۱۴۰۱ مهر ۱, جمعه

آنچه که «ارتش» مینامید؛ جایگاهِ خود را برایِ چندمین بار شکست.

 «اصلاح طلبانِ بی شرف» و «سلطنت طلبانِ بی شرف» و «شازده شومبلِ بنی هاشمیِ بی شرف» به مدّتِ ۴۰ سال مردم را فریب دادند و گفتند که «نَه بابا.... ارتش چیزِ دیگری است»
شازده شومبولِ بی شرافت؛ حتّی با اوباشانِ سپاه و بسیاری از آخوندها سالیانِ سال رابطه داشت و «جفت گیری» میکرد و وظایفِ خائنانهٔ خود را تا به انتها برایِ رژیمِ کثیفِ شیعی انجام داد.
در خیزش آبانماه «سپاه» به هیکلِ کثیفش رید و اکنون آنچه که «ارتش» مینامند و به آن افتخار میکردند نیز؛ به هیکلِ «شازده شومبولِ شورشیِ دیّوس» و همهٔ «قرمساقهایِ سلطنت طلب» رید. سالهایِ سال با دوگانه هایِ «اصلاح طلب - اصولگرا» و «ارتش و سپاه» فریب خوردید. اکنون زمانِ بیداری است.
 
اکنون فرماندهانِ رده پایین و سربازان ۲ وظیفه دارند:
 
۱- اگر شهامتِ کشتارِ فرماندهانِ ارشد و نیروهایِ ضدّ شورش و اوباشانِ حزب اللهی در هر لباسی را در خود میبینید. در همانجا بمانید.
۲- اگر چنین شهامتی را ندارید؛ از خدمت فرار کنید تا شیرازهٔ «قرمساقهایِ ارتش» و «قرمساقهایِ سپاه» از هم دریده شود.
 
خانواده هایِ کادرهایِ ارتش نیز باید اعضایِ خانواده را تحتِ فشار بگذارند تا در کشتارها شرکت نکنند.
 
اگر مردمِ در صحنه تا ۱۰ روز بتوانند این بی شرفها را با «جنگ و گریز» مشغول کنند؛ ریزشِ نیروهایِ این ۲ سازمانِ بی شرف؛ آغاز خواهد شد.
 
فرماندهانِ مِیدانیِ مردم نیز باید در فکرِ تهیّهٔ اسلحه و ساختنِ بمبهایِ دستی باشند.
نیروهایِ مردمی نیز نباید زمانی که نیروهایِ دشمن را دستگیر میکنند؛ کوچکترین رحمی به آنها بکنند. هیچ یک از نیروهایِ دشمن پس از دستگیری توسّط مردم؛ نباید قادر به بازگشت به میدانِ نبرد شود.
شکستنِ ساقِ پا و «کور کردنِ نیروهایِ دشمن» بسیار مؤثر خواهد بود. به هیچ وجه فکر نکنید که اگر به این اوباشان رحم کنید؛ آنها نیز به شما رحم خواهند کرد. خود فریبی احمقانه ترین چیزی است که دشمنِ درونیِ اشخاص است.

کژدم

۶۰ نظر:

  1. قرمساقهایِ نشسته در BBC باید بدانند که مردمِ ایران به «نماد» نیاز ندارند؛ به «سرنگونیِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه» نیاز دارند.

    https://tinyurl.com/2p896dsc

    پاسخحذف
  2. باید به خانه هایِ اوباشانِ ارتشی و سپاهی؛ اطّلاعیهٔ هشدار بفرستید که اگر در کشتار و سرکوب شرکت کنند؛ پس از سرنگونیِ رژیم؛ هیچکس نمیتواند مانعِ کشتارِ آنها توسّط مردم شود.

    پاسخحذف
  3. https://mobile.twitter.com/truskesadeghi/status/1570852843183296512
    عجب حرکت موثری

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اعتصابات زمانی میتوانند مؤثر باشند که هدفِ اقتصادیِ خاصّی را دنبال کنند (مثلاً قطع شریانِ درآمدهایِ حکومتی). اعتصاب نیز مانندِ «گلوله و موشک» است و باید هدف را منهدم کند و یا دچار ناکار آمدی سازد. از سویِ دیگر باید شبکه هایِ کمکهایِ مالی به حمایت از اعتصاب کنندگان بپردازند. لذا اعتصابات بسیار پُرهزینه هستند و اگر هدفی احمقانه را دنبال کنند؛ ارزششان مانندِ ارزشِ «شلّیکِ پُرهزینهٔ هوایی» است.
      امّا این اوباشانی که در کُردستان به نامِ احزابِ سیاسی فعالیّت میکنند؛ در واقع دکّان باز کرده اند و «نان و بوقلمونی» می رسد. از نظرِ فکری نیز در حدّ «دهاتیها» هستند.
      آنها حتّی معنیِ «اعتصاب» را نمیفهمند. با این فراخوان فقط خواسته اند تا خودشان را «فعّال» نشان دهند تا خدایِ نکرده؛ «نان و بوقلمون» از سفره هایِ کثیفشان حذف نشود.
      اگر از «کردستان» کسانی این مطالب را میخوانند؛ به مردم اطّلاع رسانی کنند.

