۱۴۰۰ دی ۱۴, سه‌شنبه

«حاجی بادمجانِ ناپلئون بناپارت»

 امروز در دوّمین سالگردِ به درک فرستاده شدنِ «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» همهٔ «اوباشانِ دوشان فکر» در حالِ نظر دادن هستند. «رادیو فردا» مجموعه ای از این مزخرفات را به صورتِ «صوتی» گرد آوری کرده است.
 
 https://tinyurl.com/3srerfd3
 
اگر گزارشهایِ تحلیلیِ این وبلاگ در رابطه با «حملهٔ آمریکایِ جورج بوش» (گلوبالیستها) به عراق و کوچه دادنِ عمدی به رژیمِ شیعی را برایِ تدارکِ «ویرانیِ ساختارِ  خاورمیانه» را مطالعه کنید؛ این موجودِ سخیف را به صورتی روشن خواهید شناخت. موجودی که  در آن دوره او را «بازیگر» و «سلطان بندر» را «بازی ساز» میخواندم.
پس از سپری شدنِ این دوران که با قتلِ «زرقاوی» و تار و مار کردنِ اوباشانِ «شیعه هایِ صدری» به پایان رسید؛ دورانِ «ظهورِ محمّد رسول الله دوّم» (البغدادی) را داشتیم. در این دوران؛ «گروهبان حاجی بادمجان» با تمامیِ نیروهایش در سوریه در حالِ ریخته شدن به دریا بودند و زمانی که پوتین دید که «علویها» و «بشار اسد» نیز به دریا ریخته خواهند شد؛ «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» را رویِ «شومبولَش» نشاند و گفت: «هِی...  بچّه دهاتی.... میخواهی گور به گور شوی؟.... یا میخواهی به ناپلئون تبدیل شوی؟... پس هر چه دستور داده میشود را اطاعت کُن» و اینگونه شد که با پشتیبانیِ نیرویِ هوایی روسیه؛ این «بچّه دهاتی» که مأموریتش «سربازِ گوش به فرمانِ روسیه» بود را به بوق و کرنا کردند و تبدیل به «ژنرال» شد.
امّا در عراق؛ همین «ژنرال - دهاتی» حتّی جرأتِ نزدیک شدن به نیروهایِ داعش را نیز نداشت.
زمانی که «داعش» توانست «الاَنبار» را تصرّف کُند؛ نیروهایِ این «اوباش ژنرالِ دهاتی» در ۶۰ کیلومترِ «الاَنبار» در یک پادگانِ متروکه گردِ هم آمدند. امّا هرگز هیچ گُهی نتوانستند بخورند و هر زمان که نیروهایِ داعش از «الاَنبار» خارج شده و به این اوباشان حمله میکردند.... نیروهایِ این «ناپلئون - دهاتیِ قلّابی» تا «کربلا»  و «نجف» فرار میکردند.
تا اینکه «ترامپ» ظهور کرد و کمر به «داعش زدایی بست»... بدینسان بود که «حشد الشّعبی» تحتِ پوششِ هوایی آمریکا تبدیل به  «شیرهایِ بیابان» شدند و به کشتارِ روستائیان و جمع کردنِ پولِ توجیبیِ مردگان و ساعتهایِ مُچی آنها پرداختند. و این «پوفیوزِ-  دهاتی» را نیز در «تشتک نیوزها» به «ناپلئون» تبدیل کردند.

