۱۳۹۳ آذر ۱۸, سه‌شنبه

مشت محکم امام حسن بنفش بر دهان خوش خیالان و مشت محکم اسرائیل بر دهان پوتین

بودجهٔ جنجالی امام حسن بنفش

امام حسن بنفش (پروژهٔ کلید)؛ در پس پردهٔ دادن امیدهای واهی به بدبختهای خوش خیال بنفش پرست و کلید ۵۰۰ کیلویی؛ مبنی بر«حفظ افتخارات هسته ای» و «شکستن دیوار تحریمها با بازیهای خنده گردانی»؛ بخش بزرگی از داراییهای ملی موجوداتی ملقب به «ایرانیان» را (این موجودات هنوز فکر میکنند که زندگی کردن در ایران یعنی ایرانی بودن)؛ به گروهها و «سازمانهای انگلی صفوی» اختصاص داده است. اینکه در وبسایتهای بیگانهٔ فارسی زبان با بزرگ نمایی گفته میشود که ۷ هزار میلیارد تومان به بودجهٔ نظامی سپاه پاسداران اضافه شده است؛ ماجرای خنده داری است؛ زیرا این رقم برابر است با ۲ میلیارد دلار که تنها میتواند کسری هزینه های مزدوران رژیم در سوریه و عراق و لبنان را بپوشاند. خنده دار بودن این هیاهو در آن است که اگر رقم ۲ میلیارد دلار را با ۵۸۰ میلیارد دلار بودجهٔ نظامی آمریکا و ۲۵۰ میلیارد دلار بودجهٔ نظامی ارتش چین را مقایسه کنیم؛ تمامی موجودیت نظامی رژیم در حد یک شوخی احمقانه است؛ چه رسد به «۲ میلیارد دلار» افزایش بودجهٔ سپاه پاچاهارداران. البته این نوع ارقام هر زمان که لازم باشد به «تومان» و اگر بیشتر لازم شد به «ریال» و یا «شاهی» محاسبه میشوند؛ این ارقام ظاهراً بزرگ و در واقع توخالی؛ تنها نقش «علوفهٔ تبلیغاتی بسیار بزرگ» برای برخی از بازیگران «شبه سیاسی» برای پر کردن برنامه های تلویزیونی شان را دارد و از طرف دیگر مردم کشورهای غربی نیز بیشتر با «اعداد بزرگ» دچار سکته میشوند و فکر میکنند که «تومان» چیزی است مانند «دلار آمریکا» و ۷ هزار میلیارد تومان گویی که ۷ تریلیون دلار است. (اگر شما نیز چنین فکر کنید؛ مطمئن باشید که این نوشته؛ آخرین نوشته ای خواهد بود که میخوانید و از وحشت سکته خواهید فرمود و من هم از دستتان راحت خواهم شد).
اگر ایران حتی یک کشور آزاد میبود و بودجهٔ نظامی اش را تنها ۲ میلیارد دلار افزایش میدادند؛ ایرانیان باید تمامی خاک دنیا را بر سرشان میریختند و میگفتند: «خاک بر سر این ارتش» که میخواهد با دو میلیارد دلار خودش را با «تکنولوژی نظامی نوین» هماهنگ کند. چنین ارتش و نیروی نظامی؛ نبودنش با بودنش فرقی ندارد و «خلأهای موجود را نمیتوان با سربازان پیاده ای که پوتین هایشان ۳ شماره بزرگتر از پاهایشان است و سینه خیز رفتن» پر کرد. این افزایش بودجه سپاه پاچاهارداران را باید در کنار ۲ پدیده نهاد تا معنی واقعی آنرا فهمید:

۱- اجیر کردن مزدوران ۳۰۰ تا ۷۰۰ دلاری روزانهٔ عراقی  تا مزدوران ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلاری ماهانهٔ پاکستانی و افغانی بدبخت.

۲- قطع شدن مجراهای درآمد سپاه پاچاهارداران از طریق قاچاق مواد مخدر و «قوّادی» (دایر کردن روسپی خانه ها).