      حذف
    2. سازمانِ موسوم به «پژاک» یک «فاحشهٔ رسمی» است. شعارهایش «پان کُردی» است و با اوباشانِ سپاهِ پاچاهارداران رابطه دارند و برخی از عملیّاتهایشان نیز «عملیّاتهایِ قراردادی با سپاه» است. به این معنی که با یکدیگر تماس میگیرند. سپس سپاه چند نفر را میفرستد تا «پژاک» با آنها درگیر شود. پس از آن سپاه تقاضایِ «بودجه» میکند و بخشی از آن به «پژاک» میرسد.
      حزبِ دموکراتِ کردستانِ ایران سازمانی با رهبرانی تا بُنِ استخوان «احمق» است. ماجرایِ «وین» و کشته شدنِ «عبد الرّحمن قاسملو» نمونهٔ بارزِ این حماقتِ عمیق است.
      «کومله» فقط سازمانِ «بُرزو گوزو» است. داد و بیداد میکند. امّا نه «آذرخش» دیده میشود و نه «باران».

      حذف
  4. https://www.radiofarda.com/a/lapid-says-iran-leads-an-orchestra-of-hate-against-israel-and-its-own-people/32046793.html

    این هم واکنش اوباشان اسرائیلی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر چند نفر از سرانِ رژیم توسّط اسرائیل «مُردار» شوند؛ خونِ تازه ای به رگهایِ «جنبشِ ملّی ژینا» تزریق میشود.

      حذف
    2. تنها کسی که علیه رژیم بصورت عملی اقدام کرد ترامپ بود بقیه فقط یه مشت پفیوز دنبال صندلی ان.

      حذف
    3. حمله خارجی تا حدودی بستگی به تصمیماتی که تو نیویورک گرفته میشه هست.اگر دولت رئیسی و سپاه به سمت گلوبالیستا برن ناچارا باید جایگزین جدیدی برای رهبری(نیویورک تایمز روزی چند بار تاکید به حال وخیمش داره)پیدا کنن و اگر توافقی رخ نده جنگ خارجی علیه سپاه گزینه نهایی هست.(ماشالا شاهزاده رفتاری از خودش بجا گذاشته که هر اوباشگری میتونه برای خودش جایگاهی زیر سایه اش داشته باشه و از همه اوباشگران حاکم حمایت میشه).
      اسرائیل در حاضر سرباز گلوبالیستاست.جنگی بخواد اتفاق بیفته از سمت اسرائیله.

      حذف
    4. آخه «کُس کِشِ حزب اللّهی عوضی»...خودت فهمیدی که چی نوشتی؟ گفتم که با این کلمه همین ۲ یا ۳ روزِ پیش آشنا شده ای.
      آلاغِ «ماچه خَر زاده»... حتّی اینرا نیز یاد نگرفته ای که در آمریکا تصمیمها در «واشینگتُن» گرفته میشوند... نَه در «نیویورک».
      خاک بر سرِ آنهایی که از احمقهایِ بی سوادِ سایبری مانندِ تو رَکَب میخورند.

      حذف
    5. باشه کژدم حق با شماست.من همه ی ایرانیان رو دعوت میکنم بدوم هیچ آموزش نظامی و سلاح گرم به جنگ حکومت برید انشالله فرجی بشه.

      حذف
    6. نخست اینکه این جنبش را کژدم نیافریده است. مردم در سطحِ ملّی چنین حرکتی را آغاز کرده اند.
      دوّم اینکه مردم اصلاً «کژدم» را نمی شناسند و فکر نمیکنم که کسی در میانِ خوانندگان؛ نظراتِ کژدم را «باز پخش» نموده و به میانِ مردم می برد.
      در شرایط کنونی من امیدی به پیروزیِ این جنبش ندارم.
      ۱- زیرا «سازمان یافته» نیست.
      ۲- حماقتِ ذاتی باعث میشود که به نیروهایِ رژیم آسیبِ جدّی نزنند. حتّی نیروهایِ رژیم را که به اسارت در آمده اند را نمی کُشند و سعی میکنند که آنها را نجات دهند.
      با این «قِرتی بازیها»؛ کاری به پیش نمیرود.
      ۳- شنیدید که نیروهایِ امنیّتی رژیم؛«اشنویه» را ترک کرده اند و عدّه ای احمقانه فکر میکنند که «اشنویه» آزاد شده است. اصلاً اینطور نیست. نیروهایِ رژیم باز خواهند گشت و دوباره با «قتل عام» در اشنویه مستقر خواهند شد. مگر اینکه «کوملهٔ قِرتی» و «حزب دموکراتِ کردستانِ مفلوک» از خواب بیدار شده و کنترل شهر را بدست گیرند و راههایِ مواصلاتی پایگاههایِ نظامیِ رژیم را قطع کرده و به این پایگاهها حمله کنند. که چنین غیرتی در آنها نمیبینم. زیرا «نان و آبشان» به طورِ غیر مستقیم از طرفِ رژیمِ شیعی تأمین میشود.
      ۳- مردم باید به «حمایتهایِ شعاریِ خارجی» اهمیّت ندهند. زیرا این حمایتها «بادِ هوا» هستند. امّا متأسّفانه به «بادِ هوا» معتاد هستند.
      ۴- آیا نیروهایِ امنیّتی که از «اشنویه» خارج شده اند؛ «خانه ها» و «خانوادهٔ شان» را نیز با خود بُرده اند؟ اگر اینطور نیست؛ همهٔ خانواده هایشان را اسیر بگیرید و خانه هایشان را به آتش بکشید.
      ۵- نظرِ اصلیِ «کژدم» تغییری نکرده است و آن اینکه:
      مردم باید در این مرحله به «تضعیفِ رژیم» مشغول باشند. یعنی اینکه:
      الف: جادّه ها را تسخیر و تخریب کنند.
      ب: پالایشگاهها را آتش بزنند.
      پ: اگر فرمانداری را تسخیر میکنند؛ آنرا به آتش بکشند.
      ت: اموالِ بنیادهایِ «پولسازِ رژیم» را به آتش بکشند.
      ث: مخازن نفتی و لوله هایِ نفتی را ویران کنند.

