۱۳۹۴ دی ۲۸, دوشنبه

خبرهای مهم و خبرهایی که نشان از آینده ای تاریک دارند.

نخستین مسئلهٔ مهم صعود ارزش پول چین (یوان) و رسیدن به قلّه ای همسنگ با سایر پولهای  کشورهای قدرتمند صنعتی - مالی جهان بود. این پول اکنون بانکی بزرگ را افتتاح کرده است که با توجّه به نام آن (بانک سرمایه گذاری در زیرساختهای آسیا) میتوان اهداف آتی چین را حدس زد. برخلاف بانک جهانی؛ سرمایه گذاریهای چین  مشروط به صدور نیروی کار چینی است و به این طریق هم از شرّ گرسنگانش راحت میشود و هم؛ نوع خود (چشم بادامی چینی) را به کشورهای دیگر صادر میکند که در طی چندین دهه چینیها تبدیل به بخشی از جمعیت کشور وام پذیر خواهند شد. 
چینیها پروژه های بزرگ و بلند پروازانه ای را در گذشته آزموده اند که نتیجهٔ آنها ساختن شهرهای بزرگی است که اکنون خالی از سکنه هستند و به «شهرهای ارواح» (Ghost Towns ) مشهورند.
لذا رویاهای بلند پروازانهٔ کنونی چین نیز لزوماً تبدیل به واقعیت نخواهند شد؛ امّا از رودخانه های خون خواهد گذشت. این رودخانهٔ خون را در زیر خواهید دید: 

دوّمین مسئلهٔ مهم که آقای اوباما با ادعای اشراف بر اطلاعات گسترده در آخرین سخنرانی سالانهٔ خود از آن خبر داد؛ پیشبینی چند دههٔ خطرناک و جنگ و خونریزی است. با اینکه آقای اوباما به گسترهٔ جغرافیایی جنگهای دهها ساله (حد اقل ۲۰ تا ۳۰ سال) اشاره ای نکرد؛ امّا با نگاهی به گسترهٔ جغرافیایی «بهار عربی و آفریقا و آسیای مرکزی»؛ و «بلند پروازیهای چین» میتوان حدس زد که گسترهٔ جغرافیایی این آیندهٔ خطرناک و خونین؛ از کجا تا به کجا است و زمان بندی «ده ها ساله» نشان میدهد که هیچ یک از کشورهایی که در این گسترهٔ جغرافیایی قرار دارند؛ نخواهند توانست دامن خویش را از آن بیرون بکشند. لذا جنگ دیگر یک خواستهٔ یک طرف و یا دوطرف نیست؛ بلکه به ضرورت تبدیل شده است. هر چند که آقای اوباما سخنان ژنرالهای پنتگون را پس از ظهور داعش تکرار نمود و همان زمان من (کژدم) به کنایه گفتم که آیا این پیشبینی است؟ یا یک طرح است؟
با سخنان آقای اوباما؛ با اینکه ظاهراً نبردهای گسترده ای وجود ندارند؛ میتوان به یقین گفت که نبردهای ده ها سالهٔ پیشبینی شده؛ یک طرح استراتژیک برای مهار چین و روسیه است و این قصّه سر دراز دارد و اگر به دقت نگاه کنیم؛ همهٔ طرفهای درگیر؛ در حال «یار گیری» هستند.
رژیم شیعی ایران؛ بسیاری از یاران خود را از دست داده و خودش را به زیر سایهٔ روسیه کشانده است تا در امان بماند. امّا مسئله این است که روسیه یکی از طرفهای جنگهای آینده است و سایهٔ امنی ندارد.
عربستان سعودی نیز در یارگیریهای اخیر خود؛ ۳ بار بر در پاکستان کوبید ولی پاسخی دریافت نکرد. زیرا عربستان نمیتواند باور کند که پاکستان سال ۲۰۰۱ دیگر وجود ندارد و نواز شریف مانند سایر یقه سفیدهای پاکستانی؛ هیچ ارزشی ندارد و یک «مترسک» برای ادامهٔ «دموکراسی بازی» است. اگر نواز شریف رقمی بود؛ برای چندین سال در عربستان سعودی از ترس جانش پناه نمیگرفت. پاکستان کنونی؛ نقش «کرهٔ شمالی دوّم» را برای چین بازی میکند و سفر نواز شریف به ریاض و تهران پیش از مسافرت رئیس جمهور چین به این دو پایتخت؛ یک امر تصادفی نیست. نواز شریف  برای دولت چین نقش «ایلچی» را بازی میکند.
اکنون کشورهای چین؛ هندوستان و روسیه در مرحلهٔ «مهار بحران» هستند. چینیها به تنها چیزی که نیاز ندارند؛ یک جنگ است. زیرا میخواهند در آرامش کامل به صدور سرمایه و صدور چینیها برای تسخیر آسیا گام بردارند. لذا صلح طلبی کنونی آنها تنها برای گسترش حوزهٔ نفوذ مالی و انسانی خود است و نه به خاطر «انسان دوستی».
در آینده برخی کشورها به این نتیجه خواهند رسید که برای شکست دادن «کرهٔ شمالی دوّم = پاکستان» باید به «جنگ شیعه و سنّی» در پاکستان دامن بزنند تا زمینگیر شود. آن زمان است که میتوان گفت؛ جنگهای کنونی به «نقطهٔ عطف تازه» رسیده است.

عجلهٔ ۱+۵ در خلع ید حکومت شیعی حاکم بر ایران در دست یافتن به بمب هسته ای را باید در این چهارچوب ارزیابی کرد. زیرا قرار نیست که ویرانه های اتمی غیرقابل سکونت بوجود آیند؛ بلکه قرار است که «ویرانه های قابل باز سازی» بوجود آیند.
برای ادامهٔ نبردها شاید حتّی وجود داعش نیز کافی نباشد و سازمانهای قدرتمند دیگری نیز ظهور کنند.
سخن آقای پوتین مبنی بر «استفاده احتمالی از بمب اتمی» که احتمالاً منظورشان بمبهای اتمی تاکتیکی بوده است؛ را نباید به عنوان «گنده گویی روسی» انگاشت. روسها و چینیها و آمریکاییها میدانند که چه خبر است.
پیشبینی آقای اوباما در رابطه با جنگهای طولانی مدّت که دهه ها طول خواهد کشید؛ نوک کوه یخ است.

لذا جشنهای ۲۵۵۰ ساله برای «برجام بازی» و «ردّ صلاحیت شدنهای انتخاباتی» را به سطل آشغال بریزید.

