۱۳۹۸ اردیبهشت ۸, یکشنبه

«دلقکِ فرزانه» و استراتژیِ «دیپلماسی عمومی»

اگر یادتان باشد؛ هر بار که «شمپانزه» میگفت: «اسرائیل را نابود میکنیم» ... قیمتِ نفت بالا می رفت تا جایی که به حدودِ ۱۲۰ دلار در هر بشکه رسید. بعدها «شمپانزه» گفت که او و «رهبر» با همدیگر مینشینند و به «تحلیلها میخندند»  و «خَر کِیف» میشوند. بعدها قرار شد که همهٔ کشورها بیایند و «زنبیل» بگذارند... زیرا «امام زمان» در حالِ ظهور بود و تنها مشکِل «تک تیراندازهای عربستان» بودند که میخواستند «مهدی» را ترور کنند. به هر حال «ظهور نزدیک است» به عنوانِ «بنزین» برایِ این «موتور» بکار می رفت و «شیعیان» را «خَر کِیف» می نمود و همهٔ ساکنینِ شیعه مسلکِ ایران در این «خر کیف» شدن شریک بودند. نام این موتور «دیپلماسی عمومی» بود.
در آن دوره «انگل فرزانه» و اطرافیانش روز به روز بیشتر ایمان می آوردند که ساختارِ «غرب» مانندِ «لانهٔ عنکبوت» است که با چند شعار به لرزه در می آید و این امر را  «برکات و کراماتِ امام زمان» میدانستند. به نظر من حقّ داشتند که چنین فکر کنند زیرا ظاهر مسائل در چهارچوبِ فکری چنین موجوداتی مانندِ قطعاتِ یک «پازلِ جادویی» در کنار هم مینشستند و تصویرِ «حمایتِ الله» از رژیم شیعی را به نمایش میگذاشتند. امّا ساختارِ این چهارچوب جادویی؛ ۲ ایرادِ بنیادی داشت :
۱- غرق بودن در  تصوّراتِ مالیخولیاییِ امدادهایِ غیبی.
۲- حماقت.
تصوّرِ «امدادهایِ غیبی» معمولاً درجهٔ غلظتِ «حماقت» را بالا می بَرد و این ۲ عامل در کنارِ یکدیگر دنیایی از«جهلِ مرکّب»
می آفرینند که مانندِ پرده ای زخیم بر رویِ واقعیّتها کشیده شده و شخصِ مالیخولیایی را از دیدنِ واقعیّت ها عاجز میسازند. به همین دلیل نیز رژیمِ شیعیِ ایران نتوانست «کوچه دادنها» از طرفِ «گلوبالیستها» را ببیند و این «کوچه ها» را به حسابِ «امدادهایِ غیبی» گذاشت و اکنون به «چه کنم ... چه کنم» افتاده است.
هنوز هم که هنوز است؛ بسیاری از اصلاح طلبانِ جنبشِ یوتیوبی ۸۸ نمیتوانند بفهمند که چرا «اوباما» از آنها پشتیبانی نکرد؟
در بهترین حالت شاید فکر میکنند که جنبش یوتیوبی ۸۸ فدای مذاکرات هسته ای شده است.  امّا هیچکس روندِ نامزد شدنِ «اوباما» برای انتخابات ریاست جمهوری را در محاسباتِ خود نمی گنجاند.
«باراک اوباما» به طورِ مستقیم از طرفِ «جورج سوروس» به عنوانِ نامزدِ «برتر» به رهبریِ حزب دموکراتِ آمریکا معرّفی شد. «باراک اوباما» به همان دلیل نیز حتّی پیش از آنکه  کاری کرده باشد به جایزهٔ «صلح نوبل» دست یافت و در نخستین سفرِ سیاسی خود به اروپا از طرفِ حکومتهایِ اروپایی با استقبالی شگرف روبرو شد. استقبالی که اشکها را در چشمهای احمقها «حلقه» زد.. امّا باراک اوباما پس از دریافتِ جایزهٔ «صلح نوبل»؛ به تنها چیزی که وفادار نماند؛ «صلح » بود.
