۱۴۰۲ آذر ۱۹, یکشنبه

سال ۲۰۲۵ آغازِ سرنگونیِ حتمیِ رژیمِ شیعی است

مهمّ نیست که در سالِ ۲۰۲۴ چه حزبی در آمریکا پیروز شود. مردمِ ایران باید به صورتی آگاهانه در این رَوَند شرکت کنند. زیرا سرنگونیِ رژیمِ شیعی فقط گذشتن از یک «مانع» است و آنچه که پس از آن اهمیّت دارد؛ «ساختنِ ایرانِ نوین» است. آمادهٔ نبَرد و پیروز باشید. کژدم

۴۱ نظر:

  1. سلام کژدم عزیز
    اولا تبریک بابت پیشبینی درست جنگ حماس و اسرائیل که همانگونه که گفتی دسته دسته نیروهای حماس دران مثل موش فاضلاب از سوراخ بیرون میان و گویا کمبود کامیون برای انتقال آنها به اسراییل وجود دارد .
    در مورد سقوط جمهوری اسلامی. متاسفانه مردم ‌تشیع. با وضعبت اسفبارتر ی هم روبرو شوند باز مثل کشمش هستند و در گروههای. و‌محل کار یا در اینستا. کلا اگر گله ای هم داشته باشند از فرد هستش نه وکل نظام و موقع انتخابات ببین امت همیشه در صحنه را ‍

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من هرگز نگفتم و پیشبینی نکردم که نیروهایِ حماس دسته دسته تسلیم خواهند شد.
      من گفتم که نابودیِ حماس یک خواستهٔ بین المللی است و انجام خواهد شد.
      هر لحظه ای که نیروهایِ حماس در رابطه با تسلیم شدن از دست بدهند؛ غزّه ویرانتر خواهد شد.

      حذف
  2. Step 1: The Soros family had to make a sudden emergency visit to Ukraine.

    Step 2: Zelensky announces peace talks (surrender) in Switzerland via the World Economic Forum.

    Step 3: Zelensky will be removed from power.

    Step 4: Zelensky will be forced to leave Ukraine.

    پاسخحذف
  3. سلام جناب کژدم
    خیلی مایلم نظرتون رو در مورد دیدگاه دکتر رنانی نسبت به ایران کنونی بدونم
    این ویدئو یک واکاوی تاریخی در مورد ریشه مشکلاتی که مذهب شیعه(اخباری و اصولی) برای ایران به وجود آورد و همچنین نحوه تکامل آن از دوران صفوی و قاجار و سپس جمهوری اسلامی ، است و توجه به نکاتی که در آن مطرح می شود خالی از لطف نیست

    https://www.aparat.com/v/d1zTX


    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایران به خاطر داشتنِ چنین احمقهایی (اِلیتهایِ ایران) به این روز افتاده است.

      حذف
  4. با درود خدمت شما کژدم

    با پوزش

    پرچمی با نماد شیر بالدار با سوار شمشیر به دست با سه رنگ سبز و سفید و آبی شیر و سوار در میانه پرچم در رنگ سبز به دلیل سرسبزی همیشگی ، رنگ سفید به دلیل پاکی و نیکی ، رنگ آبی به دلیل آسمان

    یا به شکل سه رنگ خطی روی هم رنگ آبی در بالا رنگ سبز و شیر بالدار در مرکز و رنگ سفید در زیر

    یا به شکل گرد در مرکز رنگ سبز با شیر بالدار با سوار سپس رنگ سفید پس از آن رنگ آبی

    امیدوارم مورد تایید همه باشد

    سپاسگذار شما

    پاسخحذف
  5. پرچم همیشه ایران "درفش کاویان " خواهد بود...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      به جایِ نوع و شکلِ پرچم؛ به «محتوایِ حکومتِ فردایِ پس از رژیمِ ننگینِ تشیّع شنیعه» فکر کنید تا سَرِتان کلاهِ گشاد نَرَوَد.

      حذف
  6. به سالِ ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ فکر کنید و خود را آماده کنید. فقط «منتظر» نمانید؛ بلکه خود را آماده کنید.

    پاسخحذف
  7. کژدم چرا ناگهانی نسبت به سال ۲۰۲۵ امیدوار شدین؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به همانگونه که پس از هشدارهایِ مکرّر در رابطه با شکستِ «جنبشِ ملّی مهسا» با تاکتیکِ «ولگردی در خیابانها»؛ همان روزی که به مردمِ کُردستان یورش بُردند؛ گفتم:

      «انقلاب مُرد؛ انقلابی دیگر باید ..... شاید زمانی دیگر؛ با مردمانی دیگر .... در ایرانی ویرانتَر»

      هیچکدامشان را باور نکردید.... امّا دیدید که چه شد.

      حذف
  8. کژدم گرامی این ویدیو شما هستید؟
    https://x.com/naderifar/status/1739979493295685693?s=20

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من به « پُفیوزهایِ مُرده» و گرفتنِ یقهٔ مُرده ها کاری ندارم. اگر میخواهید کاری درست انجام دهید؛ «یقهٔ پُفوزهایِ زنده» را بگیرید.

      حذف
  9. درود
    نمیدونم چرا خوانندگان آنقدر چرت و پرت می‌فرستن.

    اشکان

    پاسخحذف
  10. خطاب به ناشناس۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۲
    مزخرف میگویید ! ...من از معدود کسانی هستم که از روز اول با این وبلاگ بوده ام ..این کژدم نیست ...

    پاسخحذف
  11. گفتم فیلم سینمایی مهیج تر میشه کسی باور نکرد.نابودی حماس بهونه است جنگ اصلی برای انتقال قدرت به شرقه.چین مهندسی chaos رو به عهده میگیره.ایران پاکستان کره شمالی روسیه کانون های chaos در آینده تبدیل میشن

    پاسخحذف
  12. سلام کژ دم عزیز
    امروز. پوریا زراعتی در ایران اینتر نشنال یک تحلیل کوچک داشت. اینکه رقابت و تنش شرق و غرب. در حال افزایش و به مراحل سخت تر و بارکتر کشیده میشود و در این بین با توجه به قرار گرفتن جمهوری اسلامی در جبهه شرق قطعا بعنوان دیواره و خط دفاعی اول یا حاشیه شرق از بین خواهد رفت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      من این شخص را نمی شناسم. امّا این را نیز میدانم که چین دچارِ بحرانهایِ شدیدِ اقتصادی است و جنگ نمیتواند این بحرانها را حلّ کند؛ بلکه آنرا تشدید می کند و چینیها اینرا بسیار بهتر و ژرف تر از من میدانند. آنها میدانند که «جنگ مسئلهٔ مرگ و زندگی» است و کسی که زنده میماند؛ باید در رنج و عذاب به زندگی ادامه دهد؛ بویژه چین که چند سال است که توانسته است نیمی از مردمِ خود را از زیرِ خطِ «فلاکَت» بیرون بکشد.
      در این تحلیلی که خلاصه اَش را فرستادید؛ به «هندوستان» اشاره ای نشده است. آیا «هندوستان» «بوق» است؟
      پارامترهایِ زیادی در آنچه که شما فرستادید؛ «غایب» هستند.
      پیشنهاد میکنم که بیشتر از «گوش دادن»؛ بهتر است خودتان نیز فکر کنید. «سخنانِ کلیشه ای» و «مُدِل سازی» بر اساسِ «حدس و گمانها» که در رسانه ها به خوردِ مردم داده میشوند؛ فقط برایِ «پول در آوردن» است.

      حذف
  13. النصر بالرعب سلاح اصلی مخالفان رژیم هستش اما مردم این رو میفهمن و درک میکنن؟
    اتفاق کرمان عیار خیلی ها رو معلوم میکنه چه خودزنی حکومت باشه و چه نباشه

