۱۴۰۰ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

تمامیِ ماجرایِ سرنگونیِ عمدیِ هواپیمایِ «یوکرئین» و نوارِ «مصاحبهٔ روسپی زادهٔ ظریف الملک»

 ماجرایِ قتلِ عامّ مسافرینِ هواپیمایِ «یوکرِئین»:

پس از به «دَرَک» فرستاده شدنِ «حاجی بادمجان گروهبانِ روسی میرزا قاسمی» و بیرون ریختنِ چندین میلیون «اراذل و اوباش» برای سوگواری؛ رژیمِ شیعی دلگرم میشود که اینهمه «اوباشان» در اختیار دارد.                     نترسید؛... اعتراف کنید که حتّی اگر ۹۰ میلیون در این «سوگواری» شرکت کرده اند؛ فقط «اوباشانِ نَفهم» و گلّه هایِ «الاغ» بوده اند و هیچ فرقی با پدران و مادرانشان که «خیانتِ ملّیِ ۵۷» را رقم زدند ندارند و همچنان «آش همان آش» است و «کاسه همان کاسه». لذا «اوباشِ فرزانه» به فکرِ «دوباره سازیِ» ماجرایِ هواپیمایِ مسافر بریِ پایانِ جنگِ ۸ ساله می افتند و آنرا کارمایهٔ سناریویِ جدید قرار میدهد. (سرنگونیِ هواپیمایِ پُر از مسافرِ ایرانی توسّطِ آمریکا).

۱- آمریکا برایِ رژیمِ شیعی «جاسوس تراشی» میکند و در این راستا؛ به «شکارِ جاسوس» میپردازد. بدین گونه که موجوداتِ احتمالی را که میتوانند به رژیمِ شیعیِ ایران (نوکرانِ مشترکِ روسیه و چین)؛ اطّلاعاتِ محرمانه بدهند را در اولویّت قرار میدهد و از طریقِ این موجودات به تزریقِ اطّلاعاتی آمیخته از «راست و دروغ» می پردازد.

۲- «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» به دَرَک فرستاده میشود.

۳- وظیفهٔ «جاسوس و یا جاسوسه» این است که به رژیمِ شیعی اطّلاعاتِ قلّابی تزریق کند.

۴- «جاسوس» به رژیمِ شیعی میگوید که اگر دست به انتقامجویی بزنند؛ آمریکا حتماً تهران را موشک باران خواهد کرد و «ترامپ» هیچ شوخی ندارد.

۵- رژیمِ شیعی برایِ انتقام جویی هواپیمایِ «یوکرئین» را انتخاب کرده و حملهٔ انتقامجویانه اش را  با زمانِ پروازِ آن هواپیما تنظیم میکند.

۶- حملهٔ موشکی به اطّلاعِ مقاماتِ عراقی میرسد؛ تا آمریکا را مطّلع کنند که نیروهایش را به «زیر زمین» بفرستد و حملهٔ موشکی انجام میشود. و سپس به انتظارِ خبرهایی که از طرفِ «جاسوسِ خیالی» خواهد رسید می نشینند.

۷- آن جاسوسِ خیالی به آنها میگوید که آمریکاییها  این حملات را تلافی خواهد کرد. زیرا تعدادِ زیادی از نیروهایشان کشته و زخمی شده اند.

۸- اوباشانِ شیعی (نوکرانِ روسیه و چین)؛ در کونشان عروسی گرفته و پروازِ هواپیمایِ یوکرِئینی را بر اساسِ اطّلاعاتی که «جاسوسِ قلّابی» می دهد ۲ بار به تعویق می اندازند تا از ساعتِ دقیقِ حملهٔ متقابلِ آمریکا مطّلع شوند. ساعتِ دقیقِ حملهٔ موشکی آمریکا و زمانِ تقریبیِ اصابتِ آن موشکها به تهران به اطّلاعِ «اوباشانِ پاچاهاردار» میرسد و این «الاغهایِ حسینی» زمانِ پروازِ هواپیمایِ مسافربری را با آن منطبق میکنند تا سناریو تکمیل شود و چون خبری نمی رسد؛ پرواز را ۲ بار به تعویق می اندازند و در نهایت با در دست داشتنِ «فتوایِ تجاوز به کودکِ شیرخواره» (خمینیِ بی شرف را بخوانید) به هواپیما شلّیک میکنند.

۹- «جاسوس» تماس میگیرد و میگوید که در فلان ساعت موشکهایِ کروز به سمتِ تهران شلّیک شده اند و تا فلان ساعت به تهران میرسند.

۱۰- اوباشانِ «انگلِ فرزانه» که «فتوا» را نیز در جیب داشتند؛ زمانِ آغازِ پرواز را چنان تنظیم میکنند که با رسیدنِ موشکهایِ کروزِ آمریکا بر فرازِ تهران؛ «همخوان» شود.

۱۱- هواپیما پرواز میکند؛ امّا از موشکِ آمریکایی خبری نیست و هواپیما در حالِ دور شدن از فاصلهٔ «آتشِ مؤثر» است.

۱۲- «انگلِ فرزانه» و اوباشانش «کیرِ اطّلاعاتی» میخورند و شلّیک میکنند و بیش از ۱۷۰ جانِ بیگناه را میگیرند.

۱۳- هیچ موشکِ کروزی به تهران نمی رسد و «اوباشانِ شیعهٔ شنیعه» در می یابند که «کیر» خورده اند.

۱۴- یک نفر و یا چندین نفر نیز مأموریّت داشته اند تا شلّیکِ موشک و  سرنگونیِ هواپیمایِ مسافرتی را فیلمبرداری کنند.

