۱۴۰۱ مهر ۵, سه‌شنبه

۱۰ روزِ آینده نقشی تعیین کننده خواهد داشت

 برخیها شعار میدهند که «خیابانها در اختیارِ شماست... آنرا نگهدارید». امّا نمیگویند که چگونه؟ سرمستی از «در اختیار داشتنِ خیابانها»  و اینکه ندانید که چگونه آنرا «حفط» کنید؛ میتواند بلایِ جانتان شود و همهٔ دستاوردها را یک شبه از دست بدهید. جایِ دور نروید؛ به همین موقعیّتِ روسها در «یوکرئین» نگاهی بیندازید و ببینید که «نادرقُلی پوتین» به چه ذِلّتی گرفتار آمده است. برخی میگویند که باید فوری «آموزش نظامی ببینند»... امّا نمیگویند که... کجا؟ در کدامین آموزشگاهِ نظامی؟... باز هم به «روسها» و آنهمه «ژنرالهایِ نام آورشان» نگاه کنید که هرکدام دهها درجه و نشان و مدال بر شانه ها وسینه هایشان دارند و اینکه چگونه همهٔ نیروهایِ خود را به کُشتن دادند و بدتر از همه اینکه «نیروهایِ ویژهٔ ارتشِ روسیه» بالا ترین تعدادِ کشته ها و زخمی ها را متحمّل شدند.... و تسلیحاتشان به آهن پاره تبدیل شد؟!! و اکنون این «ژنرالهایِ پُر از مدال و نشان و درجه» یک به یک «اخراج» میشوند. جالبتر اینکه آنهایی که به جایِ اخراجیها مینشینند؛ بهتر از «اخراجیها» نیستند. لذا «آموزش نظامی» به تنهایی بدرد نمیخورد.
کسی که خلّاقیّت نداشته باشد؛ اگر به شیواترین زبان سخن بگوید؛ حدّ اکثر یک «طوطیِ شکر شکن» است.
همین الآن که نیروهایِ مردمی از دستاوردها خوشحال هستند؛ «ارتش» و «سپاه» در حالِ برنامه ریزی برایِ «پنبه کردنِ» دستاوردهایِ مبارزات سهمگینِ و طاقت فرسایِ مردم هستند. لذا باید «افقهایِ دورتر» را ببینید و برایِ رودر رویی با آن آماده شوید (ملاقات با آینده).
 
 از همین امروز و امشب؛ مردمِ ایران باید خود را برایِ مقابله با اوباشانِ سپاه و «کادرهایِ خودفروشِ ارتش» آماده کنند. زیرا یگانهایِ ضدّ شورش ثابت کردند که نمیتوانند جنبش را سرکوب و یا حدّ اقل کنترل کنند و هر روزه بیش از روزِ پیش دچار تلفات جانی و از دست دادنِ ادوات  و باختنِ روحیّه میشوند و «جنگ و گریزها» آنها را ذِلّه کرده است.
 
برایِ رویا رویی با اوباشانِ سپاه و ارتش بکار بستنِ مواردِ زیر بسیار ضروری هستند:

۱- پشت بامها را همیشه در تسخیر خود داشته باشید .
 
۲- در پشت بامها سنگ و کوکتل مولوتُف ؛ موادّ آتشزا و سلاح سرد و در صورتِ امکان اسلحهٔ گرم داشته باشید.
 
۳- تانکها نمیتوانند از فاصلهٔ نزدیک به ارتفاعات شلّیک کنند. امّا نفربرهایِ زرهیِ مسلّح به مسلسل میتوانند. لذا آنها اهدافِ بمبهایِ آتشزا هستند.
 
۴- اگر میتوانید «فلاخَن» بسازید. فلاخَن به خاطرِ نیرویِ گریز از مرکز؛ میتواند بمبهایِ آتشزا و سنگها را به فاصله هایی دورتر پرتاب کند.
 
۵- هر ساختمانی را که تصرّف میکنید و تصمیم میگیرید که آتش بزنید؛ چند کپسولِ گازِ «فَندک» و یا کپسولهایِ کوچکِ گازِ پیک نیکی را در محلّ رها کنید تا پس از مدّتی کوتاه منفجر شده و آتش سوزی را تشدید کنند.
 
۶- پادگانها باید از درون تصرّف شوند و نیروهایِ «خدمتِ وظیفه» میتوانند نقشی بسیار مؤثّر در این رابطه داشته باشند و پس از درگیری با نیروهایِ «کادرهایِ مُزدور» درها را بروی مردم باز کنند.
امّا نیروهایِ مردمی نیز میتوانند با گشودنِ درهایِ پادگانها؛ به آن وارد شوند (کارِ دشواری است ولی ناممکن نیست). به شرطی که ابزارسازی لازم و سازماندهیِ نیروهایِ مردمی به درستی انجام گرفته باشد. سازماندهی برایِ چنین عملیّاتهایی با «شناساییِ پادگان و اطرافِ آن»؛ تشخیص سنگرهایی که به خودیِ خود وجود دارند و نیازی به ساختن ندارند و تنها باید «تشخیص» داده شوند و نقشِ هر سنگر در عملیّات توسّط رهبرانِ گروه (فرماندهان) در استراتژیِ «تسخیرِ پادگان» تعریف شده و نفرات و ابزارِ لازم نیز تهیّه شوند.
استفاده از کامیون؛ وانِت؛ وَن؛ اتوبوس که مملو از کپسولهایِ «استیلن» و کپسولهایِ گازِ خانگی؛ بطریهایِ بنزین و یا «اَستون» به عنوانِ «چاشنیِ ایجادِ آتش» در این وسایل نقلیّه ضروری است.
وسایلِ نقلیّه باید پیش از عملیّات دستکاری شده و به عنوانِ مثال باید بتوان «فرمان» را «قفل» کرد؛ تُرمز را قبل از عملیّات بُرید تا وسیلهٔ نقلیّه در یک مسیرِ مستقیم و بدونِ راننده به طرفِ هدف حرکت کند.
البتّه چون من (کژدم) در صحنه نیستم؛ فقط اصولِ کُلّی را مطرح کردم و بقیّهٔ کار نیاز به «خلّاقیّتهایِ شما» دارد.
اگر این وسایل نقلیّه به هدف اصابت کنند و یا در اثرِ تیراندازیِ دشمن در نزدیکیِ نیروهایِ دشمن منفجر شوند؛ درها به آسانی باز میشوند.

۷- «عملیّاتهایِ کمین» یکی از مهمّترین عملیّاتهایِ نظامی در طولِ تاریخ بوده اند. زمانی که شما نیرویِ کوچکی هستید ولی دشمنِ شما نیرویِ بزگی در اختیار دارد؛ وظیفهٔ شما «تقسیم کردنِ نیرویِ دشمن به بخشهایِ کوچکتر» و هدایتِ انها به نقطه و یا نقاطی است که نیروهایِ شما مخفی شده و آمادهٔ تهاجم هستند. «پارتها» در این شیوهٔ نظامی؛ یکی از سرآمدانِ تاریخِ جنگ هستند و نامِ «جنگِ پارتیزانی» و یا آنچه که در ساختمانها با نامِ «پارتیشن» شناخته میشوند و یا حتّی اصطلاحِ «پارتی = حزب» نیز مدیونِ  شیوهٔ «جنگاورانِ پارت» است که کلمهٔ «پارت» را به صورتی گسترده در زبانهایِ «لاتین تبار» نفوذ داده است.
نقاطی که «کمین» نامیده میشوند پیش از عملیّات باید تعیین شده و حتّی نقاطی که دشمن باید در آنجا موردِ حمله قرار گیرد را بنا بر محاسباتِ فرماندهان؛ از قبل تعیین میشوند. باز هم بقیّه را به درجهٔ «هوش» و «خلّاقیّتِ شما» وا میگذارم.
 
۷- پیش از این در نوشتاری گفته بودم که «خاکِ سیگارتان را دور نریزید و آنرا جمع کنید». «خاکِ سیگار» بهترین مادّهٔ «خون بند» است و خونریزی را در چند ثانیه قطع میکند. اگر به خاکِ سیگار مقداری «گَردِ آمپی سیلین» و یا سایرِ کپسولهایِ آنتی بیوتیک اضافه کنید؛ از عفونتهایِ ثانوی به شدّت جلوگیری میکند. مقداری از این ماده (خاک سیگار+پودر آنتی بیوتیک) را به رویِ زخم بریزید و سپس رویِ آنرا با پارچه و یا تنظیف و یا حتّی دستمال کاغذی بپوشانید و با پارچه ببندید. اگر گلوله ای و یا هر عاملِ خارجی که در زخم مانده باشد؛ باید قبل از پانسمان از زخم خارج شود. در این روش نیازی به «بخیه» نیست و خاکسترِ سیگار پس از بند آوردنِ خون به بدن کمک میکند که زخم در مدّتی بسیار کوتاهتر از روشِ «بخیه زدن» التیام یابد.
 
