۱۳۹۸ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

رو به «صفر» یعنی: رو به «قبله» ... براستی کدامین «قبله»؟

گویا همه پس از «مرگِ سهراب» باور کرده اند که «سهراب مُرده است». .... نه به آن شوریِ شورا .... نه به این بی نمکی....
وقتی میگویی: «خشتَکتان را خواهند کَند...»
میگویند که: «مگه شهرِ هِرته؟»
یکی از این «خوش تیپها» که «امیر کبیرِ ظریف» نام دارد و میخواهند او را «مغزِ متفکّر» جلوه دند؛ گفته بود که «ترامپ نمیتونه کاری بکنه .... مگه شهرِ هرته؟»
پیش از او نیز مغزِ متفکّرِ دیگری که مغزش در «منقل و وافور» فرو رفته است؛ گفته بود که: «در این ولایت.... شاید همه چیز را تحریم کنند ... امّا به نفتِ ولایت نمیتوانند دست بزنند».
ترامپ به «امیرکبیرِ ظریفِ متفکّر» رید.
اوباما نیز پیش از او به هیکلِ «مشاورِ اکبرِ ولایت» ریده بود.
خدا به دادِ «انگلِ فرزانه» برسد که اینهمه مغزهایِ متفکّر دور و بَرَش میرینند.
امّا خنده دارتر اینکه:
اکنون همهٔ آنهایی که باور نمیکردند... به «باورمندانِ رادیکال» تبدیل شده و از کلید خوردنِ پروژهٔ «به صفر رسیدنِ فروش نفت» سخن میگویند. از «شهیر شهیدِ ثالث» گرفته ... تا «قلم زنهایِ دویچه وله و رادیو فردا» .... گویی که همهٔ شان از یک سوراخ بیرون خزیده اند.
اینگونه افراد یا در مالیخلیاهای «اینوَری» سیر میکنند... و یا در مالیخولیاهایِ «اونوَری»....
پرسیدی مغز؟ ... آیا منظورت «پِهِن» بود؟ ... یا مغزهایِ گندیدهٔ گاوها و خرها؟

این گروه از «پِهِن داران»؛ موجوداتی «تک خطّی» هستند. وقتی بگویی ذهنت را متمرکز کُن؛ تنها کاری که میتواند بکند «زُل زدن» است. 
اگر بپرسی: «چرا زُل زده ای؟» ... خواهد گفت: «تمرکُزم را به هم نزن»...
این الاغها هرگز نخواهند فهمید که «پیاز» یعنی چه؟ «لایه به لایه باز شدن» یعنی چه؟ ... فقط رویِ پوستِ پیاز تمرکز میکنند و مواظب هستند که «لایه ها» از دستشان دَر نرَوَند!!!!
امّا این «شهیر خانِ ثالث» ... «تحفهٔ نطنز» است. شبیه سازی شدهٔ «اکبر گنجیِ قرمساق» در دنیایِ «بافتنیهایِ سیاسی» است.
نوشتهٔ کنونی اَش را بخوانید:

https://tinyurl.com/y3qjys8s
 
معمولاً روده درازی میکند.... امّا اینبار «کَم» آورده است.
این احمقها نمیدانند که «صفر» وجودِ خارجی ندارد و یک «موجودیّت ریاضی» است. شاید هم قصد دارند «صفرِ ریاضی» را به مغزها بچپانند؛ تا زمانی که فروشِ نفتِ رژیم به «صفرِ ریاضی» نرسید؛ بگویند «باز هم دُشمن شکست خورد».
آنچه که «به صفر رسانیدنِ فروشِ نفت» مشهور شده است؛ «صفرِ منطقی» است. «صفرِ منطقی» میگوید که اگر فروشِ نفتِ رژیمِ شیعی را به حدّی برسانیم که به «حقارتِ پذیرشِ ۱۲ فرمان» تَن در دَهَد.... دیگر لزومی برای حملهٔ نظامی وجود ندارد...
مگر میشود پیروزی بر «دستمالِ چرکِ مستراح» را پیروزی نامید؟
لذا «صفرِ ریاضی» در کار نیست بلکه سخن بر سرِ این است که اگر تا دیروز شعار داده و گفته میشد: «خلیجِ همیشه فارس».... در آیندهٔ نزدیک شعار جدید این خواهد بود: «تنگهٔ هرمز ... تنگهٔ همیشه باز».
در مرحلهٔ نخست؛ فروشِ نفتِ رژیم را تا ۳۵۰ - ۴۰۰ هزار بشکه در روز رسانیده تا «تنگه باز بماند». سپس بقیّهٔ امور را به «سازمانِ ملل» خواهند سپرد تا برنامهٔ «نفت در برابرِ غذا و دارو» را رهبری کُند.
این آن چیزی است که «نقطهٔ صفر» نامیده میشود. 