اوباش دوشان فکران؛ امّا در یک نکته با یکدیگر همداستانند و میگویند که این اوباش «شبکه ساز» بود. به عنوانِ نمونه «شبکهٔ گستردهٔ قاچاق موادّ مخدّر» از «کابل تا کاراکاس».
بیایید یک پشتیبانیِ حکومتی و ۱۰۰ ها میلیون دلارِِ بی زبان و «نیرویِ انتظامی» را به همین «کژدمِ وبلاگ نویس» بدهید؛ تا به شما نشان دهم که ساختنِ شبکه هایی بسیار گسترده تر؛ از خوردنِ یک لیوان آب نیز ساده تر است و نیازی به «ناپلئون» ندارد. اگر این «اوباش دوشان فکران» اینقدر ناتوان هستند؛ دلیلی بر «استعداد هایِ خارق العادهٔ اوباش گروهبان حاجی بادمجان» نیست. بلکه بر «ناتوانی» و «حماقتِ ذاتیِ این اوباش  دوشان فکران» دلالت دارد.
پس از به درک واصل شدنِ این «گروهبان» همه گفتند که «قاآنی» نمیتواند جایِ او را بگیرد. حرفشان درست در آمد؛ امّا نه به خاطرِ کَم هوشیِ «قاآنی» بلکه به این خاطر که «قاآنی» دیگر نتوانست با چمدانهایِ ۱۰۰ ها میلیون دلاری به عراق و سوریه سفر کند و چند گونی «انگشترِ نقره» با خود بُرد و وقتی «نقّ و نالهایِ مزدوران» را شنیدند. تصمیم گرفتند که نیروهایِ مزدور را از نظرِ تعداد کمتر و از نظرِ کیفیّت بالاتر انتخاب کند. به همین دلیل است که میبینیم «حشدالشّعبی» متشتّت شده است.
پس از به درک واصل شدنِ این «سربازِ پیادهٔ ارتشِ روسیه» گفتم که امر بر این این «گروهبان ناپلئونِ میرزا قاسمی» مشتبه شد و بشار اسد را شبانه به تهران آورد (البتّه به دستورِ انگلِ فرزانه). این امر باعث شد که روسها با اسرائیل و دولتِ ترامپ؛ موافت کرد تا پروندهٔ این «دهاتی - ژنرال» را ببندند.  ولی دیدیم که «شهلایی» از مهلکه گریخت؟؟؟!!!! (به احتمالِ یک میلیون درصد  روسها به او گِرا دادند.) زیرا فقط با زدودنِ تعفّنِ «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» موافقت کرده بودند. روسها زمانی که تصمیم میگیرند؛ پایِ حرفشان می ایستند. امّا بهایِ اضافی را تحمّل نمیکنند و کارشان درست است. فرارِ «اوباش شهلایی» از مهلکه نیز برایِ روسها نقشِ پوششیِ «اطّلاعاتی - امنیّتی» نیز داشت تا خود را در این ماجرا «معصوم» جلوه دهند.
اینکه این «اوباش - ناپلئون» در آخرین لحظات موبایلش را عوض کرده بود را فقط روسها میتوانستند بدانند و دیدیم که تحقیقات در رابطه با کسی که اینکار را کرده بود (گزارشِ تعویض تلفن)؛ به دستورِ روسها متوقّف شد. (آیا نشد؟)؟؟؟
یک سال پس از این ماجراها؛ «انگلِ پوشک پوشِ فرزانه» باری دیگر به گدایی به دَرِ «کرملین» رفت و گفت: «ما همچنان نظرمان در رابطه با کرملین... به همان سیاقِ قدیم است» (یعنی اینکه قتلِ این اوباش - ناپلئون را فراموش میکنیم).