امّا بخشهای دیگری نیز از افزایش بودجه بهره مند شده اند که اگر این فیلمها را ببینید خواهید دانست که این انگلها چه کسانی هستند؟ و تهیهٔ این فیلم نیز برای جلب مشتری و درخواست افزایش بودجه است. (اینجا).
در این فیلم عقبمانده های ذهنی؛ قهرمان جلوه داده میشوند که «کیان حکومت صفوی» به وجود آنها و «تله های انفجاری منحصر به فرد آنها» وابسته است و به قول معروف «کیان اسلامی = سفرهٔ گستردهٔ غارت» باید برای ادامهٔ غارت «اِخ کند» (یعنی پول بدهد). تهیهٔ این فیلم برای ایجاد سفره های رنگین تر برای«هیئتهای انگلی عزداری» و یا «علم گردانی» (حووشن ... حووشن) است. اما نتیجهٔ واقعیتر این است که این افزایش بودجه برای حفظ مزدوران و انگلها؛ یک مشت محکم بر دهان ساکنین ایران و بویژه «بنفش پرستان» است.

مشت محکم بر دهان پوتین استراتژیست

حملات هوایی و بمبارانهای ۲ سایت مهم در سوریه توسط نیروی هوایی اسرائیل؛ نه تنها مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شیعه مسلک حکومتی است؛ بلکه اینبار و برای نخستین بار؛ اسرائیل اهداف روسی مستقر در سوریه را بمباران نموده است و به همین دلیل هم روسها و رئیس شان «پوتین خان» خیلی عصبانی شده و از اسرائیل خواسته است که در این رابطه توضیح بدهد و اسرائیل هم گفته است که «قرار نیست به هر شایعه ای جواب بدهیم» و گرنه باید یک وزارتخانه هم برای «پاسخگویی به شایعات» درست کنند و هزینه های دولتی را بالا ببرند.  اسرائیلیها نمیگویند که چه چیزی را زده اند؛ اما جیغ و داد سخنگوی وزارت خارجهٔ روسیه نشان میدهد که هدف مهمی بمباران شده است. منابع اطلاعاتی غربی میگویند که رادارهای بسیار پیشرفته ای که از روسیه به سوریه منتقل شده بوده اند تا رژیم اسد و مزدوران شیعهٔ لبنانی را در برابر حملات هوایی و «منطقهٔ پرواز ممنوع احتمالی» حفاظت کنند (احتمالاً سیستم پدافندی S300  و یا S400 ) و همچنین مراکز انبار و نقل و انتقالات موشکهای پیشرفتهٔ این سیستم؛ بمباران شده اند. به هر حال حتی اگر «مراکز تجمع حشرات و مگس ها» هم بمباران شده باشند؛ «ژنرال پوتین استراتژیست» را بر آشفته کرده است و این بدین معنی است که این حشرات؛ مهم بوده اند.
فرمانده پدافند هوایی که از قهرمانی هایش سخن میگوید و گروهبان «میرزا قاسمی» سلیمانی که از «دشمن صهیونیستی» و «نابودی اسرائیل» دم میزند.... اگر مردان میدان «جبههٔ مقاومت بر علیه صهیونیستها» هستند.... بهتر است که به جای هدر دادن پارچه های سفید ساخت چین (کفن) به میدان بروند و کار رژیم صهیونیستی را یکسره کنند. این انگلها ۳۶ سال است که به این بهانه نان آلوده به خون مردم ایران را میخورند و یا در حلقوم زنازاده هایشان می ریزند؛ ولی مانند رهبر بی شرم فرزانه؛ تنها یاوه میبافند. مگر قرار نیست که «رژیم صهیونیستی فقط بهانه به دستتان بدهد؟» این بهانه نه تنها چندین بار به دستتان داده شده است.... بلکه به ماتحت تان نیز فرو رفته است.... امام حسین های شعاری (حووشن..... حووشن) و امام حسن های جنده باز واقعی.

کژدم


۴ نظر:

  1. تو اسید بپاش = من شاهرگ را می زنم
    گروه " یاوران ایران " در تهران یک آخوند را با سلاح سرد کشتند
    روز یکشنبه 16آذر 93 یک آخوند به اسم ﻣﺤﻤﺪ ﻧﻮﺭﯼ ﻓﺮﺩ در تهران با سلاح سرد ﺍﺯ ﻧﺎحیه ﮔﺮﺩﻥ ﻣﺠﺮﻭﺡ ﻭ ