۱۳۹۳ شهریور ۲۹, شنبه

حوثی ها آخرین ورق بازی رهبر فرزانه

سلاح احمقانه

رژیم نظامی-امنیتی جرثومه های فساد و «بحار الانوار»یها و «حلیةالمتقین»یهای صفوی؛ هر روز دستانش خالی تر میشود. در واپسین روزهای تاریخ نانوشتهٔ «صفوی نوین» که ادامهٔ راه امام زمان و مهدی موعود شاه اسماعیل صفوی است. حکومتی که به قول زنده یاد احمد کسروی : «ما به اسلام؛ یک حکومت بدهکاریم». اکنون آخرین ورق داعشی های حوثی «کشک خور» و «قره قوروت خور» یمن را بر روی میز قمار با سلطان سلفی مسلک جزیرةالعرب (سلطان عربستان) گذاشتند. امّا بسیار و باز هم بسیار؛ بسیار دیر است.
اگر در درّه ای؛ یکبار «دوستت دارم» بگویی.... هزار بار «دوستت دارم» خواهی شنید و اگر «مرگ بر تو» بگویی.... هزار بار «مرگ بر تو» خواهی شنید. این یک قانون است که در آیین پسا شمنی «هندو» به آن «کارما» میگویند و در میان ایرانیان با این جمله بیان میشود: «عقوبت» به «آخرت» نمیماند.
آیا میتوان درختان جنگلها را برید و تبدیل به ذغال کرد و «پول» در آورد و نامش را «اقتصاد» گذاشت و سپس از «گسترش کویر» گلایه کرد و نامش را «بلای آسمانی» گذاشت؟ آیا میتوان دریاچهٔ آذربایجان را خشکانید و نامش را «خشک سالی» گذاشت؟ آیا میتوان دریای مازندران را به مستراح و آبریزگاه فاضلاب تبدیل کرد و نام نتایج آنرا «بلایای طبیعی» به خاطر «عدم رعایت حجاب» گذاشت؟.....
نه....
نمی شود.
امّا گویا در ذهنهای انگلهای بیمار و پیروان «حزبلبلی» آنها .... می شود. زیرا زندگی انگلی آنها نه در طراحی آینده برای فرزندانشان؛ بلکه در غارتهای همین اکنونی معنی دارد.
رهبر فرزانهٔ عالم و عالمیان؛ اگر مغزی داشته باشد؛ نباید از رسیدن حوثی ها به مرحلهٔ تصرف پایتخت یمن خوشحال باشد. زیرا عقل سلیم میگوید که بازی کردن در زمین دیگران  چه با شکست و یا پیروزی؛ گرفتار شدن در یک «تله» است. اکنون عربستان سعودی در رابطه با ماجراهای یمن و شیعیان زیدی و پیروان «حوثی» سکوت کرده است و بیش از هر زمانی به وجود سربازان مفت و مجانی برای مقابله با تهدیدهای القاعده و داعش نیاز دارد. چه کسانی بهتر از «کشک خورهای زیدی مسلک»؟

اظهاران جان کری

جان کری در آخرین اظهارات خود گفته است که رژیم حاکم بر ایران همچنان میتواند در نبرد بزرگ برای سرکوب داعش شرکت کند.
شاید بعضیها اینگونه فکر کنند که غرب برای نبرد بر علیه داعش نیازمند سپاه قدس است. پاسخ این است که هم «نه» و هم «آری».
«نه» به این مفهوم که داعش را نتیجهٔ سازماندهی «هلال شیعی» از طرف رژیم صفوی ایران تلقی میکنند و آقای جان کری به صراحت ولی پوشیده گفته است که نبرد بر علیه داعش فقط نظامی نیست و رژیم صفوی نیز میتواند در آن نقش ایفا کند که مفهوم پوست کندهٔ آن این است:
تا از حمایت رژیم بشار اسد و حزب الله لبنان بر ندارید؛ این داعش و این هم شماها.
«آری» از این نظر که به سربازان پیاده و گروهبانهایی که خود را «ژنرال» میدانند نیاز دارند. سخنان امام حسن بنفش نیز که در مصاحبه اش گفته بود «مگر آمریکا از کشته شدن سربازانش میترسد؟»؛ بیانگر این واقعیت است که آمریکا نمیخواهد سربازانش برای حاکمیت شیعیان داعشی کشته شوند و این نظر را بارها به اشکال گوناگون مطرح نموده اند.
اما معنی «شیعی-صفوی» سخن جان کری به رهبر فرزانه این بود که:عقد «نکاح دائم»(نکاح=گاییدن) نمیشود؛ چون خیلی پیر هستی ولی برای چند شب میشود تحمّلت کرد..... نتیجه اینکه:
آیا «صیغهٔ من میشی؟»

