۱۴۰۰ بهمن ۲۵, دوشنبه

آتش سوزی در پایگاه نظامیِ سپاه پاچاهارداران کارِ اسرائیل نبوده است.

آتش زدنِ بخشی از پایگاهِ نظامیِ سپاه پاچاهارداران در کرمانشاه؛ یک عملیّاتِ کوچک بود. اسرائیل بر رویِ عملیّاتِ کوچک سرمایه گذاری نمیکند. 

نتیجه اینکه:

این عملیّات از طرفِ نیروهایِ مردمی که برایِ سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعی فعالیّت میکنند انجام گرفته است. هرچند که رادیوهایِ فارسی زبانِ بیگانه میخواهند این عملیّات را در ردیفِ عملیّاتهایِ بزرگِ «مأمورینِ موساد» جلوه دهند.

نتیجهٔ دوّم اینکه: 

«نافرمانیِ مدنیِ فعّال» آغاز شده است و مردم منتظرِ فرامینِ «اپوزیسیونچی هایِ گوز معلّق» نخواهند ماند.

 

کژدم

۲۰۳ نظر:

  1. «شازده شومبولِ شورشی»؛ از سرنگونی سخن میگوید و زَنِ «عقدِ نکاحی»اَش؛ تصاویرِ روسپیهایِ متعلّق به وزارتِ اطّلاعات و سپاه پاچاهاردارن را به بهانهٔ تبریکِ پیروزیِ «فوتبال پرستان» منتشر می سازد:

    https://tinyurl.com/ym55kdtd

    تا جایی که صدایِ «کوچه پس کوچه ها» نیز در می آید و ضمنِ «سفید شویی» از «ملکهٔ علیا» از «شازده شومبولِ شورشی» میخواهد که از این پَس؛ دیگر از این «گُه ها» نخورید. این مسئله نشان داد که «شازده شومبولِ شورشی» حتّی کنترلِ خانهٔ خود را نیز ندارد و «زَنِ عقدِ نکاحی اَش» به رژیمِ شیعی وفادار است.
    آیا میتوان بر رویِ چنین شخصیّتِ «بی شخصیّتی» حساب باز کرد؟ و یا اینکه مردم باید راهِ خود را انتخاب کننذ؟
    سازمانِ مجاهدین نیز که همیشه «سرباز» بوده است؛ (گاهی سربازِ خمینی و گاهی سربازِ صدّام حسین»؛ نمیتواند کاری بکند؛ مگر آنکه پس از آغازِ «عملیّاتهایِ مردمی» با مردم مسابقه بگذارد .... بگذارید مسابقه بگذارند....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با سلام به رهبر کبیر انقلاب و با سلام به سیدالجاکشین شهید کربلا و لعنت به شمر و یزید کون کن های کربلا و سلام به حضرت زهرا فیل کس.


      ای عقرب جرار آیا بیاناتی درباره حمله متهد شیعیان حضرت پوتین که رئیس فعلی نایب امام زمان حضرت آیت الله خامنه ای است نداری؟
      مطلب جدید در بلاگ نمیگذاری؟
      به نظرت اگر جنگ جهانی سوم شود ایران هم از انفجاز بمب اتم مستفیض خواهد شد؟ آیا اربابمان فلسطین بر اسرائیل پیروز خواهد شد؟

      خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نوکر فلسطین محافظت بفرما.

      حذف
    2. خوب کون امام حسین و امام زمان گذاشتیها!
      ما هم منتظر مقاله جدید کژدم هستیم.

      حذف
  2. https://mobile.twitter.com/dr_a_ganji/status/1493140573066350592

    طرفداران پهلوی در سفید شویی شباهت زیادی به این افراد حکومتی دارن.کژدم توجه کردین شاهنشاه همایونی در قبال فساد سپاهی ها خفه خون گرفته؟
    جوابش غیر از اینه که شاهزاده خودش سهمی در این اموال غارت شده داره؟شاهزاده خودش بخشی از پروژه اوباشگران سپاهی برای کسب مشروعیت در جامعه و اجرای طرحهاشون در سطح جامعه هست باور نمی‌کنید صبر کنید.

    پاسخحذف
  3. پس این وسط تکلیف اپوزیسیون در قامت گوز حکومت چی میشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این «کوبه» (اپوزیسیون در قامتِ حکومتی) همچنان به تکرار کوبیده خواهد شد.... تا آنکه «شنیده شود».
      نگرانِ «تکلیفِ خود» باشید. زیرا به صورتی بسیار «طبیعی - مِیدانی» روشن خواهد شد.

      حذف
    2. ما همهٔ شما را اعم از «لچک به سرهایِ مجاهدین» و یا «شازده شومبول پرستان» و «اصلاح طلبان» و همهٔ آنهایی را که در ساختارِ «حکومتِ کثیفِ شیعیِ کنونی» شرکت دارند و یا به نامهایِ «اصلاح طلبان» و «روشنفکرانِ دینی» که میخواهند ریشه هایِ کثیف و متعفّن اسلام را در «آب» نگهدارند را؛ به یکسان «سلّاخی» خواهیم کرد. زیرا همگی تیغه هایِ یک «قیچی» هستند.
      بهتر است حدّ اقلّ با یکدیگر «متّحد» شوید. البتّه اگر این سخن را جدّی میگیرید.
      اگر امروز جدّی نمیگیرید.... فردا بسیار دیر خواهد بود.

      حذف
  4. تکلیف ما روشن کنید شما میخوان با اپوزیسیون در قامت تون پهلوی ها را سرنگون کنید یا حکومت مظفردین شاه قاجار را؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوستِ عزیز
      من (کژدم) با هر آنکه دروغ میگوید؛ سَرِ ستیز دارم.
      حتّی با «یهوه» که به جایِ «۱۲ فرمان»؛ فقط «۱۰ فرمان» فرستاد و «برده داری» و«پایمالیِ زنان» را نه تنها نادیده گرفت؛ بلکه دروازه ای برایِ «پایمالیِ آنها» باز کرد.
      از نظرِ من «بهترین خودکُشی» باید نصیبِ این فریبکاران باشد و اگر شهامتِ آنرا ندارند؛ این وظیفه بر عهدهٔ ماست که آنها را «خودکُشی» کنیم. تا «هارمونی» را به زندگی باز گردانیم.

      https://kajdoum1.blogspot.com/2014/08/blog-post_5.html

      با «کُس کِش بازی» در پشتِ پرده و مزخرفاتِ زیبایِ «هالیوودی» نمیتوان یک «زندگیِ سالم» به ارمغان آورد.

      امیدوارم که «مغزِ خَرَت» این پرسشِ «زنا زاده» را که محصولِ آمیزِشِ «رسیدن به قدرت» با «هر مادر قحبه ای» است. از ذِهنِ کثیفت پاک شود.

      اگر پاک نشد....؛ «ما» پاکش خواهیم کرد.

      حذف
  5. https://tinyurl.com/mwjkpc5v

    این بی شرفها هنوز در «کلیسا» و «مسجد» و «حوزه هایِ تولیدِ انگلهای اسلامی»؛ «روسپی خانهٔ رضوی؛ قّم؛ کربلا؛ نجف» از امنیّت برخوردارند.
    پس از سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعی؛ برایِ نخستین بار در تاریخِ بشریّت؛ این بی شرفها به سلّاخ خانه ها فرستاده خواهند شد. سلّاخ خانه هایی که «اشباح» آنها را اداره خواهند نمود و نَه حکومتِ رسمی.

    پاسخحذف
  6. هرکس در مورد سلاخی اینها تردید کند باید ابندا خودش را حذف کرد

    پاسخحذف
  7. https://tinyurl.com/59wf64tu

    شاید حالا بسیاری از مغزهایِ بسیار کوچک بتوانند بفهمند که چه کسانی فایلِ صوتیِ فسادِ گسترده در سپاه پاچاهارداران را در اختیارِ رادیو فردا قرار داده است؟!!

    چندی پیش نیز وزیرِِ کشورِ دولتِ «امام حسنِ بنفش» (حسام الدّین آشنا) در پاسخ به تهدیدِ «سردار اوباشِ هوا فضایی» (دستور دهندهٔ شلّیک به هواپیمایِ مسافربری) در توئیتر گفته بود که همه چیز ضبط شده و چیزی پاک نشده است.

    https://tinyurl.com/5zz8y442

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باندهایِ گوناگونِ رژیمِ کثیفِ «شیعیانِ شنیعه» به خاطرِ اینکه همگی در «چاهِ مستراحِ اسلامی» زندگی میکنند؛ هیچکدامشان پرونده ای «پاک» ندارند. مگر میتوان در «چاه مستراح» زندگی کرد و «پاک ماند»؟.... اکنون حتّی در این چاه با کمبودِ «مدفوع» مواجه هستند و به «یکدیگر خواری» روی آورده اند.

      حذف
    2. به «گروهبان عزیز جعفری» نگاهی بیندازید که پس از شنیده شدنِ این فایل صوتی توسّط «کُس کِشِ فرزانه» (در همان زمانِ این گفتگوها = چند سال پیش از انتشار در رادیو فردا) به «گروهبان ذلیل جعفری» تبدیل شد و اکنون به مقامِ «سردارِ پاک کردنِ مستراح هایِ پادگانهایِ بسیج» رسیده است.
      همهٔ این «اوباش گروهبان سردارها» باید بفهمند که مقامِ اصلیِ آنها «دستمالِ مستراح» است و تا زمانی «سردار» هستند که «کونِ فرزانه» را لیس بزنند.
      گروهِ کذاییِ موسوم به «عدل علی» نیز متعلّق به یکی از این «کرمهایِ مستراح» هستند و اگر بخواهم صریح تر بگویم؛ متعلّق به باندِ اوباشانِ «شمپانزه نژاد» (عجّ) هستند و با افشاگریهایِ «تیتیش مامانی» (بِگَم بِگَم...؟) در حالِ هشدار دادن به «روسپی زادهٔ فرزانه» هستند؛ تا جایگاهشان را بازپَس بگیرند.
      جایگاهی که پس گرفته نخواهد شد. زیرا آنچه که «از دست برفت» .... برایِ همیشه رفته است.
      نمیتوان «گذشته» را «دوباره آفرید».

      حذف
  8. موجودِ «به حاشیه رانده شده» در عصرِ کنونی فقط یک «Eating Machine» است. مغزش آنچنان کارایی ندارد تا بتواند خود را در «جامعهٔ رو به آینده» جاسازی کُند و فکر میکند که همه میخواهند «نان» را از سرِ سفره اَش بدزدند. نمیتواند بفهمد که تبدیل به «انگشتِ هشتمِ پا» شده است.
    «یوال نواح هراری» به این موجودات نمیگوید که: «دورانِ شما سپری شده است و بهتر است که حذف شوید».
    تعریفِ کُهن از «انسان» و آویختن به «کیرِ موسی»(علیه السّلام) به او اجازه نمیدهد که «فاش گو» باشد.

    https://tinyurl.com/ytwzrszj

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نگفتم؛ «موسی»(علیه السّلام)... بلکه گفتم: «کیرِ موسی» (علیه السّلام) .... فکر میکنم با هم فرقِ زیادی دارند.

      حذف
  9. احتمالِ دیگر اینکه:

    انتشارِ «افشاگری هایِ کذایی» (فساد در سپاه) برایِ ایجادِ «موجهایِ فرعی» است تا مردم نفهمند که «کُس کِشِ فرزانه» در حالِ «کون دادن» است.
    همهٔ این افشاگریها و ماجرایِ «هکر هایِ قلّابی» میتوانند فقط و فقط برای انحرافِ ذهنها از ماجرایِ مذاکراتِ برجامی باشند.

    پاسخحذف
  10. آنگونه که از حرکتهایِ روسیه بر می آید؛ روسها دست به کاری زده اند که نمیتواند با «شکستِ پوتین» پایان پذیرد. آنگونه که «جو بایدنِ خرفت و بی انرژی» حرکت کرده است؛ پُر از سخنانِ توخالی است. «ناتو» نیز پیشتر گفته است که حتّی اگر روسها به «یوکرئین» حمله کنند؛ سربازی برایِ دفاع از «کیِف» نخواهد فرستاد و وعده هایِ نخست وزیر و وزیرِ امورِ خارجهٔ آلمانها نیز توخالی است. زیرا اقتصادِ آلمان آمادهٔ رو دَر رویی با «کمبودِ انرژی» نیست.

    نتیجه اینکه:
    ۱- روسها در مرحلهٔ نخست نقشِ پشتیبانی از ۲ جمهوریِ خود خواندهٔ روس در شرقِ یوکرئین را بازی خواهند کرد و این ۲ جمهوریِ خود خوانده نیز به روسیه خواهند پیوست.
    ۲- روسها سپس از این ۲ پلّه (جمهوریهایِ خود خواندهٔ روسی در یوکرئین) برایِ مذاکراتِ بعدی استفاده خواهند کرد.

    «جو بایدنِ خِرفت و پیرِ دَمِ مرگِ فیزیکی»؛ بازی را از همین اکنون باخته است. به تصاویرِ هالیوودی که چهره ای خشن از یک «موشِ ترسیده» را منتشر میکنند؛ توجّه نکنید. زیرا دورانِ «سیاستهایِ هالیوودی» پایان یافته است. به تصاویرِ هالیوودیِ BBC از موجوداتِ «غزّه نشین» که پُر از رنگهایِ سُرخِ آتشین و دودهایِ سیاه است توجّه کنید و این تصاویر را با زندگیِ روزمرّهٔ این موجوداتِ «اضافی» در ساختارِ اقتصادیِ جهان مقایسه کنید تا تفاوتها را بفهمید.... فکر میکنم که نیازی به «انشتین» بودن ندارد و هر اُلاغی میتواند این فرقهایِ آشکار را ببیند.
    مشکلِ اصلیِ دنیایِ غرب که عمیقاً آغشته به «لیبرالیسمِ لجام گسیخته» است؛ فقط بر رویِ محاسبهٔ «سودِ اقتصادی» بنا شده است (البتّه سودِ کمپانیهایِ چند ملّیتی).

    روسها تلاش خواهند کرد که در این مناقشه به صورتِ مستقیم دخالت نکنند تا بتوانند در «پروپاگانداهایِ بعدی» بر طبلِ «ارادهٔ روسهایِ یوکرئین» بکوبند و نمایی از «استانداردهایِ ۲ گانهٔ غربی» در رابطه با «حقّ تعیینِ سرنوشتِ ملّتها» را به نمایش بگذارند.
    «برخوردِ ۲ گانه» که دنیایِ غرب با آن زندگیِ کثیفش را ادامه میدهد؛ همهٔ عناصرِ دیگرِ «زندگیِ شرافتمندانه» را پایمال کرده و «سود» را جایگزین نموده است و این همان نقطهٔ ضعفِ «موجودیّتی» است که آقایِ پوتین بر آن «انگشتِ فشار» گذاشته است.
    «جو بایدنِ خرفت و در حالِ مرگ»؛ زخمِ عمیقِ شکستِ سنگینی بر چهرهٔ آمریکا به یادگار خواهد گذاشت.
    زمانی که حتّی «جمهوری خواهان» در آمریکا؛ میخواهنداز «رونالد ریگانِ خائن» چهره ای «ناپلئونی» بسازند....
    کارشان تمام است.
    اروپا را نیز بشاشید تویِش بِرَود. زیرا «ضعفِ اصلیِ آنها» در «منابعِ انرژیِ قدرتِ اقتصادی شان» است.

    نتیجهٔ نهایی اینکه:
    روسها با قراردادِ ۲۵ سالهٔ تأمینِ انرژیِ «ژی جین پینگ» نشان دادند که چیزی بیش از «پمپِ بنزین» نیستند و در آینده همهٔ سرزمینهایی را که جمع کرده اند؛ به «ژی جین پینگ» خواهند سپرد. زیرا آقایِ پوتین در حالِ بازی کردنِ نقشِ «نیرویِ نیابتی» برای چین است.
    شوخی و تعارف نیز ندارد؛ روسها حتماً بسیار بهتر از کژدم این مسئله را میدانند. امّا مانندِ «خرسِ قطبی» به خوابِ زمستانیِ «تزاریسم» فرو رفته اند.

    پاسخحذف
  11. پس رسما باید چین رو به عنوان ابر قدرت بعدی معرفی کنیم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بستگی به بازیهایِ بعدیِ دیگران دارد. چین خیلی چیزها برایِ از دست دادن دارد. بویژه اینکه هنوز در آغازِ راه است. اینکه چین دست و پایش را به همه جا دراز میکند؛ نشانهٔ قدرت و پیروزی نیست. بلکه میتواند نه تنها هیچ دستاوردی نداشته باشد؛ بلکه چه بسا مجبور شود تا هزینه هایِ دستها و پاهایِ دراز را نیز بپردازد.

      حذف
    2. زبانِ چینی همچنان یک «زبانِ مُرده» است. «پولِ چینی» یک پولِ بی ارزش است که همیشه از طرفِ حکومت دستکاری میشود.
      اینها نشانهٔ «قدرتِ درونی» نیستند. بلکه نشانهٔ یک «بادکنکِ بزرگ» هستند.
      امّا روسها چنان بیچاره هستند که به «بادکنک» پناه برده اند.

      حذف
  12. درود بر «اشباحِ باهوش».

    https://tinyurl.com/2a4p3f3h

    «نافرمانیِ مدنیِ فعّال».
    هرچه بیشتر بیندیشید؛ راههایِ بسیار بهتری پیدا خواهید کرد.

    حدّ اکثرِ ضربه به رژيمِ شیعی ... با «تلفاتِ صفر».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فازت چیه؟ نافرمانی مدنی؟
      یه سری دزد اومده بودن سراغ تجهیزات که گند زدن. آتیش سوزی‌ها کار اشباحه، این یکی کار یه مشت دزد کوسمغز بود.

      حذف
    2. جنده زادهٔ گرامی
      «دُزدها» آمده بودند که چند«مُهره» بدزدند و «پیچ ها» و «ستونهایِ آهنین» و «لامپها» را جا بگذاراند؟
      چه چیزی را به سرقت بُرده اند؟

      جنده زادهٔ گرامی

      «پِدَرَت» یک «اُلاغ» بود و مادَرِ جنده ات؛ «کیرِ الاغ» را دید.... امّا «کدو» را ندید..... به همین خاطر «تو» در مستراحِ «شیعی» به دنیا آمدی تا برایِ «غارت» و «کشتارِ همسایه اَت» اینچنین سخن بگویی.
      امّا وقت برایِ همهٔ تان هر روز تنگتر میشود.
      آرزو خواهید کرد که «اِی کاش در همان تُخمدانِ گندیدهٔ مادَرانِ جندهٔ تان می ماندید .... و .... هرگز به دنیا نمی آمدید».