کژدم


۳۹ نظر:

  1. جناب کژدم من نوعی گرفتار در میان اریانژادهای شیعه ضریح لیس خاک بر سر باید به چه نوعی بتوانم خود را اماده این موضوع نموده و زمانی به خود نیایم که نقش ایزیدیها را بازی کنم ایا امکان تبدیل شدن به گرگ تنها وجود دارد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      گرگ تنها بر علیه چه کسی؟ داعشی هایی که در کشورهای غربی عملیات گرگ تنها انجام میدهند؛ هیچ وقت به خاطر کثافت معدهٔ اسلامی شان نتوانستند جذب شوند. آنها سرزمینی ندارند و هیچ تعلّقی به زیستگاه خود احساس نمیکنند.
      گرگ تنها سرنوشت ایران را تغییر نمیدهد.
      زیرا رژیم کنونی ایران و بویژه انگل فرزانه محبوب ترین بازیچهٔ استراتژیک آمریکا و اسرائیل است؛ اگر از این هم تندخوی تر بود؛ بر ارزشش در نزد آمریکا افزوده میشد.
      آمریکا برخلاف دید عامیانه؛ به کانونهای بحران نیاز دارد و مهم ترین آنها همین رژیم انگلهای صفوی است. زیرا بحران ساز ترین کانونی است که میتواند رقیبهای مذهبی خود را به تلاطم در آورد. در شرایط کنونی و تا زمانی که آرایش نیروها به دلخواه آمریکا تغییر نیابد؛ آمریکا با رژیم انگلهای صفوی به بازی «با دست پس بزن؛ با پا پیش بکش» ادامه خواهد داد.
      همین گفتگوی اخیر آقای اوباما نگاهی بیندازید که از «فرهنگ زندهٔ ایرانی» سخن میگوید.

      http://www.radiofarda.com/content/f3-obama-iran-people-great-civlisation/27494319.html

      خیلی ها هم احمقانه مفتخر میشوند و از خود نمی پرسند: کدام فرهنگ زنده؟
      کدام فرهنگ زنده ای؛ چنین مستراحی تولید میکند که ساکنین ایران تولید کرده اند؟

      حذف
    2. خوب این نوع ارایش و ترکیب ان را اگر بتوانید به صورت عینی تر تجسم نمایید که دلخواه امریکا هست ممنون می شوم
      نظر من با نوجه به صحبتهای شما در مورد نوع ارایش ازبین بردن الات دست چین و روسیه یعنی کشورهای اقماری اسیای میانه و ایران و پاکستان بالاخص می باشد
      حالا چه نیروهای قویی تر از داعش و با چه نیروی محرکه (احیانا مذهبی نیست؟)در این کشورهای اقماری این کار را انجام خواهند داد؟>
      واخرین سوال می توانید یک براورد زمانی از این فاجعه برای ایران عنوان نمایید و اینکه این نوع فاجعه به چه صورت کمی و کیفی خواهد بود به هر حال به عنوان یک ساکن ایران می خواهم اینده پیش روی خود را بدانم با تشکر

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      آرایش دلخواه آمریکا؛ «دهکدهٔ جهانی» است.
      «نظم نوین جهانی» است. امّا توی کفش خود ریگهای زیادی دارد که پاهایش را اذیت میکنند. روسیه و چین بزرگترین این ریگها هستند. اروپاییها ریگهای کوچکتر هستند که جورج بوش آنان را «امپراتوریهای فرسوده» (عقب مانده ها) لقب داد.
      امّا اینکه چه نیرویی قویتر از داعش بوجود خواهد آمد؟ پرسشی بی پاسخ است و راز آن در نزد «ازما بهتران داعش ساز» محفوظ میباشد. تا ۲ سال پیش داعش نداشتیم. امّا الان به داراییهای بشری اضافه شده است. در دو سال آینده معلوم نیست چه چیزهای دیگری داشته باشیم؟
      بر آورد زمانی دقیق گوی بلورین و جام جم میخواهد. امّا همین جنگهای ۳۰ ساله را در نظر داشته باشید و آنرا چراغ راه قرار دهید و تصور کنید که جنگهای ۳۰ ساله چه بلایی میتواند بر سر مردم منطقه بیاورد؟
      یک مطلب دیگر را نیز از یاد نبرید؛ و آن اینکه ایران در مرکز گسترهٔ جغرافیایی جنگهای ۳۰ ساله قرار دارد.
      اگر به متن مقاله نگاه کنید؛ جنگهای طولانی سخن من نیست؛ بلکه پیش بینی آقای اوباما است. امّا مطالبی که در این مقاله گفته ام؛ در واقع چکیدهٔ مطالبی است که پیش از پیشبینی آقای اوباما و از زمان ظهور داعش به تکرار گفته ام.
      فرض کنید که در محلّه ای زندگی میکنید که همهٔ اهالی آن با هم در حال جنگ روزانه هستند و شما نیز کاملاً بیطرف هستید. امّا همسایه ها هر روز ۲۰۰ قطعه سنگ و کلوخ به سوی یکدیگر پرتاب میکنند و یک درصد آن (روزانه ۲ قطعه) به خانهٔ شما اصابت میکند و هر بار هم می آیند و مودبانه از شما عذرخواهی میکنند.
      حال فکر میکنید که اگر در همان یکسال نخست کشته و یا زخمی و یا قطع عضو نشده باشید؛ چه چیزی از خانهٔ شما میماند؟
      مسئله را ساده سازی کردم تا در مقیاس کوچک قابل هضم باشد. امّا اگر روزی ۱۵ سنگ و پاره آجر نوش جان کنید؛ قضیّه ملموس تر میشود.

      حذف
    4. در همین ۲ سال اخیر (بعد از ظهور داعش)؛ که جنگ در سوریه و عراق شدّت گرفت؛ چه بلایی بر سر سپاه قدس و داراییهای حکومتی آمد؟ هم ارتش بشار اسد و هم رژیم انگلهای صفوی و هم دولت عراق و حزب الله لبنان به چه کنم چه کنم افتادند.
      اکنون روسها میخواهند یک «سوریهٔ کوچک» بسازند و انگل فرزانه هم دلش را به آن خوش کرده است. امّا سخنرانی آقای اوباما همین چند روز پیش بود. یعنی اینکه آقای اوباما؛ حتّی تشکیل سوریهٔ کوچک را به پشیزیث نخریده است و از جنگهای طولانی دهها ساله سخن گفت.

      حذف
  2. آخرین مسلمان باقی مانده در دنیا!!!!! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=729230960547740&set=a.108742689263240.12011.100003825290755&type=3&theater

    پاسخحذف
  3. بگذارید داستان دیگری تعریف کنم تا ذهنهای فراموشکار و آنهایی که سرشان را تا شکمشان زیر برف کرده اند و فکر میکنند که ایران خانهٔ امنی است که پس از هر کثافتکاری میتوانند در آن پناه گیرند و در امان باشند. امّا اینگونه نخواهد بود.
    حتماً پایان جنگ جهانی دوّم را به یاد دارید.
    جنگ با ناپدید شدن هیتلر و تسخیر برلین؛ خاتمه نیافت. بلکه با دادگاه نورنبرگ ادامه یافت تا شکست خوردگان به گور سپرده شوند. تاریخ را نیز هیتلر آنچنان که وعده داده بود ننوشت؛ بلکه پیروزمندان نوشتند.
    آیا میدانید که در اردوگاههای پناهندگان سوری چه خبر است؟ آیا همینکه ماجرای تجاوزها مثل بمب منفجر میشود تنها اطلاعی است که از آن دارید؟
    آنچه که اکنون در اردوگاههای پناهندگان سوری میگذرد؛ جمع آوری وسیع اطلاعات؛ مصاحبه ها و تهیهٔ فیلم و عکس از این مصاحبه ها؛ گرفتن نمونهٔ DNA و انگشت نگاری از تمامی مدعیان پناهندگی است.
    در دادگاه نورنبرگ که بسیار شُل و وِل بود؛ سران دستگیر شدهٔ نازی به خاطر جنگ محاکمه نشدند؛ بلکه به اتهام قتل عام غیر نظامیان و اعدامهای دسته جمعی و برده داری و نسل کُشی و کارهای شریفی از این قبیل محاکمه شدند.

