۱۴۰۰ خرداد ۱۲, چهارشنبه

چرا «انگل فرزانه» با عجله میخواهد رژیمی «یک دست» داشته باشد؟

اگر به ماجرایِ انتخاباتِ «خاتمیِ شیّاد» و «شمپانزه نژاد» و «انگلِ بنفش» نگاهی دیگر باره بیندازید؛ همگی «پروژه» بوده اند و اهدافِ خاصّی را دنبال میکرده اند که در این وبلاگ به همهٔ آنها پرداخته شده است.

پرسشِ مهمّ این است که پروژهٔ «حکومتِ یکدست به هر قیمتی»؛ چه اهدافی را دنبال میکند؟ برخی میگویند که اطّلاعاتیها به «انگلِ فرزانه» گفته اند که برایِ رسیدن به «حکومتِ یکدست» باید از «شراکتِ حدّ اکثری رأی دهندگان» در انتخابات چشم بپوشد.

دادنِ چنین مشورتی از سویِ دستگاههایِ اطّلاعاتی؛ در پاسخ به پُرسشی است که از طرفِ «انگلِ فرزانه» به این دستگاهها ارائه داده شده است. لذا قضیّه این نیست که «یک دست سازیِ حکومت» یک پیشنهاد از طرفِ «دستگاههایِ اطّلاعاتی» بوده است و «انگلِ فرزانه» میخواهد آن پیشنهاد را اجرایی کُند؛ بلکه «رسیدن به هدفِ خاصّی» است که موجبِ این «پرسشها» و «پاسخها» گردیده است.

برخی میگویند که «انگلِ فرزانه» میخواهد «انگل رئیسی» را به مقامِ «ولایت فقیه» برساند. برخی دیگر میگویند که میخواهد «انگل رئیسی» با کسبِ قدرتِ اجرایی؛ جاده صاف کُنِ به قدرت رسیدنِ «انگل مجتبی» باشد.

به موازاتِ این روند؛ شاهدِ «خریدِ زمان» در «مذاکراتِ وین» از طرفِ رژیمِ شیعی هستیم (همان کاری که زمانی «جلیلی» مأمورِ اجرایِ آن بود.) و باز هم اگر به موازاتِ آن روندِ غنی سازیِ اورانیوم که به صورتی چهار نعل به پیش می رود و همچنین اگر توانایی رژیمِ شیعی برایِ ساختنِ بمبِ اتمی (نوعِ بومی) را که در اسنادِ به سرقت رفته از طرفِ «موساد» مطرح شده اند را در کنارِ این اتّفاقات بگذاریم؛ «اهدافِ پشتِ پرده» روشنتر میشوند. 

همه (حتّی حزبلبلی ها) میدانند که «فتوا» مانندِ «نماز» با یک «گوز» باطل می شود و «فتوایِ جدید» مانندِ یک «آروغ» به جایِ آن می نشیند. لذا پروژهٔ اصلی که در پشتِ اینهمه ماجراها؛ همهٔ ماجرا را هدایت میکند این است که رژیمِ شیعی با جایگزینیِ «ولیِ فقیهِ جدید» میخواهد «فتوایِ ادّعاییِ انگل فرزانه» در رابطه با «بمبِ اتمی» را با یک «گوز» باطل کرده و «فتوایِ جدید» را آروغ بزند و با استدلالی مانندِ «داشتنِ چاقو حرام نیست .... بلکه استفاده از آن میتواند حلال و یا حرام و یا مکروه باشد.».... داشتنِ «بمبِ اتمی» را به صورتی عریان و یا در لفّافه اعلام نماید.

این است پروژهٔ جدید.

کژدم

۸۱ نظر:

  1. درود
    کژدم احتمال داره چین به ایران وعده ساخت سلاح هسته ای داده باشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      اگر به نوشتارهایِ دورانِ «جنبشِ تیتیش مامانیِ سبز» نگاهی بیندازید؛ در آنزمان به «تولیدِ ۴ کانونِ بحرانِ اتمی توسّط چین» اشاره کرده ام. برایِ اینکه زحمتتان را کم کنم؛ به اختصار دوباره مینویسم:
      چین پدرِ واقعیِ «بمبِ اتمیِ کثافتسان» (نخستین بمبِ اتمی اسلامی) است.
      عبد القدیرخان پس از سرقتِ اسناد به کمکِ چینیها نخستین بمبِ اتمی اسلامی را آفرید و وظیفه اش انتقالِ تکنولوژی به «کرهٔ شمالی؛ لیبی و ایران» بود. یکی از دلایلِ اصلیِ «پروژهٔ خاتمی» برای سرپوش گذاشتن بر رویِ این مسئله بود.
      «کثافتستان» مأموریّت داشت تا کرهٔ شمالی و لیبی و ایرانِ اسلامی را به ۳ کانونِ بحرانِ اتمی تبدیل کند که در این میان پروژهٔ کرهٔ شمالی موفّق بود. امّا «معمر القذافی» وا داد و پروژهٔ «ایران - لیبی» به بن بست خورد. یکی از مأموریتهایِ اوباش «شاهینِ دادخواه» نیز جمع آوریِ اسنادِ پراکنده شده توسّط لیبی بود. («شاهینِ دادخواه» را «بهترتر» بشناسیم) را در این رابطه بخوانید.
      این پروژهٔ چینی همچنان ادامه دارد و پروازهایِ «ماهان» در دورانِ کرونا به چین نیز در همین رابطه بوده است.

      حذف
  2. آیا روسیه داشتن یک همسایه با حکومت مذهبی اتمی رو قبول خواهد کرد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتمی شدنِ رژیمِ شیعیِ ایران یکی از اختلافاتِ میانِ چین و روسیه است.
      اتمی شدنِ رژیمِ شیعی از همان نخست یک پروژهٔ چینی بوده است.

      حذف
  3. سلام کژدم
    ۱.با توجه به اینکه آقای رئیسی پتانسیل و زمزمه رهبری را داشت با رئیس جمهور شدن رئیسی بعد از مدتی این محبوبیت و دوستی همانند محبوبیت احمدی نژاد و لاریجانی تبدیل به بیزاری برائت رهبر از رئیس جمهور خواهد شد.و یکی از مهمترین رقبای آقا مجتبی از دور خارج خواهد شد .
    ۲. هر نیمچه آدمی می داند که فتوا در اسلام به به هیچ بند است و فتوای حرام بودن بمب اتم در حد شوخی هم نیست و چه کسی به آن عمل می کند در حالیکه مسلمانان حکم قطعی ترک نماز و حرام بودن مطلق غیبت را به هیچ نمی گیرند . در ضمن مگر مسیحیان به توصیه مسیح عمل می کنند که در صورت سیلی خوردن غز راست صورت سمت چپ را هم در معرض سیلی قرار دهید ؟ و خود اروپایی ها هم میدانند فتوا در اسلام چه جایگاهی دارد و این کوچه دادن ها برای نزدیک شدن به ساخت بمب اتم هدف دیگری دارد .
    ۳. مشخص نیست چه اندازه این یهودی های ترسو (یهودی ها در میان کردها به ترسویی مشهور هستند ) در مخالفت با دستیابی ایران اسلامی به بمب اتم جدی هستند ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      اینکه مردم از چه کسی و به چه اندازه نفرت دارند؛ هیچ اهمیّتی ندارد. زیرا «نفرتِ کور» راه به جایی نمی بَرَد. حرکتهایِ «گلّه ای» نیز که بیشتر بر اساسِ «عصبانیّت» و «نفرتِ کور» بنیاد داشتند؛ به جایی نرسیدند. امّا اگر بتوان «نفرتِ کور» را به «نفرتِ آگاهانه» تبدیل نمود و سازماندهی کرد؛ میتواند به آینده ای درخشان بینجامد. دیر و یا زودَش بستگی به سازماندهی مبارزاتی دارد. مانندِ همانی که راههایِ برگزیدهٔ «گاندی»؛ مبارزات را چنان طولانی کرد که اوباشانی مانندِ «اقبالِ لاهوری» و امثالهم به کمکِ «انگلستان»؛ «کثافتستان» را تولید کردند.
      کُشتنِ «گاندی» از طرفِ ناسیونالیستها نیز حرکتی بسیار «دیر هنگام» و بی تأثیر بود (نوش دارویِ بعد از مرگِ سهراب).
      «مسیحی ها» مسیح نیستند؛ بلکه او را «بلا گردان» میدانند. (چیزی شبیه شفاعتِ پیامبر و امامان در اسلام) برای رفتن به «بهشتِ لذیذ».
      اینکه یهودیها ترسو و یا شجاع هستند؛ مانندِ سایرِ اقوام بستگی به موقعیّتهایِ گوناگون دارد.
      در چنگِ چهانیِ دوّم؛ هر دو نوعِ یهودیها را داشتیم. البتّه نوعِ سوّمی نیز بودند که در آن مهلکه به دنبالِ غارتِ هم کیشانِ خود بودند (مانندِ «جورج سوروس» به عنوانِ نمونهٔ سلبریتی و شورشیِ کنونی).
      در اینکه یهودیها در رابطه با «بمبِ اتمیِ شیعی» چقدر و در چه جهتی جدّی هستند و یا نیستند را من نمیدانم و به «تفسیرهایِ تیتیش مامانیِ منشه امیر» نیز به چشمِ «تفریح» نگاه میکنم.
      این «تفرقه»ای که در اسرائیل میبینید؛ زاییدهٔ سیستمهایِ حکومتیِ «لیبرالیسمِ لجام گسیختهٔ غربی» است و همهٔ کشورهایی که به چنین شیوه ای مدیریّت میشوند؛ به خاطرِ نا آگاهی و باور به «مزخرفاتِ آکادمیکِ بی مصرف» دچارِ بافتنِ «مزخرفاتِ فلسفیِ سیاسی» شده اند.

