۱۳۹۳ مهر ۱, سه‌شنبه

عواقب نبرد بر علیه داعش به ضرر رهبر فرزانه خواهد بود.

همانگونه که گفته بودم؛ رژیم صفوی حاکم بر ایران؛ تمامی تلاش خود را برای پیوند زدن مذاکرات هسته ای با مسئلهٔ سوریه بکار بسته بود (پیشنهادات پشت پرده)  و در روزهای اخیر ناچار شد آنرا علنی کند و شیطان بزرگ هم نپذیرفت و جالب تر اینکه علنی شدن تقاضای ذلیلانهٔ عضو ارشد هیئت مذاکره کننده برای پیوستن به ائتلاف ضد داعش پس از اظهارات دروغ رهبر فرزانه مبنی بر نپذیرفتن شرکت در ائتلاف مطرح گردید و دروغهای رهبر فرزانه مانند تف سربالا به پیشانی مبارکش چسبید.
در دورهٔ احمدی نژاد (عج)؛ میگفتند که سلطان عربستان (سردستهٔ سلفی ها یعنی همان وهابی ها) دستور داده است که چندین تک تیرانداز در اطراف کعبه ۲۴ ساعته مواظب باشند تا در همان لحظه ای که امام زمان (کسی که هرگز به دنیا نیامده است) ظهور کرد او را بکشند. آقای ظریف با وزیر امور خارجهٔ عربستان وهابی مسلک مذاکره نمود و قرار شد که این تک تیر اندازها را به خانه هایشان بفرستند و در عوض حوثی ها هم به عنوان مدافعان پادشاهی سعودی با القاعدهٔ جزیرةالعرب که در یمن مستقر هستند؛ بجنگند و به این ترتیب آقای ظریف هم از آغاز فصل جدیدی از روابط با عربستان سعودی خبر داد و در پشت بند آن «امام حسن بنفش» هم «روز پادشاه» را به پادشاه عربستان و مردم وهابی مسلک و پدرسوختهٔ عربستان تبریک گفت.
از طرف دیگر مشخص شد که بزرگترین مشاور نظامی رهبر فرزانه که برای محمد خاتمی شارلاتان هم نامهٔ تهدید به کودتا نوشته بود؛ «فراری جبههٔ جنگ ۸ ساله» بوده است و گویا حکم اعدام (به اتهام خیانت) برایش صادر شده بوده است ولی با اینهمه به درد رهبر فرزانه میخورد؛ چون قرار است که یا بشقابهای ماهواره را جمع کند و یا تظاهرات مردم بی سلاح را به خون بکشد و اینبار امکان ندارد فرار کند؛ چون با نیروی نظامی طرف نخواهد بود.
قاسم سلیمانی هم مثل مدلهای مجله های زرد هر روز در اطراف دهکدهٔ «آمرلی» عکسهای نمایشی هالیوودی میگیرد و عده ای از اراذل و اوباش هم میگویند که فتح آمرلی از فتح خرمشهر مهم تر بوده است تا به قول خودشان به «حاج قاسم» دلداری بدهند ولی حاج قاسم خودش میداند که چه گندی زده است و همه چیز در حال از دست رفتن است.
اکنون رهبر فرزانه باید خودش به تنهایی با «محمد رسول الله دوّم» بجنگد ولی مطمئناً «سردار فراری رحیم صفوی» را به جنگ داعش نخواهد فرستاد؛ چون عواقبش را میداند. از نتایج فرماندهی و سازماندهی ارتش عراق توسط سردار قاسم سلیمانی همین بس که همین دیروز در درگیری با داعش در عراق؛ ۷۰ نفرشان مثل گاو کشته شده و ۴۰ نفرشان به اسارت رفته اند و تازه گفته میشود که این آمارها دروغ است و تعداد کشته ها و زخمی ها و اسیران به مراتب زیادتر است.
رهبر فرزانه هم خودش به دارو دستهٔ هالیوودی ها پیوسته و نوه هایش را به نمایش گذاشته و سپس نمایش عمل جراحی هالیوودی که تبدیل به مراسم «ختنه سوران» شد؛ تن داده است و آغاز به گنده گویی های بی محتوا نموده تا یادگاری قلّابی از خود به جای بگذارد؛ فتواهای شعاری «پیشرفتهای علمی» را صادر فرموده اند تا مانند کتیبه های داریوش کبیر در تاریخ ثبت شوند ولی تاریخ «خشک شدن دریاچهٔ آذربایجان» و فتواهای سرپوش گذاشتن بر روی غارتها را ثبت خواهد کرد برای اینکه به طور واقعی «عملیاتی» شده اند و شعار نیستند. دهان و جمجمهٔ هرزه دَر رهبر فرزانه را تنها خاک گور میتواند پر کند.
اما خطری که حکومت ننگین صفوی به درستی آنرا حس میکند؛ خطر فروپاشی حکومت محمد رسول الله دوّم در سوریه است. زیرا مشاورین مخبّط و فراری از جبههٔ جنگ رهبر فرزانه دچار اشتباه محاسباتی بزرگی در رابطه با داعش شده بودند و اینچنین فکر میکردند که در حال «مدیریت کردن داعش» بر علیه سایر گروههای مخالف رژیم اسد هستند؛ اما نمیدانستند که کار به جایی میرسد که حاج قاسم سلیمانی با زیرشلواری به سمت عراق بدود و حکومت نوکرشان(مالکی) به یک گوز داعشی سقوط کرد. (اگر اشتباه میکنم لطفاً تذکر بدهید).
حال برای رژیم ننگین انگلهای صفوی روشن شده است که در واقع این داعش بوده است که رهبر فرزانه و حاج قاسم و رحیم صفوی را مدیریت میکرده است و به همین دلیل باز هم به خاطر اشتباه محاسباتی سوراخ دعا را گم کرده اند و به پابوس پادشاه عربستان سعودی رفتند و شعار «تبّت یدی ابی لهب... بریده باد دست فهد» یادشان رفت. البته اینکار را باید یک و نیم سال پیش انجام میدادند ولی احمق که شاخ و دم ندارد؟؟!!! (قبلاً من این پیشنهاد را در یکی از نوشته ها داده بودم؛ زمانی که گفتم عربستان سعودی در حال برنامه ریزی برای مدیریت بحران است).
اما این احمقها باز هم اشتباه کردند و سوراخ دعا دیگر در عربستان نیست و به جای دیگری رفته است؛ زیرا شرایط بسیار سیّال است. باید به رهبر فرزانه و اوباشان مشاورش بگویم که الآن سوراخ دعا همان سوراخ سیاه باراک اوباماست و باید دعایتان را به آن سوراخ بخوانید.
تار و مار کردن نیروهای «محمد رسول الله دوّم» (البغدادی) به صورت برنامه ریزی شده در طولانی مدت اجرا خواهد شد. در این برنامهٔ طولانی مدت ۵ هدف از طرف آقای باراک اوباما دنبال میشوند:
۱- کش دادن زمان نبرد و وصل کردن نبرد علیه داعش به انتخابات ریاست جمهوری آیندهٔ آمریکا؛ و زدن ضربات بزرگ در پیش از انتخابات به داعش.
۲- سازماندهی نیروهای میانه رو مخالف رژیم اسد با همکاری متحدین عربی خود (بویژه عربستان سعودی).
۳- سازماندهی مجدد آشفتگیهای عراق و کسب محبوبیت در میان مردم عراق.
۴- سرنگونی رژیم اسد.
۵- فروپاشی کامل هلال شیعی.

