۱۴۰۰ دی ۲۸, سه‌شنبه

تلاشِ «قرمساق فرزانه» برایِ کلاهبرداریِ دیگر

 نخستین تلاش برایِ چاپیدنِ مردم؛ وعدهٔ ساختنِ ۴ میلیون واحدِ مسکونی بود. امّا گویا استقبالِ زیادی از این طرحِ دروغین نشده است و «امپراتوریِ مشعشعِ شیعی» که حتّی قادر به پرداختِ حقّ عضویّت خود به سازمانِ ملل نیز نیست؛ اکنون سازِ دیگری کوک کرده است و اینبار میخواهد «رمز ارزِ ملّی» (اعدادِ بی پشتوانه) را به زورِ تبلیغات و «تحمیق» به «احمقها»یی که میخواهند یکشبه میلیاردر شوند بفروشد.

این قرمساقها آه در بساط ندارند که با ناله سودا کنند. اگر قدرتی داشتند؛ همان «ریالِ واقعی»  به آشغال تبدیل نمیشد.

میگویند که میخواهند با این «اعدادِ قلّابی»؛ تحریمها را دور بزنند. امّا موجواتِ طمّاع (احمقها) نمیدانند که دور زدنِ تحریمها چقدر هزینه هایِ سنگینی دارد. امّا «دیّوسِ فرزانه» به خاطرِ نداشتنِ «آه در بساط» حاضر است که نفت را تا حدّ ۳۵٪ زیرِ قیمتِ بازار بفروشد. که بدونِ احتسابِ هزینه هایِ گزافِ جانبی؛ به دروغ ادّعا میکنند که «۱۰٪» زیرِ قیمت میفروشند. حال که «نفت» به عنوانِ یک «موجودیّتِ واقعی» را اینچنین به حراج گذاشته اند؛ آیا میتوانند با «اعدادِ بی ارزش» (رمز ارزِ ملّی) به قلّهٔ ثروتهایِ باد آورده برسند؟

نخست از «احمقهایِ طمّاع» خواهند خواست که حساب باز کنند و سپس از موجودیِ بانکیِ خود به این حسابِ جدید (رمز ریال و یا رمز ارزِ ملّی) ریخته و آن اعدادِ بی پشتوانه را بخرند. سپس تبلیغات به راه خواهند انداخت که ارزشِ این «رمز ارزِ دروغین» بسیار بالا رفته و خیلیها پولدار شده و حتّی در «زعفرانیّه» خانه خریده اند. ... تا «احمقهایِ طمّاعِ بیشتری» را به دام بیندازند. پس از مدّتی؛ ماجرایِ «بازارِ بورس» با شدّتی بسیار بیشتر تکرار خواهد شد.

این بی شرفها برایشان مهمّ نیست که آن «احمقهایِ طمّاع» پس از ورشکستگی؛ آیا خودشان را دار خواهند زد و یا خود را به آتش خواهند کشید.

هشدار:

دست از حماقت بردارید. فریبِ این بی شرفها را نخورید.

کژدم

۲۰۲ نظر:

  1. سلام کژدم
    جز تعداد کمی بقیه ساکنان ایران بیشرفهای به تمام معنایی هستند که کیر را میبینند و کدو را نه . برای بورس هم همین هشدار دادی و حتی درون مملکت هم خیلی ها هشدار دادند اما آریایی نژادهای با هوش برتر با فرمان رهبر به بورس هجوم بردند و بعد هم با ز به خود کیر رهبر برای احقاق حق خودشان پناه بردند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      بسیاری از احمقها که به دنبالِ پولهایِ بادآورده هستند «بیت کوین» میخرند. ناگهان «ایلان ماسک» چند میلیارد دلار «بیت کوین» میخرد و ارزش این «اعدادِ جعلی» سر به فلک میکشد و عدّه ای برای خرید این «اعداد» به بازار هجوم میبرند و قیمت باز هم بلاتر میرود. ناگهان «ایلان ماسک» پولِ خود را بیرون میکشد و سودِ سرشاری نیز میبرد ولی قیمتِ «بیت کوین» به شدّت پایین آمده و آنهایی که به دنبالِ «کباب» آمده بودند؛ خودشان کباب میشوند. امّا سر جنبانانِ «رمز ارزِ ملّیِ ادّعایی»؛ همین بی شرفهایِ حاکم هستند که میتوانند به دروغ قیمتها را بالا پایین کرده و پولِ مردم را «هورت» بکشند.
      وظیفهٔ من گفتنِ مسائلی است که در آینده اتفاق خواهند افتاد تا مردم آسیب نبینند. امّا اگر کسی اصرار دارد که برایِ چندمین بار «گاییده شود»؛ درمانی ندارد.

      حذف
    2. کژدم زمانی که بیت کوین جایگزین ارز فیات شد این حرفتون رو به یادتون میارم.شما جوری صحبت میکنین انگار ارز دیجیتال و متاورس پروژه کلاهبرداری هست.

      حذف
    3. هنر نزد ایرانی است و بس.
      نهج البلاغه مطلا ساخت هنرمندان پارسی.
      مطلا نمودن کلام گهربار مولای متقیان سرور و سالار پارسیان چهان.
      این اثر میتواند پشتوانه اقتصاد ایران باشد.
      راه امام کلام امام
      هنر ایرانیان نشانه تمدن سازی اسلام شیعی است.
      هرچه هنر داریم از آل علی و دعای خیر آل علی داریم.

      حذف
    4. دوست عزیز
      ۱۴۰۰ سال بود که در بر این پاشنه می چرخید. امّا جامعهٔ ایرانی در حالِ پوست اندازی است. هرچند که این پوست اندازی بسیار دیر آغاز شده و این خمیر نیاز به آبِ بسیار بیشتری دارد و زیاد امیدوار کننده نیست. مگر آنکه حکومتی فرهنگ ساز بر سرِ کار بیاید و موتورِ پیش رانِ یک انقلابِ فرهنگیِ «بی گذشت» باشد.
      «بی گذشت» به این معنی که هیچ آخوندی بیگناه نیست. زیرا در تحمیقِ مردمِ ایران سهمی ویرانگر داشته است. هیچ گروهِ اسلامی بیگناه نیست و مهمّ نیست که با رژیمِ کنونیِ شیعی مبارزه میکند؛ بلکه مهمّ این است که بخشی از «تحمیقِ تاریخیِ مردم ایران» است. حال نامش «مجاهدینِ خلق» باشد و یا نامش «هیئتِ کُسکشهایِ سینه زنانِ حسینی» و .... یا «ملّی مذهبی» و یا «آخوندهایِ سُنّی مسلک».
      این کرمهایِ «مستراحِ اسلام» باید حذف شوند تا جامعه آرام گیرد.

      حذف
  2. استاد عزیز در مورد خود بیت کوین یعنی رمز ارز اول که پدید آورنده آن ناشناس است سخت در اشتباهی ولی صدها رمز ارز دیگر که بعدها توسط شیادان از بیت کوین کپی شدند و اکثرا شیت کوین هستند حق با شماست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اندیشه گرامی
      مهمّ نیست که «بیت کوین» را چه کسی و یا کسانی اختراع کرده اند؛ شاید حال و هوایی دیگر در سر داشتند که آنهم مهمّ نیست. امّا شما در رابطه با رمز ارزهایِ دیگر سخت در اشتباه هستید. آنها نیز به همان اندازهٔ «بیت کوین» فقط اعدادِ بی ارزش و بی پشتوانه هستند. شما اگر همین امروز چیزی به نامِ «شیت کوین» به بازار عرضه کنید؛ خریدارانی پیدا خواهد کرد. زیرا این شایعه را براه انداخته اند که «رمز ارز» جانشینِ «پولهایِ ملّی» خواهد شد و بسیاری از «کج فهمهایِ گلوبالیستی» (حکومتِ جهانی) این تعابیر را باور میکنند.
      «بیت کوین» چون «نخستین» بود؛ بسیاری از «پولشوها» به آن روی آوردند؛ بقیّه نیز برایِ «پول در آوردن»؛ رمز ارزهایِ دیگری آفریدند.
      امّا «بیت کوین» چون «نخست زاده» بود پولدار و مشهور و قدرتمند شد. قرار بود که «پردازنده» و «پرداخت شونده» ناشناس بمانند. امّا دیدند که اگر قوانین را رقیقتر کنند؛ دولتها نیز آنها را به رسمیّت خواهند شناخت. زیرا «ثروتِ اصلی» در به میدان کشانیدنِ «دولتها» است. امّا مسئله فقط این نبود. اگر به بازارِ رمز ارزها نگاهی کنید؛ تعدادی از آنها همچنان «غیر قابل ردیابی» هستند (مانندِ Monero) امّا بازیگرانِ «بیت کوین» میخواهند که مشتریانشان «پولهایِ کثیف» را با رقیقتر کردنِ قوانین و پذیرفتنِ «قوانینِ پولهایِ ملّی»؛ اموالِ کثیفشان را «قانونی» سازند.
      در این بازی؛ بسیاری «پولدار تر» و عدّهٔ زیادی «مالباخته» میشوند. زیرا این پدیده با اتّکا به «شایعه سازیها» و «منطقی» جلوه دادنِ شایعات بر طبقِ «ایدئولوژیهایِ گلوبالیستی»؛ بسیاری را جلب میکند و یک «بازارِ انگلیِ کاذب» ایجاد کرده است که «سودهایِ کلان» و «زیانهایِ کلان» را میتوان دید.
      مخترعینِ «رمز ارزها»؛ «سودهایِ کلان» را به حسابِ «موفقیّتِ خود» و «باختهایِ کلان» را به حسابِ «ندانم کاریِ مشتری» میگذارند. همهٔ این رمز ارزها فقط یک پشتوانه دارند و آن «هجوم» و یا «فرار» مردم از «خرید» است. هرچه بیشتر بخری؛ قیمت بالاتر میرود و هرچقدر بیشتر بفروشی قیمتها به طورِ سهمگینی پایین می آیند.
      اگر شما «۵۰۰۰۰ بیت کوین» را در ۱۰ سالِ پیش به قیمتِ ۵ دلار میخریدید (در مجموع ۲۵۰ هزار دلار)؛ اکنون ثروتمندترینِ فردِ جهان بودید. بدونِ اینکه هیچ کاری کرده باشید. به این میگویند: «اقتصادِ انگلی».
      اینکه «بیت کوینی ها» تبلیغ میکنند که بانکها نمیخواهند رقیب داشته باشند و به همین دلیل بر علیه ما تبلیغ میکنند؛ یک دروغ است. زیرا اگر بانکها اگر سودی در آن ببینند؛ بیش از همه بر رویِ آن سرمایه گذاری میکنند.
      اندیشهٔ گرامی
      فریب نخورید. زیرا پولهایِ کلانی در کار است که دارندگانشان از «باختِ مردم» استفاده میکنند و به همین دلیل هرچه بتوانند «دکتر» و «پروفسور اقتصاد» اجیر میکنند تا این «اعدادِ بی ارزش» را به جایِ «طلا» جا بزنند.

      حذف
    2. اندیشهٔ گرامی
      از شما اینچنین انتظاری نداشتم.

      https://tinyurl.com/22wjxnh8

      نمیدانم که چگونه به جایِ «اندیشیدن» واردِ دنیایِ «مالیخولیا» شده ای؟؟؟؟!!!!!

      حذف
    3. اندیشه گرامی
      این خبر برایِ آپدیت شدن است.

      https://www.iranintl.com/202201230319

      هیچ پولی (مگر پولِ ونزوئلا و زیمبابوه) اینچنین دچارِ تلاطم و افتِ ۵۰ درصدی در طیّ ۳ ماه نمیشود.
      در آینده خواهید دید که قیمتش بالا خواهد رفت. «افتِ قیمت» و یا «بالا رفتنِ قیمت» از یک Pattern تبعیّت میکنند: «تعدادِ مشتریانِ فروشندهٔ کلان و یا خریدارانِ کلان. بقیّه فقط فریب خوردگانِ «بویِ کباب» و بازندگانِ اصلی هستند.
      یعنی: بازارِ مکّاره.

      حذف
  3. If you're walking in darkness do not try to make sun,rise by self-sacrifice,but wait for the dawn,and
    enjoy the pleasure of the meanwhile

    کژدم قدیم شعر زیاد میگفتین ای کاش امروز هم ادامه میدادین

    پاسخحذف
  4. In the absence of willpower the most complete collection of virtues and talents is wholly worthless

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من از این «گُه ها» نخورده ام.... زیاد به خودت فشار نیار که مدفوعِ کژدم را قرقره کُنی.

      حذف
  5. سلام كژدم ؛ آيا حمله پوتین به اکراین را جمهوری اسلامی به خيال خام خودش فرصتی برای هسته ای شدن کم دردسر ميبيند و هم زمان اسرائیل آنرا فرصتی برای حمله به تاسیسات هسته ای ج.ا بدون فشار جامعه جهانی؟ تا اسرائيل بتواند با خيال راحت و گم شدن اين حمله به تاسيسات اتمى در شور و غوغای جنگ در اروپا گم شود؟ آنتى خايمال

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      دست اندر کارانِ رژیمِ شیعی مالیخولیایی هستند؛ دیدیم که در سرنگونیِ هواپیمایِ مسافر بریِ «یوکرئین» نیز به دام افتادند. زیرا هرچه «نظریّه ها» مالیخولیایی تر باشند؛ به دهانِ «مستراحِ فرزانه» ... خوشمزّه تر به نظر میرسند.

      حذف
  6. https://mobile.twitter.com/HeidariMehran1/status/1483729521278918659

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اُلاغکان حاتوا.... یا خوا بخیر اِتاوا....

      حذف
  7. مطمنا دنیا وارد فاز جدیدی از اقتصاد خواهش شد که باید به یه فروپاشی اقتصادی وبحران قبلش نیازمند باشه که این بخران در این صده بیت کویین هست مطمنا ریزش شدید ی در بیت کوین ایجاد خواهد شد ویه بحرانی مالی دنیارو فرا میگیره واسه شروع فاز جدید اقتصادی.بهترین سرمایه گذاری درحال حاضر طلا هست.واسه اینکه طلا استارت شروع اقتصادی جدید خواهد بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چشم.... ای پیشگویِ بزرگ.

      بسیار چشم.... خیلی چشم...
      امّا لطفاً آن «کیرِ آریایی اَت» را بزار تو جیبت و مواظب باش «گلوبالیستها» به سرقت نَبَرندِِتان .... وگرنه همه بیچاره میشوند.

      حذف
    2. نمیدانم این «احمقها»یِ با نامهایِ «گُنده تر از کونِ زنهایِ لبنانی» (آریا.... آریایی...) را چه کسانی .... چگونه .... و در کدام «طویله» زاییده اند؟
      فقط دوست دارند مثلِ «فرزانهٔ دهاتی روشنفکر» (فرزانهٔ روستایی)... هر چیزی که میتوانند از دهانشان برینند. یعنی «استفراغ» کنند (ریدن از سوراخِ دهان).

      https://tinyurl.com/2uts4rhm

      آخه... «ماده اُلاغ»..... «ماچه خَر»....«اِی آریا»..... اِی «اِشّکان».....
      تا کِی میخواهی همین «تاپاله ای» که هستی بمانی..... اقلّاً از «خایه مال» یاد بگیر که چه جوری «آنتی خایه مال» شده است و اسرارش را فاش نمیکند؟.....
      وقتی که حاضرید چینیها و روسها و هر کَس و ناکَسی کونتان بگذارند تا همچنان «ضدّ آمریکایی» بمانید ؛ چه شرافتی برایتان باقی مانده است که خود را «آریا» و «آنتی خایه مال» و «اِشّکان» بنامید؟
      گیرم که نامیدید....
      آیا فکر میکنید که جانِ سالم بدر خواهید بُرد؟

      حذف
    3. در این مناظره؛ «فرزانهٔ دهاتی» به آقایِ منشه امیر میگوید که آیا روسها در کُشتنِ «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» با آمریکا و اسرائیل معامله کرده بودند؟.... امّا نمیگوید که نخستین کسی که گفت: «این روسها بودند که اطّلاعاتِ اصلی را به موساد دادند...» (تعویضِ گام به گامِ تلفنِ همراه).... «کژدم» بود و این «دهاتیِ فرزانه» از «کژدم» نقلِ قول میکند ولی شرافتش را ندارد که راستش را بگوید؛ زیرا میخواهد همچنان «فرزانهٔ دهاتی» باقی بماند و همه برایش کف بزنند و سوت بکشند.

      آیا شماهایی که این وبلاگ را میخوانید... اندکی ولو «بسیار اندک» با کلمه ای به نامِ «شرافت» آشنایی دارید؟؟... و یا بر اساسِ «وظیفهٔ سازمانی» مطالبِ این وبلاگ را میخوانید؟

      حذف
  8. آخه اِی «دیّوس».... آخه اِی «قرمساق» که حاضری حتّی «دختر» و «زَنَت» را بفروشی....
    اگر «بازی را میفهمی»؟؟!!!!!
    چرا هر روز «کونت» را میگایند؟ و فقط از «گاییده شدن» لذّت میبری و منتظرِ «بازیِ دیگری» هستی؟

    https://www.iranintl.com/202201209702

    حتماً در این ۱۴۰۰ سالِ متعفّن؛ به «بازیِ کون دادن» عادت کرده ای.

    پاسخحذف
  9. با درود. درخواست نمودید این نظر به نظرات پست جدید افزوده شود. من هم از فرصت استفاده کرده و اندکی آن را ویرایش کردم.
    کژدم گرامی، برای این که قضاوت کنم داستان پویا واقعی است تلاش می کنم IQ ایشان را حدس بزنم.
    افرادی را سراغ دارم که IQ دارند اما از جریان درست زندگی به دور هستند. آن چنان دور که نمی توان به آن ها یادآوری کرد که رژیم چه چیزی از زندگی آن ها دزدیده و نمی توان غیرت را در آن ها بیدار کرد.
    حتی بعضی «شبه مذهب» هایی مبنی بر صلح دوستی برای خود به وجود می آورند که آن ها را تبدیل به موجودی خنثی و کاملا ناتوان می کند.
    پس حدس می زنم گروه تشکیل دادن و ترتیب دادن عمل نیاز به IQ زیاد دارد.
    می دانیم که در عصر اطلاعات زندگی می کنیم و چیزی به نام اینترنت وجود دارد و ابزار های مختلف برای رسیدن به آگاهی وجود دارد.
    ایشان آن قدر تحقیق کرده اند تا در یابند از خمینی تا داعش و طالبان با کمک خارجی به جایی رسیدند. تاریخ را تا این جا لااقل خوب خوانده اند. اما زمانی که به عمل می رسد این چنین می شود:
    در گروه ایشان دو نفر مهندس شیمی هستند، اما فرق بین تربچه و زردآلو را نمی دانند. برای فعال شدن گلیسیرین و پرمنگنات ، مرکوری فولمینات نیاز نیست و یک مهندس شیمی اگر بخواهد می تواند فلان ماده ی اولیه را تهیه کند چیزی نمی تواند مانعش بشود.
    مشکل دیگر آن ها اعتماد به «حزب مشروطه» است.
    تجربه ی من از شناخت رژیم و به ویژه گوش دادن به سخنان جمشید شارمهد و کژدم و اندکی فعالیت در اینترنت و کسب آگاهی و دنبال کردن رخداد ها به این نتیجه رسیدم که ۹۹ درصد اپوزیسیون خارج «گاو» هستند. و به همان اندازه نفوذ پذیر و ضربه پذیر هستند. در این مورد زیاد می توان بحث کرد. به عنوان مثال می توانم به ماجرای «سردار مدحی» اشاره کنم.
    اگر حزب مشروطه بخواهد برنامه ای برای سازماندهی در داخل داشته باشد، نخستین کاری که باید بکند این است که خودش را از شاهزاده ی خائن و خایه مالانش و نیز از «شورای موالی های گذار» دور کند و حق دفاع از خود را برای ایرانیان به رسمیت بشناسند و ما را تروریست نخوانند. موضع خود را کاملا روشن کنند که دشمن کیست و کجاست.
    ببینید. اگر یک کژدم پیر در یک وبلاگ نشسته تا مقداری «ذهنیت نظامی» به ایرانیان در داخل منتقل کند و در این کار تنهاست، یعنی این که آن ۹۹ درصد دیگر در حال اتلاف وقت هستند.
    خلاصه این که ایشان با گروهی تماس گرفته اند که در شعار و عمل یکی نیستند.
    وقتی کژدم می گوید «آب در کوزه است» منظورش این است:
    نیروی داخل میهن در صورتی قدرتمند است که مستقل باشد. اگر قرار باشد همه چیز از خارج بیاید، آن گاه این قدرت به درد نمی خورد.
    (یعنی به گروه های نیابتی رژیم نگاه نکنید که پول و ادوات جنگی و آموزش و حتی دستورات آماده در اختیارشان قرار می گیرد. آن ها قدرت واقعی ندارند و می توانند ضربه پذیر باشند.)
    به نظر من آن چیزی که می تواند برگ برنده ی نیروی داخل میهن باشد قدرت دسترسی به اطلاعات است.
    گروه مستقل خودش باید بداند سراغ چه چیزی باید برود. اگر از خارج باید به شما بگویند «سراغ فلان دکل برو» این یک مشکل از خود شماست. یک گروه باید بداند سراغ چه چیز هایی می تواند برود.
    یک حدسی که می زنم این است که یک گروه اطلاعاتی در تشکیلاتی که با آن تماس گرفته اند نفوذ کرده اند و به دنبال تلکه کردن و کلاهبرداری از این «مبارزین» هستند.
    در این گزارش ببینید چه قدر ... ارزان تهیه می شود.
    https://tinyurl.com/yckjjrva

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درود بر شما. اساساً اپوزیسیون خارج کشور؛ چه مشروطه طلب و چه جمهوریخواه و چه مصدّقی و .... هیچکدامشان به هیچ وجهی آبشان با «سرنگونیِ رژیم» از طرفِ مردم؛ به یک جوی نمیرود. همهٔ شان منتظرند که ایران به چیزی مثل «سرنگونیِ صدّام» دچار شده و برایشان یک منطقهٔ سبز بسازند و بگویند: «بفرمایید ای مبارزانِ نستوه». به همین خاطر من داستانِ آقایِ پویا را از بیخ و بُن یک «داستان سرایی» میدانم. دلیلِ انتشارِ نظرشان نیز این بود که بهانه ای برایِ دادنِ آگاهیهایِ درست باشد. این همه مطلب در این وبلاگ ریخته شده و ایشان (پویا) نیز آنها را احتمالاً خوانده اند. ولی به عنوانِ «مشتری» نخوانده اند. بلکه آنها را «نوک» زده و حوصلهٔ شان سر رفته و گفته اند: «ای بابا... کی میره اینهمه راهو...» همان بهتر که همانهایی که این رژیم را آورده اند.... خودشان ببرند و «به قولِ آقایِ مانوکیان»: «شازده شومبولِ شیک» را بیاورند سرِ کار.... چون خیلی «پولدار» و «شیک» است. اخیراً تویِ «کوچه پس کوچه ها» نیز به «آیاتِ شریفهٔ نازل شده توسّطِ آقایِ مانوکیان (جلّ جلاله)» استناد میشود.
      اینها یک عدّه «بشکن و بالا بنداز» هستند که خود را به انواعِ القاب مزیّن میکنند و مانندِ «سناتورِ اعظم سیّد عبّاس فخر آور» فقط میخواهند «پولدار شوند»....(آقایِ میبدی... نمیدونی چقدر پولدار میشم... خیلی پولدار میشم).
      لذا داستانِ «پویا» را به هیچ وجه جدّی نگیرید. فقط دوباره بخوانید و ببینید که با چه ادّعاي «حرفه ای بودن» داستان را آغاز و تعریف میکند!!!! و وقتی که میگویی: «هِی.... حاجی.... در کودهایِ شیمیایی پرمنگنات پتاسیم وجود ندارد» فوری خطّ داستان را عوض میکند و از «رو» نمی رود. برایِ اینکه نیامده است که راست بگوید... آمده است که «کُس شعر» بگوید.
      امّا شما به مسائلی درست اشاره کردید که به دردِ هر خوانندهٔ جویای «آگاهیهایِ کاربُردی» میخورد.

      حذف
  10. برخی از خوانندگان هِی میپرسند:
    ماجرایِ روسیه و اوکراین چیست و چه تأثیری بر معادلهٔ رژیمّ شیعی و اسرائیل خواهد گذاشت؟
    پاسخ:
    روسیه از زمانِ تسخیرِ کریمه؛ تنور را برایِ استیلا بر بخشهایِ «روس نشینِ یوکرئین» داغ کرده بود که همزمان نقشِ نیرویِ پشتیبان برایِ تسخیرِ کریمه را بازی کردند و اکنون نی با ظهوي «ناپلئون جو بایدنِ کبیر» وقت آن فرا رسیده است که این مناطق را نیز تسخیر کنند.
    اگر بارِ دیگز کُس کِشهایی مانندِ «جو بایدن» بر سرِ کار بیایند؛ «یوکرئین» نیز تسخیر خواهد شد.
    امّا برایِ اکنون «بخشهایِ روس نشین» کافی است.
    گفتگوهایِ تلفنیِ محرمانه با آمریکا نیز برایِ معامله بر سرِ «سالاد» و «تُرشی» است.
    اصلِ قضیّه حلّ شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «هنر جنگیدن»؛ «سازماندهی برایِ جنبش سرخ» و بسیاری نوشته هایِ دیگر: همگی برایِ «سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعی»؛ «حرفهایی مِیدانی» برایِ سرنگونیِ این رژیمِ کثیفِ شیعیِ حاکم دارند.
      امّا پس از ۱۲ سال(تقریباً)؛ ناگهان پُفیوزی به نامِ «اِشّکان» پیدا شده و با اینکه فرقِ «هویج» و «الاغ» را نمیداند؛ میخواهد برایِ «کژدم» تلهٔ شکار پهن کند. البتّه خودِ مادر قحبه اش میداند که چکار کرده است!!!. من نیز نخواهم گفت که چکار کرده است؟؟ زیرا هر دو شیوه؛ بخشی از بازی است. این «قرمساق» فکر کرده بود که من (کژدم) نیز مانندِ رهبرِ اِسقاطیِ «الاحواز» و یا رهبرِ مخبّطِ «آمد نیوز» از یک قماشیم.
      حضرتِ «خایه مال» نیز از جبهه ای دیگر و «POOH - Ya» نیز از جبهه ای دیگر مشغول بودند.
      امّا «کژدم» از «نوعی دیگر» است. زیرا «مستقلّ» است و «بازی» را میشناسد.
      کَم دستگیری نداده ایم؛ کَم کُشته نداده ایم؛ کَم مادران و پدرانِ «دِل به خون خفته» در پُشتِ درهایِ زندانها برای ۱۰ دقیقه ملاقات نداشته ایم.
      اینکه یک عدّه «روسپی زادهٔ قرمساقِ خواهرشان» بخواهد با «کژدم» از این بازیها کنند؛ رؤیایی است که تعبیر نخواهد شد.

