۱۴۰۰ اسفند ۲۷, جمعه

«ژی جین پینگ» چه نقشه ای برایِ روسیه دارد؟

 نظر به اینکه هر بلایی که بر سرِ «فدراسیونِ روسیه» بیاید؛ دودش در چشم ایران نیز خواهد رفت و جنگِ روسها در «یوکرئین» نقطهٔ زایشِ یک «نقطهٔ عطف» در «ژئو پولیتیکِ آینده» به شمار میرود که تأثیراتِ گسترده ای در جهان بوجود خواهد آورد. این نوشتار را تقدیمِ کسانی میکنم که قیمتِ «نُقل و نبات» را میدانند.... و نَه برایِ کسانی که نمیدانند و نمیتوانند بفهمند و هرگز نخواهند فهمید.

هر خانه و کاشانه ای (کشور) ساکنانی دارد (خانواده).

هر خانواده ای «ثروتی» دارد. بخشی از این ثروت «اندوختهٔ مالی» است و بخشی دیگر «داراییِ نامنقول» از قبیلِ خودِ خانه هستند. این بخش در داراییهایِ «کشور» را «Asset» مینامند.  در کشورهایِ غربی برخیها را که «زمینِ گرانبهایی» دارند ولی در خانه ای محقّر که بر آن زمینِ گرانبها ساخته شده است و چه بسا با «حقوقِ بازنشستگی» زندگی میکنند را «Asset Rich ... Cash Poor» می خوانند.

اکنون روسها به خاطرِ وجودِ «نادرقلی پوتین» در طیّ این ۲۲ سال به کشوری  «Asset Rich ... Cash Poor» تبدیل شده اند و در شرایطِ کنونی روزانه حدودِ ۲۰ میلیارد دلار هزینهٔ جنگی میکنند که نتیجهٔ «مالیخولیایِ نادرقلی پوتین» است.

یعنی در این ۲۰ روز؛ حدودِ ۴۰۰ میلیارد دلار را دود کرده اند و به جایِ دستاورد؛ خود را هر روز بیش از روزِ قبل به مرکزِ باتلاق میکشانند(خودکشیِ پُر دَرد و پُر هزینه) و اکنون دستِ گدایی به سویِ چین دراز کرده اند.

«سان زو»؛ به عنوانِ یک «ژنرالِ تائوئی»؛ جنگ را به هیچ وجه پیشنهاد نمیکند و «هنرمند ترین ژنرال» را کسی مینامد که «بدونِ جنگیدن»؛ برندهٔ جنگ شود. 

کسانی که کتابِ «۳ گنجینه» اثرِ «لائوتسه» را خوانده باشند ؛ نخستین «گنج» را «عمل کردن؛ با بی عملی» نام می نهد. یعنی همان «هنرِ ژنرالِ هنرمند» که در جنگ ؛ بدونِ جنگیدن پیروز میشود.

«سان زو» در اثرِ جاویدانش (هنرِ جنگیدن) میگوید:

«دوستانت را نزدیک و دشمنانت را نزدیکتر بِدار»

«ژی جین پینگ» سالها است که مشغولِ همین کار است.

روسها و بویژه «نادرقلی پوتین» همیشه «ژی جین پینگ» را «دوستِ خود» انگاشته اند. زیرا «ژی جین پینگ» همیشه روسها را «نزدیکتر» داشته است.

و اکنون زمانِ «بهره برداری» فرا رسیده است. 

روسها اکنون فهمیده اند که در «مالیخولیا»یِ «تزاریسمِ نوین» زندگی کرده اند... امّا این «روشن شدگیِ خواب آلوده» بسیار دیر وَقت است. زیرا بیدار شدن در میانِ «باتلاق»؛ میتواند موجبِ حرکاتِ ناشیانه برایِ فرار از «باتلاق» شود... و روسها اکنون مشغولِ همین کار هستند. (یی چینگ را به عنوانِ یک کتابِ طرحهایِ استراتژیک بخوانید و نَه برایِ فالگیری).

حتماً در خبرها خوانده اید که: «دولتِ آمریکا نگرانِ این است که چین به روسیه کمکهایِ مالی و تسلیحاتی» بدهد.

آیا آمریکاییها از این میترسند که این کمکهایِ مالی و تسلیحاتی؛ روسها را پیروز کند؟.... نَه  .... وَ ....هرگز....

آمریکاییها از ورودِ «چین» به عنوانِ «رقیب» برایِ بلعیدنِ «روسیهٔ ورشکسته» نگران هستند.

«ژی جین پینگ» به کشوری (روسیه) کمکهایِ مالی خواهد داد که میداند این «کمکها» همگی دود خواهند شد. زیرا هزینهٔ «جنگ» میشوند و «جنگ» یعنی «کشتار و ویرانی و باختِ استراتژیک». امّا این کمکها در ازایِ امضایِ قراردادهایِ پرداختِ ۵۰۰ صفحه ای به «نادرقلی پوتینِ باهوش» داده خواهند شد تا آن صفحات را امضاء کند.

اکنون هم «چین» و نیز «غرب» میدانند که «نادرقلی پوتین» یک بازنده و به تَبَعِ آن «فدراسیونِ روسیه» به سویِ «ورشکستگی» میروند. «غرب» میخواهد «نادرقلی پوتین» را به جنگِ فرسایشی سوق دهد که البتّه «ژی جین پینگ» نیز از آن استقبال میکند. در سویِ دیگر «ژی جین پینگ» در لباسِ «دوستِ امروز»؛ به «نادرقلی پوتین» پول و ادوات و مهمّاتِ نظامی میدهد تا همه را «دود» کرده و به هوا بفرستد.

در واقعِ اکنون مسابقه ای  میانِ «ژی جین پینگ» و «غرب» برایِ دریدنِ «فدراسیونِ ورشکستهٔ روسیه» در جریان است که با الفاظِ شیرینِ سیاسی و دیپلماتیک بیان میشوند.

هر دو طرف؛ آرزومندِ فروپاشیِ «فدراسیونِ روسیه»... یکی به زبانِ «دفاع از یوکرئین» و دیگری به نامِ «دفاع از دوستِ قدیمی» مشغولِ آن هستند.

تمامیِ این تلاشهایِ «کلامی» میخواهند این واقعیّت را پنهان کنند که: هر دو «گُرگ» به یک «جَسد» چشم دوخته اند.

بقیّه را به خوانندگان میسپارم تا بر اساسِ بهرهٔ هوشیِ خود «ژئوپولیتیکِ آینده» را حدس بزنند. زیرا نقاطِ کلیدی را گفتم.


کژدمِ دانش آموز


۱۱۹ نظر:

  1. پس به زودی بشار اسد...حزب اله لبنان...حوثیها...حشدالشعبی بی پدر خواهند شد و مافیای قدرتمند سپاه و امنیتیها رسوب کرده در لایه های قدرت جمهوری اسلامی متلاشی شده یا باید تغییر کاربری بدهند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر کژدم و لعنت بر محمد رسول الله.

      آیا چین به دنبال تصرف کشور تایوان نیست؟ اگر چنین کند خودش روسیه دوم میشود.

      حذف
    2. درود بر شما. نوروزتان پیروز و خجسته باد.

      فکر نمیکنم چین در شرایط کنونی به چنین کاری دست بزند.
      چینیها در این فکر هستند که تحتِ پوششِ «دوستی و کمکهایِ دوستانه به نادرقلی پوتین» چه چیزی از روسیه بدست خواهند آورد.

      حذف
  2. شکی در ان نیست که روسیه در باتلاق اکرایین گرفتار آمده‌ اند ولی اگر فکر کنیم پوتین روسیه را دو دستی به غربی ها تسلیم خواهد کرد و مثل شاه چمدانها را میبند یا مثل هیتلر خودکشی میکند کمی ابله خواهد بود پوتین افسر ک گ ب است و آمده تا انتقام فروپاچی اتحاد شوروی را از غربی ها بگیرد هیچ تردیدی ندارم که پوتین در زمان مناسب از سلاح های غیر متعارف استفاده خواهد کرد او نزدیک به پانصد هواپیمایی خطوط هوایی کشورهای غربی را که در اجاره روسیه بود را مصادره کرد او یک بار با چشمان خود فروپاشی سوسیالیسم سابقا موجود را دیده است او غربی ها با خود به زیر باتلاق خواهد کشاند اما چین سالهاست که منتظر چنین فرصتی بود (پس گرفتن تایوان) پس گرفتن هنگ کنگ محقق شد و هدف استراتژیک بعدی چینی تایوان است بی شک قبل از انتخابات چند ماه آینده که امکان بازگشت جمهوری خواهان به قدرت را نوید میده تایوان را تصرف خواهد کرد یادتان باشد بازی از ویروس چینی آغاز شد اقتصاد کشورهای غربی در بدترین شرایط است

    پاسخحذف
  3. بهترین نقطه ی کره ی زمین متعلق به روسیه ست و روس ها ثابت کردن که لیاقت این بهشت رو ندارن (مثل ایرانی ها). چین از همین الان برای آب و خاک روسیه برنامه ریزی می کنه. برام خیلی جالبه که بدونم این برنامه رو به چه شکل اجرا می کنن. نخستین گام در راه اجرای این برنامه بدهکار کردن روسیه و تبدیل اون به یک حکومت دست نشونده مثل کره ی شمالی خواهد بود. احتمالا گام بعدی هجوم شرکت های چینی به روسیه برای استخراج منابع طبیعی این کشور به عنوان بازپرداخت بدهی های روسیه به چین خواهد بود. کاری که چینی ها خیلی علاقه داشتن در افغانستان انجام بدن اما موفق نشدن، ولی این برنامه رو به نظرم در روسیه می تونن پیاده سازی کنن.
    این دومین باره که روسیه به ایران فرصت گل زدن میده، بار اول هنگام فروپاشی شوروی بود ولی ایرانی ها حقیر تر از اونن که بتونن از این فرصت ها استفاده کنن. اگه یک حکومت قوی در ایران بود از این آب گل آلود چه ماهی هایی که نمی گرفتیم.
    ایران سرزمین پست ترین مردم دنیاست.

    پاسخحذف
  4. سلام کژدم عزیز
    چین اکنون هم بخشی از منچوری در خاک روسیه را اجاره کرده و هزاران کیلومتر مربع آن را با هدف منطقه پایلوت برای اسکان و کشاورزی و بررسی های مختلف علمی و فنی آباد کرده است .
    ۲. قطعا چین به انرژی نفت تا ۳۰ سال آینده نیاز دارد و خاورمیانه محل امنی برای تکیه دادن نیست لذا نفت روسیه را با دردسر کمتری به دلیل عدم نیاز به عبور از مسیرهایی که آمریکا مزاحمت ایجاد کند تامین میکند .
    ۳. مغولستان قطعا بخشی از چین خواهد شد .
    ۴. لیبی و سوریه دیگر تعیین تکلیف خواهد شد .
    ۵. جمپولی اسلامی هم کاملا در دامان غرب
    ۶. شاید آلمان هم به دلیل کون دادنهای خانم مرکل به پوتین. بگونه ای دچار انتقام شود .
    ۷. مسئله کوبا هم باید تعیین تکلیف شود یا به چین بعنوان وارث شرق یا کلا تعویض سیستم و باتیستای دیگر سرکار بیارن
    ۸. در ترکیه هم پ کا کا بگونه ای از بین خواهد رفت مگر غرب برای کنترل ترکیه

    ۹. بلاروس نیز عوض خواهد شد
    ۱۰ قزاقستان بایددحتما به آمریکا برسد .
    ۱۱. چچن هم دهنش گاییده

    پاسخحذف
  5. در جواب به خواننده ای که از دستاوردهای چین در ۴۰ سال گذشته نوشته بود نوشته اید.. چین در صورت حمله به تایوان این دستاوردها رو از دست خواهد داد و دوپاره برای سیر کردن شکم ۵۰۰ میلیون از مردمش مشکل خواهد داشت. اولا که بیشتریم زخیره گندم در شرایط موجود در دست چینیهاست مقایسه چین کمونیست امپریالیسم امروز قابل مقایسه با چین گداگشنه چهل سال پیش واقعی نیست و با در نظ گرفتم اینکه در کشور چین نه دمکراسی حاکم است نه صحبتی از حقوق بشر نه سازمان مستقلی وجود دارد اگر گندم ها هم تمام شود به راحتی شکم های گرسنه را با سرب داغ پر خواهد کرد تا با وبروس کرونا مسموم مثل مدل کره شمالی چین همه این روش ها را در کره شمالی آزمایش کرده است اما مهارت عجیبی چینی ها در خوردن همه چیز نیز شگفت انگیز است به قولی چینی ها هر چهار پایی رو میخورند بجز میز را اما شما از وابستگی کشورهای غربی به تولیدات چینی چیزی ننوشتید امروز اجناس خوراکی بطور شگفت انگیزی در کشورهای غربی بالا رفته یه نگاهی به تورم آمریکا و قیمت بنزین بیندازید اگر چین در این زمان و لحظه ها تایوان را پس نگیرد مطمعن در زمان رییس جمهور جمهوری خواهی مثل ترامپ پس گرفتنی نخواهد بود (در واقع چین حمله به اقتصاد غرب را از دو سال پیش با ویروس چینی آغاز کرده مرحله دوم حمله روسیه به اکرایین است تا قیمت گاز نفت اروپا و جهان به نقطه بحرانی برسد و مرحله سوم تصرف تایوان خواهد بود قول میدم خونی از دماغ کسی نریزد) و با شما موافقم اولین قربانی اروپایی ها خواهند بود و بشدت داغان خواهند شد از پاکستان هندوستان چیزی نمیگویم و رهبران چین سالهاست که حسابها را کرده اند و به این حمله دست خواهند زد تا قبل اینکه تکلیف روسیه معلوم شود. و اگر فکر میکنید چین اشتباه روسیه را تکرار نمیکند و واکنش جهان و دماغ خون آلود پوتین درسهای برای چین کمونیست خواهد بود موافقم چین اشتباهات رفیق پوتین را تکرار نخواهد کرد

    پاسخحذف
  6. درود مطمنا این قضیه از ذهن پوتین خواهد گذشت که چین ورود به روسیه میکنه اما ایا راهی برای فرار از این فضیه داره پوتین؟ بنظرتون با باز کردن جنگ به سمت اروپا راهی واسه باج خواهی پیدا میکنه ؟ ایا بنظرتون این جنگ سرگرم کردن جهان نیس؟ باهماهنگی قدرت ها وشروع یه بحران عذایی ؟ واسه جهان وضعیف کردن کشور ها . چین چطور ماها قبل انبار غلات خود را کامل کرد؟ بنظرم اینا شیبه یه بازی هماهنگ شده مثل شیوع کرونا هست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود؛ زمانی که چین به جمع آوریِ غلاّت پرداخت؛ من (کژدم) فکر میکردم که برای حمله به تایوان آماده می شود. امّا اکنون مشخّص میشود که چین از همان زمان میدانسته است که روسها به یوکرئین حمله خواهند کرد و ۱۰۰٪ مشوّقِ پوتین بوده و قولِ حمایت داده بود. از طرفِ دیگر آمریکایِ بایدن نیز تا حدودی این مسئله را میدانسته است. امّا فقط «آرزو» میکرده است که این اتّفاق بیفتد. امّا «ژی جین پینگ» مشوّقِ اصلی بوده است.

