۱۳۹۴ آبان ۶, چهارشنبه

مروری بر آزاد شدن پولهای بلوکه شده پس از اجرایی شدن برجام


اگر خوانندگان گرامی؛ مسئلهٔ «آزاد شدن پولهای بلوکه شدهٔ ایران» پس از توافق هسته ای را دنبال کرده باشند؛ نخستین خبر نشان میداد که ۱۸۰ میلیارد دلار آزاد خواهد شد. امّا در طی چند روز سناریو تغییر نمود و گزارشها ی مربوط به پولهای بلوکه شده به لطایف الحیل به ۲۶ میلیارد دلار تقلیل پیدا کرد.  حال میبینیم که آبها از آسیاب افتاده است و ساکنین باهوش و آریایی نژاد هم دیگر انتظاری از رژیم ندارند. مانند بچه ای که بستنی میخواهد و پدرش به دروغ میگوید؛ پول ندارم.
در خبرهای نخستین که به خاطر «هرج و مرج» توسط برخی «دهان گشادها» منتشر گردید واقعیتها بیان شد. امّا تمامی خبرها و تحلیلهایی که در رابطه با علل تقلیل پولهای بلوکه شده از طرف باندهای گوناگون رژیم منتشر گردیده اند؛ نه تحلیل و خبر و یا گزارش؛ بلکه سناریوهای طراحی شده از طرف «حفاظت اطلاعات» و اتاقهای فکری «انگل فرزانه»؛ برای پایین آوردن انتظارات عمومی و پنهان نگاهداشتن این اموال برای حیف و میل کردن این پولها در «پروژه های برون مرزی» رژیم هستند.
این پولها قرار است که هزینهٔ اوباشان بشار اسد و حزب الله لبنان و حوثیها و سفارش ساخت موشکهای جدید به کرهٔ شمالی و پرداختن هزینه های ورود نظامی مستقیم روسیه به معادلهٔ سوریه بشوند و چه بسا پیش پرداخت نقدی آنها را همان پیت حلبیهای شناوری که در بندر «استرخان» لنگر انداخته اند با خود برده باشند و هنگام بازگشت نیز محموله های نظامی برای ساکنین ایران به ارمغان بیاورند. (اینگونه داد وستدها همیشه سرّی هستند.).
اگر بنا را بر اشتباه دست اندرکاران رژیم بگذاریم؛ چنین اشتباه بزرگی؛ غیر قابل تصور است. به عنوان مثال اگر ۱۰ میلیارد اشتباه میکردند؛ با اینکه به خودی خود ضریب بالایی است؛ باز هم میشد گفت که اشتباه بوده است. امّا تقلیل ۱۸۰ میلیارد دلار به ۲۶ میلیارد دلار را نمیتوان به ضریب بالا تعبیر نمود؛ بلکه نشانگر این است که تمامی ثروت ملّی در جاهای دیگری هزینه میشوند که مهر «فوق محرمانه» خورده اند. هرچند که از آن ۲۶ میلیارد دلار کذایی نیز دارندگان شغلهای کاذب حکومتی مانند «گشتهای ارشاد» (فاطی کّس قلمبه های کماندو)؛ «هیئتهای عزاداری»؛ «مدارس تولید انگل» و ..... سهم بسزایی خواهند داشت.
لذا آنچه که «اقتصاد مقاومتی» خوانده میشود. اقتصاد ویرانی زیرساختهای طبیعی؛ اقتصاد انگلی دلّالی؛ عدم توجّه به ایجاد زیرساختهای صنعتی و به جای آن پرداختن «یارانه» و تبدیل کردن مردم؛ به «چشم به در دوخته های پول یا مفت حکومتی» برای کنترل سیاسی مردم (بخوانید: دهانها و شکمهای سینه زن و شفا طلب). البته در این میان افراد حکومتی با داشتن شناسنامه های گوناگون جعلی که با آنها در حوزه های گوناگون رأی میدهند؛ با همان شناسنامه های جعلی چندین برابر مردم عادی «پول یامفت» دریافت میکنند.
امّا با تمامی این هزینه های سنگین «فوق محرمانه»؛ زمانی که چینیها هیئتی به آمریکا و یا اروپا میفرستند؛ مسائل مورد بحث اساساً بر روی «تقاضای سرمایه گذاری در چین و یا بالعکس» و یا «زیاده خواهی های چین» و انجام معامله بین این دو موضوع دور میزند؛ امّا همان «چینیها» برای رژیم صفوی  ایران یک «آدمیرال» میفرستند؛ تا تفاهمنامهٔ نظامی امضاء کنند. چنین فرستاده ای؛ نشان میدهد که وزن رژیم انگلهای صفوی چند کیلو است؟ جهت گیریهای رژیم چیست؟ و ارزش آنها برای کشور «زباله ساز»ی مثل چین چقدر است؟
لذا پرسش نهایی برای هر کسی که خود را در چاهارچوب موجودی به نام «انسان» تعریف میکند و خود را در آن می گنجاند؛ فارغ از اینکه چه عقیده ای دارد؛ این است که پس از اینهمه «جفتک» و «پشتک و وارو» و «آفتاب بالانس و مهتاب بالانس» زدن و هزینه های صدها میلیارد دلاری (بدون احتساب خسارتهای جانی و خسارتهای اقتصادی  یک تریلیارد دلاری جنگ ۸ ساله) چه چیزی عاید ساکنین ایران شده است؟
آیا پس از اینهمه عربده کشیهای حماسی؛ به زیر بال و پر «سوپرمن پوتین» رفتن؛ افتخار دارد؟ آیا اینکه جنگنده های روسی و یا آمریکایی چنین و چنان هستند برای آنکه خود را «ایرانی» میداند؛ افتخار می آفریند؟ یا اینکه «تمامی افتخار مال کسانی است که آن جتهای جنگنده را میسازند»؟
قهرمان شدن «فوتوشاپی» و افتخار کردن به «داشته های دیگران» کار بسیار ساده ای است که تنها از دست ساکنین خاورمیانه بر می آید. همهٔ خاورمیانه ای ها؛ همیشه پر افتخار هستند؛ بدون آنکه دست به سیاه و سفید بزنند.

کژدم




۱۱۵ نظر:

  1. پولهای بلوکه شده؛ حدود ۱۵۰ میلیارد دلار تخمین زده میشود. اگر رژیم انگلهای صفوی مسلک مقدار پولهای بلوکه شده ای را که به تدریج آزاد خواهند شد را به فیلتر «حفاظت اطلاعات» سپرده است؛ نه برای پنهان نگاه داشتن این پولها از دید دشمنان خارجی؛ بلکه از دید ساکنین باهوش و آریایی نژاد زنجیر زن و گور پرست؛ پنهان نگاه میدارند. زیرا کشورهای خارجی می دانند که مقدار این پولها چقدر است و نمی توان از دید آنها پنهان نگاه داشت؛ زیرا آنها «پرداخت کنندگان» هستند.
    زمانی که یک عدّه اوباش باور کنند که «خر = عفیر به آسمان رفت» و مردی سترون(امام یازدهم شیعه مسلکان) توانست «امام غایب از نظر» تولید کند که ۱۲۰۰ سال است در حال «چاه نوردی» است. .... هر بلایی که سرشان بیاید؛ «حق طبیعی» آنهاست؛ زیرا آنان «به حاشیه رانده شدگان طبیعی» (کمتر از نئاندرتالها) هستند. این موجودات حتی ارزش ترحّم را نیز ندارند.

    پاسخحذف
  2. کژدم. هم مطلب قبلی و هم مطلب جدید بسیار عالی بود.دستت درد نکند.و اقعا ادم حیرت می کند که این حکام ابله براستی دنبال چی هستند؟ اگر روسیه تا حدودی خرش را از پل رد کرده و به اینجا ها رسیده،نوکری کسی را نکرده. همچنین چین . که هر چند نه به بار است و نه به دار. اما به هرحال امروز خودش را در جهان مطرح کرده.تا یادم نرفته بگویم که ادم نوکر و حمال هیچوقت بجایی نرسیده و نمی رسد.ممکن است ادم نوکر تحت حمایت بزرگش در مقطعی گوز بزرگی در کند.اما همان گوز را هم بعد از مدتی نمی تواند تکرار کند. تازه فقط یک گوز و نه بیشتر.حالا حکایت این ملا های ابله و الاغ است که از سکوت عجیب و تاریخی بقول تو ساکنین ایران سوئ استفاده کرده و هر روز ضرر های جبران نا پذیر به ان سامان وارد می کنند.به عقیده من یک شیعی هیچوقت نه توانسته به منافع ملی اش فکر کند و نه می تواند.چون یک ضریح گمنام و جعلی و بی ارزش و فاقد هر گونه هویت، بمراتب ارزشش از منافع ملی و میهنی برای او با ارزشتر است!! وقتی نوشته وزین ،با ارزش و واقعا درستت را می خواندم واقعا دلم به درد امد و دلپیچه گر فتم.ثروت های هنگفت و نجومی که نود درصد در راه جنگهای بیهوده به جیب سپاه می ریزد. و ما بقی هم سهم موهومات مدارس دینی! تبلیغات بی معنی، هوچیگری، روز نامه های یک من یک قاز و جیب اخوندا می شود. نمی دانم چه بگویم.بد جور گیر افتاده ایم. فقط می دانم که ده سال دیگر می گویند در ان منطقه کشوری بنام ایران هم بوده. در تواریخ ضبط است!!

    پاسخحذف
  3. با تشکر از سپاه پاسداران گرامی و زالو صفت منگول و تمامی ملاهای دیوس عراقی و لبنانی و هندی چوس مغز و کلیه هموطنان تازی پرست ابله ./ بیایئد تحویل بگیرید . دریاچه خزر هم توسط حکومت ننگین تاریخ بشریت مثل دریاچه ارومیه در حال نابودیست. نابودی خلیج گرگان بر تمامی ملت اریایی تازی پرست مبارک باد. http://www.iranpressnews.com/source/192377.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      «انگلهای صفوی» نیازی به «خلیج گرگان» ندارند. یک «یاعلی» میگویند .... «ریگهای بیابان خلیج به تاریخ پیوستهٔ گرگان»؛ هزار بار «آمنّا و سلّمنا» پاسخ میدهند. اگر «سرِ گمشدهٔ حسین تازی» (که معلوم نیست در کدامین جهنّم درّه ای است) یکبار «هو» بکشد؛ (البته اگر).... جهان دگرگون میشود و آن «کودک نازادهٔ امام یازدهم عقیم» از سوراخ و چاه مستراح «جابلسا و جابلقا» بیرون آمده و زنها و خواهران و مادران «شیعیان را خواهد گایید» (البته بر طبق پیشگوییهای امامان زنباره و شکمبارهٔ خودشان که در «بحار الانوار» نوشته شده است.
      این جماعت را آزاد بگذارید تا به یاد حسین در حسینیه ها «جلق عاشورا» بزنند.
      پیامبرشان «محمد بیابانگرد و راهزن کویرهای عربستان» بوده است و «کویر» را بر «پردیس» ترجیح میداد.
      اقتصاد اسلامی بر «کویر» بنا نهاده شده است.

      حذف
  4. من تقریباً تمامی اخبار و تحلیلهای وبسایتهای فارسی زبان (به جز تشتک و پشمک نیوزیهای خط دار) رابه طور جدّی مطالعه میکنم. وبسایتهای اوباشان «تشتک نیوزی» را فقط مروری کوتاه میکنم تا ببینم که «خط جدیدی» که سهامداران کارخانهٔ «ساندیس» به آنها داده اند چیست؟ همانکه «خط» را توانستی بخوانی؛ پتهٔ آنها روی آب است و لزومی برای «ماراتون مطالعه» نمیماند.
    وبسایتهای خبری و تحلیلی انگلیسی زبان را نیز مطالعه میکنم.
    امّا مدتی است که میبینم؛ هر آنچه که در این وبلاگ مینویسم؛ حد اقل پس از یک هفته و گاهی چندین ماه بعد؛ در این وبسایتها یا به عنوان خبر و یا تحلیل «تیتر» میشود. لذا از سویی خوشحال میشوم؛ و از سوی دیگر از خواندن مطالب این وبسایتها؛ حالم به هم میخورد.
    البته تعداد خوانندگان وبلاگ من هرگز از ۲۰۰ کلیک در روز فراتر نرفته است. میهمانان جدید فراوان داشته ام؛ ولی تعداد کمی از آنها وبلاگ را شخم زده اند. آنهایی نیز که شخم زده اند؛ مطلب دندانگیری به دست نیاورده و به لانه های سنّتی اینترنتی خود پناه برده اند.
    امّا آنهایی که مانده اند میدانند که آنچه در این وبلاگ نوشته میشود؛ «خبر» (خبر طلوع خورشید فردا؛ در نیمروز روز گذشته) است و آنچه که در وبسایتهای فارسی زبان و یا «غربی زبان» میخوانند؛ «تاریخ» (خبر طلوع خورشید؛ پس از طلوع خورشید) است.
    از خوانندگان گرامی میخواهم که برای دیدن «فرداها»؛ «در تاریکی نشستگان» و «تاریخ خوانان» را به مطالعهٔ این وبلاگ فرا بخوانند.
    آنکه «یک ماه دیگر» و یا «چند سال آینده» را از همین اکنون بداند .... فریب نخواهد خورد.

    پاسخحذف
  5. کژدم. شاید خبر تجاوز دسته جمعی در قزوین را شنیده باشی.ظاهرا یک تفریح گاه در ان منطقه وجود دارد که گاه جوانان اعم از پسر و دختر و خانواده ها به انجا می روند.این مادر قحبه های بسیجی لابد تحت تاثیر فلان اخوند خر و مراجعی که از این رهگذر پول ما هانه می گیرند برای ترساندن مردم عملا در چندین نوبت جلوی چشم مردهای جوان به دختران مثلا هموطن خود علنا تجاوز دسته جمعی کرده اند.تا انها را از رفتن به تفریح مانع شوند. شما فکرش را بکنید! از ان طرف هر چه مادر قحبه نمایدگان مجلس ان منطقه. رییس پلیس. رییس اگاهی و همه به اصطلاح مسئو لین قزوین و اطراف قزوین خفه خون گرفته اند و از اتفاق شرم اور اظهار بی اطلاعی می کنند.این مادر قحبه ها می خواستند زندگی مردم را معنوی کنند!این کس کش ها می خواستند ایران اسلامی!! را به جایگاه رفیع برسانند.تک تک این مادر قحبه ها صد در صد اول به نوامیس خود تجاوز کرده اند. تا رو پر کنند. اخوند و بسیجی یعنی همین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آنچه که اکنون «اسلام»؛ «مسیحیت»؛ ««دین یهود»؛ «بودیسم»؛ «هندوئیسم»؛ «بهائیت» و «تائوئیسم» نامیده میشوند؛ همگی «تعبیری و تفسیری» هستند و اصالت ندارند.
      انگلیسی زبانها اسم خوبی برای اینگونه مقوله ها دارند:
      FAKE

      حذف
  6. کژدم، من میترسم با دعوت دیگران به این وبلاگ، مشهور بشی و جمهوری آل اسهال، همون بلایی رو که سر دکتر کوروش آریا منش یا فریدون فرخزاد آورد، سر تو بیاره. :(((((

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من از تبار زنده یادان «دکتر کوروش آریا منش» و «فریدون فرخزاد» نیستم.
      من از تباری دیگرم.

      حذف
  7. وقتی هر آخوند برای حودش شکنجه گاه و زندان مخفی درست میکند. عجب خری تو خریه نو ج. اسهالی. .!! روایت آیت الله غرویان از اتاق تفتیش عقاید موسسه آیت الله مصباح، در گفتگو با «انتخاب»:
    مرا تهدید کردند که ماشینت را آتش می زنیم و به همسرت می گوییم با یک زن رابطه داشته ای / این ها توبه نامه ای اجباری از من منتشر کردند / اتاق های این زیرزمین به شکل اتاق های شکنجه ساواک طراحی شده
    آیت الله محسن غرویان در واکنش به برخی گزارش های منتشر شده در سایت های نزدیک به حلقه پرتو و آیت الله مصباح گفت: اگر لازم بدانم پرده از تهدیداتی که این گروه علیه من انجام دادند، برمی دارم.
    پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
    مرا تهدید کردند که به همسرت می گوییم با یک زن رابطه داشته ای و ماشینت را اتش می زنیم / این ها توبه نامه ای اجباری از من منتشر کردند / اتاق های این زیرزمین به شکل اتاق های شکنجه ساواک طراحی شده

    آیت الله محسن غرویان در واکنش به برخی گزارش های منتشر شده در سایت های نزدیک به حلقه پرتو و آیت الله مصباح گفت: اگر لازم بدانم پرده از تهدیداتی که این گروه علیه من انجام دادند، برمی دارم.

    غرویان در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: تحليلي كه این سایت ها منتشر کرده اند، پيرو مصاحبه اجباري از بنده در سال ٨٣ بود كه در نشريه پرتو منتشر شد.

    وی افزود: مصاحبه اي كه در آن سال از بنده گرفته شد، تحت فشار تهديد هاي مهندسي شده اي بود كه نسبت به من روا گرديد و بديهي است كه در آن مصاحبه حقايق عنوان نگرديده است، لذا اگر بخواهم واقعيت پشت پرده آن توبه نامه را بيان كنم حرف ها و افشاگري هاي زيادي براي گفتن دارم و هویت خيلي از آن افراد و دست اندرکاراني كه در آن زير زمين تفتيش عقايد در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم حرف هاي بسيار خلاف قانون و شرع می زدند را افشا می کنم.

    استاد حوزه و دانشگاه افزود: این افراد بايد محاكمه شوند، لذا بنده به خاطر ملاحظاتي كه در آن زمان داشتم و الان هم تا حدي دارم همه زواياي آن مصاحبه اجباري و زیر فشار تهديد را بيان نكرده و نمی کنم.

    وی اضافه کرد: اما اکنون صرفا از باب روشنگري براي خوانندگان و ثبت در تاریخ، زوایایی از آن ماجرا را بیان می کنم.

    استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: اینها بايد بدانند كه من ريز آن اتفاقات را هنوز افشا نكردم ولی اگر لازم باشد حرفها و الفاظ ركيك و تهديد هاي مجموعه پرتو به من را به جهت روشنگري ملت ايران افشا خواهم كرد

    غرویان با بیان آنکه ماجرای زیرزمین تفتیش عقاید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اسفناک است، گفت: این افراد توبه نامه اجباري و تحميلي از جانب بنده را تنظیم کرده و منتشر کردند. .

    استاد حوزه و دانشگاه در تشریح اتاق تفتیش عقاید در موسسه مصباح یزدی گفت: در زير زمين موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، اتاقي بود كه روی آن نوشته شده بود؛ ورود مطلقا ممنوع.

    وی افزود: اين اتاق كاملا به اتاق هايی كه ساواك در آن اقدام با بازجويي مي كرد شباهت داشت . در اين اتاق به هر فردي از اساتيد و طلاب كه مانند آنان فکر نمی کرد، فحاشی می شد و الفاظ رکیک به آن ها نسبت داده می شد. تمامی این مسائل در زمان دولت آقاي احمدي نژاد صورت می گرفت.

    غرویان در ادامه در تشریح این تهدیدات اظهار داشت: این آقایان می گفتند به قصد لطمه زدن به آبروي بنده، با همسر بنده تماس مي گيرند و به دروغ عنوان مي كنند كه بنده با خانم اجنبیه ای ارتباط داشته ام و يا تهديد به آتش زدن ماشين و يا بي احترامي به لباس و عمامه من و بي آبرو كردن بنده در مقابل مدرسه فيضه می کردند. همه این تهدیدات بدین منظور انجام می شد که من دست از مواضع سياسي و فكري خود بردارم.