      حذف
  4. https://tinyurl.com/55uvnanz

    آیا این یک «تهدیدِ حملهٔ بیولوژیکِ نژادی» (موجِ دوّم) از طرفِ حکومتِ کمونیستهایِ چین است؟

    پاسخحذف
  5. یک پُرسش:
    آیا متوجّه شده اید که خبرهایِ مربوط به «آتش سوزیها» در وبسایتهایِ گلوبالیستهایِ غربی (هفت خواهران) بسیار کم اهمیّت جلوه داده میشود؟ اگر هم مطرح شود؛ بزودی از آن میگذرند و خبرهایِ مربوط به «گُلِ سنگم ... گُلِ سنگم ... اِمِل سائینی» را جایگزین میکنند؟

    پاسخحذف
  6. یک پرسشِ دیگر:

    همین چند دقیقهٔ پیش به وبسایتِ «رادیو منشه امیر» سر زدم. متوجّه شدم که ایشان دیگر برنامهٔ روزانهٔ شان را از پایانِ همین ماهِ میلادی؛ تعطیل خواهند کرد.

    ۱- آیا «جوکهایِ روزانهٔ شان» تَه کشیده است؟
    ۲- آیا پس از یک ماهِ دیگر؛ اتّفاقاتی بسیار جدّی اتّفاق خواهند افتاد که نمیتوان با «جوک» سَر و تَهشان را هَم آورد؟

    نظرِ شما چیست؟

    پاسخحذف
  7. نتانیاهو به عنوان نماینده ناسیونالیسم در مقابل لیبرالیسم لحلم گسیخته قافیه را باخته و باید ردای خداحافظی بپوشد شاید اتفاقاتی مهم که جوکهای منشه امیر را تحت تاثیر قرار داده شاید ناسیونالیسم و اسراییل واقعی را از منجلاب نجات دهد آخرین شانس آخرین منجی

    پاسخحذف
  8. سلام
    در مورد سوال اول. خودت بهتر میدانی که تمام مجریان و سردبیران خبر کانالهای بی بی سی و ایران اینترنشنال همگی سر در آخور جمهوری اسلامی دارند. نفیسه کوهنورد عضو سپاه قدس. سکینه قاضی زاده پرورده اصلاح طلب ها . مسعود بهنود که مرزهای بی شرفی را کیلومترها جابجا کرده است. باران عباسی دختر سرکنسول ایران . علی اصغر رمضانپور خود معاون وزیر بوده است .
    من سگ آمنه سادات ذبیحی را برراین بی شرفها ترجیح می دهم . حداقل تکلیف و مواضعش روشن است .
    ۲. منشه امیر از همان دورانی که رادیو اسرائیل بود و مردم برای پیش بینی آب و هوا به برنامه های آن گوش می دادند مشنگ بود و چنان از قدرت اسرائیل برای شارژ باتری قلب یک بیمار از راه دور و رفتن به نوک قله یک کوه حرف میزد و یکی نبود تذکر بده که مشنگ کسی بتونه به قله یک کوه سه یا ۴۰۰۰ متری صعود کنه دیگر قلبش چه نیازی به باطری دارد و این دروغ شاخدار چی هست. دیگر خیلی پیر شده و ا۶لب مشتریهای دروغهای ایشان فوت کرده اند ..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      اینکه اسرائیل کشورِ بسیار پیشرفته ای است؛ قابل مناقشه نیست. امّا اینکه همهٔ رسانه ها؛ بیش از آنکه رسانه باشند؛ «بوقهایِ پروپاگاندا» هستند نیز قابل مناقشه نیست.
      برایِ خودِ من تعجّب آور است که چطور شد که من (کژدم) یک ماه و نیم پیش از بسته شدنِ «رادیو منشه امیر» شروع کردم که به پر و پایِ ایشان بپیچم؟؟!!!

      حذف
  9. دولتِ ائتلافیِ اسرائیل؛ احمقانه ترین «جوکِ تاریخی» است.
    ۸ قلوهایِ به هم چسبیده ای که معلوم نیست از ناحیهٔ «کون» و یا «ران» و یا «شقیقه» و یا .... به هم چسبیده اند؟!!!

    برایِ چنین حرکتی چه مقداری از حماقت لازم است؟

    پاسخحذف
  10. آتش گرفتن تاسیسات نفتی بورومی در اهواز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من چنین گزارشی پیدا نکردم. لطفاً منبعِ خبر را بفرستید.

      حذف
  11. العربیه فارسی...کانال تلگرامی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس.
      العربیّه اکنون در وبسایتش خبر را بازپخش کرد.

      حذف
  12. تا کنون در رابطه با آتش سوزیِ پالایشگاهِ تهران گفته میشد که در یک نقطه اتّفاق افتاده است. در ایران پرس نیوز ویدیویی منتشر شده است که ۳ کانونِ آتش را با فاصله از یکدیگر نشان میدهد.

    https://www.iranpressnews.com/source/221234.htm

    نخست آنرا باور نکردم؛ امّا در رادیو فردا نیز تصویری از «ایسنا» منتشر شده است که ۳ لایهٔ دود را نشان میدهد و یک نقطهٔ سوزلن در سمتِ راستِ موتور س.ار و دودی که از آن بلند میشود را به روشنی میتوان دید.

    https://tinyurl.com/xzrydktm

    در مجموع ۳ لایهٔ دود با زاویه هایِ انتشارِ گوناگون که طبعاً محصولِ ۳ کانونِ آتش هستند؛ در تصویر دیده میشوند. امّا هیچکس از ۲ کانونِ دیگر سخنی نمیگوید.


    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتّی در این تصویرِ هوایی نیز به روشنی ۲ لایهٔ دود از ۲ کانونِ مجزّا مشاهده میشوند.

      https://tinyurl.com/ua966azs

      حذف
  13. آتشِ پالایشگاه تهران مهار شد و وزارتِ نفت فردا را به نشانهٔ این پیروزی بزرگ «یوم الله» نامگذاری خواهند کرد.

    امروز: حسابِ توئیتریِ همّتی از دسترس خارج شد.
    فردا: حسابِ توئیتریِ همّتی به دسترس وارد شد.
    پس فردا: حسابِ توئیتریِ همّتی در نوسان است و معلوم نیست که «خارج میشود» و یا «وارد میشود»....
    آهای .... «گلّه ها» به همّتی رأی بدهید...

    پاسخحذف
  14. حال یا دیدید و یا شنیدید و یا در خبرها خواندید که «عملیّات» انجام شد؛ هیچگونه درگیریِ مسلّحانه با نیروهایِ رژیم (اهدافِ سخت) انجام نگرفت؛ تظاهراتِ گلّه ای انجام نگرفت. حتّی یک نفر نیز دستگیر نشد تا خانواده اش را به صلّابه بکشند.
    رژیم در ۳ روز ۳ ضربهٔ مهم خورد؛ قدرتِ پاسخگویی نداشت؛ حدّ اکثرِ تلاشِ رژیم این بود که ضربات را کتمان کند تا بی آبرو نشود.
    امّا چند روزِ پیش چند پیشمرگه با «اهدافِ سخت» درگیر شدند و ۲ نفر تلفات دادند؛ بدونِ اینکه کمترین دستاوردی داشته باشند. شاید تنها دستاوردشان «مُردن» بود.
    امیدوارم «۲ ریالیتان» افتاده باشد که چه میگویم.

    پاسخحذف
  15. (به قول کژدم) خطاب به ناشناس۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۱۱:۵۳

    اتفاقا غربی ها خیلی بهتر از من و شما از وضعیت داخل ایران آگاهن و استخدام کردن این فاحشه ها نشان از دیدگاه و اهداف گردانندگان این شبکه ها هست که همه ی این رسانه های فارسی زبان فقط یک پروژه مهندسی شده هستن که این افراد خودفروخته در حال اجرا کردنش هستن و هرکدومشون از این رسانه ها اهداف خاصی رو در بین ايرانيان دنبال میکنن.من یادمه خیلی وقت قبل تو این وبلاگ گفتم که (اگر صدا و سیما ذهن قشر طرفدار خامنه ای رو کنترل میکنه منوتو و ایران اینترنشنال هم ساخته شدن تا ذهن مخالفان این گروه رو جهت دهی کنن و اون ها رو در مسیر مشخص قرار بدن و اینکه معتقدم همه ی این شبکه ها منابع مالیشون نه ربطی به اسراییل داره و نه آمریکا بلکه از درون ایران دارن تامین میشن(ثروت و سرمایه ملی ایران) و گروهی که متشکل از سرمایه‌داران ایرانی هستن که اونها رو قبلا لابیان گلوبالیستا معرفی کردم تامین کننده های نیاز های مالی این شبکه ها هستن. شما به راحتی میتونید نفوذ این رسانه های خیلی دلسوز رو در همه پلتفرم های اجتماعی و عرصه موسیقی و حتی فیلم و سریال های ایرانی ببینین.ماشالا از سر دلسوزی خیلی به مردم خدمت میکنن.

    پاسخحذف
  16. سایبری ها تلاش میکنن که آتش سوزی ها رو به سپاه پاچهارداران نسبت بدن به بهانه پرت کردن حواس مردم و ... و متاسفانه افرادی مثل جوانمردی این چرت و پرت ها رو ترویج میدن. ناو خارک از معدود تسلیحات رژیم بود که هنوز در جهان حرفی برای گفتن داشت و از بین رفتنش یک آسیب بزرگ به رژیم شیعی بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تعدادِ جوانمردی ها کم نیستند. چون دستِ رژیم به سختی به آنها میرسد؛ سعی میکند با دادنِ اطّلاعاتِ غلط؛ آنها را بلندگویِ مزخرفات کُند. روح الله زم نمونهٔ بارزش بود و شخص دیگری که میخواست تهران را در چند ساعت فتح کند نیز بوسیلهٔ «فاتحانِ تهران در ۳ سوت» دستگیر شد. بارها به صورتِ غیر مستقیم هشدار دادم ولی چون من (کژدم) اطّلاعاتی هستم؛ حرفم را قبول نکردند و به «انقلابیّونِ حرفه ای و هوادارِ ۲آتشهٔ استاد فرود فولادوند» پیوستند و «تهران ایشان را در ۳ سوت فتح کرد».
      چاره ای نیز وجود ندارد.
      زیرا: «نرود میخِ آهنین در سنگ».

      حذف
    2. آن «قدیم ندیمها»؛ عدّه ای پیغام میفرستادند که اطّلاعاتِ گرانبهایی از قبیلِ «Blue Print» مراکزِ حسّاس را میخواهند یا به صورتی «مفت و مجّانی» به من بدهند و یا «بفروشند». من نیز میگفتم که لطفاً با CIA و یا Mossad تماس بگیرید. شاید این «Blue Print»ها به دردِ آنها بخورد.
      اینگونه مراجعین؛ سنگشان به خطا رفت. امّا در مواردِ دیگران؛ سنگشان را درست به «پاشنه» زدند و موفّق شدند.