اگر تاکنون بازیگران منطقه ای؛ هرکدام سازی جداگانه مینواختند؛ اکنون شاهد بیرون رانده شدن اوباشان اخوان المسلمینی از قطر و دویدن شیخ قطر به آغوش «عمّه جان مرکل» و تقاضای شفاعت کردن و اینکه «عمّه جان مرکل» هم در آخر گفت: «امیر قطر بچّهٔ خوبیه و دیگه از این غلطها نمیکنه» او را شفاعت فرمودند و قطر نیز به ائتلاف ضد داعش پیوست و در عملیات اخیر نیز شرکت نمود. (ترکهای عثمانی هم نوبتشان میرسد).
لذا وضعیت کنونی دیگر چنان نیست و رژیم انگلهای حاکم بر ایران و حکومت بشار اسد را از دایره «ائتلاف» بیرون گذاشته اند؛ که به این معنی است: سلفی- جهادیها در ازای فروپاشی هلال شیعی باید از بین بروند؛ یعنی اینکه: هر دو باید از میان بروند.
جیغ و دادهای انگلهای صفوی نیز مبنی بر غیرقانونی بودن عملیات نظامی؛ مانند حنای بعد از عروسی است که به کون میمالند.

کژدم

۱۰ نظر:

  1. ولایتی چند ماه قبل گفت شرایط منطقه وم جهان عوض شد تاکتیک ما عوض....
    همین ولایتی مناظرات میگفت چرا تعلیق نکردیم...

