۱۳۹۳ آذر ۱۳, پنجشنبه

بیانیهٔ رسمی اعلام موجودیت دو انجمن پیشگامان کاویانی در درون میهن

بشنوید ندایِ ما را از درون میهن
این ندا برای فراخوان از تمامی فرزندان راستین و مبارز چهارنقطه ی ایران از از کوبانی تا کابل، از اوستیای شمالی و سمرقند و بخارا تا کومزارها در آن سوی آب های نیلگون خلیج فارس واز ایرانی تباران ساکن در دیگر کشورها برای پیوستن به اتحادیه ی میهنی که یک ضرورت تاریخی است برای نجات ایران و ایرانی.
برای نجات ایران و ایرانی گرد آمدن تمامی فرزندان راستین و مبارز ایران دراتحادیه ی میهنی ضروریست.گفتنی ها همه گفته شده و حال زمان عمل است.همچنانکه قطره های باران بر آسمان میهنمان برای زدودن زشتی وناپاکی ها ، بخشیدن شادی و طراوت به رویش جوانه های زندگی ، باریدن را آغاز نموده اند.
ذرات زلال و پاک بخارآب همراه با نوازش سرودهای آناهیتا در قطره های باران یکی یکی گرد هم می آیند ، یک اتحادیه کوچک اعم ازافراد مستقل و هواداران قبلی اپوزیسیون های بی عمل و بدور از سیاست بازیِ رهبران احزاب منفعل عافیت طلب ، برای ساختن اتحادیه ای بزرگتر، برای نجات ملت و میهن از چنگال اهریمن.
بارش قطره ها آغاز شده، بزودی بارش باران ، تبدیل به رودهای روان تا سرمنزل رهایی ، آزادی به گستردگیِ دریایِ میهن خواهند شد.
فرِ نیاکانی تجلی یافته و فرزندانش رابه گرد خود فرا می خواند. فرنیاکانی فروزه ی پادشاهی(پادشهی)پدافندی مردم را در برق چشمان ، تبسم لبان و گرمای دست تمامی کاویان ها ، این فرزندان راستین ایران ، قرار داده است.
دست آنان را فشرده و برای رسیدن به دریای رهایی و آزادی همراه شوید.
درود گرم (ا.و.گ.ا) به مانند درودهای گرم نیاکانی(دو- رود جاری و زندگی بخش در وجود هر ایرانی"نیک اندیشی"و"نیک منشی") برایِ :
قطره های باران،
و
پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران– سلفچگان
و
پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران– روژهلات
وبرایِ :
تمامی فرزندان ایران
جاویدان نیایش های نیاکانمان نگاهبان تمامی فرزندان ایران باد.
امروزاورمزد شید سیزدهم آذر ماه سال 12783 آريايي
برابر با پنجشنبه سیزدهم آذر ماه 1393 تازي وچهارم ماه دسامبر 2014ميلادي
(ا.و.گ.ا)

۲ نظر:

  1. درود کژدم گرامی، لینک زیر مطالب جالبی در مورد آغاز خیزش اول کاویانیان را که در رقص کردی نهفته شده توضیح داده است. امید که خیزش دوم پیشگامان کاویانی باعث نابودی جهل و خودپرستی و بازگشت نوع دوستی و نیک منشی در سرزمینمان - ایران - شود:
    http://ieknafar.wordpress.com/2014/11/26/آیا-فلسفه-جالب-رقص-کردی-را-می-دانید؟/
    آریو

    پاسخحذف