پیروز و سرفراز باشید

کژدم

۸۱ نظر:

  1. در هر موردی اگر پرسشی داشتید (هر پُرسشِ مِیدانی) دریغ نکنید.
    سپاس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عن سگ تو کس حضرت زهرا و گوه خوک به هیکل محمد رسول الله
      درود بر کژدم
      مردم شهرستانها کولاک کرده اند ما از شهرستان آمدیم تهران سه چهار روزی در خیابانها گشتیم. در تهران استقبال چندانی نشده و تعالیم این مطلب شما فعلا در تهران کاربردی ندارد ولی در شهرستانها کاربرد خواهد داشت
      تخمین می زنیم ۳۰هزار خودرو تا ۱۰۰هزار خودرو در خیابانها به اعتراض تظاهزات بی شعار کردند و در هر منطقه شهرداری ۱۰۰۰ نفر پیاده و درگیری ها در هر نقطه فقط ۵-۶ نفر شرکت می کردند.

      حذف
    2. درود بر شما.
      رژیم از شهرستانها زیاد نمیترسد و میخواهد «کشورِ تهران» را برایِ بقایِ خود اَمن نگهدارد و به همین دلیل نیز بسیاری از امکانات و ثروتِ ملّی را به «کشور تهران» اختصاص میدهند. امّا اگر شهرستانها و مراکزِ استانهای بزرگ مانندِ آذربایجان به صورتی گسترده به مبارزات بپیوندند؛ «کشور تهران» نیز نخواهد توانست برایِ رژیم اَمن بماند.
      مشکلِ بسیار مهمّ دیگر عدمِ وجودِ اپوزیسیونِ استخواندار و رهبریِ قابل اعتماد است.
      خیزش کنونی نخستین خیزش است که دارایِ «اصالتِ ملّی» میباشد؛ امّا راهِ زیادی برایِ تبدیل شدن به «جنبش برایِ سرنگونیِ رژیم» در پیشِ رو دارد. امّا تمرینِ بسیار مهمّی در سطحِ ملّی است.
      برایِ نخستین بار مردم تلاش کردند تا به یک پادگان حمله کنند. این حرکت را دستِ کَم نگیرید و رژیم نیز این مسئله را دستِ کَم نمیگیرد.
      عدمِ تواناییِ رژیمِ شیعی در به خیابان کشاندنِ نیروهایش در ۲ هفتهٔ گذشته نیز بسیار مهمّ است.
      اینکه در مقطعِ کنونی راهنماییهایِ میدانیِ کژدم؛ هنوز پذیرفته نمیشوند؛ اهمیّتِ چندانی ندارد و نشان میدهد که مردم هنوز آماده نیستند. امّا همهٔ وبلاگ را شخم بزنید و همهٔ مطالبِ مربوط به «مبارزاتِ میدانی» را در یک فایل بگنجانید؛ تا در آینده بکار گرفته شوند. فقط به نوشتارهایِ اصلی اکتفا نکنید و بخشِ نظراتِ هر نوشتار را نیز بخوانید و مطمئن هستم که مطالبِ خوبی بدست خواهید آورد.
      زمانی که هیچ آموزشگاهِ نظامی وجود ندارد که شما را آموزش دهد. فقط یک گزینه میماند و آنهم «خود آموزی» است. امّا حتّی با وجودِ آموزشگاهِ نظامی؛ «خود آموزی» نقشی بسیار مؤثر دارد و نیرویِ نظامیِ «طوطی واری» را به نیرویِ نظامیِ «خلّاق» تبدیل میکند.
      برایِ مثال به پشتِ بام بروید و اطرافتان را «تماشا» کنید («تماشا کردن» و فرقِ آن با «نگاه کردن» را پیشترها توضیح داده ام). فرض کنید که در همان پشتِ بام گیر افتاده اید و میخواهید فرار کنید. نیروهایِ دشمن را در جاهایِ دیگر در ذهنتان مستقرّ کنید و به دنبالِ پیدا کردنِ راهِ فرار در اَسرعِ وقتِ ممکن باشید. سپس جایگاهِ خودتان را در ذهنتان عوض کنید و باز هم به راهِ فرار بیندیشید. اگر یکی از ساختمانها چشمتان را گرفت؛ سعی کنید که بالایِ پُشت بامِ آن بروید و جایگاهِ قبلیِ خود را از آنجا تماشا کنید و ....
      در مرحلهٔ بعد همین بازی را با مستقر کردنِ نیروهایتان و تعیینِ اهدافی که قرار است زده شوند و .... ادامه دهید.
      این یک نوع «بازی» است (مانورِ نظامی در ذهن)؛ ولی میتوانید به خیلی از «اسرارِ نظامی» که آرزویِ آموختنِ «طوطی واریِ آن» را داشتید؛ بدون وجودِ چنین آموزشکده هایی؛ پِی ببرید.
      امیدوارم که این گفته ها ذهنتان را باز کرده باشد.

      حذف
    3. سنده کژدم تو کس خواهر و مادر تمام مسلمانان متعصب ایران.
      باز خوبه شهرستانها مردم لائیک تر از مردم کون گشاد تهران هستند. تهران از شور افتاده و تقریبا اصلا خبری از شورش و اعتراض نیست.
      می خواهند خاتمی و موسوی تفاله های کس هارلوت زهرا دختر محمد رسول الله جرثومه فساد اسلام را دوباره مطرح و نجاست اسلام را به حلق مردم بی تفاوت سرازیر کنند.
      عن به هیکل دوستداران امام زمان ته چاه فاضلاب جمکران.

      حذف
    4. رهبرانِ قرمساقهایِ اصلاح طلب (موسوی و کرّوبی بیشرف)؛ باید در سال ۸۸ کشته می شدند تا رژیم از آنها «آنگ سان سوچی» نسازد.
      مردم شهرستانها باید شعارِ «مرگ بر موسوی و کرّوبی» را نیز به شعارِ «مرگ بر خامنه ای» اضافه کنند.

      در خارج از ایران نیز روسپی زاده هایِ موسوم به «روشنفکرانِ دینی»؛ نباید احساسِ امنیّت کنند.

      حذف
    5. اگر پروژهٔ این «آنگ سان سوچی ها»(اصلاح طلبان) کارگر نشود؛ «آنگ سان سوچیِ بَعدی»؛ «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» خواهد بود.

      حذف
    6. https://tinyurl.com/bdhmv6hf

      این بی شرافت همچنان برایِ تحمیقِ مردم ایده هایِ «فانتزی» مطرح میکند.
      داشتنِ «صنوقِ اعتصابات»؛ شبکه ای عریض و طویل در سراسرِ کشور میخواهد. البتّه این بی شرف فقط میخواهد بگوید که در حالِ کمک کردن به جنبش است؛ امّا همیشه نظراتی مزخرف را مطرح میکند که یا اجرایی نیستند و یا اینکه مسخره هستند.
      چند روزِ پیش نیز ایدهٔ «اعلامِ عزایِ عمومی» را مطرح نمود که احمقانه ترین نظر بود و به همین دلیل مردم حتّی به هیکَلِ مبارکش نیز نریدند؛ زیرا شدیداً مشغولِ جنگ و گریز بودند.
      همهٔ این بی شرفها را از خود دور کنید.

      حذف
  2. بعد از پایان عملیات برای فرار از چشمان دشمن در سطح شهر باید چه اقداماتی صورت بگیره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زمانی که عملیّاتی انجام میدهید. نباید شاهدِ زنده ای باقی مانده باشد و یا اینکه حدّ اقلّ کور نشده باشد.
      اینکه میگویم نیروهایِ دستگیر شدهٔ دشمن را «کور کنید»؛ فقط برای ایجادِ وحشت در میانِ نیروهایِ دشمن نیست و یک کارِ «چند منظوره» است.
      کور کردنِ نیروهایِ اسیر شدهٔ دشمن؛ به معنیِ «خاموش کردنِ دوربینها» نیز هست. این دوربینهایِ نخستین هستند که سپس میتوانند شما را شناسایی کنند.