      «کژدم» ستونِ اصلیِ سرنگونیِ این رژیم است.

      باور ندارید؟
      بنشینید و بنگرید.

      حذف
    2. کژدم بنده که متوجه بازی ها نشدم ولی چه قبول کنین یا نکنین تا زمانی که بایدن و اوباشانش در راس قدرت هستن انتظار تغییر واقعا دور از دسترسه.مردم ایران مبارزان حرفه ای نیستن ولی طالبان و داعش با تکیه بر آموزه های محمد توانایی انجام عملیات رو دارن و نیازی به حمایت داخلی و خارجی ندارن.در واقع با حمایت گرفتن از الله حتی توانایی خودکشی رو هم بدست آوردن. در واقع باور به مبارزه برای حل بحران مسئله ای هست که من به شخصه در ایران تا حالا ندیدم.
      حالا مینشینیم و می‌نگریم ولی نگریستن من فقط پیام حضور چینی‌ها در آینده ی قریب الوقوع رو میده.فروشگاه های عظیم و زنجیره ای چین،فرودگاه های اختصاصی مختص کارگران و مهندسان چینی،مدارس اختصاصی،شهرک های خانه سازی مختص چینی ها و..... حدس بنده این هست که کیش اول محل حضور چینی ها در کشور میشه.

      حذف
    3. شما درست میبینید.
      ساکنینِ ایران «رُستم» را دوست دارند. زیرا یک «افسانهٔ قهرمانِ توخالی» است. امّا اگر قهرمانی واقعی در میانشان سَربلند کند؛ فوری او را «لُو» میدهند و یا به دستِ خودشان می کُشند. تا زیادی در صفِ «فروشگاههایِ زنجیره ای» معطّل نشوند.

      حذف
  11. روسپی زاده «صفروف»؛ «رئیسِ کُسکِشها» را با اینکه میداند بیشتر از ۶ کلاس سواد ندارد؛ «دکتر» خطاب میکند.
    «رئیسِ کُس کِشها» پس از ملاقاتِ «۱۰ دقیقه ای» با «پوتین»؛ قصّه هایِ بسیاری برایِ تعریف کردن با خودش به «سوغات» آورده است. در آن «۱۰ دقیقه» به اندازهٔ «۳ شبانه روز» گفتگوهایِ استراتژیک انجام گردید. وای به روزی که «رئیسِ کُس کِشها» با مدرکِ «دکترایِ ۶ کلاس سوادی» به مدّتِ «۲۵ دقیقه» با «گُرگِ زرد» مذاکراتِ استراتژیک انجام دهد (البتّه در اتاقِ خوابی که قبلاً توضیح داده ام)؟؟؟!!!!!

    https://tinyurl.com/26hdvf6f

    «قرمساقِ فرزانه» نیز فقط به این «قصّه ها» نیاز دارد. زیرا بیش از این «عایِد» نمی شود.

    پاسخحذف
  12. رابطهٔ «انسان سان» (Subhuman) با ورزش:

    https://tinyurl.com/2p9famhu

    در ایران نیز این موجودات را با نامهایِ «آبیِته»؛ «قرمِزِته»: «تراختور... تراختور» و .... میشناسیم.
    اروپا نیز یک «مستراحِ کِرم آلود» است.

    پاسخحذف
  13. کژدم حتما جلسات هفتگی انلاین با مشاور امنیت ملی بن سلمان ونفتالی بنت داری؟چون دارن نسخه هات اجرا می کنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روزهای یکشنبه جلسه داریم. من حرف میزنم و آنها یادداشت بر میدارند.

      حذف
  14. فردوسی هزار سال پیش چشم‌انداز هولناکی از «ایران اسلامی» در برابر ما گشود تا آخر و عاقبت «ایرانی مسلمان» (یعنی وضعیت امروز) را به ما تفهیم کند:

    چو با تخت منبر برابر شود
    همه نام بوبکر و عمر شود
    تبه گردد این رنج‌های دراز
    شود ناسزا شاه گردن‌فراز
    نه تخت و نه دیهیم بینی نه شهر
    ز اختر همه تازیان راست بهر
    برنجد یکی دیگری برخورد
    به داد و به بخشش کسی ننگرد
    ز پیمان نگردند و از راستی
    گرامی شود کژی و کاستی
    رباید همی این از آن، آن از این
    ز نفرین ندانند بازآفرین
    بداندیش گردد پسر بر پدر
    پدر همچنین بر پسر چاره‌گر
    شود بنده‌ بی‌هنر شهریار
    نژاد و بزرگی نیاید به کار
    به گیتی کسی را نماند وفا
    روان‌ و زبان‌ها شود پر جفا
    ز دهقان و از ترک و از تازیان
    نژادی پدید آید اندر میان
    نه دهقان نه ترک و نه تازی بود
    سخن‌ها به کردار بازی بود
    همه گنج‌ها زیر دامن نهند
    بمیرند و کوشش به دشمن دهند
    بریزند خون از پی خواسته
    شود روزگار مهان کاسته
    زیان کسان از پی سود خویش
    بجویند و دین اندر آرند پیش
    چو بسیار ازین داستان بگذرد
    کسی سوی آزادگی ننگرد

    پاسخحذف
  15. کژدم گرامی

    امیدوارم این نظر آخرِ من رو سانسور نکرده و منتشر کنید.

    باز هم میگم شما درباره من دچار اشتباه شدید.
    قطعا یکسری اشتباهات انجام دادم که باعث سوءتفاهم شد و همچنین دهان گشادی های زیاد، ولی من هرگز دنبال پهن کردن دام اینجور مسخره بازیا نبودم. من هم مثل شما یک آدمه مستقل هستم.
    در آینده متوجه خواهید شد.

    البته به شما حق میدم. شاید قبلا بخاطر اعتماد کردن ضربه خورده باشید و کلا در فضای اینترنت نمیشه به کسی که نمیشناسیش اعتماد کرد.

    ولی در کل، با توجه به اینکه شما اصرار دارید که من آدم کسکش و مادرقحبه و... هستم، دیگر نظری نخواهم فرستاد تا از دست این «اِشَک» راحت شوید.
    این القابی که روی من گذاشتین رو هم فراموش نمیکنم (شوخی).

    به امید موفقیت
    بدرود


    اِشَکان




    پاسخحذف
  16. اکنون دورانِ «تصعیفِ رژیم» و «ایجادِ وحشت و نا امیدی در میانِ اوباشانِ رژیم» است. هر چقدر در این مرحله درجا بزنید؛ رژیم تضعیف نخواهد شد. از زمانی که نوشتارِ «آتش» را نوشتم؛ این دوران میتوانست آغاز شود. امّا درجا زدید.
    اکنون بلینکن در حالِ «معاملهٔ بخشِ روس نشینِ یوکرئین با رژیمِ شیعی» است.
    بایدن با دادنِ چراغ سبز به روسیه برایِ تسخیرِ مناطق روس نشینِ یوکرئین این بازی را کلید زد.

    https://tinyurl.com/msjjmu5j

    باز هم سرتان برایِ سالها بی کلاه خواهد ماند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بنظرم روسیه نیازی به معامله با آمریکا نداره. انحصار صادرات گاز به اروپا رو که داره و میتونه امتیاز بگیره. قیمت نفت هم به خاطر سیاستهای مقابله با گرمایش زمین سر به فلک کشیده و مردم اروپا و امریکا جرات بنزین زدن ندارن و اگه امریکا روسیه رو تحریم کنه چون روسیه ۱۰ درصد نفت جهان رو تامین میکنه قیمت خیلی بیشتر هم میشه و رکود اقتصادی فاجعه بار میشه. روسیه میتونه شرق اوکراین رو بگیره و معامله ای هم نکنه چون قبلا هم سابقه قطع گاز روی اروپارو داشته والان هم آلمان با تعطیل کردن ۳ نیروگاه هسته ایش هم بیشتر نیازمند گاز شده.

      حذف
    2. دیگر نمیخواهم نوشتارِ جدیدی برایِ این مقوله بنویسم. در همین بخش آنرا توضیح میدهم:

      ۱- گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی با گِرایِ روسها و همکاریِ اسرائیل و ترامپ به دَرَک فرستاده شد.
      ۲- دولتِ «شتر گاو پلنگ» در اسرائیل به رویِ کار آمد تا زیاد داد و بیداد راه نیندازد.
      ۳- روسها با هماهنگیِ دولتِ جو بایدن تحتِ پرچم «مذاکرات» نیروهایِ خود را در مرزهایِ یوکرئین به شدّت افزایش دادند.
      ۴- به طورِ همزمان عربستان سعودی فشارهایِ نظامی بر حوثیها را گسترش داد و شدّت بخشید.
      ۵- دولتِ جو بایدن و شرکایِ اروپایی و روس بر سرِ یک معاملهٔ بزرگ توافقِ اصولی نمودند که مشکلِ «یوکرئین» و «رژیمِ شیعی» را به یکدیگر گره زده و با همدیگر «طاق بزنند».
      به همین دلیل است که «رئیسِ اوباشان» را در کاخِ کرملین مانندِ یک «سگ» تحویل گرفتند. تا برایِ بارِ سوّم به «روسپی زادهٔ فرزانه» بگویند که: «جایِ مقدّسِ خود را بشناس» (بارِ نخست با «فوتو کپی مقدّس»؛ بارِ دوّم «کشتنِ حاجی بادمجان» و بارِ سوّم ملاقاتِ تحقیر آمیزِ ۱۰ دقیقه ای با «دکترِ ۶ کلاس سوادی»).
      ۵- پس از «شبوه» و «مارِب» نوبتِ بندرِ «الحدیده» خواهد رسید و به طورِ موازی ماجراهایِ عراق و سوریه و لبنان بر رویِ میز قرار گرفته اند. به همین خاطر است که زبانِ «انگل حسن نصرالله» تویِ سوراخِ کونش گیر کرده است.
      فکر میکنم که اکنون میتوانید به یاد بیاورید که سالها پیش از این؛ کژدم گفته بود: («S-300» و «S-400» ها برای دفاع از اوباشانِ شیعی در سوریّه مستقرّ نشده اند؛ بلکه برایِ بازداری از حملاتِ موشکیِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه به اسرائیل در سوریه کاشته شده اند و بخشی از سیستمِ دفاعِِ هوایی اسرائیل به شمار میروند). فکر میکنم که «انگلِ فرزانه» و اوباشانش نیز اکنون «خر فهم» شده باشند.
      ۶- با این سناریو هم ریگِ داخلِ کفشِ اسرائیل و عربستان و کشورهایِ حوزهٔ خلیجِ فارس از تویِ کفششان در می آید و نیز به نقطهٔ بحرانی به نامِ «مناطقِ روس نشین» در یوکرئین حلّ میشود. همانگونه که مسئلهٔ «قره باغ» را زیرِ سبیلِ آقایِ پوتین حلّ کردند و ایشان نیز ظاهراً نادیده گرفتند.
      ۶- رژیمِ شیعی زیرِ منگنهٔ «روسی- چینی» قرار گرفته و بخشهایِ شمالی و جنوبیِ ایران را به تاراج میبرند و زمانی که پاهایشان را تثبیت کردند؛ دیگر چیزی از ایران باقی نمیماند که کسی بخواهد برایش بجنگد.

      هم دهانِ «اپوزیسیونِ قلّابی» و هم دهانِ «کُس کِشِ فرزانه» و نیز دهانِ «ساکنینِ مسافرخانهٔ ایران» به طورِ همزمان گاییده میشود.

      حال بیایید برایِ کژدم «دام» پهن کنید.

      حذف
    3. جالبتر از هرچیزی برایِ من این است که «فرزانهٔ دهاتیِ اُلاغ» در «ایران اینترنشنال» بر سرِ «صفروف» داد میزند که: چرا این «S-300» و «S-400»هایِ لعنتیِ شما وقتی که اسرائیلیها سربازانِ ایران را میکشند؛ غیرِ فعّال هستند؟

      پاسخِ کژدم به این «ماچه خر»:

      ای «ماچه خرِ فرزانهٔ دهاتی».... که خودت را به عنوانِ «تحلیلگر» چپانده ای.... برو نوشتارهایِ چند سالِ پیشِ کژدم را بخوان تا «ماچه خر فهم» شَوی.

      حذف
    4. وقتی که آقایِ «منشه امیر» میگوید که ماجرا در حالِ رسیدن به پایان است؛ برخی الاغهایِ «اپوزیسیونچی» چنین تفسیر میکنند که «دیگه داره بویِ منطقهٔ سبز میاد».... همین امروز و فردا است که «شازده شومبولِ شورشیِ ششگلانیِ بنی هاشمی» را به «منطقهٔ سبز» می آورند و بادا بادا مبارک بادا....
      کور خواندید... منظورِ آقایِ منشه امیر این است که:
      در یک ائتلافِ بین المللی؛ معامله خواهد شد و ریگهایِ موشکی و اتمی را از کفشِ اسرائیل بیرون خواهند آورد.... پایانِ ماجرا یعنی این.
      یک شخصِ خیالی از آقایِ منشه امیر میپرسد:

      - پس سرنوشتِ مردمِ ایران چه میشود؟
      آقایِ منشه امیر پاسخ میدهد:
      مگر خودتان نگفتید که «خودتان خواستید اینطوری زندگی کنید(نقلِ قول از روسپی زادهٔ ظریف).... حالا بروید همانگونه که خواستید زندگی کنید».
      مگر اپوزیسیونتان در این ۴۳ سالِ اخیر چکار کرده است؟.... حالا میخواهد چکار کند؟
      آیا فکر میکنید که همه چیز ثابت میماند تا شماها به «انشتینِ سیاسی» تبدیل شده و رژیم را تغییر دهید؟
      اصلاً چه فرقی برایتان دارد که نوکرِ چه کسی باشید؟ مگر ۱۴۰۰ سال نیست که نوکرِ اربابانِ گوناگون بوده اید و این تبدیل به یک «فرهنگِ ملّی» شده است؟
      اوّل با «عربها» آغاز شد و سپس نوکرِ مغولها شدید و سپس نوکرِ قبایلِ گوناگونِ «تُرک» شدید... سپس نوکرِ انگلستان و پس از آن نوبتِ آمریکا رسید و اکنون نوبتِ چین و روسیه است.

      شماها که عادت کرده اید.... چرا «نقّ و نال» میکنید؟؟.... بروید به همان «فرهنگِ ملّیِ سیاسیِ ۱۴۰۰ سالهٔ تان بچسبید».

      حذف
    5. پس به سمت پاکستانیزه شدن میریم

      حذف
    6. پاسخ به ناشناس۱ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۲۰:۵۱

      روسها همیشه با «مواظبت» حرکت میکنند و از دادنِ «هزینه هایِ اضافی» به شدّت پرهیز میکنند. به همین خاطر نیز «مذاکره و معامله» را ترجیح میدهند. اینکه بگویید روسها به معامله نیاز ندارند؛ گویی که روسها خدا هستند. اگر خدا بودند؛ اینهمه تلاش نمیکردند و اینهمه با «گامهایِ آهسته» به پیش نمی رفتند.
      در ضمن روسها بیشتر نفتِ چین را تامین میکنند و سهمِ بزرگی در بازارِ بین المللیِ نفت ندارند.

      بازی با کلمات برایِ «فلسفه بافی» خوب است ولی به دردِ تحلیهایِ سیاسی نمیخورد. به دردِ علم هم نمیخورد.
      داشتنِ نفت یک چیز است و مدیریّتِ جهانیِ نفت مبحثِ دیگری است.
      اینکه روسها ۱۰٪ نیازهایِ نفتی را برطرف میکنند؛ به این معنی است که ۹۰٪ بقیّه را دیگران تأمین میکنند. نتیجه اینکه همیشه برای مذاکره و معامله جایِ بزرگی وجود دارد. امّا گویا شما عاشقِ بزرگیِ روسیه هستید. عاشقها همیشه خودشان را فریب میدهند.

      حذف
    7. نمیدانم که چرا شما «حزبلبلیها» همیشه «آفتابه» را از «لوله اَش» میگیرید؟
      «آفتابه» چیزی به نامِ «دسته» هم دارد که اسمش رویش است .... از آنجا بگیر.

      حذف
  17. سلام کژدم
    بارها گفته ام خرماچه ای به اسم فرزانه روستایی مانند بسیاری از پستذفطرتان دیگر اولا چپ بوده و از طیف فرخ نگهدار است و دل در گرو چپ و بقای جمهوری اسلامی دارد و در ضمن گله از عدم فعالیت s-400 در سوریه فقط گله است و شعورش به چیزی نمیرسد که تو تشخیص دادی یعنی بخشی از سیستم دفاعی اسرائیل و دادزدم بر سر صفر ووف یا در واقع «صفر اوف چرا اینکار کردی» میباشد و نگران بچه های ایرانی.
    و این ماچه خر حتی به درد گاییدن و جلق زدن هم نمیخوره


    اپوزسیونچی های قلابی همیشه در مصاحبه و افاضاتشان خودشان را لو میدهند. مثل هرگاه بحث در مورد فروس نفت توسط رژیم صحبت میکنند نمیگویند جمهوری اسلامی میتواند نفت بفروشد یا نفروشد بلکه میگویند ما اگر بتونیم نفتمان را بفروشیم و اگر بتوانیم در سوریه پیروز بشیم و ...و همیشه خود را بخشی از نظام و عین نظام بحساب می آورند از
    دکتر برات کارشناس هسته ای تا ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      منظورِ من سخنانی که شما گفتید نبود. منظورِ من این است که این «فرزانهٔ دهاتی» در حالِ «تحمیقِ مردم» است. قصدِ کسی که خود را «مبارز» میداند از تحلیلِ اینکه چرا روسها اینکار و یا آنکار را کردند؛ باید پلّه ای برایِ تولیدِ «استراتژیِ میارزاتی» برایِ سرنگونیِ رژیمِ شیعیِ حاکم و تدوینِ روابطِ خارجی باشد و نه «ورّاجی برایِ ورّاجی». این «فرزانهٔ دهاتی» حتّی در اینکار نیز زبردست نیست. وگرنه میتوانست «صفروف» را به «لولهٔ آفتابه» هدایت کند تا چنان در آنجا دست و پا بزند تا در نهایت از این مناظره فرار کند. من نمیخواهم این مناظره را تحلیل کنم. زیرا اهمیّتی و ارزشی ندارد. آنچه که میخواهم برایِ چندین صدمین بار بگویم این است که این «فرزانه دهاتیها» (چه «نر» و چه «ماده») در حالِ کوبیدنِ آب در هاون هستند.
      چندی است که به «کوچه» بند کرده ام و آنرا «کوچه پس کوچه ها» نامیده ام. این کانال یوتیوبی شیوهٔ تحلیلهایش بسیار بهتر از «فرزانهٔ دهاتی» است و «آگاهی بخشی» نیز دارد. امّا گاهی «فریبهایِ سنگین» میخورد و عدّه ای اوباش را به خاطرِ خواندنِ یک «ترانه» به «قهرمان» تبدیل میکند. اگر به کانالِ کوچه مراجعه کنید؛ پُر از این «فریب خوردگیها» است. امّا مجموعهٔ مسائلی که دنبال میکند؛ «پرسه زدن در کوچه پس کوچه ها» است.
      تنها چیزی که هنوز در افقهایِ دیدِ این روزنامه نگاران قرار نگرفته است؛ «تدوینِ استراتژیِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی» و طرّاحیِ «تاکتیکهایِ مبارزاتیِ مؤثّر» با کمترین تلفات و وارد آوردنِ «بزرگترین ضربات» است. فکر میکنم «اشکانیها» چنین کاری میکردند ولی متأسفانه به نوشتار نیامد. «سان زو» نیز چنین استراتژی و تاکتیکهایی را پیشنهاد میکند.
      امّا متأسفانه؛ آنهایی که خود را «روشنفکر» مینامند؛ نه تنها از «وادیِ افشاگری» بیرون نیامده اند؛ بلکه روز بروز در این وادیِ بی انتها مانندِ سگ به دنبالِ دُمِ خود میچرخند.
      تمامیِ آنچه که من میخواهم بگویم این است.

      از این وادیِ بی انتها (کوچه پس کوچه ها) بیرون بیایید. زیرا کارهایِ زیادی وجود دارند که انجام نشده اند و انجام نمی شوند و مردمِ ایران کوههایِ بزرگی از «انجام نشده ها» در برابرشان است. لذا باید ارتفاع و گسترهٔ کوههایِ «انجام نشده ها» را کاهش دهید.

      حذف
  18. من (کژدم) در ابتدایِ ورودِ دوباره به دنیایِ سیاست از طریقِ «وبلاگ نویسی»؛ نخستین محصولِ خود را با نامِ به عاریه گرفته شده از اثرِ جاویدانِ «سان زو» (هنرِ جنگیدن) عرضه کردم. هیچکس نپرسید که چرا «این تشابُهِ اسمی»؟ در این اثر همهٔ دکترینهایِ رفتاریِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه را به صورتی بسیار آشکار در دیدِ همگانی قرار دادم. امّا حتّی دریغ از یک «نگاه» (تماشا و سپس «دیدن».... پیشکِش). بعدها به صورتِ جسته و گریخته از «آیینِ شمنی» سخن به میان آوردم. باز هم هیچکس از من و یا از خود نپرسید که «آیینِ شمنی» چه ربطی به «سان زو» دارد؟ حدّ اکثر پرسشی که مطرح شد؛ این بود که: «آیا شما به نوعی از عرفان معتقد هستید؟».... این تمامیِ دَرکِ ذِهنیِ یک ایرانی بود که ۱۴۰۰ سال است زیرِ بمبارانِ اسلامگرایی و «صوفیگری» قرار دارد. سپس جسته و گریخته از آیینِ «تائو» سخن گفتم و در نهایت به کمکِ پرسشِ «شهابِ گرامی»؛ توانستم در نهایت بگویم که «کژدم کیست؟ و چگونه می اندیشد؟ و زیربنایِ اندیشه اش بر «چه» استوار است؟».
    به خاطرِ برخی از پیشبینی هایی که درست بودند؛ عدّه ای فکر کردند که «کژدم» یک «Psychic» است. امّا من «Psychic» نیستم. بلکه با بکارگیریِ «مدیتیشن» برایِ «دیدن» در دنیایِ روابطِ سیاسی توانستم کارهایِ تقریباً درستی انجام دهم. امّا زمانی که هزاران دلار به گلویِ وبسایتهایِ وزینِ تحلیلیِِ سیاسی و مسائلِ بین المللی ریخته و برآوردهایِ این وبسایتهایِ شارلاتان را در تحلیلهایِ خود گنجانیدم؛ نتیجه به صورتی بسیار سنگین؛ «دروغ» از آب در آمد. امّا من در پِیِ «دروغگویی» نبودم. بلکّ «اشتباه» کردم. امّا اگر به «خود» و «آیینِ شمنی=تائو» اتّکا میکردم؛ نتایجی بسیار گرانقیمت تر داشت و چه بسا هیچ اشتباهی رُخ نمیداد.
    دیروز گفتم که: «الحدیده» نقطهٔ بعدیِ حملهٔ نظامی خواهد بود. امروز خواندم که مرکزِ مخابراتِ الحدیده به شدّت بمباران شده است. «مرکزِ مخابرات» یک نقطهٔ استراتژیک است.
    به خاطر بسپارید تا ببینید که چه چیزی در انتظارِ «حوثی هایِ بی شرافت» است.

    پاسخحذف
  19. سلام کژدم
    سرتگونی رژیم در ایران همواره توسط کسانی به انجام رسیده است که سودای شاه شدن و حکومت کردن داشته اند.عموم مردم ایران اندکی یارانه اضافه شود یا اندکی قیمت پنیر پایین بیاید انتهای خواستشان است و همه که ولی درصد شاید ۷۰ درصد هنوز مومن و معتقد به نظام هستند و در ضمن بسیار ترسو . لما برای سرتگونی کسی باید باشد که اولا سودای شاهی در سر داشته باشد و دوما بداند که قادر به پیروزی در دو میدان باشد میدان جمهوری اسلامی و میدان مدعیانی که بعد از کسب اولین پیروزی این مدعی سربرهواهند آوردو خود را شایسته حکومت لذا اسقاط نظام یا تیم ممکن نیست و باید فرد باشد و ایرانیان تیم و کار تیمی را در گرفتار کردن حمید نوری نشان دادند که کاوه موسوی و ایرج مصداقی و ... همه هم را لو داده و دهن گشادی را به خد اعلا رساندند .