قبله کجاست؟

قبله همان «۱۲ فرمان» است که صفوی مسلکها باید رو به سویِ آن سجده کنند.

کژدم

۲۵ نظر:

  1. درود بر کژدم گرامی؛ واقعا دست مریزاد به این هوش و ذکاوت کژدمی؛ خیلی خوب بود؛ خیلی! قبلا هم گفتم الان بازهم میگم خایمال نیستم و بیزار از خایمالی!واقعا هرچیزی که پیش بینی کرده بودی مثل فیلم در حال اتفاق است و همه خوانندگان این وبلاگ انگشت به دهان و یا زبان در کون مانده اند. احسن بر این شمن؛ کژدم گرامی؛ گام بعدی این رژیم وقیح و خبیث و کثیف با این عره گوزهای تنگه بستن و کس شعرهای تکراری و جایگزین کردن این الاغ با آن الاغ و.. چیست؟ بعضی ها صحبت از تحریم پتروشیمی هم میکنند؛ باید فاتحه این نظام دزد سالار و چپاولگر را خواند و بساطشان را جمع شده فرض کرد یا هنوز بازی سر دراز دارد؟ آیا سناریوی رهایی ایران آغازیده است؟ آیا در آستانه رنسانس ایرانی هستیم؟ آیا بساط حاکمیت مذهبی در حال جمع شدن است و یا اینکه رژیم پوست اندازی کرده و با پیرهنی دلربا و بزکی عوام فریب به غارت مام میهن ادامه خواهد داد؟

    پاسخحذف
  2. جناب کژدم اولین نشانه های میدانی رو به احتضار شدن برای گردن نهادن به ۱۲ فرمان رو می تونید تشریح کنید و آیا امکان کشته شدن خامنه ای شبیه قذافی یا صدام محتمل هست یا اینکه ریق رحمت را بالجبار سر می کشد

    پاسخحذف
  3. تحلیل جالبی بود ولی اجازه بدید باهاتون مخالفت کنم . بنظر من تاکید به صفر رساندن فروش نفت در کلام مقامات آمریکایی ؛ دقیقا همان معنای ریاضی صفر را دارد . ولی معنای ریاضی صفر نه صفر مطلق بلکه تابعی که حد آن ( limit) به صفر میل می کند . به صفر نمی رسد ولی خیلی به صفر نزدیک می شود . این تعریف از صفر ریاضی برای این موضوع بنظرم صحیح تر است . نزدیک شدن به صفر در یک بازه زمانی اتفاق می افتاد . اینکه بعد از ۱۲ اردیبهشت فروش نفت به همان صفر رباضی برسد امکان پذیر نیست ولی احتمالا بعد از غرق شدن بدون علت! و مبهم یکی دو فروند نفتکش در آبهای آزاد اتفاق خواهد افتاد !

    پاسخحذف
  4. درود بر کژدم
    تحلیل به درستی انجام شده ولی سوال اینجاست نظام تا چه زمانی دوام می آورد؟ بنده معتقدم تا انتخابات 2020 امریکا نباید انتظار اتفاق غیر منتظره رو داشته باشیم.(ایران ونزوئلا کره شمالی اروپا و...)ریسک های بزرگ ترامپ و سرنوشت آینده کشور های دنیا در دور دومش مشخص خواهد شد.کژدم جان نظرتون نسبت به بمب گذاری در سریلانکا و امستردام چیه؟

    پاسخحذف
  5. به نظر من صادرات نفت غیر قاچاق صفر میشود و غذا و دارو باید از صادرات مثلا غیر نفتی که همان محصولات پنروشیمی و فراورده های نفتی (مثل قیر و مازوت) هست تامین بشه. توجه شود میعانات گازی هم که در سبد غیر نفتی قرار دارد جزو تحریم ها هست و آن هم به صفر میرسد. با این تحریم ها با حساب سر انگشتی درامد کشور حدود ۳۰ میلیارد دلار در سال میشود که پولش هم بخاطر تحریم های بانکی قابل دریافت نیست(البته اگر پتروشیمی هم تحریم نشود). در ضمن سجده کردن به ۱۲ فرمان برای نظام مثل خودکشی هست چون در آن صورت باید برای تفهیم اتهامات بسیار زیادی آماده شود تا پس از آن مجازات شود (یعنی حاضر میشوند تا مهره های اصلی نظام به گوانتانامو ارسال شوند؟) بهترین راه حل برای رژیم تلاش برای زنده ماندن تا 2020 و بعد از آن تا 2024 و تا چندین سال بعد هست هیچ راهی غیر از این به نظر بنده وجود ندارد.