۱۵- چند ماهِ پیش یک «ماده اُلاغ» را که به احتمالِ قوی «اخوان المسلمینی» بوده است را در آمریکا دستگیر کردند که پس از به دَرَک فرستاده شدنِ «حاجی بادمجان میرزا قاسمی»؛ «اطّلاعاتِ محرمانهٔ تزریقی» به رژیمِ شیعی منتقل می کرده است. احتمالاً این «ماده اُلاغ» وسیلهٔ این اتّفاقِ ناگوار بوده است.

لذا تغارِ «آشِ نذریِ کیر» و چه بسا «آشِ نذریِ کُس» در سفرهٔ «انگلِ فرزانه» قرار داده میشود و به همین دلیل است که هر کسی در این رابطه سخن گفته است؛ دستگیر و زندانی شده است و خانواده هایِ جانباختگان نیز تهدید میشوند. زیرا به هر قیمتی که شده نباید ساحتِ مقدّسِ «کیر و یا کُس خوردهٔ فرزانه» را به ماجرایِ «کیر و یا کُس خوردگی» آلوده کرد.

به سخنانِ خانواده هایِ جانباختگان نیز اهمیّتی ندهید؛ زیرا سخنانِ آن داغ دیدگان از فیلترهایِ دیپلماتیکِ «يوکرئین» و «فرانسه» و «کانادا» ردّ  شده و سخنانی «پالایش یافتهٔ دیپلماتیک» هستند. چاره ای نیز ندارند؛ زیرا دستشان به جایی بند نیست. این خانواده ها درد و زجر می کشند و هیچکس نمیتواند در رنجی که آنها می کشند؛ شریک باشد. زیرا «درد و رنج» و «خوشحالی» احساساتی بسیار فردی هستند و نمیتوان آنها را تقسیم کرد و اگر کسی بگوید که «من در غمِ شما شریک هستم» فقط یک «دروغگو» است.

ماجرایِ «نوارِ صوتیِ ظریف الّسلطنة»

این مصاحبه به صورتی کاملاً آگاهانه و برایِ «کاربُردِ انتخاباتی» تهیّه شده بود و بخشی از «استراتژیِ انتخاباتی» بوده است. «اوباش ظریف» خودش یکی از نوکرانِ «روسیه و چین» است و همین اکنون مسابقهٔ «نوکریِ بیشتر به درگاهِ چین و روسیه» در میانِ اوباشانِ رژیم در حالِ برگزاری است و هر کدام از این اوباشان میخواهند تا «مدالِ طلایِ نوکری» را صاحب شوند.

این مصاحبهٔ کذایی هیچ ارزشی برایِ سامان گرفتنِ ایران ندارد  و تمامیِ هدفِ آن دوباره سازیِ ۲ گانهٔ «مادر قحبه ها» و «مادر جنده»ها است؛ تا «اُلاغها» را تحریک کرده و به پایِ صندوقهایِ نمایشِ انتخاباتی بکشانند.

 

کژدم


۳۶ نظر:

  1. درود کژدم
    این نشون میده که سران رژیم چقدر «کسخل» تشریف دارن. و باز هم نشون میده که ساکنین ایران کسخل ترن چون چندین بار از این پلشتا فریب خوردن.
    به نظرم با این شامورتی بازیا (افشاگری‌ها علیه این مادرجنده و اون مادر جنده...) نمیتونن صف های انتخابات کذایی رو پر کنن و کسی رای نمیده.
    ولی خب با شرکت نکردن مردم تو انتخابات هم اتفاق خاصی نمیوفته.

    با توجه به احتمال مرگ «انگل فرزانه»، از همین الان جنگ قدرت بین کفتارها و شغال ها شروع شده.



    با سپاس اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اشکان گرامی؛ درود
      زمانی بود که «تحریمِ انتخابات» میتوانست به عنوانِ «اهرمِ فشار» موردِ استفاده قرار گیر. در آن دوره من (کژدم) از همه میخواستم که انتخابات را تحریم کنند. امّا میبینید که اکنون هیچ تقاضایی ندارم. زیرا اگر زمانی می شد از «چکّش» استفاده کرد؛ دلیل بر این نیست که همیشه باید از چکّش استفاده کرد.
      اکنون «رأی ندادن» کاملاً بی اثر است. امّا رأی دادن نشانهٔ سَرکشیدنِ «دیگِ بی شرافتیِ کامل» است.
      اکنون هر ۲ دستهٔ «مادر قحبه ها» و «مادر جنده ها» باز هم به تعدادِ زیادِ شرکت کنندگان در نمایشِ انتخاباتی نیاز دارند. زیرا یکی از مسائلِ مهمّی که با آن روبرو هستند؛ «تحریمهایِ حقوقِ بشری» است.
      این بازی (افشایِ مصاحبه) از طرفِ هر ۲ گروهِ «مادر به خطاها»؛ فقط دستمایه ای برایِ جلبِ «اُلاغها» به پایِ صندوقهایِ رأی است.
      با رأی دادن و یا ندادن؛ هیچ مشکلی حلّ نخواهد شد. حتّی با سرنگونیِ رژیمِ شیعی نیز؛ اگر راهِ حلّ هایِ درستی ارائه داده نشوند؛ باز هم پس از چند سال خواهیم دید که فقط اسمها عوض شده اند و آش و کاسه همانها هستند.