      آیا اینها تکرارِ مکرّرات نیستند؟ تا به حال به کدامیک عمل کرده اید که اکنون «کارشناس» شده اید.
      «کژدم» فقط تشخیص داد که این جنبش یک «نقطهٔ عطف» است.
      حالِ که «کژدم» در این جنبش؛ عددی به شمار نمی آید؛ تنها کاری که از دستِ کژدم بر می آید این است که بگوید:
      «حال که چنین راهی را انتخاب کرده اید؛ باید تلاش کنید تا نیروهایِ رژیم از پادگانها فرار کنند و یا اینکه برایِ انجامِ کارهایِ بزرگتر؛ در پادگانها بمانند».
      دادنِ شعارِ سرنگونی؛ رژیم را سرنگون نمیکند. «سرنگونیِ رژیم» یک مسئلهٔ کاملاً «فنّی» و «عملیّاتی» و «مِیدانی» است.
      اکنون نیروهایِ امنیّتیِ رژیم «اشنویّه» را ترک کرده اند. حال میخواهید چکار کنید؟ آیا میخواهید باز هم فقط تظاهرات کنید؟ چگونه میخواهید این شهر را حفظ کنید؟ آیا به فکرِ ایجادِ «سنگر و خاکریز» و «تسلیحات» هستید؟ آیا در فکرِ این هستید که چند شهر و روستایِ دیگر را آزاد کنید و «جبههٔ نبرد» را گسترش دهید؟

      حذف
    7. آیا وقتی برایِ تظاهرات از خانه خارج میشوید؛ با خودتان «ناخن گیر»؛ «مداد» «خودکار»؛ «کلیدِ خانه»؛ «کلیدِ ماشین» و .... با خودتان نمیبرید؟ حتّی «انگشتهایتان» را نیز در «کشوِ میز» و یا «طاقچه» در خانه میگذارید؟
      وقتی این اوباشان را دستگیر میکنید؛ آنها را نکُشید؛ فقط چشمهایشان را کور کنید تا هزینه هایِ رژیم را بالا ببرید و در واقع این مزدوران از میدانِ نبرد برایِ همیشه حذف میشوند. نترسید؛ پس از سرنگونی رژیم؛ این افراد را به سادگی پیدا کرده و خواهید کُشت.
      در بسیاری از ویدیوها دیده ام که ۲ موتور سوار حمله میکنند و ۲۰۰ نفر در خطّ مستقیم فرار میکنند. در حالی که باید در «خطّ منحنی» فرار کنند و موتور سوران را دور زده و در «حلقهٔ منحنی» محاصره کنند و پس از خلعِ سلاح؛ آنها را با «کور کردن» برایِ همیشه «حذف» کنند.
      مسائل یکی دوتا نیستند. «کژدم» نیز اِشرافِ کامل ندارد.

      حذف
    8. کژدم جان من سخنان شما رو پخش کردم. اما مشکل اینه که اولا من یک نفرم و عددی به حساب نمیام. دومین مشکل که خیلی مهمتره اینه که کسی سخنان منو ( درواقع سخنان شما) نمیخره و به قولی گاو تشریف دارن. طرف حاضره با اینکه تیر میزنن بره تظاهرات و کشته یا شناسایی بشه.
      وقتی میگم بیاین تیم تشکیل بدیم و به صورت اشباح کار کنیم، وقتی میگم بیاین دستگاه عابربانک ها رو خراب کنیم،بهم می‌خندن. حتی اون راهکار وایتکس رو هم گفتن ولی استقبالی نشد.
      حداکثر ابزاری که درست میکنن همون ککتل مولوتوفه.
      اینایی که میان تظاهرات همشون جو گیرن. 90 درصدشون هیچ بینش سیاسی ندارن و از روی عصبانیت میان بیرون. وقتی میگم باید این مادرقحبه هارو بکشیم، میگن اگه این کارو کنیم دیگه چه فرقی با اونا داریم و نباید مثل اونا باشیم و از این قرتی بازیا. حداقل تو شهر ما که اینجوریه، جاهای دیگه رو نمیدونم.