این تمامیِ ماجرایِ به درک واصل شدنِ این «اوباشِ کرمانی» بود و اگر مقاماتِ اسرائیلی میگویند که آنها در این عملیّات دست داشتند.... «راست» است ولی «ناقص» است. تا نقشِ روسیه را لاپوشانی کنند. زیرا قرار نیز بر این بوده است تا آقایِ «پوتین» در این ماجرا برایِ همیشه «معصوم» بماند. برخلافِ نظراتِ این «اوباش دوشان فکرانِ احمق» اگر تا آن زمان  دولتهایِ آآمریکا این اوباش را نکشته بودند؛ به خاطرِ ترس از عکس العملِ «انگلِ پوشک پوشِ فرزانه» نبود؛ بلکه این «اوباشِ کرمانی» برایِ «اوباما»  نقشی بسیار بزرگ و حیاتی  در «افروختنِ آتشِ جنگهایِ ۳۰ ساله» برایِ ویرانیِ خاورمیانه و آفریقا  را داشت و روسها نیز با اینکه میدانستند که ماجرا به کجا ختم خواهد شد (به آسیایِ مرکزی)... با اینهمه  نمیخواستند خودشان نیرویِ زمینی واردِ سوریه کنند. لذا پُرسشِ اصلی برایِ روسها این بود: 
«اگر قرار است که همهٔ این دودها به همسایگیِ روسیه برسد؛ چرا از ۱۰۰ ها میلیون دلارِ «انگلِ فرزانه» استفاده نکنیم؟.... این استفاده را را نیز با موفقّت انجام دادند. زیرا پیش از «روسیه» این دودِ غلیظ میتوانست به کونِ «حکومتِ شیعیانِ شنیعه» برود. لذا «انگلِ پوشک پوشِ فرزانه» حتّی حاضر شد که پایگاههایِ هوایی را نیز در اختیارِ روسیه قرار دهد.
امّا به درک فرستادنِ این «اوباش دهاتیِ ناپلئون» پس از پایانِ تاریخِ «محمّد رسول اللهِ دوّم»(البغدادی) و احساسِ راحتیِ روسها از گسترشِ این «آتش سوزی» و احساسِ قدرت و شاخ و شانه کشیدنِ «انگلِ پوشک پوشِ فرزانه» به خاطرِ نفهمیدنِ جایگاهِ واقعیِ خود (عنتری که فقط باید  جایِ دوست و دشمن را نشان دهد و بَس) اتّفاق افتاد؛ روسها به «انگلِ پوشک پوش» گفتند: خفه شو و فقط دستورات را اجرا کُن و گُه زیادی نخور.
«انگلِ پوشک پوشِ فرزانه» نیز پس از حدودِ یک سال (استخوان و کیر در گلو ماندن) پیغام فرستاد که: «نظرِ ما تغییر نکرده است و دیگر بیش از اندازه پایمان را دراز نمیکنیم و حاضریم هرچقدر که بفرمایید گُه بخوریم.... باور ندارید؟ یک قراردادِ ۲۰ ساله  نیز با شما میبندیم».

کژدم

۲۹ نظر:

  1. https://mobile.twitter.com/ghalamfarsa/status/1478308654172491778

    پاسخحذف
  2. درود

    در کنار بی آبی، به حاشیه رانده شدگی هم تو این خراب شده به تاخت می تازد.

    https://youtu.be/azLOVS-fkCk


    اشکان

    پاسخحذف
  3. آریو برزن آریامنش اصل مطلق۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳

    بنده با وجودی که زرتشتی هستم میدانم که مقام معظم رهبری کوروش ثانی است و سردار سلیمانی مایه افتخار جهان آریایی است و دخترش آرتمیس دوم ایران است.
    چرا کم لطفی می کنید و آب به آسیاب آمریکا و اسرائیل می ریزید.
    اهورا مزدا نگهدار ولایت فقیه باد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تنها چیزی که به پایتان مانده است؛ یک «شورتِ سوراخ سوراخ شده است» (پیدا کنید سوراخ کننده ها را».
      لطفاً همان شورتِ پاره پورهٔ تان را نیز در آورده و «دولّا» شوید بهتر است .... شورتِ سوراخ سوراخ آبرو ریزی است.(نشانهٔ کون دادنهایِ بسیار).
      در پایان ریدم به آن زرتشت قلّابی و «مُغ»هایتان.

      حذف
    2. در ضمن ؛ آقایِ «زرتشتی - کونیِ حزب اللهیِ سایبریِ بیسوادِ روسپی زاده». «آرتیمس »یونانی بود.
      احتمالاً مادرت زیرِ آخوند تولیدَت کرده است.