      حذف
    3. من (کژدم) به خوبی میدانم که در کجاها و چگونه دچارِ اشتباه شده ام. امّا همیشه «خودم» بوده ام. با تمامیِ اشتباهات و با تمامیِ «درست انگاریها».
      به همین دلیل نیز هیچ مطلبی را که خودم نوشته ام و یا دیگران فرستاده اند و من منتشر کرده ام را از وبلاگِ خود حذف نمیکنم (نمونه هایش مطالبِ «پیشگامانِ کاویانی» و یا مطالبی که از طرفِ «ا.و.گ.ا» فرستاده شده اند). البتّه به همهٔ نظراتی که فرستاده میشوند اجازهٔ انتشار نمیدهم. حال میتوانید بگویید که «سانسور» میکنم. همین یک روزِ پیش؛ مزخرفاتی را که نویسنده اش میخواست بگوید که: «اگر نتوانیم همهٔ شمپانزه ها را به انشتین تبدیل کنیم؛ هیچ انقلابِ واقعی صورت نخواهد گرفت» را نخست منتشر کرده و پس از حدودِ ۳۰ دقیقه حذف کردم. (من از فلسفه نفرت دارم).
      از سویِ دیگر در همین ۳ روزِ اخیر کسانی که خیلی «کژدمِ گرامی» میگویند و ادّعا میکنند که در تهران زندگی میکنند؛ حتّی یک گزارش کوتاه به عنوانِ «شاهدِ عینی» نفرستادند که در این وبلاگ منتشر شود. زیرا حتّی جراًتِ رفتن و دیدنِ آتش سوزی از نزدیک را نیز نداشتند.
      شاید بپرسید که پس چرا و برایِ کِه مینویسی؟

      پاسخ:

      «برایِ هیچکس و برایِ همه کَس»

      (گُهربار نیمچه)

      حذف
    4. درود بر کژدم
      اگه اشتباه نکنم گفتید که برای «نژاد پنهان» می‌نویسید.


      اشکان

      حذف
    5. درود
      «نژادِ پنهان» به من و نوشته هایِ من نیازی ندارد.
      من برایِ «مرز نشینان» مینویسم.

      حذف
    6. «مرز نشینان» به اندازه ای «هوشمند» هستند که نمیتوان آنان را «انسان سان» نامید.
      امّا آنچنان «فرزانه» نیستند که بتوان آنان را «انسان» نامید.
      «مرز نشینان» تنها «پُلی» هستند که میتوانند «نژادِ پنهان = انسان» را از دِلِ طبیعت استخراج کنند و عصرهایِ دردناکِ ناشی از «آمیختگیِ کلامی» (نامگذاری) و همسان انگاریِ «انسان» و «انسان سان» را به پایان بَرَند.

      حذف
    7. حتماً مَثَلِ «هرچه بگندد نمکش میزنند؛... وای به روزی که بگندد نمک» را شنیده اید.
      برخی فکر میکنند که این یک مَثَلِ ایرانی است. امّا این جمله یکی از موعظه هایِ «عیسی ناصری» خطاب به «یهودیانِ عصرِ خویش» است.
      «قومِ برگزیده» از نظرِ «عیسی ناصری» به مفهومِ «قومِ برتر» نبود؛ بلکه به معنیِ «قومِ نمونه» (مانندِ مزرعهٔ نمونه) بود که اگر این «مزرعهٔ نمونه» را گَند و کثافت فرا بگیرد.... وای به حالِ جهانیان.
      تمامیِ آرزویِ من این است که «ایران» به آن «مزرعهٔ نمونه» تبدیل شود و برایِ نخستین بار مدالِ افتخارِ تاریخیِ تبدیل شدن به «کِشتزارِ انسان» را بر گردن بیاویزد.
      نوشتارِ ۱۸ گانه؛ فقط برایِ سازماندهیِ «آغازِ راه» و پی ریزیِ زیرساختهااست و هدفِ نهایی نیست.

      حذف
    8. آرزوی منم همین است.



      اشکان

      حذف
  17. انفجار در کارخانه فولاد زرند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ارزشِ این انفجارها و آتش سوزیها بسیار بالا است.

      ۱- مرکزِ اقتصادی که نابود میشود؛ تا مدّتها از چرخهٔ اقتصادی خارج شده و به ضرر دهیِ می رسد و اعتبارِ خود برایِ مشتریانش را نیز از دست میدهد و برایِ باز سازیِ آن هزینه هایِ گزاف لازم است و چه بسا مانندِ کشتیِ خارک برایِ همیشه از چرخه خارج شوند.
      کارخانهٔ فولادِ زرند بخشی از یک شبکه است که حذف شدنِ آن سازماندهیِ شبکه را به هم میریزد و اگر یک و یا «۲ کانونِ دیگرِ کلیدی» از این شبکه ویران شوند؛ تولیدِ فولاد برایِ مدّتهایِ مدیدی به خاکِ سیاه می نشیند و بخشِ بزرگی از درآمدهایِ غیرِ نفتیِ رژیم نیز قطع میشود که به صورتِ زنجیره ای حکومت را به سویِ ورشکستگیِ سیاسی؛ نظامی؛ اقتصادی و خدماتی می کشاند.

      ارزشِ شیوهٔ مبارزاتیِ «اشباح» دقیقاً در همین نکته نهفته است.
      زمانی که یک عدّه احمق مردم را برایِ تظاهرات دعوت میکنند؛ نیروهایِ امنیّتی پیش از مردم خود را به صورتِ سازمانیافته به مراکزِ تجمَعات رسانیده و منطقه را به محاصره در می آورند.
      امّا شیوهٔ مبارزاتیِ «اشباح»؛ همهٔ پتانسیلهایِ سرکوبِ رژیم را «نا کارآمد» میسازد و در واقع آنها را دور میزند و مکانیزمِ آن تقریباً مانندِ دور زدنِ تحریمها است که با ایجادِ شرکتهایِ صوری (اشباح)؛ کار انجام میشود و آمریکا و اروپا حتّی اگر در رابطه با پیگیریِ آن جدّی باشند؛ پس از انجامِ عملیّات تنها میتوانند چند نفر را دستگیر و یا چند شرکت را جریمه کنند.
      امّا در اینگونه عملیّاتها «اشباح» را نمیتوان دستگیر و یا جریمه کرد. لذا یک سر و گردن از «دور زدنِ تحریمها» بلند تر است.

      حذف
  18. ۸۰ هکتار از مزارع گندم و جو کرمانشاه در آتش سوخت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظر نمی آید که این آتش سوزی ربطی به آتش سوزیهایِ دیگر داشته باشد.

      حذف
  19. آتش گرفتن شهر خودرو

    پاسخحذف
  20. اکنون آیندهٔ خاورمیانه نَه در IAEA بلکه در اسرائیل و بازیهایِ شرم آورِ «ائتلافِ شُتر گاو پلنگی» می تپد.
    اگر این ائتلافِ «شتر گاو پلنگی» به ثمر نرسد؛ «جو بایدن» را به گریه خواهد انداخت.
    سکوتِ «بنی گانتس» بسیار معنی دار است. او در کابینهٔ احتمالی همین جایگاهی را خواهد داشت که در کابینهٔ موجود دارد و با تغییرِ دولت؛ جایگاهِ مهمّ تری برایش پیش بینی نشده است.
    «رادیو منشه امیر» نیز بلندگویِ «شتر گاو پلنگ»ها است.
    اگر مردمِ اسرائیل از این «حماقتِ تاریخی» بیرون آیند و ناتانیاهو نیز از حمایتِ احمقانه اش از حماس دست بردارد؛ نقطهٔ عطفی در آیندهٔ خاورمیانه خواهد بود.
    ناتانیاهو باید بفهمد که «حماس» یک موجودیّتِ تاریخ گذشته است و نقشِ خود را به خوبی بازی کرده و اکنون زمانِ خروجِ حماس از صحنهٔ «نمایشنامه» فرا رسیده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بنا به اظهاراتِ جسته گریختهٔ اوباشانِ دولتِ جو بایدن؛ دموکراتها میدانند که مسئلهٔ «بازگشت به برجام» کاملاً منتفی است و با گفتنِ اینکه «رژیمِ ایران به ساختِ بمبِ اتمی نزدیک شده است» فقط میخواهند افکارِ عمومی را برایِ پذیرشِ آن آماده سازند.
      کثافتکاریهایی که در اسرائیل میگذرد؛ همگی بر اساسِ رهنمودهایِ دولتِ جو بایدن است؛ تا پس از اعلامِ ساختنِ بمبِ اتمی؛ دولتی «نوکر صفت» در اسرائیل وجود داشته باشد و به صورتی یکجانبه عمل نکند.
      «رئیسِ ساکتِ ائتلافِ ۸ گانه» (بنی گانتس) اصلی ترین آتش بیارِ معرکه و نوکرِ «جو بایدن» است. بقیّهٔ ائتلافیون در حدّ گوز هم نیستند.