    شاید تصویر زیرین اندکی به ذهنتان یاری کند:

    http://www.radiofarda.com/content/f12-more-starvation-by-hunger-in-madaya-syria/27494607.html

    این شهر کوچک در محاصرهٔ حزب الله لبنان و زینبیون و فاطمیون که فتوای انگل فرزانه را در جیبشان دارند و علویهای سوریه بوده است.
    این نمونه ای از خروار جنایتهای شیعیان شناسنامه دار پیرو ولایت مطلقهٔ فقیه و سایر انگلهای قم نشین و برادران لاریجانی و شاهرودیهای عراقی است.
    اگر در پایان جنگ جهانی دوّم؛ عدهٔ زیادی از آلمانهای نازی توانستند در آرژانتین خود را گم و گور کنند؛ به خاطر کمک حکومت وقت آلمان که پس از شکست نازیها بر سر کار آمد اتفاق افتاد.
    امّا اینکه چنین شانسی برای حزبلبلی ها وجود داشته باشد؛ بسیار بعید است. زیرا جایگاه ایران؛ هرگز مانند جایگاه آلمان نیست. اگر روسها در طی این جنگهای طولانی به پیسی بیفتند و شکست بخورد؛ قدرت دادن پناهندگی به اوباشان شیعه و یا علوی را نخواهد داشت و از موضع استالین برخورد نخواهد کرد. زیرا استالین از پیروزمندان بود.
    شاید اجازهٔ ورود سازمان ملل به چنین شهرهایی تحت فشار روسها انجام شده است؛ تا دستهای خود را از چنین جنایتهایی پاک نگهدارند؛ زیرا میدانند که «دادگاه نورنبرگ» یعنی چه؟
    همهٔ ما با جریانی به نام «دیده بان حقوق بشر سوریه» آشنا هستیم که اخبار زیادی را از وضعیت میدانی سوریه منتشر میکند. امّا این سازمان؛ اخبار زیادی را نیز در تاریکی نگه میدارد و منتشر نمیکند؛ بلکه جنایتها را مستند میکند. روسها از این سازمان متنفرند؛ زیرا میدانند که در حال انجام چه کاری است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در کنار جنایتهای شیعیان؛ جنایتهای داعش را داریم. امّا داعش دارای شناسنامه ای مشخص مانند حزب الله لبنان نیست. هر چند که ترکهای عثمانی و امپراتوری قطر در رابطه با جنایتهای داعش باید پاسخگو باشند. امّا در مجموع به عنوان یک سازمان مستقل ارزیابی میشود که خلیفهٔ خود را دارد و حد اکثر اینکه افرادش به عنوان عده ای جنایتکار محاکمه خواهند شد. امّا در رابطه با جنایتهای اوباشان شناسنامه داری که فتوای ولی فقیه را در جیب دارند؛ حاکمیت شیعی ایران و «ساکنین ایران» محاکمه خواهد شد.
      زمانی که نخستین بخش از فیلم 300 به روی پردهٔ سینما رفت؛ همهٔ ناسیونالیستها اعتراض کردند.
      امّا این بار فیلم کارتونی و تخیلی 300 که گرایشات شدید ضد ایرانی دارد (منظورم از ایرانی ساکنین فعلی ایران نیستند)؛ امّا اسنادی که هم اکنون جمع آوری و کلاسه بندی میشوند؛ قابل اعتراض نخواهند بود.

      حذف
  4. بنا بر گزارش رویترز؛ اقتصاد چین بار دیگر متحمل افت قیمت در بازار سهام شد. بنا بر این گزارش سال ۲۰۱۶ سالی بسیار بدتر از سال ۲۰۱۵ برای اقتصاد چین خواهد بود.
    چند ماه پیش که در رابطه با روند نزولی رشد اقتصادی چین و رفتن به سوی تجربهٔ زلزلهٔ ۶ ریشتری (به طور سمبلیک) حرف زدم. یکی از خوانندگان از من انتقاد کرد که سخنان من بی پایه است و کارشناسان چنین و چنان میگویند و پیش بینی میکنند. این کارشناسان فاکتور «جنگ» را به هر دلیلی که خود بهتر میدانند؛ در تحلیلهای خود نمی گنجانند و همهٔ این روند را یا به مشکلات ساختاری اقتصاد چین و یا اشباع بازار و عرضه و تقاضا و تحریک شدن سهامداران به فروش سهام در زمان افت قیمتها حواله میدهند. به خاطر وجود دلایل گوناگون برای افت و یا خیزش قیمتها و رشد و افول اقتصادی؛ برای یک تحلیلگر اقتصای بسیار سخت خواهد بود که بر تمامی فاکتورها اشراف کامل داشته باشد. امّا زمانی که فاکتور جنگ به میدان می آید؛ قضیّه به صورت ریشه ای تغییر میکند. زیرا دیگر سخن از فلان تحلیلگر اقتصادی نیست بلکه کارگروههای بزرگ حرفه ای برای استفاده از اهرمها بکار می افتند و به روشن و خاموش کردن هدفمند کلیدهای گوناگون در میدان اقتصادی کشور مورد نظر می پردازند.
    مانند ماجرای نفت که رژیم اسلامی ایران از آن به عنوان حربه یاد میکرد و اکنون مانند طناب دار به گردن خودش حلقه زده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این هم ترجمهٔ فارسی گزارش رویترز از زبان (BB زهرا):

      http://www.bbc.com/persian/business/2016/01/160119_l03_china_economy

      در هر مجتمع بزرگ تولیدی در چین؛ مراکز «روان درمانی» برای جلوگیری از «خودکشی» وجود دارد که در «تاریکی خبری» نگاه داشته میشود. کارگران نگون بختی که در تصاویر میبینید؛ روستایی زادگانی هستند که در این مجتمع های تولیدی بزرگ با حقوقی بسیار کمتر از حتّی کارگر ایرانی کار میکنند.
      نظریهٔ «مفعول فرزانه» برای ازدیاد جمعیت ساکنین خاک بر سر ایران به ۳۰۰ میلیون نفر؛ بر اساس چنین مدل «اقتصادی - اجتماعی - سیاسی» استوار بود.
      «مفعول فرزانه» که هنوز سر و گردنش در ماتحت «مجلسی» فرو رفته و بیرون نیامده است؛ با یک نگاه «احمقانهٔ فرزانه» به نظریهٔ «جمعیت زیاد و شکوفایی اقتصادی»؛ می خواست ساکنین ایران را به چنین جهنّمی راهنمایی کند. تا بازار «برده فروشی» و «کرایهٔ بردگان» (نظریهٔ توکّلی کونی آکسفوردی در اوایل فاجعهٔ ۵۷ مبنی بر کرایه دادن کارگران) راه بیندازد.
      اگر دروغ نباشد؛ خوشبختانه شنیده میشود که خانواده های ساکن ایران؛ حد اقل به این درجه از رشد فکری رسیده و «نئاندرتالیسم شیعی» را پشت سر گذاشته اند و «تک فرزندی» را انتخاب کرده اند.

