۱۳۹۴ دی ۲۲, سه‌شنبه

سخنی با «روسها» و «رهبر فرزانه پوتین»

میگویند که روسها هم بسیار ناسیونالیست هستند و هم به صورت بسیار معجزه آسایی؛ کوکتلی از «چایکوفسکی و تولستوی و لنین و استالین» تشریف دارند ولی ایرادشان این است که «ودکا» را با «بشکه» میخورند.
میگویند که اگر «ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین رومانوویچ جودو کاروف» نبود؛ «روسها» مرغها را به خاطر نوشیدن بشکه ای ودکا؛ «پَر نکنده»  و خرس ها را «پوست نکنده و با پشم و پیلش» میخوردند. «پوتین فرزانه» آنچنان رهبر «نظامی - اطلاعاتی - امنیتی» فرزانه ای است که با «بمب افکنهای استراتژیک» به «شکار مرغابی» میرود و «اشک غرور و افتخار» را بر چشمهای روسها مانند «رود ولگا» جاری می سازد.

امّا .... و بسیار متاسفانه ... امّا...

«نفت» دارد به سمت بشکه ای ۲۰ دلار می رود.
البته اشتباه نکنید.. منظورم «نفت مرغوب دریای شمال» و «تگزاس» آمریکا است.
نفتهای نامرغوب تر «روسی و ایرانی» در حال رفتن به زیر ۱۶ دلار هستند.
«پوتین کبیر و فرزانه»؛ بودجهٔ سال ۲۰۱۶ را بر اساس نفت نامرغوب روسی بشکه ای ۵۰ دلار تدوین کرده است.
(میان کلام؛ اگر کژدم وبلاگ نویس دچار اشتباه شد؛ زیاد «ذِق و وِقّ» نکنید). «پوتین کبیر» کجا و «کژدم وبلاگ نویس» کجا؟
البته «کژدم» کمتر اشتباه کرده است و هم زمان با اشتباهات کمتر؛ گوشهای شنوایی نیز نداشته است. لذا اشتباهاتش زندگی یک ملّت را به باد نمیدهد.

پیشنهاد من به «پوتین فرزانه»:

آی «پوتین فرزانه» .... ای ظهور دوبارهٔ آفتاب درخشان «ایوان مخوف» ....
برای اینکه آبرو ریزی نشود؛ و «نفت نامرغوب روسیه» به همان قیمت «بشکه ای ۵۰ دلار» به فروش برسد و «کسری بودجه» نداشته باشی؛ فقط لازم است که یک کار کوچک انجام دهی .... بسیار ساده و کوچک:

«اندازهٔ بشکه های نفت» را از ۲۲۰ لیتر به «۶۶۰ لیتر» تغییر بده.... تا قیمت نفت در همان قیمت پیشبینی شدهٔ مسیحایی  و «راسپوتینی» شما باقی بماند و «روسهای ناسیونالیست»  شما را مانند «پیامبری فرزانه» همچنان بستایند....

هللویا ....

Oh, My Lord... Praise Jesus ....Praise Putin Judokarof...


کژدم

۴۳ نظر:

  1. کژدم جان یکراه دیگه هم هست و اون اینه که عربستان را ناامن کنه اگه میتونه. اگر راهی داشت این کار را میکرد. نوکرفرزانه اش خیلی دوست داشت میتونست این خوشخدمتی را بکنه اما دست اون بدبخت هم چلاقه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بابک گرامی
      «انگل بهرمانی» و «انگل فرزانه» و «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» در راه «خوش خدمتی برای روسها»؛ ۳۶ سال است که ایران را ذرّه ذرّه به باد داده اند. امّا هنوز مأموریتشان تمام نشده است.
      امّا «ساکنین ایران» به خاطر «عقب ماندگی ژنتیک»؛ هنوز نمیتوانند بفهمند.

      بگذار یک سال دیگر نیز بگذرد.... تا «سوزش استخوان» آنها را از خواب بیدار کند.
      «سوزش استخوان» در چهارچوب «حسّ های ۵ گانه» تعریف میشود و هیچ ربطی به هوش نداد.
      مانند زنی که در پشت گوشی با خواهرش صحبت میکند و ناگهان میبیند که: بچّه اش از پلّه ها افتاده و مُرده است.
      سپس با جیغ فجیع زنانه بیدار میشود.
      بیداری چنین زنی با «گوز» فرقی ندارد.
      زیرا:
      بچّه مرده است.

      حذف
    2. گرهارد شرودر گفته است:
      «بدون ایران؛ صلح در منطقه امکان پذیر نیست».... و آب از دهان «شمخانی دهاتی» راه افتاده است..
      ولی «گرهارد شرودر» نگفته است که منظورش «ایران زنده» است و یا «ایران مُرده».....

      http://www.dw.com/fa-ir/%DA%AF%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D9%84%D8%AD-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%D9%87-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/a-18972769

      «گرهارد شرودر» یک «حرامزادهٔ فراموشکار» است.