      حذف
  2. سناریوی دومی که نوشتی درست نیست کاملا مشخصه که این صوت محرمانه توسط سرویسهای نفوذی(احتمالا موساد)افشا شده و باندهای رژیم کاملا در حالت اچمز قرار دارند و هیچ کدام نمی توانند بهره برداری سیاسی انجام بدهند و همچین بر موضع برجام هم تاثیرگذار هست و همچینی لابیهای رژیم در غرب

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم که «هنرهایِ اسرائیلی» در ایران فرهنگِ نوینی بوجود آورده است که حتّی «جفتگیریِ مگسها» را نیز «توطئهٔ اسرائیل» می انگارند. به قولِ «مَش قاسم».... «کار کارِ انگلیسهاست» که اکنون «مَش قاسمهایِ کنونی»(مثلِ شما) میگویند: «کار کارِ اسرائیل است».
      پروژهٔ یکدست سازیِ حاکمیّت؛ کَک تویِ تُمبانِ دار و دستهٔ روحانی انداخته است و میدانند که اگر این پروژه با موفقیّت انجام شود؛ میروند بغل دستِ «محمد خاتمی» و اگر زیادی حرف بزنند؛ میروند بغل دستِ «موسوی و کرّوبیِ روسپی زاده».
      این مصاحبه بخشی از استراتژیِ این دار و دسته است و کسانی که خودشان «کیرلیسِ پوتین و لاوروف» هستند؛ میخواهند «کیرلیسهایِ دیگر» («انگلِ فرزانه» و «دول واپسان») را افشا کنند.

      حذف
    2. اینکه از پس لرزه هایِ این فایلِ صوتی چه کسانی و در کدامین جهتها استفاده کنند؛ مسئلهٔ دیگری است.
      به عنوانِ مثال؛ یکی از نظریّه پردازانِ روسیه حرفهایِ ظریف را «فریاد بر علیه سپاه» می نامد. این اظهارِ نظر به این معنی است که در محافلِ قدرتِ روسیه؛ عدّه ای هستند که ظریف را بر «رئیسی» ترجیح میدهند و اگر «رئیسی» را از صندوقهایِ کذایی رأی بیرون بیاورند؛ روسها نیز به «حملهٔ نامتعارف» رأیِ مثبت خواهند داد.
      این نظریّه پرداز میگوید که: روسها به «نوکرِ بی دردِ سر» بیشتر نیاز دارند زیرا با برنامه هایِ کلانِ «روسیه و چین» بیشتر خوانایی دارد.(آرامش در خاورمیانه).
      حال آیا میتوان گفت که افشایِ این فایلِ صوتی حتماً «کارِ روسها» است؟ حتّی میتوان گفت که شاید کارِ «عربستانِ سعودی» است؛ زیرا آنها ظریف را به اوباشانِ «حاجی بادمجانی» ترجیح میدهند!!!؟؟؟ (به شوخی گفتم).
      به همین خاطر است که «شایَد بازی» براه می افتد.
      امّا اصلِ مسئله این است که چنین مصاحبه ای برای دلایلِ «کاربُردی» در انتخابات انجام شده است.

      حذف
  3. درود کژدم
    ساکنین ایرانو ول کنی برن صف وایسن!!
    مهم نیست صف چی باشه هرچی باشه فقط صف باشه
    صف مرغ، صف رای، صف کالای اساسی و...
    حالا هم صف واکسن...

    https://b2n.ir/z99660

    اینها مثلا الیت های جامعه هستن!

    ساکنین ایران دوست دارن تحقیر بشن.




    اشکان






    پاسخحذف
  4. فکر می کنم که چند سالِ پیش گفتم که رئیس جمهورِ بعدیِ ساکنانِ ایران «اوباشِ ظریف» خواهد بود. یک نفر هم گفت که تا آن زمان خیلی مانده است. پس از ۲ سال از آن پیش بینی؛ دیدم که ماجرای احتمالِ نامزدیِ ظریف در «تشتک نیوزها» نیز مطرح بوده است.
    در آن زمان من فقظ بر اساسِ یک جمله که از دهانِ این اوباش در آمد و اظهار نظر و وعده وعید در رابطه با مسائل داخلی بود؛ با خود گفتم که این مادرقحبه میخواهد رئیس جمهور شود؟ حال میبینم که آن یک جمله برایِ پیشبینی واقعاً کافی بوده است.
    «اوباش ظریف» با دفاعی که از اظهاراتِ خود کرد و قبلاً نیز مشابهِ آن توسظ «اوباش - انگل روحانی» (دولتِ اسلحه دار) گفته شده بود و تازگی ندارد؛ میتوان به یقین گفت که این مصاحبهٔ کذایی برایِ «ثبتِ شفاهی» نبوده است و برای منتشر شدن در زمانِ مقتضی (انتخابات) از پیش طرّاحی شده بود و از طریقِ کانالهایی مانندِ «سپاه پاچاهارداران» و هوادارانِ مهدیِ موعود «احمدی نژاد» (عج) به بیرون درز داده شده است.
    در هر صورت کاربُردِ اصلیِ این مصاحبهٔ کذایی برای هر ۲ طرفِ منازعه فقط بوجود آوردنِ یک «دوگانهٔ جدید» برای جلب ساکنینِ ایران به پایِ صندوقهایِ رأی است و هیچ ارزشی ندارد.
    زیاد دچارِ هیجان نشوید. آب از آب تکان نخواهد خورد.

    «جو بایدن» نیز با رفعِ محدودِ تحریمها میخواهد «جنگِ شیعه و سُنّی» را دوباره در منظقه براه بیندازد و فقط به «موازنهٔ قوا» و تضعیفِ تدریجیِ همهٔ طرفهایِ درگیر «نظارتِ فعّال» داشته باشد. یعنی ادامهٔ همان روندی که «جورج بوش» با حمله به عراق شروع کرد و همچنان به صورتِ «مأموریّتِ ناتمام» باقی مانده است و ۴ سال نیز توسّط ترامپ معادلات به هم ریخته شده اند.
    جو بایدن در حالِ دروغگویی سیستماتیک و برنامه ریزی شده به کشورهایِ حاشیهٔ خلیج فارس و اسرائیل است و همهٔ این کشورها و ایران را به خاکِ سیاه خواهد نشاند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام کژدم
      به نظرت درخواست استان سنی نشین الرمادی عراق برای تبدیل به ناحیه فدرال به نوعی استارت جنگ شیعه و سنی نیست ؟