      حذف
  7. اگر چین کمونیست در ماه آپریل و...قبل از ماه جون به تایوان حمله نکنند بهترین فرصت را از دست خواهد داده (البته چین میتونه از نیروهای نیابتی استفاده کند مثل رژیم اسلامی ایران فرض مبکنید (فرض محال) کره شمالی آخر ماه مارچ یا اواسط اپریل شروع به سرکشی کرده و به تایوان حمله کند پس چین کمونیست امپریالیست خود را در معرض تحریم ها جهانی قرار نمیدهد ولی تایوان را تصرف میکند مثل گروگان گرفتن لبنان توسط ح شیطان) پس نتیجه گیری من این است که حمله به تایوان در سه مرحله اجرا خواهدشود که مرحله نخستش دو سال پیش با ویروس کرونا چینی آغاز شد و سر کله زدنهای اقتصادی کشورهای غربی با پیامدهای ویروس چینی در این دو سال به ورشکستگی بیزینس ها در غرب انجامید و بیکاری گسترده (برای مثل تحقیقات میدانی بنده در محل زندگیم میگوید دو فروشگاه مواد خوراکی و میوجات که نسبت به فرشگاهای زنجیری و گردن کلفتر با قیمت های پایین تر فعالیت نمیکردنند در این اواخر فعالیتشان متوقف شد ولی جالبی مطالب آن است که صاحبان و کارکنان این بیزینس ها همه چینی بودند ) مرحله دوم چین دارن اطلاعات گمرک کنند و دادند پشتیبانی به رفیق پوتین بود و گرفتار کردن پوتین در باتلاق که مجبور شود تمبانش را برای چینی ها پایین بکشد مرحله سوم و آخر تصرف تایوان است با اشکال متفاوت تر از احمق های مثل رفیق استالین رفیق گور باچف و رفیق پوتین این روسها هشتاد سال پشت دیوارهای آهنین اردوگاه سوسیالیسم ودکا نوشیدند و مغزشان پوسیده است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هنوز زمانِ کُشتنِ گروگان فرا نرسیده است. این گروگان (تایوان) برایِ کشاندنِ غرب به «کوچه پس کوچه ها» است.... و به هیچوجه هدفِ اصلیِ چین نیست.

      حذف
  8. https://tinyurl.com/yrc88juu

    زمانی که «خِرسَنبَک لوید آستین» فقط به خاطرِ رنگِ پوستش و نَه مهارتهایش؛ «وزیرِ دفاع» میشود.... اینچنین کُس شعرهایی میبافد.
    اکنون حتّی بچّه مدرسه ایها نیز اینرا میدانند که «نادرقُلی پوتین» به خاطرِ «گروهبان ژنرالها»یی از قبیلِ «شویگو» و سایرِ «شُکُلاتُفها» که کاری به جز «بله قربان.... فدایِ اقدامَت شَوَم» کارِ دیگری بلد نیستند به چنین روزی افتاده است.

    پاسخحذف
  9. کژدم از وقتی رئیسی روی کار اومده یکم وضع زندگی بهتر شده گران شدن نفت هم بی تاثیر نیست

    پاسخحذف
  10. نادرشاه
    نادرشاه افشار پایه‌گذار سلسلهٔ افشار و از پادشاهان ایران پس از اسلام است سرکوب شورشیان افغان و بیرون راندن عثمانی و روسیه از کشور و تجدید استقلال ایران و نیز فتح دهلی و ترکستان و جنگ‌های پیروزمندانهٔ او سبب شهرت بسیارش یکی از فرزندانش نامش رضا قلی میرزا است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «نادر قلی میرزا» فقط و فقط یک «راهزن» بود. مانندِ «محمّدِ عربها»(ص). «نادرقلی میرزا» با کور کردنِ فرزندش؛ نشان داد که یک «بی شرفِ عاشقِ قدرتِ مطلقه» است. او هرگز «پادشاه» نبود... اگر او پادشاه بود.... پس «کوروش» چه بود؟ پس «داریوش» چه بود؟

      خودتان را با این «دروغهایِ ظاهراً ملّی گرایانه» و در واقع با «ریدن به هیکلِ خویش» ... خود را فریب ندهید.

      حذف
  11. جب صفروف: جنگ اوکراین به بلایی بزرگ برای روسیه تبدیل شده است

    https://tinyurl.com/44fh82em

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رجب صفروف؛ بی شرفترین موجودی است که تا به حال دیده ام. روسها هرگز بویی از شرافتِ انسانی نبرده اند و تاریخِ «تزاری - استالینی - پوتینی» روسها نشان میدهد که این موجودات هرگز تغییر پیدا نخواهند کرد مگر آنکه سرکوب و «تحقیر» شوند تا درهایِ دنیایی دیگر به رویشان باز شود.
      پیشنهاد میکنم که اگر کسانی در مقابلِ سفارتِ روسیه تظاهرات میکنند؛ این تصویر را با خود حمل کنند. زبانِ این تصویر؛ تنها زبانی است که روسها میفهمند.

      https://tinyurl.com/2p9fywhz

      «کاترینِ کبیرِ»شان زمانی که اسمِ این مرد را می شنید؛ دچارِ «رگلِ روزانه» می شد (به جایِ عادتِ ماهانه). این تصویر را به جلو سفارتِ روسیه ببرید و نشان دهید که روسها سزاوارِ چه هستند!!!!!

      حذف
    2. تاریخِ هر کشوری نشان میدهد که ساکنانِ آن؛ چه لیاقتهایی دارند؟!! و لایِقِ چه چیزهایی نیستند.... مگر آنکه «تغییری بنیادی» رُخ دهد.
      برایِ این «تغییرِ بنیادی» بایدکارهایی بنیادی کرد و گرنه ادامهٔ تسلسلِ گذشته؛ هیچ تغییری بوجود نخواهد آورد.
      گرایش به «کمونیسم»؛ «اسلامِ سکولار»؛ «پادشاهی خواهی»؛ و .... همگی سَر و تَه یک کرباس هستند. زیرا بر بنیادهایِ پوسیدهٔ گذشته استوارند.

      «ناخدایی نوین» موردِ نیاز است.

      حذف
  12. گفته میشود که «گروهبان خِرسنبک»(لوید آستین) به این خاطر با منطقهٔ «پرواز ممنوع» مخالف است که اگر چنین اتّفاقی بیفتد؛ جنکِ جهانیِ سوّم براه می اُفتد.
    امّا از سویِ دیگر میگویند که روسها حملاتِ هوایی خود را قطع کرده و از داخلِ روسیه به یوکرئین حمله میکنند.
    نتیجه اینکه:

    «نادرقلی پوتین» به خاطرِ «گُنده گوزیهایِ هسته ای»؛ (آماده باشِ اتمی) از ترسِ سرنگون شدنِ هواپیماهلش یک عملیّاتِ ترکیبی (موشکی- جنگنده ها) راه انداخته است.
    این امر نشان میدهد که: «جنگِ هسته ای» از دستور خارج شده است و مزخرفاتِ «پروپاگاندیِ پوتین» خریداری نخدارد.

    پاسخحذف
  13. با درود خدمت کژدم بزرگوار
    با سپاس از تمام زحماتی که میکشید و فارغ از اینکه در آینده چه نتیجه ای خواهند داشت امیدوارم همواره خود و خانواده گرامیتان پیروز و سربلند باشید، شما برای زندگی شخص من زلزله ای 20 ریشتری بوده اید از این بابت همواره قدردان شما هستم، نوروزتان پیروز سال خوبی را برایتان آرزومندم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما؛ نوروز بر شما نیز مبارک باد.
      فقط تلاش کردم که آنچه را که تا کنون آموخته ام؛ به دیگران منتقل کنم. کارِ بزرگی نکرده ام.
      دنیایِ سیاست؛ بسیار پیچیده تر از حتّی دنیایِ «بیولوژی» است. زیرا بر اساسِ «رؤیاها» و «تصوّرات» بنا نهاده شده است. امّا بنیادِ دنیایِ «بیولوژی» بر «موجوداتِ واقعی» بنا شده است.
      در برآورد و تحلیلِ دنیایِ «تصورات» و «رؤیاها»؛ احتمالِ اشتباهات بسیار زیاد است.
      همین الآن اگر نگاه کنید؛ میبینید که از سنگ صدا در می آید؛ امّا «معجزه خانم» کاملاً لال شده است. زیرا همهٔ زمین را برایِ «نادرقلی پوتین» به فرش قرمز آراسته بود.
      با این حساب؛ از «کژدم» نیز باید انتظارِ اشتباهاتِ بزرگ را داشته باشید.
      در جنگها به همان اندازه که بر رویِ تواناییهایِ دشمن حساب باز میکنند؛ بر رویِ «اشتباهات» و «ناتوانیها»ی دشمن (Void)ها نیز حساب باز میکنند.
      وظیفهٔ ما آموختن از «همه» است. از «نادرقلی پوتین» گرفته تا مارکسیستها و چینیها و ژاپنی ها و همه و همه.
      تنها راهی که برایِ «فرهیختگان» و «جویندگان» همیشه باز است.... «آموختن» است.

      حذف
  14. https://mobile.twitter.com/IranIntl/status/1505250396071247875

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سرگی لاوروف و «نادرقلی پوتین» و همهٔ «شکلاتوف»های اطرافشان نشان دادند که موجوداتِ بی لیاقتی هستند.
      چینیها ساختنِ بمب هسته ای و تکنولوژی ساختن موشکهای دوربُرد را از روسها آموختند؛ پس از آن میانهٔ خود را با روسها شکرآب کردند. سپس به غرب روی آورده و تکنولوژیهایِ جدید را از آنها آموختند و آنچه را نیز که نتوانستند بدست آورند؛ از غربیها «دُزدیدند».
      اکنون روسیه همان روسیهٔ پهناور و فقیر مانده است و نقشِ «پمپ بنزینِ چین» را بر عهده دارد. امّااکنون مشخّص شد که در طولِ سالیانِ اخیر روسها نقشِ «نیرویِ نیابتی» را برایِ چین داشته است و ارزشی در همان حدّ برایِ چین دارد(نیرویِ نیابتی + پمپ بنزین).
      اکنون کارِ روسها به جایی رسیده است که چشم به «نفت شویی» از طریقِ رژیمِ شیعی دوخته اند.
      «نادرقلی پوتین» و «شکلاتوف»هایِ اطرافش باید به بی لیاقتیهایِ خود اعتراف کرده و کنار بروند.
      شاید روسهایی پیدا شوند که روسیه را نجات داده و از حالتِ «کشورِ جهان سوّمی» بیرون آورند.
      داشتنِ «ثروت» مهمّترین ستونِ «قدرتِ نظامی» است.
      با ذخیرهٔ ارزی و طلایِ ۶۴۰ میلیارد دلاری و تهدیدِ اتمی نمیتوان به یک جنگِ «پیروزمندانه» وارد شد.
      «سان زو» میگوید:
      «آنکس که با ایده ای روشن برایِ پیروزی واردِ جنگ شود؛ برندهٔ جنگ خواهد بود و آنکه در میدانِ جنگ به دنبالِ پیروزی باشد؛ شکست خواهد خورد.»

      روسها اکنون نه حتّی به دنبالِ پیروزی؛ بلکه به دنبالِ راهِ فرار هستند.

      رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران؛ کاریکاتورِ روسیهٔ «نادر قلی پوتینی» است.

      حذف
  15. سلام «درود بر فرزندانِ آریا بوم در داخل و خارج از ایران» سال نو بر کژدم مبارک...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      سال نو بر شما و همهٔ خوانندگان مبارک. حتّی آنهایی که فقط فحش میدهند و فرق «هجو» و «فحش» را نمیفهمند.

      حذف
  16. https://m.youtube.com/watch?v=H15uuDMqDK0

    پاسخحذف
  17. آنهایی که از دیرباز نوشته هایِ این وبلاگ تعقیب میکنند؛ میدانند که:
    زمانی که «محمّد رسول الله دوّم» (البغدادی) ظهور کرد؛ از همه دعوت کردم که «بیایید و بنگرید»... اکنون تمامیِ آنچه که «اسلام» نامیده میشود و آنچه که «غزواتِ محمّدی» نامیده میشوند.... همگی به صورتِ «پخشِ زنده» در جلو دیدِ همگان است. بنگرید و ببینید که «محمّد» چه «گُهی» بود و «صحابه»هایش چگونه «مدفوع» هایی بودند.
    سفرهٔ «شیعه گری» نیز ۱۰۰ سال است که باز است و تمامیِ حرکاتشان در این ۱۰۰ ها سال؛ «اظهر من الشّمس» است. امّا از زمانِ ظهورِ دوبارهٔ آن به نامِ «حکومتِ ولایتِ فقیهی»؛ تمامیِ کثافتِ معدهٔ «علی بن ابی طالب» را بر رویِ صحنه آورده شده است. .... ببینید و درسهایِ «واقعی» بگیرید....
    اگر نیک بنگرید؛ خواهید دید که کتابهایِ اسلامی و شیعی فقط برایِ «سفید شوییِ مدفوع» طرّاحی شده اند.

    اکنون به شما میگویم:

    تمامیّتِ «دموکراسیِ حزبی» (آمریکایی - اروپایی) به طورِ زنده بر رویِ صحنه است. تمامیّتِ «ناسیونالیسمِ تهاجمیِ روسی» و «ناسیونالیسمِ تدافعیِ یوکرئین» بر رویِ صحنه هستند. فقط «نگاه» نکنید.... بلکه «تماشا» کنید تا این ۳ نحلهٔ فکری را به صورتی واقعی بر رویِ صحنه ببینید. اینکه کدامشان پیروز خواهند شد؛ بستگی به شرایطِ «جوّی» و اشتباهاتِ تاکتیکی و ابزار و ادوات دارد و دلیلی بر حقّانیّتُ طرف و یا طرفهایِ پیروزمند نیست.
    در «جنگِ واترلو»؛ ناپلئون بناپارت فقط به خاطرِ ۴ ساعت «دیر کَرد» در حرکت دادنِ یکی از ستونهایِ نظامی؛ شکست خورد. لذا این شکست دلیلی بر «ناحق بودن» او نیست و اگر پیروز میشد؛ پیروزیش دلیل بر «حقّانیّت» او نیست. بلکه دلیل بر «اشتباهِ محاسباتی» و یا «دقّتِ محاسباتی» ناپلئون است.... نه بیشتر و نَه کمتر.

    اکنون دولتِ نوکر و شتر گاو پلنگِ اسرائیل (Poppet Government) و اینکه چگونه و به چه منظوری بر رویِ کار آمد را میبینید؛ تلاش برایِ پولشویی برایِ روسیه و به طورِ هم زمان شعارهایِ دروغین و اشکِ تمساح برایِ یوکرئین را میبینید؛ حرکاتِ «جو بایدنِ خرفت» را میبینید؛ پروپاگانداهایِ جنگی را میبینید.....
    اینها به شما چه میگویند؟
    آنچه که این ماجراهایِ «پخشِ زنده» در ذهنِ شما به عنوانِ شخصی در نقشِ یک «دانشمند» میتوانند تأثیر بگذارند؛ بسیار فراتر از تأثیرِ آنها بَر «ذهنهایِ آلوده» به باورهایِ «حزبی- دینی» هستند.
    من(کژدم) این رَوشِ شناخت را «عرفان» (آیینِ شَمنی) می نامَم.
    فقط پس از این «فرو شُد» (دیدنِ ریشه ها) است که میتوان ظهور کرد و برایِ «فرا شُد» (آینده ای پایدار) طرّاحی و سپس مهندسی کرد.
    اگر در زمانِ تماشا؛ ذهنتان آلوده به مسجد و کلیسا و کنیسه و معبد باشد؛ دریافتهایتان نیز آلوده خواهند شد.

    اکنون زمانِ «تماشا» و «دیدن» است.... گویی که دانشمندی هستید که در یک آزمایشگاهّ مجهّز کار میکند.

    چرا از تماشا میترسید؟ آیا در صحنهٔ عَمل؛ میتوانید کاری بیشتر از «تماشایِ شَمنی» انجام دهید؟

    «تماشایِ حزبی - عقیدتی» ... تماشایِ دانشمندانه (عرفانی) نیست و دیر یا زود کار دستتان خواهد داد.

    پاسخحذف
  18. https://mobile.twitter.com/arsham59676141/status/1505904841968693248

    پاسخحذف
  19. یک سرباز وظیفه در پادگانی در بوشهر چهار نفر از فرمادهان خود را کشت و یک نفر را به گروگان گرفت. خبرگزاری بی مهر به نقل از منبعی آگاه، این خبر را اعلام کرد و نوشت: دلیل اقدام این سرباز اجازه ندادن برای رفتن به مرخصی بوده است.

    بر اساس این گزارش، فرماندهی که گروگان گرفته شده بود، آزاد شد؛ اما چهار فرمانده دیگر جان باختند.

    تیراندازی یک سرباز به سوی فرماندهان پیش از انقلاب ضد سلطنتی ۵۷ نیز سابقه داشته این نیز در برخی پادگان‌های ایران اتفاق افتاده بود. یک سرباز در تیر۱۳۹۶ رئیس کلانتری آب‌پخش بوشهر را به رگبار بست بود که در این حادثه رئیس کلانتری زخمی شد.


    پاسخحذف
  20. جناب کژدم صورت مسيله را خوب می بینید وراه حل پیشنهادی شما هم درست است اما خودتان نه تماشا می کنید نه می بینید و همین دلیل غلط از اب در امدن دیدگاه های این اواخر شما شده .

    پاسخحذف
  21. روسها خیلی کَم آورده اند؛ ...
    ۱- چند نفر از «گروهبان ژنرالهایِ FSB » دستگیر شده اند. این دار و دسته ها بودجه هایِ هنگفت گرفته بودند که تا میتوانند در «یوکرئین» مزدور استخدام کرده و برایِ زمانِ حمله؛ از این مزدوران برایِ پهن کردنِ «فرشِ قرمز» و «گُل افشانی» استفاده شود. ... امّا پولها هزینه شد و برایِ «نادر قلی پوتین» فقط «کیرِ خر افشانی» کردند. حالا نیز چنان گّهی خورده است که نمیتواند آنرا به بیرون تُف کند.
    ۲- کارگاههایِ تعمیراتِ زره پوشها و تانکها و نفر برها؛ نمیتوانند اینهمه تلفاتِ ادواتِ زرهی را بهبود بخشند.
    ۳- دولتِ فخیمهٔ «نادرقلی پوتین» در حالِ اخراجِ کارمندان و کارگرانی است که به خاطرِ تحریمها سازمانهایشان به هم ریخته و نمیتوانند کاری انجام دهند و تبدیل به «سَربار» شده اند.
    همهٔ این پیروزیهایِ مشعشع و شگرف را «نادرقلی پوتین میرزا» فقط در ۲۶ روز بدست آورده است....

    درختِ گردکان به این بزرگی....
    درختِ خربُزه.... الله اکبر

    پاسخحذف
  22. برای بچه مدرسه ها می نویسم در سیاست هیچ دوستی و دشمنی دائمی نیست منافع ملی مطرح است یا منافع شخصی اگر فکر میکنید رفیق پوتین یک ماه دیگر سرنگون یا ...میشود خیلی خوش خیال تشریف دارید اگر فکر میکنید چینی ها تا رئیس جمهور بعدی امریکا صبر میکنند بعد تایوان را تصرف میکنند جزو دیوانگانید جاهای نفتی عربستان و خلیج فارس در تیرس اوباش روسی حاکم بر ایران قرار دارد فروپاشی اتحاد شوروی را فراموش کنید روس ها مار زخمی هستند و خطر ناک پل پیروزی غرب برای بار دیگر ایران است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب شد که این جمله را به صورتِ دستکاری شده از «گلادستون» نقل کردید. احتمالً نقل قول شنیده اید و حوصلهٔ خواندنِ متن اصلی را نداشته اید و یا سوادش را ندارید. جملهٔ اصلی این است:

      (انگلستان دوستان و دشمنانِ دائمی ندارد؛ بلکه منافعِ دائمی دارد).
      حال برسیم به این جمله که مانندِ «ترجیع بند» هِی تکرار میکنید:
      «پُل پیروزیِ غرب برایِ بارِ دیگر ایران است».
      چند تا پرسش از شما دارم تا به عنوانِ آموزگار برای «بچّه مدرسه ایها» توضیح دهید تا یاد بگیرند (البتّه از مامانت نپرس و در «لپ تاپاله اَت» دنبالِ گوگل کردنش نیز نباش... هرچی میدونی و میفهمی را بگو):

      ۱- چرا ایران در جنگِ جهانیِ دوّم؛ «پل پیروزی» نامیده شد؟
      ۲- به طورِ کامل توضیح دهید که چرا ایران در این شرایط نیز دوباره «پل پیروزی» خواهد شد؟
      ۳- چه کسی گفته است که روسیه در ۲ ماه از هم فرو میپاشد؟

      تا زمانی که به این پرسشها پاسخِ درست ندهی؛ انتظار نداشته باش که تو را «آموزگار» بنامیم.

      «زَت زیاد»

      حذف
  23. من (کژدم) اهلِ «تحریمِ مطبوعات» نیستم؛ هرچند که بر وفقِ مرادِ ایده هایِ من نباشند.
    «نخواندن و نشنیدن» یعنی «کور و کَر ماندن».... «دشمن» را نیز باید خواند و شنید تا «استراتژیهایی» که در پُشتِ «کلماتِ آنها» خوابیده است را دریافت؛ باید شیوهٔ تفکّر و شیوهٔ مبارزاتیشان را دریافت؛ شیوه هایِ پروپاگاندا هایشان را آموخت.
    در BBC نوشتاری هست که خواندنِ آن برای «ذِهنهایِ پویا» بسیار ارزشمند میتواند باشد.

    https://tinyurl.com/3cwvrtkb

    در این نوشتار؛ نظراتِ گوناگونی از طرفِ «متخصصین» (متخصصین بنا بر ادّعایِ BBC)در رابطه با «نادرقُلی پوتین میرزا» مطرح شده اند.
    من (کژدم) نیز نظرِ خودم را در رابطه با «نادرقُلی پوتین میرزا» در وبلاگِ خودم مینویسم. زیرا هر چند بار که مطلبِ منتشر شده در BBC را خواندم؛ دیدم که هیچکدام از نظراتِ مطرح شده مبنایِ «علمی» ندارند و همهٔ شان «بافتنی» هستند (هر کسی از ظنّ خود شد یارِ من..... از درونِ من نَجُست اسرارِ من).
    زیرا اگر مبنایِ علمی داشتند؛ هرگز اینگونه متفاوت نبودند. مثالِ ساده اینکه: ۲ تا هیدروژن با یک اُکسیژن فقط «آب» میدهد... «سودِ سوز آور» و یا «کیکِ تولّد» نمیدهد. نشان به آن نشانی که بارها گفته ام «روانشناسی» یعنی: «پُخ»..... برایِ اینکه همه اَش بافتنی و بازی با کلمات است.

    «نادرقلی پوتین میرزا» را همان حلقهٔ اصلیِ اطرافش فریب داده اند. به او آمارها و ارقامِ ساختگی را در سوراخِ کونش تنقیه کرده اند.
    برایش «رأی سازی» کرده و دستگاههایِ «ویروس سنج از فاصلهٔ ۵۰۰ متری» اختراع نموده و .... همیشه او را «خوشحالِ و خندان» و «پطر کبیرِ پیروزمند» جلوه داده اند. تا اینکه کار به اینجا کشیده شده است. «نادرقُلی پوتین میرزا» باید به «خود شیفتگیِ خود» مراجعه کند. زیرا ریشهٔ «حماقتهایش» در همین نکته نهفته است. او به خودش اجازه داده است تا او را مانندِ «عروسکِ خیمه شب بازی» به نمایش گذارند.
    او باید از خود بپرسد که چطور شد که قبل از حمله و تجاوز به یوکرئین؛ همه چیز مثلِ «ساعتِ سوئیس» کار میکرد؟ ... امّا اکنون حتّی ساعتهایِ یک دلاریِ ساختِ چین بهتر از طرحهایِ او کار میکنند؟!!!
    امّا اکنون «نادرقُلی پوتین میرزا» به جایی رسیده است که نمیتواند «پسکوف»ها و «شویگوها» و سایرِ «شکلاتوفها» را کنار بگذارد. زیرا در چنین شرایطی؛ چنین کاری؛ موجبِ «مرگِ پیش رَس» میشود.
    امّا ادامه دادن با این اطرافیانِ چاپلوس و خائن نیز به همانجایی ختم خواهد شد که با تصفیهٔ این اوباشان به همان نقطه خواهد رسید.
    اکنون «مرغهایِ پُخته» و «اُلاغهایِ قبرس» و «اُلاغهایِ شام» نیز به «نادرقُلی پوتین میرزا» میخندند و در عرصهٔ بین المللی؛ سکّهٔ یک پول شده است.... «۴۸ ساعت» کجا؟؟؟؟؟ و «۲۷ روز» کجا؟؟؟؟.
    البتّه باید در نظر داشت که پس از تجاوز نظامیِ روسها به یوکرئین؛ غرب برایِ سالیانِ دراز آینده برنامه ریزی میکند تا از شرّ این «بازیگرِ بَدِ قرون وسطایی» راحت شود و باید حالِ روسها را در چند ماه و سالهایِ آینده پُرسید. زیرا حتّی اگر «یوکرئین» اشغال شود و یا روسها تمامیِ نیروهایشان را از «یوکرئین» بیرون بکشند؛ کشورهایِ غربی به اجرایِ کاملِ استراتژیِ طولانی مدّتِ خود برایِ راحت شدن از دستِ بازیگرانِ «بَد خويِ روس»؛ پایبند خواهند ماند.