      حذف
  4. این آقایِ «منشه امیر» دیگر دارد شورش را در می آورد؛ برنامهٔ امروزش مزخرف تر از دیروز و برنامهٔ دیروزش مزخرفتر از پریروز.... مطمئن باشید که برنامهٔ فردایش نیز مزخرفتر از امروز و برنامهٔ پس فردایش نیز مزخرفتر از فردا خواهد بود.
    زمانی میگفتند که «دود از کُنده بلند میشود»... امّا گویا آقایِ «منشه امیر» یک چوبِ پوسیده است.
    آقایِ منشه امیر.... «پروپاگاندا» باید آنقدر جذّاب باشد که بتواند بیننده و شنونده را مانندِ «آهنربایِ قوی» جلب کند.
    این اوباشانی که در اطرافِ خودتان جمع کرده اید؛ حتّی ارزشِ ریدن به هیکلشان را نیز ندارند.
    به لحنِ حرف زدنِ «شهرام شارلاتان» نگاهی بیندازید....
    همیشه لاتِ بی سرو پا بوده است و همچنان هست.......
    بابا.... این اوباشانی که رویِ آنها حساب باز کرده اید..... حتّی به اندازهٔ «کودِ انسانی» نیز ارزش ندارند.
    آقایِ «منشه امیر».... از خوابِ «اصحابِ کهفی» بیدار شوید..... از قدم زدن در «شوره زارها» و «بیابانهایی» که در آنها هیچ موجودِ زنده ای پیدا نمی شود.... دست بردارید..... «سِرگین غلطانک» هیچ ارزشی ندارد.
    لطفاً «حالِ مردم» را به هم نزنید.

    پاسخحذف
  5. جناب کژدم نظرتون در مورد شبه انقلاب قزاقستان چیه...چون یک حوزه نفوذ مهم روسیه اس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظرم این است که: پیشنهاد میکنم به آنها بپیوندید تا زاینده رود و دریاچهٔ آذربایجان پُر آب شوند.

      حذف
    2. باشه قبول اینقدر نکوبش تو سرمون....خودت که صبح تا شب در مورد همه چی نظر میدی...اینم بگو

      حذف
  6. https://www.radiofarda.com/a/idf-intel-head-says-iran-nuke-agreement-better-for-israel-than-no-deal/31640903.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسرائیل به خوبی میدونه که گذشت زمان نه تنها به بهبود وضعیت ایران منجر نمیشه که هیج نارضایی ها روز به روز هم بیشتر میشه و از سویی دیگه خوابی که چین برای بقیه کشورها میبینه مطمئنا نه تنها به بهبود اوضاع ایران منجر نمیشه تازه کلی بحرانهای جدید هم تقدیم به نائب امام زمان میکنه.پرونده هسته ای ایران برای اسرائیل به نظرم با یک حمله نظامی محدود پیش از توافق حل میشه.اون موقع توافق برای نان رو میزه نه برنامه هسته ای.
      مطمئنم دلیل تعلل اسرائیل مخالفت بایدن هست ولی واقعا دلیلی چی میتونه باشه رو نمیتونم حدس بزنم

      حذف
    2. کژدم چین خیلی سریعتر و البته قوی‌تر از کشورهای غربی در حال بازی‌سازی هست و کشورهای غربی و البته شرقی بازیگران اون خواهند بود.کره جنوبی و ژاپن بگیرین تا روسیه و اعضای پیمان ابراهیم و کشورهای مهاجر پذیر که با کور کردن خودشون با حقوق بشر امروزه به پناهگاه حاشیه رانده شدگان تبدیل شده.
      من در رابطه قزاقستان مطمئنم چین یکی از حامیان اصلی از این جنس جنبش ها در آینده میشه چون هم سرکوب کردن رو بلده و هم حکومت ساختن رو و بزودی هم پوزیسیون به سراغش میره و هم اپوزیسیون.اعتراضات بیشتر هزینه های بیشتر و هر چه‌قدر تداوم بیشتری داشته باشه کشور از درون فرسوده تر و داغون تر میشه و زمینه رو برای تصاحبش آسونتر میکنه.

      حذف
    3. تو جنگ جهانی دوم یکی از تکنیک های نظامی که فکر میکنم شوروی اجراش می‌کرد این بود که ساکنان شهرها تمام آذوقه ها رو قبل از ترک محل سکونتشون آتیش میزدن تا به دست دشمن نیفته.اجازه دادن برای دستیابی ایران به بمب هسته ای بعد از مذاکرات مصداق همین موضوع هست. مطمئنا اگر ایران توسط چین به بمب هسته ای برسه شبیه به کشوری مثل کره شمالی نمیشه که بخواد ازش به عنوان عامل بازدارنده استفاده کنه و چند وقت دیگه شاهد حملات حزب الله با موشک های حاوی کلاهک هسته ای به سمت دشمنان شیعه میشیم.