    در واقع وجود داعش و اوکراین سبب شد ایران به فکر امتیاز جدید بافتد...مشاوران روس یحتمل گفتند غرب در ضعف است امتیاز بگیریم..برای هیمن سطح توقعات بالا رفت....
    باید امیدوار باشند محاسباتشان اشتباه نشود..و گرنه کار دیگر امتیازی برای رفع تحریم نمی دهند...خصوصا سنا دست جمهوریخواهان بافتاد
    فعلا بجز امیدواری هاشمی به توافق با اوباما......چون همدستند....هیچ خبر ارزشمندی نیست

    پاسخحذف
  2. خطاب به هواداران جمهوری اسلامی که فکر می کنند
    شمارش معکوس برای سقوط نطام یمن شروع شده و پاتک وحشتناکی جمهوری اسلامیبه عربستان وامریکا زد!!!/
    مغز عربها بیشتر از این حزب الههی ها کار میکند
    کل عربستان در تاریخش دو تا اسکناس چاپ بیشتر نکرده اینجا هر سال یک صفر می رود جلوی اسکناسش..پس اقلا عقل تجاریشان ده برابرجمهوری اسلامیست و زیاد شعار ندهید...
    مهم این است در یمن کشتاری برای حفظ نظام نشد...200هزار نفر کشته نشدند تا حکوت تحت حمایت سعودی مثلا بماند...شبیه چیزی که در سوریه رخ داد
    در منطقه به خاطر سوریه...ایران منزوی شد...طوریکه در اجلاس سوریه و سرکوب داعش راه ندادندش..
    کلهم مغز حزب الههی ها در مورد تحلیل غرب مثل همان قورباغه درون چاه است که گودی سر چاه را ببیند فکر کند اسمان اینقدر است
    پیروزی به هر قیمتی ..مشخص است ارزوی توست...برای همین ابروی ایران در سوریه رفت
    در ضمن یمن یک صدم ارزش سوریه را ندارد چون نمی توان با ان اسرائیل را تهدید کرد...و پشیزی ارزش ندارد هرچند کل خاورمیانه دست یک نفر هم باشد ارزشش از یک کشور اروپای غربی باز کمتر است
    خوشبختانه درگیری ایران عربستان امری الهی و ابدی است

    پاسخحذف
  3. Syria appeared Tuesday to be trying to position itself on the side of the international coalition as the opening salvo hit in what U.S. President Barack Obama has warned will be a lengthy military campaign near the Syria-Iraq border. In contrast, Syria's allies Iran and Russia condemned the strikes.
    Damascus appeared to want to show it was not being left out. The government vowed in a statement to continue fighting the extremist factions across Syria, and said it will not stop coordination "with countries that were harmed by the group, first and foremost Iraq."
    "The Syrian Arab Republic says it stands with any international effort to fight terrorism, no matter what a group is called — whether Daesh or Nusra Front or something else," it said, using an Arabic acronym for the Islamic State group. "We will not hesitate to take further actions to target and kill terrorists who are trying to attack our country," said Mohammad al-Momani, a government spokesman.


    حمایت تلویحی سوریه از حملات گروه ائتلاف علیه داعش به مواضع این گروه در سوریه!!! و مخالفت ایران و روسیه با این حملات!!!!!!!

    پاسخحذف
  4. با درود بر جناب کژدم

    بنا بر تحلیل شما نهایت مبارزه اتلاف جهانی با داعش در منطقه به از بین رفتن هلال شیعه منجر خواهد شد و در اینجا سوالی که مطرح هست اینکه مشخص هست از بین رفتن هلال شیعی منجر به نابودی حمهوری اسلامی می شود حالا به نظر شما جنس این نابودی به چه شکلی هست ایا می تواند به صورت استحاله داخلی باشد مثلا همان پروسه که در ترکیه اتاتورک شروع شد و به دولت اردوغان پیوست در جهت معکوس برای جمهوری اسلامی پیش بیاید؟

    پاسخحذف
  5. پستی بسیار مهم و تیزبینانه از فرهاد جعفری: طرحی موذیانه با همکاری عراقیزادگان حاکم در ایران
    http://www.goftamgoft.com/?Pn=view&id=1270

    پاسخحذف
  6. جنگ زرگریه ... حمله امریکا به داعش با همکاری ظاهری چند کشور زپرتوی منطقه خلیج فارس بیشتر نشان دادن middle finger یا انگشت شصت معروف صمد اغا به اروپا و پدر خوانده انگلیس و فرستادن این پیام بود که « اروپا و انگلیس و ترکیه ٫ بجای شما مفت خورها٫ این احمق ها را می برم٫ یک پولی هم ازشون می گیرم ٫ شما هم برید دلتون به کشور های دو متری و پنچر شده خودتان دلخوش باشید » دعوای کلامی امریکا و رژیم ایران٫ ساختگی و ظاهری است. دعوای اصلی بین اروپای مفت خور و حیله گر به مبصر کلاسی انگلیس است ...
    بلاد جدید داعش و بقیه شپشوهای مسلمانان سر بر٫ منطقه « اروپا » وبخصوص ترکیه است...