    وي در توضیح هویت تهدید کنندگان گفت: اين تهديد ها از طرف حلقه پرتو صورت مي گرفت و كاملا مشخص بود که با حمایت هایی که می شدند می توانند این تهدیدات را عملی کنند. کپی کردم زیرا گفتم شاید سایتش از اون سایتهای ردیاب باشه . برای دوستان داخل ایران مشکل ساز شود. http://www.entekhab.ir/fa/news/232964/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در ادیان و مذاهب تکفیری؛ چیزی به نام «مؤمن» وجود ندارد. ۳ اصل توحید؛ نبوت؛ معاد که ظاهراً پذیرفتنش کسی را مسلمان میسازد؛ در واقعیت؛ چنین نیست. ۵ اصل من در آوردی تشیع نیز؛ کسی را شیعه نمی سازد و حد اقل در این ۳۷ سال دیده ایم که که «شیعیان شنیعه» چگونه مثل کفتارهای مردارخوار به جان هم افتاده اند. در مسیحیت (بخوانید آیین تکفیری یحیی تعمید دهنده) نیز اینچنین بوده و همچنان هست.
      مسلمان کسی نیست که به ۳ اصل و یا ۵ اصل اعتراف کند. بلکه کسی است که به «انگل حاکم» ایمان آورد.

      حذف
    2. عزیز دل ناشناس . اصول غین شیهه ! 3 تا نیست. 7 تاس. دروغ {تقیه} دزدی . اختلاس. رانت و بعد اونا که شما در بالا نوشتید.

      حذف
  8. مهدی جلالی در گفتگو با “تقاطع”: قاسم سلیمانی خود را در نقش مختار ثقفی می‌بیند
    http://taghato.net/article/13747

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سعی نکنید که «دُم» باشید. اینکه حاجی بادمجان را میخواهند با آزمایش انواع گوناگون «وازلین» توی سوراخ کون حزبلبلیها و ساکنین احمق و آریایی نژاد «شفا طلب از گورها» فرو کنند ... مواظب باشید که توی کونتان فرو نرود.
      آخر داستان .... «وازلین مختار» و «سوراخ کون» شیعیان است.
      آیا دوست داری؟ ... خیلی خوشان خوشانت شده است؟

      حذف
  9. کژدم یه کم تو نوشته هات جانب ادب رو رعایت کن اخه بعد میگی چرا بیشتر از 200 تا در روز وبلاگم کلیک نمی زنند من خودم از چند نفر دعوت کردم خوب همون اول اگه این پستها رو بخونند ممکنه اصلا جذب نشوند و همون اول عطاش رو به لقاش بدن به خدا کارت بیسته ولی بعضی وقتها فحاش و خیلی عصبانی میشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      وبلاگ من؛ وبلاگ «اندیشه ..... خشم ..... و نفرت» است.
      اندیشیدن به گذشته ای که دیوّسهایی که «اجداد» ما نامیده میشوند؛ با «عافیت طلبلی» به یادگار گذاشته اند؛ اندیشیدن به آنچه که در پیش روی ما است (سرنوشت) ... و اندیشیدن به آنچه که به «چه باید کرد؟» مشهور است.
      اگر به دنبال «ادب و تربیت» هستید؛ یا «بهایی» شوید و یا به «کلیسا» پناه برید.
      من «کژدم گزنده» هستم.
      طبیعت من «گزیدن» و شنیدن فریاد «آخ» و نشستن به انتظار «بیداری» است.

      حذف
  10. حمله مسلحانه به خوابگاه کارگران در نخل تقی

    • اتحادیه نیروی کار پروژه ای ایران از تشکیل هسته های مسلح داعشی در منطقه ی عسلویه خبر داده است. افراد مسلح شده در عسلویه به یک خوابگاه کارگران حمله کرده و یک کارگر را به سختی مجروح کرده اند ...

    http://www.akhbar-rooz.com/article.jsp?essayId=69996

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوانندگان گرامی
      برای ورود به وبسایتهای فارسی زبان (اعم از داخلی و یا خارجی) هرگز استفاده ازTor Browser را فراموش نکنید. پس از چندین بار هشدار؛ دیگر زمان کافی برای تست لینکهایی که فرستاده میشوند را ندارم.
      در خانه کَس است .... یک حرف بس است.
      اگر مشکلی پیش آمد؛ مرا سرزنش نکنید.

      حذف
  11. کژدم بنا بر خبر واصله از خبرگزاری رویترز انگار اغا جام زهر سوریه را هم دارد سر می کشد یعنی ممکن هست به ذهن ناقص و جسم علیل اغا خطور کرده باشد که دست از ماجراجوییهای خود در منطقه بردارد و داخل مرزها عقب نشینی کند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من فکر میکنم که خبری که در اختیار رویترز قرار گرفته است؛ حقیقت ندارد.
      اکنون روسها و سپاه قدس در حال انتقال تسلیحات به سوریه هستند و در سوی دیگر نیز آمریکا و متحدانش؛ سرگرم همان کار هستند.
      به نظر من هر دو طرف به مقداری زمان نیاز دارند تا نیروهای نیابتی خود را تقویت کنند. مذاکرات وین؛ برای خریدن زمان است.
      روسها و سربازان شیعه و علوی آنها در دور اوّل به نتایج خوبی دست نیافتند.
      جیش الفتح ۲ شهر کوچکی را که در درگیریهای اخیر در حلب به دست رژیم اسد و همپیمانانش افتاده بود را در هفتهٔ گذشته پس گرفته اند.
      تنها چیزی که در این مقطع واقعیت دارد اینکه:
      هر دو طرف نبرد؛ در حال ریختن تسلیحات به داخل سوریه هستند.

      حذف
    2. مسئلهٔ سوریه پس از ورود مستقیم روسیه به نبردهای سوریه؛ کاملاً تغییر کرده و به مسئلهٔ اوکرائین و سیستمهای دفاع موشکی آمریکا که در اروپا مستقر نموده است؛ گره خورده و به یک مجموعهٔ بزرگی تبدیل شده است. اکنون آمریکاییها و همپیمانانش میخواهند پوتین را در سوریه به زانو در آورند تا حیثیت سیاسی اش ضربه بخوردد.
      اینکار تنها با ادامهٔ نبردها در سوریه و عمیقتر کردن نقش روسها در سوریه امکان پذیر خواهد بود.
      زمانی روسها و نوکرانش به پای میز مذاکره خواهند رفت؛ که جنگنده ها و هلیکوپترهای روسی به تعداد زیاد سرنگون شوند.
      اگر پوتین به زانو در آید؛ نوکرانش مجبور به نوشیدن «جام زهر سوّم» خواهند شد.

      حذف
    3. دیدید گفتم که خبری که به «رویترز» داده اند؛ دروغ و کشک و پشم بوده است؟ احتمالاً اونیکه خبر داده بود؛ همین «قوریزاده» مشهور خودمون بوده.
      مذاکرات تمام شد. نتیجه اش ادامهٔ جنگ است.

      حذف
    4. زمانی که آن مقالهٔ کذایی در رابطه با «امام حسن» در «وبسایت فرزانه» منتشر شد؛ مسئلهٔ «مذاکرات هسته ای ۱+۵» و نرمش «انگل فرزانه» برای نوشیدن «تغار گّه» را مطرح کردم. باز هم گفتم که «هیچ خط قرمزی وجود ندارد» الّا اینکه «آبروی انگل فرزانه» حفظ شود. این تنها خط قرمز واقعی بود. باور نکردید .... گفتید «کژدمه دیگه ....» همینجوری می بافه......
      زمانی که از «دیدن» به جای «خواندن» سخن گفتم؛ خیلیها ترش کردند.
      زمانی که «نیچه بازار» راه انداختم تا دریچه هایی برای «دیدن» گشوده شود؛ عده ای آکادمیک (خوانندگان حرفه ای مقاله های آکادمیک)؛ این وبلاگ را پر از «نوشته های آکادمیک فلسفی» کردند. من هم یک «حرکت مسخرهٔ عمدی» کردم و همگی فرار کردند.
      آنهایی که به قضایا به شکل «مایکل جکسونی» نگاه میکنند و «رویترز» را خدا میدانند (ارزش رویترز برای این تیپ آدمها نوعی از مایکل جکسون است).
      حالا دوست دارم عده ای دیگر را فراری بدهم:
      بروید و گّم شوید؛ آشغال کلّه هایی که فرق خربزه و هندوانه را نیز نمیفهمید و برای من؛ «رویترز» را پیش میکشید.
      بروید گم شوید که حتّی نخستین اصول «بیانیه دادن» یک گروه سیاسی را رعایت نمیکنید و از من میخواهید که باور کنم؛ که «انجمن کاویانی» هستید. من حرفتان را از «بخش نظرات» بیرون می آوردم و «با افتخار» آنرا «بیانیه» می نامیدمم تا حد اقل بفهمید که «بیانیه» با «بخش نظرات» فرق دارد. و فکر میکردید که «کژدم جویای نام است و فریب خورد» و هر «آشغالی را می بلعد».
      کژدم فریب نخورد و همچنان مزخرفات شماها را در ستون سمت راست (بیانیه ها) حفظ کرده است. آیا حتی یکبار از خود پرسیدید که چرا این مزخرفات حفظ شده اند؟
      کژدم به «پرینسیپل» «حفظ تاریخ» معتقد است. اگر شماها درستون سمت راست همچنان حضور دارید؛ تنها و تنها برای رعایت این «پرینسیپل» است.
      آیا با یک اشاره؛ این «کاویانیهای قلاّبی اطلاعاتی» فرار نکردند؟
      فرار کردند.
      من بسیار تلاش کردم که حداقل «الفبا» را با هم تمرین کنیم.
      متاسفانه «مغزی» نیافتم.

      حذف
    5. آنهایی که فکر میکنند؛ «جورج بوش» با آن همه ترفند و نیرنگ و شهود قلّابی (مشخصاً کولین پاول و تونی بلر) به عراق حمله کردند و شیرازهٔ عراق را فرو ریختند؛ اشتباه کردند؛ زیرا در ذهن سخیف و احمق آنها؛ این حرکت به جای «گسترش دموکراسی در عراق» باعث شد که «سپاه قدس» در عراق حاکم شود؛ سخت در اشتباه بودند و همچنان نیز در همین وادی؛ سرگردان هستند.

      «الاغ گرامی»

      فرو ریحتن ستون عراق؛ و به میدان کشیدن «صفوی مسلکهای جویای قدرت» (شیعیان عراق و سپاه قدس کذایی) برای تولید «اپوزیسیونهای فعّال» در خاورمیانه بود.
      تغییر صحنهٔ خاورمیانهو آسیای مرکزی بخشی از استراتژی «آسیا پاسیفیک» آمریکا بوده .... و همچنان ....هست.
      «الاغ فرزانه» و «گروهبان حاجی بادمجان»؛ بخشی از این نقشه هستند و الحقّ میتوان گفت که نقش خود را به طور بسیار طبیعی؛ خوب بازی میکنند.
      فرق «دیدن» و «خواندن اخبار مایکل جکسونی رویترز و آسوشیتد پرس و واشینگتون پست» در همینجا نهفته است.
      آنکه «دید» ... پایش به کلوخ گیر نمیکند و فرو نمی افتد.
      آنکه «ندید» .... باید «کلوخ نوردی» کند.

      حذف
    6. حاکمیت انگلهای صفوی برای «ویرانی ایران» طراحی شد. ایران از جذب سرزمینهای از دست رفته در «چالدران» و «پیمانهای بوستان و گلستان»؛ محروم شد.
      دریای مازندران که میتوانست به نقطهٔ قوّت ایران تبدیل شود؛ به سهم چند درصدی (آنهم همچنان ناپایدارو قابل بحث) تبدیل شد.
      غرب نیازی به یک «نوکر رسمی» نداشت و آن «نوکر رسمی ترسو» (حاجی محمد رضا) را توسط «مردم عقب مانده و خرهای شیعه مسلک» سرنگون کرد و «گرگهای حوزه ای» را به صورتی خیلی طبیعی بر روی کار آورد و نامش را «انقلاب» نهاد و بلافاصله این رژیم را به رسمیت شناخت (آیا مغزت تکان میخورد؟ یا اینکه در آن کاسهٔ سر یک لیتری؛ مغز گنجشک نهاده اند؟). آنها میدانستند که اگر «گرگ» (انگلهای صفوی) بر مرتع حاکم شوند؛ نیازی به «دستور» ندارند و وظیفهٔ طبیعی خود (دریدن) را به طوربسیار طبیعی انجام خواهند داد.
      اکنون شاهد نتایج درخشان این «پروژه» هستید.
      آیا این گفته ها را بارها در نوشته هایم؛ نگفته ام؟
      گفته ام.
      امّا؛ هیچ چشمی آنها را ندید.
      زیرا «چشمی» در کار نیست.
      بلکه با «کیر لیسان ابیلفض» و «جنده های ابتکار» سر و کار داریم.

      حذف
  12. کژدم ،!میبینم که به اون چهارتا بیکارالدوله جنبش اینترنتی که ازروی بی حوصلگی وتوهم ودر کنارش سرکار گذاشتن شخص شما ،تشکیل انجمن خیالی کاویانی را دادند وتوعه ساده لوح را چند سالی بازی دادند و به ریشت خندیدند ...دیگه نگو اینو میدونستم که خیلی خنده داره.....سامی آتشکار

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سامی آتشکار گرامی
      تمامی ماجرا ۴ ماه بیشتر طول نکشید و اینکه شما آنرا «چندین سال» توصیف میکنید؛ «بودار» است و شاید یکی از آأنها خود شما بوده اید؟؟؟!!!
      امّا اینکه «مرا فریب دادند»؛ و با «من ساده لوح» بازی کردند یک اشتباه است. برای اینکه من هرگز در فکر «ساختن یک سازمان» نبوده ام. تمامی تلاش من برای «پی ریزی شالوده های فکری» است. سازمانهای فیزیکی میتوانند شکل بگیرند و یا نگیرند.
      شالودهٔ فکری «تشکیل یک سازمان افقی» که سلولهای آن به جز پیروی از «دکترین پیشنهادی برای مبارزه» هیچ ارتباطی با هم ندارند؛ غیر قابل نفوذ است.
      هر شخص و یا هر گروهی که بخواهد ادّعا کند که «انجمن کاویانی» است؛ اعم از اینکه «راستگو» و یا یک گروه خیالی ساخته و پرداختهٔ وزارت اطلاعات باشد؛ باید مسیر خاصی را طی کند که به «ضربه زدن به رژیم انگلهای صفوی» بینجامد. امّا هیچ گروهی نمیتواند با سایر گروهها رابطه برقرار کرده و به آنها ضربه بزند.
      اگر من در فکر ایجاد یک «سازمان هرمی» بودم؛ سخن شما درست بود که عدّه ای مرا فریب داده و «نفوذ» کرده اند. امّا در اینجا سازمانی برای نفوذ کردن و فروپاشیدن آن؛ وجود ندارد. آنچه که میتواند وجود داشته باشد؛ «گروههای موازی» هستند که هیچ نقطهٔ تلاقی ندارند و به فکر «تلاقی» با دیگر گروهها هم نیستند. لذا آنکه خود را «انجمن کاویانی» میخواند؛ تنها با خودش ارتباط دارد و اگر دروغ گفته باشد؛ هیچ آسیبی به دیگران نمیرساند و اگر فکر میکند که مرا فریب داده است؛ در عمل دیدیم که موفق نبوده است.
      امّا اگر همهٔ اینها را به «جنبش بیکاره های اینترنتی» حواله میدهید؛ باید فاتحهٔ «جنبش خیابانی» را خوانده باشید و من این فاتحه را دیر زمانی است که خوانده ام و آنقدر احمق نیستم که حتّی با دیدن واقعی ۲ هزار نفر نیروی مسلّح؛ به این فکر بیفتم که کار رژیم انگلهای صفوی تمام است. دلیل بسیار ساده ای هم برای این فکر وجود دارد: مگر نیروهای «پژاک» بیشتر از ۲ هزار نفر نیستند؟ پس چرا هنوز اتفاقی نیفتاده است؟ مگر نیروهای «جیش الفتح» و «جیش الاسلام» بیشتر از ۷۰ هزار نفر نیست؟ پس چرا معادلهٔ سوریه هنوز به طور کامل حل نشده است؟
      من در حال گزارش روزانهٔ «شکست استراتژیک ومرگ یک کشورم».
      اگر راهی را پیشنهاد میکنم که «پیموده نمیشود»؛ این من نیستم که «سر کار گذاشته شده ام»؛ بلکه آنهایی که به «روزمرگی» و به باد دادن ثروتهای ملّی و آیندهٔ فرزندان خود مشغولند؛ بازنده هستند.
      اگر شما فکر میکنید که نظریهٔ «تشکیل سازمان افقی»؛ ظهور «قارچها» را پیش بینی نکرده است؛ پس دلیل «پیشنهاد» چه بوده است؟ دلیل این پیشنهاد؛ این بود که:
      قارچهای سمّی تنها بمانند و نتوانند کسی را مسموم کنند.
      اساساً تمامی چهار ستون این نظریه؛ بر «بی خطر نمودن دشمن» و از میان بردن «خطر نفوذ دشمن» استوار است.
      این نظریه؛ «خنده دار» نیست؛ بلکه بسیار کار آمد است. زیرا شما هیچ نیازی برای «شکار جاسوس» ندارید. جاسوس میتواند اعلام موجودیت کند و سپس در تنهایی و انزوا؛ بدون اینکه بتواند کسی را به دام بیندازد؛ به عملیات «کشکی و پشمی» خودش پایان دهد.
      اگر این امر خنده دار است؛ این من هستم که باید به ریش شماها بخندم.
      من از ۴ سال پیش آیندهٔ شماها را در سوریه و عراق میدیدم و گزارشهای آنها نیز در همین وبلاگ موجود هستند. شماها به خاطر «افکار حپروتی» سخنان مرا قبول نکردید و چه بسا به آن خندیدید؛ امّا اکنون گفته های مرا با «سوزش استحوان» لمس میکنید و کار از کار گذشته است و «نوکری پوتین» نیز جواب نخواهد داد.
      آیا من فریب خورده ام؟ یا شماها خودتان را با هزینه کردن صدها میلیارد دلار فریب داده اید؟
      من اجساد شما را در مسیر «شکست استراتژیک» و تلاشهای بیهوده برای نجات «انگلهای حاکم» در کوچه ها و خیابانها و بیابانها میبینم.
      کار من «دیدن» است و کار شما «تلاشهای بیهوده و احمقانه» برای یک لقمه نان آغشته در خون.

      حذف
    2. شما اکنون شاهد سرنگونی هواپیمای مسافربری روسیه بر فراز «صحرای سینا» هستید. این حادثه میتواند عادی باشد؛ امّا یک پارامتر را نیز باید در نظر گرفت و آن اینکه: «نیروهای داعش در صحرای سینا» تنها نیرویی هستند که به خاطر غارت انبارهای مهمات لیبی؛ دارای موشک ضد هوایی موسوم به «سام» هستند و تلفات روسها در چنین بحبوحه ای میتواند به نوع دیگری نیز تعبیر شود.
      اگر روسها در این نبرد شکست بخورند؛ این شماها خواهید بود که باید تا جهنم فرار کنید. زیرا پیش از ورود مستقیم روسها؛ حاجی بادمجانتان؛ به طور کامل «ریده بود» و دلیل ورود «پدرخوانده پوتین» نیز به همین دلیل بود که نوکرانش نتوانستند کاری بکنند.
      اگر چند هواپیمای دیگر روسی نیز سقوط کردند؛ دیگر نمیتوان قضیه را به «تصادف» حواله داد.

      حذف
  13. اکنون میشنوید که قرار است «نیروهای ویژهٔ آمریکایی» به سوریه فرستاده شوند. آیا فکر میکنید که این نیروها بدون فراهم نمودن «پیش زمینه» به سوریه فرستاده خواهند شد؟
    هر «نیروی ویژه»؛ برای آمریکا دهها میلیون دلار خرج بر میدارد.
    اگر اکنون میشنوید که این نیروها به سوریه خواهند رفت؛ به این معنی است که «ماهها» پیش از این برای استقرار آنها در سوریه؛ «طراحی و زمینه سازی» کرده بوده اند.
    ماجرای سوریه؛ اگر به «گاییده شدن دهن روسیه» و «گاییده شدن دهان گشاد فرزانه» ختم نشود؛ یک طرح شکست خورده خواهد بود.
    آنکه طرح خاورمیانه را از طرح «آسیا پاسیفیک» جدا می انگارد؛ یا احمق است و یا «مزدور» است.
    آنکه می پرسد: «پس نقش ژئو پولیتیک ایران چه میشود؟» باید در مغز خَرَش فرو کند که: ایران با انگلهای صفوی حاکم تعریف میشود و نقش آن؛ ویران سازی برای ساختن طرحهای نوین است.