      حذف
    2. فرض کنید که در میدانِ فردوسی تظاهراتی هست. حتماً عدّه ای جاسوس نیز در میان تظاهرکنندگان وجود دارند. این جاسوسها «دوربین هایِ نقطه زن» هستند. در حاشیه نیز عدّه ای در حالِ فیلمبرداری هستند و هیچکس به آنها فکر نمیکند. عدّه ای نیز از درونِ مغازه ها و یا پشتِ پنجره ها به صورتی مخفیانه فیلمبرداری میکنند.
      همهٔ این فیلمها در «پالایشگاهِ اطّلاعاتی» به نمایش گذاشته شده و «دوربینهایِ نقطه زن» افراد مؤثر را نشان میدهند و دستگیریها آغاز میشود.
      اگر «دوربینهایِ نقطه زن» (جاسوسها) را کور کنید؛ رژیم مجبور است به دستگیریهایِ فلّه ای بپردازد. پیدا کردنِ جاسوسان و «کور کردنِ آنها» بسیار مهمّ است. البتّه نه در جلو دوربینهایِ دیگر؛ بلکه در خارج از تظاهرات.

      حذف
    3. فرض کنید که من (کژدم) هوادارِ مجاهدین هستم و در خانهٔ تیمی زندگی میکنم. زمانی که از خانه خارج میشوم؛ میگویند که اسلحه اَت را با خودت ببر. این پیشنهادِ احمقانه ای است. زیرا من به خودیِ خود؛ خودم را «تافتهٔ جدابافته» میدانم که همهٔ چشمها به دنیالِ من هستند. در صورتی که چنین نیست. حال اگر حملِ اسلحه را نیز به آن اضافه کنید؛ من در بیرون از خانهٔ تیمی دچارِ مالیخولیا شده و به صورتی احمقانه؛ رفتاری غیرِ عادی خواهم داشت.
      اگر شما در عملیّاتی شرکت کنید و کسی شما را نبیند؛ قضیّه منتفی است. امّا اگر یکی از نیروهایِ دشمن شما را ببیند و حذف نشود (چه به صورتِ حذفِ فیزیکی و یا به صورتِ کور کردن). شما دستگیر خواهید شد. دیر و زود دارد؛ امّا سوخت و سوز ندارد. به همین دلیل باید از هرگونه رفتارِ عاطفی مانندِ «ما هم مثلِ آنها میشویم» و «بیچاره گناه داره» پرهیز کرده و به مسئله نگاهی «فنّی» و «حرفه ای» داشته باشید.
      گروهِ «سیاهکل» چوبِ همین حماقت را خورد.
      اگر خارج از اینگونه ماجراها هستید؛ دنیایتان فرق دارد. امّا زمانی که واردِ اینگونه ماجراها شدید؛ باید در دنیایِ «پروتوکُلهایِ سخت» زندگی کنید.

      حذف
    4. https://www.radiofarda.com/a/32054153.html

      حتی این تجاوز رو هم نیروهای حکومتی بصورت سازماندهی شده دارن علیه مبارزان موثر انجام میدن.کور کردن این اوباشان کمترین کاری هست که باید انجام بدیم.

      حذف
    5. عاملِ دیگرِ «لو رفتن» میتواند خودِ شما باشید. به این صورت که کنترلِ دهان و زبانتان را نداشته باشید و به آن عملیّات اشاره کنید و در موردِ آن سخن بگویید و اگر طرفِ مقابل سوالاتی بکند به آنها پاسخ دهید. چنین «دهانی» که جزئیاتِ عملیّات را نیز توضیح میدهد؛ از نگاهِ یک «حرفه ای» همان کسی است که آن عملیّات را انجام داده است و یا در آن نقش داشته است و یا از کسی شنیده است که در آن عملیّات دست داشته است. به این میگویند «سرِ نَخ». حرفه ایها این سرِ نخ را میگیرند و در نهایت احتمالاً به دستگیریِ عدّه ای ختم میشود. یعنی اینکه شما حقّ ندارید در رابطه با آن عملیّات حتّی با همسر و فرزندان و یا پدر و مادرتان سخنی به میان آورید. زیرا چه بسا یکی از آنها در جایی نامناسب سخنی بگوید. به همین دلیل است که میگویند: «دیوار موش دارد و موش هم گوش دارد».
      لذا مواظب «دهان و زبانتان» باشید.

      حذف
    6. رسیدن به حالتی که هیچ سرنخی بجا گذاشته نشه بسیار دشوار و تقریبا غیر ممکنه.بنظر من اگر سرنخ اشتباهی در مسیر دشمن قرار گرفته بشه بسیار نتیجه بخش تر هست.هم باعث اتلاف زمان میشه و هم سرنخ های واقعی رو پنهان میکنه.

      حذف
    7. چنین کاری یک «مهندسِ درست حسابی» میخواهد.

      حذف
    8. کژدم کم خطرترین راه‌ها برای کور کردن بصورت دائم چه روش‌هایی هست؟و برای انجامش بصورت فردی میشه عمل کرد یا حتما باید چند نفر باشه؟کمترین زمان ممکن هم باید اتفاق بیافته.
      کور کردن نیروهای سرکوب بسیار سخت و دشواره(لباس های پوششی و حفاظتی که دارن) و ریسک بالایی هم داره.در دسترس ترین افراد، نیرویهای درون اعتراضات هست.(لباس شخصی ها)

      حذف
    9. https://tinyurl.com/38n5vuw7

      در این لینک بطریهایِ پلاستیکیِ کوچکی را میبینید که برایِ «قطره چکانی» ساخته شده اند. همه جا نیز میتوان آنها را خرید و بسیار ارزان هستند.
      درونِ این بطریها را با «وایتکس» پُر کنید. زمانی که نیرویِ دشمن اسیر شده است در هر چشمش ۵ قطره بریزید و یا با فشار به چشمهایش بپاشید. برایِ چند ثانیه نگاهش دارید و سپس آزادش کنید.
      اگر «شکارچی» هستید و «بسیجیها» و «سپاهیها» را میشناسید. در صورتِ به دام انداختن آنها در چشمهایشان بپاشید.
      از پیچ گوشتی و یا چاقو و یا ابزارِ دیگر نیز میتوانید استفاده کنید و آن ابزار را به جایی دورتَر از خود پَرت کنید.
      امّا همیشه باید مقداری «ریسک» را قبول کنید.

      حذف
    10. کژدم مطمئنم نیستم وایتکس بتونه به کوری دائم منجر بشه.نهایتا به عنوان یک شوینده اسیدی، کوری موقت و درد ایجاد میکنه.اگر اسید لوله بازکن رو جایگزین وایتکس کنید این ابزار جواب بده.البته اسید قوی هم نمیشه تو بطری های پلاستیکی جابجا کرد.
      اینکار هم خیلی عملی نیست و بیشتر مربوط به زمانی هست که یکی دونفر رو دستگیر کرده باشن.نظر من استفاده از مواد آتش زا هست.تو زمان بسیار کوتاهی عمل میکنن،ریسک پایین‌تری دارن و تهیه شون هم سخت نیست.

      حذف
    11. اگر مطمئن نیستید؛ یک قطره وایتکس روی دستتان بریزید تا ببینید که چگونه بافتها را در چند دقیقه و بدونِ درد ویران میکند. چشم بسیار حسّاس است و با ریختنِ اَشک از خود دفاع میکند سپس دستها به کمکِ چشم می آیند آبریزِشِ چشم شاید وایتکس را رقیقتر بکند ولی وایتکس وارد اشکدانها نیز میشود. مادّهٔ بسیار خطرناکی است. مجموعهٔ رفتارِ فرد پس از ریخته شدنِ وایتکس به چشمها؛ نشانهٔ «درماندگیِ کامل» است.
      مواد آتشزایی را که میگویید؛ نام ببرید. خودتان نیز بهتر از همه میدانید که وایتکس ارزانترین است و به فراوانی یافت میشود. حتّی در بقّالیها. امّا اینکه گفتید باید یکی دو نفر را دستگیر کرده باشید تا از «وایتکس» استفاده کنید نیز درست است.در هر صورت هدف کور کردنِ نیروهایِ دشمن است. چه با میخ و چاقو و یا وایتکس.
      در مجموع فکر میکنم که بحث کردن با شما اتلافِ وقت است.