    در چنین شرایطی؛ «نادرقُلی پوتین میرزا» حتّی نمیتواند انتظار داشته باشد که تسلیحاتِ استراتژیکِ او در زمانِ دستورِ شلّیک؛ درست کار بکنند.
    «نادرقُلی پوتین میرزا» در شرایطِ کنونی از «نگرانیهایِ گوناگون» به شدّت رنج میبرد. نگرانی از کُشته شدن به دستِ «حلقهٔ اصلیِ اطرافیانش»؛ کُشته شدن مانندِ «صدّام» و یا «قذّافی»؛ .... کشانده شدن به «دادگاهِ لاهه» به عنوانِ «بُزِ پسح» (Scapegoat).... یعنی همان بُزی که یهودیها گناهانشان را نوشته و بر گردنِ آن «بُزِ بدبخت» می اندازند و سپس او را میکُشند تا گناهانشان بخشوده شود ... و در مسیحیّت به صورتِ «عیسی مسیح» ظهور کرد و برایِ بخشوده شدنِ گناهانِ مسیحیان کُشته شد....
    امّا «نادرقُلی پوتین میرزا» میتواند به «مرگِ شرافتمندانه» روی آورد و چون با هنرِ رزمیِ «جودو» آشنایی دارد؛ حتماً اینگونه مرگ را میتواند به راحتی هضم کُند:

    https://kajdoum1.blogspot.com/2014/08/blog-post_5.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «میرزا قُلی پوتین میرزایِ بدبخت»... دستورِ تازه ای ریده است... زیرا در میدانِ جنگ ریده است:

      https://tinyurl.com/4v3bxzz5

      به این موجودِ مفلوک بگویید که «سان زو» گفته است:

      «کسی که با ایده ای روشن برایِ پیروزی به جنگ وارد میشود.... پیروز خواهد شد. امّا کسی که در میدانِ جنگ به دنبالِ پیروزی بگردد؛ حتماً شکست خواهد خورد».
      «نادر قُلی پوتین میرزا» همین اکنون نیز بی آبرو شده است. مانندِ کسی که «فِراری» سوار شده است... امّا نمیتواند با سرعتی بیشتر از ۱۰ کیلومتر بر ساعت؛ رانندگی کند.....
      آیا بهتر نبود که این رانندهٔ اتوموبیلِ پُر سرعتِ مسابقه ای؛ سوارِ «سه چرخهٔ برادرِ کوچکترش» شده و حدّ اقلّ انتظارات را پایین آوَرده و تبدیل به «مهاتما گاندیِ روسیه» شود؟ و نامش در کتابِ «گینِس» به عنوانِ «مهاتما پوتین گاندی» ثبت شود؟
      روسها قافیه را باخته اند و حتّی از «عنتر» نیز عقبمانده تر شده اند و جایِ «دوست» و «دشمن» را نیز فراموش کرده و نمیتوانند به درستی نشان دهند.

      حذف
    2. https://tinyurl.com/2p89dubf

      کسی به این روسپی زاده (دیمیتری مدودُف) بگوید:

      آیا حالا از خواب بیدار شده ای؟.... تا دیروز رگهایِ بادکردهٔ گَردنَت مانندِ شلنگِ ۲ اینچ باد کرده بودند .... حالا که به «تله» افتاده ای.... پیشگو شده ای؟
      تجاوز به کشورِ یوکرئین؛ آخرین فصلِ بقایِ «فدراسیونِ روسیه» است.
      پس از پایانِ جنگ ... فقط کشورِ کوچکی به نامِ «روسیه» خواهیم داشت....

      پرسیدی که «بیلو روس» چه میشود؟

      راستی «بیلو روس» کجاست؟ ... آیا تا به حال اسمش را شنیده اید؟

      یکی پاسخ داد:
      فکر میکنم؛ نامِ درّه ای در «جهنّم» باشد که در افسانه ها آمده است.

      حذف
  24. «نادرقلی پوتین» میخواهد برایِ مدّتِ کوتاهی هم که شده؛ از سقوطِ ارزش روبل با تقاضایِ روبل در برابرِ نفت و گاز؛ جلوگیری کند. امّا پس از ۲ تا ۳ ماهِ دیگر ارزش روبل به سقوط آزاد دچار خواهد شد. تا اواخرِ سالِ جاریِ میلادی؛ شاهد جنبشهایِ داخلی برایِ «گذار از پوتین» و دار و دسته اَش خواهیم بود. دیر و زود دارد؛ امّا سوخت و سوز ندارد.

    پاسخحذف
  25. https://tinyurl.com/8wev7jhv

    آیا «گروهبان شویگو» بر رویِ میزِ ۳۰ متری «قیمه قیمه» شده است؟

    آیا خبرهای در این رابطه دارید؟ لطفاً بفرستید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بارها گفته ام که پس از هر «شکست»؛ نوبت به «تقسیمِ گناهان» میرسد. «گروهبان شویگو» کسی نیست که دیروز و یا یک سالِ قبل به عنوانِ «بهترین گروهبان» از طرفِ «نادرقلی پوتین» انتخاب شده باشد. اگر این شخص بهترین «ژنرال» است؛ حسابِ بقیّه را هم شما و هم «نادرقلی پوتین» به آسانی میتوانید بفهمید.
      اکنون روسها حدودِ ۴۰ هزار کشته و زخمی و اسیر و سربازانِ سرما زده را از دست داده اند که تعدادی از «ژنرالها ؟؟!!» و فرماندهان نیز بخشی از آنها هستند. (از دست دادنِ حدّ اقل ۲۰٪ از کُلّ نیروهایِ زنده).
      بهار و «گِل و لای» نیز از راه میرسند و دلیلِ انتخابِ «زمستان» برایِ حمله نیز برایِ فرار از «گِل و لای» بوده است.
      حدودِ ۲ هفتهٔ پیش گفتم که پس از ۲ هفته ماشین آلاتِ نظامیِ روسها«Downgrade» خواهند شد. اکنون میبینید که نیروهایِ یوکرئین به «پاتک»هایِ موفّق دست می یازند. زیرا سیلِ تسلیحاتِ پیشرفته تر به سویِ یوکرئین روان است و بزودی شاهدِ بالا رفتنِ تعدادِ «اسیرانِ روسی» و تسلیمِ ادواتِ نظامی روسی به دستِ ارتش یوکرئین خواهیم بود.
      همین لحطهٔ کنونی در مقایسه با «آیندهٔ فجیع برایِ روسها»؛ بهترین زمان برایِ عقب نشینی و بستنِ قراردادِ صلح برای «نادرقُلی پوتین» است. زیرا در چند ماهِ آینده با «شورشهایِ داخلی» روبرو خواهد شد و مجبور خواهد شد تا در ۳ جبهه بجنگد.
      جبههٔ نخست همان پروژهٔ شکست خوردهٔ یوکرئین است.
      جبههٔ دوّم؛ شورشهایِ داخلی خواهند بود.
      جبههٔ سوّم «تحریمها» هستند که استخونِ روسها را خواهند شکست و به این زودیها نه تنها برطرف نمی شوند؛ بلکه بر تعدادشان افزوده خواهد شد.

      «نادرقُلی پوتین» ۲ راه در پیشِ رو دارد:

      ۱- عقب نشینی در ۲ جبهه (یوکرئین و شورشهایِ داخلی) و جنگیدن در جبههٔ تحریمها.

      ۲- «بهترین خودکشی».

      حذف
    2. سرنوشتِ نهاییِ «نادرقُلی پوتین» به شدّت در رابطه با رژیمِ شیعی و ایران بسیار مؤثر است.

      ۱- با شکستِ «فدراسیون روسیه» و تبدیل شدنِ آن به «روسیه»؛ یکی از دشمنانِ تاریخیِ ایران از ژئوپولیتیک حذف میشود.
      ۲- «پوشک پوشِ فرزانه» و حزبلبلی هایش؛ باید سوراخِ دیگری برایِ «کون دادن» پیدا کنند.

      حذف
    3. در آن صورت ما با افتخار بصورت دربست نوکر ژی جین پینگ خواهیم شد.

      حذف
    4. به احتمال زیاد بخاطر اینکه پوتین به رسانه ها تو دهنی بزند شویگو را جلوی دوربین می آورد تا نا اختلافات را تکذیب کند و دوباره به حبس فرستاده میشود.

      حذف
  26. اتفاقان به نظر بنده سرنوشت رفیق پوتین و کارخانه اسلحه سازی کلاشینکف در گروه خاتمه رژیم تبهکار اسلامی است با سرنگونی آخوندها در ایران و روی کار آمدن یه رژیم غربگرا فدارسیون روسیه به تر و تر خواهد افتاد و ضعیف خواهد شود دشمن ضعیف خیلی بهتر است دوستم قوی برای منافع ملی کار میکنه در مورد کون دادن برادران ضد امپریالیستی خط امامی ها هم باید گفت آدم کونی راه کون دادن رو پیدا میکنه مثل آب که راهش پیدا میکنه ا

    پاسخحذف
  27. درود
    با شکست فدراسیون روسیه سرنوشت بلاروس و کشورهای آسیای میانه و قفقاز چه میشود؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      شاید خودِ روسیه نیز به «ناتو» بپیوندد!!!!
      آبرویِ روسیه و تسلیحاتش بویژه جنگنده ها و هلیکوپترهایش کاملاً رفته است و چه بسا از بازارِ فروش تسلیحات خارج شوند. موجوداتی مانندِ «قدیروف» و «لوکاشنکو» اکنون احساس میکنند که زمینِ زیرِ پایشان سست شده است.
      در بارهٔ «چچن» اطلاعی ندارم؛ امّا «بیلوروس» احتمالاً به اتّحادیهٔ اروپا و «ناتو» می پیوندد.
      چینیها دیگر از «گسترش ناتو به سمتِ روسیه» حرف نمیزنند. بلکه از گسترش «ناتو» به «شرق» (چین) سخن میگویند. احتمالاً کشورهایِ مسیحی (گرجستان و ارمنستان) به «ناتو» بپیوندند.

      حذف
  28. باید به زودی آب رفتن سپاه و نیروهای نیابتی اش رو هم شاهد باشیم وضعیت بشار دچار پارادوکس میشه...نظر شما چیه جناب کژدم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الآن مسئلهٔ سوریه و لیبی برایِ روسها دیگر آن ارزشِ سابق را ندارد. اگر «روس اتم» و «نفت و گازِ روس نفت» را نیز تحریم بکنند؛ روسها باید فقط «کَلم و سیب زمینی» بخورند. به همین خاطر است که بشار اسد نیز احساسِ امنیّت نمیکند و به امارات سفر کرده است. امّا کشورهایِ عربی او را بازی خواهند داد. زیرا پرونده هایِ «جنایت علیه بشریّت» زیادی دارد که با اعمالِ نفوذِ روسیه از پیگیریِ آنها جلوگیری می شد. امّا با روندِ کنونی؛ شاید روسها دیگر قدرتِ دفاع از او را نداشته باشند و او را معامله کنند.
      بر خلافِ تصوّر رژیمِ شیعی؛ غرب آنچنان که میپندارند؛ برایِ نفتِ رژیم «لَه لَه» نمیزند و ونزوئلا نیز طبعاً از آنچه که روسیه گرفتارِ آن است دلشوره دارد و گزینهٔ بهتر و قابل دسترس تری برایِ جایگزینیِ نفت است.

      حذف
  29. شما قبلا در مورد نرخ دلار و ریال نظرتو می نوشتی الان برای ایرانی هاسقوط روبل ارزشی ندارد وقتی عابر بانگ ها خالی از پول هستند پیدا کردن پول نقد در سال جدید خیلی مشکل شده ظاهران کفگیراخوندها به تهی دیگ خورده و کارشناسان ارز صحبت از دلار ۳۴ هزارتومانی در سال جدید مکنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چون رژیمِ شیعی سابقهٔ بازی کردن با قیمتِ دلار و غارتِ مردم را دارد؛ نمیتوان بر رویِ اینگونه پیشبینی ها حساب باز کرد. شاید این پیش بینی نیز یکی از همان پروژه هایِ غارتِ جیبِ مردم باشد. مانندِ ۴ میلیون خانه و .... بورس و ....

      حذف
  30. https://m.youtube.com/watch?v=3bP64x6ivkI&t

    پاسخحذف
  31. با درود. یکی از غولهای نفتی چین مذاکرات در باره سرمایه گذاری در نفت روسیه را قطع کرد. این هم از چین که برخی گمان میکردند کمکی به روسیه میکند. نه. فقط گفت بقول شما برو جلو پشتت را دارم که منظورش از اون کارها بود حالا پوتین مونده وکونی که از طرف چین گاییده میشود.
    Insider - Chinas Ölriese Sinopec verzichtet auf Russland-Investition (msn.com)

    پاسخحذف
  32. https://mobile.twitter.com/navid258/status/1507366687628476419

    ۱۰۰ سال قبل یه همچین سیاست کثیفی رو اجرا کردن که ایران به این حال و روز افتاده.در آینده اداره کره زمین بدست ai سپرده میشه و از ما بهترونها رو در سیارات دیگه باید دنبالشون بگردین.

