۱۳۹۸ فروردین ۱۵, پنجشنبه

اردیبهشت

بارها از میانهٔ «اردیبهشت» و پس از آن سخن گفتم.  برخی نیز پرسیدند که آیا تشدیدِ تحریمها در «اردیبهشت»؛ پایهٔ سخنانِ من در بارهٔ «اردیبهشت» است؟ راستش را بخواهید خودم نیز نمیدانستم که چرا «اردیبهشت» اینهمه در ذهنِ من «جولان» میدهد!!!
فقط میدانستم که «اردیبهشت» یک «نقطهٔ عطف» خواهد بود. شاید این فکر به خاطرِ دیدنِ مسائل از محورهایِ گوناگونی بود که  به آنها فکر میکردم. امّا در رابطه با بارندگی هایِ شدیدِ اخیر؛ هیچگونه تصوّری نداشتم و ذهنم فقط انباشته از «اردیبهشت» بود.
بارها از «زمستان» سخن گفتم. خروجِ بخشهای بزرگی از اوباشانِ مزدورِ رژیم از سوریّه که خروجِ ۱۰ هزار نفر مزدورانِ افغانی فقط بخشی از آن است؛ به تدریج در زمستان اتّفاق افتاد  و در آیندهٔ بسیار نزدیک (اردیبهشت) وضعیّتِ «روسپی زاده هایِ شیعه مسلک» بسیار بدتر خواهد شد.
گویا همه چیز به «اردیبهشت» ختم میشود و «اردیبهشت» نقطهٔ تلاقیِ همهٔ بُردارهایِ وقایعِ گوناگون است.
هنوز نمیدانم که چرا؟ امّا میدانم که «اردیبهشت» لحظه ای ذهنم را آزاد نمیگذارد. 

چند سالِ پیش؛ در حالی که مشغولِ ماشینکاری بودم؛ در رؤیایِ بیداری دو چهرهٔ «انگلِ فرزانه» و «محمد رسول اللهِ دوّم = البغدادی» را دیدم که باد عمّامهٔ انگلِ فرزانه را با خود بُرد. نخست قضاوتِ عجولانه کرده و فکر میکردم که بزودی اتّفاق خواهد افتاد؛ امّا اینچنین نشد. مدّتها پس از آن حتّی زمانی که «سرگِی لاوروف» گفت که «محمّد رسول الله دوّم» توسّط روسها به دَرَک فرستاده شده است؛  گفتم که یا دروغ است و یا اشتباه میکنند. زیرا مطمئن بودم که عمّامهٔ انگلِ فرزانه زودتر از عمّامهٔ محمّد رسول الله دوّم به باد خواهد رفت و همچنان مطمئن هستم.

کژدم

۳۴ نظر:

  1. خاطرم هست این رو بارها گفته بودید یکجور نشانه شمنیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شاید باشد و یا نباشد.
      گاهی حدسها نیز درست از آب در می آیند. آنچه مهم است تداومِ درستی و بوقوع پیوستنِ آنچه که «حدسها» نامیده میشوند است.
      زمانی که چنین تداومی وجود داشته باشد؛ دیگر از حیطهٔ «گمانه زنی» خارج شده و به حیطهٔ مراحل ابتداییِِ «دیدن» وارد میشود.

      حذف
  2. درود. به نظر من پیش بینی کردن آینده به دقت «یک-دو ماه» عاقلانه نیست.
    اما «زمستان سخت» نه به عنوان آب و هوا ، به عنوان دوره ای که وصفش را می دانیم، دوره ای که «تر و خشک» با هم می سوزد، و جوجه ها را آخر پاییز می شمارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      «پیش بینی کردن»؛ یک امرِ «عَمدی» است. یعنی اینکه شما بر اساسِ مطالعاتی که دارید؛ به این نتیجه میرسید که ادامهٔ ماجراها «این» و یا «آن» خواهد بود.
      امّا آنچه که من (کژدم) از آن سخن میگویم؛ نوعی از یورِش اطّلاعات به ذهن یک شخص است. این یورش به طورِ تکراری انجام میگیرد و آن شخص را وادار میکند که آن اطّلاعات را منتشر کند. اینگونه اطّلاعات معمولاِ بر هیچ مبنایِ منطقی (Logical Reasoning)متّکی نیستند. گویی که آن شخص «هذیان» میگوید.
      شما را به مطالعهٔ نوشتارهای مربوط به پیشبینی «پیروزیِ ترامپ» در آن دوران و در این وبلاگ دعوت میکنم.
      من (کژدم) از نظرِ منطقی در آغاز فکر میکردم که «مارکو روبیو» پیروز خواهد شد و «ترامپ» فقط یک شارلاتان است. امّا سپس او را به عنوانِ «پیروز» معرّفی نموده و گفتم که او «هری پاتر» است و از «ایستگاهِ ۹ و سه چهارم» وارد قطار شده است و «ناپلئون آمریکا» خواهد بود و در انتخاباتِ ۲۰۲۰ نیز پیروز خواهد شد. خیلیها فحش دادند و مرا به «دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید» متّهم کردند و تعدادِ زیادی نیز کار را به «فحشهایِ خواهر و مادر» کشانیدند. من حتّی نمیدانستم که «ترامپ» یک اسمِ معنی دار است. بعد از ماهها و به طورِ تصادفی دریافتم که «ترامپ» یعنی «پیروزمند».
      اینها همگی تجربیّات شخصی هستند و قابلِ اثبات نیستند. امّا برایِ من «واقعی» هستند.
      اکنون شاهد هستید که عدّه ای به پیروزی ترامپ در ۲۰۲۰ روی آورده و برایِ نظر خود دلایل منطقی می آورند و از (Logical Reasoning)استفاده میکنند.
      از سویِ دیگر اگر به نوشتارهایِ یک سالِ اخیرِ این وبلاگ نگاه کنید؛ تقریباً هیچ خبری از «ترامپ» و «ترامپ بازی» دیده نمیشود.
      با اینکه عدّه ای فکر میکردند که نوشتارهایِ این وبلاگ «ترامپ نامه» است. امّا میبینند که نیست!!! نمیدانم آیا اکنون از فحشهایی که به من دادند شَرم میکنند؟ آیا به حماقتهایِ فکری خود پِی برده اند؟
      فکر نمیکنم.... زیرا حماقت درمان ندارد.

