۱۳۹۹ مهر ۷, دوشنبه

چه باید کرد؟ و چه نباید کرد؟ (تکرارِ عنوان برای ادامهٔ نظرات)

 این پُست بدونِ مطلب است و فقط برایِ ادامهٔ نظرات باز کردم. زیرا با اینکه یکی از نظرات را که در رابطه با اعلامِ «پیمانِ نوین» فرستاده شده بود را منتشر کردم. امّا در بخش نظرات نمایش داده نشد.

لطفاً از فرستادنِ مزخرفاتی مانندِ «تحلیلهایِ گرانقدرِ محمّد بوقیِ شیک» و بحث در رابطه با اینگونه مزخرفات؛ وقت خود و دیگران را تلف نکنید. پیش از فرستادنِ نظر ببینید که چقدر ارزش دارد.

کژدم

۸۹ نظر:

  1. این نظر به خاطرِ پُر شدنِ بخش نظرات؛ با اینکه منتشر شد؛ امّا در بخش نظرات دیده نمیشود. لذا در اینجا منتظر میکنم.

    https://mobile.twitter.com/PahlaviReza/status/1310241424391237639

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «سیّد رضا حاجی زاده» پس از ریدنِ «شورای ملّی ایرانیان» و ناکامیِ آن شورایِ دروغین؛ «ققنوس» را رید که بازهم موجودیّتی «نازا» بود و چنگی به دلِ هیچکس نزد.
      اکنون میخواهد «پیمانِ نوین» استفراغ کند. شاید به نظرش «بویِ کباب» می آید.
      این احمق و هوادارانِ احمق تَرَش فکر میکنند که «۲۸ مُرداد بازی» است که دُمِ «شازده» را بگیرند و به تهران بیاورند و همه برایش در کنارِ خیابانها پرچم تکان دهند.
      آن دورانِ «مصدّق و کاشانی بازی» سپری شده است.
      این برنامه را که ۴ سالِ پیش توسّط «شهرام شارلاتان» تهیّه و منتشر شده است را حتماً ببینید. سخنانِ زیادی برایِ گفتن دارد.

      https://tinyurl.com/y2vk7ftw

      شخصی به نامِ «بردیا پارسی» که از مشاورینِ «شازده سیّد کوروش» بوده است و طبعاً باید یکی از «اَبَر روشنفکرانِ» دار و دسته های سلطنت باشد سخنانِ دِلش را میگوید. اگر بردیا پارسی «اَبر روشنفکرِ تحصیل کرده» این جماعت باشد؛ بشاش تویِ بقیّهٔ شان. اگر «جبههٔ از هم گسیختهٔ سلطنت طلبان» این است که میبینیم؛ صد رحمت به «حاجی میرزا آقاسی» و «محمّد شاه» با آن «توپخانهٔ مبارک»شان.
      حتماً این مصاحبه را با دیدی «موشکافانه» ببینید.
      تنها ۲ نکتهٔ کلیدی در این مصاحبه وجود دارد:
      ۱- با اینکه بسیاری از سلطنت طلبان؛ از «بی لیاقتیهایِ شازده سیّد» مینالند؛ امّا مجبورند هم به او توی لفّافه فحش بدهند و هم او را به عنوانِ «محصولِ شومبولِ مقدّس» روی تاقچه بگذارند.
      زیرا ارکانِ سیستمی که میخواهند به آخرین محصولِ «شومبولِ مقدّس» وابسته است و اگر این «شازده سیّد» ناگهان فوت کند؛ همهٔ سیستمشان به هم میخورد.
      ۲- «شهرام شارلاتان» مانندِ «انگلهایِ صفوی» به تفسیر میپردازد و میگوید که کشفی کرده است که مانندِ «مستراحِ المیزان» منحصر به فرد است.
      او میگوید که رضاشاه تنها شاه در طولِ تاریخِ ایرانِ پس از ساسانیان است که در دورهٔ او نقشهٔ جغرافیایی ایران کوچک تر نشده است.
      تولیدِ «ناسیونالیسمِ قلّابی» و تولیدِ «هنرها و کراماتِ دروغین» یعنی همین.
      از «حسین» که برایِ ادامهٔ زندگیش به گدایی و التماس افتاده بود؛ با دروغهایِ عاشورایی «قهرمان» ساختند.
      پس از جنگِ جهانی دوّم؛ رضا شاه را به جزیرهٔ موریس تبعید کردند. ایران را «پل پیروزی» نامیدند. اگر ایران تقسیم نشد؛ نه به خاطرِ نقشِ رضا شاه؛ بلکه به خاطرِ مخالفتِ آمریکا و انگلیس بود. من (کژدم) تنها کسی را که با لقبِ «شاه» نام میبرم؛ «رضا شاه» است و معتقدم که اشتباهاتِ زیادی نیز داشت. امّا بهتر و دلسوزتر از ایشان هیچکس را نداشتیم.
      امّا تقسیم نشدنِ ایران از کراماتِ ایشان نبود.
      نه تنها رضا شاه به اسارت رفته بود؛ بلکه «حاجی پادشاه» حتّی جرأت ملاقاتِ پدر برای «یک بار» را نیز نداشت و در نهایت نیز کُتکِ «بزدلیهای خود» را خورد.
      امّا آخرین محصولِ «شومبولِ مقدّس»؛ هیچ نشانی از «پدر» و «پدر بزرگ» ندارد. چیزی در حدّ «امام زین العابدینِ دائم المریض» است.

      حذف
  2. گاوی با نامِ مستغارِ matt به کاهدان زده و فرموده است که نظریهٔ آتش زدنِ اموالِ رژیم را از ترامپ گرفته ام. یکی به این گاو بگوید که «آتش» را بخوان و ببین که این ایده چگونه تولید شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اولا اصلا نیازی به توهین نیس چون من قبلش گفتم فکر میکنم(اگه اشتباه نکرده باشم) درثانی شما از صحبت در مورد سرنگونی رژیم(که حرف دل آحاد مردم ایرانه) به عنوان یک ابزار برای تحمیل عقاید خود استفاده میکنید که اصلا کار قشنگی نیست...مثل اهانت به مقدسات..از نظر من چیزی که رژیم به عنوان(یک دستاویز) برای پوشش کارهای کثیفش استفاده میکنه هیچ ارتباطی به موضوعات اعتقادی مردم نداره لذا نمیتونه موضوع توهین باشه...اگر واقعا دنبال بحث و گفتمان و در راستای اون یک خروجی خوب مثل ایده خوب هستید بهتره کمی ادبیات صحبت کردنتون رو عوض کنید که ظاهرا نشون میده هم سن پدربزرگ بنده هستید جناب کژدم...

      حذف
    2. اینجا بالاترین و یا امثالهم نیست. اینجا وبلاگ است و من نظراتِ خودم را با هر ادبیّاتی که دوست دارم مینویسم. من به آنچه که مقدّسات مینامید؛ حتّی ادرار نیز نمیکنم. زیرا حیف از ریدن و شاشیدن به یک سری مزخرفاتی که «انگلها» بافته و ساخته و پرداخته اند.
      آنهایی که حرفِ دلشان سرنگونی رژیم است؛ اگر عمیقتر به دلشان رجوع کُنی؛ همهٔ شان میخواهند که چند صد میلیون دلار پول داشته باشند. امّا برایش کاری نکنند و یکدفعه شانسی شانسی ریخته بشه به حسابشون. من به دنبالِ بحثهایِ صدتا یه غازِ «بالاترین»ی نیستم.
      جایِ شما اینجا نیست. برو به «سحام نیوز» و «بالاترین» و امثالهم.

      حذف
  3. نظراتی که تحریک به «شکستنِ سنگ با سَر» را پیشنهاد میکنند را منتشر نمیکنم. زمانی که به «پُتک» مسلّح شدید؛ ایده هایِ شکستنِ سنگ را مطرح کنید. حرفِ رادیکال زدن؛ نشانهٔ درست فکر کردن نیست.

    پاسخحذف
  4. جمهوری اسلامی در گورستان متولد شد و در همان گورستان به خاک سپرده خواهد شد

    پاسخحذف
  5. میخواهند حشدالشعبی .کتایب و..بقیه گروه های نیابتی را جمع کنند!..و طبق روش ترامپ بدست دولت عراق !...

    تلاش عراقی‌ها برای به دست آوردن دل واشنگتن؛ آیا سفیر آمریکا در بغداد می‌ماند؟

    مقام‌های عراقی به دنبال هشدارهای آمریکا برای بستن سفارت خود در بغداد، تحرکات گسترده‌ای را برای ممانعت از هرگونه اقدام واشنگتن آغاز کردند.

    در این راستا قاسم الأعرجی، مشاور امنیت ملی عراق روز دوشنبه میزبان ماتیو تولر، سفیر آمریکا در عراق بود تا با این دیپلمات آمریکایی گفتگو کند.

