۱۳۹۳ آذر ۲۳, یکشنبه

راهپیمایی اربعین یا استغاثهٔ فوتوشاپی و یوتیوبی؟

فکر میکنم که از آخرین راهپیمایی مشعشع جنبش سبز؛ قرنها نمیگذرد و همگان آنرا به یاد دارند. راهپیمایی که بر اساس نظریهٔ «اسب تروا» که توسط الدنگهایی مانند سازگارا و مخملباف و سیّد نبوی طنّاز؛ براه افتاد و پایانی خفت بار برای لجنهای سبز به بار آورد. راهپیمایی اربعین رژیم صفوی؛ از همان نوع است. یعنی «راهپیمایی سکوت» در زیر چتر امنیتی ۱۵۰ هزار نفری (تقریباً ۲ و نیم برابر کل نیروهای مسلح داعش در سوریه و عراق). مطمئناً اگر راهپیماییهای فریب خوردگان سبز که قلاّدهٔ خود را به دست ژنرالهای مخبّطی که نام بردم نداده بودند؛ اگر از «چتر امنیتی» برخوردار بودند؛ خیابان پاستور فتح میشد و خامنه ای فرزانه در میدان پاستور آویخته می شد. اما چنین نشد؛ زیرا جنبش سبز به خاطر داشتن رهبرانی مخبّط؛ فقط در پی برگزاری کارناوالهای شبه سیاسی و فیلمبرداری و توتیوبی کردن آن و طرح این پرسش که «اوباما... اوباما... یا با اونا ... یا با ما» بودند و دیدند که «اوباما» با کسانی که حتی تعریفی سر انگشتی از موجودیت خود ندارند؛ نخواهد بود و طبعاً با طرفی خواهد بود که خود را «تعریف کرده اند» و «دشمنانی جدّی» ندارند و این راهپیمایی ها (جنبش سبز) در حد «ذقّ و وقّ» است و نه چیزی بیش از آن.
اکنون رژیم انگلهای صفوی به همان بیماری «سازگارا مخملبافی» دچار شده است. رژیمی که در داخل کشور بر علیه جوانان بی سلاح «قدرتمند» است و در برابر نیروهای خارجی بسیار ناتوان. مذاکرات اتمی نیز در همان ردیف سخنرانی مخملباف در پارلمان اروپا و عجز و لابه است. در واقع این راهپیمایی فوتوشاپی را میتوان در حد شعارهای پوچ و توخالی جنبش سبز ۸۸ ارزیابی نمود. شعارهایی مانند:

- نترسید.... نترسید.... ما همه با هم هستیم.

و توخالی تر از آن ...  شعار دروغین:

- میکشم.... میکشم... آنکه برادرم کشت.

جنبشهای دروغین و فوتوشاپی و یوتیوبی از این دست؛ چه «جنبش سبز» و چه «راهپیمایی فوتوشاپی ۲۰ میلیونی؟؟!! کربلا» .... دارای خاستگاهی مشترک (ضعف و فریب دادن خویش) هستند و نتیجه ای یکسان ببار خواهند آورد. و جنبش سبزیها آن نتیجه را بسیار خوب میشناسند.

در چند روز اخیر دو تحلیل توسط «اکبر گنجی» و «علی اصغر رمضان پور» در رادیو فردا و BBC منتشر گردیده است (اینجا) و (اینجا). بقیهٔ نوشته ها را منعکس نمیکنم چون «نشخوار» دوبارهٔ این دو نوشتار هستند. اما هیچ یک از این نوشته ها  به پشت پردهٔ این راهپیمایی فوتوشاپی و یوتیوبی؛ اشاره نمیکنند و نمیگویند که این راهپیمایی را باید مترادف همان «راهپیمایی سکوت» و به معنی دیگر «راهپیمایی استیصال» نامید.

