۱۴۰۰ خرداد ۱, شنبه

«رویترز» و نیروهایِ «برگوزیدهٔ» سپاهِ معظّمِ قُدس در عراق

 همهٔ تان داستان را شنیده و خوانده اید. امّا چون «رادیو فردا» مرا خیلی دوست دارد و من نیز عاشقِ آنها هستم؛ این خبر را به نقل از رادیو فردا منتشر میکنم.

https://tinyurl.com/3zcyumcs

از اینکه این «لینک» اسم رادیو فردا را ندارد؛ نترسید... آنها خیلی «ملوس» هستند....

روزی ملّا نصرالدّین در روزِ «عاشورا» آشِ نذری خورده و بلافاصله دِل درد و دِل پیچه و«اسهال» گرفته بود و در به در به دنبالِ «مسجد» میگشت تا «عبادت» به جا بیاورد. امّا چون در این مسیر «کنترل و فرماندهی» را از دست داده بود .... همینطوری؛ «اَزِش می رفت».... یک نفر از او پرسید:

«ملّا جون» شنیدم که «آشِ نذری» میدن... میدونی کجاست؟

ملّا «خطِّ ریغَ»ش را نشان داد و گفت: همین «لینک» را بگیر و برو..... به «خانهٔ پخشِ آشِ نذری» مشرّف میشوی....

گذشته از این داستان؛ مراکزِ دیگری نیز به «باز پخشِ آشِ نذری» پرداخته و هر یک از آنها رویِ «نخود»؛ «لوبیا»؛ «عدس»؛ «رشته» و... سایرِ مخلّفاتِ آش تمرکز کرده اند. لذا بهتر است که همهٔ «روایتها» را بخوانید.

مجموعهٔ همهٔ روایتها (آشِ نذری) این است:

(پس از قتلِ «حاجی بادمجان میرزا قاسمی»؛ گروهبان قاآنی دست به تاکتیکِ عجیب و غریبی زده و بهترین نیروهایِ وفادار و بسیار آموزش دیده (رامبوها) را از میانِ شبه نظامیانِ شیعهٔ عراقی که تحتِ حمایتِ رژیمِ شیعیِ ایران هستند را جمع آوری نموده و در گروههایِ چند ۱۰۰ نفره سازماندهی کرده است و همهٔ عملیّاتهایِ «خیلی خیلی و بسیار بسیار خیلی پیچیده» توسّط همین «رامبوها» انجام میگیرند.)

«رویترز» این روایتها را از زبانِ «مقاماتِ امنیّتیِ عراق» و «فرماندهانِ گروههایِ شبه نظامی» تعریف میکند و کار به جایی میرسد که گفته میشود: «۲۵۰ نفر از این افرادِ بسیار ناشناخته» به لبنان رفته و «آموزشهایِ عجیب و غریب و محیّر العقول» دیده اند... گویی که این «۲۵۰» مانندِ شُتُرها فقط «نفر» بوده اند. زمانی که به «اعداد» میرسیم؛ اعداد سخن میگویند. لذا این «۲۵۰» مانندِ «گونیِ سیب زمینی» نیستند و حتماً «نفرهایِ شناخته شده»ای باید باشند. مگر آنکه آن «تاکتیکِ جدیدِ ادّعایی» فقط یک داستانسرایی برایِ «فریب» است و گروههایِ شبه نظامیِ عراقی میخواهند از زیرِ تیغ فرار کرده و اتّفاقات را به «حپروت» (گروههایِ رامبوها) حواله دهند.

سناریویِ دوّم به پس از ماجرایِ قتلِ «حاجی بادمجان» مربوط میشود که «گروهبان قاآنی» به جایِ چمدانهایِ پُر از دلار به هدیه کردنِ «انگشترِ نقره» در میانِ مزدورانِ عراقی پرداخت. البتّه از روز روشنتر است که اینگونه گروههایِ مزدوری (عمقِ استراتژیکِ امپراتوریِ صفوی) برایِ «انگشترِ نقره» مزدوری نمیکنند و حتماً پاسخِ دَرخوری به «گروهبان قاآنی» داده اند که: داداش اینجوریها نمیشه.... زن و بچّه نون میخواد.

 لذا «گروهبان قاآنی» به تشکیلِ «گروههایِ رامبو» روی آورده است. زیرا هزینهٔ اینگونه از مزدوران بسیار کمتر از هزینهٔ ۱۰ ها هزار مزدورِ «بخور و بخواب» است که فقط «مگسانِ دورِ شیرینی» هستند.

در ظاهر نیز چنین به نظر میرسد که «گروهبان قاآنی» برایِ خودش «انشتین»ی است که پس از «حاجی بادمجان» استعدادهایش در حالِ شکفتن هستند؟؟!!!

امّا زمانی که تعدادی از فرماندهانِ این گروههایِ مزدوری؛ این پروژه را بدونِ نام بردن از آن «۲۵۰ نفرها» افشا میکنند؛ در واقع به «گروهبان قاآنی» پیام میفرستند که: (پایت را از گلیمَت درازتر نکن ... یا پولِ ما را بده و یا اینکه: «سیکیمین تَئرسَه ئوزی»). البتّه اینکه گفته میشود این گروهها در قتلِ «حاجی بادمجان» نقش داشته اند؛ یک افسانه است و رژیم به خوبی میداند که «گِرایِ اصلی» را «روسها» داده اند و شاید عدّه ای از اعضایِ این گروهها در حدّ «پادو» همکاری داشته و یا نداشته اند. امّا نامهٔ فوقِ محرمانهٔ انگلِ فرزانه به آقایِ پوتین  و اظهارِ این جملهٔ طلایی که «ما نظرمان در رابطه با روسیه تغییر نکرده است»؛ فقط به یک «حادثهٔ بسیار درد آور» که روسها یکی از عواملِ کلیدیِ آن بوده اند اشاره دارد و این حادثهٔ «درد آور» نقشِ روسها در قتلِ «حاجی بادمجان» بوده است.

لذا در این سناریو؛ تنها دلیلِ تشکیلِ این گروههایِ «رامبو» فقط تَه کشیدنِ بودجه هایِ لایه به لایهٔ  نظامی است و به هیچ وجه «تاکتیکِ جدیدِ مشعشع و خارق العاده» نیست. تقریباً همهٔ مسیرها و منابعِ تولید و ترانزیتِ موادّ مخدّدر که یکی از منابعِ درآمدِ سپاهِ قدس بود «لو» رفته اند و در یک سالِ اخیر بیش از ۱۷ تُن از موادّ مخدّرشان در کشورهایِ گوناگون  مصادره شده است.

چین نیز خریدارِ «خدماتِ مزدوریِ مشعشعِ سپاهِ پاچاهارداران» نیست و به «مسیرِ امنِ انرژی» و غارتِ منابعِ زیرزمینیِ ایران نیاز دارد.

لذا اگر اندکی دیگر این «گنجشک» را فشار دهند؛ به خودش خواهد رید.

کژدم


۸۳ نظر:

  1. فراخوان مایکل کوپر نمایندة پارلمان کانادا به‌ لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران به‌ خاطر ساقط‌کردن هواپیمای مسافری اوکراینی
    به‌دنبال صدور حکم دادگاه انتاریو مایکل کوپر نمایندة پارلمان کانادا نخست‌وزیر این کشور را فراخواند تا سپاه پاسداران را طبق لایحة مصوب پارلمان در لیست سازمان‌های تروریستی قرار بدهد.
    وی در توئیتر خود نوشت: یک دادگاه در کانادا تعیین کرد که دستان سپاه پاسداران مرگبار (رژیم) ایران به‌خون ۱۷۶مسافر پرواز پی.اس. ۷۵۲ از جمله ۵۵کانادایی آغشته است
    مایکل کوپر در ادامه از نخست‌وزیر جاستین ترودو خواست آن‌چه را که ۳سال پیش به‌آن رأی داد عملی کند و سپاه پاسداران را در لیست تروریستی کانادا قرار بدهد
    تفسیر این خبر این که اگر اینجوری پیش برود انگل فرزانه و اوباش سپاه چهار پایان بعد از فرار از ایران یا باید به سوریه بروند یا به سومالی چراکه در هر کشوری دیگر حکم بازداشت آنها عملی خواهد شده
    ط

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ط گرامی
      این رژیم حالا حالاها رفتنی نیست. برایِ اینکه «عزمِ ملّی» برایِ سرنگونیِ رژیم وجود ندارد. از سویِ دیگر «فرشتگانِ نگهبان» زیادی نیز دارد.
      به همین دلیل نیز به عنوانِ «رژیمِ مستقرّ» و به رسمیّت شناخته شده از طرفِ سازمانِ ملل؛ همه میخواهند با لطایف الحیل با این رژیم کنار بیایند.
      از طرفِ دیگر «کانادا» در عرصهٔ سیاستِ بین المللی هیچ رقمی نیست.
      کانادا ریخته واریخته ترین کشور در میانِ کشورهایِ غربی است.
      دلتان را با این مسائل (سراب ها) خوش نکنید.
      بیش از ۴۰ سال است که همه همینطوری؛ دلشان را خوش کرده اند. امّا رژیم همچنان در جایِ خودش باقی است.