      «حکم آوار اوزاخ .... کَردیسی یَخین»

      حذف
    3. https://tinyurl.com/3vr3jbrr

      جنده زادهٔ گرامی

      پلیسِ مربوطهٔ تان نیز میگوید «پیچ» دزدیده اند. مثلِ اینکه فرقِ پیچ و مهره را نمیداند و یا اینکه میخواهد این کار را به «دُزدهایِ پدر سوختهٔ پیچ» که از ترسشان «مُهره دزدیده اند» ارتباط دهد. به سایزِ «مهره» ها نیز نگاهی بیندازید.

      حذف
    4. جنده زادهٔ «زینب صیغه ایِ گرامی»

      باز هم به تصویر نگاهی بینداز.....
      فقط ۴ «مُهره» را باز کرده اند....
      ۵ تیرِ چراغ برق.... هر کدام ۴ «مهره».... میشود: ۲۰« مُهره»....
      آن ۲ نفری نیز که دستگیر شده ان؛ قرمساقهایی مثأه تو هستند که برایِ قدرتمند نشان دادنِ روسپی زاده هایِ اتنظامی؛ «ظاهراً» دستگیر شده و از «دَرِ پُشتی» آزاد میشوند.
      همینطوری فیلم بازی کنید.... تا ببینید که کارتان به کجا خواهد رسید!!!!!؟؟؟؟
      اگر من به جایِ تو بودم به «قطبِ جنوب» فرار میکردم.

      حذف
  13. سلام کژدم عزیز یکی از راحت ترین و بی دردسرترین و کم خطرترین راهها که بیشترین تاثیر و ضربه در ایجاد آنارشی در سیستم های مالی بانکهای رژیم را دارد ریختن چسب 123 در باریکه ورود کارت بانکی دستگاههای خودپرداز بانکهاست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام اندیشهٔ گرامی.

      این تاکتیک را شاید ۱۰ سالِ پیش پیشنهاد کردم. امّا خریداری نداشت.
      شاید با یاد آوریِ شما.... اینبار خریدار پیدا کند.
      تاکتیکِ بسیار مؤثّر و کار آمدی هست.

      سپاس از یاد آوری تان.

      حذف
  14. زمانی که آقایِ پوتین؛ «بحرانِ یوکرئین» را به مرحله ای رسانید که «جو بایدن» را دچارِ «دردِ زایمان» کرد؛ در بخشِ نظرات؛ گفتم که روسها در این مرحله به«۲ منطقهٔ تجزیه طلبِ یوکرئین» چشم دوخته اند و حرکتی بیش از آن نخواهند کرد. «جو بایدنِ دچارِ دردِ زایمان» نیز چراغِ سبز نشان داد.

    امّا پیشبینیِ نهاییِ من این است که روسها همچنان از تجزیهٔ این ۲ منطقه فراتر نخواهند رفت. امّا این بازی؛ «آخرین بازیِ روسی» خواهد بود.

    آقایِ پوتین جانشینی ندارد. همهٔ مَردانش نیز فقط دار و دسته هایِ دُزد و «بله قُربان گو» هستند.
    روسها حتّی با «تحریمهایِ نیم بند» نیز پایانِ تاریخِ «امپراتوریِ پمپِ بنزینِ روسیه» را امضا خواهند کرد.

    بنشینید و ببینید.

    پاسخحذف
  15. کژدم گرامی درود،
    من فکر می‌کنم روس‌ها با این لشکرکشی در پی گرفتن این امتیاز بودند که اوکراین دست‌کم در یکی دو دهه آینده به ناتو نپیوندد. اما چون تیرشان به سنگ خورد و غرب فعلا و ظاهرا حاضر نیست چنین تضمینی بدهد، یک ماجراجویی نظامی در مناطق تجزیه‌طلب آخرین برگ روسیه به حساب خواهد آمد. روس‌ها سناریویی مثل کریمه را برای دو منطقه تجزیه‌طلب دونیسک و لوگانسک در نظر دارند و می‌خواهند از این دو منطقه به عنوان حاشیه امنیتی در برابر ناتو استفاده کنند. بنابراین من هم یک هجوم نظامی گسترده به اوکراین را بعید می‌دانم، چون جنگ همیشه از یک دینامیسم درونی برخوردار است که عواقب آن را محاسبه‌ناپذیر می‌کند. دوم اینکه روس‌ها نمی‌توانند مقاومت نظامی اوکراین را در صورت یک حمله گسترده نادیده بگیرند. ارتش اوکراین از نیروی قابل توجهی برخوردار است. اوکراین خودش جزو بزرگ‌ترین صادرکننده‌های تسلیحات در جهان است. این اواخر در صنعت پهپادسازی پیشرفت‌هایی کرده، با ترکیه عضو ناتو معاملات تسلیحاتی گسترده دارد، به کمک اسرائیل جنگنده‌های میگ خود را که از دوره شوروی باقیمانده مدرنیزه و قابل مانوور کرده، از بریتانیا برای محافظت از آب‌های خود قایق‌های مدرن جنگی گرفته و خلاصه تجهیزات نظامی خود را توسط کشورهای ناتو مدرنیزه و بروز کرده است. نفوذ به عمق خاک اوکراین برای روسیه مثل پا گذاشتن در باتلاق است و تلفات سنگین و هزینه‌های اقتصادی بزرگی به روسیه تحمیل خواهد کرد و می‌تواند به نارضایتی‌های مردم روسیه از سیاست‌های پوتین منجر و برای او خطرناک شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شهاب گرامی درود.
      من فکر میکنم که ماجرا به گذشته ای بسیار دورتر بر می گردد.
      ۱- روسها نخست یوگسلاوی را از دست دادند و تنها تکیه گاهشان فقط «صربستان» است که آنهم در محاصرهٔ کامل قرار دارد.
      ۲- پایگاهشان در عراق و سوریه و لیبی را نیز از دست دادند.
      ۳- حضورِ روسیه در لیبی در حدّ حضورِ سوسکهایِ لیبی است که میتوانند تویِ کفشتان بروند تا زمانِ پوشیدنِ کفش دچارِ ترس شوید و سپس سوسک را در آورده و بکشید. ولی تعدادِ سوسکها کم نیست و آزارشان نیز فقط ایجادِ ترس است و از آن فراتر نمی رود.
      ۴- آقایِ پوتین با الحاقِ بخشی از گرجستان و در نهایت «کریمه» به روسیه ظاهراً قدرت نمایی کرد.
      اکنون میخواهد آن ۲ منطقه را نیز به روسیه ملحقّ کند تا «غیرتِ روسی» را به نمایش بگذارد.
      امّا برایِ الحاقِ این ۲ منطقهٔ روس نشین؛ باید مناطقِ بیشتری را نیز تصرّف کند تا از آنها؛ هم به عنوانِ «منطقهٔ حایل» و همچنین «منطقهٔ قابلِ مذاکره» استفاده کرده تا در نتیجه آن ۲ منطقه را به عنوانِ ۲ منطقهٔ روسی تثبیت نماید. لذا تهاجم باید اهدافِ گسترده تری داشته باشد که البتّه از نظرِ «برآوردهایِ روسی» برایِ اروپا و آمریکا نیز قابل هضم باشد.
      زمانی که کسی به مردی فقیر بگوید که ۱۰۰ هزار دلار بده و گرنه می آییم و زَنَت را میبریم؛ روشن است که مسئله بر سرِ ۱۰۰ هزار دلار نیست؛ بلکه هدفِ اصلی «زن» است. حال اگر چند ۱۰ هزار دلاری نیز به علاوهٔ «زن» بدست آوردند؛ بد نخواهد بود (درخواست و محاسباتِ روسی).
      به همین دلیل من فکر میکنم که این بازی؛ برایِ آقایِ پوتین تا حدّ «سکتهٔ قلبی» و یا «بی آبرویی» و همچنین تضعیفِ اقتصادیِ روسیه آب خواهد خورد.
      من به هیچ وجه فکر نمیکنم که طبقِ مُدلهایِ غربی؛ روسها ۱۰ هزار کُشته و حکومتِ «یوکرئین» ۲۵ هزار کشته خواهند داد. من فکر میکنم که روسها بیش از ۷۰ هزار کشته و زخمی خواهند داد.
      «کیِف» نیز بر طبقِ برآوردهایِ آبدوغ خیاری در ۴۸ ساعت تصّرف نخواهد شد و روسها «سورپرایز» خواهند شد.
      پس از این «سورپرایزِ نظامی» ؛ ماجرا با «سورپرایزهایِ اقتصادی و سیاسی» دنبال خواهند گردید.
      به قولِ شما روسها با غرور و خوشحالی در حالِ رفتن به سویِ یک باتلاق هستند.
      به قولِ «نیچه»:
      قِدّیسی که در دریا به جزیره ای خلوت رسیده بود؛ نمیدانست که بر رویِ یک غولِ دریایی گام نهاده است.

      حذف
  16. هر وقت قیمت نفت به سمت پایین رفتن میره روس ها با براه انداختن توپ و تانک و فشفشفه دوباره قیمت رو به قبل بر میگردانند. حداقل با این نمایش روس ها نا حالا ۱۰۰ ها میلیون درامد کسب کرده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مشکلِ «تئوریهایِ توطئه» همین است که فقط با استفاده از وقایعِ بی ربطِ تاریخی «نَخ» می ریسد و سپس «بلوز» می بافد.
      اکنون روسها در لبهٔ پُشتِ بامِ یک «آسمان خراش» قرار گرفته اند. با این سقوط؛ بسیاری چیزها را از دست خواهند داد. قراردادِ ۲۵ سالهِ تأمینِ انرژی با چین؛ یک اشتباهِ محاسباتی برایِ روسها است. زیرا مشتریانِ اروپاییِ خود را از دست خواهند داد و به همین دلیل اجباراً به «ارزان فروشی» به چین روی خواهند آورد. سپس شاید مجبور شوند قراردادهایِ «فروشِ زمین» با چین را نیز به عنوانِ «دستاوردهایِ بزرگِ ملّی» به مردمِ روسیه قالب کنند (شبیه همین نگاهِ به شرقِ «قرمساقِ فرزانه»). چین نیز منتظرِ همین لحظات در آینده است و چه بسا به همین دلیل از آقایِ پوتین پشتیبانی میکند تا از ارتفاعِ بلندِ آسمان خراش سقوط کند و به گوشتِ چرخ کرده تبدیل شود (با گوشتِ چرخ کرده؛ غذاهایِ زیادی میتوان پُخت).
      اگر نفت گران شود ولی شما نتوانید بفروشید و یا اصلاً نفت نداشته باشید که بفروشید؛ چه فرقی به حالتان خواهد داشت؟ در چنین شرایطی باید هزینه هایِ گزافِ گران شدنِ نفت را بپردازید. آیا «دور زدنِ تحریمها» مجّانی است؟ یا اینکه هزینه هایی بالا دارد که از چشمِ مردم دور نگاهداشته میشوند؟
      اشخاصی مانندِ «مادورو» که بر رویِ دریایی از نفت زندگی میکنند؛ در کجایِ جهان ایستاده اند؟
      روسها با این کشورِ بزرگ و سرشار از منابعِ غنی؛ در کجایِ چهان ایستاده اند؟
      اگر میتوانید؛ حتّی یک «ناخنگیرِ روسی» نشان دهید که در بازارهایِ جهانی حضور دارد.
      روسها میتوانستند به موجودیّتی بسیار بهتر از آنچه که چینیها ساخته اند ارتقأ یابند.
      امّا بارها نشان داده اند که «نمی توانند».

      حذف
    2. اگر میخواهید «Mentality روسی» و «درجهٔ هوشِ ملّیِ روسی» و همچنین «درجهٔ هوشِ رهبرانِ روسیه» را بسنجید؛ به همین بازیهایِ «میزِ کوچک» و «میزِ دراز» که آقای پوتین از آنها در ملاقاتهایش استفاده میکند؛ نگاهی بیندازید تا آنها را بشناسید و برایشان برنامه بریزید.
      کاری که «تائوئیستهایِ چینی» به آن مشغولند.

      حذف
  17. https://tinyurl.com/e7a3fj87
    ورودِ سپاه پاچاهارداران برایِ بدست گرفتنِ وارداتِ دارو و گندم و چاپیدنِ ارزِ ۴۲۰۰ تومانی.
    این جلسهٔ غیرِ علنی؛ به احتمال قوی مواردِ اختصاصِ ارز ۴۲۰۰ تومانی را نیز تغییر داده و همهٔ این دلارها به سپاه پاچاهارداران داده شوند تا هزینه هایِ نجومیِ «مزدورانِ خارجی» در سوریه و یمن و عراق و لبنان را بپوشانند.
    بوی ۷ میلیارد دلاری که قرار است آزاد شود؛ پایِ کفتارانِ سپاه پاچاهارداران را به «طویلهٔ اسلامی» کشانده است تا سهمِ خود را بگیرند.

    پاسخحذف
  18. حال نگاهی دوباره به وضعیّتی که آقایِ پوتین بوجود آورده است؛ نگاهی دوباره بیندازیم:

    ۱- ماجرایِ «نورد استریم ۲» که باعثِ تنش در میانِ آمریکا و اتّحادیه اروپا بود؛ با حرکتِ آقایِ پوتین به نفعِ آمریکا حلّ خواهد شد.
    آمریکا پس از این میتواند محصولاتِ سوختِ فُسیلیِ خود را جایگزینِ «نورد استریم ۲» بکند. لذا روسها باید بدانند که البتّه میدانند؛ دیگر «پمپِ بنزینِ اروپا» نخواهند بود. هر چند که «آلمانها» در این رابطه «لابیگری» بکنند.
    ۲- بستنِ قراردادِ نفتی با چین؛ فروشِ نفتِ رژیمِ شیعی حاکم بر ایران به چین را دچارِ اختلال خواهد کرد.
    ۳- در سوریه روسها رقمی بزرگ نیستند. زیرا اگر بودند؛ میتوانستند بخشِ بسیار کوچکتری از همین نیرویی را که در مرزهایِ غربیِ خود سازمان داده اند را به سوریه و لیبی اختصاص دهند. امّا به خاطرِ اشتباهِ محاسباتیِ استراتژیک در مقایسه با استراتژیِ «حرکت به غرب» که همین اکنون جریان دارد؛ به اوباشانِ شیعی مسلک اجازهٔ پا گرفتن در سوریه را نمیدادند. و یا در «لیبی» نقشی بالاتر از «مورچه» بازی میکردند.
    لذا روسها با دستِ خالی و با «بلوفهایِ خطرناک» (مانورِ بمبهایِ هسته ای) بازی میکنند.
    این استراتژیِ روسی؛ مرا به یادِ «آدولف هیتلر» می اندازد که برایِ تولیدِ جنگ افزار؛ از مردم خواست تا «کاسه و ملاقه و دیگها و کارد و چنگالهایِ فلزّی» را به «رایش سوّم» هدیه کنند تا بتواند تسلیحات تولید کند.
    شکستِ رایشِ سوّم از همین «نقطهٔ عطف» آغاز شد.

    مرگِ «پوتینیسم» نیز دقیقاً از همین نقطه آغاز خواهد شد.
    شاید همین حرکت به مرگِ فیزیکیِ آقایِ پوتین نیز بینجامد و ژنرالهایِ روسی که همین اکنون «بله قربان گو» هستند؛ برایِ نجاتِ روسیه آقایِ «پوتین» را «کورونا کُش» کنند.
    آدمها به دلایلِ زیادی می میرند. تا ببینیم که آقایِ پوتین به چه دلیلی خواهد مُرد.

    پاسخحذف
  19. https://mobile.twitter.com/chawshin_83/status/1495326527348690949

    کژدم این حرکت ها نتیجه تصفیه درونی هستن یا اشباح؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نمیتوان گفت که کارِ چه کسانی بوده است؟ زیرا معلوم نیست که «این جَسَد» با کدامیِک از باندهاي رژیم «تانگو» میرقصیده است. امّا «کارِ نیکو کردن از پُر کردن است». هر چه بیشتر کشته شوند؛ به نفعِ ایران است.

      حذف
    2. در تمامیِ ۴۳ سالِ گذشته کارتان این بوده است که بگویید:

      - در سالِ ۶۷ قتل عام کردند
      - چند نفر دستگیر شدند و چند نفر به مرخصی رفتند.
      - ۵ کولبر ... ۳ کولبر .... کشته شدند
      - ۱۵۰۰ نفر قتل عام شدند .....
      - ۱۰ هزار نفر به طورِ فلّه ای دستگیر شدند.....

      اکنون باید درس گرفته باشید که همهٔ ای خبرها؛ خبرهایِ «از دست دادنها» بوده اند.

      بعد از این؛ خبرها باید اینگونه باشند:

      - ۱۰ پاچاهاردار به درّه سقوط کردند.
      - ۳ انگلِ صفوی شکمهایشان با دشنه دریده شد.
      - ۵ بسیجی در یک حادثه به دَرَک واصل شدند.
      - اتوموبیلهایِ لامبورگینی در وسط خیابان به آتش کشیده شدند.
      - پارتیهایِ بچّه پولدارها (آقا زاده ها) موردِ حمله قرار گرفت و تعدادی از آنها «داغِ دِلِ پدرها و مادرهایِ روسپی زادهٔ شان» شدند.
      - پالایشگاه آبادان در آتش سوخت ......
      - بازار تهران آتش گرفت....
      - بُرج میلاد به خاطرِ ترکیدنِ کپسولِ گازِ پیک نیکی ... فرو ریخت.

      تا زمانی که چنین خبرهایی تولید نکنید؛ آش همین آش و کاسه همین کاسه خواهد بود.
      - ......

      حذف
    3. تا زمانی که چنین خبرهایی تولید نکنید؛ اروپا و آمریکا و اسرائیل و کشورهایِ همسایه با شما «فوتبال» بازی خواهند کرد.
      «توپ فوتبال» وظیفه اش فقط «لَگد خوردن» است و ارزشی بیش از این ندارد.

      حذف
  20. «پیرِ خِرفت» به خود ریده است و میخواهد با «افعی» ملاقات کُنَد.

    https://tinyurl.com/tarj9kdx

    «جو بایدنِ پیرِ خرفت»؛ بزرگترین لکّهٔ ننگ بر پیشانی آمریکا است.
    - نمیداند که چه میگوید؟
    - نمیتواند تصمیم بگیرد.
    - عروسکِ خیمه شب بازی که فقط برایِ «مال اندوزی» برایِ «پسرِ معتادش» تلاش میکند.
    «جو بایدن» بزرگترین لکّهٔ ننگ بر پیشانیِ آمریکا است. لکّهٔ ننگی بسیار بزرگتر از «جیمی کارتر» و «اوباما».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم آینده رو باید در چین دنبال کنین آمریکا یه سرزمین بردگان تبدیل شده

      حذف
    2. به رویِ چشم. از همین حالا تمریناتم را شروع میکنم.