    دفتر مشاور امنیت ملی عراق بدون اشاره به جزئیات این دیدار اعلام کرد که تولر در گفتگوی خود با این مقام عراقی بر تداوم حمایت واشنگتن از دولت بغداد در زمینه‌های امنیتی و مقابله با تروریسم و همچنین عبور از بحران‌های کنونی تأکید کرده است.

    دیدار و گفتگوی مشاور امنیت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد در حالی انجام شده است که صبح روز دوشنبه اخبار ضد و نقیضی از احتمال خروج سفیر آمریکا در بغداد و رفتنش به کنسولگری آمریکا در اربیل منتشر شده بود.

    پیش از این برخی رسانه‌های عربی از تماس‌های برهم صالح، رئیس جمهور، مصطفی کاظمی، نخست‌وزیر و محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق با مقام‌های آمریکایی از جمله سفیر این کشور در بغداد برای مهار موضع واشنگتن برای انتقال سفارت این کشور خبر داده بودند.

    برخی تحلیلگران سیاسی معتقد هستند که بسته شدن سفارت آمریکا در بغداد به معنای احتمال حمله نظامی این کشور به مقر شبه نظامیان عراقی طرفدار ایران است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تحلیلِ رژیمِ شیعهٔ حاکم بر ایران این است که: مصطفی کاظمی شهامتِ لازم برای جمع کردنِ دست و پایِ اوباشانِ خامنه ای را ندارد. «انگل سیستانی» نیز در فکرِ حفظِ درآمدهایِ کربلا و نجف از طریقِ شیعیانِ ایران و حفظِ «کیانِ تشیّع» است و به همین جهت زبانش در سوراخِ کونش گیر کرده است و صدایش در نمی آید.
      نیروهایِ آمریکا نیز تا زمانی که به آنها «حملهٔ مرگبار» نشود؛ عکس العملِ نظامی نشان نخواهند داد.
      لذا بر اساسِ این تحلیل با این حرکات میخواهد در آستانهٔ انتخابات به ترامپ لطمهٔ حیثیّتی بزند.
      با تحلیلِ ان دسته از تحلیلگران که میگویند با تعطیل شدنِ سفارتِ آمریکا در بغداد؛ آمریکا به اوباشانِ رژیم حمله خواهد کرد؛ مخالفم. زیرا راههایِ زیادی برایِ گوشمالی دادنِ «انگل فرزانه» وجود دارد و نیازی به درگیریِ نظامیِ مستقیم با نیروهایِ نیابتیِ رژیم نیست.
      دولتِ ترامپ نیز میداند که مصطفی کاظمی و «انگل سیستانی» اهلِ اینکارِ نیستند. لذا آمریکا با اولتیمانومی که داده است؛ میخواهد هم «مصطفی کاظمی» و هم «انگلِ سیستانی» در انتخابِ راه تحتِ فشار قرار دهد.
      اگر این ۲ شخص در این امتحان ردّ شدند. شرایط برایِ همهٔ مردم عراق رقّت بار خواهد شد. اقدامِ آمریکا برایِ گوشمالی دادنِ «انگلِ فرزانه» و «مصطفی کاظمی» و «انگل سیستانی»؛ اقدامِ نظامی نخواهد بود.
      این «تحلولگران» همه چیز را به «حملهٔ نظامی» و «سورپرایز اُکتبر» گره میزنند؛ در تاریخچهٔ ۴ سال ریاست جمهوریِ ترامپ فقط یک نمونه از «حملهٔ نظامیِ آمریکا» را نشان بدهند تا بگوییم که حدّ اقل «شواهدی» برایِ «تحلولشان» وجود دارد.

      حذف
  6. در سایه اسلام ناب محمدی اکثر مردم ایران دزد و کلاهبردار و خدمتگذار چپاولگران وزارت اطلاعات و سپاه شده اند. هر درجه دار پلیس برای خودش دفتر و دستک زده و دزد خانه مردم میفرستد و غنائم را قسمت میکند!
    خدا پدر استثمارگران زمان جنگ سرد را بیامرزد که ظرف دو روز کودتا می کردند حالا تغییر حکومت را به عهده مردم گذاشتند در یک پروسه ۵۰ - ۶۰ ساله از چاه به چاله یا برعکس رژیم چنج میکنند.
    به نظرم آمریکا از آسمان با چتر مسلسل پایین بی اندازد و ملت مسلمان همدیگر را بکشند.
    یک البغدادی جدید بفرستند ادعای امام زمان بودن بکند و مملکت ایران را داغون تر کنند نیز خوب است.
    حضرت امام خمینی در طول عمر خود فقط یک حرف حساب زده:
    همه از همه بدتر.

    پاسخحذف
  7. «پیمانِ نوین»

    https://www.youtube.com/watch?v=A9Atf1HR4XI

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      این همه شلوغ کردن و ایران اینترنشنال و بی بی سی از افاضات سید رضا دیبا هیچ چیزی نداشت .همان سخنان گهر بار هخا است . تشکیل تیم محلی اعتراض و اعتصاب و بیا من بگیر بازی و بوق زدن در ساعت خاص به درد خودش میخورد.
      ایشان ابتدا باید یک سازمان و تشکیلات برای تنظیم امور و ارتباط با دیگر اپوزسیون چی ها را راه اندازی میکرد .و عرضه خودش را در سازماندهی و یارگیری نشان میدادند . و الان خوراک خوبی برای افاضات سلطنت طلبان و مخالفان چپول بجای پرداختن واقدام برای نجات ایرلن فراهم کرده است.
      ایشان میگوید بخاطر دستیابی به قدرت جلو نیامده پس اومده که .....؟
      مثل بچه آدم اعلام آمادگی برای دستیابی به قدرت و رقابت نماید و بعد شروع به یارگیری و اقدام و سازماندهی و تشکیل جبهه نماید . تا مردم ایشان را جدی بگیرند . الان جمهوری اسلامی خوشحال از این کلی گویی است . بدون هیچ برنامه عملی . انگار ملت عقلشان به اعتصاب و تظاهرات نمی رسد . چه مشنگهایی هستند این مشاوران این سید شریف والا مقام .

      حذف
    2. همون کسشرای همیشگی رو تفت داد.
      حیف اینترنت که برای این بی وجود حروم شد.

      حذف
  8. پرسش رضا پهلوی شما در کدام طرف این خط کشی ایستاده اید؟ طرف تاریکی* و یا طرف نور**...*منظور فرقه تبهکار است ..** منظور شاهنشاه نور پهلوی است

    پاسخحذف
  9. کژدوم عزیز خواهشا تحلیلتون رو درمورد پیمان نوین بفرمایید ممنون از شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گفتید تحلیل؟
      کجایش را باید تحلیل کرد؟
      ایشان همهٔ وظایف را به گردنِ گروهها انداختند و فرمودند که همه اش تقصیر گروه ها است که با هم متّحد نمیشوند..... من کاره ای نیستم و فقط نصیحت میکنم.... به رهبری من امیدی نداشته باشید .... رهبری کردن از دستِ من بر نمی آید...تا دلتان بخواهد از شما خواهش میکنم که این رژیم را با فرو کردنِ دوشاخهٔ «اتو» به پریزِ برق پدرِ رژیم را در آورده و سرنگون کنید.....
      فکر میکنم «احمد شاه» بهتر از ایشان بالای منبر می رفت.....
      «نور» و «تاریکی» را هم از «جو بایدن» عاریه گرفته بود.

      گفتم که اگر این موجود ۱۰۰۰ تا چاقو بسازه؛ حتّی یکیش دسته نداره....
      نظرِ «بردیا پارس» درست است که میگوید:
      این آدم سیاسی نیست.

      حذف
    2. چندین بار در جاهای گوناگون دیده ام که عدّه ای از مخالفین که خود را اپوزیسیون مینامند؛ از هوادارانِ این موجود گلایه میکنند که مانندِ بسیجیها در فورومها به همه فحش خواهر و مادر میدهند. شازده سیّد نیز اطّلاع دارد و فقط میگوید که کنترل آنها دست او نیست. یعنی اینکه اینها «لباس شخصیها» هستند. «امید دانا» نیز یکی از همینها بود که به پاچه اش فرو رفت و مثلِ «انگل حسن نصرالله» افتخار میکرد که هزینهٔ نانِ شبش را نیز شازده میپردازد. ... شبکه های مبارزاتی ایشان همین نوع از اراذل و اوباش هستند.
      «شازده سیّد» وقتی سخن از ایجادِ «شبکه های مبارزاتی» در داخلِ کشور میشود؛ برق از آنجایش میپرد و میگوید که : «کی میره اینهمه راهو...»؛ «بذار بگیم هر کاری میکنند؛ خودشان بکنند».
      این موجود به زبانِ بی زبانی میگوید:
      دست از سرِ من بردارید. من اینکاره نیستم.
      هر گلی زدید به سرِ خودتان زدید.... خیر پیش.

