۱۴۰۰ دی ۱۸, شنبه

اگر به «شاه» شلّیک میکنی؛ او را بِکُش و گرنه......

کسی که «اعتراض» میکند؛ این نقطه ضعف را دارد که در حالِ «معامله» و «چانه زنی» است .
امّا کسی که میخواهد از چنگِ بیداد برایِ همیشه خلاص شود ؛ به هیچ روی؛ «چانه زنی» و «معامله» را بر نمی تابد و نیک میداند که «چانه زنی» برایِ «خریدِ زمان» است. لذا اگر نیاز به زمان دارد؛ از استقبال از «چانه زنی» باکی نیست. ... امّا اگر نه تنها به «زمان» نیاز ندارد؛ بلکه «زمان» را در خدمت و به نفعِ «بازسازیِ دشمن» میداند؛ هرگز نباید هدیهٔ «چانه زنی» و «معامله» را بپذیرد.

این امر بخشی بسیار مهمّ از «هنرِ جنگیدن» است.

هیچکس نباید برایِ بدست آوردنِ «وعده هایِ رؤیایی»  بجنگد. اهدافِ جنگ  باید بسیار روشن باشند و هرگونه «هدیه» از طرفِ دشمن را که در «استراتژی» و «تاکتیکهایِ مبارزاتیِ خود» نمی گُنجند را؛ نباید بپذیرد.
زیرا  «جنگاور» کَمر به «کُشتنِ شاه» گرفته است و نیک میداند که «شاه» فقط برایِ بقایِ خود میجنگد و هر پیشنهادی برای «معامله» و «چانه زنی» در راستایِ «اهدافِ شاه» قرار دارند. 
به هیچ وجه نباید انگاشت که «راهِ میانه»ای میانِ «اهدافِ شاه» و «اهدافِ جنگاوران» برایِ حفظِ «توازن» وجود دارد. لذا «مذاکرات» برایِ «تقسیمِ حقوق» و ایجادِ «تعادل» نیستند؛ بلکه برایِ «خریدِ زمان» از طرفِ کسی پیشنهاد میشوند که به «زمانی اضافی» برایِ آرایشِ دوبارهٔ جنگی و «تجدیدِ قوا» نیاز دارد.
این قانون یک «قانونِ علمیِ دقیقِ جهان شمول» نیست. بلکه یک «چهارچوبِ رفتاری» را ترسیم میکند.  به عنوانِ مثال؛  اکنون شاهدِ «مذاکراتِ وین» هستیم. در این مذاکرات؛ رژیمِ شیعی اهدافِ روشنی دارد. امّا ۱+۴ دچارِ تشتّتِ آرا و اهداف هستند و در این میان میخواهند «خرده حسابهایشان» را نیز در این معادله ریخته و به «راهِ حلّ میانه» برسند و برایِ هیچیک از طرفها هیچ اهمیّتی ندارد که چند میلیون نفر در ایران «گور خواب» و «اتوبوس خواب» و «کودکانِ کار» و «کودکانِ فروخته شده به بازارِ روسپیگری» و .... وجود دارند. زیرا «مذاکره کنندگان» مانندِ «قصّاب» هستند که میتوانند هر جسدی را با تبر و ساطور تکّه تکّه کنند.

برآورد و داشتنِ تحلیلی درست از وقایع برایِ اتّخاذِ «تصمیمهایِ اجرایی» زمانی میتواند قابلِ تصوّر و مفید  باشند که دارایِ قدرتی باشید که من آنرا «اپوزیسیون در قامتِ حکومتی» مینامم. وگرنه فقط به دردِ «وبلاگها» و «ستونهایِ سیاسی» در مجلّه ها و روزنامه ها و «میز گردهایِ تلویزیون» (نوعی از «شو تلویزیونی») میخورند.

اگر به شاه شلّیک میکنی؛ او را بکُش.

کژدم

۶۹ نظر:

  1. «دنبال دستی می‌گردم
    که گلوله را
    به پرچمی سفید تبدیل کند
    شعبده‌ای چنین را دوست دارم»
    (بکتاش آبتین)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. او به آرزویِ احمقانه اَش رسید و شعبده بازانی که آرزویش را داشت او را در «پرچمی کاملاً سفید» خواهند پیچاند.

      حذف
  2. https://tinyurl.com/mtjuse5t

    این تحلیل را در همان زمان که هواپیما را زدند؛ نوشته بودم. اگر به نوشته هایِ مربوط به این جنایت در همان بازهٔ زمانی نگاهی بیندازید؛ گفته بودم که این هواپیما را برای سرنگون کردن انتخاب کرده بودند و جاسوسِ «لُو» رفته ای که در میانِ آمریکاییها داشتند؛ رژیمِ شیعی را مطمئن کرده بود که پس از حمله به پایگاهِ «الاسد»؛ آمریکا تهران را بمباران و موشک باران خواهد کرد. لذا پروازِ آن هواپیما را چندین بار به تأخیر انداختند تا با زمانِ رسیدنِ موشکهایِ آمریکایی به تهران مطابقت داشته باشد. ولی از موشکهایِ آمریکایی خبری نشد و اوباشانِ سپاه در انتظار بودند که «آلآن میاد.... الآن میاد» و هواپیما نیز پرواز کرده بود و میتوانست از تیر رس خارج شود. به همین خاطر و با اطمینان از اینکه «موشکهایِ آمریکایی» در راه هستند؛ این جنایت را انجام دادند تا به گردنِ آمریکا بیندازند و نشان دهند که «آمریکا جنایتکار است» و سرنگونیِ هواپیمایِ مسافر بری تکرار شد. سپس نیز قرار بود که «دیّوس فرازانه» یک سخنرانیِ غرّا کرده و مردم را به هیجان در آورد.. حتّی در همان زمان گفتم که آن فیلمبرداری از شلّیکِ موشکهای اوباشانِ سپاه نیز توسّط یک فردِ حرفه ای انجام گرفته بود که منتظرِ این «جنایتِ از پیش طرّاحی شده» بود و چه بسا میدانست که موشکهایِ زمین به هوا از کجا شلّیک خواهند شد و فیلمبرداری اصلاً تصادفی نبوده و توسّط «شهروند خبرنگار» انجام نگرفته است.
    آمریکاییها از همان نخست میدانستند که رژیم این هواپیمایِ انتخاب شده را به طورِ عمدی سرنگون خواهد کرد.
    تمامی ماجرا نشان میدهد که «قرمساقِ فرزانه» نه تنها از این «عملیّات» آگاه بوده؛ بلکه «فتوا»یِ آنرا نیز صادر کرده بود.
    تمامی این بازیها بیشتر برایِ این است که ادامهٔ تحقیقاتِ در آخر به حکمِ حکومتیِ «قرمساقِ فرزانه» برایِ سرنگون کردنِ این هواپیما نرسد. به همین دلیل برایِ «اوباش گروهبان سردارها» نیز حکمِ منعِ تعقیبِ قضایی صادر شده است.
    این تمامیِ آن چیزی است که ۲ سالِ پیش گفته ام.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در اینجا لازم میدانم که به خانواده هایِ جانباختگانِ این «جنایتِ آشکار» بگویم که همهٔ جنایتها پس از وقوع به «تاریخ» می پیوندند و به مسئلهٔ «حقوقی و قضایی» تبدیل میشوند. لذا من مفهومِ «عدالت باید اجرا شود» را نمیفهمم. پس از جنگِ جهانیِ دوّم که حدّ اقل ۶۰ میلیون نفر کشته و بسیاری از شهرها به تلّی از خاک تبدیل شدند؛ ماجرا به مسئلهٔ «حقوقی و قضایی» تبدیل شد و در دادگاهِ «نورنبرگ» چند نفر را به اعدام و عدّه ای را نیز به زندان محکوم کردند. این تمامیِ آن چیزی است که «عدالتِ قضایی» نامیده میشود.
      در این جنایت؛ «قرمساقِ فرزانه» مهرهٔ اصلیِ این جنایت است. زیرا طرح عملیّاتی را که به او ارائه کرده بودند تأیید کرده و دستورِ عملیّات را صادر کرده است. هیچ یک از دولتهایِ جهان نیز به جز گرفتنِ غرامت نخواهند توانست کاری بکنند زیرا باز هم آنچه که «عدالتِ قضایی» نامیده میشود؛ چیزی بیش از این نیست. «عدالت» یک کلمهٔ من در آوردی و بی معنی است که «ما به ازاء خارجی» ندارد. اگر بخواهیم کلمه ای بهتر و نزدیکتر به «واقعی بودن» انتخاب کنیم؛ کلمهٔ «انتقام» برازنده تر است.

      امّا مسئلهٔ اصلی «آینده» است.

      پس از سرنگونیِ رژیم؛ ایران دچارِ حدّ اقل ۲ سال بحران (Chaos)خواهد بود. در این دورهٔ ۲ ساله باید تمامی این اوباشان توسّط گروههایِ مردمی قتل عام شوند. تا زمانی که حکومتِ نوین تشکیل میشود؛ هیچ «علفِ هرز»ی باقی نمانده باشد.
      «گروههایِ مردمیِ اشباح» نیز قابل تعقیب نیستند. هیچ کسی نیز نمیتواند برایِ قتلِ عام این جنایتکاران پرونده هایِ «دفاع از حقوقِ بشر» عَلَم کند. پس از زدودنِ علفهایِ هرز؛ باز هم قضیّه به مسئلهٔ «حقوقی و قضایی» تبدیل خواهد شد که عاملینِ آن «اشباح» هستند و پرونده از همین اکنون نیز «مختومه» است. زیرا «اشباح» را نمیتوان محاکمه کرد.

      اگر به شاه شلّیک میکنی... او را بکُش.

      بقیّه همه قصّه است. هر چند که بسیار دردناک باشد.

      حذف
    2. اساساً قتل عامِ این اوباشان را نباید به حسابِ «انتقام» گذاشت. هرچند که «حسّ انتقام» یک قوّهٔ محرّکه است. بلکه باید به آیندهٔ دورتر نگریست که میخواهیم بسازیم. آینده ای که در آن «علفهایِ هرز» وجود ندارند.
      در دنیایِ جانوران و گیاهان؛ باید به «ایجادِ هارمونی» روی آورد. زیرا بسیاری از جانوران و گیاهان که ما آنها را «موجوداتِ هرز» می انگاریم؛ در «اکو سیستم» نقشِ کلیدی و یا حدّ اقل نقشِ مفیدی دارند.
      امّا گونهٔ انسانی؛ داستانی دیگر است. بخشِ بسیار بزرگی از این «گونهٔ زیستی = گونهٔ انسانی» فقط تا جایی ارزش دارد که بتواند به افزودنِ اطّلاعاتِ «بانکِ ژنتیک» و «بانکِ DNA» کمک کند وگرنه موجوداتی بسیار ویرانگر هستند. ویروسها ویرانگر هستند؛ امّا قوّهٔ محرّکهٔ شان «EMOTIONS» نیست. امّا بخشِ بسیار بزرگی از گونهٔ انسانی را
      «EMOTIONS» هدایت میکند.
      همهٔ شما چه کشاورز و یا گلّه دار و یا صاحبخانه؛ «علفهایِ هرز» را با تعاریفِ گوناگون میشناسید و هرگز اجازه نمیدهید که آبِ مزرعه را علفهایِ هرز مصرف کنند و میوه و یا غلّاتِ شما را از مصرفِ آب محروم کنند؛ یا اینکه علفهایِ هرزِ مسمومی رشد کنند که موجبِ بیماریِ دامها شده و محصولاتِ دامیِ شما را کاهش دهند. در باغچه ها نیز به قطعِ ریشهٔ این علفهایِ هرز تصمیم میگیرید. لذا «قطعِ نسلِ علفهایِ هرز» یک رفتارِ مشترک میانِ همهٔ گونه هایِ انسانها است. فارغ از اینکه این گونه هایِ انسانی چه شکل و رنگی و یا درجهٔ هوشی دارند.
      اوباشانی به نامهایِ «آخوند»؛ «پاسدار»؛ «بسیجی» و .... علفهایِ هرزی هستند که باید ریشه کَن شوند.