آنچه که بهارِ عربی نامیده شد و انگلِ فرزانه و اوباشانِ او آنرا به صورتِ احمقانه ای«بیداریِ اسلامی» خواندند و «سبزاللهی ها» آنرا تقلید از «جنبش سبز» نامیدند؛ نخستین پلّه ها برایِ بَر آمدنِ اخوان المسلمین و «سازمانهایِ جهادی»  از «چاهِ جمکرانِ خاورمیانه» بود و آنکه می بایست این «امامِ زمان» را از چاه بیرون آوَرَد ... «انگلِ فرزانه» و «سپاه قدس» و «اخوان المسلمین» (مصر-ترکیه- قطر) بودند.
امّا نتوانستند... زیرا نخست با مقاومتِ حاکمیّت وقتِ عربستان و مصر روبرو شدند و سپس شخصی در آمریکا از «لامَکان» آمد و میخواهد همهٔ این کثافتکاریها را در جهتِ «منافع ملّی آمریکا» جمع و جور کُند. امّا در همان حدّ نیز ویرانیهای بوجود آمده از «پروژهٔ دروغینِ بهارِ عربی» بسیار فجیع است.
«باراک اوباما» که در ماههایِ آخرِ وجودش در کاخِ سفید؛ به «خاله زنک» تبدیل شده بود و «سخنانِ خانگی» را در «مجامع بین المللی» مطرح مینمود؛ در جمعِ اروپاییها گفته بود: «نترسید .... ترامپ حتّی اگر زور بزند؛ نمیتواند ۲۰٪ از آنچه که «جورج سوروسی ها» ریده اند را جمع و جور کُند». لذا نبرد میانِ «گلوبالیستها» و «ناسیونالیسم آمریکایی» همچنان در داخل و خارج از آمریکا به شدّت ادامه دارد.
لذا ساده ترین نتیجه گیری این است که:
رژیمِ شیعی دیگر نمیتواند با شعارِ «نابودی اسرائیل» با قیمتِ نفت بازی کند. به همین جهت تمامیِ تلاشِ رژیم برای فروش نفت است؛ حتّی اگر ۳۰٪ ارزانتر بفروشد. امّا غافل از آن اشت که تحریمها به تمامیِ عرصه هایِ فعالیتهای اقتصادی رژیم گسترش خواهند یافت... و آن روز؛ روزِ قیامتِ واقعی خواهد بود.
سیاستِ جدیدِ انگل فرزانه که با پیشنهادِ «پینک پُنکِ معاوضهٔ گروگانها با زندانیان» کلید خورده است؛ چیزی بیشتر از «دلقک بازی» نیست. نه تنها رژیمِ شیعی؛ بلکه تمامیّت ایران نیز در مقامی نیست که شایستهٔ «مذاکره» باشد. اگر این رژیم و ساکنانِ ایران این شایستگی را داشتند؛ دولتِ ترامپ به این شایستگی پاسخِ مثبت میداد. هیچکس با «رانندهٔ اتوبوس ونزوئلا» پایِ میزِ مذاکره نخواهد نشست برای اینکه نه برایِ مردمِ خود مفید است و نه برایِ جامعهٔ بین الملل. «رانندهٔ اتوبوس» ضرورتِ وجودی خود را از دست داده است. رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران نیز پس از پایانِ بازیهایِ خاورمیانه ایِ گلوبالیستها (تدارکِ جنگهایِ ۳۰ ساله) و مرگِ «داعش»؛ ضرورتِ وجودی خود را از دست داده است.  من نمیتوانم بفهمم که چرا رژیمِ شیعی و در رأس آن «انگل فرزانه» این واقعیّتِ آشکار را نمیتوانند ببینند؟
کسی که بخواهد مذاکره کُند؛ باید چیزی نفیس و با ارزش برایِ دادن داشته یاشد. آیا عرضه کردنِ چند گروگان برایِ گشایشِ مذاکرات ارزش کافی دارند؟  تعدادِ زیادی از افرادی که برای آمریکا ارزشهایی بالاتر دارند؛ مانندِ شپش کشته میشوند.
این اشتباهِ محاسباتی؛ «انگلِ فرزانه» را تا حدّ «دلقک فرزانه» پایین می آورد و در تمامی محافل سیاسی به «بدبختی هایِ او» میخندند.

