صندوقها قرار داشتند (مخفی شده بودند). به همین دلیل نیز نیروهایی که در این عملیّات شرکت داشته اند؛ پس از بدست آوردنِ اسنادِ محرمانه؛ تعدادی از صندوقهایِ دیگر را نیز شکسته اند تا عملیّات را «سرقت» جلوه دهند و جالب اینکه همهٔ صندوقها را نشکسته اند. که البتّه اگر «دُزد» بودند؛ حتماً همه را میشکستند. باید منتظر ماند و دید که این اسناد به اسرائیل برسند و پس از «پالایش» در یک «شو تلویزیونیِ امنیّتی» به نمایش گذاشته شوند.

      حذف
  7. مبارزه با رژيم باید به جنبش استقلال و مبارزه با استعمار روسیه تغییر بیابد.

    https://tinyurl.com/2p8znzbb

    پاسخحذف
  8. این وبلاگ از سال ۲۰۱۰ در حال فعالیته بعد ۱۲ سال از اختصاص زمان و انرژی دستاوردش چی بوده که خوانندگان و نویسنده، مردم ایران رو احمق خطاب میکنن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «ساکنینِ ایران» خیلی باهوش هستند. از پیشرفتهایِ ۴۳ سالهٔ شان معلوم است.
      شما نیز جایِ خود را دارید... شما از همه باهوش ترید.

      حذف
    2. اُلاغِ باهوشِ گرامی
      «وبلاگ» نه «سازمانِ سیاسی» است و نَه «روزنامه»....
      «وبلاگ» برایِ «تولیدِ اندیشه» است.

      حذف
    3. ایرانیان ۴۳ سال هست که بعد از شکست محمدرضا پهلوی زندانی و اسیر قدرت های جهانی هستن. ظاهرا بعد تمام ۱۲ سال تولید اندیشه های خیلی عمیق هنوز نمیخواین بپذیرن که ج ا فقط یه سرباز برای قدرت‌های مافوقش هست و تخریب کشور و احمق پروری و فراری دادن مغزها بصورت سازمان یافته داره انجام میگیره و ابزار مذهب و اقتصاد فقط برای کنترل مردم بکار گرفته میشه.

      حذف
    4. اما اینکه میگین وبلاگ برای تولید اندیشه هست باید پرسید آیا این اندیشه ها دستاوردی به ارمغان آوردن؟طبقه بندی کردن انسان بر مبنای ضریب iq چه تغییری در بازیهایی که ۱۲ سال شما رو بخودش مشغول کرده داشته؟اصلا نقشی تونستین در این بازی‌ها ایفا کنین(شما و خوانندگان) که بخواین برای مطالعه اش زمان صرف کنین؟اگه تو این ۱۲ سال یه رشته تحصیلی رو شروع کرده بودین تا الان حتما چندین کتاب تو اون حیطه نوشته بودین و از سرآمدان اون رشته بودین.

      حذف
    5. منم قصد ندارم این مجلس و دورهمی تولید اندیشه که براه افتاده رو بهم بزنم ولی امیدوارم حداقل به یک دستاورد قابل اتکا برسه بگیم فلان اتفاق تحت تاثیر اندیشه های کژدم انجام شد.

      حذف
    6. فکر میکنم ایشون فیلم های ابرقهرمانی رو زیادی نگاه کردن و تصور میکنن کژدم باید در نقش سوپرمن ظاهر بشه تا مشکلات حل بشه.منظورشون از دستاورد هم احتمالا همین باشه.بارها شده خوانندگان از دریچه نگاه کژدم به مسائل تونستن مشکلاتی زیادی شون رو حل کنن و هر کس نسبت به خودش بنوعی خودشناسی رسیده.بیاد دارم اون زمان که مردم ایران همه به بورس حمله میکردن کژدم گفت که از بورس فاصله بگیرین و سرمایه تون رو دلار تبدیل کنین.الان میتونین قیمت دلار اون زمان رو با الان مقایسه کنین و ببنین که توصیه درستی بود.وضعیت بورس هم که واضحه.تو نوشته های قدیمی بارها کژدم درباره دروغ های حکومت و سپاه گفته و هنوزم داره تکرار میکنه ولی همین الان مردم دارن از پلیس ها تشکر میکنین.(تو فیلم ها هم هست)

      حذف
    7. سوالی که باید از این هموطن باهوش پرسید اینه که دقیقا دستاورد یعنی چی؟(دستاورد) هم شکلی شبیه (منافع ملی) داره که کژدم گفته بود دروغ سیاستمدار ها برای جمع کردن رای از مردمه وگرنه این کلمه چه بار معنایی میتونه داشته باشه؟نیمچه که در بین آلمانی هایی که بسیار باهوش تر و دیسیپلین دار تر از احمق های ساکن ایران بدنیا اومد در نهایت زیر سایه جنون پنهان شد تا جشن خران ادامه پیدا کنه هر چند که آرزوی ظهور ابرانسان رو همیشه با خودش حمل می‌کرد.کژدم تمام این سالها در حال تلاش برای آگاه کردن مردم بوده اینکه مردم همراهیش نمیکنن تقصیر ایشونه و بقول شما دستاورد نداره؟

      حذف
  9. تمامی ماجرایِ سرقتِ حرفه ایِ امنیّتی از بانک ملّی:

    ۱- تیمِ عملیّاتی بر تمامی ورودیها و خروجیها و سیستمِ امنیّتی بانک اشرافِ کامل داشته است.
    ۲- این تیم چنان از کارِ خود مطمئن بوده است که برایِ رئیس بانک در رابطه با عملیّات پیامک میفرستد.
    ۳- قصدِ تیمِ عملیّاتی «سرقتِ اموال» نبوده است و مدارکِ فوقِ محرمانه ای را که رژیم به شیوهٔ «شور آباد» در این بانک مخفی کرده بودند را با خود برده اند.
    ۴- در طیّ ۴۸ ساعت همهٔ سارقین (مانندِ همانهایی که به اتهام قتلهای تکنسین هایِ هسته ای اعتراف کردند = متّهمینِ قلّابی) دستگیر شده اند (ویروس یابِ مستعان). این دستگیریها البتّه بدونِ داشتنِ حتّی یک سر نخ انجام گردیده است.
    ۵- تیمِ عملیّاتی احتمالاً پس از پایانِ کاملِ عملیّات؛ محلّ اموالِ امانت گذاران را به رئیس پلیس تهران (رئیس سازمانِ سارقین و قوّادانِ و رشوه خورهایِ سازمانیافته) اطّلاع داده شده و این اوباشان بخشی از اموال را خودشان دزدیده اند.

    پاسخحذف
  10. بالاخره «ترامپِ دهان گشاد» توسّط دخترش گیر افتاد.

    https://tinyurl.com/5ffbcpf8

    اینکه پس از این ترامپ چه بگوید؛ اصلاً اهمیّتی ندارد. آنچه که پس از «شکست» در برابرِ «جو بایدنِ خرفت» نیز گفت؛ هیچ اهمیّتی ندارد. زیرا وقتی که بازی را باختی... دیگر مهمّ نیست که دلیلش چه بوده است؛ بلکه مهمّ آن است که در زمانی بسیار پیش از آغازِ بازی؛ یا محاسباتَت اشتباه بوده است و یا اینکه لیاقتِ «سازماندهی» نداشته ای.
    البتّه اینکه «ترامپ» برایِ مردمِ آمریکا کارهایِ مثبتِ زیادی کرد؛ قابلِ انکار نیست و شاهدِ این امر سیاستهایِ «جو بایدنِ خرفت» است که هیچ برنامه ای ندارد و فقط از «دستاوردهایِ ترامپ» به عنوانِ «ستونهایِ استوار» استفاده میکند. امّا شکستِ ترامپ نتیجهٔ حماقتهایِ او در رابطه با «ویروسِ طلایی» و فضایِ «رُعب و وحشت»ی بود که دموکراتها با میلیشیاهایِ «Black Lives Matter» و «ANTIFA» براه اندختند.
    «ترامپ» تا آخرِ عمرش در این «تعجّب» خواهد ماند که چرا شکست خورد؟

    پاسخحذف
  11. نظر شخصی من اینه بهتره بگیم چین پیروز شد و آمریکای امروز آمریکای تسخیری چینی هاست.حتی همین بهم زدن برجام هم سرانجامش در راستای تحویل ایران به چینه.

    پاسخحذف
  12. https://youtu.be/A9bnFWmHggk

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هیچیک از این سخنان قابل اعتنا نیستند زیرا میتوانند نظریاتِ شخصی و یا حزبی باشند. آنچه که قابلِ اعتنا است؛ رفتارِ دولتهایِ اروپایی و «جو بایدنِ خرفت» است. در دموکراسیهایِ حزبی؛ فقط احزاب هستند که قدرتِ اعمالِ نظر و نفوذ دارند.
      آنچه که در «یوکرئین» در حالِ جریان است؛ یک جنگِ بسیار نابرابر است و مردمِ «یوکرئین» نشان داده اند که تا چه حدّ شگفت آوری به عنوانِ یک «ملّت» ظهور کرده اند.
      قرمساقهایی مانندِ «شولتس» و «ماکارونی» و جنده هایی مانندِ «مرکله خانم» و پیرِ خرفت «جو بایدن» هستند که به بهانه هایِ گوناگون؛ پُشتِ مردمِ «یوکرئین» را خالی میکنند.
      در این ماجرا درسهایِ بزرگی برایِ «ساکنینِ ایران» وجود دارد:
      چشمهایتان را به قرمساقهایِ غربی چه اروپایی و یا آمریکایی و یا اسرائیلی ندوزید.
      اگر می دوزید.... بنشینید تا زیرِ پاهایتان علف سبز شود.

      حذف
  13. پیشبینیِ کژدمی:

    ۱- «بیت کوین» تا ۲ هفتهٔ دیگر ۲۵٪ از ارزشِ کنونیِ خود (۲۷۵۰۰ دلار) را از دست خواهد دادو از دیروز این سقوطِ آزاد آغاز شده است. امّا نمیدانم که پس از این سقوطِ ۲۵٪ چه خواهد شد.
    ۲- تا چند ماهِ دیگر «چین» دچارِ سقوطِ اقتصادیِ ۷ تریلیون دلاری خواهد شد. به خاطر بسپارید.

    حساب و کتابهایتان را بر این اساس تنظیم کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دلیلش چیه کژدم؟

      حذف
    2. کژدم اگر واقعا مطمئنید میتونین تو صرافی ها پوزیشن شرت(سل) باز کنین یعنی به ازای پایین اومدن قیمت بیت کوین سود کنین

      حذف
    3. متأسفانه نمیتوانید. یک روز می بَرید و روزِ بعد می بازید. فقط وقتتان تلف میشود. من به «Day Player» بودن اعتقادی ندارم. زیرا این بازار «پُر تلاطم» است

      حذف
  14. درود کژدم
    تشکر از جواب کوتاه و مفید به نظریات ذکر شده در ویدئو.
    تفاوت بین ایران و یوکرئین بسیار است. آنها از کشورشان در مقابل دشمن خارجی دفاع می‌کنند. ایرانیان دشمن شان از خودشان است. Enemy within

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      متأسفانه دشمنانِ درونیِ ایران بسیار زیاد و در لباسهایِ گوناگون هستند. از «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» بگیر تا قرمساقهایی با نامهایِ «اکبر گنجی ها» و «علی افشاریها» و «ناجوانمردیها» که خنجر در جیبشان پنهان است؛ تا آنهایی که شمشیر از رو بسته و منادیانِ «تشیّع شنیعه» هستند و حکومت را در دست دارند. کشورهایِ دیگر نیز همانگونه که با مسئلهٔ فلسطین حدود ۷۰ سال است که بازی میکنند؛ اکنون با ایران و سرنوشتِ ساکنینِ ایران بازی میکنند.
      دشمنانِ ایران یکی دوتا نیستند.

      حذف
  15. با درود به كژدم گرامى؛ به نظرشما در اين وضعيت بل بشو و وجود هزاران دشمن ريز و درشت؛ از آخوندزاده ها و صادراتى هاى جمهورى ولايت فقيه تا تجزيه طلبان ترك و عرب و كرد؛ رضا پهلوى نقطه قابل اتكايى براى گذار از اين لجنزار اسلامى نيست؟ هيچ گزينه قابل اعتماد و قابل اتكايى جز او هست؟ از چپ ها و كمونيستها بگير تا صادراتى ها جمهوريخواه ولايى آيا فرد قابل اعتمادى وجود دارد؟ دليل اينكه رضا پهلوى يا به قول شما شازده بنى هاشمى را دشمن رهايى و آزادى از چنگال ديكتاتورى نعلين ميدانيد چيست؟ لطفا بيشتر روشنگرى فرماييد؛ با سپاس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      متأسّفانه هیچیک از این «عقبمانده هایِ ذهنیِ ظاهراً هویّت طلب» که «توله هایِ اطّلاعاتِ سپاهِ پاچاهارداران» هستند؛ «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» را قبول ندارند.
      آن شعارهایِ «رضا شاه روحت شاد» را جدّی نگیرید. این شعار ترجمانِ این شعار است که دستِ گدایی به طرفِ رژیم دراز کرده است: «فکری به حالِ ما کُن».
      «ساکنینِ ایران» نمیخواهند «آینده بسازند» بلکه میخواهند که کسی بیاید و «تکّه استخوانِ صنفی» در بشقابهایِ کثیفشان بگذارد.

      حذف
  16. اپوزیسیون در قامت حکومتی ( در صورت تشکیل) باید همه این اپوزیسیون چی ها رو حذف کنه. از شازده شومبول تا افشاری ها و گنجی ها و...
    تا دست کم جبهه خارج از ایران یکدست بشه.

    در جبهه داخل ایران هم که کار مشخصه ( قتل عام انگل های تشیع)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقاً.... در آغازِ راه؛... راهی به جز این برایِ «ملاقات با آینده» وجود ندارد.

      حذف
    2. برای من (کژدم) فرقی میانِ «اوباش گروهبان سلامی» و «علی افشاری» و «خاتمی» و «شمپانزه نژادِ کُس کِش» و «شازده شومبولِ شورشی» که برایشان «عفوّ نامهٔ سفید» وعده می دهد؛ فرقی وجود ندارد. همهٔ اینها بخشی از «پازِلِ کثیفِ حاکمیّتِ تشیّع شنیعه» هستند.
      تا زمانی که از این «پازل کثیف» خارج نشویم؛ «آیندهٔ استوار و بدونِ تلاطمی» برایِ ایران وجود نخواهد داشت.

      حذف
    3. https://tinyurl.com/bp52mrjz
      به این مادرقحبه هایِ بازاری نگاهی بیندازید که »اپوزیسیونچیها» آنها را به عنوانِ «اعتراضاتِ مردمی» حلوا حلوا میکنند. همین «قرمساقها» تا دیروز در «پولشوییها» برایِ رژیم دست داشتند و هنوز هم دارند و هیچگاه حتّی گوشهٔ چشمی به «کارتون خوابی»؛ «خشک شدنِ دریاچه ها»؛ «روسپیگریِ گسترده»؛ «کودکانِ کار»؛ «گور خوابها» و ..... نینداخته اند.
      من این اوباشان را بخشی از «جنبش اجتماعی» نمیدانم.

      حذف
    4. تا دیروز همه چی گل و بلبل بود. ولی وقتی که رژیم مالیات ها رو زیاد کرد این کسکشا انقلابی شدن و شعار میدن!!!
      جدای از این بازاریای کسکش، به نظر من شعار «رضا شاه روحت شاد» رو بسیجی ها شروع کنند‌ش هستن. هدفشون اینه که شازده شومبول رو به عنوان تنها آلترناتیو بکنن تو کون ساکنین ایران.
      رسانه های خارج از ایران هم جدیدا خیلی گندش کردن. نمونش همین بیانیه کذایی اخیرش که کل شبکه ها پوشش دادن.

      حذف
    5. به تاریخچهٔ ۱۰ سالهٔ «شازده شومبول» رجوع کنید. همیشه خودش را «هیچکاره» معرّفی کرده است که با نیّتِ خیر به میدان آمده ولی همیشه هر کسی نظری مخالفِ ایشان داشته است را از جرگهٔ «خیلی خیلی دموکراتیکِ خود» رانده است.
      در این وبلاگ از همان آغاز به این «شارلاتان» پرداخته شده. این موجود اکنون به آخرین «پناهگاهِ انگلهایِ صفوی» تبدیل شده و با اینکه مدّعی است که هیچ مقامِ سازمانی ندارد و هیچکاره است؛ چگونه به خودش اجازه داده است که با اوباشانِ سپاه به قولِ خودش مذاکره کرده و در میانِ جنایتکارانِ رژیم «عفوّ نامه» پخش کند؟
      در خارج از ایران «نمایش اپوزیسیون بودن» به «نان دانی» تبدیل شده است و راهی برایِ «نان در آوردن» است و نسلِ جدیدِ «ایرانی تباران» در کشورهایِ گوناگونِ خارجی؛ در حالِ جذب شدن در آن جوامع هستند.

      حذف
  17. دیروز گفتم که «بیت کوین» در حالِ سقوط آزاد است و ۲۵٪ از ارزش خود را از دست خواهد داد. آنهایی که فکر میکنند خواهند توانست از این معرکه جانِ سالم در ببرند؛ در یکی ۲ روز آینده با بیت کوینِ ۲۰ هزار دلاری روبرو خواهند شد و دودستی بر سرِ خودشان خواهند کوبید. شاید این سقوط آزاد حتّی از مرزِ ۲۰ هزار دلار نیز پایین تر برود. اکنون در حالِ «آفتاب بالانس مهتاب بالانس» در مرزِ ۲۳ هزار است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در ضمن ضربهٔ ۷ تریلیون دلاری به اقتصادِ چین در آینده ای نزدیک را فراموش نکنید.
      این ضربه میتواند در زندگیِ شخصی شما نیز تأثیر گذار باشد و شدّت و ضعفِ اثرِ ان بستگی به نوعِ بیزینس شما و رابطهٔ آن با اقتصادِ چین دارد.

      حذف
  18. امیدوارم آن دسته از خوانندگانی که فکر میکردند که «بیت کوین» پولِ بین المللی خواهد شد؛ درس گرفته باشند.
    اکنون بیت کوین در «قیفِ ۲۳ هزار دلار» در حالِ پایین رفتن است.
    بقیّهٔ ماجرا را به صورتِ «Live» در این وبسایت تماشا کنید.

    https://tinyurl.com/2b45eprz

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کم کم سربازهای جنگ آینده دارن آماده میشن

      حذف
    2. کژدم شما گفته بودین قیمتا برمیگرده نه اینکه زیر ده هزار دلار بره.بیت بره ده هزار اتریوم و بقیه آلت کوینا هم به سرنوشت لونا دچار میشن.شاید تتر به عنوان استیبل کوین هم سقوط کنه

      حذف
    3. من در ۲ روز پیش نگفتم که قیمتِ «بیت کوین» دوباره بر میگردد. من گفتم که ۲۵٪ از ارزش خود را از دست خواهد داد. پس از این «سقوط آزاد» به بسیاری پارامترها نیاز خواهد بود تا خودش را حتّی به همان ۳۰ هزار دلارِ چند روزِ پیش برساند و شاید ماهها و یا سالها طول بکشد و یا در چند هفته زخمهایش ترمیم پیدا کند. اینکه دیگر «کریپتو کارنسی»ها نیز در حالِ پایین رفتن هستند در آن هیچ شکّی نیست. اگر شما به پارامترهایِ واقعی که قیمتِ یک کریپتو کارنسی را بالا و یا پایین میبرند آشنایی داشته باشید؛ خواهید دید که کریپتوهایِ گوناگون چندان ربطی به یکدیگر ندارند و پایین آمدنِ دیگرِ کریپتوها به خاطرِ سقوطِ آزادِ «بیت کوین» نتیجهٔ «ترسهایِ احمقانه»است. به نظرِ من پس از پایانِ این سقوطِ آزاد؛ تعدادِ زیادی از بازیگران به «LUNC» (لونا کلاسیک) روی خواهند آورد. زیرا بسیار ارزان است و با اندکی رشد میتواند زخمهایِ بسیاری از مالباختگان را التیام بخشد. من به آیندهٔ خوبِ «LUNC» اعتماد دارم. امّا اگر خریداران مواظب نباشند؛ باز هم میتواند سقوط کند.

      حذف
    4. زن ب شوهر:
      -مرد.... شنیدم که خیار ارزان شده.... نکنه پیاز هم ارزون بشه.
      مرد به زن:
      - چند کیلو پیاز داریم؟

      زن:
      - فکر کنم ۳ کیلو.
      مرد:
      - زودباش بیار بفروشیمش تا ورشکست نشده ایم.

      حذف
  19. کژدم من ریدم تو خدایی که این زندگی رو به ما داد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دستمال مستراح یادِت نره؛ تا خودتو پاک کنی :)

      حذف
  20. چون این نوشتار را به «کریپتو کارنسی»ها اختصاص داده ام؛ بگذارید نظرِ تقریباً کاملِ خود را در این رابطه بگویم:

    ۱- من این سرمایه گذاریها در رابطه با «کریپتو کارنسی»ها را «Emotional Game» میدانم که کاراکترهایِ اصلیِ آن عبارتند از:
    ۱- طمعکاری.
    ۲- پولدار شدنِ یک شبه و یا در مدّتِ کوتاه.
    ۳- ترس و وحشت از باختن در بازی.
    ۴- پذیرفتنِ ریسکهایِ بسیار بالا.
    ۵- آرزوها و امیدواریها.
    ۵- تبلیغاتِ دروغین برایِ تحریکِ طمعکارها و کشانیدنِ آنها به بازی.

    بخشِ دیگرِ این بازی را «عواملِ مِیدانی» تشکیل میدهند:

    ۱- ورودِ سلبریتیها به بازی.
    ۲- گرفتنِ وامهایِ کلان برایِ سرمایه گذاری در «خرید» و یا «Mining» به امیدِ رسیدن به ثروتهایِ کلان.
    ۳- ورود «بازیگرانِ کوچک» به بازی.

    پرسش این است که چرا زمانی که به نظر میرسد کارها همگی خوب پیش میروند؛ ناگهان ورق بر میگردد و همه به «اِهنّ و تولوپ» می افتند؟

    ۱- ورود و خروجِ سلبریتیها که باعثِ پولدار شدنِ آنها و تحریکِ بازیگرانِ دیگر میشود و در نهایت «بازیگرانِ دیگر» هستند که میبازند. زیرا هر خروجِ چند ۱۰۰ میلیون دلاری یک «زلزله» تولید میکند.
    ۲- وامهایِ کلان با بهره هایِ بانکیِ کلان میتواند در صورتِ حتّی یک «ایستایی» در قیمتها؛ یک گروهِ مالی را تحتِ فشار قرار دهد تا مجبور شوند تعدادِ زیادی از سکّه ها را بفروشند.
    اگر این اتّفاق به صورتِ همزمان برایِ چند سرمایه گذاری که معاملاتِ «پُر ریسک» داشته اند اتّفاق بیفتد؛ و نتوانند بدهیهایِ بانکیِ خود را پرداخت کنند؛ شاهد «سقوط آزاد» خواهید بود.
    ۳- رقابت میان دارندگانِ بزرگِ سکّه هایِ مختلف تا یکدیگر را از میدان بیرون کنند و خودشان به جایِ آنها نشسته و قیمتِ سکّه هایِ خود را بالا ببرند. در چنین صورتی؛ باز هم شاهدِ سقوطِ آزاد خواهید بود.

    به نظرِ من تنها کسانی میتوانند با پولِ بسیار کم و بدونِ ریسک و در مدّت زمانی بلند (اگر خوش شانس باشند و طمّاع نباشند در چند ماه و یا چند سال) پولدار شوند که سکّه ها را بسیار ارزان خریده و نفروخته باشند.

    پاسخحذف
  21. کژدم ظاهرا تو این بازارهای مالی خیلی پیش‌بینی تون قویه از اون روز که گفتین پوزیشن شرت گذاشت بودیم با ضریب بالا الان چند برابر پولی که ریسک کرده بودیم درآورده بودیم بیت کوین به ۲۱ هم رسید

    پاسخحذف
  22. زمانی که این مسئله را مطرح کردم؛ بیت کوین بالایِ ۲۹ هزار بود. بارِ دوّم که مطرح کردم ۲۷ و نیم بود. اگر گوش میکردید و در ۲۷ یا حتّی ۲۶ می فروختید میتوانستید در ۲۰۸۵۰ دوباره بخرید.
    الآن دیگر کار از کار گذشته است و ریسک کردن فایده ندارد و آفتابه خرجِ لحیم می شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این وبسایت که اهمیّتش در میانِ همهٔ وبسایتهایِ صرّافی «کریپتو کارنسی» مانندِ اعتبارِ «بانک مرکزی» نسبت به سایر بانکها است. الآن خروجِ «بیت کوین» از پلتفورم خود را به طورِ موقّت «تعلیق» کرده است. این مسئله نشان میدهد که بحران بسیار عمیق است و نمیدانند که دامنه اش تا کجا پیش خواهد رفت.

      https://tinyurl.com/2b45eprz

      امّا من فکر میکنم که بیت کوین میانِ ۲۰ هزار و ۲۳ هزار برایِ مدّتی «آفتاب بالانس مهتاب بالانس» خواهد کرد و دامنهٔ بحران به سختی به ۱۹ هزار خواهد رسید و اگر نیز رسید؛ ماندگار نخواهد بود.

      حذف
    2. اینهم لینکِ اطّلاعیهّ:

      https://tinyurl.com/dwpf9m35

      حذف
    3. هنوز هم حرف مرا باور ندارید که «لونا کلاسیک» (LUNC) آیندهٔ خوبی دارد.
      چند ماهِ دیگر حالِ خودتان را؛ خودتان خواهید پرسید و خواهید گفت:
      اِی وای ابیلفض... الآن پولم چند برابر شده بود.....

      حذف
    4. https://www.google.com/amp/s/coinpedia.org/opinion/terra-2-0-is-dead-this-is-what-crypto-experts-think/amp/

      حذف
    5. کژدم بازار بر مبنای کارایی و عملکرد حرکت نمیکنه تنها مسئله ای که وجود داره احساسات هستش. بر مبنای احساسات فکر نمی‌کنم کسی بعد از اتفاقی که برای لونا افتاد دوباره بخواد تو پروژه های شرکتش سرمایه گذاری کنه.حداقل برای مدت خیلی طولانی اثرش باقی میمونه.

      حذف
    6. برایِ من هیچ اهمیّتی ندارد. مگر وقتی پیشبینی کردم که «بیت کوین» ۲۵٪ از ارزشِ خود را ازدست خواهد داد؛ باور کردید و فوری بیت کوینهایتان را فروختید؟
      با زهم برایِ من هیچ ارزشی ندارد که بخرید و یا نخرید و یا هر کاری بخواهید بکنید و هر فلسفه ای که میخواهید ببافید.
      «آیندهٔ خوب برایِ لونا کلاسیک» فقط یک پیش بینی است. زورکی نیست..... کسی هم دست و پایتان را نبسته و سرِتان «گونی» نکشیده و شلّاقتان نزده است.

      See you around within 7 months

      حذف
    7. All the luck in the world, all wished for you

      حذف
  23. درود بر کژدم
    با توجه تعداد لونا هایی که من خریدم، اگه پیش‌بینی شما درست از آب دربیاد، پول زیادی میشه که نقد کردنش برای مایی که داخل ایرانیم یک چالش بزرگه.

    به نظرتون فروش لونا و خرید سهام طلا چطوره؟

    من به بانک ها و صرافی های ایرانی اعتماد ندارم و هر آن امکان داره پولای مارو بخورن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      به «تُرکهایِ عثمانی» به هیچ وجه اعتماد نکنید. زیرا که اگر از «شیعیانِ شنیعه»؛ مادرقحبه تر نباشند؛ کَمتر نیز نیستند.
      اگر میتوانید در یک کشور اروپایی (اروپایِ غربی) و یا ژاپن و با درجهٔ کمترِ اطمینان در یکی از کشورهایِ حوزهٔ خلیج فارس حساب بازکنید؛ میتوانید اموالتان را به آنها منتقل کنید. شاید بتوانید از طریقِ «وارداتِ اجناسِ ضروری» اموالتان را به ایران منتقل کنید و یا از طریقِ آشنایان با پرداختِ ۱۵ تا ۲۰ درصد پاداش در «بسته هایِ مالیِ کوچک» اموالتان را از طریقِ صرّافها وارد کنید تا اگر یکی از این بسته هایِ کوچک مانندِ «مسیح» و «امام زمان» به «غیبت کبری» رفت؛ راههایِ دیگری طرّاحی کنید.
      پیشنهادِ من بیشتر ناظر بر ایرانیانِ خارج از کشور بود. زیرا با وجودِ تحریمها؛ راههایِ مستقیم برایِ مردمِ درونِ سرزمینِ ایران تقریباً بسته است و باید «راههایِ غیرِ مستقیم» طرّاحی کنند.

      حذف
  24. https://m.youtube.com/watch?v=8tI0VmcMG64

    کژدم با حرفش درست نیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من به حرفهایِ پوتین کاری ندارم؛ زیرا همین حرفها را ۴۰ سال است که در ایران میشنوید.
      امّا این ویدیو به من میگوید که «دستهایِ پوتین نمی لرزند»..... بیمار نیست و یا اینکه فقط برایِ اینکه نشان دهد «بیمار نیست» و «پارکینسون» و «سرطان» و ..... ندارد؛ این نشست را ترتیب داده باشند.