    پاسخحذف
  6. سلام کژدم
    امروز جناب روحانی حرف از مذاکره زد وصراحتا اعلام کرد که ایران آماده مذاکره میباشد ولی آمریکا حاضر به مذاکره نیست .
    در ضمن هیچ برنامه ای برای اداره کشور موجود نیست و تمام سخنان رهبر و روحانی گزاره های شرطی است . اگر مسئولین همت کنند و اگر جوانان به میدان بیایند و....

    پاسخحذف
  7. فعلا و در حال حاضر به عقیده بنده تنها راه نجات علی یکدست با ان دست افلیجش ان است که قنبل کند. تا پس از قنبل باسن؛ امریکا و اسراییل به ان سوراخ مقدس شلیک کنند. حاجی بادمجان و سلامی و چهار پاها هم ، به اضافه امام بنفش و ظریف خندان به اقتدای مولایشان یکدست قنبل کنند تا جهنمی واقعی در قنبلشان تبدیل به قیامت شود. در این حین امام ظهور خواهد کرد و انها را نجات خواهد داد. فعلا تنها راه قنبل کردن است. پیش بسوی قنبل.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اینکه نخست «امام حسن بنفش» به «مذاکره» اشاره میکند و سپس «امیر کبیرِ ظریف» از مذاکره در رابطه با زندانیان دادِ سخن میدهد؛ نوعی بازیِ «طفلانِ مسلم» است. منظورشان «مظلوم نمایی» در رسانه ها است.
      وگرنه میدانند که دولتِ ترامپ با این اوباشان مذاکره نخواهد کرد و من (کژدم) بارها این را گفته ام.
      تنها راهِ رژیم فقط در «پذیرفتنِ ۱۲ فرمان» نیست.
      بلکه باید به «۱۲ فرمان» ایمان بیاورد.
      مذاکرهٔ پس از ایمان آوردنِ «شیعه مسلکها» به «۱۲ فرمان» نیز از نوعِ «بده و بستان» نخواهد بود. بلکه بر سرِ تعیینِ نوع و اندازهٔ «کفّارهٔ گناهان» خواهد بود.
      پس از پرداختنِ «کفّاره ها»؛ نوبت به «عَفّ و رحمت» میرسد.
      دولتِ ترامپ تا «حکومتِ شیعیِ ایران» و «باندهای تشکیل دهندهٔ حکومت» را «چه اصلاح طلب و چه اصول گرا و دول واپس» را تویِ کونِ سگ فرو نکند؛ دست بردار نخواهد بود.
      باز هم برخی ها با این مزخرفاتی که امام حسن و امیرکبیر میبافند؛ دلشان خوش نشود و مقاله هایِ سوزناک در رابطه با «نَرمش قهرمانهٔ رژیم» ننویسند. زیرا دولتِ ترامپ «نرمشهایِ قهرمانانه» را به «سِندِهٔ سگ» هم نمی خَرد. چه رسد به «بخشایش و رحمت».

