۱۳۹۱ آذر ۱۴, سه‌شنبه

ادعای شکار پهپاد آمریکایی سر پوشی برای خفت شکست دوم در سودان

رژیم اسلامی شیعی مسلک حاکم بر ایران؛ با ادعای شکار پهپاد آمریکایی تلاش میکند تا بر شکست مفتصحانه و خفت بار حلبیهای شناور خود در آبهای دریای سرخ سرپوش بگذارد. انتشار خبر فرار حلبیهای شناور رژیم از سواحل سودان؛ به خاطر ترس از بمباران توسط اسرائیل و اینکه میدانند؛ اگر چنین بمبارانی صورت میگرفت لیاقت پاسخگویی به آنرا نداشتند؛ با انتشار خبر شکار پهپاد آمریکایی؛ پیروزی خیالی دیگری را برای خود به ثبت رساندند تا حزب اللهی های قلاده به گردن و هوادار رژیم را را قانع کنند که همه چیز بر وفق مراد است و آیهٔ « وَ ما رَمَیتَ اذ رَمَیت وَلاکن اللهَ رمی» بر سر جای خودش ثابت است و بنا بر اطلاعیهٔ رسمی بارگاه الله؛ این آیه هنوز منسوخ نشده است.
حتی صحت این خبر نیز در معادلات بزرگی همچون از دست دادن سوریه؛ ارزشی بیش از پشگل ندارد. در جنگ جهانی دوم؛ آمریکاییها؛ نه یک پهپاد؛ بلکه یک ناوگان بزرگ را در «پرل هاربر» از دست دادند؛ و در سال ۲۰۰۱ نیز ساختمانهای دوقلو را از دست دادند. آدم فقط باید به اندازهٔ یک حزب اللهی احمق باشد تا این پیروزیها را باور نماید.

کژدم

۱ نظر:

  1. کژدم گرامی این drone یا پهپادی که بچه پاسدارها جون عمه هاشون به غنیمت گرفتند و ان را نشان هم دادند چیزی نیست بجز وسیله ای که شرکتهای بزرگ شکار حیوانات دریایی ( ماهی ٬ میگو٬ خرچنگ و صدف و حتی نهنگ ووو) از ان برای کیفیت کار خود برای استفاده درست از طبیعت استفاده می کنند٬ که در مقایسه با Navy drone به هیچ عنوان «های تک» نیست و کارشان تشخیص حیوانات خوردنی از بقیه در دریا برای جلو گیری از صید حیوانات دیگر دریا بخصوص دالفین است. احتمال ان هم هست که سازمانهای جاسوسی با الوده کردن ( contaminate )این پهپاد ها بدون هیچ دردسری و با دست خود دانشمندان اسلامی وارد سیستم زیرزمینی و پنهان سربازان احمق نام امام زمان شده و همه چیز را ردیابی می کنند.
    گوراتا

    پاسخحذف