۱۴۰۰ اسفند ۱۹, پنجشنبه

پیامدهایِ «جنگِ یوکرئین» برایِ روسیه

 میگویند که روسها ازسالها قبل در فکرِ چنین حمله ای بودند که کاملاً درست است. میگویند که نشان به آن نشانی که روسها بزرگترین خریدارانِ «طلا» بودند تا وابستگی به «دلار» و «یورو» را برایِ «روزِ مبادا» (تحریمها) را از میان ببرند. باز هم درست میگویند. امّا آنچه که درست نمیگویند این است که: دولتِ «ترامپ» چه گُهی میخورد؟ «دموکراتها» چه گُهی میخوردند؟ آیا اینها را نمیدانستند؟ اگر نمیدانستند؛ چرا آمریکاییها باید هزینهٔ ۱۶ سازمانِ اطّلاعاتیِ آمریکا را برایِ «نفهمیدن» و «ندانستن» بدهند؟

اروپاییها نیز میدانستند که چه خبر است؛ امّا به طورِ عمدی هیچ حرکتی نکردند. بخشی از این «بی عملی» کاملاً عمدی بود؛ امّا بخشِ دیگرِ آن به خاطرِ «خوابِ خرگوشی» و «انشاءالله که گربه است» بوده است. یعنی اینکه «معجزه خانمِ جنده» در هنگامِ «جفتگیری با پوتین» از او شنیده بود که:

«عزیزم... همه اَش دروغ است.... حالا لایِ پاهاتو باز کُن».... زندگی در همین ۱۰ دقیقه خلاصه میشه...

آیا در این چند روز حتّی یک «سُرفه» و یا «عطسه» از «معجزه خانمِ جنده» شنیده اید؟

چرا به «چاهِ جمکران» خزیده و غیبتِ کبری فرموده است؟

اکنون.... هرچه میخواهد دِلِ تنگَت ... بگو... ولی «کُس شعر» نگو.

کژدم

۳۷ نظر:

  1. گفتم ایران پل پیروزی است اما پیروزی کی بر کی؟ گفتند نه ونزوئلا پل پیروزی هست (نفت)میگم ونزوئلا چی هست که کله پاچه اش چی باشه (!)بزرگترین برگ برنده در دستان روس ها برگ جمهوری نکبت اسلامیست با سوختن این کارت... حزب الله لبنان و اوباش عراقی و یمنی و غیره ظرف مدتی کوتاهی به قول مش قاسم دایی جان ناپلئون دود میشن میروند هوا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ونزوئلا رویِ اقیانوس نفت نشسته است. فقط رهبرانش بی لیاقت و بسیار «قدرت دوست» هستند.

      حذف
    2. فکر نکنم این جنگ زیاد طول بکشد و جهانی شود. فوقش مثل جنگ یمن فرسایشی میشود.


      کیر کلفت یزید تو کون حضرت زینب خواهر امام کربلا

      حذف
  2. کشوری که الیتش الیگارشیهای جنگ سالار باشه و راه ورود به اینده رو توسل صرف به زور و قوه قهریه اش بدونه راه به جایی نمی بره...بالاخره عمو پوتین داخل کوزه افتاد و حداقل 400 میلیارد دلار از اموال الیگارشی روس در غرب مصادره شد ...انگار روسیه پوتیت جا پای ایران حاجیپادشاه در سال 57 گذاشته...فقط جای گوادلوپ روسی رو کژدم خودت بگو