      حذف
  2. بگذارید از دنیای خونین و سیاه که نمیتوان از آن فرار کرد؛ روی برگردانیم.
    هرچند که «خون» و «سیاهی» و «تاریکی» هرگز دنیاهایی رویایی نیستند. بلکه عمیقترین واقعیتها هستند.

    حتی دنیای رویاهای ما «خونین» و «تاریک» است.

    https://www.youtube.com/watch?v=WfsHU6c_Eks

    نسخهٔ اصلی آن:

    https://www.youtube.com/watch?v=O4irXQhgMqg

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این ترانه از «رولینگ استون» را برگزیدم.
      زیرا که :شرح تولّد «اگزیستانسیالیسم» و روی بر گردانیدن؛ از تاریخ تاریک و ننگین گذشتهٔ «فرهنگ گذشتگان سالاری» و «خدا و دین سالاری» است.
      اگزیستانسیالیسم یعنی: «اینک من».

      Fuck the God
      Fuck the ancestry culture

      Now it is me... who, is his own God

      Fuck you
      Fuck your Gods and Religions

      It is my time now

      حذف
    2. نگران این مسئله شدم که؛ نکند «اگزیستانسیالیسم» به مفهوم «نهایت تلاش» تعبیر شود. امّا اینچنین نیست.
      «اگزیستانسیالیستها» با اینکه به نوعی از بیداری توأم با خواب آلودگی میرسند؛ امّا هرگز به فریاد «اینک من» پاسخی «به سزا» نمیدهند. آنها راحت طلب تر از آن هستند که پاسخ را به «تعاریف جدید» از زندگی متصل کنند. لذا با همان مفاهیم و تعاریف پیشینیان؛ برای ساختن خویش و آینده میروند. لذا یا «دیوانه» میشوند؛ یا «معتاد» ... و یا خودکشی می کنند.
      «اگزیستانسیالیستها» هرگز «ارزیابی دوبارهٔ ارزشها» را جدّی نمیگیرند و به آن به عنوان «شعار لذّت بخش» نگاه میکنند.

      «اگزیستانسیالیست» هرگز از «حدّ شعار و فریاد و اعتراض» فراتر نمیرود.
      آنها را در عرصه های «نویسندگی»؛ «شعر»؛ «هنرهای تجسمی» و «موسیقی» میتوانید پیدا کنید.
      که برای ساختن «آینده» با «مفاهیم کهن» کلنجار میروند. امّا از ساختن مفاهیم جدیدی که بر بنیادهای کهن استوار نباشد؛ وحشت دارند.

      حذف
    3. کژدم گرامی، میشه برداشتهای متفاوتی از این آهنگ داشت. اگر رنگ سرخ را اشاره به دنیای واقعی و خونین باشد، فردی به تصویر کشیده شده که برای فرار از این دنیا به دنیای تاریکی (نادانی) و فرار از واقعیتها پناه برده است. و این گونه افراد که خود را به حماقت زده‌اند آنقدر زیاد شده‌اند که دیگر برای مردم عادی شده است (مثل عادی شدن تولد یک نوزاد)
      گرچه شاید اشاره شعر به دنیای رنگارنگ و پر از دروغی باشد که مردم واقعیتهای تلخ را در پشت آن رنگها (سرگرمیهایی که برای خودشان ایجاد کرده‌اند مثل دین) پنهان کرده‌اند تا دیده نشوند (مثل لباس تابستانی و رنگارنگی که دختران به تن می‌کنند) و حالا این شخص می‌خواهد با کشیدن رنگ سیاه بر همه چیز به واقعیت آنها پی ببرد.
      این دو برداشت متفاوت و عکس هم شد!
      آریو

      حذف
  3. کژدم گرامی میگن میمونو اگه با بچش یه جایی که کمکم داغ و داغتر میشه ببری مسلن توی یک قفس. اگه ببینه خودش داره از بین میره بچو میذاره زیر پاش میره روش. خالا اگه این جودو کاره !!!ببینه این انگلا دارن خودش و کلیه ودکا خورا رو با این فضاحتی که درست کردن و نفت شده بخاتر گوه کاریاشون {20 دلار / یکی از دلایل کم شدن قیمت نفت}نابود میکنن. امکان نابود کردن اینارو { منظورم رژیمه} چقدر بدست جودکاره با تبانی امریکا و غرب محتمل میدونید. من اینودارم میبینم .گرچه کورم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      روسها بسیار از تمدّن و درک آن فاصله گرفته اند.
      آنها در دورهٔ «استالین» یخ زده و به «ماموت» تبدیل شده اند.