      حذف
  8. با درود به جناب کژدم
    دوست نادیده با توجه به دو سه سال (حال بیشتر یا کمتر ) که به سایت شما کامنت میدهمم و با توجه به درخواست هایی که از شخص شما داشتم ! که گمان میکنم فراموش نکرده اید ! درخواست میکنم که خزعبلات ! ظهور مهدی که ابتدا توسط شیخ طوسی و محلسی و عباس قمی و دیگر جانوران ! متفکر چسلامی شیعه را زمانی بگذارید و بخوانید و یا یا دوباره خوانی کنید واگر نیاز اخساس کردید سایت تابو بوک.وردپرس و یا در گوگل سرچ بفرمایید ممنوعه که انواع کتاب های منتقد چسلام محمدی را مشاهده میکنید ! به هر حال کتاب هایی درباب ظهور مهدی که درته چاه جمکران.زندگی میکند را دوباره خوانی کنید و با ردیف کردن پیش گویی های موجود دراین کتاب ها و.داستان های ظهور ! متشابهات زیادی با وضع موجود پیدا خواهید کرد که متاسفانه برای متفکرین خزعبلات ! ولی برای شیعه بسیار مومن ! عین حقیقت و حتمی هست و این داستان ظور را اگر در چندین کتاب خلاصه کنید ازقبیل جنگ های اخرالزمانی تشابهات فراوانی با وضع موجود خواهید دید وحتم بدانید که بیت العنکبوت رهبری و فداییان خاص این بیشرف سخت به دنبال تحقق این پیشگویی ها هستند و قدم به قدم دنبال میکنند ! تا ظهور مهدی ! که با سیصد سیزده تن باشمشیر ! گردن سه پنجم جمعیت کنونی دنیا که بالغ بر پنج یا شش میلیارد نفر میشود
    ! را بزند تا گرگ و میش ! در یک آبشخور آب بنوشند و گرگه حتما علف میخورد که به میش کاری ندارد ووووو میتوانید در یوتیوب انواع و اقسام گفتمان های آخوندی را سرج بفرمایید و گفتار های رائفی پور ! ویا این کثافت که اخیرا پیدایش شده ! ابوعلی شیبانی ! که حتم دارم از طرف بیت پیشتیبانی میشود و در یوتیوب کلیپ میگذارد و به معلم خیالیش مستند میکند راببنید ! گمان میکنم همین حد کافیست .لطفا کمی تامل بفرمایید و نظر خود را اعلام کنید سپاس .
    ایرانی گمنام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایرانی گمنام گرامی
      اینگونه مزخرفات فقط مزخرفات شیعی نیستند. یهودیها و مسیحی ها نیز مشابه همین مزخرفات را دارند. زمانی بسیاری از این مزخرفات در هر ۳ دین مذکور را خوانده ام. این مزخرفاتها مانندِ اشعارِ «نوستراداموس» به همهٔ شرایط میخورند. چیزی مثل آچار فرانسه هستند.
      محمّد رسول الله دوّم (البغدادی) نیز از همین دار و دسته هایِ «آرماگدونی» است. به هیکلِ مبارک و مقدّسش ریده شد.
      اکنون نوبتِ شیعیانِ صفوی است که به هیکلشان ریده شود.
      باور ندارند؟
      راه باز ... امّا اینبار «جادّه بسیار کوتاه».... امتحان کنند.

      حذف
    2. اینگونه مزخرفبافیها اکنون از مرزهای ادیان نیز گذشته است و حتّی به «کمومیستهای آمریکا» نیز سرایت کرده است.
      Ocasio Cortez که نمایندهٔ کنگره و از رهبرانِ کمونیستهای آمریکا است. میگوید که اگر همینطوری پیش برویم؛ کرهٔ زمین در سال ۱۲ پس از امسال؛ به طورِ کامل نابود خواهد شد. این اوباش حتّی زمان نیز تعیین کرده است.(عدد مشهورِ ۱۲).
      حالا چرا با این عجلهٔ ۱۲ ساله؟
      دلیلِ بسیار روشنی دارد که انتخاباتِ ۲۰۲۰ است.
      حتّی کمونیستها نیز برای به وحشت انداختن مردم از «عقوبت» به مزخرف بافی (البتّه با رنگ و لعاب افسانه هایِ علمی =Ci-Fi) روی آورده اند.

      حذف
  9. امپراتوریِ بزرگ «صفوی نوین»؛ از فرط قدرت نمیتواند در پوستِ خود بِگُنجد. به همین دلیل خود را در «پوستِ گاو» گنجانیده است.
    «امیر کبیر ظریف» به نمایندگی از «انگلِ فرزانه» گفت که حاضر است گروگانهای ۲ تابعیّتی را که توسّط «قوّهٔ قضائیّهٔ مستقل» به جاسوسی متّهم شده اند را آزاد کُند و توانایی اَش را نیز دارد.
    گذشته از اینکه این مزخرفبافیِ عجولانه و بدونِ محاسبه؛ نشانگر این امر است که در ایران «قوای ۳ گانه» نداریم و همه چیز از کانالِ «حکم حکومتیِ ولایتِ فقیهی» میگذرد.....
    امّا مسئلهٔ مهم تر اینکه:
    رژیمِ شیعی (همان امپراتوریِ قدرتمندِ صفویِ با «عقبه»)
    چنان قافیه را باخته است که به «اراجیف گویی» افتاده و همهٔ پته های رژیم را در انظارِ بین المللی روی آب ریخته است.
    از نظرِ من (کژدم) این هم مهمّ نیست. زیرا همه میدانند که حکومتهای اسلامی چه پوخی هستند و زمانی که همه میدانند؛ راه برایِ جفنگ گویی باز میشود.
    آنچه که مهمّ است اینکه:
    تنها؛ زمانی یک رژیم به چنین بازیِ غیرِ اصولی تن میدهد که «آب» چندین وجب از سرش گذشته باشد.