    پاسخحذف
  3. این جنده را با تبلیغات رسانه ها یک مریم مقدس معرفی کرده اند . یک ناجی . یک رهبر و الگویی برای مدیریت و کشورداری . تنها دو نفر چهره کریه این اژدها و هیولا را شناختید کژدم و ترامپ. و تو کیری که این جنده به اروپا و آلمان زده را هشدار دادی . ورود چند میلیون مسلمان به اروپا که چند سال بعد اگر اروپایی وجود داشته باشد به دلیل وا بودن لاپای سیستم اداری و سیاسی آلمان هم در ارکان قدرت نفوذ خواهند داشت و هم در کوچه و خیابان آلمانی ها را مجبور به کوچ به آمریکای جنوبی . همچنین وابسته کردن اروپا به سوخت روسیه و خیانتی که به کل جهان برای ممانعت از دسترسی اروپا به سوخت ایران و خاورمیانه و دلالی برای چین و انتقال تکنولوژی به چین و همچنین ناشفاف بودن گذشته این فاحشه در آلمان شرقی و رشد سریع و قارچگونه اش در ساختار قدرت اروپا .
    موضوع دوم بایدن خرفت که نه عربستان و نه امارات به تلفنش پاسخ ندادند . یعنی کیر خر هم حسابش نکردند هرچند ممکن است دمکراتها از شیعه های شنیعه برای انتقام این بی محلی اقدام نمایند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در آمریکا و اروپا و پیروانشان چون دموکراسی را بر اساسِ «دموکراسیِ احزاب» تعریف کرده اند؛ احزاب بر اساسِ «حفظِ قدرت و صندلی» و حفظِ منافعِ حمایت کنندگانشان حرکت میکنند (لابیگری)؛ به همین خاطر است که گویی کشور بی صاحب است و هر چند سال؛ باید منتظرِ یک «زلزله» بود.
      همهٔ این احزاب نیز «لابیگر» هستند و ایدئولوژی خاصّی ندارند و به همین دلیل دچارِ «روز مرّگی» (شمردنِ دلارهایِ روزانه) هستند.
      حال می بینید که هم «ژنرال قرمساقهایِ آلمانی» و هم «ژنرال قرمساقهایِ آمریکا» برای اینکه «کونِ خودشان» را نجات دهند؛ اکنون میگویند که سالهایِ سال در رابطه با یوکرئین اشتباه کرده اند. (پول میگیرند که اشتباه کنند).
      در رابطه با افغانستان نیز چنین گفتند و در آمریکا و آلمان آب از آب تکان نخورد (یعنی آلمانها و آمریکاییها نیز خاک بر سر و خرفت تشریف دارند و از این «کُس کِش ژنرالها» نمیپرسند که: «آخه مادر قحبه.... آیا به تو پول میدهیم که فقط اشتباه کُنی؟».... پس این «مدالها» که به سینه اَت زده ای را از کجا آورده ای؟.... یعنی هم اشتباه میکنی و هم پول و هم «مدال» میگیری؟ ... نتیجه اش نیز همینی است که میبینیم؟.
      بحثهایی نیز که انجام میشوند؛ فقط برایِ «بازیهایِ حزبی» است.
      ۱۰ها بار گفته ام که با «آجرها» و «خشتها»ی ساختمانِ گهنه نمیتوان «ساختمانی نو» ساخت.
      در نوشتارِ «زمین و زمین داری در آینهٔ آیینِ ریشه ای» از «اقتصادِ انگلی» و «اقتصادِ پویا و تولید کننده» سخن گفتم. در نوشتارهایِ ۱۶ گانه و ۱۸ گانه آنچه را که مدّ نظرِ خودم هست؛ سخن گفتم. امّا هیچ بازخوردِ جدّی ندیدم. زیرا خوانندگانِ این وبلاگ نیز مانندِ دیگران فقط عاشقِ «ماجرا ها» و داستانهایِ روزمرّه هستند و من دارم با «سنگها» حرف میزنم.

      حذف
  4. کژدم نظرتون درباره اقتصاد با پشتوانه طلا چیه؟
    البته که یهویی نمیشه و به عنوان یه طرح بلند باید بهش نگاه کرد
    مثلا ایران آینده در عوض فروش نفت، طلا بگیره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. طلا پشتوانهٔ خوبی است. اکنون «پالادیوم» نیز میتواند پشتوانهٔ بسیار خوبی باشد. زیرا در تکنولوژیهای مربوط به «هوش مصنوعی» (A.I) کاربردِ فراوانی داردند.

      حذف
    2. پس می‌توان در کنار همان نظریه زمین و زمین داری شما، این را هم جزء استراتژی های کلان قرارش داد.