    پاسخحذف
  14. اکنون سخن از «مهاجرتِ ساکنینِ غزّه» به جاهایی دیگر شبیهِ غزّه (احتمالاً آفریقا) در میان است و مذاکراتِ منطقه ای بر سرِ «غیرِ اجباری بودن» و «اجباری بودن» این مهاجرت کلان و پیدا کردنِ کشورهایی که آنها را بپذیرند در جریان است. مهاجر پذیرها طبعاً اروپا و آمریکا نخواهند بود. کشورهایِ عربی نیز از ساکنینِ غزّه و آنچه که «فلسطینی» نامیده می شوند دِلِ خوشی ندارند.
    امّا این بحث و جدلها برایِ خریدنِ زمان است تا اسرائیل برایِ یکسره کردنِ تکلیفِ اوباشانِ لبنانی آمادگی داشته باشد. این اوباشان را بسیار «حرفه ای» و «آموزش دیده» مینامند که در سوریه به پولادِ آبدیده تبدیل شده اند. تصاویری که از آنها منتشر میشود برایِ «بزرگ نمایی»است و گرنه همه میدانند که این اوباشان در سوریه؛ بدونِ حمایتِ هواییِ روسیه هیچ پُخی نبودند و همچنان نیستند. «انگل حسن نصرالله» تا کنون بدونِ در نظر گرفتنِ زخمیها؛ بیش از ۱۶۰ کُشته داشته است و در سوریه نیز هیچ کاری نمیکند.
    برآوردها برایِ تأثیراتِ جنگِ احتمالی (بخوانید بسیار احتمالی) برایِ اوباشانِ شیعه مسلکِ لبنانی حداقل ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار کُشته را پیشبینی میکنند. هیچکس از «سپاهِ پنهانِ مسلمانها و مسیحیها» که بر علیه اوباشنِ شیعه مسلک خواهند جنگید سخنی به میان نمی آورد.
    اگر یادتان مانده باشد؛ حدودِ ۲ سالِ پیش بود که اوباشانِ «انگل حسن نصرالله» در محلّهٔ مسیحی نشین موردِ حمله قرار گرفتند و «انگل حسن نصرالله» زبانش در سوراخِ کونش گیر کرد و عکس العملی نشان نداد.
    سخنانِ دَرِ گوشیِ «جو بایدن» به «ناتانیاهو» مبنی بر «جنگیدن برایِ اهدافی بزرگتر از غزّه» نیز بویِ خوبی نمیدهد و هر «هفته» انتظار میرود که جنگ به لبنان کشیده شود.
    همهٔ زاغه هایِ مهمّاتِ شیعه مسلکها؛ بمبهایی هستند که لبنان را به ویرانی خواهند کشاند و شیعیانِ شنیعهٔ لبنانی نیز باید به فکرِ «مهاجرتِ گُسترده» به خارج از لبنان باشند.

    پاسخحذف
  15. درودی دیگر؛ هرچند دیر.

    نمیخواستم اصلاً مطلبی بنویسم. زیرا مردم ایران به هیچ وجه آمادهٔ حرکتهای جدّی برایِ سرنگونی رژیمِ شیعی نیستند. بیشتر دوست دارند که به تحلیلهای بی ارزش(تحلولها) به عنوانِ «انباشتِ دانشهایِ بی مصرف» بپردازند. در حالی که «سرنگونیِ رژیم؛ یعنی جنگیدن».
    به هر حال رویِ سخنم در این پیامِ کوتاه «مردمِ بی خیالِ ایران» نیست؛ بلکه رویِ سخنم با اسرائیل است.
    گفته اید که میخواهید پاسخِ حملهٔ بسیار گستردهٔ رژیمِ شیعی (همان لوله هایِ پرنده که شاید پیش از ۱۲ سالِ پیش گفتم) حاکم بر ایران را بدهید تا دیگر چنین «گُهی» نخورد.
    اگر میخواهید از شرایطِ کنونی به صورتی بسیار جدّی استفاده کنید؛ باید کاری اساسی بکنید:
    شما میدانید که «جنگ» یعنی مسئلهٔ «ویرانی و مرگ و زندگی»؛ لذا کسی که به جنگ وارد میشود؛ باید کاری بکند که «دشمن» را کاملاً «نا کارآمد» و «نشسته بر خاکِ سیاه» تبدیل کند و به عبارتی دیگر: «اگر به شاه شلّیک میکنی؛ او را بِکُش و گرنه».
    این استراتژی پیشنهاد میشود:
    ۱- از بین بُردنِ پالایشگاهها و مراکزِ استخراج و فروشِ نفت. (حمله به ستونهایِ اصلیِ اقتصادیِ رژیمِ شیعی که ستونِ فقراتِ تمامی کثافتکاریهایِ داخلی و منطقه ایِ رژیمِ شیعی هستند).
    ۲- مراکزِ تولید و انبارهایِ موشکی و پهپادیِ رژیمِ شیعی.

    اگر این ۲ گروه از اهداف را نزنید؛ پاسخِ اسرائیل در حدّ «چمن زنی» خواهد ماند که نتیجه اش را در «غزّه» دیدید. (شیرِ بی یال و دُم و اِشکم).

    در صورتِ عکس العملِ رژیمِ شیعی:
    ۱- مراکزِ اتمیِ رژیمِ شیعی.
    ۲- تمامی بندرهای جنوبی.
    بقیّه را به زمانهایِ دیگر بسپارید؛ زمانهایی که رژیمِ شیعی به «سینه خیز رفتن» بیفتد.