      حذف
    2. سلام
      من دیگر بر رویِ این مسائل کار نمیکنم. تحلیل هم نمیکنم. آنچه را که در این نوشتار میبینید؛ نتیجهٔ صغری و کبری چیدن و تحلیل نبود.
      در رابطه با قصدِ «اوباش ظریف» نیز در آن زمان با صغری و کبری چیدن به آن نتیجه نرسیدم؛ فقط یک جملهٔ ظریف برایِ من کافی بود.
      اینکه از «الرمادی» شروع شود؛ اندکی بچّگانه به نظر می آید. امّا اینکه «الرمادی» نیز به بخشی از پروژه تبدیل شود؛ دور از انتظار نیست و با مجموعهٔ پروژه همخوانی دارد.
      امروز نیز در خبرها دیدید که اسرائیل نیز دیگر از دولتِ جو بایدن نا امید شده است. لذا به فکرِ سفت کردنِ کمربندهایِ خود و متّحدینِ تازهٔ خود خواهد افتاد. سفت کردنِ کمربندها یعنی آماده شدن برای جنگ و دست بردن به اقداماتِ جنگیِ بیشتر.
      همانطوریکه گفتم و در آینده شاهدِ وقوعِ آن خواهید بود؛ دولتِ بایدن در حالِ تدارکِ جنگهایِ بزرگتری در منطقه است.
      همهٔ پولهایی را نیز که به رژیمِ ایران بدهند؛ هزینهٔ این جنگها خواهد شد. به همین دلیل است که میخواهند به رژیمِ ایران پول تزریق کنند.

      حذف
  5. اما کژدم عزیز ما به تحلیلهای تو معتاد شده ایم

    و در مورد شروع از رومادی هم به دلیل پتانسیل ی که برای جرقه اولیه لازم است. چون این استان ذخایر عظیم گاز. اورانیم و فسفات و مرز مشترک با سه کشور عربستان. اردن سوربه را دارد قطعا دولت شیعی عراق و گروههای شیعه. تحمل چنین استقلالی را ندارند و نقطه خوبی برای آغاز این جنگ خواهد بود اگر چه هم اکنون در افغانستان و پاکستان با بازگشت زینبیون و فاطمیون و ترور رهبران سنی شروع شده است و آمریکا به سرعت در حال خروج از افغانستان است و ایران هم از همان سال ۵۷ در این مناطق به شدت فعال بوده است. . نمونه بارز آن سالها زندگی عباس آقازمان یا ابو شریف در افغانستان و پاکستان و تقیه کامل ایشان بگونه ای که بعنوان مولوی و پیشنماز سنیها سالها. در این مناطق بود .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این جنگها از زمانِ جورج بوش آغاز شده اند و تمامیِ تلاشهای «اوباما» و اتّحادیهٔ اروپا فقط برای گسترشِ آن برایِ به هم زدنِ پیمانِ «سایکس پیکو» و تعریفِ دوبارهٔ منطقه و تولیدِ کشورهایِ کوچکتر بود. اگر مسئلهٔ «الرمادی» را عَلَم کنند؛ مردم عراق که سالها است خوشبخت شده اند؛ خوشبخت تر خواهند شد.

      حذف
    2. به نظرِ من «لبنان» نیز به خاطرِ استعدادی که در اثرِ «خوشبخت شدگی» در سالهایِ اخیر؛ در آن تولید شده است؛ میتواند به خوشبختیِ بیشتر برسد و کاسه بشقابهایِ سالم مانده را نیز بدستِ خودشان بشکنند تا خیالشان راحت شود.

      حذف
  6. تا اینجا مشخّص شده است که قرار است ۹۰ میلیارد دلار پولهایِ بلوکه شدهٔ رژیمِ حاکم بر ایران به خاطرِ تحریمهایِ ترامپ را تا حدّ اکثر ۲ ماهِ دیگر آزاد کنند.
    البتّه رژیمِ شیعی نیز طبعاً تعهداتی داده است؛ امّا همهٔ ۱+۵ میدانند که این تعهّدات بادِ هوا هستند. مسئلهٔ اصلی نیز همینجا است که چرا با اینکه میدانند که رژیمِ شیعی به تعهداتش پایبند نخواهد ماند؛ با اینهمه میخواهند این پول را تزریق کنند.
    این مطلب را اگر در کنارِ خروجِ نیروهایِ آمریکایی از افغانستان و همچنین ماجرایِ حوثیهایِ یمن بگذارید؛ خواهید دید که این «پازل» برایِ تولیدِ جنگ است.
    شاید چینیها استدلال کنند که با قراردادِ ۲۵ ساله رژیمِ شیعی را مهار خواهند کرد؛ امّا وعدهٔ چینیها نیز سراپا دروغ و نیرنگ است.
    چینیها نقشه هایِ بسیار بزرگتری دارند که آن نیز از رودخانه هایِ خون خواهد گذشت و رژیمِ شیعی نیز یکی از ابزارهایِ آن است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پیشنهادِ من به رهبرانِ عربستانِ سعودی این است که مسئلهٔ مشروط کردنِ صلح با اسرائیل به حلّ مسئلهٔ فلسطین را کنار گذاشته و هرچه زودتر به «پیمانِ ابراهیم» بپیوندند. زیرا دولتِ بایدن هرچه از دستش برآید؛ برایِ نابودیِ عربستان و مصر دریغ نخواهد کرد و فقط با تشکیلِ یک «اتّحادیهٔ سیاسی-اقتصادی-نظامی» بزرگ میتوانند از این «سونامی» جانِ سالم بدر ببرند.