      حذف
  10. کژدوم عزیز خواهشا تحلیلتون رو درمورد پیام نوین بفرمایید ممنون از شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز
      این «پیمانِ نوین» فقط اِسمی و بهانه ای برای گفتنِ «من اینجا هستم» بود.
      به حضورِ مبارکشان معروض داشته اند که رژیمِ شیعی رفتنی است و حضرتِ «ظلّ اللّهی» بهتر است که بر سرِ «بادِ هوا» نیز که شده باشد؛ یک «پیمان ببندد» تا همه بدانند که «وجود دارد».
      امّا بند را زمانی آب میدهد که همهٔ کارهای مبارزاتی را به عهدهٔ گروههای دیگر می اندازد. زیرا فکر میکند که سایرِ گروهها بلد هستند که چکار بکنند و زمانی که «آش حاضر شد»؛ «شاه نیز حاضر شد».
      تمامیِ دانشِ سیاسی این موجود در جزوهٔ «جین شارپ» نوشته شده است. مانندِ مارکسیستها که «کاپیتال» را میخوانند و «اقتصاد دانِ برجسته» میشوند و سپس «یک گام به پیش و دو گام به پس» میخوانند و خدایِ استراتژی و تاکتیک میشوند و یا کتابِ «رژی دُبره» را میخوانند و خدایِ جنگهایِ چریکی شده و به جنگل میزنند و همهٔ شان با یک «گوز» کشته میشوند و اسمش را میگذارند:«حماسهٔ سیاهکل».
      به مردم میگوید که به فقرا کمک کنند. امّا نمیگوید که خودش چقدر حاضر است به فقرا کمک کند. زیرا قبلاً گفته بود که هیچ پولی ندارد و با «کمکهایِ مردمی» در قصر زندگی میکند. البتّه یادش رفته بود که پیشترها به «میبُدی» زمانی که از دارائیش پرسیده شد؛ گفته بود که از «حسابدارم بپرسید».
      این آدم اینجوریه دیگه.... زیاد سخت نگیرید. فقط چند کوچه و خیابان از ایشان فاصله بگیرید.

      حذف
  11. کژدم یک جنگاوری که بخواد بازی ساز باشه باید چه کتابهایی بخونه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «بازی سازی» یک «استعداد» (Talent) است. با کتاب خواندن نمیتوان بازی ساز شد. کسی که استعدادِ «بازی سازی» دارد؛ همان کتابی را دیگران نیز میخوانند؛ به شیوه ای دیگر میخواند. به همین دلیل؛ اینهمه پروفسورهای علوم سیاسی مثلِ پشگل همه جا ریخته اند؛ امّا هیچ پوخی نیستند. امّا میبینید که «آغا محمّد خانِ قاجار» که هیچ یک از آن کتابها را نخوانده بود؛ بزرگترین «بازی ساز» در دورانِ خود میشود.

      حذف
    2. حماسه سیاهکل بیشتر شبیه بازیهای کودکانه هست با این تفاوت که اسلحه جایگزین اسباب بازیشون شده.
      کژدم اگه تو رهبری اون بیست نفر رو به عهده میگرفتی تو اون شرایط در قبال اون یک نفر چه تصمیمی میگرفتی؟
      منظورم اینه تو جنگ ها در قبال دیگر همرزمان چه مسئولیتی رو باید بعهده بگیریم؟زمانی که صحبت از بکارگیری void ها میشه کوچکترین تصمیم ها هم ارزش حیاتی دارن.

      حذف
    3. مسئلهٔ بسیار جالب و مهمّی را مطرح کردید.
      فرض کنید که در مجلسی؛ شخصی یک جوک میگوید. همه میخندند . شاید در مهمانیهایِ دیگر آنرا تعریف کنند. اگر یک «بازی ساز» در آن مجلس باشد؛ شاید همان جوک را پایه ای برایِ طرّاحیِ یک «تاکتیک» و یا یک «استراتژی» قرار دهد. شاید سوسکی که در گاراژ پنهان شده است را زیرِ پایِ خود لِه کنید و داستان از نظرِ شما تمام است. امّا اگر یک «بازی ساز» ناظر بر سوسک و حرکت شما باشد؛ میتواند از آن درسِ «نظامی» و یا «دیپلماسی» بیاموزد.

      حذف
    4. ناشناس۸ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۵:۲۹

      منظورتان از «آن یک نفر» کیست؟

      حذف
    5. لنگرودی و دستگیریش

      حذف
    6. همان کاری را میکردم که چریکهای فداییِ دیگر کردند. لنگرودی نباید در دست دشمن میماند.

      حذف
    7. اگر به جای شاه نیز بودم؛ همان کاری را میکردم که شاه کرد.

      حذف
    8. اگر به جای لنگرودی بودم؛ آن دو روستایی را بدونِ ردّ و بدل شدنِ کلمه ای میکُشتم.

      حذف
  12. شاه تصمیم درستی گرفت همون جوری که اعدام خمینی هم میتونست تصمیم درستی باشه ولی اگر به این صورت بخواد پیش بره که نهایتا همه ی مبارزین فعال و آموزش دیده سر از زندان و اعدام در میارن هر چند که مسلح باشن.این واقعه مال 8 سال قبل از انقلابه.اینو مقایسه کنید با وضعیت امروز ایران که شاهزاده اسپرمی معتقده باید در کنار هم با پایبندی به پیمان نوین(اسپرم مقدس) به خیابون بریزیم و نهایتا مرگ مارو با محکوم میکنم به پایان میرسونه.با پرونده کهریزک و اعدام های دهه شصت و کشتارهای دسته جمعی و نویدهایی که دارن اعدام میشن مشخصه جمهوری اسلامی قرار نیست به راحتی سقوط کنه.

    به نظرمن هر تیم عملیاتی باید یک سری اهداف و قوانین تعیین کنه و طبق چارچوب اون جلو بیاد.بهترین انتخاب تو این حادثه که به اعدام هیچ کس منجر نمیشد کشتن اون دو روستایی و جدایی و فرار لنگرودی از روستا و اخراج از تیم بود.به نظر من این رو باید به شکل یک قانون معرفی کنن.

    کژدم جمهوری اسلامی تحت فشار مردمی برای سرنگونی قرار نگرفته و گفتمان براندازی نهایتا در حد یک گفتمان مثل گرونی تن ماهی و تخم مرغ هست.جبهه ی اروپا و چین و روسیه در قبال خامنه ای رو هم میبینین.بزودی سربازهای چینی هم به ایران صادر میشن.به نظر من با این وضعیت جمهوری اسلامی با تمام تحقیر هایی که بشه با سیاست فشار حداکثری چهار سال آینده باقی میمونه.من نظرم روی ادامه فشار حداکثری امریکا و حملات نظامی اعراب به اهداف تعیین شده امریکا در ایران هست. به نظر من تیتر (چه باید کرد و چه نباید کرد) رو باید حذف کنیم و (آمریکا چه میکند) و یا (ملت بی تخم) رو جایگزین کنیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (کشتن اون دو روستایی و جدایی و فرار لنگرودی از روستا...)
      در سلسله نوشتارهای «هنر جنگیدن» این مسئله را مطرح نموده ام و اینکه یک تیم عملیّاتی چکارها باید بکند.
      در نوشتارهایِ «چه باید کرد؟ و ...» تلاشِ من بر این است که وظایفِ مبارزان به موازاتِ «آمریکا چه میکند؟» را توضیح دهم. تلاشِ من این است که درهایِ ذهنها را به آنچه که فکرش را نمیکنید باز کنم. زمانی که راه افتادید؛ خودتان بسیاری شیوه هایِ دیگر را کشف خواهید کرد.

      حذف
  13. درود برشما
    لطفا در مورد پیمان نوین و پیامدهاش تحلیلتون رو بگین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هیچ ارزش و پیامدی ندارد. این موجودات فقط اهلِ شعار هستند. میگویند شبکه درست کنید (مبارزات را به همدیگر پیوند بزنید). آیا میدانید اینکار چقدر سخت است و نیروهای آموزش دیده میخواهد؟ آیا میفهمند که این نیروهایِ آموزش دیده باید به جایی وصل شوند؟ به چه کسی وصل شوند؟ به «سیّد رضا حاجی زاده»؟
      چند سالِ پیش یک سالنِ کوچک کرایه کرد و آنجا سخنرانی کرد. رویِ وبسایتش زدند که در سازمانِ ملل سخنرانی کرده است. بعد از چند روز گندش درآمد که Function Center بوده است. «سیّد رضا کوروش شارلاتان» آمد عذر خواهی کرد که عمدی نبوده است و وبسایتش را کسانی دیگر اداره میکنند و آنها اشتباه کرده اند!!!!! یعنی «لباس شخصی هایِ آتش به اختیار و خود سَر).
      آیا با چنین شخصی که دروغ از سر و کولش میبارد میتوان تماس گرفت؟
      حتّی توانایی سخنرانی کوتاه (همین پیامِ کوتاه) را نداشت و از رویِ نوشته ای که ورق به ورق جلو چشمش میگرفتند میخواند.
      وقتی که گفتم این سخنرانی را با دقت نگاه کنید و گوش بدهید؛ برای همین بود که خودتان ببینید و نگویید کژدم تحریف و تفسیر کرد.
      این بیانیّهٔ کوتاه را ننهٔ جو بایدن هم میتواند بدهد.