    پاسخحذف
  20. سلام
    من سودایِ «شاه» شدن ندارم. اگر چنین سودایی داشته باشم؛ باید مردم ایران برایِ نخستین بار از «اریا مهر» و «افشار» و .... چشم بپوشند و به «کژدم شاه» روی آورند. شاید تجربهٔ بدی نباشد. امّا بسیار «نامعمول» خواهد بود.
    به همین خاطر است که این «کانالها» و «وبسایتها» و.... باید از وادیِ «افشاگری» بیرون رفته و به وادیِ «طرّاحیهایِ استراتژیک» و «تاکتیکهایِ مبارزاتی» برایِ سرنگونیِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه و طرّاحیِ «حکومتی نوین» را در سر بپرورانند که هدفش تولیدِ حکومتی برایِ «ملاقات با آینده» باشد و این ایده را به میانِ مردم ببرند. وگرنه اینکه بگوییم «قیمتِ پنیر» میتواند شرایطِ کنونی را حفظ کند؛ «تسلیم شدن به اکنون» است.
    روزنامه نگاری که خود را «روشنفکر» میخواند؛ باید سودایِ «گذار از اکنون به آینده» را در سر بپروراند.
    آینده در گرو کلیشه هایِ تاریخیِ «جمهوری» و یا «سلطنت» نیست. بلکه در گروِ «تعریفِ دوبارهٔ انسان» است.
    آلمانها میگویند که در سالِ ۲۰۳۰ به ۵ میلیون نیرویِ متخصص نیاز خواهند داشت. امّا همان آلمانها میگویند که اکنون به ۵۰۰ هزار نیرویِ متخصص نیاز دارند. آیا اینرا میفهمید؟ یا اینکه «کژدم شاه» باید به «تکرار گویی»هایِ بی انتها برایِ «شاگردانِ تنبل» بپردازد؟

    پاسخحذف
  21. اینهم از «کوچه پس کوچه ها»..... که دچار «بی مطلبی» شده و زده به صحرایِ کربلا:

    https://tinyurl.com/nkf4rbz8

    https://tinyurl.com/8ydjfe3r

    با دیدنِ این ویدیوها گامِ بسیار بزرگی در مسیرِ سرنگونیِ رژیم شیعیانِ شنیعه برخواهید داشت. همه اَش پُر از طرّاحیهایِ استراتژیک و تاکتیکهایِ مبارزاتی برایِ سرنگونیِ رژیم است.

    پاسخحذف
  22. پس از شکست در «ایمانتان به اوباما» و گاییده شدنتان توسّط «اوباما»؛ بسیار به «ترامپ» دِل بسته بودید. آیا دروغ میگویم و یا اشتباه میکنم؟
    توله هایِ «جندهٔ ابتکار» هم در زمانِ «اوباما» و هم در دورانِ «ترامپ» در آمریکا بودند. «مایک پومپئو» که میگوید دولتِ «ترامپ» از مردمِ ایران دفاع میکرد؛ مثلِ «پینوکیو» دروغ میگوید. امّا به جایِ دراز شدنِ دماغش .... وزن کم کرده است.

    https://tinyurl.com/4ktr6ucm

    آیا باز هم میخواهید به این بازیِ احمقانهٔ فکری ادامه دهید؟ یا اینکه خودتان آستینها را بالا میزنید؟
    منظورم بپا کردنِ «تظاهراتِ گلّه ای» نیست..... بلکه تلاش برایِ سوزاندنِ منابعِ مالیِ رژیم است.
    در شرایط کنونی به «سرنگونی» فکر نکنید. بلکه به «سوزاندنِ ریشه ها» فکر کنید.

    https://tinyurl.com/4ktr6ucm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نصیحتِ من (کژدم) این است که مبادا به «مزخرفاتِ کژدم» گوش دهید.... همان بهتر که به «شازده شومبولِ شورشی» و «کُس کِش پرهامِ شورشی تر» (لواش پزِ فرانسوی)و یا هر «مادر جندهٔ در دسترس» بچسبید تا آیندهٔ روشنِ «کوروشی» را در آغوش بگیرید.

      همانگونه که «رهبری» و «حکومتِ کارگران» بر سرنوشتِ تاریخ نگاشته شده است....
      آیندهٔ درخشانِ کوروشیِ ایران نیز بر پیشانیِ تاریخ نگاشته شده است.

      https://tinyurl.com/5n6u2792

      حذف
  23. آریایی هایِ شیعه نژادِ بنی هاشم پرست....
    بزرگترین مخازنِ گاز را دارید امّا گاز خانگی ندارید.
    به حرفهایِ وزیرِ نفتِ «امپراتوریِ مشعشعِ صفوی» گوش دهید و پس از این «لحاف» بپوشید .... «کُرسی» برپا کنید و با «گازهایِ یکدیگر» گرم شوید.

    پاسخحذف
  24. دیروز یکی از خوانندگان که مذاقی «بودایی» دارد؛ مطالبی را فرستاد که منتشر نموده و سپس ۴ ساعت وقت دادم که خوانندگان ببینند و پس از آن همه را حذف کردم.
    امروز ایشان باری دیگر نظراتی در همان «Pattern» فرستادند و گفتند که نیاز به «تنهایی» دارند و در «راهِ تنهایی» مرا (کژدم را) نیز باید از دست بدهند.
    من (کژدم)؛ از اینکه مرا از دست خواهند داد؛ بسیار شادمانم. زیرا کسی که «کژدم» را از دست بدهد.... «خود را خواهد یافت» و به درستی به «تنهایی» نیاز دارد. تا «تنهائیش» شکوفا شده و «گُل» داده و به «میوه» بنشیند.
    نظرات ایشان را منتشر نکردم تا دوباره مجبور به حذفشان نشوم.
    از این خوانندهٔ گرامی پرسشی دارم که پاسخی صریح برایِ آن میخواهم. اگر توانستند به این «کوان» (Koan) پاسخ دهند؛ پس از این به همهٔ نظراتشان؛ چه مربوط به مقاله و یا نامربوط باشد بدونِ چون و چرا و با «افتخار» پاسخ خواهم داد.
    آیا معاملهٔ خوبی است؟ یا نَه؟

    پرسشِ کژدم:

    چرا بودا گفت که: «جانداری را بیجان مَکُن»؟؟؟؟؟؟
    این یک «کوان» (Koan) است.
    منتظرِ «ساتوری»(Satori) مینشینم.
    از «قلبهایِ شکسته» بیزارم.
    «قلبِ شکسته» بسیار دور از آنچیزی است که ادّعایِ «جستجو» نامیده میشود.
    من(کژدم) عاشقِ «دانش آموزان» هستم و از «اُستادانِ مُدّعی» بیزارم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر نتوانی به این «Koan» پاسخ دهی.... فقط به دنبالِ «دُمِ خویش» می چرخی.... مانندِ یک سگِ بازیگوش.

      حذف
    2. من «سگهایِ بازیگوش» را بسیار دوست میدارم.... امّا نه در «چهرهٔ انسانی».

      حذف
    3. درود
      جالبه همون لحظه که به کوآن پاسخ دادم پیام دومتون ارسال شد ولی فکر میکنم تا الان شما هم پاسخ بنده رو دریافت کردین.حالا جوابش رو هم قبل از اشاره به دلیل نوشتن این نظر برای سایر دوستان که به این زمینه ها علاقمندن به نمایش میزارم.
      این کوان کژدم بدنبال این نیست که شما پاسخی براش ارسال کنین و بلعکس پاسخ این کوان در این هست که شما هیچ پاسخی رو نباید ارسال کنین.در واقع ایشون در حال سنجیدن این موضوع هست که آیا من تونستم چرخه نظر فرستادن رو پایان بدم یا نه؟چه طور شخصی مدعی رهایی کژدم در کلام هست ولی در عمل حتی نمیتونه فقط یک پرسش کژدم رو رها کنه؟این چه جور رها کردنی هست که هنوز شخص نتونسته یک پرسش کژدم رو در عمل رها کنه ولی با کلام و منطق در حال خودفریبی خودش و دیگران هست.برای همین برای پیروزی در این کوآن شما حتی برای هزار سال آینده هم نباید در پاسخ به این کوآن پاسخی ارسال کنین تا به استاد ثابت کنین این کوآن هیچ جوابی نداره و هیچ جوابی نداشتن جواب سوال هست.
      این پاسخ به سوال بود حالا درباره خود سوال که چرا بودا چنین حرفی زده و چرا اون‌یکی حرف رو نزده هم می‌بیند استاد در حال ایجاد شکلی از بداهه گویی هست تا منظور رو رسونده باشه. اگر بدنبال دلیل میگردین نمیتونین با کلمات و جملات رو که اینجوری منطقیه و اونجوری منطقی نیست برای پاسخ بکار ببرین چون پاسخ این سوال ها در تجربه های شهودی نهفته هست نه در پاسخ های کلامی. یعنی عملا فرقی نمی‌کرد که ایشون مثلا می‌پرسید(چرا بودا گفته ما با افکارمان جهان رو می‌سازیم) یا (چرا نیچه گفته آنجه مرا نمی‌کشد قوی‌ترم می‌کند) یا هر چرایی دیگری رو بکار میبرد.نکته مسئله سکوت کلامی در برابر پرسشی هست که با کلمات و جملات منطقی نمیشه بهش رسید.حالا شما یه کتاب ۵۰۰ صفحه ای هم میتونین بنویسین که بگین بودا فلان چرخه رو گفته پس ارتباطش با این سوال اینه احتمالا جانوران هم به نیروانا میرسن یا جانوران نمود افکار و اعمال هستن و هر پاسخ کلامی غیره.

      حذف
    4. این موضوع دقیقا شبیه تفسیر آیه های قرآن توسط مسلمونا هست که در کتابهای شرقی هم میتونین ببینین که فلان گروه بودایی فلان برداشت رو کرده و هزاران صفحه براش نوشته اون یکی گروه برداشت دیگه ای داشته و... در دنیای علم میشه به فرمول ها و مفاهیم بسنده کرد اما در پاسخ این سوالها باید به سکوت بسنده کرد تا شخص خودش با تجربه بهش برسه نه با منطق و کلام و گفتار.
      پیام بعدی که میگن به دنبال دم خویش میچرخی هم به موضوعی که ارسال کردم اشاره دارم و نیازی به دوباره گویی نیست و اگر دانش آموز (پاسخ صریحی) که ایشون خواسته بود رو بدست آورده باشه نظری ارسال نمیکنه.

      من «سگهایِ بازیگوش» را بسیار دوست میدارم.... امّا نه در «چهرهٔ انسانی»

      متأسفانه موضوعی که من رو از پا در آورد و وادارم کرد که این اشتباه آگاهانه رو مرتکب بشم آخرین کلمات هستن(نه در «چهرهٔ انسانی»)
      انسان ها در کنار همدیگه جشن می‌گیرند و می‌خندن در کنار هم گریه میکنن گاهی خیانت ها و پشت کردن‌ها رو می‌بینیم گاهی فداکاری ها و از خودگذشتگی ها، صداقت رو ارج می‌نهیم و از دروغگویی ها بیزاریم.اینها ویژگی های (چهره انسانی) هست.مسیر تنهایی مسیری هستن که الان دیگه حس نمی‌کنم (چهره انسانی) در انتها باقی بمونه و شخص جدید با شخصی که در ابتدا وارد مسیر شد حداقل به یک شکل دیده بشن.با نفرستادن پاسخ احساس کردم که در حال (از دست دادن چهره انسانی) هستم و تصور نوعی تفاوت نسبت به دیگر انسانها برام شکل گرفت.من تا حالا انسانی رو از نزدیک ندیدم که پاسخ یک شخص دیگه رو با پاسخ ندادن به پرسش پاسخ بده و در کنارش هم هیچ احساس پشیمانی و شرمندگی و ناراحتی یا حتی احساسات دیگه ای مثل افتخار، به خود بالیدن،برتر دونستن خود و.‌.. نداشته باشه.(پاسخگویی اصلاح‌طلب ها در قبال پرسش های مردم در رابطه با حجاب و آزادی مشروبات الکلی و...که ناشی از فریب دادن مردم و دوری از اصل مسئله هست رو نگاه کنین متوجه حس افتخار درون خودشون میشین)
      درسته هم به نظری که میفرستم آگاهی دارم هم به اشتباه خودم و هم تهی بودن از احساس برای سکوت در مقابل پرسش، اما دوست ندارم این اتفاقاتی که برای من افتاده برای دیگر انسان ها نوعی ذهنیت برتری و والاتر بودن و متفاوت بودن این شخص نسبت به بقیه رو ایجاد کنه برای همین آگاهانه اشتباه میکنم تا هنوز بین اونها باقی بمونم بوقت فکر نکنن من به اونها تعلق ندارم.
      در کوآن تون خودتون هم از اولش آگاهی داشتین به این موضوع که این شخص هیچ موقع دیگه نظری نمیخواد ارسال کنه که بخوام پاسخش رو بدم و البته درست هم فکر میکردین ولی تو پیام های بعدی بنده رو با گفتن دو تا کلمه ی(چهره انسانی) عذاب دادین و رنج و ناراحتی زیادی رو به خاطر احساس (دوست داشتن) خودتون به من تحمیل کردین که مدتی بود ازش جدا شده بودم،به نظرم منصفانه هست که پاسخ این سوال رو از (دوست داشتن)شما بپرسم تا شبیه به هم بشیم و از هم‌ جدا نشیم مگر آرمان من غیر از این بود.

      چه طور میتونم انسانها رو دوست داشته باشم زمانی که متفاوت از اونها باشم؟

      حذف
    5. شما اینهمه روده درازی کردید؛ بدونِ اینکه پاسخ دهید:
      «چرا بودا گفت که: «جانداری را بیجان مَکُن»؟؟؟؟؟؟»

      شما «تفسیر و تعبیر و درکِ خودنان» را بگویید و یا «فرار کنید»....
      زمین بسیار کوچک است و نمیتوان از آن فرار کرد؛ مگر با «مرگ».

      حذف
    6. همه ی(جان داران)در حال فرار از مرگ هستن.جان داران در حال رنج کشیدن هستن و بی جان کردن جانداران کمکی به اونها در توقف رنج نمیکنه.بودا به دنبال ترسیم راهی برای توقف رنج بود اما لازمه ی این توقف،(آگاهی)بر رنج کشیدن هست و لازمه ی (آگاهی) رنج کشیدن بسیار هست.پس در نگاه بودا باید اجازه بدیم که جانداران رنج بکشن.چه رنج هارو دوست داشته باشن و چه نداشته باشن

      حذف
    7. من واهمه‌ای از بودا و رودررو شدن باهاش رو ندارم ولی اگر میدونستم کار به جایی میکشه که حس میکنم اون شخص در واقع خودم بودم که داشتم خودم رو راهنمایی میکردم که در آینده بتونم پاسخ کوآن کژدم رو بدم ترجیح میدم همین الان گزینه فرار رو انتخاب کنم هر چند که دیر شده.

      حذف
  25. سلام کژدم من اطلاعات خیلی کمی از دین بودا دارم ولی توصیه بودا بخاطر اساس دین مبتنی بر فردگرایی و انزوا میباشد که کار بکار کسی نداشتن است .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برخلافِ نظرِ شما؛ چیزی به نامِ «مرگ» وجود ندارد. بلکه «زندگی» است که وجود دارد. «مرگ» نامی است که بر پایانِ زندگی (نبودِ زندگی) گذاشته اند (مانندِ عَدَم در برابرِ وجود). امّا پایانِ دورهٔ زندگیِ یک موجود؛ «زندگی» را در کُلیّتِ آن از میان بر نمیدارد. حتّی درختانِ چند هزار ساله داریم که هنوز زنده هستند و نمیدانیم که چه زمانی زندگیشان پایان خواهد یافت؟
      بودا به «مرگ» به عنوانِ «حلقه ای» که «زندگیِ کنونیِ هر موجود» را به ادامهٔ زندگی در «چهره ای دیگر» وصل میکند میشناخت (نقطهٔ Transition)
      به همین خاطر میخواست «در درون بمیرد» تا دچارِ «Transition»های گوناگون نشود زیرا فکر میکرد که تقصیرِ اینهمه «تناسخها» بر گردنِ «عواطفِ انسانی» است لذا به این نتیجه رسید که همهٔ عواطف را قتل عام کند و این کار را شاید تا ۹۰٪ انجام داد. این تمامیِ آن چیزی است که بودا پیشنهاد میکرد. زیرا خودش نیز یک «هندویِ احمق» بود که به «تناسخ» اعتقاد داشت. اگر به طورِ «شهودی» میتوانست «تناسخ» را ببیند؛ من هرگز او را «هندویِ احمق» نمینامیدم. امّا عقیدهٔ «تناسخ» را از فرهنگِ پاگانهایِ «هندویی» به ارث برده بود و میخواست این «چرخه» را برایِ خود پایان دهد. به دیگران نیز میگفت: «بچّه ها بیایید... آب نباتِ چوبی اینجاست». اندیشهٔ «تناسخ» نیز یک «اندیشهٔ یونیورسال» است که همهٔ «پاگانها» در سراسرِ جهان به اشکالِ گوناگون به آن «اعتقاد» دارند.
      تنها چیزی که در بودا و امثالِ او نمیتوان یافت؛ عاطفه ای به نامِ «مهربانی» است. اینگونه موجودات در درون مُرده اند و تبدیل به «تحته سنگ» شده و نه «مهربانی» و نه «کینه» و نَه «انتقام» و ..... در آنها یافت نمیشوند و به همین دلیل من نامِ دیگری برایشان انتخاب کردم و آنها را «دست نیافتنی» نامیدم (موجوداتِ غیرِ قابل تحریک). اگر بودا و یا «جِین»ها (فرقه ای هندویی) میگویند «جانداری را بیجان مکُن» نّه از رویِ مهربانی؛ بلکه به این خاطر است که وقتی یک «سوسک» میبینند؛ فکر میکنند که این موجود زمانی «انسان» بوده است و در حالِ ادامهٔ «چرخهٔ تناسخها» تا رسیدن به «نیروانا» است و اگر او را زیرِ پا لِه کنید شاید فردا به صورتِ یک «اُلاغ» به پیشِ ما برگردد تا هم «بار بکشد» و هم «کُتک» بخورد. لذا آنچنان که «نئو بوداییها» (روشنفکرانِ دروغینِ دینی) به خاطرِ وزیدنِ بادهایِ «اومانیستی» در غرب میخواهند بگویند که ما «عاشقِ زندگی» هستیم و «بودا» پیام آورِ «صلح و انسان دوستی» است؛ دروغ میگویند. اینها «صلح» را در گروِ «پایانِ چرخهٔ تناسخ» میبینند و اساساً برایشان «زندگی» به خودیِ خود معنایی ندارد و «تناسخ» است که به آن معنی میدهد. آنچه که «کارما» نامیده میشود نیز «باطریِ چرخهٔ تناسخهایِ بی پایان» است. امّا «نئو بوداییها» میخواهند آنرا به «زنجیرهٔ عملها و عکس العملها» (Chain of Actions and Reactions) گره بزنند تا اندیشهٔ خود را «پویا» و «مدرن» جلوه دهند و بگویند که ما هزاران سالِ پیش اینها را گفته ایم (مثلِ مسلمانها که میگویند همه چیز در قرآن وجود دارد و فقط باید کشف شود). در صورتی که «کارما» یک مبحثِ کاملاً «کلامی» برایِ به کُرسی نشاندنِ «تناسخهایِ بی انتها» است. همهٔ این قصّه بافیهایِ کلامی را «انگلهایی» مانندِ «دالایی لاما» و امثالِ او و «گورو»های هندو به عهده دارند و هر روزه «فرقهٔ جدیدی» در میانِ این موجوداتِ سرگردان تولید میشود. فرقهٔ پرستندگانِ «کالی» (خدایِ مرگ) از مزخرفترین فرقه هایِ «هندو» است که گاهی خبرهایی در رابطه با «قربانی کردنِ کودکان» برایِ «کالی» تیترِ خبری میشود.
      در مجموع تمامیِ فرقه هایِ «هندویی»؛ در واقع «فرقه هایِ پاگان» هستند. نتیجه اش را نیز در هندوستان (مستراح دموکراتیک) میبینید.

      لطفاً شما در تنهاییِ خود بمان و دیگر نظر نفرست. زیرا حتّی برایِ ساده ترین پرسش نیز پاسخی نداشتی.
      در ضمن با «نوک زدنِ متونِ شرقی» برایِ خودت «مذهب نساز» و فکر نکن که برایِ خودت «مذهبی فردی» ساخته ای.

      حذف
  26. سلام؛ پس چرا کار به «کارِ من» داری؟ چیزی به نامِ «دینِ بودا» وجود ندارد. بلکه دینِ شارلاتانها به «نامِ دینِ بودا» وجود دارد.
    «نیمچه» گفت:
    «قدّیس به جزیره ای رسید و بر آن پیاده شد و نشست؛ او فکر میکرد که به جایِ آرامی رسیده است؛ غافل از آنکه او بر رویِ یک غول نشسته بود» (نقل به معنی).
    شما نیز در «کژدم» چیزی یافتید که هیچ شباهتی به «کژدم» ندارد.
    بودا به دنبالِ انزوا نبود. بلکه به دنبالِ «مرگ» بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا کسی در میانِ خوانندگان هست که بداند:
      «چرا بودا گفت که: «جانداری را بیجان مَکُن»؟؟؟؟؟؟»
      تا بتوانیم دفترچهٔ «تصوّف نامه» را ببندیم و گاه و بیگاه «بودا» و «مدیتیشن» بر سرِ سفرهٔ مان ظاهر نشوند؟

      حذف
  27. درود کژدم گرامی


    بودا گیاهخوار بود و مخصوصا از خوردن گوشت پرهیز می کرد. شاید در اینجا منظور او نهی کردن افراد از کشتن و خوردن گوشت پرندگان و حیوانات بوده است.او با یکی از راههای پالایش روح و رسیدن به نیروانه را نخوردن گوشت و حتی شراب و ... می دانست.او کشتن و تفوق طلبی را مانع نیروانا می دانست. شاید این جمله، اشاره صریح او به این موضوع باشد.معنای فرامنطقی آن را نمی دانم.و اجمالا فکر نمی کنم بودا در آن زمان تعابیری خاص را از بعضی جملات در نظر داشته.در این رهگذر بودا را نمی شود با نیچه همسان گرفت.پیچیدگی و ابهام در سخن بودا نسبت به نیچه بسیار ناچیز است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      من نیز «بودا» را همردیفِ «نیمچه» نمیدانم.
      «بودا» جویندهٔ «نیروانا» از طریقِ «مرگِ درونی» بود. اینکار را انجام داد و به خاطرِ تلاشهایِ واقعیِ او برایِ شناختِ عواطفِ انسانی» و آفریدنِ «مِتُدها» برایِ کُشتنِ عواطفِ خود؛ او را «شمن» میدانم. امّا اینکه او به طورِ همزمان یک «احمقِ هندو» بود و اینکه فکر میکرد که بقیّهٔ موجوداتی که به نامِ «انسان» میشناسند؛ مانندِ او هستند؛ دچارِ «حماقتی دیگر» بود.
      «نیمچه» در شناختِ عواطفِ انسانی بسیار پیشرفته تر از «بودا» است و حکم به «مرگِ در درون» نمیدهد. امّا با اینکه میداند «انسانها برابر زاده نمیشوند»؛ امّا احمقانه از اینکه «او را نمیفهمند» آزرده است و کتابهایِ او نیز برایِ «بیداریِ گونهٔ انسانی» نوشته شده اند.... این است «حماقتِ نیمچه».
      «بودا» و «نیمچه» در یک چیز مشترک هستند:

      حماقت

      حذف
    2. در ضمن «بودا» از این نظر «گیاهخوار» بود که با اینکه تمامیِ «عواطف» (Emotions) را در خود کشته بود که در نوعِ خود کاری بسیار بزرگ است؛ امّا «ادامهٔ زندگی» را نتوانسته بود در خود بکشد. لذا برایِ ادامهٔ زندگی مجبور بود که چیزی بخورد. امّا احمقانه فکر میکرد که گیاهان در چرخهٔ «تناسخ» قرار ندارند. (بنابر مزخرفاتِ هندوئیسم). لذا به گیاهخواری روی آورده بود. «بوداییها» به هر خس و خاشاکی روی می آورند تا این «کمبود» (عدمِ احترام به زندگی) را با بازیهایِ کلامی سرپوش بگذارند.
      پرسشِ سادهٔ «تائوئی» این است :
      مگر گیاهان زنده نیستند؟.... چرا آنها را میکُشید؟ مگر «دندانهایِ نیش» ندارید؟ چرا «دندانهایِ نیش» دارید؟ «دندانِ نیش» بخشی از وجودِ «گونهٔ انسانی» است که به گروهِ «گوشتخواران» تعلّق دارد.
      گیرم که عواطفتان را کُشتید و به جایِ کشتارِ حیوانات؛ به کشتارِ گیاهان روی آوردید.
      با دندانهایِ «نیش» چه میکنید؟ چرا دندانهایِ نیشِ خود را نمی کشید؟ اگر بکشید چه میشود؟ آیا اگر اینکار را ۱۰۰۰ نسل ادامه دهید؛ فرزندانِ پس از ۱۰۰۰ سالِ دیگر به صورتی «ژنتیک» به «روشن شدگی» خواهند رسید و «دندانِ نیش» نخواهند داشت؟
      آیا تلاش برایِ «نفیِ خویشِ درونی» باعث میشود که به صورتی واقعی «نفی» شوید؟
      چرا صدها خروار به خود دروغ میگویید؟
      همهٔ این مزخرفاتهایی که برخی به خوردِ خود و دیگران میدهند؛ به این خاطر است که برایِ «زندگی» ارزشی قائل نیستند و لیاقت و شجاعتِ معنا دادن به زندگیِ خود را ندارند و میخواهند که کسی به زندگیِ بی ارزشِ آنها «معنایی» بدهد (مانندِ منتظرانِ حملهٔ نظامی و یا تحریمیِ اوباما و ترامپ به رژیمِ صفوی برایِ صدورِ دموکراسی).

