۱۳۹۴ دی ۱۵, سه‌شنبه

یک برخورد تصادفی

این نوشته فقط یک «گزیدن»؛ برای ریختن زهر بر موجودات ناپاک است. شرح و توصیف و تفسیر هم ندارد.
فقط برای باز کردن راهی برای نفس کشیدن است.

نامش:

 ملاقات تصادفی یک« روسپی»  با یک « روسپی زادهٔ ضریح لیس» .








همین.
و
بس.

کژدم

۴۲ نظر:

  1. این عکس و زمانش مهم نیست. مال دوره بی خبری از این افیون اسلام است. اینکه اخیرن اعلام کرده نسلش به هفتمین بختک آسمان فضاحت و جنایت میرسه .منو گیج کرده. آخه الاغ همین مزخرفات بود که اینجوری به سر همتون و ملت نادان تازی پرست اورده. آدم نمیشی.!!!! لینک زر زدنشم ندارم. شرمنه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      کسی که خود را «پادشاه» بنامد و حتّی لیاقت رفتن به دیدار پدرش را نداشته باشد و سپس «انگلهای کثیف» ۳ بار برایش زن بگیرند و در نهایت هم این «روسپی ششگلانی» را توی کونش فرو کنند و برایش جشن «ختنه سوران» بگیرند و بگویند که «داماد پیامبر شد» را میتوان با بی شرمی و یا از روی حماقت «پادشاه» و یا «پادشاه مظلوم» نامید؟ (همه میدانند که چه کسی او را پادشاه مظلوم خطاب میکرد و نیازی به توضیح نیست.)
      «رضا شاه» که «میهن پرستی و نگاه به آینده» را داشت؛ به خاطر «حماقت روستایی مآبانه» بازیچه شد. «رضا شاه» زمانی که راه آهن سراسری را کشید؛ هرگز نفهمید که این طرح را برای «استراتژیهای نظامی انگلستان» به اجرا در می آورد. از «رضا شاه روستایی تبار»؛ بیش از این هم انتظار نمی توان داشت.
      امّا این «روسپی ششگلانی» و «شوهر بی خایهٔ ترسوی او»؛ همیشه مایهٔ ننگ بوده اند و محصول نهایی نیز این کثافت بی شرم و ضریح لیس است.

      حذف
    2. بی شرفهای «سلطنت طلب» میگویند که «کودتای نوژه» را «توده ای ها» لو دادند. من به شما میگویم که «کودتار نوژه» را «کشورهای غربی» لو دادند.
      کودتای نوژه را را همان کسانی لو دادند که «انگل کبیر = خمینی» را با بوق و کرنای BBC و سایر رادیوها در کون ساکنین خاک بر سر و شیعه مسلک ایران کردند.
      مردم خاک بر سر و تنبلی که میخواستند: پول نفت را به در خانه هایشان بیاورند.
      در حالی که هیچ تصوّری از «نفت» و «در آمدهای نفتی» نداشتند.

      حذف
  2. درودها
    کل کائنات، هستی و زندگی انسان بر روی کره خاکی در حال دگرگونی و تغییر پیوسته و داعمی میباشد و هیچگاه منتظر هیچ کسی نخواهد ماند. معیار و مقیاسی برای دگرگونی ها وجود ندارد و خود موجودیت تغییر تنها خط کش موجود است.
    پدیده ها به طور داعم در حال به وجود آمدن، تغییر دادن هستند و تعامل انسانی در کنار، در زیر و یا سوار بر این پدیده ها و تغییرات هستند که به طور داعم تاریخ را میسازند و افسوس و صد افسوس بسیار هستند کسانی که در گذشته گیر کرده اند و با خط کش های پوسیده در حال اندازه گیری اکنون و برنامه ریزی برای آینده هستند. کژدم و بسا گزنده های دیگر به شما یاد آوری میکنند که خط کش های کهنه را فراموش کنید، الگوهای ذهنی کهنه را فراموش کنید. روند تاریخ هیچگاه به ما قبل 57 ، ماقبل جنگ طوفان صحرا، به ما قبل 9/11 و یا حتی به ماقبل اعدام شیخ نمیر (نمیدانم چرا مرد!!!) نخواهد رفت. یا سعی کنید تقدیر گرایی را کنار بگذارید و سعی کنید کمی از تغییرات را خود ایجاد کنید و یا ....
    نمیدانم و یا چه، و یا دیگری وجود ندارد. صلح بی معنی است، جنگ و هنر جنگیدن است همواره بوده و همیشه باقی خواهد ماند.
    پوزش کژدم جان، شاید جای این کامنت در پست دیگری بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      کامنت شما بسیار به جا بود. پس از یک روز سکوت خوانندگان؛ بالاخره کسی پیدا شد که بگوید:
      جهت حرکت ما روی به آینده دارد..... ما از «اکنون» آغاز میکنیم..... ما به دنبال تکرار تاریخ نیستیم. زیرا تاریخ را نمیتوان تکرار کرد؛ امّا میتوان از آن آموخت.
      آن احمقهایی که «رضا شاه .... رضا شاه» میکنند و همچنان «آریامهر ... آریامهر» میگویند؛ صدایشان با آینده نا موزون است و بیشتر به «یاحسین .... یا حسین» شباهت دارد.
      آنها هرگز از خود نمیپرسند که اگر «رضا شاه» کارش خیلی درست بود ... پس چرا ما اکنون اینجا هستیم؟ البته جوابهای کلیشه ای در جیب دارند که: «روسها.... انگلیسها.... آمریکاییها نگذاشتند».
      من میگویم: ای الاغ چرا آنگونه شد که «آنها نگذاشتند» ولی اینگونه نشد که: «تو» نگذاری که مثلاً «آبراهام لینکلن» به زانو در آید؟
      این احمقها در برابر این پرسش نیز پاسخ آمادهٔ دیگری دارند: «ایران ۱۴۰۰ سال است که زیر سمّ ستوران ویران شده بود».
      می پرسی چرا؟
      میگوید: «حملهٔ تازیان».
      من میگویم که ای مادرقحبه... تو که تمام مولکولهایت «تازی پرست» و «گور پرست» است.

      لذا تمامی این گفتمان بی ارزش است.

      تاریخ چیزی است که ما به ارث میبریم.
      وظیفهٔ «وارث» این است که ببیند در این «صندوقچهٔ لعنت» و خنذر و پنذر؛ چیز بدرد بخوری پیدا میشود؟
      اگر پیدا نمیشود .... بشاش توی آن صندوقچه ....
      از هم اکنون آغاز کن.