    پاسخحذف
  14. یکی از مستشاران سپاه که در سوریه حضور داشته و البته پس از برگشت از سوریه از سپاه استعفاء داده است (و طبعا نمیخواهد نامش فاش شود) در باره ی یکی از تجربه های مستشاری خود در سوریه به ما گفته است که همراه با ششصد نفر دیگر از مستشاران و کارشناسان نظامی سپاه به قصد آموزش نیروهای بشار اسد به یکی از مناطق عملیاتی اعزام شدند... به محض رسیدن به منطقه متوجه میشوند که تنها شصت نفر از افسران ارتش بشار اسد در آن منطقه حضور داشته و قصد دارند عملیاتی گسترده علیه نیروهای داعش انجام دهند. این عزیزان مباشر با روحیه ای جهادی بین خود تقسیم کار کرده و هر ده نفر مشغول آموزش و مشاوره دادن به یکی از افسران ارتش بشار اسد می شوند اما از آنجا که این افسرها مطالب و آموزش ها را خوب نمیگرفتند (و یا لااقل تظاهر میکردند که نمیفهمند) از کارشناسان نظامی سپاه میخواهند یک بار به صورت عملی، انجام یک عملیات آفندی علیه مواضع دشمن را به ایشان نشان داده تا آنها مطلب خوب برایشان جا بیفتد...متاسفانه در این عملیات تعداد زیادی از مستشاران سپاه کشته و تعدادی نیز زخمی شده و در نهایت مجبور به عقب نشینی میگردند.
    به گفته ی این عضو سابق سپاه پاسداران، افسران ارتش بشار اسد پس از شکست عملیات، تیم مباشر را به خاطر عقب نشینی و عدم موفقیت در تسخیر مواضع دشمن شماتت کرده و از مرکز درخواست یک تیم مستشاری خبره تر و کارامد تر می نمایند.

    پاسخحذف
  15. اقای هاشمیان هم در مقاله خود به این موضوع اشاره داشت که ورود روسیه تقریبا بی ثمر است و ایران در برابر جبهه‌ی عربی ترکی قافیه را در سوریه باخته و فرجام و عاقبت این مسیر سقوط اسد است و این ها…
    چند نکته …
    اول ، ورود روسیه قطعا وضعیت را در جبهه‌های مختلف سوریه تغییر داده ولی البته این تغییر ناگهانی نیست ، چون عده و عده‌ای که از ایران و سوریه به ابواب جمعی اسد افزوده شده‌اند برای یک عملیات تاکتیکی مناسب است و نه راهبردی . در این حالت ما طی یکی دو ماه پیش رو شاهد آزاد شدن حلب و ادلب و پاکسازی اطراف دمشق خواهیم بود …و توقع توفانی که همه چیز را در هم نوردد دور از واقع است .
    دوم ، همین تغییر تاکتیکی در جبهه‌ها آنقدر موثر بود که آمریکا و تابعینش را به دعوت از ایران بر سر میز مذاکره مجاب کند . قطعا اگر این همراهی روسی ها با ایران نبود ، آن دعوت هم در کار نمی بود .و همین نشان از تضعیف مواضع تروریست‌های مورد حمایت عربها و ترکها دارد ، به وجهی که آنها را به تکاپو واداشته تا از اضمحلال کامل نیروهایشان به ضرب مذاکره جلوگیری کنند .
    سوم ، من فکر نمیکنم ایران در واقع امر رفتن اسد را خط قرمز قطعی بداند . به نظر من ایران طبق الگوی مذاکرات هسته‌ای که غنی سازی ۲۰٪ را وجه‌المعامله‌ و کارت برنده‌ی خود در انجام توافق قرار داد ، از اسد هم به همان صورت استفاده خواهد کرد . بدین معنی که تا آنجا که بتواند اسد را حفظ میکند تا بتواند آمریکا را در ازای رفتن اسد بصورت مسالمت‌آمیز به آمدن یک ارتشی بعثی دیگر که محبوبیت نسبی هم داشته باشد راضی کند . و با توجه به حمایت روسیه احتمال توفیق در این رویکردش هم وجود دارد .
    چهارم ، با توجه به وضعیت گروههای شورشی مخالف اسد که قوی‌ترهایشان تبهکارترین‌ها هستند بعید است در یک انتقال مسالمت آمیز قدرت ، آمریکا تمایلی به نقش قائل شدن برای این گروهها در آینده‌ی سوریه باشد و همین موضوع برای ایران به یک کارت بازی تبدیل میشود . با توجه به مانور تبلیغاتی روسیه در اعلام حمایت از ارتش آزاد این فرضیه تقویت میشود که محور ایران ، روسیه ،سوریه مایلند با کارت ارتش آزاد بازی کنند تا گروههای اسلامی مورد حمایت عربها و ترکها را بایکوت کرده باشند .
    پنجم ،تا به حال دست بالاتر در مناقشه‌ی سوریه با ایران و روسیه‌است و تحولات جنگی نشانی از کوتاه آمدن آنها از موضع برترشان ندارد . همین وضعیت باعث میشود که در مذاکرات توان چانه‌زنی بیشتری هم داشته باشند .
    پراگماتیست

    پاسخحذف
  16. کژدم چه شده است ....؟میبینم که عده ای که آنها را انجمن های پیشگامان کاویانی معرفی کرده بودی و کلی برای پیوستن به آن تبلیغ نمودی توزرد در آمدند اگر یادت بوده باشد من یکبار پیشنهادی بهت دادم که روی اینها زیاد حساب باز نکن چون که زمان عمل که فرابرسد فورا درجا میزنند ...حال پیشنهادت چیست و چه باید بکنیم
    اردشیر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اردشیر گرامی
      من آنها را معرفی نکرده بودم؛ بلکه آنها خودشان را معرفی کرده بودند و من نیز گفته بودم:
      حالا که میگویید هستید ... بسیار خوب ... باشید.

      حذف
  17. ایران با انگلهای صفوی حاکم تعریف میشود و نقش آن؛ ویران سازی برای ساختن طرحهای نوین است. ........کژدم جان، گروه کاویانی ماویانی را ول بکن.تو خودت مغزت به اندازه صد گروه کار می کند. گروه به چه دردت می خورد. دوران گروه گری تمام شده. یک گروه موفق در کل تاریخ این مملکت دیده ای.کژدم ویران سازی را که می بینیم و می فهمیم. اما این طرحهای نوین هم لابد منفی تر از گذشته هست دیگه؟ منظورت طرح مثبت بدرد بخور که نیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نمیدانم که این جمله را از نوشته های من نقل کرده ای؟ یا نه؟
      «ایران با انگلهای صفوی حاکم تعریف میشود و نقش آن؛ ویران سازی برای ساختن طرحهای نوین است.»
      امّا چون پس و پیش آن مشخص نیست؛ و اینکه از کدامین نوشتار نقل کرده اید آنرا تبدیل به «متشابهات» میکند.
      امّا گذشته از این؛ اگر به عنوان مثال به «عراق» و «سوریه» از زاویه ای دیگر بنگریم که بهتر است آنرا زاویهٔ «ویرانی و ساختن دوباره» نام نهیم؛
      فارغ از اینکه این دو کشور تعرف شدهٔ «ژئوپولیتیک کنونی» به چند بخش ژئوپولیتیک تقسیم شوند و یا یکپارچه بمانند؛ «دوباره ساخته خواهند شد». البته یکپارچه ماندن و یا تکه پاره شدن آنها؛ سمت و سوی «دوباره سازی» آنها را تعیین خواهد کرد.
      لذا از نظر «ساختار سازان کنونی بین المللی» و یا «ساختار سازان دنیای کهن» این دو کشورِ در حال ویرانی؛ یک «پروژهٔ بزرگ اقتصادی» در آینده نیز هستند. یعنی اینکه: فارغ از اینکه «هلال شیعی» باقی بماند و یا از میان برود؛ روسیه و غرب و چین؛ به عراق و سوریه؛ به عنوان یک «بخش قابل سرمایه گذاری و شکل دهی» نگاه میکنند.
      در دنیای سیاست به مردمان یک سرزمین به صورت Collective نگریسته میشود. آنهایی که میمیرند از «حقوق بشر» محروم میشوند؛ زیرا دیگر «وجود ندارند» و آنهایی که زنده میمانند؛ «آجرهای ساختار نوین» خواهند بود.
      چیزی به نام ساختار «مثبت» و «منفی» به خودی خود وجود ندارند و با «سمت گیری ساختار سازی» تعریف میشوند.
      از نظر من؛ هنوز «ظرفیت دنیای کنونی» که من آنرا ادامهٔ «دنیای کهن» مینامم؛ پُر نشده است. هنوز «تعریف انسان» بر ملغمه ای از «دیدگاه کهن از انسان» و «تعریف مدرن بیولوژیک از انسان» استوار است.
      از نظر من «نژاد پنهان»؛ بسیار فراتر از این «تعریف کنونی انسان» است. شاید اندیشهٔ «نژاد پنهان» به خاطر «زیرساختهای ذهنی کنونی» که بر شانه های «تعاریف کهن» ایستاده اند؛ یک «ایده آل» به نظر آید. امّا «ما» بسیار بیشتر از «دنیای کهن» به «واقعیت بخشیدن به این ایده آل» نزدیک هستیم. زیرا «ظهور انسان= نژاد پنهان» یک «ایده آل ذهنی» نیست؛ بلکه یک ایده آل ملموس فیزیکی است که بسیار دست یافتنی است.
      علوم پیشتاز «مهندسی ژنتیک» و «نانو تکنولوژی» و «داده پردازی»؛ سلاحها و ابزار نوینی هستند که دستهای ما را بیشتر باز میکنند؛ تا به آن «جامعهٔ ایده آل انسانی» برسیم. جامعه ای که در آن «ثروت» به نوعی دیگر تعریف میشود. چنان تعریفی که در نظر جامعهٔ کنونی؛ نه تنها «دست نیافتنی» بلکه یک «رؤیای روان پریشانه» به نظر می آید.
      (دنباله در پایین)

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا)
      آیا تا کنون «میوهٔ بدون پوست» و یا «هستهٔ بدون پوست» دیده اید؟
      آیا تا کنون «مغز بدون کاسهٔ سر» دیده اید؟
      پرسش نخست این است که وظیفهٔ «پوست» چیست؟
      روشن ترین پاسخ این است:
      «پوست محافظ مغز است».
      پرسش دوّم این است که این «مغز چیست»؟
      پاسخ روشن این است:
      «تولید همتای خود برای ادامهٔ حیات».
      آیا میتوانید تصور کنید که یک «میوه» و یا «هسته» و یا یک «مغز»؛ پوسته ای داشته باشد که یک عامل خارجی؛ بتواند آنرا به سادگی بشکند؟
      اگر هم دیده باشید؛ یا به خاطر «قدرت برتر» عامل بیرونی و یا به خاطر «ضعف مهندسی در ساختار پوسته» است.
      تمامی گروههای به حاشیه رانده شدهٔ «انسان سانها» نیز نوعی از این پوسته را برای دفاع از حریم خود؛ تولید میکنند. این پوسته ها ملغمه ای از «فلسفه + استفاده از احساس مشترک نوعی + منطقی جلوه دادن جایگاه کنونی موجود» است. (احساس مشترک نوعی = ما هم مثل تو انسان هستیم = بر انگیختن عواطف نوعی).
      حال اگر به همینگونه ادامه دهیم و مثل «شپش» تولید مثل کنیم.... به کجا خواهیم رسید؟
      آیا بالا رفتن قیمت «سهام» و یا «نفت» خواهند توانست «به حاشیه رانده شدگی» را درمان کنند؟
      آیا باید به «کمونیسم» پناه ببریم تا «شپشها» و «گاوها» و «انسانها» دارای حقوق برابر شوند؟ اگر چنین است؛ پس چرا شمپانزه ها و الاغها را «برادران» خود ننامیم؟

      مسئلهٔ اصلی برای یک «اندیشمند» این است که: آیا میتوان با یک پرش بلند؛ از روی «فرداهای نزدیک»؛ پرواز کرد و به «آیده آل آینده های دور رسید؟».
      پاسخ اندیشمند بسیار ساده است:
      نه.... نمیتوان.
      لذا باید میان «اکنون» و «فرداهای نزدیک» و «ایده آلهای آینده های دور» پُل زد.
      به زبان ساده:
      ۱- از «اکنون» چشم نپوشید؛ بلکه آنرا برای «فرداها» شکل دهید.
      ۲- «فرداهای» ساخته شده بر پایه های «اکنون» را« ببینید» تا بتوانید «نظریات خود» را صیقل دهید.
      ۳- آینده را به «انسان = نژاد پنهان» واگذارید.

      حذف
  18. خوانندگان گرامی
    گروهبان حاجی بادمجان و نیروهای ویژهٔ «سپاه فوتو شاپی قدس»؛ با اینکه از پوشش هوایی و بمبارانهای نیروی هوایی روسیه (پدرشان) برخوردار بودند و نیروهای افسانه ای حزبلبلی های مزدور لبنانی و فاطمیون و زینبیون مزدور را نیز در کنار خود داشتند؛ در عملیات بازپس گیری پایگاه هوایی «السفیرا»؛ به طور کامل شکست خورده اند.
    حملهٔ موشکی به «اردوگاه لیبرتی» نیز یک حرکت تبلیغاتی برای تحت تأثیر قرار دادن این شکست بزرگ بوده است.
    آنهایی که از «سپاه قلّابی و فوتو شاپی قدس» برای خود «سپاه جاویدان هخامنشی» تراشیده اند. سخت در اشتباهند.
    نیروهای این سپاه قلّابی و فوتو شاپی؛ با تمامی تلاشهای حمایتی روسها؛ در سوریه مثل «گلّه های الاغها» میمیرند.

    پاسخحذف
  19. شاخهٔ داعش در صحرای سینا؛ سرنگونی هواپیمای مسافربری روسیه را به عهده گرفت.

    پاسخحذف
  20. بد نیست دوستان حرفهای مطهری رو اگه دوست دارند بخونند. در پایان .میگه ولایت فقیه /تعطیلی عقل نیست. جالبه. : علی مطهری می‌گوید اگر فردی درباره حوادث سال ۸۸ دیدگاهی غیر از دیدگاه حکومت داشته باشد معلوم نیست چه عاقبتی پیدا می‌کند٬ خدا عنایت ویژه‌ای به انقلاب اسلامی ندارد و هر کس نظری مخالف رهبر مطرح کند او را راحت نمی‌گذارند.

    مهم‌ترین اظهارات مطهری در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران:

    *گاهی نوع برخورد ما از نوع برخورد رژیم گذشته هم بدتر بوده، شهید مطهری در آن زمان به زندان رفت اما بعد از دوره زندان از تدریس محروم نشد.

    *امروز اگر کسی انتقادی کند و نظرش درباره فتنه ۸۸ غیر از نظر رایج باشد یا نامه‌ای امضا کند معلوم نیست چه عاقبتی پیدا خواهد کرد. ما باید تلاش کنیم این روش ها اصلاح شود.

    *این‌طور نیست که عنایت ویژه‌ای از طرف خداوند به انقلاب ما وجود داشته باشد ما که از انقلاب صدر اسلام مهمتر نداریم. آن انقلاب بعد از ۵۰ سال به جایی رسید که امت پیغمبر فرزند پیغمبر را کشتند. پس تضمینی نیست که ما هر طوری که عمل کنیم انقلاب باقی بماند.

    *نوع نگاه به مسأله ولایت فقیه نباید به گونه‌ای باشد که با آزادی و دموکراسی متضاد جلوه کند. مراقب باشیم کاسه‌های داغ تر از آش نشویم.

    *کسی ممکن است نظری خلاف رهبری داشته باشد و آن را اعلام کند اما این فرد را راحت نمی‌گذارند و اگر کسی نظر مخالف ایشان بدهد یا از ایشان انتقاد کند با او برخورد می‌کنند.

    *افرادی که مقابل حصر موسوی و کروبی سکوت می‌کنند فردا سرخودشان می‌آید.

    *یکی از دلایل ادامه حصر بی‌تفاوتی اقشار جامعه ، علماء ، روحانیون و دانشگاهیان است و علت آن رعب ایجاد شده است. خیلی‌ها می‌ترسند.

    *مجلس آینده هم قطعا می‌تواند موثر باشد. این‌که ۵۰ یا ۶۰ نفر نماینده نامه‌ای در این خصوص {رفع حصر} امضا کنند موثر خواهد بود، اما امروز چنین شرایطی وجود ندارد و نمایندگان از رد صلاحیت‌شان می‌ترسند.

    *اگر یک نماینده وارد این معقولات {برخی مسائل مثل حصر} شود در حوزه انتخابیه او را اذیت می‌کنند، برای او محدودیت ایجاد می‌کنند و برای بررسی صلاحیتش در دوره بعد هم ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

    *ولایت فقیه به معنی تعطیلی عقل نیست و هر کس باید نظر خود را بگوید.

    *اگر مردم نظام اسلامی را نخواهند نمی‌توان کاری کرد. حکومت اسلامی در جایی است که مردم حضور دارند و همکاری می‌کنند و امام وقتی وظیفه دارد که حجت بر او تمام شده باشد و مردم خواهان آن نظام باشند اگر اکثریت نظام اسلامی را نخواهند این نظام مستقر نخواهد بود. http://www.iranpressnews.com/source/192526.htm

    پاسخحذف
  21. کژدم این پراگماتیست نوشته هاش متضاد با اون پراگماتیست اصلی هست. فریب نخوری.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این دومین بار است که میگویید «این پراگماتسست: با آ‌ن پراگماتیست فرق دارد».
      من به اندازهٔ «سِندهٔ سگ» هم به تفاوت آنها اهمیت نمیدهم.
      آنها هر که؛ که باشند....به یک جمله؛ ........ «گاییده شده اند»

      حذف
  22. کژدم خامنه ای رید تو سوریه. هرکار کردن نتونستن پیشروی کنن.

    پاسخحذف
  23. کژدم باز انگل فرزانه گیج و منگ شده. رفته مذاکره کرده درباره سوریه حالا می گه نباید مذاکره کنیم سر ما کلاه می ذارن!

    پاسخحذف
  24. کژدم نمی دونم این پراگماتیست چه گهی هست اما حرفاش بوی ساندیسی می ده. می گه ماجرای سوریه به نفع انگل فرزانه هست!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مهم نیست که «پراگماتیست» چه کسی است؟ مسائل مهم در جاهایی دیگر هستند.
      اکنون پس از سرنگونی هواپیمای مسافربری روسیه توسط داعش؛ روسها دچار ۲ مشکل اساسی هستند:
      ۱- اینکه قبول کنند که داعش هواپیمایشان را سرنگون کرده است؟ یا اینکه مانند ماجرای بمباران نیروگاه اتمی سوریه توسط اسرائیل؛ انکار کنند. انتخاب هر دو گزینه؛ یک رسوایی برای پوتین است.
      ۲- آیا روسها باز هم به بمبارانها و حمایت هوایی بیهوده از نیروهای نیابتی اش (حاجی بادمجان میرزا قاسمی و شرکاء) ادامه دهد و بیشتر در باتلاق فرو رود؟ یا اینکه نوکرانش را سرزنش کند و نیروی زمینی روسی را به میدان بفرستد؟ و یا فرماندهی مستقیم نبرد را خودشان بدست بگیرند و به «گروهبان حاجی بادمجان» دستور بدهند که سینه خیز برود و آفتاب بالانس بزند؟

      اکنون کارشناسان روسی در صحرای سینا در حال بررسی این مسئله هستند که نوع موشکی که به هواپیمایشان برخورد کرده است را شناسایی کنند که در نهایت نیز به محصولات خودشان خواهند رسید.
      در همین ۲ روز اخیر بازهم نوکران روسیه بازهم مجبور به عقب نشینی شده تلفات سنگینی متحمل شده اند. این بازی کشتن مگس سمج با مگس کش به شیوهٔ پلنگ صورتی؛ ادامه خواهد یافت.
      شاید بهترین راه برای پوتین این باشد که گوش نوکرش در خیابان پاستور را بپیچاند.