      حذف
    3. اکنون وظیفهٔ شما (خوانندگان) این است که وضعیّتِ رژیمِ شیعی را موردِ مطالعه قرار دهید. «بُن بستهایِ رژیم»؛ «نقاطِ ضعفِ رژیم»؛ «نقاطِ قوّتِ رژیم» را به صورتی ریزبینانه (Detailed) بشناسید و برایِ سرنگونیِ رژیم استراتژی طرّاحی کنید و بدانید که به کدامین نقاطِ قوّتِ رژیم حمله کرده و کدامین نقاطِ ضعفِ رژیم را موردِ تهاجم قرار دهید. این است آن چیزهایی که به زندگیِ خمودهٔ شما «روحِ زندگی» میدهد.
      چرا میخواهید «خمودگیِ خود» (مسمومیّت) را به دیگرا انتقال داده (مسمومیّتِ همگانی) و همهٔ آیندهٔ مردم و آیندگان را فدا کنید؟
      چرا برایِ اینهمه «بی شرمی» و «بی شرافتی»؛ دلایلِ «صوفیانه» میبافید؟

      حذف
    4. در بیرون از ایران؛ هیچگونه اراده ای برایِ سرنگونیِ رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران وجود ندارد و نخواهد داشت. تمامیِ سیاستهایِ مربوط به ایران در خارج از ایران؛ بر پایهٔ «حذفِ ریگِ کفش» از داخلِ کفش استوار است. این «حذفِ ریگ» به معنایِ «حذفِ رژیم» نیست؛ مگر آنکه «کارد به استخوان» برسد. وگرنه تلاشهایی که به نامِ «تلاشهایِ دیپلماتیک» میشناسید؛ همگی میتوانند با «کوچک کردنِ ریگِ درونِ کفش» به وضعیّتی جان ببخشند که به هیچوجه به نفعِ مردمِ ایران نخواهد بود. بلکه فضایِ تنفّسیِ رژیمِ شیعی برایِ سرکوبِ مردم و حیف و مِیلِ ثروتهایِ ملّی را گسترش خواهد داد و هیچ موجودیّتی در خارج از ایران؛ برایِ این عواقب پشیزی ارزش قائل نیست.
      یعنی اگر شما مخالفتِ شدیدتری داشته باشید؛ «شازده شومبولِ شورشی» برایتان بیانیّه هایِ «عاشقانه» صادر میکند؛ سازمان حقوقِ بشر محکوم میکند.... دولتها به شدّت محکوم میکنند و چند اوباش که خود را «فعّالانِ حقوقِ بشر و فعالیتهایِ مدنی» معرّفی میکنند؛ برایتان اشکِ تمساح میریزند و شبکه هایِ خبری در رابطه با «نقضِ حقوقِ مردم» هر روزه «خبرهایِ تکان دهنده» منتشر کرده و عدّه ای «تحلیلگر» که نانشان را از این راه بدست می آورند نیز برایتان «تحلیلهایِ سوزناک» منتشر میکنند و قصّه به همین منوال ادامه پیدا میکند.

      در نهایت دهانِ مردمِ ایران گاییده میشود.

      حذف
    5. پس تو یه سیکل معیوب گیر افتادیم علاوه بر دهه 60 و 70 ...80 هم به گا رفته

      حذف
    6. بودا دچار اثر دانینگ کروگر شده بود. افراد میپندارند میکنند که بقیه هم مانند آن ها فکر میکنند که در اکثر موارد درست هست. ولی افراد با مغز پیشرفته تر اگر همین فکر را در مورد بقیه افراد بکنند دچار مشکل میشوند و البته احتمالا در میان مدت متوجه خواهند شد طرز تفکر و علاقه به اندیشیدن در افراد متوسط و پایین تر خیلی سطحی است و علاقه ای هم به فهمیدن آن چه که برای باهوش ها مهم هست ندارند. در بسیاری از مواقع هم اگر هم بحثی کنند برای وقت گذرانی و خودنمایی هست.

      حذف
    7. پاسخ به ناشناس۵ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۲۱:۳۹

      خودشان دوست دارند که به «گا» بروند. مدّعیانِ رهبریِ این سیکل معیوب نیز همین را میخواهند تا برایِ همیشه «رهبرانِ قلّابی» باقی بمانند. این رهبرانِ قلّابی همیشه حرکتهایِ مردمی را به بیراهه کشاند و امیدهایِ دروغین ایجاد میکنند و مردم نیز هر روز بیش از روزِ پیش؛ سرخورده تر نا امیدتر میشوند. امّا نانِ «شازده شومبولِ شورشی» و سلطنت طلبانِ گوناگون و جمهوریخواهانِ دروغین همیشه در روغن میماند.
      به تمامی وبسایتهایِ خبری؛ تحلیلی؛ حزبی؛ رسانه هایِ فارسی زبانِ بیگانه و ... نگاهی بیندازید. هیچ اثری از «راههایِ عملی» برایِ سرنگونیِ رژیم نمی یابید. زیرا «اراده»ای وجود ندارد.
      امّا تا دلتان بخواهد پُر از «افشاگری» هستند. گویی که مردم کثافتکاریهایِ رژیم را نمیدانند.
      این افشاگریها مانندِ «زیره به کرمان بُردن» است و هیچ ارزشی ندارند.
      اگر به کارهایِ با ارزش دست ببرید؛ خواهید دید که رژیم دچارِ تلاطم خواهد شد. زیرا ضرباتِ سنگین خواهد خورد و قدرتِ پاسخگویی به اشباح را نیز ندارد. زیرا خود را برایِ سرکوبِ «تظاهراتِ کلاسیک»؛ «اعتراضهایِ کلاسیک» آماده نموده و نیرو و امکانات بسیج کرده است و در برابرِ «حملاتِ اشباح» کاملاً بی دفاع است.

      حذف
  28. https://twitter.com/TPostMillennial/status/1486026082772041737

    پاسخحذف
  29. خوانندگانی که از توئیتر و اینستاگرام؛ تلگرام و امثالهم لینک میفرستند؛ بدانند که من در اینگونه وبسایتها حضور ندارم و نمیتوانم مطالب را به طورِ کامل ببینم. بیش از یکسال است که از فیسبوک نیز خارج شده ام و علاقه ای به اینگونه وبسایتها ندارم.
    اینجا خانهٔ من است.

    پاسخحذف
  30. «دکتر ۶ کلاس سوادی» فرموده اند که کفگیر به تَهِ دیگ رسیده است و کاسهٔ گدایی به دست و «کشکول و تبرزین» بر پُشت در کوچه ها به دنبالِ پول سرگردانیم و بیش از هیچ گُهی نمیتوانیم بخوریم.

    https://www.iranintl.com/202201250576

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وظیفهٔ شما این است که این «کاسهٔ گدایی» را نیز بشکنید. اگر این کاسه را بشکنید؛ مباحثی که در مجالِسِ جنونِ مذاکرات می رَود؛ به شدّت تغییر پیدا خواهند کرد. حتّی اگر «پوتین» جایِ اُولیانوف (مذاکره کنندهٔ ارشدِ امپراتوریِ صفوی) را بگیرد؛ کاری از پیش نخواهد بُرد.
      تماشاچی نباشید و با «تماشاچی بودن» آب به آسیابِ «بی شرفهایِ مدّعیِ اپوزیسیون» نریزید. این بی شرفها آبادانیِ ایران را نمیخواهد و میخواهند که شماها در منجلاب دست و پا بزنید و برایتان «اشکِ تمساح» بریزند تا بوسیلهٔ «اشک تمساحهایِ دروغین» تبدیل به «قهرمانانِ شما» شوند.

      حذف
  31. «جو بایدن»قرمساق؛ برایِ تبلیغاتِ انتخاباتی و «قهرمان جلوه دادنِ خود» پوتین را به «تحریمهایِ شخصی» تهدید کرده است!!!!!!!!!!!!!!!
    آمریکاییها چقدر باید احمق باشند که این «گوزِ انتخاباتی» را جدّی بگیرند؟
    تیمِ مذاکراتِ هسته ایِ «جو بایدنِ قرمساق» در برابرِ «چند آخوندِ کیرلیسِ کرملین» در حالِ فروپاشی است. زیرا این پیرِ خِرفت در حالِ «لُنگ انداختن» است. آیا انتظار دارد که این «مضحکهٔ تحریمِ پوتین» را آمریکاییها باور کنند؟... آیا کسی که در برابرِ «نوکرانِ کرملین» در حالِ «لُنگ انداختن» است؛ میتواند «ارباب» را تحریم کُند؟... اگر چنین است؛ تکلیفِ ان کمپانیهایی که برایش «رأی جمع کردند» چه خواهد شد؟
    در اینکه این «مَردَکِ خِرفت» یک عقبماندهٔ ذهنی است؛ حرفی نیست. امّا اینکه بخواهد با این شعارِ «کُس شعاری» تبدیل به «قهرمان» بشود داستانِ دیگری است.

    https://tinyurl.com/2p8p78ec

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روسها در ابتدا به طورِ مستقیم به «یوکرئین» حمله نخواهند کرد. بلکه بخشهایِ روس نشین ابتدا حرکت نموده و روسها نقشِ پشتیبانی را به عهده خواهند گرفت تا با ایجادِ یک «بحرانِ محدود» بتوانند هم به بخشی از اهداف خود دست یافته و نیز بحران را در حدّ «قابل مدیریّت بودن» حفظ کنند.
      روسها در جنگ چیزی از دست نخواهند داد. زیرا جنگ در سرزمینِ یوکرئین جریان خواهد داشت و تمامی ویرانیها در آنجا انجام خواهند گرفت.
      ۸۵۰۰ سربازِ آمریکایی (البتّه در حالتِ آماده باش) که چه بسا در یوکرئین نیز نیستند در برابرِ ۱۰۰ هزار نیرویِ روسی یک طرحِ شکست خوردهٔ نظامی است. این ژنرال (لوید آستین) نیز فقط به خاطرِ رنگِ پوستش و به خاطرِ بازیهایِ نژادیِ دموکراتها به این مقام رسیده است و فکر نمیکنم که یک ژنرالِ واقعاً برجسته ای باشد. خروج از افغانستان همهٔ آنچه را که در چنته دارد را به نمایش میگذارد.
      از سویِ دیگر او هیچ اختیارِ نظامی ندارد و حرکتهایش را «بازیهایِ سیاسی» در آمریکا کنترل میکنند. در سویِ دیگر ارتش روسیه فقط یک فرمانده دارد (فرمانده پوتین) که به بازیهایِ سیاسیِ داخلی نیازی ندارد و تمامی حرکاتِ نظامیَش در مدّتی طولانی کاملاً بررسی و طرّاحی شده اند و برایِ اجرایی شدن فقط نیاز به «موقعیّت خوب» داشت (مانندِ شکارچی) و اکنون آن موقعیّتِ خوب با ورودِ دار و دستهٔ «بشکن و بالا بندازِ دموکراتها» و نمایشِ یکسالهٔ «بی لیاقتیهایِ این دار و دسته» در عرصهٔ بین المللی؛ به دست آمده است و «شکارچیِ منتظر» اکنون میتواند ماشه را بکشد.
      روسها از «تحریمها» مطّلع هستند و میدانند که آلمانها و فرانسویها «کِرمِ درونِ درخت» هستند و برایِ روسها «لابی» خواهند کرد.
      اگر «جو بایدنِ خرفت» نتواند «چهرهٔ جهان» را تغییر دهد؛ آخرین سالِ زندگیِ او در کاخِ سفید خواهد بود و «کامالا هریس» نخواهد توانست از عهدهٔ «کنترلِ بحران» بر آید. زیرا دستوراتش را از کسانی میگیرد که برایش رأی جمع کرده اند.
      اگر ترامپ بر سرِ کار میماند؛ نیازی به تحریمهای وعده داده شده از طرف جو بایدن نبود. زیرا با ادامهٔ فشار بر گلویِ چین روسهایِ «نفت فروش» قدرتِ فروشِ خود را از دست میدادند.
      دموکراتهای آمریکا و احمقهایِ آمریکایی که افکارشان را مزخرف بافانِ رسانه ای کنترل میکنند؛ با کنار زدنِ ترامپ؛ بازیِ بزرگی را در عرصهٔ بین المللی به چین و روسیه باختند که با نمایشهایِ نظامی قابلِ به دست آوردنِ دوبارهٔ «داشته هایِ خود» نیستند.
      امّا «پوتین» از «شکارچیِ دوّم» که ظاهراً پشتیبانِ اوست ولی در واقع به کمینِ او و روسیه نشسته است؛ غافل مانده است.
      پس از جنگِ «یوکرئین» ؛ نتیجه هر آنچه که باشد؛ رابطهٔ چین و روسیه را به «ارباب - رعیّتی» تبدیل خواهد کرد.
      ژی جین پینگ از پوتین یک سر و گردن باهوشتر است.

      حذف
    2. من به آقایِ «پوتین» قول میدهم که «گُنده گوزیِ جو بایدن» مبنی بر تحریمِ شما نه تنها اثری ندارد؛ حتّی اثرِ سیاسیِ مخرّب نیز ندارد. این مَردکِ به قولِ خودش «Son of a Bitch» (مادر سگ) فقط میخواهد با «مدالِ طلایِ گوزِ پُر صدا» قهرمان بشود. این «پیرِ خرفت» فقط یک طبلِ توخالیِ پُر صدا است.
      فقط از «ژی جین پینگ» بترس..... شاید با هنرهایِ رزمی به صورتی محدود از نظرِ «فیزیکی» آشنا هستی.... امّا «تائوئیسم» چیزِ دیگری است که با «پشتوانهٔ فرهنگیِ شما» ( KGB و مسیحیّتِ اُرتودوکس) کاملاً بیگانه است. من مطمئن هستم که این «بیگانه» را نمیتوانی بشناسی.... لذا از «بیگانه» بِترس. Logical Diagnostics و Logical Reasoning در این وادی کاملاً «خلعِ سلاح» هستند.

      https://tinyurl.com/5n8724t5

      حذف
  32. «دکترِ ۶ کلاس سوادی» که برایِ «کون دادن» به مُسکو رفته بود.... برایِ خود مشتری پیدا نکرد.
    گفتند: در دورهٔ «طلبگی» خیلی «گشاد» شده ای....

    https://www.iranintl.com/202201270097

    نمیدانم که «کونیِ فرزانه» چگونه با اینهمه بی شرافتیها و تحقیرها میتواند حتّی لب به غذا بزند؟!!!
    چگونه میتواند در انظار ظاهر شده و «کُس نصیحت» ببافد و «استراتژی» بِریند؟

    پاسخحذف
  33. «منشه امیر» در چند ماهِ پیش:
    - آیا اسرائیل به تنهایی میتواند پالایشگاههاي هسته ایِ رژیمِ شیعی را نابود کند؟

    خودش: نه خیر نمیتواند.

    آقایِ «منشه امیر» به خاطرِ «بی مطلبی» چندین بار چنین برنامه ای را یا با «شهرام شارلاتان» و یا دیگرِ اوباشانِ «شورت و جوراب فروشِ لُس آنجلسی»؛ با همان پرسشها و با همان پاسخها تکرار کرده است ولی همچنان از رو نمیرود.
    اینبار نیز پس از چند روز وقفه در پیداکردنِ «مطلب» باز هم به سراغِ همان پُرسش لَت و پار شدهٔ قدیمی رفته است و اینبار از یک «همکارِ قدیمی» استفاده میکند.

    https://tinyurl.com/32vbe6jm

    بابا اگر حرفِ تازه ای نداری.... چرا ساکت نمی نشینی؟
    چند بارِ دیگر میخواهی این «آدامسِ دهها بار جویده شده» را باز هم بِجَوی؟
    برایِ «جویدن» و «نشخوار» حقوق میگیری؟

    پاسخحذف
  34. حالا نوبتِ گیر دادن به «سازمان مجاهدین خلق» رسیده است.
    همهٔ اعضایِ نخستینِ این سازمان؛ اعضایِ «حجتیّه» بودند. مثلّ «انگلِ فرزانه»؛ «شمپانزه نژاد» و بسیارانی دیگر که به نامهایِ گوناگون در باندهایِ حکومتیِ «شیعیانِ شنیعه» میبینید.
    این گروه سپس تصمیم گرفتند که از «اسلامِ طرفدارِ برده داری»؛ یک ایدئولوژیِ کمونیستی بیرون بکشند و تمامیِ آیاتِ «قرآنِ کژیم» را که به رسمیّت شناختنِ برده داری را تنفیذ کرده است را «سانسور» کرده و به آیهٔ «و نرید ان نمن على الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثینن» را بوسیلهٔ «دیدید در اسلام مارکسیسم نیز پیشبینی شده بود؟؟!!!!» (از معجزاتِ قرآنِ کژیم) به کونِ مردم فرو کنند.
    بابا «طبقهٔ کارگر» (پسمانده هایِ IQ)تمام شده است و عصرِ «به حاشیه رانده شدگی» فرا رسیده است.
    «به حاشیه رانده شدگی» اکنون در حالِ تبدیل شدن به «دردی بی درمان» است که نه سوسیالیسم و نه «پاپیولیسمِ ترامپ» نمیتواند آنرا حلّ کند.
    از این بحث که بگذریم؛ شما رهبرتان «مُرده» است ولی میخواهید مانندِ «ملّا محمّد عُمر» او را «زنده» جلوه بدهید. حتّی یکی از مَدعووینِ بلندپایهٔ عربستانیِ در یکی از سمینارهایِ کذاییتان به «مریم رجوی» چندین بار مرگِ او را تسلیت گفت. از سنگ صدا برخاست؛ امّا از شما احمقها صدایی بر نخاست.
    از اینهم بگذریم...
    چندی پیش یکی از هوادارانِ شجاعتان؛ تندیسِ «حاجی بادمجان گروهبانِ قرمساقِ میرزا قاسمی» را به آتش کشید. امّا شما احمقها؛ با مراجعه به «رادیو فردا» (لانهٔ جاسوسانِ رژیمِ شیعی)؛ مسئولیّتِ اینکار را به عهده گرفتید و آن هوادارِ شجاع را به این وسیله «لُو» دادید و در ۳ سوت دستگیر شد.
    حال میخواهید با «هک» کردنِ رسانه هایِ رژیم؛ این «کثافتکاریِ امنیّتیِ احمقانهٔ تان» را لاپوشانی کنید؟
    بابا... این مردمی که میبینید؛ دیگر به هیکلِ «خمینی» و «بیژن جزنی» و «گلسرخی» و «حنیف نژاد» و «مسعودِ احمد زاده» به یکسان می شاشند و می رینند.
    اُلاغها.... دورانِ شما ها گذشته است. هر بچّه ننه ای با چند «اپلیکیشن» میتواند «هکر» شود. «هکر» شدن دیگر نشانهٔ «انشتین بودن» نیست. همانگونه که ساختنِ «یخچال» یک امرِ عادّی است و نشانهٔ «دانشمند بودن» نیست.
    اگر حرفی تازه دارید؟ لطفاً آن آیات و روایاتِ «کثیفه» و «لچک به سر» بودن را کنار بگذارید و حرفهایِ تازه بزنید.
    اگر میخواهید مانندِ «اهلِ فیضیّه» و «نجف» همان «مدفوعِ ۱۴۰۰ ساله» را نشخوار کنید.... مشتری نخواهید داشت...
    اُلاغ جان..... مشتری نخواهی داشت.

    پاسخحذف
  35. گیر دادن به همه:
    تا زمانی که درکِ درستی از شرایط کنونی نداشته باشید و نتوانید برایِ کنترلِ بحرانهایِ کنونی استراتژیهایِ کوتاه مدّت و میان مدّت و دراز مدّت طرّاحی کنید؛ اگر ۱۰۰ بار نیز رژیمِ کنونی و رژیمهایِ آینده را سرنگون کنید؛ فقط در دایرهٔ «مرگ بَرها» و «زنده بادها» گرفتار خواهید ماند و راه به «نیروانا» نخواهید یافت و اگر خودتان مانندِ یک «اُلاغِ بارکش» زندگی کرده اید؛ فرزندتان با داشتنِ «مدرکِ دُکترا» مانندِ «سوسک» زندگی خواهد کرد.
    مسجد و حسینیّه و کلیسا و کنیسه و معابدِ هندویی و بودایی و احزابِ سیاسی که میبینید؛ همگی یک مستراح هستند (با اشکالی گوناگون) که برایِ جلبِ «کرمهایِ مستراح» طرّاحی شده اند.
    باید از این «ساختارهایِ کُهنه» عبور کنید. حتّی نباید از آجرها و خِشتهایِ اینگونه «جوامعِ مستراحی» برایِ «ساختنِ آینده» استفاده کنید.
    به قولِ آن مَثَلِ تُرکی:
    اگر گاو به قصری وارد شود؛ پادشاه نمی شود. بلکه قصر را به طویله تبدیل میکند.

    یاشاسین «صدف کاباش»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «دکترِ ۶ کلاس سوادی» برایِ «کیر لیسی» به «کرملین» رفت..... «خَردوغان» نیز پس از ماجرایِ «ماوی مرمره» در نهایت به «کیرلیسیِ یهودیها» روی آورده است.
      عبداللهیان و شمخانی و البتهه «کونیِ فرزانه» در پشتِ پرده به لیسیدنِ «کیرِ پلاسیدهٔ جو بایدن» روی آورده اند.
      همهٔ این «کیر لیسی ها» محصولاتِ جانبیِ «مسجد» و «حسینیّه» و «دعایِ کُمیل» و «دعایِ توسّل» هستند که در نهایت به «توسّل به کیرِ شیطانِ بزرگ» ختم میشوند.
      آخرین اُلاغ از نسلِ رو به انقراصِ «اخوان المسلمین» اکنون به دیدار با «رئیس جمهورِ اسرائیل که مقامی تشریفاتی است روی آورده است.

      https://tinyurl.com/mrydy68p

      به نظرِ من آقایِ منشه امیر به جایِ مزخرفاتِ تکراری و بی ارزش؛ بر رویِ این نکات تکیه کُنَد بهتر است.

      حذف
  36. سلام
    این زن جنده اردوغان از تمام جهان کسکشتر است . چند سال قبل در جلسه با نخست وزیر اسرائیل یک شو آف اجرا کرد و چند صد فلسطینی احمق را به گایش داد . و الان جمپولی عیسلامی یه جورایی به فنا رفته

    پاسخحذف
  37. https://mobile.twitter.com/PahlaviReza/status/1486754278765125644

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم سلام
      این حاجی زاده بی شرف عجب احمقی هستش تو ۷ر آشی نخود است . آخه عوضی نفهم خواستی که بگی چند کیلویی ؟!راهیابی تیم فوتبال به حساب حکومت نوشته میشه و به تو احمق الاغ چه ربطی داره ؟!
      این احمق داعیه وارث تاج و تخت کیانی را دارد ؟ قبلا به دلیل نبود رسانه جمعی مانند رئیسی مات چندان سناختی از این شومبول نداشتند و در تصورشان رضا شاه دومی بود ولی به لطف رسانه مشخص شد عطسه بز هم نمی ارزد . کما اینکه رئیسی را هم لو داد

      حذف
  38. سلام کژدم
    محض اطلاعت شامپانزه نژاد هم بهت سرمیزنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      از اینکه بسیاری از حزبلبلیها به این وبلاگ سر میزنند و از مطالبِ آن استفاده میکنند. آگاهی دارم. امّا اگر ایشان نیز سر میزنند؛ بهتر است که ۲ کلمه حرفِ حسابِ مذهبی به ایشان بگویم.

      نمازِ مسلمانها؛ مزخرف ترین شیوهٔ مناجات و راز و نیاز است. زیرا نمازشان رکعتی است. نماز که «رکعتی» شد؛ مثل فروختنِ پارچه میشود که معمولاً «متری» (در سیستمِ متریک) میفروشند. نمازِ مسلمانها «متری» است. نمیدانم بزّازها را دیده اید یانه؟ بسیاری مواقع چند بار متر میکنند. زیرا حساب و کتاب از دستشان در میرود و «شکّ» میکنند.
      یک مثالِ دیگر بزنم تا بیشتر فهمیده شود.

      روزی شخصی از ملّا نصرالدّین پرسید:

      مُلّا.... وقتی شبها میخوابی؛ ریشت را زیرِ لحاف میگذاری یا رویِ لحاف؟
      ملّا نصرالدین آن شب نتوانست بخوابد و هِی ریشش را زیر و یا رویِ لحاف میگذاشت ولی احساسِ راحتی نمیکرد.

      مسلمانها هیچوقت نماز نمیخوانند و به «سیندرومِ ریشِ ملّا نصرالدّین» و «سیندرومِ بزّازها» دچار هستند:
      مسلمان وقتی نماز میخواند؛ در حالِ شمردنِ «رکعتها» است (نمازِ متری) و یا (نمازِ ریشِ ملّا نصرالدّینی). آخرش هم حساب از دستشان در میرود و نمیدانند که کدام رکعت را خوانده و یا جا انداخته اند.
      هیچکدام نیز از خودشان نمیپرسند که آخه این چه حماقتیه؟ داریم نماز میخوانیم و یا «متر» میکنیم؟
      به خاطرِ اینکه «شکّ کردن» در رکعتها بسیار شایع است؛ «انگلهایِ صفوی» آمدند راهِ حلّی «مشعشع» درست کنند و گفتند که اگر بینِ ۳ و ۴ شک کردی بزن ۴ و ....
      این راهِ حلّ مشعشع بیش از آنکه مشکل را حلّ کند؛ مسئله را ۲ تا میکند و نمازگزارِ خاک بر سر که حتّی نمیداند چه میخواند و با چه لهجه ای میخواند؟ اکنون هم دچارِ شکّ است و هم دچارِ «دنده عوض کردن».
      اللّه هم از آن بالا میگوید: ریدم به آن نمازت.... بهتر بود «می گوزیدی» تا باطل شود.