      حذف
    4. پاسخ به نظرِ:

      ناشناس۱۶ دی ۱۴۰۰، ساعت ۱۸:۵۷

      ماجرا به آن آسانیها که شما فکر میکنید و یا تلاش دارید آن را به جایِ «راست» بنشانید.... نیست.

      اگر اروپا و آمریکا بسیاری از «به حاشیه رانده شدگان» را در بطنِ خود دارند (چه به صورتِ مهاجران و یا «Subhuman»های طبیعیِ زاده شده در آمریکا و اروپا)... چین به تنهایی بیش از همهٔ جمعیّتِ آنهارا در «شکمِ خود» دارد.

      «بد آموختن» (تفسیرات).... بسیار بدتر از «تُهی بودن» از «دانش» است.
      لطفاً سخنانِ کژدم را با گذراندن از «آیینه هایِ موج دار» به خودش تحویل ندهید.
      بارها تلاش کرده اید... دیگر تلاش نکنید..... مزخرفبافی را بَس کنید.
      همین چند سطر پایینتر و یا بالا تر از شما یک «اژدهایِ بی یال و دُم و اشکم» گفت:

      کژدم.... از تو آموختم که AI به تولیدِ «بیت کوین» ارتباط دارد؟؟؟!!!!
      شاید «کژدمِ دیگری» وجود دارد که رازِ رابطهٔ AI با «بیت کوین» را برای ایشان «وحی» نموده و آن «روح القدس» همان «روح القُدسی» است که به شما نیز «وحی» میکند؟؟؟!!!!!
      ادبیّاتِ «تائو» رازگونه سخن میگوید؛ امّا هر «کُس شعر»ی را به سرعت و دقّت میشناسد و نمی پذیرد.
      معادلهٔ «باطنی گری» در اینجا (ادبیّاتِ تائویی) جواب نمیدهد.
      «باطنی گری» به دردِ «کون کُن خانه ها»یی به نامِ «خانقاه» و «مسجد» و «کلیسا» میخورد.

      حذف
    5. در ادبیّاتِ «آیینِ تائو»؛ از «سمبولیسم» استفاده میشود. امّا «باطنی گری» میگوید که «هر چیزی؛ ظاهری و باطنی دارد»

      کوان:
      استاد دو کفِ دستانش را به هم میکوبد و صدایی تولید میشود و سپس از شاگرد «دانش آموز = رهرو» میپرسد:

      حال بشنو صدایِ یک دست را...
      دانش آموز باید این «راز» را کشف کند.

      امّا «فارسی زبانها» میگویند:

      - اِوا خدا مَرگم بده.... اینرو که در فرهنگِ غنیِ فارسی نیز داریم که میگوید:

      «یک دست صدا ندارد»

      کژدم میگوید:

      نخیر الاغ جان... «این».... «آن» نیست... و آنچه که در فرهنگِ فارسی دارید؛ چیزِ دیگری است. لذا «این همان» بازی در نیاورید.
      «باطنی گری» با گفتارِ عامدانهٔ «سمبولیستیک»؛ تفاوتی از زمانِ «Big Bang» با لحظهٔ کنونی دارد.
      اینجاست که باید به «علمِ کلام» و «بازی با کلمات» به چشمِ «شارلاتانیسم» نگریست که ۱۰۰ ها سال از زندگیِ «غرب» را به «بیغوله ها» کشانید و اکنون در ایران ۲۵۰۰ سال است که در اشکالِ گوناگون یکّه تازی میکند.

      حذف
  7. جناب کژدم از توضیح تفسیر ژنرال کتلت قاسم زاده
    سپاس گذارم
    😂🌺🌺

    پاسخحذف
  8. «انقلابیگری» در جلو دوربین و «کون دادن در پشِ پرده».