      حذف
    2. یکی از خوانندگانِ پَر و پا قرص وبلاگ یک «کُرد» بود. زمانی که شعار داد که «کُردها» داعش را شکست خواهند داد و به او گفتم که «پیشمرگه هایِ کُرد» در آن قدّ و قواره نیستند و بدونِ کمک آمریکا هیچ کاری نمیتوانند بکنند؛ از من رنجید و برایِ همیشه رَفت.
      زمانی که ارتش عراق ۲ بار تلاش کرد که موصل را از داعش بازپَس بگیرد؛ گفتم که «گُه زیادی میخورند و شکست خواهند خورد». من مانندِ «گروهِ ناظرِ حقوق بشر در سوریه» نبودم و هیچگونه اطّلاعاتِ مِیدانی نداشتم. گویی که همه چیز را میدیدم و به همین خاطر نیز گفته های دیگران و تحلیلگران را مسخره و مزخرفات میدانستم.
      در بارهٔ شاهزادهٔ عربستان نیز گفتم که «یمن» برایِ او یعنی «لیاقتِ تاجِ پادشاهی» و اگر نتواند مسئلهٔ یمن را حلّ کُند؛ لیاقتِ پادشاهی نخواهد داشت. از آن زمان تاکنون دیده ایم که چه حرکتهایِ احمقانه ای کرده است؟ مسئلهٔ یمن نیز همچنان بر جایِ خود باقی است. دوستانش را از دست داده و مانندِ «مَلَخ»؛ اینطرف آنطرف می پَرد. این شاهزاده یک «دلقکِ واقعی» است. حتّی هجومِ «اماراتِ متّحده» برای باز کردنِ سفارت در سوریه؛ از شاهکارهایِ احمقانهٔ این «دلقک» بود.
      من اینها را «میبینم»؛ (Logical Reasoning) نمیکنم. زیرا «جاسوسهایِ پراکنده در همه جا» ندارم تا موادّ لازم برای (Logical Reasoning) را برای من (کژدم) تهیّه کنند.

      حذف
  3. بله . یادمه در حالی که همه منتظر ۱۳ آبان و برگشتن تحریمها بودیم ، شما از "بهار ۹۸" میگفتید ... فکر کنم شهریورماه بود . زمانی که همه منتظر ۱۳ آبان و برگشتن تحریمها و فرارسیدن زمستان بودند ‌شما از بهار ۹۸ گفتید . دو سه ماه بعدش خامنه ای از فتنه یِ ۹۸ گفتند :)

    پاسخحذف
  4. حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی فرموده اند که یک ماهِ دیگر؛ سپاه پاچاهارداران به طورِ رسمی به سیل زدگان کمک خواهند کرد. البتّه منظورشان کمک به سیل زدگان نیست؛ بلکه «کنترات گرفتنِ کارهای ساخت و ساز» توسّط ستادِ «خاتم الانبیا» است.
    بالاخره «پیشکسوتانِ فرار از صحنه های جنگ ۸ ساله» و به کشتن دادنِ صدها هزار نفر؛ پس از بسته شدنِ درهایِ «پِترو دلارها» و «فروش مواد مخدّر» و «پولشوییها» و ....
    این پیشکسوتها به «نان و بوقلمون» نیاز دارند.
    حتّی به فرض محال بخواهند ۱ ماه دیرتر وارد ماجرا شوند؛ کارشان شبیهِ «مسیح» در داستانِ کوتاهی از «فرانتس کافکا» خواهد بود. کافکا در این داستانِ چند خطّی میگوید که: «مسیح هرگز نخواهد آمد ... مگر یک روز پس از روزِ قیامت».
    ..... یعنی حنایِ بعد از عروسی که به کون میمالند.

    شاید هم منظورِ این «گروهبان» این است که نیروهای سپاهِ پاچاهارداران در حالِ تمرین برای سرکوبِ سیل زدگانِ معترض هستند و یک ماه دیگر به خیابانها خواهند ریخت.

    به هر حالِ «اردیبهشت ماه» یک «دوزخ» خواهد بود.