      حذف
    2. اگر به نظری که در رابطه با همین ویدیو دادم نگاهی بیندازید؛ میبینید که کژدم طورِ دیگری نگاه و تماشا میکند.
      در رابطه با «بیت کوین» و «لونا کلاسیک» نیز اساساً من تویِ این خطّ ها نبودم و نیستم. امّا سخنانِ آن شخص و اینکه خواستم شماها نیز بهره ای بُرده باشید؛ مرا به این وادی کشانید. تجربه ای نیز که دارم؛ تجربه ای حدّ اکثر یک هفته ای است. دارندگانِ کلانِ «بیت کوین» تمامیِ تلاششان این است که تا جایی که میتوانند بحران را کنترل کنند. امّا دارندگانِ کوچک در فکرِ سود جستن (سودهایِ کوچک) در این بحران هستند. برخیها که برایِ «Risk Management» سکّه هایِ دیگری نیز خریده بودند؛ برایِ نجاتِ «بین کوین» در حالِ فدا کردنِ ذخیره هایِ سکّه هایِ دیگرشان هستند و قیمتِ آنها را نیز به صورتی مصنوعی و احمقانه پایین می آورند.
      اگر به صفحهٔ نمایش وبسایت «Binance» نگاه کنید شبیه صفحهٔ نمایش بازارِ بورس است؛ امّا این شباهت ظاهری است و محصولاتی که در بازارِ بورس خرید و فروش میشوند از نوعِ دیگری هستند. شما اگر در صنایع فولاد سرمایه گذاری کرده اید و ارزش سهام پایین بیاید؛ آنهایی که در بازارِ انرژی سرمایه گذاری کرده اند فوری میفهمند که ارزش انرژی پایین خواهد آمد. لذا اگر سهام خود را بفروشند؛ پولشان را نجات میدهند.
      امّا در این بازار؛ همه رویِ «خرهایِ مُرده» سرمایه گذاری کرده اند. برخی شرکتها نیز به طورِ احمقانه ای با مشورتهایِ احمقانهٔ کارشناسانِ برجسته؛ بخشی از داراییهایِ شرکتها را به «بیت کوین» و یا «اتریوم» (خرهایِ مُرده) تبدیل کرده اند و با پایان یافتنِ این بحران ؛ خواهید دید که چنین شرکتهایی چه بسا به مرزِ ورشکستگی کشانده شوند و یک بحرانِ دیگری در عرصهٔ زندگیِ اجتماعی تولید شود که فقط به خاطرِ «حماقت» ماشه اش را کشیده اند.
      از نظرِ من بازارِ «کریپتو کارنسی» یک «Hoax Market» است. به همین دلیل است که میگویم اگر پولی دارید که میتوانید به صورتِ کامل از آن چشم پوشی کنید؛ «لونا کلاسیک» بخرید. زیرا بسیار ارزان است و حتّی اگر ارزشش به «صفر» برسد نیز فرقی به حالتان نمیکند و فقط کافی است که عدّه ای «خَر پول» فقط نیم نگاهی به آن بیندازند تا این «خرِ مُرده» تکان بخورد. پس از خواهید دید که سِیلِ «طمعکاران» به سویِ این «خر مردهٔ دیروزی» جلب شده و تنها کسی که سود خواهد کرد؛ شماها خواهید بود.
      در بازارِ «بیت کوین» تنها کسانی برنده هستند و حتّی در این بحرانِ کنونی نیز برنده هستند که «بیت کوین» را زمانی که با ۱۰ هزار سکّه «بیت کوین» می شد فقط ۲ عدد پیتزا خرید؛ آنرا خریده اند. آنها همیشه برنده خواهند ماند؛ حتّی اگر قیمتِ «بیت کوین» به شدّت سقوط کرده و به ۵۰ دلار برسد.

      حذف
    3. یکی از خوانندگان در چند نظرِ بالاتر گفته بود که اگر به حرفِ کژدم گوش داده بود؛ اکنون دارایی اَش چند برابر شده بود؛ اشتباهِ محاسباتی کرده است. زیرا اگر در همان زمان به حرفِ من گوش داده بود؛ فقط میتوانست پولش را از این بحران نجات دهد. من در شرایط کنونی حتّی اگر «بیت کوین» به مرزِ ۱۰ هزار دلار نیز برسد؛ خریدِ آنرا توصیه نمیکنم. زیرا ۱۰ هزار دلار برایِ یک «خرِ مُرده» قیمتِ بسیار بالایی است.
      در ایران نیز که همه چیز مانندِ «مینی ژوپ» و «اوباش تَتَلو» و «شیوه هایِ عزاداریِ کارناوالی» وهزاران آشغالِ دیگر به سادگی تبدیل به «مُد روز» شده و هواداری از آنها به نوعی از «فخر فروشی» تبدیل میشوند و چه بسا احمقهایی که در «بانکِ مرکزی» نشسته اند؛ بخشی از داراییهایِ ملّی را بر رویِ «بیت کوین» سرمایه گذاری کرده اند؛ «کونشان روی هوا خواهد بود».

      حذف
    4. https://tinyurl.com/dwpf9m35

      این لینک به من (کژدم) میگوید که در پایانِ «بحرانِ کنونیِ بیت کوین»؛ کونِ بسیار از شرکتها و بانکها و رانت خوارانِ رنگارنگِ بر هوا خواهد بود. طوریکه اختلاسهایِ چند ۱۰۰ میلیاردی را فراموش خواهید کرد. مطمئن باشید که کُس کِشهایی مانندِ «قالیباف» و امثالِ او؛ پولهایشان به «گا» خواهد رفت..... بانکها دچارِ بحرانِ شدیدِ مالی خواهند شد و .... ادامهٔ ماجراهایِ «حسن کچل».

      حذف
    5. فقط بر رویِ «کریپتو کارنسی»هایی که «Meme Coin» نامیده میشوند و به شدّت ارزان هستند؛ سرمایه گذاری نکنید. زیرا آفرینندگانِ این «کریپتو کارنسی»ها با من (کژدم) هم نظر هستند و با این «کریپتو کارنسی هایِ مسخره» میخواهند بگویند که این بازار فقط یک «Hoax Market» است. این «کریپتوها» میخواهند بگویند که اگر حتّی «کیرِ خر» نیز معرّفی کنید.... مشتریهایی خواهد داشت.

      حذف
    6. شاید من نیز دچارِ اشتباهِ محاسباتی شده و تعدادِ روز افزونِ «ورشکستگان» را که به شدّت در این فضایِ بحران زدهٔ «بیت کوین» تولید میشوند را «نادیده» انگاشته باشم.
      اگر تعدادِ این ورشکسته ها بالا برود؛ قیمتِ ۱۸ و یا حتّی ۱۵ هزار دلار برایِ پایانِ بحرانِ «بیت کوین»؛ دور از انتظار نباشد. بیانیّهٔ «تعلیق» از طرفِ «Binance» چنین بویِ خطرناکی می دهد.

      حذف
    7. https://finance.yahoo.com/news/7-biggest-bitcoin-crashes-history-180038282.html

      کژدم مهم نیست که کی بحران قراره تموم بشه مهم اینه کی سالم ازش بیرون بیاد.باینانس هم بار اولش نیست که درگاه خروج رو موقت بسته.

      حذف
    8. یکی از مزیت های day trader ها اینه که سرمایه شون نهایتا یک تا دو روز در بازار باقی میمونه ولی swing trader ها از ۵ ۶ روز شروع میشه و حتی به ماه‌ها و سال ها کشیده میشه.نظر شخصی من اینه هرچه قدر شخص دانش و اطلاعات کمتری نسبت به پیش بینی آینده قیمت داشته باشه معامله در کوتاه مدت براش مفید تر و سودمند تره(با رعایت مدیریت سرمایه) اگر در مسیر درست وارد شده باشین تو معامله کوتاه مدت حداکثر تا فرداش با سود و ضرر کم نتیجه اش براتون مشخص میشه اما معامله ای که بخواد ماهانه یا سالانه طول بکشه اگر تشخیص اشتباهی داشته باشین محتمل ضررهای بزرگ و جبران ناپذیری میشین.

      حذف
    9. خیلی شاعرانه و ادیبانه بود. الهی پا به پایِ «بیت کوین» هایَت پیر بِشی.
      وقتی که «Binance» درهایِ خروجی را میبندد؛ یعنی حتّی «Binance» نیز که خدایِ اینکارها است نمیداند که عمق و دامنهٔ بحران تا چه حدّ میتواند پیش برود؟
      آن الگوریتمِ «یاهو» را بگذار درِ کوزه. اینجا «الگوریتم» کار نمیکند. مگر آنکه همیشه لیستِ همهٔ دارندگان و وضعیّتِ مالیِ آنها و «Day Player» ها را داشته باشید و بر اساسِ آن اطّلاعاتِ گسترده بتوانی «الگوریتمِ نزدیک به واقعیّت» تولید کنی.

      حذف
    10. یا انگلیسیِ من خوب نیست و یا اینکه شما فارسی بلد نیستید. من «شغلِ جدید» معرّفی نکردم. هم توضیح دادم که چه کسی «همیشه» برنده است و هم اینکه گفتم «سرمایه گذاری در حدِ هزینهٔ یک شام و نهار»... همین.
      شما دارید از «شغل» حرف میزنید.
      «Day Player» باید کونش همیشه رویِ صندلی باشد و به مونیتور زُل بزند و از ترسش حتّی نباید یک لیوان آب بخورد که خدایِ نکرده وقتی قیمت یک کمی رفت بالا؛ نتواند شکار کند.

      ۱۰۰ دلار بخر.... یک هفتهٔ دیگر برایِ «Fun» نگاهی بینداز و ببین پولت شده ۲۰ دلار؛ لبخند بزن و برو.... بازهم ۲ هفتهٔ دیگر سر بزن و ببین پولت شده ۱۲۰ دلار و .....
      ۶ ماهِ دیگر سربزن و شاید ببینی که آش و کاسه همانند.... امّا ناگهان بعد از چند ماه سر بزن و ببین که پولت شده ۱۰ هزار دلار..... همین.

      حذف
  25. بیت کوین الآن در مرز ۲۰ و ۲۱ هزار بازی میکند. اگر اندکی عمیقتر در کانال ۲۰ شیرجه برود؛ ۱۹ و ۱۸ هزار رویِ شاخشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر بیت کوین رویِ کانال ۱۷ هزار بیفتد؛ یک شیرجهٔ بزرگ خواهد زد.

      حذف
    2. https://youtu.be/HVm7Pfb0ilY

      حذف
    3. در ۲۴ ساعتِ گذشته Market Cap بیت کوین ۲۸ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است.

      حذف
  26. https://youtu.be/tVGqhOrTu4o
    من به قدرت این پروژه ها بیشتر از بیت کوین ایمان دارم.

    پاسخحذف
  27. عیسی ناصری خودش رو قربانی جامعه کرد(sacrifice) با این هدف که انسان نوینی بیافرینه و تنها چیزی که ازش بجا موند نفرین زندگیه اما نیچه بدرستی تشخیص داد که برای ساخت ابرانسان باید جوامع فدا اهداف ما بشن(جامعه=مجموعه ای از اخلاقیات باور ها مذاهب و...دروغین)
    تا مادام العمری که قوانین طبیعت جایگزین قوانین خود ساخته ذهن (انکار غریزه های انسان) نشن تغییری بنیادین رخ نمی‌ده. شاید الیت ها تونسته باشن حکومت هارو به کنترل خودشون دربیارن و با دروغ های کثیف ذهن اکثریت جوامع انسانی رو مسموم کرده باشن اما خدایان واقعی رو نمیشه زندانی کرد.گذشت زمان خیلی ها از دروغها رو امروز به انکار تبدیل کرده(انقلاب اسلامی یه مثالشه) اما مهمترین اصل در جوامع انسانی آینده رویاهایی هستن که دیگه از جنس گذشته نخواهند بود.تصور کنین زمانی که نان وجود نداشته باشه رویاهای مریم میرزاخانی به سمت حل مسائل ریاضی میره یا کشتن یک خانواده برای تهیه نان /زمانی که تسلا خانه ای برای زندگی نداره آیا رویاهاش برای بکار بردن الکتریسیته برای کشتن انسانهاست یا کمک کردن به انسان ها؟ ​
    خلاصه صحبتم اینه که بزودی جوامع انسانی شبیه همین نمودار بیت کوین به رنگ خون درمیان و سقوط حکومت ها رو شاهدش خواهید بود.

    پاسخحذف
  28. سقوط بازارهای مالی از اولین نشانه هاست بحران غذا مهمترین مسئله هست.انسان بدون غذا توانایی ادامه زندگی رو نداره و چه بسا غذا بسیار مقدس تر از ادیان در زندگی قرار دارن.پول زمانی ارزش داره که بشه باهاش نیازهای زندگی رو تهیه کرد.شاید بشه پول رو از زندگی حذف کرد اما آیا خانه(سرپناه امن) و غذا(منبع تامین انرژی) رو حذف کرد؟کژدم مطمئن باشین با انتخاب بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری دلار سقوط میکنه و اگر از من می‌شنوید به جای بیت کوین و پول نقد و حتی طلا رو زمین در مناطق حاصل خیز با آب و هوای خوب سرمایه گذاری کنین.چین و روسیه با پیش بینی سقوط آمریکا، این تصور رو دارن که براساس نمودارها به جایگاه بالاتر و قدرت های اصلی دنیا تبدیل میشن ولی متأسفانه ذهن عقب افتاده حتی یک درصد نمیخواد به این فکر کنه که سقوط آمریکا چه بحران عظیمی در سطح جهانی بوجود میاره

    پاسخحذف
  29. اون دوستی که فیلم پوتین رو گذاشته بود یکبار دیگه به فیلم و جمله های پوتین نگاه کنین.ببینید این احمق کوچکترین تصوری نسبت به بحرانهای عظیمی که با روش روسی تزاریش پیش اومده نداره و فکر میکنه همچی فقط اون چیزی هست که تو سطح کاغذ اتفاق افتاده اما اصلی ترین مسئله رویاهایی هستن که هیچ موقع رو کاغذ نمیان و فقط در عمل خواهید دید.اکراین قبل از جنگ بخاطر نفوذ گسترده عناصر گلوبالیستی هیچ موقع نتونست خودش رو برای این جنگ احتمالی آماده کنه(چه نظامی و چه اقتصادی) اما دیدید که مردمش در مقابل روسیه ایستادگی کردن.اینجا نقطه ای هست که میگم رویاهای انسان از همه ی قوانین و اصول اخلاقی پیشی میگیره و زمانی که یک شخص خانه خودش رو از دست میده دیگه بر مبنای مزخرفات حقوق بشری حرکت نمیکنه.تصور چین هم شکلی شبیه روسیه هست که با بحران غذا انرژی و... کشور خودش در مقابل تمام اتفاقات پیشرو مقاوم باقی میمونه ولی من به شما تضمین میدم که سقوط آمریکا به معنای سقوط همه جوامع انسانی خواهد بود.
    فکر میکنم تونسته باشم توضیح بدم که چرا موشک ایلان ماسک با یک میلیون نفر در سال ۲۰۵۰ قراره به مریخ بره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من به آقایِ «ایلان ماسک» پیشنهاد میکنم که نخست چند ۱۰ هزار «مستراح» در مرّیخ بسازد تا مرّیخ به «هندوستانِ خیلی دموکراتیک و پیشرفته» تبدیل نشود :)

      حذف
  30. یه نگاه به این مذاکرات ج ا بندازین.تا حالا چند تا انسان تونستن با صحبت مشکلشون رو حل کنن؟آیا محمد رضا پهلوی از طریق صحبت با آخوندهای اوباش تونست مشکل نفوذ دین تشیع رو حل کنه؟آیا محمد از طریق مذاکره با ثروتمندان مکه تونست مشکلش رو حل کنه؟نتیجه مذاکرات عیسی ناصری چی شد؟
    حتی تو زندگی واقعی هم یه زن و شوهر نمیتونن با هم بر سر موضوعی که منافع یک طرفه باشه به توافق برسند و نهایتا باید یکی کوتاه بیاد(شکست رو بپذیره)تا مشکل حل بشه.من مطمئنم بزودی با کمک ویژه روسیه ایران موشک هسته ای مشترک روسیه و چین رو با اسپری به موشک امیر المومنین تبدیل میکنه و کشورهای عربی هر شب باید دو سوره از قرآن رو در کنار نماز واجب به سمت خایه های پوتین و شی ژینگ پینگ رو باید طی مراسمی باشکوه بجا بیارن تا بتونن خواب آسوده ای داشته باشن.