    https://tinyurl.com/2rm3jve8

    https://tinyurl.com/42uhxrmj

    مشکلِ «پوشک پوشِ فرزانه» این است که نمیتواند بفهمد و یا ساکنینِ ایران نمیخواهند بفهمند که آزاد شدنِ چند میلیارد دلار؛ هزینهٔ ۳ هفتهٔ ایران با جمعیّتِ ۹۰ میلیونی نیز نیست و بسیاری از چیزها را نمیتوان حتّی با یک تریلیون دلار خرید (زاینده رود و دریاچهٔ آذربایجان).
    میگویند که یک ساختمان را میتوان در ۲۰ دقیقه ویران کرد. امّا برایِ ساختنِ آن ساختمان (بسته به بزرگی و پیچیدگیِ آن) شاید سالهایِ سال نیاز به پول و تلاش است.
    شاید بازسازیِ ویرانیهایِ ایران بیش از یک قرن طول بکشد. هزینه هایِ انسانی؛ مالی؛ اجتماعی؛ عقبماندگیِ افسار گسیخته از کاروانِ توسعهٔ بین المللی و .... را همین طوری؛ الله بختکی؛ خودتان حدس بزنید.

    پاسخحذف
  9. اگر این نکتهٔ مهمّ را که جهان در شرایطِ کنونی دچارِ «قحط الرّجال» است را فراموش کنیم؛ «جو بایدن» و «شفتالو بنت» و «انگل فرزانه» و «پوتین» و «ژی جین پینگ» و «ترامپ» و خیلیهایِ دیگر در «جایگاهِ شَمَن» قرار میگیرند.
    اینرا نیک میدانیم که آقایِ پوتین؛ پس از دهه ها حکومت؛ هنوز ستونِ اصلیِ حکومتیِ روسیه است.... براستی آیا آقایِ «پوتین» یک «رهبر برایِ تمامیِ فصلها» است؟... البتّه به صورتی واقعی و برخلافِ پروپاگانداهایِ غرب؛ اینچنین به نظر می رسد. امّا همیشه باید «رهبر» را با «فرهنگِ حاکم» نیز در معادله گنجانید.
    شما اگر یک «مردِ نا بهنگام» را در معادله ای که بخشِ اعظمِ آنرا «Subhuman»ها تشکیل میدهند بگذارید؛ ۱۰۰٪ باید او را موجودی شکست خورده بدانید.
    امّا اگر کسی بتواند به عنوانِ «مردِ به هنگام» ظهور کند و برنامه ای برایِ فرو نشاندنِ «عَطِشِ احمقانه» در سطحِ ملّی (Subhuman)ها داشته و «بلا منازع» باشد؛.... به «هرکول» تبدیل میشود.
    به آمریکا نگاه کنید. آیا آمریکاییها گزینه ای بهتر از «چاک شومر» و «جو بایدن» و «ترامپ» و «کامالا هریس» دارند؟؟..... مطمئن باشید که ندارند. زیرا خودشان دچارِ «توهّم» هستند و احزابِ آمریکا نیز بر رویِ همین «ادامهٔ فرهنگِ توهّم باوری» موج سواری میکنند.
    آیا جنبشِ باورمندان به اینکه «زمین مسطّح است» و دروغ میگویند که «کُروی» است را دیدید؟
    آیا دیدید که چه «سلبریتیهایی» در این جنبش سنگِ تمام گذاشتند؟
    با این حیواناتِ ماقبلِ تاریخ که به شکلی انسانی زندگی میکنند؛ چه باید کرد؟
    «جو بایدن» و «ترامپ» میگویند:
    مهمّ نیست که این موجودات چه پُخی هستند.... هرچه احمقتر.... بهتر.... فقط کاری کنید که به «من» رأی بدهند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم تا حالا این سوال رو از خودتون پرسیدید مرد نابهنگام چرا باید یک عمر زندگی خودش رو فدای زندگی بهتر sub human ها کنه؟مرد نابهنگام شاید کارهای نابهنگامی داره که براش ارجحیت دارن به مسائل sub human ها.در آینده شاهد شکل گیری اعتراضات و درگیری های خونین در سطح جامعه میشین که شیعیان آریایی نژاد حتی توانایی حفظ شرت زنهاشون رو هم نخواهند داشت باور نمیکنین صبر کنین

      حذف
    2. نخست اینکه من ادّعایِ «مردِ نا بهنگام» بودن را ندارم. زیرا که نیستم.
      بقیّهٔ سخنانتان میتواند درست باشد.