      حذف
    2. قدیمیها میگفتند: «با یک گل بهار نمیشود».
      لذا نه بر اساس یک «شکست» میتوان آینده ای مبنی بر «شکست استراتژیک»؛ ترسیم نمود و نه با یک «پیروزی» میتوان آینده ای درخشان ترسیم کرد.
      مگر آنکه آن «پیروزی» و یا «شکست»؛ آفریننده و یا گزارشگر «نقطهٔ عطف» باشد.
      اقتصاد چین هنوز به آن «نقطهٔ عطف» در سراشیبی نرسیده است.
      امّا زمانی که «زلزلهٔ ۶ ریشتری» را تجربه کرد؛ بانک تازه تأسیس چین (برای بلعیدن آسیا)؛ تبدیل به «بانک مرکزی امپراتوری جیبوتی» خواهد شد.

      حذف
  5. برای ادامهٔ جشنهای «برجام بازی» رادیو فردا گزارش بی سر و تهی را منتشر کرده است که بهتر است بخوانید.

    http://www.radiofarda.com/content/f7-irankhodro-Daimler-to-establish-joint-company/27495343.html

    این گزارش از این نظر بی سر و ته است که به هیچ یک از گوشه ها و زوایای پنهان اشاره ای نمیکند و حتّی گزارشهای مشابه در نشریات داخلی ایران نیز چنین رویکردی دارند.
    تمامی داستان صحبت از امضای «تفاهم نامه» است. شرکت چند ملیتی «دایملر» یکی از گرگهای اقتصادی است. آنها با «ایران خودرو» که صدها نفر بسیجی و ساندیس خور به صورت کاذب در آن لانه کرده اند و در هر بخش آن نیز یک «دفتر حفاظت» کارگذاشته اند؛ تا زمانی که «ایران خودرو» خود را از این کثافتها پاک نکند؛ به مرحلهٔ «قرارداد» نخواهند رسید. «دایملر» پول مفت ندارد که با آن «حقوق بسیجیها» و «خواهران زینب» را بدهد. رفتن کارشناسان «دایملر» به ایران و امضای تفاهمنامه؛ در این مرحله تنها «ارزش سنجشی و مطالعاتی» دارد. چنین شرکتهایی برای ورود به عرصهٔ سرمایه گذاری؛ به تضمینهای قابل پیگرد بین المللی نیاز دارند و آنقدر احمق نیستند که با یک لبخند و سخنرانی غرّا و چند نشست مقدماتی به دام بیفتند. دایملر اینرا میداند که سرمایه گذاری کردن در ایران؛ چیزی شبیه «سرمایه گذاری در بغداد» است که همه جایش پر از شبه نظامیانی است که معلوم نیست دُمشان به کجا بند است؟
    امّا منتشر کردن این مطلب پیش پا افتاده و آغشته به پروپاگاندا «اندر وصف فواید گُه خوری هسته ای»؛ تنها برای آفریدن امیدهای واهی است.
    تا زمانی که مستراح «سیستم مدیریتی» حاکم بر ایران از صدر «بیت انگل فرزانه» و بنیادهای اختاپوسی؛ پاک نشوند. شاهد «وصف العیشها» خواهید بود.

    پاسخحذف
  6. ایران میخواد اگر جنگ جهانی سوم شروع شه نه متحد آمریکا باشه که با اجبار اون کشور هواپیمای روسی بزنه و به تلافی روس ها که زورشون نمی رسه به آمریکا در تهران بمب اتم منفجر کنند نه ایران تمایلی داره که متحد روسیه باشه که آمریکا در تهران بمب منفجر کنه شاید بگی پس چرا اینقدر قربون صدقه پوتین میرن دلیل سادست آمریکا میگه یا متحد من هستین یا دشمنم به خصوص برای کشور پراهمیتی مثل ایران که دروازه جنوبی روسیست برای همین آمریکا تا به حال خواسته با نابودی این ها رژیم متحد خودش رو سرکار بیاره و این ها هم برای مقاومت یک استراتژی دارن در واقع رژیم میگه من که زورم به آمریکا نمیرسه کالیفرنیا رو بزنم ولی میتونم اسرائیل رو بزنم و از نظر رژیم اسرائیل مثل کالیفرنیا برای آمریکا عامل بازدارندست برای همین از نظر رژیم با خلع سلاح حزب الله و حماس دیگه عامل بازدارنده ای نمی مونه و به ایران هم حمله میکنند برای همین جنگ 33 روزه هم اینطور تفسیرکرد که این مقدمه حمله به ایران هست منتها در جنگ 33 روزه اسرائیل به راحتی توان موشکی حزب الله رو نابود کرد اما چنان جو ضد اسرائیلی به پا شد که اصلا طرح حمله به ایران کنار گذاشته شد اگر یادتون باشه سال 2006 بسیار سخن بود از حمله بوش به ایران حتی میگفتند ظرف 80 رو آینده به ایران لشکر میکشند اما با جو ایجاد شده و از همه مهمتر دخالت کاندولیزا رایس سیاست جنگ با ایران به سیاست همکاری با ایران تغییر پیدا کرد