      حذف
    3. دقیقاً همینطور است.
      محمّد رضا پهلوی (حاجی پادشاه)؛ با تقسیمِ اراضی؛ نا دانسته و یا دانسته؛ کاری کرد که «زمین داری» و «زمین خواری» به بخشِ مهمّی از «اقتصادِ انگلی» تبدیل شود..... روستاها و کشاورزی در ۳ سوت ویران شدند. روستاییها و فرزندانِ «دهاتی روستایی شان» به شهرها ریختند. امّا «کثافتِ معدهٔ روستایی شان» را نیز با خود آوردند. اکنون همین پدیده را در میانِ مهاجرینِ ایرانی به اروپا و آمریکا و کانادا نیز میبینید. به این کشورها پناهنده شده اند... امّا کثافتِ معدهٔ «شیعی گری» را نیز با خود حمل میکنند.
      اینگونه شد که «حاجی پادشاه» در میانِ «۲ خایهٔ اسلام و مُدرنیسم» آویزان ماند و در نهایت کَلَکَش کنده شد.
      مُدرنیسم؛ فقط داشتنِ کارخانه و موبایل فون نیست. بلکه طرّاحیِ یک «سیستمِ اجتماعی - سیاسی - اقتصادی» پایدار است که همهٔ پدیده هایِ «اکتشافی» و «اختراعی» نیز در آن به خدمت گرفته میشوند. موجوداتی که در چنین سیستمی زندگی میکنند نیز؛ نه تنها با «ارزشهایِ داشته ها» آشنا میشوند؛ بلکه ارزشِ آنچه که باید در گامهایِ بعدی به دنبالِ آنها باشند را نیز عمیقاً میفهمند.

      حذف
    4. کژدم ظاهرا ضرر هنگفتی در عرصه ارزهای دیجیتال کردین که به دشمن قسم خورده بیت کوین تبدیل شدین

      حذف
    5. اُلاغِ قبرسیِ گرامی
      اگر کژدم پول داشت؛ وبسایتِ خودش را راه اندازی میکرد.

      حذف
  5. سلام کژدم
    من مانده ام از این همه مسخره بازی . مگر کثافتستان و هیندوسنان هم بمب اتم ندارند . و داشتن بمب اتم ایران هیچ تهدیدی برای اروپا و آمریکا نیست . پس این همه مسخره بازی سر چیست ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      برایِ اینکه این رژیم به احتمالِ زیاد؛ همانگونه که «پهپاد» پخش میکند؛ پتانسیلِ پخش کردنِ بمبِ اتم را نیز دارد.

      حذف
  6. بسم الله غاصم الجبارین
    قربان آقایمان امام زمان بقیه غلله العظم بروم. بالاخره خورشید از پشت ابر هویدا خواهد شد. حضرت مهدی موقعیت مکانی خود را آشکار کردند. ایشان از سرداران آقایمان پوتین هستند. به حق پنجتن بزودی پوزه آمریکا را به خاک خواهیم مالید. راه قدس از اوکراین میگذرد. آقا امام زمان بعد از امداد رسانی به غارت اوکراین که مقدمه ظهور است قیام خواهند کرد. مرگ بر زلنسکی سفیانی.
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    https://www.iranpressnews.com/source/227164.htm

    پاسخحذف
  7. خوانندگانی که نظراتشان را به نوشتارِ پیشین میفرستند؛ با اینکه منتشر میکنم؛ دیده نمیشوند. زیرا بخشِ نظرات پُر شده است.
    لطفاً دوباره به این نوشتار بفرستید تا منتشر شده و دیده شوند.

    پاسخحذف
  8. با درود وپوزش از فرستادن نظر به پست پیشین. با توجه به خبرپائین معلوم شد سفر بنت به مسکو برای چی بوده. پولهای دزدان روسیه را کمک کنند تو اسرائیل جمع بشه. از آخوند جاکش شیعه مادرقهبه تر ظاهرن بعضی دولتمداران اسرائیلی هستند.
    https://www.bbc.com/persian/world-60689755

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود

      آیا چند روزِ پیش نگفتم که اسرائیل در حالِ ماهی گرفتن از آبِ گل آلود است و میخواهد برایِ «نادر قلی میرزا پوتین» پولشویی کند؟

      BBC خیلی دیر آمده است.
      «پهپادهایِ فکریِ کژدم» با رَصد کردنِ همان «چاق سلامتیِ نخستین» فهمید که اسرائیل در چه فکری است.
      کمترین نتیجه اش این است که حدّ اقلّ به مزخرفاتِ «ایران دوستانهٔ» آقایِ منشه امیر هیچ ارزشی قائل نشوید..... بدانید که باید به تنهایی تصمیم بگیرید و عمل کنید و به هیچ یک از این موجودات اعتماد نکنید.

      «کژدم» شاید «اُلاغ» باشد؛ امّا «خر» نیست.