      حذف
  21. آتش گرفتن شرکت مواد غذایی بهنوش

    پاسخحذف
  22. سلام کژدم
    این بیانیه سه کشور اروپایی در مورد خطر تولید اورانیوم و گفته های مکرون در مورد موشکهای جمهوری اسلامی و اعلام کشف هروئین ایرانی در اروپا مقدمات چه تصمیماتی هستند ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      مسئله فقط به ایران مربوط نیست. ارزشِ ایران در شرایط کنونی برای غرب مانندِ ارزشِ افغانستان در زمانِ وجودِ اتّحادِ جماهیرِ شوروی است. ایران به خودیِ خود ارزشِ زیادی ندارد. بلکه در رابطه با مسئلهٔ چین و روسیه ارزش پیدا میکند.
      حدودِ ۵۰ تا ۶۰ سالِ پیش؛ «کوبا» موردِ توجّه بود؛ نه به خاطرِ «انقلابِ سوسیالیستی» بلکه به خاطرِ نوکریِ روسیه و استقرارِ «موشکهایِ هسته ای». پس از آن «کوبا» از صفحهٔ روزنامه ها و اخبار حذف شد. برایِ اینکه به خودیِ خود بی ارزش است.
      دورانِ ریاست جمهوریِ «ترامپ» صفحهٔ جدیدی باز کرده است که توجّه اروپا حتّی پیش از به رویِ کار آمدنِ «جو بایدن» جلب نمود.
      این بیانیّه ها فقط ارزشِ «دیپلماسیِ عمومی» دارند. مسائلِ اصلی در پشتِ پرده که «دیپلماسیِ پنهان» نامیده میشوند؛ در جریان هستند. آنهم نَه میانِ رژیمِ شیعیِ ایران و غرب؛ بلکه میانِ غرب و چین و روسیه.
      رژیمِ ایران حتّی با داشتنِ بمبِ اتمی؛ ارزشی بیشتر از یک «کانونِ بحران» برایِ غرب و چین و روسیه ندارد.
      به افغانستان نگاهی بیندازید که بیش از ۷ دهه موردِ توجّه بود؛ امّا اکنون بی ارزش شده است.
      سیاستِ «نگاه به شرق» از طرفِ رژیمِ شیعی که توجیهی برایِ نوکریِ چین است؛ در صورتِ حلِّ مشکلاتِ غرب با چین؛ ایران را به «کوبا» و «افغانستان» تبدیل خواهد نمود.
      راستی از «ویتنام» چه خبر؟... زمانی «ویتنام» برایِ سالها در صدرِ اخبار بود.... الآن «ویتنام» کجاست؟
      ایران نیز چنین سرنوشتی خواهد داشت.
      به خاطرِ اینکه «ایران» در صدِ اخبار است؛ فکر نکنید که «خیلی مهمّ شده اید»؛ بلکه فکر کنید که همهٔ بلاها در حالِ نازل شدن بر سرِ شماهاست.
      حجابتان را حفظ کنید؛ نمازتان را بخوانید؛ هر چه میتوانید ضریح ها را لیس بزنید..... «خدا کریم است» و ( ....عجِّل لولیّکَ الفُرُج)...
      اشتباه ننوشتم .... «....عجِّل لولیّکَ الفُرُج...)

      حذف
    2. «قدرت» باید «درونی» باشد. نمیتوان با اجیر کردنِ مزدور؛ امپراتوری ساخت. «مزدور» یعنی «هزینه»..... یعنی «پول دور ریختن» به خاطرِ «آرزوهایِ واهی».
      «قدرتِ درونی» یعنی «کرهٔ جنوبی»؛ یعنی «ژاپن». چه «داعش» باشی و یا «طالبان» و یا «سپاهِ پاچاهارداران»... فرقی نمیکند؛ باید پیکاپهایِ «هیوندای» و یا «کیا» و یا «تویوتا» و «میتسوبیشی» و .... بخری.
      من به «سیاه نمایی ها»یِ «اپوزیسیونچی»ها و یا «خوشگل نمایی ها»یِ اوباشانِ رژیمِ شیعی اهمیّتی نمیدهم.
      آنچه که برایِ من مهمّ هستند؛ نقشِ ایران در «تصویرِ بزرگ» است.
      همه یا از «نگاه به غرب» و یا «نگاه به شرق» سخن میگویند و «داشتنِ قدرت» و ادامهٔ آنرا به این ۲ نگاه منحصر میکنند ...
      من از «نگاه به درون» سخن میگویم.

      حذف
    3. درود بر کژدم

      این موضوع حتی در زندگی شخصی هم کاربرد داره.



      اشکان

      حذف
    4. درود
      «نگاه به درون» مانندِ رفتن برایِ «خریدِ مایحتاج» است. منظورمِ «مایحتاجِ مصرفی» نیست؛ بلکه «مایحتاجِ ساختنِ درون» است. ایران بسیار از قافله عقب مانده است و نیاز دارد که از دیگرانی که پیشرفت کرده اند «بیاموزد» تا خود را از درون بسازد.
      در زندگیِ عادی نیز همینطور است. یا کارگری هستی که فقط کارهایِ محوّله را انجام میدهی تا نانی بر سرِ سفره بگذاری؛ و یا اینکه در حینِ کار کردن؛ خود را با «آموختن» و سپس «خلّاقیّت» پرورش میدهی و «قدرتِ درونِ خود» را افزایش میدهی.
      کسی که نتواند به این «پروتوکولِ طبیعی» پاسخی دَرخور بدهد؛ به حاشیه رانده شده و در انزوا خواهد مُرد.

      حذف
    5. افغانستان منابع دست نخورده بزرگ لیتیوم و مس دارد. لیتیوم نفت آینده است و چین به این منابع چشم دوخته است.

      حذف
  23. همه سرگرمِ اینکه این کاندید و یا دیگری چه گفت هستند. در یک سو؛ همهٔ نامزدهایِ انتخاباتی به هیکلِ همدیگر میرینند و کسی که «تحلولگران» میگفتند که قرار است «رهبرِ فرزانهٔ بعدی» باشد؛ بیش از ۶ کلاس سواد ندارد.
    عدّه ای میگویند که شاهدِ حضورِ او در دانشگاه (دانشگاهی که وجود ندارند) بوده اند. امّا از تحصیلاتِ دورهٔ دبیرستانیِ این اوباش که به «رئیسِ اوباشان» تبدیل شده است سخنی نمیگویند.
    امّا هیچ یک از این مسائل مهمّ نیستند. زیرا «انگلِ فرزانه» و اوباشانَش که این «بالماسکه» را طرّاحی و مهندسی کرده و به اجرا گذاشته اند همهٔ آنچه را که در به اصطلاح «مناظره ها» شاهدش هستید را از همان روزِ نخست میدانستند و اهمّتی به آن نمیدهند. زیرا بخشی از «بالماسکهٔ طرّاحی شده» می باشد تا ذهنها به سویِ «تحلیلهایِ حپروتی» کشانده شوند و کارِ اصلی در «سویی دیگر» که در میانِ این هیاهوهایِ مسخره پنهان گشته و دیده نمیشوند به راحتی و دور از «دسترس» اجرا گردند.
    من(کژدم) فکر میکنم که «طرّاحانِ بالماسکهٔ انتخاباتی» بسیار باهوش تر از «اوباشانِ اپوزیسیونچی» هستند که تنها کارشان همیشه «تفسیرِ سورهٔ بسیار مبارکهٔ وَالعادیات» بوده است و هم اکنون نیز همچنان به همان «سیاقِ قدیم» وفادار مانده اند.
    و باز هم مانندِ «تیتیش مامانیهایِ ۸۸» میخواهد تا سناریویِ «مردمِ دنیا بدانند و آگاه باشند» که اکثریّتِ مردم این رژیم را دوست ندارند را به عنوانِ «یزرگترین گامِ مبارزاتی» در کونِ خوانندگان و بینندگان و هوادارانشان فرو کنند.
    در دورانِ «پروژهٔ خاتمی» کیر خوردید؛ در دورهٔ احمدی نژاد نیز کیر خوردید؛ در «۸۸» نیز کیر خوردید؛ در دورانِ «صلح امام حسن» نیز کیر خوردید. ....
    باز هم کیر خواهید خورد. زیرا «والعادیاتی» هستید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ده سال پیش بهت گفتم داری آب تو هاون می کوبی چون مردم انگل صفت ایران رو نمی شناسی ولی فحش خار و مادر دادی بهم
      الانم بهت میگم بهترین حکومتی که شایسته ی این مردمه جمهوری اسلامیه، جمهوری اسلامی مردمی ترین حکومتیه که از دل انگل های ایرانی براومده
      همین الان نفری یه گونی سیب زمینی و یه مرغ با قیمت دولتی به این حیوونا بده ببین چه جوری پای صندوقهای رای برات معلق می زنن.

      حذف
  24. سلام ممکن است در مورد کار اصلی اشاره ای داشته باشید .
    در ضمن هیچ کس تحلوللگران اوپوزیسیون را هیچ مب شمارند و مردم کوچه و بازار بسیار بهتر از آنها اوضاع را می فهمند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      «پروژهٔ احمدی نژاد» به خاطرِ فشارهایِ یکدستِ اروپا و اوباما و چین و روسیه و رسانیدنِ رژیمِ شیعی به لبهٔ پرتگاهِ اقتصادی؛ «ناتمام» ماند. شاید برخی بگویند که «شکست خورد» امّا من (کژدم) میگویم که «ناتمام» ماند.
      آنچه که اکنون «انتخابات» نامیده میشود؛ برایِ «اتمامِ پروژهٔ احمدی نژاد» سازماندهی شده است.
      در دورهٔ «پروژهٔ احمدی نژاد»؛ من از «ظهورِ صفویِ نوین» سخن میگفتم. سخنانِ من در آن دوره آمیخته ای از «درست بینی» و «اشتباه» بود. اشتباهات من در آن دوره ریشه در تناقضاتی داشت که در رفتارِ دوگانهٔ دولتِ احمدی نژاد ریشه داشت.
      هدفِ پروژهٔ احمدی نژاد؛ انتقالِ تمامیِ منابعِ اقتصادی به «سپاه» و «پاکستانیزه کردنِ اقتصادِ ایران» بود (سپردنِ همهٔ کانالهایِ اقتصادی به دستگاههایِ نظامی-امنیّتی). امّا احمدی نژاد میخواست به موازاتِ این ماجرا؛ روایتِ «شیخ احمد احسایی» (شیعیانِ شیخی) را به نوعی دیگر دوباره زنده کند که در تقابلِ مستقیم با نظریّهٔ «ولایتِ فقیه» بود. لذا با تمامیِ خوش رقصیهایِ احمدی نژاد؛ کابینه اش از همان نخست به «انحراف» متّهم شد. لذا فشارهایِ غرب و روسیه و چین و نظریهٔ «ظهورِ انسانِ کامل» (رُکنِ رابع) دست به دستِ هم دادند تا «پروژهٔ امام حسن» از طرفِ «انگلِ فرزانه» کلید بخورد. امّا با ظهورِ «ترامپ» این پروژه نیز به سنگلاخ افتاد.
      اکنون رژیمِ شیعی به این نتیجه رسیده است که با پروژهٔ انتخاباتِ کنونی؛ ۲ هدف را با یک تیر بزند:

      ۱- رفتن تا یک قدمیِ تولیدِ بمبِ اتمی و تثبیتِ آن به عنوانِ «وزنهٔ اصلیِ مذاکراتی» و یا «اعلامِ داشتنِ بمبِ اتمی» به همراهِ «چرخشِ فتوایی».
      ۲- هر آنچه که پروژهٔ احمدی نژاد نتوانست به طورِ کامل به آن پاسخ گوید؛ توسّطِ دولتِ جدید تکمیل شود.