      حذف
  4. دولت آلمان و سایر کشورهای اروپایی که فاجعهٔ آزار و تجاوز جنسی در شب سال نو توسط «مسلمانان پر افتخار» که برای «گدایی زندگی بهتر»؛ از مردم آن سرزمینها تقاضای «پناهندگی» میکنند؛ اتفاق افتاد؛ یک واقعیت را از مردم خود پنهان میکنند؛ همانگونه که نیروهای پلیس بی لیاقت آنها از دولت و مردمشان پنهان کردند.
    و آن اینکه:

    داعش در روزهای پیش از آغاز مراسم سال نو؛ از مسلمانان آفریقایی و عرب و پاکستانی تبار خواسته بود که در شب سال نو؛ چنین کثافتکاریها را به عنوان «وظیفهٔ شرعی» انجام دهند.

    آنهایی که سرزمینهای خود را به خاطر بی لیاقتی هایشان؛ به «مستراح» تبدیل کرده اند؛ برای اروپا چه خواهند کرد؟

    آیا نباید «تعریف انسان» تغییر کند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم گرامی، بنظر می‌رسه اعلام سیاست «درهای باز» برای مهاجرین، امری مدیریت شده توسط کشورهای غربی بوده باشد. آنها می‌دانند که این حجم مهاجر که در حال حاضر به سمت کشورهای غربی روانه شده است، بسیار کمتر از مهاجرینی است که در طی اتفاقاتی در آینده برای کشورهای این منطقه رخ می‌دهد، به آنجا مهاجرت خواهند کرد. آنها در آینده از سیاست «دیوارهای پولادین نظامی» در مقابل آن سیل عظیم مهاجرت استفاده خواهند کرد. و دیگر تنها عکس کودکی که در آب غرق شده و احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند منتشر نخواهد شد، بلکه شاید عکس صدها جسد در کنار یکدیگر منتشر شود که جسدهایشان به کنار ساحل رسیده است. کافیست دو یا سه مورد دیگر از جنایات مهاجرین در سطح اروپا رخ دهد، تا آنها از آن به عنوان دلیلی قطعی جهت بستن درهایشان بروی مهاجرین استفاده کنند؛ و دولتهایشان در مقابل دلسوزان به حال مهاجرین پاسخی قطعی و تجربه شده (جنایاتی که مهاجرین انجام می‌دهند) داشته باشند.
      آریو

      حذف
  5. بانک جهانی میگوید: پس از ورود کامل رژیم انگلهای صفوی به بازار نفت در «اگوست ۲۰۱۶»؛ قیمت هر بشکه نفت میتواند به ۱۰ دلار برسد. لذا سقوط کنونی قیمت نفت؛ به خاطر دست نگهداشتن دلّالان نفت از خریدهای کلان است. بنابر این؛ قیمت نفت به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد.

    http://www.dw.com/fa-ir/%D9%86%D9%81%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%A8-%D9%85%D8%B9%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D8%AF/a-18974682

    امّا قوانین و فشارهای پیدا و پنهان برای «ازدیاد جمعیت» (بخوانید جمعیت گرسنگان و اوباشان و روسپیهای آیندهٔ آریایی نژاد) که بنابر «دستور پیامبرگونهٔ فرزانه» به راه افتاد؛ همچنان ادامه دارد.

    حال؛ نویسندگان و تحلیلگران خود روشنفکر پندار قلّابی؛ هر چه میخواهند بنویسند و توی مغزهای آشفتهٔ «لپ تاپاله داران» بریزند.

    که اگر «کاسهٔ ماست موسوی و کرّوبی» را در دریای مازندران بریزند .... عجب دوغستانی خواهد شد.

    پاسخحذف
  6. در پی بازداشت ملوانان امریگائی توسط سپاه مفعولان ایران اشغالی این پیام به خواهر اوباما فرصتاده شد. حاج حسین اوباما بعلت بی لیاقتی و بی عرضگی شما در سیاست خارجی . که باعث بی آبرویی ابدی امریکا شده و لکه ننگی بر ابر قدرتی امریکا خاهد بود .ما شما به نشان حواهر اوباما ملقب نمودیم. امید در پایان دروه منحوس ریاست جمهوری ننگینتان در ویلایی که در جزایر دبی خریداری کرده اید شبانه روز به اجرای خزئبلات و اراجیف دین مخقیتان اسلام{ بیماران جنسی خونخوار تمامیت خواه} مبادرت ورزید.ضمنن مستدعیست مواظبت نمائید النگوهایتان یکموقع نشکند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آن نامه را یا «احمقها» فرستاده اند و یا «آقای پوتین» فرستاده است.

      جایگاه آمریکا بسیار امن است.

      حذف
  7. قایق که سهله . اگه ناو هواپیمابر امریکارو این زالوهای س کفتاران با 2 تا تشت فکستنی بگیرند .تمامی چند هزار نفر خدمه آن بدستور حسین بی بخار داوطلبانه تسلیم میشن و اولاما مسل منگولا خیره خیره به افق ذون میکنه و گریه میکنه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سپاه پاچاهارداران بعد از «گُه خوردنها» و شکستهای مکرّر به یک «پیروزی فوتو شاپی» نیاز داره.
      بگذارید دلشون خوش باشه.
      وقتی نفت بشکه ای ۱۰ دلار شد و حقوق هاشون پرداخت نشد و «چشمهٔ یارانه» خشک شد؛ «ادرار سربازان آمریکایی» رو به جای «ساندیس» خواهند خورد.