      حذف
    2. محمد اولین کسی بود که کشتن بت پرستها رو بصورت امر دینی مطرح کرد.اینکه مسلمانها دوباره به بت پرستی و مرده پرستی روی آوردن دیگه تقصیر پیامبرش نیست.

      حذف
    3. نیم ساعته دارم به اون جمله‌ی آخرت می‌خندم.

      حذف
    4. مسئلهٔ بت پرستان را بارها بحث کرده ایم.
      محمّد خودش نیز بُت پرست بود و با پذیرفتنِ «خدایِ یهود» و ریختنِ قدرتهایِ آن در یک «خُرده خدا به نامِ الله» به بُت پرستی ادامه داد.
      همهٔ ادیان بر اساسِ «بُت پرستی» پی ریزی شده اند.
      این شارلاتانها (پیامبران) خدا را آفریدند تا به جایِ او حرف بزنند و حرفهایشان را «مقدّس» سازند.

      حذف
  39. سلام کژدم
    کتاب تئوریهای انقلاب سعید صادقی انتشاران پیام نور کتاب خیلی خوبی در زمینه مطالعه انقلاب . شورش . طغیان میباشد و به روشنی دلیل شکست و بی ثمر بودن تظاهرات گله ای را تبیین میکند . شورش را کاملا تشریح میکند که اعتراض به بخشی از عملکرد حاکمیت بصورت خود جوش و فاقد هدف و رهبری و براحتی قابل کنترل و سرکوب توسط یگانهای ضد شورش میباشد در حالیکه انقلاب حمایت و یکپارچگی . سازماندهی شده . برخوردار از رهبری خوب دارای برنامه متسجم .

    اگر بتوانی این کتاب را بصورت pdf پیدا و مطالعه کنید

    پاسخحذف
  40. کژدم به لطف بایدن بزودی چین هم احتمالا به تایوان حمله میکنه

    پاسخحذف
  41. https://www.youtube.com/watch?v=h-8L1wf0px8

    این نظریّه را ماهها پیش از این؛ من(کژدم) در وبلاگِ خود مطرح نموده بودم. امّا به این صورت که چهارنعل تاختنِ رژیمِ شیعی به سویِ غنی سازی درصدهایِ بالایِ اورانیوم؛ یک طرح روسی بود تا روسها به این وسیله از رژیمِ شیعی یک «لولو خورخورهٔ اتمی» ساخته و با آمریکا معامله نموده و اکرایین و رژیمِ شیعی را تاخت بزنند. از همان زمانی که یکّه تازیهایِ هسته ایِ رژیم بعد از به رویِ کار آمدنِ «جو بایدن» آغاز شد؛ روسها نیز به تحرّکاتِ نظامی و فرستادنِ نیرویِ نظامی به مرزهایِ اکرائین آغاز کردند که اکنون به ۱۰۰ هزار نفر رسیده است. این صد هزار نفر برایِ «پیک نیکِ زمستانی» نرفته اند و میتوانید حدس بزنید که چه مقدار تسلیحاتِ آمادهٔ شلّیک و همچنین تدارکاتِ لجیستیکی و .... در کار است. اکنون این پروژهٔ روسی به ثمر رسیده و دولتِ بایدن را به «انتخاب کردنِ اجباری» وا میدارد. روسها بخشهایِ روس نشین را با حمایت حرکتِ گروههایِ روس و اکرائینی های طرفدارِ روسیه تصرّف میکنند و دستِ دولتِ بایدن را در رسیدن به توافق و یا تشدیدِ فشارها و چه بسا فشارِ نظامی به رژیمِ شیعی باز میگذارند. جو بایدن در چند روز پیش گفته بود که اگر روسها حمله ای «جزئی» به اوکرایین انجام دهند؛ مجازاتها نیز جزئی خواهند بود (دهان گشادیِ پیرِ خِرِفت).
    همانگونه که به درَک فرستاده شدنِ «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» هدیه ای از طرفِ روسها به اسرائیل و دولتِ ترامپ بود. .... تحقیرِ شدیدِ «دکتر ۶ کلاس سوادی» در مسکو را نیز باید به عنوانِ «پیش پرداختِ معامله» (راستی آزمایی) از طرفِ روسها به دولتِ جو بایدن دانست و ۱۰۰٪ همین است و به غیر از این نیست. روسها چندین با به دهانِ «قرمساقِ فرزانه» ریده اند و «قرمساقِ فرزانه» در آخرین پیامِ خود به روسیه گفته بود که: «نظرِ ما در رابطه با روسیه فرقی نکرده است» این جمله ادامهٔ جمله ای نانوشته است: «ما میدانیم که شما چه خنجرهایی از پشت به ما زده اید؛ امّا....»
    پیشبینیِ تاریخِ حملهٔ روسها به یوکرئین نیز شبیهِ همان پیشبینیِ مقاماتِ آمریکاییِ اوباما در رابطه با «داعش» و «جنگهایِ ۳۰ ساله» در خاورمیانه و آفریقا بود که نَه یک پیشبینی؛ بلکه یک «طرحِ عملیّتیِ حدّ اقل ۳۰ ساله» بود که با جورج بوش با حمله به عراق و راه دادن به رژیمِ شیعی آغاز و سپس با تولیدِ گروههایِ سُنّی مذهبی که مخالفِ قراردادِ «سایکس پیکو» بودند ادامه یافت و هنوز این آتش همچنان در سوریه و لیبی و عراق و یمن فروکش نکرده است. شعارِ «داعش» نیز باطل شدنِ قراردادِ «سایکس پیکو» بود و «ترکیّهٔ عثمانی» نیز منافعِ زیادی در آن میدید و به پایگاهِ «سرباز گیری» و «آموزش و لجستیک» تبدیل شد و به صورتی غیرِ قابل باور «قطر» با حدّ اکثر ۳ میلیون جمعیّت به مرکزِ ثقلِ «جنگهایِ ۳۰ ساله» تبدیل گردید و تا کنون به هیچکس پاسخگو نیست. زیرا کسی «مأمورِ عملیّاتی» خود را بازخواست نمیکند. به شرطی که همیشه «مطیع» باشد و گرنه همان بلایی سرش می آید که بر سرِ «حاجی بادمجان» آمد. اگر اخبارِ آن دوره و نوشتارهایِ این وبلاگ را در آن دوران شخم بزنید؛ خواهید دید که اوباشانِ حاکم بر قطر به «آلمانها» گزارش میدادند.
    اینگونه پیشبینیها معمولاً «طرحهایِ استراتژیک» هستند که به زبانِ «پیشبینی» به خوردِ مردم داده میشوند و منابعِ خبریِ شناخته شده نیز در رابطه با آنها قیل و قال راه می اندازند و کارشناسانِ قلّابی بکار گرفته میشوند (مهندسیِ ذهنها) تا اجراء شدنِ مِیدانیِ آنها برایِ افکارِ عمومی طبیعی جلوه داده شوند.
    اکنون نظریّهٔ کژدم در حالِ پوست اندازی از یک نظریّه و تبدیل شدن به واقعیّت است.

    پس از دیدنِ این ویدیو در یوتیوب بود که فهمیدم که چرا یکی از خوانندگان گفت:

    ناشناس۸ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۹:۵۲

    سلام کژدم
    محض اطلاعت شامپانزه نژاد هم بهت سرمیزنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حال میتوانید بفهمید که چرا «جو بایدن» در اسرائیل دولتِ «شتر گاو پلنگ» به رویِ کار آورد و «شفتالو بِنِت» نیز متقاعد شد خفه شود و به «پروژه هایِ کلان تر» نگاه کند.
      پس از توافقهایِ «جو بایدن» با رژیمِ شیعی؛ نوبتِ اسرائیل فر خواهد رسید تا به «چمن زنی ریشه ای» (Deep Cut) روی آورد.

      حذف
    2. البته جناب کژدم شما گفته بودین چین از شانتاژ اتمی شدن جمهوری اسلامی استفاده و جمهوری اسلامی رو هول میده حالا از این قضیه که بگذریم...در این تاخت زدن اکراین و ایران چی گیر چین می اید...یعنی بایدن قرار هست چه امتیازی بهشون بده تا موافقت کنند؟

      حذف
    3. نظرِ شخصیِ من (کژدم) این است که پس از این ماجراها؛ رژیمِ شیعی دچارِ ریزش شده و بسیاری از پاسداران و بسیجیها به فکرِ «انتقام از انگلهایِ صفوی» که سالهایِ سال آنها را بازی داده اند خواهند افتاد.

      پیشنهادِ من به این افراد این است که پُستهایِ خود را ترک نکنند. زیرا با ترک کردنِ سپاه و بسیج؛ ستاره دار میشوند. امّا با ماندن در جایگاهِ سازمانیِ خود میتوانند عناصری بسیار مؤثر در سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ «انگلهایِ صفوی» باشند.

      حذف
    4. پاسخ به : ناشناس۹ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۲۰:۲۹

      پروژهٔ ایجادِ ۴ نقطهٔ بحرانِ اتمی یک پروژهٔ چینی بود. امّا ادامهٔ بازیها نشان داد که چینیها نمیتوانند رویِ این رژیم حسابهایِ کلان باز کنند و چه بسا از ماجرایِ لو رفتنِ پروژهٔ عبدالقدیرخان خوشحال شدند. اینکه تا دیروز «معمّر القذافی» میخواست که بمبِ اتمی بسازد و چند ماهِ بعد تصمیم گرفت همه چیز را لو بدهد نیز ماجرایِ مشکوکی است. چه بسا چینی ها و روسها نیز در این ماجرا (لو دادنِ پروژه» و انداختنِ گناهان به گردنِ چند ماجراجویِ کثافتستانی و اندونزیایی و مالزیایی بهترین راهِ فرار بود. امّا ۲ نقطهٔ بحران را که نوکرانِ حلقه به کوشِ چین هستند را بوجود آوردند (کرهٔ شمای و کثافتستان).
      چین در حالِ شروعِ بازی است و هنوز در ایران سرمایه گذاریِ کلان نکرده است. چین و روسیه بازیهایِ «هم پوشانی» انجام میدهند. چینیها اگر بتوانند «مسیرِ امنِ انرژی» داشته باشند؛ کلاهشان را هوا می اندازند. حتّی یکی از وعده هایِ چینیها به غرب این بود که اگر ما (چینیها) رژیمِ شیعی را به نوکریِ خود در آوریم؛ این رژیم را محدود میکنیم. امّا کسی حرفِ آنها را باور نمیکند. زیرا نه تنها هنوز نفوذِ زیادی در ایران ندارند؛ بلکه مسئلهٔ داشتنِ «۲ نوکرِ همسایه» توسّط چین (ایران و کثافتستان) بویِ «گَند» میدهد.
      چینیها پس از شروعِ دورِ هشتمِ مذاکرات؛ به نوکرِ کرهٔ شمال خود دستور دادند که موشک هوا کُند. امّا کسی این ترفند را جدّی نگرفت.
      دستِ روسها در این معامله پُر است. چینیها برای تایوان شاید کرهٔ شمالی را بفروشند که این پیشنهاد تا کنون چنگی به دل نزده است.

      حذف
    5. من(کژدم) بارها به اوباشانِ رژیمِ شیعی گفتم که معنیِ «دوستی» برای «پوتین» چیست؟ امّا گوش نکردند. «ریده شدن به هیکلِ دکترِ ۶ کلاس سوادی» در کاخِ کرملین و شیوهٔ خروجِ این اوباش از کاخ که نشان میدهد بسیار عصبانی و ناراحت است. ریده شدن به هیکلِ «رئیس جمهورِ برگزیدهٔ او» برایِ «انگل فرزانه» بسیار خون چکان تر از به درک واصل شدنِ «گروهبان حاجی بادمجان» است.
      جنگهایی که قرار بود ۳۰ سال طول بکشند؛ توسّط «ترامپ» بسیار زود تمام شدند و رؤیاهایِ «انگلِ فرزانه» که فکر میکرد در حالِ ساختنِ «عمقِ استراتژیک» است و «کوچه دادنهایِ اوباما» را به حسابِ «الطافِ الهی» میگذاشت؛ تبدیل به «کابوس» شدند.
      اوباشانِ «گروهبان سردار» نیز فکر میکردند که میتوانند مزدورانِ خود را به چین و روسیه بفروشند و یا «اجاره» دهند. این نیز خیالِ خامی بود. زیرا نه روسها و نه چینیها به این مزدوران علاقه ای نداشتند. لذا «انگلِ فرزانه» که خود را «استراتژیست» میداند؛ فکر میکرد که چون «دستکش» تولید کرده است (نیروهایِ نیابتیِ مزدور) بالاخره مشتری خواهد داشت. امّا نفهمیده بود که این دستکشها را به اشتباه برایِ آدمهایِ «۶ انگشتی» بافته اند و تعدادِ اینچنین مشتریانی بسیار کُم است. اگر همین امروز در عراق دوباره رأی گیری شود؛ شاید اوباشانِ مزدورِ رژیمِ شیعی حتّی ۱۰ کُرسی نیز بدست نیاورند. زیرا هرچه «هارتر» عمل کنند؛ نتیجهٔ معکوس تر خواهند گرفت. در لبنان نیز جنبشِ ضدّ رژیمِ شیعی و حزب الله لبنان شکل گرفته است. در یمن نیز هر روزه در حالِ از دست دادنها هستند و در سوریه نیز وضعِ خوبی ندارند.
      اگر پولهایِبلوکه شدهٔ شان را نیز آزاد کنند؛ به صورتِ «غذا و دارو» و یا پرداختِ بدهیهایِ رژیم خواد بود.
      چینیها نیز تا کنون چند میلیون بشکه نفتِ بسیار ارزان و بدونِ پرداخت و بیش از ۲۰ میلیارد دلارِ رژیم را گروگان گرفته اند. اگر رژیم سرنگون شود؛ این پولها را بابتِ جبرانِ ضرر و زیانها بالا خواهند کشید.
      این است تمامیِ ماجراي «استراتژیستِ خاک بر سرِ فرزانه».

      حذف
  42. ممکن هست گلوبالیستها با اجازه دادن به پوتین در مسئله اوکراین،علاوه بر جمع کردن برنامه هسته ای رژیم ملاها به نوعی روسیه را هم در اوکراین زمینگیر کنند.چون عملکردو واکنشهای سران غرب در چند وقت اخیر بیشتر به تشویق کردن پوتین در حمله به اوکراین شباهت دارد تا مقابله با روسیه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظرِ شما پتانسیلِ بالایِ درست بودن را دارد. به همین دلیل همانگونه که گفتم؛ «پوتین» راهی را در پیش خواهد گرفت که ریسکِ بسیار پایینی برایِ روسیه داشته و قادر به «کنترل بحران» باشد.
      امّا آنچه که تا کنون دیده میشود؛ «پوتین» نمیتواند با سازماندهیِ یک حملهٔ بزرگ با ۱۰۰ هزار پرسنل و تجهیزات و سازماندهیِ «لجستیک» که ۱۰۰ ها میلیون دلار هزینهِ مالی و همچنین «هزینهٔ بزرگِ حیثیّتی» دارد؛ بدونِ هیچ عملی به خانه باز گشته و سکّهٔ یک پول شود. به همین دلیل بود که «جو بایدن» گفت: «روسها مجبور هستند که کاری بکنند.»
      منظورِ «جو بایدن» این بود که:
      «حالا که مجبور هستید کاری بکنید.... چرا معامله نکنیم؟ .... تا هم شما پیروز شوید و نیز ما..... Come on Man...»
      حتّی اظهاراتِ «بلینکن» که گفت: «مذاکراتِ ما با روسها در رابطه با یوکرئین در وین ربطی به مذاکراتِ برجام ندارد» نیز نشانگر این است که:

      «بسیار هم ربط دارد»

      حذف
  43. https://tinyurl.com/2th5zx39

    «انگلِ فرزانه» در این سخنرانی میگوید:

    ( از «کیرِ شرق» شیر بنوشید .... دیدید که دولتِ «دکترِ ۶ کلاس سوادی» چگونه با «دستهایِ پُر» از مُسکو بازگشت ... هِی نگویید غرب... هرکسی که «کیرِ شرق» را فراموش کُند؛ به «ناموسِ زهرا» هتکِ حرمت میکند.... «ناموسِ زهرا» با «کیرِ شرق»» رابطه ای «الهی» دارد و «نافشان» در آسمانِ هفتم برایِ همدیگر بریده شده است.)

    پاسخحذف
  44. آقایِ «منشه امیر».... این مصاحبهٔ شما نشان میدهد که درجهٔ IQ خانم «شیرینِ عبادی» بسیار پایین است. زیرا تاریخِ ۴۳ سالهٔ رژیمِ شیعی را تا کنون و به هیچ وجه نفهمیده است و همچنین به عنوانِ یک «حقوق دانِ Low IQ» با به رویِ کار آمدنِ «بی شرفِ بنیانگذار» موافق بود. آیا این «بانویِ حقوق دان» چگونه میتواند درجهٔ IQ خود را «رو به بالا» تغییر دهد؟ آیا اگر حتّی با آن Low IQ خود پس از دهه ها فهمیده است که این رژیم جواب نمیدهد؛ چه فرقی با یک «حمّالِ حقوق نَدانِ زنجیر زن و سینه زن» دارد؟ آیا میتوان برایِ پاسخِ این چنینِ موجودِ «احمقی» (بانویِ حقوقدانِ جایزه نوبلی) برایِ ساختنِ ایرانِ آینده ارزشی قائل شد؟
    من (کژدم) مخالفِ آنچه که این بانویِ «حقوق دان» با نتیجه گیریهایِ مِیدانیِ «یک حمّال» ندارم امّا اگر آقایِ «منشه امیر» فکر میکند که با به رُخ کشیدنِ این بانویِ «حمّال حقوق دان» به عنوانِ «مرجع» میتواند به هیکلِ «فرهیختگانِ ایرانی» بِرینَد..... باید بگویم که: سخت در اشتباه است.
    «مرجعِ ایرانِ آینده» باید بسیار فراتر از این بحثهایِ «خیار بادنجانی» با عدّه ای از «دایناسورها»یی باشد که سری بزرگ و مغزی بسیار کوچکتر از «فندق» دارند.

    https://tinyurl.com/ye4z68n6

    پاسخحذف
  45. بنده دیگه حالم از این کلمه عدالت همگانی بهم میخوره.این کلمه رو شارلاتان ها برای کنترل کردن احمقها ساختن وگرنه در طبیعت که شاهد چیزی به عنوان عدالت همگانی نیستیم.

    پاسخحذف
  46. یک «قهرمانِ احمق» که به یک «جسد» تبدیل میشود. بدونِ اینکه قهرمانیَش نتیجه ای داشته باشد:

    https://tinyurl.com/4bhshnd7

    پاسخحذف
  47. https://mobile.twitter.com/AmirKhaleqi/status/1488093275093413890

    پاسخحذف
  48. کژدم ظاهرا جنگ و نابودی زیرساخت های نظامی و هسته ای ایران خبلی محتمل تره تا توافق و نفوذ چین. حتی اگر جنگی هم رخ بده بعد جنگ این اوباشان قراره از قدرت کنار برن؟بهترین سناریو اینه شازده شومبول با دوستان سپاهیش ۳ ۴ سال در راس قدرت قرار بگیره و کنار زده بشه و بچه های سپاهی جایگزینش بزن.

    پاسخحذف
  49. https://mobile.twitter.com/chawshin_83/status/1488232360340512780

    کژدم دلیل اینکه من بیشتر لینک های توییتر رو میزارم تا فرستادن نظر علاوه بر جلوگیری از دوباره گویی به خاطر این هست که اندیشه ها و طرز فکر های مختلف(چه در توییت چه در منشن ها)در زیر کلمات پنهان شدن و احساس میکنم برای دیدن اتفاقات کمک بیشتری میکنه.از یک طرف موشک به امارات میزنن از یه طرف دیگه با وازلین به دنبال شی جینگ پینگ می‌گردن.فکر نمی‌کنم چین بخواد روی این اوباشگران که هشتشون گرو نهشون هست سرمایه گذاری کنه.نا امنی مسیر هدایت انرژی اگر برای کشور های غربی بحران محسوب بشه برای چین جهنمه و ارباب از این اقدامات خوشنود نمیشه

    پاسخحذف
  50. https://youtu.be/AbAkExcItlo

    کژدم اگر حوصله دارین این مستندهای تاریخی رو به همراه کتاب‌های مربوطه مطالعه کنین دیدگاه ها و منابع های جالبی دارن تا جایی که حتی بعضی از پژوهشگرها در نهایت موجودیت محمد رو هم زیر سوال میبرن.جالبه اگه محمد وجود خارجی نداشته باشه این آقازاده های نسل محمد پس چه صیغه ای هستن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من ضرورتی برایِ مطالعهٔ این منابع برای خودم نمیبینم. در مطالعات نیز مواظب باشید. خیلیها حرفهایِ مزخرف نیز میزنند و به عنوانِ «مستند» ارائه میدهند. اساساً ما اکنون با «محمّد» و «امر عاص» و «عُمر» و «خالد بن ولید» طرفِ جنگ نیستیم. ما با مادرقحبه هایی که از طرفِ آنها حرف میزنند و خود را «مقدّس» نشان میدهند طرف هستیم. دشمنان شما «کنونی» و «مِیدانی» هستند.
      شما با «خدا» در جنگ نیستید؛ بلکه با آن روسپی زاده هایی که از طرفِ خدا حرف میزدند و یا میزنند طرف هستید.

      بقیّه را به «محقّقین تاریخ» بسپارید.
      تنها راهِ واقعی و ملموس برایِ اینکه بدانیم که آیا فاطمه دختر محمّد بوده است و یا نَه؟
      نمونه برداری از ۳ بازماندهٔ اجسادِ آنها و تحقیقاتِ بی طرفانهٔ زیست شناسانه و DNA است.

      حذف
  51. آزمایش IQ:

    چرا رژیمِ شیعی محلِّ تولیدِ سانتریفوژها را از «کرج» به «اصفهان» انتقال داد؟

    https://tinyurl.com/49h73w4s

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در محل جدید تجهیزات قلابی برای بستن دهان پاسداران و بسیجیها نصب خواهد شد

      حذف
    2. تا اگه بمباران شدند، تهران و بیت رهبری از تشعشعات در امان باشن.
      SSS

      حذف
    3. بخاطر اینه که به مرکز منطقل بشه تا حمله ی هوایی به آن سخت تر بشه.

      حذف
    4. سلام کژدم
      این یک فریب میباشد . جواب معما در گزارش وجود دارد. دورزدن آژانس.
      دوربینهای آژانس را از کرج به یک مجتمع الکی و سرکاری در اصفهان منتقل کرد تا هم نظر جمهوری اسلامی یعنی ادامه غنی سازی جریان داشته باشد و هم آژانس هم در گزارش برای شورای حکام و در نهایت برجام ادعای رژیم یعنی آشکار و قانونی بودن غنی سازی با سانتریفیوژهای مورد توافق را انجام میدهد. بایدن هم سریعتر قرارداد برجام را بعنوان دستاوردی به مردم آمریکا بچپاند که بدون تنش سخت قضیه را حل کرد بعنوان دستاوردی مشعشع. هم دست رژیم را باز گذاشته . یک بازی برد . برد

      حذف
    5. سلام؛ نظر شما به واقعیّت نزدیک است.

      حذف
  52. کژدم این ترسیده یا داره تقیه میکنه؟

    https://tinyurl.com/2b84r2n6

    قبلا نظر دیگه ای داشته:

    https://tinyurl.com/2p84by9e

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جورج سوروس به اشتباه خود پی بُرده است. اگر آنچه که «تابناک» گزارش داده است درست بوده و دستکاری نکرده باشند.... جورج سوروس با کژدم هم نظر شده است.
      حکومتِ چین یک حکومتِ «ناسیونال سوسیالیست» (نازی) و «نژاد پرست» است. امّا روشهایِ تسخیرِ جهان را از «تائوئیسم» الهام میگیرد و نه از «وایکینگ ها».

      حذف
    2. چین را نمیتوان با فرهنگِ سیاسیِ غرب شکست داد.
      «تائو ئیست» را فقط یک نیرویِ «تائوئیست» میتواند شکست دهد. زیرا به یک «فرهنگ» حرف میزنند و زبانِ «سیاسی و فرهنگیِ یکدیگر» (کُد ها) را میشناسند.

      حذف
    3. خوب چرا ژاپن یا کره پیشقدم نمیشن یا به دنیای غرب کد نمیدن؟

      حذف
    4. برایِ اینکه برایِ «کره ایها» و «ژاپنیها» از آیینِ «تائو» فقط «پوسته ای» باقی مانده است. این دو ملّت توسّط فرهنگِ غربی (لیبرالیسمِ لجام گسیخته) از «آیینِ تائو» بسیار فاصله گرفته و «غورت» داده شده اند.
      به پرچمِ کرهٔ جنوبی که ظاهراً با «کُدهایِ تائویی» مزیّن است نگاهی بیندازید. با آنکه هر چه دارند (کرهٔ جنوبیِ مُدرن» را از آیینِ «تائو» دارند؛ امّا هر روزه با آن بیگانه تر میشوند.
      ژاپنی ها نیز همینطور. امّا در این دو کشور؛ هنوز برخی ریشه هایِ «تائوئی» همچنان در آب هستند و شاید بتوانند ثمر بدهند. امّا بر اساسِ «آیینِ تائو» اداره نمیشوند. بلکه «احزاب» (لابیها) سردمدارانِ هدایتِ کشور هستند.