    پاسخحذف
  31. کژدم از وقتی وارد این کریپتو شدین فقط قیمتا داره میریزه چه وضعشه آخه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دارم «جادو و جَمبَل» میکنم ....
      اَجّی ... مَجّی.... لا تَرَجّی.... پووووووف

      Alllllll Gonnnnne

      حذف
    2. این بازار کیری فقط بلده آبشار خون بسازه دیگه هیچ خیری به هیشکی نرسونده.فعلا پدر خانواده در حال بگا رفتنه(بیت کوین) وای به حال آینده فرزندانش.دختری که یکبار ارزشش به صفر رسیده اینبار فاحشه هم بشه کسی از ترس سراغش نمیره

      حذف
    3. اشتباه میکنی.... «تا شومبول در جهان است»..... «فاحشه» بازارش گرم است..... اگر میخواهی نسلِ «فاحشه ها» را بِکَنی.... همهٔ «شومبول ها» را از «بیخ» ختنه کُن تا حتّی «فمینیستها» نیز با «بر اندازیِ نسلِ خود» روبرو شده و برایِ ادامهٔ نسلِ خود... تبدیل به «شومبول پرست» شوند.
      ..... :)

      حذف
  32. https://tinyurl.com/ms3cftfd

    نظراتِ «جندهٔ عفیفه» (فاحشهٔ عفیفه) برای کَم کردنِ «جُرمها».

    پاسخحذف
  33. اوکراین فهرست بلندبالایی از ادوات سنگین تسلیحاتی مورد نیاز خود را منتشر کرده که ظاهرا غرب قادر به تامین حتی بخشی از آن نیز نیست.

    اوکراین گفته که غرب تا حال نیز تنها ده درصد از وعده‌های تسلیحاتی خود به این کشور را عملی کرده و اگر می‌خواهد جلوی «بلندپروازی روسیه» و احتمال ادامه تجاوز آن به سرزمین‌های دیگر را بگیرد، باید سریع‌تر تجهیزات نظامی را به دست اوکراین برساند.

    ///////////

    عملا باید شکست اوکراین اعلام بشه. خود آمریکا چنین تجهیزاتی ندارن که اوکراین خواسته بهش بدن

    همیشه سنگ بزرگ، علامت نزدنه

    غرب حسابی کم آورده و بحران کریپتو ها هم ناشی از همین واقعیته که جنگ جهانی غذا شروع شده، و الان غذا در برابر طلا و نه حتی دلار، ارزش پیدا کرده.

    به زودی این طلاست که جای دلار رو خواهد گرفت

    حتی چین مجبوره ذاخیر دلاریش رو خالی کنه و بره به سمت طلا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شماها قبلاً نیز میخواستید که «بیت کوین» را منبعِ درآمدِ کشور کنید و «تبِ بیت کوین» گرفته بودید. باز هم شماها «ویروس یابِ مستعان» را اختراع کردید و آشغالترین واکسنِ چینی را به اسمِ «واکسن برکت» معرّفی کردید. لذا لطفاً تحلیلهایِ آبکی که بر دروغهایی که به خوردِ خودتان و اطرافیانتان میدهید استوار هستند را بگذارید درِ کوزه. بدهید آبش را «انگلِ فرزانه» بخورد.
      زیاد نیز «اسپوتنیک» و «ایتار تاس» نخوانید؛ چیزی بهتر از «پشمک نیوزهایِ خودتان» نیستند.
      این جنگ تبدیل به جنگِ فرسایشی شده است و تبدیل شدنِ آن به جنگِ فرسایشی نیز در همین وبلاگ؛ در ۲ ماه پیش پیشبینی شده بود.
      امّا اینکه «بیت کوین» به خاطرِ جنگِ یوکرئین به این روز افتاده است نیز اشتباه است. جنگِ یوکرئین بی تأثیر نبود امّا آنهایی که «بازیگرانِ بزرگ» هستند و پولهایِ بزرگی وام گرفته اند و یا داراییهایِ مالیِ شرکتها را به «بیت کوین» تبدیل کرده اند و همچنین آنهایی که با اینکه بازیگرِ بزرگ نیستند؛ امّا با پولهایِ کارتهایِ اعتباری با بهره هایِ بانکیِ کلان و یا وامهایِ بانکی در این بازی وارد شده اند؛ عاملینِ اصلیِ بحرانِ کنونی هستند.
      در چند ماهِ اخیر فیمتِ بیت کوین میانِ ۴۱ تا ۴۴ هزار بازی میکرد. در چنین فضایی «بازیگرانِ وامدار» نمیتوانند به بازی ادامه دهند و اگر یکی از آنها ورشکست شود؛ همه را با خودش به پرتگاه میکشاند و سقوطِ زنجیره ای آغاز میشود.
      تحلیلهایتان را ببرید پیشِ «اوباش حسن عبّاسی» و «اوباش رائفی پور».
      اینجا جایش نیست.

      حذف
  34. https://tinyurl.com/56edrwz5

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر ۵ عنصر را از این «دستورِ آشپزی» خارج میکردند؛ میتوانستند موفّق شوند:
      ۱- خارج کردنِ مدفوعی به نامِ «دینِ اسلام».
      ۲- خارج کردنِ مدفوعی به نامِ «دینِ شیعه».
      ۳- خارج کردنِ «نژادِ دروغینِ آریایی».
      ۴ «پادشاه» نخواندنِ هر «اوباشِ حاکم» برایِ وصل کردنِ «کوروش و داریوشِ بزرگ» به سلسلهٔ پهلوی.
      ۵- «ملّی کردنِ همهٔ زمینها» به جایِ «تقسیمِ اراضی» و ایجادِ روستاهایِ مدرن و کشاورزیِ پیشرفته بوسیلهٔ «زمینهایِ یکپارچه». در این صورت مسئلهٔ «زمین خواری» و «قرمساق خانهٔ زمین خوارانِ سازمان یافته» ای به نامِ «اوقاف» نیز حلّ میشد.
      امّا ......
      نشد.

      حذف
  35. کژدم الان زمان خوبی برای خرید بیت و لونا هست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیت کوین به هیچ وجه نخرید حتّی اگر به زیرِ ۱۰ هزار برسد. بیت کوین دچارِ بحرانِ شدید است و معلوم نیست در کجا و با چه «باختِ بزرگی» این بحران تمام شود؟
      «لونا کلاسیک» برای خریداری زمانِ مناسبی را تجربه میکند به شرطی که پولِ زیاد سرمایه گذاری نکنید. سرمایه گذاریِ زیاد یعنی «دلهرهٔ زیاد». من نظرم را گفته ام و همان است و تغییری نکرده است.
      همین الآن با ۱۰۰ دلار میتوانید حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار سکّهٔ «LUNC» بخرید. حتّی اگر قیمتش افت کند و پولتان به ۲ دلار هم برسد؛ جایِ نگرانی نیست. امّا اگر قیمتِ این سکّه فقط به یک دلار برسد؛ شما یک و نیم میلیون دلار خواهید داشت. به شرطی که در همان زمان بفروشید و از بازار خارج شوید. زیرا آن یک و نیم میلیون دلار نشانگرِ «ارزشِ بازار» است و تا وقتیکه نفروشید به پول تبدیل نمیشود. فرقِ «ارزش بازار» را با «پولِ واقعی» (آنچه که در حسابِ بانکی شما است) هرگز فراموش نکنید.

      حذف
  36. https://www.radiofarda.com/a/russia-warns-turkey-over-attack-to-syria/31899555.html
    کژدم بنظرت ترک ها اینبار به کی کون دادن؟فکر نمی‌کنم بیشتر از یک بلوف باشه.

    پاسخحذف
  37. «بیت کوین» به پایین ترین نقطهٔ کانال ۱۹۰۰۰ رسید. اکنون تلاش میشود که به کانال ۲۰ هزار بازگردد که بسیار سخت است. همانگونه که گفته بودم؛ پس از سقوط به کانالِ ۱۹؛ کانال ۱۸ روی شاخش است و پس از آن شاید صقوط آزاد شروع شود.
    صرّافی «سِلِسیوس» بدونِ اعلامِ رسمی؛ در حالِ ورشکستگی است و پولهایِ مردم را پس نمیدهد. صرّافی «باینَنس» نیز در سراشیبی افتاده است و احتمال دارد ورشکستگی اعلام کند.
    در عین حال «لونا کلاسیک» و عکس العملِ آنرا در رابطه با سقوطِ مبیت کوین» مطالعه میکردم. بخشی از ارزش خود را مانندِ همهٔ «کریپتو کارنسی ها» از دست داده است. امّابه خاطر قیمتِ پایینِ خود؛ نوعی «استقلالِ ناچیز» نیز از خود نشان میدهد که هرچند ناچیز است؛ امّا امیدوار کننده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قیمتها و تعدادِ بالایِ بیت کوینهایی که برای فروش گذاشته میشوند؛ چنان سرسام آور است که قابل تصوّر نیست. شاید «بین کوین» در دوشنبهٔ آینده به کانال ۱۵ هزار و یا حتّی پایین تر بیفتند.

      حذف
    2. پیشبینیِ اصلیِ من «سقوطِ بزرگِ بیت کوین» بود امّا سقوطِ ۲۵٪ فقط یک «برآوردِ ذهنی و و بر اساسِ حدس» بود.

      حذف
    3. کژدم دیگه درباره اش صحبت نکن غیر از ناراحتی چیز دیگه ای نداره

      حذف
    4. «انسان سانها» موجوداتِ بسیار احمقی هستند؛ نه مانندِ «حیوانات» زندگیِ بی غلّ و غشّی دارند و نه مانندِ «انسانها» قدرتِ «آفرینندگی» دارند که تا از «آفرینندگیِ خود» لذّت ببرند.
      زمانی که چیزی دارند؛ میخواهند که هرچه بیشتر «گرانتر» شود. امّا وقتی که همان چیز را ندارند؛ میخواهند هرچه بیشتر «ارزانتر» شود. همیشه بخشِ بزرگی از زندگیشان «آفتاب بالانس؛ مهتاب بالانس» میانِ «آرزوهایِ متناقض» است.

      حذف
    5. کژدم بیت کوین داره نفسای آخرش رو میزنه

      حذف
    6. «بیت کوین» هنوز خیلی نفس دارد. اکنون دچارِ بحران است و این بحران بالاخره در جایی فروکش میکند. پشتیبانیهایِ مالیِ چند میلیارد دلاری این بازار را برایِ چاپیدنِ دیگران زنده نگه میدارند. پس از فروکشِ بحران و تثبیتِ محدودهٔ قیمت؛ باز هم خواهید دید که کسانی به جمع آوریِ بیت کوین خواهند پرداخت و قیمتها را بارِ دیگر بالا خواهند برد.
      امّا کسانی که از نظرِ مالی تضعیف شده اند؛ به کریپتوهایِ ارزانتر روی خواهند آورد.

      حذف
  38. راستی.... «نادرقُلی پوتین» را فراموش کرده ایم. چند روزِ پیش ویدیویی را فرستادند که نشان میداد دستِ راستِ «نادرقُلی پوتین» لرزش ندارد و با یک «میکروفونِ بزرگ در دست» در حالِ اجرایِ «کارِیوکیِ سیاسی» است. امّا هیچکداممان نمیدانیم که تا «چند روز» زنده خواهد ماند؟؟!!
    روزهایش را بشمارید.
    روز

    پاسخحذف
  39. سلام کژدم اخیر ا فایلی دست به دست میشودکه در آن ادعا شده اوایل تیرماه یک توافق شرق اکراین به روسیه واگذار میشود و ایران تا آخر شهریور این اعتراضات تبدیل به درگیری مسلحانه خواهد شد و در دیماه بساط ج ا ا باید جمع و نظام دیگر حاکم گردد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام؛ پرسش این است که نظامِ جانشین را چه کسانی تشکیل میدهند؟ من فکر میکنم که این شایعات؛ مانندِ اشعارِ «نوستر آداموس» و «گدا نعمت الله ولی» هستند.
      آسوده بخوابید که «بنی هاشمیهایِ شنیعه» بیدارند.

      حذف
  40. پیشبینیِ کژدمی در رابطه با سرنوشتِ «بیت کوین» در شرایط بحرانیِ کنونی این است:

    ۱- بالا رفتنِ دوبارهٔ قیمت از ۱۷۶۲۲ دلار (آخرین نقطهٔ سقوط) به سطوح بالایِ کانال ۱۹ هزار؛ کاملاِ مصنوعی است و با تزریقِ ۴۰ میلیارد دلاری برایِ دفاع از سرمایه گذاریهایِ کلان؛ انجام گرفته است.
    ۲- بیت کوین بارِ دیگر از این سطح سقوط خواهد کرد و اگر بستهٔ دوّم حمایتی نیز به بازار تزریق شود؛ در روزهایِ آینده در «کانالِ ۱۷ هزار» و در بدبینانه ترین حالت در کانالِ ۱۶۰۰۰ دلار این بحران را از سر خواهد گذراند.

    من (کژدم) هیچکس را به خرید تشویق نمیکنم. زیرا به نظرِ من حتّی قیمتِ ۱۰۰۰ دلار نیز برایِ یک «کُد» بسیار زیاد است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم صادقانه بپرسم بنظرتون در آینده چه مشاغل و مهارت‌هایی درآمد خوبی دارن و بهتره روی یادگیریش سرمایه گذاری کنیم؟

      حذف
    2. این رشته ها همین اکنون نیز درآمدهای خوبی دارند و در آینده اهمیّتِ بسیار بالایی خواهند یافت:

      ۱- رشته هایِ مربوط به IT و از همه مهمّ تر AI . این رشته در حالِ ورود به حوزهٔ سیستمِ قضایی و جرّاحی های پزشکی؛ سیستمهایِ نظامی و شاخه هایِ گوناگونِ علوم پزشکی است.
      ۲- Nano Technology
      ۳- Nano Bio Technology
      ۴- رشته هایِ مربوط به بهداشت و نگهداری از سالمندان.
      ۵- رشته هایِ مربوط به «روانکاوی» و بویژه Psychiatric زیرا «روانشناسی» تقّش در آمده است و حوزهٔ «کاربُردی بودن» را از دست داده است و «خودکشی» یکی از مشکلاتِ مهمّ آینده خواهد بود.

      حذف
  41. https://www.radiofarda.com/a/israel-coalition-agrees-to-dissolve-hold-new-elections/31906811.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با توجّه به آینده ای نه چندان دور؛ هیچ اهمیّتی ندارد که دولتِ «شتر گاو پلنگ» و یا «ناتانیاهو» بر سرِ کار بیایند و یا احزابِ گوناگونِ اروپایی و آمریکایی؛ دولت را چه با اکثریّت مطلق و یا «دولتهایِ ائتلافی» تشکیل دهند و یا «حکومتِ ننگینِ تشیّع شنیعه» سرنگون شود و «شازده شومبولِ شورشی» و یا دیگران بر سرِ کار بیایند. زیرا هیچیک از اینها نمیخواهند مسائلِ زیربنایی را که در نوشتارِهایِ ۱۶ گانه و ۱۸ گانه مطرح کرده ام را حلّ کنند. اینهایی که بر سرِ کار می آیند؛ همگی نوکرانِ «کمپانیهایِ بزرگ» و یا «نوکرانِ روسیه و چین» (مانندِ رژیمِ تشیّع شنیعه) و یا نوکرانِ اتحادیهٔ اروپا (قرمساقهایِ حاکم بر قَطَر) هستند.
      بقیّه اش همه حرف و حدیث است.
      هنوز هم که هنوز است؛ دَرها بر رویِ همان پاشنه هایی میچرخند که ۱۰ هزار سالِ پیش می چرخیدند.
      ۱۰ هزار سالِ پیش «تعریفِ انسان» در آن جایگاه می گُنجید.
      امّا اکنون دیگر نمی گُنجد.
      تا زمانی که «انسان» را «بازتعریف» نکنیم؛ هر «شامورتی بازی» نیز که در بیاورند و یا در بیاورید؛ مشکلات حلّ نخواهند شد.