      حذف
    2. بسیاری از این موضع گیریهایی که میبینید؛ قلّابی هستند و اهدافِ سیاستهای داخلی احزاب را دنبال میکنند.
      دموکراتها در آمریکا گفتند که ترامپ نوکرِ روسیه است. امّا ترامپ «نورد استریم ۲» را به سنگلاخ انداخته بود. امّا همین دموکراتها اکنون تحریمهایِ «نورد استریم۲» را برداشتند.
      آنهایی که در «برجام» و یا سایرِ مذاکرات و اتّفاقات به دنبالِ سرنگونیِ رژیم میگردند؛ آب در هاون میکوبند.
      برایِ سرنگونیِ این رژیم؛ به «گُرگها»ی درنده نیاز است. در چنین صورتی اوباشانِ رژیم پس از مقاومتی کوتاه مدّت سرنگون خواهد شد.

      حذف
    3. با درود.
      «برایِ سرنگونیِ این رژیم؛ به «گُرگها»ی درنده نیاز است. در چنین صورتی اوباشانِ رژیم پس از مقاومتی کوتاه مدّت سرنگون خواهد شد.» این بهترین جمله ای هست که کژدم بعد از مدتها گفته. چندی پیش در جایی گفتم اگر امکانش را داشتم توله سگ روسپی زاده ابتکار را (مدتیست معلوم شده شوهر ابتکار مسؤل ترور هادی خرسندی بوده که البته موفق نشده ترور را انجام بده) که در آمریکا زندگی میکند به درک میفرستادم تا با یک تیر دونشان زده باشم (پدر و مادرش هر دو به عزایش بنشینند). یا توله سگ علی لاریجانی را که او نیز در آمریکاست بصورت افقی برای پدرش پس میفرستادم. آنچنان مورد تهاجم لفظی از جانب ایرانیان وچند آلمانی حاضر در جمع قرار گرفتم که مجبور شم بگویم با گوسفند نمیشود بر گله گرگها پیروزشد. امروز که جمله بالا را از شما خواندم بی اختیار یاد آن ماجرا افتادم واینکه این همه افشاگری وحرف خالی به چه دردی خورده تا بحال. پایدار باشید.

      حذف
    4. درود
      نطرِ شما در رابطه با افقی کردنِ این توله ها بسیار احساساتی است. رژیمِ شیعی در ایران است. با اینکارها رژیم سرنگون نمیشود؛ توله هایی که در خارج از ایران هستند؛ با سرنگونیِ رژیم همگی از فعالیّت می افتند و حدّ اکثر اینکه نگرانِ جان و اموالِ غارت شده خواهند بود.
      سرنگونیِ رژیم نیز بدون داشتنِ «سیستمِ نوین برایِ جایگزینی»؛ اب در هاون کوفتن خواهد بود. این اوباشانی که خود را «اپوزیسیون» مینامند هیچ برنامه ای ندارند و «سیّد رضا اوباش» نیز میگوید : «حالا بیایید سرنگون کنیم بعد ببینیم چه میشود؟؟ .... هر نفر یک رأی» بقیه نیز بدونِ اینکه طرح و برنامه ای داشته باشند؛ با «شازده اوباش» مخالفند.
      اگر همین امروز به این اوباشا بگویند که بیایید حکومت کنید؛ مانندِ خر در گل میمانند و دعوا بر سرِ تقسیمِ ارث و میراث شروع میشود.

      خانه از پای بست ویران است.

      حذف
  2. درود کژدم. اوضاع خشکسالی در ایران خیلی وخیم شده. من که در ایلام هستم و جغرافیای پر آبی حساب میشد تا حالا ندیده بودم دما در فروردین ۳۰ درجه را رد کند الان هم روزی بیشتر از دو ساعت برق قطع میشه. روزی چند ساعت هم آب قطع میشه و اکثرا روی پشت بام تانکر آب گذاشته اند که مشکلات بهداشتی دارد. دامداران با سرعت دام ها را سر میبرند و کنار خیابان میفروشند چون علوفه وارداتی گران هست و تمام مراتع دارند خشک میشوند. مزارع دیم هم بسیار آسب دیده اند و نصف هم محصول نمیدهند رودخانه های فصلی هم الان خشک شده اند و بعضی رودهای دائمی هم احتمالا خشک خواهند شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      من نمی توانم و نمیدانم که چگونه این دردها را با «کلام» بیان کنم و به دروغ اظهارِ «همدردی» کرده و بگویم: «من محکوم میکنم».
      درد را شما میکشید و این شما هستید که باید چاره ای بیندیشید. زیرا «تظلّم خواهی» به جایی نمیرسد. «گفتگوهایِ برجام» را به «گفتگوهایِ نورد استریمِ ۲» تبدیل میکنند؛ دردهایِ شما را میبینند؛ امّا طوری رفتار میکنند که گویی شماها وجود ندارید «مگر به عنونِ اعداد بر رویِ کاغذ».
      همه چیز به شماها بستگی دارد.
      «تظلّم کردن» یعنی «گدایی».
      بارها گفته بودم که «عمر البشیر» که قاتل و عامِلِ تجاوز به بیش از ۷۰۰ هزار نفر بود و ظاهراً «تحتِ تعقیب» بود؛ در «مرکزِ دموکراسیِ آفریقایی» (آفریقایِ جنوبی) آزادانه می گشت و به خاطرِ «معجزاتِ الهی» هیچکس او را نمی دید.

      گرامی

      کار از افشاگری و تظلّم گذشته است.

      حذف
    2. در «جنبشِ گرانیِ بنزین» گفتم که «ساکنینِ ایران فقط عصبانی شده اند»..... خیلیها به من فحش دادند. امّا «دروغ چرا؟».
      «داریوش هروئینی» گفت: ... اینبار دیگر فرق میکند و مردم به جایی خواهند رسید....
      البتّه که رسیدند.... «به گورستانها».

      «یک هدف.... یک خدنگ.... راستگو و راست تیر انداز»

      «فردریک ویلهلم نیمچه»

      حذف
    3. کاملا درست میگویید. وضعیت خیلی وخیم است هنوز ساکنین ایران متوجه نیستند و در خواب به سر میبرند و با تظلم خواهی و افشاگری کاری پیش برده نمیشود.

      حذف
  3. آیا «ویرانیهایِ غزّه» در ایران ادامه خواهند یافت؟
    و... آیا اسرائیل چنین دستهایِ بلندی دارد که به همه جا می رسند؟

    https://tinyurl.com/24v73dnd

    پاسخحذف
  4. انفجار در صنایع شیمیایی نارگستر اصفهان....اسراییل؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله... باز هم اسرائیل... دمشان نیز خیلی گرم.
      کارخانهٔ «تولیدِ پهپاد» به هوا رفته است.
      در بخشِ نظراتِ نوشتارِ پیشین گفتم که پس از پایانِ ماجرایِ غزّه؛ اسرائیل ویرانیهایِ اسرائیل را با ایجادِ ویرانیها در ایران «جبرانِ انتقامی» خواهد کرد. همانگونه که وقتی بادبادکهایِ آتشزا مزارعِ اسرائیلی را به آتش میکشیدند؛ جنگلها و مراتع و پارکهایِ جنگلی در ایران به صورتِ زنجیره ای دچارِ آتش سوزی شدند.