      «کارما» و «شیوا» را ساده نینگارید.
      خیلی قدرتمند هستند.

      حذف
  8. کژدم جان تو دنیا چه خبره . این دیگه چه شامورتی بازیه !!!!!!!ویدیو..نخست وزیر کانادا در مسجد نماز خواند.
    http://farsi.alarabiya.net/fa/international/2016/01/12/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      همونطوری که گفتید:
      شامورتی بازیه.
      صحبت ۱۸۰ میلیارد دلار پوله... آنها حاضرند کون فاطمه و زینب و خدیجه را هم ببوسند.

      حذف
  9. کژدم عزیز من کارما رو با وجودم در خودم حس میکنم. و شدیدن به آن اعتقاد دارم . من حتی میترسم یه یک حیوان اخم کنم و یا حین تو رانندگی و یا در پیاده روها کسی رو با حرگت نامعقولم دچار مشکل کنم و اگر اینکارو سهون و ندانسته بکنم . سریعن از آن موجود عذر خاهی میکنم .مگر اینکه اسلن متوجه نشوم. . حتی اگه یک حیوان و یا یا مورچه باشد از آنان عذر خاهی میکنم . . درباره شیوا نمیتوانم باهاش ا رتباط برقرار کنم . چون به کارما اعتقاد راسخ دارم . شیوا رو نقطه مقابل اون میدونم . یعنی میگم .اگه من شمارو اذیت کنم . هیچ قدرتی وجود ندارد .حق شمارو ناحق کند و مرا بدون بخشش شما ببخشد.میشه حقیر را در 2 یا 3 سطر راهنمایی نمائید. با تشکر .

    پاسخحذف
  10. ناشناس گرامی
    کارما هیچ ربطی به «بخشش» ندارد. زیرا هرگز بخششی در کار نیست. کاری انجام میدهید به «گذشته» میپیوندد. شخصی آزار میبیند و یا کشته میشود. آنهم به تاریخ میپیوندد. تاریخ «گورستان» است و مردگان نمیتوانند ببخشند و یا جایزه دهند. امّا آنچه که انجام شده است؛ تأثیرات «فرهنگی» و یا «احساسی» (مثل انتقام فردی بازماندگان) و یا «تاثیرات اجتماعی» دارد.
    اینها هستند که در یک دایرهٔ موج دار به «کانون و یا مرکزِ تولید حرکت نخستین» باز میگردند.
    «شیوا» خدای ویران کردن است. اگر شما کاری کنید که «خدای ویرانگری» را در آن کار شرکت دهید.راه بازگشتی به جز «پذیرش ویران شدن» در برابر شما نخواهد ماند.
    رژیم ننگین انگلهای صفوی؛ دشمنان داخلی زیادی داشت. مانند فداییها و مجاهدین و پیکاری ها و ....
    امّا چرا دست از یقهٔ مجاهدین بر نمیدارد؟ آیا به این خاطر است که آنها «سازمان یافته تر» هستند؟
    نه.
    این دشمنی فقط به یک خاطر است:
    سازمان مجاهدین تنها سازمانی بود که «علقه های خانوادگی» در آن همچنان زنده است. به خانواده های خاک بر سر فداییها نگاه نکنید که حتّی به خاطر اینکه فرزندشان کمونیست شده بود؛ حتی آنها را لو دادند و یا از خانواده راندند.
    سازمان مجاهدین؛ یک «درخت تناور انتقام و تشنهٔ خون انگلهای صفوی و مزدوران آنها» است.
    از نظر رژیم انگلهای صفوی؛مهم نیست که مجاهدین به حکومت برسند و یا نرسند. زیرا این امر مسئلهٔ مربوط به «پس از سقوط رژیم» است.
    آنچه که انگلهای صفوی از آن وحشت دارند؛ انتقامی است که خانواده های مجاهدین؛ از آنها خواهند گرفت و حتّی به شیرخوارگانشان رحم نخواهند کرد.

    «کارما» یعنی تأثیر کردار شما و بازگشت امواجی که تحت تاثیر کردار شما بوجود آمده اند.
    امّا اگر «شیوا» را نیز در آن شریک کرده باشید؛ تا نسلها؛ باید منتظر ویرانی باشید.
    در دنیای «کارما» و «شیوا».... «توبه» و «بخشایش» مفهومی ندارد.