      حذف
  3. https://mobile.twitter.com/EhsanBodaghi/status/1479912077590474762

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر به شاه شلّیک میکني.... او را بکش.
      این روسپی زاده ها «مگسهایِ دورِ بشقابِ شاه» هستند.

      حذف
  4. سلام
    به نظرت مطرح کردن کد رمز های مجوز های خشونت «غیرت دینی » و تهدید مخالفان انقلاب تلاش بیشتر برای اایجاد شکاف و نفرت در بین مردم و نیز سرکوب است یا ترس از شورش حاشیه رانده شدگان فریب خورده آب و برق مجانی ؟؛
    ۲. از کجا و بر چه معیاری باید بفهمم در دسته بندی subhuman یا semi human یا انسان هستم؟!
    ۲.افراد دارای تحصیلات عالی همراه با معلومات بدون شغل و دارای درآمد کم حاشیه رانده شده است ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      رژیم از خیزشها وحشت دارد. بویژه اگر شرایطی ایجاد شود که مردم احساس کنند که رژیم در حالِ بی آبرو شدن و عقب نشینی است و توانِ پاسخگویی ندارد. خیزشها میتوانند برایِ رژیم بسیار خطرناک شوند. شاید بتوان حتّی ۱۰ هزار نفر را کُشت؛ امّا هزینهٔ آن انتقامهایِ سنگین خواهد بود.

      امّا در رابطه با معیاری که برایِ «subhuman» نبودن میگردید..... تحصیلاتِ عالیه را بشاش توش بره. زیرا ملاک نیست.
      اگر توانستی یک سیستمِ جدید اختراع کنی و یا برایِ ارتقاء دادنِ سیستمهایِ نوین؛ ایده و یا ایده هایِ عملی بدهی. وضعیّتت خوب است.
      اگر چنین چیزی در خود نمی بینی؛ بدونِ رودربایستی از خودت خداحافظی کُن. یعنی اینکه «تعطیل» هستی.
      کسی که فقط تحصیلاتِ عالیه دارد و فقط به دردِ ورّاجی میخورد چیزی مثل ضبط صوت است و تعطیل است.
      تحصیلاتِ عالیه باید به «کشفیّاتِ جدید علمی» و «اختراعاتِ جدید» بینجامد. برایِ چنین کارهایی؛ هیچکس فقط به داشتنِ تحصیلاتِ عالیه در یک رشته قناعت نمیکند؛ بلکه اگر ایده هایی دارد؛ در رشته هایِ گوناگونِ دیگر نیز مطالعه میکند و علاوه بر آن در لابراتوارهای تخصصیِ علمی کار کرده و علاوه بر اینها مطالعاتِ شخصی نیز دارند. چنین اشخاصی معمولاً به صورتِ «Non Stop» در تلاش هستند و خود را «استاد» نمیدانند بلکه خود را همیشه «دانش آموز» خطاب میکنند و واقیّت نیز این است که «دانش آموز» هستند.

      حذف
  5. به لحظات ملکوتی سر کشیدن جام عن نزدیک میشویم

    https://tinyurl.com/4m6x85t5

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسئله فقط وضعیّتِ فلاکت بارِ داخلی نیست. در عراق «عقبهٔ استراتژیکشان» به «عُمقِ کونِ فرزانه» فرو رفته است (عمقِ استراتژیک) و در یمن نیز وضعشان بسیار خراب است.
      من فکر میکنم دولتِ بایدن پیش از آزاد کردنِ بخشی از پولهایِ رژیم؛ برای عربستانِ سعودی زمان خواهد خرید تا در ظاهر «ائتلاف عربی» ولی در باطن «پیمانِ ابراهیم»؛ حوثی ها را به دیوار میخکوب کنند.
      پس از آن پولهایِ رژیم را به صورتِ قطره چکانی آزاد و کنترلِ «هزینه شدنِ آن» را نظارت خواهند نمود و مانندِ اوباما پولهایِ هنگفت به رژیم نخواهند داد.

      حذف
  6. دیّوسی به نامِ «محسن اسدی‌لاری» و جندهٔ دائمیِ عقد نکاحی اَش «زهرا مجد» که «توله هایشان» در سرنگونیِ عمدی هواپیمایِ یوکرئین به درک واصل شده اند و گرنه به خاطرِ «آقازاده» بودن در استخرِ شیر شنا میکردند؛ اکنون تلاش دارند تا داستانِ دروغِ «جلوگیری از حملهٔ آمریکا» را به خوردِ مردم بدهند.
    این مصاحبه ها «فرمایشی» هستند و در این جهت انجام میشوند تا دامنِ «قرمساقِ فرزانه» را از این جنایت بشویند.
    این ۲ بی شرف به خوبی میدانند که چنین حمله ای بدونِ اطّلاع و تأییدِ «دیّوس فرزانه» امکان پذیر نیست.

    https://tinyurl.com/22jz6uwv

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در دیوث و حکومتی بودن این دو نفر که شکی نیست... اما اسدی لاری جایی در مصاحبه به وضوح گفت اینها میخواستن هواپیما رو بزنن و بندازن گردن آمریکا و گفت قبلا هم چنین کارهایی کرده بودن...

      حذف
    2. در چند دههٔ پیش؛ گورِ رضا اسهال و استفراغی را منفجر کردند تا به گردنِ سازمان مجاهدین بیندازند. در آن پروژه نیز ناموفّق بودند. اینها ذهنهایِ بیماری دارند.

      برخاستگان از گورهایِ ۱۴۰۰ ساله.

      حذف
  7. https://www.radiofarda.com/a/31647368.html

    ظاهرا مذاکرات خوب داره پیش میره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شیوهٔ تبلیغاتیِ شماها و باورهایِ پوچِ شماها همیشه همینطور بوده اند.
      گویی که صدّام تا شیراز و تبریز را گرفته باشد و شما «فاو» را گرفته باشید. شما همیشه از «فاو» سخن خواهید گفت و نه از شکستهایِ گسترده در تبریز و شیراز. امّا مسئله در اینجا اینچنین نیست. سخنانِ «شفتالو بنت» حدودِ ۱۳ سال است که تکرار میشود. نظرِ فلان ژنرال و بهمان ژنرال؛ آنگونه که در خبرگزاریها منتشر شده و «های لایت» میشوند؛ دلیلی بر سیطرهٔ آن نظرات بر سیاستهایِ اسرائیل نیست. اینکه نماینده ای از کرهٔ جنوبی را هیئتِ مذاکره کنندهٔ رژیم با خود به یدک کشیده بود؛ فقط برای دادنِ «امیدهایِ واهی» به افرادی مانندِ شما است. هرچند که شما و امثالِ شما (سایبریهایِ ساندیسی) نیازی به این امیدها ندارید و وظیفهٔ تان همین است که «فضا سازی» کنید.
      مشکلِ شما این است که این وبلاگ «مزرعهٔ خوبی» برای کاشتنِ «موج» و «فضا» نیست. شاید «بالاترین» و «توئیتر» و «تلگرام» جایِ بهتری باشند.

      حذف
    2. اساساً از نظرِ من داشتنِ بمبِ اتمی یک «پیروزی» و نداشتنش «شکست» نیست. من این روند را «جنگ در میدانِ اشتباهی» میدانم (Wrong Battle on Wrong Battlefield in Wrong time).
      اکنون ایران در شرایطی قرار گرفته است که تعدادِ «نقاطِ عطفِ بی بازگشتِ منفی» از سر و کولِ ایران بالا میروند. اینها آن چیزهایی هستند که به تصرّفِ شیراز و تبریز توسطِ صدّام تشبیه کردم.

      حذف
  8. من مدّتی است که به آقایِ «منشه امیر» گیر داده ام و مصاحبه هایی را که انجام میدهد را با دقّت گوش میدهم. نه برایِ اینکه کسی را پیدا کنم تا «هوادارَش» شوم. بلکه برای اینکه بدانم در کجا ایستاده ایم؟ آیا همچنان همانجا ایستاده ایم که چند سالِ پیش ایستاده بودیم؟
    این آخرین مصاحبهٔ ایشان با «حسن شریعتمداری» به عنوانِ «نمایندهٔ شورایِ مدیریّتِ گذار» است.

    https://tinyurl.com/yckj8522

    اگر به سخنانِ «حسن شریعتمداری» گوش کنید؛ به صورتِ جسته و گریخته و بسیار سطحی رنگ و بویِ «نوشتارهایِ کژدم» را در خود دارد. احتمالِ قوی میدهم که این وبلاگ را میخواند.
    مجموعهٔ مصاحبه ها نشان میدهد که آنچه که «اپوزیسیون» مینامید؛ چقدر «پرت و پلا گوی» و ضعیف است. آقایِ «حسن شریعتمداری» هر جایی که ادّعایی میکند و آقایِ منشه امیر در برابرِ آن ادّعا می ایستد؛ فوری از سخنِ خود عقب نشینی میکند. دلیلِ این عقب نشینیها این است که در درونِ خود عمیقاً میداند که «پرت و پلا» میگوید.
    ایشان حتّی تعدادِ جنایتکارانِ رژیم اعم از بسیجی و سپاهی و ارتشی و لباس شخصی و نیروهایِ ضدّ شورش و .... را به ۲۰ نفر (تعدادِ انگشتانِ دو دست) کاهش میدهد. زیرا با «شازده شومبولِ شورشی» هم پیاله شده است.
    از نظرِ این پرت و پلا گویان؛ «خاتمی»؛ امام جمعه ها؛ اعضایِ شورایِ نگهبان؛ احمدی نژاد و .... جنایتکار نیستند و فقط ۲۰ نفر پدر سوخته داریم که همه را میکشند!!!!