      اینکه کسی حرفتو گوش نمیده خیلی بد و ناامید کنندست. اینکه کسی حرفتو نمی‌فهمه آدمو ناامید میکنه.اینجوریه که آدم تنها میشه...

      درباره تظاهرات ها هم بگم که نسبت یه شب های قبلی خیلی کم شده.



      حذف
    9. باز هم منتشر کنید و بگذارید بخندند. نترسید تنها نیستید. «تلگرام» و «توئیتر» فقط برای خبر رسانی ارزش دارد و جایِ سازماندهی نیست.

      حذف
    10. این وبلاگ نیز جایِ سازماندهی نیست. زیرا همهٔ حرفهایی که زده میشود؛ قبل از اینکه مبارزان بخوانند؛ اطّلاعاتیها میخوانند.
      مطرح کردنِ مسائل مِیدانی در وبلاگ یا رسانه هایِ اجتماعی؛ مانندِ فراخوان دادن برای تظاهرات در فلان خیابان و مِیدان است که قبل از مردم؛ نیروهایِ رژیم به صورتی سازمانیافته در آنجا مستقر میشوند و همهٔ بافته ها را پنبه میکنند.

      حذف
  5. محمدرضا پهلوی با بستن مسیر انرژی رسما نوعی اعلام جنگ علیه ساختار گلوبالیستا کرد ولی شکست خورد چون مردم اون زمان هنوز آمادگیش رو نداشتن.بزارین یکبار دیگه پروژه هاش بدست ترامپ و ناسیونالیستا اجرایی بشن مطمئنم اینبار شکست نمیخوره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم که کلمهٔ «گلوبالیستها» را چند روزِ پیش شنیده ای. مانندِ «کُس کِشِ نادان» که وقتی آنرا از رویِ متنی که بر رویِ «اسکرین» برایش میفرستادند؛ آنرا «گولوبولیستا» تلفّظ میکرد.
      بُدّو برو درِ خونهٔ «حسنِ عبّاسی» و یا اوباش«رائفی پور» و «عبدالله شهبازی» بازی کُن.

      حذف
    2. «حاجی پادشاهِ تهران مهر» دچارِ سیندرومِ «قذّافی» شده بود.
      «ناسیونالیسمِ آمریکایی» یعنی اینکه: «کونِ مبارکت بر هوا است». حتّی پیش از انتخاب شدنِ ترامپ گفتم که از «کیرِ ترامپ» آویزان نشوید. زیرا «کیرَش» نیز از دستتان لیز میخورد.
      دیدید که چنین شد.

      حذف
  6. https://tinyurl.com/48tebc9d

    به این بی شرف نگاهی بیندازید. میگویند که «افسر» است و در تصویرش نیز ۳ ستاره بر دوشهایش دارد.
    از این «عقبمانده» به عنوانِ «سربازِ مِیدانی» استفاده شده است.
    درجهٔ «افسری» این «یابویِ دهاتی» نیز مانندِ «درجهٔ دُکترایِ رئیسیِ ۶ کلاس سوادی» است.

    پاسخحذف
  7. کژدم تنها پلتفرمی که در حال حاضر زیر تیغ سانسور نیست تلگرام.تو یکی از ویدئو ها مامور امنیتی(لباس سبز) یکی از مبارزا رو زمین خوابونده بود و بهش گفت دستهات رو بیار بالا.زمانی که اینکار رو کرد با یک گلوله کارش رو تموم کرد و بعد هم به بقیه دستور می‌داد نزدیک نیاید.
    یکم خواننده‌ها دارن عجله میکنن.این اعتراضات ریشه درختی رو تو ایران داره محکم میکنه که میوه اش رو بزودی می‌بینید.زمان زیادی به کشتار مأمورا و بسیجیا نمونده

    https://twitter.com/Safaei91/status/1571855152251912193

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من چنین صحنه ای که شما توصیف کردید در این ویدیو ندیدم.
      یک مزدور اندکی ضرب دیده است.
      آنها را «کور» کنید.

      حذف
    2. تو توییتر گشتم نتونستم پیدا کنم منظورم اینه این صحنه ها کم کم ناپدید میشن جنازه ها هستن که بجا میمونن

      حذف
    3. https://twitter.com/BarAndazAbadani/status/1573651155707731973

      حذف
    4. https://twitter.com/miometi/status/1573611067489533952

      این فیلم منظورم بود

      حذف
    5. بهتر بود که «منظورت» را از همان اوّل به روشنی میفرستادی. اتلافِ وقت بر علیهِ خودتان کار میکند. از دست دادنِ زمان؛ به «دشمنِ شما» زمان میدهد.