      حذف
    5. «کُد هایِ تائویی» مانندِ مزخرفاتِ «حلیة المتّقین» نیستند و در کتابِ خاصّی نوشته نشده اند. به همین خاطر نیز فردی مانندِ «سباستین گورکا» که خود را متخصص فرهنگِ شرق معرّفی میکند؛ حتّی قادر نبود که یک مورد را پیشبینی کند.
      دنیایِ «تائو» دنیایِ دیگری است که با تصوّراتِ ابتداییِ شما بسیار فاصله دارد و برایِ شما قابل درک نیست. گویی که کسی به جز زبانِ فارسی نمیداند و میخواهد به زبانِ آلمانی حرف بزند.

      حذف
    6. کژدم خدایان هندو کدهای تائویی نیستن؟

      حذف
    7. در آیینِ «تائو» خدایی وجود ندارد.

      «تو» هستی و طبیعت.

      حذف
  53. گروهِ کذایی که خود را «عدل علی» مینامد؛ با «پشتکار» میخواهد خود را یک نیرویِ «اپوزیسیون» جا بزند و میداند که «خبرگزاریها» هر «مدفوعی» را «هورت» میکشند.
    این روسپی زاده ها «حکومتی» هستند.
    به این روسپی زاده ها نزدیک نشوید.

    https://tinyurl.com/2p97y7f3

    هیچیک از کارهایی که انجام میدهند اصالت ندارد.
    فریب نخورید.

    پاسخحذف

  54. چرا رژیمِ شیعی محلِّ تولیدِ سانتریفوژها را از کرج به اصفهان انتقال داد وقتی خونه شما موش داره شما نمی تونید همه سوراخ های خونه رو مسدود کنید پس بهترین کار اینکه همه خوراکی ها رو توی یک کمد جمع کنید که هیچ سوراخی نداره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظر شما نیز بخشِ تکمیلیِ پازل است و درست است.
      امّا مشکل اینجاست که سیستمِ امنیّتی رژیم یکی دوتا سوراخ ندارد. بلکه مانندِ غربال است.

      حذف
  55. https://tinyurl.com/yk8m6k43

    آرام شدنِ لحنِ روسها در چند روزِ گذشته؛ نشان از عقب نشینیِ احتمالیِ روسها دارد.
    عقب نشینی در چنین شرایطی که خود بوجود آورده اند؛ در شخصیّتِ کاریزماتیکِ آقایِ پوتین «تَرَک» ایجاد خواهد کرد. آقایِ پوتین حسابِ «پس از مرگِ خویش» را نیز نکرده است. پس از ایشان روسها چنین شخصیّتی برایِ رهبری نخواهند یافت و بسیاری از اطرافیانِ ایشان نیز «پیر و پاتال» (از نظرِ سنّی) هستند.
    باید منتظرِ «فصلِ پاییز» بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظر می رسد که پوتین در ماجرای اوکراین گیر افتاده و یواش یواش تشخیص میدهد که اوکراین، گرجستان و چچن نیست.حمله کند تانکهایش شکار واحدهای ضد زره اوکراین(مسلح شده توسط موشکهای ضد زره اروپایی و آمریکایی)خواهند شد و حمله نکند آبروش خواهد رفت و این آن چیزیست که دمکراتها می خواهند.

      حذف
    2. مسئله بر سرِ «واحدهایِ ضدّ زره» و «تحریمِ پوتین» نیست و بسیار فراتر از آن است. «ناپلئون بناپارت» جنگِ واترلو را فقط به خاطرِ ۲ ساعت تأخیر (اشتباهِ محاسباتیِ ۲ ساعته) باخت و از صفحه پاک شد.
      فرانسویها «خطّ دفاعیِ ماژینو» را ساختند. امّا آلمانها آنرا «دُور زدند».
      بیش از ۵ دهه است که «بلندیهایِ جولان» در دست اسرائیل است و بیش از یک دهه است که بخشِ بزرگی از «یوکرئین» در دستِ روسهایِ آن کشور است. شاید نقطهٔ اصلیِ اشتباهِ آقایِ پوتین همین نکته باشد. به این معنی که برایِ غرب؛ چه فرقی میکند که این بخش از یوکرئین را به صورتِ «رسمی» از دست بدهند؟ در حالی که به طورِ غیرِ رسمی از دایرهٔ حکومتِ یوکرئین خارج است و هرگز به آن دایره باز نخواهد گشت!!!!
      احتمالاً روسها در لحظاتِ آخر «کونِ فرزانه» را با پذیرشِ خفّت بارِ «دکترِ ۶ کلاس سوادی» به حراج گذاشتند. امّا «افاقه» نکرد (پیشنهادِ تاخت زدن). زیرا آمریکاییها میدانند که رژیمِ شیعی در چه وضعیّتی قرار دارد و نیازی به معامله نیست.
      امّا مسئله باز هم فراتر از این است.
      روسها در رابطه با «لیبی» بسیار ضعیف ظاهر شدند. در سوریّه نیز ضعیف عمل کردند. زیرا استفاده از «نوکرانِ شیعه» برایِ حفظِ «بشار اسد» نقطهٔ قوّت نبود؛ زیرا روسها تا زمانِ ظهورِ دولتِ ترامپ و با تمامِ «نوکرانِ شیعه مسلکَش» نتوانست ماجرا را پایان دهد. پس از این ماجرا نیز روسها نتوانستند در سوریه از شرّ رژیمِ شیعی به سادگی خلاص شوند. نتیجه اینکه: «روسها ضعیف شده و از موضعِ ضعف بازی میکنند و میخواهند با دستِ خالی پوکِر بازی کنند».
      البتّه اینها همهٔ ماجرا نیست. بلکه تراکُنشهایِ داخلی و خارجیِ اقتصادیِ روسیه نیز میتواند «قدرت» و یا «ضعفِ» روسها در رابطه با کُنشهایِ آینده را نشان دهد.
      آقایِ پوتین دشمنانش را دستِ کم و «هالو» به حساب آورد و اکنون با سازماندهیِ جنگیِ یک سوّم از نیروهایِ نظامیِ خود در مرزهایِ یوکرئین «کیش» شده و میخواهد همهٔ این داستان را «ماست مالی» کرده و پیشنهادِ «ادامهٔ مذاکره» میدهد. در حالی که نتیجهٔ تمامیِ مذاکراتشان که در سایهٔ اعزامِ ۱۰۰ هزار نیرویِ نظامی انجام گرفت؛ پاسخِ منفی و قاطعِ غرب بود. اینکهکه آقایِ پوتین بارِ دیگر پیشنهادِ «بیا از اوّل بازی کنیم» (مذاکرات) می دهد؛ واقعاً خنده دار است.
      اکنون آقایِ پوتین برایِ شُستنِ شَرمِ این اشتباهِ مرگ آور؛ باید برایِ «بازخریدِ آبرو» به «بامبولی دیگر» پناه بِبَرد.
      امّا این بازیِ خیالی نیز نتیجه ای شرم آورتر خواهد داشت. زیرا دشمنانش دستِ ایشان را خوانده اند.

      حذف
    3. پس از این محاسباتِ «ژی جین پینگ» نیز در رابطه با روسیه تغییر پیدا خواهد کرد؛ حتّی «اتیوپی» و «ساموا» نیز محاسباتشان را دستکاری خواهند کرد.
      اینجاست که «Logical Diagnostics» و «Logical Seasonings» اگر ریشه در «واقعیّت» نداشته باشند؛ تبدیل به «ریاضیّاتِ محض» و «فلسفه بافی» شده و «تخیّلاتِ بی پایه» جایِ «واقعیّتهایِ سَرد و وحشی» را میگیرند و نتیجه نیز همانی میشود که اکنون آقایِ پوتین با آن روبرو است.

      حذف
    4. نیروهای نظامی روسیه در جنگهای مدرن ناتوان هستند.پشتوانه آنها توانایی هسته ای و انبوه نیروهای زرهیست.در جنگهای چچن و گرجستان متحمل تلفات زیادی هم در بخش زمینی و هم در بخش هوایی (نسبت به ظرفیت وابعادطرف مقابل) شدند.عملکرد سلاحهای روسی در جنگ قره باغ در مقابل سلاحهای ترکی و اسرائیل فاجعه بود.به همین دلیل میگویم اوکراین برای نیروهای روسی باتلاق خواهد بود.(البته اگر ارتش اوکراین انسجام خود را در روزهای اول حفظ کند.)
      اما سوال اساسی برای من اینست:اگر غربیها تصمیم به مقابله جدی با چین بگیرند،نباید روسیه پوتین را اخته کنند؟

      حذف
    5. غرب یک جبههٔ واحد نیست. دموکراسیِ حزبی و لیبرالیسمِ لجام گسیخته؛ نمیگذارد که جبههٔ واحدی تشکیل شود. حتّی استراتژیهایِ پایدار نیز وجود ندارند و با به رویِ کار آمدنِ احزابِ گوناگون (لابییستها)؛ استراتژیها دستخوشِ تغییرات میشوند.
      روسیهٔ پوتین نیز اشتباهاتِ خود را دارد. اگر آقایِ پوتین یک قهرمانِ ملّی است؛ به خاطرِ سیاستهایِ ۱۵ سالِ پیشِ خود است. پس از آن ایشان به جایِ «ساختنِ روسیهٔ نوین»؛ همچنان در «مالیخولیایِ تزاریستی» باقی ماند. زیرا خاستگاهِ ایشان نیز «احیایِ تزاریسمِ روسی» بود. ایشان با دیدنِ «گندابِ دموکراسیِ حزبی» به این سیستم مشکوک بود و هست. امّا میتوانست راهی دیگر انتخاب کند؛ امّا به «تزاریسم» چسبید.
      هنوز نیز نمیتواند هظم کند که دشمنِ اصلیِ روسیه؛ «چینیهایِ نئو نازی» هستند که به «زمین» نیاز دارند.
      آقایِ پوتین اگر تغییرِ رویه ندهد؛ همهٔ آنچه را که بدست آورده است؛ به «چینِ نئو نازی» خواهد سپرد.

      حذف
  56. قطر قصد داره با سرمایه گذاری بسیار هنگفت تا سال ۲۰۲۵ تولید گازش رو حداقل ۳۰ درصد افزایش بده که برای صادرات ال ان جی به اروپا استفاده خواهد شد. و نکته اینه که چون گاز ال ان جی از دریای سیاه عبور میکند باید حوثی ها هم مهار شوند تا شیعیان شنیعه به دستور پوتین برای این کشتی ها مزاحمت ایجاد نکنند. اینطوری پوتین اهرم گاز رو برای فشار بر اروپا از دست خواهد داد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حوثیها تاریخِ مصرفشان تمام شده است. تا پایانِ سالِ جاریِ میلادی؛ به لاشه تبدیل میشوند. ماجرایِ تولیدِ گازِ قطر؛ میتواند یک «کاتالیزور» برایِ سرعت بخشیدن به پایانِ زندگیِ ننگینِ حوثیها باشد.

      حذف
  57. https://m.youtube.com/watch?v=RKPDHJWEPkc

    پاسخحذف
  58. سلام استاد کژدم گرامی

    روسیه هیچوقت به لحاظ طراحی های استراتژیک درقد و قامت آمریکا نبوده است. انهم افزون بر آن زمانی که غرب هم در یکی دو دهه اخیر با او همسویی بیشتری پیدا کرده و به هم نزدیک تر شده اند. چون با رشد چین ، غرب و امریکا احساس خطر بیشتری نموده اند. قبلا نیز اشاره به سخن بایدن داشتید که گفته بود اگر حمله پوتین جزیی باشد،در همان حد به او پاسخ داده خواهد شد.(نقل به مضمون) که اکنون معنی این حرف او اشکارتر شد.
    اما پوتین یک نفر است و روسیه یک کشور! و در مقابل او کشور های مقتدری با پیشینه دراز و سیاست های پیچیده هستند. حالا یک سووال؟ اگر شما بجای پوتین بودید، در برخورد با مساله یوکراین چکار می کردید؟ البته به شخصه خیلی دوست دارم پوتین در یک گرداب واقعی بیفتد. خیلی. این گرداب سیاست جهانی را وارد مقوله تازه ای خواهد کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      پرسش این نیست که پوتین باید در موردِ یوکرئین چه باید بکند؟ بلکه پرسش این است که در این ۴۰ سالِ گذشته؛ پس از احیایِ «سیاسی - سرزمینیِ فدراسیونِ روسیه» چه ها که نمیتوانست بکند؟ امّا روسها نتوانستند «پوست اندازی» کنند و در همان سیاست ورزیهایِ «نوستالژیک» باقی مانده و پس از ۴۰ سال اکنون فقط «پمپ بنزین» هستند. هم در برابرِ چین و هم در برابرِ غرب ضعیف هستند.
      مسئلهٔ «تصرّف کریمه» و سپس «بامبولِ لشکر آراییِ ۱۰۰ هزار نفره» ادامهٔ همان سیاستهایِ «تزاری - استالینی» است. در هیچیک از شبکه هایِ اقتصادیِ مهمّ جهان نقشی ندارند. امّا تا دلتان بخواهد در هر جایی که یک «قرمساقِ حاکم» وجود دارد؛ دورِ میز هستند. بقیّه اش را نیز با «پروپاگاندا» حلّ و فصل میکنند.
      امّا اینکه اگر من (کژدم) بودم چکار میکردم؟؟!!
      باید بگویم که پس از تثبیتِ موقعیّتِ «سرزمینی - سیاسی» (فدراسیونِ روسیه)؛ «نوستالژیایِ ابر قدرت شدن» را با آمیختن با دنیایِ مدرن ادامه میدادم و از دنبال کردنِ اهدافِ مسخره و تدوینِ استراتژیهایِ احمقانهٔ «تزاری - استالینی» دست میکشیدم. مگر تدوینِ استراتژیهایِ دفاعی با پیوستن به دنیایِ مدرن امکان ناپذیر میشود؟
      چینیها نشان دادند که نه تنها امکان ناپذیر نمی شود؛ بلکه میتوان در حین آمیختن با دنیایِ مدرن؛ استراتژیهایِ تهاجمی نیز تدوین کرد.
      تنها جملهٔ درستی که «اوباما» در طولِ تاریخِ زندگیِ سیاسی اَش گفت؛ این بود که: پوتین یک بازیگرِ «Old School» است.

      حذف
  59. سلام و سپاس

    پاسخ عالی بود.

    پاسخحذف
  60. حتماً یادتان هست که در آخرین نبردِ اسرائیل و حماس گفتم که: حماس با ۴۰۰۰ لولهٔ پرنده تمامیِ خشابهایِ «گنبدِ آهنین» را خالی کرد. خشابهایی که هر گلولهٔ آن ۱۰ ها هزار دلار خرج بر می دارد.
    آیا با این تجربهٔ عملی و «مِیدانی»؛ ساختنِ «گنبدِ آهنین» یک «تکنولوژیِ High Tech و گرانبهایِ احمقانه» است؟ و یا تنها راهِ علمیِ « High Tech پایه» بود که به ذهنِ «شمپانزه ها» رسیده بود؟
    اکنون آقایِ «شفتالو بِنِت» در مقامِ قهرمانِ ملّی ظاهر شده و از تکنولوژیِ «لیزری» در سیستمِ پدافندِ هوایی سخن میراند که میتواند هزینه ها را به شدّت پایین بیاورد. البتّه همه برایش «سوت» میکشند و «هورا» میفرستند و از داشتنِ اللّه بختکیِ چنین مغزِ متفکّری در مقامِ «صدر اعظمیِ اسرائیل» در پوستِ خود نمیگنجند.

    https://tinyurl.com/55cv9a8s

    امّا دُمِ خروس بیرون میزند و گواهی میدهد که در سالِ ۲۰۰۵ میلادی؛ این تکنولوژی مدّ نظر بوده است ولی کنار گذاشته شده است. حال پیدا کنید «انشتین» را!!!!
    همه فکر میکنند که یهودیها خیلی باهوش هستند. امّا این داستان نشان میدهد که حدّ اقل رهبرانشان «پخمه» هستند.
    حتّی ایدهٔ داشتنِ «توپهایِ ضدّ هواییِ لیزری» نیز بسیار پُر هزینه است. حتّی اگر هر شلّیکِ ان ۳ دلار هزینه داشته باشد.
    پرسشِ من از این «انشتینهایِ قلّابی» این است که چرا به دنبالِ تسلیحاتی که هزینهٔ هر شلّیکِ ان کمتر از «یک دَهُمِ سِنت» است نمیروید؟ آیا باید ضررهایِ هنگفت بدهید تا به این نتیجه برسید که «فایده ندارد» ؟!!! و سپس راهی جدید انتخاب کنید؟

    من (کژدم) راهی را میدانم که هر ۱۰ هزار شلّیکِ دقیقِ آن کمتر از ۱۰ دلار هزینه بر میدارد. امّا هزینه هایِ تحقیقاتیِ آن شاید ۱۰۰ ها میلیون دلار هزینه داشته باشد. امّا با رسیدن به نتیجه؛ «تولیدِ صنعتی» و یا «فرا صنعتی» مفهومی نخواهد داشت و هزینهٔ تولیدش برابر با هزینهٔ «نفس کشیدن» است... و نَه بیشتر.
    سلامِ مرا به «حاجی آقا منشه امیرِ سکولار» و بسیار «علمی اندیش» برسانید و بگویید که مصاحبه با «شمپانزه ها» ایشان را به «لِئوناردو داوینچیِ سیاسی» تبدیل نمیکند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام کژدم
      این احمقهای یهودی اگر راست میگویند با شناسایی و شکار رهبران حماس و حزب الله و با مقداری پول به چند مزدور این رهبران را در جنده خانه های خصوصی شان دیگر احتیاج به این شامورتی بازیها نبود .

      حذف
    2. سلام
      در رابطه با این دو سازمان رابطه کارشان خیلی درست بوده است و اصلاً حماقتی در کار نبوده است.

      حذف
  61. https://tinyurl.com/2p945u76

    «جو بایدنِ خِرفت» دَر به در به دنبالِ یک «پیروزِ پوشالی».
    «داعش» مانندِ «سوسمارها» در «کویرها» زندگی میکند. رهبرِ اصلیِ آن «محمّد رسول الله دوّم» (البغدادی) سالها پیش به «گا = بهشت» رفته است.
    این موجودِ جدید که خود را رهبرِ داعش مینامد؛ تا رسیدن به جایگاهِ «محمّد رسول اللهِ دوّم» (البغدادی) فرسنگها راه باید می پیمود و اگر بخت با او یار می شد؛ شاید به مقامِ «آبدارچی» می رسید..

    پاسخحذف
  62. ضمن احترام به جانباختگانِ «مبارزاتِ میهنی» بر علیهِ «قرمساقهایِ شیعه مسلکِ گور پرستِ بنی هاشمی» و عرض تسلیت از ژرفایِ دل به خانواده هایِ داغدیهٔ شان....
    باید بگویم که هیچ یک از این «جنبشهایِ عدالت خواهی» به نتیجه نخواهند رسید. زیرا زمانی که این بی شرفها و توله هایِ پست فطرتهایِ «تشیّع شنیعه» در «آمریکا» و «کانادا» و «آلمان» و «فرانسه» و .... مشغولِ «عیش و نوش» هستند (ژنهایِ خوبِ پست فطرت).... هیچکس به دادِ شما نخواهد رسید. این دادگاهها نیز فقط برایِ ایجادِ فشار برایِ «توافقِ هسته ای» هستند و «قرمساقِ فرزانه» نیز اینرا میداند.
    لذا تنها راهِ واقعی برایِ «ستاندنِ داد ها» سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ «گور پرستانِ بنی هاشمی» است.

    https://tinyurl.com/2p9xzcre

    بر «دَرهایِ بسته» که فقط میخواهند «شوهایِ تلویزیونیِ عدالت» راه بیندازند؛ نکوبید.
    کسانی که از آنان دادخواهی میکنید؛ خودشان بسیار بی شرف تر از رژیمِ شیعی هستند و تمامیِ استراتژی شان بر پایهٔ «سوء استفاده» از داغ دیدگان؛ برایِ رسیدن به اهدافِ خودشان هستند.
    «جاستین ترودو»؛ «جو بایدن»؛ «ترامپ»؛ و روسپی زادگانِ نشسته در «سازمانِ ملل» ...... همگی برندگانِ مشترکِ «مدالِ طلایِ مادر قحبگی» هستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خانواده هایِ گرامیِ «داغ دیدگان»....
      تمامیِ پروپاگاندایی که با سوء استفاده از احساساتِ شما براه انداخته اند در این «تحلیل» خلاصه میشود:

      https://tinyurl.com/yckmbxb8

      هیچ کس به شما فکر نمیکند.... زیرا «مرگ و میر» بسیار است و تعدادِ «قصّابان» بسیار است.
      این بی شرفهایِ دروغگویِ «دفاعِ حقوقِ بشری» بازوهایِ پیدا و پنهانِ همانهایی هستند که دغدغهٔ اصلی شان؛ چرخاندنِ اقتصادِ خودشان است.
      تنها راهِ شما سرنگونیِ رژیمِ شیعیِ حاکم و «تحمیلِ اراده و ایده ها» بر همان بی شرفهایی است که خود را به دروغ مدافعِ شما جا میزنند.
      به همین «مایک پومپئو» و «عمو سیبیلو» و «ترامپ» نگاهی بیندازید.
      ترامپِ «دهان گشاد» گفت: «ما از همان آغاز نباید اجازه میدادیم که نفت در کشورهایِ خاورمیانه ملّی شود و بایستی آنرا «اموالِ بین المللی» تعریف میکردیم.».
      آیا از چنین قرمساقهایی که «لابی هایِ» کمپانیهایِ چند صد میلیارد دلاری هستند و به عنوانِ «دولت» برگزیده میشوند... تقاضایِ «عدالت» میکنید؟
      چرا اینهمه میخواهید در «حماقتِ سیاسی» مانندِ «گاو میش» در «لجن» غلط بخورید؟
      چرا اینهمه به «گداییِ عدالت» باور دارید؟
      آیا عکسِ این بی شرفها را مانندِ تصویرِ «قرمساقِ بنیانگذار» در «ماه» دیده اید؟.... تا برایتان «اتوبوس را مجّانی کنند»؟
      چرا اینهمه «خام» و «نتراشیده» مانده اید؟
      آیا از «مقامِ انسانی» شرم نمی کنید؟
      آیا «انشتین» برایِ دست یافتن به «نظریّهٔ نسبیّت» دستِ گدایی به «الله» و «یهوه» و «مسیح» برداشت؟
      چرا حتّی یکبار شجاعتِ این پرسش را به خود نمیدهید که:

      مگر حاصلِ «دادگاهِ نورنبرگ» چه بود که حاصلِ این دادگاههایِ نمایشی چه باشد؟

      متأسفم که با این بی پروایی سخن میگویم.... امّا باید بی پرواتر سخن میگفتم تا شاید بیدار شوید.

      حذف
    2. https://bit.ly/3rrlYjh

      حذف
    3. https://twitter.com/GazelleSharmahd/status/1490134504878403584

      حذف
  63. پوتین با اقتصاد ورشکسته چگونه می تواند با غولی بنام امریکا روبرو شود. ایا می دانستید اقتصاد روسیه با یکی از شهرهای تگزاس بنام سن انتونیو برابری می کند؟

    پاسخحذف
  64. جناب کژدم شما من رو یاد کارتون ایکیو-سان سان میندازید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من این کارتون را ندیده ام که به یادِ خودم بیفتم.