    پاسخحذف
  5. با درود به کژدم گرامی؛ زمزمه های قرارگرفتن سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی از آمریکا و کاخ سفید به گوش میرسد، به نظر کژدم به سرعت به سمت جنگ حرکت میکنیم یا اینکه مثل خروج از برجام توسط ترامپ سپاه پاچاداران خفه خون گرفته و فقط به شعارهای توخالی و گوز نشان بسنده خواهد کرد؟ و این اتفاق به نظر شما معادلات و صفحه شطرنج سیاست در خاورمیانه را به چه سمتی تغییر خواهد داد؟
    با درود و سپاس از کژدم تیزبین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این زمزمه پیشتر ها نیز بود. امّا عدّه ای به شدّت جلوش را میگرفتند. داستانِ کنونی آنها همان داستانِ قدیمی است. که اگر اینکار رابکنید؛ موجبِ خشمِ حاجی بادمجان میشود و جانِ آمریکاییها به خطر می افتند. اینها همان «گلوبالیستها» هستند که به «شیعه گری» و «اخوان بازی» نیاز دارند تا همه جا را به «لیبی» تبدیل کنند.
      این دار و دسته های پُر قدرت؛ که «جورج سوروس» یکی از قهرمانانِ آنهاست؛ به شدّت عاشقِ «سپاه پاچاهاردارن» و «شیعه گری» و «اخوان بازی» و «داعش بازی» هستند.
      امّا اینبار شرایط بسیار تغییر کرده است.
      ۱- «حشد الشَبی» نشان داده است که بدونِ حمایتِ «نیروهایِ ائتلاف» هیچ پُخی نیست.
      ۲- ماهی نیست که اسرائیل حدّ اقل ۲ بار کونِ حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی را پاره نکرده باشد و صدایشان هم در نیاید و در بیشتر موارد؛ کشته هایشان را «دُزدانه» و مانندِ «لاشهٔ سگ» چال کرده اند.
      ۳- اکنون به طورِ کامل مشخّص شده است که «موشکهای نقطه زن» وجود ندارند و بسیاری از این لوله ها حتّی ۱۰۰ کیلومتر هم پرواز نمیکنند و نیازی به دفاعِ پُر هجم در برابر این لوله ها نیست.
      ۴- «انگل فرزانه» با اوباشانِ «هزاره» دیدار کرد و بعد معلوم شد که ۱۰ هزار نفرشان مرخص شده اند. یعنی اینکه «پولِ قمقمه و پوتینشان» را نیز نمیتوانند تهیّه کنند. پُشت بندِ آن؛ «انگلِ فرزانه»؛ «حاجی بادمجان» را به عالیترین مقامِ نظامی ملقّب کرد.
      معنی این «بالاترین نشان»؛ این نبود که «اوباش گروهبان» لیاقتش را دارد. بلکه برای جلوگیری از «غُرّ و لُندهایی» بود که احتمالاً در میانِ «حزب الّلاغیها» براه خواهد افتاد و یا پس از خروجِ «اوباشانِ هزاره» از سوریه چه بسا آغاز شده است. که چرا بدونِ هیچ دست آوردی و حتّی بدونِ امید به باز پس گرفتنِ پولهایی که خرج شده است؛ در حالِ «عقب نشینی مخفیانه» هستیم.
      ماجرای آمدنِ بشار اسد به کشورِ تهران را نیز باید در این مجموعه دید.(ریدَنِ یواشکی و هیسسسسس .... صداشو در نیار).
      ۵-روسها نیز اکنون در حالِ نشان دادنِ «پشمِ خایه هایشان» به «انگلِ فرزانه» و «گروهبان آریوبرزن» هستند.
      ۶- رژیم هیچگونه قدرتِ دفاع از خود را ندارد. زیرا خودشان میدانند که از «گورِ حسین» و «علی» گرفته تا موشکهای نقطه زن؛ همگی «تانکِ فلّاقی» و تقلّبی است. مهم تر هر چیز جنگ «بودجه میخواهد» ولی «پولی در بساط نیست» و وضعیّت بسیار بدتر خواهد شد.
      ۷- ماجرایِ «بارندگیها» و ویرانیها و تلفاتی که رژیم از مردم مخفی میکنند تا «پاسخگو» نباشند.
      رژیم تا آستانهٔ دوزخ خواهد بود.
      ۸- روسها و بشار اسد؛ یکی از اجسادِ سربازانِ مفقودِ اسرائیل را به دولتِ اسرائیل پس دادند. سپس روسهااز اسرائیل خواستند که اگر میخواهد خواهر و مادرِ «حاجی بادمجان» را یکی کُنید؛ اندکی زودتر به روسیه اطّلاع دهد.