کژدم

۲۲ نظر:

  1. سلام کژدم عزیز
    ساکنین ایران لیاقت همچنین سیستمی را دارند . امروز با آب و تاب تصاویر مونتاژ شده ای را بع عنوان فدرت فنی و نظامی خود به خورد این ملت همیشه در صحنه دادند و مردم بی اطلاع چنان این تبلیغات را با شوق و غرور و افتخار برای هم تعریف و تفسیر میکنند که وصف ناشدنی است و چنان غروری به این ملت دست داده است که نگو !!
    بی اطلاع از اینکه پهلوی از سالهای 1338 به بعد در پی تولید پهپاد بوده است و تولید داشته اند . در ضمن امروز پهپادهای نقشه برداری قادرند تصاویری از فاصله 7 کیلومتری با قدرت تفکیک 10 سانتیمتر تهیه کنند .
    و در ضمن آمریکای جهانخوار که خون جوانان این مرزو بوم از انگشتانش میچکد در سالهای 1980 قادر بود با ماهواره جاسوسی keyhole jwh قادر بودند تصاویر با قدرت تفکیک 2.5 سانتیمتری تهیه کنند . لذا با این تبلیغات سیستم و صدا وسیمای میلی و باورمندی مردم ولایت مدار و بی سوادی و بی اطلاعی عموم مردم و نیز قشر تحصیلکرده صرف انگلیسی صحبت کردن امیرکبیر ظریف ملت دچار شعف و غرور ملی شده اند که نگو .

    پاسخحذف
  2. درود. حالا بفرض هم که جاکش فرزانه بفهمد آن واقعیت نهفته را که شما میپرسید چرا نمیخاهد بفهمد چه گهی میخواهد بخورد. این روسپیزاده در کار روز مره اش مانده.بنابراین باید تا به آخر یا برود یا بکشد پایین و در سطح جهانی به سلمان و نتانیاهو و از همه بهتر به ترامب از عقب و جلو بدهد و دست از اسلام ناب محمدیش بردارد و به قرآن در ملا عام بریند.

    پاسخحذف
  3. صرف انگلیسی صحبت کردن و نمایش چند صد باره آن از صدا و سیما برای مردم ایران که از یک سو دشمن غرب و آمریکا میباشند و از سوی دیگر 20 سال جان کندن جهت یادگیری زبان آنها بدون موفقیت و توان چند جمله انگلیسی صحبت کردن انگلیسی صحبت کردن امیرکبیر ظریف نهایت دستاورد و پیروزی است و صدا و سیما هم در این تصویر سازی بسیار تواناست .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مردم ایران هم دیگر اینقدر احمق نیستند اقا! جریان زبان انگلیسی چیست اینهمه روی ان زوم میکنی؟
      امیر کبیر دیگه کیه؟ کار از این مسایل گذشته. کفگیر به ته دیگ خورده. امیدوارم اینو فهمیده باشی.

      حذف
  4. ناشناس ناگرامی تفهیم کننده نافهم: مردم ایران همراه با شما گذشته از احمق بودن خیلی هم گاو هستند البته بلا نسبت گاو.یعنی حتما بایستی کفگیر به ته دیگ میخورد و شکم شما خالی میموند بعدا یادت میافتاد؟ با شکمت فک می کنی؟با همون نمایشها بازیتون دادن الاغ!هنوزم آدم نشدی میگی من گشنمه!سیکیمه کی! برو بمیر.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وقتی همین مردم به خیابان ریختند و این اوباشان را به زباله دانی تاریخ ریختند اون وقت یه الاغی مثه تو به مردم ایران ایمان می اره. نشستی و می گی لنگش کن. خوب تو الاغ هم جزو همین جماعتی. مثلا خود تو چه گهی هستی؟ چکار کرده ای. می تونی بیلان کارت را بدهی. زر مفت زدن که مشکلی را حل نمی کند. بجای امید بهم دادن نشستی و عین پیرزن ها نا امید می کنی؟ هر چیزی زمان خاص خودشو داره. راه بازه. برو خیابان. تا به حسابت برسن.زمانش که رسید به چهار تا ادم نادان مثل تو همه چیز روشن خواهد شد.