      حذف
  21. امشب احتمالا روسیه به اکراین حمله بکنه

    پاسخحذف
  22. پروژهٔ حمله به «چاه مستراحِ جمکران» برایِ به هیجان در آوردنِ «اُلاغهایِ شیعه مسلکِ منتظر» شکست خورد.

    https://tinyurl.com/yck75dh4

    این شامورتی بازی را کسی نخرید. امّا «کوچه پس کوچه ها» نه تنها مشتریِ آن شد؛ بلکه به آن بال و پر داد.

    https://tinyurl.com/2p82ptv5

    پرسش این است که چرا باید فریبِ این شامورتی بازی که ریشه در «روسپی خانهٔ قُم» دارد را باور کرد؟
    مگر دچارِ بیماریِ حافظهٔ «ماهیِ طلایی» شده اید؟
    آیا یادتان رفته است که کفشِ ورزشیِ «آدیداس» را ناشیانه کُپی کرده و در زیر کفش «محمدّاً رسول الله» نقش کردند و گفتند که این «نمونهٔ تهاجمِ فرهنگی» است؟
    اگر به یاد نمی آورید از «طبرزدیِ دانشِ کُس کشی آموخته» بپرسید... او حتماً به یاد دارد.
    چرا به خاطرِ حماقتهایتان از چپ و راست میخورید؟

    «توپِ فوتبال» یعنی همین.
    آیا این «روزنامه نگاری» و «تحلیل» است؟
    راستی آن راننده چند لیتر بنزین خورده بود که در حالتِ عادی نبود؟
    چند لیتر «بنزینِ اضافه» به همراه داشت تا سنگفرشها را به آتش بکشد؟
    به «کوچه پس کوچه هایِ حماقتهایِ شرم آور» نروید.

    پاسخحذف
  23. کژدم اکراین برای روسیه داره تبدیل میشه به افغانستان برا شوروی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم که بارِ دیگر دیدید که پیش بینیِ کژدم درست از آب در آمد.
      روسها به دنبالِ آن ۲ شهر و روستاهایِ اطرافش بودند.....بچّه مزلّفِ پاریسی (ماکرون) نقش «قرمساق» را بازی کرد.... «آلمانها» پُشتِ پرده «کون» دادند (کرمهایِ درونِ درخت)..... «جو بایدنِ خرفت» نیز به «چراغِ سبزی» که داده بود رسید.مگر «جو بایدن» نگفته بود که:اگر حمله کوچک باشد.... عکس العملِ غرب نیز خفیف خواهد بود.
      نترسید.... اگر «عمر البشیر» که تحتِ پیگردِ ظاهریِ دادگاهِ لاهه بود؛ سالیانِ دراز توانست شَقّ شَقّ را برود....
      «پوتین» میتواند بسیار بیشتر از «عمر البشیر» شقّ شقّ را برود.
      رویِ سخنانِ قرمساقهایِ اروپایی و جو بایدنِ دیّوس در رابطه با «تحریمها» نیز زیاد به مغزتان فشار نیاورید. همه چیز پشتِ پرده حلّ میشود.
      مگر مثال نزدم که «بلندیهایِ جولان» ۷۰ سال است که در دستِ اسرائیل است و چه فرقی میکند که به رسمیّت شناخته شود و یا نشود؟
      نخود نخود .... هر کِه رَوَد خانهٔ خود.

      حذف
    2. به احتمالِ زیاد در پشتِ پرده؛ بر علیه رژیمِ شیعی نیز معامله هایی در رابطه با اسرائیل انجام گرفته است که در آینده شاهدِ تحوّلاتی خواهیم بود. امّا همهٔ اینها برایِ «دردهایِ روزانهٔ» ساکنان ایران مرحمی نخواهند شد. آن ۷ میلیارد دلارِ کذایی نیز در همان جلسهٔ محرمانهٔ کذاییِ چند روزِ پیش؛.... بینِ «چاهِ مستراحها» تقسیم شده است.
      حتّی اگر آن ۷ میلیارد دلار را بینِ ۱۰۰ میلیون نفر تقسیم کنند؛ به هر نفری ۷۰ دلار میرسد.

      حذف
  24. https://www.radiofarda.com/a/iran-qatar-sign-bilateral-cooperation-deals-as-raisi-eyes-improved-gulf-ties/31714623.html

    کژدم ظاهرا گلوبالیستا خوب دارن به آقای رئیسی ناهار میدن.به نظر من توافق با رژیم باعث شکل گیری جریان های بسیار خطرناک تر از قبل میشه چون عملا مردم رو نه به امید آینده ی بهتر(رفع تحریم ها) بلکه برای انتقام و خشم و خشونت تجمع یافته نسبت به حاکمیت به خیابون میکشونه.منظورم اینه برای کشتار و قتل به خیابون میان نه فرستادن فیلم برای رسانه ها.اگر اسرائیل و اعراب شهامت تصمیم های بزرگ رو داشتن الان بهترین زمان برای تخریب ساختار های حاکمیت و وارد کردن هزینه های سنگین اقتصادی و نظامی به کشور هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «گلوبالیسم» به آن مفهومی که در دورهٔ پیش از ترامپ و در دورانِ او وجود داشت؛ دیگر وجود ندارد.... ترامپ بخشِ بزرگی از ایده هایشان را به مستراح ریخت.

      حذف
  25. https://tinyurl.com/2p846hap

    ۴۳ سالِ پیش نیز همین شد. دولتِ وقتِ اسرائیل نه تنها با به رویِ کار آمدنِ رژیمِ شیعی موافقت کرد... بلکه از لبنان نیز عقب نشینی نمود. زیرا یک «حلوایِ الهی» به دامانش افتاده بود. این «حلوایِ مقدّس»؛ «کفتارهایِ شیعه مسلک» بودند که میتوانستند «کفتارهایِ سُنّی مسلک» را «تحریک» کنند. نتیجه چه شد؟
    ۱- حاجی پادشاهِ «کمر بسته» سقوط کرد.
    ۲- اتّحادِ جماهیرِ شوروی؛ ساقط شد و ایران نه تنها شانسِ بازگردانیدنِ «سرزمینهایِ از دست رفته» را به طورِ کامل از دست داد؛ بلکه سهمیهٔ دریایِ خزر نیز توسّطِ «شیعیانِ قرمساق» به روسها «حاتم بخشی» شد.
    «علی مطهّری» میگوید که آذربایجان میخواست به ایران بپیوندد. امّا «خمینیِ کُس کِش» و «احمد خمینیِ تریاکی» که کیر لیسِ روسها بودند مخالفت کردند.
    حال پس از ۴۳ سال «خریّتِ ملّی» و «خیانتِ ملّی» باید فهمیده باشید که معنیِ «دینِ ما عینِ سیاستِ ماست و سیاستِ ما عینِ دیانتِ ماست» چیست؟!!!

    پاسخحذف
  26. نتیجهٔ بازیِ «روسیه یوکرئین»:

    ۵۰ بر صفر به نفعِ «چین».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با این سقوط بازارهای مالی چین بزودی روسیه رو تصاحب میکنه.کاهش ارزش بیتکوین و همزمان با اون افزایش قیمت طلا(سرمایه گذاری سنگین چینی ها) هم نشانه هایی از بازی‌های آینده چینه.چین بزودی یکی یکی همه ی کشورهای ورشکسته رو تصاحب میکنه و حکومت های دست نشانده جایگزین میشن.

      حذف
  27. دیشب یک راس بسیجی توسط قهرمانان وطن به گای سگ رفت. لجنی به اسم دریسی در ماهشهر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با یک گُل بهار نمیشود. امّا یک «گُل» بهتر از «هیچ گُل» است.

      حذف
  28. https://mobile.twitter.com/realDailyWire/status/1496708351815675906

    پاسخحذف
  29. https://mobile.twitter.com/ChristopherJM/status/1496989555739746304

    پاسخحذف
  30. اینکه پادشاهان پهلوی به دلیل اعتقادات مذهبی‌شان به زیارت می‌رفتند و یا حتا سخنانی می‌گفتند که نشانگر عقاید مذهبی و یا خرافی آنها بود امریست هم شخصی و هم معمولی و رایج! همین امروز سران کشورهای غربی به زیارت و دستبوس پاپ می‌روند! حتا کمونیست‌ها و سوسیالیست‌ها و شخصیت‌هایی که باور دینی ندارند نیز در یادبودهایی که در کلیساها برگزار می‌شود، حضور می‌یابند و به سخنرانی مقامات کلیسا گوش می‌دهند و با آوازهای مذهبی همراهی می‌کنند و کسی به آنها ایرادی نمی‌گیرد!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوستِ عزیز. نظرتان را منتشر کردم؛ زیرا با نظراتِ من (کژدم) آشنا نیستید.
      من (کژدم) حدس نمی زنم؛ بلکه «میدانم» که موجوداتِ مذهبی؛ خِرِفت ترین و «گناهکار ترینهاو کثیفترین موجودات هستند»؛ اگر به دنبالِ «مؤمنین» میگردید؛ دنبالِ کسانی بگردید که حتّی با مادرشان نیز همخوابگی کرده و یا در آرزویش سوخته اند و فقط به دنبالِ «بخشایش» هستند؛ تا در آن دنیایِ خیالیِ پس از مرگ نیز «کارتُن خواب» نشوند و از «شومبولِ مبارکشان» با گاییدنِ «حوریها» لذّت ببرند.
      امّا اینکه «بی دینها» حتماً آدمهایِ خوبی باید باشند نیز؛ یک «بَر آوردِ احمقانه» است. به همین دلیل از عقیدهٔ آنهایی که از «غیرِ مذهبی» کردنِ مردم برایِ «تولیدِ آگاهی و شرافت» دفاع میکنند نیز بیزارم.

      حذف
    2. «حاجی پادشاهِ تهران مِهر»؛ محصولِ دورانِ پس از «مشروطیّت» بود. افکارش نیز پّر از «ترس آلودگی» و «داییجان ناپلئونی» بود. به همین خاطر «سیّدهٔ ششگلانی» را تویِ پاچه اَش کردند.... به همین خاطر نیز «متمّم قانونِ اساسی» را تویِ «کونِ مبارکش» کردند.... به همین خاطر نیز هرگز رویِ «پدر» را پس از تبعید ندید؛ به همین خاطر نیز ۲ بار از ایران فرار کرد.(یکبار قبل از ۲۸ مردار و بارِ دیگر در سالِ ۵۷).
      اینکه ایشان به «حَجّ» رفتند نیز؛ تحتِ سایهٔ «کیرلیسیِ آخوندها» بود. ایشان آنقدر احمق بودند که فکر میکردند که با ساخت و پاخت با «انگلهایِ صفوی» میتوانند کارها را به پیش ببرند. امّا آن «لایهٔ اصلی» که او را هدایت میکرد؛ فقط «ترس» و «زبونی» بود.
      او در انتهایِ راه حتّی به عنوانِ یک «شیعه مسلک» به دنبالِ «شهادت» نبود؛ بلکه به دنبالِ «بیمارستان» بود.
      نمیگویم که «کارهایِ خوبی» نکرد؛ امّا کارهایِ «زِشتِ او» همه چیز را به باد داد.

      حذف
    3. من (کژدم) حتّی با «ایمان به اسلام و تشیّع» هیچ مخالفتی ندارم. بلکه معتقدم که مسلمانان و شیعیان را که برایِ رفتن به «بهشت» تلاش میکنند؛ باید کمک کرد و بهترین راه؛ همانگونه که خودشان به آن اعتقاد دارند؛ «شهادت» است.
      چرا نباید آنها را به «شهادت» نرسانیم تا به بهشت نروند؟ چرا باید خانواده هایشان را نیز به «شهادت» نرسانیم تا در بهشت احساسِ تنهایی نکنند؟
      من فکر میکنم که اگر آنها و خانواده هایشان را به شهادت نرسانیم؛ مخالفِ «حقوقِ بشر» است.
      به پا خیزید و به آنها کمک کنید تا به «بهشت» بروند.

      حذف
  31. آنهایی که دِلهایشان در گرو «دادگاهایِ اروپایی» است و خودشان بانیِ هیچ حرکتی نیستند؛ میتوانند از :«پایانِ کارِ آمریکایی - اروپایی» در رابطه با «یوکرئین» درس بگیرند.

    https://tinyurl.com/yckkt92e

    آمریکاییها و اروپاییها مانندِ شطرنج بازانی هستند که سربازانشان چنان در سطح صفحه پراکنده شده اند که جلو حرکتِ مهره هایِ دفاعی و تهاهجمی اصلیِ خودشان را مسدود کرده اند.
    به خوبی میبینید که حتّی در اِعمالِ تحریمها نیز ناتوانند.
    «جو بایدنِ خرفت» و «ماکارونیِ فرانسوی» و «آلمانیهایِ دلّال»؛ هیچکدامشان لیاقتِ نامیده شدن به عنوانِ «رهبر» را ندارند. همهٔ اینها نتیجهٔ «لیبرالیسمِ لجام گسیخته» است. زیرا همهٔ کمپانیها فقط به «پولِ روزمرّه» فکر میکنند و هیچگونه اندیشهٔ دیگری ندارند. میگویند که مالیات میدهیم و «دولت» و «ارتش» داریم. در حالی که هم دولتهایشان و هم ارتشهایشان را «کارمندان» تشکیل میدهند که فقط دقیقه ها را میشمارند تا وقتِ کاری تمام شده و به خانه بروند.
    گُنده گوزیِ «جو بایدنِ خرفت» را در رابطه با «تحریمِ پوتین» شنیدید؛ اکنون حتّی در رابطه با تحریمِ افرادِ دستِ چندم نیز دستهایش می لرزد. زیرا نوکرِ «کمپانیها» است و این کمپانیها هستند که با محاسبهٔ سود و زیانِ دلاریِ روزمرّه به او دستور میدهند چکار باید بکند و یا نکند!! نامِ «رئیس جمهور» نیز فقط یک «عنوانِ یَدَکی» است که واقعیّت ندارد.
    این اوباشانی که چشمهایِ «گدا صفتشان» فقط به دستهای این موجوداتِ بی هویّت دوخته شده است؛ باید از ماجرایِ «یوکرئین» درس بگیرند.
    فکر نکنید که اگر «ترامپ» بود؛ قضیّه فرق میکرد. ترامپ نیز در ماههایِ آخر فقط از مذاکره و معامله با رژیمِ شیعی سخن میگفت. برایِ اینکه میدانست که ساکنینِ ایران موجوداتی «بی هویّت» هستند و تشتّطی که دیده میشود از همین «بی هویّتی» بر میخیزد.
    به همین «شفتالو بنت» نگاهی بیندازید که فقط به خاطرِ «نوکر صفتی» و «اطاعت از بایدن» است که بر رویِ آن صندلی نشسته است و البتّه نشانگرِ یک مسئيلهٔ مهمّ تر نیز هست و آن اینکه: یهودیهایِ اسرائیل نیز «بی هویّت» شده اند.
    زمانی که «نوعِ رابطهٔ جنسی» را برایِ رأی گرفتن؛ تبدیل به «جنبش» میکنند و برایش «پرچمِ رنگین کمان» می دوزند؛ نتیجه اش همینی میشود که میبینید.
    اکنون چشمهایِ موجوداتِ احمق که هنوز در خواب و خیال زندگی میکنند به اروپا و آمریکا دوخته شده است تا ببینند که این جکومتهایِ اوباشان؛ به چه شیوه ای در کنارِ «مردمِ یوکرئین» خواهند ایستاد؟
    کارِ سازمانِ نظامیِ «ناتو» از وظایفِ یک «سازمانِ نظامی» به پخشِ «چادر» و «پَتو» و «چسبِ زخم» و لوازمِ «پانسمان» عدول کرده است (وظایفِ صلیب سرخ).
    این اوباشان ماجرایِ خفّت بارِ تسلیم شدن به چند آخوندِ شپشویِ افغانستانی (طالبان) را نیز همین چند ماهِ پیش در جیبشان گذاشتند. زمانی که در افغانستان نیز بودند؛ سربازان و افسرانشان نیز بیشتر به قاچاق موادّ مخدّر مشغول بودند تا مبارزه با طالبان.
    فکر میکنید که این اوباشان در دفاع از «تایوان» چکار خواهند کرد؟
    از من می پرسید؟... همین کاری که در «یوکرئین» میکنند.... شاید بسیار کمتر.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نتیجه اینکه:
      به این اوباشان دِل نبندید. زیرا ارزشِ شما برایِ آنها بیشتر از ارزشِ «توپِ فوتبال» نیست که وظیفه اش فقط «لگد خوردن» است.
      به همین اسرائیل نگاه کنید که ظاهراً «عزیز دُردانه» است و ببینید که برایشان شلوارِ گشادی به عنوانِ «دولتِ شُتر گاو پلنگ» دوختند که به تنشان گریه میکند.
      به «دودِرته» (رئیس جمهورِ فیلیپین) نگاهی بیندازید که زمانی «شهردار» بود و آن شهر را از وجودِ اوباشان پاک کرد. امّا از فرطِ بدشانسی در کشوری فقیر با آلودگیهایِ گسترده و عمیق به فساد به دنیا آمد. تا همین چند سالِ پیش هر هفته از بی شرافتیهایِ اسلامگرایانِ «میندانائو» خبری پخش می شد. اکنون خایه هایشان کشیده شده است. فسادِ اداری و جنایتها با اینکه حتّی به نیمهٔ راهِ پایان نرسیده است؛ امّا به شدّت فروکش کرده است. او یک رهبرِ خوب است. امّا در کشوری بسیار فقیر و پُر جمعیّت و «فراموش شده». این شخص «اصالت» دارد. سرش را پایین نگهداشته و کارِ خودش را میکند. اگر ۱۰ سال زودتر به حکومت میرسید؛ میتوانست بهتر از این بدرخشد.

      حذف
  32. https://tinyurl.com/ykpzd4h7

    این حرکت؛ یک حرکتِ «انتقامی- سیاسی» است و اصالت دارد. اگر گسترش پیدا کند؛ مشکلِ بسیاز بزرگی برایِ «اوباشانِ شیعه مسلکِ حاکم» خواهد شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این حرکت باید به سویِ آتش زدنِ کاخهایِ بالایِ شهر کشانیده شود که متعلّق به خائنینِ رانت خوار و توله هایشان هستند.