      حذف
  14. https://m.facebook.com/watch/?v=226558467902155&_rdr

    پاسخحذف
  15. با درود. یک چیزی را در رابطه با رضا پهلوی ما نباید از یاد ببریم و آن اینکه یک مشت آدم مادر قحبه تر از آخوندا توی این چهل سال کارشون فقط اینه که ببینن این بابا چی میگه و یک چماق بردارند و بخاطر پدر و پدربزرگش هی توی سر رضا پهلوی بزنند. حالا مشیری و دیگران کم بودند تازگیها یک «خودجامعه شناس پندار» بنام درویش پورپیداشده و دوباره حکومت فردی شاه را به یاد رضا پهلوی میندازه که مبادا این شخص پدرش را از یادش ببره. یا تازگیها یک شخصی بنام دلخواسته (از دور و وریهای بنی صدر)یادش افتاده که خمینی را شاه به مردم ایران قالب کرد. ظاهرا خمینی را شاه به بنی صدر(مراد آقای دلخواسته) معرفی کرده و ما تا حالا نمیدونستیم.در اینکه رضا پهلوی اینکاره نیست من شکی ندارم اما نقش مخرب این از آخوند بدترها را هم نباید از یاد برد. یک چیز را هم اینجا باید بگم واون هم اینکه محمدرضاشاه از نظر درک و فهمش از جهان از اکثر قریب به اتفاق مخالفانش (سنجابی، بازرگان، فروهر، بنی صدر، چریکها، مجاهدین) حدود پنجاه سال جلوتر بود. حالا هرکی هرچی میخاد بگه ودشنام بده. از این وبلاگ من میگذرم اما شماها وجدان خودتان را قاضی کنید و یک نگاهی به بقیه وبلاگها و سطح بحثهایشان بیندازید و این را به پنجاه سال پیش منتقل کنید و ببینید محمدرضا شاه پنجاه سال پیش با کیا سروکار داشت. راستش را بخواهید حالم این چندروزه از مقالات اون دو شخص نامبرده خیلی بهم خورد که اینجا دیگه اینها را نوشتم. از همه اتان خواهش میکنم به زاویه ای که اینجا به رضا پهلوی برخورد میشه توجه کنید وفرق آن را با اشخاص بالا ومشابهانشان در نظر بگیرید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این داستان شبیه صحبت های اوباشانی هست که میگن رهبر همه چیش خوبه اطرافیانش اذیت میکنن.این همه داستان نویسی و صحبت کردن الان چه راه حلی برای آینده ایران دارین؟چه اهمیتی داره که شاه خمینی رو به مردم قالب کرد یا بنی صدر خمینی رو قالب کرد و احتمالا کم کم میخواین بگین جیمی کارتر قالبش کرد؟ با نگاهی به شاهزاده و اطرافیانش مثل فرشگرد و ققنوس و سپاهی و اخوند های خوب بندازین متوجه میشین این مرد شریف چه ارزشی داره.محمدرضا شاه چه 50 سال جلوتر و یا 50 سال عقب تر از زمان خودش هم بوده باشه هیچ دردی رو دوا نمیکنه.

      حذف
    2. درود
      من سخنانِ شما را در رابطه با رضا شاه و محمد رضا پهلوی قبول دارم. آن پدر و پسر را دوست دارم. امّا انتقاد نیز دارم. انتقاداتِ من در پسوندهایی که به اسمشان میزنم مشخّص است.
      اوباشانِ مصدّقچی (جبههٔ ملّی و نهضت آزادی)که نام بردید (از بنی صدر گرفته تا دیگران) همگی برای «انگل بنیانگذار» مبارزه کردند و در آخر نیز «کیر خوردند»؛ گویی که نمیدانستند «شیعه گری» چیست؟ در حالی که همهٔ شان «اسلام شناس» و «شیعه گری شناس» هستند. الآن نیز میخواهند ریشهٔ «شیعه گری» را در آب نگهدارند.
      من میگویم که «سیّد رضا کوروش حاجی زاده» اهلِ اینکار نیست و مثلِ «آفتاب پرست» رنگ عوض میکنه و فقط یک شارلاتان است. حتّی حرف زدن نیز بلد نیست.
      شما اگر نوشتارهای ۱۶ گانهٔ «گفتگویی از نوعی دیگر» و نوشتارهایِ ۱۸ گانهٔ «ملاقاتِ اندیشه هی کُهن و اندیشه هایِ نو» را بخوانید؛ خواهید فهمید که من از کجا می آیم. من نه به جمهوری به مفهومِ رایج آن و نه به پادشاهی به مفهومِ رایج آن و نه به «فدرالیسم» به مفهومِ رایج آن اعتقاد ندارم.

      حذف
    3. بارها گفته ام که پس از سرنگونیِ رژیمِ شیعی؛ به مدّت ۲ سال؛ دچار خلأ قدرت خواهیم بود. در این ۲ سال باید چشمها کور و دهانها بسته و گوشها کَر شوند تا این اوباشان به دستِ مردم کشتار شوند. تا هزینه های «حقوقِ بشری» برای حکومتِ بعدی باقی نماند. پس از آن حقّ شهروندی همهٔ اوباشانی که بر شمردید باید لغو شده و به جاهایی که اینها را میپذیرند فرستاده شوند و یا در اردوگاههایِ کار به عنوانِ «مجرمین» به کار مشغول شوند. تا سازمانِ ملل جایی برایشان پیدا کند.

      حذف
    4. پاسخ به ناشناس۹ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۲:۱۱

      اینها حدّ اکثر حرفی که دارند این استکه: در آن دورهٔ پس از سرنگونی یک سال وقت دارید که فکر کنید که چه میخواهید؟ پس از آن رفراندوم میشود و با بازیِ «هر نفر یک رأی» قضیّه را ختم میکنیم و بادا بادا مبارک بادا....
      البتّه نمیگویند که در آن یکسال چه اتّفاقاتِ «مِیدانی» نیز اتّفاق خواهند افتاد؟؟!!!
      مانندِ وعده هایِ بخشودگی و سازماندهیِ بسیجیها و پاسدارها برایِ سینه زدن برای «سیّد رضا حاجی زاده» و در نهایت: تکرارِ بازیِ «بنی صدر صد در صد».
      برنامه ای به جز این ندارند.

      حذف
  16. كژدم جان جنگ بين ارمنستان واذربايجان فصل جديدي از جنك هاي منطقه ي نيس؟ ايا پاي ايران به كارزار باز نميشود؟

    پاسخحذف
  17. https://tinyurl.com/y6x48z22

    پرسش این است که چه زمانی به خاطرِ اشتباه در «جوشکاری» و یا «ترکیدنِ کپسولِ گاز» و یا «فشفشه سازی» دچار آتش سوزی و انفجار خواهد شد؟

    پاسخحذف
  18. در ۲ هفتهٔ اخیر اتّفاقی افتاد که از دیده ها به دور ماند:
    در جنگِ قدرت میانِ «انگل فرزانه» و «انگل سیستانی»؛
    «انگل فرزانه» به «گُه خوردن» افتاد.
    این «گُه خوردن نامه» که توسّط اوباشانِ سپاه پاچاهارداران و «امام حسن» فرستاده شد؛ نتایجِ سیاسی و نظامی نیز دارد.
    این «گُه خوردن نامه» به قیچی کردنِ دُمِ «کتائب حزب الله» و «عصائب اهل الحق» و محدود شدنِ حرکاتشان خواهد انجامید و عراقی هایِ مخالفِ حضورِ «انگل فرزانه»در عراق را فعّال تر خواهد کرد.
    همهٔ این اتّفاقات نشان میدهد که «انگل فرزانه» و اوباشانِ «گروهبان سردار» قافیه را به شدّت باخته و هر روزه به پای خود شلّیک میکنند.

    پاسخحذف
  19. دروغگویی بیشرمانهٔ اوباشانِ «سیّد رضا حاجی زاده» در رابطه با تهاجم به بیدادگاهِ شیراز:

    https://www.youtube.com/watch?v=o3vZHpX6kQc

    این عملیّات توسط هوادارانِ سازمان مجاهدین انجام شده و «مُهر و امضا»ی آن سازمان را دارد.
    ضمن آنکه نقشِ اینگونه عملیّاتها را در به استیصال کشاندنِ اوباشانِ رژیم انکار نمیکنم؛ امّا اینگونه عملیّاتها بسیار نمایشی هستند و نمیتوانند به سرنگونیِ رژیم منجر شوند. امّا از طرفِ دیگر اینگونه عملیّاتها فقط برایِ براه انداختنِ «پروپاگاندایِ سازمانی» (ما حضور داریم) انجام میشوند.