    پاسخحذف
  33. حوادث اخیر را باید بر اساس منافع ملی ایران باز تعریف کرد سیاست حاجی پادشاه در زمان جنگ سرد پرهیز از درگیری با حوادثی بود که سودی برای ایرانی نداشت در آن زمان روابط با غرب ظاهران خوب بود (بجز پنج سال آخر حکومت پهلوی دوم که با کمپانیهای نفتی سر قیمت نفت در افتاد) رابط با اتحاد شوروی رومانی بسیار صلح آمیز بود و ماشین سازی و تراکتورسازی ذوب آهن اصفهان ثمره همکاری نظام پیشین با اردوگاه شرق بود در خاور دور چینی ها فرش قرمز برای رهبران آنزمان ایران پهن میکردنند عرب ها در جنوب آب راه پارس دست بوس شاه بودنند و برای سرکوب تروریستهای سرخ از ارتش ایرا کمک می گرفتند ترکیه در شرق عددی نبود عراق و صدام حسین موشی بیش نبودند...اما شرایط آن زمان ایران با امروز تفاوت های اساسی کرده است و رژیمی فاشیستی و ضد نوروز و ضد ایرانی بر سرکار است که فقط منافع باند حاکم را مد نظر دارد..پس شکست پوتین در اکرایین سودی برای منافع ملی ما ندارد تا زمانیکه رژیم های غربی به رژیم نکبت اسلامی تنفس مصنوعی میدهند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما نیز مانندِ خیلیهایِ دیگر از «منافعِ ملّی» به صورتِ «ترجیع بند» استفاده میکنید؛ بدونِ اینکه حتّی بدانید که تعریفِ این «کلمهٔ مرکّب» چیست؟
      شما ها همه جا میشنوید:
      - بله آقا.... آنها بر اساسِ منافعِ ملّی خود حرکت میکنند.
      این جمله یک جملهٔ بسیار آشنا است و هر کسی که بخواهد به عنوانِ «کارشناسِ متخصص» شناخته شود؛ از این ترجیع بند؛ بارها استفاده میکند تا «دانشنامهٔ سیاسی» خود را دریافت کرده و در برنامه هایِ رادیو تلویزیونی به عنوانِ «روشنفکرِ همه چیز دادن» شناخته شود.
      شما نخست لطف کنید تعریفی دقیق و یا نزدیک به دقیق از این ترجیع بندِ معروف به «منافعِ ملّی» را بدهید تا ببینیم که از کجا باید آغاز کرد.
      شخصی پیش از شما با ترجیع بندِ «پل پیروزی» آمده بو (شاید خودتان بودید؟؟؟) و وقتی که پرسش شد؛ فرار کرد و دیگر پیدایش نشد.
      حال شما نیز ۲ راه دارید؛ یا پاسخی روشن بدهید و یا فرار بفرمایید.

      حذف
  34. در زندگی زخم‌هايی هست كه مثل خوره در انزوا روح را آهسته می‌خورد و می‌تراشد.اين دردها را نمی‌شود به كسی اظهار كرد چون عموماً عادت دارند كه اين دردهای باورنكردنی را جزو اتفاقات و پيش آمدهای نادر و عجيب بشمارند و اگر كسی بگويد يا بنويسد مردم بر سبيل عقايد جاری و عقايد خودشان سعی می‌كنند آن را با لبخند شكاک و تمسخرآميز تلقی كنند. زيرا بشر هنوز چاره و دوایی برايش پيدا نكرده و تنها داروی فراموشی توسط شراب و خواب مصنوعی به وسيله افيون و مواد مخدره است.
    ولی افسوس كه تأثير اين گونه داروها موقت است و پس از مدتی به جای تسكين بر شدت درد می‌افزايند.(صادق هدایت)

    واقعا دنیای عجیبیه آخوند دوزاری بعد صد سال زیر چندین دستگاه که از کیر تا سرش رو تحت پوشش قرار داده حاضر به پذیرش مرگ نیست و روشنگری که با تمام توانایی ها و استعداد ها زیر اعماقی از درد بر پیکره روحش خودش رو در بیکرانگی رها میکنه.تقابل دو قاب از آخوندی که بدون هیچ دانش و علمی و صرفا چسبیدن به چارتا آیه و حدیث خودساخته تا این حد زندگی رو برای خودش با معنا توصیف کنه و مردی که زندگی رو برای بی معنا میکنه.

    پاسخحذف
  35. کسی از سیامک پور شجره زندانی سیاسی سابق اطلاعی دارد؟

    پاسخحذف
  36. پس از «گنده گوزیهایِ نادرقُلی پوتین» (ابرقدرتِ جهانی؟؟!!) و شکست مفتضحانه در یک ماه با بکار گرفتن تقریباً ۷۵٪ نیروهایِ نظامی روسیه و ر به اتمام گذاشتنِ خشابهایِ موشکهایِ هدایت شونده و «نقطه زن» البتّه با عدم موفقّیتِ ۶۰٪ این موشکها و از دست دادنِ ۴۰ هزار نیرو و ....؛ اکنون «سوراخِ موشی»ی برایِ «فرارِ پیروزمندانه طرّاحی کرده اند.

    https://tinyurl.com/4eurbtn4

    زمینگیر شدنِ نیروهایشان به صورتِ پراکنده آنها را به صورتِ «هدفهایِ آسان» برایِ «جنگهایِ پارتیزانی» و ضدّ حمله هایِ منظّمِ ارتشِ یوکرئین در می آورد.

    «نادرقُلی پوتین» باید بداند که «یوکرئین» همان «حَلب» نیست که همه جا را بمباران کُنی و قهرمان شده و یواشکی به خاطرِ داشتنِ «حقّ وِتو» از میدان خارج شوی و هوادارانت نیز احساسِ غرور کنند؛ زیرا «یوکرئین» «ژئوپولیتیکش» فرقِ زیادی با «حلبِ ذلیل مُرده» دارد و بخشی از «اروپا» است؛ حتّی اگر عضوِ «اتحادیهٔ اروپا» و «ناتو» نباشد.

    این «سوراخِ موش» برایِ فرار به شدّت ناشیانه طرّاحی شده است زیرا هدفش «فرار از شَرمِ شکست» است.
    در سویِ دیگر کشورهایِ غربی به صورتِ یکپارچه تصمیم به به زانو در آوردنِ «بازیگرانِ بد» گرفته اند و «یوکرئین» یک «تَله» بود.
    «نادرقلی پوتین» نیک میداند که هدایتِ جنگ در دستِ «غرب» است. حتّی فرماندهیِ میدانی نیز از طرفِ آمریکا و انگلستان هدایت میشود.
    «آموزشهایِ چندساله» پس از ماجرایِ کریمه؛ آمادگیِ ارتشِ یوکرئین برایِ پاسخ دِهیِ اوّلیّه؛ آغاز سیلِ تسلیحات و فرماندهانِ میدانیِ حرفه ای غربی؛ کمکهایِ اطّلاعاتیِ گرانبها به ارتشِ یوکرئین؛ ..... و در نتیجه زمینگیر شدنِ نیروهایِ بیش از ۲۰۰ هزار نفریِ روسیه؛ نشان داد که «نادرقُلی پوتین» فقط یک «بادکنکِ اتمی» است و نه چیزی بیشتر.
    برخیها میگویند که تحریمها اثری نخواهند داشت. امّا من میگویم که تحریمها هنوز در نقطهٔ آغاز هستند و هنوز «معماری» و «مهندسی» نشده اند و غرب در حالِ انجامِ این ۲ مسئلهٔ بسیار مهمّ است که البتّه طول خواهد کشید و پروژه ای حدّ اقل ۲ ساله است تا میوه بدهد. هرچند همین اکنون نیز روسها را واداشته است که به تخفیفهایِ ۴۰ درصدی و فروشِ نفت به «روپیه» (پِشگل) تن بدهند. روسها حتّی با پذیرفتنِ پرداختِ غرامتِ جنگی و خروجِ کامل از یوکرئین نیز نخواهند توانست از این مخمصه خلاص شوند.

    پاسخحذف
  37. https://tinyurl.com/2ha9n7mk

    نظرِ آقای «منشه امیر» بارِ دیگر مانندِ ۴۳ سالِ گذشته؛ نادرست از آب در آمد. برایِ اینکه ایشان تخیّلاتِ خود را به نامِ «تحلیل» به خوردِ شنوندگانش میدهد.
    ایشان حتّی یک بار نیز به «پولشویی» برای اُلیگارشهایِ یهودیِ روسیهاز طرفِ دولتِ اسرائیل اشاره نمیکند.
    اکنون اماراتِ متّحدهٔ عربی و دولتِ اسرائیل دست در دستِ هم به «پولشوییِ مقدّس» برایِ روسها روی آورده اند.
    بهانهٔ اسرائیل این است که برایِ حمله با نیروهایِ نیابتیِ رژیمِ شیعی در سوریه؛ به خاموش ماندنِ سیستمهایِ پدافندیِ روسیه نیاز دارد....
    وقتی که میگویم: دنیا؛ دنیایِ مسخره ای است؛ به همین خاطر است.
    زیرا اگر کشوری حتّی برایِ بمبارانهایِ کوچک نیاز به «آقا اجازه است بروم دستشویی» نیاز داشته باشد؛ چگونه میگوید که: «ما مجبور خواهیم شد که یک تنه به رژیمِ شیعی حمله کنیم.»
    چه کسی این ادّعایِ مسخره را میتواند بپذیرد؟
    زمانی که «شاهزادهٔ عربستان» برایِ سالِ ۲۰۳۰ برنامه می ریزد؛ امّا برایِ مقابله با چند «حوثیِ شپشو» باید از آمریکا و آلمان و انگلستان اجازه بگیرد؛ چگونه میتواند «پادشاه» شود؟

    «معجزه خانمِ کشیش زادهٔ مهربان» اکنون یک ماه است که خفه شده است. همان کسی که فریادهایِ «دفاع از منافعِ ملّی آلمان» او کونِ خر را پاره میکرد و اکنون به سوراخی ناپیدا خزیده است.

    آیا همه چیز مسخره نیست و «بویِ گَند» نمیدهد؟

    البتّه که هست .... و بویِ گندَش همه جا را فرا گرفته است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقایِ «منشه امیر» زمانی که «دولتِ مترسکِ شتر - گاو - پلنگی» به رویِ کار آمد؛ «مجیز گویِ» این دولتِ احمقانهٔ «دست نشانده» شد. سپس «ماسک» عوض کرد و به منتقدِ «بایدن» تبدیل شد.
      اکنون جنبهٔ «ضدّ بایدن» بودنِ ایشان؛ به این دلیل است که وعده هایی را که به «دولتِ دست نشانده و نوکر ماّبِ شفتالو بنت» داده شده بود را زیرِ پا میگذارد.
      آقای «منشه امیر» باید حدّ اقل به خودش در برابرِ «آینه» پاسخ دهد که:

      «مگر سهمِ نوکران و دریوزگان میتواند بیش از این باشد؟»

      «ترامپ» اینهمه به شماها خدمت کرد.... دستش را گاز گرفتید و پس از رفتنِ او؛ به بدگویی از او پرداختید.

      آقایِ «منشه امیر» معمولاً «نوکران» و «حلقه به گوشان» را یا «اجاره» میدهند و یا در «بازار» میفروشند و فرقی ندارد که «ارباب» چه کسی باشد؟

      حذف
  38. کسی فرار نکرده من یه آدم حقیقی هستم با سابقه روشن نمیتونم با یه کسی که سوابقشون خوب نمیدونم و خودشو پنهان کرده زیر یه اسم (کژدم)گفتگو کنم تا او قسمتهای از نوشته های من رو به سلیقه خودش انتشار بده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من این «ترجیع بند» (منافع ملّی) را در این محافل قصّه بافیِ سیاسی زیاد شنیده ام که به صورتِ «طوطی واری» تکرار میشود. به اساتیدی که «ایران اینترنشنال» برایِ تحلیلِ وقایع دعوت میکند؛ گوش دهید تا ببینید که این «ترجیع بند» چند بار تکرار میشود و همه نیز راضی هستند که همه چیز را گفته و فهمیده اند و شنوندگانشان نیز همهٔ قصّه ها را «فوتِ آب» شده اند.
      فکر کردم شاید معنیش را از شما یاد بگیرم. شما هم خسیس تشریف دارید و یاد ندادید.

      بعضی جاها هست که میتوان اینگونه «ترجیع بندها» را تکرار کرد.
      امّا بعضی جاها نیز هستند که «یقهٔ آدم» را میگیرند.
      این وبلاگ از آن جاها است.

      حذف
  39. https://mobile.twitter.com/gregkellyusa/status/1507387651393007620

    خدایی خوب دلقکی پیدا شده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در شرایط کنونی و با توجّه به شیوهٔ احمقانهٔ خروج از افغانستان و رفتارِ بزدلانهٔ «جو بایدنِ خرفت» در رابطه با رژیمِ شیعی حاکم بر ایران؛ احتمالِ سقوطِ آزادِ محبوبیّتِ حزب دموکراتِ آمریکا در انتخاباتِ میان دوره ای بسیار بالا است و هر دو مجلس را به جمهوریخواهان واگذار خواهند کرد. پس از آن جو بایدن احتمالاً «استیضاح» شده و زندگیِ سیاسیِ «مارمولکی» او خاتمه خواهد یافت. «کامالا هریس» نیز از او بسیار بدنام تر و ذلیل تر است. لذا فکر میکنم به خاطرِ «قحط الرّجال» در آمریکا؛ اگر دونالد ترامپ دوباره نامزد انتخاباتِ ریاست جمهوری شود؛ با شانس بسیار بالایی دوباره انتخاب خواهد شد.

      حذف
  40. با درود خدمت کژدم گرامی
    فکر میکنم مطالعه ی دوباره ی نوشته های زیر برای خوانندگان جدید تر وبلاگ خالی از لطف نباشد:
    https://tinyurl.com/2e6ryewr
    https://tinyurl.com/yc2f373v
    https://tinyurl.com/yckuyku8

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      سپاسگذار هستم از اینکه زحمت کشیدید و این وبلاگ را شخم زده و نوشتارهایِ مربوط به مسئلهٔ «روسیه و یوکرئین» را از زیرِ خاکِ ۹ ساله بیرون آوردید.
      من نیز فکر میکنم که خواندنِ هر ۳ نوشتار؛ که زمانی به صورتِ «پیش بینی» بودند؛ اکنون در حالِ «بازیِ روی پرده به صورتِ زنده» جریان دارد.

      سپاسِ دوباره

      کژدم

      حذف
    2. پیشنهادِ شخصیِ من (کژدم) به خوانندگان این است که بخشِ نظرات را نیز بخوانند. زیرا نظرات معمولاً نقشِ ادامهٔ نوشتارِ اصلی را دارند و درکِ بهتری از مسئلهٔ اصلی را ارائه میدهند.