      حذف
  8. اینجا هنوز یک «وبلاگ» است. امّا میتوانست به صورتِ مؤثر تری به صورتِ «مِیدانی» عمل کند.
    امّا اکثرِ خوانندگانِ این وبلاگ فقط به «جلقِ فکری» اعتیاد دارند و «هِرّ» را از «بّرّ» تشخیص نمیدهند و نتیجه اش را با «ویرانیِ ایران» و سرنوشتِ شومِ آیندگانِ خود که با این حماقتها پلّه به پِلّه میسازند؛ خواهند پرداخت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وقتتان را با خواندنِ مزخرفاتِ رادیوها و وبسایتهایِ خبری تلف نکنید. این وبسایتها هرگز هیچگونه «راهنماییِ عملیّاتی» به شما ارائه نمیدهند و حدّ اکثر مزخرفاتی که «تحلیل» مینامند را برای جلبِ «خوانندگانِ بیشتر» ارائه میکنند. ذهنتان را از این مزخرفات پاک کنید تا بتوانید بر رویِ «ابزار سازیِ تسلیحاتی» و «تاکتیکهایِ مِیدانی» متمرکز کنید.
      آیا میخواهید که «خبر ساز» باشید (آفریننده) و یا میخواهید «خبر خوان» (جلق زننده) باشید؟؟!!
      کدامیک؟
      انتخاب با شماست و پذیرفتنِ «عواقب» نیز بر دوشِ شماست.

      حذف
  9. https://m.youtube.com/watch?v=t0nC9Pbaa6k

    هر یک ماها آخرش به یه نحوی زیر دست این اوباشگرا می‌میریم چقدر خوبه اگر بتونیم قبل از مرگ افتخار کشتن چند تا از این اوباشگرا رو داشته باشیم

    پاسخحذف
  10. با درود به كژدم گرامى؛ من بارها نوشته هاى شما را به صورت فشرده در بقيه پلاتفرمها پخش كرده ام؛ لطفا ليستى از فعاليتهاى موثر و فنى و كارآمد براى به ثمر نشستن اين حركت ملى بفرماييد تا همه بتوانند در همه پلاتفرمهاى اينترنتى پخش كنند و از آنها براى بهةثمر نشستن و رهايى از اهريمن كثيف و خبيث شيعى آخوندى بهر ببرند. با سپاس فراوان ؛ آنتى خايمال

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. راهنماییِ مِیدانی؛ نیاز به «اِشرافِ مِیدانی» دارد. بدونِ داشتنِ این «اِشراف» فقط میتوانم «راهنمایی کُلّی و اصولی» بکنم.
      به همه بگویید که هیچ اسیرِ مزدورانِ رژیم را بدونِ «کور کردن» آزاد نکنند.
      این یک پلتفورمِ مهمّ است.

      حذف
  11. https://tinyurl.com/8necc397

    پیامِ سپاهِ پاچاهارداران به «کوملهٔ قِرتی» و احمقهایِ خاک بر سرِ «حزبِ دموکرات کردستان»:
    یا «پول بگیرید و به زندگیِ ننگینتان ادامه دهید» و یا اینکه «اینطوری میشود».
    این ۲ گروهِ خاک بر سر؛ حتماً «راهِ نخست» را انتخاب خواهند کرد.
    زیرا حدّ اکثرِ ارزشِ آنها مصاحبه با «منشه امیر» است.

    پاسخحذف
  12. کژدم تا زمانی که نتونیم از موضع قدرت وارد نبرد با حکومت بشیم فقط داریم زندگی و وقتمون رو تلف میکنیم.قدرت هم از سازمان یافتگی و آموزش میاد.الان بهترین زمان برای پایه گذاری اپوزوسیون نوین و یا حداقل شروع به ساخت شبکه های سازمانی مبارزاتی علیه حکومت هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برایِ من قصّه هایِ «حسن کچل» نباف. آیا اصلاً معنی «قدرت» را میفهمی؟ در این چند سال چکار میکردی که حالا اینقدر عجله داری و به قولِ آذریها «اِدرارَت دست را میسوزاند».
      شبکه هایِ سازمانی را میفهمی؟ اصلاً میدانی که هیچ شرافتی نداری و اینهمه تلاشِ ۱۰ سالهٔ این وبلاگ را به «هیچ» میگیری و اکنون «کاسهٔ داغتر از آش» شده ای. در حالی که قلّاده ات به جایی دیگر وصل است.
      حالا که «شبکه هایِ سازمانی» را میفهمی؛ پس چرا هیچ گُهی نمیخوری؟