      لذا شرایط کنونی یک موقعیّت طلایی برای دولتِ ترامپ است که ایدهٔ قدیمی و همیشگی اش را عملی سازد. زیرا میداند که نَه «انگلِ فرزانه» و «حاجی بادمجان» و نَه هیچیک از «گروهبان سردارها» حتّی خایهٔ «جیک زدن» نخواهند داشت.
      زیرا پس از ویرانیهای بارندگیها؛ باید شاهدِ ویرانیهای جنگی نیز باشند.
      من فکر نمیکنم که در حالِ وارد شدن به شرایط جنگی باشیم. بلکه همانگونه که بارها گفته ام؛ دولتِ ترامپ «دولتِ انتقام» است.ترامپ میخواهد همهٔ این رژیم را «تحقیر» کند؛ به طوری که همه به روی این رژیم «تُف» بیندازند تا برای همیشه و با خواری و خفّت بروند.
      تنها مسئله ایکه میتواند بروز کُند؛ تعیینِ جایزه برای سرهایِ این گروهبان سردارها است و فکر میکنم که در عراق و سوریه مشتریانِ «جایزه» و همچنین «انتقام» زیاد باشند.

      حذف
    2. مطلبی که فراموش کردم به عنوانِ مسئلهٔ ۹ مطرح کنم را جداگانه مطرح میکنم:
      ۹- حملاتِ اسرائیل به مواضعِ سپاه پاچاهارداران در سوریه شدّت بیشتری خواهد گرفت و احتمالِ گسترش این حملاتِ هوایی از طرفِ اسرائیل؛ و بمبارانِ مواضع حشدالشّعبی و سایر اوباشانِ عراقی بسیار زیاد است.
      تنها راهی که برایِ انگل فرزانه و «گروهبان حاجی بادمجان» خواهد ماند؛ فرار از عراق و سوریه است. مگر آنکه بخواهند جنگ را به داخل ایران بکشانند.
      البتّه اگر جنگ به داخل ایران کشیده شود؛ نیرویِ زمینی متجاوزی وجود نخواهد داشت؛ بلکه نیرویِ هوایی اسرائیل و آمریکا و موشکهای آمریکایی کار را به عهده خواهند گرفت. لذا «استراتژی موزاییکی» و «جنگهای پارتیزانی»؛ محلّی از اِعراب ندارند.
      وضعیّتِ سپاه پاچاهارداران در حالِ تبدیل شدن به یک «جوک» است.

      حذف
  6. راستی ... کسی از «سیّد رضا حاجی زاده» خبر دارد؟
    معمولاً زمانی که مطلبی «مسئلهٔ روز» می شود و داد و قال راه می اُفتد؛ «سید رضا حاجی زاده» اظهار نظر فرموده و معمولاً میگوید: «بله ... کارشناسانِ ما در رابطه با این مسئله؛ مشغول کارِ شبانه روزی هستند»....
    «بله ... اتفاقاً با «سناتور مک کین در رابطه با مسائلِ محیط زیست» صحبتهایی داشتیم».... «بله ... کارشناسانِ نفتِ ما در حالِ بررسی مسئلهٔ نفت هستند» ... و ... الی ماشاءالله ...
    امّا گویا در رابطه با بارندگیهای اخیر و ماجرای سپاه پاچاهارداران هنوز «اظهارِ فضله» نفرموده است.
    آیا «کارشناسانشان» در حالِ بررسی روشهایِ پیشگیری از «بارندگیها» و روشهایِ جلوگیری از سیلابها هستند؟
    راستی کارشناسانِ ایشان مشغول چه کاری هستند؟
    «حاجی محمّد رضا»؛ دوستی داشت که نام و لَقبش «آیةالله بروجردی» بود. «سیّد رضا حاجی زاده» نیز به تقلید از پدر؛ یک «آیةالله بروجردی» پیدا کرده بود.
    راستی از این «آیةالله بروجردیِ جدید» چه خبر؟
    نکند چیزی شبیهِ بلایی بود که بر سرِ «آمد نیوز» آوردند؟
    به نظر میرسد که «سیّد رضا حاجی زاده» ... گم شده است.
    اگر پیدایش کردید به «کژدم» خبر دهید....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم انگار سیل محاسبات همه رو بهم ریخت از اخوندها بگیر تا اپوزسیون نماهای اون ور آب....یعنی چه حکمتی تو کار الله بوده که اینجوری شلنگ رو روشون باز کرد!!!

      حذف
  7. درود

    با توجه به لیست جدید( تروریستی خواندن سپاه ) و فشار حد اکثری امریکا به غاصبین ایران که نظر شما را در مطالب قبل تایید می کند. اما اگر این غاصبین در اینده تسلیم شوند. که حتما خواهند شد. و بر فلان جای ترامپ بطور صد در صد بوسه زده و ان را بجای ضریح لیس خواهند زد. پیامد های بعدی را چگونه می بینید. یعنی ایا با یک اصلاحاتی از سوی این غاصبین در سیاست خارجی امکان ابقاء انها و ادامه حکومت ننگین اشان به هر شکل ممکن فراهم نخواهد شد.؟ اصلا بنظر شما هدف ترامپ در نهایت سرنگونی است. یا تحقیر و عذر خواهی و یک تجدید نظر؟ چون شما همیشه از ترامپ به عنوان عقاب هم یاد کرده اید. عذر خواهی من را پیشاپیش بپذیرید. ته ذهنم هنوز کامل روشن نیست. و واقعا از بازیهای بین المللی سر در نمی اورم. به دوستی گفتم نا امید نباش. گفت از دنیا نا امیدم!