      حذف
  25. روسها میخواهند «بحران سرنگونی هواپیما» را با «انتشار قطره چکانی اخبار» کنترل کنند.
    «سوپرمن پوتین استراتژیست کمربند سیاه کاراته» به خودش ریده است.
    نخست گفتند که امکان نداره «داعش باشه»...... «داعش سگ کیه؟».....
    بعد گفتند که هواپیما قبل از سقوط در آسمان چندین تکّه شده (اعتراف به انفخار به شیوهٔ خبری KGB=FSB ».
    حالا میگویند «اصابت عامل خارجی» موجب سقوط شده است. این «عامل خارجی» حتماً «کیر خر» نمیتواند باشد؛ زیرا «کیر خر» پرواز نمیکند؛ و در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله؛ فقط یک «کیر خر فضانورد» پرواز کرده است که همانا «اُلاغ محمد موسوم به «عفیر» = نخستین مؤمن به محمد رسول الله» بوده است که آن «حیوان مبارک و متبرّک» نیز از غم دوری محمّد درگذشته است.
    «سوپرمن و 007 و سامورایی روسها» بالاخره باید پاسخی برای این معمّای عجیب و غریب برای «روسهای مفتخر به رهبر عظیم الشأنشان» پیدا کند.
    مصریها هم به کمک «سوپرمن کاراته باز روسها» آمده و گفته اند که این قضیّه خیلی پیچیده است و ماهها طول میکشد که «پیچیدگی کمند گیسویش» باز شود.
    امّا من (کژدم) میگویم که این «پوتین» برخلاف تبلیغاتی که در باره اش به راه انداخته اند؛ یک «الاغ» است و گرنه نباید باور می کرد که «گروهبان حاجی بادمجان» و سپاه افسانه ای قدس؛ لیاقت جنگیدن داشته باشند و باید میدانست که این «حیف نونها» فقط موجوداتی ساخته و پرداختهٔ «فوتوشاپ» هستند (مثل تانک فلّاق).
    اگر پوتین را تا به حال فریب داده بودند؛ حال باید با چشمهای کوچک «شپش وارش» ببیند که «گروهبان حاجی بادمجان» حتی با حمایت ۶۰۰ سورتی پرواز بمب افکنها و جنگنده های روسها و بمبارانها پر حجم؛ نتوانسته اند کاری بکنند و فقط «مثل گلهّ های الاغ» مرده اند.
    «سپاه پاچاهار داران» در عملیاتهای آخرشان که زیر چتر حمایتی؛ «پشم خایه های پوتین» انجام گرفت؛ با تمامی «فاطمیون» و «زینبیون» و «حزبلبلیهای لبنان» و دهها هزار «عره و اوره و شمسی کوره» نه تنها هیچ دست آوردی نداشته اند؛ بلکه شکست خورده و به شدّت بی آبرو شده اند.
    آیا «جیمز باند پوتین» این را نمیبید؟

    پاسخحذف
  26. این نوشتار؛ یکی از سناریوهای احتمالی است که به «واقعیت» نزدیکتر است.

    http://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2015/11/02/%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AD%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-.html

    بشار اسد را بکشید؛ تا دست همهٔ بازیگران در خمیر بماند.
    پرسش این است که چه کسی میتواند از این سناریو؛ سودمند شود؟

    پاسخ این است:

    روسها.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب کژدم به صورت مبسوط دلیل سودئ بردن روسها از این سناریو را شرح می دهید با تشکر

      حذف
    2. ناشناس گرامی

      اگر روسها از «گنده گوزی» و رویای «کنترل شریان انرژی» دست بردارند؛ که در نوشته های پیشین توضیح داده ام؛ میتوانند به جای هزینه کردن در باتلاق سوریه و عراق؛ مرزهای خود و آسیای مرکزی را بر روی «داعش» و ویرانی «سازمان شانگهای» ببندند.
      روسها با حمله به اوکرائین و تصرف کریمه؛ دچار یک اشتباه استراتژیک شده اند. تصرف کریمه و بخشهای روس نشین اوکرائین (شرق اوکرائین) و دمیدن در آتش «ناسیونالیسم روسی» و ساختن چهرهٔ «هالیوودی» از «پوتین»؛ نه تنها به جایی نخواهند رسید؛ بلکه یک «بلیط یکطرفه به جهنم» به حساب می آید.
      به عنوان مثال؛ اگر شما به خاطر برآوردی که از حاکمیت «اوباما» به عنوان یک فرد «ترسو» دارید؛ وارد «نبرد با آمریکا» شوید؛ و در دور بعدی انتخابات؛ یک «ناپلئون» در آمریکا انتخاب شود؛ شما بازی را تا حد ویرانی ساختاری خواهید باخت. اگر شما فریب کوچه ای را که «اوباما» به هر دلیلی به شما داده است بخورید؛ و به آن کوچه وارد شوید؛ نفر بعدی برای کنترل بحران خواهد آمد و با قدرت مالی و تکنولوژیک خود شما را زیر چرخهای «برخورد تمدنها» و در انتهای کوچهٔ بن بست لِه خواهد کرد.
      مشکل پوتین و اطرافیانش این است که فکر میکنند: «آنها چاقو کشهای اتمی محلّه هستند». جملهٔ «شاگرد تنبل آخر کلاس» نیز دقیقاً به همین مسئله اشاره داشت.
      روسها احمق نیستند و حد اقل اکنون میدانند که؛ «حاجی بادمجان و انگل فرزانه» حتّی با «پشتیبانی هوایی» نیز «هیچ پُخی نیستند».
      آیا شما حاضرید که هزینه های چند «برزو گوزو» را برای رسیدن به یک ایده آل حپروتی بپردازید؟ آیا شما حاضر هستید که چند نفر شارلاتان خود بزرگ بین و دروغگوهای «فوتو شاپی» را به امید اینکه مشکل خاورمیانه ای شما را حلّ کنند؛ استخدام کنید؟
      روسها اکنون باید حد اقل به این «روشن شدگی» رسیده باشند که نباید بر روی دار و دستهٔ «گرهبانهای بی استعداد و بی دست و پا» سرمایه گذاری کرد.
      من مطمئن هستم که روسها به فکر «برون رفت از باتلاق» خواهند افتاد. اگر امروز عملی نشود؛ در فرداهای نزدیک عملی خواهد شد.
      روسها پس از این همه هنرنمایی روسی حد اقل باید «خرفهم» شده باشند؛ که «دنیای اقتصادی و ژئو پولیتیک کنونی» از مرزهای «دیوار چین» و مرزهای «کاترین کبیری» گذشته است.
      من (کژدم) خیلی کم میفهمم؛ امّا میدانم که کسانی مثل آقای «لاوروف» گرگهای بیابان هستند و بسیار عمیقتر میتوانند ماجرا را بفهمند.
      زدن پهپاد روسی توسط ترکهای عثمانی؛ و سرنگونی هواپیمای مسافربری روسیه توسط داعش؛ اولتیماتومهای درجه ۵ و ۴ هستند.
      اولتیماتون درجه ۳ بسیار وحشتناکتر خواهد بود. لذا تصور اینکه روسها پیش از رسیدن به مرز «اولتیماتومهای درجه ۲» عقب نشینی کنند؛ یک تصور بسیار محتمل است.
      لذا برای روسها بهتر است که گوش «نوکر خیابان پاستور نشین» را محکم بکشند و همزمان با آن «زرّافهٔ علوی» را نیز به پیش پدرش بفرستند. شاید روسها بتوانند با اینکار؛ «ناجی ایران» در برابر ویرانیهای وحشتناک آینده هم بشوند.
      کشته شدن بشار اسد؛ میتواند همان «پیچانیدن گوش انگل فرزانه» به حساب آید.

      حذف
  27. حالا میگویند «اصابت عامل خارجی» موجب سقوط شده است. این «عامل خارجی» حتماً «کیر خر» نمیتواند باشد؛ زیرا «کیر خر» پرواز نمیکند؛ و در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله؛ فقط یک «کیر خر فضانورد» پرواز کرده است که همانا «اُلاغ محمد موسوم به «عفیر» = نخستین مؤمن به محمد رسول الله» بوده است که آن «حیوان مبارک و متبرّک» نیز از غم دوری محمّد درگذشته است.. .کژدم! یعنی نثرت چنان وزین و سلطنتی است که نثر پر ابهت مرا! طناب پیچ که چه عرض کنم، خایه پیچ کرده است.همینطور ادامه بده..ضمن یاد گرفتن علم سیاست از شما دها نمان به خنده نیز گشوده می شود.و در این وا نفسای بی خنده بازار دلمان تسکین می یابد.در خصوص ژنرا لهای علی یه دست، کاملا حق با شماست. مدتی پیش در تله ویزیون حکومت اسهالی یکی از انها در پاسخ به پرسش خبرنگار که مستشاران ایرانی چگونه کشته می شوند. حرف فرحناکی زد و موجب تمسخر گردید. او گفت مستشاران ما(ژنرالها) باید حتما در میدان جنگ حضور یابند تا بتوانند موقعیت را بسنجند! و تصمیم بگیرند! بخاطر این موضوع تعدادی کشته می شوند! خوب چه باید گفت؟ این احمق ها فکر کرده اند میدانی که یکطرفش امریکا باشد، میدان جنگ ایران و عراق است.اینها هنوز نوستا لژی نوحه اهنگران دارند. و طبق معمول در حپروت طی طریق می کنند.حپروتی می اندیشند. و حپروتی عمل می کنند. و مملکتی را حپروتی کرده اند.

    پاسخحذف
  28. کژدم، با این اوصاف، نیروهای ویژه امریکایی، برای حفاظت از جان زرافه علوی راهی سوریه شده اند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نیروهای ویژهٔ آمریکا؛ در شرایط کنونی تعدادشان ۵۰ نفر است. هر یک نفر از این ۵۰ نفر؛ در واقع هم فرمانده پشت پردهٔ نیروهای مورد توجه آمریکا هستند و هم اینکه وضعیت موجود را به «فرماندهان ستاد» گزارش میدهند.
      این ۵۰ نفر برای «کنترل و هدایت بحران» به سوریه فرستاده شده اند.
      این ۵۰ نفر عرصه را بر روسها و نیروهای انگل فرزانه؛ تنگ خواهند کرد.
      این ۵۰ نفر «بشار اسد» را دوست میدارند؛ زیرا وجود او میتواند بهانه ای بزرگ برای حضور نظامی آمریکا برای هدایت «نبردهای نیابتی در سوریه» باشد.
      این ۵۰ نفر هیچ لزومی نمیبینند که از بشار اسد حفاظت بکنند. زیرا بشار اسد؛ به اندازهٔ کافی محافظ دارد که او را برای مقاصد آمریکاییها «حفظ» کنند.

      حذف
  29. در حالی که خبرگزاریها در حال نشخوار کردن اخباری مانند «جعفری اینطوری گفت» و «موشک بود ...»؛ «نه موشک نبود از داخل هواپیما بود» و «امیر عبداللهیان؛ اینگونه گنده گوزی کرد» ..... میبینیم که خبرهای دیگر پوشش داده نمیشوند. مثلاً نمیگویند که تا چند روز پیش؛ «پوتین» هر یکی دو روز کنفرانس خبری میگذاشت و کلّی سخرانی میکرد ولی گویا «هواپیما توی گلویش گیر کرده» و دیگر نمیتواند حرف بزند.
    از طرف دیگر خبرهای مربوط به سوریه را کسی پوشش نمیدهد و نمیگویند که نیروهای مخالف اسد (بویژه سلفی- جهادیها) در حال پیشروی به سوی دمشق و تنگتر کردن محاصرهٔ حلب هستند و جاده های استراتژیک را قطع نموده اند.
    اگر «سپاه توانمند قدس» و تمامی اوباشان لبنانی؛ عراقی؛ افغانی؛ کثافتستانی اش که مجموعاً بیش از ۵۰ هزار نفر هستند؛ باز هم بی لیاقتی نشان دهند و روسها چند ضربهٔ بزرگ (سقوط جنگنده هایشان) بخورند و از طرف دیگر شاهد هیچگونه پیشرفتی در جبهه ها نباشند؛ چه بسا روسها از معرکه خارج شوند و مذاکرات وین شکل دیگری به خود بگیرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تنها کافی است به عنوانی که از طرف خبرگزاریهای دروغ پرداز به «محمد علی جعفری» میدهند و او را «سرلشکر» خطاب میکنند؛ بیندازید. همه میدانند که ماجرای «استراتژی موزائیکی» و «جنگهای نامتقارن» را این الدنگ بی مایه؛ براه انداخت و همهٔ «آریایی نژادهای باهوش شیعه مسلک» از فرط میهن پرستی؛ اشک شوق بر چشمانشان نشست. شاید هم به یاد «جنگاوران پارت» (بنیانگذاران نبردهای پارتیزانی) افتادند؟؟!! ....
      امّا اکنون میبینیم که این «خدایان فوتوشاپی علوی»؛ مانند «عفیر» در گِل مانده اند و از ترس اینکه «پدرخوانده پوتین» کنار بکشد؛ بر خود میلرزند.
      نمیدانم که با بیماری «هاری» در «سگها» چقدر آشنا هستید؟
      سگی که بترسد؛ به طور غریزی دُم خود را لای پاهایش میگذارد.
      یکی از سیمپتومهای بیماری هاری در «سگها»؛ همین «عادت غریزی سگهای ترسیده» است. امّا سیمپتوم دیگر بروز «حالت تهاجمی» در همان سگهای وحشت زده میباشد.
      «سرجوخه محمد علی جعفری» اکنون به شدت وحشت کرده و در عین حال؛ سخنان «حماسی» میگوید.
      «سرجوخه جعفری» بهتر از همه میداند که «تمامی وجود سپاه پاچاهارداران» فقط و فقط یک «وجود فوتو شاپی» است.
      ۱- دیروز «بمب اتم حق مسلّم ماست» بودند .... اکنون روزی ۱۰ بار شلوار عوض میکنند.
      ۲- تنگهٔ هرمز می بستند و صدها قایق تندرو داشتند. اکنون حتی سخنی از وجود آنها نیست.
      ۳- امروز خیلی «موشکی» شده اند و حتّی «اسرائیل» هم میگوید که در «جنگ تکنولوژیک با رژیم انگلهای صفوی» است؛ امّا هیچکس تا به حال آن «نقطه» را که این «موشکهای نقطه زن» میتوانند بزنند را ندیده است.
      در آینده ای نزدیک؛ خواهید دید که «شهرهای زیرزمینی موشکی در عمق ۵۰۰ متری» نیز فقط «گوز پرصدا» بوده است.

      حذف
  30. میخواهم در نوشتهٔ بعدی؛ ادامهٔ نوشتارهای «چرا آخوندهای شیعه از بهائیت نفرت دارند؟» که ۲ بخش از آنرا منتشر کرده ام بپردازم.
    شاید بهتر باشد؛ برای مدّتی کوتاه؛ به جای شنیدن صدای انفجارها و اراجیف خبرگزاریهای شارلاتان؛ نگاهی به تاریخ ۲۰۰ سالهٔ خود بیندازیم. ریشه ها در آنجا هستند.

    پاسخحذف
  31. سازمانهای قدرتمند «احرار الشام» و «جیش الاسلام»؛ پیروزی «اردوغان» و حزب «عدالت و توسعه» را تبریک گفتند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سازمان «احرار الشام» یک سازمان «سلفی - جهادی» است که گرایشهای «جهادی بین المللی» دارد و شهر شیعه نشین «الزبدانی» که توسط اوباشان رژیم انگل فرزانه (سپاه قدس و حزب الله لبنان) و سرمایه گذاریهای کلان توسط پولهای سیاه (پولهای فروش مواد مخدّر) ساخته و پرداخته شده است (بخشی از مرکز پولشویی کارتل مواد مخدّر فرزانه)؛ در محاصرهٔ «احرار الشام» است و تمامی تلاشهای «سپاه توانمند فوتوشاپی قدس» و حزبلبلیهای لبنان؛ برای شکستن محاصرهٔ «الزبدانی» شکست خورده اند و با میانجیگری «اردوغان» چیزی شبیه میانجیگری اکبر بهرمانی در اوایل انقلاب در لبنان برای آزادی گروگانهای فرانسوی (گروگان بگیر و میانجیگری کُن)؛ مدّتی آتش بس اعلام شد که البته با پرداختن باج سبیل اردوغان و میانجیگری او برقرار شد. این شهر شیعه نشین که باید آنرا «هروئین آباد» و یا «کوکائین آباد» نام نهاد؛ همچنان در محاصرهٔ «احرار الشام» و به صورت «گروگان» مانده است.
      سازمان «جیش الاسلام» نیز یک سازمان «سلفی - جهادی» است که ایده های «جهاد بین المللی» ندارد و بیشتر تحت الحمایهٔ عربستان سعودی است.
      این سازمان اکنون با «القاعده» و «داعش» روابط نزدیکی دارد ولی تاریخچهٔ خون آلودی با «داعش» دارد.
      حال شاید خوانندگان این وبلاگ به بخش مهمی ازداستان زیبای سوریه و عربده های «انگل حسن نصرالله» حزب الله لبنان و حرم های مقدس و دفاع از «حرمهای کوکائین و هروئین» و «حرم بسیار مقدس پولشویی»؛ دست یافته باشند.
      «محور مقاومت» که «انگل فرزانه» از آن سخن میگوید؛ «کارتل مواد مخدر و پولشویی» است.

      حذف
    2. 2 تا لینک تقدیم میشود . یکی .ما آریایی هستیم .عرب نمیپرستیم. و دومی معترضین همراه دکیر نوری زاد. آنتراکی هست اگه دوست داشتین ببینید. و اگر ندیدید. https://www.youtube.com/watch?v=ooYN1rp61gY&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=GWvrBm5_dXY&feature=youtu.be

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      سپاس فراوان از فرستادن این دو لینک.
      امّا سخنی با «امید دانا» که من او را «امید نادان» میخوانم دارم:
      اگر ما آریایی هستیم..... عرب نمیپرستیم.....
      پس بهتر است که دنباله رو «سیّد رضا دیبای تازی پرست و نگران آیندهٔ اسلام» راه نیفتی.
      یک بام و دو هوا در بهترین و خوشبینانه ترین تفسیر یعنی «نفهمیدگی» و در واقعی ترین تفسیر یعنی «شارلاتانیسم فرصت طلبانه».

      حذف
  32. کل ج . اسهالی در یک صفحه. آنایز جالبی هست. https://www.balatarin.com/permlink/2015/11/3/3991420

    پاسخحذف
  33. این هم یکی دیگر از مزایای کمک به داعشی های لیبی در سركوب قذافی هر چند برنامه ریزی شده است.

    داعش جزئیات جدیدی درباره سقوط هواپیمای روسی منتشر کرد
    » سرویس: بين الملل - فرامنطقه اي
    کد خبر: 94081206720
    سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
    1446373739237_963.jpg

    روزنامه ال تمپو ایتالیا به نقل از حامیان داعش نوشت که شاخه این گروه تروریستی در مصر سندی درباره چگونگی سرنگونی هواپیمای مسافربری روسی با موشک s-125 منتشر کرده است.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این روزنامه نوشت که داعش در این سند هشت صفحه‌ای مدعی است قادر است نقش خود را در سرنگونی هواپیمای مسافربری روسیه ثابت کند.

    این روزنامه به نقل از پایگاه‌های وابسته به داعش افزود که این گروه تروریستی آماده انتشار یک فایل ویدیوئی در این باره است.

    داعش در این سند مدعی است که با موشک s-125 که در واقع جزو موشک‌های سام روسیه است این هواپیما را سرنگون کرده است.

    این روزنامه نوشت: ادعای داعش نشان می‌دهد که این گروه تروریستی بخش اعظمی از زرادخانه معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در مجاورت با مصر را در اختیار گرفته است؛ زرادخانه‌ای که سلاح‌های پیشرفته سام زمین به هوا و سلاح‌های دیگر روسی را داشته است.

    منابع مصری اخیرا از سقوط یک هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینای مصر و کشته شدن تمامی سرنشینان آن خبر دادند.

    پس از این اتفاق داعش مدعی شده بود که مسئولیت سرنگون کردن هواپیمای مسافربری روسیه را برعهده دارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      از مطلبی که فرستادید سپاسگزارم.
      امّا اینگونه مطالب برای خوانندگان این وبلاگ مانند «نان کپک زده» است. همان روزی که هواپیمای مسافربری روسها در صحرای سینا سرنگون شد؛ شاید این وبلاگ نخستین رسانه ای بود که انگشت اشاره را به «شاخهٔ صحرای سینا»ی «داعش» نشانه رفت.