      حذف
  5. من نمیتوانم بفهمم که چرا مردم راهِ دور می روند؟ حتّی اگر این رژیم سرنگون شود؛ «مشکلِ آب» حلّ نمیشود.
    «مشکلِ آب» فقط با کَم کردنِ جمعیّت میتواند تا حدودی بهتر شود. با این وضعیّتِ آب؛ در ایران داشتنِ تکنولوژیِ مدرن مانندِ «سَمّ» عمل میکند برایِ اینکه مصرفِ آبِ بالایی دارد. یک بامبولی هم در تمامیِ دنیا مرسوم شده است که: «آقا جمعیّتمان دارد پیر میشود» و بعد از چند سال میگویند که: «آقا... جمعیّتمان جوان است.. ولی کار و درآمد پیدا نمیشود» و به صورتی تکراری مانندِ سگ به دنبالِ «دُمِ خود» میدوند. این چرخهٔ احمقانه تعدادِ جمعیّت را بالا می بَرد.
    اگر نمیتوانید رژیم را سرنگون کنید؛ لا اقل میتوانید مثلِ خوک و خرگوش بچّه تولید نکنید. بچّه عروسک نیست.... فردا پس فردا بزرگ میشود و در این واویلایِ بی فرهنگی یا معتاد و یا روسپی خواهد شد.
    به چه امیدی بچّه تولید میکنید؟
    این حرفها که دیگر نوشتن و بحث کردن ندارد...
    حدّ اقل این چرخهٔ احمقانه را متوقّف کنید.
    بیشتر از یک بچّه نیاورید.
    همین «غزّه» را ببینید؛ از هر خانه حدّ اقل ۱۰ تا توله بیرون می آیند که هیچ آینده ای به جز تبدیل شدن به «سربازانِ جنگ» و یا «روسپیگری» نخواهند داشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در آلمان «فقر» در حالِ رُشد است؛ بسیاری از ایالتهایِ آمریکا تبدیل به «گدا خانه» شده اند. انگلستان و فرانسه نیز همینطور. عدّه ای نیز خود را «Pro life» میدانند و با سقط جنین مخالفند ولی نمیتوانند برایِ اینهمه «بچّه خرگوش» کار ایجاد کنند. این یک معضلِ جهانی است ولی در «کشور مستراحها» یک «جهنّمِ واقعی» است.
      یکی از روسپی زاده هایِ «ققنوس» گفته بود که حتّی میتوان برایِ ۲۵۰ میلیون جمعیّت کار ایجاد کرد!!!! هیچکس نیز از این مادر قحبه نپرسید که:
      آخه چطوری؟ آیا دیگر از «پارکها» و محیطهایِ سبز اثری میماند؟ یا همهٔ شان به خیابان و آپارتمانهای چند ۱۰ طبقه تبدیل میشوند؟ «گورستانها» را میخواهید چکار کنید؟ فاضلاب و زباله هایش را میخواهید چکار کنید؟
      این «بی شرف خانهٔ ققنوس» را اخیراً «اندیشکده» نام نهاده اند.... لابد با کونشان می اندیشند.

      حذف
  6. https://tinyurl.com/px2k6w54

    وضعیّتِ مالیِ رژیمِ «امپراتوریِ مشعشعِ صفوی» چنان خراب است که دست به چنین کثافتکاریهایی میزند.
    «گونی هایِ پُر از انگشترهایِ نقره»؛ سازماندهیِ گروههایِ چند ۱۰۰ نفرهٔ «رامبو»؛ و فرستادنِ اوباشانِ مزدور از سوریه به یمن و این داستان نشان میدهند که کفگیر به تهِ دیگ رسیده است.
    امّا با اینهمه؛ چون اپوزیسیونی در «قامتِ حکومتی» وجود ندارد؛ هیچیک از حکومتهایِ غربی این «اوباش - اپوزیسیونچیها» را حتّی به تخمشان نیز حساب نمیکنند و ترجیح میدهند که با اندکی «چیدنِ بال و پَر و دُم» با همین حکومتِ کنونی کنار بیایند.
    اگر از «ترامپ» و «جو بایدن» گلایه کنید؛ نشان میدهد که از نظرِ «دَرکِ سیاسی» در حدّ «الاغ» هستید.

    پاسخحذف
  7. درود
    سخن شما در رابطه با نبود اپوزوسیون در قامت حکومتی کاملا درست است اما من به شخصه فکر میکنم قدم قبل از تشکیل چنین ساختاری با ایده نوینش، تحقیر شدن بیشتر و بیشتر رژیم در میان مردم و علی الخصوص طرفداران و جیره خورانش است،،اگر رژیم تا آن حد در بین طرفدارانش بی اعتبار شود ضرورت تفکر به ایجاد آن ساختار جدید بیشتر ملموس میشود و این کار میسر نیست جز با فشار مالی بیشتر و بیشتر بر رژیم که ترامپ بطور کاملا اصولی و دقیق در حال انجامش بود..طرفداران رژیم و سرکوبگران اگر حقوق و دستمزدشان به موقع پرداخت نشود به پوست پیازی کل نظام را خواهند فروخت لذا از نظر من نوشتار آتش شما در همین وبلاگ هنوز از نظر من بهترین استراتژی تدوین شده در فضای میدانی موجود است
    پیروز باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      همهٔ کارها باید توسّط چنین ارگانی (اپوزیسیون در قامتِ حکومتی) سازماندهی و هدایت شوند تا به تدریج مردم رهبریِ این اپوزیسیون را بپذیرند و در نهایت تلاشهایِ سازمانیافته به یک «عزمِ ملّیِ منسجم» برایِ سرنگونیِ رژیم تبدیل شوند.
      به نظر می آید درکِ شما از وجودِ چنین سازمانی؛ وجودِ گروهی در میانِ گروههایِ دیگر است و هنوز نباید بنیانگذاری شود.
      این سازمان بایستی پیش از جنبشِ «تیتیش مامانیِ سبز» بوجود می آمد و حدّ اقل ۱۵ سال در بنیانگذاریش عقب مانده است. این چنین سازمانی نباید از «کرمهایِ مستراحِ موجود» (اپوزیسیونچیهایِ قلّابی) در ساختارش استفاده کند؛ زیرا این «کرمهایِ مستراح» همه چیز را آلوده میکنند برایِ اینکه ذاتاً آلوده هستند.

      حذف
  8. چند روزی است که برق شهری در کشور قطعی متناوب دارد و این به آن معناست که سپاه پاچاهارداران روی استخراج بیت کوین فشار و تمرکز بیشتری گذاشته است،شناسایی و انهدام مزارع استخراج یک هدف ملی به شمار میرود و یکی از منابع مهم درآمد این انگلها را از بین میبرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر این کار انجام شود؛ نتایجِ بسیاری خوبی به ارمغان خواهد آورد.

      حذف
  9. آتش گرفتن بزرگ کارخانه مصنوعات پلاستیکی در شهر قم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زیبایی این عملیّاتها در این است که هیچکس مسئولیّتِ آنها را به عهده نمیگیرد؛ زیرا به دنبالِ «سلِبریتی شدن» نیستند و از طرفِ دیگر این نیروها تا کنون ثابت کرده اند که آسیب پذیریِ آنها نزدیک به صفر است. آنها مانندِ «گلّه هایِ گاو» به خیابانها نمی ریزند و فریاد نمیزنند: «بیا مرا بکُش... بیا مرا دستگیر کُن» تا عدّه ای بی شرف نیز ردایِ «رهبری» به تن کرده و فقط بگویند: «ما محکوم میکنیم». در حالی که «جانباختگان» برایِ آنها فقط «اعداد» هستند.

      حذف
    2. درود بر کژدم

      چه فایده. این عملیات ها کار نیرو های
      اسرائیلیه. اگه اپوزیسیونی وجود داشت که از این حرکات میزد، جای امیدواری بود.
      درسته که رژیم آسیب میبینه، ولی این نیروها در راستای اهداف اسرائیل کار میکنن.


      اشکان

      حذف
    3. مشکل اینجاست که ما حتی نمی تونیم یک وبسایت راه بندازیم تا بتونیم کار حرفه ای انجام بدیم.
      درد ها زیاد است.