      حذف
    2. چشم. ای اربابِ انقلابها

      حذف
  5. «حاجی بادمجان گروهبان آریو برزنِ ذوالفقار»؛ اظهارِ «شعارهای تانکِ فلّاقی» فرموده و گفته است که : «مذاکره یعنی تسلیم ... ما مذاکره نمیکنیم و به ذلّت تن نمی دهیم»...

    https://tinyurl.com/y49r7dps

    آیا کسی با زبانِ این «کیرِ خَرِ عارِف» آشنایی دارد؟ آیا کسی پیدا میشود به این «کیرِ خَر با سُسِ میرزاقاسمی» بگوید:
    هیچ کس نمیخواهد با شما مذاکره کند... تا چه رسد به اینکه مفعولی مثلِ تو بخواهد و یا نخواهد...
    این شماها (شیعیانِ بُزدل) هستید که «امیرکبیرِ ظریف» را برایِ «کون دادن» به جلو فرستاده اید.
    به این «میرزا قاسمیِ خود آریوبرزن پندار» بگوید:
    شماها به طورِ دسته جمعی؛ روزانه ۱۷ رکعت «کیرِ ترامپ» را خواهید لیسید تا فقط متوجّه حضورتان شود.
    امّاهیچ خبری از «مذاکره» نیست.... لذا شکمهایتان را صابون نزنید.
    امّا خبرهایِ زیادی در رابطه با «خفّت و خواریِ شیعه مسلکهایِ بُزدل» دهان به دهان می چرخند و میگویند:

    «باد شما را با خود خواهد بُرد...».

    پاسخحذف
  6. نمیدانم که «خبرِ خوب» است و یا «خبرِ بَد»...
    امّا پس از سالها و ماهها تلاش؛ توانستم ثابت کنم که آدرسِ ایمیلِ «آدرس جدیدِ تماس» متعلّق به من (کژدم) است.
    پس از این آن گروه از خوانندگانی که میخواهند با من (کژدم) تماس بگیرند؛ میتوانند از لینکِ «آدرس جدید تماس» استفاده کنند.
    این آدرس برای پاسخ دادن به فحشهایِ خواهر و مادر که نثارِ کژدم خواهند شد نیست.
    لذا اگر سخنی بسیار «جدّی» دارید؛ میتوانید از این آدرس استفاده کنید.
    سخنهایِ «جدّی» ... «خایه» میخواهد.
    اگر دارید.... بسم الله ...
    اگر ندارید... از طریقِ وبلاگ نظر بفرستید.
    داشتن و یا نداشتنِ خایه ... همیشه یک مسئلهٔ استراتژیک و همچنین یک مشکلِ اصلی در «زبانشناسی» بوده ... و همچنان هَست.