    پاسخحذف
  16. کژدم شما هم به شیوه ظهور امام زمان به قضیه نگاه میکنید.مردم تمام توانشون رو تو اعتراضات گذاشتن و هیچ نتیجه ای جز کشتار فرزندانشون رو شاهد نبودن.اون اعتراضات هم بنظرم واکنش هیجانی به سیاست های تهاجمی ترامپ بود وگرنه اراده ی پولادین با احساسات دستخوش تغییرات نمیشه.
    حالا خودمونیم مردم تو کدوم کشوری تونستن بار انقلاب(دگرگونگی)رو به دوش بکشن؟دلار صد هزار تومنی و قحطی و خشکسالی هم نمیتونه تو (مردم) تغییری بوجود بیاره.مردم یا سیاهی لشکرن یا جمعیت خاکستری ناظر بر اتفاقات.
    ایجاد آشوب نیازمند مهندسیه.چه شکلی ممکنه بدون وجود هیچ سازمان،حزب و اپوزسیونی ناگهان مبارزان حرفه ای و آموزش دیده شکل بگیره که با حکومت وارد جنگ بشن؟شما قبلا گفته بودین از سمت خارج از کشور اتفاقاتی میافته ولی تو عمل هیچ اتفاقی نیفتاد.ایرانیان خارج از کشور هم تمام نبوغشون در نوکری کردن برا اجنبی ها خلاصه شده.
    من به این باور رسیدم که
    ۱)هر تغییری در عرصه سیاسی اول به شکل اندیشه شکل میگیره.انقلاب از درون ایدئولوژی های مختلف زاییده میشه و متکی بر رهبرانشه(درست و غلط بودنش هیچ اهمیتی نداره).شرایط ایران به شکلیه که نه رهبری وجود داره و نه اندیشه تازه ای.مجموعه ای از مزخرفات همیشگی بی نهایت بار در حال تکرار شدنه.دموکراسی/حکومت دموکراتیک/هر نفر یک رای و… درنهایت هم ملاقات دیکتاتور ابله بعدی
    ۲)در حال حاضر رهبران واقعی ایران اقلیت الیگارشی روسی هستن که اصلا ایران و ایرانیان به تخمشون هم نیست و دستگاه مذهبی و حکومتی وسیله ای برای حفظ قدرتشونه.
    ۳)جریان ناسیونالیسم و گلویالیسم جفتشون به دنبال بکارگیری ایران در پیشبرد اهدافشون به عنوان کانون chaos و بی ثباتی در منطقه هستن.تفاتشون فقط در جهت دهی آشوب به سمت دلخواهشونه.از درون بی ثباتی هستن که کشورهای خارجی میتونن درآمدزایی کنن.
    نتانیاهو خاک برسرتر از جمهوری اسلامیه فقط تو تبلیغات بهتر عمل کرده.اگر میخواست واکنشی نشون بده همون شب واکنش تهاجمی نشون میداد.من فکر میکنم برنامه ریز این حمله پوتین بودش که قصد داشت قدرت خودش و نوچه هاش رو به رخ غرب(آمریکا) بکشونه و اونارو تهدید به حمله به منافع غربی ها در منطقه کنه.دم انتخابات آمریکا هم هست و ترجیح پوتین بازگشت ناسیونالیسم آمریکایی بر مسند قدرته.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برایِ من اهمیّتی ندارد که شما چه تعبیری از من ارائه میکنید.
      گفتم که سالِ ۲۰۲۵ آغازِ فروپاشیِ رژیمِ شیعی خواهد بود.... اکنون طلایه هایش را میبینید.
      من به اگر ایجوی بشود؛ آنجوری می شوَدها... کاری ندارم.
      پیشبینهایِ من امامِ زمانیه.

      حذف
  17. کژدم ترامپ پیروز انتخابات میشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر نمی کُنم که ترامپ پیروز شود. اهمیّتی نیز برای ایران و خاورمیانه ندارد. به ساختارهایِ نفتی عربستان حمله شد... خودش را کنار کشید؛ به کشتیها حمله شد.... خودش را کنار کشید .... گفت که به ۵۲ نقطه حمله میکند.... در ۱۰ دقیقهٔ آخر کنار کشید. حتّی پیش از انتخاب شُدَنَش در ۲۰۱۶ نیز گفتم که از این شخص انتظارِ دوستی و همیاری و کمک نداشته باشید. ترامپ مانندِ یک «گاوِ نَر» است که شیر نمیدهد.
      در مجموع منظورم این است که ذهنتان را از این «خُرافه» که آمریکا و اروپا طرفدارِ این هستند که به مردم ایران برایِ رسیدن به دموکراسی کمک کنند؛ پاک کنید.
      یک نگاهی به اطرافتان بیندازید تا ببینید که بلوک شرق و غرب و حتّی رژیمِ کثیفِ شیعی نیز در قدّ و قوارهٔ خود؛ در فکر بازی کردن با کارت گروهها و کشورهای ضعیف هستند.