    پاسخحذف
  11. چند روزی است که پشمک نیوزهای وابسته به وزارت اطلاعات؛ از خطر گسترش داعش به آسیای مرکزی و اخباری در رابطه با گروه ابوسیاف در «جزایر میندانائو» را مانند توده ایها بزرگنمایی میکنند. دلیل این بزرگنمایی نیز وحشت از آیندهٔ پس از «برجام» و باقی ماندن اوباشان مسلّح رژیم انگلهای صفوی در زیر تحریمها و نتیجه بخش نبودن «گدایی فرزانه» برای «سرمایه گذاری های خارجی» است. تا به این وسیله برای غرب «عشوه گری ضد داعشی» کرده و مشتری پیدا کنند.

    امّا برخلاف اخبار پشمک نیوزی؛ ۲ خبر در رابطه با «گسترش داعش» به آسیای مرکزی؛ بسیار جدّی هستند.

    http://www.bbc.com/persian/world/2016/01/160112_l16_crisis_group_tajikistan

    و

    http://www.reuters.com/article/us-afghanistan-blast-battle-idUSKCN0UR0HU20160113

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بهتر است یک صفحه نیز برای پیگیری بدبختی های آیندهٔ «روسهای ناسیونالیست» و «شیعیان ضریح لیس آریایی نژاد کوروشی» و «ترکهای اوغوز تورکی ضریح لیس آذربایجان که تمامی پشتوانهٔ فرهنگی شان رقص لزگی است»؛ باز کرد:

      خبر به روز شدهٔ گسترش خوشبختی برای همهٔ آنها:

      http://www.radiofarda.com/content/f12-opec-oil-price-plunges-again/27485605.html

      حذف
    2. به ایران هم بیان خوبه حداقل خاصیتی که داره اینه که این اقایان به داعش مشغول می شن و کمتر به مردم گیر میدن

      حذف
    3. مهران گرامی
      اینها به «مردم = ضریح لیسهای غرب گرا = خود مامانی انگارهای از دماغ فیل افتاده»؛ «گیر استراتژیک» داده اند.
      روسری و مانتو و جرّاحی پلاستیک و ساپورت و ... شاعرهٔ خوشگل را دستگیر کردند و بعد از ۴ روز ولش کردند و ۲۰ تا بچه زایید.... همگی سرگرمی هستند.

      حذف
  12. چین با کشورهای عربی رابطهٔ امنیتی تنگاتنگ برقرار میکند. آیا معنی آنرا میفهمید؟

    http://www.dw.com/fa-ir/%DA%86%DB%8C%D9%86-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%A8-%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B4-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%AF/a-18975742

    گفتم ولی شاید باور نکردید. چون «کارشناسان» رادیو فردا و BBC نمیگویند.
    نترسید ... بعد از ماهها نوبت آنها هم خواهد رسید که «مقاله های کارشناسانهٔ مکُش مرگ ما» بنویسند.
    امّا آن زمان؛ چند ماه دیرتر از چند روز پیش است که «کژدم» گفت.

    پاسخحذف
  13. «چین» به عنوان بزرگترین مصرف کنندهٔ «انرژی»؛ در آیندهٔ سیاسی - نظامی - امنیتی «آسیا - خاورمیانه»؛ نقش مهمّی نیز خواهد داشت.
    روسها؛ عربها و «ساکنین خاک بر سر ضریح لیس ایران»؛ نقش «پمپ بنزین» را خواهند داشت. (یعنی نوکران). لذا به برادران سلحشور «حسینی - زینبی» پیشنهاد میشود که به جای «لیسیدن کون پوتین»؛ به «لیسیدن کون چشم بادامیها» تغییر جهت دهند؛ زیرا زبانهای آنها نقش «عقربهٔ قطب نما» را دارد و قطب دارد عوض میشود. هرچه که باشد؛ «پمپ بنزینها» با هم «رقیب» هستند و نمیتوان به رقیب اعتماد کرد. امّا اگر بتوانید به «خریدار» بهتر از دیگر رقیبان «دُم تکان دهید و چاپلوسی کنید»؛ کبابهای ۶۰ سانتی تان؛ همیشه مهیّا خواهد بود. (توضیحات شرعی آنرا هم به حوزه های علمیّه و انگلهای کبیر بسپارید و نگران حوریها برای خود و غلمانها برای مادران و خواهران و دخترانتان نباشید. زیرا آنها هم وازلین زده منتظر شما هستند.) یعنی همه چیز فراهم است.

    چین برای ادامه به ۳ چیز مهم نیاز دارد:
    ۱- امنیت مرزها.
    ۲- امنیت مسیر انرژی.
    ۳- نیاز به «روسها» به عنوان «عروسک خیمه شب بازی» بر علیه غرب.

    لذا نوکری روسیه دیگر صرف نمیکند و بهتر است که مثل امام حسن؛ با «کدخدای آسیا» حرف بزنید.

    نگران نباشید؛ برای «مفعول» چه فرقی میکند که «کننده» چه کسی باشد؟
    باور نمیکنید از «مکارم شیرازی» و «جانشین فرزانهٔ امام زمان» استفتاء کنید.

    پاسخحذف
  14. مفت فروشی نفت ربطی به عربستان ندارد و قاراش میش شدنش هم تنها دودش به چشم روسیه ونوکرانش که خامنه ای وسرداران سپاه نمایندگی شو دارند .میره.وجود ایران اسلام زده نیاز به عربستان استبداد زده دارد.مناسبات سرمایه داری اینقدر بهم ریخته که با بحرانی شدن خاورمیانه نفت بجای گران شدن ارزانتر میشود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      استراتژی عربستان و روسیه؛ حفظ جایگاه خود در بازار نفت است. به همین خاطر نیز نمیخواهند جایگاه خود را از دست بدهند و تا جاییکه میتوانند؛ به رقابت در قیمت میپردازند. از طرف دیگر اقتصاد چین از سقوط ۳۰ درصدی رنج می برد و آمریکا نیز تقریباً به نفت وارداتی نیازی ندارد.
      در آینده ای نه چندان دور بازار انرژی هسته ای مبتنی بر «جوش هسته ای» که در مقایسه با نیروگاههای هسته ای کنونی مانند مقایسهٔ «الکل» در برابر «قیر» است؛ رونق خواهد گرفت.
      در هر صورت؛ آنهایی که اقتصادشان به «استخراج و فروش سوخت فسیلی» وابسته است؛ بازندگان خواهند بود.

      حذف
  15. خدای جدید «اصلاح طلبان» (اکبر بهرمانی جنایتکار و امضاء کنندهٔ فتواهای قتلهای زنجیره ای) که «خاک بر سر های ضریح لیس» از روی «دریوزگی» به او پناه برده اند؛ به خودش ریده است.

    http://www.radiofarda.com/content/f9-iran-hashemi-ahmadimoghaddam-2009-protests/27487614.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. براستی
      چرا رهبران شیعیان اینقدر ترسو و کثیفند؟
      خمینی نیز تا زمانی که «دُمش» لای در گیر بود؛ و از «مرگ» می هراسید؛ «خایه لیس محمد رضا پهلوی» بود (البتّه گّهی خورده بود که با تلاشهای «انگل شریعتمداری» از مرگ نجات یافت)و پس از آن تا زمانیکه «باد آمریکا و اروپا برای ویرانی ایران» نوزیده بود؛در زیر «خایه های صدّام» به زندگی کثیفش ادامه میداد.
      امّا زمانی که «بوی جدّی بودن ویرانی ایران» به مشامش رسید و به «نوفل لوشاتو» رفت؛ باز هم شیر شد.

      حذف
  16. کژدم جان تقیه میکنند این روسپیزادگان. تقیه هم که میدانید کار آدمهای بزدل و دورو و رذل هست. این زنازادگان همه شان کینه مردم را در دل داشتند چون اواخر دوران محمدرضاشاه(سالهای ۱۳۵۴تا۱۳۵۶) اهمیت آخوندها در ایران تقریبا به صفر رسیده و مساجد جای مشتی پیروپاتال شده و برای بقیه مردم نقش توالت عمومی را بازی میکرد. برای همین هم انتقام بسیار سختی از مردم گرفته وهنوز دارند میگیرند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بابک گرامی
      هرچند که این مسئله که مطرح نمودید ظاهراً به گذشته مربوط است؛ امّا تبلیغات دروغین سلطنت طلبان و یا آنهایی است که فاجعهٔ ۳۷ ساله را با حکومت افتضاح ولی با پوشش شکلاتی «حاجی محمد رضا پهلوی = داماد پیغمبر عربها = مترسک بی خایهٔ ترسو» مقایسهٔ ظاهری میکنند.
      آن شیر و شکلات «عمق نداشت» و فاجعهٔ «خیانت ملّی» در سال ۵۷ خود نشان میدهد که همانهایی که تا چند ماه قبل از ۲۲ بهمن؛ «هیپی» و «اگزیستانسیالیست حشیشی و گیتار زن» بودند؛ علقه های عمیقی با «تشیّع صفوی» داشتند. حتّی آنهایی که «علی شریعتی» را به عنوان «بُت اگزیستانسیالیستهای باخدا» می پرستیدند؛ سَر از «فیضیه» در آوردند. همهٔ این ماجراها نشان میدهد که نه مبارزات فرهنگی زنده یاد «کسروی» و نه «مارکسییست لنینیستهای شیعه مسلک»؛ هیچکدام «عمق» نداشتند و همه چیز مانند «پوشش شکلاتی بستنی یخی» بود.
      این «پوشش سطحی شکلاتی» به خاطر «وارداتی بودن».... به سرعت از میان رفت و «عصر یخبندان «تفکّر تشیّع صفوی» از میان آن سر بر آورد.
      این داستان همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.
      تا زمانیکه بسیاری از «خود روشنفکر پنداران» چنین فکر کنند که «ماجرای حسین و کربلا چیز دیگریست».... همچنان نه تنها باقی خواهد ماند؛ بلکه آینده ای بسیار ننگین تر از «موقعیت فعلی» برای «ساکنین خاک بر سر آریایی نژاد شیعه مسلک گور پرست و ضریح لیس» را در زیر آستین دارد که مانند شعبدهٔ شعبده بازان گاهی به شکل «خرگوش» و گاهی به شکل «کبوتر» از زیر آن «آستینهای فریب» بیرون خواهد آمد.
      کسی که نتواند به آن «پلّهٔ تفکر» برسد که بر «گور رضا اسهال و استفراغی شفابخش و ضامن آهو» و «گور دروغین حسین تشنهٔ گاییدن اُرینب زیبای عرب» «بشاشد و بریند». از «دایرهٔ تکرار بدبختی و عقب ماندگی» بیرون نخواهد آمد.