    بیچاره «ایرانیان» و بیچاره «ساکنینِ ایران».....
    هر چند که من (کژدم)؛ موجوداتی به نامِ «ایرانیان» نمیبینم و فقط با این شوخیِ مسخره؛ دِلِ خود را خوش میکنم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب کژدم دقیق تر بفرمایید .
      آب از سر گذشته یا در آینده از سر میگذرد ؟!

      حذف
  10. کژدم عزیز

    مشکلات در حال نمایان شدن هستند. حقوق کارمندان تعدادی از ادارات تا امروز پرداخت نشده و فقط توانستند حقوق بازنشسته‌ها را بدهند. دلار که هیچ اینها ریال کم دارند.

    https://www.youtube.com/watch?v=9v7QKFtmmVA

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچه گرامی

      ۱- ویدیویی که فرستادید هیچ ربطی به «کمبودِ ریال» نداشت.
      ۲- امّا به تبلیغاتِ «شیعیانِ صفوی مسلکِ کومونیست» بسیار مربوط بود.
      ایرانِ آینده به «کومونیسم» نیاز ندارد. مگر اینکه پس از اینهمه تجربهٔ شکست خورده حاکمیّتِ «به حاشیه رانده شدگان» و «دیکتاتوریِ به حاشیه رانده شدگان» را راهِ نهایی بدانید.
      من (کژدم) با این انتخاب هیچ مشکلی ندارم؛ زیرا خود و فرزندانم در «مستراح - کشوری» با نامِ «ایرانِ اسلام زدهٔ جذامی» زندگی نمی کنند.
      اگر همچنان مینویسم؛ برای خود و آیندهٔ فرزندانِ خود نمی نویسم. حتّی برایِ «به حاشیه رانده شدگان» نیز نمی نویسم.... برایِ «طلبکاریهاي خود» نیز نمینویسم. زیرا از هیچکس طلبی ندارم.
      برایِ من (کژدم)؛ آنچه مهمّ است این است که:
      چگونه میتوان ار این دایرهٔ نکبت زدهٔ «به حاشیه رانده شدگی سازان» و «جنبشهایِ به حاشیه رانده شدگان» خارج شد و به «نیروانا» (حاکمیّتِ پایدار و متوازن) رسید؟؟!!!!؟؟؟؟

      خوکچه گرامی

      برای شما متأسّف هستم. زیرا فکر میکردم که «می فهمید» ....
      امّا :
      «از کوزه همان برون تَراود که در اوست».
      گویی که نوشتارهایِ «گفتگویی از نوعی دیگر»؛ برای شما یک سرگرمیِ بوده است.
      شما به پایانِ راهِ خود رسیدید.

      من (کژدم) از «چُس ناله ها» بیزارم.
      برایِ من (کژدم) هیچ یک از «چُس ناله ها»یی که بخواهند خود را با افکارِ من (گفتگویی از نوعی دیگر) هماهنگ جلوه دهند امّا به جایِ «درمانی اساسی» به تبلیغِ «درمانِ موضعی» بپردازند؛ هیچ ارزشی ندارند.
      اگر من (کژدم) به نقدِ رژیمِ کثیفِ «شیعی - صفوی» میپردازم؛.... موضعی «کومونیستی» و یا «سرمایه داریِ منصفانه» (حکومتِ رفاهِ ملّی) نیست و هرگز نبوده است.
      حکومتِ «رفاهِ ملّی» برایِ من(کژدم)؛ فقط یک «پلّه» برایِ «ظهورِ انسان» و «جامعهٔ با ثباتِ انسانی» است.
      شما (خوکچه) حتماً میدانید که از نطرِ کژدم؛ «انسان» کیست؟ و «انسان سان» کیست؟

      گویا که پدرانِ ما درست گفته اند که:

      «نَرَوَد میخِ آهنین در .... سنگ».

      حذف
    2. کزدم عزیز

      لینک را برای تایید ارتباط نفرستادم چون از سوی حقوق بگیران اعتراضی نشده و شاید نشود، در عوض دیروز کلی جمعیت تهران جلوی پلیس امنیت اخلاقی ریختند انگار مجرم بودن خودشان را با یک پیامک باور کرده بودند.

      اگر آرم روی ویدیو باعث ناراحتی شده، باید بگویم من عضو یا تبلیغ کننده نیستم و برایشان در حد جرقه اولی که در آغاز برملا سازی فعالیتهای هسته‌ای زدند ارژش قایل هستم. ویدیو حال و روز نظام را درست نشان داده و هدف حزب اللهی هایی بودند که دایما اینجا می‌ایند و می‌پرسند چه میشود.