    پاسخحذف
  7. کژدم عزیز سلام
    امیدوارم که سلامت باشید. مدتی است که کمتر می نویسید و ما خوانندگان وبسایت را دلواپس کرده اید. ایا گرفتاری خصوصی دارید یا دیگر تمایلی به نوشتن ندارید؟ بی صبرانه چشم براه تحلیل های بی مانندتان هستیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ۳ دلیل اصلی برای کمتر نوشتن دارم. نخست سر و سامان دادن به وضعیت مالی خانواده که در طول چند سال گذشته به خاطر گذاشتن تمامی وقتم برای مطالعه و نوشتن؛ به قول معروف به خط قرمز سقوط کرد و دوّم نا امیدی از ایرانیان. سوّم آنکه ماجرای محمد رسول الله دوّم (ابوبکر البغدادی) و رویکردهای مرموز حکومتها نیاز بیشتری به مطالعه و اندیشیدن دارد. شاید اشتباهات زیادی در طول این چند سال کرده باشم؛ اما هرگز قصد فریب نداشته ام و همیشه تلاش کرده ام تا آنجایی که میتوانم نظری نزدیک به واقعیتهای جاری و پنهان از نظر را ارائه دهم؛ ماجرای محمد رسول الله دوّم؛ دو احساس در من بوجود آورد که نخستین آن خندیدن دائم به بازیگران منطقه ای و بین المللی و همچنین خودم بود و دوّم اینکه پس از بلبشوی نخستین؛ بازیها دوباره شکلی منطقی تر خواهند گرفت و تنها باید وقت بیشتری برای مطالعهٔ حرکات طرفهای درگیر در معادلهٔ خاورمیانه صرف نمود.
      هجوم ناگهانی داعش و فتوحات برق آسای آنها برای من تداعی تصوری بود که به طور دائم از تجسم آن بی اختیار میخندیدم و آن تجسم این است:
      تصور کنید که عده ای در یک سالن در بسته با همدیگر در حال نبردند. ولی ناگهان کسی پنجره ای را باز میکند و چند توبرهٔ پر از هزاران زنبور را را به درون سالن پرتاب میکند و آنهایی که با هم میجنگیدند؛ ناگهان مورد هجوم زنبورها قرار میگیرند و همهٔ افراد درگیر؛ ناگهان همه چیز را فراموش میکنند و تنها دردشان دفع زنبور میشود. تصور اینکه قاسم سلیمانی با شلوار زیر به سوی عراق دوید و شیوخ کثیف قطر که به خاطر داشتن چند بشکه نفت خود را خدای منطقه می انگاشتند؛ مجبور شدند که به زانو در آیند و عثمانیهای الاغ به رهبری «اردوغان» (از نظر من اشّک دَن دوغولموش) تمامی آرزوهای عثمانی خود را باخته است و همانگونه که پیشبینی میکردم در حال به زانو در آمدن است و در روزهای آینده با خفّت و خواری به ائتلاف خواهد پیوست.... همه و همه مایهٔ سردرگمی من بودند و فکر میکنم که شانس آورده ام که وبلاگ را از این بلبشو بدون لکّهٔ ننگ تحلیلهای کیلویی بیرون آورم؛ کمی خوشحال هستم (نوشتن نیز نبرد است و میتوان با نوشته های اشتباه در نبرد اندیشه ها شکست خورد).

      حذف
  8. http://www.businessinsider.com/obama-they-dont-call-moscow-when-theres-trouble-in-the-world-2014-9#ixzz3EfvZi1J2

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تمامی گفته های ادوارد اسنودن دلالت بر این داشت که سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا؛ حتی کون موشها را را نیز شنود میکنند و تعداد گوزها و پشگلهای آنها را نه تنها میشمارند؛ بلکه به مدت دوماه در حافظهٔ سیستمهای شنودشان باقی میماند تا در تحلیلهای جامع تر گنجانیده شوند. اما اوباما گفته است که ظهور خطر داعش را Underestimate و قدرت ارتش جدید عراق را Overestimate کرده اند.
      به نظر من هر دو را نمیتوان به طور هم زمان باور کرد...
      به نظر شما کدام یک را باید باور کرد؟
      ۱۶ سازمان اطلاعاتی امنیتی . جمع آوری شگفت آور اطلاعات و وجود گروههای بیشمار تحلیلگر و اینچنین اشتباهی؟
      Can you believe it
      I do not think so
      اوباما مثل سگ دروغ میگوید

      حذف