      حذف
    2. https://tinyurl.com/8u6zu8e7

      این احمقها فقط شعار میدهند. اینها آنقدر احمق هستند که جو بایدن را با«خطرِ جنگ» تهدید میکنند. گویی که نمیفهمند که اساساً قصدِ دولتِ بایدن «تولیدِ جنگ» است و زمانی که اینها میگویند اگر فلان بشود؛ جنگ خواهد شد؛ جو بایدن با یک نیشخند میگوید: «آفرین... این همینی است که ما میخواهیم....»
      لذا اینکه جنگ حتمی است؛ موردِ توافق همگانی است. لذا باید خفه شد و دربارهٔ «جنگ خواهد شد» حرف نزد و از دهان گشادیهایِ «ترامپی» دوری جُست.

      پیشنهاد:

      به جنگی بسیار کوتاه مدّت فکر کنید؛ چنان کوتاه که جو بایدن و اوباشانِ اطرافش را «شوکه» کند.
      چنین جنگی فقط با «حملهٔ نامتعارف» ممکن است.
      راههایِ دیگر به «جنگِ فرسایشی» (پینک پونک) تبدیل خواهد شد و همه بیچاره خواهند شد و جو بایدن و چین و روسیه پیروزِ میدان خواهند بود.

      حذف
    3. درود
      در این لینکی که فرستادین به مذاکرات پشت پرده رژیم و عربستان اشاره کرده. احتمالا عربستان ترسیده و به پیمان ابراهیم نمی پیونده. وگرنه دلیلی نداره این همه تاخیر.
      اسرائیلی ها از همون زمان انتخابات آمریکا باید تکلیف خودشونو معلوم میکردن که اگه ترامپ شکست بخوره چه اتفاقاتی میوفته و چه باید کرد.
      به احتمال زیاد اسرائیلی ها مثل جنگ شش روزه؛ از قبل خودشونو آماده جنگ کردن و منتظرن زمانش برسه.




      اشکان

      حذف
    4. درود
      فکر نمیکنم که این اسرائیلیها؛ از جنسِ اسرائیلیهایِ ۱۹۶۷ باشند. به همین انتخاباتشان نگاه کنید تا ببینید که اسرائیلیها چقدر به موجوداتِ «کوتَه فکر» تبدیل شده اند و با چنیدن بار تکرارِ انتخابات؛ هنوز هم از حماقتهایِ خود دست بر نمیدارند و نامش را «محاسباتِ دقیق» میگذارند.
      «بنی گانتس» یک «ترسو» است و وقتی اسمِ دولتِ جو بایدن می آید؛ شلوارش را خیس میکند و میگوید: «خدا را خشمگین نکنید».
      اگر اسرائیل حتّی خودش را برایِ حمله به تأسیساتِ هسته ای و برخی زیر ساختها آماده کرده باشد؛ که در فرهنگشان به آن «چمن زنی» نام نهاده اند؛ یک حماقتِ بی وصف است.

      حذف
  7. دفترِ «جنگ و صلح» را میبندم و می رَوم سراغِ نوشتارِ بعدی.

    پاسخحذف
  8. کژدم..
    Who Cares ?
    Just Hookers.

    [به جنگی بسیار کوتاه مدّت فکر کنید؛ چنان کوتاه که جو بایدن و اوباشانِ اطرافش را «شوکه» کند.
    چنین جنگی فقط با «حملهٔ نامتعارف» ممکن است.]

    اگر منظور اسرائیل و یا بمب های خاص پاکستان با دسترسی احتمالی(البته بعید می‌دانم) عربستان هست که حرفی نیست..

    اما این کرونا خوبی های خودشم دارشته؛ میشه از سلاح های بیولوژیکی استفاده کرد.. گفتم سلاح اما واقعا افراد عادی هم می‌توانند
    شروع کننده آغازی برای هرج و مرج (Chaos) به امید تغییری حداقل در سطح حکومت و تغییر سیستم باشند..

    سوالم این هست که درسته
    بین فاحشه های حقوق بشری! در خارج و خود و دیگر فروشان بی مقدار در داخل انسان های درستی هم هستند اما با یک یا چند گل؛ حتی لوتوس هم باشه؛ بهاری اتفاق نمیفته

    آیا به نظر شما ایرانیان داخل که قادر به کشف و تولید چنین سلاح هایی هستند هم درسته دست به انجامش بزنند ؟؟
    یادمه شما در اوایل عمر این وبلاگ گفتید که مخالف حمله خارجی به ایران هستید و علتش را نابودی زیرساخت های باقی مونده ذکر کردید.. اما اگر این تنها راه باقی مونده باشه چی؟؟ چکمه های نظامی بایدن و پوتین و یا شی جینگ پینگ با خواست ما به حرکت در نمیاند و اگر هم بیاند برای کمک به حکومت هستند؛
    و اینکه نفرین/نفرین های(اینجور پسندیدم گرنه من انقلاب رو جایگزینی ظالمان تازه به دوران رسیده و خوش اشتها را با ارباب نسبتا سیر و اکثرا به نظم افتاده قبلی میدونم) بیولوژیکی .. بیشتر دنبال موجودات زنده هستند تا تخریب تاسیسات و زیر ساخت ها

    واقعا چه باید کرد ؟؟
    درسته
    هم شما از گفتن خسته شدید
    و هم ما از شنیدن..
    اما
    اینجا هستم چون اصالت این وبلاگ رو جایی تجربه نکردم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منظورم از «جنگِ نامتعارف» هیچکدام از حدسهایی که شما زدید نیستند. زدنِ زیرساختها و استفاده از بمبهایِ گوناگون در حوزهٔ «حملاتِ متعارف» هستند و منجر به «جنگهایِ فرسایشی» (پینک پونک)میشوند و همهٔ طرفهایِ درگیر را فرسایش میدهند. جو بایدن نیز همین را میخواهد؛ چین و روسیه نیز همین را میخواهند تا واردِ گود شده و سهمِ خودشان را بردارند.
      «حملهٔ نا متعارف» امیدِ استفاده از «عاملِ زمان» را از همه میگیرد.