      نوشته‌های شما را برای تفریح نخواندم، برایشان ارزش قایلم و معتقدم به عنوان مبنای برنامه ریزی ارزشمند هستند، البته سرنوشت این مملکت در چند سال آینده توسط شوری فکر خارجی آنسوی اقیانوس تعیین شده و آنچه می‌بینیم اثر اندیشه شاید ۱۰ سال قبل آنها است.

      خوکچه دیجیتالی در خارج این بلاگ وجود ندارد که همراهی با شما برایش سودی داشته باشد و خوکچه اصلی دو سال است که مرده است. کژدمی که من دیدم از یک ویدیو ناراحت نمی‌شود و احتمالا می‌داند که من مجاهد و چپی نیستم. با این وجود منظور اصلی شما را متوجه شدم. برای شما و خانواده محترم آرزوی سرافرازی دارم، شاد باشید.

      حذف
    3. کژدم عزیز

      به عنوان آخرین نظر و برای انکه مشخص شود اختمالا هنوز چیزهایی می‌فهمم:) ، بخصوص در مورد ویژگیهای اکثریت مردم ایران که از مادر خودشان بهتر می‌شناسمشان، این را ببینید. به غیر تبریز اسم دو شهر دیگر را بردم که خودشان داوطلب شدند تا جا نمانده باشند:

      http://www.bbc.com/persian/sport-48053802

      ما می‌توانیم.

      حذف
    4. خوکچه گرامی
      با مسئلهٔ اخیر که در مسابقهٔ فوتبال در تهران بوقوع پیوست. نشان از این دارد که تعدادِ «فارسهای خَر» نیز چشمگیر است.
      در دوران جوانی من نیز ورزشکار بودم(ورزشهای رزمی). امّا در آن دوره فقط ۲ نوع از ورزش به «گلادیاتور بازی» کشانده شده بود:
      ۱- بوکس.
      ۲- فوتبال.
      امّا در ۳۰ سالِ اخیر ورزشهای رزمی نیز به «گلادیاتور بازی» تبدیل شده اند.(UFC و MMA).
      این مسئله واقعاً بیشرمانه است.
      همه چیز به «تکنیک» تبدیل شده است. دیگر نمیتوان در هیچ یک از ورزشها؛ شاهدِ «زیبایی هنری» بود زیرا آن زیباییها دیگر وجود ندارند. در رقصها و موسیقی نیز داستان به همین شکل است.
      در هنرهایِ رزمی اگر از یک «کاراته کا»(کاراته کا درست است و کاراته کار اشتباه) با کمربندِ سیاهِ دانِ ۵ بپرسید که ZEN چیست؟ مانندِ الاغ در گِل میماند.
      ZEN در آن دوره نیز که من (کژدم) رزمی کار بودم؛ برای هنرجویانِ هنرهای رزمی؛ مسئله ای غیر ملموس بود. زیرا استادان نیز نمیفهمیدند که ZEN چیست؟ امّا من آنرا میشناختم و بیش از آنکه با تکنیکها زندگی کُنم؛ با ZEN زندگی میکردم. حتّی به خاطرِ علاقه مندی به ZEN برایِ ارتقا کیفیتِ فوتبالیستها نیز نظرهای خاصّی داشتم و همچنان دارم. امّا از طرفِ دوستان مورد تمسخر قرار میگرفتم که میگفتند: «تو در رابطه با همه چیز نظر داری». امّا واقعیّت این بود که واقعاً نظرهای سازنده ای داشتم که هرگز آزموده نشدند. زیرا من فقیرتر از آن بودم که کسی صدایِ مرا بشنود و هم اکنون نیز فکر میکنم که تنها راهی که مانده است اینکه: باید این نظرها را با خود به «گور» ببرم.
      من بازی فوتبال و بسکتبال و والیبال را بسیار دوست دارم. امّا زمانی که در یک جمع به تماشایِ این بازیها می نشینم؛ همیشه به من میگویند: «تو چرا هُرهُری مذهبی؟ ... چرا طرفدارِ یک فردِ خاصّ و یا یک تیم نیستی؟ و هر کسی را که حرکتی اعجاب انگیز میکند را دوست میداری؟».
      من (کژدم) ایمان دارم که میتوان همهٔ چشمها را از تیمهایِ فوتبالِ اروپایی به تیمهایِ فوتبالِ ایران متوجه نمود. امّا برایِ تولیدِ زیرساختها باید ۱۰ ها میلیون دلار هزینه کرد.