      اشکان

      حذف
    4. درود
      هنوز معلوم نیست که همهٔ این عملیّاتها کارِ اسرائیل است. اتّفاقاً اگر نیروهایِ ایرانی در همین راستا کار کنند و در زیرِ سایهٔ نیروهایِ اسرائیل قرار بگیرند؛ نه تنها ردّ یابیِ آنها برایِ رژیم سخت تر میشود؛ بلکه تلاش خواهند کرد که تقصیرها را به گردنِ اسرائیل بیندازند تا نگویند که «مبارزینِ ایرانی» وجود دارند که مانندِ «اشباح» میجنگند.
      اگر اینگونه عملیّاتها گسترش یابند و به یک شیوهٔ مبارزاتی تبدیل شوند؛ رژیم به شدّت احساسِ نا امنی خواهد کرد.
      در مجموع هر ضربه ای که به رژیم وارد شود؛ به نفعِ ایران است.

      حذف
    5. مهمّ نیست که وبسایت راه بیندازید. تا کنون هیچ یک از خوانندگانِ این وبلاگ حتّی یک سنگریزه به طرفِ رژیم نینداخته اند. چه رسد به «کارِ حرفه ای»!!!!
      چه وبسایت باشد و یا نباشد؛ فرقی ندارد.

      حذف
  10. https://tinyurl.com/rpm4ubpj

    این نوشتارِ کوتاه در «رادیو منشه امیر» را نیز بخوانید. هرچند که استراتژیِ اسرائیل همیشه این بوده است که به «اوباشانِ اسلامگرا» کوچه بدهد تا وحدتِ فلسطینیها را فرو بپاشد. امّا اکنون میگویند که این سیاستِ «ناتانیاهو» بوده است و بنی گانتس نظری دیگر دارد و میخواهد حماس و جهاد اسلامی را حذف کند و حکومتِ کرانهٔ غربی را تقویت کند.
    اگر این اظهارات فقط برای «دلبری هایِ انتخاباتی» برای راًی جمع کردن نباشد؛ حرکتی درست خواهد بود.

    پاسخحذف
  11. تمدیدِ قرارداد با IAEA نشان داد که رژیمِ شیعی از شدّتِ فشار «گوزید». منتظرِ عقب نشینیهایِ بعدی باشید. اروپاییها و جو بایدن نیز منتظرِ همین بودند تا ببینند که «گوزویِ فرزانه» تا چه حدّ «مستحکم» است؟؟!!

    گنجشک را اگر اندکی فشار دهید می ریند.

    پاسخحذف
  12. آتش‌سوزی گسترده در انبار پتروپالایش کنگان. عصر امروز سوم خردادماه انبار پشم شیشه شرکت پتروپالایش کنگان دچار حریق شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر این عملیّاتها به ۲۰ تا ۳۰ عملیّات در هفته در سراسر ایران گسترش یابند؛ مانندِ ۲۰ تا ۳۰ «موشکِ نقطه زنِ واقعی» عمل خواهند کرد و داراییها و منابعِ اقتصادی رژیم را به خاکستر تبدیل خواهند نمود. آن زمان میتوان گفت که این ماجرا دیگر فقط کارِ مأمورانِ اسرائیل نیست؛ بلکه یک جنبشِ واقعیِ براندازیِ رژیمِ شیعی در حالِ شکل گرفتن است.
      در هر حال مسئولیّتِ اینگونه عملیّاتها نباید به هیچ وجه به عهده گرفته شوند.

      حذف
  13. سلام کژدم
    هر چند ما کاری جز تره هات گفتن نداریم. ولی بارها گفته ام.من که در این کشور زندگی می کنم و به اقتضای شغلم با مردمان ایلام . لرستان خوزستان بوشهر و زنجان و گیلان در ارتباط هستم و به این مناطق سفر میکنم ۸۰ مردم ایران زمین هنوز هم ۸۰ درصد مشکلات زیرساختها نبود برق و آب و راه را ناشی از حکومت پهلوی می دانند و با اینکه در بورس ضرر کرده اند پولهایشان را صندوقها بالا کشیده اند همواره خدا را شاکرند که سایه حضرت آقا بر سرشان است و شر پهلوی منحوس از سرشان کم شده است و هزار بار نابودی. ایران از طبیعت تا فرهنگ را برایشان توضیح دهید باز هم ایمانی محکم به این حکومت دارند و آن را مال خود می دانند .
    تنها بخشی از مردم ایران تا اندازه ای این نابودی را درک کرده اند کردهای غیر شیعه هستند که این بخش هم با حاکمیت بی شرفی و بی شرافتی در کشور اغلب آنها به مزدور و نوکر و کیرلیس تبدیل شده اند و گاهی آتششان تند تر از مرکز نشینها است و نمونه های آن کشتن و لو دادن و اسیر کردن و نقش سگ تازی بازی کردن در مناطق کردنشین را دارند .
    و خلاصه تا زمانی که حتی بی خدایان این خراب شده خود را اصحاب حسین میدانند و نویسندگان روشنفکرو بی دین و ضد عرب به پیامبر اسلام تهمت های زنباره و قاتل و جنایتکار می زنند و به علی که می رسد پرانتز باز می کنند و امیرالمومنین علی (ع) می نویسند اصلا اتفاقی نمی افتد. مگر اینکه حکومت چرخه طبیعی عمر خود را طی کند . نمونه این نوشته ها ی توهین به پیامبر و مدح علی و آل علی در بالاترین و نیز چرندیات بهرام مشیری می توان دید
    و جنگ ایران و اسرائیل جنگ زرگری برای نابودی عربهای سنی است و تشیع خود چهره دیگر از یهودیت است برای انتقام خیبر و بنی قریظه و بنی قنیقاع و اخراج یهودی ها از عربستان

    پاسخحذف
  14. گویا بالاخره اینکه گفتم («جو بایدن» اسرائیل را فتح کرد.) موردِ تأییدِ «اِنس و جِنّ» و فرشتگان قرار گرفت. آقایِ ناتانیاهو رفتنی شد و «بنی گانتس» رهبرِ بعدی خواهد بود. زیرا آقایِ «ناتانیاهو» نفهمید که:......

    منتظرِ نوشتارِ بعدی باشید.

    پاسخحذف
  15. اتوماسیون میتونه به رشد و توسعه صنعتی کمک بکنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله اتوماسیون به شرطِ اینکه جمعیّت بسیار کم و تولیدِ مثل نتیجهٔ «مهندسیِ ژنتیکی» باشد؛ بسیاری از مشکلات را حل نموده و به توسعهٔ پایدار می انجامد. امّا در شرایطِ موجود با همین ترکیبِ جمعیّتیِ موجود باعثِ گسترش «به حاشیه راندگی» بخشهایِ وسیعی از مردم میشود.
      در ۱۰ سالِ آینده بسیاری از شغلها از میان خواهند رفت و شغلهایِ جدیدی بوجود خواهند آمد که به «درجهٔ هوشِ بالا» و «تخصص» نیاز دارند و آنهایی که شغلِ خود را از دست داده اند قادر به بدست آوردنِ شغلهایِ جدید نخواهد شد. لذا باید منتظرِ بسیاری از ناهنجاریها مانندِ بیماریهایِ روانی؛ اعتیاد؛ روسپیگری؛ اوباشگری و ... به صورتی بسیار گسترده باشیم.
      این ترکیبِ جمعیّتی و فرهنگ و رهبرانی که دارند؛ هنوز نمیتوانند بفهمند که «زمین» مالِ کسی نیست؛ بلکه «زمین» جایی است که بر رویِ آن زندگی میکنیم و در درونِ آن به گور سپرده میشویم و آن کاغذ پاره هایِ «مالکیّت» فقط ادامهٔ قراردادهایِ اجتماعی هستند که با تغییراتِ اندک همچنان پا برجا هستند و «ارزشِ واقعی و طبیعی» ندارند.
      رشدِ «چپگرایی» و «پاپیولیسم» در کشورهایِ غربی بیش از آنکه «درمان» باشد؛ یک «زنگِ خطرِ جدّی» است.
      «چپگرایی» و «پاپیولیسم» دو جنبشِ احمقانه هستند که به هیچ جایی نخواهند رسید؛ مگر بوجود آوردنِ تنشهایِ اجتماعیِ گسترده تر برایِ رسیدن به «اهدافِ واهی».