البته رادیو فردا و BBC هر دو باید به فکر «محسن مخملباف = هیئت مذاکره کنندهٔ هسته ای» نیز باشند و کاری نکنند که تخم مرغهای هسته ای اوباما؛ پیش از رسیدن به مقصد در سبد بشکنند و کشتی «محمد علی کلی دوّم» کاملاً در گل نشیند. زیرا اوباما همان کسی است که پیش از انتخاب شدن در اروپا سخنرانی کرد و پیش از برقراری هر نوع صلحی «جایزهٔ صلح نوبل» گرفت. (همان جوایزی که مثل نقل و نبات و خروس قندی بر سر اکبر گنجی و امثالهم به طور فلّه ای ریخته شد).

راهپیمایی بزرگ فوتوشاپی و اهداف آن:

نخست اینکه اکنون مشخص شده است که تمامی قهرمانیها و تلاشهای گروهبان «میرزا قاسمی» سلیمانی در پاکسازی چند دهکدهٔ اطراف کربلا و نجف؛ اهداف بلند پروازانه ای نداشته است و همهٔ آن تلاشها و جفتک و معلقها برای تدارک این راهپیمایی فوتوشاپی و براه انداختن کارناوال توتیوبی برای جلب مشتری بوده است.

۱- با تمامی تلاشهایی که رژیم انگلهای صفوی برای گره زدن مسئلهٔ «هلال شیعی» با «مذاکرات هسته ای» بکار بسته است؛ این تلاشها شکست خورده اند و رژیم نتوانسته است گروهبان «میرزا قاسمی» سلیمانی را به «ائتلاف ضد داعش» بفروشد. این راهپیمایی نوعی از به نمایش گذاشتن نیروهای میلیونی که میتوانند توسط آمریکا«استخدام شوند» را با خود حمل میکند. مشکل احمقهای صفوی حاکم بر ایران؛ این است که نمیفهمند که هیچکس «دشمن باطنی» را استخدام نمیکند و «مزدور» باید برای استخدام کننده؛ نقش کامل «مزدور» را بازی کند. اما آنچه که این احمقها میخواهند بفروشند؛ یک «گلّه» و «سیاهی لشکر» است. سیاهی لشکرها و گلّه ها حتی ارزش خاص خود را در فیلمهای هالیوودی پرجمعیت دارند و هیچ کارگردانی به سیاهی لشکر به چشم هنرمندان نگاه نمیکند و سیاهی لشکرها همیشه جایگاهی «دکوراتیو» دارند.
به نظر من پاسخ «نیروهای ائتلاف» به «خامنه لی فرزانه» این خواهد بود:  خر خودتی.

۲- دلگرمی دادن به سپاه پاچاهارداران و بسیجیها که به خاطر نابسامانیهای اقتصادی و فشارهای گوناگون سیاسی - نظامی بین المللی و داخلی به شدت ترسیده اند؛ به این معنی که «خامنه لی قهرمان نرمشکار» میخواهد به آنها بگوید:  نترسید... نترسید.... ما خیلی هستیم و همه با هم هستیم. اگر بسیجیها و اعضای پاچاهارداران؛ فریب این نیرنگ فوتو شاپی سیاهی لشکری را بخورند؛ فاتحهٔ شان خوانده است.

۳- ترسانیدن مردم ایران از به پا خاستن و شورش و اینکه اگر بخواهند برای سرنگونی حاکمیت غارتگران و انگلها بپا خیزند؛ تنها با سپاه پاچاهارداران و بسیج روبرو نیستند؛ بلکه ۱۶ میلیون نیروی آمادهٔ سرکوب وجود دارد که با یک «بشکن» وارد ایران میشوند و شما را سرکوب میکنند. اینجا من باید به «خامنه لی فرزانه» و گروهبان «میرزا قاسمی» سلیمانی بگویم که : خر خودتون هستید. زیرا در ماههای آینده حتی پول تهیهٔ پوتین این سیاهی لشکرها را نیز نخواهید داشت.

نتیجه اینکه:

راهپیمایی اربعین؛ نه نمایش قدرت.... بلکه اعتراف به استیصال است.

نتیجهٔ کاربردی اینکه:

اگر تعداد انجمنهای کاویانی بیشتر شود؛ ما تنها کسانی هستیم که میدانیم چکار میکنیم و اهدافمان چیست و تنها «موجودیت انقلابی تعریف شده» هستیم.