      امّا در رابطه با آن ویدیوی کذایی؛ باید بگویم که: آنچه که چشمِ مرا گرفت؛ «لوگو» نبود. بلکه بی ربطیِ ویدیو با سخنِ اصلیِ شما بود.
      پرسشی که به نظرم آمد این بود که چرا باید خواننده را به تماشایِ ویدیویی که به عنوانِ «سَنَدی برای اثباتِ نظر» مطرح میشود بکشانیم؟ در حالی که آن ویدیو هیچ ربطی به موضوع ندارد؟
      برایِ من مهمّ نیست که آن ویدیو به «سید رضا حاجی زاده» و یا «حسن صبّاحی ها» و یا هر کس و ناکسِ دیگر تعلّق دارد. بلکه مهمّ این است که: «آسمان» را به «ریسمان» بخیه نزنیم.
      اگر رنجور شده اید و میخواهید بروید؛ کاری از دست من بر نمی آید. تصمیم با شماست.
      همانگونه که بخیه زدنِ آن ویدیو نیز تصمیمِ شما بود.

      حذف
  11. کژدم سالهاست مجاهدین دیگر کمونیست نیستند

    پاسخحذف
  12. دولت سکولار موجود بی و یال دمی بود که هرگز در دنیای اسلام نتوانست قوام یابد.دولت در دنیای شرق عمدتا بیش از یک دستگاه نظامی با حاشیه ای مدنی نبود و نتوانست جنبه های مختلف زندگی را پوشش دهد.عمده اوقات اقلیت فرنگ رفته و گاه اقلیت مذهبی خارج از جریان اصلی اسلام عهده دارش می شد دوران "نخبگانی" بودن سیاست با گسترش رسانه ها و قابلیت انتقال ایده ها به صورت انبوه به فاصله چند دهه از پایان جنگ دوم جهانی در هم شکسته شد و عصر امپراتوری های فراگیر نیز پایان یافت و استعمارگران به سرزمین های خود بازگشتند. سیاست دیگر بعد "عوامانه" نیز دارد.و چه چیزی ریشه دارتر و شورانگیزتر از جمع گرایی آرمانخواه مذهبی؟ دولتهای امروز جهان اسلام دیگر مشروعیتی از خلافت و دین و تایید علما نمی گیرند.بنیادگرایان امروز به سان خوارج و قرامطه گهگاه قادرند دولت های عظیم را هم در فرصت های مناسب به دردسر بیندازند.حال در نظامی گری هم خبره اند.اکنون که دیگر مشروعیت خلافت و دینی نمانده تنها راه این دولت های"سکولار" دست تمدد به سوی جهان غیراسلام دراز کردن است.اما تا کی؟ جهان خارج تا کجا می تواند بار بمباران خوارج و قرامطه نوین و مخارج نظامی و مالی نگه داشتن سدهای یاجوج و ماجوج(استبدادهای جهان اسلام) را بر دوش کشد؟

    پاسخحذف
  13. درودها بر کژدوم
    فقط جهت یادآوری 12 فرمان پامپئو و ثبت در کامنت ها:

    The conditions, listed by Mike Pomepo during a speech at the Heritage Foundation in Washington, DC, on Monday, will require Iran, in his words, to:

    Declare to the International Atomic Energy Agency (IAEA) a full account of the prior military dimensions of its nuclear programme and permanently and verifiably abandon such work in perpetuity.

    Stop enrichment and never pursue plutonium reprocessing, including closing its heavy water reactor.

    Provide the IAEA with unqualified access to all sites throughout the entire country.

    End its proliferation of ballistic missiles and halt further launching or development of nuclear-capable missile systems.

    Release all US citizens as well as citizens of US partners and allies.

    End support to Middle East "terrorist" groups, including Hezbollah, Hamas and Islamic Jihad.

    Respect the sovereignty of the Iraqi government and permit the disarming, demobilisation and reintegration of Shia militias.

    End its military support for the Houthi rebels and work towards a peaceful, political settlement in Yemen.

    Withdraw all forces under Iran's command throughout the entirety of Syria.

    End support for the Taliban and other "terrorists" in Afghanistan and the region and cease harbouring senior al-Qaeda leaders.

    End the Islamic Revolutionary Guard corps-linked Quds Force's support for "terrorists" and "militant" partners around the world.

    End its threatening behaviour against its neighbours, many of whom are US allies, including its threats to destroy Israel and its firing of missiles at Saudi Arabia and the United Arab Emirates, and threats to international shipping and destructive cyberattacks.