      حذف
  33. تلاش پوتین برایِ کم رنگ کردنِ تحریمها؛ به قصدِ تحمّلِ کمترین آسیبهایِ اقتصادی به اقتصادِ نحیفِ روسیه.

    https://tinyurl.com/ywfevpx7

    از سویِ دیگر؛ نا امیدیِ دولتِ «یوکرئین» از «دلّالانِ حاکم بر اروپا» و «جو بایدنِ خِرِفت».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اشکال نداره کژدم اروپای پیر و خسته هم چوبش می خوره امروز روسیه سوئد و فنلاند رو تهدید کرد حق پیوستن به ناتو رو ندارن

      حذف
  34. راستی.... این روزها به «کوچه پس کوچه ها» سری بزنید تا ببینید که چه مزخرفاتی منتشر میکنند و چه تعدادی برایشان نوشابه و کیک تعارف میکنند.

    پاسخحذف
  35. پوتین سوئد و فنلاند را نیز تهدید کرد....
    یک بی آبروییِ کامل برایِ «ناتو» و «جو بایدنِ خرفت».
    «جو بایدنِ خرفت» را به کمکِ «دوپینگ» در انظارِ عمومی ظاهر میکنند.
    خاک بر سرِ «اسرائیلیهایی» که به «شفتالو بنت» رأی دادند.
    یهودیها خود را «قومِ برگزیده» (نمونه) می انگارند که باید «نَمکِ جهان» باشند..... وای به روزی که «بِگندد نمک».
    «منشه امیرِ ماله کِشِ اعظم» هنوز هم شرم نمیکند که اینهمه «کُس شعر» میبافد و انتظار دارد که مزخرفاتش را باور کنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه میگویم به دموکراسیِ حزبی اعتقادی ندارم؛ به لیبرالیسمِ افسار گسیختهٔ خائن؛ اعتقادی ندارم؛ .... نتیجهٔ سالیانِ درازی از مطالعهٔ رفتارهایِ این بی شرفها است.
      ترامپ سوشال مدیایِ خود را براه انداخت و همان روزِ نخست ۱۷۰ هزار خاک بر سرِ آمریکایی اپلیکیشن او را داونلود کردند و چه بسا میلیونها خاک بر سرِ سرگردانِ دیگر نیز در صف هستند. آن دیگریها نیز همچنان به موجودِ مفلوکی مانندِ «جو بایدنِ خرفتِ دوپینگی» چسبیده اند.
      سالهایِ دوری پیش از این دوست عزیزی گفت: «تو به همه چیز میخندی..... یعنی همه چیز مسخره است؟»
      گفتم: آره.... همه چیز مسخره است.

      حذف
    2. ترامپ مرد عمل بود و با تاریکی ها مبارزه می‌کرد.جنباعالی خودتون چه کار غیر مسخره ای تو زندگیتون کردین که کارهای بقیه رو مسخره خطاب میکنید؟با چارتا نوشته و نظر های تائوییستی فکر میکنید تغییری تو اتفاقات بوجود میاره؟

      حذف
  36. بنظر من روسیه چون در جنگ های زیادی حضور داشته غرب به خوبی با قدرت نظامیش آشناست که این باعث میشه تبدیل به یک دشمن قابل مهار و دوست داشتنی بشه، چین ولی ی چیز دیگه ست، در این چند دهه هیچ جا وارد جنگ نشده و به همین خاطر هیچ کس براورد دقیقی از قدرت و ساختار نیروی نظامیش نداره که این خیلی خطرناکه، ترامپ هم احتمالا میخواست پوتین رو متقاعد کنه که رو در روی چین قرار بگیره ولی موفق به این کار نشد. و اینکه پوتین هم اونقدر احمق نیست که به همین راحتی نقش جاده صاف کن برای چین رو بازی کنه و ممکنه در آینده حرکت های جدیدی بزنه و چین رو به عقب برونه، چون کاملا مشخصه که چین خطر خیلی خیلی بزرگتریه برای روسیه تا کشورهای غربی.

    پاسخحذف
  37. شما ادرس عوضی میدهی مردم باید به پایگاه های رژیم حمله کنند زیرا رژیم به یک حرج و مرج جهانی نیاز دارد که بمب اتمی را روی نمایی کند شما مردم را به جنگ هم میفرستید

    پاسخحذف
  38. This is the guy that Trump tried to bribe into blackmailing Biden and Putin tried to bully into giving up his country. He was a comedian who became a leader in an age where leaders everywhere became clowns. What a fucking champion,,,, Zelenskiy is My leader

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. If you are just posting your thoughts ...It is Okay, But if you are reading the articles or posts trough Google Translator, you will get every thing wrong. Google Translator is totally Absurd. It is very funny.
      By the way.... I understood your point and your courage, But unfortunately your country is compromised by these fucking Western and Eastern Bastard Leaders. They don't care about you and your people, even they don't care about their own citizens. Because they are living in Wonderland of dirty emotions. Humanity And Principles Are just "Empty Words" for them. For these bastard types of people, Humans are classified in 4 categories:
      1- Costumers.
      2- Voters.
      3- Soldiers.
      4- Needies.

      Nothing more.

      حذف
  39. https://tinyurl.com/eazyvn3k

    فاش شدنِ نخستین طلایهٔ فریب خوردنِ اروپا و «جو بایدنِ خرفت» و «پوتین» از «ژی جی پینگ».
    آقایِ پوتین «مثانه اَش» خیلی پُر است و از «شاشیدن به سنگفرش» لذّت میبرد. بزودی خواهد دید که ادرارش به روی لباسِ خودش برگشته است.
    اگر «ژی جی پینگ» استراتژیِ خودش را نداشت و این جنگ به نفعش تمام نمی شد؛ چنین کاری نمیکرد.

    فشارهایِ اقتصادی بر روسیه؛ به معنیِ فشارهایِ اقتصادی بر غرب نیز هست (جنگِ فرسایشیِ اقتصادی).
    چین برندهٔ این جنگ خواهد بود؛ بدونِ اینکه حتّی یک «سِنت» بر رویِ آن سرمایه گذاری کرده باشد. امّا «انرژیِ روسی» را با تخفیف هایِ کلان خواهد خرید.
    شاید اکنون بتوان گفت:

    نتیجهٔ بازیِ «روسیه - یوکرئین - غرب» تا کنون به صورتِ «۶۰ بر صفر» به نفعِ چین است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هیتلر نیز دچارِ همین اشتباهِ محاسباتی کنونیِ پوتین شد. پس از جنگِ جهانیِ اوّل؛ آلمان را ساخت و چند سالِ بعد همه را به ویرانه تبدیل کرد.
      دروغ گفتن به دیگران را میتوان ماستمالی کرد؛ امّا دروغ گفتن به خود ... «دردِ بی درمان» است.

      حذف
  40. حمله مسلحانه به پتروشیمی راه آوران فنون ماهشهر و آتش گرفتن ده ها خودرو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از ماجرایِ «یوکرئین» نان در نمی آید و اساساً به ما مربوط نیست. اگر در این رابطه می نویسم؛ برایِ پُر کردنِ «فضاهایِ خالی» است.
      امّا خبرِ شما؛ خبرِ خوبِ دیگری است. تا باد.... چنین بادا.

      حذف
  41. https://mobile.twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497450853380280320

    کژدم احتمال حمایت دست های پنهان (چین) به اکراین هست؟این حرکت میتونه روسیه رو برا ۲۰ ۳۰ سال آینده تو باتلاق فرو ببره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر نمی کنم. برایِ چین همین اندازه از «گِل آلودی» کفایت میکند. اکنون «ماکارونیِ فرانسوی» برایِ انتخاباتِ آینده میخواهد در شمایلِ «ناپلئون» ظاهر شود. «جو بایدنِ خِرفت» نیز همینطور.... انتخاباتشان نزدیک است و باید جزبِ دموکرات خودش را «قهرمان» جلوه دهد تا گَند کاریهایش را بپوشاند. فکر آمریکایی ها نیز نباشید؛ زیرا بیش از اندازه «بی هویّت» تشریف دارند.
      مسئلهٔ شما باید این باشد که چگونه میتوان از این «خر تو خر» برای سرنگونیِ رژیمِ شیعی استفاده کرد؟! بقیّه را به کارشناسانِ گوز معلّقِ روزنامه ها و تلویزیونهایِ آمریکا و اروپا بسپارید.
      یکی گفت که حملهٔ انتقامی به ساختمانهایِ بسیار لوکس و قصر مانندِ «کشورِ تهران»؛ آدرسِ غلط است. شاید خودش ساکنِ یکی از این «قصرها» است.
      حتّی به آتش کشیدنِ «پارتیهایِ توله پولدارهاي رانت خوار» نیز ایدهٔ بسیار خوب و یا حدّ اقلّ ایدهٔ خوبی باشد.
      این روسپی زاده ها و توله هایشان باید با «آتش» تعمید داده شوند.
      «شرافتِ اجباری» چهره هایِ زیادی دارد که باید آنها را دید و به دستورِ آنها عمل کرد.
      «شرافتِ اجباری» هر روز و هر ساعت و هر دقیقه با شماها سخن میگوید.... چشمها و گوشهایتان را باز کنید تا نورِ «آزرخشِ نهفته» و صدایِ مهیبِ آنرا بشنوید و سپس آنرا عملیّاتی کنید.
      بیشترین و درد آورترین ضربات؛ با کمترین تلفات.
      پاینده و پیروزان باشید.

      حذف
  42. نه عزیز دل برادر من نه ساکن قصر هستم و روسپی زاده من هم درست مثل شما از پدری (فارس) و مادی اذری پا به این دنیای دوز و کلک گذاشته ام با حمله انتقامگیری موافق نیستم حمله باید به مغز و قلب رژیم تبهکار وارد شود سنگ زن به ماشینهای لوکس و حمله به بالای شهر همان ادرس عوضی است و زدن خود به کوچه علی چپ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکنون رژیمِ شیعی چشم و دِلَش را به مذاکراتِ وین دوخته است تا بتواند باز هم نفت بفروشد و با درآمدهایِ نفتی به جنایتها و غارتهایِ خود ادامه دهد. لذا وظیفهٔ انقلابیّون این است که تمامی پالایشگاهها و راههایِ خروجیِ نفت و ذخایرِ میلیونها بشکهٔ نفتی به آتش کشیده شوند و اینبار و بوسیلهٔ «تعمید با آتش»؛«تحریمهای نفتی» از درونِ ایران و توسّط انقلابیّون اعمال شوند. حمله به مراکزِ نظامی در شرایط کنونی؛ تلفاتِ سنگینی بر مردم وارد خواهد کرد. اکنون در شرایطِ «تضعیفِ رژیم» هستیم. لذا تا جایی که میتوان باید پایه هایِ اقتصادیِ رژیم را تضعیف و ساقط نمود تا مردم برایِ نخستین بار مزهٔ «دستاوردهایِ بدونِ تلفات» را بچشند. این روند تضعیفِ روانیِ «روسپی زادگانِ رژیم» را نیز به همراه خواهد داشت. پس از آن است که ریزشها شروع شده و دستها برایِ کشیدنِ ماشه ها خواهند لرزید.
      آنگاه زمانِ حمله به مراکزِ نظامی و انتظامی فرا میرسد.
      آن ساختمانهایِ مجلل در هر صورت باید ویران شوند و همان بهتر که از همین امروز به دستِ مردم به آتش کشیده شوند. زیرا همهٔ آنها از طریقِ غارتِ ثروتهایِ ملّی توسّطِ رانت خوارها؛ خود فروشها و توله هاو هزار فامیلهایشان ساخته شده اند. مگر آنکه شما بخواهید پس از سرنگونیِ رژیم؛ زالوهایِ دیگری ساکنِ آنها شوند و آش همین آش و کاسه همین کاسه بماند و فقط به جایِ عبا و عمّامه؛ زالوهای فوکولی در آنها ساکن شوند.
      در ایران به یک انقلابِ واقعی نیاز است. نمیتوان سیستمِ بعدی را با همین آجرهای کثیفِ کنونی بنا نهاد. در سیستمِ جدید «انسان» و «حقوقِ بشر» باید از «نو» تعریف شوند و باید از تعریفِ قدیمی و پوسیدهٔ چند هزار ساله از انسان؛ تا جایی که میتوان؛ گام به گام فاصله گرفت.
      شما هر کسی که هستید؛ نوشته هایِ مرا به صورتِ یک مجموعه نمی بینید و با آن «مورِدی» برخورد میکنید. به همین دلیل شعار میدهید که من آدرس غلط میدهم و شعارِ «حمله به مراکزِ نظامی» از طرفِ شما نیز نوعی دعوت کردن از مردم برایِ رفتن به «قتلگاه» است و برادرِ همان نظریّهٔ «تظاهراتِ گلّه ای» میباشد. در شرایط کنونی فرستادنِ مردم به قتلگاهها چه به صورتِ «تظاهراتهایِ گلّه ای» و یا «حمله به مراکزِ نظامی» که فقط به دادنِ کشته ها و دستگیریها؛ بدونِ «دستاوردِ ملموس» منجر خواهند شد؛ هم احمقانه و هم «خائنانه» است.
      هم زبانیِ شما با من؛ دلیلی بر همفکری نیست.
      من نیز زمانی فکر میکردم که به جایِ تظاهراتهایِ گلّه ای؛ باید به مراکزِ نظامی حمله نمود. امّا سپس فهمیدم که این نظریّه اشتباه است و به جایی نمی رسد. به همین دلیل مقالهٔ «آتش» را منتشر کرده و نظریهٔ «اشباح» را مطرح نمودم. تغییرِ نظر؛ نشانهٔ پویایی است. من مثلِ ملّا نصرالدّین نیستم که همیشه ۴۰ ساله بمانم.

      حذف
  43. حال برگردیم به مسئلهٔ «روسیه - یوکرئین».

    پوتین دچارِ دردسرهایِ بسیار بیشتری خواهد شد. تحریمها افزایش خواهند یافت؛ مناقشات بیشتر خواهند شد و در ازایِ رفعِ تحریمها؛ روسها را مجبور خواهند کرد که حتّی «کریمه» را نیز پس داده و با پرداختِ غرامتهای ویرانیها به مرزهایِ خود باز گردند.
    پس از مدّتی کوتاه شاهد بروزِ اختلافات در سطحِ رهبرانِ روسیه نیز خواهیم بود. تحریمها اکنون به خاطرِ مسئلهٔ «انرژی» نمیتوانند شدّتِ زیادی باشند. امّا اگر اروپا بتواند جایگزینهایی برایِ رفعِ مشکلِ انرژی پیدا کنند؛ تحریمها شدّتِ بیشتری خواهند گرفت.
    آقایِ پوتین نیز به جایِ اینکه مانندِ یک قهرمانِ ملّی در خاطرات بماند؛ با سرشکستگی به عنوانِ کسی که روسیه را به بدبختی کشانید در یادها خواهد ماند.
    ژنرالهایِ روسی نیز نشان دادند که زیاد هم «ژنرال» نیستند. زیرا در ۳ روزِ گذشته دچارِ مشکلاتِ لجیستیکی بوده اند و اگر این جنگ به جنگِ مقاومتِ مردمی تبدیل شود؛ روسها نفرات و ادواتِ زیادی از دست خواهند داد. تحلیلگرانِ سرشناسِ نظامی که میگفتند روسها در ۴۸ ساعت خواهند توانست یوکرئین را تصرّف کنند؛ اکنون باید به ریشِ خود بخندند. روسها مانندِ «حزب الله لبنان» و «اوباشانِ سپاه پاچاهارداران» تعدادِ تلفات خود را پنهان نگاه میدارند. امّا اگر تعدادِ تلفات بالا برود؛ در درونِ روسیه غوغا بر پا خواهد شد و جنگ به بحرانِ داخلی در روسیه تبدیل خواهد گردید.
    چینیها نیز تا آن زمان به «دو دوزه بازی» ادامه داده و منتظرِ شکستِ روسها خواهند ماند تا سهمِ خود از «روسیهٔ متلاشی شده» را بردارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ۲ بانکِ چینی از دادنِ وام به روسها خودداری میکنند. احتمالاً در آینده تعدادشان زیادتر خواهد شد.
      میلیاردها دلار از داراییهایِ روسیه در بزرگترین بانکِ چینی نگاه داشته میشود و اگر بانکهایِ روسیه از «سویفت» بیرون رانده شوند؛ این داراییها به طورِ اتوماتیک مسدود خواهند شد و چینیها میتوانند پس از ورشکستگیِ روسها؛ این اموال را مصادره کنند.

      حذف
  44. دستورِ آماده باش به سیستمِ بازدارندّ اتمیِ روسیه توسّط پوتین؛ نشان میدهد که آقایِ پوتین دچارِ سیندرومِ «نادر قلی میرزا» شده است و به همین دلیل قافیه را باخته است. بلوکه شدنِ ۲ و نیم تریلیون دلار داراییهایِ بانکهایِ روسی در آمریکا و چه بسا به همان نسبت در اروپا میتواند هر کسی را دیوانه کند؛ بویژه آنکه ژنرالهایش دچار اشتباهاتِ سنگینِ محاسباتی شده و دست آوردِ چندانی نداشته اند. پس از این سیلِ تسلیحات به صورتِ محسوس و نا محسوس به سمتِ یوکرئین جاری خواهد شد. مشکلِ اصلیِ آقایِ پوتین این است که معمولاً چنین بیمارانی توسّط اطرافیانش مورد حمله قرار میگیرند و چه بسا دچارِ «مرگِ پیش رس» شوند. زیرا هر یک از اطرافیانش؛ هر چقدر که احمق باشند؛ می فهمند که قرار بود که یوکرئین را تسخیر کنند؛ نه اینکه با تهدیدِ اتمی؛ روسیه را هدفِ بمبارانهایِ اتمی قرار دهند. لذا اگر عقب نشینی به ترمهٔ قبایِ آقایِ پوتین بَر بخورد؛ تصمیمِ عاقلانه این خواهد بود که پوتین «حذف» شود.

    پاسخحذف
  45. چینیها از «تایوان» به عنوانِ «گروگان» استفاده میکنند و نمیخواهند برای تصرّفِ «تایوان» بهایِ اقتصادیِ سنگین بپردازند. امّا اگر روسها در «یوکرئین» پیروز شوند؛ شاید راهِ دیگری پیش بگیرند (فقط شاید). امّا همچنان بی صبرانه در انتظارِ شکستِ روسیه هستند تا بتوانند روسیه را به مهمترین «حکومتِ فرمانبُردارِ چین» تبدیل کنند. روسها چنین باوری ندارند و حتّی نمیخواهند به این موضوع فکر کنند و دوست دارند همچنان بر رویِ «سنگفرش بشاشند».