      سپاس

      حذف
    3. خوانندگان قدیمی این وبلاگ باید مدرک دانشگاهی بگیرن.

      حذف
  41. آنچه که اوباشانِ «شیعهٔ شنیعهٔ حاکم بر ایران» باید بیاموزند؛ این است که «پدرِ معنویِ آنها» (نادرقلی پوتین) با آنهمه تسلیحات و ارتشِ بزرگ و موشکهایِ نقطه زن (البتّه با ۶۰٪ اشتباه)؛ مانندِ خَر در گِل مانده است و راهِ پیش و پس ندارد و به دنبالِ سوراخِ موش برایِ «فرارِ پیروزمندانه» میگردد.

    آنچه که آلمانها باید بیاموزند اینکه: میدانند و میدانستند که «گرهارد شرودِر» به طورِ آشکار «کیرلیسِ پوتین» بوده است...
    حال باید از خود بپرسند که آیا «آنگلا مِرکل» (معجزه خانم) نیز «ستونِ پنجمِ پوتین» بوده است؟ یا فقط یک زنِ احمق بوده است؟

    پاسخحذف
  42. به تخم چپ نادر قلی که پوتین تو باتلاق اکرایین گیر کره ایرانیان خودشون چهل و.. سال است که در گوه گیر کردند اینکه چگورا برنده میشه یا رفیق پوتین به ما زمانی مربوط میشه که خودمون غرق گشاد بازی نباشیم با فروپاشی و ضعیف شدن روسیه سود و استفاده اش به جیب چین و امریکا دمکرات میرود مسئله ما چمدان های پول ارسالی رژیم تبهکار اسلامی به حزب الله و مابقی اوباش باید باشد این یعنی نگاه از دوربین منافع ملی البته آدمهای انترناسیون منابع ملی را نمی فهمند و تلاش برای فهماندن به آنها مثل فهماندن فرق گل و گوه به مگس هاست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بفرمایید جلو هر آنچه را که گشادبازی نامیدید را بگیرید. اگر کسی مخالفت کرد؛ میتوانی بد و بیراه بگویی و حقّ هم خواهی داشت.

      حذف
  43. کثافتی که با قلم مسموم خود شاه را دیو و خمینی را فرشته میتوانید سقط شد و به امام راحل در جهنم پیوست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر منظورتان «رضا براهنی» است؛ کاملاً موافق هستم. «رضا براهنی» «هنرمند» نبود.... یک «کُس شعربافِ مالیخولیایی» بود و از دنیایِ سیاست و «منافع ملّیِ ایران» به طورِ احمقانه و «مالیخولیایی» بسیار دور بود.
      همهٔ «چپهایِ خاک بر سرِ ایران» (از صدر تا ذیل) همیشه بر علیهِ منافع ملّیِ ایران حرکت کرده اند. از «توده روسیها» بگیر تا «چریکهایِ فداییِ کیرِ خر».

      حذف
    2. با اینکه پس از سالهای طولانی؛ فقط «کژدم» بود که واژهٔ ترکیبی «کشور تهران» و «قدرتِ موازیِ انگلهایِ صفوی» در ساختارِ ایران را مطرح نمود و به همین دلیل نیز «محمدّ رضا پهلوی» را یک «حاجی پادشاه» و یک «بزدل» معرّفی نمود. این مسائل را هرگز هیچ گروه و سازمان و حزبی در طولِ تاریخِ ۱۰۰ سالهٔ ایران مطرح ننموده است. اگر من (کژدم) این مسئله را بسیار دیر مطرح نموده ام؛ به این خاطر است که بسیار دیر متولّد شده ام. امّا با اینهمه هنوز هم که هنوز است؛ نیز تنها کسی هستم که این مسئال کلیدی را که هستهٔ مرکزیِ «رشدِ سیاسی - اقتصادیِ - اجتماعی ایران» در ۱۰۰ سالِ اخیر بوده است را مطرح نموده است.
      زمانی که «هستهٔ مرکزیِ حکومت» چنین «احمق» است و درکی درست از «رشدِ پایدار» ندارد و از سویِ دیگر «دینِ جدیدی به نامِ کمونیسم» ظهور کرده و مانندِ یک «اتّفاقِ خیره کننده» همهٔ چشمها را به سویِ خود جلب میکند؛ چه انتظاری از عدّه ای «دهاتی-روشنفکر-اوباش» میتوانید داشته باشید؟

      حذف
    3. در بازهٔ زمانیِ دههٔ اخیر؛ «کژدم» تنها کسی بود و همچنان هست که طرحِ «اپوزیسیون در قامتِ حکومتی» را مطرح نموده است که تنها «تنها راهِ نجات» است؛ امّا حتّی توسّط «اپوزیسیونچیهایِ دروغین» که دستِ کَمی از «رضا براهنی ها» (مالیخولیا پردازان) ندارند ؛ آیندهٔ ایران را با خطرِ «شکستِ استراتژیک» روبرو میکنند. زیرا از «اپوزیسیون در قامتِ حکومتی» وحشت دارند. به این خاطر که این نوع از اپوزیسیون را «مرگِ حتمیِ خود» میدانند.
      هر موجودیّتی حق دارد که از موجودیّتِ خود (هرچند سخیف) دفاع کند و به این خاطر؛ من (کژدم) به این دسته فعالیّتهای آنها ایراد نمیگیرم؛ زیرا ویروسها نیز برایِ ادامهٔ حیاتِ خود به هر راهِ ممکن می چسبند.

      وظیفهٔ «ایرانیان» (نه روسپی زادگانِ فارسی و تُرکی و کُردی زبان) این است که اندیشهٔ خود را از «مالیخولیاهایِ تاریخی» پاکسازی کنند و اگر کوتاهی کنند؛ فرداهایِ بسیار تاریک و سیاهی را براي آیندگانِ خود ترسیم میکنند.
      «ایرانیان» باید به طوری عمیق بفهمند که در این دنیا «تنهایِ تنها» هستند و این «تنهایی» باید انگیزه ای برایِ تلاش برایِ «توان مَندی» باشد و نَه انگیزه ای برایِ «مأیوس شدن» و «شکست خوردگی».
      اگر «ایرانیان» شکست بخورند و یا «بدونِ جنگیدن»؛ «شکست» را بپذیرند؛.... هیچ آیندهٔ درخشانی بر پیشانیِ «خاک»ی که ایران نامیده میشود؛ نخواهد درخشید.
      زمانی که میگوییم «سرزمینِ ایران»؛ ... این واژه از ۲ کلمهٔ «سَر» و «زمین» تشکیل شده است و با «کشور» فرق دارد.
      اگر «سَرها» نتوانند کاری درست انجام دهند؛ «زمین» را نیز از دست خواهند داد.
      من از واژهٔ «کشور» متنفّرم. زیرا «زمین» را بر «سَر» ترجیح میدهد. در حالی که «زمین» برایِ زندگی و ادامهٔ زندگیِ «سَرها» است.
      «زمین» همان «مادر» است و «سَر» فرزندانی هستند که در «رَحم» و سپس در آغوشِ او به زندگی ادامه میدهند.
      اگر «سَر» (فرزند) و «زمین» (مادر) را پاس نداریم؛ پایانِ کارِ ما است.

      حذف
  44. دولتِ دست نشانده و «شتر-گاو-پلنگ» اسرائیل را کسانی تشکیل میدهند که میخواهند فقط «صندلی و میز» داشته باشند.

    https://tinyurl.com/4htm89zp

    دولتهایی که میخواهند با «بلینکِن» دیدار کرده و به «کُس شعرهای تکراری» او گوش دهند؛ فقط زمان را از دست میدهند. آنها اگر راست میگویند نه تنها نباید در این اجلاسِ دروغین شرکت نکنند؛ بلکه حتّی نباید به تماسهایِ «جو بایدنِ پیرِ خرفت» نیز پاسخ ندهند.
    مگر نمیگویید که دولتِ جو بایدن ضعیف است؟؟؟
    اگر ضعیف است؛.... در برابرِ حرکتِ دسته جمعیِ شماها نیز ضعیف است.... همه جا ضعیف است...
    «ضعیف» فقط «ضعیف» است.
    عدمِ پاسخِ مثبت حتّی برایِ تشکیلِ چنین اجلاسِ مسخره و بی ارزشی؛ «جو بایدنِ پیرِ خرفت» را «تنبیه» خواهد کرد.
    ستونهایِ «حزبِ دموکراتِ آمریکا» را خواهد لرزاند. این آن چیزی است که «جو بایدنِ خرفت» و پشتیبانانش را خواهد لرزاند. زیرا قرار است که مردمِ آمریکا رأی بدهند و با کثافتکاریهیِ مکررِ «پیرِ خرفت» به جز عدّه ای «اوباشانِ چپگرا» به او رأی نخواهند داد.
    این است آن «ضدّ حمله ای» که کژدم پیشنهاد میکند. این طرح را بکار برید و از نتایجِ آن «سود» و «لذّت» ببرید.
    به آقایِ «منشه امیر» بگویید که به جایِ «کُس شعر» گفتن در رسانه هایِ گوناگون و «یاوه نویسیها»؛ بر رویِ این طرح کار کرده و به میانِ مردمِ اسرائیل ببرد.
    نترسید؛ «جو بایدنِ خرفت» عقب نشینی» خواهد کرد؛ زیرا «ذاتاً» ضعیف است.
    مگر اینکه اسرائیل خودش نیز با جو بایدنِ خرفت همدست است و فقط میخواهد به کشورهایِ عربی را سیستمهایِ دفاعیِ هواییِ بسیار گرانقیمت بفروشد و از بازارهایِ آنها استفاده کند.
    در صورتِ اجرایِ «طرح کژدم» ... هر ۲ را خواهید داشت و دولتهایِ بعدیِ آمریکا نیز (هر حزب و جناحی که باشد) بر رویِ این اتّحادیه (پیمانِ ابراهیم) حسابِ جدیدی باز کند.

    پاسخحذف
  45. https://tinyurl.com/ynkfanch

    «شازدهٔ عربستان»؛ لیاقت و جُربزهٔ کافی برایِ «حلّ مسئلهٔ حوثی ها» را ندارد. حتّی برایِ حذفِ مشکلاتِ کوچکی مانند «قاشقچی» نیز به طرحهایِ احمقانه و «آبرو ریز» روی آورد.
    اگر میخواهی «عملیّات» بکنی؛ چه لزومی براي «هشدار» وجود دارد؟ تا مُجرمینِ اصلی فرار کنند و «تو» برایِ نشان دادنِ «دلاوری»؛ بیابانها را بمباران کنی؟؟

    از چه می تَرسی؟ از «جو بایدنِ پیرِ خرفت» می ترسی و میخواهی که از این موجود «مشروعیّت» گدایی کُنی؟

    «یک هدف.... یک خدنگ.... راست گوی و راست تیر انداز.»

    «گُهربار نیچه»

    پاسخحذف
  46. سلام
    عربستان واقعا ترسو هستند . والا با داشتن نیروی هوایی . نیروی پیاده . اسلحه حذف گروهی که توایی هایش بسیار محدودتر از عربستان است و فقط با پخش آش نذری و جذب و مدیریت مردم نواحی تحت اشغال بر اساس کتاب «جغرافیای نظامی» سربار رحیم صفوی و فرماندهان میدانی سپاه که فقط تنها یک استراتژی و تاکتیک دارند. آنهم استفاده از تعداد زیاد پیاده نظام برای یک حاکم با دل و جرات و یک فرمانده نظامی با دانش. آکادمیک نظامی و داشتن انواع فرصتها و ابزارها مثل ستو پنجم و مخبر در سمت دشمن . داشتن ماهواره با امکان تهیه عکس در هر لحظه با کیفیت ۳۰ سانت که ماشین که سهل است هر سرباز را هم از آسمان میبیند دیگر بی عرضگی تمام است که نتوانی بر این گدا گشنه ها پیروز شوی .

    پاسخحذف
  47. https://www.businessinsider.com/trump-calls-ukraine-invasion-a-great-negotiation-2022-3

    پاسخحذف
  48. https://mobile.twitter.com/bellingcat/status/1508463513013997580

    بصورت رمالی و اسطرلابی میگم این جنگ هنوز به نقطه پایانی خودش نرسیده.پوتین هنوز صدای شکستن استخون های روسیه رو نشنیده و سعی به بازی سازی های ظاهرا زیرکانه داره

    پاسخحذف
  49. عربستانی‌ها مثل تو احق نیستند و نیازی به آغاز جنگ ندارند مردمانشان در رفاه امنیت زندگی میکنند در صورتی که اوباش اسلامی نیازمند جرقه ای برای آغاز جنگ هستند زیر در داخل کشور رژیم نکبت اسلامی در باتلاق خود ساخته گرفتار آمده است نشست کشورهای عربی بجز عربستان با اسراییل زنگ خطری برای تمامیت ارضی ایران است که به صدا در آمده است زیر ایرانی بزرگ همیشه مو دماغ قدرتهای بزرگ بوده است هدف تجزیه ایران به سه یا چهار بخش خواهد بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم که «احمق تر» و «کور» و «کَر» شما هستید.
      اُلاغ جان.... این جنگ سالها است که شروع شده است و شما احمقانه فکر میکنید که هنوز جنگ شروع نشده و «عربستان» آنقدر باهوش است که نمیخواهد جنگ را شروع کند!!!!!!؟؟؟؟؟
      پیشنهاد میکنم که به تیمهایِ کارشناسیِ عربستان بپیوندید.
      هیچ احمقی به جز موجوداتِ مخبّطی مثلِ تو به تکّه پاره شدن و تبدیل شدن به مناطقی که بدونِ یکدیگر آینده ای ندارند؛ فکر نمیکند.
      این حماقتی که اوباشانی مثل تو «پان تُرکها؛ پان عربها» گرفتارِ آن شده اید؛ فوتوکُپیِ حماقتِ ۱۳۵۷ است.
      برو به «مامانت» بگو «پوشکِتو» عوض کنه.