      حذف
  34. روسیه: ماندن یا کناره‌گیری بشار اسد فرقی برای ما ندارد

    .................
    همچنان که کژدم گرامی گفت دیگه علی می مونه حوضش نه ببخشید علی می مونه بشارش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      باید چند مسئلهٔ دیگر را نیز در نظر گرفت.
      ۱- چینیها به روسها هشدار دادند که ادا و اطوار جنگ سرد را کنار بگذارند؛ زیرا دخالت مستقیم روسها در سوریه نه تنها مسئلهٔ نفوذ داعش در آسیای مرکزی را حلّ نخواهد کرد؛ بلکه میتواند آنرا سرعت بخشد.
      ۲- آمریکا ۱۲ فروند جنگندهٔ F15 به ترکیه منتقل کرده است که ویژهٔ نبردهای هوایی هستند. این جنگنده ها میتوانند مشکلات زیادی برای روسها تولید کنند.
      ۳- ناو جنگی آمریکایی که چند روز پیش وارد دریای جنوب چین شد و چینیها «جیغ و ویغ» راه انداختند؛ میخواهد دوباره به دریای جنوب چین باز گردد و ببینند که جیغ و ویغ چینیها تا چه حدّ جدی است؟ آیا میخواهند جنگ کنند؟ یا میخواهند تولید و تجارت کنند؟
      ۴- «نیروی قدس» بالاخره از پشت پرده بیرون آمد و تمامی تواناییهایش را در سوریه و عراق و یمن به نمایش گذاشت که نتیجه اش «بی آبرویی کامل» بود. لذا بهتر است این نیروها را به کلانتریها منتقل کنند.
      لذا روسها باید دچار حماقت شده باشند که بر روی این «حیف نانها» حساب باز کنند. در یک ماه اخیر نیز روسها به اندازهٔ کافی آنچه را که باید میدیدند؛ دیدند. اگر هم فکر میکردند که با پشتیبانی هوایی میتوانند این «حیف نانها» را تکانی بدهند؛ دیدند که نشد.
      ۵- سفیر روسیه در افغانستان پیشنهاد قبلی روسیه برای کمک به دولت افغانستان برای مبارزه با آنچه که «تروریسم» مینامند را دوباره تکرار کرد.
      ۶- سرنگون شدن هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینا نیز یک هشدار مؤثر بود.
      ۷- آمریکا توانست از «داعش» به عنوان «طرح مکمّل استراتژی آسیا پاسیفیک آمریکا»؛ به نحو احسن استفاده کند.

      حال باید دید که آیا «شاگرد تنبل آخر کلاس»؛ بیدار میشود؟ و میخواهد که دیگر تنبل نماند؟
      حال اگر سیگنالهایی که روسها میفرستند؛ واقعی باشند. سناریوهای محتمل به قرار زیر خواهند بود:
      ۱- پوتین؛ گوش «انگل فرزانه» را میپیچاند و در برابر آن تضمین میدهد که رژیم انگلها به صورت سازمانیافته از سوریه عقب نشینی کنند.
      عقب نشینی در سوریه عقب نشینی در لبنان و عراق را نیز به دنبال خواهد داشت.
      ۲- «انگل فرزانه» تنها بماند و مجبور شود که چندین لشکر به سوریه اعزام کند. در این صورت باید به جنگ مستقیم با کشورهای منطقه تن در دهد. که احمقانه ترین حرکت احتمالی است.

      آنهایی که خود را «تحت الحمایه» قرار میدهند؛ در نهایت باید به ساز «ارباب» برقصند.

      حذف
  35. جناب کژدم در صورت عقب نشیتی اغا از بین رفتن عقبه استراتژیکیش(نفوذ استراتژیکی)و امدن به داخل مرزها درجه اسیب پدیری رژیم منحوس به چه صورتی درخواهد امد و سناریوهای اینده ان به چه شکلی خواهد بود...با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آنچه را که شما «عقبهٔ استراتژیک» و یا «نفوذ استراتژیک» مینامید. من هرگز به این شکل ندیده ام. رژیم اسلامی ایران؛ هرگز نفوذ استراتژیک در جایی نداشته است. البته نمیگویم که رژیم آرزویش را نداشت و یا طرح نداشت؛ بلکه میگویم که طرحها همگی «بنیاد بر باد» بودند. برای داشتن «نفوذ استراتژیک» باید کشوری قدرتمند بود؛ تا بتوان از حوزهٔ نفوذ دفاع کرد.
      رژیم اسلامی ایران؛ تمامی قدرتش در ۲ سال تحریم «نیمه جدّی» اقتصادی؛ در هم فرو ریخت و تمامی مهره هایش یکی پس از دیگری مانند «دومینو» شروع به افتادن کردند. نه توانایی نظامی درگیری مستقیم دارد و نه توانایی اقتصادی دارد تا بتواند پاسخگوی یک رو در رویی بزرگ باشد. بارها نیز گفته ام که تشکیل سازمانهای مزدور که حقوقشان را نیز باید از تهران و یا «پول مواد مخدر» تأمین کرد؛ نمیتوان حوزهٔ نفوذ پایدار بوجود آورد و تنها میتوان «مگسان دور شیرینی» درست کرد.
      امّا در رابطه با پرسش شما؛ باید بگویم که رژیم صفوی حاکم بر ایران؛ حتي با بازگشت به خانه؛ باید منتظر «تصفیه حسابهای کهنه» باشد. پروندهٔ «آمیا»؛ «ظهران عربستان»؛ «انفجارهای بیروت در دههٔ ۸۰ میلادی»؛ «پروندهٔ قتل رفیق حریری»؛ «پروندهٔ کارتل مواد مخدر در آمریکای لاتین»؛ «خلع سلاح حزب الله لبنان» و دهها پروندهٔ ریز و درشت دیگر؛ که میتوانند نفس «انگل فرزانه» را بگیرند؛ و باید دانست که «بازگشت به خانه» نتیجهٔ پذیرفتن «شکست» خواهد بود. لذا رژیم صفوی با از دست دادن داراییهایش به مراتب از آنکه در «مذاکرات ۱+۵» ایفای نقش کرد؛ بسیارضعیفتر عمل خواهد نمود. گروگانگیری آن شخصیت «لبنانی - آمریکایی» نیز که به امید مبادلهٔ زندانیان صورت گرفت اثرات منفی زیادی در روابط آیندهٔ رژیم صفوی با دنیای خارج خواهد داشت.
      مشکل بسیار بزرگ داخلی رژیم؛ کنار گذاشتن سپاه پاچاهارداران از پروژه های اقتصادی خواهد بود؛ زیرا بدون چنین رویکردی؛ هیچ کشوری به سرمایه گذاری در ایران رغبتی نشان نخواد داشت و حداکثر اینکه رابطهٔ تجاری «کالاهای مصرفی» را گسترش دهند. امّا اگر رژیم به این سمت برود؛ دچار تنشهای داخلی و تصفیه های درونی و چه بسا درگیریهای داخلی خواهد گردید.
      رژیم انگلهای صفوی مسلک؛ اکنون در شرایط «آچمز» به سر میبرد و دستش از همه جا کوتاه است.
      انتخابات پیش روی نیز یک قوز بالای قوز است.
      از نظر من به خاطر نبودن یک اپوزیسیون قوی (هر آنچه که به نام اپوزیسیون میبینید دارو دسته های شارلاتانها است و اگر ساکنین ایران فریب این دار و دسته های فرصت طلب را بخورند؛ حتّی در صورت سرنگونی رژیم؛ به زرق و برقهای قلّابی مانند KFC دست خواهن یافت و نه چیزی بیشتر.)؛ تصور اینکه رژیم سرنگون خواهد شد؛ تصوّری توخالی است. امّا این شانس نیز وجود دارد که چنین اپوزیسیونی شکل بگیرد (البته من این شانس را بسیار ضعیف میبینم).
      آنهایی نیز که چشم به برداشته شدن تحریمهای نفتی دوخته اند؛ باید از خود بپرسند که: «تا کی میخواهند نفت بفروشند و شکم صاحب مردهٔ شان را پُر کنند؟».
      جهان در حال شکوفایی فرا صنعتی و تجاری است و ساکنین ایران چهار نعل به سوی دوران «ناصر الدین شاه» میروند و تمامی درکشان از «دنیای مدرن»؛ مزخرفاتی از قبیل «ازدواج سفید»؛ «کافه تریا»؛ «اینترنت پر سرعت» است. البته اینرا نیز بگویم که «اینترنت پر سرعت» برای کشورهایی که آهنگ کار و تلاش شتاب بالایی دارد؛ به شدت مورد نیاز است. امّا برای اقتصادی در حدّ اقتصاد انگلی حاکم بر ایران؛ فقط «زرق و برق» است (مثل برج میلاد فرزانه).

      حذف
  36. خوانندگان گرامی
    یکی از نکات بسیار مهمی که «هر کسی که بخواهد وارد دنیای سیاست شود» باید بداند این است که:
    «تغییر جهت های» یک سازمان سیاسی و یا یک گروه سیاسی و دولتها (منظورم حرفه ای ها هستند و نه قارچهای شبه سیاسی و شارلاتانهای بند باز)؛ یک شبه و ناگهانی تغییر نمیکنند؛ بلکه زمانی که «مجموعه ای از Element» ها که میتوانند به «پیروزی» و یا تبدیل شدن به «اهرمهای فشار برای مذاکره» بینجامند؛ به «خاکستر» تبدیل میشوند؛ «تغییر جهت پیشبینی شده و برنامه ریزی شده از قبل» انجام میگیرد و مانند بازی «شطرنج»؛ آنکه در «پیش بینی آیندهٔ روند بازی» درجهٔ بالاتری از «هوش» را نشان بدهد؛ برندهٔ میدان خواهد بود.
    در «آیین شمنی»؛ آنچه که «ارجحیّت دارد» دیدن آینده های بسیار دورتر از دیگران است. این آینده نه به «امدادهای غیبی» و نه حتّی به «اشتباهات رقیبان» بلکه به «عمق و گسترهٔ توانایی دیدن» بستگی دارد.
    در دنیای واقعی و بویژه در دنیای «بازیها» هیچ «بازیگری» با «گوز» باطل نمیشود؛ بلکه به «تدریج» میمیرد.
    شاید «بازیگران بمیرند»؛ امّا «بازی» با بازیگران دیگر ادامه می یابد. امّا هر بازی جدید که شکل بگیرد؛ بخشی از «گذشتهٔ بازی» را با خود به یدک خواهد کشید.
    آنکس که اکنون «یاحسین میرحسین» میگوید؛ بر خلاف تصور سطحی خود که ظاهراً میخواهد دروازه ای برای آینده باز کند؛ در حال بازی دادن «یک گذشتهٔ ننگین در ساختار آینده» است.
    امیدوارم که فهمیده شوم.

    پاسخحذف
  37. کژدم گرامی علاوه بر مشکلات بالا و اعتصابهای گسترده کارگری و معلمان و پرستاران عزیز خبری از ایران گرفتم که در 11 ابانماه جاری جانبازان و آزادگان و رزمندگان و بازنشسته شدگان نیروهای مسلح که قبل از سال 88 بازنشسته شده اند . در مقابل ساختمان وزارت دفاع رژیم در تاریخ مذکور جمع شد ه اند که برای عدم رسانیه ای شده آن تحصن آنانر ا به سالن آمفی تئاتر وداجا برده اند و بعلت متشنج شدن جلسه و مسخره کردن مسئولین چاخان گوی سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح . در آخرتعدادی را بازداشت موقت وآنانرا پس از آنکه موبایلهای آنان را از عکسها و قیلمهای گرفته شده پاک کرده اند آزاد ساخته اند . !! وبازنشستگان مذکور گفته اند چنانچه تا پایان ماه جاری حقوق آنان با بازنشستگان استخدام شدگان در جمهولی اشغالگر همسان سازی نشود . مجددن درجلوی مژلس طویله اسهالی دست به اعتراض خاهند زد.و قبلن نیز با تمامی نهادهای بین المللی موضوع اعتراض خود را برای جهانی شدن هماهنگی خاهند ساخت. جالب اینستکه که رژیم سر پاستارانیکه قبل از سال 88 بازنشسته شده اند نیز بهمین نحو میلیونها تومان در 6 سال کلاه گذشته {میانگین ماهی 800000 هزار تومان}که کار عنتری نژاد منگول در اجرای من درآوردی و خود سرانه قانون خدمات کشوری بوده و تعدادی از آنان نیز در محل مذکور بوده اند. این ملاها به ماتت خود نیز رحم نکرده و به آن نیز صور زده اند .

    پاسخحذف
  38. اهداف عملیات «انتقام سخت» سپاه پاسداران در سوریه تغییر یافت

    «آمدنیوز» : پس از تلفات بالای نیروهای وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران در سوریه، که طی عملیات «انتقام سخت» به وقوع پیوسته است، این نیرو اهداف عملیات و استراتژی خود در سوریه را تغییر داده است.

    بنا به گزارش خبرنگار ما از سوریه، عملیات «انتقام سخت» که با شعار «آزادسازی حلب حتی به قیمت کشته شدن ۱۰۰ هزار نفر» از روز هشتم محرم‌ (۳۰ مهر/۲۲ اکتبر) در محور حلب آغاز شده بود، به دلایل متعددی از جمله «بالا رفتن تلفات» نیروهای ایرانی و حزب الله لبنان و «پیشروی» گروه‌های معارض بشار اسد در جبهه‌های مختلف، با تغییر اهداف عملیاتی از سوی مقامات بالای سپاه پاسداران همراه شده است.

    بنا بر آخرین اطلاعات دریافتی، اکنون اهداف عملیاتی سپاه پاسداران صرفا بر «آزادسازی» مناطق شیعه نشین فوعه، کفربا، نبل و الزهرا با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت استوار شده و قرار است پس از رفع محاصره کامل از این مناطق، «الگوی» مبارزات حزب الله لبنان از سال ۱۹۸۲ تا ۲۰۰۰، که منجر به آزادسازی جنوب لبنان شد، جایگزین سایر طرح‌های عملیاتی در مناطق شمال و غرب سوریه شود.

    «الگوی عملیاتی حزب‌الله لبنان» به عنوان یک «اصطلاح» در نیروی قدس سپاه پاسداران استفاده می‌شود. بر اساس این الگو، نیروهای عملیاتی از مناطق آزاد شده نزدیک به خط دشمن، اقدام به عملیات و پاتک تهاجمی می‌کنند. حزب‌الله لبنان در عملیات‌هایی که از سال ۱۹۸۲ تا ۲۰۰۰ در جنوب لبنان انجام داد، از این الگو استفاده کرد که در نهایت موجب ترک نیروهای اسرائیلی از جنوب لبنان شد.

    در این الگو قرار است پس از رفع محاصره، مناطق آزاد شده تحت «حمایت‌های سنگین» لجستیک و آموزشی توسط ایران و حزب الله قرار گیرند تا با حملات پراکنده چریکی به صورت تدریجی، مناطق شمالی سوریه آزاد شوند.

    مجموع تلفات نیروهای حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران در سوریه، تاکنون دست‌کم ۵۰۰ نفر ارزیابی شده است.

    f

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. f گرامی
      آمد نیوز به زبان بی پیرایهٔ کژدمی؛ «کُس شعر» میبافد.
      بنشینید و ببینید که این قرمساقهای مزدور «دلارهای خیابان پاستور» و «دلارهای هروئین و کوکائئن»؛ در آیندهٔ نزدیک چه شکستهایی خواهند خورد و به «درک اسفل السافلین» فرو خواهند افتاد.
      این «پدر ناشناسهای صفوی مسلک» برای فریب «الاغهای حزبلبلی» هر روز یک «داستان نو میکنند آغاز» که نه «سر» دارد و نه «تَه».
      من (کژدم) به الاغهای حزبلبلی میگویم که این «تشتک نیوزها» شمارا «کیر» کرده اند.

      حذف
  39. اکنون پس از درگذشت شخصی به نام «احمد چلبی»؛ رسانه های غربی به شایعه ای که خودشان در رابطه این شخص پراکندند؛ میخواهند جانی دیگرباره ببخشند.
    گفته می شد که «احمد چلبی شیعه مسلک» شخصی بود که آمریکا و انگلستان را فریب داد؛ تا «گور صدام» را بکنند و در وانفسای تبلیغات ضد «جبههٔ شرارت» که از طرف «جورج بوش» براه افتاده بود؛ این قهرمانی به نام «احمد چلبی» بود که موجب تغییر جهت خشم «جورج بوش» و «تونی بلر»؛ از حمله به ایران؛ به سمت «حمله به «عراق» تغییر داد.
    من (کژدم) به شما میگویم که «احمد چلبی» برای ویرانی خاورمیانه و دوباره سازی آن از طرف «غرب» به میدان کشیده شد.
    احمد چلبی؛ غرب را فریب نداد؛ بلکه نقش او مانند نقش دوباره سازی شدهٔ «جمال الدین اسد آبادی» و «لورنس عربستان» بود. احمد چلبی بر خلاف تصوری که شیعیان و به همراه آنها رسانه های غربی به خورد احمقها میدهند؛ «نوکر آمریکا و انگلستان» برای سرنگون کردن؛ ستونهای خاورمیانه بود.
    حرکتی که به بهانهٔ «گزارشات احمد چلبی» در خاورمیانه با حمله به عراق آغاز شد؛ اکنون به «شخم زنی خاورمیانه» انجامیده است و در خوشبینانه ترین تحلیل؛ باید گفت که «ظهور داعش» محصول مشترک «احمد چلبی - جورج بوش - تونی بلر» است.
    آمریکا و انگلستان؛ «احمد چلبی» را ساختند و بر اساس گفته های او حکومت صدام» را سرنگون کردند (مزخرفات تبلیغاتی) تا «لانهٔ زنبور شیعی» بوجود آید و در برابر آن «لانهٔ زنبور سُنّی» (داعش) تولید گردد.
    این لانه های زنبور؛ اکنون در حال «ثمر بخشی» هستند.
    لذا آنکه «احمد چلبی» را «قهرمان فریب آمریکا» می انگارد؛ توسط آمریکا به «وادی ویرانی» کشانیده شده است.

    پاسخحذف
  40. آنکس که اکنون «یاحسین میرحسین» میگوید؛ بر خلاف تصور سطحی خود که ظاهراً میخواهد دروازه ای برای آینده باز کند؛ در حال بازی دادن «یک گذشتهٔ ننگین در ساختار آینده» است.
    امیدوارم که فهمیده شوم. .زیبا و عالی بود کژدم.مرسی

    پاسخحذف
  41. بالاخره معمای سرنگونی هواپیمای مسافربری روسیه؛ حلّ شد.
    آنچه که موجب سرنگونی این هواپیما شده است؛ «موشک سام» نبوده است. بلکه آن «جسم خارجی» یک بمب کارگذاشته شده در «سطح خارجی هواپیما» بوده است.
    امّا آنچه که نه تنها تغییر نکرده است؛ بلکه اثبات شده است؛ این است که:
    داعش این هواپیما را سرنگون کرده است. لذا پلیس اطلاعاتی امنیتی مصر و کارشناسان روسیه به دنبال «بمب گذار» هستند.
    اکنون هواپیمای روسی دوّم که در سودان سقوط کرده است؛ مورد بحث است.
    امّا آنچه که بیش از هر چیزی به نمایش در آمده است دخالت مستقیم روسیه در معادلهٔ سوریه و انفجار ۲ هواپیمای روسی در فاصلهٔ زمانی کمتر از یک هفته میباشد.
    امّا از نظر من جالبتر از همهٔ این ماجراها؛ ماجرای «سپاه توانمند و افسانه ای قدس» و «آریو برزن عارف = گروهبان حاجی بادمجان» است که از ترس تلفات سنگین تر و «فرار از شهادت و پیوستن به الله باری تعالی»؛ طبق گنده گوزیهای تبلیغاتی رژیم انگلهای صفوی حاکم بر ایران؛ .... «تغییر استراتژی» داده است.
    یعنی از «استراتژی انتقام سخت» به «استراتژی کوچهٔ علی چپ» روی آورده است.
    معنی دیگر این «تغییر استراتژی» این است که «خزانهٔ سپاه پاچاهاردارن» در حال خالی شدن از «دانه درشتها» است. البته اینکه این «ماسه ها» را «دانه درشت» میخوانم؛ به خاطر مقایسهٔ «ماسه» با «پودر» است.
    نتیجه اینکه:
    اگر ساکنین ایران؛ که اینهمه از سپاه پاچاهارداران میترسند؛ باید در کلاسه بندی مبارزه؛ آنها را در گروه «پوخ ها» کلاسه بندی کرد. (خاک برسرهای شکمبارهٔ حیف نان و منتظر سبد غذایی و آش نذری)
    امّا باز هم این پرسش که: «آیا روسها آنقدر احمق شده اند که بر روی این اوباشان ترسو» حساب باز کنند؟ یا اینکه باید این حساب بانکی را ببندند؟
    پاسخ این پرسش پیش «ناپلئون بناپارت پوتین» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (ادامهٔ بالا)
      اگر به نوشته های چند سال پیش من (کژدم) نگاهی بیندازید؛ خواهید دید که بارها گفته بودم که «ژنرالهای قلّابی محمد رضا پهلوی» حتی «پشم خایهٔ قاسم سلیمانی» هم نیستند.
      در شرایط کنونی و با کمال تأسف باید به عرض «سلطنت طلبان خایه لیس سیّد رضا دیبا» برسانم که فقط تصور کنند .... و ... بازهم فقط تصور کنند که اگر به جای «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی»؛ «سرلشکرهای دروغینی مثل ازهاری و قره باغی و صانعی» را داشتند؛ باید به صحراهای «قره قوم» فرار میکردند.
      آیا در خانه کَس است؟
      پس .... یک حرف بس است.