      به همین خاطِر نیز رژیم اصلاً اهمیّتی نمی دهد که تعدادِ رأی دهنده ها عددِ بزرگ و یا کوچک باشد.
      زیرا رأی دهنده ها همیشه فقط «اعداد» بوده اند و من فکر میکنم که رژیمِ شیعی با توجّه به روحیهٔ «ساکنینِ ایران» و تجربیّاتِ کشورهایی مانندِ کرهٔ شمالی و چین همیشه چندین قدم از «اپوزیسیونچی ها» جلوتر بوده است.
      بوق و کرنایِ مبارزه با «فساد» نیز که از زمانِ ریاستِ «اوباش رئیسی» بر قوّهٔ به اصطلاح قضایی براه افتاده است؛ تمامیِ تلاشش این است که همهٔ کانالهایِ «غارت» را به جیبِ نیروهایِ نظامی - امنیّتی هدایت کند و سراسرِ ایران به «مرکزِ برده داریِ عسلویه» تبدیل شود.

      حذف
    2. «گروسی» رئیسِ IAEA نگرانِ ۳ مرکزی است که با «اجازهٔ رژیم» از آنها بازدید کرده و آثارِ موادّ رادیو اکتیو پیدا کرده است که رژیمِ شیعی به پرسشهایِ «گروسی» پاسخ نمیدهد.
      به نظرِ من این «۳ مکانِ موردِ مناقشه» فقط Decoy هستند و ارزشی ندارند و «عصایِ موسی» در جایی دیگر است.
      سالها پیش گفتم که «عصایِ موسی» در زیرِ «کوههایِ صعده» است. همهٔ تان چه بسا خندیدید.
      چه ایرادی دارد که وقتی قومِ بسیار پیشرفتهٔ «حوثی ها» که میتواند «موشکهایِ کروز» بسازد؛ نتواند «بمبِ اتمی» نیز بسازد؟
      به نظرِ من سازمانهایِ اطّلاعاتیِ عربستانِ سعودی به خاطرِ تصفیه هایِ سلطنتیِ کنونی بسیار ضعیف شده اند. دلیلِ بسیار درستی نیز برایِ ان دارم که «سلّاخیِ قاشقچی» در «بدترین مکانِ ممکن» انجام گرفت. این سلّاخی نشان داد که حاکمیّتِ عربستان به شدّت دچارِ بحرانِ اطّلاعاتی-امنیّتی است.
      سالهایِ سال است که بزرگترین افتخاراتِ ارتشِ عربستانِ صعودی را تکرارِ مداومِ اخبارِ «اینجا را گرفتیم» و «در آنجا ۳۰۰ حوثی را کُشتیم» تشکیل میدهند.
      لذا عربستانِ سعودی در چرخهٔ حماقتِ اطّلاعاتی-امنیّتی گرفتار شده و نه تنها «اشرافِ کاملِ اطّلاعاتی» ندارد؛ بلکه در تاریکی گام بر می دارد.
      اگر به سخنانِ احمدی نژاد در مصاحبهٔ اخیرش دقّت کنید؛ مانندِ همهٔ منتقدینِ داخلی و دروغینِ رژیمِ شیعی؛ هیچ آدرسِ دقیقی از باندِ «فسادِ اطّلاعاتی-امنیّتی» نمیدهد (مانندِ روسپی زاده خاتمی) و با کُلّی گوییِ مرسوم؛ «کُس شعر» تحویل میدهد. امّا فحوایِ کلامش از «همهٔ قدرت به دستِ سپاه» آکنده است (البتّه با تصفیهٔ سپاه از بعضی ها).

      حذف
    3. https://www.youtube.com/watch?v=C9LkfoLnAiU

      متنِ کاملِ مصاحبهٔ احمدی نژاد. خودتان ببینید و خودتان قضاوت کنید.

      حذف
    4. من در همهٔ آنچه که «انتخابات» می نامیدید؛ به «تحریم» دعوت میکردم. در حالی که «شازده شومبولِ شورشی» و بقیّهٔ «اپوزیسیونچیها» همگی «انحلال طلب» بودند. «انحلال طلبی» یعنی «مشارکت» و «انحلال از درون». اکنون همه به «اپوزیسیونچیِ تحریمی» تبدیل شده و باز هم به «برخوردِ خُنثی» (رأی ندادن) دعوت میکنند. امّا من (کژدم) میگویم: زمانی که میتوانستید با «رأی ندادن» کاری انجام دهید؛ گذشته است و چه رأی بدهید و یا ندهید؛ رژیم به تُخمش هم حساب نمیکند.
      اگر میخواهید «تحریم» کنید؛ نباید فریبِ «تحریمِ خُنثی» را بخورید. زیرا این عکس العملِ «خُنثی» در سناریویی که در حالِ انجام است؛ پیشبینی شده است و حرکتِ «رأی ندادن» کاملاً بی ارزش است.
      لذا من (کژدم) شما را به «تحریمِ فعّال» دعوت میکنم.
      «تحریمِ فعّال» یعنی اینکه:
      اگر میتوانید همهٔ ۸ نامزدِ قرمساقِ تأیید شده راحذف کنید. تا ماشینِ «تکمیلِ پروژهٔ احمدی نژاد»؛ پنچر شود.

      حذف
  25. امّا در رابطه با دولتِ جدیدِ اسرائیل باید بگویم که این دولت نقشِ «کاتالیزور» را در پروژهٔ سرنگونیِ «بنیامین ناتانیاهو» اجرا میکند و عُمرِ چندانی نخواهد داشت.
    پس از اینکه ناتانیاهو پس از کنار رفتن؛ به تیغِ جرّاحیِ انتقادات سپرده شده و ذهنیّتِ تعدادی از هوادارانش با «مهندسیِ ذهنی» تغییر یابد؛ «بنی گانتس» (مردِ ساکت) رهبرِ بعدیِ اسرائیل خواهد شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسرائیل زمان درگیری با حزب الله با همزمان به یاد جنگ قبلی سه جبهه رو بمباران می‌کرد که علاوه بر اوباشان فلسطینی،حزب الله لبنان و مراکز مهم ایران رو تو روز روشن بمباران می‌کرد و همون شکلی که تو اسرائیل شاهدش بودیم موشک از رو سر مردم تهران رد میشد تا ببینیم سامانه همه فن حریف چند تاش رو میتونه خنثی و قدرت انکار که اینا موشک نتیجه آتش سوزی کنتر برق هست رو از رژیم بگیره.این شکلی بود که میتونست قدرت ارتش افسانه ای اسرائیل رو بر همگان ثابت کنه ولی در عمل نتانیاهو چیکار کرد؟من اگه جای نتانیاهو بودم حتی قبل از اینکه اتفاقی بخواد بیفته حوثی های یمن رو بمباران میکردم تا هم اتحاد قدرتمندی با کشورهای عربی شکل بگیره و هم حساب دست شیعیان لبنان و ایران بده. تهاجم به دشمن هم خودش یک روش برای دفاع کردن از کشوره.ظاهرا رهبران اسرائیلی هم رویکرد منفی نسبت به حملات ایران ندارن که این قدر منفعلانه رفتار میکنن.

      حذف
  26. کژدم احتمال داره چین با کمک به ساخت بمب اتمی در ایران و پاکستان در واقع داره زمینه چینی برای حمله به خاورمیانه رو میچینه؟این بمب ها که کشوری مثل ایران توانایی نگهداری ازش رو هم نداره اگه تو خاک خود ایران منفجر بشه میتونه بدون هیچ حمله ی زمینی و هوایی کل منطقه رو نابود کنه.من مطمئنم از جنگ جهانی دوم تا الان کشورهای پیشرفته راهکارهایی برای پاکسازی مواد رادیواکتیو و تشعشعات اتمی بعد از حمله اتمی چیدن و احتمالا در چند سال بتونن یک منطقه رو پاکسازی کنن یا اینکه بیاین از اتم های دیگه برای ساختش استفاده کنن تا توانایی پاکسازی رو بدست بیارن.خلاصه اینکه نظر منم اینه احتمالا بمب ها در خارج از ایران قرار داره و اگه داخل ایران باشه خودش برای نابودی کل ایران در یک روز بدون هیچ حمله ی زمینی و شاید هوایی کافیه.

    پاسخحذف
  27. به نظرم لبنان پتانسیل بهتری نسبت به یمن برای ساخت بمب اتم داره و چه بسا انفجار چند وقت قبل تو لبنان هم ارتباط نزدیکی با این اتفاقات داره ولی من همیشه ایران و حکومت مهندسی شده اش رو در نقطه مقابل عربستان می‌بینم.فرق این حکومت شیعیان و حکومت داعش تو سوریه و عراق اینه که این سگ های هار تونستن ایران رو تسخیر کنن.