      حذف
    12. شما آنقدر احمق و بی سواد هستید که حتّی نمیدانید که «وایتکس» اسید نیست. خطرناک بودنِ آن به خاطرِ وجودِ مادّهٔ «کُلُر» است که مادهّ ای بسیار فعّال است.
      وجودتان در اینجا نیز فقط برایِ اتلافِ وقت است.

      حذف
  3. حملهٔ توپخانه ایِ «سپاه پاچاهارداران» به اقلیمِ کردستانِ عراق؛ برایِ گمراه کردنِ افکارِ بین المللی است.
    این قرمساقها به همراهِ دیّوسهایِ خودفروختهٔ ارتش؛ در حالِ برنامه ریزی برایِ حمله به مردم در درونِ ایران هستند.
    بدونِ «قتلِ این مزدوران» نمیتوانید آنها را به عقب نشینی وادارید.
    بسیار هوشیار باشید.

    پاسخحذف
  4. آنهایی که در خارج از کشور هستند و قصدشان از خواندنِ مطالبِ این وبلاگ فقط «جلق زدن» نیست؛ خانواده ها و دوستان و آشنایان را در جریان بگذارند. بعدها نیز نگویند که کسی به ما نگفت. سکوتِ چنین اشخاصی؛ «خیانت» است.

    پاسخحذف
  5. سلام
    لطفا راجب بمب وایتکسی بیشتر توضیح بده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      پاسخِ شما «پیشاپیش» در سالِ ۲۰۱۸ میلادی در این نوشتار داده شده بود.

      https://kajdoum1.blogspot.com/2018/08/blog-post_13.html

      حذف
  6. درس آشپزی
    https://kajdoum1.blogspot.com/2017/12/blog-post_31.html

    شیوهٔ متوقف کردن نیروهای موتوری رژیم در تظاهراتها
    https://kajdoum1.blogspot.com/2017/12/blog-post_29.html

    آموزِشِ «لامپ سازی»
    https://kajdoum1.blogspot.com/2018/08/blog-post_13.html

    بازی «عمو زنجیر باف»
    https://kajdoum1.blogspot.com/2018/10/blog-post_11.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما و سپاسگذار هستم که زحمت کشیده و این نوشتارها را گردآوری نموده و فرستادید.

      حذف
  7. یکی از خوانندگان در بخشِ نظرات از شخصی به نامِ آقایِ«فریبرز کرمی زند» نام برده بودند که «راهنماییهایِ میدانی» میدهند.
    از ایشان خواستم که لینکِ ویدیوهایِ ایشان را بفرستند. امّا در نوشتارِ پیشین منتشر شد. ترجیح دادم که همان نظر را در این بخشِ نظرات «کپی پیست» کنم و نظرِ خودم را نیز بدهم. پیشاپیش از این خوانندهٔ گرامی سپاسگذاری میکنم.

    ناشناس۶ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۶:۲۱

    با درود.

    https://www.youtube.com/watch?v=TOel636HTg4

    https://www.youtube.com/watch?v=NF3w15vUVos

    https://www.youtube.com/watch?v=HG7I46VhwJQ

    https://www.youtube.com/watch?v=Oz_qhNH7N3A

    https://www.youtube.com/watch?v=qLYTWoR7qc4

    https://www.youtube.com/watch?v=z3_H7dN5tkI

    https://www.youtube.com/watch?v=NOBpauJCOww

    https://www.youtube.com/shorts/oXARRtzQvaw

    https://www.youtube.com/watch?v=k8H6JjSbZZM

    https://www.youtube.com/watch?v=mNAit4UyMDo

    از توییتر ایشان نیز غافل نشوید:

    https://twitter.com/f_karamizand

    من(کژدم) همهٔ این ویدیوها را نه اینکه فقط «دیدم» بلکه «تماشا» کردم. نکاتِ مفیدِ زیادی در این ویدیوها هست. امّا یک ایرادِ اساسی در پشتِ صحنه وجود دارد.
    آن ایراد این است که این ویدیوها گویی که برایِ بازیِ «موش و گربه» طرّاحی شده اند و میخواهند به «موشها» آموزش دهند که چگونه از دستِ «گربه ها» فرار کنند و یا آنها را خسته کنند. بیش از این چیزی در آنها ندیدم.
    این آموزشها زمانی ارزش پیدا میکنند که «سرنگونی» را سرلوحهٔ مبارزات قرار دهند و «سرنگونیِ رژیم کثیفِ شیعی»؛ از مسیرِ «خون» خواهد گذشت. زیرا مردم با «اوباشان» طرف هستند. ایجادِ «محیطِ امن برای تظاهرات» به خودیِ خود چیزِ خوبی به نظر میرسد. امّا پرسش این است که آیا فکر میکنیم که با راهپیمایی و اعتصاب میتوان رژیمِ شیعی را سرنگون کرد؟ یا اینکه سطحِ مبارزات را باید ارتقاء داد تا آنهایی که برایِ «کُشتنِ مردم» آمده اند؛ اجسادِ همقطارانشان را در کفِ خیابانها ببینند و بفهمند قضیّه بسیار جدّی است و بهتر است قبل از اینکه به نقطه ای برسند که برایِ جانِ کثیفشان التماس کنند؛ سلاح بر زمین گذاشته و تسلیم شوند؟

    در هر حال سپاسگذارِ شما هستم که این ویدیوها را فرستادید. زیرا میتوانند مفید واقع شوند.

    پاسخحذف
  8. https://tinyurl.com/ycx7uw65

    فریبِ این «جنده ها» را که صاحبِ «کارتلهایِ صادراتی» هستند را نخورید.
    فریبِ قرمساقهایِ «روشنفکرانِ دینی» را نخورید.
    فریبِ «مشروطه خواهان» و «مشروطهٔ پارلمانی»خواهان را نخورید.
    فریبِ «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» را که به «نرخِ روز نان میخورد» و «رفیقِ دُزد و همراهِ قافله» است را نخورید.
    همهٔ این بی شرفها؛ دشمنانِ ایران (مردم+زمین) هستند و هنوز هم که هنوز است؛ در افکارِ پسماندهٔ دورانِ «قاجاری» و «رضا شاهی» یَخ زده اند.
    همهٔ دنیا در حالِ تغییر است و احزابِ مُندَرسِ اروپا و آمریکا و اسرائیل و حکومتهایی مانندِ چین؛ همچنان به آن «پروتوکُلهایِ عهدِ عتیق» چسبیده و مانندِ «کبک» سر در برف فرو کرده و نمیدانند و یا عمداً نمیخواهند «آینده» را به روشنی برایِ «گونهٔ انسانی» تصویر کنند و تنها هدفشان استفادهٔ ابزاری از «Subhuman»ها برایِ مطامعِ پَستِ «ژئوپولیتیک در خدمتِ آرزوهایِ پَستِ آنها» است.
    مگر میشود که «جهان» اینهمه تغییر کرده باشد.... ولی «تعریفها» همچنان ثابت باقی بمانند؟
    آیا بویِ فریب و نیرنگ برایِ «حفظِ قدرت به هر قیمتی» به مشامتان نمی رسد؟
    همهٔ این بی شرفها یا «صاحبانِ قدرت» و یا «سربازانِ مِیدانیِ آن صاحبانِ قدرت» هستند و به همین سادگی نخواهند گذاشت که «استراتژیِ آنها» به خطر بیفتد.
    به همین دلیل است که «جو بایدن» و «ترامپ» در پِیِ «مذاکره برایِ امنیّتِ همه جانبه» برایِ آنچه که «بشریّت» مینامند نیستند. بلکه با «قُرمساقِ فرزانه» در حالِ «جُفت گیری» هستند.
    «خودتان» باشید.... «بیندیشید»...«بازیچه نباشید»...
    زیرا جایِ بازیچه پس از استفاده... «سطلِ آشغال» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر فرزند (چه دختر و یا پسر) که به دنیا می آورید؛ «روسپیها»؛ «معتادان» و «کودک سربازانِ آینده» هستند و فرهنگی نوین را خواهند زایید که به جُز نکبت چیزی به ارمغان ندارد و شاید درصدِ بسیار اندکی از آنها بتوانند زندگیِ سالمی داشته باشند.
      اگر بسیاری از چیزها در زندگیِ اجتماعیِ جهانی تغییر کرده اَند .... پس باید «تعریفها» نیز تغییر کنند.