    پاسخحذف
  8. پرزیدنت دونالد ترامپ رسما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد
    https://ir.voanews.com/a/us-iran-trump/4866474.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اقدامِ آمریکا در این مورد؛ یک اقدامِ یکجانبه نیست و باکشورهایِ منطقه و روسیه هماهنگ شده است. حتّی دولتِ بشار اسد نیز با روسها در رابطه با تحویل دادنِ جسدِ یکی از سربازانِ اسرائیل؛ سنگینی شرایط را درک کرده و از هم اکنون؛ به قولِ «شمپانزهٔ مشهور»؛ ... «زنبیل گذاشته است».
      عربده هایِ «تانکِ فلّاقی» از طرف رژیمِ شیعی زیاد خواهد بود.
      این احمقها فکر میکنند که ترامپ به اینها فُحش میدهد و اینها نیز در پاسخ فحش خواهند داد و قضیّه تمام است.
      سپاه پاچاهارداران در منطقه ضرباتِ سنگینی خواهد خورد؛ و در کماتلِ خفّت و حقارت؛ حتّی جیک هم نخواهد زد.

      حذف
  9. انگار اردیبهشت شما دارد زودتر شروع می شود

    انجمنهای «پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران» در درون میهن؛ از هم اکنون باید آماده باشند که؛ انجمنهای محلی دفاع غیر نظامی را تشکیل دهند و امر مهم کنترل بحران را به عهده گیرند.

    پاسخحذف
  10. درود بر کژدم گرامی، شاید این سوال تکراری باشد ولی همواره ذهن من و همه ایرانیان اسیر در بند نظام فاسد و شنیع آخوندی و ملاتاریسم را به خود مشغول کرده است، به نظر کژدم عزیز، آیا احتمال مصالحه و مذاکره و نرمش شماره دو را با توجه به تشدید فشارهای کاخ سفید بر این حرامیان روزگار و با بازیهای سیاسی و پیرهن عوض کردن این رژیم غرق در فساد و غارت و فریب را محتمل میدانید؟ و یا اینکه بدون مصالحه و مذاکره با ترامپ، به سمت حملات هوایی و موشکی ارتش ایلات متحده بر ارکان و تشکیلات سپاه پاچاداران محتمل تر است؟ کدام یک محتملتر و برای کدام یک باید آماده باشیم؟؟ موشکهای تام هاوک و بمبهای هوشمند و لیزری و یا قمبل شماره 2 بدون وازلین و روغن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هیچ یک از ۲ سناریویی که مطرح نمودید؛ عملی نخواهد شد. دولتِ ترامپ به دنبالِ مصالحه نیست و اینرا بارها گفته ام.
      دولتِ ترامپ تا این رژیم را در کُلّیت آن؛ اعم از انگلِ فرزانه و محافظه کار و اصلاح طلب و دول واپسان؛ را تویِ کونِ سگ فرو نکند؛ دست بردار نیست.

      حذف
    2. به همین حرکتِ اوباشانِ «طویلهٔ اسلامی» که ظاهراً لباسِ سپاه پاچاهارداران را پوشیدند؛ نگاهی بیندازید تا قلّابی بودن آنرا ببینید.
      اوباشانِ طویلهٔ اسلامی فقط لباسهایی پوشیده اند که فقط همرنگِ لباسهای پاچاهارداران است و اثری از «لوگو مخصوص به پاچاهاردارن» در آن لباسها دیده نمیشود.
      چرا دیده نمیشود؟
      برای اینکه وحشت دارند که با لباسِ رسمی پاچاهاردارن عکس بگیرند و در آمریکا و اروپا جنجال راه بیفتند که همهٔ این اوباشان «پاچاهار دارِ رسمی» هستند. زیرا میتواند برایِ اوباشانِ طویلهٔ اسلامی عواقبِ حقوقیِ بین المللی داشته باشد.
      نمیدانم که آیا متوجّه شدید؟ یا اینکه کژدم تنها کسی بود که متوجّه شد؟