      حذف
  50. «نادرقُلی پوتین» به «گُه خوردن» افتاده است. امّا مثلِ «روسپی زادهٔ فرزانه» به دیگران دستور میدهد که به جایِ او «گُه» بخورند تا دامَنِ مقدّسش همچنان «قهرمان» بماند.

    «مردی با نگاهِ سَرد» که توسّطِ یک «کمدین با نگاهی گرم»؛ گاییده شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوج حقارت میرزا قلی پوتین این هست که کمدین به نگاه گرم بهش گفته برای نجاتت پاشو بیا برای مذاکره با من😅🤣🤣

      حذف
  51. https://tinyurl.com/3atdjkcu

    «جوزپ بورل» رید به هیکلِ «کیرلیسِ فرزانه».
    حالا توپ در زمینِ «حزبلبلیهایِ کیرلیس» که البتّه «مقلّدِ کیرلیسِ فرزانه» هستند افتاده است.

    پاسخحذف
  52. جمهوری تهران
    https://twitter.com/miiilsh/status/1508170590695432200?t=JaClUpfswm-iRCsv-_5rIQ&s=19

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر روز بیش از روزِ پیش لمس خواهید کرد که سرزمینی به نامِ ایران وجود ندارد؛ بلکه «کشورِ تهران» وجود دارد. کشوری که خودش نیز یک «روسپی خانه»؛ «معتاد خانه»؛ «کارتُن خواب خانه» و «گورخواب خانه» . .... است.
      «یوکرئین» توانست از هالهٔ ابهام بیرون آید و به عنوانِ یک «کشور» ظهور کند. هنوز بسیار زود است که به عنوانِ «سرزمین» ظهور کند. زیرا فرهنگِ حاکمِ بین المللی؛ «کشور پایه» است.
      امّا آنچه که «ایران» مینامید؛ حتّی یک «کشور» نیز نیست. برایِ اینکه دارایِ «ملّت» نیست. ایران دارایِ «ملّت» نیست؛ بلکه درکِ ساکنینِ آن از ایران یک «مسافرخانه» است.
      راستی میدانید که چند سال است که

      حذف
  53. https://mobile.twitter.com/navid258/status/1508699551976333320

    پاسخحذف
  54. مذاکراتِ طرفهایِ روسی و یوکرئینی در ترکیه منجر شد که روسها از آن برایِ «فرارِ آبرومندانه» استفاده کنند.

    https://tinyurl.com/3yd2khyt

    روسها میگویند که به شدّت از حملاتِ خود خواهند کاست و انتظار دارند که مردم «یوکرئین» نیز به نیروهایِ آنها حمله نکنند. امّا اینچنین نخواهد شد زیرا روسها «اشغالگر» هستند و با این ترفند میخواهند نیروهایشان آسیب نبینند و مانندِ «مهره هایِ مؤثر» همچنان در صفحهٔ شطرنج باقی بمانند.
    امّا اینچنین نخواهد شد. زیرا روسها تمامیِ «قِر کمر»شان را ریختند. حتّی گُنده گوزیِ «نادرقلی پوتین» در رابطه با دریافتِ «روبل» در برابرِ نفت و گاز نیز به پشیزی خریداری نشد. زیرا «نادر قلی پوتین خان» در رابطه با فروش نفت با ۴۰٪ تخفیف آنهم در برابرِ «روپیه» به اندازهٔ کافی به هیکلِ خودش ریده و نشان داده است که چقدر خودش را «شکننده» میداند و فراتر از آن؛ خود را در انظارِ عمومی «شکننده» معرفی کرده است. اکنون اصرار بر تقاضایِ روبل در برابرِ «انرژی» نوعی «خود زَنی» است. همهٔ اینها در مجموع نشان میدهد که «نادقلی پوتین» قافیه را به شدّت باخته است و در حالِ سرودنِ «اشعارِ پُست مُدرن»(کُس شعر) است.
    اکنون بهترین موقعیّت برایِ مردم یوکرئین است تا به تارانیدنِ روسها بپردازند. زیرا این عقب نشینیها نشان میدهد که روسها در موقعیّتِ بسیار بدی قرار دارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «نادرقلی پوتین» و اشخاصی که مانندِ او فکر میکنند؛ آنچنان «تُهی مغز» هستند که یک مسئلهٔ بسیار ساده نیز نمیفهمند و آن مسئله این است که همین اکنون میلیاردها «دلارِ تقلّبی» در بازار ردّ و بدل میشود و دولتهایِ آمریکا حتّی زحمتِ فکر کردن به جمع آوری آنها را به خود نمیدهند.
      هیچکس «تومانِ تقلّبی» و یا «روپیهٔ تقلبی» و یا «روبلِ تقلّبی» تولید نمیکند.... دلیلِ ساده ای نیز دارد که نیازی به گفتن ندارد.
      آنوقت این احمق میخواهد با پشتوانهٔ ۶۴۰ میلیارد دلار به «کشور گشایی» بپردازد.
      اینچنین مغزهایِ «مخبّطی» در همان یک و یا ۲ ماهِ نخست؛ «بندِ تنبان»شان پاره میشود.

      باختِ روسها در حدّ یک «باختِ نظامی» نیست بلکه در حدّ «بحرِ طویل» است.
      روسها به جز باختهایِ کنونی؛ حدّ اقل ۳۰ تا ۴۰ سالِ آیندهٔ خود را نیز در این جنگ باخته اند.

      حذف
    2. https://tinyurl.com/2p9w9drf

      «سعید الصحّاف» را به یاد دارید؟

      حذف
    3. پوتین کوچکترین اشاره ای به تحریم های غربی نمیکنه فقط به دنبال اتمام هزینه های نظامیه دیگه وضعیتش مشخصه

      حذف
  55. در این میان «خردوغان» نیز برایِ انتخابات به «کسبِ وجهه» نیاز دارد و به همین خاطر «نخودِ آش» شده است.

    پاسخحذف
  56. https://tinyurl.com/ypup37j8

    احتمالاً آقای «منشه امیر» به دستیارانِ «رومن ابراهیمو ویچ» مشورت داده است تا با «بوتهٔ گَزَنه» چند ضربهٔ یواشکی بر رویِ «کَپَل» و شکم و دستها و صورتِ ایشان بنوازند تا به عنوانِ «شهیدِ زندهٔ شیمیایی» جلوه کند تا بتوانند مسیر را برایِ پولشوییِ این «قهرمانِ شهیدِ زندهٔ شیمیایی» آماده سازند.
    امّا مقامات آمریکایی گفتند که چنین چیزی اتّفاق نیفتاده است.

    پاسخحذف
  57. https://tinyurl.com/2p8phpbs

    داستانِ تکراریِ ۷۰ ساله که به جز بدبختی و فلک زدگیِ بیشتر؛ برایِ آندسته از عربها که خود را «فلسطینی» مینامند؛ ببار نیاورده است.
    اینگونه حملاتِ سفارشی هیچگونه ارزشِ نظامی و یا سیاسی بر علیهِ اسرائیل ندارند؛ مگر بر علیهٔ خودشان.
    این حمله شبیهِ شلّیکِ ۱۲ فروند موشک به کردستانِ عراق است که به سفارشِ «روسیه» انجام گرفت.

    پاسخحذف
  58. https://tinyurl.com/24x979p5

    به آقایِ «امیر طاهری» بگویید که خود را «ملعبهٔ» این «شامورتی بازی» نکند.
    این گردِ همایی ۶ جانبه حتّی کمتر از «شوهایِ تلویزیونی» ارزش دارد و هدفِ آن جلوگیری از فروپاشیِ دولتِ دست نشانده و فرمایشیِ «شتر-گاو-پلنگ» شفتالو بنت است.
    «بلینکن» نیز در این «نمایش» یک «بحرِ طویلِ تکراری» برایِ حاضرین در این «Reality Show» شو خواند.
    چند کامنت بالاتر نیز گفته بودم که این «نشست» فقط جنبهٔ نمایشی دارد.
    استقرارِ «وابستهٔ نظامیِ اسرائیل» در ناوگانِ پنجم آمریکا نیز هیچ ربطی به این «Reality Show» ندارد و فقط زمانِ آنرا طوری تنظیم کرده بودند که «شفتالو بنت» را «قهرمان» جلوه دهند. (چیزی شبیهِ نمایشِ قهرمانیِ «رومن ابراهیمو ویچ» به عنوانِ «شهید زندهٔ شیمیایی»).

    کژدم همهٔ شما را «می بیند» و میداند که چکار میکنید.

    پاسخحذف
  59. حالا اگر وقتی هم باشد؛ وقتِ سر زدن به مؤسسهٔ خبری - تحلیلیِ «ایران اینترنشنال» است.
    من (کژدم) هر از گاهی برخی خبرها را از این مؤسسه لینک داده ام. امّا از ۲ هفتهٔ پیش به صورتی پیگیر به مطالبی که از طریقِ این رسانه منتشر میشوند را میخواندم و یا گوش میدادم.
    اینکه اوباشانِ «حزبلبلی» و عواملشان این رسانه را به عنوانِ یک رسانهٔ وابسته به «عربستانِ سعودی» است یک ادّعایِ دروغ میباشد. هرچند که شاید برایِ تدوینِ مثبتِ خبرهایِ مربوط به عربستانِ سعودی از این کشور «دستمزد» دریافت کند؛ ولی وابسته به عربستانِ سعودی نیست.
    این مؤسسه ۲ مجریِ تحلیلگرِ خوب دارد که بهترینشان خانم «سیما ثابت» است. خانم «سیما ثابت» ظاهراً مو را از ماست بیرون میکشد و رویِ کلمات و معنی آنها و احتمالِ چند وجهی بودنِ آنها خیلی تکیه دارد. امّا حدّ اکثرِ هوشِ ایشان در حدّ جدا کردنِ «عَدسِ سبز از عدسِ زرد» است. امّا در مجموع بهتر از دیگران است.
    در این مؤسسه؛ زنی به عنوانِ نمایندهٔ «چپ» معرّفی میشود که یک «داشّاخ بطول» و فوتوکپیِ «الیزابت وارن» آمریکا میباشد و من نامش را «ماجده خانم» میگذارم (آذر ماجدی). زنی «جیغ جیغو» و «انبانی پُر از شعار» که از طرفدارانِ «حکمتیستها» است که در نوشتارِ «زمانی که حماقت فضیلت نامیده میشود» به نقدِ مانیفست آنها پرداخته ام. امّا اینکه این «زنِ جیغ جیغو» به دفعات در برنامه هایِ این مؤسسه ظاهر میشود؛ تصادفی نیست و به خاطرِ هوشِ سرشارِ ایشان نیست. زیرا «ماجده خانم» فقط یک «ذوب شده در ولایتِ آنارشیسم» است که به دروغ «کمونیسم» مینامند. زیرا اگر خود را «آنارشیست» معرّفی کنند؛ همهٔ شنوندگانش عطایشان را به لقایشان می بخشند.
    سردبیرِ مؤسسه نیز میگوید که BBC مطالبِ پُر محتوایی تولید میکند؟؟؟!!!!!!
    یکی از چهره هایِ مطرحِ این مؤسسه که به عنوانِ «تحلیلگر»؛ تقریباً به طورِ دائمی در میزگردهایِ آن شرکت دارد؛ فردی به نامِ «مهدی مهدوی آزاد» است که معمولاً یادش میرود که «دیروز چه گفته بود» و نظرِ امروزش ناقضِ سخنانِ دیروزش میباشد. البتّه در حدّ یک «ستون نویس» خوب است که کارشان «لاطایلات بافتن» است و اگر گفته ها و نوشته هایش را دنبال کنید خواهید دید که چه مقدار «ضد و نقیضهایِ ساختاری» در آنها مشاهده میشود. به عنوانِ مثال زمانی میگوید که «همهٔ اقتصاد را به سپاه سپرده اند»(البتّه درست است) و ناگهان میگوید که درخواستِ بیرون آمدنِ سپاه از لیستِ تروریستی فقط به خاطرِ «لجبازیِ خامنه ای است». در حالی که بیرون کشیدنِ سپاه از لیستِ تروریستی؛ به این خاطر است که همهٔ اقتصادشان را در سبد این روسپی زادها گذاشته اند و اگر از لیستِ تروریستی و تحریمها بیرون کشیده نشود؛ دیگر سودی از برجام نمی ماند. لذا مسئله «لجبازی» نیست؛ بلکه واقعیّت این است که سپاه اکنون همه کاره است و فرمانده کُلّ سپاه نیز «نادرقلی پوتین» است و «روسپی زادهٔ فرزانه» نیز به قبلهٔ کرملین نماز میخواند. لذا اگر از لیستِ تروریستی خارج نشود؛ چه کسی باید هزینهٔ «نیروهایِ نیابتیِ شیعهٔ پوتین» را بپردازد؟

    در مجموع نظرِ من این است که بنیانگذارِ این مؤسسه (ایران اینترنشنال) شخصی به نامِ «جورج سوروس» است و هزینه هایِ اصلیِ آنرا می پردازد.
    برایِ «جورج سوروس» هیچ فرقی ندارد که چه گروهی چه میگوید؟... همینقدر که بتواند در تولیدِ آنارشی فعّال باشد؛ کافی است. از رژیمِ شیعیِ ایران گرفته تا «داعش» و «اخوان المسلمین» و «اوباما» و «جورج بوش» و «هیلاری کلینتون» و هرگونه چپگرا و جریانهایِ نژاد پرستانه را حمایت میکند. زیرا یک «آنارشیست» است.