    پاسخحذف
  46. حال برگردیم به ایران و آن دسته از شیعیانِ گورپرست که عاشقِ کون دادن به «پوتین» هستند.....
    پوتین این جنگ را خواهد باخت و نتیجهٔ باخت فقط به یوکرئین و اروپایِ شرقی محدود نخواهد ماند. بلکه روسها مجبور خواهند شد که «کونِ بشار اسد» و «کونِ انگل حسن نصرالله» و «کونِ فرزانه» را همگی باهم «صلواة» به حراج خواهند گذاشت.
    آمریکا و اروپا سهم خود و چینی ها سهمِ خود را بر خواهند داشت و برایِ «شیعیانِ کونیِ عاشقِ کیرِ پوتین» فقط یک «کونِ گشاد شده مانندِ دروازه غار» باقی خواهد ماند.
    هیئتِ حاکمهٔ روسیه به احتمالِ زیاد «پوتین» را «شهید» (در استخرِ فرح) نموده و ضمنِ «آبرو داری»؛ غرامتهایِ سنگینی خواهند پرداخت که کمترینشان به حراج گذاشتنِ «کونِ شیعیانِ عاشقِ کیرِ پوتین» است.
    بدانید که چه زمانی گفتم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «ارتش» یک چیز است و «سرباز» چیزِ دیگریست. «ارتش» یک سازمان است. امّا «سرباز» یک فردِ حقیقی و یک موجودِ زنده است.
      پوتین و «شویگو خان» به «ارتش» مینازیدند. امّا میبینیم که در عمل؛ بسیاری از اَدواتِ کاروانهایِ نظامیِ روسی؛ توسّطِ سربازان به حالِ خود رها شده اند.
      «ارتش» یک چیز است و آن «انگشت» که بر رویِ ماشه است؛ چیزِ دیگریست.

      حذف
  47. بزرگترین حامی ماندگاری این رژیم کثیف هر چه زودتر به درک برود همانقدر بهتر است .

    پاسخحذف
  48. اندیشهٔ گرامی؛
    آلمانها در این تاریخِ ۴۳ ساله دستِ کمی از روسها در ماندگاریِ این رژیمِ کثیف ندارند. حتّی اسرائیل نیز در ماندگاریِ این رژیمِ کثیف؛ دستی بسیار آشکار دارد.
    «پیمانِ ابراهیم» میوهٔ حمایتهایِ ۴۳ سالهٔ اسرائیل از رژیمِ شیعی است.
    «گلوبالیستها» نیز در ماندگاریِ این رژیمِ کثیفِ شیعی دستی آغشته به خون دارند. زیرا «سگهایِ هارِ گورپرستِ شیعی» را برایِ براه انداختنِ جنگهایِ دامنه دار و گستردهٔ «شیعه و سُنّی»؛ لازم داشتند و در عراق و افغانستان به نحوِ احسن از این سگهایِ هار استفاده کردند. روسها نیز همینطور.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رژیمِ کثیفِ شیعیانِ شنیعه؛ «عروسِ هزار داماد» است. درست مانندِ «زینب».

      حذف
  49. راستی شازده شمبول شورشی عین شمبول پیرمرد به خواب ابدی رفته صدایی ازش در نیامد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی؛ در حالِ «جلق زدنِ دسته جمعی» با گروهبان سرداران است.

      حذف
  50. https://tinyurl.com/6pf79dz5

    کاربرانِ اینترنت در ایران؛ از «ایلان ماسک» گلایه دارند که چرا برایشان «اینترنت مجّانی» نمیدهد تا «فروشگاههایِ فروشِ سیم کارد و کوپُن بنزین» (استارتِرها) راه بیندازند و یا به وبسایتهایِ پورنوگرافی به صورتی مجّانی دستیابی داشته باشد؟.... این خیلی ظُلمه .... تا کِی باید به یادِ «زینب کُبری و صُغری» و «فاطمةالزّهرا» جلق بزنند؟ .... خیلی ظُلم است.... دیگه از «کُسهایِ گندیده و گشاد شدهٔ خواهرانِ زینب» نیز خسته شده اند....

    مرگ بر «ایلان ماسک».....

    پاسخحذف
  51. پوشک پوش آمریکایی گفته، برای توقف پوتین، فقط باید جنگ جهانی سوم راه بیافتم و من هم سربازانم رو ب این جنگ گسیل نخواهم داشت

    نتیجه، فعلا آمادگی برای جنگ جهانی سوم نداریم

    پس اوکراین به گا رفت

    کمدینی که این جنگ مسخره رو به پشتوانه همون شیر کردن های آمریکا باعث شد، الان کیر شد

    میگن شجاعه

    آیا یک کودک از مار می‌ترسه؟

    آیا نفهمیدن و خریت با شجاعت مناسباتی ندارد؟

    متاسفانه پوتین رو بدجوری تحقیر و تحریک کردند و این عاقبت خوشی برای دنیا نداره

    پوتین تحریم شده ایران نیست

    گربه در کنج، چاره ای جز پنجول کشیدن ندارن

    سوییس امروز سنت شکنی کرد

    آیا ژنو پذیرای موشک‌های اتمی روسیه خواهد بود بعنوان پول نقد؟

    کیست که نداند، سوییس سالهاست بانک تروریست‌هاست و بدون پول کثیف نمی‌توانست سر پا بمونه و تمامی پولهای دزدیده شده از جنگ جهانی دوم تا کنون، در سوییس ذخیره شده

    و آیا اطلاعات روسیه اینو نمیدونه؟

    پس یک چیزی که اروپا رو الان تهدید میکنه، به سیم آخر زدن پودینه و پرتاب چند موشک بالیستیک اتمی به سمت لونه پولهای کثیف

    و برای همینه که بایدن ترسیده و فیتیله رو داره میکشه پایین تا روسیه از باتلاقی که توش افتاده، به فکر استفاده از تجهیزات اتمیش برای مغلوب نشدن، استفاده نکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برو گمشو ببینیم .... بابا.

      کونِ همهٔ تان پا بر هواست. زیادی «قصّه نباف».
      تهدیدِ اتمی یعنی:

      «پوشک قلی میرزا پوتین» در حالِ «احتضار» است و نمیداند چه گُهی باید بخورد.
      «پوشک قُلی میرزا پوتین» که رفت... شما «کُس کِش قلی میرزاها» نیز میروید.

      حذف
    2. وقتی که میگویم شما احمقها از «تائوئیسم» فقط اسمش را شنیده اید و آنرا نمی فهمید همین است.
      شما روسپی زاده ها فکر میکنید که اگر پوتین قُلی میرزا را نیز نداشته باشید؛ «چین» را دارید.
      چین شماها را به «کیرِ مبارکش» نیز حساب نمیکند. «چین » به «مسیرِ اَمنِ انرژی» نیاز دارد..... با آن «مَغزِ پُخِ دُکترینالَت» جلق بزن تا ببینی که مسیر کجاست؟

      حذف
  52. هنوز ۲ روز از تحریمهایِ اروپا و آمریکا نگذشته است که دهانِ «نادر قلی میرزایِ روس» (ایوان مخوف) گاییده شد.
    یک بانکِ روسی ورشکست شد؛ تعدادی از سرمایه دارهایِ کیرلیسِ «نادر قلی میرزایِ کرملین» خواستارِ تغییرات در سیاستهایِ «نادر خانِ حاکم بر کرملین» شده اند.
    این فقط آغازِ ماجرا در روزِ دوّم است.

    «شیعیانِ کیرلیسِ کرملین» فکر میکنند که اگر در چند «پشمک نیوز» به سینه زنی و زنجیر زنی برایِ «امام حسین پوتین» بپردازند؛ از «مدفوعِ پوتین» سهمی خواهند برد. امّا در گفتگویِ «نادر قُلی پوتین» با «شفتالو بِنِت» بر این مسئله که اسرائیل همچنان میتواند کونِ شیعیان را بگاید؛ تصریح شده است.
    پیشنهادِ من به «شیعیانِ کیرلیسِ پوتین» این است که «پرچمِ رنگین کمان» با «اسمِ جلاله» در وسط آنرا؛ پرچمِ خود قرار دهند.
    هر چه که باشد.... «۷ رنگ» برایِ کونیهایی مانندِ شیعیانِ کیرلیسِ پوتین؛ بهتر از «۳ رنگ» است.

    پاسخحذف
  53. برایِ کسانی که برایِ «بیت کوین» اصالت قائل هستند.... خبرِ خوشی دارم.
    «بیت کوین» اکنون مشتریهایِ زیادی پیدا کرده است. این مُشتریها از «بیت کوین» برایِ فرستادنِ پول برایِ حمایت از مردمِ «یوکرئین» استفاده میکنند. به همین دلیل نیز قیمتِ «بیت کوین» در حالِ بالا رفتن است.

    پاسخحذف
  54. با شکستِ «نادر قُلی پوتین» بسیاری از روسپی زاده هایِ حاکم بر جمهوریهایِ قلّابی نیز به «مدفوعستان» ریخته خواهند شد.... از جمله ... «لوکاشنکو» در «بیلا روس».

    پاسخحذف
  55. https://mobile.twitter.com/mikepompeo/status/1498426534289358856

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «مایک پوومپِئو» و «دونالد ترامپ» با هم و بهانهایِ گُندّ شان ... «گُه میخرند.» همین مادرقحبه ها کمکهایِ تسلیحاتی به «یوکئین» را به «گروگان» گرفته بودند.
      همهٔ اینها بی شرفهایی هستند که مانندِ «بیسکویتِ مینو» ... همتا ندارند.
      آنهم ار روسپیِ پیر (معجزه خانمِ آلمانی) که هفته ای ۲۰ روز با «پوتین» جفتگیری میکرد.
      الآن نیز برایِ «یوکرئین» اشکهایِ تمساحِ «نصفه نیمه» میریزند.
      آنهم از «اسرائیل» که در این وسط میخواهد برایِ میلیاردهایِ روس؛ توسّط میلیاردرهایِ «روسی- یهودی» پولشویی کند.
      شبیهِ همان کاری که «جورج سوروسِ بی شرف» در جنگِ جهانی دوّم کرد.

      حذف
  56. https://mobile.twitter.com/ShakdamC/status/1224409050047229957

    چند وقت دیگه احتمالا فیلم همخوابگیش با رهبر هم منتشر میشه

    پاسخحذف
  57. https://mobile.twitter.com/SoudabehQaisari/status/1498346581631938562

    پاسخحذف
  58. https://twitter.com/waleedafzalch12/status/1498400435597725699?s=20&t=Lw1nALpBt2X72z7bka-JyQ

    پاسخحذف
  59. شیعه به معنای واقعی شنیعه.
    یعنی خاک بر سرتون همین روسیه حرم رضا اسهال رو به توپ بست
    الان دارید خایه هاشو می خورید
    واقعا که!!
    الهی که نسلتون نابود شه و ریشتون بخشکه
    انشالله

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. انشالله دعاتون مورد قبول درگاه حق قرار بگیره.خوانندگان محترم جمیعا صلوات

      حذف
  60. کژدم شما فقط صحبت از عواقب حمله میکنید.بنده تا حالا به پاسخ قانع کننده ای نسبت به دلیل حمله نرسیدم.پازل اکراین هنوز کامل نشده و حدس بنده بر این هست که روزهای آینده خیلی خونین تر و آتشين تر قرار بشه.بصورت غیر مستقیم شاهد حمایت ترامپ و اطرافیانش از حرکت پوتین هستین.ترامپ زلنیسیکی رو بازیگر خطاب کرده بود.اینکه تمام رسانه ها پوتین رو منفور نشون میدن خودش حاکی از حضور از ما بهترونها در جریان این جنگ هست.اینکه آلمان ناگهان تصمیم به حمایت از زلنیسکی میگیره یا اردوغان به خیرخواه تبدیل میشه معلومه دستورات از ما بهترونها بدستشون رسیده و کشورها رو دارن وادار به جنگ با پوتین میکنن.مطمئنم تا الان شاهد بودین که امارات کشور احمق ها نیست و تصمیمات بسیار عاقلانه‌ای در سطح بالا گرفته میشه.رای ممتنع دادن امارات هم نظر بنده به این هست که جنگ اکراین و روسیه فراتر از تغییر مرزها و نقشه هاست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من از عواقب صحبت نمیکنم . مانندِ شما نیز با «چُرتکه» و «رمل و اسطرلاب» محاسبه نمیکنم.
      «نشانه ها» را میبینم و «پیش بینی» میکنم.
      برای من مهمّ نیست که شما به کجا رسیده اید. این وبلاگ نیز برای شما راه اندازی نشده است. این وبلاگ برایِ انتشارِ نظراتِ «کژدم» و به اشتراک گذاشتنِ است.

      حذف
    2. نظراتِ شما و خوانندگانِ دیگر نیز منتشر میشود؛ تا برخوردِ افکار بوجود آید و من (کژدم) تنها آخوندِ منبر نباشم.

      حذف
  61. همون طور که قبلا گفتین چین به عنوان برنده ی اصلی از این جنگ بین پوتین و غربی‌ها میاد بیرون.نمیخوام خیلی conspiracy theory وار صحبت کنم ولی شاید پوتین داره مسیر چین رو هموار میکنه برای رسیدن به ابرقدرت بعدی :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پوتین در این وسط «خَر» شده و به «هیکلِ فوتو شاپیِ خود» نازید. مثلِ «کیر لیسِ فرزانه» که رید به هیکلِ «محمّد (ص)» و «ائمّهٔ نجاستِ طاهرین»....

      https://tinyurl.com/3frc6e54

      هر ۲ تاشون «کیر» خوردند.

      چینیها با دادنِ اطّلاعاتِ ظاهراً محرمانهٔ «جو بایدن».... «پوتین» را خر کردند و گفتند:«پوتین جان برو جلو... ما پُشتِت هستیم» ... ولی به «نادرقلی پوتین» نگفتند که «پُشتِت هستیم تا کونِت بذاریم».

      حذف
  62. https://mobile.twitter.com/chawshin_83/status/14987865499

    https://mobile.twitter.com/chawshin_83/status/1498791416377585672

    https://mobile.twitter.com/chawshin_83/status/1498784090232918018

    کژدم این پازل ها رو کنار هم بزنین میبینید این انسانیت یهویی از سمت کسانی که فقط عددهارو میبینن حاکی از حضور عروسک گردانان قدرتمندی در پشت صحنه هست که وارد جنگ با پوتین شدن.من به شخصه فکر میکنم جنگ نظامی(بمباران شدید هوایی)تازه شروع شده و اگر پوتین دچار مرگ زودرس نشه احتمال حمله اتمی بسیار بالاست.

    پاسخحذف
  63. اگر این جنگ بخواد با مذاکره به پایان برسه عملا باید گفت قراره ریده بشه به حیثیت پوتین و نظامی هاش

    پاسخحذف
  64. به «کیر لیسِ فرزانه» (رهبرِ مسلمینِ جهان) بگویید که بر رویِ «کیرِ پلاسیدهٔ پوتین» سرمایه گذاری کرده است.
    کیری که حتّی در زمانِ «شَقّ» بودنش فقط یک «فوتوکُپیِ مقدّس» به او داد.

    https://tinyurl.com/42a3rpt6

    Bad investment

    پاسخحذف
  65. با اینکه نفت روسیه تحریم نیست، پوتین پف آلود در فروش نفت دچار مشکل شده چون بیشتر کشتی ها حاضر به بارگیری نفت نیستند. قطعا چین با تخفیف های زیاد مشتری نفت پوتین پف آلود خواهد شد.

    پاسخحذف
  66. فرانسه و ترکیه قربانی های بعدی جنگ ها هستن

    پاسخحذف
  67. درود

    کژدم پوتین چرا باید خودش را وسط معرکه بیندازد تا راه رو باز کنه برای مثلا ابرقدرت چین؟!
    یک قدرت جهانی برای خودش ممکن است بجنگد، ولی جنگیدن برای دیگران مطلب غریبی است.اگر قرار است روسیه در آینده تنها یک پمپ بنزین باشد، برای روسیه امروزبا این حجم از تحریم های ویرانگری که آمریکا و غرب علیه او راه انداخته اند، این جنگ چه سودی خواهد داشت؟
    ایا سود حجم مبادلات تجاری با چین از سود حجم مبادلات روسیه با امریکا و غرب بیشتر است؟ یا روسیه از این کار خیالات و اتوپیای خاصی در سر دارد؟
    و یا اینکه این جنگ هم یک برنامه از قبل تعیین شده بین چند قدرت اول جهانی است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      روسیه همیشه پمپ بنزین بوده است. در دورهٔ کمونیستی وضعیّت صادراتِ غیر نفتیِ روسیه بهتر بود. برخی محصولاتِ ساختِ روسیه را می شد در بازار دید. اکنون فقط پمپ بنزین است. زیرا برایِ «اُتوپیایِ پوتینی» همهٔ درآمدهایِ نفتیِ خود را هزینهٔ تحقیقاتِ تسلیحاتی و تولیدِ سلاحهایِ استراتژیک میکنند.
      روسیه اکنون در حالِ فدا شدن در راهِ «اُتوپیایِ پوتین» است و هزینهٔ بسیار سنگینی خواهد پرداخت. لذا این چینیها نیستند که او را هُل داده اند؛ بلکه این پوتین است که خودش را هُل میدهد.
      چینیها نیز از این اُتوپیا دیر زمانی است که آگاه هستند و به نامِ «نترس برو جلو .... حمایتت میکنیم» آنرا در شرایط کنونی تشدید کردند.
      اینگونه است که روسها به تله افتاده اند.
      برنامهٔ اروپا تغییر کرده و به فکر نابودیِ کاملِ اقتصادِ روسیه است و «یوکرئین» فقط نقشِ «Talking Point» را دارد و موضوعِ اصلی نیست.
      غرب هم در زمانِ جورج بوش و رئیس جمهوریهایِ بعدی خیلی تلاش کردند تا روسیه را به بازارِ جهانی جلب کنند. امّا «اُتوپیایِ پوتین» مانعِ راه بود. اکنون با ماجراجوییِ پوتین؛ درهایِ دیگری باز شده و غربیها نیز بازیِ دیگری را آغاز کرده اند که چه بسا نتیجهٔ آن «خلعِ سلاحِ هسته ایِ دنیا» را به دنبال داشته باشد. به هر حالِ پوتین و اطرافیانِ «بله قربان گویش» به «زگیل» تبدیل شده اند که باید «سوزانیده» و یا با جرّاحی حذف شود.
      روسیه را نمیتوان از بین بُرد و قرار نیست که روسیه را از میان ببرند. امّا پوتین و اطرافیانش را میتوان حذف کرد.
      امّا اینکه گفتید روسیه یک ابر قدرت است و چرا باید برایِ منافعِ چین بجنگد؟
      پرسشِ ساده لوحانه ای است. روسیه یک ابرقدرت نیست؛ بلکه فقط یک «پمپ بنزینِ اتمی» با آرزوهایِ «تزاری» است.