      حذف
    2. زمانی که آن «روسپی ششگلانی»؛ شجره نامهٔ «آل محمد بودنش» را در وبسایت آن «روسپی زادهٔ ضریح لیس» گذاشت؛ برای این نبود که دِلِ تازی پرستانی را که از قوانین «اسلام» به ستوه آمده بودند را بدست آوَرَند. بلکه «علامتی» بود که به حاکمیت ننگین انگلهای صفوی فرستادند و بدینوسیله گفتند که ما نیز «از شماییم». پس از مدّتی نیز آن «دستمال مستراح شجره نامهٔ شان» را از وبسایت برداشتند. زیرا در یکی از سالگردها؛ «روسپی ششگلانی» با «فاحشهٔ بهرمانی دوچرخه سوار» در مصر ملاقات کردند که در آغاز عده ای از «سوپر گاوهای حزبلبلی» به خانوادهٔ «انگل بهرمانی» اعتراض کردند ولی به سرعت؛ ساکت شدند.
      میدانید چرا؟
      برای اینکه از همان زمان؛آن روسپی ششگلانی و آن روسپی زادهٔ ضریح لیس؛ به استخدام خانوادهٔ «انگل بهرمانی» در آمدند.
      از آن زمان تا کنون؛ تمامی حرکات این «خانوادهٔ بی شرف»؛ خاک پاشیدن به چشم آنهایی بوده است که میخواستند بیدار شوند و یا پتانسیل «بیدار شدن» داشتند.
      این خانواده بسیار پست تر از «انگل فرزانه» هستند.
      بدتر تر از «روسپی» و «روسپی زاده» نامی برایشان نتوانستم پیدا کنم.

      حذف
  3. درود کژدم گرامی
    این سپاه (مادر قحبه تا تقی به توقی میخوره زیر زمینهای موشکیش رو رو نمایی میکنه اخه بگو زن جنده ها اگه لیاقت دارید اگه خایه لای پاهاتون دارید ال سعود رو با خاک یکسان کنید)
    https://www.tabnak.ir/fa/news/558907/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88

    محسن

    پاسخحذف
  4. بازرس آموزش وپروش استان ....... وسط سال میره سر کلاس
    بعد از معرفی خودش میخواد ببینه شاگردا چقدر اطلاعات دارن. ازیکیشون میپرسه:
    میدونی درب خیبر رو کدوم جاکشی از جا کنده؟
    بچه میزنه زیرگریه و میگه: آقا بخدا ما نکندیم.
    به معلمش میگه: این محصلت داره چی میگه؟؟؟
    معلم میگه: راست میگه، من میشناسمش، بچه خوبیه، از این کارها نمیکنه.
    بازرسه عصبانی میره پیش معاون و جریان رومیگه، اونم میگه:شما اصلا خودتو ناراحت نکن. چقدرخسارتشه تاخودم تقدیم کنم.
    بازرس دیگه جوش میاره و میره پیش مدیر و کل ماجرا رو تعریف میکنه.
    مدیر میگه: آقا ما شیفت بعد از ظهرم داریم، حالا از اونام بپرس شاید اونا کنده باشن؟!؟
    کپی پیست از کانال ناصر خسرو.{ ضمنن سئوال بارزس رو خودم مهندسی کردم. یعنی ر ی . م به علی سگ کش.

    پاسخحذف
  5. جهت دنیا، 13 بدر 94 تعیین شد و روند اینقدر قوی بود که همه مقاومت های سد راه رو شکوند.

    تایید گسترده اصلاح طلبان و حذف بوقچی کریه المنظر جریان اصولگرایی که دیگه از صدای رسایی برخوردار نخواهد بود، دال بر اینه که ایران سر عقل آمده

    همونطور که میدونیم، در بازار بورس، اصطلاحاً میگم بازی مجموع صفر، یعنی بازنده، برنده و کارپرداز، در نهایت پولها بینشون تقسیم میشه و این وسط، چیزی اضافه نمیمونه تا به کس دیگری برسه، پس اگر بخواهیم اینو بسطش بدیم به جریانات جهانی و اقتصادی و سیاسی، جمع جبری قوا هم باید صفر بشه یا بعبارت دیگه، بدون تعییر بمونه. پس حالا که ایران میخواد نقش آفرینی کنه در جامعه بین الملل، پس قاعدتاً باید قدرت بگیره و به همون اندازه، از قدرت سایر مدعیان، کاسته بشه.

    به نظر من، قربانی اول ترکیه است و بعدی هم، بلوک عرب به سرکردگی عربستان، درست معکوس سال 57 که یک ایران نابود کردند، بلکه نفس دور و بری هاش به شماره نیافته، چون تعادل داشت بهم میخورد

    امروز هم بازار به استقبال برد انتخاباتی اصلاح طلبان رفت

    تو سیاست، صحبت از حقانیت نیست، صحبت از بودن و نبودنه!

    به روز و بهروز باشید
    بهروز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بهروز گرامی

      اینکه در آینده ترکهای عثمانی و عربستان سعودی به سوی نابودی بروند؛ به یک سری مقدمات زنجیره ای نیاز دارد.حتّی ضربه خوردن مقطعی را نیز نمیتوان به «نابودی» تعبیر نمود. امّا اگر ضربات به طور ادامه دار وارد شوند و طرف نتواند به «عقب نشینی سازمان یافته» دست بزند و یا قدرت «پاتک» و ادارهٔ طولانی مدت جنگ را داشته باشد؛ باید منتظر فاجعه باشد. حتّی اگر فرض کنیم که ترکهای عثمانی و عربستان و اقمارش قربانی خواهند شد؛ باید بدانیم که پیش از نابود شدن؛ ایران را به نابودی خواهند کشناند. نمایشهای مسخرهٔ «تونلهای موشک» در اعماق ۵۰۰ متری؛ ادامهٔ همان بازیهای مسخرهٔ پیشین است و نشان از «وحشت» دارد و نه «داشتن قدرت». اگر رژیم انگلهای صفوی؛ از شرایط موجود؛ به وحشت نیفتاده است؛ چه لزومی دارد که دست به چنین نمایشهایی بزند؟
      مسئلهٔ دیگر «امید بستن به تغییرات مسالمت آمیز» است.
      ساختار حکومت شیعی حاکم بر ایران یک ساختار صرفاً «نظامی - امنیتی» نیست؛ بلکه یک ساختار «امنیتی - نظامی» با قدرت مالی بسیار بزرگ است و تک تک افرادی که در این ساختار هستند؛ درآمدهای کلان دارند و دستشان برای غارت همیشه باز است.
      این سیستم قابل اصلاح نیست؛ زیرا بنیانگذارانش همین «اصلاح طلبان» هستند.
      مگر «رسایی» کیست؟ فقط یک مزدور بدنام است. او ردّ صلاحیت میشود؛ یک پوفیوز دیگر را به جایش میکارند و اسمش را میگذارند اصلاحات.
      مگر «مجلس» چیست؟ چه قدرت مستقلّی دارد؟
      مجلس کارش درست کردن «بَزّک قانونی» برای غارتهاست. حتّی اگر همهٔ مجلس را به اصلاح طلبان بسپارند و آنها نیز تلاش کنند که «المستقل» باشند؛ خواهید دید که حتّی یک لایحهٔ شان از سدّهای گوناگون نخواهد گذشت.
      تا کنون خاتمی و روحانی را تجربه کرده اید؛ مجلس بدون رسایی را هم تجربه کنید و سپس چند مجلس و رئیس جمهور اصلاح طلب و میانه رو را هم تجربه کنید؛ تا ببینید چه میشود.