      حذف
  65. به جایِ کارتونِ «کژدم»؛ این رقصِ بسیار زیبا را تماشا کُن:

    https://www.youtube.com/watch?v=kLmepH3L7r8

    پاسخحذف
  66. روسیه از نظر تولید ناخالص داخلی (آمار سال ۲۰۲۰) در جهان حتی پس از کشورهایی مانند هند و ایتالیا و کانادا و کره جنوبی در جایگاه یازدهم قرار دارد. بنابراین از این لحاظ «ابرقدرت» محسوب نمی‌شود. آنچه باعث می‌شود روسیه را همچنان یک قدرت بزرگ بدانند، توان تسلیحاتی و نظامی و بویژه (شمار کلاهک‌های اتمی) آن است. بقول کژدم از آنجا که پوتین نتوانست بر سنت تزاریسم و استالینیسم غلبه کند، از قافله عقب افتاد و تا حدودی قافیه را باخته است و در آینده به احتمال زیاد بیشتر نقش تامین‌کننده نفت و گاز چین را بازی خواهد کرد و نه یک بازیگر پرقدرت بین‌المللی را. البته این دو کشور با هم بده و بستان دیپلماتیک دارند. چین از روسیه در مقابله با ناتو در اروپا پشتیبانی می‌کند و روسیه هم در ماجرای تایوان معتقد است که چین باید یک کشور واحد باشد. این دو تلاش خواهند کرد در مقابل ناتو (در واقع یعنی آمریکا) سیاست مشترکی را پیش ببرند. البته رقیب اصلی آمریکا در این قرن از هر نظر چین است و نه روسیه. گفته می‌شود که چین تا اواسط قرن جاری جای آمریکا را به عنوان ابرقدرت شماره یک جهان خواهد گرفت. جنگ تجاری میان آمریکا و چین فقط بخش کوچکی از یک منازعه ژئوپولیتیک بزرگ میان این دو ابرقدرت است. می‌توان چهار دلیل اقامه کرد که چرا چین دارد با شتاب فاصله خود را با آمریکا کم می‌کند و ممکن است جای این دو کشور عوض شود:
    بقیه در کامنت بعدی

    پاسخحذف
  67. ۱ـ در حال حاضر بودجه نظامی آمریکا سالانه بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار است و بودجه نظامی چین حدود ۴۴۰ میلیارد دلار و بودجه نظامی روسیه به دلیل ناتوانی اقتصادی فقط حدود ۷۰ میلیارد دلار. باید توجه داشت که بودجه‌های نظامی فاکتوری کلیدی در نوگرایی تکنولوژیک در عرصه‌های ارتباطات، ترابری، انرژی و غیره هستند. اگر چه آمریکا هنوز با فاصله زیاد در این زمینه در جایگاه اول است، اما پویایی چین در سال‌های اخیر بیشتر بوده و با گام‌های بزرگ فاصله‌اش را با آمریکا کم می‌کند.
    ۲ـ یکی از عناصر پیشرفت اقتصاد و تکنولوژی هزینه‌های پژوهش و ثبت اختراعات (پتنت) است. آمریکا در حال حاضر در این زمینه پیشتاز است. اما روند ۱۵ ساله اخیر نشان می‌دهد که نرخ رشد چین در این عرصه بیش از پنج درصد و نرخ رشد آمریکا نیم درصد بوده است. در سال‌های اخیر سه شرکت بزرگ چینی Huawei، ZTE و BOE در لیست ده شرکت بزرگ جهان قرار گرفته‌اند. البته این را هم باید گفت که شرکت‌های آمریکایی اینتل و کوالکوم و نیز دو شرکت ژاپنی میتسوبیشی و سونی در این فهرست هنوز پیشتاز هستند.
    ۳ـ شمار انتشار مقاله‌ها و پایان‌نامه‌های علمی یک فاکتور مهم دیگر برای نوگرایی آینده است. چین در این عرصه پیشتاز شده است و در سال‌های اخیر از آمریکا جلو زده است.
    ۴ـ فاکتور آخر مساله آموزش است. آموزش در چین غوغا می‌کند. در این کشور سالانه ۶ تا ۷ میلیون نفر از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند که بیش از یک و نیم میلیون نفر آنها در رشته‌های تکنیک و علوم طبیعی فارغ‌التحصیل می‌شوند. این رقم در آمریکا سالانه حدود ۸۰۰ هزار نفر است.
    بقیه در کامنت بعدی

    پاسخحذف
  68. این فاکتورها نشان می‌دهند که قدرت اقتصادی و نظامی و طبعا نفوذ چین در حال گسترش است و دائما از فاصله این کشور با آمریکا کاسته می‌شود و به همین دلیل این قرن را می‌توان قرن رقابت این دو ابر قدرت دانست. بنابراین برای رسیدن چین به آمریکا تا اواسط قرن جاری حتی نیاز زیادی به «کدهای تائوئی» نیست و شاید چین بتواند در روال رشد اقتصادی عادی خود هم بزودی آمریکا را پشت سر بگذارد. البته من فکر می‌کنم آمریکا هم بیکار ننشسته و حتما تلاش زیادی خواهد کرد که جایگاه اول خود را از دست ندهد و با توجه به توان و ظرفیت‌های مالی و علمی و نظامی این کشور می‌توان حدس زد که شاهد رقابت‌های سخت و چه بسا درگیری‌های نظامی سنگینی در آینده خواهیم بود. کژدم هم که در این میان «کدهای تائوئی» را به انحصار خود درآورده و نم پس نمی‌دهد تا بلکه ما «شیعیان شنیعه» هم بتوانیم از این چرخه معیوب خارج شویم! (این جمله آخر را محض شوخی نوشتم که کژدم هم لبخندی بزند).

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شهاب گرامی؛ «کُدهایِ تائو» به نامهایی دیگر در همه جایِ جهان پراکنده هستند. زیرا «آیینِ شمنی» یک «آیینِ یونیورسال» است و همهٔ اقوام و ملّتها بخشهایی از این «کُد ها» را بنابر تجربیّاتی که داشته اند؛ حدّ اقل به صورتِ «ضرب المثلها» در بانکِ اطّلاعاتیِ فرهنگیِ خود دارند. امّا مُشکِلِشان این است که به آنها توجّه نمیکنند. امّا چینیها به آنها توجّه میکنند و از دیگران نیز «کُدها» را می آموزند و به «بانکِ اطّلاعاتیِ خود» اضافه میکنند. زیرا ارزشِ این «کُدها» را به خاطرِ سابقهٔ دیرینهٔ فرهنگیِ خود؛ میدانند.

      امّا اگر به چینیها نگاهی بیندازید؛ بخشِ بزرگی از پیشرفتهایِ آنها بر اساسِ «سرقت و راهزنی» بوده است. من این حرکت را محکوم نمیکنم؛ امّا آنچه که به خودیِ خود محکوم است؛ اینکه: «چیزِ جدیدی» بر رویِ میز نمیتوانند بگذارند (یعنی ضعف در اختراع). بسیاری از «پیتنت»هایی که در چین میبینید؛ بیشتر مربوط به «Improvements» و «Modifications» در اختراعاتِ اصلی هستند.
      آنها مانندِ «مسلمانها» زمانی که چیزِ جدیدی میبینند؛ فوری آنرا دُزدیده و میگویند: «این از اوّل در قرآن گفته شده است». اگر این جمله را به زبانِ چینیِ حزبِ کمونیستِ چین ترجمه کنیم؛ نتیجه این میشود: «نوابغِ چین همهٔ این مسائل را از هزاران سالِ پیش میدانستند. امّا امپریالیسمِ پدر سوخته نمیگذاشت که شکوفا شوند.»
      مشکِلِ حکومتِ چین (کمونیستهایِ مخبّط) این است که «آیینِ تائو» را به صورتِ «یک مجموعهٔ آیینی» نمیفهمند و بخشهایی از آنرا به صورتی «گزینشی» بکار میبندند. گویی که به قولِ «ملّایِ رومی»؛ «کیرِ خر» را می بینند و ذوق زده میشوند؛ امّا «کَدو» را نمی بینند و یا عمداً به خاطرِ «عقایدِ مزخرفِ مارکسیستی» نمیخواهند ببینند.
      «ژی جین پینگ» را میتوان با اتّکا به «آیینِ فرا گیرِ تائو» به سادگی به موجودی «گیج» و «وا گیج» تبدیل کرد.
      امّا متأسفانه؛ آنهایی که با او مبارزه میکنند؛ با «آیینِ تائو» بسیار بیگانه اند و دولتهایشان نیز «لابی هایِ کمپانیهاي لجام گسیخته» هستند.
      این کمپانیها حتّی «Logical Diagnostics» و «Logical Reasoning» را تبدیل به سیاستِ «مشروعیّت بخشیدن به خیانتهایِ خود» تبدیل کرده اند و به این دو «الگوریتم» فقط مزخرفاتی را میریزند که خروجیِ آن «افتخارات» باشد.
      در واقع اینگونه «اوباشان» نقشِ «اسبِ تروا» را بازی میکنند و «ارتش» و «آنگلا مرکل»ها و «جو بایدن»ها و .... را نیز در اختیار دارند تا برایِ «هورا کشیدن» به این خیانتها؛ سخرانیهایِ غرّا بکنند.
      من (کژدم) فکر میکنم که در ۱۰ سالِ آینده؛ همهٔ این شارلاتانها و ساکنینِ کشورهایشان؛ دچارِ یک بحرانِ بزرگ خواهند شد.
      در شرایطِ کنونی؛ قلبِ جهان در «به حاشیه رانده شدگی» و «تولیدِ مثلِ لجام گسیخته» می تَپد.
      چین و هندوستان و اروپا حلقه هایِ پوسیدهٔ زنجیرهٔ «به حاشیه رانده شدگی» هستند و هرگونه «گزیدگی» از طرفِ این «هیولا»؛ در هر جایی که بتواند «زخمی عمیق و عفونی» ایجاد کند؛ میتواند «اژدها» و «فیل» و «اروپا» و اقتصادِ ناتوانِ روسیه را دچارِ «اسهال و استفراغ» کند.
      آمریکا نیز سهمِ بسزایِ خود را از این «مغاک» خواهد گرفت.

      حذف
  69. مؤسسه Project Syndicate مقاله ای به قلم جوزف نای منتشر کرد:آیا چین دارای نقطه ضعف‌های نهانی است؟

    مؤسسه Project Syndicate سال ۲۰۱۹ در مقاله‌ای با عنوان «آیا چین دارای نقطه ضعف‌های نهانی است؟» (Does China Have Feet of Clay?) به قلم جوزف نای به این موضوع اشاره کرد که: «هیچ‌کس نمی‌داند آینده چین چطور رقم خواهد خورد، و پیش‌بینی‌های اشتباه مبتنی بر فروپاشی سیستمی و رکود چین نیز تاریخچه درازمدتی دارند. هیچ یک از این دو محتمل نیستند، اگرچه این کشور با چالش‌های متعددی مواجه است که بسیار جدی‌تر از آنچه که بسیاری از صاحب‌نظران گمان می‌کنند، هستند    
    شی جین‌پینگ رئیس‌جمهور چین ظاهراً در مسیر موفقیت قرار دارد. او به نیمه تاریک ماه کاوشگر فرستاده، بر روی صخره‌های دریاییِ مورد مناقشه در دریای جنوبی چین جزایر مصنوعی ساخته، و اخیراً ایتالیا را تحریک کرده که به رابطه خود با شرکای اروپایی‌اش پشت پا زده و به طرح «یک کمربند، یک جاده» چین ملحق شود. در عین حال، موضع یک‌جانبه‌گرایانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده، نفوذ و قدرت نرم آمریکا را کاهش داده است.عملکرد اقتصادی چین طی چهار دهه گذشته حقیقتاً چشمگیر بوده است. این کشور اکنون شریک تجاری اصلی بیش از صد کشور جهان (در مقایسه با نصف این رقم برای ایالات متحده) است. رشد اقتصاد چین کاهش یافته است، اما نرخ رسمی 6 درصد رشد سالانه آن بیش از دو برابر نرخ رشد آمریکا است. پیش‌بینی همگان این است که اقتصاد چین از لحاظ بزرگی در دهه پیش رو از اقتصاد آمریکا پیشی می‌گیرد. شاید اینطور باشد. اما این احتمال نیز وجود دارد که شی جین‌پینگ دارای یک مشکل پنهانی باشد. هیچ‌کس نمی‌داند آینده چین چطور رقم خواهد خورد، و پیش‌بینی‌های اشتباه مبتنی بر فروپاشی سیستمی و رکود چین نیز تاریخچه درازمدتی دارند. با اینکه به عقیده من هیچ یک از این دو محتمل نیستند، اما خرد جمعی در مورد نقاط قوت چین بزرگنمایی می‌کند. غربی‌ها شکاف‌ها و دو دسته‌گی در دموکراسی‌های خود را می‌بینند و می‌پذیرند، اما تلاش‌های موفق چین در پنهان‌سازی مشکلاتش نمی‌تواند باعث برطرف شدن آنها شود. چین‌شناسانی که بیشتر از من می‌دانند، دست کم پنج مشکل اساسی و بلندمدت را برمی‌شمارند که چین با آنها مواجه است. مورد اول وضعیت جمعیت‌شناختی نامطلوب این کشور است. نیروی کار چین در سال ۲۰۱۵ به اوج خود رسید، و این کشور مرحله بهره‌برداری از منافع آسان ناشی از شهری‌سازی را پشت سر گذاشته است. جمعیت این کشور در حال پیر شدن است، و چین با هزینه‌های رو به رشد در زمینه سلامت روبرو خواهد شد، مسئله‌ای که آمادگی بسیار کمی برای آن دارد. این مشکل بار قابل توجهی را بر اقتصاد تحمیل کرده و نابرابری فزاینده در این کشور را تشدید خواهد نمود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظرِ شما تا حدودی درست است. امّا مشکلاتِ چین بسیار فراتر از این است که بتوان فقط با تولیدِ محصولاتِ مصرفی و سود آوری آنها را حلّ نمود. «ژی جین پینگ» نیز دوپایش را تویِ یک کفش کرده است که فقط با چسبیدن به «سان زو» (هنرِ جنگیدن) میتوان همهٔ مسائل را حلّ کرد. گویی که قانونِ «لوله هایِ مرتبطه» را یا نخوانده است و یا نفهمیده است.

      حذف
  70. بقیه مقاله رو میتوانید جستجو کنید و بخوانید ولی اینهایی که شما در مورد چین کمونیست نوشتی امارهای روی کاغذ است و شاید در میدان عمل ولقیت ها با امارها نخواننده

    پاسخحذف
  71. کژدم هر حرفی رو میزنین لطفا نگین بایدن و ترامپ یکی بودن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من هیچ وقت نگفته ام اینها یکی هستند. بلکه گفته ام که هر دو به یک اندازه مردم ایران را حتّی به تخمشان نیز حساب نمیکنند. هر کدام از موضعی متفاوت. این اپوزیسیونچیها و ساکنانِ ایران هستند که فکر میکنند همهٔ کائنات به دورِ مرکزی به نامِ ایران می چرخند.
      این تفکّر احمقانه ترین اندیشه ای است که موجبِ اینهمه انتظارات از حکومتهایِ اروپایی و یا آمریکا را تولید کرده است.
      شما باید اینرا حتماً فهمیده باشید که وقتی «هیدروژن» با «آهن» ترکیب نمیشود؛ نباید آهن و یا هیدروژن را به خیانت متّهم کنید.....
      زور که نیست... اینها با هم ترکیب نمیشوند.... حالا میخواهید به صورتِ یکی از اینها «اسید» بپاشید؟
      به جایِ این «اسید پاشیدن ها» بروید پیچ و مُهره هایِ «ذهنیّت هایتان» را شُل و سِفت کنید و یا «دیود»ها و «ترانزیستور»هایش را عوض کنید.

      حذف
  72. https://tinyurl.com/3jxhsnut

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قرار دادهایِ ۲۵ ساله میگویند:

      «پوتین» و «انگلِ فرزانه» در طیّ این مدّت به «خاک و خاکستر» خواهند پیوست و «ساکنینِ روسیه و ایران» قراردادهایِ بسیا مهمّ تر و طولانی تری با چینِ کمونیست خواهند بست (البتّه اگر «ژی جین پینگ» نیز به گور نرفته باشد) و آن قرارداد این خواهد بود:

      (ما همگی حاضریم چشم بادامی شویم و برادرانِ عزیزِ چینیِ ما میتوانند «رویِ ما» و «رویِ زنهایِ ما» به صورتی «Erotic» حساب باز کنند .... زنده باد دارندگانِ زیباترین چشمهایِ بادامی)

      حذف
    2. کژدم خیلی نسبت به چینی ها نفرت پراکنی میکنین.غربی هزاران برابر بیشتر از چینی ها به ما خیانت کردن

      حذف
    3. غربیها به ایران خیانت نکردند. چینیها نیز نمیخواهند به ایران خیانت کنند. سیاستِ غربیها «بلعیدنِ ایران» بود و سیاستِ چینیها نیز «بلعیدنِ ایران» است. خائنین همیشه «داخلی» بودند و هستند. مانندِ احزابِ داخلی؛ رؤسایِ قبیله ها؛ دولتمردان و ... که همگی نیروهایِ داخلی بودند و برایِ حفظ و گسترشِ منافعِ بیگانگان فعالیّت میکردند. به همین خاطر آنها را «خائنین» مینامیم.
      موجوداتی نظیرِ شما «خائنینِ شیعی مسلکِ گور پرست» هستید که آستینهایِ خیانت را بالا زده اید و به خاطر زندگیِ مرفّه؛ اکنون میخواهید «چینیها» را «سفید شویی» کنید.
      به جملاتی که استفراغ کردید نگاهی دوباره بیندازید.... مانندِ نوکرِ سرسپردهٔ چین حرف میزنید و میگویید: چون غربیها برایِ بلعیدنِ ایران تلاش کرده اند... چرا نگذاریم که حالا چینیها ببلعند؟.... نوبتی هم که باشد؛ نوبتِ چینیها است.
      این منطق شما و «قرمساقِ فرزانه» است.

      حذف
    4. به این میگویند: «خیانت».
      استفاده از نیروهایِ بیگانه برایِ کشتارِ مردمِ ایران. در دورهٔ قاجارها این روش بسیار مرسوم بود.

      https://tinyurl.com/5n8evzj6

      امیدوارم بفهمید که معنیِ خیانت چیست؟ هر چند که شما و اوباشانی مانندِ شما برای «بیگانگان» کار میکنید و میدانید که چکار میکنید. لذا بحث بر سرِ آگاهی دادن به اوباشانی مانندِ شما نیست. بلکه آگاه کردنِ کسانی است که همچنان از «کیرِ حسین»؛ شیر مینوشند و نمیتوانند بفهمند که این «شیر نوشی» نتیجه اش همین چیزهایی است که در اطرافشان میگذرد.

      حذف
    5. همه ی ما اینجا با کوچکترین اعتراض سلاخی میشیم.خارجی ها هم که با تمام وجود این حکومت رو حمایت میکنن.اصلا راهی برای مبارزه باقی مونده که ما بخوایم بهش امید داشته باشیم؟یعنی حتما اینجا باید تکه‌تکه بشیم تا غیرت ملی مون رو ثابت کنیم؟بماند که بعضی از هموطنان دیگه خودجوش اقدام به بریدن سر هم میکنن و اصلا کار به حکومت نمی‌کشه.
      والا برای ما اقلیت ها مهاجرت به تهران با خارج از کشور یکیه به نظرم این خراب شده رو هرچه سریع‌تر باید بدن دست چینی ها همه ی مسائل حل و فصل بشه.اینم کد تائوشه(دیگی که برا من نجوشه بزار سر سگ توش بجوشه)اونهایی هم که تحمل ندارن جمع کنن برن.اصلا چیزی به نام ایران وجود نداره اسمش رو باید ممالک شیعیان بزارن ما خودمون رو گول میزنیم که وطن داریم و این حرفا ولی در واقع این وطن نیست، زندان ماست.

      حذف
    6. آن مثلی که آوردید؛ برایِ مواردِ دیگر است و در اینجا «نا بجا» بکار بُردید.
      این دیگ برایِ شما و همه خواهد جوشید.
      اگر الآن شهروندِ درجه ۳ هستی؛ اگر چینی ها بیایند؛ به شهروندِ درجه ۱۰ تبدیل خواهی شد.
      از آن روز بترس.

      حذف
  73. با درود
    کژدم گرامی به نظر شما راه حل درست تموم کردن این کثافت کاری های مذهبی/قبیله ای/ناموسی ..
    که اخیرا یک موردش در اهواز جنجال کرده چی میتونه باشه؛
    چرا ما باید این فرهنگ های کثافت رو حفظ کنیم

    با سپاس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      هر جایی که مردی را دیدید و یا شناختید که به کودکان با نامِ بی شرمانه و کثیفِ «کودک همسری» تجاوز میکند؛ آن مرد و پِدَرِ بی شرفِ آن دخترِ خردسال را به جرمِ «کودک فروشی» بکشید. هر جایی که «قتلِ ناموسی» دیدید قاتل را بکشید.
      اگر حکومتِ کثیفِ شیعی سرنگون شود؛ همهٔ این اوباشان و آنهایی که به قولِ خودشان «عقد جاری میکنند» باید کشته شوند. مرگ تنها وسیله ای است که این فرهنگِ کثیف را ریشه کَن میکند.

      حذف
    2. سپاسگزارم
      کامل بود
      بدون کمی بالا پایین تر.

      حذف
    3. بی شرفهایی که به دخترانِ خُردسال تحتِ نامِ «عقدِ شرعی» تجاوز میکنند؛ «اهدافِ نرم» هستند و رژیمِ کثیفِ شیعی نمیتواند برایشان محافظ بگمارد. لذا کُشتنِ آنها و آنانی که خود را «پدر» مینامند؛ ولی در واقع «کودک فروش» هستند نیز «اهدافِ نرم» هستند. حذفِ این بی شرفها باید به دستِ مردم صورت بگیرد.

      حذف
  74. با درود۰به آن شخصی که گفته بود چینیها بیایند بجای غربیها باید بهش گفت یه نگاهی به کشورهای آفریقایی که چینیهای حرومزاده رفتند اونجا بنداز و ببین که این مادرجنده ها یاد گرفتند که صدای هر کسی در اومد تفنگدار چینی آماده دارند که بزنه وبکشه درست مثل ۱۵۰ سال پیش توسط استعمارگرها. مادر جنده ها دیر اومدند اما با آنچنان حرص وولعی غارت میکنند که آدم باید کور باشه ده سال دیگه را نبینه۰ توی همین ایران در صنعت نفت که آمده اند بسیار بد با مهندسین ایرانیشون رفتار میکنند۰من شخصا چون قبل از ۵۷ با آمریکاییهای مشغول در صنعت نفت سروکار داشتم این فرق را خوب میفهمم۰حرف کژدم که میگه چینیها صدبار بدتر از همه دیگران با ما رفتار خواهندکرد را آویزه گوشتان کنید و هرجور میتونید جلوی پاگرفتن این قوم را در ایران بگیرید، آتش زدن، با ماشین زیرگرفتن، وخلاصه هرجوری که میشه فراریشون داد عمل کنید۰

    پاسخحذف
  75. در «کوچه پس کوچه»ها نظری نوشتم. امّا چندین بار امتحان کرده و دیده ام که نظراتِ خودم را فقط خودم میتوانم ببینم و دیگران را محروم میکنند. زیرا «کوچه پس کوچه»ایها مرا دوست ندارند.... البتّه حقّ هم دارند... چه کسی از «Venom» خوشش می آید؟ که «کوچه پس کوچه ها» نیز یکی از آنها باشد؟

    https://www.youtube.com/watch?v=stYhaZvRSLA

    نظری که مطرح کردم این بود:

    بسیار خوب و زیبا. دستتان درد نکند. من (کژدم) تُرکِ آذربایجانی هستم. زبانِ تُرکی را بسیار دوست دارم؛ زیرا «مَثلها»یی دارد که هر کدامشان دنیایی از درسهایِ «مِیدانی» برای زندگی هستند. در زیانِ تُرکیِ امروزی بسیاری از کلماتِ «تاتی» (گویشی از زبانِ فارسی) موج میزنند که نمیتوان آنها را از زبانِ تُرکی بیرون ریخت و کلماتی «مَن در آوردی» به جایِ آنها نشاند. امّا زبانِ فارسی را نیز از جان و دِل دوست میدارم. زیرا در ایران ما دارایِ اقوامِ بزرگ و کوچکِ بسیاری هستیم و زبانِ فارسی نه بوسیلهٔ «فارسها» (هخامنشی ها) به ایرانیان تحمیل شده؛ بلکه حتّی از طرفِ سلسله هایِ حکومتیِ تُرک نیز به عنوانِ «زبانِ بین الاقوامی» پذیرفته شده و در ایرانِ پُر از اقوامِ گوناگون؛ به عنوانِ زبانِ رسمی بکار بُرده شده است. امّا نامیدنِ زبانِ فارسی را به عنوانِ «زبانِ رسمی» را نمیپذیرم زیرا «رسمی» خواندن به معنیِ «غیرِ رسمی» و خود خوانده بودنِِ زبانهایِ دیگرِ ایران است. و بهتر میدانم که زبانِ فارسی در مقامِ شایستهٔ خود به عنوانِ «زبانِ بین الاقوامیِ ایران» نامگذاری شود. شما اگر فارسی بدانید زبانهایِ کُردی و گیلک و مازندرانی و سنگسری و بلوچ و لُری و ... را در چند ماه میتوانید به سرعت یاد بگیرید. و اگر شما به زبانِ «کُردی» سخن میگویید؛ زبانِ فارسی را در یک دورهٔ بسیار کوتاه یاد میگیرید. امّا زبانهایِ تُرکی و عربی کاملاً از زبانِ فارسی و همچنین از یکدیگر کاملاً جدا هستند. امّا آنچه که همهٔ ایرانیان باید به عنوانِ یک «واقعیّتِ مِیدانی» بپذیرند؛ این است که همهٔ این زبانها؛ «زبانهایِ مُرده» هستند و با ساختنِ کلماتِ فارسی و یا کُردی و تُرکی و عربی و.... به عنوانِ «مترادف» با کلماتِ زبانهایِ زندهٔ دنیا؛ نمیتوان این «مُرده ها» را زنده کرد. زبانِ چینی یک «زبانِ مُرده» است. زیرا در اکتشافاتِ علمی و اختراعات و نظریّه هایِ علمی؛ حرفی برایِ گفتن ندارد و با اینکه در حالِ تبدیل شدن به «زبالهِ سازِ انبوهِ جهانی» است؛ همچنان در عرصهٔ «علمی» و «شکوفاییِ تکنولوژی:» فقط به «دُزدیهایِ علمی و تکنولوژیک» وابسته مانده است و تا زمانی که نتواند خود را به عنوانِ «آفریننده» به نمایش بگذلرد؛ زبانِ چینی؛ همچنان یک «زبانِ مُرده» باقی خواهد ماند. زبانهایِ ایرانی هیچکدامشان «آفرینندگی» ندارند و در حدّ «نشخوار کنندگی» مانده اند. لذا باید یکی از «استراتژی هایِ مِیدانیِ فرهنگی» این باشد که «ایران» را به یک «کشورِ آفریننده» تبدیل کنیم و به همهٔ اقوامِ ایرانی بال و پر دهیم تا در این آفرینندگی؛ نقش بازی کنند و به اینگونه خواهد بود که «زبانهایِ مُردهٔ ایرانی» خواهند توانست جان بگیرند و زنده شوند.