      حذف
  13. کژدم پیشنهاد من این هست که اگر میخواید بصورت میدانی کار کنید باید مطالب وبلاگ رو بصورت pdf های حداکثر ۳ صفحه ای و مطالب مفید و خلاصه شده رو بصورت ناشناس تو کانال های تلگرامی ضد حکومت پخش کنین(به ادمین هاشون براحتی پیام بدین و صحبت کنین).یک کانال ۵۰ هزار نفری pdf شما حداقل توسط چهار تا پنج هزار نفر که همگی در اعتراضات شرکت میکنن خونده میشه و همون افراد هم میتونن بصورت شبکه ای مطالب رو پخش کنن.اگر نیاز به هزینه مالی هم باشه میشه از درگاه بیت کوین بصورت ناشناس استفاده کرد.خلاصه صحبتم اینه باید این وبلاگ رو به تلگرام ببرید و پیشنهاد من استفاده از فرمت pdf هست و مطمئنم ابزارهایی هم هست که بشه مطالب وبلاگ رو بصورت pdf تهیه کرد.تلگرام دارک وب شبکه های مجازیه.سانسورینگ بشکل جدی وجود نداره و همه شکلی فیلم و عکسی در حال جابجا شدن تو کانال ها هست.
    مطالب تلگرام بازدیدشون بمراتب بیشتر از وبسایت های خبریه.اگر حرفی برای گفتن باشه براحتی تو همه ی کانال ها پخش میشه.اگر اینترنت استارلینک رو بتونیم راه اندازی کنیم دیگه حکومت هیچ طریقی نمیتونه اینترنت رو قطع کنه و حتی همین الانش با وجود اینترانت داخلی نتونسته جلوی تلگرام رو بگیره.همه ی این صحبتا بستگی داره بخواید کمکی کنین یا بشینین با فیلسوف های وبلاگ بحث کنین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هیچیک از رسانه هایِ اجتماعی (توئیتر؛ تلگرام؛ فیس بوک و ...) تنها چیزی که نیستند؛ «میدان» است.
      اینها چیزی شبیه بخشِ نظراتِ همین وبلاگ و یا «فوروم»ها هستند.

      حذف
    2. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Telegram_(software)

      کژدم اشتباه میکنید.تلگرام گردش اطلاعات بشکل خارق‌العاده ای بالاست و اگر بتونید مطالب وبلاگ رو تو این جریان قرار بدین مطمئنن تاثیر بسیار موثری در روند مبارزان میزاره

      حذف
    3. من (کژدم) به این وعده هایِ توخالیِ این پلتفورمها از همان آغاز اعتماد نداشتم و همچنان ندارم. این پلتفورمها همانگونه که پول میگیرند تا نظرات شما را حذف کنند و یا حسابتان را ببندند؛ میتوانند شما را «بفروشند».
      این پلتفورمها برای «پول در آوردن» ساخته شده اند و نه برایِ کمک به مردمِ ایران.

      حذف
  14. https://bit.ly/3LGBY9G

    پاسخحذف
  15. https://tinyurl.com/377vdb2u

    «Face Category » میگوید که این زنِ جوان؛ یک زنِ «آذری» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درست حدس زدی ... اینستاگرام دختر رو پیدا کردن و اونجا خودش گفته ترک هستم.

      حذف
  16. حمله به یکی از پایگاههایِ «سپاه پاچاهارداران» با اینکه «ناموفّق» بوده است. امّا یک «نقطهٔ عطف» است. این تلاشها و تجربیّاتی که از «شکست» آموخته میشوند؛ در مراحلِ بعدی به «عملیّاتهایِ پیروزمند» ختم خواهند شد.
    زمانی که مردم حتّی در سطحی بسیار پایین مسلّح شدند؛ «دری جدید» (باب) به رویِ «مبارزاتِ پیروز مندانه» و «مرگِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه» گشوده میشود.
    شاید برای شماها؛ حرکتِ شکست خورده به سویِ تسخیرِ پادگان؛ نشانهٔ «شکست» باشد. امّا برایِ «کژدم» یک «پیروزی و یک دست آوردِ خودجوشِ خردمندانه» است.
    نگرانِ نظریّه هایِ کژدم برایِ «ملاقات با آینده» نباشید.
    پس از سرنگونیِ رژیم؛ حدّ اقلّ ۲ سال بحرانِ حکومتی خواهیم داشت که به اشتباه؛ برایِ چندمین بار به «دموکراسی» تعبیر خواهد شد.
    نظراتِ کژدم در آن دوران به صورتی گسترده منتشر خواهند شد و چهرهٔ «گفتمانهایِ سیاسی» را تغییر خواهند داد.
    آنهایی که نظراتِ «یوال نواح هراری» را با «وَلَع» خوانده اند؛ مشتریانِ نظراتِ «کژدم» خواهند شد.
    نظراتِ «یوال نواح هراری» را با اینکه «اخته هستند» را تا جایی که میتوانید به میانِ مردم ببرید. زیرا نکاتِ مشترکِ زیادی با نظراتِ کژدم دارند. گویی که «دیاپازون»ی دارید که یک شاخهٔ آن کمی «کوتاهتر» است.
    فقط امیدوارم که زیاد دیر نشود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم باید تو کوتاه ترین زمان آموزش نظامی ببینیم.سازماندهی عملیات از نون شب واجب تره.هر کسی شخصا یاد بگیره که زمان عمل همدیگه رو پیدا کنیم

      حذف
    2. آموزشهای نظامی یک سری پرتوکولهایِ عمومی هستند. بقیّه اش تمرینهای بدنی میباشند. اصولِ عمومی را در «هنر جنگیدن» و تعدادی از نوشتارهایِ این وبلاگ که با کلمهٔ «سازماندهی» شروع میشوند میتوانید پیدا کنید و با حوصله مطالعه کنید. (البتّه اگر حوصلهٔ شخم زدن این وبلاگ را داشته باشید). برخی از آموزشها نیز تحتِ نامِ «آموزش سیمکشی» و «آموزش آشپزی» و .... در این وبلاگ پیدا میشوند که آموزشهایِ مربوط به «ابزار سازی» هستند.
      طرّاحی عملیّاتها و تعیینِ اهداف نیز در این نوشتارها توضیح داده شده اند که باز هم «آموزشهایِ عمومی» هستند.
      بقیّه اش به «تواناییِ ذهن» بستگی دارد که چگونه این آموزشها را به صورتِ «میدانی» پیاده کنید.
      اینجا فقط یک «وبلاگ» نیست. «کتابخانه» نیز هست.