      بابک گرامی....
      اشتباه نکنید.
      زمان حتی برای بنیان نهادن «کارهای درست» نیز تنگ است.
      چه رسد به «تکرار اشتباهات» و سپس:
      «تصحیح اشتباهات»

      حذف
    2. بابک گرامی
      تمامی تلاش من در سلسله نوشتارهای «گفتگویی از نوعی دیگر» این بود که بگویم:
      «مشکل ها ساختاری هستند» و باید به «ارزیابی دوبارهٔ ارزشها» پرداخت. این «ارزشها» اخلاقی نیستند؛ بلکه «ساختاری» هستند.
      تا زمانی که «تعریف انسان» تغییر نیابد و هر «گاو و گوسفند و الاغ دوپا» را در دایرهٔ «انسان» تعریف کنیم.
      «ریشه کنی مالاریا» به وقوع نخواهد پیوست.
      موجود دوپای ضریح لیس و یا «سلفی» و یا «خانقاهی» و یا «محی الدین العربی» .... «انسان نیستند».
      این موجودات «خلط مبحث» هستند.

      حذف
  17. با درودی دگربار نقل این روزهای پوتین فرزانه در باب نفت 50 دلاری تصویب شده من را به یاد اپیزودی از سزیال سربداران انداخت انجا که:
    مریدان از شیخ حسن جوری استفتا کردند یا شیخ تکلیف چیست
    و شیخ گفت "تکلیف استقامت هست"
    در ضمن می گویند علاوه قیمت نفت زیر قیمت ساندیس قرار گرفت در اینصورت تکلیف برادران ساندیس خور چه خواهد شد جناب کژدم؟!!!
    اراد

    پاسخحذف
  18. خوشم میاد کسی توافق برجامو تخمشم حساب نمیکنه. اما الان تولبنان { سید حسن تاپاله} و سوریه چشن گرفتند { جشن آدمکشی بیشتر با پولهای آزاد شده ملت چورتی }.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این یک «شو» تلویزیونی است. مانند شوهای تلویزیونی دیگر.
      یکی به دنبال «شکار رأی» برای انتخابات بعدی؛ یکی برای فروش ۱۱۴ هواپیما (به تعداد سوره های تازی نامه)؛ یکی برای فروش تانکهای T90 و آن یکی برای پرداخت حقوقهای عقب ماندهٔ «حزب الله لبنان» و «فاطمیون» و «زینبیون».
      حتّی مقدار پولی که قرار است آزاد شود نیز در محاق ابهام مانده است (از ۳۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون دلار). زیرا همین «رقم» نیز میتواند برای یکی از باندها مسئله ساز باشد.
      زیاد سخت نگیرید .... دنیای «نئاندرتالها» را «شارلاتانها» شکل میدهند و تعریف میکنند.

      حذف
  19. استاد شرمنده مبلغ آزاد شده/میشه!!!! / شاید هم هیچوقت تو ایران اشغالی نیاد!! احتمالن میلیادره که خودتونم قبلن بارها نوشتید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این هم یک روی سکّه از دهها روی سکّهٔ«۱۰ رویه» در دنیای سیاستهای بین المللی است.
      تعداد گرگهای گرسنه و جیبهای غارتگران و «نیازهای بی شمار یک کشور به ذلّت کشیده شده»؛ پارامترهای تعیین کنندهٔ «غارت این ثروت چندر غازی» هستند.
      چنین ثروتی برای کشوری با جمعیت ۹۰ میلیونی؛ در حد «یک شام و نهار» است.

      دیگ چنان داغ است که اگر تمامی آن پول کذایی به درون این دیگ نیز ریخته شود؛ در چند ثانیه بخار میشود.

