۱۳۹۳ تیر ۲۹, یکشنبه

جهان به سوی امنیت پیش میرود.

چهار سال پیش روسیه عضو گروه 8 بود و کشورهای غربی را «شرکای غربی» خطاب میکرد، سوریه را به طور کامل در دست داشت و و از طریق حزب الله لبنان نیز دستی بر لبنان. ناگهان لیبی را از دست داد و اکنون کمتر از یک چهارم سوریه را دارد و در طی 3 سال گذشته دوبار برای خروج از سوریه تلاش کرده است و اکنون به بیماری وبای اوکرایین و تحریمهای اقتصادی مبتلا شده و بخشی از حمایتهای چین را نیز از دست داده است و اکنون نیز سرگرم جمع کردن آثار کثافتکاریهای مزدورانشان در ماجرای سقوط هواپیمای مالزیایی هستند. جالب اینکه روسها نیز مانند حزب اللهی های ایران و سازمان حماس احساس سربلندی و پیروزی میکنند. همانگونه که امام حسن بنفش (کلید دار) از اینکه توانسته است 4 و نیم میلیارد دلار را با آه و ناله و غلط کردیم و گه خوردیم، زنده نموده است احساس پیروزی میکند.
میگویند که روزی ملّا نصرالدین در جایی آش نذری خورده بود و به درد امام رضا دچار شده بود (اسهال) و با گامهای بلند و با عجله به سوی خانه میرفت و به خاطر فشار زیاد نمیتوانست جلو خودش را بگیرد و با ریغ خود مسیر را خط کشی مینمود. ناگهان جوانی از او پرسید:
- ملّا.... شنیده ام که آش نذری میدهند... آیا میدانی کجاست؟
ملّا در پاسخ گفت:
- این خط را بگیر و برو.
گویی که اکنون نیز در جایی از جهان «آش نذری پیروزی و سربلندی» تقسیم میکنند و اگر خطوطی را که بشار اسد و خامنه ای فرزانه و گروهبان قاسم سلیمانی و نوری المالکی و خالد مشعل و پوتین استراتژیست ترسیم کرده اند را پی بگیریم، محل تقسیم «نذری» را خواهیم یافت.
پیروزی و سربلندی که نتیجۀ «از دست دادنها» باشد چیزی شبیه پیروزی امام حسین در کربلاست (با صد در صد تلفات بدون هیچ دست آورد).
سفر خارجی آقای پوتین مرا به یاد مسافرتهای محمود احمدی نژاد به آمریکای لاتین می اندازد. حرکات اخیر ولادیمیر پوتین نشان میدهد که در حال بازی با دستهای خالی است و مانند احمدی نژاد داراییهای روسها را هزینۀ گدایان آمریکای لاتین خواهد کرد و در آینده باید منتظر ظهور یک «امام حسن روسی» باشیم  که البته زمان خواهد برد ولی سوخت و سوز ندارد.
اگر حکومت ننگین اسلامی ایران، به دنبال داشتن موشکهای قاره پیما و تسلیحات اتمی بود تا ادای «داعش شیعی اتمی» را بازی کند، روسها همه اش را دارند ولی حرکت اخیر روسها در از بین بردن آثار حملۀ موشکی به هواپیمای مسافربری نشان میدهد که «جرأت استفاده» از آنها را ندارند. روسها و در رأس آنها ولادیمیر پوتین از بکار گیری یک موشک ضد هوایی به اسهال و استفراغ افتاده اند، تا چه رسد به استفاده از سلاحهای استراتژیک.
اگر کژدم میتواند دست روسها را در این ماجرا بخواند، آنهایی که در «قامت حکومت» با مسُله برخورد میکنند بسیار فراتر از آنچه  که گفتم را میخوانند.(پاکسازی پایگاه نظامی پرچین و مدتی بعد از آن انتشار مقاله ای مربوط به امام حسن در وبسایت رهبر فرزانه را به یاد دارید؟... اگر دارید.... در خاطرتان نگهدارید).
آنچه که برای روسها در حال رقم خوردن است، همان سناریوی عراق صدام حسین کافر تکریتی و تکرار آن برای حکومت ولی فقیه فرزانه است. صدام به دار آویخته شد، خامنه ای انقلابی به امام حسن پناه برد و روسها هم باید بالاخره حدیثی از تاریخ شکستهای خود را بیرون آورند تا همچنان «شکست خوردگان پیروز و سرفراز» باقی بمانند.
ترکهای عثمانی و شیخ قطر نیز با چراغ سبز غیر رسمی غرب در حال بازیهای خطرناکی هستند که صدام حسین کافر تکریتی در رابطه با حمله به کویت دچار آن شد (چراغ سبز غیر رسمی حمله به کویت و پس از آن عملیات توفان صحرا).

همۀ اینها را به خاطر بسپارید، زیرا بخشی از تاریخ  شیوه های حرکتی غرب هستند.
برای شکار یک حیوان باید شیوه های رفتاری آن حیوان را آموخت و گرنه خسته و درمانده و با خشاب خالی و بدون شکار به خانه باز خواهید گشت.
در ضمن به وبسایت سخن پراکنی بریتانیا نگاه کنید، گویا وظیفۀ شمارش اجساد را به این بنگاه محول کرده اند. این بنگاه سخن پراکنی (پروپاگاندا) گویی فقط اجساد را میبیند و میخواهد چنین القاء کند که نبردهای کنونی فقط برای تولید جسد هستند.

کژدم

۴ نظر:

  1. روسیه از تحولات مربوط به انرژی و گسترش انرژی های تجدید پذیر و منابع نا متعارف دچار تشویش شده و سعی در گرفتن امتیاز از غرب دارد. در حالی که شرایط و اوضاع جهانی به شدت و به سرعت در حال تغییر است و غرب نیز تمام انهارا پیشبینی و خود را با آن هماهنگ کرده.

    پاسخحذف
  2. کژدم جان قلمت مستدام و نفست همیشه گرم و اتشین ...نوشته هایت به مانند نیش عقرب سخت و گزنده اما برای دوستدارانت بسان مرهم است

    پاسخحذف
  3. پاسخ‌ها
    1. یک عطسه هم در کنار این عدد میفرمودید بد نمیشد.

      حذف