    من (کژدم) هیچگونه ادّعایی ندارم و اینرا نیز میدانم که این وبلاگ یک وبلاگِ شناخته شده نیست و اگر عدّه ای نیز آنرا بشناسند؛ رغبتی به خواندنش ندارند. زیرا «رویاهایِ احمقانهٔ آنها» را مانندِ پراکنده کردنِ «دودِ سیگار» به هم میزند. همان اتّفاقی که آن «راهبِ بودایی اعظم» در چند سالِ پیش به صراحت گفته بود (عنصرِ نامطلوبی که همه چیز را به هم میزند). آنهایی نیز که میخوانند؛ برایِ «تفنّن» میخوانند.
    این مصاحبه ها عرقِ شرم بر پیشانیِ من مینشانند و میبینم که ساکنینِ ایران چقدر موجوداتِ سخیفی هستند؟!!! زیرا در این ۴۲ سال؛ آن از حکومتشان.... و اینهم از اپوزیسیونشان.
    این مصاحبه ها میگویند که:
    «ساکنینِ ایران» موجوداتی «تولید کننده» نیستند و ۴۲ سال زمانِ کَمی نیست؛ پس از اینهم همینگونه خواهند ماند.
    نمونه هایی از اینگونه بسیارند و وبسایت خبری - تحلیلیِ «کوچه پس کوچه ها» نمونهٔ دیگری از این «پرت و پلا گویی ها» هستند و تعدادِ اینگونه پرت و پلا گویان نیز به تعدادِ «شپشها» است.
    کیفیّتِ یک جامعهٔ ۱۰۰ میلیونی با این «محصولات» واقعاً شرم آور است.

    پاسخحذف
  9. سلام کژدم
    این اپوزسیون چی ها در نظر مردم ایران پشه هم نیستند . زیرا خیلی از مردم خوب میدانند دیوسی مثل شریعتمداری و پدرش در ننگ ۵۷ سهم داشته اند . و اتفاق در ایران محصولات زیادی تولید شده اند اما تریبون ندارند . زیاد ناامید از محصولات نیستم . بیشترین آسیب را بدون تعارف تعداد زیاد لرها و ترکهای زنجان مومن و سینه زن امام حسین تشکیل میدهند و عامل سرکوب

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      نظراتِ این «محصولات» که گفتید؛ چیستند؟ چه سیستمِ حکومتی را برایِ آیندهٔ ایران پیشنهاد میکنند؟

      سپاس و منتظر پاسخ شما هستم.

      حذف
    2. سلام دوباره

      معلوم شد که دوست داری «کُس شعر» ببافی. و هیچ «محصولی» وجود ندارد. محصولاتتان همان «سبزها» و «بنفش ها» و احمقهایی در آن ردیف هستند.
      نگران نباش ... محصولاتِ خارجی نیز چیزی در ردیفِ همان «مدفوع ها» هستند.

      حذف
  10. https://www.radiofarda.com/a/faezeh-hashemi-ebrahim-raeisi-not-president/31647794.html
    محصولات جمهوری اسلامی

    پاسخحذف
  11. گویا داستانِ تبلیغاتیِ دلیلِ سرنگونیِ عمدیِ هواپیمایِ مسافر بری که قرار بود اوباشانِ رژیمِ شیعیانِ کثیف را به «قهرمانانِ ملّی» که جانِ «۱۰ میلیون نفر» را نجات دادند را نتوانستند به خوردِ مردم بدهند و این داستان تبدیل به «تُفِ سربالا» شد که بر پیشانیِ «قرمساقِ فرزانه» خواهد نشست. زیرا نجاتِ جانِ «۱۰ میلیون نفر» به «نَفَسِ قُدسی» نیاز دارد که فقط با فتوایِ «نایبِ امامِ چاه نورد» امکان پذیر است. به همین خاطر اکنون به «گُه خوری» افتاده اند و باید قصّه هایِ دیگری بسازند و چند نفر از «جنده هایشان» را جلو دوربین آورده و مصاحبه هایِ خیابانیِ دیگری ترتیب دهند.
    آقایِ «حسن شریعتمداری» و «شازده شومبولِ شورشی» میفرمایند که این «جنده ها» جنایتکار نیستند و معلوم چه هستند؟!!!!

    https://tinyurl.com/yckhjspv

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «جنده»هایی که در آن ویدیوی کذایی؛ سرنگون کردنِ عمدی و کشتارِ مسافرینِ بیگناه را تأیید میکردند و بویژه با ادبیّاتی «روسپی گرانه» (آخ و اوخِ حرفه ای) در آن ویدیو شرکت داشتند؛ اکنون به خود ریده اند. زیرا در ازایِ دریافتِ یک «ساندیسِ بزرگ» این بی شرافتی را انجام داده و اکنون میبینند که رژیمِ شیعیانِ شنیعه نظرش عوض شده و آیندهٔ این «جنده ها» با خطر مواجه شده است.
      حال این «جنده هایِ بی شرف» میخواهند دُمِ خود را از لایِ «دَرِ بسته شده» نجات دهند.

      https://tinyurl.com/2p8zy8up

      حذف
    2. اینکه این «جنده ها» شایستگیِ ادامهٔ زندگی را دارند؟؟ و یا نَه؟؟ بستگی به لیاقتِ کسانی دارد که اینها را میشناسند.
      اینگونه بی شرفها از «خانواده هایِ ویژه ای» سر بر می آورند.
      به دنبالِ این موجوداتِ بی شرف و «خانواده هایشان» باشید.

      حذف
    3. جناب کژدم لینکی که فرستادید هیچ محتوایی ندارد
      شاید برای ایران محدودیت داشته باشد یا اینکه حذف شده باشد
      سپاس

      حذف
    4. این لینک شما را به «ایران پرس نیوز» می برد. اگر قابل دسترسی نیست؛ متنی که منتشر شده را در پایین می آورم تا بخوانید:

      (پشت پرده ویدئوی بیشرمانه علیه قربانیان پرواز ۷۵۲

      پشت پرده ویدئوی سفارشی و بیشرمانه علیه قربانیان هواپیمای اوکراینی

      به من گفتند که فقط یک جمله بگو که اگر من هم بودم به آن هواپیما می‌زدم!

      چند روز پیش ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر گفت‌‎وگو با تعدادی از جوانان درباره سرنگونی هواپیمای اوکراینی منتشر شد (فیلم زیر) که باعث بازخوردها و واکنش‌های گسترده‌ای در سطح فضای مجازی از جانب طیف‌های مختالف مردم شده بود. افرادی که در این ویدیو با آن‌ها مصاحبه شده است به طور واصح می‌گویند که اتفاقی که برای هواپیمای اوکراینی افتاد، انتخاب بین بد و بدتر بود و اگر چنین اتفاقی نمی‌افتاد 6 هزار نفر در ایران کشته می‌شدند و بین کشته شدن 200 نفر با 5 هزار نفر، قطعا انتخاب ما 200 نفر است.

      شقایق امینی، یکی از کسانی‌که در این ویدیو حضور داشته است در گفت و گو با سایت دیده‌بان ایران؛ ابعاد تازه از در خصوص این کلیپ بازگو می کند.

      *خانم امینی! چطوری این مصاحبه از شما گرفته شد و چه چیزی از شما خواسته شد که در این گفت‌وگو بگویید؟

      من در مورد کسانی حرف زدم که در دانشگاه ما بودند و دانشگاه ما به دلیل این قضیه عزادار شد. بنده در نزدیکی خیابان انقلاب منتظر دوستم بودم که چند نفر جلوی من را گرفتند و گفتند که به مناسبت سالگرد هواپیمای اوکراینی در حال تهیه یک مصاحبه تصویری با مردم هستیم و اگر لطف کنید به چند سوال پاسخ دهید. من هم چون منتظر دوستم بودم و وقت کافی داشتم، قبول کردم. یک تبلت به من دادند و از من خواستند که یک ویدیو را پلی کنم و به من گفتند که فرض کن تو جای آن شخص هستی و به ما بگو در آن لحظه چه تصمیمی می‌گرفتی؟ حالا ویدیو بدین صورت بود که شما وقتی در رادار یک نقطه قرمز می‌بینی و آن را یک خطر تلقی می‌کنی، الان باید تصمیم بگیری که آیا میخواهی او را هدف قرار دهی یا خیر! اگر هدف قرار دهی یکسری مسائل و اگر قرار ندهی یکسری مشکلات دیگر به ‌وجود خواهد آمد و تعداد افراد بیشتری کشته خواهند شد؛ الان باید تصمیم بگیری که کشتن 200 نفر معقول‌تر است یا کشته شدن 5 هزار نفر؟!

      *جواب شما چه بود؟

      بنده گفتم چرا اصلا باید 200 نفر کشته شود؟! من این را هم گفتم که موشک اول اصلا خطای انسانی بوده است اما موشک دوم چی؟ هیچ جوابی برای این قضیه دارید؟ چرا این حرفایی که ما زدیم در این مصاحبه آورده نشده است و فقط بخش‌هایی که اصرار ه گفتن ما داشتند را در آن لحاظ کردند؟! بنده بارها تاکید کردم اگر با همین شرایط که امکان داشت جان چند میلیون نفر دیگر به خطر بیفتد، مقداری منطقی‌تر است. جالب است این افراد اصرار داشتند که ما حتما بگوییم که اگر ما هم بودیم به سمت هواپیما موشک شلیک می‌کردیم! و من می‌گفتم اگر پای جان 10 میلیون نفر دیگر باشد مقداری منطقی‌تر است اما این افراد اصرار داشتند نه همین یک جمله که ما می‌گوییم را باید بگویی.

      *چه احساسی دارید؟

      بنده بسیار زیاد از این افتاق ضربه خوردم و همین الان باید پاسخگوی بسیاری زا نزدیکانم باشم که می‌پرسند این چه حرف‌هایی بود که زدی. بنده صراحتا اعلام می‌کنم این افراد همه مصاحبه را تقطیع کرده و هر آن‌چه که دوست داشتند به زور و اصرار از زیر زبان ما با کلی داستان و تئوری ریختن بیرون کشیدند. بنده هیچ تمایلاتی به این اشخاص ندارم و همه آن گزارشی که از ما تهیه شده است را قویا تکذیب می‌کنم.)

      در ادامه نیز همان فیلمِ کذایی را منتشر کرده اند.

      حذف
    5. سپاس از فرستادن ترنسکریپت
      سوال اینجاست که این رسانه با چه هدفی اطلاعات سوخته را انتشار میدهد؟

      حذف
    6. پرسش شما (سؤال اینجاست که ....) کاملاً بی معنی است. این رسانه فقط یک رسانهٔ خبری است. نه تحلیل میکند و نه تفسیر. فقط اخبارِ مربوط به ایران را از منابعِ گوناگونِ خبری بازنشر میکند.
      اتّفاقاً رسانهٔ خوبی هم هست و یک «مجتمعِ خبری» است.

      حذف
    7. اگر اینطور است چرا این اطلاعات به این مهمی را (الان) بازنشر داده؟
      منبع اصلی این ویدئو چه است؟

      حذف
    8. «اُلاغ جان»....
      اینهم ویدیو....

      https://www.youtube.com/watch?v=lcRFXHmMdPA

      حالا بادِ شکمت خوابید؟
      آخه «پوفیوز» ... مگر با دیدنِ منبعِ این ویدیو؛ چه گُهی میخواهی بخوری که تا بحال نخورده بودی و این ویدیو برایت «اطّلاعاتِ به این مهمّی» هستند؟
      چرا دوست داری کُس شعر بگی؟
      اطّلاعاتِ به این مهمّی یعنی چه؟
      «کُس کِش جان» .... راستشو بگو ....چقدر پول میگیری که «کُس شعر» بفرستی.