کژدم




۲۲ نظر:

  1. تا چند روز پیش تمامی وبسایتهای جیره و مواجب بگیر از «داعش» با عنوان «گروهک تکفیری داعش» یاد میکردند.
    امّا حالا به این تیتری که «دیپلماسی ایرانی» زده است دقت کنید:

    «قدرت نمایی در برابر دیدگان داعش»
    http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1941897/%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%E2%80%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%AF%D8%B1+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1+%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86+%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4.html#ad-image-0

    یعنی به همین زودی زدید زیرش؟
    قدرت نمایی در برابر دیدگان یک «گروهک»؟

    پاسخحذف
  2. آخه این احمقا از خودشون نمیپرسن این ۲۰ میلیون که جمعیت یک کشور است چگونه در این شهر جا گرفته اند و کنترل خورد و خوراک و امنیت آن که یک ارتش بزرگ میخواهد چگونه است. قضیه ۲۲ بهمن این جمعیت بی شعور است که هر سال پرشور تر میشود.
    m.b.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      احمقها معمولاً سوال نمیکنند؛ بلکه ایمان می آورند.

      حذف
  3. http://mehrnews.com/news/2443292/%D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%86%D8%AF%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA
    http://www.radiofarda.com/archive/news/latest/143/143.html?id=26744099

    پاسخحذف
  4. مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد برگزاری مانورهای مقابله با بحران در پارس جنوبی


    مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد
    برگزاری مانورهای مقابله با بحران در پارس جنوبی
    مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری مانورهای مقابله با بحران در پارس جنوبی خبر داد.

    خبرگزاری فارس: برگزاری مانورهای مقابله با بحران در پارس جنوبی



    به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهدی یوسفی عصر امروز در آیین برگزاری مانور نشت مواد شیمیایی و کمیته بحران پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و برای موفقیت در این منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. وی افزود: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم. مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با تاکید بر اهمیت برگزاری اینگونه مانور ها در زمان‌های مختلف خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آمادگی کارکنان در برابر شرایط بحرانی و ارزیابی از واکنش نیروهای امدادی نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های جانی، مالی و زیست محیطی دارد که لازم است نقش آموزش کارکنان در مقابله با شرایط بحران نیز جدی گرفته شود. سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز با ابراز رضایت از کیفیت و ابعاد این مانور گفت: شرکت‌های مستقر در منطقه باید با اتخاذ تدابیر لازم ضمن ارتقای استانداردهای ایمنی و زیست محیطی، سطح آسیب‌ها و خسارت‌های احتمالی در شرایط بحران را کاهش دهند. براساس این گزارش، با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مانور نشت مواد شیمیایی از مخازن پتروشیمی پردیس با درجه بحران سطح 3 برگزار و در ادامه نیز کمیته بحران منطقه ویژه پارس با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور و مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل وزارت نفت تشکیل شد. انتهای پیام/2451/ذ20

    93/09/04 - 19:38
    http://vazeh.com/n-9184175_مدیرعامل-منطقه-ویژه-پارس-جنوبی-خبر-داد-برگزاری-مانورهای-مقابله-با-بحران-در-پارس-جنوبی

    پاسخحذف
  5. پس از حمله اسرائیل به سوریه و زدن کاروان سلاح های ارسالی به حزب الله و واکنش عجیب پوتین به این حملات:
    ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﺩﺭ ﭘﯿﺎﻣﯽ ﺑﻪ ﺩﺑﯿﺮ ﮐﻞ ﺣﺰﺏ ﺍﻟﻠﻪ ﻟﺒﻨﺎﻥ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ‏« ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﺠﺎﺕ، ﺍﻧﺒﺎﺭﻫﺎ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺳﻼﺡﻫﺎﯼ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺖ ﺷﻤﺎﺳﺖ ‏»
    www.iranpressnews.com/source/181207.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      رژیم صفوی از زمان نوشتن نامه از طرف خمینی به گورباچف و سپس رفتن رفسنجانی به روسیه و .... همیشه به عنوان «نیروهای نیابتی روسها» تعریف شده اند.
      ۴ سال پیش پیشنهاد دادم که بیایید با مسائل در «قامت حکومتی» برخورد کنیم؛ (فراگیر برخورد کنیم). کسی نفهمید چه میگویم. اگر آن کار انجام میشد اکنون جنبش یک Google Map سیاسی داشت و میدانست که در دنیا چه خبر است و ما در کجا ایستاده ایم؟
      خر چه داند قیمت نقل و نبات؟