      حذف
  18. اکنون مردم و دولتِ کنونیِ اسرائیل میدانند که رژیمِ شیعی را به «تَلِه» انداخته اند و اینرا نیز میدانند که این اَمر با کمکِ فکریِ آمریکا صورت گرفته است. اگر به کامنتهایی که در پیش از «غیبَتِ صُغری» گذاشته ام؛ توجّه کنید؛ گفته بودم که «بایدن» به ناتانیاهو گفته بود که اهدافِ متعالی تر و بهتری برایِ جنگ تعریف کُنَد. حال میبینید که این تغییرِ رویکَرد با به میدان کشانیدنِ اوباشانِ شیعه به مِیدانِ جنگ؛ به وقوع پیوسته است.
    دولتِ اسرائیل نباید به وعده هایِ توخالیِ «تحریمهایِ اروپایی»؛ اهمیّتی بدهد. زیرا فقط حرف هستند. «جو بایدن» نیز نشان داده است که چه «پُخی» است. تحریم در «طاقچه» و «کِشو میز» ارزشی ندارد و بسیار شبیهِ «فرهنگِ تویِ طاقچه» است که با فرهنگِ جاری در زندگیِ روزمرّه قابل مقایسه نیست.
    حمله به منابغ و مراکزِ استخراج و خروجیهایِ نفت و پتروشیمی؛ از «اوجَبِ واجبات» است و رژیمِ شیعی را به صورتی تضمین شده از تولید و فروش آن «تحریمِ مِیدانی» میکند و نیازی به وعده هایِ توخالیِ ارائه شده از طرفِ آمریکا و اروپا وجود ندارد.
    بمبارانِ مراکزِ تولیدِ پهپاد و موشک و زاغه هایِ نگهداریِ آنها در مرحلهٔ نخست نیز ظرفیتهایِ رژیمِ شیعی را به شدّت کاهش میدهد.
    پس از انجامِ این مرحله؛ اروپا و آمریکا با شرایطِ جدیدی روبرو میشوند و باید راهِ چاره ای برایش بیندیشند.
    اگر اسرائیلیها حمله به مراکزِ گوناگونِ نفتی و پتروشیمی را در حملهٔ چند روزِ آیندهٔ خود از «قَلَم» بیندازند؛ بسیار احمق هستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به احتمال زیاد از سمت آذربایجان به مراکز نظامی حمله کنه ولی حملاتش از جنوب به مراکز نفتی و پتروشیمی خیلی موثرتره.

      حذف
    2. تنها دلیلش این میتونه باشه که بخوان آمریکا رو وارد جنگ خاورمیانه کنن.

      حذف
    3. صدای۳ انفجار درفرودگاه اصفهان

      حذف
  19. کژدم با این توصیفات شما،ورود آمریکا چین و روسیه ،جنگ جهانی سوم از ایران شروع نمیشه؟

    پاسخحذف
  20. مسئله اکراین هنوز حل نشده باقی مونده.ایران همین الانش هم اقتصادش فلجه اگه سناریو شما اتفاق بیفته ایران به یه جهنم تمام عیار تبدیل میشه.نتیجه گیری من اینه که احتمالا روسیه و چین به هر قیمتی شده میخوان پای آمریکا رو به وسط بکشونن برا همین دولت بایدن جلوی حمله تمام جانبه اسرائیل رو میگیره.

    پاسخحذف
  21. کژدم تحلیل های من امام زمانی نیست ولی درست پیش بینی کردم که حملات محدود به مراکز مشخصه.تنها دلیلی که سناریو شما امکان پذیره ورود آمریکا به جنگه.اسراییل اگه هدفش جنگ مستقیم با ایران بود چندین بار تو همچین موقعیتی قرار گرفته. ترامپ قبلا اشاره کرده بود که اسراییل بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی هم زیر پاشو خالی کرده.کلا درک من از مسائل اسرائیل اینه که نتانیاهو یه سیاستمدار شارلاتانه و بهش به عنوان رهبر نگاه نکنید.سیاستمدارها فقط منافع حزبی رو دنبال میکنن.