      حذف
    2. در بخشِ نظراتِ یکی از نوشتارهایِ اخیر (پس از انتشارِ ویروسِ چینی) گفتم که انتشارِ این ویروس خطرِ بمبهایِ هسته ای را به «خطرِ درجه ۲» تبدیل کرد. «ویروسِ چینی» نخستین موج از سونامیِ «جنگهایِ بیولوژیک» در آینده است که برایِ «حذفِ گونه هایِ خاصّ» بکار گرفته خواهند شد. امّا این جنگها نیز بر اساسِ همان «تئوریِ کورِ هیتلری» بنا نهاده شده اند. تا دیروز «آلمانها نژادِ برتر» بودند؛ امروز «چینیها» نژادِ برتر خواهند شد. امّا «مدفوع» همان «مدفوع» است و فقط «قیافه ها» فرق دارند.

      حذف
  16. من شخصا به آقای منشه امیر خیلی احترام میگزارم دلیلش هم اینکه ایشون با اینک هیکل یا قامت بزرگی ندارند اما در برابر رسانه همگانی حاضر میشوند و پاسخ مخالفین خودشان را در برابر دیدگان هزاران نفر میدهند و هرگز مدعی نبود نیستند که گردن کلفتی هستند با اینکه تخم چپشان از خیلی ها باقامت تر است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما لطفاً به طورِ «شخصی» از خایهٔ چپِ آقای «منشه امیر» آویزا بمانید و تا میتوانید لیس بزنید تا «رفعِ عطش» کنید.

      حذف
  17. انفجار و آتش‌سوزی در پتروشیمی «دماوند انرژی» عسلویه

    چهارشنبه ۵ خرداد بوشهر صدای مهیب انفجار خط انتقال اکسیژن پتروشیمی مبین به انتخاب در سایت ۲ پتروشیمی های منطقه ویژه پارس

    پاسخحذف
  18. قشم چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰

    آتش سوزی در شهرک سام و زال قشم و تلاش آتش نشانان برای مهار آتش

    پاسخحذف
  19. «دستمال مستراح نژاد» (عج) به «غیبتِ کبری» رفت (یعنی: برو کُس کِش ...«عج» بی «عج»).... اکنون نوبتِ «دستمال مستراحِ دیگری» است.

    پاسخحذف
  20. قضیّه را با «من محکوم میکنم....»؛ «نگرانیِ شدیدِ خود را اعلام کردند ...»؛ «بسیار متأسّف شدیم ....»؛ «ما پوزش میخواهیم ....» میگذرانند.

    https://tinyurl.com/4zyv6awx

    ۸۰۰ هزار «عدد» از میلیونها اعدادِ رویِ کاغذ.
    آیا شرم نمیکنید زمانی که به درگاهِ اینها «تظلّم» میکنید؟

    پاسخحذف
  21. دیروز «ماکارونی» و امروز نیز «معجزه خانم»(مرکل = میراکل) از ملّتهایِ آفریقایی بسیار بسیار خیلی بسیار شرمنده شده و پوزش طلبیدند.

    https://tinyurl.com/ywfxzzx4

    چرا به طورِ تصادفی در ۲ روز پشتِ سرِ هم؟

    آیا نظری دارید که چرا یِهویی اینجوری شد؟ چرا اینقدر با عجله؟ ۱۱۵ سال (قتل عام در نامیبیا) که چیزی نیست ... میگذره میره....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. https://www.politico.eu/article/china-tells-europe-you-know-what-a-genocide-looks-like/

      But why do they care, I dont know!

      حذف
  22. به خاطر بلعیده شدن آفریقا توسط اژدهای زرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقاً. به همین خاطر نیز اروپا در رابطه با «غزّه» بر خلافِ گذشته به اسرائیل سخت نگرفت. امّا «چین» به دنبالِ صدورِ قطعنامه بر علیه اسرائیل بود.
      الآن اروپاییها به کمکِ اسرائیل نیاز شدیدی دارند.

      حذف
    2. شاید اکنون آنهایی که از غربال شدنِ شدیدِ نامزدهایِ انتخابات تعجّب میکردند و نظریّه هایِ گوناگونی در این رابطه میداند؛ بفهمند که دلیلِ اصلیِ غربال شدنِ شدیدِ نامزدهایِ انتخاباتی؛ برایِ «هماهنگی» با «چین» است. اینچنین رابطه ای «چند صدایی در مراکزِ قدرت» را تحمّل نمیکند.

      حذف
  23. جناب کژدم اسراییل چه کمکهایی به اروپا می تونه بکنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زنگ بزن موساد؛ با خطّ ویژهٔ اطّلاعاتِ سپاه. ازشون بپرس.

      حذف
  24. آتش سوزی گسترده در انبار الکل و مواد شیمیایی در منطقه عامری اهواز

    پاسخحذف
  25. https://www.youtube.com/watch?v=1LtzbUkA4SA

    پاسخحذف
  26. در رابطه با «رئیسی» که قرار است رئیس جمهورِ آینده باشد چه فکر میکنید؟
    آیا رؤیاهایِ «چین و انگل فرزانه» با این «مهندسی» به واقعیّت خواهد پیوست؟ و یا اینکه «دولتِ رئیسی» پیش از پایانِ دورهٔ ۴ ساله اش «بی رئیس» خواهد شد؟... یعنی اینکه: «سَرِ شب سَرِ قصد و تاراج داشت ... سحرگه نه تن سَر؛ نه سر تاج داشت؟؟!!»
    آیا «گردشِ چرخِ نیلوفری» در کار خواهد بود؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگه بایدن بر سرکار باشه خیر

      حذف
    2. فعلا اینو بچسب. تا سه نشه بازی نشه

      https://www.radiofarda.com/a/remains-of-more-than-200-children-found-at-indigenous-school-in-canada/31280246.html

      رفیق رادیو فردا خبری درج کرده مبنی بر پیدا شدن گور دسته جمعی از کودکان بومی کانادایی

      بعد از فرانسه و آلمان به فاصله یک روز، این بار خبری بسیار تاسف بار از کانادا

      چی شده یهو همه کشورهای مدعی حقوق بشر، لکه های ننگ تاریخی تو تاریخشون پیدا شده؟؟؟؟

      شاید این چرخ نیلوفری، گردشش رو از اون وری آغاز کرده باشه جناب کژدم و تا برسه به ایران، خیلی سرش شلوغ باشه!!!!!

      حذف
    3. باز هم خواب دیدی؟ از ان خوابهای بی تعبیر؟!

      گردش چرخ نیلو فری خواهد بود در جهت استمرار ویرانی ایران.
      اینم میاد و تاراج می کنه و میره.چهل ساله همه چیز مهندسی شده. فایل صوتی ظریف هم اماده کردن صحنه برای گردش چرخ نیلوفری بود.
      سحرگه هم تن سر دارد هم تاج.

      حذف
    4. خطاب به: ناشناس۸ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۱۹:۳۴

      روزی کسی از من پرسید:

      - شما ایتالیایی هستید؟

      من: .. نه من ایرانی هستم.

      - پس چرا شبیهِ ایتالیایی ها هستید؟

      من: روزی بود روزگاری بود... امپراتوریِ «رُم» بود و «امپراتوریِ ایران»... ما ایرانیها با رُمی ها جنگهایِ زیادی داشتیم. گاهی آنها پیروز می شدند و به حسابِ «خواهران و مادران و زنهایمان» می رسیدند... در آن دوره آنها «شاد» بودند و ما «غمگین و سرشکسته».... گاهی نیز ما پیروز میشدیم و به حسابِ «خواهران و مادران و زنهایِ آنها» می رسیدیم.... در آن دوره ما خوشحال بودیم و آنها «غمگین و سرشکسته»....
      این بازیِ «پینگ پونگ» ادامه یافت تا اینکه حالا می بینی که ما شبیهِ یکدیگر هستیم.

      او از خنده روده بُر شد.