      حذف
    2. کژدم دانا و آگاهم سلام

      بذار همین ابتدای کار، شمه ای از شاهکلید رو بهت بگم

      قبل از اینکه به حق و حقوق بخواهیم بپردازیم، باید به اصل بقا توجه داشت. این تنها حقوق حقه هر انسانی است! و این، شاهکلید حل معمای زندگی انسانی و متعاقباً، جوامعه.

      انسان اگر خودش رو بشناسه، اونوقت که سایر انسان ها رو میشناسه و این جمله گمونم مال سقراطه که دینیون، بسطش دادند به زعمای دین خودشن، منجمله حضرت علی و من عرف النفسه فقط عرف الربه که اصلش، همونیه که ابتدائاً عرض کردم، خودت رو بشناس، سایر انسانها رو خواهی شناخت!

      این شاهکلید، هدیه من به شما

      یعنی اینکه، واقعاً فکر میکنی که من دارم میگم، مشکل ما رسایی و خاتمی و هاشمی و شاه و رضا شاه و امیر کبیر و ...... ایکس و ایگرگه؟

      به طریق اولی و عطف به اصل بقا (تنازع بقا در طبیعت بصورت عام و حق زندگی انسانی بصورت خاص) هر انسانی حق داره هر طور که مایله و دوست داره زندگی کنه تا زنده بمونه!

      حالا یکی فکر میکنه با دزدی و قتل و غارت
      یکی دیگه معتقده با فریب و دوز و کلک

      یکی دیگه با راستکاری و صداقت
      یکی دیگه با هنر مندی و مهارت

      یکی دیگه با زور گویی مثبت و رقابت سالم

      اما در نهایت، همه ما در چارچوب یک سیستم، متجلی میکنیم خودمون رو

      انسانها در تلاش بی وقفه در متجلی ساختن خوبی ها و بهترین های خود هستند که بهش میگن، محقق کردن خود فطری

      میخوام اینو نتیجه بگیرم، بیا سعی کن خودت رو بذاری جای رسایی، خاتمی، هاشمی، احمدی نژاد، شاه، اوباما، پوتین، بن سلطان و اردوغان، نتانیاهو و هر کس دیگه ای که دوست داری

      فکر میکنی چه خواهی دید، گفت و یا انجام داد؟

      به نظرت کی درست میگه و کی غلط و چرا؟

      به نظرت این درسته که همگی حق میگن؟

      میدونیم که یکی از درست ترین تعابیر از حقیقت، اینه که آینه حقیقت از آسمان فرو افتاده و متلاشی شده و به هر نفر یک تکه رسیده و هر کسی هم فکر میکنه که حقیقت از آنِ خودشه!!!!

      پس بیا از این منظر به قضیه نگاه کن، بدون اینکه انگی به چیزی بزنی!


      حقیقت یا واقعیت، مسئله این است!

      خودم بالشخصه، مدتیه که زاویه دیدم رو برده ام به درون افراد و از منظر و چشم اونها، دارم بیرون رو نگاه میکنم و برای همین، تا حدی برام اوضاع قابل درک شده


      نتیجه نهایی که میخوام بگیرم اینه

      ما در جدال دائمی به و بهتر هستیم (نردبان ما و منی)، اما بهروز واقعی کسی است که، بینابین باشه

      پس اصلا گفتمان اعتدالی رو دست کم نگیر، چون به این نتیجه رسیده شده که باید حد وسط رو رعایت کرد

      ممکنه چیزی از توش در نیاد، اما هر چی باشه، تمرین و امتحان کردنِ یک راه جدید و شاید گره گشا باشه در این بن بستِ سر در کلاف گم شده


      و یادت باشه، همه چیز تو دنیا، سه حالت داره

      1- راست
      2- دروغ

      موفق باشی

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      آن شاه کلید سقراط و دینیّون را برای خودت نگهدار... لطفاً.
      آیا میدانی که «خود را شناختن»... چند میلیون کیلومتر راهه؟
      یعنی... باز هم میدونی که «ماعرف نفسه» هیچ ربطی به «تنازع بقاء» نداره مگر اینکه »آخوندی مثل تو» پیدا بشه و و .. گو ... رو به شقیقه ربط بده؟

      ناشناس گرامی
      از روی «پیراهن یقه ۷» به روی «شورت یقه ۸» نَپَر.

      «شورت یقه ۸ هم از اختراعات قدیمی کژدم است».
      مانند «عشق ۱۵ سانتی» که این «آشغال کلّه اصفهانی نامجو» از من دزدیده است.

      حذف
  6. مردم تهران قیافه قاتل آیندشونو در صورت شورش از حالا ببینن. یک منگول عقب افتاده . فرمانده لشگر درپیتی و زپرتی نند عرب متوهم که مسئول قتل عام مردم تهران در صورت شورش است{ نمیدونم این جاکشا و لشکرهاشون زمان جنگ خود خاسته کدوم گوری بودن با صدام بجنگند}. جواب زر زدناشم کامنت گذاران زیر متن دادند. فقط موندم همزمان چند نفر ننشو تو دهات گائی.... که یه همچون ولد زنائی پس افتاده. http://www.radiofarda.com/content/f35_saudi_emb_tehran_agir_comander/27468038.html

    پاسخحذف
  7. کژدم گرامی شما درست میگید. مچلس ششم که دست اسهال طلبان بود . چه گوهی خوردند.هیچی. ضمنن این خمینی سوم هم که کنار رفت. یکم ریده شد به دوسداران دوران تلائی عمام جبار سینگ . http://www.iranpressnews.com/source/194595.htm

    پاسخحذف
  8. نتیجه نابودی ایران در سال 57 و تحویل آن به کفتارهای حیضیه قم این میشود. تا سالهای متمادی حتی بیشتر از 37 سال اروپا روی آرامش نخاهد دید. آلمان: تعرض و تجاوز جنسی به دختران در کلن برنامه‌ریزی شده بود. http://www.radiofarda.com/content/f14_germany_cologne_rape_coordinated_effort/27471985.html

    پاسخحذف
  9. نتیجه قطع رابطه یبوتی. یعنی رفتن تا دسته به مفعول فرزاله.
    ؟
    متاسفانه گروهی کم سواد در ایران قطع رابطه با جیبوتی را دست مایه خنده قرار می دهند و فکر میکنند اهمیت کشورها به وسعت شان است در حالی که اهمیت کشورها بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها سنجیده می شود. اما چرا جیبوتی مهم است ؟!