    منبع:
    https://www.aljazeera.com/news/2018/05/mike-pompeo-speech-12-demands-iran-180521151737787.html

    به نظر میرسه که one way or another این دوازده فرمان (اهداف کوتاه مدت) در حال نزدیک شدن به دستیابی هستند. البته که در مسیر دستیابی مقاومت هایی از طرف ایران اتفاق خواهد افتاد اما احتمال آنکه این اهداف دچار تغییرات بنیادین شوند کم است (و باز هم البته که هیچ مطلقی وجود ندارد و این اهداف به صورت نسبی به دست می آیند).

    شاید در قدم های اول: فشار بسیار زیاد برای راندن نیروهای ایرانی در سوریه به سمت مرزهای ایران و سپس از عراق به سمت ایران به وجود آید. احتمالاً حضور حشد الشعبی در ایران برای آماده سازی موقعیت برای پذیرش تمامی نیروهای عراقی تحت امر ایران در خاک ایران باشد (که در دو سه ماه آینده احتمال آن زیاد خواهد شد).
    در قدم های بعدی: فشارها (سیاسی و نظامی) برای از بین بردن موجودیت (نسبی) حزب الله، حماس، جهاد اسلامی و حوثی های یمن محتمل هستند

    و بدین شیوه بخش هایی از دوازده فرمان به تدریج اتفاق می افتند و الباقی آن به دلیل فشارهای اقتصادی تا حدودی محقق میشوند (احتمالاً منهای ارائه تمام اسناد پروژه های هسته ای و مجوز به آژانس جهت بازرسی از تمامی اماکن)

    و از آنجاییکه به تدریج این اهداف دوازده گانه با اعمال فشار به دست می آیند، حتی یک تسلیم نامه کامل از طرف ایران نمیتواند از فشارهای اقتصادی امریکا کم کند. اگر بنده با این سواد الکن به این نتیجه رسیده ام پس آقایان هم رسیده اند!

    نتیجه اخلاقی این که شاید تنها گزینه موجود صبوری تا انتخابات بیست بیست است و اگر نتیجه آن بیست نبود آنگاه: کربلا، کربلا، ما داریم می آییم! احتمالاً اگر من هم جای آقایان بودم همین تصمیم را میگرفتم.

    کژدوم جان پوزش بابت تکرار مکررات. برقرار باشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تکرار کردن برای بوجود آوردنِ «سوراخ» در «گوشهایِ کَر» برای توانایی بخشیدن به «شنیدن» بسیار مفید است.
      «تکرارِ مکررات» چیزی است که من (کژدم) سالهای سال است که انجام میدهم.
      به قولِ «عزیزی»....
      «ری سایکل» میکنم.
      زمانی فکر میکردم که اگر آینده را «پیش بینی» کُنی؛ از روندِ طبیعی «جلوتر» می اُفتی.
      امّا «پیش بینیِ آینده» فقط یک «تصویر» است و «واقعیت پیدا نکرده است».
      لذا زمانی که کسی نیست که «پیش بینی» را «ارج» نَهَد... و در تدوینِ استراتژیها؛ جایگاهی برایش پیدا کُنَد... چه فرقی میانِ «وارد شدنِ آگاهانه به آینده» با «چشمهایِ کور» دارد؟

      شاید «احمدِ شامبولی» درست میگفت که:

      آه ... ای اسفندیارِ مغموم ...
      تو را آن بِه که ....
      «چشم فرو پوشیده باشی»

      کژدم اضافه میکند:

      چرا «کور» نمی مانی تا «کورها» تو راغ ارج نهند؟

      مگر کورها میتوانند «بینایان» را «خودی» بدانند؟
      «بینایان» برایِ «کورها»....موجوداتی «عجیب و غریب» و چه بسا «دشمنان» هستند.




      ماچ

      حذف
    2. نمیدانم که آن «عزیز» فراموش کرده است و یا نّه؟!!
      امّا من (کژدم) به یاد دارم که مرا چگونه توصیف میکرد.
      هرچند که به این توصیف اعتقادی ندارم؛ امّا باریکه ای از «واقعیّت» در آن میبینم.

      به یادِ آن «عزیز»:

      https://tinyurl.com/y2ezd7bg

      حذف
  14. https://www.radiofarda.com/a/FBI-Director-Christopher-Wray-Quds-Forcce-IRGC/29907615.html
    https://www.radiofarda.com/a/US-general-will-have-whats-needed-stop-dangerous-act-by-Iran/29907679.html
    کژدم ! نمی دانم چرا این دو لینک چشمم را گرفت! انگار پشت انها موضوعی است. تحلیل خاصی پیرامون ان ندارید؟

    پاسخحذف