      حذف
  9. سلام کژدم
    به نظر من هم اگر مطالبی کاربردی برای زندگی شخصی و تفکر انتزاعی بگذاری بهتره.
    این ملت همین حکومت هم زیاده از سرش
    الان کلیپی در تلگرام از شبکه من و تو قرارداده بودند که هزاران عرب خوزستانی با رقص ویژه خودشان داد میزدند«انا الثوار الحسین »
    اینها عرضه خونخواهی هم قبیله و فامیلهای خودشان را ندارند و به پشتیبانی این حاکمیت عربده میکشند.
    خانواده کشته شدگان آبان ۹۸ و هواپیمای اوکراینی. همه فقط به چس ناله روی آورده اند و عرضه یک دشنام هم ندارند و شاید به تصور من این وقایع را نوعی تنبیه پدرانه می پندارند که لازم است. همه به شدت به سیستم وفادار و مومن هستند . و حماقت تا کجا که همه در پی رای به مموتی هستند .

    پاسخحذف
  10. کشور های منطقه خرده حساب هایی با رژیم دارن و چه بهتر خودشون این حکومت رو عوض کنن.
    به نظر من جو بایدن و حزب دموکرات فکر میکنن داشتن نقش غیر مستقیم بهتر از جنگ های جرج بوش هستش یعنی دیگران هزینه میکنن و ما سودش رو میبریم

    پاسخحذف
  11. درود بر کژدم
    کژدم به نظر من گروه هایی متشکل از سرمایه دار های ایرانی در رأس حکومت وجود داره که در واقع نقش لابی های گلوبالیستا تو کشور رو ایفا میکنن و البته اداره کشور رو هم به عهده دارن.من همیشه تو وبلاگتون اشاره داشتم که شبکه های خارج از کشور در واقع نیمه دیگه اداره کردن رسانه های دسته جمعی هست و در واقع هدف نهایی همه ی اینها پیشبرد اهداف گلوبالیسم هست.اگر خامنه ای رهبری مذهبی ها رو به عهده داره شاهزاده اسپرمی هم باید رهبری مخالفان رو به عهده داشته باشه.گروهی طرفداران حجاب تعریف میشن و گروه دیگه مخالفان حجاب هستن.همگان باید به یک دین تعلق داشته باشن.همه ی ما توی این دوگانگی های بی ارزش اسیر شدیم.هیچ انسانی تو ایران توانایی آزادانه زیستن و تفکر کردن رو نداره.هر کدوم از ما به نحوی زندانی افکار و
    اطرافیانمون شدیم.به نظرم تغییر رژیم کلمه ای شبيه ظهور امام زمان تو ایران میمونه.رژیم باید فروپاشیده بشه و حکومت جدیدی بنا بشه.همین فرآیند خودش چند نسل طول میکشه.

    من همون روزهای اول هم بهتون گفتم که دولت بایدن حکومت  ایران(سگ هار) رو به شکل دیگه به نمایش میزاره.بعد از گذشت چند ماه الان به این نتیجه رسیدم که جنگ بعدی نه قراره تو خاک سوریه باشه و نه خاک کشور های عربی بلکه تو خود ایران اتفاق میفته.این جنگ فرسایشی علاوه بر کشور های عربی و اسرائیل،ترکیه روسیه و حتی شاید چین رو هم وارد درگیری کنه.حالا چه بصورت مستقیم باشه یا حمایت های تسلیحاتی و اطلاعاتی و.. من به شخصه هیچ کشوری رو بهتر از ایران برای این جنگ ها نمیبینم.هم منابع زیادی برای تسخیر داره( داستان فروش نفت عراق توسط داعش)هیچ حمایت مردمی از حکومت هم وجود نداره( مردم سوریه و بشار اسد)ماشالا این قدر هم پهناور هست که نیروهای چند کشور رو تو خودش جا بده.به نظرم دفتر جنگ و صلح تازه باز شده و برنامه ی دولت بایدن سوق دادن همه کشورها برای وارد شدن به درگیری های ایران یا به قول خودش جلوگیری از خطر اتمی شدن هست.


    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      من فکر میکنم که با اینکه «صغری کبرایِ خوبی» چیده اید و ظاهراً بسیار منطقی به نظر می آید؛ امّا نظرِ شما با استراتژیِ «جنگهایِ ۳۰ ساله» نمی خوانَد.
      «جنگهایِ ۳۰ ساله» بر اساسِ به جانِ هم انداختنِ کفتارهایِ «شیعه و سُنّی» بنا شده است.
      رژیمِ شیعیِ ایران؛ باید «پایِ ثابتِ این معادله» باقی بماند تا همهٔ منطقه ویران شود. سپس نوبتِ ایران میرسد که خودش نیز در این آتش بسوزد.
      در دورانِ اوباما؛ «ایران - ترکیهٔ عثمانی - قَطر» ستون هایِ اصلیِ این استراتژی بودند.
      فکر میکنم که این «۳ نخاله» همچنان ستونهایِ این استراتژیِ «ویرانگریِ منطقه» باقی خواهند ماند و خودشان نیز در این روند فرسوده شده و پس از انجامِ مأموریتشان ویران خواهند شد. یعنی اینکه در «آخرِ صفِ ویرانیِ کامل» قرار دارند و تا آن زمان با تزریقِ پول و سلاح؛ به حیاتِ خود ادامه خواهند داد تا زمانِ «حذف» (Delete) شدنشان برسد.

      حذف
    2. البتّه همهٔ اینها بستگی به این دارد که «جو بایدن» ۸ سال در قدرت باقی بماند و سپس اوباشی مانندِ او (از حزبِ دموکرات) بر سرِ کار بیاید و راهِ او را ادامه دهد.
      این «اگرها» معادله را پیچیده میکند. زیرا اگر یکی از این «اگرها» شکست بخورد؛ همهٔ «صغری کبری ها» را میتواند به هم بریزد.