    :b:جیبیوتی همان کشوریست که سال گذشته لاریجانی در سفر به آن هزینه ساخت پارلمان آن کشور را از جیب مردم ایران پرداخت و قرارگاه خاتم الانبیا مسئولیت ساختش را بر عهده گرفت. اما چرا ایران متحمل این هزینه شد ؟

    :ab: جیبوتی به همراه یمن تنگه باب المندب یعنی محل اتصال دریای سرخ به اقیانوس هند را در دست دارد. ایران در آن سال با باج دادن به جیبوتی توانست در خاک آن کشور شبه نظامیان حوثی را آموزش دهد و این برایش برگ برنده بود.

    :cl: از همه مهمتر با قطع شدن رابطه ایران با جیبوتی علاوه بر آنکه سرمایه گذاری های ایران به باد فنا رفت ، از این پس کشتی های ایرانی برای رفتن به دریای مدیترانه مجبورند کل قاره آفریقا را دور بزنند !

    :o2: جیبوتی برگ برنده عربستان بود که قطع رابطه با آن هزینه بسیاری را از سوی عربستان بر اقتصاد و صادرات ایران تحمیل می کند.

    حالا به جیبوتی بخندید.







    پاسخحذف
  10. جناب کژدم متاسفانه شما در بازی خوانی بشدت به خطا رفتی برای همین درست نتونستی اتفاقات رو تحلیل کنی یک اتفاق تاریخی افتاد و اون فشار روزافسون غرب و آمریکا به سعودیست برای سرکوب اسلام گرایی محافظه کار وهابی این که دیگر سعودی را مثل قبل تحویل نمیگیرند بخش زیادی برای این است سابق بر این سعودی ریه ی غرب بود و نفت میشد سپر بلای آن و غربی ها میسوختند و میساختند اما با فناوری شیل اویل دیگر سعودی آن نقش سابق را ندارد ایالات متحده تا زمان سقوط شوروی بیش از 10 استراتژی همزمان در نقاط مختلف جهان را اجرا کرد که منجر به فروپاشی شوروی شد از جمله از دوره کارتر سیاست خاورمیانه سبز یا همان اسلام سلفی تهاجمی اما بعد از فروپاشی شوروی استراتژی آمریکا شده نابود کردن همان اسلام سلفی که زمانی به کارش میامد از جنگ اول خلیج تا به امروز استراتژی یکسان است من به جایگاه سایر کشورهای خاورمیانه در این استراتژی کاری ندارم و اختصاصا به سعودی میپردازم آمریکا به جهت نفت تا به امروز سعودی را از این استراتژی معاف کرده بود اما بعد از شیل اویل دیگر معافیتی در کار نخواهد بود چه آنکه سعودی در کنار ایران دو ام الفساد و تروریست پرور در منطقه هستند این دهن کجی آمریکایی ها به سعودی در قضیه ی هسته ای اینکه داستان حقوق بشر بسیار پر رنگ شده (اعدام 2016 با اعدام های 2006 و پرداخت رسانه های غربی به آنها مقایسه شود ) دیگر آن لابی مشهور ملک عبدالعزیز هم کارایی سابق را ندارد چون قدرت آن لابی به نفت بود که دیگر شیل اویل هست مسئله اینجاست حال سعودی چه باید بکند با وجود تمام شاخ و شانه کشیدن های سعودی برای آمریکا در نهایت سعودی کوتاه آمد و پذیرفت که اسلام محافظه کار را سرکوب کند (اینکه آمریکا چه ترفندی زد خود مثنوی هفتاد من است) شروع آن هم از همین ژانویه بود در واقع 44 کشته شده سنی از محبوب ترین چهره های جهادی در سعودی بودند که حکومت جرات اعدام آنها را نداشت چون می ترسید با واکنش تند مردمی مواجه شود کما اینکه همین امروز متهم است آل سعود به کرنش بیش از حد در برابر کفار صلیبی اثباتش هم اینکه این ها بیش از 10 سال در زندان بودند اما سعودی حیله هوشمندانه ای زد میدانست که با اعدام نمر واکنش ایران و شیعیان بسیار تند خواهد بود و احتمالا می تواند با این واکنش ها حواس ها را از آن 44 نفر پرت کند به شیخ نمر یعنی از سعودی تا لندن همه از شیخ نمر سخن گفتند تاآن 44 تن ، نام شیخ نمر را در کنار شیخ مشهور تندرو که اعدام شد گذاشتند تحلیل عمده رسانه های دنیا این بود که اینکار برای توجیه اعدام نمر انجام شده در حالیکه برعکس بود در واقع این پیغام حکومت بود به تندروهای داخلی که هرچند محبوب شما را کشتم ولی نمر را هم زدم بعد از اتفاقات سفارت سعودی ، ریاض هم دست به هوچی بازی تمام عیار زد تا داستان ایران و شیعه ، ناراحتی محافظه کاران قدرتمند سعودی را آرام کند و آتش زدن سفارت در تهران به سعودی ها بسیار کمک کرد ولی این آغاز بازیست حالا باید آل سعود ، آل شیخ را از بازی بیرون کند و ریشه اش را بخشکاند آیا هر بار برای آرام کردن محافظه کاران بر سر شیعیان هم خواهد زد ؟ این برنامه آل سعود هست یعنی هربار که خواستند سنی ها رو بزنند شیعیان را هم خواهند نواخت به این امید که باز ایران هوچی گری کند و حواس های محافظه کاران سعودی به ایران پرت شود و به آل سعود ایول الله بگویند که خوب دم مجوسی را چیدی اما واقعیت این هست که داستان آتش زدن سفارت که یک طرح حساب شده سپاه بود این نقشه سعودی ها را نقش بر آب میکند چطور؟