      تاریخ پُر از این کشتارها و کثافتکاریها است و نمونه هایِ تاریخیِ بسیار نزدیکِ آنرا در «رواندا» و «سودان» و نمونه هایِ زندهٔ آنرا در عراق و سوریه و لیبی و افغانستان و یمن میبینید.
      اینها اکنون به خاطرِ کارهایی که میکنند؛ مانندِ اجدادِ خویش خود «مفتخر» هستند و برایش «دلیل تراشی» میکنند.

      نتیجه اینکه: «انسان سانها» موجوداتِ پَستی هستند. فرقی نیز نمیکند که به چه نژادِ تعریف شده و یا قوم و ملیّتی تعلّق دارند.

      حذف
  27. سلام
    مشکلات پیش رو.
    ۱. جانشینی و حکومت ولیعهد
    ۲. رویکرد و عذر خواهی های اروپائیان
    ۳. قبلا هم خودت یاد آوری کردی. عمو پوتین
    ۴. ماندن بایدن یا کاملیا و رویکردشان نسبت به چین
    ۵. مسئله تایوان
    ۶. حوادث اقلیمی و منابع آب روسیه برای چین ۷. کره شمالی
    هرچند من ساکنان لنجزار ایران را در معادله چزنی ندادم

    پاسخحذف
  28. در رابطه با انتخاباتِ ریاست جمهوری آینده؛ به نظرِ من اوباشانِ اصلاح طلب به بهانهٔ اینکه «نگذاریم رئیسی انتخاب شود»؛ همهٔ نیروهایشان را تا میتوانند به پایِ صندوقهایِ رأی خواهند فرستاد تا «آبرویِ نظام» را حفظ کنند و فکر میکنم که برخلافِ برآوردهایِ دیگران که میگویند مشارکت بسیار پایین خواهد بود؛ من فکر میکنم که مشارکت شاید در حدّ دوره هایِ قبلی نباشد؛ ولی زیاد هم پایین نخواهد بود. دلیلِ دیگر اینکه زمانی که کسی در «سِیلاب» گیر میکند و راهِ برون رفتی نمی بیند؛ به هر خس و خاشاکی برایِ نجات دِل میبندد.
    از سویِ دیگر؛ قدرتِ «گونیهایِ سیب زمینی» و پخش کردنِ پول و وعده هایِ آنچنانی را فراموش نکنید. فکر میکنم که از زمانِ پخشِ سبدِ غذایی زمانی طولانی نگذشته است (تقریباً ۷ سال). دیدید که مردم چگونه رفتار کردند. اینها همان مردم هستند و بیش از پیش ضعیفتر و به حاشیه رانده تر شده اند و همهٔ درها به رویشان بسته شده است. لذا همهٔ حساب و کتابهایِ آنهایی که «نظر سنجی» میکنند؛ به خاطرِ عدمِ قراردادنِ این «فاکتورهایِ بسیار مؤثر»؛ غلط از آب در خواهد آمد.
    اینجا ایران است. کشوری با فرهنگِ سیاسیِ عقبمانده؛ با مردمانی «هُرهُری» مسلک و سراسر سرگردان در بیراهه ها.

    پاسخحذف
  29. سلام
    چرا با اینکه ترامپ دهها بار اذعان کرد به آزمایشگاهی بودن ویروس کرونا کسی پیگیر نشد و رسانه ها به استهزا گرفتند ولی حالا mi6 وcia اعلام کردند عمدی بود ؟!

    پاسخحذف
  30. سلام
    دعواهایِ حزبی در «دموکراسیِ احزاب» میتواند همه چیز را به گند بکشد. این مورد نیز یکی از آنها بود. واقعیّتها را برایِ مقاصد انتخاباتی میتوانند انکار کنند و یا بسیاری مطالبِ غیرِ واقعی را بنامِ واقعیّت به ذهنها تزریق کنند (شانتاژ و پروپاگاندا).
    منافعِ استراتژیکِ گلوبالیستهایِ غرب توسّط چین در حالِ به خطر افتادن است. لذا همان چیزی را که انکار میکردند و ترامپ را در همان رابطه به نژادپرستی متّهم میکردند؛ اکنون انکار نمیکنند و میخواهند به شیوهٔ خود حلّ و فصل کنند.

    پاسخحذف
  31. آقایِ اولیانُف از «کُس شعر پراکنی» عقب نشینی کرد.
    روسها همینطوری هستند... تغییر نمیکنند...
    دروغ پراکنی در مغزِ استخوانشان لانه کرده است...

    https://tinyurl.com/24tp8xa7

    پاسخحذف
  32. آغازِ استراتژیِ «حملهٔ گستردهٔ نژادی» با تصویبِ قوانینِ جدیدِ جمعیّتی:

    https://tinyurl.com/tre6dee9

    کشورهایِ آفریقایی و آمریکایِ لاتین و بویژه ایران؛ اهدافِ تعیین شده برایِ «حملهٔ نژادی» از طرفِ چین هستند.
    در حالی که هنوز «حملهٔ گسترده» آغاز نشده است؛ در روندِ امضایِ قراردادِ ۲۵ سالهٔ محرمانه با چین؛ «سخنگویِ وزارتِ بهداشت» را با یک «تَشَرِ سفیرِ چین» به مستراح انداختند و چند روزِ پیش نیز یک شهروندِ چینی مجموعه ای از «ویدیوهایِ لذیذ» با شرکتِ «دختران و زنانِ آریایی تبار» را منتشر نموده و گفته است: با ۵۰ دلار میتوانید هر کاری که بخواهید با این «نژادِ پُر افتخارِ کوروشیِ شیعه مسلک» انجام دهید.
    یادتان باشد که چه زمانی هشدار دادم که اینگونه خواهد شد.... آیا یادتان مانده است؟؟ یا اینکه هنوز به «افتخاراتِ بیشتری» نیاز دارید؟؟!! ... «مثلاً زنتان و یا دختر و خواهرتان را در این ویدیوهایِ لذیذ ببینید» تا افتخاراتِتان تکمیل شود؟؟!!!!! (نوشِ جانتان و گوارایِ وجودتان).
    اوباشانی که تقصیرِ «خیانتِ ملّی ۵۷» را به گردنِ پدرانشان می اندازند؛ اکنون خودشان «بی شرف تر» از والدینشان شده اند.
    اوباشانِ «سپاه پاچاهارداران» نیز با آفریدنِ «افتخاراتِ دروغین و پشمکی» که «اورانیوم غنی میکنیم»... «غزّه پُر از موشک است»... در پشتِ پرده خود را به «چین فروخته» و در حالِ «کون دادن» هستند.

    «حکومتِ خالص و مُخلص» که از دِلِ «انتصاب دستمال مستراح رئیسی» بیرون خواهد آمد؛ یک «سفارِشِ چینی» در راستایِ هموار کردنِ راه برایِ پذیرشِ «حملهٔ گستردهٔ نژادِ چینی» است.
    یادتان نگه دارید که «کژدم» چه زمانی اینرا گفت؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در آینده «آتش سوزیها» باید مراکزِ اقتصادیِ چینی را هدف قرار دهند و هر پروژهٔ «چینی» باید با «آتش» غسلِ تعمید داده شود.
      «آتش نشانها» نباید برایِ خاموش کردنِ آتش تلاش کنند؛ بلکه تمامی تلاشِ آنها باید بر این امر متمرکز شود که آتش به مناطقِ مسکونی گسترش نیابد. بلکه این آتش سوزیها به گسترده شدن در تمامی مرکزِ اقتصادیِ موردِ حمله هدایت شده و پایگاههاي «حملهٔ نژادیِ چین» را به خاکستر مبدّل سازند.