      حذف
  6. ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺍﺑﻨﺎ:
    ﺳﻪ ﻫﺰﺍﺭ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺷﻬﺮﯼ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﺤﻤﺪﺑﺎﻗﺮ ﻗﺎﻟﯿﺒﺎﻑ (یار غار حج قاسم) ﻭ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺩﺭ ﻣﺤﻼﺕ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺷﻬﺮ ﮐﺮﺑﻼ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺍﻣﻮﺭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺷﻬﺮﯼ ﭘﺮﺩﺍﺧﺘﻨﺪ.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      با این حرکات اینها میخواهند بگویند که کربلا و نجف و جنوب عراق یعنی خامنه ای و سپاه قدس. لذا بیایید ما را بخرید و مسئلهٔ سوریه و هلال شیعی را با مذاکرات هسته ای گره بزنیم.

      حذف
  7. ﺳﻔﺮ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯﻩ ﻋﻼﺍﻟﺪﯾﻦ ﺑﺮﻭﺟﺮﺩﯼ ﺭﺋﯿﺲ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻣﻠﯽ ﻭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺧﺎﺭﺟﯽ طویله اسلامی ﺑﻪ ﻣﮑﺰﯾﮏ:
    www.iranpressnews.com/source/181204.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این حرکت ادامهٔ همان حرکات احمدی نژاد است. مسئلهٔ آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین مبحث جداگانه ای است که ماجرای «آمیا» در آرژانتین یکی از نقطه های پر رنگ آن است.

      حذف
  8. با درود جناب کژدم نظر شما با این قسمت از سخنان ولایتی به عنوان وزیر امور خارجه بیت چی هست

    آقای ولایتی در ادامه سخنان خود همچنین گفت که تمدید مذاکرات اتمی با گروه ۱+۵ «ربطی به ایران ندارد و آمریکایی‌ها درخواست تمدید مذاکرات را داشتند.»

    وی اضافه کرد: «درخواست تمدید مذاکرات از سوی آمریکایی‌ها حتی برای متحدان آنها نیز غیرمنتظره بود و آنها خبر نداشتند که چرا آمریکایی‌ها در آخرین لحظه، مذاکراتی را که به سمت گام‌های رو به جلو در حرکت بود را متوقف کردند.»

    اگر واقعیت داشته باشه هدف امریکا چی بوده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ولایتی دروغ میگوید. حرفش را با حرف خامنه ای مقایسه کنید که فوری گفت با تمدید موافق است تا جیرهٔ ۷۰۰ میلیون دلاری ماهانه اش قطع نشود. حرفهای گوناگونی که باندهای گوناگون میزنند برای رد گم کردن و شیره مالیدن به سر حزبلبلی هاست. محمدعلی کلی دوّم تمامی تخم مرغهاشو توی سبد مذاکرات هسته ای گذاشته. افتادن این سبد بر روی زمین یعنی پایان کار اوباما و دار و دسته اش. خامنه ای هم بر روی این سبد بازی میکند. ولی این سبد در حال از دست دادن کارایی خودش است و عربستان سعودی با حمله به بازار نفت؛ همهٔ بازیها و رویاهای خامنه ای را به هم ریخت. خامنه ای تبدیل به «خرس وسطی» شده است و به هر طرف که میچرخد؛ سوراخش به طرف نیزهٔ یکی از این ۶ طرف است که البته در عمل باید نیزه های بازیگران منطقه ای را هم به آن اضافه کرد.

      حذف
  9. 12% امروز روبل و ۸٪ شاخص بورس افتاد تا الان ... بدبخت کرد پوتین این کشور و سرمایه هاش رو ...
    ۴۵ درصد از اول سال ...
    http://finance.yahoo.com/news/rouble...122156846.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      هر چقدر روسها بدبخت تر شوند به نفع جنبش دموکراسی خواهی ایران است.