      حذف
  9. به فرودگاه های نظامی/ غیر نظامی و در کل به پایگاه های هوایی توجه داشته باشید تا در صورت لزوم اونها رو از کار بندازید تا رژیم نتونه از برتری هوایی خودش استفاده بکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر نمیکنم که از هواپیما استفاده کنند. امّا از «پهپادهایِ مسلّح» و هلیکوپتر استفاده خواهند کرد.
      سرنگون کردنِ هلیکوپترها و پهپادها سخت است ولی غیرِ ممکن نیست.
      اگر فقط یک پادگان سقوط کند؛ بسیاری از کارها آسان میشوند. حتّی هدف قرار دادنِ هلیکوپترها و پهپادها نیز آسان میشود. نیروهایِ خدمتِ وظیفه و کادرهایِ مخالفِ رژیمِ شیعی؛ میتوانند پادگانها را تصرّف کرده و درها را به رویِ مردم بازکرده و مردم را مسلّح کنند.

      حذف
  10. https://tinyurl.com/4zz4htnm

    فریبِ این موجودات را نخورید. «فمینیسم» به معنایِ دفاع ازحقوقِ زنان نیست. حتّی به معنایِ مبارزه برایِ «تساویِ حقوقِ زن و مرد» نیست. بلکه جریانی «فاشیستی» است که مانندِ انواعِ گوناگونِ «نژاد پرستی» ظهور کرده است و پروتوکُلهایِ «نژاد پرستانه» را در «پلتفورمِ جنسیّت» دنبال میکند..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر تو کژدم که این حرامزاده های فاشیست رو شناختی ... از دیروز که عده ای شعار مرد میهن آبادی رو به شعار زن زندگی آزادی اضافه کردن ، این حرامزاده هایی که ادعای برابری جنسیتی دارن بدجور داغ کردن و هزار جور تفسیر میکنن که لازم نیست اسمی از مردان در شعار ها بیاد ...

      حذف
    2. زن و مرد بالهایِ یک پرنده هستند و پرنده فقط میتواند با دو بال پرواز کند و اوج بگیرد.
      اگر این دو شعار در کنارِ یکدیگر داده شوند؛ ایرادی ندارد. امّا اگر شعارِ دوّم توسّط گروههایِ خاصّی و با حذفِ شعارِ نخست به تنهایی داده شود؛ باید بدانید که شعارِ دوّم «محصولِ وزارت اطّلاعات» است تا شعارِ نخست را به زیرِ سایه بِبَرَد.

      حذف
    3. آن بی شرفهایی که در رادیو فردا نشسته اند؛ مصاحبه با بانو «مسیح علی نژاد» را با تیتری فمینیستی به گَند کشیده بودند که آنرا مطرح کردم و در رادیو فردا نیز تیتر را تغییر دادند.
      باید از هرگونه شعارهایِ «جنسیّتی» و «قومی» پرهیز نمود و گرنه اوباشانِ شیعه مسلک نیز بیکار ننشسته اند و میتوانند زیرِ پایتان پوستِ خربزه بیندازند؛ تا در ناکجا آباد سقوط کنید.
      بانو «مسیح علی نژاد» مؤثرترین ایرانی در ساختنِ زیرساختهایِ فرهنگی ضدّ اسلامی و آفریدنِ یک جنبش نوین بوده اند.

      حذف
    4. نه هر دو شعار به صورت دو مصرع پشت سر هم داده شد در تجمع دانشجویان در شیراز و بسیار جالب بود که پسرها شعار زن زندگی آزادی می‌دادند و دختر ها در جواب می‌گفتند مرد میهن آبادی . یعنی نهایت احترام متقابل. اما فمینیست های احمق و چپ های بی وطن خونشون به جوش آمده که مرد نماد پدر سالاری، میهن نماد سرکوب اقوام و آبادی نماد سرمایه داریه‌.. انتظار داری با وجود چنین الاغ هایی اعتراضات به نتیجه برسه ؟؟ اینها جز تفرقه بین زن و مرد چه کاری انجام دادن تا الان؟؟

      حذف
    5. نگرانِ این «خائنین» نباشید. مردم به هیکلشان خواهند رید. الآن مانندِ سالِ ۵۷ نیست. «کژدم»هایِ زیادی وجود دارند که اینها را رسوا میکنند.

      حذف
  11. فریبِ قُرمساقهایِ معروف به «عدلِ علی» را نیز نخورید. این اوباشان مانندِ روسپیها و قُرمساقهایِ نشسته در BBC در تلاش هستند تا روایتهایِ گوناگون را به نامِ افشاگری واردِ اذهانِ عمومی کرذه و اصالتِ جنبش را تخریب نمایند. روسپی زاده هایِ «عدل علی» به یکی از باندهایِ حکومتی تعلّق دارد.

    پاسخحذف
  12. https://www.iranintl.com/202209287341

    نان به نرخِ روز خورهایِ شرکتِ نفت.

    پاسخحذف
  13. تو کارتون گالیور یکی بود همیشه میگفت ..من میدونم... ما شکست میخوریم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینجا «کارتون» نیست. میدانِ نبرد است و «ژنرال» میخواهد. انقلاب است و مردان و زنانی بسیار باهوش میخواهد تا «ایرانی با حاکمیّتی پایدار» را طرّاحی کنند.
      پس از پایانِ نبردهایِ خیابانی نیز برایِ ساختنِ «ایرانِ نوین»؛ استراتژیهایِ نوین میخواهیم. من چنین استراتژیستهایی نمیبینم. آنچه که میبینم عدّه ای اوباشانِ فوکولی هستند که میخواهند ریش و قیچی را به دستِ آمریکا و اروپا بسپارند و بگویند: حالا آباد میشویم.
      مانندِ همین رژیمِ کثیفِ شیعی که ریش و قیچی را به روسیه و چین سپرده است و میخواهد «امپراتوریِ شیعی» تحتِ نوکریِ چین و روسیه بسازد.

      حذف
  14. کژدم در حین مبارزه هم میشه مدیتیشن کرد؟

    پاسخحذف
  15. شیراز هم فضای شهر کاملا امنیتی شده.اینترنت هم بسختی میشه به vpn وصل شد.کژدم اعتراضات کاری از پیش نمی‌برند چون کاملا تو زمین دشمن داره اتفاق میوفته.بهترین راه تا الان استفاده از سقف خونه ها و آپارتمان ها و بکارگیری سلاح های پرتابی به سمت دشمنه.روی سقف خونه ها احتمال شناسایی شدن بسیار پایینه فقط بهتره که از هر سقف مدت زمان زیادی استفاده نشه و سریع جابجا شد.اینجوری احتمال دستگیری هم به زیر ده درصد میرسه.کنترل سقف آپارتمان ها در محل های تجمعاتی کلید پیروزی کوتاه مدت در خیابونه.تاثیر نیروی گرانش روی اشیای پرتابی هم موثره(در صورتی که ارتفاع بلند باشه.)

    پاسخحذف
  16. https://m.youtube.com/watch?v=T4M_EJzjItk

    کژدم بهترین هنر رزمی برای درگیری های تن به تن در حال حاضر چیه؟ و اینکه تو اون پروتوکل سختی که توضیح دادین ما چه شکلی میتونیم خانه تیمی تشکیل بدیم و در حین نبرد بصورت تیمی عمل کنیم؟چه شکلی باید مبارزان واقعی و نیروهای حکومت رو از هم تمایز بدیم؟

    پاسخحذف
  17. https://youtu.be/UqvPYBQafC8

    ملاقات یک شارلاتان آکادمیک با یک معتاد بنگی

    اون شارلاتان بخوبی اینو میدونه این حکومت بنیان و اساس محکمی نداره و سعی داره ج ا رو تو لباس جدید تو پاچه ی ایرانیان کنه.مبارزا باید آگاه باشن که هیچ حکومتی وابسته به بنیان های اخلاقی،مذهبی و حتی فرهنگی نباید تو ایران شکل بگیره.

    پاسخحذف
  18. https://tinyurl.com/59mzwjhh

    خاک بر سرِ «کوملهٔ تیتیش مامانی» و «خائنینِ حزبِ دموکرات کردستان»....
    تُف به رویِ کثیفتان.