      حذف
  42. کژدم فکر میکنم بیت کوین تو این ناحیه به ثبات رسیده درسته ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شاید بله و شاید هم نَه!!!! معلوم نیست که چند نفر در لبهٔ پرتگاه هستند و تا چه زمانی میتوانند تحمّل کنند؟

      حذف
    2. بسیاری از کسانی که پولشان را باخته اند؛ به امیدِ نجاتِ خود تلاش میکنند که «وام» بگیرند و در این «معرکه» تزریق کنند تا شاید قیمتها بالا بروند. عدّه ای نیز فکر میکنند که اکنون زمانِ خوبی برایِ «خرید» است و به همین دلیل «وام» میگیرند تا تعدادِ سکّه هایِ خود را بالا ببرند. نمیشود گفت که کدامیک از اینها و «بازیگرانِ کوچک» در این بازار شرکت دارند؟؟! لذا نمیتوان به دقّت (دقّتِ منطقی) گفت که چه خواهد شد؟
      امّا حدس من این است که قیمتها از ۲۰ هزار نیز بسیار پایین تر خواهد رفت و شاید در« ۱۵ یا ۱۶ هزار» برایِ مدّتی تثبیت شود.

      حذف
    3. کژدم اون اطلاعاتی که شما بدنبالش هستین رو صرافی ها در اختیارتون نمیزارن چون قرار نیست بازار بر مبنای الگوی ثابت و قابل پیش بینی حرکت کنه بنظر من بجای توجه به خرید کلان و خرید خرد، تحلیلتون رو بر مبنای اخبارها و اتفاقات نسبت به رمزارز قرار بدین(تحلیل فاندامنتال)چون کسی که اخبار ها رو قرار میده در واقع خودش بخشی از بازی هست(بازیگران قدرتمند) و مطمئنن با برنامه مشخصی در بازه ی زمانی خاصی در حال تزریق امید یا ترس هست.

      حذف
    4. من به دنبالِ تحلیلهای «فاندامنتال» اقتصادی نبوده و نیستم.
      ماجرا از زمان ملاقات با آن شخص شروع شد که داستانش را تعریف کردم. روزِ بعد در کارگاه از فرط خستگی خوابیده بودم که دیدم یک «کوهِ بزرگ» از سکّه هایِ طلا در حالِ فروریختن به سویِ دامنه هستند و در زمانِ فروریزی به «نقره» تبدیل میشوند. در میانِ این سکّه ها یک سکّهٔ «بیت کوینِ طلایی» بود که به صورتی خیره کننده نشان داده میشد و ۷ کوهِ دیگر که در میانِ نقشهٔ چین در حالِ فرو ریختن بودند.
      از خواب بیدار شده و یادداشت کردم و در وبلاگ به عنوانِ «پیش بینیِ کژدمی» منتشر کردم. پس از آن بود که توجّه من به مسئلهٔ «کریپتو کارنسی»ها جلب شد و میدانم که نظراتِ من در این رابطه حرفه ای نیستند.

      حذف
    5. شما اگر به تحلیلهایِ «فاندامنتال» نگاهی بیندازید؛ بیشترِ آنها درست از آب در نمی آیند. به عنوانِ مثال انتقالِ پهپادهایِ «Swichblade» به یوکرئین را «Game Changer» نامیدند. امّا دیدیم که چنین نشد. دلایلِ زیادی وجود دارد که چنین نشد و مهمّ ترین دلیلِ آن «دهان گشادیِ خبرگزاریها» و «سلبریتی هایِ سیاسی و نظامی» است. این خبرگزاریها و سلبریتیها مانندِ «جاسوسانِ مجّانی برایِ روسیه» عمل کردند و «جاسوسانِ مِیدانیِ روسیه» در یوکرئین نیز نقش «GPS» را بازی کرده و دیدیم که اتّفاقِ بزرگی نیفتاد.

      حذف
    6. آن «هفت کوهِ طلا» که در چین فرو می ریختند؛ یا نقشه ای در حالِ اجرا شدن هستند و یا پیامی هست که میگوید:
      اگر میخواهید «دومینویِ نئونازیهایِ چینی-روسی» را بر اندازید؛ باید ضربهٔ بزرگ اقتصادی به «چین» وارد کنید. این ضربه را «آلمانها» و یا «جو بایدنِ خرفت» نخواهند زد. اینکار تنها از عهدهٔ کسانی بر می آید که دارایِ «ایدئولوژیِ بر اندازیِ سیستمهایِ تمامیّت خواه» هستند و بسیاری از این «ایدئولوگها» افرادی «مالتی بیلیونر» هستند.
      اینگونه افراد میتوانند ضرباتِ سنگینی به اقتصادِ حکومتِ «نئونازیهایِ چین» وارد کنند و «نادرقلی پوتین» را به «استیصال» بکشانند. البتّه صدایِ چنین انفجاری در «برلین» به شدّت شنیده خواهد شد.

      حذف
    7. بارها به این مسئله اشاره کرده ام که زمانی؛... به آنچه که «اتاقهایِ فکری» و «وبسایتهایِ وزینِ اطّلاعاتی - سیاسی - نظامی - امنیّتی» نامیده میشوند؛ به عنوانِ «منابعِ قابلِ اعتماد» نگاه میکردم و پولهایِ زیادی برایِ دسترسی به مقالاتی که در این به اصطلاح «وبسایتهایِ وزین و قابل اعتماد» که تحلیلهایِ «فاندامنتال» منتشر میکنند؛ پرداخت کردم تا شاید بتوانم تحلیلهایی بر اساسِ آنها ارائه دهم که «با ارزش» باشند. امّا پس از مدّتی دریافتم که هیچ یک از انتشاراتِ این وبسایتها؛ به اندازهٔ «پِشگِل» نیز نمی ارزند.
      نمونه اش همان وبسایتی است که «قاسمی نژادِ تیزهوش» به عضویّتِ آن در آمده و گاهی نوشتارهایی «آبدوغ خیاری» در «رادیو فردا» از ایشان منتشر میشوند که به دردِ «کودکستانهایِ آموزش سیاسی» نیز نمیخورند.
      لذا «بازگشت به خویشتن» که «آیینِ دیدن» است دوباره برگزیدم و از این «بازگشت» بسیار خوشحالم. زیرا نتایجی بسیار خوب داشته است.
      هر زمان نیز که از «آیینِ دیدن» غافل شده ام؛ نتیجهٔ آن بسیار «اَسَف بار» بوده است.
      مانندِ «پیشبینیِ انتخابِ دوبارهٔ ترامپ» که بر اساسِ «تحلیلهایِ فاندامنتال» و منطقی انجام شد و فقط در روزهایِ آخر بود که دیدم ترامپ شکست خواهد خورد و این بازهٔ زمانی (روزهایِ آخر) بسیار دیر شده بود.
      من(کژدم) به «آیینِ دیدن» وفادارم. البتّه نه به صورتِ «ایمانِ دینی»؛.... بلکه به عنوانِ درختی که همیشه میوه هایِ خوب به ثمر رسانده است.
      جای؛ جایِ این وبلاگ پُر از «میوه هایِ خوب» و «میوه هایِ گندیده» است.
      «میوه هایِ گندیده» محصولاتی هستند که برایشان پول خرج کرده ام؛ به امیدِ آنکه ایرانیان را «آگاه» کنم.
      امّا در بسیاری از زمانها و موقعیّتها که بر اساسِ «آیینِ دیدن» سخن گفته ام؛ سِیل هایِ «فحش و ناسزا» را به سویِ من(کژدم) گسیل داشته اند. زیرا با «آرزوهایِ کثیفِ آنها» و ««پروپاگانداها»یِ آنها ناسازگار بوده است.
      پرسش این است که این «آنها» کیستند؟
      ۱- طرفداران و مزدورانِ رژیمِ کثیفِ شیعی.
      ۲- اصلاح طلبان.
      ۳- هوادارانِ «شازده شومبولِ شورشی».
      ۴- هویّت طلبانِ عقبماندهٔ مزدور.

      حذف
  43. کژدم حالا که همه سوالاتشون رو پرسیدن اگر اجازه هست سوال منم جواب بدین.بنظرتون برای یه دانشجو مهاجرت از ایران به ترکیه برای تحصیل تصمیم درستی هست؟دانشگاه های دولتی ترکیه مورد تایید سیستم آموزشی اروپا هستن و از این نظر برای مدارج بالاتر با معدل خوب فکر میکنم مشکلی بابت فاند گرفتن از دانشگاه های تاپ نباشه.از نظر دانشجویی هزینه های دانشگاه و مخارج شخصی به شدت پایین تر هست در مقایسه با کشورهای غربی و حوزه خلیج فارس.تنها مسئله ای که کمی اذیت کننده هست موضوع بی ثباتی کشور ترکیه هست ولی فکر میکنم این بی ثباتی تاثیری تو دوران دانشجویی نزاره چون شخص تمرکزش بر روی یادگیری رشته تخصصی‌ش هست نه تامین مایحتاج خانواده و حفظ سرمایه و ... با یه کوله پشتی و سگم حتی اگه ترکیه شبیه به اکراین هم بشه فکر نمی‌کنم آسیبی به من وارد بشه. اگر به بی ثباتی باشه با توجه به این بازی‌های هسته ای و تحریمها حس میکنم احتمال شکل‌گیری جنگ نظامی خارجی بهمراه شورش مسلحانه داخلی تو ایران بیشتر هست نسبت به کشور ترکیه.
    خلاصه صحبتم اینه بنظر شما تا سال ۲۰۲۶ میتونم ترکیه رو به عنوان مقصد دانشجویی انتخاب کنم یا نه؟

    پاسخحذف
  44. جناب کژدم، اگر اشتباه نکنم امروز نظرات شما به عنوان «ناشناس» منتشر میشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما. اخیراً گوگل در حالِ ایجادِ تغییراتی در سیستمِ ایمنی است که متوجّه نبودم و به همین خاطر چند نظرِ اخیر به نامِ «ناشناس» منتشر شده اند.
      سپاس از راهنمایی شما.

      حذف
  45. یک پیشبینیِ کژدمیِ دیگر:
    برایِ اینکه اشتباه نکنید؛ ساعتها و تقویمِ هفتگی تان را بر اساسِ زمان در «واشینگتن» تنظیم کنید:

    (پایانِ روزِ دوشنبه به وقتِ واشینگتن که نیمه شبِ آنها است؛ به همه خواهد گفت که «بیت کوین» به کجا می رود؟ آیا «آرام و قرار» میگیرد؟ یا به مسیرِ«سقوطِ عمیقتر» کشانده میشود؟ و یا با شانسِ بسیار کَم به «صعودِ چُس مثقالی» می رسد و برایِ مدّتی دیگر «سکون» اختیار میکند؟)
    در این بازهٔ زمانی که از همین اکنون شروع میشود؛ از هرگونه «خرید» به شدّت دوری کنید. تا پولتان در جیبتان بماند.

    پاسخحذف
  46. ولی تا اون موقع من مطمئنم وضعیت زندگی ایرانیان روز به روز شخمی تر از قبل میشه و حتی تامین نان شب هم به کاری بسیار دشوار و شاید ناممکن تبدیل بشه و احتمالا میدم تا قبل از سال ۲۰۴ ساختار کشور کاملا فروپاشیده بشه و شاید یه بخش بسیار کمی از ساختار کنونی ایران در آینده باقی بمونه شکلی شبیه کشور گرجستان و آذربایجان و بحرین و...حتی به ماندگاری اون هم خیلی امید ندارم.یادمه گفته بودین برای انسانها chaos is ladder برای ساکنان ایران باید بگید chaos turns life into shit دلیلش هم کاملا واضحه چون اصلا انسانی که زندگی رو با عشق به خویشتن پذیرفته باشه تو ایران وجود نداره و کفران زندگی به عادت روزمره مردم تبدیل شده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها

    1. با درود
      به نظرم احمقانه ترین نسل تاریخ ایران بودیم
      دل در ره جنگ و آزادی ایران اما دریغ
      از هیچی!
      نه منشا اثری بودیم و نه فرصتی به ما داده شد..
      زمان بدی تکنولوژی پیشرفت کرد!
      هم برای کمک به سرکوب و ادامه ظلم و غارت
      و هم مجازی شدنمون و بیننده شدنمون پشت صفحه های کامپیوتر/گوشی و تلویزیون.
      باور کنید اگر همین کژدم نبود من فکر میکردم روشنفکری خوبه!(متاسفانه ما از روشنفکری اخته شدن رو یاد گرفتیم)
      ای کاش یک ایرانی نبودم
      شاید راحت تر زندگی میکردم.

      حذف
    2. درود بر شما؛ ایراد از «روشنفکری» نیست؛ بلکه ایراد از فراموش کردنِ «کوزه و آب» و به جایِ آن خواندنِ «۱۰۰ سال تنهایی» است. ایراد آنجایی است که هیچیک از این به ظاهر روشنفکران؛ با قاعدِ بازی آشنا نیستند ... و یا آنکه «خائنانه» بر آن چشم میپوشند تا «نوسترآداموسِ دنیایِ کنونی» شناخته شوند.
      به «یوال نواح هراریِ خائن» نگاهی بیندازید که نوشته ها و سخنرانیهایش را باید مانندِ «قرآن» و «تورات» و «انجیل» «نوسترآداموس» تعبیر و تفسیر کرد؛ زیرا این «مادرقحبه» نمیخواهد سخنی روشن بزند. در گذرِ زمان نیز بگویند که:
      «دیدید این مادرقحبه همه چیز را پیشبینی کرده بود؟»
      آنچه که از «روشنفکری» در ذهنِ شما است؛ پروپاگاندایی است که شما را در میانِ «بازی با کلمات» اسیر سازد....

      تا به هیچ جایی نرسید.

      حذف
  47. https://www.radiofarda.com/a/u-s-meeting-with-israeli-arab-officers-to-encounter-iran-s-air-threats/31915818.html

    این چه جور بازی احمقانه ای که از یه طرف از طرق برجام با ایران مذاکره میکنیم از یه طرف نشست برگزار میکنیم علیه ایران :/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به این بازیِ احمقانه میگویند:
      «چماق و هویج». امّا اسرائیل بازیِ «چماق و جنجر» را بیشتر دوست دارد.

      حذف
  48. https://tinyurl.com/2ubercp6

    بازی دروغین و احمقانه ای که حتّی طرّاحان «هفت الهشتِ» آن میدانند که دروغ میگویند.

    پاسخحذف
  49. این آخرین کامنتِ من در رابطه با «کریپتو کارنسی»ها است و اینکه همچنان به گفتهٔ خود وفادارم. «بیت کوین» تا کنون حدودِ ۳۰٪ از ارزش خود را از دست داده و «LUNC» مسیر خود را بر اساسِ تغییراتِ روزانهٔ «بیت کوین» تنظیم نمی کند و در مسیری «رو به رُشد» افتاده است. البتّه اگر زلزله ای دیگر در ارزش «بیت کوین» رُخ ندهد؛ شانس رشدِ ارزشِ «LUNC» ادامه خواهد یافت.
    فقط اینرا بدانید که در زمانِ فروش؛ تقریباً ۸٪ از کلّ آنچه که در حسابتان میبینید را کم کنید تا ببینید که آیا ارزش فروختن دارد و یا نَه؟
    این ۸٪ از کلّ دارایی شما کسر میشود و نَه از «سود». فریبِ اعداد را نخورید؛ زیرا در حالی که شما را «برنده» نشان میدهند؛ میخواهند شما را را به «فروختن» دعوت کنند و آن ۸٪ را از جیبتان در آورند.
    «صرّافیها» (Platform) ها در واقع تنها برندگانِ همیشگی این بازی هستند.

    پاسخحذف
  50. سلام
    من از یک صرافی داخل ایران بعد از پروسه طولانی احراز هویت میخواستم LUNC بخرم ولی موجود نبود
    روند هم به این شکله که تا هویت محرز نشه هیچکاری نمیشه کرد(حتی نمیشه فهمید ارزی که میخوای بخری رو دارن یا نه)
    صرافی های خارجی هم مثل بایننس باید از وی پی ان استفاده کرد و به دلیل تغییر مداوم IP احتمال بن شدن حساب خیلی بالاست کما اینکه این اتفاق برای یک آشنایی افتاد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام؛ من از همان نخست گفتم که شاید برای مردمِ داخلِ ایران بسیار مشکل باشد و این پیشنهاد را به ایرانیان خارج از کشور پیشنهاد کردم.
      البتّه نمیدانم منظورتان از صرّافی که LUNC نداشت؛ چه نوع صرّافی بود؟ صرّافیهایِ دارایِ مغازه که دلار و یورو میفروشند؟ یا آنچه که به Platform مشهورند و «بایننس» یکی از آنها است. اینکه یک صرّافی بگوید LUNC ندارد واقعاً احمقانه است. آنجایی که شما مراجعه کرده اید؛ یک «تورِ پلیسی» برای شکار شماها است.
      LUNC را میتوانید در مقیاس ۱۰۰ ها میلیون سکّه؛ هر لحظه به قیمت «لحظه» بخرید.
      من فکر نمیکنم که هیچکس در دنیا IP Address ثابتی داشته باشد. فقط باید در یکی از این پلاتفورمها عضو شوید. آن آشنایِ شما نیز احتمالاً «چاخان» میکند. مشکلِ اصلی این خواهد بود که باید با یک ارزِ خارجی برایِ خرید اقدام کنید و از حسابِ بانکی خود بپردازید. نمیدانم که چنین امکانی را دارید و یا نَه؟

      حذف
    2. در هر صورت ارزش LUNC در حالِ بالا رفتن است و از رتبهٔ ۲۱۹ (تقریباً تَهِ جدول) در میانِ کریپتوها؛ به رتبهٔ ۲۱۳ رسیده است که پیشرفتِ خوبی در ۳ روزِ گذشته بوده است و تعدادِ سرمایه گذاران و مقدارِ معاملاتِ روزانه نیز حدّ اقل ۴ برابر شده است.
      اگر بارِ دیگر بلایی بر سرِ بیت کوین نیاید؛ نرخِ این رشد نخست به صورتِ «تصاعد هندسی» خواهد بود و سپس «جهشی» خواهد شد.

      حذف
    3. نه جناب کژدم گویا یک مشکل سراسری بوده و خیلی از پلتفرم ها اونو حذف کرده بودند

      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://mihanblockchain.com/major-exchanges-delist-luna/&ved=2ahUKEwitvIHohNL4AhWDCuwKHbpJCQcQFnoECAgQAQ&usg=AOvVaw0d_oQUX4AopnDcojFI2qrq


      اما از یک صرافی دیگه موفق شدم بخرم
      اون جریان مربوط به بن شدن حساب هم دروغ نبود چون vpn ها تغییر IP را در مقیاس تغییر کشور انجام میدهند و ایشون با کمک برادرش در خارج از کشور تونست حسابشو از حالت تعلیق خارج کنه
      در کل مطابق پیش بینی های شما لونا در حال رشده و در چند روز اخیر رشد ۱۵۰ درصدی داشته
      سپاس

      حذف
    4. درود بر شما.
      سخن شما در رابطه با از لیست خارج کردنِ LUNC درست است. این اتّفاق از زمانی که این سکّه ۹۸٪ از ارزش خود را از دست داد؛ اتّفاق افتاده بود. امّا برخی صرّافیها هنوز آنرا حذف نکرده بودند. بعد از زمانی کوتاه باز هم همهٔ صرّافیها LUNC را در ویترین خود خواهند داشت.
      اکنون طیف آنهایی که در بیت کوین به «مالباخته» تبدیل شده اند و یا ضررهایِ سنگین دیده اند تقریباً مشخّص شده است.
      با اینکه مقدارِ خرید و فروش بیت کوین در کانالِ «میلیاردی» است؛ امّا بیشتر به خاطر قیمتِ بسیار بالایِ آن است (۲۰ تا ۲۱ هزار).
      ارزش کُل خرید و فروش «LUNC» کمتر از ۲۰ میلیون دلار در روز بود. امّا امروز ارزش کلّ خرید و فروش به یک میلیارد دلار رسید که در مقایسه با ارزش بسیار پایینِ آن؛ رقم بسیار بالایی است. ارزش «Market Cap» آن نیز از ۳۰۰ میلیون در هفتهٔ اخیر توانسته است؛ امروز به یک میلیارد برساند همچنین «LUNC» توانست خود را به رتبهٔ ۲۱۰ برساند که باز هم پیشرفتِ خوبی بود و این رتبه با سایرِ پارامترها خوانایی دارد.
      همهٔ اینها به خاطرِ «توانمندیِ LUNC» نیست. بلکه به خاطر روی آوردنِ قماربازها به آن است.
      خرید و فروش «بیت کوین» در این قیمتِ بالا و با بازدهیِ بسیار کَم؛ برایِ بسیاری از بازی کنان به جز «خستگی» و «نا امیدی» از درآمدهایِ بالایِ روزانه دستاوردی ندارد (البتّه برایِ برخی بازیگران همچنان بسیار سود آور است).
      اینگونه مسائل «عاطفی»(Emotions) موتورهایِ محرّکهٔ اصلیِ چنین بازیهایی هستند.
      به پولتان دست نزنید. بگذارید همانجا بماند.
      یا «رومیِ روم» میشوید و یا ضرر کوچکی در حدّ بلیط سینما را از دست میدهید. امّا «زنگیِ زنگ» نمیشوید.
      موفّق باشید.

      حذف
  51. خوانندگان گرامی؛ «بیت کوین» بارِ دیگر واردِ شرایط بحرانی شده است و به احتمالِ زیاد باز هم حدّ اقل ۲۵٪ از ارزش خود را از دست داده و وارد کانال ۱۵ و ۱۴ هزار خواهد شد.
    حرفِ من «وحیِ مُنزل» نیست؛ امّا اگر دیدید که سقوط آغاز شده است؛ در فروختنِ سکّه هایِ خود درنگ نکنید تا پولتان حفظ شود.
    هرگونه خرید حتّی در کانالِ ۱۴ هزار نیز احمقانه خواهد بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زمانی که قیمت بیت کوین به زیرِ ۱۸۲۰۰ رسید؛ بدانید که سقوطِ آزادِ دوّم شروع شده است.
      پس از آن تا کانال ۱۴؛ فقط سقوطِ آزاد با اندکی آفتاب بالانس؛ مهتاب بالانس خواهد بود.
      پس از آن بیت کوین به «صخره نوردی» در صحراهایِ عربستان روی خواهد آورد.

      حذف
    2. متأسفانه بزرگترین کمپانیِ دارندهٔ «بیت کوین»؛ معروف به «Microstrategy inc.» در ۱۲ ساعتِ اخیر با هدر دادنِ ۱۰۰ها میلیون دلار؛ حملاتِ هدفمندی بر علیهِ رقیبانِ «بیت کوین» را سازمان داد تا با به وحشت انداختنِ سرمایه گذاران در سایرِ «کریپتو کارنسی»هایِ رقیب؛ بتواند آنها را فراری داده و به سویِ خریدِ «بیت کوین» هدایت کند.
      این حمله با حملاتِ متقابل پاسخ داده شد و تلاشهایِ «.Microstrategy inc.» شکست خورد و پس از «مذاکراتِ صلح» (آتش بس)؛ اکنون «بیت کوین» به قیمتِ دیروز برگشته است. امّا این کمپانی حتّی قادر به «حفظ قیمت» نخواهد شد و خودش نیز در این جنگ؛ ۸٪ از ارزش سهامش را نیز از دست داد.
      ارزشِ این کمپانی تریلیونها دلار است و میخواهد به «مرکز» در «بیت کوین» تبدیل شود(Center of Bitcoin). در حالی که در تعریفِ همهٔ «کریپتو کارنسی»ها؛ آنها را «Decentralized» مینامند.
      آنهایی که در رأسِ هرمِ این کمپانی قرار دارند؛ میخواهند «بیت کوین» را در انحصارِ خود قرار دهند و فکر میکنند که با این کار میتوانندِ «کازینویِ جهانیِ بیت کوین» را در اختیارِ خود بگیرند. در حالی که چه با یک میلیون «بیت کوین» و یا «تِرا» و یا «لونا» و یا .... حتّی نمیتوان یک «ساندویچ» درست کرد تا حدّ اقل یک نفر آنرا بخورد و بگوید: «اندکی سیر شدم».
      این احمقها نمیتوانند بفهمند که رازِ «پولسازیِ این کریپتوها» در «Decentralized» ماندنِ آنها است و اگر «قمارباز» مقدارِ «بُرد و باختَش» را «کنترل شده» ببیند؛ دیگر هیچ ریسکی را قبول نخواهد کرد.
      خوشبختیِ «قماربازان» در این است که کانونهایی مانندِ «.Microstrategy inc.» ؛ با اینکه سرمایه گذاریهایِ کلانی بر رویِ «بیت کوین» انجام داده و همچنان ادامه میدهند؛ در واقع؛ پارامترِ اصلی در گاییده شدنِ «بیت کوین» هستند.

      حذف
    3. حتّی حمله به سایرِ کریپتوها و سپس «صلح سازیها» نیز نخواهند توانست تا «بیت کوین» را نجات دهند.

      حذف
    4. پس از حمله و صلح و صلح سازی؛ بیت کوین به سراشیبیِ سقوط بازگشته است و در همان مسیری قرار گرفته است که دیروز پیشبینی کرده بودم. بیت کوین مجبور است تا ۱۵ و یا ۱۴ هزار و یا حتّی پایین تَر را ملاقات کند و تا زمانی که کمپانیهایی مانندِ «.Microstrategy inc.» را از سرِ راهِ خود برنداشته باشد؛ مجبور به «سقوطهایِ ادواری» خواهد بود.

      حذف
    5. الان این پایین رفتن بیت کوین برای لونا کلاسیک خوبه یا بده؟
      چون گفته بودید با پایین اومدن بیت کوین، مالباخته ها میان سراغ ارزهای ارزون تر مثل لونا.

      حذف
    6. قبل از اینکه بیت کوین از کانال ۲۰ هزار پایین برود؛ نخست به همهٔ کریپتوهایی که مشتریانِ بالایی داشتند حمله شد و همهٔ آنها «قرمز» شدند (این بعد از آنی بود که گفتم بیت کوین در بحران است). پس از آن؛ بیت کوین شروع به پایین آمدن کرد. امّا پس از ۱۲ ساعت به طورِ ناگهانی قیمتِ بیت کوین شروع به بالا رفتنِ جهشی کرد و در کمتر از «۲۰ دقیقه» از کانال ۱۸ به بالای ۲۰ و نزدیکیهایِ ۲۱ رسید. بقیّه نیز با اینکه آسیب دیدند؛ امّا «LUNC» توانست خود را به قیمتهای ۲۷ ساعت پیش برساند و رتبه اَش نیز تعییر نکرد که نشان میدهد پایین رفتنِ ارزش آن با حمله و مصنوعی بوده است. امّا سپ بیت کوین باز هم شروع به پایین رفتن کرد. اکنون در کانال ۱۹ است و نمیتواند بالا برود. اگر نتواند بالا برود؛ یعنی اینکه پایین خواهد رفت. زیرا «ایستایی» یعنی «مرگ». با «پمپاژ مصنوعی دلار» نیز نمیتوان قیمت را بالا نگه داشت. زیرا بیت کوین خیلی گران قیمت است و نیاز به جذبِ «سرمایه گذارانِ جدید» دارد که سخت است.
      ۱۰۰۰ سکّهٔ بیت کوین یعنی تقریباً ۲۰ میلیون دلار. در صورتی که ۱۰۰۰ سکّهٔ «LUNC» حتّی «یک سِنت» نیز نیست و انباشتِ سرمایه هایِ بسیار کوچک میتواند موتور محرّکِ رشد قیمتِ «LUNC» شود.
      پاسخِ به پرسش شما مثبت است.

      حذف
    7. پاسخ به پرسشِ شما را به اشتباه «مثبت» ارزیابی کردم.
      بسیاری از «مالباخته ها» را «مُردگان» حساب کنید که به جز «خودکشی» و یا رفتن به زندان پس از فروشِ دار و ندارِ خود؛ چاره ای ندارند. همهٔ آنها «ورشکستگانِ به تقصیر» هستند که تصوّری احمقانه از «پولدار بودن» دارند. اگر به «بازاریها» نگاهی بکنید؛ این تصوّرِ احمقانه را بوضوح خواهید دید.
      آنهایی که باعثِ رشدِ قیمتِ «LUNC» خواهند شد؛ این دسته از مالباختگان نیستند. بلکه آنهایی خواهند بود که اندک رَمَقی در آنها مانده است و اعتیاد به «قمار» همچنان در آنها به شدّت زنده است و میخواهند حدّاقلّ بخشی از باختِ خود را جبران کنند. بخشِ اصلیِ رشدِ قیمتِ «LUNC» را سرمایه گذارانِ کوچکی تشکیل میدهند که آرزوهایشان در سرمایه گذاری در کریپتوهایِ گرانقیمت به «یأس» تبدیل شده است.
      امّا آنهایی که «پیشنهادِ کژدم» را به طورِ کامل رعایت کرده و پاسخِ مثبت داده اند را نمیتوان «سرمایه گذار» به حساب آورد. آنها مانندِ «عنکبوت» در گوشه ها و سوراخ سُمبه ها «کمین» کرده اند و «منتظران» هستند و حدّ اکثرِ سرمایه گذاریشان «تنیدنِ تار» است.

      حذف
    8. ساعتها و تقویمتان را به وقتِ «واشینگتن» تنظیم کنید. تا آخرِ روزِ دوشنبه به وقتِ واشینگتن؛ بیت کوین ضربهٔ سنگینی را که وعده داده بودم؛ خواهد خورد و اگر تا کنون نخورده است؛ به خاطر تزریقِ ۱۰۰ ها میلیون دلار برایِ دادنِ «نفس مصنوعی» به بیت کوین بوده است که در ۲۴ ساعتِ گذشته انجام شد. اینگونه «تنفّس مصنوعی» بسیار گرانقیمت است و نمیتواند ادامه دار باشد و گرنه «آفتابه خرجِ لحیم» خواهد شد.

      حذف
  52. شاید برایِ برخی ها پرسش ایجاد شده باشد که چرا «کژدم» وقتش را بر رویِ «کریپتو»ها تلف میکند و دیگر در رابطه با مسائل سیاسی نمی نویسد؟
    پاسخ آنها در لینکِ زیرین نهفته است:

    https://tinyurl.com/75nwv9ef

    «بی شرفها» فقط «فروشندگان» نیستند؛ بلکه «خریداران» از آنها نیز «بی شرف تر» هستند.
    اکثرِ مهندسین و پزشکانی که از «مستراح دانشگاهها» در ایران «فارغ التّحصیل» میشوند؛ همین «بی شرفهایِ بی سواد» هستند. وشاید ۹۰٪ همانهایی که به «فرارِ مغزها» مشهورند نیز؛ باز هم از همین «بی شرفها» باشند.
    اگر فارغ التّحصیلان از این «مستراح ها» به درستی «غربال» شوند؛ مطمئن باشید که تعدادِ واقعیِ مهندسین و دکترها حدودِ ۳٪ این موجوداتِ پَست است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برخی خواهند گفت که نباید به خاطرِ «وجودِ نحسِ این موجودات» از مسائل سیاسی دلسرد شد.
      اگر این موجوداتِ نحس فقط به بخشِ خاصّی از ایران تعلّق داشتند؛ شاید این سخن درست می بود!!!؟؟
      امّا «این مدفوع» بیش از ۱۲۰۰ سال است که به «فرهنگِ رایجِ واقعی» تبدیل شده است و اگر این موجودات اکنون به دنبالِ «دموکراسیِ حزبیِ رایجِ غربی» هستند؛ فقط به این خاطر است که «ریشه هایِ کثیفشان» را در «عمقِ بیشتری» نفوذ دهند.
      «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» بهترین موجودِ «فاسد» برایِ ایجادِ زمینهٔ رُشدِ عمیق تر و گسترده ترِ این «بی شرفها» است.
      این سرزمین نیاز به «ریشه کنیِ مالاریا» دارد و هیچ راهکارِ دیگری وجود ندارد.