      حذف
  9. روسهای احمق فکر می کنن می تونن برجام رو به گروگان بگیرن و از این نمد برای کله ی طاس پوتین کلاهی بسازن، ولی کور خوندن
    برجام دوباره احیا میشه و نفت و گاز ایران برای کوتاه مدت جایگزین روسیه خواهد شد. این وسط خایه ی باقر هم گیر مردم ایران نمیاد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زیادی خواب دیدن و در دنیایِ «آرزوها» شنا کردن برایِ سلامتی خوب نیست.
      نفتِ ایران به محاقِ ابهام رفته است (توقّفِ مذاکرات). غرب میخواهد صبر کند تا تأثیراتِ تحریمهاي کرملین آشکار شوند. یوکرئین برایِ غرب همانگونه که گفتم؛ فقط نقشِ «Talking Point» را دارد. زمینی که روسها در آن از نظرِ اقتصادی و سیاسی و نظامی Down Grade میشوند.
      برایِ غرب هیچ اهمیّتی ندارد که رژیمِ شیعی چند هزار کیلو اورانیومِ غنی شدهٔ ۶۰٪ داشته باشد؛ برایِ اینکه در آخر باید آنرا تحویل دهد و تازه به اوّل خطّ برگردد.
      از سویِ دیگر رژیمِ شیعی در وضعیّتِ اضطرای در درونِ کشور به سر می برد. لذا همان بهتر که زیاده خواهیهایِ روسها و چینیها بهانه ای برایِ متوقّف شدنِ مذاکرات قرار گیرند. زیرا متوقّف ماندنِ مذاکرات میتواند هر روزه بر مشکلاتِ رژیمِ شیعی در درون ایران و همچنین حمایت از مزدورانِ خارجی اثراتِ بسیار مهمّی داشته باشد.
      اساساً مذاکراتِ هسته ای برنامه ای برای «تقسیمِ ایران» بوده است و سخنانِ اخیرِ لاوروف نشان داد که تمامیِ تلاشها فقط بر رویِ «تقسیمِ بازارِ ایران» بوده است و مسئلهٔ هسته ای فقط یک «Talking Point» است.
      برایِ «جو بایدنِ خرفت» نیز فقط ارزشی تبلیغاتی دارد.
      در صورتِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی؛ ستونهایِ «پیمانِ ابراهیم» نیز تَرَک برخواهند داشت. زیرا رژیمِ آیندهٔ ایران برایِ هیچیک از همسایگان و حتّی برایِ اسرائیل خطری نخواهد بود. لذا اسرائیلیها باید این نکته را بفهمند و از مسیرِ «پولشویی برایِ اولیگارشهایِ روسیه» دوری جویند و گرنه همان «مُهرِ ننگی» که در جنگِ جهانیِ دوّم بر پیشانیِ «خانوادهٔ سوروس» نشسته است؛ بر پیشانیِ اسرائیل نیز خواهد نشست. معمولاً پاک کردنِ «داغِ ننگ» هزینه هایی بسیار بیشتر از «دلارهایِ پولشویی» خواهد داشت (از من گفتن.... از اسرائیلیها... شنیدن و یا نا شنیدن).
      در صورتِ شکستِ روسها (دیر یا زود شکست خواهند خورد)؛ رژیمِ شیعی و «ساکنینِ ایران» فقط باید «فوتوکُپی مقدّس» را لیس بزنند.
      رژیمِ شیعی در چنان وضعیّتی نیست که بتواند کاری بکند و به وضوح دیدیم که مذاکره کنندهٔ ارشدِ «روسپیِ فرزانه»؛ «باقریِ کونی» نبود. بلکه «اولیانف» بود.
      این رژیمِ کثیف اکنون به یک «گوز» بند است.

      حذف
  10. «نادرقلی پوتین» با تأییدِ اجیر کردنِ مزدوران روسی برای جنگ در یوکرئین ثابت کرد که روسها خیلی کم آورده اند و تلفاتشان بسیار بالا بوده است. حتّی بمباران «انتقامی» شهرها نیز این مسئله را تأیید میکند.
    امّا مشکلِ روسها این است که این افرادِ وارداتی؛ در یوکرئین نمیتوانند بجنگند.
    روسها با مطرح کردنِ این مسئله فقط میخواهند «وحشت آفرینی» کنند. زیرا این مسئله ارزش نظامی ندارد.