      حذف
  17. https://kajdoum1.blogspot.com/2011/10/blog-post_12.html

    نخستین نوشتار از سلسله نوشتارهایِ ۱۳ گانه در رابطه با «سازماندهی»

    پاسخحذف
  18. «قرمساقهایِ شیعه مسلکِ سایبِری» اکنون از هر دری وارد میشوند. یا «پان ایرانیست» هستند ... که البتّه هستند و یا «پان تُرک» هستند و البتّه که هستند.
    احتمالاً «پان تُرکها » بانویِ جوانِ آذری (زنده یاد حدیث نجفی) را که به فارسی سخن میگفت را «خائن» میدانند و «پان ایرانیستها» نیز این بانویِ مبارز را «تُرکِ خَر» خطاب میکنند.
    قرمساقهایِ پیروِ «سیّدِ کونی جعفرِ پیشه وری» (نخستین پان تُرک)؛ اکنون با نامهایِ دروغینِ «فعّالانِ محیطِ زیست» و «فعّالانِ حقوقِ مدنی» فعالیّت میکنند؛ در حالی که «دریاچهٔ آذربایجان» سالهایِ سال است که در زیرِ نگاههایِ پلید و «مزدورِ آنها» «خُشک» شده است و آنها فقط «لِزگی» رقصیده اند و «رقصِ لزگی را به نامِ رقصِ آذری به مردم چپانیده اند». ما با چنین بی شرفهایی روبرو هستیم.
    اینها «کیرِ خری» به نامِ «زبانِ مادری» را عَلم کرده اند تا «زندگی» را به فراموشی بسپارند.
    قُرمساقهایِ «پان ایرانیست» نیز «چهار چوبِ عرضی» را عَلم کرده اند تا به «انکارِ زندگی» بپردازند.
    هر ۲ دستهٔ این «کُس کِشها» سالیانِ سال :کیرلیسِ «رژیمِ بی شرفهایِ صفوی مسلکِ کنونی» بوده اند و همچنان هستند.
    پیدا شدنِ همزمانِ این قرمساقها در این وبلاگ به هیچ وجه تصادفی نیست.
    پیدا شدنِ مفعولهایی که میگویند: «یا به تلگرام بیا و یا خائن هستی» نیز تصادفی نیست.
    همهٔ این «دیّوسها» میدانند که «دود از کُنده بلند میشود».

    پاسخحذف
  19. https://www.radiofarda.com/a/32051307.html

    رادیو فردا میخواهد با تیترِ «انقلابِ زنان» این حرکتِ عظیم در سطح ملّی را به «اعتراض به حجابِ اجباری» کاهش دهد.
    در حالی که این حرکتِ بزرگِ ملّی بسیار فراتر از خواسته هایِ صنفی و گروهی است و نخستین بار است که «اسلام» و «حکومت اسلامی» هدفِ سرنگونی قرار داده است.

    پاسخحذف
  20. https://tinyurl.com/3berd2un

    به این قرمساق بگویید:
    اتّفاقاً مردمِ ایران میخواهند این «نجاساتِ مقدّس» (شیعه گری و اسلام) را از رویِ ایران بزدایند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این احمقا فکر میکنن ایران مثل 15 سال پیشه و مردم مذهبی هستن. اومدن 4 تا مسجد و قرآن آتیش زدن تا مردم احساساتی بشن و بیان پشت نظام.
      اینایی که دارن تظاهرات میکنن 80 درصدشون کیرشونو میکنن تو قرآن.
      کژدم اینا بدجور ریدن. همین تظاهراتی که سازماندهی نداره و هنوز به صورت جدی مسلحانه نشده، تبدیل به چالش بزرگی شده براشون. یک فیلم دیدم فرمانده کل نیرو انتظامی اومده پیش سرکوبگر داره بهشون روحیه میده. آنقدر نیرو کم آوردن که مجبور شدن از جوجه بسیجی های 14 و 15 ساله استفاده کنن. دقیقا مثل پوتین که بچه هارو فرستاده بود به جنگ ( فیلماش درومده بود).