      حذف
    2. من (کژدم) هیچ ادعایی ندارم.
      امّا به شما قول میدهم و به قول انگلیسی زبانها I Give you my word که تنها و تنها در این وبلاگ با تصاویر بزرگ و تحلیلهای نزدیک به واقعیتهای موجود و پیشبینی ها آشنا خواهید شد.
      من هرگز دست به عصا راه نمیروم.
      من هر آنچه که هست و هر آنچه که «خواهد بود» را میگویم.
      امّا متاسفانه؛ «شعاع دید من» محدود است.

      حذف
  42. کژدم خواستم به نوبه خودم از شما تشکر کنم می توانم بگویم که در این یک سال و نیم که خواننده مطالب شما بودم بسیار یاد گرفتم و زاویه دیدم وسیع تر شد و با سخنان خود که ظاهری تلخ دارد باعث یک تکانه فکری می شوید اما متاسفانه بسیاری از ساکنین ایران این سبک و سیاق را دوست ندارند پون انها عاشق روزمرگی و حرفهای تکراری هستند برای همین هست که خواننده هایت هیچگاه پرشمار نخواهند شد چون نوشته هایت با روحیه خواننده های چه ساکن ایران و چه ایرانی تیار حتی تطابق ندارد اما شما کارت را همچنان محکم و استوار ادامه بده که حتی بیرون کردن یک نفر از تاریکی بسیار ارزشمند هست
    با تشکر

    پاسخحذف
  43. کژدم در این کامنت 23/39 فکر کنم می خواستی به موضوع عقب ماندگی کشور گل و بلبل قبلی و حزبلبلی فعلی اشاره کنی. که همیشه از سر تا ته یک کرباس بوده اند. این حاجی بادمجا نها هم وجه مشتر کشان ایدئو لو ژیک بودن انهاست. و گر نه اصلا مغز نظامی ندارند. در جنگهای فعلی این موضوع مشخص می شود... اما یک سئوال؟ ایا ممکن است که ایرانی ها در حال بازی با داعش باشند؟ و این بازی را به نوعی به نفع منافع خود بدانند؟ ایا ادامه نبرد تدریجی با داعش برای منافع این هرزه ها منفعتی ندارد؟ یا برعکس برای انها خطر ناکتر است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      داعش برای تغییر منطقه ای به وسعت «از آفریقا.... تا .... آسیای مرکزی» و طرح مکمل استراتژی «آسیا پاسیفیک آمریکا»؛ طراحی شده است.
      سربازانش «از همه جا رانده شده های جنایتکار بالفطره» هستند.
      بازهم باید آن گفتهٔ «سلطان بندر» را تکرار کنم که گفته بود:
      «ما حیواناتی در قفس داریم که اگر آزادشان کنیم؛ باید شکرگزار نیروهای القاعده باشید».
      این حیوانات اکنون از قفس بیرون آمده اند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      ابوعلی سینا یک «زنبارهٔ تمام عیار» بود.
      روزی به او گفتند که با اینهمه زنبارگی؛ طول عُمرت کوتاه میشود.
      ابوعلی سینا در پاسخ گفت:
      « من به عرض زندگی بیشتر از طول آن اهمیت میدهم».

      این داستان را به عنوان «مثال» آوردم؛ تا بگویم که : من به تعداد عریض و طویل خوانندگانی که نهایت کارشان به قول شاهین نجفی گرامی به «لای پای مریم» ختم میشود؛ کاری ندارم.
      «انجمنهای پیشگامان کاویانی قلّابی» را فراموش کنید. «ا.و..گ.ا» قلّابی را فراموش کنید؛ هرچند که در «گورستان ستون راست این وبلاگ» دفن شده اند و گورستانی که من ساخته ام؛ تاریخ ننگین آنهاست و تنها دلیل زیستن آنها در ستون راست این وبلاگ؛ «ثبت تاریخچهٔ خیانت آنها» است.
      من تنها «نخستین انجمن پیشگامان کاویانی» را که با همکاری توانمند آنها؛ توانستیم «آیین ریشه ای نوین» را پی ریزی کنیم؛ تأیید میکنم.
      از نظر من ؛ هیچ اهمیتی ندارد که تعداد «خواننندگان لای پای مریمی و یا عرق خور»؛ زیاد و یا کم شوند.
      من نیز مانند ابوعلی سینا؛ به «عرض زندگی» بیشتر از «طول زندگی» اهمیت میدهم. انقلابیون «لای پای مریمی» بسیارانند (اکنونیان و هیچکارگانی که بازیچهٔ کیرشان هستند = طول زندگی).
      من به دنبال آفرینش و یا بیداری کسانی هستم که به عرض زندگی اهمیت میدهند. اینچنین موجوداتی؛ نمیتوانند از پیشروی باز داشته شوند؛ زیرا «اکنونیان» و «هیچکارگان» نیستند.
      بلکه: «آفرینندگان آینده» هستند.
      «امروز» فقط «امروز» است .... امّا «فرداها» بسیارند.
      من در جستحوی شکار «آفرینندگان فرداها» هستم. بقیه را «توده ها» که بارها توضیح داده ام بشمار.

      حذف
  44. پس از تولید «کرم مستراح هایی» از قبیل «مخملباف» و «سیّد ابراهیم نبوی» و «اکبر گنجی». مدتی نیز هست که حکومت انگلهای صفوی؛ موجودی به نام «شهیر شهید ثالث» را به BBC فرستاده است؛ تا با آسمان و ریسمان بافتن؛ سوراخ سمبه های نظریه پردازی آبدوغ خیاری را پُر کند.
    این کرم مستراح تازه تولید شده حتّی به «پس و پیش بودن وقایعی» و استفاده از مزخرفات نمایش «هنرپیشه های اسرائیلی» نیز به عنوان «سند» می نگرد.

    شهیر شهید ثالث؛ اکنون برای سرپوش گذاشتن و ماست مالی کردن «شکستهای سپاه توانمند و افسانه ای قدس» و امید و دلداری دادن به «حزبلبلی ها» به میدان آمده است.

    http://www.bbc.com/persian/iran/2015/11/151104_l10_sss_iran_syria

    (دنباله در پایین)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زمانی که «ناتانیاهو» میگوید که از «بمب اتمی و موشکهای شیعه مسلک» میترسد؛ مخاطب او سازمانهای نظامی و اطلاعاتی نیستند. همچنین زمانی که «رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل» میگوید که «جنگ تکنولوژیک بین اسرائیل و ایران» در جریان است و این تفاوت در حال از میان رفتن است و به «همسنگ شدن تکنولوژیک ایران و اسرائیل» خواهد انجامید

      http://www.radiofarda.com/content/f12-israeli-intelligence-says-iran-closing-technological-gap/27338742.html

      باز هم مخاطب او «مراکز حرفه ای سیاسی و نظامی» نیستند. زیرا تمامی اینگونه مسائل؛ «بدون سر و صدا» در مراکز حرفه ای مورد بررسی قرار میگیرند. لذا اینگونه سخنها فقط یک هدف را مورد بمباران تبلیغاتی قرار میدهند و آن هدف چیزی به جز «افکار عمومی» نیست. گویندگان چنین سخنانی در لحظه ای که چنین و چنان میگویند؛ تبدیل به «هنرپیشه» میشوند.
      دنیای «پروپاگاندا» و «تبلیغات»؛ «دنیای هنرپیشه ها» است. نتیجهٔ کار این هنرپیشه ها «بازی سازی» است. آیا هنرپیشه هایی مانند «تونی بلر» و «کولین پاول» و «جورج بوش» را به یاد دارید؟ این هنرپیشه ها با دروغهایی که با لحنی آتشین و به قول هنرمندان با «احساس زیر پوستی» به خورد مردم دادند؛ توانستند «بازی بزرگ حملهٔ نظامی به عراق» را که همچنان ادامه دارد را بسازند.
      اینگونه دروغها در ایران مشتریان زیادی دارند؛ زیرا یکی از خصلتهای ساکنین ایران «عشق به زرق و برق» حتی «با جیب خالی» است.
      برای روشن شدن مشتریان اینگونه تبلیغاتها فقط جملهٔ «جنگ تکنولوژیک بین ایران و اسرائیل» را «گوگل» کنید تا دهها وبسایت «تشتک نیوزی» را که این جملات را با آب و تاب منتشر کرده اند را ببینید.
      اگر به نوشته های «شهیر شهید ثالث» نگاهی بیندازید؛ همان خطی را که «تشتک نیوزها» دنبال میکنند؛ پی میگیرد. خطی که من آنرا «گنده گوزیهای توخالی» میخوانم.
      اگر به سخنان آن هنرپیشهٔ اسرائیلی (رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل) نگاهی بیندازید؛ هیچ سند علمی و فنّی در اختیار شما نمیگذارد؛ بلکه سخنانی پوچ و تو خالی را با استفاده از «نفوذ تبلیغاتی مقام نظامی» خودش به خورد مردم میدهد.
      با یک مثال ساده میتوان اظهارات مزخرف «رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل» را به سطل زباله انداخت:

      آیا تا به حال دیده اید که حاکمیت ننگین صفوی با دانش «بحارالانواری» و فنون مستراح رفتن «کلینی» و جادو و جنبل «حلیةالمتقینی» حتی در یک نمایشگاه بین المللی «فراورده های تکنولوژییک» و یا «تسلیحات نظامی» شرکت کرده و سفارش خرید و تولید گرفته باشد؟
      حال همین جمله را با موقعیت اسرائیل مقایسه کنید تا ببینید که اسرائیل هر ساله در چند نمایشگاه بین المللی صنعتی و نظامی شرکت میکند و به چه میزان سفارش تولید میگیرد؟ تا بدانید که این هنرپیشهٔ اسرائیلی «کُس شعر» میگوید.
      «حزبلبلبی های خودفریب» بزرگترین مشتریان این نوع «کُس شعرها» هستند.

      هر زمان دیدید که کرم مستراحهایی مانند «اکبر گنجی» و یا «شهیر شهید ثالث» به میدان آمده اند؛ بدانید که یا میخواهند به چشمتان خاک بپاشند (حرفهٔ اکبر گنجی) و یا میخواهند مانند «گربه»؛ بر روی «گندی که رژیم صفوی زده است» خاک بریزند تا بوی تعفنش پوشیده شود.

      حذف
  45. کژدم پس روسیه داره چه غلطی می کنه؟

    شماری از گروه های مخالف بشار اسد، پس از نبرد شدید با ارتش سوریه، روز پنجشنبه شهر «مورِک» واقع در شمال «حما» را تصرف کردند. گروه «لِواء فُرسان الحق» از زیرگروه های ارتش آزاد سوریه، و گروه اسلامگرای «جندالاقصی» در این عملیات شرکت داشته اند. این خبر را گروه های شورشی اعلام کرده‌اند و دیدبان حقوق بشر سوریه آن را تأیید کرده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      روسها در حال حاضر دارند با همهٔ طرفها مذاکره میکنند. این مذاکرات را به نوعی «بازجویی» و تلاش برای «ایجاد شکاف» و «خرید زمان برای ارسال نیرو و تجهیزات نظامی بیشتر و تحکیم مواضع نظامی روسیه» نیز میتوان به حساب آورد. از طرف دیگر به نیروهای نیابتی خود (سپاه قدس و بشار اسد و حزب الله لبنان) هم نشان میدهد که اگر چند روز دست از کار بکشد؛ همهٔ دار و ندارشان را از دست خواهند داد؛ لذا قیمت روسیه را باید بالا ببرند و باج بیشتری بدهند.

      حذف
  46. گرچه حتمن این را دیده ای کژدم جان. اما گویا انگل ف باید بفکر خراسان باشد تا فشار اسد آدمکش. افغانستان تقریبن بگا رفته اما نمیذارند کسی بفهمه. کلیه برادران سپاه چهار پایان که آماده شهادتید. بسم ا............... . . حرم خراسان طبسی!! در خطر و بهشت مهیا با حوریان .بشتابید. بشتابید. این سید علی خولک و خرداران دفتر نشین سپاه تا همه شمارو بکشتن ندن . ولکن توهم جنگ نیستند. وصیت نامه یادتان نرود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      میدانم چه میگویید و نظرتان به مطلبی است که «سفارت روسیه در اینترنت = پیک نت» منتشر کرده است. از این خبر که بگذریم (چون غلوّ شده است). یک مسئله به خاطر سابقهٔ تاریخی و مکرّر حتمی است و آن اینکه:
      ۱- روسها یک پای تصویب قطنامه های پایه در سازمان ملل بر علیه رژیم بودند که احمقی نژاد (کوچول موچول رهبر فرزانه) آنها را کاغذپاره میخواند و کشورهای غربی به رهبری آمریکا نیز تمامی سیستم تحریمها را بر اساس همان کاغذپاره ها ساختند و بالاخره «الاغ فرزانه» فهمید که چه غلطی کرده است و تبدیل به «امام حسن» شد.
      ۲- روسها در رابطه با «نیروگاه بوشهر» نیز حسابی با رژیم انگلها بازی کردند و تا آنجایی که میتوانستند؛ انگل فرزانه را دوشیدند.
      ۳- سیستم دفاع ضد موشکی S 300 نیز که تا کنون بازی اش ادامه دارد نیز اظهر من الشّمس است.
      اینکه جاهای دیگر این «رفیق شمالی سرجوخه محمد جعفری»؛ چطوری و تا کجا به اینها فرو کرده است؛ حتماً مهر «فوق محرمانه» خورده است.

      نتیجه اینکه:
      روسها همان بازیها را در سوریه نیز با این «بصیرتیها» و «فرزانه ها» تکرار خواهند کرد.
      روسها وارد بازیهای چندگانه و لایه به لایه شده اند و رژیم انگلهای صفوی را سرمیدواند.
      این الاغها هم به خاطر اینکه چاره ای ندارند؛ همه چیز را غورت میدهند و صدایشان در نمی آید.
      «تشیّع فرزانهٔ صفوی» که آمریکا را «شیطان بزرگ» خواند؛ با «ساری قولو خان = رفیق شمالی» به جفتگیری پرداخت.
      «ساری قولو خان» را از تبریزیها بپرسید تا برایتان ترجمه کنند.

      حذف
    2. این احتمال هم وجود دارد که با توجه به قیل و قالی که «پیک نت» به راه انداخته است؛ روسها با «داعش» نیز مذاکره کرده باشند و یا در حال مذاکره هستند؛ تا از طرف شرق به ایران حمله کند و «امام زمان پوتین» به عنوان ناجی و به دعوت «نیابتیهای فرزانه» در ایران نیز نیرو پیاده کند و برای «آریایی نژادهای بصیرت دار» پایگاههای نظامی «برای نجات ایران» از دست «داعشیهای پدر سوخته» تولید کند.

      حذف
  47. كژدم گرامي باز شما اكسايدت شديد،،، من به هيچ عنوان باور ندارم كه داعش مسئول سقوط هواپيماي روسي باشد،، صرف نظر از عقب ماندگي و اينكه تخصص داعش تنها و تنها در سر بريدن و از ساختمان به پايين پرتاب كردن خود مسلمانها است، خودشان گفتند كه با پرتاب موشك سام هواپيما را ساقط كرده اند و يك فيلم هم در اين رابطه پخش كردند،، حالا پرسش اينجاست كه داعش مگر مرض دارد كه چگونگي سقوط هواپيما را توضيح بدهد كه بعد معلوم بشود كه اصلا اينچنين نبوده؟ فوقش فقط ادعا مي كرد كه ما كرديم و الله اكبر،،،،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود به یارانی که پیام مارا دریافت می دارند و می بینند.
      بسی جای تاسف
      می دانیم که در عرصه ی مبارزاتی ایران یاران در درون و برون مرز با وضعیت فعلی که نیاز به تشریح ندارد خصوصاً برای یارانی که در درون میهن فعالیت دارند که با چه مساعبی گریبانگیر هستند و با این وجود از تمام توان محدود خویش و امکانات موجود از تلاش در حد داشته ها دریغ نکرده و چه بسا ! به دلیل درخواست هایی ! دال بر برون رفت ازوضعیت دیده شدن از حالت سلولی به مطرح شدن انفجاری ! ضربه هایی متحمل شده باشند که برای این جریان نوپا ،براستی زود بود و بسیا رعجولانه که غیراز این نمی توانست باشد که عایدات تبلیغی آن بسی ناچیز در قبال موجودیت کسانی می دانیم که از جمع یاران به چنگال خصم گرفتار آمدند . گرچه آن عملیات نرم چون دیگر عملیات زدن منبع اقتصادی موفقیت آمیز بود و مستندات آنرا برای یاران (ا.و.گ.ا) در جنبش پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران - درون میهن محفوظ است وتنها برای حفظ امنیت یاران و خانواده آنان قرار شد دیده شدن به حداقل ممکن برسد ، اما با قاطعیت اعلام می داریم حرکت آغازشده ی یاران ،در لایه های جامعه هیچگاه متوقف نشد ه و نخواهد شد. که در چند مورد وضعیت ایجاد شده را ما به وبلاگ کژدم ارسال نمودیم اما از دریافت و عدم دریافت آن هیچ پاسخی نگرفتیم و با توجه به سخت شدن ردیابی های امنیتی دلیلی بر سماجت نابجا ندیدیم.
      (ادامه کامنت بعدی )

      حذف
    2. (دنباله ی کامنت قبلی)
      لذا نظر به نوشتار اخیر شما (کژدم) که گویا (کسانی) با زخم زبان و به یاد آوردن کجایند آن پهلوانانت و یا الصاق چند پوستر به تعدادی خودرو در یک پارکینگ عمومی؛ شکیباییتان را به زیرتیغ جراحی کشاندند و علاوه بر ایجاد حس مالکیت و تملک در شما فراتر از هر حدی، نسبت دادن بی دلیل خیانت به (ا.و.گ.ا) ، گویا ناموفق هم نبوده اند.!!

      ... («انجمنهای پیشگامان کاویانی قلّابی» را فراموش کنید. «ا.و..گ.ا» قلّابی را فراموش کنید؛ هرچند که در «گورستان ستون راست این وبلاگ» دفن شده اند و گورستانی که من ساخته ام؛ تاریخ ننگین آنهاست و تنها دلیل زیستن آنها در ستون راست این وبلاگ؛ «ثبت تاریخچهٔ خیانت آنها» است.
      من تنها «نخستین انجمن پیشگامان کاویانی» را که با همکاری توانمند آنها؛ توانستیم «آیین ریشه ای نوین» را پی ریزی کنیم؛ تأیید میکنم.) ...