      حذف
  20. اشتاین مایر میگوید:

    ما دهن شیعیان آریایی نژاد را گاییدیم.
    نخست چراغ سبز دادیم که چون پاکستان و روسیه بمب اتمی دارند؛ ... شما هم باید داشته باشید.... بعد به شیوه های گوناگون به آنها «کالاهای کاربُرد دوگانه» دادیم و آنقدر شُل گرفتیم که «شمپانزه بگوید: کاغذ پاره هستند» و بعد نشانشان داددیم که «بمب هسته ای حق مسلّم آنها نیست» بلکه «کیر غرب حقّ مسلّم آنهاست».

    http://www.dw.com/fa-ir/%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%BE%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF/a-18985046

    حالا نیز برای همین حقّ مسلّم واقعی؛ شیرینی خوران و «جشنهای ۲۵۵۰ ساله» راه انداخته اند.
    راستی... «حقّ ذلیلان و دریوزگان» چیست؟ آیا بیش از این است؟
    من میگویم:
    حتّی همین هم بیشتر از لیاقتشان است.

    پاسخحذف
  21. هنوز امریکاییها گروگان گرفته شده قبلی پاشون به امریکا نرسیده . دوباره 3 تاشونو در عراق نزدیک بغداد دزدیدند!!!! یه روزی صبر اوباما هم لبریز میشه. و ریشه این دزدان سر گردنه رو برای همیشه از سر دنیا کم میکنند.
    http://taghato.net/article/28211

    پاسخحذف
  22. رهام رازقی

    بر خلاف آنچه که شما پیشبینی کردید و هر از چند گاهی که مقاله ای در این وبلاگ کم بازدید کننده انعکاس دادید که بخاطر اینکه اتفاقاتی که در صحنه نبرد بین الملی رخ داد و اینکه روسها و ایران به علاوه عراق و سوریها بالخره توانستند مناطق تحت اشغال داعش و حمایت کنندگان غربی آن را باز پس بگیرند و هر روزه شاهد پیروزیهای هر چند کوچک اما پر ثمر در صحنه جنگ عراق و سوریه هستیم. ورود روسها به جنگ سوریه و حمایت کشورهای حامی مردم آن کار را برای دشمنان ملت سوریه بسیار سخت کرده تاجایی که هرروزه درخواست به پشت میزه مذاکره نشستن را طلب میکنند....

    پاسخحذف
  23. رهام گرامی

    شما باید در تاریخ اندکی به عقب بازگردید و مثلاً از ۵ سال پیش شروع کنید.
    ۱- در ایران همه چیز به همراه «چلو خورشت هسته ای» صرف می شد. الآن چی؟
    صادرات نفت و قیمتهای بالا روندهٔ نفت و عربدهٔ «نفت ۲۰۰ دلاری» و سایر عربده ها...
    حالا کجا هستند؟ ذلیل شده؛ به خفّت و خواری تن در داده؛ ....و ....
    حال به خبرهای آن دوره در خبرگزاریهای گوناگون نگاهی بیندازید که چه ها میگفتند و میبافتند.

    ۲- روسها در کجا بودند و حالا کجا هستند؟

    ۳- کردستان عراق و سوریه کجا بودند و اکنون کجا هستند؟

    ۴- بشار اسد و ارتش و کشور تحت سلطه اش کجا بود و الآن کجا هستند؟

    ۵- اسرائیل کجا بود و اأن کجاست؟

    ۶- ونزوئلا کجا بود و الان کجاست؟

    امّا یک مسئله را کاملاً درست گفتید و آن اینکه:

    این وبلاگ بسیار کم خواننده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رهام گرامی

      به همین یک خبر نگاهی بیندازید:

      http://www.radiofarda.com/content/f35_iran_corps_deputy_comand_syria/27536695.html

      با خودتان صادق باشید ....
      این خبر در یک «وبسایت بسیار پر بیننده» منتشر شده است که تعداد خواننده های وبلاگ من (کژدم) حتّی به «یک در چند هزارم آن نمی رسد».
      امّا این وبلاگ کم خواننده از این «گروهبان حسین سلامی» میپرسد:

      «ای گروهبان روسپی زاده»...
      تو و اربابَت که قرار نبود و نیست و نخواهد بود که ایران را آباد کنید...

      امّا ... و فقط امّا ...

      تو که قرار است «کون بدهی» بهتر است به کسانی کون بدهی که اقلّاً «خرید ایرباس» آنها را «افتخار ملّی» میدانید....

      چرا به «روسها» کون میدهی؟
      که هم بکنند و هم بگویند «بیشتر بده» و بارها نق بزنند که «کونت خیلی پاره است» و... آخر سر هم چیزی برای دادن پاداش (کارمزد) نداشته باشند؟

      به همین خاطر است که کسی دوست ندارد اینگونه که من میگویم و می پرسم؛ «بشنود» و یا «بخواند».

      شما هم بهتر است که به خواندن مطالب «روزمرّه شده» (به عمد) در رسانه های «پرخواننده» ادامه دهید.
      رسانه هایی که حد اقل یک مطلب را به خوبی میدانند:

      «مردم زود فراموش میکنند... و ... مردم زود باور میکنند»
      این خاصیت واقعی تمامی آن ۹۸ درصدی های «به حاشیه رانده شدهٔ طبیعی» است.

      حذف