      حذف
  12. حال بیایید به مصاحبهٔ آقایِ «اوباش حسن شریعتمداری» با آقایِ «منشه امیر» نگاهی دیگر بیندازیم.

    https://tinyurl.com/yckj8522

    در این مصاحبه؛ آقایِ «اوباش حسن شریعتمداری» میگوید:

    «ما دستاوردهایِ این رژیم را حفظ میکنیم»....
    از این «آقا اوباش» (همپالگیِ شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی) باید پرسید:

    «کدام دستاورد؟» را حفظ خواهید کرد؟ .... «حزب الله لبنان»؟ «حشد الشّعبی»؟ «اوباشانِ حوثی»؟ «اراذلِ فاطمیّون و زینبیّون»؟ «فُردو»؟ «نطنز»؟ «اراک»؟.... «زاینده رودِ پُر آب»؟ ..... «دریاچهٔ خشکیدهٔ آذربایجان»؟......
    امّااگر منظورتان «مزرعه هایِ هندوانه و طالبی و باغهایِ پُرتغال» در «کرهٔ مرّیخ» هستند..... میتوان در این رابطه «مدیتیشن» کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این «اوباش حیوانِ به ظاهر تحصیلکرده» (اوباش حسنِ شریعتمداری)؛ نمیتواند ببیند که قیمتِ دلار از ۶ تومان ... در بازهٔ زمانیِ ۴۲ ساله به ۲۸۰۰۰ تومان رسیده است.
      این درجه از بی ارزش شدنِ «پولِ ایران» هیچ نشانه ای از «دستاورد» را در خود ندارد.
      لذا آنهایی که در «بی شرافت خانه ای» به نامِ «شورایِ مدیریّتِ گذار» نشسته اند؛ از نظرِ فکری؛ حتّی پست تر از «حشرات» هستند.

      من نمیتوانم بفهمم که چرا باید اینهمه دروغ به مردم گفت؟
      البتّه وجودِ «اوباش شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» در این «خانقاهِ دورانِ گذار» (کونی خانه = تاریخچهٔ خانقاه ها را بخوانید).... شاید پاسخی غیرِ مستقیم به پرسشِ کژدم باشد.

      حذف
    2. وظیفهٔ آنهایی که میخواهند این رژیم را سرنگون کنند؛ شنیدنِ مزخرف بافیهایِ اوباشانی مانندِ «حسن شریعتمدار» و «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» و پرسه زدن در «کوچه پس کوچه ها» نیست....
      وظیفهٔ اصلی شان؛ خارج کردنِ «لوله هایِ نفت»؛ «چاههایِ نفت»؛ «پالایشگاهها»؛ خروجیهایِ نفت در بندرها برایِ صادرات؛ از چرخهٔ منابعِ مالیِ رژیمِ شیعی» است.
      آتش زدنِ اموالِ بنیادهایِ غارتگرِ رژیم است. آتش زدنِ اموالِ «اوقاف» و «آستانِ رضا اسهال و استفراغی» است.
      بقیّه فقط اتلافِ وقت و اجازه دادن به رژیم برایِ غارتِ ثروتهایِ ملّی در جهتِ سرکوبِ مبارزات است.

      حذف
    3. کژدم این آتیش زدن باعث مرگ ما نمیشه؟

      حذف
    4. در ۸ سال جنگِ کذایی که قرار بود «راه کربلا به قدس» را به اتوبانِ آسفالت شدهٔ ۸ باند تبدیل کند؛ یک تریلیون دلار هزینه کردند و بیش از ۲ میلیون کشته و زخمی و یتیم بر رویِ دستتان گذاشتند. در دورهٔ «شمپانزه نژاد» یک تریلیون دلار دود شد و به هوا رفت (خرجِ ونزوئلا و مزدورانِ منطقه ای شد». از زمانِ «امام حسن بنفش» تا کنون نیز لوله هایِ نفت برایِ همین اوباشانِ منطقه ای هزینه میشود. همین اکنون نیز که ما گفتگو میکنیم؛ ماجرا به همین منوال است.

      زمانی که از آتش زدنِ این «ابزار آلات» «پتروشیمیها و ....» سخن میگوییم؛ مطمئن باشید که شما نمیتوانید همهٔ این ساختارها را ویران کنید و حدّ اکثر ضربه ای که خواهید زد؛ با فروشِ ۴ ماه نفت قابل جبران خواهد بود. لذا اصلاً فکر نکنید که ایران «هیروشیما» میشود و خودمان را آتش میزنیم.
      ویران کردنِ جادّه هایِ اصلی نیز همهٔ جادّه ها را از میان نخواهد برد؛ بلکه مسئلهٔ «تأخیرِ زمانی» را به رژیم تحمیل خواهد کرد. آتش زدنِ انبارهایِ محصولاتِ نفتی نیز همینطور.
      اینها حسابهایِ ساده ای هستند و به ویرانیِ ایران نمی انجامند.
      لذا از ۴ ماه تولیدِ نفت چشم پوشی کنید تا منابع مالیِ رژیم را که هزینه هایِ ویرانیهایی را که رژیم به آن کمر بسته است و از فروشِ ثروتهایِ ملّی تأمین میکنند را از میان بردارید.

      اینگونه عملیّاتها؛ ایران را ویران نمیکنند. امّا رژیم را به زانو در می آورند.
      از زمانِ دولتِ «ترامپ» این بیشرفها دیگر نتوانستند ذخایر نفتی را به صورتِ کلان بفروشند و برای اوباشانِ منطقه ای شان هدر دهند. یعنی اینکه ثروتِ ملّی در زیرِ زمین ماند.
      اگر این تأسیاتِ نفتی و نقاطِ کلیدیشان ویران شوند؛ حتّی اگر دولتِ «جو بایدن» بخواهد تحریمها را بردارد؛ اینبار به دلایلِ فنّی باز هم نخواهند توانست ثروتهایِ ملّی را هدر دهند.

      امیدوارم که به صورتِ خلاصه این مسئله و ضرورت و منافعِ «آتش زدنِ داراییهایِ رژیم» را توضیح داده باشم. وگرنه من دیوانه نیستم که بگویم: «ایران را آتش بزنید». من میدانم که چه میگویم و در صورتِ بکار بسته شدن؛ چه منافعی برایِ آیندهٔ ایران دارد.

      حذف
    5. https://www.iranintl.com/202201115753

      اگر آنهایی که میخواهند رژیم را سرنگون کنند؛ به شاهرگهایِ حیاتی رژیمِ شیعی ضربه نزنند؛ همانگونه که لینکِ بالا میبینید؛ این بی شرفها ثروتهایِ ملّی ایران را به حراج خواهند گذاشت.

      تأسیساتِ «چینیها» نیز باید به شدّت آسیب ببینند. شهروندانِ چینی نباید ایران را «بهشتِ تازه» ببینند؛ بلکه ایران باید برایِ چینیها تبدیل به جهنّم شود. برایِ جلوگیری از فروشِ ایران به چین باید اقداماتِ مستقیم برایِ ویرانیِ تأسیساتشان در ایران اجرا شوند و گرنه غارتها نه تنها ادامه خواهند یافت؛ بلکه گسترده تر و عمیقتر خواهند شد و به در نهایت به از دست رفتنِ استقلالِ سیاسی خواهد انجامید.

      حذف
    6. چینیها به دنبالِ «حکومتهایی با وابستگی» نیستند. بلکه به دنبالِ ایجادِ حکومتهایی مانندِ «حکومتِ ویشی فرانسه» توسّط «رایش سوّم» هستند.

      نمونه ای زنده از رابطهٔ کشورها با چین که بیانگرِ آیندهٔ ایران با «چین» است.

      https://tinyurl.com/3yjhz8ez

      حذف
  13. سازمانهایِ «جویایِ نام» هوادارانِ خود را «لُو» داده وموجباتِ دستگیری و شکنجه و قتلِ آنها را اینچنین فراهم میکنند.

    https://tinyurl.com/4c77ect6

    اوباشانِ «بالا نشین» که حتّی نمیتوانند یک «عملیّاتِ بدونِ تلفات» را طرّاحی کنند؛ چگونه کشورداری خواهند کرد؟
    مسئلهٔ اصلیِ این «اوباشانِ بالا نشین» دعوایِ «فرقه ای» است و گرنه فوتوکپیِ برابرِ اصلِ رژیمِ شیعی هستند.

    پاسخحذف
  14. https://mobile.twitter.com/AlinejadMasih/status/1481328179390267394

    پاسخحذف
  15. مسئله اصلی چیزی هست که مرحوم رزم آرا بهش میگفت نیمدایره طلایی بخش هایی از زاگرس و البرز اگر این مناطق در اختیار حکومت مرکزی باشه عملا هر شکلی از اقدام نظامی علیه حکومت مرکزی غیرممکن میشه پس یا باید کنترل حکومت مرکزی تو اون مناطق ضعیف بشه مثل مشروطه یا کشور خارجی برتری مطلق داشته باشه و به ایران حمله کنه و برای همین هر شکلی از فعالیت جدی نظامی که منجر به نتیجه بشه تا زمانی که اون نیمدایره تحت کنترل حکومت مرکزی باشه یا حمایت قاطع خارجی رو نداشته باشه چه تجزیه طلبانه چه براندازانه رو غیر ممکن می دونست. الان هم مشکل اینه این حرف شما که حمله اشباح هست درسته ولی قبول نداری که یک ضربه جوندار به رژیم که مثلا بتونه یک پالایشگاه رو از کار بندازه نیاز به لجستیک قوی داره با ماده انفجاری دست ساز که نمیشه از نظر خودت بدون دخالت اساسی خارجی چطور میشه همچین کاری کرد؟ لجستیک رو فراهم کردن خیلی سخته به خصوص که نمیشه به کسی اعتماد کرد یا مثلا کشتن فرمانده های سپاه واقعا یک تیم آموزش دیده تعقیب و مراقبت نمیخواد به نظرت؟ اپوزیسیون هم که میگی ضعیفن قبول ولی نمونه ای تو کل دنیا میتونی به من معرفی بکنی که بدون حمایت قاطع خارجی موفق بوده باشه حتی نمونه های لنین و مائو که خیلی مدعی مستقل بودن هستند هم بدون دخالت خارجی ها ممکن نبود ( داستان قطار آلمانی و حمایت آمریکا از مائو ضد ژاپن) من نمیگم این ها خوبند اما واقعا به نظرت ایده حمله اشباح بدون زدن مراکز حیاتی فایده داره؟ و اینکه میشه بدون کمک آمریکا یا اسرائیل اون مناطق رو زد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا مزخرف میبافی؟ رزم آرا چه «گُهی» هست؟
      جنوب را از شما جدا کُن ... از اصفهان گرفته تا مازندران و حکومتِ مرکزی از گرسنگی «مدفوعِ خودشان را» خواهد خورد.
      شما اوّل کاری انجام بده؛ مطمئن باش که کمکِ خارجی هم به دنبالش خواهد آمد. اگر همینطوری قصّه ببافی؛ کمکهایِ خارجی را به رژیم خواهند داد.
      در دورهٔ «رزم آرا» جمعیّتِ ایران زیرِ ۱۵ میلیون بود. بخشِ اصلیِ اقتصادِ ایران «کشاورزی - دامپروری» بود (یعنی عهدِ بوقی) ... امّا یک مزیّت داشت و آن اینکه میتوانستند «بکارند و دام پرورش بدهند». زمینها نیز پُر آب بود.
      امّا هیچکدام از اینها دلیلی بر عدمِ ساقط شدنِ «حکومتِ مرکزی» نبودند؛ بلکه دلیلِ دیگری داشتند. آنهم یکپارچگیِ مردم ایران بود.
      اکنون زمانی دیگر است و جهان تغییر یافته است.
      دیگر چیزی به نامِ «مردمِ ایران» وجود ندارد. بلکه همهٔ اقوام از یکدیگر نفرت دارند. این نفرت پراکنی از دورانِ «پهلویها» با کوبیدن بر طبلِ «نژادِ آریایی» و «شیعه گری» آغاز شد (گزارش به تاریخِ حاجی شاهنشاهِ الاغ را بخوانید) و با رژیمِ کثیفِ شیعی شدّت گرفت.
      «این ایران»؛ دیگر «آن ایران» نیست و با وجود و ادامهٔ حیاتِ موجوداتِ «مخبّطی مثلِ تو»... هرگز رویِ آسایش نخواهد دید.
      ایرانِ کنونی؛ ۱۰۰ میلیون جمعیّتِ «متنفّر از یکدیگر» دارد. اقتصادش نیز «شتر گاو پلنگی» است و موجوداتی مثلِ تو نیز «زگیلهایِ سایبری» هستند که بر تَنِ نحیفِ ایران روییده اند.