      شما ما را نمی شناسید و حتی از معنی تحت الفظی مجموعه ی(ا.و.گ.ا) هم بی اطلاعید بنابر این حق الصاق کلمه ی خیانت به (ا.و.گ.ا) را نداشته و شما رابعنوان مالک این وبلاگ و صاحب اختیار بر نوشتار های اغلب خارج ازکنترل خود و نیز افزودن بر وسعت گورستان این وبلاگ مختار می دانیم.

      (ا.و.گ.ا) و پیشگامان جنبش کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران - درون میهن ؛ غیراز مالکیت ملت ایران بر این جنبش و حفظ اطلاعات آن برای ملت ایران؛ هیچ شخص و جریان دیگری را "مالک " نمی داند.

      کژدم ما نیازی به تبلیغات یا تائید شما و کاربران وبلاگ شما که غیر از منزل و محل کار و یک سیستم با فیلترشکن ،جایی دیگر بین مردم دیده نمی شوند نداریم.
      تبلیغات ما در میان اقشار مردم است. می توانیدآثار ما را از وبلاگ خود پاک کنید.

      این نوشتار همزمان برای وبلاگ های (کژدم) (یکنفر) (شناخت) (آزادگی) (فزول محله) (رهگذر) (پری صفاری) (بیداری) (رادیو مانی) (کردستان آزاد) (روشنگری) و... ارسال خواهد شد.

      امروز ناهید شید پانزدهم آبان ماه سال 12784 آریایی برابر با
      روز جمعه پانزدهم ماه آبان سال 1394 تازی و ششم ماه نوامبر 2015 میلادی

      (ا.و.گ.ا)

      حذف
    3. (دنبالهبا درود به یارانی که پیام مارا دریافت می دارند و می بینند.
      بسی جای تاسف
      می دانیم که در عرصه ی مبارزاتی ایران یاران در درون و برون مرز با وضعیت فعلی که نیاز به تشریح ندارد خصوصاً برای یارانی که در درون میهن فعالیت دارند که با چه مساعبی گریبانگیر هستند و با این وجود از تمام توان محدود خویش و امکانات موجود از تلاش در حد داشته ها دریغ نکرده و چه بسا ! به دلیل درخواست هایی ! دال بر برون رفت ازوضعیت دیده شدن از حالت سلولی به مطرح شدن انفجاری ! ضربه هایی متحمل شده باشند که برای این جریان نوپا ،براستی زود بود و بسیا رعجولانه که غیراز این نمی توانست باشد که عایدات تبلیغی آن بسی ناچیز در قبال موجودیت کسانی می دانیم که از جمع یاران به چنگال خصم گرفتار آمدند . گرچه آن عملیات نرم چون دیگر عملیات زدن منبع اقتصادی موفقیت آمیز بود و مستندات آنرا برای یاران (ا.و.گ.ا) در جنبش پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران - درون میهن محفوظ است وتنها برای حفظ امنیت یاران و خانواده آنان قرار شد دیده شدن به حداقل ممکن برسد ، اما با قاطعیت اعلام می داریم حرکت آغازشده ی یاران ،در لایه های جامعه هیچگاه متوقف نشد ه و نخواهد شد. که در چند مورد وضعیت ایجاد شده را ما به وبلاگ کژدم ارسال نمودیم اما از دریافت و عدم دریافت آن هیچ پاسخی نگرفتیم و با توجه به سخت شدن ردیابی های امنیتی دلیلی بر سماجت نابجا ندیدیم.
      (ادامه کامنت بعدی )
      (دنباله ی کامنت قبلی)
      لذا نظر به نوشتار اخیر شما (کژدم) که گویا (کسانی) با زخم زبان و به یاد آوردن کجایند آن پهلوانانت و یا الصاق چند پوستر به تعدادی خودرو در یک پارکینگ عمومی؛ شکیباییتان را به زیرتیغ جراحی کشاندند و علاوه بر ایجاد حس مالکیت و تملک در شما فراتر از هر حدی، نسبت دادن بی دلیل خیانت به (ا.و.گ.ا) ، گویا ناموفق هم نبوده اند.!!

      ... («انجمنهای پیشگامان کاویانی قلّابی» را فراموش کنید. «ا.و..گ.ا» قلّابی را فراموش کنید؛ هرچند که در «گورستان ستون راست این وبلاگ» دفن شده اند و گورستانی که من ساخته ام؛ تاریخ ننگین آنهاست و تنها دلیل زیستن آنها در ستون راست این وبلاگ؛ «ثبت تاریخچهٔ خیانت آنها» است.
      من تنها «نخستین انجمن پیشگامان کاویانی» را که با همکاری توانمند آنها؛ توانستیم «آیین ریشه ای نوین» را پی ریزی کنیم؛ تأیید میکنم.) ...

      شما ما را نمی شناسید و حتی از معنی تحت الفظی مجموعه ی(ا.و.گ.ا) هم بی اطلاعید بنابر این حق الصاق کلمه ی خیانت به (ا.و.گ.ا) را نداشته و شما رابعنوان مالک این وبلاگ و صاحب اختیار بر نوشتار های اغلب خارج ازکنترل خود و نیز افزودن بر وسعت گورستان این وبلاگ مختار می دانیم.

      (ا.و.گ.ا) و پیشگامان جنبش کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران - درون میهن ؛ غیراز مالکیت ملت ایران بر این جنبش و حفظ اطلاعات آن برای ملت ایران؛ هیچ شخص و جریان دیگری را "مالک " نمی داند.

      کژدم ما نیازی به تبلیغات یا تائید شما و کاربران وبلاگ شما که غیر از منزل و محل کار و یک سیستم با فیلترشکن ،جایی دیگر بین مردم دیده نمی شوند نداریم.
      تبلیغات ما در میان اقشار مردم است. می توانیدآثار ما را از وبلاگ خود پاک کنید.

      این نوشتار همزمان برای وبلاگ های (کژدم) (یکنفر) (شناخت) (آزادگی) (فزول محله) (رهگذر) (پری صفاری) (بیداری) (رادیو مانی) (کردستان آزاد) (روشنگری) و... ارسال خواهد شد.

      امروز ناهید شید پانزدهم آبان ماه سال 12784 آریایی برابر با
      روز جمعه پانزدهم ماه آبان سال 1394 تازی و ششم ماه نوامبر 2015 میلادی

      (ا.و.گ.ا)
      شما ما را نمی شناسید و حتی از معنی تحت الفظی مجموعه ی(ا.و.گ.ا) هم بی اطلاعید بنابر این حق الصاق کلمه ی خیانت به (ا.و.گ.ا) را نداشته و شما رابعنوان مالک این وبلاگ و صاحب اختیار بر نوشتار های اغلب خارج ازکنترل خود و نیز افزودن بر وسعت گورستان این وبلاگ مختار می دانیم.

      (ا.و.گ.ا) و پیشگامان جنبش کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران - درون میهن ؛ غیراز مالکیت ملت ایران بر این جنبش و حفظ اطلاعات آن برای ملت ایران؛ هیچ شخص و جریان دیگری را "مالک " نمی داند.

      کژدم ما نیازی به تبلیغات یا تائید شما و کاربران وبلاگ شما که غیر از منزل و محل کار و یک سیستم با فیلترشکن ،جایی دیگر بین مردم دیده نمی شوند نداریم.
      تبلیغات ما در میان اقشار مردم است. می توانیدآثار ما را از وبلاگ خود پاک کنید.

      این نوشتار همزمان برای وبلاگ های (کژدم) (یکنفر) (شناخت) (آزادگی) (فزول محله) (رهگذر) (پری صفاری) (بیداری) (رادیو مانی) (کردستان آزاد) (روشنگری) و... ارسال خواهد شد.

      امروز ناهید شید پانزدهم آبان ماه سال 12784 آریایی برابر با
      روز جمعه پانزدهم ماه آبان سال 1394 تازی و ششم ماه نوامبر 2015 میلادی

      (ا.و.گ.ا)

      حذف
    4. raha گرامی

      نخست اینکه؛ تنها کسی که هرگز احساس مالکیت حتی بر فرزند خویش را نداشته باشد را پیدا کنید؛ خواهید دید که نامش «کژدم» است.
      دوّم اینکه اگر«تولید اندیشهٔ سیاسی» به ظهور گروهها و سازمانهای سیاسی بینجامد؛ آنکس و یا کسان؛ نمیتوانند خود را مالک آن سازمانها و گروهها و احزاب بدانند. لذا من خود را مالک هیچ گروه و سازمانی که برای «فراخوان انجمن پادشاهی ایران» مبارزه میکند را «تحت امر کژدم» نمیدانم. زیرا حد اقل به خاطر تجربیات شخصی خود؛ به دور هیچ جریان همسو حصار نمیکشم و انتظار «عبودیت» از هیچ کسی را ندارم.
      من چه بد دهن و بی تربیت باشم؛ طبیعت کار من با «طبیعت شیوهٔ مبارزان میدانی» فرق دارد. طبیعت کار من «تلاش برای گشودن دریچه های اندیشهٔ سیاسی»؛ و طبیعت کار مبارزان میدانی «فرود آوردن ضربات فیزیکی و روانی بر دشمنان داخلی ایران» (انگلهای صفوی و مزدورانشان» است.
      من (کژدم) عمیقاً از ساختن «سازمانهای هرمی» گریزانم و هرگز به خودم اجازه نمیدهم که مبارزینی را که تمامی توان آنها؛ تنها «پخش اعلامیه» است را تحقیر کنم و به آنها بگویم که: بروید و عملیات نظامی انجام دهید.
      تمامی این مسائل در بحثهای طولانی که با یاران «بنیانگذاران جنبش پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران» داشتیم؛ مورد بررسی قرار گرفتند. محصول نهایی تمامی این بحثها؛ «آفرینش آیین ریشه ای نوین جنبش پیشگامان کاویانی» و پیشنهاد «تشکیلات افقی» به جای تجربهٔ شکست خوردهٔ «سازمانهای هرمی» بود.
      اگر «آیین ریشه ای نوین پیشگامان کاویانی» را بتوان «تولید منحصر به فرد» یاران «بنیانگذار» نامید؛ امّا پیشنهاد «تشکیلات افقی» نتیجهٔ آموختن از فرایند مبارزات سازمانهای گوناگون سیاسی در دهه های اخیر در سراسر دنیا (اعم از پیشرو و یا واپس گرا) بود.
      من (کژدم) حتی در اتین نوشته؛ با شما و تمامی خوانندگان این وبلاگ «صادق» و «نیک پندار و نیک کردار» هستم که بگویم: «ایین ریشه ای نوین» «تولید منحصر به فرد ما» بود؛ امّا «سازمان افقی» اختراع ما نبود بلکه یک «اقتباس» بود. من هرگز برای فریب نیامده ام؛ که اگر آمده بودم؛ برای پرداخت کرایهٔ خانهٔ کرایه ای خود؛ دچار «چه کنم ... چه کنم مالی» نمیشدم و وضعیت اقتصادی من و وضعیت سیاسی من بسیار بهتر و بالاتر از اوباشانی مانند بابک زنجانی (راننده تاکسی) بود.

      «دنباله در پایین)

      حذف
    5. «ادامهٔ بالا»
      من هیچ نیازی ندارم که بدانم (ا.و.گ.ا) خلاصه شدهٔ چه گفتاری است؟ زمانی که موجودی را «زرافه» مینامیم و نسلهای بعدی با شنیدن و یا دیدن نمایش الفبایی آن می بینند؛ اشاره به آن موجود گردن دراز گیاهحوار زیبا دارد. حال اگر والدین ما همین موجود را با نام «آفتابه» و یا «پینگ پونگ» به ما میشناسانیدند؛ در تصوری که تکرار این نامها(در اصل کُدها) بر ذهن ما میگذاتشتند؛ فرقی می نهاد؟ اگر چنین است ... پس چرا زمانی که یکی میگوید «عِنَب» و دیگری میگوید «انگور» .... تغییری در آن تصور مبتنی بر واقعیت طبیعی و فیزیکی که نشانگر نوعی از «میوه» است بوجود نمی آید؟
      آیا شما به خاطر اینکه شما نامی سرّی بر سازمان و یا گروه خود نهاده اید و مرا متهم میکنید که حتی معنی آنرا نمیفهمم و آنها را به «خیانت» متهم کرده ام؛ محاکمه میکنید؟
      حال اگر به جای (ا.واگ.ا) نامی دیگر مثلاً «شیر ژیان» بر میگزیدید؛ د ماهیت و کیفیت ماجرا فرقی تولید میکرد؟ I do not think so at allllll
      پس با من در این زمینه شوخی نکنید.

      (دنباله در پایین)

      حذف
    6. (ادامهٔ بالا)
      اگر فکر میکنید که «جمشید شارمهد» با من تماس گرفته و گفته است که پس «آن یال و کوپالت کو؟» (یعنی این انجمنهای کاویانی تو کجا هستند که به آنها مینازیدی؟) سخت در اشتباهید. حتی «جمشید شارمهد» و همهٔ اطرافیان او نیز میدانند که من (کژدم) به هیچ یک از این ماجراهای «مکُش مرگ ما» علاقه ای ندارم. آنها اگر پیش از این به من «مشکوک» بودند و «شک» آنها اصالت داشت و یک بازی «اطلاعاتی امنیتی» نبود؛ اکنون دریافته اند که من (کژدم) ..... «از سلاله ای دیگرم».
      اگر منظور شما از اینکه عده ای اصرار کردند که باید از شکل «سلولی» در بیایید و «انفجاری» عمل کنید و نتیجه آن شود که عده ای از مبارزین به چنگ «تازی پرستان» بیفتند؛ من (کژدم) هستم .... دلیل بیاورید. .... سند ارائه کنید ....
      مگر من به شما «الاغهای کاویانی» نگفتم که: تا زمانی که «جنبش سراسری» بوجود آید؛ با همدیگر تماس نگیرید؟ مگر من به شما «الاغهای کاویانی» نگفتم که : «هرگونه تماس میان انجمنهای کاویانی» تا زمانی که «بستر طبیعی برای در هم آمیختن» این انجمنها «اشتباه مرگبار» است؟
      پس کدامین «جنده پور» و «مادرقحبه ای» به نیروهای انقلابی «پیشگامان کاویانی» رهنمود داد که از حالت سلولی (مخفی) بیرون آمده و به حالت «انفجاری» (جلب توجه مردم) در آیند؟
      آیا این «مادر جنده» من (کژدم) بودم؟ یا نیروهای دیگری بودند که نام آنها را با «تصاویر پارکینگها» یاد کردید؟
      آیا شما «احمقها» فکر میکنید که «کژدم» میخواهد «ناپلئون بناپارت» شود؟
      پس بهتر است که به جای این مزخرفات؛ بروید و آنچه را که «نخستین پیشگامان بنیانگذار» در رابطه با «آیین ریشه ای نوین» و «شیوهٔ سازماندهی نوین مبارزاتی» مطرح نموده اند؛ را دهها بار بخوانید تا از کاسه های سر زخمیمتان نفوذ کرده و به «مغز گنجشکی تان» برسد.

      هوی ی ی ی .... «الاغ کاویانی» ....

      کژدم هیچ مطلبی که از طرف (ا.و.گ.ا) در رابطه با «ضربه خوردن مبارزین آریایی تبار و آریایی اندیش کاویانی» به او «ایمیل» شده باشد را دریافت نکرده است.
      تنها مطلبی که «کژدم» در چند روز پیش دریافت کرد؛ مطلبی بود که «تکرار یکی از پاراگرافهای گفتار مربوط به فیلم سینمایی Back to the Future بود که من آنرا «حذف» کرده و منتشر نکردم. زیرا یک «کُس شعر ساینتی فیکشن» بود.

      با من (کژدم) به از این باشید.

      اگر ضربه خورده اید؛ پیدا کنید «پرتقال فروش» را که از شما خواسته است «حضور انفجاری» پیدا کنید.

      اگر این نظرات با نام شما فرستاده شده است و شما «بی گناهانید» .
      به این فرستندگان باید بگویم که: شما حزبلبلیها بازی را باخته اید و «کُس کلک بازی با کژدم وبلاگ نویس»؛ «امام یازدهم بی کیر» را ؛ دوباره و به صورت «با کیر» نخواهد آفرید.
      لذا «مهدی غایب» همچنان «غایب» خواهد ماند ..... زیرا «هرگز زاده نشد و زاده نخواهد شد».
      و «منتظران امام چاه نورد» به «کیر ناموجود» آویخته اند.

      حذف
    7. اگر مطالب لینک زیر درست باشد وهمه پاستاران بارغبت به سوریه نمیروند. و حتی حاضرند دادگاهی بشوند ولی بازم نمیروند سد علی بدجوری بازی رو باختتر باخته. { البته این نرفتنشون شاید غیر از اینکه میدانند در سوریه حرم زینب شیعیان مقبره اش جعلی و مجازیست و محل اصلی در مصر هست باشد و یا اینکه میدانند بمحض رهسپاری به بهشت دروغین که وجود خارجی ندارد . سریعن تعدادی ملا و دیگران راست کرده و بدست فنگ میرند درخونشون و میخاهند از فیض همسر شهید حرم!!! بهرمند شوند تا فی خالدون. باشه .http://negaam.com/2015/11/06/%D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%AA-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%AA%D9%86%D8%A7%D9%82/

      حذف
  48. ...چه بسا ! به دلیل درخواست هایی ! دال بر برون رفت ازوضعیت دیده شدن از حالت سلولی به مطرح شدن انفجاری ! ضربه هایی متحمل شده باشند که برای این جریان نوپا ،براستی زود بود و بسیا رعجولانه که غیراز این نمی توانست باشد که عایدات تبلیغی آن بسی ناچیز در قبال موجودیت کسانی می دانیم که از جمع یاران به چنگال خصم گرفتار آمدند . گرچه آن عملیات نرم چون دیگر عملیات زدن منبع اقتصادی موفقیت آمیز بود و مستندات آنرا برای...
    ***
    اگر منظور شما از اینکه عده ای اصرار کردند که باید از شکل «سلولی» در بیایید و «انفجاری» عمل کنید و نتیجه آن شود که عده ای از مبارزین به چنگ «تازی پرستان» بیفتند؛ من (کژدم) هستم .... دلیل بیاورید. .... سند ارائه کنید ....
    ...اگر ضربه خورده اید؛ پیدا کنید «پرتقال فروش» را که از شما خواسته است «حضور انفجاری» پیدا کنید.
    ***
    اگر تا کنون تلاش «پیشگامان کاویانی» بر این استوار بود که نیروهای خود را در مسیر عملیاتهای ضربه های اقتصادی پرورش دهند؛ باید بدانند که اینگونه عملیات های نظامی؛ هر چند که مؤثر هستند؛ امّا در بخش «مبارزات تبلیغاتی» هیچ ارزشی ندارند. شاید یاران دلاور کاویانی بپرسند که ما برای «تبلیغات» نمیجنگیم؛ امّا باید بدانند که «تبلیغات» بخشی بسیار مهم از نبرد است و گرنه «گوبلز» اینچنین مشهور نمی شد و هیچیک از این روزنامه ها و مجلّه ها و وبسایتهای فارسی زبان بیگانه؛ وجود نداشتند.
    من نمیگویم که از «ضربات اقتصادی» دست بردارید؛ بلکه میگویم که: «پیشگامان کاویانی» باید کاری کنند که به عنوان یک تشکل تأثیر گزار شناخته شوند.
    عملیاتهای «آتش سوزیها» از طرف خبرگزاریها به بهانهٔ «میتواند تصادفی باشد» حتّی به پشیزی خریدار ندارد و این امر بدین معنی است که «پیشگامان کاویانی» جبههٔ «نبرد تبلیغاتی» را باخته اند و یا حد اقل اینکه در آن حضور ندارند و حضور نداشتن فرقی با «مرگ» ندارد. نبرد متعلق به «زندگان» است و «مردگان» در هیچ نبردی شرکت نمیکنند زیرا «حضور» ندارند.
    فرماندهان سپاه و بسیج و پایگاههای نظامی سپاه و بسیج؛ باید اهداف نبرد باشند.

    آنهایی که «نبردشان» را باید با «میکروسکوپ» دید؛ یا «میکروب» هستند و یا «آمیب» ....