      حذف
    2. کژدم زمانی که سیستم خرابه چرا خریدار ها باید مورد توهین قرار بگیرن؟یعنی کسی که عشق پزشکی داره و بخاطر سیستم کثیف کنکور و سهمیه و.. نمیتونه وارد دانشگاه باشه و احیانا راهی برای دور زدن کنکور وجود داشته باشه نباید استفاده کنه و آدم بیشرف محسوب میشه؟

      حذف
    3. شاید منظور شازده شومبول از متخصصان و آلترناتیو، همین بیشرف ها باشه

      حذف
    4. اگر سیستم خراب است؛ نباید به «خرابی» پیوست. زیرا در این صورت؛ چیزی نمیماند که تا به آن «امید» بست.
      گویی که بگوییم:
      «من» به این دختر تجاوز کردم؛ زیرا اگر من اینکار را نمیکردم؛ دیگران چنین میکردند.
      و یا....: «من به خواهرم» تجاوز کردم... زیرا اگر اینکار را نمی کردم.... حزب اللهی ها به او تجاوز میکردند.

      به خواهرت تجاوز نکن.....
      حزب اللّهی را بکش.

      حذف
    5. (شاید منظور شازده شومبول از متخصصان و آلترناتیو، همین بیشرف ها باشه ....)

      مطمئن باش که درست حدس زده ای....
      شازده شومبولِ شورشی؛ در حالِ پخشِ «چک سفید» برایِ بخشایشِ جنایتکارانِ «قرمساقهایِ بنی هاشمی» است.

      حذف
    6. برخیها فکر میکنند که در میانِ باندهایِ رژیمِ کثیفِ «شیعیانِ شنیعه»؛ هنوز هم کسانی هستند که به «عدالتِ اسلامی» پایبند هستند. مانندِ «مادرقحبه هایِ موسوم به عدالتخواه» (کُسکِش اَشتری ها).
      اینها همهٔ شان روسپی زاده هایی هستند که برایِ «فریبِ مردم» بسیج شده اند و حرفهایی میزنند که برایِ فریبِ مردم و دادنِ «امیدهایِ واهی» سازمان یافته اند.
      این قرمساقها؛ باید نخستین اهدافی باشند که باید «حذف» شوند.
      فریبِ این «کُسکِشها» را نخورید..... آنها را «بکشید».

      حذف
    7. راستی...... از «نوریزادِ کُسکِش» چه خبر؟ آیا هنوز هم به «شیوهٔ مُدرنِ خود»؛ «زنجیر زنی» میکند؟ یا اینکه قرار شده است تا جایش را به «اَشتَریِ کُسکِش» بدهد و «ایران اینترنشنال» به «جاکِشِ آنها» تبدیل شده و برایشان «جنده هایِ فکری» شکار کُنَد؟؟

      حذف
  53. کار یکی از بچه های توییتر هستش، اگه اسلحه‌اش گیر نمیکرد کار آخونده تموم بود
    https://www.radiofarda.com/a/31925869.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما. این عملیّات از نظرِ «احساسی» قابل ستایش است؛ امّا از نظرِ «علمی - فنّی» حتّی در صورتِ موفّقیّت؛ یک «ریسکِ بزرگ» است. من حتّی نمیخواهم برایِ «حذفِ یک قرمساقِ شیعه مسلک»؛ حتّی یک «تارِ مو» از «پشمِ خایهٔ» یک میهن پرست فدا شود.
      نباید «یک نفر» فدایِ حذفِ «یک نفر» شود..... زیرا در این صورت؛ «بازنده» خواهیم بود.
      «حذفِ ۱۰۰ ها نفر».... بدونِ به خطر انداختنِ جانِ حتّی «یک میهن پرست».

      حذف
  54. با درود
    این کلیپ متعلق به سه سال پیش است ولی اگر کسی حوصله گوش دادنشو داشته باشه نکته ها در اون است. کره ما به سمت عجیب و قریبی در حرکته.

    https://youtu.be/jrE_RPNogG4

    پاسخحذف
  55. درود بر شما
    حوصله اَش را داشتم و گوش کردم. تمامی نظراتی که در این ویدیو موردِ بحث قرار میگیرند؛ نظراتی هستند که توسّط «الیتهایِ نوعِ غالبِ گونهٔ انسانی» که من آنها را «Subhumans» مینامم؛ اختراع شده اند.
    «Subhuman»ها از این نظر غالب هستند که تعدادِ آنها تقریباً ۹۹٪ کُلِّ گونهٔ انسانی را تشکیل میدهند. «الیتهایِ» این «گونهٔ انسانی» نیز ازهمان «Pattern» عمومیِ «Subhuman»ها تبعیّت میکنند.
    راهی برایِ «برون رفت» پیدا نمیکنند و مانندِ «خرچنگ» فقط به «چپ» و «راست» راه میروند.
    مانندِ همین سخنران که مانندِ «خرچنگ» بر رویِ «سِن» راه میرود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم این چیزی که شما دنبالش میگردین فکر میکنم باید تو کوه و دشت و دره دنبالش بگردین تا یوتیوب و جوامع مختلف انسانی

      حذف
    2. من به دنبالِ کسی نمی گردم. این شماها هستید که با یک «ویدیو» خوشان خوشانتان می شود.
      من از ۱۸ سالگی «در به دَری» برایِ «یافتن» را گنار گذاشته ام.
      در آغازِ «گفتگویی از نوعی دیگر» نیز به این مسئله پرداخته و گفته ام که به «باورهایِ قدیمیِ خود باز میگردم».
      این موجودات شما را به «وجد» می آورند و برایِ من «تکرارهایِ ملال آور» هستند.

      حذف
    3. تو قد بینی و مجنون جلوه ناز

      تو چشم و او نگاه ناوک انداز

      تو مو بینی و مجنون  پیچش مو

      تو ابرو، او اشارت‌های ابرو


      حذف
    4. همهٔ این نظریّه ها زمانی برایِ خود جایگاهی داشتند. امّا امروزه هیچکدامشان پاسخ نمیدهند. اکنون این نظریّه ها یا به «قحط الرّجال» انجامیده اند (به اروپا و آمریکا و اسرائیل نگاهی بیندازید) و یا به بازتولیدِ «نئونازیسم» در «روسیه» و «چین» رسیده اند و همچنان مانندِ «سگ» در یک دایرهٔ بسته به دنبالِ «دُمِ خویش» میگردند.

      حذف
  56. کژدم من تو چهره شما یه شخصیت ترسیده از عواقب میبینم که توانایی پذیرفتن آنچه که باید اتفاق بیفته رو نداره.کشتن اوباشان که شما مطرح میکنین هیچ موقع اتفاق نمیفته مگر این‌که کشتن با احساس خوب همراه باشه.تا حالا دیدین درختی میوه خودش رو بدون داشتن ریشه محکمی درون خاک عرضه کنه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چهره شناسِ عجیبی هستید...... اگر به «هندوستان» بروید؛ میتوانید به یک «GURU» بزرگ تبدیل شوید ......
      یک «تختِ طلایی» که بر آن جلوس فرموده اید و بقیّه نیز «مانندِ گاو» به استفراغی که از دهانتان میریزد.... با «حرص و وَلَع» مینگرند.

      حذف
    2. کژدم گفت و گویی از نوع دیگر شما تبدیل به کتاب مقدس شده که هر پرسشی رو با کافر و موحد خوندن پرسش کننده پاسخ میدین.
      من مطمئنم سرچشمه آگاهی انسان به یک نقطه مشترک وصل نیست و ما چند منبع مختلف داریم. باید ببینید این موجودات رویابین در رنگ پوست و نژاد و... مختلف سازنده و هدایت‌کننده آگاهیشون به کجا وصله که به ببیندگان دارن تبدیل میشن.
      من بارها گفتم که انسانها در اسارت خودشون هستن و اگر انسان و اراده اش با هم یکی بشن میشه به این چرخه باطل پایان بخشید.تو نگاه من اراده انسان زمانی برانگیخته میشه که لذت یکی شدن بین دنیای درون(رویاها) و بیرون شکل بگیره.آتش انسان وابسته به این معادله است. این حرف و حدیثهای انقلابی و عدالت خواهانتون برای نجات مام میهن مصداق همون خوندن سوره یاسین در گوش خر هست.حدود یه دهه هست دارین سوره یاسین رو به عنوان کلام الله زمینی تو گوش خر میخونین و منتظر ظهور خران در قامت رهبرین ولی حاضر به شنیدن این جمله نیستین که دلیل حضور شما در سازمان های مبارزاتی کردستان برای کمک به کردها نبود برای لذت بردن از کشتن کسانی بود که تعلقی به منبع آگاهی شما نداشتن و اراده، شما رو دعوت به کشتن این افراد کرد.در گذشته فکر میکردم مبارزه نیازمند هدف هست ولی امروز مطمئنم تمام اون چیزی که مبارزه رو انجام میده لذت یکی شدن با اراده هست و باقی مطالب کسشری بیشتر نیستن.

      حذف
    3. من پیشنهاد میکنم به جای دنبال کردن زندگی و مشکلات خران و چندین سال تلاوت سوره های مقدس،مسیر رسیدن به لذت زندگی از طریق کشتن انسان هایی که میتونین کشتنشون رو در رویاتون ببینین یا در واقعیت حسش کنید که توسط شما باید کشته بشن، رو به خوانندگان نشان بدید شاید فرجی شد.

      حذف
    4. من تا حالا نمیدانستم که ایران پُر از «نابغه»هایی مانندِ شما است؟؟
      این همه قصّه بافتی و تنباکو سوزاندی که آخرِش برسی به «کژدم شناسی»؟
      چرا اینهمه «الفبا» را هدر میدهی؟
      «الفبا» را برایِ «مزخرف بافی» نیافریده اند.

      حذف
  57. https://m.youtube.com/watch?v=B-eh2SD54fM

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مشکل ریاضی دانها این است که زمانی دچارِ «تَبِ ریاضیّات» شدند و فکر میکردند که همه چیز را میتوان با آفریدنِ «الگوریتم»ها؛ قابلِ محاسبه کرد و به صورتی «محسوس» در آورد. در بعضی موارد این اندیشه درست است. امّا نه در همهٔ موارد.
      هر کسی که بخواهد «قانونی عمومی» تولید کرده و همه چیز را با آن توضیح دهد؛ احتمالاً دچارِ «سیندروم کرهٔ شمالی» است که چند سالِ پیش ادّعا کردند که دارویی ساخته اند که از «اسهال» گرفته تا «سرطان» را با سرعتِ یک «بشکن زدن» درمان میکند.
      من فکر میکنم که دنیا بسیار بزرگتر از این حرفها است.

      حذف
    2. https://m.youtube.com/watch?v=P1ww1IXRfTA
      ریچارد فاینمن مرد دوست داشتنی هست.شاید قادر به توضیح دادن همه چیز نباشه اما به نوبه خودش معنی زندگی به عنوان scientists رو فهمیده

      حذف
  58. کژدم فکر میکنم بیت کوین ناحیه ۲۰ هزار رو از دست نمیده تا الان حداقل چندین فروشندگان سعی کردن قیمت رو پایین بیارن ولی هنوز داره مقاومت میکنه و نسبتا خوب ظاهرا شده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من فکر میکنم که شما اشتباه میکنید. پایین آوردنِ عمدیِ قیمتِ «بیت کوین» کسانی را میخواهد که بتوانند ۱۰۰ها میلیون دلار ضررِ روزانه را به مدّت چند روز تحمّل کنند. دلایلِ اصلی آنرا قبلاً توضیح داده ام.

      حذف
    2. ضربه زدن به سکّه هایی که بسیار ارزان هستند؛ امکان پذیر است. امّا هر قدر که قیمتها بالاتر میروند؛ چنین کاری سخت تر میشود. در ضمن طبق تجربه؛ «بی اعتمادیِ عمومی» نسبت به همهٔ «کریپتوها» را به بار می آورد که دامنِ همه را میگیرد.
      بسیاری از کسانی که از طریقِ «بیت کوین» میلیونر شده اند؛ حتّی قبل از ضربهٔ اخیر نیز دیگر رغبتی برایِ ادامهٔ بازی نشان نمیدادند و حالا نیز به هیچ وجه رغبتی نشان نمیدهند و آنرا پذیرش ریسکهایِ بسیار بالا میدانند.
      اتّخاذ سیاستهایِ غلط از طرفِ صرّافیهایِ بزرگ نیز میتواند موجبِ ورشکستگیِ آنها را فراهم کرده و به همهٔ «کریپتوها» ضربه هایِ سنگین وارد کند.
      تنها کسانی در برابرِ این ضربه ها مصونیّت دارند که «سرمایه گذار» نیستند و زمانی به خریدِ اندک دست زده اند که قیمتها خیلی پایین بوده است.

      حذف
    3. https://decrypt.co/104422/price-of-kucoin-tanks-amid-exchanges-insolvency-rumors

      حذف
    4. من این صرّافی را نمیشناسم. امّا اگر خودش به خریدِ کریپتوها و کرایه دادنِ آنها بپردازد؛ حتماً ورشکست خواهد شد.
      «بیت کوین» که پادشاهِ کریپتو ها است؛ در وضعیّتِ خوبی قرار ندارد. ما از پشتِ پردهٔ پولهایی که به بازارِ «بیت کوین» ریخته میشود؛ خبری نداریم. نمیدانیم که «سقفهایِ تحمّل» تا چقدر بلند است؟ نمیدانیم که چه تعدادی در حالِ مقاومتهایِ آخر هستند و یا اینکه از رویِ حماقت؛ بازهم پول قرض گرفته و در حلقومِ دیگران می ریزند؟
      من فقط فکر میکنم که با این «سودها و ضررهایِ روزانه» که در اِزایِ ریسکهایِ بالا بدست می آیند؛ نمیتوان برایِ «فاطی» تُنبان خرید.
      یکی از کمپانیهایی که به نامِ آن اشاره شده است(Bable)؛ یک کمپانی است که حقوقِ بازنشستگی عدّه ای را در آن میریختند و قرار بوده است که این پولها را در پروژه هایِ سود آور سرمایه گذاری کند. آنها نیز رویِ «کریپتوها» سرمایه گذاری کرده و پولِ مردم را حیف و میل کرده و ورشکست شده اند. در واقع زندگیِ تعدادی از سالخوردگان را به باد داده اند.

      حذف
    5. من پیش از شروعِ این ماجراها به خوانندگان گفتم که شخصی بسیار ثروتمند که چه بسا بیش از ۱۰۰ میلیون دلار پول دارد و بخشِ بزرگی از آنرا از خرید و فروشِ «بیت کوین» بدست آورده است؛ فقط ۵ هزار دلار (پولی که میتواند دور بیندازد) «LUNC» آنهم به ارزانترین قیمتِ ممکن خریده است و این روش را برایِ خوانندگان پیشنهاد کردم.