    پاسخحذف
  28. کژدم چه قبول کنی یا نه تنها کسی تو این ۴۰ سال تونست فشار سنگینی به این حکومت وارد کنه و رفتار های این اوباشان رو به نمایش بزاره ترامپ و کابینه ی اون بود.همین تحریم انتخابات و موج خشونتی که نسبت به حکومت بوجود اومده هم نه از دستاورد های شاهزاده اسپرمی و اوباشان فرشگرد بلکه نتیجه سیاست های دولت ترامپ بود.من مطمئنم مردمی که رفتار حکومت در اعتراضات چند سال اخیر دیدن دیگه برای تلف کردن جان خودشون و شعارهای خاله زنکی به خیابون نمیان ولی متاسفانه نیروی که بتونه آزادی‌خواهان رو هدایت کنه وجود نداره.من تعجب می‌کنم ایرانیان خارج از کشور زمانی که تفکرات احمقانه (مسعود بهنود و اوباشانی که شنیدن اسمشون حال آدم رو بهم میزنه) مورد انتقاد قرار میدن ولی زمانی که صحبت از شاهزاده اسپرمی میشه لایه ی تقدس اطرافش رو فرا میگیره که همگان باید ازش تبعیت کنن و دلسوزی ایشون نسبت به سپاهی ها رو بپذيرن.
    تو این سال ها تنها راهکار عملگرایانه ای که برای مبارزان پیدا کردم نوشته آتش شما بود که به دیدگاه من برای سقوط کامل حاکمیتی که بند گوز وصله کافیه.مبارزان باید آتش رو مرز بین خودشون و اوباشان قرار بدن و هر آنچه که ما مبارزه می‌نامیم باید درون آتش اتفاق بیفته.یعنی نیازی به هیچ درگیری مستقیم با سپاه،وزارت اطلاعات،بسیجی‌ها و...وجود نداره و وظیفه مبارزان فقط برانداختن آتش در شهرها و واگذاری مدیریت آتش به حکومته.یعنی سپاهی که با تفنگ مسلح و مغز پر شده از مزخرفات مذهبی به دنبال کشتن بچه های ۱۸ ساله تو اعتراضات هست باید با کون لخت(حرارت زیاد تو منطقه منظورمه)در به در به دنبال وسیله ای براي خاموشی آتیش باشه.نه نیازی به درگیری مسلحانه هست و نه نیازی به روبرو شدن وزارت اطلاعات و شناسایی و...نظر شخصیم اینه علاوه بر منابع درآمد رژیم که خودتون عرض کردین آتش نشانی ها و بیمارستان ها هم باید مورد هدف قرار بگیره.چرا هر آزادی خواه ما در آبان ۹۸ بدون هیچ خدمات درمانی از سوی این دکتر های بیشرف راهی زندان شدن و هیچ شخصی از جامعه پزشکی ایران که سوگند نامه رو باید در ماتحتشون فرو کنن به این قضیه اعتراض نکرد که چرا اجازه درمان زندانی ها رو با نمیدین و به امروز باید داستان ساسان نیک نفس رو بشنویم.(البته اینو میدونم که همه ی این اوباشان سهمیه ای و خرخون ها با عینک های ته استکانیشون برای جیب خودشون کار میکنن و نه خدمت به انسانها)خلاصه این بیمارستان‌هایی که در خدمت حاکمیت رفتار میکنن و پر شدن از دکتر های دلسوز که در جریان مبارزات نیروهای ما رو تحویل زندان میدن باید در همون آتشی سوخته بشن که اموال رژیم سوخته میشه.بعد از اون میشه خونه های اوباشان رو هدف قرار داد که بسیجی ها با کون لختشون زن و بچشون رو یا جزغاله تحویل بگیرن یا وسط خیابون.اتیش زدن سفارت خونه های خارج از کشور و خونه پهلوی و اوباشان اپوزوسیونچی هم گزینه های خوبی برای ایجاد اتحاد داخل و خارج از کشور هست.

    پاسخحذف
  29. تو گزینه های بعدی باید شروع کنیم راهکار هایی برای جلوگیری از شناسایی شدن مبارزان در مقابل نیروهای امنیتی مطرح کنیم.با توجه به تجربه شخصی خودم از دیدن اصلاح‌طلبان(خایه خواران آخوندا) اسلام بهترین وسیله برای پنهان شدن تو این کشور هست.تو این مملکت اهمیتی نداره شما چقدر فساد اخلاقی و مالی و...بهمراه داشته باشی اون چیزی که همگان(اکثریت) بهش اهمیت میدن حضور در مساجد و سینه زنی برای امام حسین هست.دلیل اصلی حضور اوباشان در اصلاحات هم کارنامه کثیف خودشون در گذشته و پنهان شدن و خایه خواری اوباشگران هستن.خب با این تفسیر بهترین راهکار برای پنهان کردن مبارزان در این جامعه ی عقب افتاده پنهان شدن در زیر سایه اسلام هست.به نظرم حضور در مساجد و نماز های جماعت و داشتن حجاب چادری برای زنان آسون ترین و ارزان ترین راه برای پنهان شدن در تاریکی هست.مطمئنن تا نیروهای اطلاعاتی بخوان تک مساجد رو برسی کنن بخش عمده ای از منابع و ثروتشون رو از دست دادن.حتی من به شخصه به نظرم مساجد بهترین مکان برای برگزاری جلسات رهبران مبارزه و تعیین هدف های آينده و حل مشکلات آتی هست.تا حالا من ندیدم تو هیچ مسجدی دوربین مداربسته قرار بدن یا ورود و خروج رو کنترل کنن.تازه هیچ دستگاه هم برای ارتباط بین کانون های مبارزاتی نیاز نیست(در صورت قطع اینترنت و..)

    پاسخحذف
  30. تو داستان های اوایل انقلاب براساس آنچه که شنیدم ظاهرا همسایه ها همدیگه رو به کمیته لو میدادن که بعدش توسط کمیته اعدام می‌شد.حتی تو یکی از داستان ها گفته بودن پدری فرزند خودش رو برای جلوگیری از حضور در گروهای چپ گرا به کمیته لو داده بود و بعد که پسرش اعدام شد چند وقت بعد خودش هم خودکشی میکنه و یا اینکه حتی یکی گفته بود یک اوباشگری رو می‌شناخته که پسران خودش رو به جنگ فرستاد تا شهید بشن و از امتیازات فرزند شهید بهره مند بشن.حالا کسایی که تو اون دوران زندگی کردن بهتر از من میتونن این اتفاقات رو تعریف کنن.خلاصه منظورم اینه زمانی که صحبت از پنهان‌کاری میشه فقط منظورم اوباشان بسیجی نیست بلکه همین همسایه ها و فامیل ها و حتی نزدیکانتان مثل خانواده خواسته یا ناخواسته میتونن به عواملی بر ضد اهداف مبارزه تبدیل بشن.همینکه که شما در زیر سایه مذهب قرار بگیرین همه ی توجه اطرافیون رو ازتون برمی‌داره.دومین مورد که به ذهنم میرسه ساختن مراکزی برای پنهان کاری در مرز های ایران هست.من به شخصه مطمئنم که برای فرار از دست نیروهای امنیتی و اطلاعاتی(در صورت شناسایی) اگه به سمت بلوچستان،افغانستان،کرمانشاه،جنوب ایران مثل میناب بشاگرد و... مهاجرت کنین احتمال دستگیریتون خیلی کمتره تا رفتن به ترکیه و ثبت شدن اسمتون تو سازمان اطلاعاتی ترکیه یا کشوری مثل امارات که نیروهای زیادی از اوباشان حکومتی اونجا حضور دارن.حتی به شخصه به نظرم شیعیان عراق که ظاهرا همشون در دشمنی با خامنه ای قرار دارن میتونن مراکز بهتری برای فرار باشن تو حضور در کشورهایی که در تعامل با ایران.نظری نسبت به کشورهایی مثل گرجستان و ارمنستان‌ ندارم ولی مطمئنم بهترین مکان بلوچستان و جنوب ایران هست.

    پاسخحذف
  31. یه طرح دیگه ای هم تو ذهنم هست جابجایی ماهانه مبارزان یا فصلی در شهر ها هست.اگر ما بتونیم تو هر شهر یه مرکز مبارزاتی بسازیم که از یک رهبر و مبارز ساخته شده اگه بشه بدون هیچ اثری مبارزان رو در شهر ها جابجا کرد و همون روند آتش رو در هر شهر بوجود آورد در این صورت نیروهای امنیتی اگر کون خودشون رو هم پاره کنن نمیتونن مبارزان رو شناسایی کنن.فقط چند مانع هست که میتونه به شناساییشون منجر بشه که اولیش خانواده و همسایه ها هستن که میتونن گزارش بدن دومیش هم خانواده و همسایه ها تو شهر های دیگه هست که میتونن گزارش بدن که یه سری کسانی اومدن تو شهر که متعلق به اینجا نیستن.برای این مورد هم یک سری ها رو به عنوان رهبر های مبارزاتی تو هر شهر ساکن کنیم(یعنی جابجا نشن)که هدایت و رهبری اعضای شهرهای دیگه رو به عهده دارن و از این افراد در مقابل دیگران حمایت میکنن.باز هم به نظرم اسلام بهترین راه حتی برای شناسایی نشدن تو شهر های دیگه است :) البته این طرح با مسئله ای که شما به عنوان سازمانی های افقی مطرح کردین در تضاده ولی همین سازمان های افقی هم تو یه نقطه ای باید به هم وصل بشن تا کار رو تموم کنن.این طرح رو میشه به عنوان alternative way معرفی کرد که وزارت اطلاعات رو به گه گیجه بندازه که این شخص الان کجاست و تا به خود به خودش بجنبه میبینه دوباره کانون های آتش داره شکل میگیره.

    پاسخحذف
  32. باز هم اگه طرح میخواین ساخت مراکز درمانی پنهانی در هر شهر برای مبارزان هست که بدون مطلع شدن اطلاعاتی ها مبارزان در تاریکی درمان بشن.طرح بعدیم استفاده از کریپتوکارنسی و دارک وب برای نقل و انتقالات مالی و ارتباطی استفاده بشه.یه سری مسائل که شما تحت عنوان مزخرفات تعریف کردید رو هنوز بهش باور دارم که مهمترینش قطع وابستگی مبارزان به دیگرانه.باز هم یه طرح دیگه به ذهنم رسید اینه که در حین عملیات گزارش های دروغین آمیخته به نیاز های جنسی و قوانین خلاف شریعت برای پلیس های منطقه ارسال کنن تا اونها رو به بیراهه بکشونه.(البته این فقط برای اوایل جواب میده و در طولانی مدت ممکنه این تاکتیک لو بره.شاید حتی نیاز باشه برای قدرت بخشیدن به تاکتیک یک گروه رو اختصاص بدیم که تو منطقه گزارش شده قرار بگیرن که بابت گزارش دروغین شک نکنن.والا کسی که به خاطر حضور در پارتی راهی زندان میشن در قیاس با کسی که به خاطر آتیش زدن اموال سپاه دستگیر میشه خیلی وضعیت بهتری تو دادگاه و یا زندان داره اولی نهایتا با تعهد و رشوه آزاد میشه ولی اون یکی ممکنه اعدام بشه.