    کژدم
    http://kajdoum1.blogspot.com/2015/05/blog-post_17.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. raha گرامی

      ماجرا از این قرار که شما در حال بخیه زدن مطالب گزیده شده هستید؛ نیست.
      بگذارید اندکی مسئله را باز کنیم:
      ۱- آیا شما ادعا نمیکنید که عده ای از یاران انجمنهای پیشگامان کاویانی به خاطر «عملیات درخواستی کژدم» (ترانهٔ درخواستی) و ن.شتاری که لینکش را هم داده اید؛ با خواندن آن مقاله ناگهان شلوار سربازیشان را تن کرده و پوتینهایشان را پوشیده و چون «بسیار جوان» بوده اند؛ ضربه خورده اند...
      آیا این است تمامی داستانی که میخواهید به خورد مردم بدهید؟ که «کژدم باعث شد این نیروها دستگیر شوند». پس ادامهٔ داستان از زبان خودتان را گوش کنی:
      الف: اگر این افراد مقاله های «هنر جنگیدن» و را خوانده اند؛ از روی بخش «خود شناسی» و تعریف منطقی «ریسک پذیری» مانند شاگردهای تنبل؛ پریده اند؟ یا مقاله های مربوط به «سازماندهی» را که در گورستان سمت راست این وبلاگ وجود دارند را نخوانده اند؟ آیا دعوت به «تغییر جهت عملیاتها» به این معنی است که حتی اگر در مستراح نشسته ای؛ کارت را ناتمام بگذاری و خود را شسته و یا نشسته؛ شلوارت را بالا بکشی و راه بیفتی و بروی برای «شکار پاسدار» و «بسیجی»؟
      اگر این افراد اینچنین «بی مغز» بوده اند؛ و «ریسک بسیار بالا» را پذیرفته و به چنگ دشمن افتاده اند؛ تقصیر کیست؟ اینجا جای «مرثیه خوانی برای کشته ها نیست». کسی که با «مرگ» زندگی نکند و برای زنده ماندن برنامه نریزد و «گروه خود را نشناسد»؛ همیشه در خطر ربوده شدن به دست «مرگ» است. سلسله مقاله های «هنر جنگیدن» را دوباره بخوانید و به شیوه های پیشنهادی رفتار با نیروهای دشمن را چندین بار بخوانید؛ زیرا روشهای مبارزاتی که در این نوشتارها؛ پیشنهاد شده اند؛ همان روشهایی هستند که در اشکالی دیگر (و البته پیشرفته تر) توسط داعش اجرا میشود و خایه های روسها و شیعیان و علویها را جفت کرده است.
      امّا؛ اگر بخواهید این سلسله نوشتارها (هنر جنگیدن) را با «حقوق بشر» و «میخواهم زنده بمانم و ماتیک بزنم» مخلوط کنید؛ «از اینجا مانده و از آنجا رانده خواهید ماند».
      (دنباله در پایین)

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا)

      آیا ادعا نمیکنید که یارانی که دستگیر شده و به چنگ «خصم» افتاده اند عملیاتی کرده اند که اسنادش در پیش «ا.و.گ.ا» است و آنها را منتشر نمیکنید که به این یاران و خانواده هایشان آسیبی نرسد؟؟ آیا اینها را «عمّهٔ» من گفته است و یا شما نوشته اید؟
      با عرض پوزش باید بگویم که «الاغ گرامی»... تو که با این حرفت؛ آن «یاران اسیر در دست خصم» را به زیر شکنجه بردی .... مگر با این اعترافت شما؛ که بدون شکنجه انجام دادید؛ از «آن یاران دروغین غیر موجود» از چند و چون این عملیات پرسش نخواهند کرد؟ مگر اسمهایشان را نمیدانند؟ مگر خانواده هایشان را نمیشناسند؟ اینها که از «کرهٔ مریخ نیامده اند؟».
      مگر این وبلاگ را فقط «مخالفین رژیم انگلهای صفوی» میخوانند؟
      لذا من نتیجه میگیرم که شما (raha) در حال «تعزیه گردانی» هستید.
      شگرد شناخته شده ای که با این «ترجیع بند» ادامه می یابد:
      «دیدید که این کژدم مادر قحبه بچّه های مردم را تخمی تخمی به کشتن داد؟»

      حال نه تنها این مطلب را برای من فرستاده اید؛ بلکه به هر وبلاگی که فکر میکنید «تشنهٔ شنیدن» هستند نیز فرستاده اید تا «آبروی کژدم مادر قحبه را ببرید».

      raha گرامی

      برو بند و بساطت رو جای دیگه پهن کن.
      «کُس کلک بازی و تعزیه گرانی به شیوهٔ ... ای وای حسینم وای..... ای نور عینم وای ...» موقوف.

      برو جلو بوق بزن.

      «زد زیاد»

      حذف
    3. raha گرامی
      آیا تا به حال کسی از من پرسیده است که میخواهد چنین عملیاتی کند؟ و تعداد نیروهایش و توانایی آنها و توانایی تسلیحاتی تیم و ..... چقدر است؟

      آیا اینکه شما و یا «برادران شما» برای من «پیغام بگذارند» که : «آیا پیام ما را دریافت کردیر؟» و من هم در پاسخ بگویم: «تنها پیغامی که دریافت کرده ام از «کاخ سفید» بود و و چون چنین مشتریهایی ندارم؛ به بخش Spam فرستادم». آیا این «کُس کلک بازیها برای ساختن تاریخچه» بود؟ تا زمانی که گفتم: «بروید کُس و کونتان را جمع کنید» برای من داستانسرایی کنید؟

      برو سفرهٔ «ابیل فض» را جای دیگری پهن کن که «آش نذری خورها» مثل مگس؛ آنجا هستند.

      «کُس شعر موقوف»

      حذف
  49. کژدم این رها احتملا جز بر و بچ سایبری سپاه هست امار وبلاگ شما و قدرت تاثیرگذاریش رو هم می دونند شروع کردن به سنگ اندازی ...جدی نگیر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تمامی انچه که در طراحی سازمانی «جنبش پیشگامان کاویانی برای فرخوان انجمن پادشاهی ایران» گفته شده است در این جمله نهفته است:
      هیچ انجمنی با انجمن دیگر تماس نمی گیرد. .... شیوهٔ سازماندهی بر اساس «سازمانهای هرمی» نیست بلکه این جنبش از «سازماندهی افقی» بهره میگیرد. امّا میبینیم که همهٔ اسناد در دست (ا.و.گ.ا) است.
      پرسش نخست این است:
      چرا؟
      مگر سازماندهی افقی برای به صفر رسانیدن حاشیه های امنیتی «تلفات» طراحی نشده است؟
      پس اینهایی که افسارشان را به مرکزی به نام (ا.و.ا.گ.ا) سپرده اند؛ الاغ هستند؟
      اگر هستند؛ ... پس این «مرثیه خوانی ها» برای چیست؟
      از نظر من؛ کسی که حتی میخواهد از عرض یک خیابان رد شود و به پیاده رو دیگر برسد؛ باید ریسک تصادف با ماشینی که راننده اش «مست» و یا «بنگی» است را نیز بپذیرد.
      کسی که با خواهر و یا مادر و یا به تنهایی در پیاده رو قدم میزند؛ باید ریسک حملهٔ ارازل و اوباش و بی توجهی سایر مردم را بپذیرد و خودش را همیشه برای رویارویی با چنین هوادثی آماده نگاه دارد. ... اگر چنین نکند و مورد حمله و آسیب قرار گیرد؛ حتماً دیگران را متهم خواهد کرد که اگر تو و یا آنها چنین و چنان نگفته و یا نکرده بودند؛ چنین فاجعه ای اتفاق نمی افتاد.

      «رها» نان را به گوشش نخورده است و از «برادران سایبری» است. امّا مشکل «رها» این است که میخواهد با «کژدم» بازی «کُس کلک بازی» راه بیندازد.

      حذف
  50. در دل محله های تمامی شهرهای ایران اشغالی و حتی روستاهای دور افتاده میلیونها انجمن پ کاویانی در خط افق تمامی عرضهای جغرافیایی وطن بباد رفته توسط اعراب مهاجر عراقی و ناموس فروشان ایرانی به آنان برای یک لقمه نان خون آلود . آماده حرکت است. و هیچ سند و آمار و محفلی هم ندارند که قابل رهگیری باشد. این اتفاق جون خاست میلیونها انسان بر علیه آدمهای اشغالگر است . بزودی توسط شعور کیهانی رخ خاهد داد. مطمئن باشید و رد خور نداره. که نداره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اندیشه های «انجمنهای پیشگامان فراخوان انجمن پادشاهی ایران»؛ نمیتواند بمیرد. این اندیشهٔ سیاسی؛ نه تنها «حکومت دموکراتیک و رفاه ملّی» را برای آینده های نزدیک؛ بلکه «ظهور دیگربارهٔ اندیشهٔ آریایی» که میتواند چراغ راه مردمان دیگر سرزمینها باشد را نیز نوید میدهد.
      ساختار اندیشهٔ «جنبش پیشگامان کاویانی»؛ را نمیتوان یک اندیشهٔ ساده انگارانهٔ سیاسی - اجتماعی برای «فردای ایران پس از سرنگونی رژیم انگلهای صفوی» نامید؛ بلکه «اندیشه ای است که به فرداهای بسیار دورتر می نگرد».

      حذف
  51. این عزما انگار از زمین و هوا بد میاره . بدجور. http://www.iranpressnews.com/source/192693.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من به طور شخصی به این خبر که پیشتر در العربیه منتشر شده بود؛ شک دارم. این خبر را نه رد میکنم و نه میپذیرم. زیرا اگر این خبر بر اساس اظهارات «منبع ناشناس» نوشته شده باشد؛ و اگر آن منبع ناشناس «قوریزاده» باشد که به خاطر داستان سراییهای دست اوّل از «بیت رهبری»؛ به «خبرنگار بیت رهبری» مشهور است؛ میتواند کاملاً نادرست باشد. امّا آنچه که باید به آن توجّه کنید این خبر است

      http://www.bbc.com/persian/iran/2015/11/151107_l26_ash_carter_iran_persian_gulf_states

      آمریکا از کشورهای عربی میخواهد که از ارتفاع ۳۰ هزارپایی (نیروی هوایی) به زمین بیایند تا بتوانند طرحههای زمینی رژیم اسلامی ایران را خنثی کنند. به زبان شفّاف معنی این گفتار «اشتون کارتر» این است:
      «نیروهای زمینی به سوریه و لبنان وارد کنید و ما را پشتیبان خود خود بدانید. ارتفاع ۳۰ هزار پایی از ما؛ حرکت در منطقهٔ صفر از شما».
      سخنان آقای «اشتون کارتر» بسیار گویا تر از آن است که مانند «متشابهات قرآن» نیاز به تفسیر داشته باشد.
      رسانه ای شدن سخنان آقای «اشتون کارتر» نشانهٔ این امر است که بسیار پیشتر از اینها؛ روی این مسئله توافقهای جدّی صورت گرفته و به مرحلهٔ اجرایی رسیده است.
      نتیجه اینکه:
      اگر سپاه قدس در سوریه حضور دارد؛ روسها هم هستند .... پس کشورهای عربی نیز باید به طور مستقیم آنجا باشند.
      اگر این مسئله را با سخنان نخست وزیر انگلستان که گفت: «عملیات نظامی در یمن رو به پایان است» رادرکنار هم بگذارید و یکی از نوشته های چند هفتهٔ پیش در این «وبلاگ فکستنی» با تیتر:
      ( رابطهٔ مستقیم میان «شکست انگلهای صفوی در یمن» و «نبردهای سوریه»)
      در کنار هم بگذارید؛ به این نتیجه خواهید رسید که «کژدم» نان را با گوشش نمیخورده است و «فصل خونین» آغاز شده و آمریکا نیز در اوج ۳۰ هزار پایی از آن حمایت خواهد کرد.
      اگر شرق الاوسط نیز به منبعی غیر «قوریزاده» استناد کرده باشد؛ باید فاتحهٔ انگلهای صفوی را «خوانده شده» دانست.

      حذف
  52. اندیشهٔ آریایی را تقریبن در کشورهای اروپایی و امریکایی نبه طور مطلق از متون ما گرفته و دارن حالشو میبرن. ما انسان سانهای ابله 1400 ساله که از خود بیخود شدیم و همچون آدمهای روانی دست آویز یک سری مولا و مولوی و مفتی ابله شدیم که فقط بزیر شکم فکر میکنند و داریم همدیگرو میکشیم که آبرو از اینور ارنج میرزیم و یا از اونورش. هیهات من خفت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      زمانی که مردم بر اساس « آیین زندگی » حرکت میکنند؛ این آیین نیز میتواند با ظهور «آموزگاران» در بستری طبیعی و همسو با ساختارهای نوین اجتماعی تغییر کند و «فرهنگ جامعه» را در هر فصلی «تازه به تازه ... نو به نو» تعریف کند. چنین اجتماعی همیشه پویا خواهد بود. امّا اگر این آیین به «اندیشهٔ دینی» تبدیل شود و دُمش را به «خدا» و «الله» وصل کند؛ تبدیل به «بِرکهٔ مقدّس» و «تالاب مقدّس» و در نهایت «لجنزار مقدس» میگردد و در پی آن «دین» تولید میشود و عده ای با رادیوهای مخصوص با خدا و یا الله تماس میگیرند و «پیامبر» میشوند. پس از مرگ پیامبر؛ نوبت به «انگلهای لجنزار مقدس» میرسد؛ تا با تولید خرافات سیطرهٔ مالی؛ سیاسی؛ اجتماعی خود را گسترش دهند.
      زمانی که «آیین زندگی» میمیرد و جامعه به «اندیشهٔ دینی» و سپس به «دین» پناه میبرد.
      زندگی در آن جامعه میمیرد. آن جامعه به جای «آموزگاران نوین» همیشه باید از گنداب و انگلها تغذیهٔ فکری مقدّس بکنند.
      این دگر دیسی؛ یک داستان عمومی است.
      تنها فرق ما با غرب این است که :
      زمانی که آنها بیدار شدند و خواستند که با خط بطلان کشیدن به «دین» به اصل فرهنگی خود (آیین زندگی) باز گردند.
      سلسلهٔ کثیف صفوی؛ در حال ساختن دوبارهٔ «دین» و پرورش انگل بود.
      ساکنین ایران همچنان این لجنزار مقدس را دوست دارند.

      حذف
  53. اختلاف بين ايران و سوريه با روس ها در حال افزايش است

    ....................................
    http://news.gooya.com/politics/archives/2015/11/204468.php

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این سخنان حرف و حدیث هستند. آن نویسندهٔ فلسطینی هم گول ظاهر فوتوشاپی رژیم انگلهای صفوی رو خورده؛ و گرنه چه اختلافی؟ مگر نوکر میتواند با اربابش اختلاف داشته باشد؟ اگر همین امروز روسها پشت این دو نوکرشان را خالی کنند؛ اینها تا نفر آخر درطی ۴ ماه کشته میشوند.
      این دو نوکر «علوی - صفوی» اگر روزی ۱۷ رکعت برای حپروت نماز میخوانند؛ به تعداد سجده های ۲۰۰ رکعت هم به قبلهٔ کرملین سجده میکنند.
      اینها حتّی حقّ «ذقّ و وقّ» کردن هم ندارند؛ بلکه التماس و عجز و لابه میکنند که روسها خدای نکرده به توافقهای پشت پرده دست نزنند و زندگی این نوکران بر باد رود. این دو نوکر «علوی - صفوی» چه اهرمهای فشاری بر علیه روسها دارند؟ تا بتوانند مثل «خیار باسمنج» راست و شقّ بایستند؟
      آیا میخواهند روزانه ۱۰ میلیون بشکه نفت تولید کنند و کمر روسها را بشکنند؟ آیا با صادرات «پشّه بند فلّاق» میخواهند بازار تسلیحات روسها را کساد کنند؟
      اگر آمریکا با هزار زور و زحمت یک جاسوس دست و پا میکند؛ در عوض روسها به خاطر نقش مستشاری و اربابی و «پدرخواندگی»؛ از تمامی زیر و بم و تمامی طرحها و داراییهای نظامی انگل فرزانه و «حاجی بادمجانها» به طور دقیق اطلاع دارند. روسها الآن هزاران جاسوس و مزدور در میان «جان برکفان اسلام ناب علوی» دارند.
      هم انگل فرزانه و هم گروهبانهای سپاه پاچاهارداران و هم دستگاههای اطلاعاتی رژیم میدانند که اگر روسها را فقط «برنجانند»؛ حتی آن جاهایی که برای فرار پس از سرنگونی؛ طراحی کرده اند نیز؛ نا امن میشود.
      من فکر میکنم که آن نویسنده و تحلیلگر فلسطینی؛ پیش از نوشتن مقاله حد اقل دوبطری ویسکی خورده بوده است.

      حذف
    2. شما به این نوشتار که لینک آن را در پایین می آورم نگاهی بیندازید و به «کیفیت کامنتها» توجه کنید.

      http://www.radiofarda.com/content/f14_iran_influence_region_arabs/27351042.html

      همهٔ کامنتها اراجیف هستند.
      حتی یک نفر هم به مسئلهٔ اصلی توجهی نکرده است.
      آن مسئلهٔ اصلی این است که نیروهای ائتلاف عربی؛ نیروهای نظامی شان را به یمن فرستاده اند تا از پادگانها بیرون آمده و در نبردهای یمن هوایی بخورند. این نیروها اکنون در حال آموزش در «مانورهای نظامی واقعی» هستند. آنها در حال یاد گرفتن شرایط واقعی جنگی و شیوه های جنگی حوثیها و استراتژیها و تاکتیکهای سپاه قدس هستند.
      حال به خوانندگان آن مطلب که عده ای از آنها مثلاً «اپوزیسیون» و عده ای دیگر «حزبلبلی های سایبری» هستند؛ توجه کنید؛ بخش کامنتها در واقع «شعار آباد» است و از «شعور سیاسی» اثری دیده نمیشود.
      گویی که دو «گلّه گاو» به جان هم افتاده اند.
      اینرا در نظر داشته باشید:
      نیروهای مشترک کشورهای عربی؛ در حال شرکت در مانورهای نظامی واقعی هستند و این مسئله خبر خوبی برای «انگل فرزانه» نیست.
      ساکنین ایران نیز عادت دارند که وقتی اسم «عرب» می آید؛ فوری به آن دو نکته را بچسبانند: «عرب سوسمار خور» .... و .... «عربهای نفتی».
      من فکر میکنم که آنکه بتواند «سوسمار را بخورد» .... «حزبلبلیها» و «پان ایرانیستهای دروغین» را راحت تر میخورد.
      باور ندارید؟ .... منتظر باشید تا ببینید.

      حذف
  54. گفته بودم که میخواهم نوشتهٔ بعدی ادامهٔ سلسله مقاله های ناتمام «چرا آخوندهای شیعه از بهائیت نفرت دارند؟» باشد.
    امّا گویا مسائل روز چنان شتابی دارند که مرا به نوشتن مطلبی دیگر وا میدارند و ادامهٔ آن سلسله مقاله ها را یک مرحله عقب می اندازم. هر چند که بخشهایی از آن را نوشته ام ولی آمادهٔ انتشار نیست.

    پاسخحذف
  55. کژدم عزیز، ممنون از این خبر رسانیت. این نشانگر احترامی است به وبلاگت و خواننده‌هات قائل هستی‌.

    پاسخحذف
  56. بادرود برشما. امروز وزیر دفاع آمریکا تقریبا آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت که استراتژی آنها چیست. فقط مانده که روسیه چه گهی میتواند بخورد وتا چه اندازه کشورهایی مانند مصریا شاید اردن را خنثی نگه دارد و الا ترکیه و قطر و عربستان و امارات با این سخنان روند حرکتشان مشخص شد. وای به حال علی شیره ای و ساکنان امام حسینی ایران.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر لینک مطلب مورد نظرتان را نیز بفرستید؛ سپاسگزار خواهم بود.

      حذف
  57. گرامی کژدم این همان لینک داه شده در وبلاگ خودتان هست من کمی دیر متوجه شدم. پوزش مبخواهم.

    ٰhttp://www.radiofarda.com/content/f14_iran_influence_region_arabs/27351042.htm

    پاسخحذف