    سپاس

    پاسخحذف
  7. «حزبلبلی ها» به طورِ عمدی داستانهاي گذشته را به فراموشی سپرده اند تا «همیشه قهرمان» بمانند.
    آیا یادشان رفته است که: «سلطان بندر» در عراق «بازی ساز» بود و «حاجی بادمجان» فقط یک «بازیگر»؟
    اکنون ۴۰ سال است که «راهِ قدس از کربلا میگذرد» ... جورج بوش «کربلا» را به «انگلِ فرزانه» و «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» هدیه کرد.
    چرا این راه که هدیه ای بسیار مهمّ تر از «فوتوکپی مقدّس» بود؛ به «قدس» نرسید؟
    کجایِ کار می لَنگید؟ آیا «کربلا» تقلّبی بود؟ آیا «راهِ قدس» را آسفالت نکرده بودند؟
    چرا به جایِ رسیدن به «قدس»؛ هر ۲ و یا ۳ هفته یک بار؛ شاهدِ «کونِ زخمیِ حاجی بادمجان در سوریه» (بمبارانهای اسرائیل) هستیم؟
    چرا این «آمریکا» است که میخواهد رژیمِ ایران را تغییر دهد؟ (اظهاراتِ اخیرِ امیر کبیرِ ظریف).
    چرا رژیمِ شکست ناپذیرِ شیعی (شیعه هرگز شکست نمی خورَد = حاجی بادمجان) نمیتواند حکومتِ آمریکا و یا حدّ اقلّ اسرائیل را تغییر دهد؟
    زمانی که «امیر کبیرِ ظریف» از رویِ درماندگی با «فاکس نیوز» مصاحبه کرده و از «سیاستِ تغییرِ رژیمِ ایران توسط آمریکا»... «چُس ناله» سر داده و «طفلانِ مسلم بازی» در می آورد... حتّی یک «حزبلبلی» پیدا نمیشود که بفهمِد: همه چیز دروغ و سراب بوده است و رژیمِ شیعی حتّی به اندازهٔ «گوز» ارزش ندارد؟

    پاسخحذف
  8. بالاخره «محمّد رسول الله دوّم» از هالهٔ ابهام بیرون آمد تا شاهکارِ کشتارِ موجوداتِ بی دفاع در سریلانکا را به برگِ زرّینِ مبارزاتِ اسلامی خود تبدیل کُند تا همیشه پیروز باقی بماند و بخیه هایِ «کونِ پاره اِش» را با این ترفند پنهان سازد.
    «برادرانِ صفوی مسلکِ داعش» نیز در ایران سالهاست که به این «تلاشِ مقدّس» ادامه میدهند و همهٔ شکستهایشان را با «تانکِ مقدّس فلّاق» لاپوشانی میکنند.
    ظهورِ «محمّد رسول اللهِ دوّم» در ویدیو؛ بسیار شبیهِ «سفرهایِ بی پایان و بی نتیجهٔ امیر کبیرِ ظریف» و «ما تسلیم نمیشویمِ حاجی بادمجان» است.

    https://tinyurl.com/y2vmsn7w

    هر ۲ موجودیّتِ کثیفِ اسلامی به آخرِ خطّ رسیده اند.
    در رابطه با پایانِ معافیتهای نفتی؛ روسها گفتند: «امیدواریم نفتِ ایران بفروش برسد».
    چینیها نیز به راههای دیگرِ تأمین نفت؛ «بله» گفتند و دست در دستِ روسها به «رؤیایِ نگاه به شرقِ انگل فرزانه» جمیعاً صلوات ریدند.

    اردیبهشتِ منحوس برایِ شیعه مسلکها دارد فرا می رسد.

    پاسخحذف
  9. امام حسن بنفش فرمودند که «۶ سوراخ» دارند که هنوز هم که هنوز است ... آمریکا آن سوراخها را نمی شناسد....!!!!
    اگر چنین است چرا «۶ سوراخَش» را لو میدهد؟
    امّا کژدم برخی از این «سوراخهایِ شیعیان» را پیدا کرد:

    https://tinyurl.com/y37veaqm

    پاسخحذف
  10. کژدم مثل اینکه نحوست اردیبهشت ونزوئلا را هم در بر گرفته . امیدوارم این سری کار راننده اتوبوس را یکسره کنند.