    پاسخحذف
  33. به نظرم این سیستم مهندسی شده آتیش قادر به سرنگونی هر حکومتی هست.مگه ندیدین اوباشان سیاهپوست دوران ترامپ چه هرج و مرج تونستن تو آمریکا راه بندازن و دزدی ها و تخریب مغازه ها و...البته نفوذ گلوبالیستا در سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا واضحه ولی با این وجود هم اتفاقات خیلی زیادی تو اون دوران افتاد .حالا تصور کنین این آتش سوزی ها هماهنگ شده و با هدف خاصی ایجاد بشه.من مطمئنم نتیجه بسیار خارق العاده تر از اون چیزی که ما تصور می‌کنیم بوجود میاره.برای ساخت یک لیوان شیشه ای صدها و شاید هزاران سال زمان گرفته شده تا تکنولوژی ساختش رو بدست بیارن ولی تخریب همون لیوان شیشه ای فقط تو چند ثانیه اتفاق میوفته.نظر شخصیم اینه اگه این حکومت تو ۴۰ سال ساخته شده تخریبش میتونه تو یک هفته اتفاق بیوفته و این در صورتی که همگان با برنامه و نظم خاصی پا به عرصه عمل بزارن و هر ساعت از روز مشخص شده باشه که باید به چه کاری اختصاص داده شده باشه.البته هنر مبارزه هم باید در همین کوتاه بودنش باشه.شبیه به کودتاهای نظامی ها که نهایتا تو چند روز اتفاق میوفته این آتش سوزی ها باید در فاصله حداکثر یک ماه همه چی رو به پایان برسونه.حالا تصور کنین بعد از یک هفته ار آتش سوزی ها دوباره نیروها تو شهر دیگه مستقر میشن و دوباره آتش سوزی و...حتی رژیم فرصت نمیکنه بین آزادی‌خواهان جاسوس بزاره و اونها رو شناسایی کنه.گفتم که همه ی اوباشگران فقط باید به دنبال راهی برای خاموشی آتیش باشن و اصلا فرصت درگیری مستقیم با اسلحه یا حضور نیروهای اطلاعاتی بینشون رو ندن.درباره هدف هایی برای آتش زدن مراکزی مثل پایگاه های بسیج و سپاه،محل تجمعات اسلحه،دستگاه های سرکوب هم میتونه باشه.موردی که یادم رفت اشاره کنم آتش زدن فرودگاه هست.در موازات بیمارستان ها فرودگاه بهترین مکان برای نقل و انتقالات اوباشان سپاهی و دستگاه های سرکوب و..‌هست.اگر کشوری مثل چین هم بخواد به کمک خامنه ای بیاد هم از طریق هواپیما و فرودگاه با ارسال نیرو زمینی یا لوازمی برای خاموشی سریع آتیش و...وارد عمل میشه.اوباشانی هم که پای سفره انقلاب نشستن و قصد فرار از کشور در شرایط بحرانی رو دارن هم از فرودگاه استفاده میکنن.خود فرودگاه ها هم در شرایط بحرانی نه تنها کمکی به مبارزان نمیکنه حتی ممکنه برای نقل و انتقالات باعث شناساییشون هم بشه. خلاصه آتیش زدم فرودگاه های اصلی هر شهر هم باید تک طرح آتش سوزی قرار بگیره تا نیروهای هم دشمن هم نتونن از نقل و انتقالات سریع برخوردار باشن.

    پاسخحذف
  34. در رابطه با اسرائیل هم باید بگم روزی که جو بایدن بر سر کار اومد یادتونه که اولین نفری که بهش تبریک گفت و رئیس جمهوریش رو به رسمیت شناخت نتانیاهو بود.من همون روز احساس درونی بهم گفت که نتانیاهو بگا رفته و از این نقطه به بعد به تخم هیچ کسی نخواهد بود.الان نه دولت ترامپ دل خوشی ازش داره و نه بایدن. ترامپ براش صلح ابراهیم رو به ارمغان آورد سفارت اسرائیل رو به اورشلیم منتقل کرد و با کمک آمریکا کوه های جولان رو در اختیار گرفت در مقابلش نتانیاهو چه رفتاری از خودش نشون داد؟ هر چند که ترامپ سیاستش رو برای آینده خاورمیانه میچید ولی دیگه جایگاهی برای نتانیاهو وجود نداره.دولت بایدن هم با به دنبال شرایط پایدار تو خاورمیانه نیست و علاقه ای به مزخرفات نتانیاهو در رابطه با اسرائیل با ثبات و دفاع از مرز های خودمون نداره.زمانی که شعله ی جنگ تو خاورمیانه شکل بگیره دیگه مرز سیاسی در کار نیست و همه چیز هدف شمرده میشه.هرچه قدر کشورهایی بیشتری تو جنگ حضور داشته باشن استراتژی ها هم بهتر پیش میره.دوره بعدی هم اگه بایدن انتخاب نشه بازهم حمایتی از نتانیاهو وجود نداره.خلاصه اینکه بر همگان واضحه که زمانش به پایان رسیده.من مطمئنم گلوبالیستا برای ایجاد جنگ و درگیری دوباره به سراغ سوریه و عراق نمیرن.این کشورها خودشون ویرانه شدن و مناطق ویرانه نمی‌تونه جنگ های سی ساله رو ادامه بده.چند وقت قبل دربارهٔ یکی از اهداف جنگ های آينده یعنی ایران صحبت کردم که پتانسیل کشوندن چندین کشور رو درون خودش داره گفتین پینه دوزی فلسفه ای هست حالا با به هم خوردن پیمان ابراهیم احتمالا کشور های ناحیهٔ خلیج فارس اهداف بعدی هستن.این کشورها ثروت زیادی دارن توانایی مقاومت پایینی به خاطر کوچیک بودن سرزمینشون و کمبود جمعیت دارن.همه قدرت های علاقه مند به حضور در این مناطق هستن.تا زمانی که این کشورها زیر سایه عربستان و ناتو عربی هستن شاید بتونن در مقابل جریانات گلوبالیستا دووم بیارن ولی با این وجود هیچ مسئله حتمی وجود نداره.خلاصه گلوبالیستا این قدر احمق که روی مناطق ویران شده سرمایه گذاری کنن و مطمئنن اهداف جدیدی رو انتخاب میکنن که روس ها و به ویژه چینی ها رو وارد بازی کنه.بر خلاف دیدگاه شما که همسو با چین تصور میکنین حضور جمعیت چین در خاورمیانه و ایران درهای بهشت رو به روی چینیها باز میکنه من معتقدم خاورمیانه طعمه ای هست که غربی ها دارن برا چین باز میکنن.من تا حالا حتی یکبار هم نشنیدم که بایدن اشاره جدی به قرارداد ۲۵ ساله چین با ایران کنه ولی هزار بار درباره مزخرفات اتمی بیانیه داده.خود این اوباشان بایدن هم میدونن که ایران توانایی دستکاری تو ذرات اتمی و مهندسیش رو نداره.کشوری که حل مسئله جنسی ساکنینش ۱۲۰۰ ساله که به هیچ نتیجه ای نرسیده و هنوز مردمش با شعار تحریم کیر تو کوس(زنا)هزار و دویست ساله که تو ذهنشون دارن کیر رو تو کوس همه زنان اطرافیانشون فرو میکنن چه طور میخوان ذرات اتمی رو مهندسی کنن.من حتی نگهداری این بمب ها تو کشور رو خودش یه شکلی از حمله بدون حمله هوایی و زمینی توسط خارجی ها معرفی کردم.

    پاسخحذف
  35. قدیما خيليا تو وبلاگ نظر میفرستادن و فحش از کژدم و انکار از اونا شکل می‌گرفت با حضور دولت بایدن ظاهرا سایبریهای دوزاری و روسپی زاده ها مطمئنم شدن که این وبلاگ به بیراههگی کشیده شده و دیگه نظر نمیفرستن.

    پاسخحذف
  36. اگر رژیم به بمب اتمی دست پیدا کند اقتصاد کشور آن قدر سقوط میکند که پروژه دوره احمدی نژاد برای سپاه بسیار کم ارزش میشود.

    پاسخحذف
  37. آیا آمریکا و روسیه در یک مسیر همکاری برای مهار چین نیستند ؟!
    چین بعنوان رقیب و عامل تهدید علمی . اقتصادی . فماوری .قدرت نظامی آمریکا
    چین بعنوان تهدید کننده مستقیم روسیه بخاطر سرزمین وسیع و منابع آب روسیه
    لذا ضرورت همکاری این دو قدرت برای مهار چین و هر کشور و منطقه ای که در خدمت منافع چین باشد .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر حکومتی حتّی با حکومتهایِ متخاصم همیشه در برخی موارد «منافع مشترک» دارند. امّا اینکه به خطر افتادنِ این منافعِ مشترک «ضرورتی آنی» است و یا نَه؟ پُرسشی «مِیدانی» است و نمیتوان به صورتی «فلسفی = کُس شعر بافی» با آن برخورد کرد.
      دیدارِ آقایِ پوتین با «جو بایدن»؛ نوعی «وزن کشی» از سویِ هر دو طرف بود. اینکه در این دیدار هر یک از طرفین چه مقدار «کُس شعر» تحویلِ یکدیگر داده اند را «اتاقهایِ فکریِ پیدا و پنهانِ طرفین» ارزیابی خواهند کرد.
      با دیدنِ «مویز» گرمیتان نشود و با دیدنِ «غوره» سردیتان نشود.
      فقط خواستم بگویم که:
      «با مسائلِ سیاسی بویژه زمانی که به روابط بین المللی مربوط میشود؛ ساده انگار نباشید.... زیرا پارامترهایِ زیادی در کار هستند که به محاسباتِ پیچیده نیاز دارند و آنکه در این محاسبات اشتباه کند؛ یا به طورِ مقطعی و یا استراتژیک؛ بازنده و برنده میشود.»
      البتّه موضوع از همینکه گفتم نیز پیچیده تر است و تا زمانی که «دستی بر آتش» نداشته باشی؛ نمیتوانی نظری قطعی بدهی.
      آنچه در رسانه ها میخوانید و یا می شنوید؛ «گزینشی» هستند و قصدشان «اطّلاع رسانی» نیست.
      حوصله ام از اینکه نظریاتِ خودم را در شکلِ طرّاحیِ پُرسش به خوردِ خودم بدهید ... سر رفته است.