      حذف
  11. حدود ۱۴ سال پیش که جفتگیریِ «انگل فرزانه» با «شمپانزهٔ مشهور» آغاز شد؛ تمامیِ هدفِ «پروژهٔ شمپانزه»؛ ریختن تمامی تخم مرغهایِ سود آورِ اقتصادی به سبدِ سپاه پاچاهارداران بود. زیرا پروژه های عریض و طویلِ سپاه پاچاهارداران؛ به بودجه هایِ عظیمی نیاز داشت که رژیم نمیتوانست حتّی در صحنِ «طویلهٔ اسلامی» به صورتی علنی مطرح سازد زیرا در درون و خارج از کشور؛ چشمها را خیره مینمود. با تعیینِ «بودجه های محرمانه» نیز امکان نداشت تا سر و تَه قضیّه را سرِ هم بیاورند. لذاباید «تخم مرغهای سود آور اقتصادی» را باید در سبدِ سپاه پاچاهارداران میگذاشتند؛ تا نیازی به تصویبِ اعدادِ نجومی وجود نداشته باشد و از سویِ دیگر اوباشانِ سپاه بتوانند تا جایی که میتوانند؛ پولشویی کنند.
    از سوی دیگر اتاقهایِ فکری رژیم فکر میکردند که اگر همهٔ منابع اقتصادی را در دستِ سپاه متمرکز کنند؛ هرکشوری و یا نهادِ اقتصادی که بخواهد با ایران وارد معامله شود به طورِ ملموس و یا نا ملموس؛ سودهایِ کلان را به خزانهٔ سپاه خواهند ریخت. در آن دوره در رابطه با این مسئله توضیحاتِ کافی در حدّ وبلاگ دادم و نظرم این بود که کار بدتر خواهد شد و پس از برجام نیز دیدیم که پس از تعلیقِ تحریمها تقریباً هیچکس حاضر به معامله با ایران نبود و رژیم در درون میدانست که چرا؟ امّا در بوق و کرنایِ تبلیغاتی آمریکا را به تبلیغاتِ «شیعه هراسی» و «ایران هراسی» متّهم مینمود (پروپاگاندا).
    در آن دوره و پس از آن نیز نظرِ شخصی من این بود که اگر رژیم احساسِ پیروزی میکند؛ به خاطرِ «کوچه دادنها»یِ کشورهایِ غربی و بویژه آمریکا است و اگر دَرها راببندند؛ رژیم به «پیسی» خواهد افتاد.
    اکنون دورانِ به هم ریختنِ خاورمیانه و آفریقا و تعریفهای جدید از کشورهای جدید؛ و سخنرانیها و مقاله نویسیها در رابطه با «پیمانِ سایکس پیکو» به پایان رسیده است و گلوبالیستها؛ عرصه را در سطح بین المللی باخته اند. زیرا جنبش ناسیونالیستی آمریکا به رهبریِ ترامپ؛ وظیفهٔ اصلی خود را تارانیدنِ اهدافِ گلوبالیستی و باز تعریفِ تمامیِ پیمانهای گلوبالیستی قرار داد.
    در تعریفِ جدیدی که ترامپ ارائه میداد؛ جایی برایِ «داعش» و «اخوان المسلمین» و «شیعه بازی» وجود نداشت
    و این بساط و طرحهای جنگهای ۳۰ ساله باید جمع میشد.
    اخوان المسلمینِ مصر را رهبریِ آن دورهٔ عربستان سعودی و ژنرال السیسی؛ تارانیدند و تَه ماندهٔ آن همین «خردوغان» است با هر عربده اش لیر ترکیّه را به باتلاق میکشاند.
    اکنون «داعش» به عنوانِ خطر از میان رفته است و تنها جریانی که میتواند باعث زنده شدنِ دوبارهٔ «داعش» و حتّی سازمانهایی خطرناکتر شود؛ سپاهِ پاچاهاردارانِ صفوی مسلک است. لذا از نظرِ دولتِ ترامپ؛ سپاه پاچاهارداران باید حذف شود.
    پروژهٔ حذف با انداختنِ «سبدِ تخم مرغهایِ سود آور» از بالایِ پشتِ بام بر روی زمین کلید خورد.
    این پروژه ۲ روزِ پیش به امضای ترامپ رسید و از هفتهٔ آینده اجرایی خواهد شد.
    روندِ اجرایی شدنِ آن با شناسایی همهٔ مؤسساتِ مالی و شرکتهایِ صوریِ وابسته به سپاه که در زمینه های گوناگون فعّال هستند؛ آغاز شده و سپس نگرانیهایِ دولت ترامپ به همهٔ کشورها ابلاغ خواهد شد.
    محصولِ جفت گیریهایِ عاشقانهٔ «انگل فرزانه» با «شمپانزه»؛ سبدی منحوس بود که از رویِ بام به طرفِ زمینِ پر سنگلاخ؛ پرتاب شد.
    اکنون معلوم نیست که به انگلِ فرزانه چه باید گفت؟
    آیا جفتگیری و «صیغه بازی» با «شمپانزه» را تبریک گفت؟
    یا به خاطرِ «فرزندِ ناقص الخلقه» ای که از پشت بام در حال فرو افتادن است؛ به حالش گریست.
    انگل فرزانه امروز «:اظهارِ فضله» فرموده و گفتند که: «گربه رقصانی» است ...
    بیچاره نمیداند که «گربه» همانا خودِ شخصِ احمقِ او است.
    شعرِ کوتاهی به زبانِ تُرکی میگوید:

    بیچارَه اَگیلمیشدی بادمجان سِئچه .... ناگَه

    دالدان اُونا بیر «قارَه بادمجان» ... دِئدی: «مرسی»

    اگر به داستانِ مربوط به این شعر علاقه دارید؛ از «تُرکهای تربیز» و یا «مَیاغا» (مراغه) بپرسید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای کژدم شیطان!
      بله. این پایان خیمه شب بازی هلال شیعی!!؟ است. به گمانم این هلال شیعی و مزخرفات رو هم خود اسراییلی ها به این یکدست انداختند. در هر صورت با اون دست چلاقش، موجود بسیار احمقی است. ثروت های نجومی ملت بدبخت را بگوز خر بست و سپس بکون خودش چپاند. بقول عربها و خودشان.. هیهات!