      پوتین دقیقاً در همان مسیری افتاده است که «هیتلر» افتاد و روسیه را نیز به همان جایی خواهد کشاند که هیتلر آلمان را کشانید.
      حسابِ «روسها» را باید از حسابِ «پوتین و اطرافیانش» جدا کرد. با رفتنِ پوتین و رفقایش؛ روسیه میماند و باز هم «نفت و گاز» میفروشد؛ به اقتصادِ جهانی میپیوندد و باز هم محصولاتِ روسی در بازارِ جهانی دیده شده و به رقابت می پردازند زیرا «زیر ساختها»یش را دارد و مثلِ ایران نیست که هیچ چیز ندارد.
      با رفتنِ پوتین؛ ماجراهایِ زیادی در سراسرِ جهان نیز به پایان نمیرسند؛ امّا تغییرِ شکل میدهند و نخستین جایگزینِ روسها؛ «چینیها» خواهند بود.

      حذف
    2. قرار بود حمله روسیه طبق تحلیل قبلی شما فقط به مناطق شرقی یوکرئین محدود باشد ولی می بینید تا کیف ادامه دارد . اگر اراده محکمی برای برخورد با روسیه داشتن نفت و‌ گاز روسیه هم تحریم میکردن پس تا اون موقع هم پوتین می ماند و هم روسیه .

      حذف
    3. یعنی اینکه:
      مغزِ اُلاغیَت فکر میکند که من طرّاحِ همهٔ عملیّاتهایِ هر دو طرف هستم ولی طرحهایِ من شکست خورده اند؟
      اُلاغ جان اینطوری نیست. من فقط تلاش میکنم تا از زاویه هایِ گوناگون به ماجرا نگاه کنم.
      پوتین تویِ مخمصه گیر کرده است.

      حذف
    4. «اُلاغ جان»
      «تحلیل» کردن؛ نازل کردنِ آیاتِ مقدّس نیست.
      هر زمان که به یک مجموعه «عددی» و يا «حرفی» اضافه شود؛ دوباره باید تحلیل کرد.

      حذف
  68. اسرائیلیها خیلی برایِ «پول در آوردن» از مسئلهٔ «یوکرئین» از طریقِ «پولشویی» تلاش میکنند.
    راستی.... «شرافتِ یهودی» در کدامین «چاه» مانندِ «مهدی»(عجّ) قایم شده است؟

    https://tinyurl.com/2p8rah3x

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا به یادِ «دعایِ توسّل» که «شیعیانِ شنیعه» میخوانند نمی افتید؟
      این قرمساقها نیز مانندِ «شیعیانِ شنیعه» دست به «طلبِ شفاعت» بُرده اند و میگویند:

      «یا شنیعاً عند الله.... اشفع لنا عند الله»
      «یا قرمساق عند الله... اشفع لنا عند الله»

      حذف
  69. https://tinyurl.com/4vrzj2fz

    حتماً این قرمساقها را نیز میشناسید که در رابطه با ماجرایِ اخیرِ افغانستان گفتند که تمامیِ اطّلاعات و برآوردها و تحلیل هایشان به شدّت نادرست بود(قرمساقهایِ دروغباف).

    اگر این روسپی زاده ها (سرانِ BND آلمان) تحلیلهایشان درست بود؛ هیچوقت آنرا در بوق و کرنا نمی کردند.
    واقعیّت این است که روسپی زادگانِ حاکم بر آلمان (مانندّ معجزه خانمِ جنده) از «BND» خواسته اند که حرفی بزنند تا تقصیرات ویران شدنِ «یوکرئین» به گردنِ دولتِ آلمان نیفتد. لذا این یک «تحلیلِ اطّلاعاتی» نیست؛ بلکه یک پروپاگاندا برایِ رها کردنِ خود از زیرِ بارِ «مسئولیّتها» است.
    به نظرِ من پس از سرنگونیِ رژیمِ شیعی؛ سفارتِ«آلمانها» به خاطرِ بی شرافتیهایِ ۴۰ سالهٔ شان در ایران؛ باید بسته شود.

    پاسخحذف
  70. سلام کژدم کارتون سیمپسونها چیست ؟!چرا وقایع را درست پیش بینی کرده ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      کارتون «سیمپسون ها»؛ برای بزرگسالان است و مسائل جدّی را در قالب طنزهایِ گزنده و هَجو مطرح میکند. در مواردی نیز مسائلی که مطرح میشوند در آینده نیز بوقوع می پیوندند. ولی نه همهٔ آنها.
      حدس زدنِ مسیر میتواند به پیشبینِ درست بینجامد. امّا اگر یک یا چند پارامتر «نادیده» شده باشند. پیش بینی به وقوع نمی پیوندد.

      حذف
  71. فكر نمي كنيد اسراييل براي رد كم كردن چنين نشان داده ميشود؟ شما اگر تانكهاي روسي را كه مي بينيد همه به شكلي صدمه ديده اند كه شبيه بمب باران هوائ أست همچنين بعضي فيلمها عملكرد هاشون دقيقا شبيه نشانه گيري اسراييلي هاست.. الان بهترين موقييت براي عملياتي كردن نظم نويبن جهاني است و روسيه پوتيني بايد حذف شود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر نمیکنم که اسرائیل در آن قدّ و قواره باشد که بتواند در این ماجرا به نفعِ یوکرئین دخالت کند. هنوز نیرویِ هوایی یوکرئین فعّال است.
      هدفِ اصلی که اکنون غرب دنبال میکند؛ حذفِ جکومتِ «نادر قلی پوتین» است. زیرا پایش را بیش از اندازه از گلیمش بیرون کرده است.
      این هدف از مسیرِ «طولانی کردنِ جنگ»؛ «فرسایش توانِ مالی و لُجیستیک»؛ «تحمیلِ تلفات و از بین بُردنِ بخشِ بزرگی از ماشین آلات و جنگ افزارها»؛و مجبور کردنِ بخشی از حکومتِ روسیه به حذفِ فیزیکی «نادر قلی پوتین» و پس از آن «پرداختِ غرامت» برایِ باز سازیِ یوکرئین است.
      اینکه روسها پس از پوتین به نوعی از دموکراسیِ غذربی برسند نیز یک «ایده آل» است. ولی غربیها فقط میخواهند این «ریگ» را از کفششان در آورده و به «چین» نیز ضربه بزنند.
      چینیها نیز در محاسباتِ خود دچارِ اشتباه شده اند. زیرا بر اساسِ مزخرفاتِ رویِ کاغذ (استراتژی- تاکتیکها) حرفهایِ پوتین را باور کرده اند.

      حذف
    2. https://tinyurl.com/2p8kytnw

      این هنوز آغازِ راه است و هیچ سخنی در رابطه با صادراتِ دیگرِ روسیه که فروخته نمیشوند؛ سخنی در میان نیست. هنوز زخمها گرم هستند و روسها درد را احساس نمیکنند. تحریمها فقط حکومتی ها را شامل نمیشود؛ بلکه جنبهٔ اجتماعی نیز دارند. یعنی همین قدر که «روس» هستی؛ دچارِ مشکل هستی. اگر خانه هایِ مردمِ یوکرئین ویران میشوند؛ در آینده ای نزدیک؛ روسها خواهند دید که خانه و کاشانه و خانواده هایشان از هم فرو خواهد پاشید.
      چین نیز نفتِ روسیه را به بهانهٔ تحریمها با ۵۰٪ تخفیف خواهند خرید و در برابرِ آن پول نخواهند داد و محصولاتِ چینی را به «رفیق پوتین» خواهد چپانید. «نادرقلی پوتین» همان اشتباهی را کرد که «انگل حسن نصرالله» با ربودنِ ۲ سربازِ اسرائیلی مرتکب شد و بعد از شکست و ویرانیها به «گُه خوردن» افتاد.
      روسها در نهایت با ۲ گزینه روبرو خواهند شد:

      ۱- از شرّ «نادرقلی پوتین» راحت شوند.
      ۲- به جنگِ جهانی سوّم روی آورند.

      گزینهٔ ۲ به خاطرِ فقرِ مفرط امکان پذیر نخواهد بود. زیرا سربازانِ گرسنه نخواهند خواست و نخواهند توانست برایِ امیالِ «ناد قلی پوتین» بجنگند.

      حذف
  72. https://twitter.com/A_z_im/status/1499890890277539842?t=GMS5QtPmbJl_qF1Btv2AMw&s=19
    غربیها از حدود سه ماه پیش که روسیه به سمت مرزهای اوکرایین لشکرکشی میکرد، به راحتی میتوانستند جلوی هجوم پوتین را بگیرند. ولی همانطور که شما گفتید، صبر کردند تا روسها وارد اوکراین بشوند و از میدان اوکراین را برای حذف دایمی مزاحمتهای پوتین استفاده کنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از حد.دِ ۴ سالِ پیش؛ روسها به خریدِ «طلا» در مقدارهایِ بالا مشغول بودند. خبرگزاریِ «اسپوتنیک» نیز «پروپاگاندا» راه انداخته بود که «پوتینِ باهوش» میخواهد کمرِ «دلار» را بشکند و «طلا» آیندهٔ بسیار خوبی دارد و هر هفته به انتشارِ چنین مقاله هایی می پرداخت. من (کژدم) شکّ میکردم که چرا «اسپوتنیک» اینهمه رویِ «خریدِ طلا» مانور میدهد و هرگز رازِ این کار برایم آشکار نشد. امّا آنهایی که در سازمانهایِ اطّلاعاتیِ غرب نشسته اند؛ دارایِ «بُشکه ها» اطّلاعات هستند و حتماً میدانستند که چرا روسها «عاشقِ طلا» شده اند؟
      «داشتنِ اطّلاعات» یک چیز است و «کاربُردِ اطّلاعات» برایِ تدوینِ «استراتژی» چیزِ دیگری است.
      لذا آمریکاییها میدانستند که برنامهٔ روسها چیست؟ امّا به طورِ عمد به آنها کوچه دادند. حتّی اگر «ترامپ» بر سرِ کار بود؛ این اتّفاق می اُفتاد. او نیز روسیهٔ «نادقُلی پوتین» را یک «بازیگرِ بَد» میدانست. بازیهایی که اکنون در آمریکا میبینید فقط برایِ «انتخاباتِ ۲۰۲۲» مجلسین است وگرنه هر ۲ طرفِ «جمهوریخواه - دموکرات» میدانند که «پوتین» در تله افتاده است و باید به «جنگِ فرسایشی» سلام بگوید و سپس با بی آبرویی کنار بکشد؛ و یا از همین اکنون عقب نشینی کرده و بی آبرو شود.
      با روحیهٔ هوادارانِ قهرمانانِ فوتبال حتماً آشنا هستید. آنها هیچکس را دوست ندارند و میتوانند در یک چشم به هم زدن؛ به دشمنِ تیمی که ادّعایِ هوادارییش را داشتند؛ تبدیل شوند.
      غربیها سالیانِ پیش میدانستند که «نادرقلی پوتین» چه در سر می پروراند و میخواستند که روسها را به میدانِ «جنگِ فرسایشی» بکشانند.
      اینکه میگویند از مقاومتِ مردمیِ مردمِ «یوکرئین» تعجّب میکنند؛ یک دروغ است. آنها در این چند سالِ گذشته؛ بسیاری را برایِ «جنگهایِ خیابانی» آموزش دادند.
      در این میان خواهید دید که «پوتین» موردِ «استهزاء» قرار خواهد گرفت و همه به «میزِ ۳۰ متریِ او» خواهند خندید.

      حذف
    2. اگر مردم یوکرئین بتوانند فقط ۲ ماه استقامت کنند؛ ورق بر خواهد گشت. غرب نیز میخواهد این ۲ ماه مقاومت را تضمین کُند.

      حذف
  73. کارخانه تولید پارچه با نام حریر بافت امیر در ایوانکی به طور مشکوک دچار حریق گسترده ای شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر ۲ یا ۳ واحد با فاصله هایِ چند کیلومتری به صورتِ تقریباً «هم زمان» دچارِ حریق شوند؛ همهٔ شان تا قطرهٔ آخر خواهند سوخت.

      حذف
  74. زمانی که «نادرقلی پوتین» و حلقهٔ اطرافیانش حذف شوند؛ «فدراسیونِ روسیه» تکّه پاره شده و فاجعهٔ دیگری به نامِ «کوچ دادنِ روسها به روسیه» از طرفِ آنچه که «جمهوریهایِ هویج نشانِ فدراسیونِ روسیه» نامیده میشوند؛ رقم میخورد.
    اسرائیل نیز دیگر به هیچ وجه نگرانِ فعّال شدنِ سیستمهایِ «S-300» و «S-400» نخواهد بود.... بشار اسدی نیز در کار نخواهد بود و اسرائیل میتواند همهٔ بخشهایِ باقیماندهٔ «گولان» را نیز بدونِ هیچ مقاومتی تصرّف کرده و به «آبادی سازی» بپردازد (وعدهٔ احتمالیِ دولتِ جو بایدن).
    رژیمِ شیعیانِ شنیعه نیز «بی پدر» شده و حزب الله لبنان نیز خلعِ سلاح میگردد. حوثی ها نیز حذف میشوند.
    به این ترتیب؛ همه راضی میشوند.

    پاسخحذف
  75. اگر روس ها نفت خاورمیانه را نشانه بگیرند چه بر سر اقتصاد غرب در این دو ماه خواهد امد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روسها نمیتوانند چنین «گُهی» بخورند.
      اظهاراتِ «لاوروف» نشانهٔ پیروزی و یا داشتنِ «افکارِ بلند» نیست. بلکه نشانهٔ «استیصال» است. یعنی اینکه روسها «اَنشان» با «گُهشان» قاطی شده است و نمیتوانند این دو را از یکدیگر سَوا کنند. آقایِ لاورف نیز با طرحِ این ایدهٔ جدید نشان داد که فقط در زمانِ «صلح» میتواند وزیرِ امورِ خارجهٔ خوبی باشد. امّا در زمانِ «جنگ» بسیار بیش از آنچه به نظر میرسید؛ «دست و پا چُلُفتی» تشریف دارد.
      معمولاِ همهٔ «بله قربان گوها» (بدونِ استثنا) نمیتوانند از «دایرهٔ سُرخ» خارج شوند و فقط باید در درونِ «دایرهٔ سرخ» حرکت کنند و پیشنهاد دهند.
      در آیینِ «تائو» هیچ دایرهٔ سُرخی وجود ندارد و پیشنهادها و حرکتها بسیار «سیّال» و بدونِ «مرز» هستند. تنها «دایرهٔ سُرخ» در «تائوئیسمِ سیاسی»؛ فقط و فقط «منافعِ ملّی» است و نَه منافعِ «حزبی» و «جناحی».

      حذف
  76. کژدم برجام و توافق به چه نتیجه ای میرسه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بر اساسِ آخرین گزارشها از طرحهایِ روسیه برای سنگ اندازی در مسیرِ توافق؛ به نظر میرسد که روسها ضرباتِ سنگینی در موردِ یوکرئین خورده اند و میدانند که این ضربات هم بر رویِ زمین و هم در مناسباتِ اقتصادی؛ بسیار فراتر از همینی که هست خواهد بود. لذا میخواهند از ماجرایِ مذاکرات؛ به عنوانِ یک «ورقِ بازی» استفاده کنند. «شیعیانِ روسپی زادهٔ کیرلیسِ کرملین» تلاش خواهند کرد که موضعِ جدیدِ کرملین را دفاع از منافعِ ملّی ایران جلوه دهند. امّا واقعیّت این است که این بازیِ جدید؛ به شدّت ایران را به همان «گور»ی خواهد کشانید که روسها در مسیرِ رفتن به آن هستند.

      حذف
    2. من اگر در جایگاهِ دولتِ کنونیِ آمریکا بودم؛ از مذاکرات خارج می شدم و میگذاشتم که «شیعیانِ کیرلیسِ کرملین» با «کرملین» به سرعت به گور بروند و مسیرِ فروشِ نفت به چین را نیز می بستم.
      امّا مشکل اینجاست که من فرمانروایِ کاخِ سفید نیستم.

      حذف
  77. بیایید تا کمی به گذشته سفر کنیم. به انتخاباتِ ۲۰۲۰ آمریکا....
    «جو بایدن» در زیر زمین نشسته است. همه به او میخندند که هیچ حرفی نمیزند و به هیچ پرسشی پاسخ نمیدهد. اصلاً بیرون نمی آید که کسی از او سوالی بکند.
    همهٔ «Fox News»یها از این مسئله کلافه شده اند و نمیتوانند بفهمند که چگونه یک موجودی که حتّی «دختر» و «زنش» را تشخثص نمیدهد؛ با «زیر زمین نشینی» میخواهد برندهٔ انتخابات شود؟....
    امّا دیدیم که «برنده» شد.... نه به این خاطر که بسیار «باهوش» بود.... بلکه به این خاطر که نیروهایِ پُشتِ پرده؛ بسیار باهوش بودند که توانستند یک «پیرِ خرفت» را به عنوانِ رئیسِ جمهور به آمریکاییها قالب کنند.
    اکنون نیز؛ این «جو بایدنِ خرفت» نیست که تصمیم میگیرد؛ بلکه وظیفهٔ او «روخوانی و اجرایِ دستورات»ی است که از پشتِ پرده به او داده میشوند.
    همین «پروتوکُل» در «یوکرئین» نیز سالهایِ سال اجرا شده بود. نیروهایِ نظامیِ «یوکرئین» کاملاً آموزش دیده بودند که چگونه ماشینِ نظامیِ روسها را به «گِل» بنشانند. تا جایی که «نادرقلی پوتین» از ترسِ شنیده شدنِ اخبارِ تلفاتش؛ مجبور شده است تا «اخبارِ آزاد» را مسدود کند. این امر نشان میدهد که نیروهایِ انسانیِ روسها بسیار شکننده هستند و آمادگیِ جنگی ندارند و با «فرهنگِ جنگ» به هیچ وجه آشنا نیستند. بلکه فقط موجوداتی «بسیار نگران» هستند که اسلحه حمل میکنند.
    شاید آنها در زمانِ صلح به :«پوتین» رأی داده باشند؛ امّا برایِ او نخواهند جنگید.
    اکنون جنگِ اصلی در یوکرئین نیست؛ بلکه در جبههٔ تحریمها برایِ شکستنِ ستونِ فقراتِ رژیمِ «نادرقلی پوتین» است. هدفِ «جنگِ اصلی» حلّ مشکلِ روسیه برایِ همیشه است.