    پاسخحذف
  7. از طرفی ایران به لطف سوریه در عرض 6 ماه نتنها تمام تسلیحات حزب الله رو بازسازی کرد بلکه زرادخانه اون رو گسترش بخشید تمام این ها به برکت سوریه بود و ایران به راحتی عامل بازدارندش رو بدست آورد برای همین برداشت رژیم از جنگ سوریه این بود اگر این ها سوریه رو بگیرند بعدش جنگ 33 روزه دیگری به پا میشود بعدش حزب الله بعد از مدتی نابود خواهد شد عراق هم که دست اینهاست و حمله نظامی به ایران آغاز خواهد شد و باید در مرز ایران با اینها جنگید این هم زمانست با تحریم های بی سابقه نفتی (دومین عامل بازدارنده که ایران امیدوار بود مانع جنگ بشه هم از ایران گرفته شد) این چنین یقین شد برای این ها که هدف حمله به ایران هست گفتند اگر در سوریه نجنگیم و ازدست برود یا باید در جنگ 33 روزه جدید وارد جنگ با اسرائیل بشویم یا عامل بازدارنده هرچقدر هم که به اسرائیل لطمه بزنه نابود خواهد شد (از این موش و گربه بازی های گنبد آهنین بگذریم که هربار یکی چیز نو رو میکند گنبد آهنین 1.5 ماخ سرعت و فاتح 110 3.5 ماخ و ... که عملا باعث میشه حزب الله با این موشک و فاتح 313 بتونه به اسرائیل ضربات مهلک بزنه) ولی اگر حزب الله هم بعد از یکسری موشک پراکنی نابود میشد دیگه ایران باید دعا میکرد که آمریکا بهش حمله نکنه پس نتیجه گرفت در سوریه برود وارد جنگ شود تا خط ارتباطی با لبنان حفظ شود اصرار ایران بر بشار هم واضح هست اگر بشار برود ارتش علوی سوریه باز مشروع خواهد شد نتیجتا از آن برای نابودی داعش استفاده خواهند کرد و بعد از مستهلک شدن کامل آن به راحتی نابودش میکنند و ارتش معتمد خود را روی کار میاورند اما ایران با اصرار بر ماندن بشار میخواهد این ارتش علوی برای دفاع از خط مرزی ارتباط دهنده با لبنان باقی بماند و پای عربستان را به جنگ سوریه باز کند دقت کنید ترکیه امکان ورود به سوریه را ندارد چون روسیه مانع میشود غرب هم که عمرا میماند سعودی تازه اونوقت میفهمید چرا در ایران میگویند امپراطوری ایرانی و ... فقط برای تحریک سعودی اون اتحاد 23 کشور پاکستان که هنر کنه خودش رو نگه داره ترکیه هم که نمی تواند ورود کند متحدین سنی سعودی رو هم که ارتش اسد در حال نابود کردنش هست (علوش و جیش الفتح و ...) پس میماند ارتش عربستان که پایش به جنگ کشیده شود همون چیزی که ایران میخواست و تونست از استراتژی اولیش یعنی خطر حمله آمریکا به ایران بابت سقوط سوریه یک فرصت طلایی برای له کردن عربستان بسازه از طرفی در دنیا جوری تبلیغات شده که مسئول ایجاد داعش سعودی هست پس سعودی هم باید نابودش کنه اونهم درحالیکه ارتش اسد که نامشروعه پاکستان با طالبان تو خاک خودش درگیره ترکیه ممنوع الورود به سوریست متحدین محلی سعودی هم در حال نابودی هستند :)

    پاسخحذف
  8. ایران با هوشمندی پای سعودی رو به جنگ یمن کشید چطور وقتی به دروغ تو کل منطقه و دنیا اعلام کرد که ارتش وابسته به علی عبدالله صالح همون حوثی ها هستند و درنتیجه متحد من در حالیکه صالح هرگز متحد ایران نبود میدونید که این جنگ یمن حوثی ها هیچ کاره بودند جنگ بین ارتش بعثی طرفدار عبدالله صالح یمن با سعودی و طرفداران جنبش حراک جنوب و وابستگان حزب اخوان یمن (اصلاح) وابسته به هادی هستش ایران با هوشمندی این طور به جهان عرب القا کرد که من یمن رو هم گرفتم ما چهار پایتخت عربی تحت کنترلمون هست :) البته سعودی ها هم حماقت رو به اوج رسوندن و فکر کردن که این بهترین موقعیت هست که محمد بن سلمان بشود محبوب القلوب سعودی ها تا جای محمد بن نایف رو بگیره اما سپاه خوب میدونست جنگ با شبه نظامین یمنی یعنی چه میبینید سپاه بی هیچ هزینه ای و با یکسری قمپز در کردن های بی هزینه پای سعودی رو به چنان جنگی کشیده که تازه بعد از نه ماه میخوان پیشروی کنن به سمت صنعا حالا فرض محال کل یمن رو هم گرفتن حالا با یک کشور ویران روبرو هستیم که بیش از سعودی جمعیت داره و تازه همزبانش هم هست پس ما با هجوم مهاجرین روبرو میشیم حالا سعودی چیکار باید بکنه باید کلی خرج کنه تا بازسازی کنه اونجارو تازه القاعده و داعش هم قدرت گرفتن اینبار باید برود اونها رو سرکوب کنه تازه نیمی از جمعیت یمن که زیدی هستند از سعودی متنفر شده اند و دنبال فرصت برای قیام ، باز شورش خواهند کرد میدونید که جنگ حوثی ها این ششمین باره تو این 20 سال حتی وقتی صعده فتح شد نتونستن نابودشون کنن از طرفی عبدالله صالح برای نابود نشدن به حوثی ها سلاح و امکانات و آموزش داد و حوثی های 10 هزار نفره امروز شده اند یک لشکر 150 هزار نفره با تسلیحات سنگین یعنی مفتی مفتی با همون سلاح های اهدایی سعودی به رژیم سابق عبدالله صالح برای ایران یک حزب الله در جنوب سعودی ایجاد شد خلاصه دهن سعودی در یمن سرویس هست هر اتفاقی که بیفته ایران به هدفش رسیده حالا سعودی با داشتن جیبوتی و عدن دلش خوش باشه که اگه ایران هرمز رو ببنده منم باب المندب رو میبندم به خصوص که نیروی نظامی تازه نفس و مجهز هم در اونجاها مستقر کردن ولی آخه احمق ها ایران اگه هرمز رو بتونه ببنده خودش هم نخواهد توانست نفت صادر کنه نیازی به زحمت شما عزیزان نیست :) هدف ایران یعنی تحمیل هزینه های شدید به سعودی محقق شد