    پاسخحذف
  11. سلام
    نادرقلی پوتین در اوکراین به گا می رود .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      همان بلایی بر سرِ «نادرقلی پوتین» خواهد آمد که در افغانستان بر سرِ اتّحادِ شوروی آمد.
      البتّه یکی دو روزه نخواهد بود. امّا زمان می بَرَد و «خواهد شد».
      مسئله اندکی پیچیده است.
      ۱- غرب میخواهد مواظب باشد که «چین» از فروپاشیِ «فدراسیونِ روسیه» هیچ سهمی نَبَرَد و یا سهمی بسیار «کَم ارزش» بردارد.
      ۲- «فدراسونِ روسیه» از میان رفته و تسلیحاتِ اتمیِ آن امحا شود. زیرا روسها برایِ بارِ دوّم نشان دادند که از «تهدیدِ اتمی» به عنوانِ ابزار استفاده میکنند. لذا ضروری است که این «فدراسیون» به «جمهوریها» تقسیم شود.
      ۳- سازمانِ شانگهای و سایرِ سازمانهایِ موازی پس از فروپاشیِ «فدراسیونِ روسیه» فرو پاشیده میشوند.
      لذا باید در نظر گرفت که امواجِ «انفجارِ فدراسیونِ روسیه» تا کجاها خواهند رفت.
      ۴- در آینده خواهید دید که «چین» در مذاکراتِ «تقسیمِ منافع» پس از فروپاشیِ «فدراسیونِ روسیه»؛ با چنگ و دندان مذاکره خواهد کرد.
      یعنی: «مذاکراتِ آینده» بر سرِ تقسیمِ منافعِ عایده از فروپاشیِ روسیه خواهد بود و نَه اورانیومِ غنی شدهٔ ۶۰ درصدی.

      حذف
    2. «روسپیِ فرزانه» پس از این باید در فکر این باشد که چگونه آن مقدار «اورانیومِ غنی شدهٔ ۶۰٪» را در کونِ مبارکش فرو کند؟

      حذف
  12. درود بر کژدم گرامی
    جسارتاً نوشتارهای شمارا شخم زدم و فکر کهنه ای را که به خوردم داده اند صیقل زدم (امّا با سوهان کژدم ) .از بابت دلسوزی هایتان به عنوان آموزگار نداشته ی این سرزمین بی پدر برای من و بسیاری دیگر بی نهایت ارزشمند است . همه ی کسانی که از عقاید این ملّت خائن به گا رفته اند مث خودم میدانند که کژدم ها مثل دّر نادر اند چ برسد در بستر خائنین وطنی مانند ایران .....لطفا اشباح و ریزه کاری هایشان را مورد بررسی بهتر و جزئی تری قرار دهید تا گلّه هارا از آلفا هایشان سوا کنید. ممنونم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آذر گرامی؛ درود

      ۱- اگر بسیجی و یا پاسدار و یا نیرویِ امنیّتی هستید؛ استعفا ندهید و از پوششِ طبیعی خود استفاده کنید و به شناساییِ خائنین؛ خانواده هایشان و هزار فامیلهایشان بپردازید و «گنجینهٔ اطّلاعاتی» فراهم کنید.
      همهٔ این روسپی زاده ها از «اسمِ مستعار» و یا از «اسمهایِ مستعارِ گوناگون» استفاده میکنند. از این مسئله رمزگشایی کنید و اسامیِ واقعی آنها را کشف و ثبت کنید.
      ۲- به آنچه که در مجموعهٔ لینکِ زیرین آمده است به دقّت عمل کنید:

      https://kajdoum1.blogspot.com/2012/09/blog-post_2961.html

      این نوشتار بسیار قدیمی است ولی همچنان یتیم مانده است.

      ۴- دوستان و همفکرانتان را از میانِ کسانی که سالهایِ سال است می شناسید انتخاب کنید.

      ۵- اگر در فکرِ انجامِ عملیّاتهایِ نظامی و یا خرابکاری در سازمانهایِ گوناگونِ «ارتباطاتی - اقتصادی - نظامی» رژیم هستید؛ هرگز بیانیّه ندهید و به عهده نگیرید.

      ۶- نظریّهٔ «Void» را در این وبلاگ شخم بزنید و به دقّت بخوانید؛ تا بتوانید بهترین تاکتیکها را طرّاحی کنید.