    پاسخحذف
  19. https://tinyurl.com/bu4h7ank

    تُف به رویِ این قرمساقِ هرزه گرد.
    حالا که بادِ «فمینیستی» شروع به وزیدن کرده است....
    «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمیِ کُس کِش» نیز فمینیست شده است.
    زمانی که با سناتور «مک کِین» ملاقات کرد؛ «محیطِ زیست» مُدِ روز شده بود و این بی شرف پس از ملاقات گفت:
    «... بله... با سناتور مک کین در رابطه با وضعیّتِ بحرانیِ محیط زیست در ایران صحبت کردیم.»(نقل به معنی) و «تُف به رویِ بی شرافتِ این موجودِ کثیف»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم دست از این گاو و گوسفندا بکشین.باید گرگ پرورش بدین.نسل امروز تواناییش رو دارن که دست چین و روسیه رو از ایران قطع کنن. نباید بزاریم این نسل زیر دستگاه سرکوب و محکومیت های شاهزاده اوباشگر از بین بره.ایران متعلق به چین و روسیه نیست متعلق به ایرانیان هست.

      حذف
    2. یک گُرگ به من نشان دهید تا کار را شروع کنیم.

      حذف
  20. https://twitter.com/pouriazeraati/status/1575543771374448640?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet

    شرکت متا اینبار شمشیر رو از رو بسته

    پاسخحذف
  21. اتفاقات اخیر مسیر مذاکره رو برای آینده کاملا بسته.ایران بزودی وارد جنگ داخلی میشه.رهبر آینده ایران بزودی درون نبردها معرفی میشه.
    اروپا به رهبری آلمان در حال آماده سازی فاز های تهاجمی علیه سیاست‌های پوتین هست.منتظر نبرد های سنگین در اکراین باشین.
    حکومت ها یکی پس از دیگری در مقابل ظهور آیندگان فروپاشیده میشن و آینده متعلق به رهبران پگان ها نیست.
    ایرانیان باید ۲۵۰۰ سال گذشته رو فراموش کنن.آنچه که به سرشون اومد رو هم رها کنن.دست از کینه و انتقام و تصعب بیجا هم بردارن.زمانش رسیده برای ۲۵۰۰ سال آینده برنامه بریزیم.حکومت اولین مانع برای ساخت ایران نوین هست.فروپاشی جمهوری اسلامی پایانی بر قدرت ادیان در عرصه اجتماعی زندگی ایرانیان میشه.

    پاسخحذف
  22. https://m.youtube.com/watch?v=vOm5PK-937k
    خدارو شکر که این پشتوانه ها رو داریم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من این مصاحبه را به طورِ کامل تماشا کردم. CBC یکی از هفت خواهرانِ BBC است. زمانی که «شازده» مواضع و خواسته هایش را مطرح میکند؛ مُجریِ برنامه میگوید که ما در اینجا طورِ دیگری به مسئله نگاه میکنیم. حتّی مسئلهٔ «پولشویی» توسط اوباشانِ رژیمِ شیعی در کانادا را دور میزند و پاسخی به آن نمیدهد ولی بر رویِ ۲ مسئله تأکید میکند:
      ۱- شما خودتان میگویید که نمیخواهید رهبری و حاکمیّتِ بعدی را در دست بگیرید. پس بر رویِ شما نمیتوان حساب باز کرد.
      ۲- هیچگونه نشانه ای از «رهبری» در این جنبش دیده نمیشود که تأکیدی بر «عدم وجودِ رهبری» و «عدم وجودِ آلترناتیو» (اپوزیسیون در قامتِ حکومتی) است.

      مجریِ برنامه با مطرح نمودنِ این ۲ مسئله؛ به «شازده» میگوید که کانادا نمیتواند بر رویِ چند شعار و «باد» و «ماهی در دریا» سرمایه گذاری کند و در مجموع میگوید:
      ما با همین حکومتی که موجود است معامله میکنیم.... زیرا شماها یک «موجودیّتِ منسجمِ سیاسی» نیستید.... شما ها فقط «اعتراض» هستید.

      حذف
    2. «شازده» در پایان به «بازیِ کلامیِ ناموفّق» روی می آورد و از «مَثلهایِ غربی» استفاده کرده و به مُجری میگوید :
      (گاهی شما فیل را در اتاق نمیبینید؛ در حالی که جلو چشم شماست....)
      اگر مصاحبه ادامه پیدا میکرد؛ مُجری بر اساسِ آنچه که پیشتر مطرح کرده بود؛ به «شازده» میگفت:
      خیلی خوب... ما نمیبینیم .... اگر شما فیل را میبینید به ما نیز نشان دهید.

      نتیجهٔ نخست اینکه:
      اگر میبینید که آلمانها و دولتِ بایدن اندکی به خود تکان داده اند؛ به خاطرِ این نیست که آنها «عاشقِ مردمِ ایران» شده اند. بلکه برایِ سوء استفاده از جنبش و استفاده از آن به عنوانِ یک «وَرَق» در بازیهایشان با رژیمِ شیعی است.

      نتیجهٔ دوّم اینکه:
      مردم ایران ۴ دشمنِ بی رحم دارند.

      الف: خودشان با افکارِ احمقانهٔ شان.

      ب: اِلیتهایِ احمق و در بسیاری موارد «اِلیتهایِ دایناسوری» که در دورهٔ قاجار و رضا شاه یخ زده اند.

      پ: رژیمِ کثیفِ شیعی.

      ت: دولتهایِ قدرتمندِ خارجی.

      حذف
    3. ایرانیان یک دوست بی رحم دارند
      Orders out of chaos

      حذف
    4. اگر توضیح ندهید؛ فقط یک جملهٔ مسخره مانندِ گفتهٔ شکسپیر است: «بودن و یا نبودن.... این است مسئله»
      به «اعلیحضرتی» گفتند:

      - شما باید حرفهایِ گُنده گُنده در شأنِ خاندانِ سلطنتی بزنید....

      آن اعلیحضرت سخنرانیِ بَعدیِ خود را چنین آغاز فرمود:

      - فیل .... زرّافه .... کرگدن .... دایناسور....

      گویا شما نیز به همچنین.

      حذف
    5. تاریخ بارها تکرار میشه تا زمانی که نتیجه دلخواه شکل بگیره.ابرانسان موجود گمشده در تاریخ برای رسیدن به پایداری یا حاکمیت نوین یا ایران نوین یا هر اسمی که بخواین بکار بگیرین هست.

      حذف
    6. ای فیلسوفِ بزرگ .... چرا زودتر ظهور نکردی که تا فقط با یک «جملهٔ طلایی» همهٔ مشکلاتِ جهان را حلّ کُنی؟
      ای فیلسوفِ بزرگ.... ای ناجی....

      حذف
    7. راستی.... تا به حال به ذهنتان گذر کرده است که چرا ما اینهمه «فیلسوف» داریم ... ولی حتّی یک «دانشمند» نداریم؟

      این امر یکی از نقطه هایِ شروعِ بدبختیهایِ ماست.

      حذف
    8. پیچیده کردن مسائل شغل کسانی هست که بدنبال ساختن قدیس ها هستن.
      از زیر انبوهی از (مشکلات جهان) بال هایی برای پرواز گشودن خواستار قدرتی آمیخته از جنون و مرگ هست.
      من قسمت های گمشده بسیار زیادی دارم.تا این قسمت ها کنار هم قرار نگیرن فقط یک راوی(روایتگر) باقی میمونم.

      حذف
    9. حال میتوانم بفهمم که چرا از «فیلسوفان» اینهمه نفرت دارم. نه تنها «پیچیده» میگویند.... بلکه پس از «گفتن» ... هیچ نمیگویند.
      با «روده ها»یشان فکر میکنند که شباهتی ظاهری با «مغز» دارد و با «سوراخِ کونشان» سخن میگویند و توضیحی ندارند و فقط میخواهند هر کَسی را به «تعبیر» و «تفسیر» وادارند..... رازِ پیچیدگیِ آنها در همین مسئله نهفته است.

      گِرفتی اِی اُلاغِِ « فیل یوسف»؟

      حذف
    10. حالا که دهان مبارک رو به انواع و اقسام تعریف و تمجید ها آغشته کردین بفرمایید چرا ایرانیان به جای دانشمند،فیلسوف تولید میکنن؟بنده مقصر این حال روز مملکتم؟

      حذف
    11. شما مقصّرِ حال و روزِ کشور نیستید. فقط لطف کنید «نوستر آداموس» بازی را کنار بگذارید.