    پاسخحذف
  9. منتظر باشید ببینید ایران چطور سعودی رو تحریک میکنه که به سوریه هم لشکر بکشه خوب تماشا کنید :) هدف بعدی ایران کم کردن شدید قیمت نفت هست اما خودش پتانسیلش رو نداره چون امکان فنی نداره همون حداکثر نیم ملیون بشکه اما با تحریک سعودی و افزایش تولید 2میلیون بشکه ایش سعودی در زمین ایران بازی کرد با آتش زدن سفارت سعودی اینها روانی شده اند و میخوان سر ایران خالی کنند کجا بهتر از سوریه به دمشق هم که نمیتونن حمله کنن چون روسیه اونجاست و اگر دمشق سقوط کنه روی روسیه کم خواهد شد تازه در حال لاس زدن با روسها هم هستند نمی خواهند به متحد جدیدشان خیانت کنند مجبورند بروند به جنگ داعش تازه سعودی با خودش فکر میکنه اگر بروم جنگ داعش در دنیا مرا به چشم مبارز با تروریسم و متحد قوی میبینند خوب بگذار ببینند ایران میخواد که پای شما به اونجا باز شه و وای به حالتون اما در مورد روسیه ایران یک پشت پای اساسی به اونها زده گفته که ما از روسیه نه سلاح میخواهیم و نه هیچ چیز دیگر در ضمن متحد شما هم نیستیم خوش گلدیم به خصوص روسیه از ایران خواست که ایران نیروی نظامی زمینی بفرستد به سوریه ایران هم که به حضور روس ها نیاز داشت در ابتدا چنین کرد و پای روس ها باز شد به سوریه اما بعدش چه اتفاقی افتاد اولا ایران صرفا مشاورینش رو زیاد کرد و حضورش نمادین بود دوما ایرانی ها نیروهاشون رو بیرون کشیدن از سوریه چون نمیخوان همون نقشه ای که برای سعودی دارن سر خودشون بیاد (منکر گزارش خروج ایرانی ها که نیستید) این باعث عصبانیت روسیه شد و در مورد نحوه جنگ هم درگیری شدید پیش آمد عملا روسیه بعد از اینکه ایران نیروی زمینی جدی ارسال نکرد به اونجا روسیه هم برای ترساندن ایران گفت 10 میلیارد دلار به سعودی اسلحه میفروشم و سعودی را جای ایران متحد میگیرم ایران هم گفت به درک (دقیقا خواسته ایران :) ببینید چطور بزودی در سفر ملک سلمان به مسکو علاوه بر امضای خرید سلاح ، روسیه از سعودی دعوت خواهد کرد برای جنگ با داعش در سوریه صبر داشته باشید) منتها ایران مطمئن هست که روس ها از سوریه بیرون نمیکشند به خصوص اینکه آمریکا نمیخواهد که بیرون بکشند :) داستان ترکیه فقط برای همین بود همون نقش تسلط ایران به 4 پایتخت عربی رو داشت که روس ها رو بندازن رو دنده لج که تونستن حالا ایران خیالش جمعه که روس ها برای رو کم کنی در سوریه با ایران همصدا خواهند بود اما روس های بیشرف برای حال گیری و تهدید ایران تعدادی از فرماندهان ایرانی به خصوص سردار شهید همدانی رو به داعش گرا دادند البته پوتین برای آروم کردن ایران اجازه صادرات اس 300 داد و خودش اومد تهران و مستقیم رفت پیش خامنه ای که آقا ما از پشت خنجر نمیزنیم و خایه مالی که ما دوست شماییم و ما گرا ندادیم و البته ایران هم حال روسیه رو گرفت و به ترک ها گرا داده بودند که سوخو دارد چه میکند و کی و کجا می آید برای بمب باران اصلا برای همین ترکیه کمین گذاشته بود آمریکا هم خدا خواسته این یک تودهنی محکم خامنه ای بود به پوتین میبینید رابطه ایران و روسیه در این چند وقت گرم نیست از طرفی بعد از این کار پوتین با عصبانیت به اسرائیل سفر کرد و اجازه داد به اسرائیل برای از بین بردن نیروهای حزب الله تا جواب مشت خامنه ای رو بده و البته مطمئن باشید روسیه به خاطر این غلطش یک حساب اساسی از جنس ناتو و ترکیه پس خواهد داد خوب تماشا کنید منتها دیدید حتی تا این حد درگیری هم نتونست مانع از بازی روسیه در زمین ایران بشه پس روسیه تو بد گردابی افتاده خلاصه شما به خاطر یکسری پیش فرض ها ناتوانی در پیشبینی باز اگر داستان والعادیات و حلب روغن رو نگی من توضیح یشتر خواهم داد وگرنه که خوش باش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگه همدانی را گرا دادند؛ پس چرا تصادف اتوموبیل شد؟
      قصّه نباف.
      رژیم انگلهای صفوی در وسط جنگ قرار گرفته؛ و فرقی هم نمیکنه که زیر پشم کدام قدرت سایه بگیره. زیرا در هر صورت مثل خاک بر سرهای «فاطمیون» و «زینبیون»؛ به عنوان «دستمال مستراح» از آنها استفاده خواهد شد.
      مطمئن باشید که این «شهدایتان» «دستمال مستراحهای استفاده شده» هستند. زنهایشان هم به یمن قدرت «بنیاد شهید» و ممؤتلفه ها» بین «گلستانی ها» دست به دست خواهند شد.
      قبلاً هم گفتم که برای ....م «والعادیات» نخوان.

      حذف
    2. مریخی ها به آمریکا حمله کردند... چون انگل فرزانه به آنها کوچه داد.
      برزیلیها مرسدس بنز میسازند... چون انگل فرزانه میخواست به دنیا نشان بدهد که حالا که برزیل آره... پس چرا ما نه؟
      قورباغه ها ابوعطا میخواندند؛ زیرا اطلاعات سپاه به این نتیجه رسید که اگر قورباغه ها ابو عطا بخوانند؛ دیگر کسی مشتری مایکل جکسون بچه باز نمیشود و میتوان «سی دی قورباغه ها» را به قیمت ۵ برابر به غربیها فروخت....
      گفتم که برای ....م «والعادیات» نخوان.

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      میبینی که همهٔ حرفهایت را منتشر کردم و هیچ عیب و نقصی هم نداشت. پس دروغگو نیستم.
      ولی خودمونیم؛ ... آیا الکی دست روی «والعادیات» و «التکویر» گذاشته ام؟

      باز هم خودمونیم... آیا این دو «سورهٔ مبارکهٔ قرآنی»؛ «کُس شعر بافی مطلق» نیستند؟

      حذف
    4. http://www.bbc.com/persian/business/2016/01/160119_l03_oil_iran_price_fall

      حالا اینو تحویل بگیر؛ تا بعداً سر «استراتژیهای والعادیاتی» رژیم مبارک «مفعول فرزانه» ... بحث کنیم.

      حذف
    5. باز هم بیا ... برکت از آسمون و زمین و زیر زمین میباره:

      http://www.dw.com/fa-ir/%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%82%D8%B7%D9%87-%D8%B9%D8%B7%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/a-18988828

      نقطهٔ عطفی که این افسر نظامی اسرائیلی از آون حرف میزنه؛ اینه که الآن در ستاد فرماندهی ارتش اسرائیل همگی روی زمین غلط میخورند و میخندند.

      حذف
  10. امیر امپراتوری قطر با آقای ولادیمیر رومانوف پوتین امپراتور روسیهٔ نوین دیدار کرد و آقای پوتین فرمودند که:
    «گوز» تنها مسئلهٔ استراتژیک مشترک میان امپراتوری قطر و امپراتوری روسیهٔ نوین است که میتوان به آن پرداخت و سپس هر دو امپراتور خندیدند.

    http://www.dw.com/fa-ir/%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%82%D8%B7%D9%87-%D8%B9%D8%B7%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/a-18988828

    پاسخحذف
  11. کژدم گرامی درود
    نظرت درمورد نامه شیرین عبادی «در مورد زهرا رهنورد)چیه؟
    http://ir.voanews.com/content/iran-rights-ebadi/3151361.html

    (محسن)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی
      یکی از تلاشهای بین المللی همهٔ طیفهای اصلاح طلبان این بوده است که ۱+۵ مسئلهٔ «حقوق بشر» و «آزادیهای مدنی در ایران» را به ماجرای مذاکرات هسته ای گره بزند که این تلاشها با شکست مواجه شده زیرا اهدافی که مذاکرات هسته ای دنبال میکرد بسیار متفاوت بودند. از طرف دیگر اصلاح طلبان به صورت احمقانه ای همچنان به «نیّت های پاک غرب» در شعار «دموکراسی خواهی» ایمان دارند.
      امّا مطرح شدن اسم «زهرا رهنورد» بدون نام بردن از «موسوی» نشان میدهد که این قوم و قبیله؛ حتّی به «حد اقل ترین حد اقل ها» هم راضی هستند. در واقع «هیچ چیز نیستند».
      وجود چنین موجوداتی در غرب (شیرین عبادی ها و امثالهم) به خودی خود نشانگر حد «اکثر عمق» پایبندی غرب به شعار «دموکراسی برای ایران» است.
      مبادلهٔ اسیران نیز موقعیتی بود که خانم عبادی نیز بالاخره چیزی بگوید و طلیعه ای از «جایزهٔ نوبل» خود را ساطع کند.
      نظر من این است که به خانم «شیرین عبادی» بگویید که ستارهٔ شما زمانی خواهد درخشید که جنگهای چند ده ساله تمام شده و رژیم انگلهای صفوی؛ ارزش استراتژیک خود را برای آمریکا از دست داده باشد.