      حذف
    2. بی شرفهایِ نشسته در BBC به بهانهٔ تهیّهٔ گزارش؛ تصاویرِ فرماندهانِ مقاومتِ «یوکرئین» را منتشر میکنند.

      https://www.bbc.com/persian/world-60706644

      هرگونه عملیّاتی که انجام دادید؛ به هفت خواهرانِ BBC و DW و رادیو فردا و NPR و VOA مراجعه نکنید. این هفت خواهران دشمنانِ شما هستند.
      اخیراً دیدید که سازمانِ مجاهدین یک عملیّاتِ تبلیغاتی انجام داد و مانندِ احمقها با رادیو فردا تماس گرفت و این تماس در طیّ ۳ روز به دستگیریِ آن شخص انجامید.
      این هفت خواهرانها پُر از جاسوسانِ رژیمِ شیعی و جاسوسانِ دیگر کشورها هستند. برنامهٔ «مصاحبهٔ مهندسی شدهٔ» اخیرِ «کاترین شکدم» را نیز دیدید.
      باید بسیار هوشیار باشید.
      زمانی که عملیّات به اهدافِ خود رسید؛ نیازی به امضاء ندارد.
      مدالِ شما «آزادیِ ایران» است و نَه شناخته شدن به عنوانِ قهرمان.
      آنهایی که تا کنون به نامِ «انقلابیون» می شاختید را رها کنید؛ این موجودات حتّی «نوکِ بینی»خود را نیز نمی بینند.
      سرنگونیِ رژیمِ شیعی را باید به عنوانِ «جنگِ جهانی» در نظر بگیرید. همانگونه که در «مذاکراتِ هسته ایِ اخیر» دیدید که این مذاکرات یک «جنگِ جهانی» است؛ این رژیمِ شیعی نیست که شرایط تعیین میکند؛ بلکه این شرایط را به این بی شرفها «دیکته» میکنند و زمانی که نیاز به «معامله» باشد؛ «نوکرانِ شیعی مسلکِ خود» را نیز میفروشند.
      دیدنِ این واقعیّات نیازی به «انشتین بودن» ندارد.

      سرنگونیِ رژیمِ «شیعیانِ شنیعه» از کانالِ «جنگِ جهانی» میگذرد. لذا وظیفهٔ شما فقط خواندن و لایک زدن و ستودنِ نوشته ها نیست؛ بلکه باید خود را به عنوانِ یک «بازی ساز» (نَه یک بازیگر) در این «جنگِ جهانی» تثبیت کنید.
      «ترامپ» به همان اندازهٔ «جو بایدنِ خرفت» شما را خواهد فروخت. لذا به «اختلافاتِ بین المللی» چشم ندوزید.

      آنچه که باید راهنمایِ راهِ شما باشد؛ «آتشِ درون» و «فرهیختگی» است.

      آیا ماجرایِ «عبد الرّحمن قاسملو» را فراموش کرده اید که مانندِ یک «احمق» فریب خورد و اکنون یک «قهرمانِ مُرده» به حساب می آید؟
      ماجرایِ او نیز در «وین» اجرا شد و پایان یافت.
      وقتی میگوییم «اشباح» ... فقط یک معنی دارد: «اشباح باشید و تا پایانِ عملیّاتهایِ سرنگونی» همچنان اشباح بمانید.
      نگران نباشید؛ «فرهیختگی» و پُختگی در دورانِ مبارزه؛ به شما خواهد گفت که در چه زمانی و چه بخشی از نیروهایِ خود را از «پشتِ پرده» بیرون آورید.

      حذف
    3. استاد «فرودِ فولادوند» در دورهٔ خود تنها کسی بود که گفت :اگر (اگر این بی شرفها «همین ۱+۵ کنونی» بگذارند؛ میتوان این رژیم را سرنگون کرد).
      این سخنِ ایشان باید همیشه بر تارک فرهنگِ سیاسیِ دنیایِ مُدرن بدرخشد.
      ایشان دریافته بودند که آزاد کردنِ ایران؛ فقط یک مسئلهٔ «درون میهنی» نیست. همانگونه که سرنگونیِ محمّد رضا پهلوی نیز توسّط همین «۵+۱» انجام گرفت.
      ما دیگر در عصرِ قاجار و یا پیش از آن نیستیم که هر «راهزن و دُزدی»؛ «پیامبر» و یا «پادشاه» شود و هیچیک از قدرتهایِ دیگر متوجّه آن نباشند.

      باید بسیار هوشیار باشید.

      کژدم

      حذف
  13. https://tinyurl.com/yckj5vhy

    فکر میکنم که «کشورهایِ تهران و کرملین و پکن» پاسخ هایِ خود را گرفتند.
    حال به عهدهٔ «قرمساقِ فرزانه» است که چگونه با سیاستِ «نگاه به شرق» به پوتین و ژی جی پینگ کون بدهد.