آزادی دیپلماتهای ترکهای عثمانی

همانگونه که بارها گفته ام؛ دیپلملتهای ترکهای عثمانی؛ هرگز به گروگان نرفته بودند و این ماجرا با همکاری مشترک ترکهای عثمانی و داعش برنامه ریزی شده بود و آن ۳۱ تریلر نیز حامل سلاح و پول برای داعش بودند که همزمان با فتح موصل؛ از طرف ترکهای عثمانی به آنها هدیه شده بود و زیر پوشش «گروگانگیری» اجرا شد و ترکهای عثمانی نیز از ماجرای برنامه ریزی شدهٔ «گروگان گیری قلابی» (مانند حرکتهای خودجوش امّت حزب الله) به عنوان ترفندی تبلیغاتی استفاده کنند. در حالی که حکومت اسلامگرایان عثمانی یکی از پر و پا قرص ترین حامیان «داعش» است و چه بسا آن صدها میلیون دلار جاسازی شده در قوطی های کفش؛ برای فرستاده شدن به «محمد رسول الله دوّم» (ابوبکر البغدادی) آماده شده بودند و به همین دلیل نیز بنا بر «ضروریتهای امنیتی و اطلاعاتی» سر و صدایش به سرعت خوابید.
اما آزاد شدن این «گروگانهای قلّابی»؛ نشان از این دارد که ترکهای عثمانی میدانند که ماجرای داعش دارد بیخ پیدا میکند. لذا به «خودیها»ی داعشی گفته اند که «اوباشان اردوغانی» را آزاد کنید؛ زیرا وضعیت در حال تغییر است و حتی شیخ جوان قطر نیز به «گه خوردن» افتاده است و «انگل سیستانی» نیز که حکم جهادش بر علیه داعش؛ مانند یک تف به بزرگی «مهر نماز» بر پیشانی اش چسبید؛ اکنون میفهمد که چه «گهی» خورده است و اکنون نگران این است که «داعش» بهانه ای برای از میان رفتن استقلال عراق بشود.!!!! این انگل هرگز از خود نپرسیده است که «کدامین عراق؟».
آزادی «اوباشان داعشی - عثمانی» (ظاهراً دیپلمات) با تسخیر تعداد زیادی از روستاهای کردستان سوریه در نزدیکی مرزهای ترکهای عثمانی همراه بود. این امر بدان معنی است که ترکهای عثمانی با داعش هم مرز شده اند و دیگر نیازی به وجود این گروگانها (رابطهای اطلاعاتی امنیتی نظامی) نیست. از سوی دیگر به این معنی است که ترکهای عثمانی میدانند که ورود آمریکا به این معادله میتواند به قیمت جان این گروگانهای قلابی و یا آشکار شدن روابط تنگاتنگ حکومت ننگین اسلامی ترکیهٔ عثمانی با داعش شود. امّا «الاغهای عثمانی» باید بدانند که آن لقمه ای که برداشته اند؛ بسیار بزرگتر از دهان آنهاست (وعدهٔ ترکیهٔ نوین). اشتباه در محاسبات همیشه کار دست آدم میدهد؛ مگر اینکه «آدم» پیهٔ همه چیز را به تن مالیده باشد ..... و ترکهای عثمانی اهل ریسک نیستند اما ریسک به در خانهٔ آنها خواهد آمد (مانند مرگ که مرزی نمی شناسد و به در همهٔ خانه ها میرود).