      باور کُن که اگر دربارهٔ همبرگرِ «مَک دونالد» نظر میفرستادی بهتر از فرستادنِ این مزخرفات بود. حدّ اقلّ خوانندگان میدانستند که با چه «روشنفکری» که شرایطِ «عهدِ بوق» را به شرایط دنیایِ کنونی ارتباط میدهد طرفِ حساب هستند.
      اربابانَت نیز دچارِ همین توهّمات بودند و هستند که میخواهند «هلالِ شیعیِ مسلّح به بمبِ اتمی» درست کنند. امّا نمیدانند که اگر این «هلال» را در کونشان فرو کنند..... بقیّه اَش را خودت حدس بزن که چه «کونِ خونریزی» به عرصهٔ «جشنوارهٔ فیلمِ فجر» راه یافته و جایزهٔ طلاییِ «کونِ خون چکان» را برنده خواهد شد. اگر نتوانی حدس بزنی که «خیلی احمقی»... و بچّه کونیهایِ «حسینیّه ای» همین «لَپ تاپاله اَت» را نیز از دستت میگیرند.

      شیر فهم شد؟ یا تُخمِ مرغ گِرِه بزنیم؟

      حذف
  16. کفتارها به جانِ هم افتاده اند. زیرا قافیه بدجوری تنگ آمده است.

    https://tinyurl.com/3k7zdf3e

    همین دو کلمهٔ حسام الدّین آشنا برایِ رژیم کافی است که این هواپیما عمداً و با دستورِ «کُس کِشِ فرزانه» سرنگون شده است تا به گردنِ آمریکا بیندازند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس از پاسخ به روسپی زاده هایی مانندِ «پویا» و «Pat and Matt» ... برگریم به داستانِ اصلی:

      کفتارها به جانِ هم افتاده اند. زیرا قافیه بدجوری تنگ آمده است.

      https://tinyurl.com/3k7zdf3e

      همین دو کلمهٔ حسام الدّین آشنا برایِ رژیم کافی است که این هواپیما عمداً و با دستورِ «کُس کِشِ فرزانه» سرنگون شده است تا به گردنِ آمریکا بیندازند.

      حذف
    2. راستی.... چرا یکدفعه اینجوری شد؟
      «امپراتورِ مشعشعِ صفوی» که خیلی «عُمقِ استراتژیک» دارد «عقبه اَش» از سوراخِ کونش بیرون زده است.... به چنین روزی افتاده است؟

      «کُس کِشِ فرزانه» فرمود (قال الله تعالی):
      (ما خیلی دستاورد داشته ایم .... نمونه اَش همین پوشکی که من میپوشم.... حتّی حضرتِ رسولِ اکرم نیز «پوشک» نداشت.)

      https://tinyurl.com/k7wwhx4p

      حذف
  17. آن «بکتاشِ آبتین» که «کیرِ رُستم می شکست» و «پرچمِ سفید» به آن می آویخت........
    و این «۳۰۰ نفر» که «دیرَک» زدند تا «کیرِ رُستم» چه با پرچمِ سفید و یا پرچمِ سبزِ «رضا اسهالی» و یا «پرچمِ سُرخِ عاشقِ اُرَینَب ستارهٔ «Playboy» عرب» بر سرِ «شیعیان» آوار نشود...

    «فقط سفید» فکر کنید.... سفید بنویسید.... سفید بخوانید....
    به همهٔ «کون کُنها»... «چک سفید» بدهید....

    فقط سفید.... سفید.... سفید...

    https://www.iranintl.com/202201127707

    پاسخحذف
  18. آتش...سوختن انبار بزرگ کالا در شوش تهران

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      بسیاری از خوانندگانِ این وبلاگ مانندِ «ماست» و «سیب زمینی» هستند و فقط دوست دارند «مزخرف نامه» بفرستند.
      امّا خوانندگانی نیز مانندِ شما وجود دارند که «گُزیده و کوتاه» مینویسند.
      نیازی به فرستادنِ لینک نیز نیست. زیرا احتمالِ «رد گیری» وجود دارد.

      سپاس

      حذف
  19. حسام الدّین آشنا با این گفته به اوباشانِ سپاهِ پاچاهارداران پیام فرستاد که:

    (شما «مادر جنده» اید و ما «مادر قحبه»... هر دو از یک قماشیم.... اینکه فایلها از بین نرفته اند؛ یعنی اینکه نسخه هایی از آنها نیز در خارج کشور است و زیادی زِر نزنید تا یکدفعه و ناگهانی یکی از خبرگزاریها بگوید که فایلهایی بدستِ آنها رسیده است که نشان میدهد «قرمساقِ فرزانه» در سرنگونیِ هواپیماي مسافربری نقشِ فرماندهی داشته است و «اپراتور اشتباه نکرده است» و دستورات را اجرا کرده است).

    https://tinyurl.com/3k7zdf3e

    پاسخحذف
  20. باید در اینجا ذکر کنم که به مردم اطّلاع داده شود تا در کارگاهها و کارخانه هایی که صاحبانِ آنها ۱۰۰٪ از عواملِ رژیم هستند؛ کار نکنند. زیرا احتمالِ کشته و زخمی و قطعِ عضو شدنِ آنها وجود دارد.

    https://tinyurl.com/yc4whp5f

    هیچ یک از صاحبانِ این مجتمعهایِ صنعتی و یا انبارهایِ کالاهایِ بازاریان؛ مردمِ عادی نیستند. بلکه همگی این اوباشان؛ «رانت خوارهایِ رژیمِ جنایتکارِ شیعی» هستند و در آینده بیش از پیش موردِ حملاتِ «ایرانیان» قرار خواهند گرفت.

    https://tinyurl.com/yc4whp5f

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اشتباهاتِ بزرگ در عملیّاتهایِ «آتش زدنِ منابع مالیِ رژیم»:

      https://tinyurl.com/3tfxy7jy

      اینگونه مکانها ارزشِ دادنِ «دستگیری» و «تلفات» ندارند. به جایِ «عجله کردن»؛ دهها بار فکر کُن. پس از طرّاحیِ عملیّات؛ باز هم ۱۰ ها بار با گشت زدن در منطقهٔ عملیّات و در نظر گرفتنِ همهٔ ریسکها؛ طرحِ عملیّاتیِ خود را مرور کُن. مثلِ «آب» در «روغنِ داغ» نباش. زیرا خودت را می سوزانی.
      با آرامشِ درونی؛ آرام باش. عملیّات مانندِ نوشتن در «وبلاگ» نیست....«صبر» و «هوش» و «شناساییِ راههایِ ورود و خروج و بازه هایِ زمانی» و«طرّاحیِ درست»؛ ابزارِ اصلیِ کار هستند.
      هیچکس نباید برایِ «کُشته شدن» به عملیّات دست بزند. «کشته و یا دستگیر شدن» نشانهٔ «اشتباهِ محاسباتی» است...... اشتباه نکُن تا هم زنده بمانی و هم ضرباتِ دیگری وارد کُنی.