    پاسخحذف
  14. https://tinyurl.com/68ezhuha

    «نادرقلی پوتین»... «گُه زیادی» میخورد.
    شاید در حالِ زمینه چینی برایِ شکستهایِ سنگین و تعدیلِ مواضعِ نخستینِ خویش است؛ تا عقب نشینیِ خود را به گردنِ «نرم شدنِ مواضعِ یوکرئین» نسبت دهد.
    پوتین باید بداند که «فدراسیونِ روسیه» در زیرِ بمبارانِ تحریمهایِ اقتصادی؛ باید ۱۰۰ها میلیارد دلار برایِ بازسازیِ «یوکرئین» بپردازد.
    هر روزی که میگذرد؛ روسها به امیدِ پیروزی تصمیمهایِ دیوانه تر و احمقانه تری میگیرند.
    پوتین کاملاً قافیه را باخته است.

    پاسخحذف
  15. کانالِ یوتیوبیِ «کوچه پس کوچه ها» اخیراً ویدیویی منتشر کرده است که پیش از انتشارِ آن؛ «کژدم» گفته بود که موجوداتی مانندِ «داریوش مهرجویی» فقط «کُس کِش» هستند.
    ۲ روز نگذشت که «کوچه پس کوچه ها» آن جملهٔ چند کلمه ایِ کژدم را فهمید. به نظرِ من ۴۸ ساعت زمانِ بسیار زیادی فقط برایِ «فهمیدن» است.... البتهه «فهمیدن» پس ار «به چشمِ خود دیدن». یعنی اینکه «کوچه پس کوچه ها» باید در خودشان دوباره نگری کنند و بفهمند که چرا ذهنشان اینقدر «تنبل» است؟

    https://tinyurl.com/yu8axf4w

    در این ویدیو نیز «کوچه پس کوچه داران»؛ موضوعِ اصلی را نفهمیدند. زیرا نتوانستند آنرا ببینند. زیرا موضوعِ اصلی در زیرِ «ماسک» که «کُس کِشِ فرزانه» بدونِ هیچ دلیل بر صورتِ کثیفش کرده بود نهفته است.

    در این ویدیو زمانی که به بخشِ «اظهاراتِ فضلهٔ رهبری» میرسید؛ میبینید که «دست دندانش» در حالِ افتادن از دهانش است و به زور و تولیدِ صدایِ «چَق چَق» میتواند کنترلِ زبان و دست دندانش را بدست گیرد.
    این ویدیو به ما میگوید که:
    «کُس کِشِ فرزانه» را با چند «دوز» دوپینگ در برابرِ میکروفون قرار میدهند و بر صورتش نیز ماسک میگذارند تا از دهانش صدایِ «کاسه بشقابِ آشپزخانه» (چَق چَق) شنیده نشود و لرزشِ فَکّ هایش دیده نشوند.
    حضراتِ «کوچه پس کوچه نشین».... هنرِ «دیدن» را یاد بگیرید...
    «کُس کِشِ فرزانه» در حالِ مرگ است و او را با «دوپینگ» به صحنه می آورند.
    این ۲ «کُس کِش» را که «هنرمند» مینامید را به سطل آشغال بریزید و فراموششان کنید. اینها هنرمند نیستند؛ بلکه روسپی زاده هایی هستند که از «پردهٔ سینما» خوراک میخورند. اینگونه موجودات حتّی ارزشِ تیرباران شدن نیز ندارند و «یک گلوله» برایِ هر ۴ نفرِ آنها کافی است. البتّه اگر درست شلّیک شود.

    پاسخحذف
  16. https://www.youtube.com/watch?v=kTqwy6ay1HQ

    مردی برایِ تمامی فصلها.

    پاسخحذف
  17. با درود. بنظرمیاید که سفر گرهارد شرودر آلمانی به روسیه آغاز تحرکاتی برای عقب کشیدن «آبرومندانه» پوتین ازاوکرائین است. در غیر اینصورت من هیچ دلیلی برای سفر اینزمانی به روسیه از طرف صدراعظم سابق ویکی از مهمترین مهره های پوتین در آلمان به روسیه نمیبینم. حال باید دید نقشه پوتین از فراخواندن شرودر چی هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      همانگونه که گفتید؛ گرهارد شرودر نوکرِ روسها است. نوکرها همیشه نوکر میمانند.
      پوتین نمیتواند آبرومندانه از این معرکه بیرون آید. زیرا «تله» و «دام»؛ متعلّق به آلمانها نیست. بلکه یک تلهٔ «آمریکایی - انگلیسی» است.
      آلمانها و اطریشیها و هلندیها (وایکینگها) بی شرم ترین کشورهایِ اروپایی هستند و با «روسهایِ نیمه وایکینگ» احساسِ قرابت دارند.
      گرهارد شرودر حدّ اکثر بتواند نقشِ «قرمساق» را بازی کند؛ امّا بی فایده خواهد بود. زیرا هیچکس به «قرمساقها» اعتماد نمی کند.
      البتّه ساکنینِ ایران حسابشان جدا است؛ زیرا اعتقاداتشان از «الف» تا «همزه» بر اساسِ «قرمساقهایِ بنی هاشم» بنا شده است.