کژدم


۷ نظر:

  1. با درود برکژدم

    به نظرتون این صیغه موقت از لحاظ زمانی چه مقدار طول می کشد؟و کی امریکا دیگر عقد موقت را تمدید نمی کند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      الآن حکومت اسلامی ایران؛ در شرایطی نیست که بتواند برای روابطش شرط و شروط تعیین کند. رابطهٔ صیغهٔ موقت تا زمانی که رژیم کاملاً به زانو در آید ادامه پیدا خواهد کرد.
      روابط سیاسی به سادگی بوجود نمی آیند و به سادگی هم از میان نمیروند و در ضمن سطوح گوناگونی دارند. متاسفانه ایرانیان فکر میکنند که مذاکرات هسته ای در صورت رسیدن به توافق نهایی باعث بوجود آمدن رابطه خواهد شد؛ در حالی که چنین نیست. زیرا زخمهای کهنه و همچنان التیام نیافته ای وجود دارند که هرگز فراموش نمیشوند.
      ماجرای بمبگذاری بیروت؛ بمبگذاری ظهران عربستان؛ بمبگذاری آمیا در آرژانتین و کمکهای احتمالی رژیم به ماجرای یازده سپتامبر (برجهای دوقلو) و آخرینشان نیز کشتار سربازان آمریکایی در عراق توسط شبه نظامیان شیعهٔ عراقی به دستور قاسم سلیمانی و دهها ماجرای ریز و درشت دیگر که باعث میشوند؛ این خمیر خیلی آب ببرد.
      حتی پس از سرنگونی رژیم نیز؛ ایجاد رابطه به سادگی پیش نخواهد رفت ولی ایرانیان خوش خیال؛ فکر میکنند که اگر به صورت دسته جمعی آهنگ «هپی» را بخوانند همه چیز درست خواهد شد.

      حذف
  2. خبر اختصاصی خبرگزاری آذربایجان )
    وبسایت داعشی "تقوا" : دولت ترکیه ما را به رسمیت شناخته است !
    -----------------------
    گروهک تروریستی داعش پس از 101 روز به اسارت گرفتن دیپلمات های ترکیه ای آنها را به دولت ترکیه پس فرستاد.
    مقامات ترکیه اظهار نظرهای متفاوتی در این خصوص کرده اند و عناوینی همچون مذاکره ، عملیات و حتی دخالت CIA برای این آزاد سازی مطرح شد.
    اما در این بین اظهار نظر داعشی ها بیشتر درخور توجه میباشد. آنها روز گذشته در سایت خبری خود به نام "تقوا" اعلام کردند : " حتی اگر مصلحتی هم باشد ، دولت ترکیه ما را به رسمیت شناخته است "
    آنها همچنین اعلام کردند که دو دولت بر سر میز نشستند و به نتیجه رسیدند !
    این سایت خبری وابسته به گروهک تروریستی داعش میگوید : زمانی که ما دیپلمات های ترکیه ای را به اسارت میگرفتیم میان آنها چند راننده کامیون ترانزیت بود ، ما برای اثبات خوش نیّت بودنمان آنها را همان اول آزاد کردیم و در نهایت نمایندگان "دو دولت" (!) بر سر میز نشستند و به نتیجه رسیدند !
    --------------------
    گفتنی است برخی سایت های ترکیه با به کار بردن عباراتی چون "وزارت امور خارجه دولت اسلامی" و "مذاکره دو دولت" بر به رسمیت شناختن کشوری تحت عنوان "دولت اسلام" صحه گذاشته اند
    #داعش #isil #stopisil #turkey

    پاسخحذف

  3. گروه شیعه الحوثی که وابستگی نزدیکی به ایران داره 48 ساعت به دولت یمن فرصت داده برای پذیرش مفاد تفاهمنامه.

    عربستان عراق رو خواست نا اروم کنه ایران هم دست گذاشت روی یمن فقط فرقش اینجاست داعش به بغداد نرسید اما حوثی های تحت حمایت ایران وارد پایتخت شده

    پاسخحذف
  4. ایران کارتهای خود را در لحظه اخر رو می کند تازه قضیه یمن اولیش بود

    این تغییر لحن اوباما رو هم ببین و در اتش خشم خود بسوز

    دعای خیر اوباما برای سپاه قدس ایران

    روزنامه واشنگتن تایمز (washington times) در گزارشی با عنوان " سپاه قدس ایران در حال کمک کردن به شیعیان عراق است در حالی که دعای خیر دولت اوباما پشت سر آنهاست"

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس احمق گرامی
      «دعای دخیر اوباما پشت سر سپاه قدس است» یک متلک از طرف جمهوریخواه هاست.

      حذف
    2. نخستین درگیری پر تلفات حوثی ها با القاعده در یمن.
      http://www.radiofarda.com/archive/news/20140929/143/143.html?id=26610945

      حذف