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      اشتباه نکنید. صفوی مسلکها ماجرای «فَدَک» دارند.... «گورِ قلّابیِ حسین» دارند.... حتّی «الله» نیز بدونِ «اِذنِ علی» نمیتواند نفس بکشد.
      ماجرایِ «هلال شیعی» ... ادامهٔ «قصّهٔ فَدَک» و تکفیر همهٔ مردم جهان؛ حتّی «سُنّی مذهب ها» است.
      اکنون خیلیها میگویند:
      «اِوا خدا مَرگم بده .... ترامپ کار خیلی خطرناکی کرد .... منطقه به آتش کشیده میشه».
      درست پس از انتخاباتِ آمریکا بود که همین پرسش را از ترامپ کردند:

      پرسشگر:

      آیا فکر نمیکنید که خروج از برجام رژیم ایران را عصبانی میکُنه؟

      ترامپ:

      مگر آنها به اندازهٔ کافی عصبانی نیستند؟ ... آیا میخواهند که از این هم بیشتر عصبانی شوند؟ .... بگذار بشوند.

      به این «اِوا خدا مرگم بده ها» بگویید که ترامپ برای از بین بردنِ «غدّهٔ سرطانیِ صفوی مسلکها» نمیخواهد با «چاقو» جرّاحی کند. بلکه میخواهد «شیمی درمانی» (اقتصاد درمانی) کند.
      شاید بگویند که سپاه پاچاهارداران ساکت نخواهدنشست.
      ترامپ برایِ این سناریو نیز آمادگی دارد.
      لذا پیشنهادِ من به «اوا خدا مرگم بده ها» این است:
      با «شیمی درمانی» موافقت و همکاری کنید ... تا کار به استفاده از چاقویِ جرّاحی نکشد.

      از طرفِ دیگر ... مگر همین انگلِ فرزانه نبود که میخواست برجام را به آتش بکشد؟
      حال چرا زبانِ مبارکش توی سوراخِ کونش فرو رفته و دیگر «آتش بازی با برجام» را فراموش کرده و با اروپا برای «نفت در برابرِ غذا و دارو» لاس میزند و تقصیر را گردنِ دیگران می اندازد تا «همیشه قهرمان و انقلابی» بماند!؟

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      ترامپ کسی نیست که برای هیچ و پوچ بجنگد تا قهرمان دیده شود.
      ترامپ واردِ جنگی نمی شود که «پیروزیهایش کوچک» باشند.
      ترامپ به دنبالِ «پیروزیهایِ بزرگ» است و تنها چیزی که نظرش را جلب میکُند نیز «پیروزیهای بزرگ» هستند و جنگ فقط برای جنگ و یا برایِ پیروزیهای کوچک را احمقانه میداند.
      «انگلِ فرزانه» و «بادمجان دورِ قاب چینهای گروهبان سردارش» نیز اینرا یا میدانند ... و یا بعداً نگویند که کسی به آنهانگفت.
      زیرا «کژدم» به آنها گفت.
      اگر نشوند ... تقصیر خودشان است.

      حذف
  12. درود و صد درود به کژدم همیشه هوشیار؛ کاش جامعه کس شعر باف و کس شعر گوی ایران و اپوزیسیون؛ چون شما بسیار داشت؛ خایمالی و پاچه خواری نمیکنم و از خایمالی بیزارم؛ پاینده و استوار باشید برای ایران آزاد و آباد آینده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من (کژدم) شما رابه «پاچه خواری» متّهم نمی کُنم. زیرا نَه مقامِ حکومتی هستم ... و نَه ثروتمند؛ تا بتواند به شما «مقامی رانتی» و «ثروتهایِ رانتی» هدیه کُند.
      آنچه که من (کژدم) در شما میبینیم؛ «شور» و «سرور» از ملاقات با شخصی است که «هم فکرِ شما» است و حرفهایِ عمیقترین آرزوهای میهن پرستانهٔ شما را می زَنَد.
      اگر روزی دیدید که این چراغ (کژدم) خاموش شد .... سخنانِ کژدم در نوشتارهایِ «گفتگویی از نوعِ دیگر» و (ملاقات با «اندیشه هایِ کُهن » و «اندیشه هایِ نو») را به عنوانِ «نخستین تلاش» برایِ بوجود آوردنِ «جامعه ای پایدار و متوازن» را «چراغهایِ راهِ آینده» و «ملاقات با آینده» بشمارید.
      شما «پاچه خوار» نیستید.
      بلکه میتوانید یک «شمعِ فروزان» باشید.
      من (کژدم)؛ شما را حس میکنم. من (کژدم) شما و امثالِ شما را می فهمَم.
      شماها چشم و چراغها هستید.
      من (کژدم)؛ «بابی» نیستم؛ امّا «چشم و چراغِ باب» هستم.
      من (کژدم)؛ حتّی لیاقتِ به زبان آوردنِ نامهایِ «طاهره قرةالعین» و «ژندارک» را نیز ندارم.
      امّا «چشم و چراغِ آنها» هستم.

      همیشه پیروز
      و...
      همیشه پاینده باشید.

      حذف
    2. من (کژدم)... فقط و فقط ... و نَه بیش از آن «فقط ها»...
      دانش آموزِ «آیینِ شَمنی» هستم ...
      و ...
      بَس.

      همین... و دیگر ... هیچ.