      حذف
  18. https://www.youtube.com/watch?v=l71HR9F5Hoc

    اینهم از «ترامپ» .... زمانی که بایستی به یوکرئین کمکهایِ مالی و نظامی میکرد تا یوکرئین را برایِ امروز؛ بسیار قدرتمندتر می نمود؛ با «کلمات» بازی میکند و اکنون اشکِ تمساح می ریزد که:

    «اگر من همچنان رئیس جمهور میبودم .... هرگز چنین اتّفاقی نمی افتاد.»

    امّا واقعیّت این است که «ترامپ» یوکرئین را فدایِ بازیهایِ انتخاباتیِ خود و دعوایی که با اروپا داشت کرد.

    یکی از یکی مادرقحبه تر ... البتّه همیشه «بازیهایِ کلامی» بر سرِ جایِ خود میمانند و «مادر قحبگی» را به «نیّتهایِ خوب» تفسیر میکنند...
    «زبان»؛ قدرتِ چرخشِ زیادی دارد.
    باور ندارید؟
    به مدافعاتِ وکیلهای در دادگاهها نگاهی بیندازید...
    کسی که چند نفر را به عمد کشته است... با بازیهایِ کلامی به راحتی آزاد میشود.

    پاسخحذف
  19. https://tinyurl.com/2rnbudce

    دیدید که گفتم «شفتالو بنت» فقط یک «کونی» است؟ او به «جو بایدنِ خرفت» برایِ نشستن بر صندلیِ قدرت؛ بارها «کون داد» .... اکنون نیز به «پوتین» کون میدهد.

    امّا مردم اسرائیل؛ به هیکلش خواهند رید.

    به «منشه امیر» بگویید که دست از «ماله کشی» بردارد.
    اسرائیل فقط یک میلیمتر با داغِ ننگِ «خانوادهٔ سوروس» فاصله دارد. اگر این «کونی» و دولتِ «شتر گاو پلنگ» را سرنگون نکنند .... «پیمانِ ابراهیم» را نیز از دست خواهند داد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من (کژدم) با زندگیِ خصوصی و اقتصادی و سیاسیِ «شفتالو بنت» هیچگونه آشنایی ندارم. این موجود یک «میلیونر» است؛ امّا به یقین میدانم که در طولِ عمرِ خود حتّی یکبار برایِ ثروتِ بیشتر؛ «ریسک» نکرده است و ثروتِ خود را از راهِ «دانه خواری» و «ریزه خواری» بدست آورده است.
      از آقایِ «منشه امیر» که خود را یک «روزنامه نگارِ بی طرف» میخواند؛ میخواهم که نگاهی به زندگیِ این موجودِ سخیف بیندازد؛ تا ببینید که آیا حتّی یک «ریسکِ کوچک» در زندگیِ این موجود می یابد؟
      اگر توجّه کنید؛ «بنی گانتس» ساکت است. زیرا یک فرصت طلب است. یائیر لاپید از او شجاع تر است و میخواهد که در «سمتِ راستِ تاریخ» بایستد.
      امّا «شفتالو بِنِت» یک خائن است. این موجود تحتِ پوششِ «دفاع از قومِ یهود» به «شرافتِ انسانی» خیانت میکند. «شرافتِ انسانی» چیزی است که روسها و شفتالو بنت؛ مانندِ آلمانها بویی از آن نبرده اند.
      آقایِ منشه امیر؛ برایِ یک لحظه هم که شده است؛ «یهودی بازی» را کنار گذاشته و به عنوانِ یک «انسانِ بی طرف» به پرسشِ کژدم پاسخ دهید:

      آیا «شفتالو بنت» همانگونه است که کژدم تصویر کرد؟ یعنی «موجودی ریزه خوار و دانه خوار و عاشقِ صندلی»؟

      حذف