      حذف
  38. سلام کژدم
    قصدم فقط دانستن نظر خودت و پیش بینی هایت در مورد از بین رفتن ضرورت وجودی app

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      منظورتان از App را نمی فهمم؟؟!
      لطفاً واضح تر و تشریحِ نظریّهٔ تان بگویید.
      اگر در حدّ «عطسه» سخن بگویید؛ نمیدانم که باید در پاسخ «عطسه» کنم؟ یا «سُرفه»؟ :)

      حذف
  39. سلام مجدد
    خودت قبلا گفتی بعضی حکومتها همانند یک application هستند چون ضرورت و کاربردشان تمام می شود به راحتی از صفحه گوشی باید حذف شوند . منظورم این بود که دیدار پوتین و بایدن در مورد حذف بعضی منافع چین تصمیم نگرفته اند ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      من مسئلهٔ ضرورتِ حذفِ Application ها را به طورِ عمومی مطرح کرده بودم.
      فکر نمیکنم که چنین مسئلهٔ بزرگی در دیدارِ نخست حلّ و فصل شود. چه بسا حتّی مطرح نشده باشد.
      چین کشوری است که پیش از هجومِ سرمایه هایِ غرب و آباد شدنِ چین؛ دارایِ حقّ وتو در شورایِ امنیّت بود و نمیتوان چنین توقّعی از دیدارِ اخیرِ پوتین با جو بایدن در این رابطه داشت.

      حذف
  40. بلاخره اعتراضات گله ای پاسخ دادن امروز مردم ایران بصورت گله ای انتخابات فرقه تبهکار را تحریم کردنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الاغهایی مانندِ شما به رهبریِ «شازده شومبولِ شورشی» یا «احمقهایِ مادرزاد» هستید و یا به طورِ عمدی از آنچه که «تاریخِ مصرفش گذشته است» (تحریم) میخواهید هم خودتان و هم دیگران را فریب بدهید.
      رأی دادن و یا ندارن؛ هیچ ربطی به «تظاهراتِ خیابانیِ گلّه ای» ندارد و حتّی ساده ترین خوانندهٔ مطالبِ این وبلاگ نیز اینرا میدانند.
      بازی کردن با کلمهٔ «گلّه» (بحثهایِ کلامی)؛ دردی از بی شرافتیهایِ شماها را درمان نمیکند؛ زیرا شماها «بیشرافتهایِ مادرزاد» هستید.
      الاغ جان؛... زمانی که تمامیِ ستونهایِ رژیم و بویژه ستونِ فقراتِ نظامیِ آن پا برجا است؛ چه فرقی دارد که رأی بدهید و یا ندهید و یا رأی باطله بدهید؟
      بیشرافتهایی مانندِ شماها؛ میخواهید که آنچه را که «مردم» مینامید را همیشه چندین قدم از حرکاتِ ضروری عقب نگهدارید.
      زمانی که «شازده شومبولِ کُس کِشِ شورشی» شعارِ «نه غزّه؛ نه لبنان؛ جانم فدایِ ایران» را شنید؛ به جایِ هدایتِ این «صدایِ رسا» و تبدیل کردنِ آن به «اشباح»؛ فوری برایِ هدایتِ این صداها به «کوچهٔ علی چپ»؛ گفت: «من بشار اسد را به دادگاهِ جنایاتِ جنگیِ لاهه خواهم کشاند».... و هیچ یک از شما «احمقهایِ بی شرف» نیز از خودتان و از رهبرتان نپرسیدید که «آخه مادرقحبه ... مگر مشکلِ ما بشار اسد است؟؟!!».
      زمانی که مردم به خاطرِ نفرتی که «انگلِ فرزانه» داشتند و به «خاتمیِ روسپی زاده» رأی دادند؛ این «نفرت» باید به سویِ «شورش برایِ سرنگونی» هدایت میشد. امّا «شازده کُس کِشِ شورشی» به دنبالِ جا انداختنِ «مهاتما گاندی بازی» و «تغییرِ بدونِ خشونت» بود.
      زمانی که همین رهبرِ «شازده کُس کِشِ تان» به قولِ خودش برایِ «جلوگیری از کشتارِ مردم» با اوباشانِ سپاه پاچاهارداران مشغولِ رایزنی بود؛ همین «برادرانِ پاسدارش» بیش از ۱۵۰۰ نفر را قتل عام کردند ..... در پاسخ دِلِ نازکِ «شازده کُس کِشِ شومبولِ شورشی» به در آمد و «به شدّت محکوم کرد».
      شما از رهبرتان «کُس کِش تر» و رهبرتان از شماها «کُس کِش تر».
      نقطه ... آخرِ فصل.

      حذف
    2. کژدم به نظرم حتی قتل شاپور بختیار و فریدون فرخزاد و مخالفان جدی حکومت که توانایی تشکیل اپوزوسیون رو داشتن که در زمان رفسنجانی اتفاق افتاد هم ارتباط نزدیکی با خانواده پهلوی داره و چه بسا نقش اصلی رو همین خانواده ایفا کردن.زمانی که سفره ی انقلاب پهن شده یکی با عمامه نشسته یکی با کت و شلوار.یکی درون مرزها داره ثروت ملی رو چپاول میکنه یکی خارج از مرزها.

      حذف
    3. من چنین فکر نمیکنم. دستورِ قتلِ این اشخاص مستقیماً از طرفِ رژیمِ شیعی و بویژه «انگلِ بهرمانی» صادر شده بود. در آن دوره «شازده شومبولِ شورشی» در «دیسکوتک هایِ مصر» به دنبالِ «شومبول چرانی» بود و خانواده نیز دچارِ بحران بود. امّا بسیاری از «درباریها» بعدها به عنوانِ «حامیانِ مخفیِ رژیم» از طرفِ رژیم استخدام شدند.
      «فاحشهٔ بهرمانی» نیز بعدها با «مادرِ شازده شومبول» در مصر دیدار محرمانه داشت ولی به خاطرِ درگیریهایِ باندهایِ رژیم؛ رسانه ای شد.
      استخدامِ خانوادهٔ پهلوی از آن زمان شکل گرفت و تا کنون ادامه دارد.

      حذف
    4. شاهپور بختیار موجودی احمق و ضعیف و ناتوان بود. دستورِ قتلِ او به این دلیل صادر شد که از اسرائیل خواسته بود سرانِ رژیم را به قتل برسانند. این احمق لابد به «رادیو منشه امیر» زیاد گوش میداد و فکر میکرد که اسرائیل به شدّت مخالفِ رژیمِ شیعی است. در حالی که رژیمِ شیعی مانندِ «سیبی طلایی و خوشمزه» از آسمان افتاده بود (برکتِ الهی) تا دشمنانِ اصلیِ اسرائیل را که سُنّی مذهب بودند را به چالش بکشاند و به همین خاطر نیز اسرائیل به پاگرفتنِ «حزب الله لبنان» کوچه داد. در جنگ ۸ ساله با عراق نیز به رژیمِ شیعی کمکهایِ تسلیحاتی نمود و از ماجرایِ آرژانین نیز چشم پوشی کرد زیرا به «بقایِ رژیمِ شیعی» برایِ به راه افتادنِ جنگِ شیعه و سُنّی نیاز داشت. اسرائیل با اسلامگرایانِ ترکیه نیز چنین رفتار کرد و اگر یادتان باشد؛ «عبدالله اوجالان» توسط کماندوهایِ اسرائیلی ربوده شد و به «خردوغان» تقدیم گردید. اسرائیل بعدها همین داستان را با «خلقِ حماس» دنبال نمود که اخیراً میخواهند همهٔ تقصیرها در رابطه با «حمایت از حماس» را به گردنِ «ناتانیاهو» بیندازند.
      در کشتارهایی که توسّط رژیمِ شیعیِ ایران و داعش به راه افتاد نیز هیچ خطری متوجّه اسرائیل نبود.
      به نظرِ من اسرائیل در طیّ این ۴۰ سالِ گذشته ماهرانه ترین طرحهایِ امنیّتی را طرّاحی نموده است.
      کُشتنِ «فریدونِ فرخزاد» کاری ابلهانه بود؛ زیرا نه پایگاهی اجتماعی داشت و نَه چهره ای «کاریزماتیک» بود و شاید به خاطرِ «زهرِ چشم گرفتن از سلطنت طلبان» به قتل رسید و آغازی برایِ استخدامِ «درباریهایِ رژیمِ پیشین» شد.

      حذف
  41. رژیم شیعی گزارش شمارش آراء با مشارکت بیش از ۲۸ میلیون نفر رو داده عجب بابا عجججب !!!

    پاسخحذف
  42. به قول کژدم از مدفوع میخواهید مربا درست کنید؟ نمیشود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اصلاً هیچ اهمیّتی ندارد که رژیمِ شیعی چه گزارشی میدهد؛ اصلاً اهمیّتی ندارد که روسپی زاده ای مانندِ «شمپانزه نژاد (عج)» میخواهد نقش اپوزیسیون را بازی کند و با روسپی زاده ای به نامِ «محمّد رضا تقوی فرد» که با آرایش خودش را به شکلِ «استیون بِنِن» در آورده است تا «شمپانزه» را «ترامپِ ایران» جا بزند و حرفهایِ ظاهراً آنچنانی میزند....
      مهمّ این است که پس از از اینهمه تجربه از بوجود آمدنِ «اپوزیسیونهایِ قلّابیِ ساختِ رژیم» (گنجی... شازده شومبولِ شورشی ... سیّد ابراهیمِ نبوی.... سازگارا .... مخملباف .... و ....)
      بالاخره «حرفی مِیدانی» برای سرنگونیِ رژیم دارید؟.... یا اینکه فقط باید به «دورِ باطلِ گزارشهایِ تحلیلی از آنچه گذشته است» ادامه داد؟
      با آمارِ درست و یا غلط ... زمانی که برنامه ای ندارید و نمیخواهید داشته باشید....
      سرنوشتتان این خواهد بود:

      https://tinyurl.com/4797y3wy

      حذف
  43. سلام در مورد نوشته جدیدی که گفتید مزخرف نفرستید. من کاری به دیگران ندارم ولی مثلا اگه سوآلی که دارم در جای خودش پاسخ که چه عرض کنم حتی منتشر نمیشه خوب مجبور میشم در جای دیگه مطرحش کنم
    https://kajdoum1.blogspot.com/2012/01/blog-post_19.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      همینگونه که لینک فرستادید؛ لینک بفرستید و پرسشتان و یا نظرتان را در بخش نظراتِ نوشتارِ جدید بفرستید. هم منتشر میشود و هم اگر پاسخی داشتم؛ دریغ نخواهم کرد.
      سپاس

      حذف