      حذف
    2. نئاندرتالهای اصلاح طلب باید از ماجرای سوریه بفهمند که ساکنین ایران چقدر برای آمریکا و اروپا ارزش دارند؟ اگر به آمار کشته شدگان نبردهای سوریه در ۷ ماه اخیر دقت کنید؛ همچنان روی جملهٔ «بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر»؛ یخ زده و کنتور شمارش کشته ها از کار افتاده است.
      زمانی که آقای اوباما خط قرمز تعیین شده را شکست من نیز مانند بسیاری دیگران؛ آنرا به حساب بی لیاقتی آقای اوباما گذاشتم که اشتباه بزرگی بود. زیرا در همان زمان عده ای از دست اندرکاران آمریکا گفتند: «آقای اوباما در تعیین کردن خط قرمز شیمیایی اشتباه کرده است و نباید هیچ خط قرمزی تعیین کند». این گفته؛ باید حد اقل مرا بیدار می کرد که «سوریه و عراق» زمین بازی آمریکا هستند و میخواهد همه را به آنجا بکشانند و داعش را از تویش در بیاورند و سپس یکی از ژنرالهایشان بگوید: «داعش با دیگران فرق میکند» و باید پیهٔ «۳۰ سال جنگ» را به تنتان بمالید.
      ماجرای «کریمه» و «ناسیونالیست بازی آقای پوتین» در رابطه با اوکرائین نیز نتیجهٔ برداشت اشتباه آقای پوتین از سیاستهای آقای اوباما بود و روسیه هر روز بیش از روز پیش؛ در باتلاق اقتصادی فرو میرود و سخنان آقای «مدودف» مبنی بر «سیاست ریاضت اقتصادی شدید» نشان میدهد که آقای پوتین با «برداشت اشتباه از شخصیت آقای اوباما» و گره زدن آن با استراتژیهای آمریکا؛ دچار چه اشتباه بزرگی شده است.

      حذف
  12. کژدم عزیز ممنون از توضیحاتی که دادی«کیف میکنم که با همچین وبلاگی اشنا شدم»درود به شرفت

    محسن

    پاسخحذف
  13. حزبلبلی هایی که عاشق «اعتراف» هستند و همیشه در «تشتک نیوز»هایشان از جملهٔ «اسرائیل اعتراف کرد .... آمریکا اعتراف کرد ....» استفاده میکنند؛ به این اعتراف واقعی توجه کنند:

    http://www.digarban.com/node/23573

    بقیهٔ حرفهای انگل فرزانه هم مزخرفاتی در حدّ «والعادیات» هستند که به تناوب تکرار میشوند.
    امّا هنوز هزینه های بسیار سنگین تری در راه هستند که شامل «تصفیه حسابهای کهنه» میشوند.
    آقای اوباما همانگونه که گفتم؛ در حال صاف کردن جاده و تهیّهٔ مقدمات برای سال ۲۰۱۷ است.
    هم اکنون که مزدوران «عصایب اهل الحق»؛ چریک بازی کرده و ۳ نفر آمریکایی را در عراق ربوده اند؛ حساب جدیدی است که در سال آیندهٔ میلادی؛ هزینه های گزافی برایش پرداخت خواهد شد. زمانی که همه چیزی را به شوخی و مسخره گرفته و «کاغذ پاره» میخواندید. اکنون می بینید که انگل فرزانه به چه چیزی «اعتراف» میکند.
    این اعترافات بسیار شدیدتر در سال آینده ادامه خواهند یافت.
    حال هر چه میخواهید؛ «سیلوهای پرتاب موشک» به نمایش بگذارید. همانگونه که سالها پیش یکبار گفتم: «موشکهایی که هرگز پرتاب نخواهند شد».حال هر قری که توی کمرتان است بریزید و در «حساب پس انداز» جمع کنید تا زمان تصفیه حسابها برسد.

    پاسخحذف
  14. انگل فرزانه در حین «گّه خوری قهرمانانه» هم حمله به سفارتخانه ها را تقبیح و هم حمله کنندگان را قهرمان میخواند.(هنوز نفهمیده است که خر خودش است).
    تکلیف آنهایی نیز به «بازیهای عموزنجیر باف انتخاباتی» برای گشودن درهای نجات و اصلاحات چشم دوخته بودند را نیز مشخص کرد؛ این نئاندرتالهای رای دهنده باید اکنون قانع شده باشند که یا احمق هستند و یا خائن.

    http://www.bbc.com/persian/iran/2016/01/160120_l2_iran_election94_khamenei

    پاسخحذف
  15. با درود به کژدم گرامی : دوست عزیز شما بفرمایید مردمی که یک آخوند خناس یعنی خامنه ای جنایت پیشه برای رای دادن دعوتشان میکند و با کمال وقاحت بی نظیر میگوید که اگر مرا هم قبول ندارید به کاندیدا هایی که ازریشه ملتزم درگاه همایونی بیت العنکبوت من هستند رای بدهید و جهت تکمیل توهین های بیشرمانه خود به مردم ! میگوید من نگفتم که دگر اندیشان را به طویله شورا بفرستید فقط آن کثافت هایی را که من میگویم بفرستید تکلیف این مردم چیست . درضمن اگر شانس با مردم رو کرد و این سگ هار به طور ناگهانی به درک واصل شد وضعیت چه خواهد شد . با احترام .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ساکنین ایران لیاقت تعیین تکلیف خود را ندارند. اگر هم این سگ هار به درک واصل شد. سپاه پاچاهارداران؛ با کسی که از هم اکنون در خفا به عنوان جانشین ولی فقیه انتخاب شده است و توسط خبرگان «کشف» خواهد شد؛ بیعت میکنند و قضیه فیصله می یابد.
      منتظر معجزه نباشید. خوش شانسی هم در کار نیست.