      حذف
  23. طبق معمول این جنبش هم بدون هیچ دستاوردی سرکوب میشه
    همچنان ایران و مردمش از نبود یک جایگزین آسیب می‌بینن
    توی ایران که نمیشه دولت جایگزین درست کرد، این کار رو خارج نشین‌ها باید انجام بدن که خدا رو شکر اونها از جمهوری اسلامی هم بی‌شرف ترن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتّفاقاً از یک نظر جنبشِ کنونی؛ یک پیروزیِ مقطعی به شمار می آید؛ زیرا «اصالتِ ملّی» دارد که در ۴۳ سالِ اخیر «نخستین مورد» است. اگر دقّت کنید دیگر از «جنبشِ لاستیکِ کامیونداران» و «جنبش بنزین» و «جنبشِ باران» و «هفت تپّه ایها» و «نعمت نفتی ها» و «حقوقِ ما را بدهید» و .... خبری نیست. اساساً دیگر مهمّ نیست که این جنبش در این مرحله سرکوب شود. زیرا در حالِ «ژَرف شدن» است. «ژرفایِ سیاسیِ جنبش» یک پیروزی است.
      امّا نظرِ شما در رابطه با اینکه بسیاری از «خارج نشینها» خائن هستند درست است.

      حذف
  24. به نقل از رادیو فردا:
    ......(برخی منابع خبری پیشتر اعلام کرده بودند که تحریک جوانان زاهدانی برای تجمع، از سوی برخی افراد وابسته به سپاه و لباس شخصی‌ها با هدف کشاندن آن‌ها به مقابل کلانتری صورت گرفته بود. رادیو فردا به‌طور مستقل نمی‌تواند این ادعا را تایید کند.).....

    حمله به «اهدافِ سخت» (مراکز نظامی)؛ بویژه آنکه در حالِ آماده باش هستند؛ تنها زمانی مؤثر خواهد بود که مردم نیز مسلّح باشند و گرنه رفتن به سویِ «کمینِ دشمن» و افتادن در آن است.
    از سویِ دیگر میبینیم که خبر این «قصّابی» تأثیری در دیگر شهرها و استانها نداشت. تنها دلیلِ این «بی تأثیری» وجودِ قُرمساقهایی از نوعِ «مولوی عبدالحمید» است (طالبانِ بلوچ). اگر مردمِ بلوچستان خود را از چنگِ چنین بی شرفهایی رها نکنند و اگر مردمِ کُردستان خود را از چنگِ «مُفت خورها»یی از قبیلِ «حزبِ دموکرات» و «کومله» رها نکنند؛ مبارزاتشان از طرفِ «سایرِ اقوامِ ایرانی» با درجه ای از شک و تردید روبرو خواهد شد.
    بی توجّهی سایر اقوامِ ایرانی به این کشتار؛ دیگر دعوایِ «شیعه و سُنّی» نیست. بلکه ترس از داشتنِ یک «پایگاهِ طالبانی» در بلوچستان است که میتواند میهمانپذیرِ «طالبانِ کثافتستان» و «طالبانِ افغانستان» و «القاعده» باشد.
    «قرمساق عبدالحمید» با اندکی اختلافاتِ زرگری؛ همکارِ رژیمِ کثیفِ شیعی است (مانندِ طالبان و القاعده) و نقشی شبیهِ «خاتمیِ بی شرف» را در بلوچستان بازی میکند. همان نقشی که «دیّوس سیستانی» در عراق به عهده دارد. ما به «عراق» و ماجراهایِ آن کاری نداریم. آنها خودشان میتوانند تصمیم بگیرند که به چه سمتی حرکت کنند. امّا آنچه در «ایران» می گذَرَد؛ موردِ توجّه همگانی است.
    چند روزِ پیش گروههایِ گوناگونِ به اصطلاح «هویّت طلب» (رقصندگانِ لزگی و بی غیرت در رابطه با دریاچهٔ آذربایجان = این است هویّتِ واقعیِ آنها) در آذربایجان؛ دعوتی «آبَکی» برای اعتراضِ عمومیِ «تُرکها» از «آستارا» تا «همدان» را دادند. امّا مردمِ آذربایجان و «تُرکهایِ آستارا تا همدان» این دعوت را به تُخمشان نیز حساب نکردند. زیرا این موجودات را بسیار بهتر از من و شما میشناسند.
    در کُردستان نیز مردم باید احزاب و گروههایِ «نوین» را سازمان داده و حسابِ خود را از «حزب دموکرات» و «کومله» و «پژاک» جدا کنند. هرچند که ظاهراً این احزاب مانندِ «قرمساق عبدالحمید» نیستند؛ امّا موجودیّتهایِ «پسمانده و فسیل» از دورانِ «رضاشاهی» میباشند که حدّ اکثر کُردستان را به «اُستانِ کولبران» تبدیل خواهند کرد. زیرا حدّ اکثرِ خواستهٔ آنها احترام به «شلوارِ گُشادِ کُردی» است و اینکه در آینده بتوانند دورِ سفرهٔ غارتهایِ جدید بنشینند و بسیجیهایِ خود(پیشمرگه ها) را به حفاظت از «سفرهٔ غارت» بگمارند. همان کاری که «طالبانیها» و «بارزانیها» در عراق مشغولِ آن هستند.
    این ایده ها را نمیتوان از «خارج» به مردمِ کُردستان و بلوچستان «تزریق» نمود؛ بلکه باید خودشان به چنین درجه ای از «دَرکِ سیاسی» برسند که این احزاب و گروهها فقط به فکرِ رسیدن به «قدرت و غارت» هستند و در نهایت خودشان اقدام کنند.

    پاسخحذف
  25. بالاخره «دیّوس فرزانه» از سوراخ خارج شد و فرمانِ سرکوبهایِ شدیدتر را به شیوهٔ همیشگیِ خود صادر کرد.

    پاسخحذف
  26. جنبش در حالِ گسترش یافتن است. امّا «بی سَر» است. «بی سَر» بودن به رژیمِ کثیفِ شیعی این موقعیّت را میدهد که پروژهٔ «پنجره» را «عملیّاتی» کُند. پروژهٔ «پنجره» همان بیشرفهایِ شیعه مسلکی هستند که به نامِ «اصلاح طالبان» میشناسید. این «پنجره» برایِ این است که اگر از «دَر» بیرون رانده شوند؛ بتوانند از «پنجره» وارد شوند و بارِ دیگر «روز از نو؛ روزی از نو».
    بیشرفهایِ «پنجره» در خارج از ایران نیز بسیار فعّال شده اند و به خاطرِ داشتنِ سوابقِ حکومتی (مانندِ اوباش علی افشاری)؛ فکر میکنند که میتوانند ایران را در دستهایِ «شیعه گری» نگاه دارند.
    وارد شدنِ انجمنهایِ بیشرفهایِ اسلامی (پیراهن رو شلوارها) به درون جنبش؛ که وجودِ کثیفشان همیشه بخشی از سیستم سرکوبِ رژیمِ شیعی بوده است نیز به هیچوجه خبرِ خوبی نیست. زیرا تلاش خواهند کرد تا آب را به آسیابِ «پنجره» بریزند و بارِ دیگر حتّی اگر نتوانند قدرت را بدست گیرند؛ بتوانند به عنوانِ «قدرتِ موازی» عمل کنند.
    هوشیاریِ ملّی تنها چیزی است که میتواند جبههٔ مشترکِ این بی شرفها را تار و مار کند.
    بسیار هوشیار باشید

    پاسخحذف
  27. در اکثر ویدیوهایی که از جنبش مردمی منتظر میشوند؛ مردم هستند که تا حدّ مرگ از طرفِ مزدورانِ رژیمِ شیعی مضروب میشوند. اگر ورق بر نگردد؛ با «مظلوم نماییِ ویدیویی» نمیتوان ادامه داد.
    نباید به سخنانِ دلگرم کننده و دروغینِ رهبرانِ کشورهایِ دیگر دلخوش بود. زیرا ارزشی به اندازهٔ یک بطریِ آب در مِیدانِ نبردهایِ خیابانی ندارند. این سخنان و شبیه آنها را در بارهٔ سرکوبهایِ سایرِ کشورها بسیار شنیده ایم. همین رهبرانِ کشورهایِ خارجی که برایِ مقاصد گوناگونِ «حزبی» سخنانِ ظاهراً شورانگیز میزنند؛ پس از سرنگونِ رژیمِ شیعی؛ برایِ حکومتِ نوین «خطّ و نشان» خواهند کشید.
    انقلاب در کَفِ خیابانهایِ ایران در جریان است و نَه در پشتِ میکروفونها و تریبونهایِ آلمان و فرانسه و آمریکا.
    پَس... خیابانی فکر کنید.....
    فقط در خیابانها نباشید که فقط کُتَک بخورید و سپس دستگیر و شکنجه شوید....
    بلکه باید خیابانها را «تسخیر» کنید.
    تسخیرِ خیابانها فقط با کُشتن و کور کردنِ نیروهایِ «دشمنآنِ بنی هاشمیِ ایران» امکان پذیر خواهد بود.
    آنهایی که میگویند «ما مثلِ آنها نیستیم».... آب به آسیابِ «آنها» میریزند و به احتمالِ زیاد «نفوذیهایِ رژیم» و یا همان «سبزاللّهی های موسوی کرّوبی» هستند که هر دو گروه پشتیبانانِ رژیمِ شیعی هستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. https://tinyurl.com/24ajecy2

      حال شاید بفهمید که اظهاراتِ دولتهایِ اروپایی و «جو بایدنِ خِرِفت» چرا هیچ ارزشی ندارند؟؟!!!