      حذف
  13. https://www.dw.com/fa-ir/economy/a-48286794?maca=per-VAS-per-GooyaNews-26861-xml-mrss
    انگار دویچه وله و کارشناسهایی هم که باهاشون مصاحبه می کند دلخور شدن از رفتن سپاه به لیست ترورویسم

    پاسخحذف
  14. سپاهی که یک نفره تنگه ی هرمزرا بست
    https://news.gooya.com/2019/04/post-25096.php
    خهعههعههعهه

    پاسخحذف
  15. ۲ مسئلهٔ مهم به خاطر خبرهای سیابها و در لیستِ سیاه قرا گرفتنِ سپاه پاچاهارداران از طرف دولت ترامپ؛ به حاشیه رانده شده و موردِ توجّه قرار نگرفته اند:
    ۱- دخالتِ ارتش در الجزایر و به زیر کشیدنِ بوتفلیقه از قدرت (فوتوکپی حرکتِ السیسی در مصر).
    ۲- کنار گذاشته شدنِ «عمر البشیر» در سودان از طرفِ ارتش. (باز هم فوتوکپیِ سناریوی السیسی در مصر).

    این ۲ خبر گویای جمع شدنِ دست و پایِ رژیم شیعی از الجزایر و سودان است و کم اهمیّت نیستند.
    با کنار گذاشته شدنِ بوتفلیقه و البشیر؛ رژیم شیعی ایران و قطر و ترکهایِ عثمانی ۲ نفر از «سرپُلها»ی خود را از دست دادند.

    پاسخحذف
  16. بالاخره اُلاغی پیدا شد که بفهمد:
    دولتِ ترامپ؛ «دولتِ انتقام» است.
    البتّه نوشته اش را «مرثیه خوانی» و «عَلم گردانی» و دفاع از کثیفترین جریانِ «اوباشانِ مسلّح»؛ از طرفِ کسی دانست که «آنجایش» به شدّت سوخته است. امّا خواندنَش خالی از لطف نیست.

    https://tinyurl.com/y4b3nerv

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کزدم این چه لینکی بود که داده بودی. چرت و پرت و مزخرف گویی. از درد خارش کون دست بقلم شده بود. مثل همه اصلاحیون که فعلا بشدت با این کار امریکا اسهال خونی گرفته اند. یکی اش. مهاجرانی حقوق بگیر دو طرفه از بیت و ملک سلمان. این دیگه نوبرشه!! جونم زوزو...

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      بهتر است همهٔ هرزه گویان را نیز بخوانیم.
      در لینک بَعدی نیز که در رابطه با شکستِ فرودِ صفینهٔ فضایی اسرائیل است نیز؛ به «هرزه نویسی» از نوعی دیگر اشاره کردم.
      نویسندهٔ مطلب به جایِ اینکه بگوید:
      «دانشمندانِ فضایی اسرائیل در نخستین تجربهٔ خود برای نشاندنِ سفینهٔ فضایی در ماه شکست خوردند».... همهٔ تقصیرات را به گردنِ سفینهٔ فضایی می اندازد و میگوید:
      «سفینه شکست خورد».
      نمیدانم این خاک بر سرها را چگونه استخدام میکنند؟!!!!!
      گویا پارامتری به نامِ «IQ» در فرهنگِ لغاتِ رادیو فردا و BBC و DW وجود ندارد.

      حذف
  17. به این «تیتر خبری» نگاهی بیندازید.
    واقعاً شرم آور است:

    https://tinyurl.com/y62qett7

    تیتر خبری میگوید:

    «تلاش ناموفق فضاپیمای اسرائیلی برای فرود بر سطح ما‎ه
    » ....

    گویی که تیتر بزنیم:

    «تلاش ناموفّقِ اتوموبیل برای گرفتنِ پنچری طایرهای اتوموبیل»

    آن الاغی که در رادیو فردا «حقوق» میگیرد؛ حتّی فرقِ میانِ «گاو» و «شلغم» را نیز نمیداند.

    اخبار و تحلیلها را نیز به همین شکل در کونِ «خود روشنفکر پنداران» فرو میکنند...
    چه با «وازلین» ... و یا چه «بدونِ وازلین»...
    منطقشان نیز این است:

    «کسی که احساسِ دَرد ندارد ... برایش چه فرقی دارد که وازلین باشد و یا نباشد؟» .... فرو کُن بِره ...
    اگه فردا از فرطِ خونریزی «شهید» شد....
    بگو: بیچاره تقصیری نداشت.... از بد شانسی ....«تقصیرِ کونِش بود».

    پاسخحذف
  18. من براستی نمیفهمم این تحلیلگرانی که اظهار فضله میکنند که نیروهای آمریکایی در تیررس پاسداران هستند یادشون نمیاد که اسراییل هم از داخل خاک سوریه در تیررس سپاه بوده و هست چرا آنجا در قبال بیش از ۲۲۰ حمله از اسراییل به این سگهای کثیف تا حال هیچ گهی نخوردند و طبق خبرها یواشکی دارند مثل سگ کتک خورده فرار میکنند.این مادرجنده ها میخاهند چه کسی را بترسانند؟ ارتش آمریکا را؟

    پاسخحذف