    پاسخحذف
  22. سلام کژدم عزیز
    بازگشتت مبارک
    دزست دقیقا باید نفس رژیم را ازنفت و پتروشیمی گرفت . اقتصاد و شکم موتور محرکه قیام مردم هم خواهد بود . تو خود استاد مهندسی هستی . پلی را که طراخی می کنند ممکن است ظرفیت تحمل تنش بار متحرک پل را فقط کامیون سبک تعریف کرده باشند و لی بارها کامیون سنگین هم عبور مند و اتفاقی نیفتاد اما تنش و خستگی ممکن است این پل را در زمانی تنها با یک کیلو اضافه بار بشکند . مردم هم اینگونه اند هرچند هنوز پیروی از شیعه شنیعه و سنی کثافتی مثل عبدالحمید که مغز استخوانش هم با نطفه جمهوری اسلامی بستکه شده. شاید انتظار زودی باشد . اما با اتمام تقریبی پروژه غزه فعلا نوبت تعیین تکلیف شیعه های حسن نصرالله نیست تا از جانب شمال خیالش راحت شود و بعد سراغ جمهوری اسلامی بیاید ؟!

    پاسخحذف
  23. آنکه از نبرد با دشمن تامین معاش میکند، علاقه دارد تا دشمنش زنده بماند
    “فردریش نیچه”

    این خلاصه ای از تمام سیاستها و اتفاقات بین اسرائیل و ج ا هست.

    پاسخحذف
  24. کژدم ما منتظر معجزه سال ۲۰۲۵ هستیم.گویا گوسفندان داخل و خارج از کشور رو شما گرگ میبینید.خیر هست انشالله.تو سرنگونی دستگاه مذهبی تشیع خودتون رو از کمک های شاهزاده دریغ نکنید.

    پاسخحذف
  25. رژیم ایران تخم کرد و با یک نمایش خیره کننده مدتی کل دنیا رو مچل خودش کرد.

    اگرقصدش حمله واقعی به اسراییل بود قطعا میتونست چون اسراییل گوشه رینگ افتاده

    و اگر آمریکا نبود الان معلوم نبود تتمه آبروش رو چطوری جمع میکرد.

    ایران ابر قدرت نیست ولی وقتی تخم میکنه با یک قدرت اتمی که مورد عنایت آمریکا و انگلیسه که تمام قد ازش حمایت و دفاع کردند چه از لحاظ دیپلماتیک با وتو کردن قطعنامه ها علیهش، چه از لحاظ لجستیک و حتی نظامی که بایدن به نتانیاهو فهموند اگر ما نبودیم معلوم نبود چند تا از اون قارقارکها آبرو ریزی بیشتری میکردند

    یک کلام فقط، حمله تخماتیک ایران فقط تخماتیک بود اما همون حمله هم تخم میخواست

    که به نظر میاد پوتین پشت ماجرا بود و ایران و اسراییل درست مثل دو تا سگ از طرف صاحبانشون به جون هم افتادند

    متاسفانه اوضاع از کنترل آمریکا خارج شده و اسراییل نتونست ژاندارم منطقه بشه


    نقشی که از شاه گرفتند و دادند به اسراییل

    و ...........

    به همین خیال باش که 2025 پایان ایرانه....