    من آقایِ «شفیعی کدکَنی» و اشعارشان را بسیار دوست میدارم؛ با اینکه میدانم اشعارشان «هزار پهلو» است ولی در دنیایِ شاعران «بازی با کلمات» حدّ اکثرِ «هنر» است و باید به عنوانِ یک «بیچاره» با این واقعیّت کنار آمد. زیرا آقایِ شفیعیِ کدکنی نمیتواند در یک آزمایشگاه «Nano Bio Technology»شعر بسراید. زیرا آن آزمایشگاه جایِ «سرودنِ شعرهایِ بسیار علمی و فنّی» است. لذا باید حتماً «دانشمند»ی باشد که نمیتواند با کلمات بازیهایِ هزار لایه» کُند. من (کژدم) داشتنِ «رودکی» و مولوی و «فردوسی» را دلیلی بر حقّانیّتِ «زبانِ فارسیِ کنونی» نمیدانم. «زبانِ فارسیِ کنونی» یک «زبانِ مُرده» است و برایِ زنده شدن؛ به «شاعر» و «داستان نویس» به عنوانِ «دَمِ مسیحایی» نیاز ندارد؛ بلکه در شرایط کنونی؛ به «شمشیرهایِ ساموراییِ ۷۰ لایه و تیز وبُرّان و برّاق» نیاز دارد تا این «لکّهٔ ننگِ ۵۰۰ سالهٔ تشیّعِ صفوی» را از فرقِ سر تا نقطهٔ تقاطعِ رانهایش را بِبُرد و این «گور پرستانِ بنی هاشمی پرست» را از صفحهٔ زندگیِ سیاسی و فرهنگیِ ایران به عنوانِ «علفهایِ هرز» پاکسازی کند...... اینچنین رُستمِ دستانم آرزوست.
    اینگونه است که دشتها بدونِ ترس از وجودِ «انگلها» دوباره آبستنِ رویانیدن خواهند شد. اینچنین است که زاینده رود دوباره پُر آب گشته و زمینهایِ شور؛ آرام آرام به رویِشِ جوانه ها لبخند خواهند زد..... اینچنین پاکسازییَم آرزوست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این مردم به جایی نمیرسد‌.تحمل یک هشتک دو کلمه ای را ندارند.چی شده؟زبان قندشان به خطر افتاده!

      حذف
    2. گاو گرامی
      سخن بر سرِ زبانی است که نه تنها در ایران فراگیر است؛ بلکه در طیّ سالیانِ دراز تواناییهایِ بسیاری کسب کرده است. من به مزخرفاتِ حافظ و مولوی و سعدی و فردوسی و سایرِ آثارِ کثیفِ اسلامی و «زگیلِ شیعی» کاری ندارم و ارزشی برایشان قائل نیستم. امّا اگر ساکنینِ ایران بخواهند به هر عنوانی در کنارِ هم زندگی کنند و به یک «ملّت» تبدیل شوند؛ به یک زبانِ «بین الاقوامی» نیاز دارند. زبانِ فارسی با اینکه یک «زبانِ مُرده» است؛ امّا یک سر و گردن از سایرِ زبانهایِ مُردهٔ محلّی ایران یک سر و گردن بالاتر است.
      زمانی که میگویم برایِ «فردوسی» و « حافظ» و «سعدی» و «مولوی» ارزشی قائل نیستم؛ به این معنی است که بشاشید به «گنجوی» و «شهریار» و «نسیمی» و «نعیمی» و «صادق هدایت» و «فروغ فرّخزاد» و ...... جمیعاً صلوات.
      اُلاغِ گرامی... آیا مطلب را گرفتی؟ مطمئن هستم که «اُلاغها» نمیتوانند «بگیرند».... برایِ اینکه به آن جمجمهٔ پوکَت فرو رود؛ رازِ این گفتار را میگشایم:

      اُلاغِ گرامی:
      همهٔ متونی که در زبانِ فارسی و یا عربی و یا تُرکی و .... به آنها افتخار میشود؛ «مزخرفاتِ داستانی؛ حپروتی و شعر گویی و فلسفهٔ عاریه ای» است.
      یعنی هیچ چیزی که بتوان بر اساسِ آن سنگی را بر رویِ سنگی گذاشت و «تمدّن» ساخت؛ وجود ندارد.
      معنیَش این است:
      «افتخار به کُس شعرهایِ ملّی و محلّی».
      من به دنبالِ اینگونه افتخاراتِ توخالی نیستم.
      تا کنون در این «کوزه» (ایران) فقط «مدفوع» بوده است و هرچه از آن تراویده است؛ «عصارهٔ مدفوع» بوده است.

      اُلاغ فهم شد؟

      حذف
    3. گاوی فریاد زد که: چرا گفتی: «اُلاغ فهم»؟... و «گاوها» را «شهروندِ درجه ۲» به حساب آوردی؟
      برایِ آنکه آن «گاو» و احتمالاً «شمپانزه ها»ناراحت نشوند... جمله ام را اصلاح میکنم:

      - گاو فهم شد؟
      - اُلاغ فهم شد؟
      - شمپانزه فهم شد؟
      - مگس فهم شد؟
      - «آمیب» فهم شد؟
      .....
      .....
      .....

      حذف
  76. https://tinyurl.com/yc7knsj3

    یک کمی هم به زبانِ «کوچه بازاری» حرف بزنیم:

    آخه .. «کونیِ فرزانه».... سگ به «کلّهٔ گُم شدهٔ حسینِ اُرَینَب بازَت» بریند....
    کدام پیشرفت؟... جمع کردنِ یک عدّه اراذل و اوباشِ لبنانی و سوری و افغانی و کثافتستانی.... دایر کردنِ روسپی خانه ها در ایتالیا و تایلند برایِ پولشویی .... تجارتِ موادّ مخدّر.... کُشتنِ مردمِ ایران با استفاده از اوباشانِ عراقی و لبنانی و .... را «پیشرفت» مینامی؟
    سگ بریند توی «گورِ بی نام و نشانِ علی ابن ابی طالبتان» که مثلِ «لاشهٔ سگ» و «بی نام و نشان» دفن شد و هیچ «گورِ شناخته شده ای» ندارد و سه گورِ دروغین برایش ساخته اید .... آیا خشک شدنِ رودخانه ها و تالابها و دریاچه ها ..... پیشرفت است؟
    آیا حذف شدنِ ایران از شبکهٔ اقتصادِ جهانی «پیشرفت» است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. میدانم که عدّهٔ زیادی که «اسلام دانِ عفونی شان» هر روزه «عفونتِ حفظِ نظام به هر شیوه ای» (مثلاً اصلاحات و یا امید به شازده شومبولِ شورشی) را استفراغ میکنند؛ از «گزندگیِ کژدمی» نفرت دارند.
      امّا کار به جایی رسیده است که همهٔ این «روسپی زادگانِ متنفّر از کژدم»؛ همه چیز را به یکجا خواهند باخت.

      حذف
    2. کژدم تیزبین یک دهه هست این حرفا رو میزنین.خسته نمیشین؟

      حذف
    3. نخوانید تا از «آسوده خاطران» باشید.

      حذف
  77. https://mobile.twitter.com/h_tabarzadi/status/1491016362864431106

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این بی شرف باید کُشته شود. این روسپی زاده نخستین کسی بود که «خامنه ایِ دیّوس» را «امام» خطاب کرد.

      «گناه با الماس بر پولادِ روح نوشته میشود و هرگز پاک نمیشود»....کژدم

      حذف
    2. Once "The King" .... Always "The King"..... Once "The Hoar"..... Always "The Hoar"

      حذف
    3. سلام کژدم
      دقیقا این خوکچه. تو دانشگاه پلی تکنیک با همپالکی هایش در انجمن اسلامی خیلی ما را اذیت میکردند . اگر تو خوابگاه آهنگی گوش میدادیم یا بخاطر بی پولی تعطیلات ۵ شنبه جمعه جایی برای رفتن نداشتیم اگر میخواستیم ورق بازی کنیم باید زیر بسیار مخفیانه و با استرس و زوی تختهای دو طبقه پتو میکشیدیم و بی صدا . و چقدر استادهای باسوادی که حاضر نبودند به این اراذل و اوباش نمره بدهند باید به این کون نشورها پاسخ میدادند .

      حذف
  78. https://www.iranintl.com/202202080203

    «امپراتوریِ مشعشعِ صفوی» به «گوز گوز» افتاده است.

    پاسخحذف
  79. یک پرسش بسیار مهمّ:

    از مجموعهٔ مذاکرات برجام و طول و قوسهایِ آن (انحناها) و اینکه «جو بایدن» اصرار دارد تا به توافق برسد و همچنین نظرِ آن ژنرال (در لینکِ زیرین) چه برداشتی دارید؟

    https://tinyurl.com/mrx3c2pr

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زمان خریدن توسط بایدن برای قلع و قمع نیروهای نیابتی رژیم و ضعیف کردن کفه ترازو به نفع خود و امتحان تسلیحات هدایت شونده توسط هوش مصنوعی

      حذف
  80. سلام

    میخواهد مشکلات خاور میانه را جمع و جور کند و به روسیه و چین بپردازد.کشتن جانشین البغدادی هم در همین راستا بوده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      رفع تحریم ها فکر نمی‌کنم به جمع و جور کردن مشکلات خاورمیانه منجر بشه و بلعکس شروع بازی های جدیدی رو در پی داره.البته اگر جمع و جور شدن از نظر شما مثل مسائل افغانستان نباشه.نظر شخصیم اینه که غربی ها به دنبال بستن مسیر انتقال انرژی به سمت چین هستن.البته انرژی‌های فسیلی نهایتا تا ده سال دیگه کارایی داشته باشن.انرژی هسته ای انرژی آینده هست.هوش مصنوعی فکر کنم به پروپاگاندا تعلق داره.تکنولوژی های برتر نظامی توی جنگ و درگیری ها مطرح میشه نه تو رسانه ها.زمانی که آمریکا اون رو بکار گرفت میشه درباره اش نظر داد.یکی از مسائلی که به توجه به منفعل بودن کشورهای عربی و اسرائیل اتفاقش خیلی محتمل هست دستیابی ایران به بمب هسته ای با کمک چین هستش.شاید قرارداد های آمریکا ظاهرا جلوی این موضوع رو گرفته اما در پشت پرده رویای شیعیان برای دستیابی به بمب هسته ای رو نمیشه از بین برد.

      حذف
    2. سلام
      آیا تا به حال دیده اید که کسی که خودش تا خرخره در مشکلات فرو رفته است؛ بخواهد مشکلِ همسایه را حلّ کند؟
      فکر میکنم که پاسخِ شما را را با پُرسشِ خود جواب دادم. لذا کاری به شما ندارم و سَر راست میروم به دنبالِ آن عدّه از پاسدارها و بسیجیهایِ احمق که به داشتنِ «موشک» افتخار میکنند.

      اُلاغِ بسیجی و پاسدار...
      یک کمی پرواز کنید و از بالا به خاورمیانه نگاه کنید تا ببینید که چه تحوّلاتی در حالِ رُخ دادن هستند. اگر «مغزِ خر» خورده اید؛ «کژدم» زحمتتان را کَم میکند:

      هر «موشکِ جدید» که معرّفی کنید؛ فوری به درآمد هایِ میلیاردیِ اسرائیل و آمریکا و فرانسه و انگلستان از طریقِ فروختنِ تسلیحاتِ مُدرن و در واقع از «رده خارج شده» به کشورهایِ همسایه؛ اضافه میشود.
      به عنوانِ مثال: «گنبدِ آهنین»؛ تقّش در آمده است. امّا آخرین سیستمِ پیشرفتهٔ ضدّ موشکی است. امّا بسیار گرانبها است. لذا این تکنولوژی را به کشورهایِ همسایه میفروشند تا هزینه هایِ «تسلیحاتِ پیشرفته تر و ارزانتر» را توسّطِ شرکتهایِ خصوصیِ اسلحه سازی تهیّه کنند و از راهِ مالیاتِ آن؛ مردمِ اسرائیل را در رفاهِ نِسبی نگه دارند.
      در ایران چه میشود؟؟؟
      هزینهٔ همهٔ تسلیحاتِ نقطه زن از پولِ نفت (ثروتِ ملّی) تأمین شده و چون توسّطِ «سپاه» تولید میشوند؛ هیچگونه مالیاتی پرداخت نمیشود و در زندگیِ روزانهٔ مردم؛ «اَثَرِ منفی» میگذارد. زیرا هزینه اش از «نفت» است و سودِ حاصل شده نیز به جیبِ «کُس کِش سردارانِ گروهبان» و شکمِ مزدورانِ عراقی؛ سوری؛ کثافتستانی؛ افغانی و .... ریخته میشود.
      آیا آمریکایِ «جو بایدن» و «روسها» و «اسرائیل» از چنین معادله ای ناخشنود هستند؟
      هرگز ناخشنود نیستند. بلکه از اینکه «خاور میانه ایها» را «کیر کرده اند» بسیار خوشحالند.


      حذف
    3. نتیجه اینکه:
      دولتِ جو بایدن میخواهد این رژیمِ شیعی را به عنوانِ «لولو خورخوره» و «لاتِ محلّه» حفط کند و به بهانهٔ وجودِ آن تا میتوانند تسلیحات بفروشند. آن ژنرال نیز چیزی بیشتر از این نمی گوید و برایِ اسلحه فروشیِ مدیریّت شده می آید.
      اسرائیل نیز همین را میخواهد. آنچه که «جو بایدن» به «شفتالو بنت» گفته و او را خاموش کرده است نیز همین استراتژی است.
      کسانی که در این بازی به شدّت خواهند باخت؛ ساکنانِ ایران هستند.
      همین اکنون بیش از ۱۰ میلیون معتاد؛ ۴ میلیون روسپیِ خیابانی؛ میلیونها کارتن خواب؛ گور خواب؛ اتوبوس خواب .... رویِ دستشان است که تعدادشان هر روزه بیشتر خواهد شد.
      «انگلهایِ صفوی» نیز تویِ گوشِ بسیجیهایِ اُلاغ میخوانند که باید با فساد مبارزه کرد... جامعه منحطّ شده است و این الاغها نیز این مزخرفات را باور میکنند.دیدید که ترامپ برایِ اپوزیسیونچی ها تره هم خُرد نکرد؛ جو بایدن نیز همینطور است؛ اگر جمهوریخواهان چه با ترامپ و یا بدونِ ترامپ دوباره بر سرِ کار بیایند؛ باز هم آش همین آش و کاسه همین کاسه است.
      «لولو خورخوره» را «محدود کنید» ولی نگزارید سرنگون شود؛ تا هرچه میتوانید از قِبَلِ «لولو خورخوره» جیبهایشان را خالی کرده و تسلیحات بفروشید.
      دستاوردهایِ واقعی ایران پس از چند سال:
      -۱۵ میلیون معتاد.
      - ۸ میلیون روسپیِ خیابانی.
      - ۵ میلیون بی خانمانهایِ اتوبوس؛ گور؛ کارتُن خواب.
      - ۱۰ میلیون کودکانِ کار که در معرضِ آزارِ جسمی و تحقیر و تجاوز جنسی قرار دارند.

      این است برآیندِ واقعی و مِیدانیِ ملغمهٔ دینِ مبینِ اسلام و تشیّع شنیعه و فردوسی؛ شهریار؛ مولوی؛ شاه نعمت الله؛ صفی الدین اردبیلی؛ و سعدی و حافط و ....

      حذف
    4. https://tinyurl.com/2e75wdrc

      فقط میخواهند تا جایی که میتوانند؛ «دلارهایِ نفتی» را بچاپند.
      فرمولِ آشپزی این است:

      ۱- نخست یک «دشمنِ واقعی» (سگهایِ هارِ شیعی) میتراشی و سپس این سگهایِ هار را در افغانستان و عراق رها میکنی. (همکاریِ رژیمِ «سگهایِ رژیمِ شیعی» برایِ بر انداختنِ طالبان و رژیمِ صدّام حسین)
      ۲- سپس «سگهایِ هارِ سُنّی» میتراشی (داعش + اخوان المسلمین».
      ۳- به «سَرِ اوختاپوس» کوچه میدهی تا هرچه میتواند کشورهایِ گوناگونِ عربی را به صورتِ «میدانی» تهدید کند.
      ۴- «بالانسِ قدرت» را با صدورِ تسلیحات به صورتِ مستقیم و یا غیرِ مستقیم به هر دو طرف مدیریّت میکنی تا «برنده ای» در کار نباشد و با تکرارِ فتحِ تپّه ها و درّه ها و آفریدنِ «حماسه ها» و «افتخارات تکراری» هر دو طرف فقط «کونشان پاره شود». البتّه به طورِ همزمان ماشینِ حسابگرِ «دلارها» برایِ آمریکا و اروپا به صورتِ شبانه روزی کار میکنند.
      ۵- ماشینی به نامِ «درهایِ عَقبی» و «مذاکره و دیپلماسی» راه می اندازی؛ تا هر زمان که به «زمان» نیاز داشتی.... از این «ماشین» استفاده کُنی.
      ۶- با سایرِ قدرتها (روسیه و چین) نیز در پشتِ درهایِ بسته (فوقِ فوقِ فوقِ محرمانه) مذاکره میکنی تا یک استراتژیِ «خر رنگ کُنیِ بین المللی» تدوین کُنی تا همه «سود ببرند».
      ۷- همهٔ خبرگزاریهایِ صوتی و تصویری و نوشتاری نیز از همان دقیقهٔ اوّل توجیح میشوند که با انتشارِ «اخبارِ گوناگون و ضدّ نقیض» بازارِ اخبار را چنان «گِل آلود» کنند؛ تا هیچکس نفهمد که بالاخره «کیرِ چه کسی؛ تویِ کونِ چه کسی است» و به طورِ همزمان؛ ماشینهایِ حسابگرِ «سودهایِ دلاری» به کارِ خود ادامه میدهند و هرگز از «شمارش» باز نمی ایستند.
      ۸- گورِ پِدَرِ «اپوزیسیونچیهایِ احمق» که فکر میکنند که اگر مردمِ اروپا و آمریکا را قانع کنند که این رژیمِ شیعی بسیار خطرناک است.... کار تمام است.
      امّا مشکلِ «اپوزیسیون چیها» این است که از «قدرتِ درونی»؛ تُهی هستند لذا به همه وعدهٔ «ظهورِ تاجی» میدهند و هرگز نمیخواهند بفهمند و یا اگر فهمیده اند؛ نمیخواهند بگویند که: «آهای مردم.... خودتان حرکت کنید.... گورِ پِدَرِ ماهایِ قلّابی»... اینجاست که کار هرگز تمام نمیشود... زیرا «ماشینهایِ شماره گرِ دلار» همچنان کار میکنند.
      «مهاتما گاندی» (گاندیِ مقدّس) را همه میشناسید.
      این موجودِ خرفت که در به در به دنبالِ «نیروانا» بود؛ آنقدر کار را با «مقاومتِ منفی» طولانی کرد تا روسپی زاده هایی مانندِ «اقبالِ لاهوریِ کُس کِش» هندوستان را بوسیلهٔ شاخکهایِ نا محسوسِ «کمپانیِ هندِ شرقی» توانستند «کثافتستان» و «بنگلادشِ پُر از نجاست» را از شکمِ هندوستان با دَردِ زایمانی بسیار «دموکراتیک» با «فورسِپس» بیرون بکشند.

      هِی... «کُس کِشِ پاسدار و بسیجی».....
      همین استراتژیِ کثیف در انتظارِ شما «خائنین» است؛ مگر آنکه بیدار شوید و از «خیانت» دست بردارید.

      حذف
  81. https://mobile.twitter.com/BamdadEtemad/status/1491788922464002063

    پاسخحذف
  82. امروز خبرِ پخشِ شعارهایِ «مرگ بر خامنه ای؛ لعنت بر خمینی» در بازارِ شهرِ «رضا اسهال استفراغی» را داشتیم که همراه با هم ردیف قرار دادنِ خمینی و محمّد رضا پهلوی بود.
    راستش را بخواهید؛ من (کژدم) حتّی مدفوعِ سگِ «محمّد رضا پهلوی» را به «قرآن» و «نهج البلاغه» ترجیح میدهم. تا چه رسد به سازمانِ پادگانیِ «سازمانِ مجاهدینِ خلق».
    اینکه سازمانِ مجاهدینِ خلق در این شهر (روسپی خانهٔ رضوی) چنین کاری کرده است؛ دلیلش فقط یک «کون سوزیِ تاریخی» است. این سازمان و رهبرانِ «شیعهٔ شنیعه مسلکَش»؛ میبینند که مردم؛ به هر چیزی راضی هستند؛ الّا به حکومتِ «کُس کِش هایِ شیعه مسلک». زیرا ۴۳ سال است که تمامیِ اشکالِ این قرمساقها را دیده اند.
    پیشنهادِ «کژدم» این است:

    در شرایطِ کنونی به این موجودات (سازمانِ مجاهدین) کاری نداشته باشید. تا در مسابقهٔ «بر اندازی» شرکت کنند. امّا تمامیِ حرکاتشان را «رصد» کنید. با این بی شرفها ؛پس از سرنگونیِ رژیمِ شیعیِ حاکم؛ باید با استراتژیِ «ریشه کنیِ مالاریا» رفتار کرد. زیرا فرقی میانِ این اوباشان (مجاهدینِ خلق) و پاسداران و بسیجیها فرقی وجود ندارد. حدّ اکثرِ فرقشان؛ مانندِ فرقِ «القاعده» و «داعش» است.

    پاسخحذف
  83. https://mobile.twitter.com/elonmusk/status/1492227328386154509

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «ایلان ماسک» اشتباه میکند. این فقط «دولتها» نیستند که باید به سازِ مردم برقصند؛ بلکه «مردم» نیز باید از حکومتِ خوب دفاع کنند تا یک عدّه بی شرف با شعارهایِ تو خالی نتوانند یک حکومتِ خوب را سرنگون کنند. زیرا حکومت؛ هرچه که باشد.... «بخشی» از آنها است.
      اگر حکومتِ بدی دارند؛ نشان از «پلشتی» و «عفونی بودنِ جامعه» است.
      اگر حکومتی خوب دارند؛ باید آنرا پاس بدارند؛ مگر آنکه همچنان میخواهند «پلشت و بی شرف» باقی بمانند و سرهایِ بریده در میدانهایِ شهرشان گردانیده شود.
      آیا کسی در خوزستان پیدا نمیشود که این خانوادهٔ کثیف را به سزایِ عملشان برساند؟
      مطمئن هستم که اگر امروز پیدا نمی شود.... فردا پیدا خواهند شد.

      حذف
    2. کدوم خانواده؟

      حذف
  84. https://mobile.twitter.com/rezahn56/status/1492170346870579209

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر به این گفتگوها میانِ «اوباشانِ شیعه» دقیقتر فکر کنید؛ مسئله بسیار بالاتر از آن چیزی است که «حقیقت نژاد» میگوید.
      این اوباشان؛ مانندِ بخشی از یک حکومت حرف نمیزنند؛ بلکه مانندِ «لاتهایِ بی سر و پا» بر سرِ تقسیمِ «اموالِ غارتی» سخن میگویند.
      ... ۵۰ تا از آن گرفتیم.... ۳۰ تا از آن دیگری گرفتیم.... ۲۰ تا از فلانی گرفتیم.... گفتند بیا ۸ تا بدهیم تا همه چیز صاف بشود...

      یک ارگانِ نظامی و یا امنیّتی معمولاً ۲ بودجه دارد:
      ۱- بودجهٔ آشکار.
      ۲- بودجهٔ محرمانه.
      امّا این اوباشان منابعِ بسیار زیاد و نا نوشته ای دارند که بسیاری از آنها در دورهٔ «شمپانزه نژاد» به آنها داده شد.
      «شمپانزه نژاد» اکنون «اپوزیسیونِ عدالتخواه» شده است. در حالی که در آن دورهٔ ۸ ساله؛ هرچه «کون» داشت به این اوباشان داد.

      اگر شما برایِ من «لینک» میفرستید که بگویید که اینگونه است؛ چرا با «قتلِ عامّ این روسپی زادگان» مخالفید؟ چرا برایِ کُشتنِ یک «انگل» اقدام نمی کنید و فقط عمّامه اش را زیرِ پا لگد میکنید؟ آیا این است پلّهٔ آخرِ «انقلابی گری»
      آیا از خود پرسیده اید که چه کسی این فایلِ صوتیِ محرمانه را درز داده است؟ آیا فکر میکنید که یک «دلسوز» است و یا یک «سهم خواه»؟... مانندِ «شمپانزه نژاد» که پس از «کون دادنهایِ جانانه» تبدیل به منتقدِ «برادرانِ قاچاقچی» شد و پس از «کاغذ پاره خواندنِ قطعنامه ها»؛ شروع به گلایه از «تأثیرِ تحریمها» دوی آورد و اکنون گویی که انگار نه انگار که قرار بود «تک تیر اندازهایِ سعودی» به طرفِ «امام زمانِ کُس کِشَش» شلّیک کنند... اکنون اوباشانی را دورِ خود جمع کرده و تبدیل به «اپوزیسیونِ عدالتخواه» شده است؟!!!
      آیا «افشاگری» فقط برایِ «نقّالی» و «اظهارِ فضله» است؟
      یا برایِ سرنگونیِ این حاکمیّتِ متعفّنِ «عدلِ علی»؟

      حذف
  85. کژدم این هفته به احتمال زیاد روسیه به اکراین حمله میکنه.اگه این جنگ بخواد فرسایشی بشه(بستگی به عملکرد اروپایی ها و آمریکایی ها داره)تو ایران احتمالا بحران غذا و دارو و در حالت بحرانی تر حتی برق و آب غیره هم ناشی از صادراتش به روسیه شکل بگیره.فکر میکنم دلیل ملاقات پوتین و رئیسی و I am at your service گفتنش هم همین موضوع بوده.

    پاسخحذف