      حذف
  16. http://youtu.be/2QmyUMdBTrs

    پاسخحذف
  17. http://www.higherperspectives.com/planetary-alignment-1560280166.html?c=ss

    پاسخحذف
  18. هشدار به آقای پوتین.
    نبردها جدّی تر میشوند و با جهت گیری مسیر انتخابات آمریکا جدّی تر خواهند شد. دولت انگلستان هنوز در مرحلهٔ «هشدار» و «دست به عصا» بودن است. زمانی که جهت مسیر انتخابات آمریکا روشن تر شد؛ هم آقای پوتین و هم انگل فرزانه باید به فکر شغل دیگری باشند.

    http://www.bbc.com/persian/world/2016/01/160121_an_russia_litvinenko_killing_report

    پاسخحذف
  19. جمله مضحکه ای که خامنه ای در سخنرانیش عنوان کرد به این معنی تعبیر شد که خامنه ای از مخالفان نظام می خواهد در انتخابات شرکت نمایند یعنی اینکه کاندید شوند اما خامنه ای بعد از قلع و قمع گسترده اصلاحطلبان برای صحه گذاشتن بر نفس عمل شورای نگهبان و دوربرنداشتن اصلاحطلبان جمله خود را تعدیل کرد و گفت که معنی حرفش این است که مخالفان در رای گیری شرکت کنند و در کاندید شدن خود انتخابات!نه!!عجب واقعا تنها چیزی که از نفس عمل و این حرکت خامنه ای می توان تعبیر کرد این است که تعادل خامنه ی و باند وابسته تر به خودش انچنان بهم خورده که از موضع ضعف این جمله را عنوان کرده که ای مخالفان نظام بدانید که به خاطر ضعیف شدن سیستم و از دست دادن عقبه بعد از این ما با جمله نفوذ جلو خواهیم امد و برای ایجاد نشدن نفوذ ما مجبوریم که قلع و قمع گسترده ای را انجام دهیم و حتی همدستان خود یعنی باند اصلاحطلبان را هم کنار بذاریم و ممکن است شما هم کاملا دلگیر شوید اما این را بدانید ای مخالفان اگر پشت سر ما قرار نگیرید و از ما با شرکت درانتخابات حمایت نکنید همه با هم به منجلاب کشانیده خواهیم شد!!!
    به نوعی خامنه ای پی برده است که چه اینده شومی در انتظار خودش و همپالگی هایش و در نهایت ملت خاک بر سر قرار دارد
    انتخابات فرمایشی اسفند نقطه عطفی در تاریخ سرنگونی رژیم شوم اسلامیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      از سخنی که خواهم گفت دلگیر نشوید؛ زیرا نه از روی عصبانیت و دلگیری؛ بلکه بر اساس «منطق ریاضی کاربردی» در محاسبات و مهندسی اجتماعی است.

      سخن من:

      اگر به کیر خر رأی دهید... حد اقل شانس تولید «کُرّه خر» را دارید.
      امّا اگر به «کیر قاطر» و یا «کیر چوب کبریتی امام یازدهم شیعیان» (خواجه)؛ رای دهید .... فقط کونی پاره برایتان خواهد ماند و فرزندی به دنیا نخواهد آمد؛ مگر «فرزند غایب».
      آیا ۳۷ سال تجربهٔ «کیر قاطر» و «کیر چوب کبریتی امام یازدهم» که به طور طبیعی به خاطر «نازا» بودن محصولش «امام غایب = اهداف و آرزوهای غایب و حواله به حپروت = ظهور» کافی نیست؟

      اگر کافی نیست... هر چقدر که میتوانید... شلوارتان را پایین بکشید و به ماتحتتان وازلین طبّی بمالید ... تا حد اقل دردتان نگیرد

      حذف
    2. ناشناس گرامی خاک بر سر

      (حالا دیگه عصبانی هستم)...
      زمانی که در زندان بودم؛ یکی از توده ایهای بدبخت و کیر لیس خمینی و رفسنجانی (طبق دستور سرّی ک.جی.بی) که پسر عمویش آخوند بود؛ در یک گفتگوی خصوصی به او سخنی پر معنا گفته بود و او تعریف میکرد جلب میکنم:
      آن آخوند گفته بود:
      آیا شما روی این مردم حساب باز کرده اید؟
      اینها وقتی که شب زنشان را میگایند؛ صبح به پیش ما می آیند و میپرسند:

      - حاج آقا ۲ میلیمتری آنطرف رفت ولی به سرعت تغییر جهت داد و به جای اصلی فرو رفت.... آیا گناه شده است؟
      آن آخوند سپس میگوید:

      - اگر به همینها که صبح تا شب به ما فحش میدهند؛ بگوییم:
      «زنت را بیاور تا به طور عملی یادت دهم که کار شرعی چطور است؟» ... حتماً زنشان را خواهند آورد.

      این داستان را از خودم نبافتم و در زندان از آن توده ای کیر لیس خمینی شنیدم. داستانی که واقعیت اجتماعی ریشه داری در میان «آریایی نژادهای خاک بر سر و کیر لیس ابیل فض» دارد.

      حذف
  20. امروز پنجشنبه سیاه برای روبل روسیه نام گرفت

    رسانه‌های روسیه اعلام کردند:

    امروز پنجشنبه سیاه روبل روسیه بود و
    بی‌سابقه‌ترین کاهش ارزش را در برابر دلار تجربه کرد.


    به نقل از راشاتودی فروپاشی ارزش روبل روسیه در برابر دلار امروز برای دومین روز پیاپی ادامه داشت. این ارز به کمتر از 85 روبل در برابر دلار رسید و بیشترین کاهش را در طول تاریخ در برابر دلار رقم زد.

    کاهش روز پنج‌شنبه روبل در برابر دلار باعث شد پنج‌شنبه سیاه روبل نام بگیرد و از بیشترین کاهشی که در 16 دسامبر 2014 رقم خورده بود نیز فراتر رود.

    براساس این گزارش، افت قیمت نفت همچنان ادامه دارد و روی کاهش ارزش روبل روسیه تأثیر می‌گذارد.

    در اواسط امروز قیمت نفت برنت به کمتر از 28 دلار رسید و هر بشكه نفت خام برنت 27.62 دلار به فروش رفت.

    نفت وست تگزاس آمریکا هم بشكه‌ای 28.7 سنت معامله شد.

    الكسی کودرین وزیر سابق اقتصادی روسیه در این باره گفت: کاهش ارزش روبل در برابر سایر ارز‌ها موقتی است و ارزش روبل دوباره برمی‌گردد. در حالی صحبت‌های این مسئول عنوان می‌شود که بعد از دسامبر 2014 اكنون روبل در کاهش ارزش ركورد زده است.

    وزیر سابق اقتصاد روسیه همچنین گفت: قیمت نفت هنوز به کف قیمت نرسیده است. قیمت نفت بعد از اینكه به 16 تا 18 دلار در هر بشكه رسید دوباره سیر صعودی خود را باز می‌یابد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      با اینکه روند سقوط قیمت نفت ادامه دارد و هر خبری؛ بزودی کهنه میشود؛ قیمت نفت سبک آمریکا به زیر ۲۷ دلار سقوط کرده است.
      لذا روسها باید منتظر «هفته ها و ماههای سیاه» باشند.

      حذف
  21. من فکر میکردم که در ایران ۷ میلیون مادرقحبهٔ انگل داریم.
    «امام حسن خایه مال» میگوید که تعدادشان ۱۰ میلیون است.
    کار ریشه کنی مارلاریا سخت تر می شود.

    http://www.bbc.com/persian/iran/2016/01/160121_l03_rouhani_elections_majlis

    پاسخحذف