      حذف
    2. چند سالِ پیش «دونالد ترامپ» گفت:
      «ما در افغانستان چکار میکنیم؟ آیا باید مدرسه و پُل و جادّه بسازیم تا روزِ بعد منفجر شوند؟»

      یک سال پیش از شکست در انتخابات گفت:

      «... به عنوانِ مثال ... ما داریم در یک منطقه با طالبان جنگ میکنیم... چند کیلومتر آنوَرتَر چینیها در حالِ استخراجِ معادن هستند.... این چه حماقتی است؟.... ما باید از افغانستان خارج شویم.».
      همهٔ دموکراتها وعدهٔ خروج از افغانستان توسّط ترامپ را یک «نمایش انتخاباتی برایِ جلبِ رأی» وانمود کردند. امّا اکنون نه تنها آمریکا؛ بلکه اروپا نیز همگی در حالِ خروج از افغانستان هستند.
      افغانستان دیگر ارزشِ استراتژیک ندارد؛ زیرا «اتّحادِ جماهیرِ شوروی» نیز وجود ندارد و این جنگِ ۲۰ ساله تنها ارمغانش «هزینه هایِ نجومی» برایِ بدست آوردنِ «هیچ» بوده است (هیچِ بسیار گرانبها).
      خروجِ نیروهایِ غربی برای چین و روسیه یک پیغام داشت: «اگر میخواهید افغانستان را غارت کنید... هزینه هایش را نیز خودتان پرداخت کنید».
      اکنون دار و دسته هایِ گلوبالیستهایِ غربی میفهمند که نظریّهٔ «ترامپ» درست بود و اگر قرار است هزینه بپردازند؛ بهتر است که در زمینه هایِ دیگری باشد که منافعِ استراتژیک داشته باشند.

      به نظرِ من اگر «نارندرا مودیِ احمق» به پیمانی استراتژیک با غرب دست نیابد؛ مانندِ «مهاتما گاندیِ احمق» که هندوستان را اوباشانِ انگلیسی بخت؛ اکنون هندوستان را به چینیها خواهد باخت.

      چینیها نیک میدانند که کاربُردِ تسلیحاتِ اتمی همه جا را ویران و غیرِ قابل سکونت خواهد نمود و چین نیز میتواند نه تنها تلفاتِ انسانیِ بسیارِ سنگینی را تحمّل کند؛ بلکه چین نیز به یک بیابانِ غیرِ قابل سکونت تبدیل خواهد شد.
      لذا انتشارِ عمدیِ «ویروسِ طلایی» آغازِ شیوهٔ جدیدی از جنگ برایِ انقراضِ سایر نژادها است تا هر نفری که از نژادهایِ دیگر حذف میشود؛ بوسیلهٔ یک چینی جایگزین گردد.
      روشِ چین برای مبارزه با ازدیادِ جمعیّت در سطحِ بین المللی؛ کشتارِ دیگران و جایگزینی آنها با گونهٔ چینی است.

      حذف
    3. https://tinyurl.com/dwruusk3

      این نوشتار در رادیو فردا بازنشرِ دروغهایِ «غرب پسند» مقاماتِ چینی است تا سیاستِ «۳ فرزندی» را یک حرکتِ «مدبّرانه» از رویِ ناچاری جلوه دهند.
      این در حالی است که حدّ اقل ۴۰٪ جمعیّتِ چین در زیرِ خطّ فقر زندگی میکنند و در صورتِ امکان از پذیرفتنِ هیچ شغلی دریغ نمیکنند.
      شرکتهایِ چینی از کارگران و کارمندان مانندِ دورانِ برده داری استفاده میکنند و عدد ۹۹۶ عددِ بسیار مشهوری در چین است (از ساعتِ ۹ صبح تا ساعتِ ۹ شب به مدّتِ ۶ روز درهفته = ۹۹۶).
      ۱۲ ساعت کار در روز به مدّتِ ۶ روز یعنی ۷۲ ساعت کار در هفته که ۲ برابرِ ساعاتِ کاریِ کارگران در کشورهایِ غربی است و درآمدِ روزانهٔ کارگران معادلِ کمتر از ۲۰ دقیقهٔ کارگران در غرب است.
      حتّی در آمریکا با دستمزدِ ۱۰ دلار در ساعت برایِ یک کارگرِ سادهٔ آمریکایی درآمدی معادلِ ارزش ۱۲ ساعت کارِ سخت و طاقت فرسایِ یک کارگرِ چینی میباشد که هر لحظه تهدید به اخراج و فریاد زدن بر سرِ کارگران یک امرِ نهادینه است.
      زمانی که برایِ دیدنِ «دیوارِ چین» میروید؛ فراموش نکنید که این دیوار یک «گورستان» است و درونِ این دیوار پُر از اجسادِ کارگرانی است که از شدّتِ کار و بیماری و سوء تغذیه فوت کرده و اجسادشان در درونِ دیوار دفن شده است.
      مردمِ چین موجوداتی بسیار سخت کوش و متحمّل هستند. امّا اگر به مقامی بالاتر از کارگر گماشته شوند؛ تبدیل به موجوداتی تند خو و «برده دار» میشوند و کوچکترین سرپیچی را نمیپذیرند و از کارگران تا حدّ خستگیِ مفرط کار میکشند.

      حذف
  33. مردمِ اسرائیل باید خیلی احمق باشند که قدرت را به دستِ مُشتی «کمونیست» بسپارند که فراتر از نوکِ بینی شان را نمیبینند. زیرا ابزارِ اندازه گیری شان «ایدئولوژیک» است. تنها ارمغانِ داشتنِ «ایدئولوژی از گونه هایِ مذهبی و شبهّ مذهبی» تولیدِ «کوته بینی» است.
    «سوسیالیسم نوعی دینِ بی خدا» است که به جز «تنبل و انگل پروری» و «عمومی کردنِ فقر» سودی ندارد.

    پاسخحذف
  34. کژدم در آینده خون های زیادی قراره ریخته بشه ابن تمان چیزی هست که من فهمیدم

    پاسخحذف
  35. https://tinyurl.com/25nbb3mn

    آیا این اتّفاق محصولِ یک نقص فنّی است؟ یا اینکه میتواند تکرار شود؟ اگر در حینِ پرواز و یا عملیّات تکرار شود چه خواهد شد؟
    هم زمانیِ چنین اتّفاقی با خداحافظیِ «یوسی کوهن» و به رویِ کار آمدنِ «دیوید بارنع» و ادّعایِ «نفوذ در قلبِ رژیمِ شیعی».... اندکی مشکوک است و صدورِ بیانیّه هایِ «جویده شده» از طرفِ مسئولینِ پایگاهِ هوایی؛ بر این شکّ و تردید می افزاید.
    پرسش دیگر این است که اگر بتوان سیستمِ «اجکت» را که ظاهراً به دستورِ خلبان عمل میکند را «آلوده» نمود؛ هیچ یک از سیستمهایِ موشکی و هواپیماهایِ نظامی و غیر نظامی و کشتیهاامنیّت ندارند. موشکی که شليک میشود؛ میتواند تغییرِ مسیر داده و به اهدافی دیگر اصابت کند.
    ارتش اسرائیل در جنگِ اخیرِ غزّه از ساکنینِ بخشهایی از آبادی نشینهایِ یهودی خواسته بود که از منطقهٔ خاصّی حد اقل ۴ کیلومتر فاصله بگیرند. زیرا ارتش میخواهد عملیّاتِ «محیّر القول» انجام دهد و صدای انفجارهایِ مهیب و گسترده شنیده خواهند شد. امّا چنین عملیّاتی رُخ نداد.

    راستی اسرائیل چه تعداد «خرگوش» و «کبوتر» در آستین و کلاه دارد که در شرایط مقتضی بیرون خواهند آمد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم جان فکر نمیکنم این یکی کار اسرائیل بوده باشد..من دوران سربازی رو در نیرو هوایی ارتش گذروندم و هر از چندگاهی آنجا اخباری مبنی بر شکست خلبانان ارتش از دشمن فرضی میشنیدیم و این موضوع تازگی ندارد..لازمه که اضافه کنم تیمسار بابایی که یکی از خلبانان ارتش در دوره جنگ عراق بود توسط پدافند نیروهای خودی در حالیکه درحال بازگشت از ماموریت بود کشته شد و این مسائل نشان میدهد که چه نوابغی در ارتش مشغول انجام وظیفه هستند.

      حذف
    2. https://tinyurl.com/44dejkrp

      اگر شما اتوموبیلی فرسوده دارید؛ قرار نیست که این اتوموبیل وقتی که به آن نزدیک شدید به شما «جفتک» بزند.