      حذف
  21. اول اینکه من سایبری نیستم . دوم طرفدار شاهزاده هستم سوم اینکه مشکل من هم با امثال خودت اینه یعنی میگی اینکه غرب با اپوزیسیون ایران کار نمیکنه برای اینه که اپوزیسیون امروز ایران ضعیفه؟ یعنی سال 57 باخمینی کار کرد و شیک کادوپیچ از پاریس فرستادش ایران برای این بود که کادر بزرگی داشت؟یا قبل کارتر خودش تو سوراخ موش بود یاراش که به 100 هم نمیرسیدن تو زندان؟ اینکه با چلبی تو عراق کار کردن یا با اون کرزای دزد تو افغانستان برای این بود که اونا خیلی قوی بودن؟ یا جفتشون مفلوکانه کنج خونشون نشسته بودن مجاهدین افغانستان قبل دست غیبی غرب از آستین پاکستان و استینگرها کجا بودند عزیز حرومی های طالبان چی ؟ داعش بدون پول و سلاح ترکیه و قطر کجا بود؟ مائو و لنین چطور؟ یا برعکس تازه قدرت این ها بعد از حمایت خارجی شروع شد. یعنی این ها از شاهزاده خیلی سرتر و قدرتمند ترن؟ من از هرکی پرسیدم میگفت اسم این خمینی رو حتی تا قبل 57 نشنیده بودند تازه این موقع ها بوده که اسمش رو رو دیوارا خوندن غیر اینه؟ سرنگونی رژیم مردم متحد نمیخواد یک نیروی مسلح میخواد که باپوشش هوایی علف های هرز رو بخشکونه غیر این آدرس غلط دادن هست. اون نیروی مسلح هم بدون کمک لجستیک غرب شکل نمیگیره دوما آدم عادی نمیتونه سرباز خوبی باشه برای همین چاره ای نیست جز اینکه از همین نیروهای مسلح رژیم یارگیری کرد میگی نمیشه شما پول غربی بذار بیاد ببین چطور برات نیرو جمع میشه کرد میگی غرب مگه خره که به شاهزاده پول بده قبول ولی شاهزاده از اون چلبی و کرزای و کوفت و زهرمار الاغ تره؟ من میگم استراتژی غرب به ضعف و قدرت اپوزیسیون کار نداره اگه اراده سرنگونی رژیم شکل بگیره همون شازده ای که ازش متنفری یکهو عکسش میره تو ماه میشه اعلی حضرت رضا شاه دوم. اصلا در مورد همین رضا پهلوی سال 88 کجا بود الان دو تا تلویزیون 24 ساعته حمایتش میکنن غیر اینه؟ پولش از کجا میاد به نظرت؟ قبول نداری مشکل شاهزاده تا قبل از چند سال اخیر این بود که طرف غربی به خاطر پولتیکال کورکتنس حتی حاضر نبود اسمش رو بیاره تا به نظر نیاد از یه "پسر دیکتاتور" حمایت میکنه؟اینکه با رژیم گفت و گو میکنه برای اینه که اپوزیسیون ضعیفه یا اینه که اون استراتژی مزخرف مهار تنش در خاورمیانه هست؟ البته من هم نظرم اینه که استراتژی غرب داره تغییر میکنه مخصوصا بعد از توافق ابراهیم و این خبر خوب برای مردم ایرانه این بلند پروازی عظما هم نور علی نور هست به نظرم تاریخ مصرفش گذشته اهداف استراتژیک غرب در مورد ایران، وابسته به قدرت هیچ کس نیست. میگی مثل اشباح فلان کار رو بکنید آخه مگه میشه؟ میدونی چرا این رو میگم چون خود من و چند نفر از دوستان که جمع شدیم حداکثر کاری که تونستیم بکنیم آتیش زدن پایگاه بسیج بود با کوکتل مولوتوف. که دو روز بعدش دوباره راه افتاد. دست خالی شدنی نیست. میخواستیم کود شیمیایی بگیریم برای ساخت بمب اونقدر از ما مدرک و شناسنامه خواستن تهش هم به قدری بی کیفیت بود که پشیمون شدیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بخش دوّم نظرِ شما را منتشر نکردم زیرا در ردیفِ همین اراجیف بود.
      بله خمینی و دار و دستهٔ انگلها دارایِ قدرت بودند. همانها «متمم قانونِ اساسی» را تویِ پاچهٔ «حاجی شاهنشاه» کردند. همانها حاجی شاهنشاه را با «سیّدهٔ ششگلانیِ قاجار» جفت کردند و شد «دامادِ پیامبر». همه میدانستند که انگلهایِ صفوی «قدرتِ موازی» هستند. کرزای نیز همینطوری انتخاب نشد؛ بلکه به عنوانِ «تنها شانس» انتخاب شد. داعش نیز وجود نشان داد و حمایت شد. مجاهدینِ افغان نیز «وجود نشان دادند» تا به آنها «استینگر» هدیه شود. امّا این «شازده شومبولِ شما» هیچکس را ندارد.
      از نیرویِ نظامی حرف میزنی؟؟؟!!!!
      آیا تا به حال این «شازده شومبولِ شورشی» اساساً از داشتنِ «نیرویِ نظامی» حمایت کرده است؟ ساختنِ نیرویِ نظامی پیشکش.
      چرا «شیلی پیلی» میبافید؟
      همانهایی که با طالبان هستند؛ مردمِ عادی هستند. مسئلهٔ اصلی این است که ساکنینِ کنونیِ ایران این سرزمین را مثلِ «مسافرخانه» می بینند و «همسایه» را «غیرِ خودی» می انگارند و میخواهند سر به تنِ همسایه نباشد. تا چه رسد به اینکه برایِ او مبارزه کنند. فقط تعدادِ بسیار اندکی هستند که خود را «ایرانی» میدانند. و همین تعداد هستند که خواهند توانست کاری بکنند.
      حتّی اگر تاریخِ مصرفِ «انگلِ فرزانه» نیز گذشته باشد؛ جایی برایِ «شازده شومبولهایِ جورج سوروسی» وجود نخواهد داشت. زیرا پس از سرنگونی ایران حدّ اقل برایِ ۲ سال در بحران خواهد بود و شازده شومبول برایِ چنین محیطی آفریده نشده است او یک «شارلاتانِ دروغگو» و «لکّهٔ ننگ» است که عاشقِ «منطقهٔ سبز» است. تمامیِ تلاشش نیز برای حفظِ «انگلهایِ صفوی» است. سکولاریسمی نیز که لقلقهٔ زبانهایِ شماهاست برای اجرایِ این مأموریّت است.
      اینکه هیچ چیز در ایران پیدا نمیشود؛ یک دروغ است. اینکه به C4و TNTو کودِ شیمیایی بچسبید نیز «کمال طلبی» است. امّا اگر به دنبالِ موادّ بسیار ساده ای که همه جا فراوان یافت میشوند باشید فقط نیاز دارید که چندتا کتاب در رابطه با «موادِ شیمیایی» بخوانید (کتابهایِ شیمی)که همه جا یافت میشوند. یا در یوتیوب میتوانید با موادِ گوناگونِ چند منظوره آشنا شوید. سپس خواهید دید که «آب در کوزه و تشنه لبان می گشتید». آتش زدنِ «پایگاهِ بسیجِ خالی» احمقانه ترین کاری است که میتوان کرد. اگر کسی آنجا بود همهٔ تان نِفله شده بودید.
      بروید «بازارِ قالی فروشها» را آتش بزنید که همهٔ شان «هیئتی» و جان برکفانِ «حکومتِ غارتگرانِ صفوی مسلک» هستند.
      اساساً این «شازده شومبولِ شورشی» شماها را طوری بار آورده که باور کنید که بالاخره «خودش خشک میشه میفته».
      فاصلهٔ بیرون آمدن از جوّ «جورج سوروس» تا رسیدن به «انفجارات»؛ از بندر عبّاس تا تهران با پایِ پیاده است. این حدّ اقل خیانتی است که «شازده شومبول گاندی» در حقّ ایران کرده است.
      یادتان هست میگفت: «گاندی.... گاندی....»

      حذف
  22. با درود. کژدم گرامی به نظر من کامنت این هم وطن هوادار شازده مهم بود.
    ایشان نخست گفتند که چرا از این همه طالبان و داعش و لنین و ... حمایت خارجی شد اما از اپوزیسیون ایرانی حمایت خارجی نشد. دوم گفتند که مذهبیون و خمینی پیش از ۵۷ قدرت نداشتند.
    ایشان بروند کتاب های «پشت پرده های انقلاب» را بخوانند تا بدانند که مذهبیون سازمان یافته بودند و به فعالیت تروریستی هم مشغول بودند.
    و گفتند چرا از ما و شازده و اپوزیسیون حمایت نمی شود؟
    بخشی از مشکل خود شازده است.
    بخش دیگر از مشکل غفلت های پیاپی غرب درباره ی خطر اسلامگرایی و انواع مختلف اسلامگرایی از سنی و شیعه بود. می توان ساعت ها قلمفرسایی کرد که چرا حمایت از اپوزیسیون نیست. به هر حال نیست. چه کاری می شود کرد؟ آیا می توان این واقعیت را تغییر داد؟ فعلا نه.
    موضوع حمایت خارجی را فراموش کنید.
    موضوع دیگر این است که پایگاه بسیج یکی از آخرین جاهایی است که باید بزنید. به محل تجمع این اوباش به شکل محل دریافت اطلاعات بنگرید و تلاش کنید از روابط فعلی خود (کاری - محلی - فامیلی ...) استفاده کنید تا تعداد بیشتری از این اراذل را بشناسید.
    یاد بگیرید که مامور های undercover چگونه کار می کنند.
    Keep your friends close, your enemies closer
    تلاش کنید روش های شناسایی (تعقیب و مراقبت) surveilance را یاد بگیرید و با گروه خود تمرین کنید.
    گروه شما یک دارایی بسیار با ارزش است و اگر نمی توانید مواد...بسازید ناامید نشوید و آن چه دارید را حفظ کنید. نیاز است اشاره کنم برای ساخت ... نیاز به مواد با حساسیت بالا نیز دارید و سر انجام نیاز به محلی امن برای آزمایش دارید. مواد ... باید در شرایط مناسب نگه داری شود و تا مدت چند ماه بسته به پایداری که دارند به مصرف برسند.
    توانایی های خود را گسترش دهید. از جایی که می توانید وارد شوید.
    مدتی است در مناطق غیر شهری به دلیل ترس از امنیت و نیز گاهی دشمنی خرید و فروش سلاح گرم رایج شده است.
    در ایران با پول هر چیزی می توان تهیه کرد.
    در ایران در همین «اهداف اقتصادی» احتمالا کارگران زیادی کار می کنند که چیزی بیشتر از «نان و گوجه فرنگی» برای خوردن ندارند و این یکی از بدیهی ترین راه های نفوذ است.
    از برنامه ی گشت های نیرو های انتظامی در منطقه ی خود آگاه شوید.
    از راه های جمع آوری اطلاعات توسط رژیم آگاه شوید.
    بعضی از هدف ها و عملیات ها در نقاطی هستند که باید برای رسیدن به آن جا به جا شوید. رژیم راه هایی به کار می برد تا بداند چه کسانی و چه زمانی وارد شهر ها و مناطق مهم می شوند. برای مثال یکی از قدیمی ترین روش های رژیم (سپاه) استفاده از خبرچین هاست.
    در همان مناطقی که مردم به خون رژیم تشنه هستند آنها افراد زیادی دارند که ورود افراد غیر بومی را گزارش می کنند.
    روش های جمع آوری اطلاعات توسط رژیم را یاد بگیرید تا بتوانید به اشباح تبدیل شوید.

    پاسخحذف
  23. چرا در میانهٔ به اصطلاح «مذاکرات»؛ ناگهان ماهواره هوا کرده و یا به منطقهٔ سبز موشک میپرانند؟ و یا فیلِ «انیمیشنِ ترورِ ترامپ» را هوا میکنند و دست آخر که میبینند کاری از پیش نمیرود؛ به «چین» سفر میکنند؟

    https://tinyurl.com/ec2yzusu

    آیا میخواهند بگویند که اگر به توافق نرسید؛ ما به چین «کون خواهیم داد»؟ .... پس بترسید و نگذارید که به چینیها کون بدهیم؟... و الّا اگر به چینیها کون بدهیم؛.... وای اگر «ژی جین پینگ» حکمِ جهادم دهد؟
    و یا اینکه میخواهند با اینکارها برایِ «جو بایدن» خوراکِ «بهانه» تولید کنند تا بگوید که «دیدید که این سگها چقد هار هستند؟... ما برایِ نجاتِ ترامپ با رژیمِ شیعی کنار آمدیم».
    این احمقها فکر میکنند که بازیِ ماهرانه ای را چیده اند. امّا نمیدانند که همهٔ این «طرحها» و چیدمانها «بازیهایِ سوخته» هستند و هیچکس این بازیها را به «پشیز»ی نمی خرد.
    اگر میبینید که «حوثیها» در حالِ «گوزیدن» هستند؛ بخشی از برنامهٔ «جو بایدن» است.
    گفته میشود که ۶۳ میلیون دلار از ۹ میلیارد دلار بدهی کرهٔ جنوبی آزاد شده است (عجب رقمِ بزرگی؟!!!!!). دولتِ آمریکا حتّی یک قطعه از استخوانهایِ «بالِ گنجشک» را نیز به این سگهایِ هار نداده است. به احتمالِ قوی؛ پیشرفت در مذاکرات نیز بسیار کمتر از این «استخوان» بوده و دولتِ جو بایدن «حاتم بخشی» فرموده است. به سر و صداهایِ «بزرگ نمایانهٔ» جمهوریخواهانِ آمریکا نیز اهمیّت ندهید؛ زیرا آنها میخواهند از این بازی «ماهیهایِ انتخاباتی» بگیرند.
    امّا «اصلِ ماجرا» این است که دولتِ جو بایدن؛ در وضعیّتِ خوبی قرار ندارد و در بخشِ نظراتِ نوشتارِ پیشین گفتم که بر خلافِ تصوّرِ «قرمساقِ فرزانه» بسیار خطرناک است.