      حذف
    2. این «توله»ها را بیرون آورده اند تا از آنها «توله سگهایِ مقدّس» مانندِ «علی اکبر و علی اصغر و توله هایِ مسلم» درست کنند. به قولِ «مطهّریِ قرمساق» اگر داستانِ واقعی «کربلا» را بگویند؛ حتّی یک نفر هم گریه نمیکند. با حاشیه هایِ ساختگی مانندِ همان «توله سگهایِ مقدس» عدّه ای را به اشک ریختن وا میدارند.
      اگر دوست دارند که توله هایشان به «توله هایِ مقدّس» تبدیل شوند؛ آرزو.یشان را بر آورده کنید. اگر میخواهند به «بهشت»(روسپی خانهٔ ۱۰ ستارهٔ ابدی) بروند؛ ... آرزویشان را بر آورده کنید.
      آین مادرقحبه ها باید دستِ کسانی را که آنها را به بهشت میفرستند را ببوسند که چنین لطفی در حقّشان میکنند.
      هر قرمساقِ مسلّحی چه پیر و یا جوان و یا «توله سگ» و چه «نَر» و یا «ماده»؛ دشمن است و باید حذف شود.
      اگر فریبِ این تاکتیک را بخورید؛ جَری تر میشوند.
      درسی بدهید که دیگر چنین گُهی نتوانند بخورند.
      فقط ۱۰ روز با جنگ و گریز دمار از روزگارشان در آورید؛ تا «ریزشها» شروع شوند.
      هرگز هیچ نیرویِ دشمن را بدونِ «کور کردن» و یا شکستنِ ساقِ پا رها نکنید؛ تا نیروهایشان نه تنها از «مِیدان» حذف شوند؛ بلکه به «وبالِ گردن» تبدیل گردند.

      حذف
    3. به رفتارهایِ چندگانهٔ «کاخ سفید» هیچ اهمیّتی ندهید؛ «دموکراتها» با این بازیهایِ چندگانه فقط میخواهند در «ماهِ نوامبر» بازیِ انتخابات را نبازند. به «جمهوریخواهان» نیز اهمیّتی ندهید؛ آنها نیز مادرقحبه هایی مانندِ دموکراتها هستند.
      پیروزی در مِیدان بدست می آید و نه در «سخنانِ بی ارزشِ انتخاباتیِ آمریکا».

      حذف
  21. اگر دقت کنید در حین اعتراض اکثر کشته ها از بین کودکان و زنان و افرادی با توانایی جسمی پایین هست.جوونایی که تو اعتراض هستن بصورت اکیپ های ۳ ۴ نفره تو اعتراضا میرن.منظورم اینه مامورا بدنبال درگیری با نیروهایی که براشون دردسر داشته باشه نیستن و اون نیروها اگر دستگیر بشن تو زندان اعدام میشن.بین جنازه ها نگاه کنید بغیر از نوجوانان و زنان مردهایی هم که کشته میشن توان جسمی پایینی دارن و فردی مثل نوید افکاری(کشتی گیر) تو زندان اعدام میشه.مبارزا تا جایی که میتونن باید تهاجمی کار کنن و تو سریعترین زمان ممکن مامور رو خلع سلاح کنن و بعد اون مکان رو ترک و بسراغ محله های دیگه برن. تو زمان آرامش بازنده نهایی ما هستیم نه حکومت.
    نسبت به خانم نجفی نظر من اینه ایشون رو دستگیر کردن و بعد به اون نقاطی که گفته شده شلیک کردن و بدنبال جنگ روانی علیه مبارزا هستن.

    پاسخحذف
  22. من خودم از نزدیک شاهد بودم که از آمبولانس ها برای جابجایی نیروها داره استفاده میشه.بستن مسیر حمل و نقل نیروها هم خیلی مؤثره

    پاسخحذف
  23. شخصی به نام «فریبرز کرمی زند» در شرایط فعلی، جزو معدود افرادی است که رهنمودهای میدانی و عملی ارائه میدهد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چند تا از ویدیوهایش را دیدم. رهنمودهایِ «مِیدانی» ندیدم.
      لطفاً لینکهایِ ویدیوهایِ «رهنمودهایِ مِیدانی» ایشان را بفرستید.
      سپاس

      حذف
    2. با درود.

      https://www.youtube.com/watch?v=TOel636HTg4

      https://www.youtube.com/watch?v=NF3w15vUVos

      https://www.youtube.com/watch?v=HG7I46VhwJQ

      https://www.youtube.com/watch?v=Oz_qhNH7N3A

      https://www.youtube.com/watch?v=qLYTWoR7qc4

      https://www.youtube.com/watch?v=z3_H7dN5tkI

      https://www.youtube.com/watch?v=NOBpauJCOww

      https://www.youtube.com/shorts/oXARRtzQvaw

      https://www.youtube.com/watch?v=k8H6JjSbZZM

      https://www.youtube.com/watch?v=mNAit4UyMDo

      از توییتر ایشان نیز غافل نشوید:

      https://twitter.com/f_karamizand

      حذف
  24. به فرودگاه های نظامی/ غیر نظامی و در کل به پایگاه های هوایی توجه داشته باشید تا در صورت لزوم اونها رو از کار بندازید تا رژیم نتونه از برتری هوایی خودش استفاده بکنه

    پاسخحذف
  25. نمیدونم چرا نظرم زیر نوشته جدید ارسال نشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لطفاً نظرتان را دوباره بفرستید تا منتشر شود.

      حذف
    2. نظرتان را در نوشتارِ جدید بفرستید.

      حذف