    آنچه که بسیار بیشرمانه است اینکه:
    کسانی که به هیچوجه به اینگونه عملیّاتها علاقه ای ندارند و آنرا خارج از اصولِ فقهی جزوهٔ «جین شارپ» میدانند؛ میخواهند آنرا پاسخِ مثبتِ مردمی به بیانیّهٔ «سیّد رضا حاجی زاده»؛ جا بزنند.

    پاسخحذف
  20. کژدم نظرت راجع مناظره ترامپ -بایدن چیه؟همینطور که پیش بینی کردی بایدن از کوره دررفت

    پاسخحذف
  21. از ناشناس۸ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۱۶:۳۹

    که دلش از دستِ اوباشانِ جدیدی که به «سیّد رضا حاجی زاده» انتقاد میکنند؛ به درد آمده بود؛ میپرسم:

    «سرقتِ عملیّاتِ مجاهدین خلق» از طرفِ «اوباشانِ هوادارِ سیّد رضا حاجی زاده» را چگونه میبیند؟ آیا احساسِ شرم میکند؟ آیا از «سیّد رضا دیبا» خواهد خواست که به هوادارانش بگوید: این کثافتکاریها را بَس کنید؟
    یا اینکه در قاموسِ فرهنگیشان؛ اینگونه دزدیها برایِ رسیدن به قدرت «حلال» است؟

    پاسخحذف
  22. https://tinyurl.com/y6qeumbr

    نظرت را جع به این مقاله چیه کژدم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جمع کردنِ نظراتِ گوناگون و سرِ هم بندی کردنِ آنها با «حروفِ ربط» و ساختنِ جملات.
      نمیدانم این احمق (کُس مشنگ روزبه) کیست؟
      حالا چرا از من میپرسی؟
      خودت اندازهٔ یک «گنجشک» هم مغز نداری که ببینی؟

      حذف
  23. در اینجا به هوادارنِ واقعی «سیّد رضا کوروش حاجی زاده»
    هشدار میدهم که اکثر کسانی که در «کانادا» ادّعای هواداری دارند؛ اوباشانِ بسیجیِ انتقال داده شده به کانادا از طرفِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه هستند.
    این اوباشان به شیوهٔ «امید دانا» با فحّاشی به سایر گروهها؛ که خوشایندِ شماهاست و قند تویِ دلتان آب میکند؛ در درونِ شماها نفوذ کرده اند.
    به نظرِ من بهتر است که در رابطه با اینگونه افراد؛ تحقیق کنید.
    سلطنت طلب بودن؛ نَه عار است و نه افتخار و نَه گناه. امّا راه دادنِ اوباشان در میانِ خود؛ خیانت به باورهایی است که ظاهراً ادّعایش را دارید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نفوذیهای رژیمِ شیعی در میانِ هوادارانِ «سیّد رضا حاجی زاده» برای شناختنِ یکدیگر در فورومها و جاهایی که نظر میدهند؛ از اصطلاحِ «فرقهٔ تبهکار» به عنوانِ «رمز» استفاده میکنند.
      در فورومها و بخشهایِ نظرات؛ به دنبالِ این «اصطلاح» بگردید. تا این روسپی زاده ها را شناسایی کنید. اینرا به خاطرِ خودتان میگویم و گرنه برایِ من نه سودی دارد و نه زیانی.
      موضعِ من بر اساسِ «باورهایِ سیاسی - اجتماعی- اقتصادیِ شخصی»؛ نه تنها در برابرِ «سلطنت طلبها» بلکه همهٔ «اپوزیسیونچیها» مشخّص است. زیرا تنها کسی هستم که برایِ آیندهٔ ایران «مانیفست»ی ارائه داده ام که در آن «نقطهٔ کور» و یا نقطهٔ «قابل تفسیر»ی وجود ندارد و خاستگاهِ علمی و فنّی این «مانیفست» نیز کاملاً مشخّص است.
      آنقدر هم احمق نیستم که فکر کنم نظریّاتِ مرا «حلوا حلوا» خواهند کرد.
      در بخشِ ۶ از این سلسله نوشتار؛ به «کاستیهایِ کُشنده» در آنچه که «جنبش» میخوانید خواهم پرداخت.

      حذف
  24. با درود. من همون دیروزی هستم که به اراذل و اوباش ملی-مذهبی یا مشابهاتشان اعتراض کرده بودم. بنظر من زاویه انتقاد به رضا پهلوی در این وبلاگ در این جهت هست که او از مبارزه درست و سخت بر ضد ویران کنندگان ایران طفره رفته و جهتگیری مبارزاتیش «نه سیخ بسوزه نه کباب» است و خواهان متلاشی کردن سیستم آخوندها و آخوندبازی در ایران نیست. در این وبلاگ هیچوقت گفته نشده که او میخاد جای پدر یابهتر بگویم جای پدربزرگش را بگیرد، که اگر اینطور میبود اتفاقا مورد تایید قرار میگرفت. این زاویه انتقاد زمین تا آسمان با موضع اراذلی که دیروزنامبرده بودم فرق میکند. از آنجاییکه رضا پهلوی متاسفانه آن هوش یا همت لازمه را ندارد بنابراین خودش یا هوادارانش دزدی مبارزاتی هم میکنند که برای خودشان اعتبار دست و پا کنند که شما اشاره کردید. حرف من اما این است که اگر رضا پهلوی از هوادارانش بخواهد که خواهرو مادر آخوند وبسیجی را بگایند همین اراذل واوباش او را به رفتن به راه پدربزرگش متهم میکنند وبجای حمله به آخوند وبسیجی او را مورد حمله قرارمیدهند همانگونه که در این چهل سال کرده اند. من معتقدم هر کس هر گام حتی کوچک هم علیه سیستم حاکم ایران بردارد باید بگذاریم بردارد نه اینکه از زاویه «سوسولبازی»و اجتناب از خشونت بهش حمله کنیم و اگر کسی سستی و سازش و کنارآمدن را تبلیغ کرد به او بعنوان بزک کننده آخوند بتازیم، کاری که دراین وبلاگ دارد انجام میگیرد و جای سپاس دارد.پیروز باشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درود؛ من به شما قول میدهم که اکثرِ این اوباشانی که به نامِ دفاع از «سیّد رضا حاجی زاده» به همه فحش خواهر و مادر میدهند؛ نفوذیهایِ رژیمِ شیعی هستند.
      شاید نیز خودِ «شازده سیّد» و اطرافیانش میدانند و عمداً میخواهند برای «کارهای کثیف» از این اوباشان استفاده کنند.
      اگر گزینهٔ دوّم باشد؛ از سر تا تَه همگی روسپی زاده هایی بیش نیستند.

      حذف
  25. کژدم جنگ ارمنستان و آذربایجان بر سر چیه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جنگِ ارمنستان و آذربایجان برایِ ترکهایِ عثمانی ادامهٔ جنگهایِ سوریه و لیبی است.

      حذف
    2. ترکیه غیر از شرارت در منطقه کار دیگه ای انجام نمیده.فکر میکنم 4 سال آینده دوران بسیار بدی برای اردوغان باشه

      حذف
  26. کمترین هدیه ای که میشد به بانو «نسرینِ ستوده» اهدا کرد. هیچ هدیه ای نمتواند زندگیِ ویران شده اش توسّط حکومتِ «شیعیانِ کثیف» را جبران کند.

    https://tinyurl.com/y7ls9pvf

    پاسخحذف
  27. اتش گرفتن 200 غرفه پوشاک در بازار بندر دیلم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این آتش نباید خاموش شود.
      «پیمانِ نوین» میخواهید؟

      آتش را پایدار نگهدارید.
      اموالِ غارتی رژیم را با آتش تعمید دهید.
      سپس به خانه هایشان و سوراخهایِ امنی که به آن خزیده اند خواهید رسید.

      آسیاب به نوبت.

      حذف
  28. https://www.radiofarda.com/a/30868227.html

    پاسخحذف
  29. واقعا برای مردم ایران متاسفم تو این وضعیت دلار و گرونی و چوب حراج به مملکت به عوض اینکه به فکر سرنگونی این رژیم باشن دارن تو زمین اخوندا بازی میکنن و برای حمایت از جمهوری اذربایجان تظاهرات میکنن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این بخشی از «ایرانِ واقعی» است.
      بقیّه اش و حتّی نوشته هایِ من برایِ «ایرانی تخیّلی» است.

      حذف
    2. شاید سرنوشت ایران این است که به «رواندا» تبدیل شده و سپس «تجزیه» شود و چند «کشور مستراحِ کوچک» از درونِ آن بیرون آید که حتّی پس از «پشیمانی» نیز به خاطرِ «خاطراتِ رواندایی»؛ نتوانند به یکدیگر بپیوندند.