    پاسخحذف
  60. سلام
    محمد رهبر و مراد ویسی هم در مجموع مقالات و نظریات بهتری نسبت به تمام تحلولگران ایرانی تمام رسانه های فارسی زبان دارند . در حوزه آب و محیط زیست هم که میخواهند کاوه مدنی را بعنوان انبشتین این مبحث نشان دهند نیز در حد کتاب جدید محیط زیست دبیرستان سواد دارد . ناصر کرمی هم که از اقلیم شناسی فقط اندازه گوسفند میفهمد . هیچکدام از این دو ستاره مشعشع هسچ پرتکل اقلیمی و زیست محیطی را نمیشناسند و نه خوانده اند .
    سردبیر خبر ایران اینترنشنال خودش از حزب سبزها ی خاتمی هستش و در خیلی از موارد این کانال بهمراه بی بی سی و وی او ای. بعنوان مشاور و اتاق فکر بی نزد و منت جمپولی اسلامی کار می کنند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      نظر شما در رابطه با آقایان محمد رهبر و مراد ویسی کاملاً درست است. بقیّه را نمی شناسم.
      در مجموع BBC و NPR و MSNBC و VOA و DW و و ..... زیرِ چترِ حمایتیِ «جورج سوروس» هستند و نظرات و اخبارشان را بر اساسِ پروتوکولهایِ دیکته شده از طرفِ «جورج سوروس» (تولیدِ آنارشی) هماهنگ و اِدیت میکنند.
      حتّی اگر یادتان باشد؛ «امیر کبیرِ ظریف» در گزارش به مجلس از مذاکره و معامله با مؤسسهٔ «سوروس» گزارش داد.
      «جورج سوروس» هیچ پروژهٔ «تولیدی» ندارد و از «بورس بازی» پولهایِ کلان (میلیاردی) در آورده و هزینهٔ «امپراتوریِ سوروس» میکند و پایبندِ هیچگونه اخلاقِ شناخته شده ای نیست مگر تولیدِ «آنارشی». هیچ اهمیّتی ندارد که شما «عدالتخواه» باشید و یا «نژاد پرست» و یا «فاشیست» .... همینقدر که بتوانید بحران تولید کنید که به «آنارشی» ختم شود؛ کافی است .... لذا هرکسی میتواند «فرزند خواندهٔ جورج سوروس» شود به شرطی که «تولید کنندهٔ بحران» باشد.
      حتّی اگر شما دولتی بر پایهٔ «رفاهِ ملّی و دموکراسی» داشته باشید؛ آنارشیستها میخواهند ریشهٔ آنرا نیز بزنند و در شرایط کنونی؛ پدرخواندهٔ آنارشیستها و هر جریانِ «بحران ساز» «جورج سوروس» است. از داعش گرفته تا رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران تا نژاد پرستان و .....
      شما اگر به «بهارِ عربی» و پیامدهایِ آن و رفت و آمدهایِ پُر سرعتِ کشورهایِ اروپایی و اینکه اوباما بشار اسد را ساقط نکرد و ترکیهٔ اخوانی و برادعی و اوباشانِ حاکم بر قطر و سپس ظهورِ داعش نگاهی بیندازید؛ خواهید فهمید که از کجا می آیم.
      این شخص یک بیمارِ روانی است و بازی کردن با مسائل سیاسی تفریح اوست. و از تولیدِ بحران لذّت میبرد. مانندِ کسی که معتاد به «سکس» است و یا معتاد به «قمار» و یا معتاد به بازیهایِ کامپیوتری است و گذشتهٔ بسیار کثیفی دارد.

      حذف
  61. دولت ها برای خدمت به انسان ها ساخته نشدن وظیفه دولت ها کنترل غریزه انسان ها(will of power)هست.انکار دولت ها شروع انقلابه.
    در رابطه با جورج سوروس ،تصمیم گیری های این افراد پیدا کردن بحران و هدایت بحران به مسیری هست که در جهت منافع خودشون حرکت کنه.وظیفه ایران در عرصه جهانی فقط تامین کردن انرژی هست.جمهوری اسلامی فقط برای کنترل مردم و حفظ منافع ازمابهترونها در منطقه حضور داره.

    پاسخحذف
  62. «نادرقُلی پوتین» جنگ را پیش از صدورِ دستورِ حمله باخته بود. شاید بیش از یکسال بود که FSB و سازمانِ اطّلاعاتِ ارتش روسیه؛ با دریافتَ ۱۰۰ها میلیون دلار بودجه؛ استخدامِ مزدورانی در یوکرئین برایِ سازماندهی گروههایی که به استقبالِ ارتشِ روسیه پس از آغازِ حمله خواهند آمد را آغاز کرده بودند. امّا کسانی که استخدام شده بودند تقریباً همگی برایِ وزارتِ اطّلاعاتِ یوکرئین و اطّلاعاتِ ارتش یوکرئین کار میکرده اند و ضمن دریافتِ پول از سازمانهایِ اطّلاعاتی روسیه؛ نه تنها به آنها اطّلاعاتِ دروغین میداده اند؛ بلکه از آنها اطّلاعاتِ درست نیز میگرفته اند. لذا رهبرانِ یوکرئین منتظر بودند و چه بسا از طرحهایِ عملیّاتی روسها نیز آگاه بوده و در کمین نشسته بوده اند. به احتمالِ قوی این اطّلاعات در اختیارِ انگلستان و آمریکا نیز قرار گرفته بوده است. به همین دلیل است که نیرویِ ۲۰۰ هزار نفریِ روسها در چند روز؛ زمین گیر شد.
    روسها اکنون هر روزه یک بامبول سرِ هم میکنند تا بتوانند به نحوی از اَنحا یا عقبنشینیِ ظاهراً آبرومندانه ای را سازمان دهند و یا به حرکتهایِ انتقامی دست یازند.
    «نادرقُلی پوتین» حتّی در خواب نیز نمیتوانست ببیند که چنین بی آبرو شود. امّا هنوز بی آبروییهایِ بیشتر در انتظارِ «نادرقُلی پوتین» نشسته اند و فکر میکنم که اظهاراتِ آقای «زلنسکی» مبنی بر اینکه جاسوسانِ زیادی در اُرگانهایِ روسیه دارد؛ بلوف نیست.

    پاسخحذف
  63. https://tinyurl.com/muvpx56h

    کارِ «ابر قدرتِ پوشالی» به «دور زدنِ تحریمها» کشید.

    بیا سوته دلان گردِ هم آییم.

    پاسخحذف
  64. https://tinyurl.com/4hzbppf8

    گفتم که «نادرقلی پوتین» با «نگاهِ سرد» به «گُه خوری» خواهد افتاد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پوتین یک موبور چشم آبی حرامزاده است .
      به زودی به درک واصل میشه.

      حذف
  65. https://tinyurl.com/2tsr4k3m

    عربستان سعودی و امارات آنقدر خاک بر سر هستند که حتّی برای در امان ماندن از دستِ «حوثی»ها از «جو بایدنِ خرفت» تضمینِ امنیّتی کتبی میخواهند.
    اسرائیل نیز آنقدر بدبخت است که فقط با «پروپاگاندا» صورتش را سُرخ نگه میدارد. در جنگِ ۱۱ روزه همهٔ خشابهایِ «گنبدِ آهنین» با چند «لولهٔ پرنده» خالی شد و نشان داد که ارزشی در حدّ «پروپاگاندا» دارد. مثلِ همین «نادرقلی پوتین» که فریبِ «دروغهایِ خودش» را خورد.
    اکنون اسرائیل کاملاً میداند که «گنبدِ آهنین» یک سیستمِ بسیار گرانبهایِ بی ارزش است که تمامیِ ذخایرِ گرانقیمتِ آن که برایِ ذخیره کردنِ آن سالها کار شده بود؛ در ۱۱ روز تبدیل به زباله شد. گویی که احزابِ اسرائیل (نان دانیهایِ سیاسی) سوگند خورده اند تا میلیاردها دلار کمکهایِ مالی را که دریافت میکنند؛ به «دزدانِ رافائل» بدهند تا چنین سیستمهایِ مزخرف و گرانبهایی را تولید کند. خدا میداند که «شارلاتانهایِ رافائل» چقدر به رهبرانِ «نان دانیهایِ سیاسی» (احزاب) رشوه میدهند تا طرحهایِ سود آورشان به تصویبِ دولت برسد و سپس پول پارو کنند و در روزی که باید بکار آید؛ در ۱۱ روز دود شود. بدونِ اینکه کاری اساسی انجام گرفته باشد.
    آنهم از پروپاگاندایِ بزرگِ «نشستِ ۶ جانبه» که «قرقاش» تا به خانه رسید گفت که میخواهد صفحهٔ جدیدی در تاریخِ سیاستِ خارجی باز کرده و با «انگل فرزانه» جفتگیری کند.
    من از مردمِ اسرائیل که ظاهراً «باهوش» شناخته میشوند در عجبم که چطور این مزخرفات را هضم میکنند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هم دولتِ «ناتانیاهو» و نیز دولتِ کنونی (شفتالو بنت)؛ بیشترین بار را بر دوشِ «موساد» گذاشته اند. در حالی که «موساد» سازمانِ کوچکی است و «ارتش» نیست و این در حالی است که «نان دانیهایِ سیاسی» (احزاب و رهبرانشان) مشغولِ بخور بخور هستند و ارتش نیز مانندِ «ماست» بر رویِ زمین پهن شده و در حالّ هدر دادنِ بودجه هایِ نظامی است. فقط این «موساد» است که باید به شدّت کار کند تا محصولاتش را این «حیفِ نانهایِ حزبی» به اسمِ خود چاپ بزنند.

      حذف
  66. روسها میتوانند تعدادِ تانکها و زرهپوشها و هواپیماها و هلیکوپترهایی را که از دست داده اند را هم در شرایط کنونی و حتّی پس از پایانِ جنگ از مردم روسیه مخفی نگهدارند. امّا «کشته ها» و «قطع عضو شده ها» را نمیتوانند مخفی کنند. زیرا «نفرات» قارچ نیستند و خانواده هایِ چشم انتظار دارند.
    لذا نیروهایِ «یوکرئین» باید تا میتوانند باید از روسها «تلفاتِ انسانی» بگیرند و فقط در شرایط خاصّ به «اسیر گرفتن» تَن در دهند. هرچه تعدادِ کشته ها و قطع عضو شده هایِ روسیه بیشتر باشند؛ صدایِ پروپاگاندایِ «نادرقلی پوتین» ضعیفتر شنیده خواهد شد.

    پاسخحذف
  67. قرقاش دروغ و ناتوانی بایدن خرفت را می فهمد لذا میداند که باید خود تدبیری کند لذا به نصایح سعدی پناه برده است
    چو نتوان عدو را به قوت شکست

    به نعمت بباید در فتنه بست

    گر اندیشه باشد ز خصمت گزند

    به تعویذ احسان زبانش ببند

    عدو را به جای خسک زر بریز

    که احسان کُنَد کُند، دندانِ تیز

    به تدبیر رستم در آید به بند

    که اسفندیارش نجست از کمند

    پاسخحذف
  68. https://tinyurl.com/m85r5yku

    «نادرقُلی پوتین» در حالِ تبدیل شدن به بیمارِ «شیزوفرنیک» است. تغییرِ نظرهای متناوب نشان میدهد که از «واقعیّتهایِ موجود» فاصله گرفته و در موقعیّتِ «استیصالِ فکری» تصمیم گیری میکند و آنچه که راهنمایِ راهِ او در تصمیم گیریها است؛ ماندن به صورتِ «قهرمانِ تاریخی» است (مالیخولیا).
    روسها باید خودشان چاره ای برایِ این بیمارِ روانی پیدا کنند.
    «دونالد ترامپ» را نیز همین «موتور» (قهرمان شدن) به پیش میراند و به «دهان گشادی» فرو افتاد و بازی را باخت.

    پاسخحذف
  69. https://mobile.twitter.com/MRYAZDAN/status/1509544771383087117

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این داستان زندگی ما ایرانی‌ها هم هست...شجاعت اخلاقی و شهامت قبول مسئولیت فردی سنگ اول برای تغییر است... نگاه کنید در جنجال تحلیل‌های آلوده به مذهب چپ و ضدغربی میان سیاسیون حرفه‌ای ما چه در جریان است؟ مستقیم و غیرمستقیم شریک‌جرم برای پوتین دست‌وپا کردن و حتا از مفید بودن جهان دو قطبی برای کشور لاف‌زدن! کافی است کمی دقت به محتوای این سخنان کرد تا پایه کریه ضدآمریکایی و ضدپهلویسم و معیارهای جهان مدرن آن را دید. ملت ایران و نسل جوان آن یک‌بار برای همیشه باید با غرب‌ستیزان و پهلوی ستیزی تعیین تکلیف کند. مبارزه با پهلوی ستیزی برای ایرانی مانند چگوارا زدایی برای کوبایی ها حیاتی است. اتحاد استراتژیک با غرب و اسرائیل تضمین کننده آینده روشن ایران است تلاش برای گسترش ناتو عربی نه تنها مفید که حتما برای همه کشور ها منطقه ضروری است

      حذف
  70. اشتباهات محاسباتی از آنجا میشود که شکسته های تاکتیکی را باختن بازی یکی میگیرید.. نه پهلوی ها باختند نه ترامپ نه حتی تانیاهو کمی صبر کنید بازنده ها به سوراخ مستراح پناه خواهند بود و یا مثل جوزف بایدن مضحکه عام و خاص خواهند شد آخوندها شیعه مدت زمان مصرفشان به سر آمده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مذهب تاریخ مصرفش به سر آمده است.

      حذف
  71. اولین حمله اکراین به خاک روسیه رقم خورد منابع نفتی در شهر بلگورود در 35 کیلومتری مرز اکراین با روسیه مورد هدف قرار گرفت که منجر به مجروح شدن و دونفر و تخلیه قسمتی از شهر شد...این نوع حمله در نوع خود بی سابقه و اولین بار از سال 1945 می باشد

    پاسخحذف
  72. https://mobile.twitter.com/A_z_im/status/1510355221544906753

    پاسخحذف