    پاسخحذف
  11. استراتژی ایران برای خلیج از بعد جنگ این بود که دوباره درباشگاه خلیجی ها راه یابد و بتواند از خوان آن نصیبی ببرد در ایران دو دکترین برای این وجود داشت سپاه و رفسنجانی ، رفسنجانی معتقد بود که باید دوباره به سیستم شاه برگردیم یعنی ایران در کنار سعودی بشود دو ستون اصلی خلیج برای همین سیاست دوستی در پیش گرفت اما همزمان سپاه اعتقاد داشت که اساسا شیعه و وهابی در یک اقلیم نمی گنجند برای همین حتما باید یکی از دوطرف سکولار باشد یا از بین برود تا دیگری برجا بماند و اعتقاد داشتند که باید برویم به نابودی سعودی یا حداقل تغییر رژیم در آن با کمک جنگ سرد منطقه ای برای همین سپاه در مسیر دوستی ایران و سعودی سنگ اندازی میکرد مثل بمب گذاری خبز و حزب الله سعودی و از جمله حرکت به ساخت بمب اتمی که از نظر سپاه از لازمه های جنگ سرد بود(سپاه به هیچ وجه جنگ رودررو با سعودی را نمی خواهد تنها جنگ سرد و بمب اتمی که تضمینی باشد که سعودی به ایران هجوم نخواهد آورد البته داستان صدام در کنار سعودی بود منتها دیگه خیلی طولانی میشه اینکه توضیح بدم بودن و نبودن صدام چه تاثیری در دکترین سپاه داشت) اما رفسنجانی موفق شد عنان سپاه را در دست بگیرد و مانع سنگ اندازی آن بشود و مثلا داستان هسته ای تعطیل شد و در ضمن سعودی و ایران بسیار به هم نزدیک شدند این موضوع در زمان خاتمی هم ادامه داشت و منجر شد به پیمان همکاری امنیتی استراتژیک تاریخی که حتی در زمان شاه هم سابقه نداشت اما بعد از سال 2003 ما دوباره شاهد افت روابط هستیم تازه ایران نتوانست به عضویت سازمان همکاری در بیاید نتیجه اینکه سپاه توانست این طور جا بیندازد که این ضعف دکترین هاشمیست و حرف آن ها درست بوده و توانست دکترین خود را به کرسی بنشاند از جمله سرعت بخشی همه جانبه به داستان اتمی و بعد از به قدرت رسیدن (رساندن) احمدی نژاد شروع کردند به اجرای دکترین خود یعنی جنگ سرد همه جانبه با سعودی در همین میان اتفاق مهم دیگری افتاد

    پاسخحذف
  12. ایران دارای 3 استراتژیست که سیاست های خود را بر مبنای آن پیش میبرد 1- استراتژی جلوگیری از حمله نظامی آمریکا به ایران 2- عضویت ایران در سازمان همکاری خلیج فارس و سلطه بر آن 3- روابط بی تنش با جامعه جهانی البته هربار یکی از این ها میشود اولویت و معمولا استراتژی سوم را به لجن میکشد درحالیکه اولویت استراتژی سیاسی ایران در دوره احمدی نژاد عمدتا جنگ سرد با سعودی (استراتژی 2) بود از سال 90 به بعد به خاطر دلایلی که باز طولانیست تصمیم گرفته شد که استراتژی شماره 1 به اولویت بدل شود و داستان برجام و دکترین ظریف- روحانی و... مسئله اینجا بود که روحانی در باره استراتژی خلیج هم پیرو دکترین هاشمی بود و معتقد بود دلیل عدم موفقیت ایران در عضویت سازمان همکاری سنگ اندازی آمریکا بوده و حالا با بهبود روابط و برداشته شدن سنگ آمریکا ایران می تواند به خواسته بیست ساله خود برسد اما سپاه حاضر نبود فعالیت 8 ساله خود را ناگهان متوقف کند اما شانس هم با روحانی نبود به زودی با مرگ ملک عبدالله گروهی در ریاض به قدرت رسیدند که مثل سپاه اعتقاد داشتند که با ایران نمی شود کنار آمد و به طور احمقانه ای داستان یمن رو راه انداختند و این بزرگترین هدیه به سپاه بود و توانست با هوشمندی سعودی را به دام بکشد در حالیکه در یمن نه سرپیاز بود نه ته آن (منتها حربه سپاه رو شاید بعدا بهش اشاره کردم نه در این کامنت) به این ترتیب ناگهان ظرف چند هفته برنامه سپاه قدر تمام اون 8 سال پیشرفت کرد و نظر سپاه تحکیم شد از طرفی سپاه داستان سوریه رو که یک تهدید جدی در استراتژی شماره یک ایران بود رو تبدیل کرد به یک فرصت طلایی در استراتژی شماره دو و جنگ سرد باسعودی (باز اینکه سپاه در سوریه و عراق دقیقا داره چه غلطی میکنه بماند در کامنت های بعد) و حالا سپاه مدعی بود که داره پازل هاش برای سعودی تکمیل میشه و یکی از اصلی ترین قطعه هاش بحث بحرین بود که روحانی تحت هیچ شرایطی به سپاه اجازه نداد جلو بره چون میدونست این یعنی قطع رابطه سعودی با ایران و شکست دکترین رفسنجانی و یک شکست بزرگ در بین رئوس سیاسی ایران (شخصیت های واقعی که رئیس جمهور رو تعیین میکنند) از طرفی سپاه با علم به همین نکته از همان اول شروع کرد به هوچی گری مثلابا اینکه 500 هزار ایرانی رو به کشتن دادند در جنگ با صدام اما سر فاجعه منا مثل آمریکا و رابطه اون کشور با شهروندانش برخورد کردند داستان تجاوز و جرثقیل و ... بماند که با تمام توان فشار آوردند که کار را یکسره کنند یعنی روحانی مجبور به قطع روابط با سعودی شود اما او زیربار نرفت در نهایت با استفاده از فرصت اعدام شیخ نمر که بیشتر یک حرکت داخلی سعودی بود تا پیام به ایران و بعد از اولتیماتوم خبرگزاری کاملا غیروابسته فارس! به دولت برای قطع رابطه با سعودی و بعد از مقاومت دوباره دولت اینبار سفارت را به آتش کشیدند تا دکترین رفسنجانی را به بایگانی بسپارند الان سپاهیان بسیار خوشحالند چون پرونده خلیج به طور کامل افتاد دست سپاه حالا خوب به بحرین بنگرید و ببینید چطور شعله خواهد کشید اما اصرار سپاه چیست برای بحرین ، تاثیر بحرین بر شیعیان سعودی دیوانه وار است کما اینکه همین نمر میگفت تجزیه شویم و با بحرین یکی گردیم یا هربار که بحرین قیام کرده شیعیان سعودی هم برخاسته اند حالا داستان چیست بحران عظیم در بحرین فارق از اینکه حاکمان بحرین سقوط کنند یا نه شیعیان سعودی را ملتهب میکند چه اینکه آل خلیفه از آل سعود استمداد خواهد کرد از طرفی در اوایل متن ذکر شد سعودی مجبور شده به سرکوب سنیان تندروی درونی که بسیار پرنفوذنذ و برای آرام کردن اینان مجبور است بر سر شیعیان خود بکوبد تا داستان اصلی فراموش شود و این در حالیست که سپاه شیعیان را برافروخته کرده و هزینه زا میکند اقدامات آل سعود را میدانید که این هزینه های طرف مقابل است که نتیجه جنگ سرد راتعیین میکند ، تازه بحرین پایان کار نیست خوب به سوریه نگاه کنید که سپاه چطور سعودی را دارد تحریک میکند به حمله و خوب میداند با وجود روسیه سعودی تنها میتواند به جنگ داعش برود و ببینید سعودی با داستان با مزه 23 کشور مسلمان چطور دارد به دام سپاه میفتد دامی مثل یمن اما به مراتب پرهزینه تر و باز بحران های دیگر پشت بحران از طرفی سپاه باز دارد سعودی را تحریک میکند که برای ضربه به ایران قیمت نفت را پایین بیاورد در حالیکه ایران این ضعف را تا حدودی با برجام تامین میکند سعودی راهی برای تامین ندارد هزینه هم که روز به روز بیشتر می شود و مردم سعودی در رفاه مطلقند جیمز دیویس می گوید سقوط حکومت ها زمانیست که مردمشان بعد از یک دوره رفاه وارد سختی میشوند و حکومت توان سرکوب و کنترل مردمش را به جهت مشغول بودن به بیرون یا دلایل دیگر از دست داده در حالیکه ایران این ضعف را ندارد چون مردمش در فلاکت مطلقند بازی سپاه بسیار هوشمندانه طراحی شده :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      اگر توضیح دقیق ندهید؛ سخنان شما مثل «متشابهات قرآن» قابل فهم نیست و گفتن و یا نگفتنتان فرقی نمیکند.
      زمانی که سخن میگویید؛ حتماً میخواهید که شنونده نیز آنرا بفهمد.
      امّا اگر میخواهید سخنی بگویید که هیچکس از سر و ته آن سر در نیاورد؛ بهتر است ک یا «سورهٔ والعادیات» و یا «سورهٔ تکویر» را کپی و پیست کنید تا همه؛ بعد از اینهمه گفتار در بهت و حیرت بمانند و از خود بپرسند:
      یعنی چه؟
      پیشنهاد میکنم همان «والعادیات» را بفرستید.
      چون الله هم آنرا نمیفهمد.
      تبریزیها مثلی دارند که ترجمهٔ فارسی آن این است:

      برای شومبولم؛ «والعادیات» نخوان.
      این حد اکثر ارزشی است که در تبریز برای «والعادیت» قائلند.

      لطفاً همان «والعادیات» را بفرستید. زیرا «تکویر» طولانی تر است و حوصلهٔ آدم را سر میبرد.

      مرسی

      حذف
  13. مطالب نسبتن خوبی ناشناس گرامی نوشتید .ولی سند ومدرک رو به بعدن موکول کردید که نوشته های پر زحمتتان را یک نموره .قبولش را با تردید همراه و به آینده و زمان ارائه مدرک اگر رو کردید .واگذار میکند. سپاه خونخار را خیلی بزرگ کرده اید !! ولی همه میدانند . سپاه آلت دست پوتین است و بدون اجازه کرملین آب هم نمیخورد. الان قزلباشیان با رهبر خالزادشون ول معطل مونده اند که چکار بکنند برای فردا. از زمین و زمان و بالا و پائین فشار شدید و غیر قابل تصور روشونه و بمب بزرگ شورش فقرا و اندیشمندان و جوانان فهیم هر لحظه آماده انفجار است تا بساط آخوندیسم و تومار سپاه خونریز را در هم بپیچد. دیر و یا زود داره ولی صد در صد انفجار انجام خاهد شد. باقیش رو گژدم گرامی احتمالن خاهند گفت. واز تحلیلهای شما بنظر میاد از داخل ایران و اتاقهای فکر اطلاعاتیها هستید .همان اطلاعاتیهایی که رئیستان اعلام کرده حمله کنندگان به س عربستان اعتراف کرده اند پول گرفته اند و جالب است که عکسهای آنان در سایتهای داخل ایران اشغالی هست و کاملن شناخته شده اند و حتی دوستان داخل ایران میدانن این عماریون طالب مکار چند تا هر کدومشون بچه دارن{ خودتونید...}و عکسهای که با مامورین ضد شورش که با خودشون هم تو تجمعات فالوده نمیخورند با خنده و عشوه با شما سپاهیان عکس گرفته اند و اون ملای کریه صورت که داماد صردار میلیادریست در تمامی عکسهای دم سفارت هست. اونجا این ملا چه گوهی میخوره و یا آن ملا یکه با جفتک تو کون یکی از نیروهای ضد شورش میزنه. فقط باید گفت . انسانیت و وجدان بشری از وجود شما روی کره خاکی شرم میکنه و همین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این شخص مطالب خوبی ننوشته است و وارد بازی «سیاه بازی» شده است.
      ۳ آرزوی انگلهای صفوی را «استراتژی» مینامد.
      من به شما قول میدهم که حتّی معنی استراتژی را نیز فهمیده باشد.
      وعدهٔ یک حلبی ۱۷ لیتری روغن «قو» و یا «شاه پسند» ... میتواند آدم را به انشتین هم تبدیل کند.

      حذف
  14. کژدم شما یکروزی گفتید داعش به موشکهای هوا به زمین مدرن بزودی دست پیدا میکند و یا میابد!!! در لینک زیر روده ایها میگن موشکهای اس 300 دست ساز {اس 300 شوخی بود} داعش تولید کرده که 99 درصد ردخور نداره. پوتین مواظب باش. http://www.pyknet.net/1394/03dey/17/page/daesh.php

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من چنین سخنی نگفتم. بلکه تصاویری که از «موشکهای اسکاد» که به دست داعش افتاده بود منتشر شد و داعش نیز مانند سپاه پاچاهاردارن برای «گنده گوزی» آنها را در یک رژهٔ نظامی به نمایش گذاشت. هنوز هم میتوان این تصاویر را در«Google image» پیدا کرد.
      امّا این خبر منتشر شده از طرف «سفارت روسیه در اینترنت»؛ میتواند درست باشد. لزومی هم ندارد که این موشکها در «رقّه» طراحی و یا تولید شده باشد؛ مهم این است که به هدف بخورد.
      این خبر؛ ریشه در سرنگونی چند هواپیما در سوریه و لیبی دارد که توسط داعش سرنگون شده اند.
      امّا زمانی که «پیک نت» سخنی گفت؛ باید آنرا نخست به حساب «پروپاگاندای کرملین» بگذارید.

      حذف
  15. جمهوری اسلامی در چشم انداز سال ایندهنفت 18 دلاری خود حتی با استفاده از امتیاز برجام در صدور دو میلیون بشکه نفت انچنان مفلس و درمانده خواهد شد که توانایی پرداخت یارانه به نصف مردم را هم نخواهد داشت با درامدهای نفتی خود

    پاسخحذف
  16. من نميدانم كه شما آخر چه ميگوييد هم شما شخص كژدم و هم آقاي رضا پهلوي هردو خود را طرفدار يا به عبارتي دنباله رو حكومت شاهنشاهي.. خود را ميدانيد و درآن مسير گام بر ميداريد و هردوشما خود را اينطور نشان ميدهيد كه براي به كرسي نشاندن آيين پادشاهي قدم بر ميداريد اما همواره شما اورا ميكوبيد و كارهايش و اصولا همه چيزش را نفي ميكني يا او شمارا البته او اصلا شمارا نميشناسد وفكر هم نميكنم اصلا حتي يكبار هم به اين وبلاگ سر زده باشد دركل هردو شما راه به تركستان داريد بنده آرش از ايران هستم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آرش گرامی
      نخست اینکه من برای شما مینویسم و نه برای سیّد رضا دیبا.
      دوّم اینکه؛ آنچه که من میگویم؛ با آنچه که او میگوید؛ تفاوت از زمین تا آسمان دارد.
      سوّم اینکه؛ من میدانم که او حتّی در همین گفتمان خودش نیز صداقت ندارد و یک شارلاتان است. امّا من حتّی اگر سخنم درست نباشد؛ از روی اشتباه است و نه دروغگویی.