      حذف
    3. https://tinyurl.com/y6cyuvxo

      این وضعیّت کنونیِ آلمان پس از ۳۰ سال اتّحادِ دوباره است.
      آلمان کشوری پیشرفته است و مانندِ «کشور مستراحها»؛ «قبیله زار» و «عشیره زار» نیست. امّا هنوز به خاطر ۵۵ سال جدایی و پذیرشِ فرهنگی دیگر از طرفِ مردم آلمان شرقی؛ این کشور همچنان رنج می برد.
      اگر به کردستان به عنوانِ یک استان نگاه کنید؛ به خودیِ خود «قبیله زار است» و آبِ هیچکرام از قبایل و عشاریرشان تویِ یک جوی نمیرود.
      پیدا کنید پرتقال فروش را زمانی که ایرانِ کنونی «تکّه پاره» شود.

      حذف
    4. آمریکا هم همین جور دست به سینه نگاه میکنه تا ایران به چند تا کشور تجزیه بشه؟ با دم تکون دادن به خارجی ها نمیشه کشور ساخت.

      حذف
  30. مسابقهٔ هوش

    https://tinyurl.com/y6ysct5n

    چرا رادیو اسرائیل اصرار دارد که «شمبلیله سیّد رضا کوروش حاجی زاده» را به ماتحتِ ما فرو کُند؟
    لینکِ بالا؛ تنها نوشتارِ وبسایتِ رادیو اسرائیل در رابطه با «معجزاتِ کوروشِ شیعه مسلکِ شمبلیله» نیست. به همین دلیل میبینیم که کارِ رادیو اسرائیل از «تحلیلِ سیاسی» فراتر رفته و به «گلایه» تبدیل شده است.
    گذشته از اینکه «اوباشانِ BBC» و بنگاههایِ سخن پراکنیِ همسوي آنها مانندِ «الجزیره»؛ به خاطرِ «مطامعِ جورج سوروسی» که به گسترشِ اندیشه هایِ «شیعهٔ شنیعهٔ اثنی عشری» و «القاعده ای» و «داعشی» و «اخوان المسلمینی» علاقه دارد؛ امّا «رادیو اسرائیل» میخواهد ما را با تولیدِ هوشمندانهٔ دوگانهٔ «BBC» و «شمبلیله»؛ در منگنهٔ «انتخاب» میانِ «۲ گزینهٔ احمقانه» (انتخابِ ۲ سر گُهی) بگذارد؟
    چرا میگوید: «یا شمبلیله» و یا «حکومتِ کثیفِ شیعی»؟
    آیا گزینهٔ سوّمی وجود ندارد؟

    خیلی راهنمایی کردم.
    پیش از پاسخ؛ خوب فکر کنید. پاسخهایِ مزخرف و شعاری منتشر نخواهند شد. فقط پاسخهایی که قرائن و شواهد ارائه میدهند؛ منتشر خواهند شد.

    پاسخِ شما نشانهٔ درجهٔ «هوشِ شما» و «درکِ سیاسیِ شما» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رادیو اسراییل میدونه در هردو انتخاب حاکمیت و دستگاه تشیع حفظ میشه و اینکه با این شیعیان اگر هزار تا حکومت هم عوض بشه هیچ انقلاب و دگرگونگی در ایران و منطقه قرار نیست بوجود بیاد.پس رضا پهلوی رو بهترین شخصیت برای ایران میدونه.
      گزینه سومی فروپاشی از درون حاکمیت تشیع بعد از شکستن تمام استخون هاش هست.

      حذف
    2. ملی گرایان اسرائیل در امتداد پروژه صلح قرن و‌تغیبر ژئوپولیتیک خاورمیانه در پی ایجاد اتحاد استراتژیک با ایران هستند.وقتی ترامپ صحبت از این می کند که ایران در صورت توافق با من کشور به شکوفایی و‌عظمت خواهد رسید.این مطلب را نتانیاهو در گوش ترامپ خوانده است.از طرف دیگر فرانسه با حمایت از نسرین ستوده و سایر مهره های اصلاح طلب منتظر این می ماند تا در صورت پیروزی بایدن بتواند ایران را کماکان در جبهه شرق و در خدمت منافع گلوبال ها حفظ نماید.اما کاملاً مشخص است که جریانی قدرتمند در حال افشاء و‌خنثی سازی مهره های اصلاح طلب جورج سوروس در صحنه است تا در نهایت ملی گراهای اسرائیل پروژه استقرار ساختار پادشاهی را در ایران بتوانند به سرانجام برسانند.

      حذف
    3. من نمیتوانم بفهمم که چرا «نسرین ستوده» مثل خار در چشمانتان فرو رفته است؟ «نسرین ستوده» یک وکیلِ دادگستری است و به جز این ادّعایی ندارد. اساساً از نظرِ سیاسی وزنه ای نیست و رقیبِ سیاسیِ کسی نیست. من مطمئن هستم که هیچ بنیادِ فکریِ سیاسی به جز آنچه که دموکراسی غربی نامیده میشود؛ ندارد و از این نظر با سلطنت طلبان همسایهٔ دیوار به دیوار است. اینکه میگویید بنیامین ناتانیاهو در گوشِ ترامپ خوانده است را از کجایتان در آوردید؟ این مزخرفات چیست؟ اینرا همه میدانند که اگر ایران از زیرِ یوغِ حاکمیّتِ «تشیّع شنیعه» بیرون بیاید؛ عملاً زندگی مردم بهتر خواهد شد. زیرا غارتها و جریانِ ثروتِ ملّی به سویِ اوباشانِ سوری و عراقی و یمنی و لبنانی و هزاره هایِ افغانی و .... قطع شده و میتواند به مصرفِ داخلی برسد. اینرا نیز همه میتوانند بفهمند که اگر ایران به پروژه هایِ خاورمیانهٔ بزرگ بپیوندد؛ گشایش اقتصادی بزرگی به همراه خواهد داشت و نیازی به «درِ گوشی» بنیامین ناتانیاهو نیست. ترامپ خودش از خدایانِ «اقتصاد» است.
      در ضمن از کجا برایِ شما مشخّص شده است که جریانی قدرتمند در حالِ افشاء و خنثی سازیِ «نسرین ستوده» است؟ این جریانِ قدرتمند کیست؟
      چرا کُس شعر میبافی؟

      حذف
    4. به نظرِ من (کژدم)؛ آمریکا و اسرائیل و کشورهایِ عربی منطقه همگی به این نتیجه رسیده اند که در ایران «آرزویِ سرنگونی» میانِ مردم به صورتی بسیار گسترده وجود دارد. امّا به خاطر عدمِ وجودِ «اپوزیسیونِ واقعی» مسئلهٔ «سرنگونیِ رژیم» تبدیل به گفتمان نشده است و همچنان هم برایِ مردم و هم برایِ گروههایِ «اپوزیسیونچیونیست» در حدّ «آرزو» باقی مانده است (وصف العیش .... نصف العیش).
      رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران؛ سالهایِ سال برایِ اسرائیل یک «دشمنِ دوست داشتنی» بود. سالهایِ سال در زمینِ اسرائیل بازی کرد و با هزینه کردنِ صدها میلیون دلار کمکهایِ نقدی و دهها میلیون دلار کمکهایِ تسلیحاتی به «حماس» و اختراعِ گروهِ «جهادِ اسلامی»؛ به هیکلِ «اتّحادِ فلسطینی ها» رید. سوریه و عراق را به «گُه» کشید و با خیالاتِ خام «تُرمزِ اتمی بُرید» و صدها میلیون دلار را به هدر داد. به طوری که مقاماتِ اسرائیل به صورتی علنی گفتند: «هیچکس بهتر از شمپانزه نژاد به اسرائیل خدمت نکرده است». اسرائیل همیشه حرکاتِ رژیمِ شیعی را به مانندِ حرکاتِ سریالِ انیمیشنِ «Pat and Mat» (تلاشهایِ پیگیرِ احمقانه) تماشا میکرد. امّا اکنون اسرائیل به بسیاری از اهدافِ منطقه ای خود دست یافته است. لذا رژیمِِ «Pat and Mat های شیعه مسلک»؛ ضرورتِ وجودیِ خود را از دست داده است و دیگر «دشمنِ دوست داشتنی» نیست. لذا باید «Delete» شود. نظرِ دولتِ ترامپ نیز همین است. امّا ۲ مسئلهٔ اصلی در این رابطه باید در نظر گرفته شوند:
      ۱- دست نخورده ماندنِ چهارچوبِ ارضی ایران.
      ۲- سرعتِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی.
      برای حلّ این ۲ مسئله؛ تنها راهِ ممکن؛ دست بُردن به یک «جنگِ نامتعارف» است.
      من (کژدم) حدسهای خودم را در رابطه با این «جنگِ نامتعارف» توضیح نخواهم داد. برای اینکه مسئله ای بسیار مهمّ و حیاتی میدانم.
      لذا آمریکا و اسرائیل و کشورهایِ عربی برایِ جایگزینیِ موقّت و فوری برای پس از سرنگونیِ رژیمِ شیعی؛ به عنصری که هم «اخته» باشد و نیز بتواند «خلاً قدرت» را به طورِ موقّت پُر کند؛ نیاز دارند حتّی اگر شده باشد؛ یک گروهِ «وصله پینه شده» نیز برایِ مدّتی کوتاه؛ کافی است تا نقشِ «کاتالیزور» را در این استراتژی بازی کُند.
      «سیّد رضا حاجی زاده» تنها کسی است که میتواند نقشِ «کاتالیزور» را بازی کند. لذا بیانیّه ای که با عنوانِ «پیمانِ نوین» منتشر شد؛ در واقع «پیمانِ سیّد رضا» با قدرتهای جهانی و منطقه ای است تا پس از سرنگونیِ رژیم؛ ناگهان فیلش یادِ هندوستان نکند و برایِ خود «دار و دسته سازی» با هدفِ قبضهٔ قدرت براه نیندازد (کودتایی که در بخش نظرات به آن اشاره کردم).
      برایِ «سیّد رضا کوروش» نیز موقعیّتی ایجاد میشود تا بختِ خود را بیازماید.
      آنهایی که در برنامهٔ «ساعتِ ششم» به عنوانِ «کارشناس» شرکت کردند؛ به اندازهٔ «یابو» نیز نمیفهمند. زیرا به طورِ احمقانه ای فکر میکنند که صدورِ بیانیهٔ «پیمانِ نوین» یک حرکتِ «خودجوش» بوده است.