    پاسخحذف
  11. خوانندگان گرامی
    کارِ رژیم در حالِ رسیدن به پایان است. البتّه زمان خواهد برد؛ امّا بسیار نزدیک است.
    در شراط کنونی ما نیاز به «لباس شخصی ها» داریم که معلوم نیست از کجا دستور میگیرند؟؟!!!
    وظیفهٔ این لباس شخصیها این نیست که با اسلحه در دنیایِ مجازی «سِلفی» بگیرند.
    بلکه وظیفهٔ آنها «ریشه کنیِ مالاریا» است. لذا «لباس شخصیها» باید «ناشناس» باقی بمانند... تا «شکار» نشوند.
    شکارچیِ ماهر نباید «شکار» شود. بلکه تا جایی که میتواند؛ باید شکار کُنَد.
    اگر یک «شکارچی» بتواند «۵۰ شکار» داشته باشد... «شکارچی» نیست ... بلکه «قدّیس» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر «شکارچیان» دوستانی دارند که سالها است که آنها را میشناسند؛ باید «حلقهٔ شکارچیها» را در همان حدّ نگه دارند . اگر کسی را نمی شناسند؛ باید «گُرگِ تنها» بمانند و به دنبالِ شکارچیهای دیگر نَگَردند.

      حذف
    2. حال باید از «ری استارتی ها» پرسید:

      آیا «شکارچی» هستید؟
      یا اینکه روسپی زاده هایِ «احمدی نژادی»؟

      حذف
    3. اکنون در کشورهایِ دیگر بویژه کشورهایِ غربی؛ همهٔ اوباشانِ شیعه مسلک که به عنوانِ «بقّال»؛ «چلوکبابی» و «صادرات وارداتچی» برایِ رژیمِ «انگل فرزانه» کار میکردند؛ در حالِ تبدیل شدن به «صرّاف» هستند تا برایِ رژیمِ شیعی و عواملِ آن «پولشویی» کنند.
      هر جایی که این روسپی زادگان را یافتید به مقاماتِ «آمریکایی» معرّفی کنید. زیرا مقاماتِ اصلیِ آن کشورها و همچنین مقاماتِ محلّیِ اروپایی و پلیسهایِ اروپایی برایِ «جورج سوروس» (گلوبالیستها) کار میکنند.

      حذف
    4. به قول امام دشمنان ما از میان احمقها هستن...یک شکارچی هم پیدا شد که بسیار احمق بود و خودش را در اینستاگرام شکار کرد..و کارش ساخته شد....شکارچی بعدی!!...خبری نیست این هم مثل ان جنبش دل به دریازدگانت خواهد شد ....برو بگیر بخواب...خخخخ

      حذف
    5. شما قبلا گفته بودید که داستان ادوارد اسنودن یک نکته را کامل محرز کرد و این بود که هماهنگی کامل سیستمهای اطلاعاتی غربی را نشان داد.

      آیا اکنون این هماهنگی دیگر وجود ندارد و یا اینکه سیستمهای اطلاعاتی اروپایی جدا از سیستم حکومتی فعالیت میکنند؟

      حذف
    6. ناشناس گرامی
      من چنین چیزی نگفته بودم.
      از همان روزِ نخست گفتم که «ادوارد اسنودن» یک جاسوسِ روسی بوده است.

      حذف
    7. امّا گفته بودم که سیستمهایِ اطّلاعاتی کشورهایِ غربی به نوعی از «ادغام» رسیده اند. البتّه این «ادغام» را باید در «نفوذِ جورج سوروسی ها» (گلوبالیسم) جستجو نمود.
      اکنون با ظهورِ «ناسیونالیسمِ آمریکایی»؛ رَوندِ تصفیهٔ عناصرِ «گلوبالیستها» در سیستمِ اطّلاعاتی آمریکا آغاز شده است.
      اتّحادیهٔ اروپا بیش از ۲ راه در پیشِ رو ندارد:
      ۱- به زیر مجموعهٔ آمریکا تبدیل شده و «جزیه» بدهد.
      ۲- خود را چنان توانمند کند که بتواند از پَسِ آمریکا و روسیه و چین دَر آید.

      نتیجه اینکه:
      اروپا به دادنِ «جزیه» راضی خواهد شد.

      حذف
    8. https://kajdoum1.blogspot.com/2014/02/

      ماجرای «ادوارد اسنودن» نشان داد که همهٔ سازمانهای اطلاعاتی اروپا و بسیاری کشورهای دیگر با CIA و NSA برای «شنود رهبران کشورهای مطبوعشان» همکاریهای گسترده ای داشته اند

      حذف