      حذف
    2. آرش گرامی
      در سال ۸۸ تنها کسی که برای آنهایی که به خیابان می ریختند؛ دل میسوزانید من بودم. امّا چون میگفتم که «شکست خواهید خورد»؛ گوش شنوایی نبود و «شکست خوردند».
      تمامی «قبله هایشان» که میگفتم «قلّابی هستند»؛ مورد قبولشان واقع نشد.
      در تمامی «اوجهای کاذب»؛ گوشزد کردم که این راهی که میروید به جایی نمیرسد.
      تنها کسی بودم که پس از «نخستین ماجرای بحرین»؛ گفتم که «شکست بحرین» برای رژیم ننگین صفوی مسلکهایک نقطهٔ عطف است و «روند شکست استراتژیک» شروع شده است. باور کردید؟ یا باور کردند؟ .... نه ... هیچکس باور نکرد. حال سرتان را روی به تاریخی که از ماجرای بحرین آغاز شد بر گردانید و مسیر را دنبال کنید تا ببینید که هم «رژیم انگلهای صفوی» و هم «ساکنین ایران» به کجا رسیده اند؟
      زمانی که عربستان به خوثیها حمله کرد؛ نوستم: «برجام ارزش خود را از دست داد».
      حالا نگاه کنید و ببینید که از دست داه است و یا ارزش آن بیشتر شده است؟
      زمانی که در هنگام آغاز ماجراهای سوریه؛ به «حاجی بادمجان» گفتم که راهت را عوض کن تا هم سوریه را داشته باشی و هم لبنان را و هم عراق را؛ آیا گوش کردند؟ ... گوش نکردند.... چرا؟ ... دلیلش روشن است: «آنها از کرملین دستور میگیرند».

      آرش گرامی اگر این وبلاگ را شخم بزنی ... خیلی مطالب هست که بخوانی و مرا با این روسپی زادهٔ ضریح لیس مقایسه نکنی.

      حذف
  17. با درود. بنظر من جواب ناشناس تحلیلگر در مورد فشار غرب به سعودی را باید صرفا در چهارچوب حفظ تعادل قوا بین سنی و شیعه برای هرچه طولانیتر شدن زدوخورد و تضعیف همه جانبه همه طرفین درگیردر سوریه و عراق بررسی کرد.این درگیریها نباید هیچ برنده ای داشته باشد. من دلیل دیگری برای غرولند غرب برسر سعودیها بعد از اعدام ۴۷نفر نمیبینم. البته بجز آلمان که صادرات نظامی چندانی هم به عربستان ندارد بقیه کشورهای غربی خیلی یواشکی از عدامها انتقاد کردند چیزیکه اهمیت چندانی برای سعودیها ندارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بابک گرامی
      نظر شما در رابطه با عراق و سوریه؛ تقریباً درست است. امّا هیچ ربطی به آنکه او را «تحلیلگر» نامیدید ندارد. آنچه که آن «تحلیلگر» گفته است؛ یک «گونی» پر از خیار و بادمجان و هویج و کاهو و کلم و تخم هندوانه و پسته و بادام و ...است. تا «مُخ ها» را کار بگیرد.
      همانگونه که گفتم همان «والعادیات» است.

      حذف
  18. خوانندگان گرامی
    اخیراً BBC تعدادی «بُنجل تبلیغاتی = آگهی» بر روی وبسایت خود نصب کرده است که «تبلیغات گوگلی» هستند.
    اگر به قول معروف سرتا بوی قورمه سبزی میدهد؛ بر روی این آگهی ها کلیک نکنید. زیرا موقعیت دقیق جغرافیایی شما را برای BBC مشخص میکند.

    BBC بنگاه سخن پراکنی MI6 است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بعضیها فکر میکنند که BBC بنگاه سخن پراکنی «دولت انگلستان» است. این اشتباهی نابخشودنی است. زیرا دولتها در یک سیستم لیبرال می آیند و میروند. امّا MI6 همیشه MI6 باقی میماند.

      حذف
    2. کژدم عزیز، افزنیی هست برای گوگل کروم به نام اد بلاک کر. با نصب این افزونهٔ رایگان شما میتونید کاملا از شّر تبلیغات وب سایت‌ها خلاص شوید.

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      سخن بر سر آگهی های تبلیغاتی مزاحم نیست.
      BBC که از بودجه های آشکار و سرّی برخوردار است؛ به «کلیک های ۵ سنتی» نیاز ندارد. لذا این آگهیها که بر اساس «گوگل اسمارت» در وبسایت BBC کارگذاری شده اند برای کسب درآمد نیست. بلکه اگر به این آگهی ها نگاهی بیندازید؛ دقیقاً موقعیت جغرافیایی شما را نشان میدهند.
      یعنی اینکه:

      BBC در حال جمع آوری اطلاعات شما است که چه بسا میخواهید پنهان بماند.

      حذف
  19. کرهٔ شمالی (سگ زنجیری چین در حیات خلوت) آزمایش هسته ای میکند و سپس خبر رفتن رئیس جمهور چین (بخوانید مرد انتصابی) به ایران منتشر میشود و سپس خبر سقوط بازار بورس چین در کنار آن به روی پرده می آید.

    مدّتی پیش گفتم که اگر اقتصاد چین به یک زلزلهٔ ۶ ریشتری (شاید هم بیشتر و یا کمتر) دچار شود؛ موقعیت چین و «نفت» و «ذغال سنگ» و آنهایی که «مواد معدنی صادر میکنند» به شدت به خطر خواهد افتاد.
    دانشمندی که دانش او بیش از «دانش عاریتی خَرخوانها» نیست؛ در بخش نظرات همان نوشتار؛ نظریهٔ «متخصصین» را به من گوشزد کرد و گفت: «کژدم ... مزخرف نگو.... متخصصین میگویند فلان درصد ... تو از زلزله سخن میگویی» (برای دیدن نظرات آن فرزانهٔ «خَرخوان مطالب» به گورستان نظرات مراجعه کنید).
    اکنون آن «خَرخوان گرامی» به «اظهار فضلهٔ خود که عاریتی بود»؛ نگاهی دیگر بیندازد.
    «چین» یعنی «بادکنک». دلایلش را نیز بارها گفته ام.
    «چین» و «هند» یعنی سرزمین «زامبی ها» .... شکمها و دهانهای میلیاردی .... برده داری و برده فروشی ..... سرزمینهای «به حاشیه راده شدگان طبیعی» ....