      حذف
  10. سلام
    جناب کژدم یک سوال
    در صورت عدم توافق و احیانا حمله نظامی،بنظر شما آیا امریکا این موضوع را مد نظر قرار خواهد داد که رژیم شیعی(با توجه به ماجرای هواپیمای اوکراین) از سپر انسانی و بالاخص غیرنظامیان برای مظلوم نمایی در جوامع بین الملل استفاده خواهد کرد؟
    مردم ایران و جانشان در ازای ماندگاری رژیم حتی به اندازه یک مگس ارزش ندارند..چه باید کرد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      از همان گذشته هایِ دور نیز «سپر انسانی» یکی از شیوه هایِ «اسلامگرایان» بوده است (به لبنان و غزّه و یمن و عراق نگاهی بیندازید) امّا اگر قرار بر حملهٔ نظامی باشد؛ رژیمِ شیعی فراتر خواهد رفت و به کشتارهایِ عمدی همین «شیعیانِ درجه ۲» نیز روی آورده و به گردنِ آمریکا و اسرائیل خواهد انداخت. ماجرایِ آن هواپیما نیز همین بود ولی چون اطّلاعاتِ غلط دریافت کرده بودند؛ نتوانستند به گردنِ آمریکا بیندازند.
      اینکه شما چه باید بکنید؟؟!!!
      من نمیدانم.
      زیرا که قرار است شما کاری بکنید و من قدرتِ «تله پاتی» ندارم.

      حذف
  11. درود بر کژدم
    کژدم به دیدگاه بنده نزدیک ترین تعریف از رفتار چین،حیوانی هست که برای مدت زیادی در زندان نگه داشته شده و امروز که آزادیش رو بدست آورده سعی در زندانی کردن زندانبان هاش رو داره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      آنچه که شما گفتید. بخشی از پروپاگاندا و تبلیغاتِ دروغِ حکومتِ چین است. از زمان حاکمیّتِ حزب کمونیستِ چین تمامیِ حاکمیّتِ چین اعمّ از قدرتِ سیاسی و استراتژیِ اقتصادی چین و روابط خارجی چین کاملاً بومی و مستقلّ بوده است و چین از زمانِ تشکیلِ سازمانِ ملل متّحد دارایِ حقّ وتو بود. آنچه که جلو رشدِ چین را گرفته بود ایدئولوژیِ کمونیستی بود که به «مائوئیسم» مشهور است. یعنی اینکه به صورتِ احمقانه ای خودشان جلو رشد و پیشرفتّ خود را گرفته بودند.
      مثلی هست که میگوید:
      برایِ آفریدنِ «قهرمان» ... نخست باید یک «دشمنِ کثیف» بتراشید و سپس «قهرمان» بسازید تا آن «قهرمانِ ساختگی» با آن دشمنِ کثیف بجنگد و انتقام بگیرد.
      چینِ کنونی هر آنچه که از نظرِ اقتصادی و تکنولوژی دارد از همان دشمنِ دروغین و کثیفِ خود دارد که شما آنها را به «زندانبان» تشبیه میکنید بدست آورده است.
      تحلیلِ شما «باز نشرِ پروپاگاندایِ حکومتِ کنونیِ چین» است.
      حکومتِ کنونیِ چین دیگر آن حکومتِ کمونیستی نیست. حزبِ کمونیستِ چین نیز به «ناسیونال سوسیالیست» (نازی) تبدیل شده است که بازتولیدِ «رایش سوّم» به شیوهٔ چینی است و اهدافی «ناسیونالیستی و نژاد پرستانه» را دنبال میکند. از نظرِ آنها یک و نیم میلیارد «چینی» برایِ زندگی بر رویِ زمین کافی است و بقیّه یا باید به «بردگی» تن دهند و یا حذف شوند.
      امّا اینکه چه زمانی مانندِ «هیتلر» به «جمع کردنِ قابلمه ها و قاشق چنگالها» روی خواهد آورد؟ هنوز زود است.
      اکنون چین در مرحلهٔ «بلند پروازیها» و «جذب کردن» است. تا زمانی که به «اشباع» برسد و یا به سمتِ «اشباع شدگی» کشانده شود. در آنزمان حتّی نشستنِ یک پروانه میتواند «آشوب» (Chaos) به ارمغان آورده و پایانِ رؤیاهایِ چین را رقم بزند.