    ۲ ماهِ پیش؛ چند تن از اوباشانِ حزب الله لبنان توسّطِ تک تیر اندازانِ مسیحی؛ به درک واصل شدند و «انگل حسن نصرالله» نشان داد که «پاپیون» کرده است و بساطِ تظاهراتهایِ کذایی نیز جمع شد.
    دیروز یکی از زاغه هایِ مهمّاتِ حزب الله لبنان در «نبطیّه» دچار انفجارهایِ مهیب شد (توسطّ اشباح). به طوریکه نیروهایِ حزب الله لبنان حتّی به آمبولانسهایِ «جنبشِ اَمَل» نیز اجازهٔ ورود به منطقه را نداده اند. این بدین معنی است که «انگل حسن نصرالله» حتّی به «گنجشکها» نیز مشکوک است. حال این «شکّ ها» از کجا می آیند؟؟؟!!! باید دلایل آنرا در بمبارانهایِ اخیرِ اسرائیل و یا تحوّلاتِ سوریه و لبنان جستجو کرد که انگشتِ اتّهام را به سویِ بخشی از شیعیان لبنان نشانه میرود که با «انگل حسن نصرالله» مخالف هستند و یا نیروهایِ دیگرِ شیعی که از دایرهٔ نفوذِ حزب اللهِ لبنان خارج شده و به دشمنانِ آنها تبدیل گردیده اند. جالب اینکه هیچیک از وبسایتهایِ خبری این انفجارات را به جز «العربیّه» گزارش نکردند. لذا اینگونه افراد را که چه بسا در درونِ «حزب الله لبنان» مانده و در حالِ «تکثیر» هستند را باید «خطرناکترین اشباح» نامید. ۲ روز پیش از این انفجار نیز ۲۰۰ نفر از «الیتهایِ لبنانی» شورایی برایِ زدودنِ سلطهٔ رژیمِ شیعیِ ایران از لبنان تشکیل دادند. البتّه با توجّه به ساختارِ «قبیله ای - عشیره ای» در لبنان؛ این ۲۰۰ نفر را از جنسِ موجوداتی مانندِ «بکتاش آبتین» و «شازده شومبولِ شورشی» به حساب نیاورید که یا «شعرهایِ سفید» میبافند و یا «دروغ»؛ بلکه این «الیتها» قبایل و عشایر در پشتِ سر دارند.
    همهٔ این ماجراها بخشی از معادلهٔ «مذاکراتِ وین» هستند و این تنها رژیمِ شیعی نیست که دوست دارد زمان بخرد؛ بلکه دیگران نیز عاشقِ زمان هستند.

    پاسخحذف
  24. حال بازگردیم به بحثِ شیرینِ «آتش»:

    https://tinyurl.com/a3yavc5b
    آن شخص طوری از «بی کیفیّتی» کود شیمیایی برایِ کاربرد در ساختنِ منفجره سخن میگوید که گویی خدایِ «مهندسیِ انفجارات» است و با روشِ تهیّهٔ موادِ منفجره از طریقِ استفاده از کودِ شیمیایی چنان اطّلاعاتِ دقیقی دارد که میتواند مانندِ «ویروس یابِ گروهبان سردار سلامی» ؛ «ویروس طلایی» را از فاصلهٔ ۵۰۰ متری تشخیص دهد. او را میشناسید... نامِ مستعارش (Pooh- Ya) بود. من فکر میکردم که فقط «شازده شومبولِ شورشی» است که نافش را با دروغ و بیشرافتیِ شیعی بریده اند و هوادارانش جمعی از «احمقهایِ فریب خورده» هستند. امّا اکنون اطمینان دارم که هوادارانش از او نیز پست تر هستند.

    برای همین عملیّاتی که نتیجه اش را مشاهده میکنید؛ نیازی به ساختنِ «موادّ منفجرهٔ پیچیده» نیست.
    حتّی با موادّ «ترقّه هایِ چهارشنبه سوری» میتوان عملیّاتهایی بسیار اعجاب انگیز تر را انجام داد.

    پاسخحذف
  25. زمانی که ماجرایِ قراردادِ ۲۵ سالهٔ رژیمِ شیعی با چین مثلِ «مینی ژوپ» مُد شده بود؛ نظریّه ای را مطرح کردم مبنی بر اینکه چه بسا رژیمِ شیعی را زیرِ «ژی جین پینگ» بخوابانند تا «روسپیِ فرزانه» را کنترل کند.
    بعد از چند ماه در روزنامه هایِ «اسرائیل» نیز این نظریّه مطرح شد که میتوان از «سلطهٔ چین بر ایران» در جهتِ منافعِ اسرائیل سود بُرد (نظرِ کژدم با پیراهنی دیگر). بعدها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه «گسترشِ بندرِ حیفا» را به «چینیها» سپرده اند تا به نوعی نقشِ «گنبدِ آهنین» را برایِ اسرائیل بازی کند. همهٔ این خبرها در یک راستا هستند و آن اینکه: «بگذارید چینیها کونِ انگلِ فرزانه را بگایند.». زیرا برایشان «ایران» که کمتر از یک هزارم در اقتصادِ جهانی شرکت دارد... هیچ اهمیّتی ندارد.
    خروجیِ منطقی این معادله این است که:
    ایران را به حراج گذاشته ایم.... با «کاندوم» و یا «بدونِ کاندم» ... دلی از عزا در بیاورید.
    من(کژدم) به هیچ وجه فکر نمیکنم که اهدافِ «پیمانِ ابراهیم» با این «مسیرِ توافق شده» کوچکترین تناقضی داشته باشد.

    پاسخحذف
  26. https://www.radiofarda.com/a/31655806.html

    پاسخحذف
  27. https://www.radiofarda.com/a/iran-nuclear-vienna/31656509.html

    بزودی ایران به توافق همه جانبه میرسه

    پاسخحذف
  28. خیر من متخصص مهمات نیستم سال 98 بعد از آتش زدن یه پایگاه بسیج با یک گروه 7 نفره تصاویرش رو ارسال کردیم برای حزب مشروطه خواه، چند ماه بعد یک آقایی با ما تماس گرفت و گفت رابط یک سازمان مخفی هستند به نام تکاوران ایران و اوایل در حد پخش کردن اعلامیه و عکس گرفتن از چند تا پادگان و کلانتری بود بعدش ما یک نفر رو که اون ها معرفی کردند و از اقلیم وارد ایران شده بود رو اسکان دادیم و کمکش کردیم بعد از اون و جلب اعتماد لیست یکسری مواد اولیه رو فرستادن و یک نقشه ساخت یک بمب دست ساز ، قرار شد ماده منفجره از ترکیب پتاسیم پرمنگنات (این چیزی بود که تحت عنوان کود شیمیایی خریدیم و گفتند باید خالص سازی روش انجام بدیم)و گلیسرین (این رو راحت گیر آوردیم) باشه البته تاکید کردند با هم قاطی نشند و بینشون صفحه فلزی گذاشتیم و از فولمینات جیوه(که ساخت خود این هم یک دردسری بود چون اسید نیتریک گیر نیاوردیم و مجددا یک روش ساخت دیگه برای ما فرستادند) هم به عنوان چاشنی استفاده شد و از تلفن موبایل برای فعال کردنش دو نفر مهندس شیمی گروه اون رو ظرف یک هفته ساختند ، بعد به ما یک دکل مخابرات معرفی شد که گفتند ازش به عنوان شبکه کردن سیستم سرکوب استفاده میشه و گفتند با این بمب که حدود یک کیلو شده بود مجموعش تخریبش کنیم و با کلی داستان که رسیدیم به اونجا و اینکه دورش حصار با سیم خاردار بود و کلی ماجرا بمب کار گذاشته شد اما به جای انفجار بیشتر شبیه بمب آتش زا عمل کرد و انفجاری ندیدیم یا اگر هم بوده ما متوجهش نشدیم بمب آتش شدیدی ایجاد کرد اما فایده ای نداشت و دکل آسیبی ندید وقتی فیلم رو فرستادیم گفتند به ما ، به احتمال زیاد کودی که استفاده کردیم کیفیت نداشته و مشکل از پتاسیم پرمنگنات بوده . مجددا به ما گفتن ماموریت دیگه ای دارید که باید بمب آماده کنید ولی این بار گفتند ما رو به نیروهای بلوچ وصل میکنند با رابطشون همون سمت ها قرار گذاشته شد (اخیرا کشته شد سپاه به دروغ گفت با پهپاد زدتش اما ماده منفجره دست ساز تو ماشین خودش ترکیده بود) وبلوچ ها به ما گفتند خودشون خیلی وقته هیچ دسترسی مستقیم به ماده منفجره ندارند و عملیات چند وقت پیششون که به اتوبوس سپاه زده بودند هم با مواد دست ساز بوده که از گروه های بلوچ پاکستانی خریده بودند و گفتند یک بمب دست ساز یک کیلویی باید 10000دلار بدیم تا اونها از بلوچ های پاکستانی بخرند وقتی گفتیم به رابط خودمون مخالفت کرد و گفت نه اینقدر پول دارن نه اینکه بمب دست ساز برای کاری که میخوان بکنن به درد میخوره و همین که ممکنه پول رو بگیرند و کار خودشون رو بکنند و منتفی شد داستان و همین دو سه ماه پیش مجدد تماس گرفتند که با یک معدن دار تو اقلیم کردستان توافق کردند که به ما ماده منفجره صنعتی بفروشه برای عملیات که این بار به خاطر اونکه اسم اقلیم بد دررفته در آدم فروشی ما مخالفت کردیم گفتیم شاید تله باشه اونها هم چون طرف رو درست نمیشناختند اصرار نکردند و قرار شد مجدد خبر بدن که فعلا خبری نیست. حالا شما میگی کاچی به از هیچی که بحثش جداست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظرتان را منتشر کردم تا همه به ریشتان بخندند.
      «پرمنگنات پتاسیم» کاربردهایِ زیادی دارد ولی با آن «کودِ شیمیایی» درست نمیکنند. کاربردِ کودِ شیمیایی در «انفجارات» به خاطرِ «نیترات آمونیوم» است.
      اگر پرمنگنات پتاسیم را با «گلیسرین» مخلوط کنید؛ پس از چند دقیقه با نورِ خیره کننده ای میسوزد و حرارتی تا ۱۷۰۰ درجهٔ سانتیگراد تولید میکند. یک کلیو از این مخلوط را درست کنید و به یکی از تانکرهایِ موجود در پتروشیمیها بچسبانید تا ببینید چه معجزه ای میکند. بقیّهٔ نوشتهٔ تان را به حسابِ «داستانسرایی» میگذارم.
      آنهایی نیز که خودشان را «کماندو» معرفی کرده اند؛ ۱۰۰٪ شما را سرِ کار گذاشته اند. از اینگونه افراد دوری کنید.
      اگر میخواهید موادِ منفجرهٔ پیچیده درست کنید؛ به این آدرس بروید:

      http://karzariran.blogspot.com/

      اطّلاعاتِ درستی در اختیارتان میگذارد.

      حذف
    2. به جایِ اینکارها به دنبالِ کسانی باشید که «زرنیخ طلایی» تولید میکنند.این زرنیخ اگر در محیط بسته در کنارِ ساچمه ها انبار شود؛ یک مادّهٔ انفجاریِ بسیار قوی است. میتوانید با آن نارنجکِ دست ساز درست کنید. میتوانید با آن فتیله برای دینامیت بسازید و یا «فتیلهٔ انفجاری» و یا «فتیلهٔ زیرِ آب» بسازید.
      بقیّه اش را به «هوش» و «استعداد» و «قدرتِ طرّاحی تان» واگذار میکنم.
      «کوماندو» و «اقلیم» و «بلوچستان» را فراموش کنید. آب در کوزه است... تشنه لبان نگردید.