      حذف
  12. جایی که منجلاب گوه است دم زدن از اپوزیسیون در قامت حکومت حرف مفت است صادق هدایت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اُلاغِ بسیار گرامی
      «دَم زدن» نیست.... پیشنهاد است.
      تا شاید «اُلاغهایِ گور خوابی مثلِ تو» که در «گورِ هدایت» خفته اید بیدار شوید.

      حذف
  13. شاید برای بعضی ها سوال پیش اومده باشه این حمله نامتعارف چیه؟ اگه اسرائیل بتونه سیستم تونل ها رو هک کنه که قطعا میتونه فقط کافیه در زمان مناسب در های این تونل ها باز و بسته بشن تا موج انفجار موشک های هسته ای پرتاب شده از هواپیما های جنگنده با قدرت کم همه چیز های داخل تونل رو نابود کنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر حملهٔ نامتعارف آن چیزی باشد که موردِ نظرِ شماست؛ من آنرا «چمن زنیِ بزرگ» مینامم و هفته هایِ آینده باید به اجراء در آید تا «موضوعِ مذاکره» حذف شود و همه بروند خانهٔ خود. در آن صورت ۱+۵ نیز معنیِ خود را از دست میدهد و دولتِ جو بایدن نیز هیچ دلیلی برایِ شکستنِ تحریمها و معامله با رژیمِ ایران نخواهد داشت. امّا اگر اسرائیل این امر را به بعد از روشن شدنِ نتایج نهاییِ مذاکرات محوّل کند؛ باز هم دولتِ جو بایدن بسیار راضی خواهد بود. زیرا در دورهٔ «اوباما» نیز استراتژیِ کسانی که او را بر سرِ کار آوردند؛ «جنگهایِ ۳۰ ساله بدونِ بمبِ اتمی» بود.
      امّا نتایجِ مذاکرات یک «قراردادِ بین المللی» تولید خواهد کرد و دستهایِ رژیمِ حاکم بر ایران را برای استفاده از منابعِ اقتصادی باز خواهد گذاشت تا به «جنگهایِ ۳۰ ساله» ادامه دهد.
      لذا نظریّهٔ شما زمانی مؤثر خواهد بود که در همین چند هفتهٔ آینده اجراء شود. زیرا در این صورت رژیمِ شیعی همهٔ «برگهایِ برندهٔ خود» را از دست میدهد و چون موضوعی برایِ مذاکره باقی نمیماند؛ باید امتیازاتِ دیگری (مانندِ خروج از عراق و سوریه و لبنان و یمن) برایِ شکسته شدنِ تحریمها بدهد و زمینهٔ جنگهایِ ۳۰ ساله نیز به خودیِ خوداز میان میرود.
      جو بایدن از اینگونه نتایج خوشش نمی آید و به همین دلیل نظراتِ «بنی گانتس» را که تحتِ پوششِ «نیازُردنِ خدایگان جو بایدن» به خوردِ مردمِ اسرائیل داده میشود را بسیار دوست دارد.
      «بنی گانتس» مُهرهٔ «گلوبالیستهایِ آمریکایی و اروپایی» در اسرائیل است.
      نظراتِ آنچه را که «مردم» مینامید .... «بشاش توش بره»... با سخنرانیهایِ «غرّا» و بمبارانِ پروپاگاندا میتوان نظراتِ مردم (هیچ کارگان و اکنونیان) را میتوان به هزار راه کشانید و تکّه پاره کرد.
      «مردم» همه جا فقط «گلّه ها» هستند.

      حذف
  14. درود بر کژدم
    باید دست به دعا بشیم تا چهار سال دیگه ترامپ یا یکی مثل اون بیاد سر کار. این یه حقیقت تلخه متاسفانه. نه از دست ساکنین ایران کاری بر میاد و نه از دست اسرائیل و عربستان.



    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با توجه به موضوع «به حاشیه رانده شدگی» و «ناسیونالیسم امریکایی» این احتمال وجود داره باز یک رئیس جمهور آمریکایی بیاد سر کار.
      به نظر من کسانی که میخوان کاری انجام بدن از همین الان باید به دنبال پی ریزی «اپوزیسیون در قامت حکومتی» باشن تا مثل زمان ترامپ نشه که چشممون به خارجی ها باشه تا بیان به کمک ما. حداقل از این فرصت چهار یا هشت ساله باید استفاده کرد. کسانی هم که مانع راه هستن، باید به هر شیوه ای که شده حذف بشن (مثل سید رضا دیبا و...)