      حذف
  31. از خانواده هم میشه به عنوان void استفاده کرد.
    به طور مثال این یارو محمدحسین باقری خانوادش رو انتخاب میکنه یا خامنه ای رو؟

    پاسخحذف
  32. از نظر شما ابعاد این جنگ نامتعارف باتوجه به اقرار خوده امریکا به توان موشکی اینا چیه؟ اینکه به طور کیفی بیشتر موشک ها ضعیف هستند مورد بحثه ولی اینکه به لحاظ کمی اینا تعداد خیلی زیادی موشک ساختن شکی درش نیست...بطور مثال جایی خوندم که سامانه پتریوت بطور همزمان توانایی رهگیری ۸تاموشکو بطور همزمان داره...وقتی تصور میکنم که رژیم از رفتنش مطمئن شده باشه فکر میکنم تردیدی برای استفاده از موشک هایی که ۴۰ سال تلمبار کرده به خودش راه نده
    خصوصا که ثابت کرده زندگی مردم ایران به یه ورشم نیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظرِ من؛ ابعادِ این «جنگِ نامتعارف» چیزی است که نمیتوانم درباره اش حرف بزنم.
      نگرانِ موشکها نباش. زیرا هیچکس نگرانش نیست.

      حذف
    2. حدس و گمانه زنیهای مربوط به «جنگ نامتعارف» را که به عنوانِ نظر فرستاده میشوند؛ بدون توجّه به اینکه درست و یا نادرست هستند؛ منتشر نمی کنم.
      زیرا نمیخواهم این مسئله به بحث گذاشته شود.

      حذف
  33. گویا آنهایی که به «حضرت ابیلفض» و «امام حسین شجاع» دخیل بسته بودند و فکر میکردند که ترامپ خواهد مُرد؛ باز هم مانندِ دورهٔ قبل از انتخاباتِ ۲۰۱۶ به تکاپو افتاده اند؛ دماغشان و بدتر از همه «آنجایشان» خواهد سوخت.
    با «گور پرستی» و دخیل بستن به «گورهایِ خالی»؛ کاری از پیش نمی رود.

    پاسخحذف
  34. راستی از تأثیراتِ شگرفِ «پیمانِ نوین» چه خبر؟
    فکر میکنم این «پیمانِ نوین» را بر رویِ «قطعه یَخ» نوشته بودند. به همین دلیل نیز آب شد.

    پاسخحذف
  35. کژدم این جنگ نامتعارف ابعاد وسیعی داره یا محدود خواهد بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ابعادِ وسیع یعنی: «نابودیِ ایران».
      ترامپ در فکرِ نابودی نیست.
      آنچه که مردم ایران باید در رابطه اش بسیار هوشیار و آماده باشند؛ حرکاتِ «تُرکهای عثمانی» است.
      ترکهای عثمانی با شرکت در ماجرایِ قره باغ؛ در حالِ دندان تیز کردن برایِ آذربایجانِ ایران هستند.
      اوباشانِ «پان تُرک» نیز که تولید شدهٔ «وزارت اطّلاعات» و «سپاه پاچاهاردارن» هستند؛ بدونِ داشتنِ تصوّر از عواقبِ وخیمی که در انتظارِ مردم ایران و بویژه آذربایجان است؛ آتش بیارِ معرکه خواهند بود. حرکتی که میتواند ایران را به «رواندا» تبدیل کند و «ترکهایِ عثمانی» بدونِ اینکه چیزی از دست بدهند؛ آذربایجان را به گورستان تبدیل کنند.

      حذف
    2. زمانی که میگویم: «اپوزیسیون» باید در «قامتِ حکومتی» باشد و اینکه چند نفر که با «جملاتِ شبه سیاسی» دورِ هم جمع میشوند و با به «جلقِ فکری» مشغول میشوند را نمیتوان «اپوزیسیون» نامید؛ به خاطرِ اینگونه مسائل است.
      به نظرِ من ساکنینِ ایران و «خود روشنفکر پنداران»؛ از نظرِ سیاسی بسیار «عقبانده» و «فقیر» هستند.
      و گرنه برای کمترین احتمالاتِ ممکن نیز برناهٔ برخورد داشتند.
      ماجرایِ «قره باغ» مسئله ای است که به ما مربوط نیست. اینکه زمانی باکو و گنجه و شیروان و قره باغ بخشی از «ایرانِ بزرگتر» (نَه ایرانِ کنونی) بودند؛ دلیلی برای باد کردنِ رگهایِ «ناسیونالیسمِ احمقانه» نمیتواند باشد. آن ماجراها با «فتحعلی شاهِ کبیر» به گور سپرده شد. اکنون آن سرزمینها با ایران از نظرِ فرهنگی و سیاسی و اقتصادی؛ فاصلهٔ زیادی دارند و این فاصله ها را نمیتوان به سادگی پُر کرد.

      این لینک را بدونِ هدف و برایِ پُر کردنِ بخشِ نظرات نگذاشته بودم:

      https://tinyurl.com/y6cyuvxo

      اشارهٔ من دقیقاً متوجّه کسانی بود که «سوداهای احمقانه» در سر میپرورانند و نامش را «ناسیونالیسم» میگذارند.
      فقط فرض کنید که همهٔ مردم و سیاستمدارانِ «افغانستان» بخولهند به ایران بپیوندند.
      در چنین صورتی؛ ایران هیچ دست آوردی به جز «انتقالِ بحرانهایِ دیگران» به «خانهٔ خود» ؛ چیزی نصیبش نخواهد شد.

      حذف
  36. کژدم تو این تاریخ پرافتخار ایرانیان چیزی به نام انقلاب وجود نداره.تمام بازی فقط انتقال قدرت از یک خانواده به خانواده دیگه هست.

    پاسخحذف
  37. درود
    کژدم متاسفانه همشهریات دنبال جدایی هستن و صحبت از «آزربايجان جنوبی» میکنن.
    اینها کل ایرانو به دو قسمت «ترک» و «فارس» تقسیم میکنن و ادعا دارن که «فارس ها» حقشون رو خوردن.
    تو تظاهرات های چند سال اخیر هم شرکت نکردن و بهانشون اینه که میگن این مشکل فارس هاست و به ما ربطی نداره.
    چندین بار ازشون شنیدم که میگن "ما اگه بخوایم انقلاب کنیم برای خودمون انقلاب میکنیم".

    اینارو گفتم چون واقعیه و برای آینده ایران مهمه.

    با سپاس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر مسئلهٔ «پان تُرکها» را برایِ آیندهٔ ایران مهمّ میدانید؛ باید با پروژه هایی که میخواهند «تُرکهای عثمانی» را سرِ جایِ خود بنشانند؛ هماهنگ شوید. زیرا «سرِ مار» در «آنکارا» است. پان تُرکهایِ وطنی فقط «نیروهایِ نیابتی» هستند که حتّی نمیتوانند بفهمند که «رواندایی شدن» چه معنایی دارد؟
      حکومتِ شیعی حاکم بر ایران نیز؛ به خاطرِ «جفتگیری با خردوغان و اوباشانِ حاکم بر قطر» و همچنین برایِ بال و پر دادن به «پان تُرکها» به عنوانِ یک «لولو خوخوره»؛ از این موقعیّت سوء استفاده میکند و «قره باغ» را «بلادِ اسلام» مینامد.