      حذف
  12. https://www.radiofarda.com/a/kazakh-president-gives-shoot-to-kill-order-to-quell-protests/31644148.html

    این خبر رو که میخونم ناخودآگاه تصور می‌کنم که همه ی این انسان ها چه معترضین و چه مأمورین در پی ساختن انسانی بهتر از خودشون هستن و این بحران‌ها سرآغاز شکل گیری نسل جدیدی از انسان‌هایی هست که هیچ شباهتی به گذشتگانشون نخواهند داشت.یک مادر برای زایمان فرزندش درد زیادی رو تحمل میکنه ولی در نهایت با لبخندی بر لب به فرزندش نگاه میکنه.امیدوارم رنج و عذابی که امروز تحمل می‌کنن به ساخته شدن فردایی بهتر منجر بشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما «توهّم های» بی پایهٔ خود را با «صحنه آراییِ خود» (مادر ...دردِ زایمان... لبخندِ کودکِ نوین) به خوردِ خودتان میدهید. در قزاقستان «تولیدِ انسانِ نوین» در کار نیست. آیا شما مأموریّت دارید که هر روزه چنین مزخرفاتی تولید کرده و به صورتِ نظر بفرستید؟
      یا «احمق» هستی و یا یک «حزبلبلیِ دوزاری».

      حذف
  13. درود بر نگاه تیزبین کژدم 🙂

    https://tinyurl.com/mtjuse5t

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      این تحلیل را در همان زمان که هواپیما را زدند؛ نوشته بودم. اگر به نوشته هایِ مربوط به این جنایت در همان بازهٔ زمانی نگاهی بیندازید؛ گفته بودم که این هواپیما را برای سرنگون کردن انتخاب کرده بودند و جاسوسِ «لُو» رفته ای که در میانِ آمریکاییها داشتند؛ رژیمِ شیعی را مطمئن کرده بود که پس از حمله به پایگاهِ «الاسد»؛ آمریکا تهران را بمباران و موشک باران خواهد کرد. لذا پروازِ آن هواپیما را چندین بار به تأخیر انداختند تا با زمانِ رسیدنِ موشکهایِ آمریکایی به تهران مطابقت داشته باشد. ولی از موشکهایِ آمریکایی خبری نشد و اوباشانِ سپاه در انتظار بودند که «آلآن میاد.... الآن میاد» و هواپیما نیز پرواز کرده بود و میتوانست از تیر رس خارج شود. به همین خاطر و با اطمینان از اینکه «موشکهایِ آمریکایی» در راه هستند؛ این جنایت را انجام دادند تا به گردنِ آمریکا بیندازند و نشان دهند که «آمریکا جنایتکار است» و سرنگونیِ هواپیمایِ مسافر بری تکرار شد. سپس نیز قرار بود که «دیّوس فرازانه» یک سخنرانیِ غرّا کرده و مردم را به هیجان در آورد.. حتّی در همان زمان گفتم که آن فیلمبرداری از شلّیکِ موشکهای اوباشانِ سپاه نیز توسّط یک فردِ حرفه ای انجام گرفته بود که منتظرِ این «جنایتِ از پیش طرّاحی شده» بود و چه بسا میدانست که موشکهایِ زمین به هوا از کجا شلّیک خواهند شد و فیلمبرداری اصلاً تصادفی نبوده و توسّط «شهروند خبرنگار» انجام نگرفته است.
      آمریکاییها از همان نخست میدانستند که رژیم این هواپیمایِ انتخاب شده را به طورِ عمدی سرنگون خواهد کرد.
      تمامی ماجرا نشان میدهد که «قرمساقِ فرزانه» نه تنها از این «عملیّات» آگاه بوده؛ بلکه «فتوا»یِ آنرا نیز صادر کرده بود.
      تمامی این بازیها بیشتر برایِ این است که ادامهٔ تحقیقاتِ در آخر به حکمِ حکومتیِ «قرمساقِ فرزانه» برایِ سرنگون کردنِ این هواپیما نرسد. به همین دلیل برایِ «اوباش گروهبان سردارها» نیز حکمِ منعِ تعقیبِ قضایی صادر شده است.
      این تمامیِ آن چیزی است که ۲ سالِ پیش گفته ام.

      حذف