      اشکان

      حذف
    2. درود بر شما
      اشکانِ گرامی اشتباه میکنید.
      نمیدانم که آیا همهٔ سخنرانیهایِ ترامپ را گوش داده اید یا نه؟ ترامپ نیز ساکنانِ خاورمیانه و ایران را موجوداتِ بی ارزشی میدانست.
      در یکی از گفتارهایش در رابطه با «نفت» چنین گفت:
      (اصلاً ما از اوّل اشتباه کردیم و حالا داریم تاوان پس میدهیم .... ما پس از جنگِ جهانیِ دوّم نباید اجازه میدادیم که در هیچیک از کشورهایِ خاورمیانه؛ نفت را «ملّی» کنند .... و ....).
      ترامپ یک ناسیونالیستِ آمریکایی است. در دورهٔ ریاستِ جمهوریش نیز دیدید که همهٔ حرکاتش بر اساسِ نظریّهٔ «America First» شکل گرفتند.
      من شاید ۱۰ ها بار به همه هشدار دادم که «ترامپ» یک «گاوِ نر» است و پستان ندارد و «شیر نمیدهد». «کیر و خایه» دارد و حتّی اگر از یک دهاتیِ احمق هم بپرسید؛ به شما خواهد گفت که با ماشاژ دادنِ «کیر و خایهٔ گاوِ نَر» نمیتوان حتّی یک قطره شیر چکانید. «ژی جین پینگ» و «پوتین» نیز همینطور.... همهٔ اینها «گاوِ نَر» هستند.
      آیا میتوان از کسی که حتّی نمیخواهد «خاورمیانه ای ها» بر ذخایرِ زیرزمینیِ خود مالکیّت داشته باشند؛ انتظارِ داشت که بیاید و ایرانیان را خوشبخت کند؟
      تنها چیزی که در رابطه با ترامپ؛ برایِ ایران بهتر بود این بود که میخواست پروژهٔ جنگهایِ ۳۰ ساله را از کار بیندازد. لذا مشکلِ اصلی؛ «ترامپ» و «جو بایدن» و «پوتین» و «ژی جین پینگ» نیستند؛ بلکه مشکلِ اصلی «ساکنانِ خاک بر سر و عقب ماندهٔ ایران» و «اوباشانِ شیعه مسلکِ حاکم» هستند. به کُرهٔ جنوبی نگاهی بیندازید... آیا در دورهٔ «اوباما» بدبخت شدند؟ آیا در دورهٔ «ترامپ» بدبخت شدند؟ یا همچنان به پیشرفت ادامه دادند؟
      اکنون حتّی اگر «القاعده» (الگاییده) باشی و یا «حاجی بادمجانی» باشی.... «چه گوارا» باشی....برایِ نیروهایت پیکاپهایِ «هیودا» و یا «کیا» میخری...
      به این میگویند «ظهورِ یک امپراتوریِ اقتصادیِ کوچک» که نه «بمبِ اتمی» دارد و نه در فکرِ «باب المندب» است؛ امّا همهٔ این گوساله هایِ «باب المندبی» الآن در حالِ لیسیدنِ «کیرِ کرهٔ جنوبی» هستند که پولهایِ بلوکه شدهٔ شان را پس بگیرند و اگر بتوانند پولهایِ خودشان را پس بگیرند؛ جشن و سرورِ «پیروزی» راه می اندازند.

      اشکانِ گرامی
      متأسفانه کاملاً از موضوعاتِ اصلی پَرت هستید.

      حذف
    3. یک گاو ماده در ایران هست به نام خامنه‌ای که خیلی شیرده است.

      حذف
  15. آقای «منشه امیر» ۴۲ سال است که مشغولِ «تفسیرِ سیاسی» است و این تفسرهایِ سیاسی تقریباً به سریالِ تلویزیونِ قدیمیِ «روزهایِ زندگی» که حوصلهٔ همه را سر می بُرد تبدیل شده است.
    مقداری آه و ناله و نصیحتهایِ تکراری....
    این آخرین تفسیرِ سیاسی ایشان است:

    https://tinyurl.com/223tej4s

    این تفسیرِ سیاسی (به قولِ خودشان) نیز آمیخته ای از گریه و زاری و انباشتی از پرسشهایی است که خودشان نیز برایش پاسخی ندارند؛ بقیّه اش نیز ردیف کردنِ «ما نمیدانیم»ها هستند.
    آقایِ «منشه امیر».... خودمانیم...
    آخه اینهم شد «تفسیرِ سیاسی»؟
    اگر همان سریالِ «روزهایِ زندگی» را «باز نشر» کنید .... مفیدتر است.
    «دوشان فکر»ها هم تکلیفشان مشخص میشود و میروند سریالِ «Bold and Beautiful» را تماشا میکنند تا بالاخره بفهمند چی به چیه؟ و کی با کی میپره؟ حدّاقل «سیاه و سفید» نیست و میشود 4K تماشا کرد.

    پاسخحذف
  16. https://tinyurl.com/yfstbppv

    یک سازمانِ «اُفُقی» در پشتِ این عملیّاتها است. سازمانی که نمیتوان حتّی با دستگیریِ یکی از هسته هایش؛ آنرا از هم فرو پاشید.
    آنهایی که به صورتِ عمدی «اپوزیسیون در قامتِ حکومتی» را به زیرِ سوال میبرند (اوباشانِ سایبری)؛ به خاطرِ وحشتی است که از آن دارند. این اوباشان میخواهند همین چیزی که «اپوزیسیون» نامیده میشود؛ به همین شکل باقی بماند. زیرا بی ارزش است و همه اینرا میدانند.
    حتّی «سیّد رضا حاجی زاده» نیز میداند که وقتی خودش را «شاهزادهٔ شورشی» نامید و برایِ خودش نوشابه باز کرد و دسته گل فرستاد؛ همه مسخره اش کردند و اگر همچنان نامِ کثیفش را میبرند به خاطرِ عدمِ وجودِ «اپوزیسیون در قامتِ حکومتی» است.
    اگر چنین اپوزیسیونی بوجود آید؛ هر هفته شاید چندین عملیّاتِ غیرِ قابلِ پیگرد از همین نوع را در خبرها بخوانید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      در هفته های اخیر راهنمایی رانندگی فشار زیادی رو به مردم جهت جرائم رانندگی وارد کرده(کوچکترین خطاها با جریمه همراه است) که طی چند سال اخیر کاملا بی سابقه ست.اخیرا هم یه طرح گذاشتن برای پرداخت جرائم دوبرابر شده تا پایان دی. این موارد گویای اینه که کفگیر رژیم واقعا به ته دیگ خورده و حتی حراج نفت در بازار سیاه(به گفته خودشون روزی ۵۰۰هزار بشکه!) پاسخگوی نیازها نیست..فعالیت های این سازمان افقی نیز فقط تا هفته های پیش رو قبل از بازگرداندن توافق کذایی ارزش میدانی دارد..اما اون حمله نامتعارف اگر اتفاق بیفتد حداقل نیاز کمتری به ساکنین بی مصرف ایران داریم که تنها نظاره کردن گایش خود و لیسیدن استخوان های پرت شده توسط رژیم برای رفع گرسنگیشان داریم

      حذف