    Final Solution for Russian Question

    پاسخحذف
  78. حتماً در خبرها خوانده اید که پوتین و ژی جی پینگ در آخرین دیدار به همدیگر قول داده اند که در هر شرایطی پشتیبانِ یکدیگر باشند.
    آیا ژی جی پینگ آنقدر احمق است که چنین قراردادِ «باز»ی را امضا کند و هیچ محدودیّتی را ذکر نکرده باشد؟.... یعنی سرنوشتِ یک و نیم میلیارد جمعیّتِ چین را فدایِ «سیندرومِ نادرقلی میرزا پوتین» کند؟ .... مهمّم نیست... خبرها همیشه اینگونه «شُسته و رُفته» تحویل داده میشوند و به همین خاطر است که معمولاً خوانندگانِ اینگونه خبرها؛ ناگهان شوکه شده و از خود میپرسند:
    چرا یِهویی اینجوری شد؟!!!! مگه چینیها اینطوری نگفته بودند؟!!!!
    پس از آن نیز تحلیلهایِ «خنجر از پشت» و «خیانتِ چین به پوتین» مانندِ «قارچ» تولید میشوند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نتیجه گیریِ من (کژدم) این است که شمارش معکوس برایِ «قتلِ نادرقلی میرزا پوتین» آغاز شده است و ژی جی پینگ نیز از آن حمایت میکند.

      حذف
  79. سفر غیر منتظرهٔ نفتالی بنت به مسکو؛ برایِ میانجی گری در جنگِ روسیه و یوکرئین نیست و دلایل دیگری دارد که در روزهایِ آینده مشخّص خواهد شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نفتالی بنت برایِ گفت و شنودِ «بسیار مهمِّ رو در رو» به مُسکو رفته است وگرنه میتوانستند گفتگویِ تلفنی داشته باشند. امّا گفتگویِ تلفنی؛ احتمالِ «شنود» شدن نیز دارد. لذا حتماً بایستی «رو در رو» گفتگو میشد.
      احتمالاتِ زیرین میتوانند واقعی ترینها باشند:

      ۱- نفتالی بنت پس از اظهاراتِ «لاوروف» مبنی بر درخواستِ قراردادِ کتبی از سویِ غرب که پس از توافق برجام؛ روسها همچنان بتوانند با رژیمِ شیعی معامله داشته باشند و گرنه روسها چه نفعی دارند که برجام را امضا کنند؟؛ از این اظهارات خوشحال شده است. از سویِ دیگر مِدالِ افتخارِ ایفایِ نقشِ بیطرف در ماجرایِ جنگ اخیر را نیز بر سینه دارد و حتّی حاضر به «پولشویی» برایِ روسها نیز بوده است و تلاشهایِ خود را کرد.
      اکنون میخواهد که سیستمهایِ دفاعِ ضدّ هواییِ روسها در سوریه همچنان خاموش بمانند.

      ۲- نفتالی بِنت با دعوتِ فوریِ روسها به سوریه سفر کرده است تا در ازایِ عدمِ امضایِ برجام از طرفِ روسها و خاموش ماندنِ سیستمهایِ ضدّ هوایی روسها در سوریه؛ برایِ روسها «پولشویی» کند و کانالهایِ پوششی بسازد.
      زیرا روسها در شرایط کنونی به «دلار» و «یورو» بیش از هر چیزِ دیگری نیاز دارند. روسها چه بسا اجازهٔ حملاتِ محدودِ اسرائیل به تأسیساتِ هسته ایِ رژیمِ شیعی را نیز در ازایِ این خدمات را نیز بدهند و در این زمینه تبادل اطّلاعاتی داشته باشند.

      امّا گذشته از این احتمالاتِ قریب به یقین؛ سخنانِ اخیرِ «لاوروف» پرده از بسیاری مسائل برداشت که روسها برایِ ایجادِ صلح و خدمت به «انگلِ فرزانه» به عنوانِ «مذاکره کنندهٔ ارشد» وارد میدان نشده بودند و قصدشان «چاپیدنِ ثروتهایِ ملّیِ ایران» تحتِ نامِ «معاملاتِ تسلیحاتی» بوده است (همان وعدهٔ قرادادِ ۲۰ ساله).
      امّا اکنون میبینند که اینبار نیز با رژیمِ شیعیِ ایران نمیتوانند معامله کنند؛ نَه به خاطرِ تحریم بودن ایران؛ بلکه به خاطرِ تحریم شدنِ خودشان (روسیه) نمیتوانند از دلارهایِ نفتیِ ایران لذّت ببرند.

      حذف
  80. در سازمان ملل نا متحد چین در کنار نادر قلی میرزا قرار نگرفت بنابر این قرارداد پشتیبانی تحت هر شرایطی منتفی است.. نادر قلی میرزا و ترامپ هر در دو قدمی سرنشت معمر قذافی هستند. انتخاب ترامپ و انتخاب بایدن هر دو بی دلیل نبود.

    پاسخحذف
  81. خوشم امد یواش یواش داری متوجه جریان می شوی. اما هنوز در زمینه ترامپ گیج تشریف داری. پروژه نابودی پوتین با علم کردن موجود احمق و خلاف کاری بنام ترامپ رقم خورد. پوتین می خواست گورباچوف امریکایی یعنی ترامپ همان با امریکا کند که گورباچف با شوروی کرد. اطاقهای فکری هم بهش راه دادند که باورش شود که علی اباد هم شهری است. ماجراهای جالب هنوز اغاز نشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفانه شما همچنان در استخرِ «تئوری هایِ توطئه» شنا میکنید.

      حذف
  82. جامعه ی ایرانی قبل از دوره ترامپ با کیر روحانی بدنبال ساخت ایران نوین بودن.شاشزاده هنوز به اون دوران تعلق داره فقط القاب رو از (بین خودشون اختلاف بیفته) رو تبدیل به (سازمان ملل به کمکتون میاد) یا (صبر کنید با خارجی‌ها جنگشون بشه و سرنگون بشن)کرده.
    همینکه بارقه ای از امید به زندگی خارج از حاکمیت شیعیان شنیعه شکل گرفته تحت تاثیر ترامپ و سیاستگذاریهاش بوده وگرنه اکثریت جامعه ی ایرانی همون رای من کو و یوم الله گویان هستن.

    پاسخحذف
  83. https://tinyurl.com/2my72j2k

    «امام حسین یابو»یِ شریعتمداری قاطی کرده و میگوید: «مگر قرار است تحریم‌های تجاری و اقتصادی باقی بماند که روسیه برای آنکه مشمول آنها نشود از آمریکا تضمین می‌خواهد؟».
    یکی به این «امام حسین یابو» بگوید که منظورِ لاوروف این است که تا دیروز شما روسپی زاده ها تحریم بودید و روسها نمیتوانستند حرکت کنند؛ امّا امروز روسها تحریم هستند و باز هم نمیتوانند حرکت کنند. .... تا دیروز «حَسَن کَچل» بود .... امروز «کَچل حَسَن» شده است.
    وقتی به همه چیز میخندم؛ عدّه ای ناراحت میشوند که چرا همه چیز را مسخره میدانی؟ .... آیا به نظرِ شما مسخره نیست؟

    اگر لاوروف از خَرِ شیطان پایین نیاید؛ «مذاکراتِ وین» نیز به «دو ماراتونِ ۱۰۰ هزار متری» تبدیل خواهد شد.

    حتّی بدونِ این مسئله نیز؛ سخنی از «لغوِ تحریمها» نیست. بلکه سخن از «تعلیقهای چندماهه» در میان است که هر چند ماه یکبار باید تمدید شوند.
    به زبانِ «رانندگی» قرار است که رژیمِ شیعی با دستوراتِ «گاز بده .... تُرمز کن.... حالا گاز بده .... حالا تُرمز کُن.... حالا باز هم گاز بده .....» نفت بفروشد.
    کدام احمقی در زیرِ سایهٔ سیاستِ «گاز بده ... تُرمز کُن» جرأت خواهد کرد که مشتریِ دائمیِ نفتِ رژیمِ شیعی شود؟
    این بیشرفها باز هم نفت را زیر قیمت خواهند فروخت.

    پاسخحذف
  84. از ۲ هفتهٔ دیگر؛ نیرویِ زمینیِ روسیه «Down Grade» خواهد شد. آنها بسیاری از زرهپوشها و تانکها و نفراتِ خود را از دست خواهند داد و چه بسا به سربازانِ خودشان که فرار میکنند شلّیک کنند.
    همهٔ این ماجراها به نفرتِ عمیقِ مردم از «اوباشانِ حاکم بر کرملین» خواهد انجامید.
    در این هیچ شکّی نیست؛ مگر چند روز زودتر و یا دیرتر.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سیاستِ داهیانهٔ «نگاه به شرق» از طرفِ «خرفتِ فرزانه»؛ شاید ۲۰ قلو بزاید.

      حسنی به مکتب نمی رفت.... وقتی هم می رفت... «جُمبه» می رفت.

      حذف
  85. قرار است نفت ایران و ونزویلا جایگزین نفت روسیه شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چنین قراری نیست. شکمتو صابون نزن.
      روسها و چینیها (همان نگاه به شرقی ها) ریدند به هیکلِ «استراتژیستِ فرزانه».
      نفت در حالِ گرانتر شدن است؛ امّا «کیرِ خر» هم به رژیمِ شیعی نمیرسه.
      اظهاراتِ لاوروف نشان میدهد که این تاکتیک (ریدن به مذاکراتِ برجام)؛ قبل از حمله به یوکرئین پیش بینی نشده بود. امّا چون دچارِ اشتباهاتِ محاسباتیِ زیادی شده و تا اینجا «ریده اند» و به همین خاطر این «تاکتیک» را از رویِ «استیصال» و بدونِ «محاسبه» ارائه داده اند.
      ۱- «شفتالو بنت» از نظرِ روسها فردی «بی شخصیّت» است که فقط برایِ نشستن بر صندلیِ صدارت؛ به حزبِ خود خیانت کرد.
      ۲- «شفتالو بنت» تلاش کرد تا با استفاده از «موزهٔ هالوکاست» برایِ روسها «پولشویی» کند.
      ۳- نتیجه اینکه: این شخص یک «خائن مادر زاد» است و میتوان از او استفاده کرد.
      ۴- از مُسکو به او گفتند که فوری به مسکو برود (تحتِ پوششِ میانجی گر) و پیشنهادها را بشنود (پولشویی برایِ پوتین و کسبِ اجازهٔ حمله به رژیمِ شیعی) ؛ تا خلیجِ فارس (مسیرِ نفت) به «گُه» کشیده شود.
      اگر این سیاستِ سنگ اندازیِ لاوروف و ژی جی پینگ شکست بخورد؛ روسها به اسرائیل چراغ سبز نشان خواهند داد تا سایتهایِ نظامی و هسته ایِ رژیمِ شیعی را بمباران کنند.
      تا هم اسرائیلیها به اهدافشان برسند و هم روسها از تعمیقِ «بحرانِ انرژی» لذّت ببرند.
      پوتین به «کُس کِشِ فرزانه» گفته بود که:... ما به دوستانمان از پشت خنجر نمی زنیم....

      پوتین راست گفته بود؛ زیرا میتوانند از پُشت «تَبَر» بزنند.

      حذف
    2. https://tinyurl.com/2p9d576b

      ونزوئلا و «رانندهٔ اتوبوس» چنین پتانسیلی را دارد که با اروپا و آمریکا همراه شود. زیرا به دنبالِ «هلالِ شیعی» نیست و تا کنون «فاطمیّون» و «زینبیّون» راه نینداخته است و کیرلیسِ «مسیح» و آنجا لیسِ «مریمِ باکرهٔ دارایِ ۶ فرزند» نیست.
      مسائلِ ونزوئلا فقط «سیاسی» هستند.

      حذف
  86. سلام کژدم
    با اعلام عمومی تحویل هواپیما به اوکرایبن و ورود سربازان آمریکا و انگلیس بعنوان داوطلب از یک طرف و ورود قزاقستان و بلا روس چ مزدوران سوریه ای جنگ گسترش نخواهد یافت ؟!
    در ضمن روسها در جنگ بازنده اند مانند جنگ دوم جهانی که اگر غذا و ۵۰۰ هزار کامیون آمریکایی نبود. ذوسها توانایی پیشروی در اروپا را نداشتند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      روسها در جنگِ جهانی دوّم سربازان را بدونِ اسلحه و مهمّات به جبهه میفرستادند و میگفتند: اسلحه و گلوله را خودت پیدا کُن.
      قصدِ من این نیست که این شیوه را تخطئه کنم؛ زیرا برایِ آن ارزشی بسیار والا قائل هستم.
      امّا سخنِ من بر سرِ «نداریِ روسها» است که هم با هیتلر پیمانِ دوستی بستند و سپس از طرفِ هیتلر گاییده شدند. مانندِ همین رفتارِ «شیعیانِ کیرلیسِ پوتین» که با سخنانِ دیروزِ لاوروف؛ احساس میکنند که یک «استوانهٔ کُلفت» در کونشان «وول» میخورد و دعا میکنند که: «انشاءالله.... کِرمِ آسکاریس» است.
      زمانی که میگویند: «مردانِ یوکرئین برایِ دفاع از میهن به سرزمینِ خود باز می گردند».... چه کسی میتواند بفهمد که چه تعداد از این نیروها؛ چه کسانی هستند و با چه تسلیحاتی وارد خواهن شد؟ یعنی معلوم نمیشود که «کی به کیِه؟».

      به این میگویند: Chaos و وظیفهٔ طرّاحِ Chaos این است که از پلّکانِ Chaos بالا رَود.


      https://www.youtube.com/watch?v=8Rc6CHH-E-4

      حذف
    2. Only the Lather is real .... The Climb all there is...

      حذف
    3. این عبارتی که نوشتید یک مَثَله؟؟
      اگه هست برای ما بیسوادا هم یه توضیح بدید

      حذف
    4. بله؛ یک مَثَلِ «شمنی» است.
      تنها چیزی که وجودِ حقیقی دارد؛ «نردبان» است (نردبانِ زندگی).... و هر کسی با اندیشه ها و عقاید و تصوّراتَش از آن نردبان بالا میرود.
      کسانی با «تصوّرِ قدرت» و یا «عشق» و «پیروزی» و «پاکی» و «رهبری» و ....... از این نردبان بالا میروند.
      امّا هیچ یک از این تصوّرات؛ «حقیقی» نیستند؛ بلکه «تصوّرات هستند.
      آنچه که حقیقی است؛ «نردبانِ زندگی» است.

      حذف
    5. در این ویدیو کلیپ؛ همهٔ باورها و پروتوکولها و ادیان و سیستمهایِ سیاسی؛ به زیرِ سوال بُرده میشوند.
      همهٔ آنها «دروغهایی» هستند که هزاران بار نسل به نسل تکرار میشوند تا نسلِ بعدی آنها را «حقیقت» بینگارد.
      اینگونه است که «دروغها» به تنها حقیقتِ زندگی تبدیل میشوند.
      امّا تنها «نردبان» است که حقیقت دارد و هر کسی بنا بر دلیل و باوَرِ خودش از آن بالا میرود و راه به جایی نمی بَرَد و در نهایت شکست میخورد.

      حذف
    6. بسیار زیبا بود.
      مخصوصا تشبیه زندگی به نردبان
      اگر اشتباه نکنم گفته بودید برخی از این مَثَل های شمنی در دایره ضرب المثل های ملت ها به صورت پراکنده وجود دارد.
      خواستم بدونم آیا در ضرب المثل های ایرانی هم همچین مثل های شمنی وجود دارد؟

      و دیگر اینکه نظر شما درباره جمع آوری این نوع مَثَل ها چیست؟
      چون واقعا کاربرد دارند

      حذف
    7. بله؛ همهٔ زبانها؛ از جمله زبانِ فارسی و تُرکی و عربی و انگلیسی و ..... پُر از این مَثَلهایِ شمنی هستند.

      حذف
    8. روس ها در جنگ جهانی دوم با اختلاف زیاد بیشترین کشته های جنگ را داشتند.

      https://tinyurl.com/56v6asv5

      حذف
  87. آیا این «کُس کِش» را میشناسید؟

    https://tinyurl.com/y6862s3w

    فیلمِ «هامون» برایِ ایجادِ یک «بیراهه» تولید و اکران شد.
    این قرمساق اکنون گلایه مند است که پس از اینهمه تلاش برایِ تولیدِ «بیراهه» چرا موردِ غضب قرار گرفته است.

    پاسخحذف
  88. ایران پل پیروزی غرب است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر نمیکنم. ایران فعلاً زیرِ برجام ۸ قلو زاییده است.
      با قِر و اطوارِ روسها و چین؛ در عمل «۱+۴» به «۱+۲» تبدیل شده است.
      آمریکا نیز که در حاشیه است.

      حذف
    2. ونزوئلا شانس بالایی دارد.

      حذف
  89. اگر این خبر که روسها در حالِ اجیر کردنِ مزدور در سوریه هستند؛ درست باشد؛ باید با اطمینان گفت که تعدادِ کشته و زخمیهیشان باید بالایِ ۲۰ هزار نفر باشند.
    بدونِ در نظر گرفتنِ تعدادِ فراریها و اسیرانِ جنگی.

    پاسخحذف
  90. استاد پهپاد Horde of Bayraktar ساخت ترکیه در حال انهدام مواضع روسیه است.

    پاسخحذف
  91. https://twitter.com/ArmedForcesUkr/status/1501069889783668742?s=20&t=Oxw_QraeRhVoU9gyNuxdXw

    پاسخحذف
  92. ظاهرا تعداد فراریها زیاد است.کلیپهای زیادی وجود دارد که تجهیزات روسی وسط جاده ها رها شده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روسها تا اینجا حسابی ریده اند. بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار نیرو بسیج کردند. اکنون در زیرِ «لُجیستیک» ۵۰ قلو زاییده اند. من اگر جایِ «نادر قلی میرزا پوتین» بودم؛ «گروهبان شویگو» را بر رویِ آن میزِ ۳۰ متری قیمه قیمه میکردم.
      تا اینجا برایِ همه آشکار شد که «روسها» هیچ پُخی نیستند و همهٔ کارهایشان «فوتو شاپی» است.
      میگویند «حلب» و «حمص» را به ویرانه تبدیل کردند.... البتّه که توانستند؛ امّا «یوکرئین» با «حلب» و «حمص» قابل مقایسه نیست.
      روسها حتّی جرأت نمیکنند جنگنده هایشان را پرواز دهند.
      آنهایی که «کیف» را محاصره کرده اند؛ غذا و بنزین و مهمّات و .... میخواهند.... امّا «لجیستیک» گاییده شده است.

      حذف
    2. بعصی ها «نادرقُلی میرزا» را با «هیتلر» مقایسه میکنند؛ امّا «نادرقُلی میرزا پوتین» حتّی «پشمِ خایهٔ هیتلر» هم نیست.
      اگر هم تا به اینجا رسیده است؛ به خاطرِ سیاستهایِ «شرودِرِ کُس کِش» و «معجزه خانمِ جنده» بوده است (کرمهایِ درونِ درخت اروپا).
      تا به حال جنگنده هایِ روسی؛ گوزیده اند؛... اگر چند جنگندهٔ دیگر را نیز از دست بدهند؛ هیچکس «سوخو» را به هیچوجه در کونِ خودش «سوخ» نمیکند.