      حذف
  38. مسئله قره باغ بخاطره ترانزیت نفت و گاز خزر و نقشی که جمهوری آذربایجان در کریدور شمال-جنوب(نسخه ایرانی کانل سوئز و پاناما البته با اتصال زمینی به هند) داره شاید به ما مربوط نباشه ولی قطعا برای ایران مهمه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا تظاهراتهای خیابانی «پان تُرکها» برای نشان دادنِ این اهميت است؟ یا اساساً «پان تُرکها» خود را ایرانی میدانند که برایشان مسئلهٔ «قره باغ» یک «مسئلهٔ مهمّ از موضعِ ایران» باشد؟

      مثلِ «فیلسوفها» حرف نزن. حتّی اهمیّت «قره باغ» از نظرِ اینکه یک «گذرگاه» است نیز؛ باید به عنوانِ «موجودیّتی در روندی طولانی مدّت» موردِ مطالعه قرار گیرد که آیا برایِ «ایران»؛ بهتر است که «قره باغ» همینطوری که هست بماند؟ به «باکو» بپیوندد؟ یا به «ارمنستان» الحاق شود؟
      «پان تُرکها» در حالِ «آماده شدن» و تمرینهایِ خیابانی هستند. بقیّه یا در خواب هستند و یا میگویند: «انشاءالله گربه است».

      حذف
    2. همهٔ این کثافتکاریها را دار و دسته هایِ مدّعی «آریایی تباری» و «صنفِ انگلیِ شیعی» براه انداختند. از اوباشانی که قهوه ای جامگانِ «سومکا» را راه انداختند؛ تا آنهایی که «حاجی پادشاهِ بُزدل» را «آریامهر» نامیدند و در پشتِ تریبون از «آذریهای دلیر» و در خلوتهایشان آنان را «تُرکِ خر» نامیدند. هرچند که مردم آذربایجان به خاطرِ «شیعه مسلکی» سهمِ بزرگی از درآمدهای نفتی را داشتند؛ امّا زخمِ زبان چیزِ دیگری است. این رسم همچنان میانِ آنهایی که «حاجی پادشاه» را همچنان «آریامهر» مینامند؛ پابرجاست و نامِ «تُرک» را بدونِ پسوندِ «خر» بر زبان نمی آورند تا خدایِ نکرده نمازِ ناسیونالیستی شان باطل نشود. رژیمِ شیعی نیز آن سیاست را ادامه داد و با براه انداختنِ روسپی زاده هایی مانندِ «ماهی صفت» از یک طرف و بنیانگذاریِ گروههایِ «پان تُرک» به عنوانِ «چاله» و همچنین برای نفوذ در تشکّلهای جمهوری آذربایجان و ترکیهٔ عثمانی؛ این مارها را در آستین پرورش داد. اوباشانِ «آریامهری» هنوز هم که هنوز است از تحقیرِ سایر اقوامِ ایرانی دست بر نمیدارند و اگر اعتراض کُنی؛ بر علیهِ تو از نامِ تکفیریِ «تجزیه طلب» استفاده میکنند.
      در هر حال؛ هرچه محکمتر بر طبلِ فرقهایِ نژادی و قومی بکوبی؛ صدایش صدچندان بلندتر شنیده میشود. صدایِ این طبلها در «رواندا» با جمعیّتی حدودِ ۱۰ میلیون نفری در زمانِ آن فاجعه؛ در طیّ ۱۰۰ روز؛ ۸۰۰ هزار کُشته بر جای گذاشت. (روزانه ۸ هزار نفر). این کشته ها «قارچ» نبودند و بسیاری از «بی سرپرستان» را به یادگار گذاشتند. امّا مهمّتر اینکه آن زخم هرگز التیام نخواهد یافت. فقط تصوّر کنید که «رواندایی شدن» در «کشورِ تهران»؛ در طیّ ۱۰۰ روز چه تعداد کشته به جای خواهد گذاشت؟
      تُرکهای ساکنِ ایران؛ هرچه که هستند؛ «آریایی» نیستند. «کُردها» که بنا بر تعریفِ رایجِ «آریامهری ها» از نژادِ «آریایی» هستند نیز فقط به خاطرِ «سُنّی مذهب» بودن از «گردونه» خارج بودند.
      در هر حال؛ این مسئله به یک مشکلِ جدّی تبدیل شده است و تعدادِ احمقها در میانِ این جبهه های گوناگون نیز کم نیستند (احمقها معمولاً بیش از ۹۵ در صد از «گونهٔ انسانی» را تشکیل میدهند.)

      حذف
    3. درود کژدم
      به نظرت باید چه کار کرد با این وضع و اوضاع؟؟
      نظرت درباره اینکه مثل «چک و اسلواکی»، آذربایجان و ترک ها از ایران جدا بشن چیه؟؟
      (من شخصا دوست ندارم جدا بشن ولی با این وضع و اوضاع و کینه ای که از هم دارن احتمال اینکه باهم متحد بشن متاسفانه کمه. به نظرم اگه قراره کار به جاهای باریک بکشه «چک و اسلواکی» شدن بهتر از «یوگوسلاوی» شدن و «رواندا» شدنه.)

      حذف
    4. پاسخی که شما برایِ این پرسش بزرگ دارید؛ پاسخی مانندِ «فرارِ حاجی پادشاهِ شجاع» و سپس در بوق و کرنا کردنِ «حاجی پادشاه از رویِ مهربانی فرار فرمودند». این پاسخ شما را همردیفِ «فتحعلی شاهنشاهِ سُرسُره باز» قرار میدهد.
      شما حتّی از خودتان نمیپرسید که چرا صدایِ «پان تُرکها» خیلی بلند شنیده میشود؟ پرسش دوّم اینکه آیا همهٔ آذربایجانیها با «پان تُرکها» همگام و همراه هستند؟ و یا اینکه این موجودات فوتوکُپی همان «سومکا» و «قهوه ای جامگان» هستند و رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران این موجودات را سازماندهی میکند؟
      میگویند مردی افسانه ای وجود داشت که نامش «ناپلئون بُناپارت» بود. زمانی که به همراهِ ژنرالهایش تبعید شد؛ روزی این موجودِ افسانه ای از یکی از ژنرالهایش پرسید:

      - نظرت در رابطه با اینکه از تبعید فرار کنم و دوباره امپراتور شوم چیست؟
      ژنرال پاسخ داد:
      - اعلی حضرتا .... کار تمام شده است و نمیتوان چنین کرد.

      ناپلئون پاسخ داد:

      - به همین خاطر است که تو «سرباز» به دنیا آمده ای و من «امپراتور».

      حال فکر میکنید که به عنوانِ یک مخالف رژیمِ شیعی؛ اگر شما را بر رأس کار قرار دهند؛ ایران چند روز دوام می آورد؟
      فرق شما با «حاجی پادشاهِ آریامهرِ بُزدل» در رابطه با «فرار از مشکلات» چیست؟
      همچنین این پرسشی است که طرفدارانِ «شمبلیله سیّد رضا حاجی زاده» نیز باید از «کوروشِ دوّمشان» بپرسند.

      حذف
  39. با درود. من یک چیزی را این وسط از پان ترکیستها نمیفهمم و آن هم اینکه مگر علی شیره ای یا بسیاری از آخوندهای ایران از آذربایجان نمباند پس دیگر این تهمت که مملکت دست فارسهاست دیگه چه معنی میده. اگر منظور آموزش به زبان مادریست که خوب این را هم باید شرایط فیزیکیش را مثل کتاب و غیره اول تهیه کرد و بعد راه اندازی کرد. بعد میرسیم به فرض بفرمایید خودمختاری. من بسیاری از نقاط ایران را سراغ دارم از خراسان تا فارس و اطراف اصفهان ولرستان که شما امکان نداره ۶۰ یا ۷۰ کیلومتر بروی وبه یک آبادی که مردمش ترک زبان یا یکی از گویشهای ترکی نباشند بر نخوری. اینجا چه جوری باید خودمختاری درست کرد. این چیزهایی که اینجا گفتم سوالات شخصی من بر اساس مشاهدات خودم هست و جایی نخوانده ام. اگر کسی بتونه راهنمایی کنه خیلی سپاسگزارم.راستی تا یادم نرفته بپرسم پان ترکیستها چرا در ترکیه مخالف خودمختاری برای کردها یا ارامنه هستند؟ وهرجا میتوانند جواب آنها را با گلوله میدهند.با سپاس.

    پاسخحذف
  40. کژدم یکی از راههای آسیب رسوندن مالی به رژیم ترکوندن دوربین های مخصوص جرایم رانندگیه که شاید بشه گفت یکی از بزرگترین منابع مالی داخلیه و فکر میکنم تجهیزاتش گرون باشه...

    پاسخحذف
  41. کژدم جان.

    این پست و چند کامنت اولیه اتان را تا کنون خوانده ام، عالی بود. دستمریز. لایک بزرگ. سپاس بیحد.

    پاسخحذف