    2025 آغاز جنگ منطقه ای و جنگ جهانی سومه

    پاسخحذف
  26. کژدم عزیز خوش برگشتی
    درسته که نمی خوای بنویسی حق هم داری
    اما کلی از بودن و نوشته هایت استفاده کردیم و یاد گرفتیم
    هر چند وقت یکبار بیا یک نقطه یا الف لام میم بگذار نگران سلامتی و بودنت نشویم؛
    ظاهرا اسرائیل دل خوش به این مقدار شده
    و با زدن یک رادار فقط هشدار داده
    بارها درباره رضا پهلوی توضیح دادی
    اما هربار که من می‌شنوم گفته مخالف حمله به ج.ا هست
    تعجب می کنم
    شاید هم مثل پدرش که از ترس مسلمان بود
    این هم از ترس گاندی هست و ته دلش چیز دیگری باشه!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوانندگان گرامی
      همهٔ نظرات را به جُز ۳ نظریّهٔ مبتنی بر خرافاتِ آخرالزّمانیِ مسیحی که به انگلیسی فرستاده شده بودند را منتشر کردم.
      واقعیّتِ شخصی این است که ماهها بود خود را از این جنگ و جدالهایِ بی ارزش دور نگاه داشته بودم. هرچند که آسودگیِ خیال به همراه داشت؛ امّا ذِهن را «زنگ زده» میکند. لذا اکنون تا جایی که بتوانم؛ میخواهم یک تصویرِ بزرگتر را نشان دهم. البتّه از نظراتِ انتقادیِ معقول استقبال خواهم کرد.
      در همهٔ تحلیلهایی که در رسانه هایِ فارسی زبان در این مدّتِ ۱۰ روزه شنیده و یا خوانده اید؛ ۲ مسئلهٔ مهمّ را با تمامیِ ادّعاهایِ «تحلیلگر..... کارشناسِ ارشد ... و اِلی آخر» با اینکه جلو چشمشان است و آشکارتَر از آفتاب است را نَدیده و یا عَمداً به فراموشی سپرده اند.
      الف:
      آنچه که در تمامیِ این گزارشها به دروغ «کُنسولگریِ رژیمِ شیعی» در سوریه نامیده شد؛ نقشی مانندِ «آمبولانس-بیمارستان-کودکستان» (مقدّساتِ واقعی) داشت که رژیمِ شیعی و همهٔ اوباشانِ اسلامگرا از آن به عنوانِ پوششِ نظامی استفاده میکنند. امّا این «آمبولانس – کنسولگری» با یک تصمیمِ آنی و مقطعی به «شنیتسل» (گوشت و آرد) تبدیل نشد. بلکه چه بسا ماهها بود که زیرِ نظر بود و اسرائیل اشرافِ کاملِ اطّلاعاتی بر همهٔ فعّالیتهایِ آنرا داشت.
      ب:
      اگر به گزارشهایِ تاُیید شده توجّه کنید؛ موشکهایی که به این «آمبولانس – کُنسولگری» شلّیک شدند؛ به صورتِ معجزه آسایی فقط آن و اوباشانِ درونِ آن ساختمان را به «شنیتسل» تبدیل کردند و هیچ یک از ساختمانهایِ اطرافِ آن هیچ صدمه ای ندیدند. این «نَدیدن» به این معنی است که این کارشناسان چنان در مسابقهٔ «من بهتر میفهمم» گیر افتاده بودند که حتّی به توانِ انفجاری و قدرتِ تخریبیِ کلاهکهایِ جنگی نیز که به صورتی بسیار دقیق محاسبه شده بودند تا فقط آن ساختمان را ویرن کنند؛ توجّهی نداشتند و فقط بر رویِ برنده شدن در مسابقهٔ «دُو ماراتونِ تحلیلگری» متمرکز بودند و به همین دلیل متأسفانه در هیچ یک از تحلیلها؛ بویژه از طرفِ «کارشناسانِ نظامی؟؟؟؟» نیز به آن هیچ اشاره ای نشده است و این «کژدمِ زنگ زده» است که آنرا روشن تر از روز از همان نخست دیده بود. این «تحلولگران» اگر فقط این نکته را می دیدند؛ هیچ لزومی برای اینهمه روده درازیِ «تحلولگرانه» وجود نداشت.
      امّا این فقط آغازِ ماجرا است و کژدم نیز در پیشنهادی که به «اسرائیل» داشت نیز دچارِ «اشتباهِ مِیدانی» شد.
      «دنباله در پایین»