      حذف
  10. تو قلب شب كه بد گِله آتيش بازى چه خوش گِله! آتيش! آتيش! - چه خوبه! حالام تنگ غروبه چيزى به شب نمونده به سوز تب نمونده

    مهمترین ساختمان وزارت نفت در عسلویه سوخت

    http://kayhanlondon.biz/fa/1393/09/24/گزارش-و-گفتگوی-کیهان-لندن-درباره-گزارش/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      من هنوز نمیدانم که آتش سوزی در مهمترین ساختمان وزارت نفت در عسلویه که از اموال سپاه پاچاهارداران نیز هست؛ به دست کدامین دلاوران به آتش کشیده شده است. اما میدانم که دعوت به آتش زدن اموال باندهای غارتگران رژیم انگلهای صفوی که از طرف «پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران» به عنوان یکی از تاکتیکهای موثر مبارزاتی پیشنهاد گردیده است؛ به دست دلاوران ایرانی در حال اجرایی شدن است.
      پایدار و تندرست
      راهشان پر رهرو باد

      حذف
  11. خيلى وقت است که زمان آن رسيده که مردم ايرانى نژاد خود رااز اين لجنزار اسلام و کشورهايى اسلامى و به اصطلاح خاورميانه کنار کشيده و حقايق را آن گونه که هست به مردم دنيا نشان دهند. ايران از نظر جغرافيا در اورآسيا و آسيايى ميانه است. از نظر قومى فرهنگى زبانى تاريخى هم خونان ما در حوزه قفقاز و آسيا ميانه هستند. بزرگترين دروغ آن است که ملت ايران راملت مسلمان و کشور ايران را کشورى مسلمان نام برد. اين خواست استعمار بوده و هست که ايرانيان راجزو مسلمانان و لجنزارى به نام خاورميانه نشان دهند و سعى در مخلوت کردن ايرانيان با دشمنان قومى مان يعنى اعراب نمايند. حالا درک ميکنيم که چرانبايد اين کلمه منحوس اسلامى پشبند نام ايرانزمين باشد.

    پاسخحذف
  12. گاف بزرگ ضد امنیتی رژیم در قضیه اربعین: ﻭﺭﻭﺩ ﺍﺗﺒﺎﻉ ﻏﯿﺮﺍﯾﺮﺍﻧﯽ٬ ﻓﺎﻗﺪ ﻫﻮﯾﺖ ﯾﺎ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻫﻮﯾﺖ ﺟﻌﻠﯽ ﺑﻪ ﺩﺍﺧﻞ ﺧﺎﮎ ﺍﯾﺮﺍﻥ
    digarban.com/node/20698

    M.B.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. M.B. گرامی
      وقتی که میگویم گروهبان «میرزا قاسمی» سلیمانی و یا استوار «رامسفلد» .... میدانم که چه میگویم و ارزش واقعی این الدنگها چیست؟ و وقتی که میگویم «ژنرال پتریوس» .... باز هم میدانم که چه میگویم.
      در دولت بعدی آمریکا اندیشه های «ژنرال پتریوس» نقش پر رنگی خواهند داشت.

      حذف
  13. ﮐﺎﻟﺒﺪ ﺷﮑﺎﻓﯽ ﻋﻘﺐ ﻧﺸﯿﻨﯽ ﺍﯾﺪﺋﻮﻟﻮﮊﯾﮏ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﺩﺍﻋﺶ ﻭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﻭ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﻭ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ:
    dalghakirani.blogspot.com/2014/12/blog-post_19.html?m=1

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      این دلقک واقعاً فقط یک دلقکه. من شنیده ام که الله خایه مالهای درگاهش رو به سیرک میفرسته...
      ولی گویا طبق معمول «بداع» حاصل شده و این دلقک را حتی با پارتی بازی اللهش به سیرک هم راه نداده اند.
      بهتر است که «یاهو» بازی و «هو کشیدن» را بگذارد کنار و آدم شود.... و نه .... دلقک

      حذف