      حذف
    6. من فکر میکردم که بیت کوین از امروز؛ یک سقوطِ دیگر را تجربه کند؛ امّا با یک «تنفّس مصنوعیِ دیگر» اندکی قیمتش بالا رفت. امّا ضربهٔ سنگین در راه است. این دوّمین تنفّس مصنوعی است که در ۲ هفتهٔ گذشته به «بیت کوین» میدهند. امّا با اینهمه نمیتواند شلوارش را بالا نگه دارد.
      هشدارِ من این است که از «بیت کوین» کنار بکشید و یا اینکه در آیندهٔ بسیار نزدیک؛ گریه کُنان کنار گذاشته خواهید شد.

      حذف
  59. اگر به «اقتصادِ مقاومتی» رژیمِ کثیفِ «شیعیانِ شنیعه» به رهبریِ «قرمساقِ فرزانه» نگاهی بیندازید؛ می بینید که دَستِ کمی از آنهایی که در حالِ باختنِ زندگیِ مردم و آیندهٔ مردم مانندِ کمپانیِ (Bable) ندارد. به اضافهٔ اینکه «دیّوسهایِ شیعه مسلکی» نیز وجود دارند که با «اختلاسهای کلان»؛ مزیدِ بر علّت میشوند.
    لذا اصلاً فکر نکنید که این نوشتار با «سرنوشتِ ساکنینِ ایران» و «قرمساقهای بنی هاشمی که دوستشان دارند»؛ بی ربط است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قرمساقهایی که سوآلات کنکور میفروشند و روسپی زاده هایی که آنها را میخرند..... قرمساقهایی که برایِ زدنِ چند حلقه چاهِ بیشتر؛ به یک دیّوس رأی میدهند و یا برایِ «تمتّع جنسی از کودکان»؛ به «تشیّع شنیعه» عمیقاً اظهارِ وفاداری میکنند.....
      این است آنچه که به اشکالِ گوناگون در «مستراحی به نامِ ایران» در جریان است.

      حذف
  60. سرعتِ تعداد و حجمِ خرید و فروشِ «بیت کوین» به شدّت بالا رفته است. این حجم و سرعت در خرید و فروش نشان از خبری بسیار ناگوار برایِ «عاشقانِ بیت کوین» دارد.
    اینکه صرّافی Binance در ۲ روزِ پیش LUNC را دوباره در لیستِ خود قرار داد؛ تصادفی و یا نشانهٔ «عشق به LUNC» نیست. بلکه نشانهٔ کم شدنِ سودهایِ روزانهٔ آنها از طریقِ خرید و فروش است. امّا همین امر شانسِ بزرگتری در اختیارِ LUNC قرار میدهد.

    پاسخحذف
  61. یکی از صرّافیهایِ بزرگِ بین المللی به نامِ Cryptobank در لبهٔ ورشکستگی قرار گرفته است.
    ورشکستگیِ این صرّافی؛ نشان از فعالیتهایِ خارج از آدابِ «صرّافی» دارد.
    صرّافیها باید فقط نقش واسطه را بازی کنند و نه اینکه به «بانک» تبدیل شده و «اجارهٔ پول» را در کنارِ «صرّافی» براه بیندازند.

    خبرِ مهمّ دیگر سقوطِ قابل توجّهِ قیمتِ «روبلِ روسیه» در برابرِ دلار است که میتواند «تُفی» بر صورتِ «نادرقلی پوتین» باشد.
    «کریپتوها» نقشی در شکل گیریِ سیاستهایِ خارجی کشورها ندارند. امّا سقوطِ «پولهایِ ملّی» میتوانند نقشِ بسیارمهمّی داشته باشند.

    پاسخحذف
  62. https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=WheoGHREF60

    پاسخحذف
  63. درود
    آدرس تماس ‌شما تغییر کرده؟

    پاسخحذف
  64. درود. من (کژدم) دیگر آدرس تماس ندارم. در ضمن یکی از خوانندگان در رابطه با آموزشهایِ سیاسی پرسیده بودند. به این مسئله نیز دیگر علاقه ای ندارم. مگر اینکه کسی در همین وبلاگ پرسشهایش را بپرسد و اگر در توان داشتم؛ پاسخ خواهم داد.

    پاسخحذف
  65. https://youtu.be/xzILw5GzrEA

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ویدیو را دیدم. آنچه که اروپا و «جو بایدنِ خرفت» به «یوکرئین» پیشنهاد میکنند این است که:
      (برایِ یوکرئین بهتر است که این ۲ منطقهٔ روس زبان که همیشه برایِ یوکرئین دردِ سر خواهند بود را فراموش کنند. زیرا حتّی پَس گرفتنِ آنها به معنیِ «خریدِ دردِ سرِ دائمی» است).
      امّا این استدلالها به خاطرِ مشکلاتی است که اروپاییها و «جو بایدن خرفت» با آنها موجه است. راههایِ دیگری را نیز می شد به «روسها» پیشنهاد کرد که با توجّه به حماقتهایِ اروپا و «جو بایدن خرفت»؛ این پیشنهادها حتّی بر زبان نیز آورده نمیشوند.
      همانگونه که گفته ام؛ نمیتوان به درختی که «کِرم» دارد؛ تکیه کرد.
      امّا با تمامیِ این احوال؛ «دلاوریهایِ نیروهایِ آزوف» هرگز فراموش نخواهند شد.

      حذف
    2. سلام کژدم من از همان اول گفتم این ذو اسنان به روسیه میدهند و نخود نخود هرکس بخانه خود . بیچاره کسانی که از هردو طرف کشته شدند و خانواده هایشان

      حذف
  66. https://tinyurl.com/mpnh6dpn

    طبق آمارِ رسمی حدود ۲۷٪ جمعیّتِ جهان را «گرسنگان» تشکیل میدهند. اگر «نیمه گرسنگان» را که به زور میتوانند شلوارشان را بر تنشان نگه دارند را به این تعداد اضافه کنیم؛ تقریباِ نیمی از «Subhuman»ها قدرتِ برخاستن از زمین را ندارند.
    البتّه به تعدادِ انگشتانِ دستها؛ در میانِ این موجودات موجوداتی به نامِ «انسان» نیز وجود دارند که فدایِ «بی شرافتیِ جمعیِ Subhuman ها» میشوند.

    پاسخحذف
  67. امروز خبری در ارتباط با پایین آمدن قیمتِ LUNC را خواندم که فکر میکنم مطرح کردنِ آن و مسائل جانبی در رابطه با «کریپتو کارنسی»ها؛ برای خوانندگان مفید باشد.
    خبر این بود که حدودِ یک هفتهٔ پیش؛ یک شرکتِ استارت آپ کره ای؛ که در استفاده از «هوش مصنوعی» معروف بوده است؛ طبق بر آوردِ این هوش مصنوعی حدود ۳۸۰ میلیارد سکّهٔ LUNC را با قیمتِ بالا خریداری میکند. به این امید که قیمتِ LUNC در یک ماهِ آینده حدودِ ۲۰۰٪ رشد خواهد کرد. این شرکت سکّه ها را کرایه میدهد تا پس از اتمامِ زمانِ کرایه؛ با ۲۰۰٪ سود آنها را دوباره جمع آوری کرده و ضمن اینکه «کرایه بها» گرفته است؛ به سودی سرشار دست پیدا کند.
    این شرکت اکنون ۲۰ میلیون دلار از داراییهایِ خود را از دست داده و یکی از مسببینِ اُفتِ قیمتها در شرایط کنونی است که میبینید.
    امّا آنچه که در این ماجرا بسیار مهمّ است؛ مسئلهٔ تولیدِ کامپیوترهایِ گران قیمتِ مجهّز به «هوش مصنوعی» است که در بازارِ «کریپتوها» برایِ خود بازارِ بسیار سودآوری ایجاد کرده است.
    در ۴ ماهِ اخیر «تجربهٔ مِیدانی» ثابت کرد که این کامپیوترهایی که مردم را به سرعت میلیاردر میکنند؛ به اندازهٔ یک کاسه ماست هم ارزش ندارند. زیرا بسیاری از مالباختگانِ این بازار به این کامپیوترهایِ مزخرف مجهّز بودند و هستند و همچنان تاوانِ «باور» به این دروغهایِ شاخدار را را میپردازند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همین بلا بر سرِ کمپانیِ معروفِ «سلسیوس» نیز آمد و کریپتوهایی که کرایه داده بود را مشتریانش به «قیمتهایِ پایین تر از زمانِ کرایه» در بازار فروختند تا مشکلاتِ مالیِ پشتِ پردهٔ شان را حلّ کنند. این ضربات به حدّی بود که گریبانِ همه را گرفت و «سلسیوس» خرید و فروش و انتقالِ کریپتو ها را تعلیق کرد و اکنون نیز در آستانهٔ ورشکستگی است. «بایننس» نیز به شدّت متضرّر شد. امّا خرید و فروش را تعلیق نکرد و تا حدودی توانست بحرانِ داخلیِ خود را سامان دهد و فقط برایِ مدّتی کوتاه انتقالِ کریپتوها را تعلیق نمود. هنوز نیز نمیدانیم که در پشتِ پرده ها چه اتّفاقاتی می افتند و یا چه اتّفاقاتِ بزرگی در حالِ شکل گیری هستند که در آینده هایِ نزدیک و یا دور با آنها روبرو خواهیم شد؟
      امّا یک «اصلِ طلایی» تنها اصلی است که به صورتی پایدار؛ «سود آور» است و آن اصل «خریدِ بسیار ارزان» و فروختنِ آن به قیمتِ بسیار بالاتر «بدونِ دندان گِردی» است.

      حذف
    2. در آمریکا همه دنبال گنج بودن، یک نفر با فروش بیل پولدار شد.
      حالا این شده حکایت بازار کاریپتو و استفاده از هوش مصنوعی.
      همانطور که گفته بودید رشته Al پول زیادی توشه.

      حذف
  68. کژدم نظری درباره بوریس جانسون داری؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم که اگر «کُس کِشها و مادرقحبه هایِ احمقی مثلِ تو» به گفته هایِ من در رابطه با «بوریس جانسون» در زمانی که انتخاب شد و یا «عمو سیبیلو»(جان بولتن) در زمانهایِ مربوط به «دورانِ ترامپِ دهان گشاد» نگاهی بیندازید؛ خواهید دید که نظرم چه بوده است.

      حذف
    2. روسپی زاده ای که فکر می کرد؛ «کژدم» نیز مانندِ «شارمهد» و «روح الله زَم» یک «گاو» است.....نخست این پیام را فرستاد:

      «درود بر کژدم این نظر رو منتشر نکن. من به عنوان خواننده وبلاگ شما درخواستی داشتم که امیدوارم به آن پاسخ بدید. چند روز پیش داشتم وبلاگ شما رو شخم می زدم و رسیدم به سلسله نوشته هایی به نام « فساد اندیشهٔ سیاسی در تشکل تندر» و مناظره شما با جمشید شارمهد و اطرافیانش رو به طور کامل گوش دادم. جدای از بحث ها و جدل ها، مثل اینکه قرار بود شما به یکسری از افراد از راه دور و به صورت ناشناس «آموزش سیاسی» بدید که این اتفاق نیفتاد و کاری به این نداریم. درخواستی که دارم اینه که اگه امکانش هست به من آموزش سیاسی بدید. به همون صورتی که در اون مناظره مطرح کرده بودید. چون من واقعا می خوام یاد بگیرم. البته نمی خوام زیاد وقت شما رو بگیرم و خودم بیشتر مطالعه می کنم اما می خوام شما به عنوان ناظر هر از چند گاهی مثلاً با مطرح کردن پرسش های هوش یا هر چی که خودتون صلاح بدونید، نظارت کنید. با نام مستعار و رعایت پروتوکل های امنیتی مد نظر شما. برای شروع با نام مستعار «بهرام» مشابه همین متن رو به آدرس kajdoum@proton.ch با نام bahramgur1999@proton.me فرستادم. خواهش میکنم به این درخواست من چه در صورت پذیرش و چه در صورت عدم پذیرش، پاسخ بدید. آدرس من : bahramgur1999@proton.me »

      سپس برایِ اینکه مزخرفاتِ خود را به من (کژدم) فرو کُند پیامِ دوّم را فرستاد:
      «درود بر کژدم این پیامو منتشر نکن. احتمال داره پیام من در ProtonMail برای شما ارسال نشه. در هر صورت آدرس من bahramgur1999@proton.me است و مشتاقانه منتظر پاسخ شما هستم. با سپاس».

      امّا زمانی که گفتم: «من دیگر آدرس تماس ندارم».... دهانش گاییده شد و پیامهایِ «فحّاشی» فرستاد.

      اُلاغ جان.... من از دار و دسته هایِ احمقهایی از نوعِ «شارمهد» و «روح الله زم» نیستم که بخواهم ایران را در «۳ سوت» آزاد کنم....
      برو به «کُسِ ننه اَت بخند».

      حذف
    3. این «کُس کِش» هرگز نخواهد فهمید که چطوری «لو» رفته است.... پیشنهادِ من این است که برایِ ۳۶۵ روز «رو به قبلهٔ کُسِ ننه اَش» روزی ۳۱۳ بار «آیةالکُرسی» بخواند.

      حذف
    4. آدرس ایمیلی که داده جعلیه و قطعا مال پروتون‌میل نیست، امیدوار بوده شما متوجه نشید که بد جوری ریده :)

      حذف
    5. واقعا که!!

      من در عین صداقت پیاممو محترمانه برای شما فرستادم. نه گفتم اسم بده ( شارمهد) نه گفتم بیا بریم ایرانو بگیریم ( روح الله زم) که شما خودتونو با اینا مقایسه می کنید.
      در پاسخ، شما هم جواب منفی دادید.

      اما اینکه توهم توطئه بزنید که آره من اومدم برای شکار شما و ... بعدش بیاید پیام های منو که توش آدرسم هست رو منتشر کنید (در صورتی که درخواست کرده بودم منتشر نکنید) و برای توجیح انتشار پیام ها بیاید داستان ببافید که آره این فلان فلان شده اومد به من فحش داد، از شما بعید بود.

      آخه چرا دروغ میگی، من کی فحش دادم.
      اگه راست میگی پیام های فحاشیه رو هم منتشر کن.
      من چیز های زیادی از شما یاد گرفتم اما فکر کنم زیادی پیر شدین.

      اگه شرافتی هست، این پیامو منتشر کنید.

      بهرام

      حذف
    6. نخست اینکه آدرس ایمیل شما جعلی است. دوّم اینکه اگر کسی به علوم سیاسی علاقه مند است و میخواهد تحقیق کند؛ معمولاً از «ادبیّاتِ چارواداری» مرسوم میانِ «مدّاحان» و «حزبلبلیها» استفاده نمیکند. در بحثهایِ جدّی حتماً دیده اید که من (کژدم) از نوعِ خاصّی از ادبیّاتِ استفاده میکنم.
      آن ۲ متنی را که فرستاده اید را خودتان چندبار بخوانید تا حدّاقلّ یاد بگیرید که چگونه حرف بزنید تا «دُمِ خروس» از زیرِ عبایتان بیرون نزند.

      حذف
    7. من(کژدم) بارها اعلام کرده ام که از دایرهٔ «وبلاگ» خارج نمی شوم. این وبلاگ نیز برایِ این امر ایجاد شده است که «بحثهایِ عمومی و یا خاصّ» به صورتی «عمومی» مطرح شوند. این وبلاگ برایِ «دوست یابی» طرّاحی نشده است.

      حذف
  69. https://www.radiofarda.com/a/former-prime-minister-shinzo-abe-attacked-in-nara/31934172.html

    پاسخحذف