      حذف
  29. چرا نظر من رو منتشر نكردى؟!! كژدم جان خوشايند نبود؟ يا حرف حساب نبود؟ يا ميسوزوند؟!!!يا اينكه براساس حرف خودت گفتم گذشته رو نكوبي و هى نگى حاجى شاه شومبول زاده و شازده شومبول شورشى و سيده ششگلانى؛ بهت برخورد؟ به جاى شخم زدن هاى گذشته گفتم نقشه راه آينده را بگو؛ پهلوى خوب يا بد هفتاد كفن پوسوند ولى تو هنوز دست از سر استخوانهاش بر نميدارى؟پهلوى همونى بود كه تو و امثال تو رو به دانشگاههاى فنى و مهندسى بدرقه ات كرد و در خروجى اين فرآيند چپول و لنينيست و ماركسيست و فدايى و مجاهد و فرقان تحويل گرفت!پهلوى همونى بود كه اگه نبود در بهترين حالت اين خراب شده در حد افغانستان و پاكستان بود؛ خوب يا بد؛ تاريخ؛ مردان تاريخ را قضاوت خواهد كرد؛ لازم نيست تو شازه شومبول و سيد حاج شاه و سيده ششگلانى كنى و فحش بدى و آسمون ريسمون ببافى؟ خودت چه كارى كرده اى جز تز آتش زدن و آتيش بازى و تكرار واژه تظاهرات گله اى گله اى و سازمان سازمان كردن؟ خودت خارج از اين كثافتخونه نشستى هى دارى به هر جنبنده اى فحش ميدى؟ منتشر كن اگه واقعا اعتقاد به شفافيت دارى! خودت چيكار كردى؟ تاريخ هم محمدرضا و رضا شاه و هم خامنه اى و خمينى را قضاوت خواهد كرد؛ تو نميخواد قاضى باشى! آنتى خايمال

    پاسخحذف
  30. هوا خیلی پَس است. تانکرهایِ سوخت نیز به «گا» رفت و اثری نداشت.
    دستورِ عقب نشینیِ تاکتیکی:

    https://tinyurl.com/2xpd66a5

    امّا این عقب نشینی نمیتواند «تاکتیکی» بماند و تا «مغزِ استخوان» نفوذ خواهد کرد.... این عقب نشینی بخشی از مجموعهٔ «شکست ها» است که در سوریه و عراق و یمن «اظهر من الشّمس» هستند.
    قراردادِ ۲۵ ساله با چین (فروشِ ایران) نیز فقط نتیجهٔ یک «مالیخولیا» است.
    شاید بعضی از خوابها «تعبیر» شوند.امّا «مالیخولیاها» هرگز تعبیر نمیشوند.
    هرجایی که یک «کثافتستانی»؛ «افغانی»؛ «عراقی»؛ «لبنانی»؛ «عرب فلسطینی»؛ «چینی» میبینید؛ زندگی را برایشان «جهنّم» کنید.

    به این میگویند: «نافرمانیِ مدنیِ فعّال».

    پاسخحذف
  31. آقایِ «پویا»
    من نمیخواستم این وبلاگ به مرکزِ «آموزشِ انفجارات» تبدیل شود. امّا آنچه که شما نوشتید؛ شاید نشان از آن داشته باشد که عدّه ای از «ایرانیان»؛ نیز به همان اشتباهاتِ شما دچار هستند (البتّه اگر در گفتارتان صادق بوده اید).

    کودِ شیمیایی دارایِ «نیتراتِ آمونیوم» است. امّا به تنهایی «موادِ منفجره» نیست. یا حدّ اقل اینکه برایِ «انفجار» نیاز به چاشنی و یا چاشنیهایِ متعدّد دارد تا منفجر شود. انفجارِ بزرگِ انباشتِ بزرگِ کودِ شیمیایی در لبنان را همان «چاشنیهایِ» قوی و «متسلسل» ایجاد کردند.
    آنچه که «کوماندوهایِ عزیزِ شما» گفته اند؛ نشان از «دانشِ ناقص» برایِ ساختِ «دینامیت» دارد.
    برایِ ساختنِ دینامیت؛ شما نیاز به «نیترو گلیسرینِ» دارید که یا با مخلوطی از «خاک ارّهٔ چوب» و یا مخلوطی از «خاک ارّهٔ چوب و ماسهٔ بسیار ریز» دارید که با آمیختن با «نیترو گلیسرین» (نَه گلیسرین) تبدیل به «خمیر» شود. برایِ انفجارِ این مادّهٔ خمیری؛ شما به انفجارِ «فولمیناتِ جیوهٔ رقیق شده» نیاز دارید که به آن «چاشنی» میگویند (فولمیناتِ جیوهٔ خالص با عطسه و درجهٔ حرارتِ ۹ درجه نیز منفجر میشود). تا با ایجادِ «موجِ انفجار»؛ بتواند دینامیت را منفجر کند. در رابطه TNT با نیز همینطور است.

    غرض اینکه: آن «کوماندوهایِ تیتیش مامانی» فرقِ «گاو» با «لوبیا» را نیز نمیدانند.
    اگر دروغ نگفته اید؛ تمامیِ ارتباطاتتان با این «کوماندو اوباشان» را قطع کنید. زیرا به احتمالِ قوی شماها در «تورِ اطّلاعاتی» افتاده اید.

    پاسخحذف
  32. حتی اگر اطلاعاتی نباشند هم اساسا اطلاعات غلط دادند.البته واضح بود که روابط بسیار نزدیک با دم و دستگاه حزب مشروطه داشتند که پایگاهشون در لس آنجلس هست با توجه به اینکه چند تا از مسئولان حزب هم به ما پیام دادند و به علاوه این داستان انفجار اولین همکاری ما با اونها نبود البته تا حد امکان سعی کردیم نکات رو رعایت کنیم مثلا هویتمون لو نره یا از بخش سکرت مسیج تلگرام استفاده کردیم و با وجود درخواستشون به افشای هویت ما تفره رفتیم و اون ها هم اصرار نکردن فعلا که کسی بازداشت نشده یا رژیم واقعا تا این حد به اون تشکیلات نفوذ کرده یا اینکه واقعا "ناشی" بودند و به خاطر اصرارشون که باید به اقلیم بریم برای خرید مواد منفجره کلا همه ی ما رو مشکوک کردند و الان ارتباطی با اون ها نداریم هرچند منتظر بودیم که ببینیم پیام جدیدی دارند یا نه. ولی چیزی که متوجه شدیم یک بخش بزرگی از اطلاعات در مورد مواد منفجره در اینترنت به احتمال زیاد ضد اطلاعات و جعلی هست و به قول شما آتش زدن اهداف در دسترس تر عاقلانه تر هست تا لقمه بزرگ گرفتن. هرچند باز میگم این کارهایی که ما میکنیم بیشتر به این امید هست که آمریکا تصمیم داره سیاست های خشن تر نسبت به رژیم اتخاذ کنه چون بعید میدونم با صرف آتش زدن جاهای کوچک بشه رژیم رو انداخت.

    پاسخحذف
  33. کژدم گرامی، برای این که قضاوت کنم داستان پویا واقعی است تلاش می کنم IQ ایشان را حدس بزنم.
    افرادی را سراغ دارم که IQ دارند اما از جریان درست زندگی به دور هستند. آن چنان دور که نمی توان به آن ها یادآوری کرد که رژیم چه چیزی از زندگی آن ها دزدیده و نمی توان غیرت را در آن ها بیدار کرد.
    حتی بعضی «شبه مذهب» هایی مبنی بر صلح دوستی برای خود به وجود می آورند که آن ها را تبدیل به موجودی خنثی و کاملا ناتوان می کند.
    پس حدس می زنم گروه تشکیل دادن و ترتیب دادن عمل نیاز به IQ زیاد دارد.
    می دانیم که در عصر اطلاعات زندگی می کنیم و چیزی به نام اینترنت وجود دارد و ابزار های مختلف برای رسیدن به آگاهی وجود دارد.
    ایشان آن قدر تحقیق کرده اند تا در یابند از خمینی تا داعش و طالبان با کمک خارجی به جایی رسیدند. تاریخ را تا این جا لااقل خوب خوانده اند. اما زمانی که به عمل می رسد این چنین می شود:
    گروه ایشان دو نفر مهندس شیمی هستند، اما فرق بین تربچه و زردآلو را نمی دانند. برای فعال شدن گلیسیرین و پرمنگنات ، مرکوری فولمینات نیاز نیست و یک مهندس شیمی اگر بخواهد می تواند فلان ماده ی اولیه را تهیه کند چیزی نمی تواند مانعش بشود.
    مشکل دیگر آن ها اعتماد به «حزب مشروطه» است.
    تجربه ی من از شناخت رژیم و به ویژه گوش دادن به سخنان جمشید شارمهد و کژدم و اندکی فعالیت در اینترنت و کسب آگاهی و دنبال کردن رخداد ها به این نتیجه رسیدم که ۹۹ درصد اپوزیسیون خارج «گاو» هستند.
    اگر حزب مشروطه بخواهد برنامه ای برای سازماندهی در داخل داشته باشد، نخستین کاری که باید بکند این است که خودش را از شاهزاده ی خائن و خایه مالانش و نیز از «شورای موالی های گذار» دور کند و حق دفاع از خود را برای ایرانیان به رسمیت بشناسند و ما را تروریست نخوانند. موضع خود را کاملا روشن کنند که دشمن کیست و کجاست.
    ببینید. اگر یک کژدم پیر در یک وبلاگ نشسته تا مقداری «ذهنیت نظامی» به ایرانیان در داخل منتقل کند و در این کار تنهاست، یعنی این که آن ۹۹ درصد دیگر در حال اتلاف وقت هستند.
    خلاصه این که ایشان با گروهی تماس گرفته اند که در شعار و عمل یکی نیستند.
    وقتی کژدم می گوید «آب در کوزه است» منظورش این است:
    نیروی داخل میهن در صورتی قدرتمند است که مستقل باشد. اگر قرار باشد همه چیز از خارج بیاید، آن گاه این قدرت به درد نمی خورد.
    به نظر من آن چیزی که می تواند برگ برنده ی نیروی داخل میهن باشد قدرت دسترسی به اطلاعات است.
    گروه مستقل خودش باید بداند سراغ چه چیزی باید برود. اگر از خارج باید به شما بگویند «سراغ فلان دکل برو» این یک مشکل از خود شماست. یک گروه باید بداند سراغ چه چیز هایی می تواند برود.
    یک حدسی که می زنم این است که یک گروه اطلاعاتی در تشکیلاتی که با آن تماس گرفته اند نفوذ کرده اند و به دنبال تلکه کردن و کلاهبرداری از این «مبارزین» هستند.


    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      لطفاً نظرِ خود را به پیوستِ سخنانِ «پویا» (کاپی پِیست) در نوشتارِ آخر بفرستید تا همهگان ببینند و من نیز پاسخ بدهم تا «روشنگری» شود.

      سپاس

      حذف