      حذف
    3. به نظر میرسد که «چین» نیز همچین «گُهی» است... شاید یک کمی با عطر و اودکُلُن.... برایِ پوشانیدنِ «بویِ گَند».

      حذف
    4. حالا اگر یک ماهِ دیگر نیز صبر کنید؛ خواهید دید که «نادرقلی میرزا پوتین» و سایر اعضایِ «مافیا» مثلِ سگهایِ هار به جانِ یکدیگر خواهند افتاد. زیرا پس از هر «شکست» ... نوبت به «تقسیمِ گناهان و تقصیرات» میرسد.

      حذف
    5. چیشد که درباره چین هم به این نتیجه رسیدید؟؟
      مشکلشان کجاست؟؟

      حذف
    6. مُشکلِ چینیها در اینجاست که بر رویِ مسئلهٔ ایجادِ کمبودِ نفتِ در آلمان حسابِ احمقانه ای باز کرده اند و نفتِ رژیمِ شیعی برایشان اهمیّتی ندارد. بلکه تضعیفِ اروپا در رابطه با کمبودِ «منابعِ انرژی» برایشان مهم تر است.
      با این سیاست؛ رژیمِ شیعی را فدا میکنند؛.... نفت و گازشان را نیز طبقِ معمول از منابعِ دیگری تأمین میکنند..... هرچند که برایِ مدّتی کوتاه... گرانتر باشد.
      در شرایطِ جنگی؛ «گرانتر بدست آوردن» بهتر از «هیچ به دست آوردن» است.
      لذا هم روسها را با قیمتِ ارزانتر میدوشند؛ هم اروپا را «۶ دَر» میکنند؛... هم تهدیدی دائمی به نامِ «شیعی گری» را تضعیف و سپس از شرّ آن رٰاحت میشوند.

      این محاسبه اشتباه است.

      حذف
  93. حالا بیاییم به «مذاکراتِ وین» بپردازیم:

    https://tinyurl.com/3n3kzpr5

    گفته میشود که «باقریِ کونی» (مذاکره کنندهٔ ارشد با «زیپ بازِ شلوار»)... پس از از اینکه «لوروف» کیرَش را به «کونیِ فرزانه» نشان داد... از «وین» فرار» کرده است... احتمالاً خبر داده اند که «کونی فرزانه» دچارِ خونریزی از «عقبه» شده است.... قرار است که بقیّهٔ «زیپ بازها» نیز به «کشور تهران» فرار کنند.
    این اوباشان در هواپیما یا «جلق» میزنند و یا با «خواهرانِ زینب» حال میکنند و به همین خاطر فراموش میکنند که زیپشان را ببندند.

    «شفتالو بنت» نیز پس از ملاقات با «نادرقلی میرزا پوتین»؛ اینبار شجاع تر شده است و سخنانی که میگوید به این معنی است که قصد بر این است که رژیمِ شیعیانِ شنیعه را به «جنگ» بکشانند تا غزلِ خداحافظیِ نفتِ شیعیانِ شنیعه نیز خوانده شود.

    https://tinyurl.com/cjzpjmps

    به همین خاطر است که «باقریِ کونیِ زیپ باز» سراسیمه به «کشور تهران» بازگشته است.

    به این میگویند «برجامِ دوّمِ خوشمزّه»

    پاسخحذف
  94. https://mobile.twitter.com/A_z_im/status/1501197459376295938

    پاسخحذف
  95. https://mobile.twitter.com/tired_phantom/status/1501227928423571456

    پاسخحذف
  96. https://tinyurl.com/2p8e5yf3

    ماجرایِ خانم «کاترین شکدم» نیز به خیر و خوشی پایان یافت و یکی از همان قرمساقهایی که با این بانویِ «محجّبهٔ شیعهٔ صیغه ای» رابطهٔ جنسی داشته است؛ از اینکه BBC مشکلِ او و «بیتِ کُس کشِ رهبری» را حلّ کرده است در پوست نمی گنجد.

    از این قرمساقها بپرسید که چقدر پول به حسابِ «بانو زینب صیغه ایِ کاترین شکدم» ریخته و چه قراردادی با BBC بسته اند تا این مصاحبهٔ کذایی منتشر شود؟

    پاسخحذف

  97. از این قرمساقها بپرسید که چقدر پول به حسابِ «بانو زینب صیغه ایِ کاترین شکدم» ریخته و چه قراردادی با BBC بسته اند تا این مصاحبهٔ کذایی منتشر شود؟



    سلام
    این سووالات را از اسراییل بکنید بهتر است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      «کاترین شکدم» یک شخصِ «زِبِل» است و فکر میکنم که برایِ «جیبِ خودش» کار کرده و اطّلاعاتی را نیز که به دست آورده بود را به مشتریانش فروخته است.
      در این راه نیز به هر کاری دست زده است و حدّ اقل صداهایِ ضبط شدهٔ اوباشانِ شیعه مسلک را در کیفش دارد.
      اینکه در نهایت از BBC سر در آورده است نیز نشانهٔ معامله است. همه میدانند که BBC از شاخه هایِ برون مرزیِ «حفطِ نظامِ شیعی» است.
      کاترین شکدم هیچ ربطی به «موساد» ندارد و به تنهایی از این رابطه هایِ «خوشمزه» میلیونها دلار به جیب زده است.

      حذف
  98. کژدم گرامی فکر نمیکنی که اگر بنت بخواهد جمهوری اسلامی را به جنگ بکشد که نفتشان وارد بازار نشود امریکا و اروپا را بشدت ناراضی خواهد کرد البته بیشتر خواهر ومادر اروپا گاییده خواهد شد تا امریکا. اسراییل بدون شک این توان را دارد که چند نقطه حساس اخوندهای مادرجنده را بزند اما آیا در این زمان وقتش رسیده یا نه را باید دید. ولی در این مورد که بنت برای میانجیگری بین روسیه و اوکرایین به مسکو نرفته باید حق را به شما داد. حالا چگونه روسیه میخواد جلو ورود نفت ایران یا ونزوئلا به بازار را بگیرد سئوال خوبیست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما؛ کشورهایِ اروپایی به همان اندازهٔ «حزبِ دموکراتِ کنونیِ آمریکا» قرمساق هستند. در این ۴۰ سال در رابطه با هیچ ملّتی هیچ شرافتی از خود نشان نداده اند. اسرائیل نیز از این بی شرافتیهایِ اروپا و دموکراتهایِ نوینِ آمریکا (گلوبالیستها)؛ به اندازهٔ کافی زجر کشیده است.
      اگر آمریکا برایشان اهمیّتی داشته باشد؛ اروپا برایشان اهمیّتی ندارد. امّا روسها را «همسایهٔ شمالی» مینامند. روسها نیز فقط از این نظر که «همسایهٔ شمالی» هستند؛ برایشان اهمیّت دارد و عاشق و دلدادهٔ «نادرقلی پوتین» نیستند.
      رازِ بقایِ اسرائیل در همین حرکتهایِ «دینامیک» است.

      حذف
  99. روسها ریده اند و میدانند که بیشتر به اسهال و استفراغ دچار خواهند شد؛ لذا اکنون پیشنهادِ مذاکراتِ جدّی داده اند. امّا در بازیِ «دومینو» رسم بر این است که مهرهٔ نخست فرو نیفتد؛ وقتی مهرهٔ نخست فرو افتاد؛.... تا به آخر می رَوَد دیوار کَج....
    روسها اکنون همهٔ نیروهایشان (۱۸۰ هزار نفر) را واردِ یوکرئین کرده اند. نیروهایِ پشتیبانی و لوجیستیک شان گوزیده است؛ بسیاری از ادواتِ نظامی خود را از دست داده اند؛ به تصاویرِ اسیرانِ روسی که نگاه میکنی؛ بیشترشان جوانانِ ۱۸ تا ۲۵ ساله هستند که هیچ تجربهٔ نظامی ندارند. وضعیّتِ مالی در حالِ خرابی و ویرانی است و اگر وضعیّت به همین منوال پیش برود؛ آشوبهایِ داخلی نیز ناگزیر خواهند بود.
    نتیجه اینکه:
    اکنون غرب به کمتر از سرنگونی و مرگِ پوتین و اطرافیانش رضایت نخواهد داد و سالها منتظر بود که «نادرقلی میرزا پوتین» در این دام بیفتد.
    و اکنون افتاده است؛ چه بسا پیشنهادِ این مذاکره؛ نتیجهٔ تنشهایِ داخلیِ «مافیایِ حکومت» باشد و «نادر قلی میرزا پوتین» از اینکه: «سحرگَه نه تن سر ... نَه سر تاج داشت» و «چرخشِ چرخِ نیلوفری» به وحشت افتاده است.

    گروهبان روسپی زاده هایِ شیعه مسلک باید درس بگیرند...
    «کیرِ روسی» که آنرا لیس میزدند؛ در حالِ پلاسیده شدن است.... کسی که به شما (شیعیانِ شنیعهٔ ضریح لیس) گفته بود که «آب نباتِ چوبی» است.... احتملاً «ساری قولو خان» بوده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اساساً حتّی تصرّفِ کاملِ یوکرئین توسّطِ روسیه نیز در یک جنگِ طولانی مدّتِ طرّاحی شده؛ بی معنی است (مانندِ تصرّفِ یک تپّه).
      آمریکا یک جنگِ طولانی را طرّاحی کرده است و اگر به خبرها دقّت کنید از بازه هایِ زمانیِ «یک ساله» و «۲ ساله» سخن میگویند. اینگونه سخنها به این معنی است که هر چقدر ویرانیها و تعدادِ کشته ها در یوکرئین بالاتر برود؛ زمینه را برایِ به خاکِ سیاه نشاندنِ روسیه و فروپاشیِ کاملِ «فدراسیونِ روسیه» (هدفِ اصلی) فراهم تر میکند. به همین خاطر است که کشورهایِ غربی بسیار «کُند» حرکت میکنند.

      حذف
  100. در یکی از نوشتارها نظریهٔ « Void» را مطرح نمودم. بر اساسِ این نظریّه باید در جایی به دشمن ضربه زد؛ که حتّی در خواب هم نمی بیند و کاملاً پنهان است و کُشتنِ روسپی زادگان «موسوی و کرّوبی» در سالِ ۸۸ را مثال زدم. در شرایط کنونی اروپا و آمریکا باید به تحریمِ کاملِ نفت و گازِ روسیه فکر کنند. زیرا در محاسباتِ روسها و چینیها این امر به عنوانِ یک پارامترِ «غیر ممکن» در معادلاتشان گنجانیده شده است.
    اگر چنین کاری بکنند؛ قیمتِ هر بشکه نفت شاید به بالایِ ۳۰۰ و یا ۳۵۰ دلار برسد. در چنین صورتی؛ «چین» گاییده میشود. زیرا با جمعیّتِ یک و نیم میلیاردی (پاشنهٔ آشیلِ چینیها) به طورِ کامل زمین گیر شده و به سویِ «متلاشی شدن» خواهد رفت. امّا «آلمانها» نقشِ «کرمِ درونِ درخت» را بازی میکنند و به بهانهٔ نیاز به نفت و گاز؛ نمیخواهند بپذیرند که اکنون در شرایطِ جنگی هستند و باید در شرایط جنگی زندگی کنند. تا اینجا نیز که پیش آمده اند؛ به خاطرِ ترس از افکارِ عمومیِ مردمِ اروپا و بویژه آلمانیها بوده است. لذا باید بدانند که افکارِ عمومیِ مردمِ آلمان پتانسیلِ پذیرشِ «سختیها» را دارد. لذا دولتِ آلمان نباید نقشِ «لابیگر» برایِ کمپانیها را بازی کند؛ بلکه باید به «فروپاشیِ فدراسیونِ روسیه» برایِ «همیشه» فکر کند.
    پس از فرو پاشی؛ تکّه پاره هایِ روسیه؛ مشتریانِ بهتری خواهند بود.

    پاسخحذف
  101. با فراخواندنِ سربازانِ بسیار جوان به جنگِ یوکرئین؛ مشخّص شد که «نادرقلی میرزا پوتین» با ۱۹۰ هزار نفر نیز که گفته می شد ستونهایِ نظامی ۶۵ کیلومتری تشکیل داده است؛ باز هم کَم آورده است. این امر نشان میدهد که ارتشِ روسیه فقط یک «بادکنک» است و فقط به بمبهایِ اتمی خود می نازِد.
    نیرویِ هوایی روسیه کاملاً «نا کارآمد» شده و بزرودی نیرویِ زمینیش نیز تار و مار خواهد شد.
    «اوباش گروهبان ژنرالهایِ شیعه مسلک» نیز نمونهٔ کوچکِ چنین پُخی هستند.
    روسها اگر اکنون عقب نشینی نکنند؛ در آینده حقّ «وتو» را نیز به عنوانِ یک کشورِ «مسئولیّت ناپذیر» از دست خواهند داد.
    پس از آن «اسرائیل» دیگر به روسها نیازی نخواهد داشت و «کونِ فرزانه» را خواهد درید. زیرا بشار اسد یا باید خودکشی کُند و یا خود را به دادگاهِ لاهه تحویل دهد. زیرا «نادر قلی میرزا پوتین» و اوبا گرهبانهایِ اطرافش بدست روسها کشته خواهند شد و همهٔ پر و بالهایِ روسیه را قیچی خواهند کرد.
    ژی جی پینگ نیز چند قطره اشکِ تمساح خواهد ریخت.

    پاسخحذف
  102. بهرام مشیری گفته
    گرفتاری و بدبختی آنجا ست که به ما فهمانده اند ما دو انتخاب بیشتر نداریم! یا شاه یا شیخ ما ملّت که خود هیچکاره هستیم! یعنی در آن روزگار ی که فرض بفرمائید در بیست و چهار-پنج سال پیش آمدند یک انتخابات قلابی کردند گفتند شیخ یا شاه؟ چون مردم از دست شاه عصبانی بودند گفتند شیخ حالا گروه ی دستِ راستی در این کشور و در جاهای دیگر در اندیشه یِ این هستند که باز برگردند بگویند شیخ یا شاه؟ چون شیخ بسیار بسیار! گندکاری کرده این بار می گویند شاه باز این عمل تکرار می شود. و اینجا ست که ممکن! است دوباره
    گفت عکسِ رویِ تو چو در آینه یِ ماه افتاد ،،، ملت از چاله برون آمد و در چاه افتاد.من هم با بهرام جون موافق باید به ما ساکنین ایران سه انتخاب بین شاه شیخ و شیاد بدهید تا به دمکراسی مردم سالاری پایبد باشیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شاید این مردم خودشان تولید کننده شیخ و شاه هستن؟

      حذف
  103. https://twitter.com/ArmedForcesUkr/status/1501774725646794758?s=20&t=RYk5vUML85hAU5q1M1BxVw

    لطفا صدا را بالا ببرید.

    پاسخحذف
  104. همیشه برایم سوال هست که:
    هیتلر پیش خودش چی فکرمیکردکه درحالیکه هنوزبا انگلیس درگیربود به روسیه حمله کرد؟
    ژاپن با چه منطقی به کشوری باچندبرابر جمعیت و قدرت اقتصادی و صنعتی حمله کرد؟
    چرا صدام به راحتی فریب سفیر آمریکا را خورد و به کویت حمله کرد؟
    چرا پوتین با بودن سازمانهای عریض و طویل اطلاعاتی نتوانست برآورد صحیحی از آینده داشته باشد و به راحتی در دام افتاد؟
    چرا این دولتمردان و سیاستمداران که باهزاران حیله و دسیسه به قدرت می رسند،اینطور به سادگی در تله خودساخته گرفتار میشوند؟

    پاسخحذف
  105. آیا نیرویی انقلابی در تهران هست که سفیرِ کنونیِ «نادرقلی میرزا پوتین» را به «گریبایدوف» تبدیل کند؟
    سفیرِ پوتین زبانش از «کیرِ خر» نیز درازتر شده است و به همراهِ «امام حسینِ کونی» شریعتمداری .... دستورات و احکامِ حکومتی صادر میکند.

    پاسخحذف
  106. https://tinyurl.com/f978hmtv

    نتیجهٔ «کونی گریِ جو بایدنِ خرفت».....
    کسی که فقط به «دلارهایِ لحظه ای» فکر کند و فراتر از نوکِ بینییش را نبیند؛ همین میشود.
    یا باید خایه هایِ «مادورو» را لیس بزند و یا خایه هایِ شاهزادهٔ عربستان را.
    شاهزادهٔ عربستان نیز نباید خود را مقیّد به استفاده از تسلیحاتی که طبقِ قرارداد خریده است محصور کند و طبقِ فرمانِ «فروشنده» از تسلیحاتش استفاده نماید.
    سلاح فروخته شده و پولش نیز پرداخت شده است. لذا اکنون آنها مالکِ تسلیحات هستند و باید از آنها در جهتِ منافعِ ملّی خود استفاده کنند و نگرانِ این نباشند که آمریکا و آلمان چنین و چنان خواهند کرد.... آنها همگی «دلّال» (قرمساق) هستند و نظرشان «لحظه به لحظه» تغییر میکند.
    هنرمندِ واقعی آن است که در میانِ این «لحظه به لحظه ها»... بخواند و بنوازد و برقصد.
    از ماجرای روسها یاد بگیرید؛ روسها همه را فدا میکنند؛ اروپا و آمریکا نیز «یوکرئین» را سالها پیش با امضایِ قرارداد؛ فروختند. امّا «قراردادها» فقط «کاغذ پاره ها» هستند.
    اگر از خود «وجود» نشان دهید؛ این کاغذ پاره ها را فراموش خواهند کرد. زیرا همیشه مشکلاتِ زیادی دارند...

    شکارچیِ «لحظه ها» باشید.... فرمانبردارِ کاغذ پاره ها نباشید..... نترسید؛ آنها مجبورند که «کاغذ پاره هایِ دیگری» را امضاء کنند..... زیرا دنیا «دنیایِ تغییرات» است و نَه «دنیایِ تقدیرات».

    یک پیشنهادِ «تائویی».

    پاسخحذف
  107. مگر نگفتم که این موجود فقط یک «قرمساق» است؟

    https://tinyurl.com/yc3xpn8j

    پاسخحذف
  108. چین امارات اسراییل برای اداره خاورمیانه،بریتانیا و چین برای اروپا،آمریکا هم ایالت‌هاش بعد از بحران غذا و انرژی از هم تجزیه میشن.

    پاسخحذف