      دیروز نیرویِ هوایی... امروز نیرویِ دریایی.
      اینکه شما «سرباز» بوده اید و شنیده اید که فلان و بهمان است؛ بر ارزشِ حدس و گمانِ شما نمی افزاید.
      من فکر میکنم که اسرائیل در حالِ فرستادنِ پیام به نیروهایِ نظامی رژیم است که: «نه خودتان و نه هواپیماهایتان و نه کشتی هایتان امنیّت ندارید».
      این پیام همچنین اوباشانِ اطّلاعاتیِ رژیم را به تکاپو انداخته و به ورطهٔ پُر هزینهٔ «شکارِ جاسوس» میکشاند و در مرحلهٔ نهایی یک فرمانده نمیتواند مطمئن باشد که در شرایط جنگی آیا میتواند به «داشته هایِ ظاهری» اطمینان کند؟ یا «نَه»؟
      سخنِ آخر اینکه اسرائیل نه با تبلیغاتِ توخالی؛ بلکه به صورتِ عملی و «مِیدانی» در حالِ تضعیفِ روحیهٔ نیروهایِ نظامیِ رژیم «زینب صیغه ای»ها است.
      کشته شدنِ آن دو خلبان؛ دیگر خلبانان را به ترس و لرز در زمانِ سوار شدن به هواپیما خواهد انداخت.

      حذف
  36. سلام
    هواپیمای f5که متعلق به دهه۱۹۶۰ است قطعا دچارپوسیدگی و ازکار افتادن می شود و نمی توان به اسرائیل نسبت داد. فقط دلیلش این است که کادرتعمیرات هم مثل بقیه مشاغل از میان بسیجی های لاشخور که نه بخاطر اعتقاد بلکه بخاطر رذالت ذاتی خود را به بسبج می چسپانند انتخاب شده اند و در مراحل تعمیر هواپیما ریده اند به سیستم .
    ۲. عملیات محیرالعقول اسرائیل چرا انجام نشد ؟! از پایه دروغ و پروپاگندا بود یا نخواستند دستشان رو شود ؟

    پاسخحذف
  37. سلام
    اینکه عملیّاتِ «محیّر العقول» یک بلوف بوده است و یا اینکه به خاطرِ رو نشدنِ دستِ ارتش اسرائیل انجام نشد؛ نمیتوان نظری داد. امّا با توجّه به وجودِ «بمبهایِ الکترو مغناطیسی»؛ شاید سیستمی شبیهِ آنرا ساخته باشند که فقط بر رویِ زاغه هایِ مهمّات اثر دارد.
    البتّه این یک حدس و گمان است و ارزشِ واقعی ندارد؛ مگر آنکه در آینده ببینیم که از این سیستم در لبنان و یا ایران استفاده کنند.
    اسرائیل برایِ درگیری با رژیمِ ایران به یک جنگِ بسیار کوتاه مدّت نیاز دارد و چنین جنگی فقط با چنین سیستمهایی امکان پذیر است.

    پاسخحذف
  38. انفجار ناو خارک متعلق به ارتش ایران در سواحل ایران و زخمی شدن چند نفر

    پاسخحذف
  39. https://www.google.com/amp/s/farsi.alarabiya.net/amp/iran/2021/06/02/%25D8%25AD%25D8%25B1%25D9%258A%25D9%2582-%25DA%25AF%25D8%25B3%25D8%25AA%25D8%25B1%25D8%25AF%25D9%2587-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D8%25A8%25D8%25B2%25D8%25B1%25DA%25AF%25D8%25AA%25D8%25B1%25DB%258C%25D9%2586-%25D9%2586%25D8%25A7%25D9%2588-%25D9%2584%25D8%25AC%25D8%25B3%25D8%25AA%25DB%258C%25DA%25A9-%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25AA%25D8%25B4-%25D8%25A7%25DB%258C%25D8%25B1%25D8%25A7%25D9%2586

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسرائیل در حالِ گسترشِ عملیاتهایی که در سوریه انجام میدهد به داخلِ ایران است و همانطوریکه مشاهده میکنید؛ ضرباهنگِ این حملات در حالِ تُند شدن است.
      دیروز ۲ خلبان با «جفتک پرانیِ F5» به سقفِ آشیانه خوردند و کشته شدند.
      امروز نیز بزرگترین کشتیِ لُجستیک در آتش میسوزد.

      حذف
    2. ناوِ لُجیستیکی «خارک» شهید شد و به دیارِ باقی شتافت و در چند صدهٔ آینده به «اثرِ باستانی» تبدیل خواهد شد.
      آیا باید منتظرِ خبرِ «نشطِ موادِ رادیو اکتیو» به دلیلِ «ترکیدنِ کپسولِ گاز» و یا «اتّصالِ سیمهایِ برق» در مثلّثِ «اصفهان؛ قُم؛ خراسان» باشیم؟ یا اینکه هنوز برایِ چنین اتّفاقاتی زود است؟

      حذف
    3. ۲ «حلَبیِ جنگی» نیز در راهِ ونزوئلا هستند. احتمالاً دستورِ «آماده باشِ کامل» گرفته اند تا خدایِ نکرده به «مثلّثِ برمودا» (برایِ ملاقاتِ امام زمان)کشانده نشوند و یا در اثرِ «هوایِ توفانی» دچارِ برخوردِ «آذرخش» نشوند.

      حذف
  40. حکومت بی در و پیکر امنیت و اطلاعاتش کجا بود؟

    گمان من این است که نفوز در ارکان امنیتی این کشور مثل اب خوردن است.
    مثه دار قوز اباد و امثالهم. بطور کلی چهل ساله مشغول کاشتن بادند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این اوباشان برایِ مردم و هوادانِ احمقشان میخواهند چنین وانمود کنند که آن جوانِ چینی که «ویدیوهایِ لذیذ» را منتشر کرده و گفته است که با ۵۰ دلار میتوان با زنهایِ ایرانی هر کاری کرد؛ یک «مجرمِ جنسیِ جوان» است. امّا من فکر میکنم که این جوانِ چینی با حکومتِ خودش آشنا است و میداند که اگر بدونِ «دستور از مراکزِ بالا» چنین کاری بکند؛ تکّهٔ بزرگش گوشش خواهد بود. لذا من این ماجرا را «تحقیرِ هدف دار» از طرفِ حزبِ کمونیست چین میدانم تا «حزب اللّهی های کونی» گوشی دستشان بیاید که خیلی چیزهای دیگرِ مستند شده نیز وجود دارند که میتوانند منتشر شوند.

      هیچوقت فراموش نکنید و آویزهٔ گوشتان باشد که:

      «شیعه شرف ندارد»

      حذف
  41. گویا کونِ «انگل حسن نصرالله» نیز روی هوا است. گاهی میگویند «ذات الرّیه» گرفته و «آلرژیِ بهاره» دارد... گاهی میگویند که سرما خورده است. سخن پراکنی هایِ «جویده»؛ نشان از یک مشکلِ بزرگ دارند.
    پرسش این است که آیا پس از «شهادتِ انگلِ ذات الرّیه» که با «ادرارِ شُتُر» تحتِ درمانِ «طبّ اسلامی» است؛ حزب الله لبنان به چه وضعیّتی خواهد افتاد؟
    «غرق شدنِ کشتیِ حزب الله لبنان» در دریایِ مدیترانه باعث خواهد شد که «انگلِ فرزانه» در «چاهِ مستراح» غرق شود.

    پاسخحذف
  42. خبرِ غرقِ کشتیِ نظامیِ رژیمِ شیعی فقط به مدّتی کمتر از ۱ ساعت در صدرِ خبرهای مهمّ قرار گرفت. در منابعِ خبریِ اسرائیلی؛ گویی که هیچ اتّفاقی نیفتاده است.

    پاسخحذف
  43. BBC میگوید:
    پالایشگاهِ«تندگویان» در تهران به خاطرِ «عطسهٔ» یکی از کارگران دچار آتش سوزی شده است.

    https://www.bbc.com/persian/iran-57318168

    پاسخحذف
  44. آتش سوزی پایانه مسافربری مشهد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمالاً یکی از مسافرین در کنارِ مردی که سیگار می کشیده؛ «گوزیده« است و درجهٔ «متان» گوزش به خاطرِ خوردنِ «نخود و لوبیا» بالا بوده است.
      :)

      حذف