      حذف
    2. «ادامهٔ بالا»
      اشتباهِ کژدمِ زنگزده این بود که به اسرائیل پیشنهاد کرد: «اگر منابعِ انرژی رژیم» را موردِ حمله قرار ندهند؛ بسیار احمقانه خواهد بود و «کژدم زنگزده» حتّی آن جملهٔ طلاییِ «جو بایدن» را که بر رویِ آن انگشت گذاشته بود را فراموش کرد که به ناتانیاهو گفته بود: «به اهدافی بسیار بزرگتر در این جنگ فکر کنید و برنامه بریزید» (بزرگتر از جنگِ غزّه).
      و این همان چیزی بود که به صورتی بسیار احمقانه در «نقطهٔ کورِ کژدمِ زنگزده» قرار گرفت. البتّه «حماقتِ کژدم» بسیار بالاتر از حماقتِ همهٔ تحلولگرانی است که در حالِ شُخم زدنِ همهٔ رسانه هایِ فارسی زبان و بین المللی هستند. زیرا کژدم ماهها پیش از حملهٔ جنایتکارانهٔ اوباشانِ «حماس» در ۷ اُکتر و کشتار و تجاوزهای حماس به شیوهٔ «سُنّتِ محمّدی»؛ گفته بود که کشورهایِ غربی در حالِ برنامه ریزی برایِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی هستند (دادگاههایِ نمادینِ حقوقِ بشریِ غرب یادتان هست؟) و همچنین میدانست که تصمیمِ بین المللی بر این است که «حماس باید حذف شود»؛ امّا نتوانست این نقاطِ مهمّ را به هم پیوند بزند. زیرا به خاطرِ مشکلاتِ مهمّ در زندگیِ شخصی؛ همه چیز را به کنار گذاشت.
      واقعیّت این است که نه تنها باید «حماس» حذف شود؛ بلکه اجماعِ بین المللی در جهانِ غرب این است که رژیمِ شیعی باید سرنگون شود و عنوانِ اصلیِ این نوشتار (سال ۲۰۲۵ آغازِ سرنگونیِ حتمیِ رژیمِ شیعی است) نیز بر اساسِ همین نظریّهٔ کژدم بنا شده بود.
      اکنون در ظاهر اسرائیل و در پُشتِ پردهٔ اسرائیل و ماجرایِ ۷ اُکتبر؛ بهترین موقعیّت برای حذفِ حماس و سپس اوباشانِ شیعهٔ لبنانی و در نهایت سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعیِ حاکم بر ایران را فراهم شده است. هر چند که این خمیر «آب» و «زمان» خواهد بُرد و دستمایهٔ «تقسیمِ غنایم» در میانِ کشورهایِ غربی و در نتیجه موجبِ کِش و قوس خواهد شد؛ امّا بسیار واقعی است.
      «انگَلِ پوشک پوشِ فرزانه» که فکر میکرد با یورِشِ وحشیانهٔ ۷ اکتبر بوسیلهٔ حماس؛ برنامهٔ پذیرفته شدنِ اسرائیل در جامعهٔ کشورهایِ عربی را به هم زده است (ندیدنِ حتّی نزدیکتر از نوکِ بینی)؛ اکنون بخشِ راداریِ سیستمِ S-300 را که ستونِ فقراتِ این سیستم است را نیز از دست داده است و آسمانِ سرزمینیِ ایران برایِ هرگونه تهاجمِ بعدی باز شده است. از سویِ دیگر با تصویب لایحهٔ «صلح از موضعِ قدرت» (تکیه کلامِ ترامپ) و در کنارِ آن «قانونِ مهسا»؛ رژیمِ شیعی در آستانهٔ ورود به «سراشیبیِ سقوط» قرار گرفته است. لذا اسرائیل نیازی به بمبارانِ مراکزِ تولید و صادراتِ نفت نداشته است و این امر به تصویبِ لایحهٔ «صلح از موضعِ قدرت» و تصویبِ «قانونِ مهسا» سپرده شده است.
      نتیجه اینکه:
      اگر کژدم اشتباه کرد.... شما اشتباه نکنید.

      اگر «کژدم» فقط یک وبلاگ نویس است؛ امّا زندگیِ شما و آیندگانتان در گروِ تصمیم هایِ اِمروزِ شما است.
      زمانی که لایحهٔ «صلح از موضعِ قدرت» و «قانونِ مهسا» به قانون تبدیل شوند؛ همهٔ سیستمِ حکومتیِ آمریکا در مسیرِ اجرایِ آنها قرار خواهند گرفت و این قانونها حتّی پس از سرنگونیِ رژیمِ شیعی نیز مانندِ شمشیرِ «داموکلس» بر فرازِ سَرِتان خواهد بود.
      اگر وقتتان را به خواندن و شنیدنِ «اراجیفِ تحلولگران» به هدر دهید؛ آنهایی که رژیمِ شیعی را سرنگون کنند؛ برای شما تصمیم خواهند گرفت و در واقع شماها همچنان نه « سَرِ پیاز و نَه تَهِ پیاز» خواهید ماند.
      لذا اینکه کژدم پیشبینی کرد که « سال ۲۰۲۵ آغازِ سرنگونیِ حتمیِ رژیمِ شیعی است» را پُشتِ گوش نیندازید.
      این وبلاگ با کژدم و یا بدونِ حضورِ کژدم؛ سرشار از «آموزه ها» است.
      نوشتارهایِ کژدم را شُخم بزنید و راهنمایِ راهتان قرار دهید.

      پیروز و سرفرازان باشید.

      حذف