    آنها بسیار دیر آمده اند.

    پاسخحذف
  20. کپی پیست از ایران پرس فیوز/ ملت نادان و ابله/ 1400 سال است که توسط این بقول معروف 14مسموم کشته میشود و جهاد !!! کستن ایرانیان توسط این 14 مسموم هنوز ادامه دارد. سقوط ضریح امام شیعه در شهر قم؛ سه کشته
    سقوط در ضریح "امامین عسکریین" باعث مرگ یک زن و دو فرزندش شد

    رادیو آلمان: رسانه‌های ایران از کشته شدن سه عضو یک خانواده در جریان بازدید از ضریح ساخته‌شده برای آرامگاه امامان شیعه در قم خبر دادند. در این حادثه یک مادر و دو فرزند ۱۶ و شش ساله‌اش در شهر قم جان باخته‌اند.

    وب‌سایت بازتاب، روز پنجشنبه ۱۷ دی ماه (هفتم ژانویه) خبر داد که سه عضو یک خانواده که در قالب یک کاروان زیارتی از اراک برای بازدید از ضریح "امامین عسکریین" به قم رفته بودند، جان باخته‌اند.

    بر اساس این گزارش در حین بازدید از ضریح، یکی از درها بر روی پسر شانزده ساله سقوط می‌کند و مادر و کودک شش ساله‌اش برای کمک به سمت در می‌روند که منجر به مصدومیت شدید و در نهایت فوت هر سه نفر می‌شود.

    به نوشته بازتاب، کار ساخت ضریح آرامگاه دو تن از امامان شیعه که در شهر سامرای عراق دفن هستند‌، از سال ۱۳۸۹ آغاز شد و در اسفند ۱۳۹۲ به پایان رسید. این ضریح به علت ناامن بودن سامرا تاکنون به عراق انتقال نیافته‌ است.
    میدونم خیلیها این خبرو دیدن . اما بازم فرستادم.

    پاسخحذف
  21. انگار كژدم چند روزي است كه از دنده چپ بلند مي شود ،،، من توصيه مي كنم كه چند روزي دم پر ايشان نرفتن بايستني است،،،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      کژدم از دندهٔ چپ بلند نمیشود؛ مگر آنکه «چشم های چپول» را ببیند که همه چیز را تیره و تار می بینند. آنگاه از خود می پرسد: آیا اینها هستند کسانی که قرار است « ستارهٔ صبح» باشند؟ ولی «چُس ناله میکنند» و میگویند که چرا چنین خاکی بر سَرِمان شده است؟ و هرگز نمی فهمند که «موجود خاک بر سرِ به حشیه رانده شدهٔ طبیعی»؛ نیاز به «خاک بر سر شدن» ندارد؛ بلکه خودش خاکی است که بر سَرِ خود و خانواده و هم میهنانش نشسته است.

      حذف
  22. کژدم عزیز، علاوه بر تحلیل‌های بسیار دقیق و متینت، من یک چیز دیگر شما را بسیار می‌ستایم. آن هم احترامی هست که خوانندگان خود میگذاری و یک به یکّ کامنت‌ها رو جواب میدهی‌. من به نوبت خودم از بابت این احترام بسیار سپاسگزارم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      کامنت شما یک پاسخ دارد:
      من (کژدم) خیلی دست و پا چلفتی هستم و اینهمه هندوانه را زیر بغلهایم نمیتوانم حمل کنم.
      لطفاً تعدادی از این هندوانه ها را بدین به همسایهٔ روبرویی.

      حذف
  23. پیام شماره 2 فرمانده بهزاد به یار انجمن کدبان کژدم گرامی:
    پس از گذشت حدود دو سال از پیام قبلی و مرور نظرات هم میهنان گرامی در صفحه شما توسط ایران بان فرود فولاد وند و جناب الکساندر ولی زاده و کد بان ناظم اشمیت و اینجانب و با توجه به طولانی شدن زمان غیبت اجباری استاد فولادوند از صحنه علنی و شرایط موجود درون آریا بوم نظر به فرمان استاد به اطلاع میرساند جهت یادآوری من به همراه بهمن انجمن تنها یاران اصلی بین استاد و یاران انجمن در داخل آریا بوم بودیم و عملیات انفجار سد سیوند که منجر به شروع حرکت تاریخی استاد به سمت میهن شد توسط بنده فرماندهی شد و در حضور چند ساعته استاد در داخل میهن بنده فیلم پیمان نامه خودم با استاد را در اینترنت به اشتراک گذاشتم که هم اکنون نیز قابل دسترسی میباشد و گواه این مدعاست.لازم به ذکر است در شرایط کنونی از نظر رهبر انجمن تنها کانال ارتباطی پاک نهاد ما همین صفحه کدبان کژدم میباشد که در فردای حضور مجدد استاد فولادوند در راس مبارزه علل آن به استحضار هم میهنان خواهد رسید.امید است که مبارزان پاک نهاد با دوره چکامه های صوتی و تصویری استاد و ظبط و پخش گسترده آن در داخل و خارج آریا بوم شرایط را برای بازگشت ایران بان بزرگ و صدور فرمان آغاز عملیات تندر 3 فراهم کنند و یاران به یاد آورند که عملیاتهای آذرخش و تندر یک و دو تا دقیقه قبل از آغاز اطلاع رسانی نشد و به همین علت همه آنها موفق به سرانجام رسید.به جناب جمشید شارمهد و ایمان آفار توصیه میشود فرامین استاد را در سال 1383 فراموش نکنند و در همان چهارچوب مبارزات را به پیش ببرند و از چند دستگی و گریز یاران انجمن جدا جلوگیری نمایند و امروز که به هر علتی در راس قرار گرفته اند فراموش نکنند که این جایگاه یک امانت است و تنها رهبر انجمن پادشاهی ایران استاد فرود فولادوند هستند که در زمان خود پا به میدان گذاشته و همه ابهامات را در ایران آزاد پس از عملیات تندر 3 پاسخگو خواهند بود.
    با سپاس از یاران درون و برون میهن.
    ما چند دلاوران که ار یک پشتیم
    در عرصه روزگار چند انگشتیم
    گر فرد شویم در نظرها علمیم
    ور جمع شویم بر دهانها مشتیم
    پاینده ایران .
    فرمانده بهزاد. اسراییل.حیفا. سیزدهم اردیبهشت سال هزار و سیصد و نود پنج خورشیدی

    پاسخحذف