      یک «قرآن» داریم و «میلیونها تفسیر». یک «نظر» وجود دارد و هزاران «تفسیر».....
      امّا در خیابان بودن برایِ «تفسیر» نیست ... بلکه برایِ سرنگونیِ رژیمِ «دیّوسهایِ بنی هاشمی» است.
      هدفی به نامِ «سرنگونی»؛ «کلام» و «شعر» و «غزل» و «فلسفه بافی» و «تفسیر» نیست....
      بلکه یک مسئلهٔ «فیزیکی» است؛ یک مسئلهٔ تکنیکی و تاکتیکی است که باید بتواند «قدرتِ فیزیکیِ رژیم» را در هَم بشکند.

      حذف
  28. به نظر میرسد که سقوطِ «نادرقلی پوتین» و «قرمساقِ بنی هاشمیِ فرزانه» در یک بازهٔ زمانی اتّفاق خواهند افتاد (شاید با اختلافِ مدّتی کوتاه). پس از آن چه بسا با «فروپاشیِ فدراسیونِ اجباریِ روسیه» روبرو خواهیم بود که میتواند ژئوپولیتیکِ منطقهٔ آسیا و بویژه آسیایِ میانه را به شدّت تغییر دهد.

    پاسخحذف
  29. https://tinyurl.com/5bybju4z

    این یک آغازِ خوب است. حدودِ ۱۰ سال این شیوهٔ مبارزاتی را به تکرار پیشنهاد کردم.

    پاسخحذف
  30. گزارش رادیو فردا:

    (شعار دانشجویان در مشهد: «رفراندوم، رفراندوم، اینه شعار مردم»)

    این یک شعارِ انحرافی است که توسّط اوباشانِ «بنی هاشمی مسلک»(شیعیانِ شنیعه) واردِ جنبش میشود.
    این شعار برایِ نخستین بار توسّط «قرمساقهایِ اصلاح طلبِ بنی هاشمی» و «شازده شومبولِ دیّوس بنی هاشمی»؛ حدودِ ۱۰ سالِ پیش مطرح شد. مردم نیز به خاطرِ «نا آگاهیِ سیاسی» این شعار را «هورت» کشیدند.
    هیچکس نمی پُرسد که چگونه باید رفراندوم انجام گیرد؟
    شما که از تغییرِ یک قانون مانندِ «حجابِ اجباری» عاجز هستید؛ آیا میخواهید رژیم را با «رفراندوم» تغییر دهید؟
    چه کسانی این رفراندومِ درست را اجرا خواهند کرد؟ آیا منظورتان پاس دادنِ جنبش به «سازمانِ دلّالانِ ملل متّحد» است؟ تا جنبشِ سرنگونی را به «توپِ بازیهایِ پینگ پونگ میانِ سرانِ قدرتها» در این سازمانِ «دلّالان» تبدیل کنید؟ تا سالهایِ سال طول بکشد و هیچ نتیجه ای به بار نیاورد؟
    این شعار از همان نخست نیز برایِ «سرکوبِ سَرد و سفیدِ جنبش» طرّاحی شده بود.
    این شعار برایِ خاک پاشیدن به چشمِ مردم طرّاحی شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «شازده شومبولِ شورشیِ دیّوسِ بنی هاشمی» که مانندِ «آفتاب پرستِ متلوّن» در کمین نشسته است تا مردم به خاطرِ «قحط الرّجال» در نهایت مجبور به پذیرشِ او شوند نیز باید بداند که حتّی در چنین صورتی؛ باید «بجنگد». در حالی که تاکنون حتّی در حدّ یک «فعّالِ مدنی» نیز ظاهر نشده است.
      سالهایِ سال از «اپوزیسیون در قامتِ حکومتی» سخن گفتم و هر زمان که این نام را بر زبان می آوردم؛ گویی که «نوشادر» در کونِ «شازده شومبول و هوادارانش» و «قرمساقهایِ حکومتِ شیعی» فرو میکردند.
      اکنون ضرورتِ آنرا همگی احساس میکنید و میفهمید که «شازده شومبول» و «اصلاح طلبان» و «رژیمِ شیعی» در یک جبههٔ مشترک بودند و هستند و با «اپوزیسیون در قامتِ حکومتی» مخالف بودند و مزخرفاتی از قبیلِ «رفراندوم» و «جزوهٔ جورج سوروس» را تجویز میکردند و هدفشان این بود که جنبِش را «بی سَر» کنند و خودشان را از درونِ «بی سَری» بیرون بکشند. امّا یک مسئلهٔ بسیار ساده را نفهمیدند و آن اینکه:
      اگر میخواهند حکومت را تغییر دهند؛ باید «بجنگند» و منتظرِ «عطیّهٔ الهی» نباشند. امّا شاید هدفِ واقعیِ آنها این بوده باشد که همین رژیمِ کنونی باید حفظ شود و هربار که خواسته ای از طرفِ مردم مطرح میشود واردِ میدان شده و به طورِ عمدی «شعارهایِ انحرافی» تولید کنند.
      به تاریخچهٔ کثیفِ سیاسی شان نگاهی بیندازید تا ببینید که چه میگویم.

      حذف
    2. «رفراندوم» زمانی مطرح میشود که رژیمِ شیعی سرنگون شده باشد و مردم ایران پس از سالها تبادلِ نظراتِ سیاسی و به خاطرِ باقی ماندنِ اختلافاتِ سیاسی و عدم توافق؛ به صندوقهایِ رأی روی می آورند.

      حذف
  31. از خوانندگانی که به دنبالِ «دانش سیاسی» هستند؛ میخواهم که این وبلاگ را شُخم زده و مسائل مربوط به «قانونِ اساسی» و «تشکیلِ حکومت» و ارزشهایِ این دو مبحث را بیاموزند تا با شعارهایِ دروغین فریب نخورند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم جان چرا خودتون دست به کار نمیشید؟
      فکر کنم تو یکی از نظرات اخیرتون گفته بودید می خواستید خودتون اپوزیسیون در قامت حکومتی رو پی ریزی کنید و به یکی گفته بودید درباره پاکستان تحقیق کنه که اون شخص علاقه ای نداشت و...
      ای کاش من 10 سال پیش با شما آشنا میشدم.

      حالا اونایی که خارج از کشور هستند رو نمیدونم ولی مشکل اصلی ما هایی که داخل ایرانیم اینه که درآمدمون به زور به 200 دلار در ماه میرسه، وگرنه اگر می تونستم حتما به شما کمک میکردم.

      به عنوان کسی که این نظریه رو مطرح کردید( اپوزیسیون در قامت حکومتی) به نظرم می تونید حداقل پایه های اون رو پی ریزی کنید تا در آینده خودش پا بگیره و به راه رفتن ادامه بده.
      من مشتاقانه آماده همکاری با شما هستم اما باز نظر خودتونه که مهمه ( سوء تفاهم نشه نمی خوام شما رو متهم کنم به کم کاری یا بی حوصلگی)

      حذف
    2. من بی حوصله نیستم. امّا تا کنون کسی را نیافته ام. اگر فکر میکنید که آمادگی دارید؛ نوشتهٔ جدید را بخوانید و به آن عمل کنید. تا ببینم که حدّ اقل کسی پیدا شده است که نه تنها جدّی است؛ بلکه «مردِ عمل» نیز هست.

      حذف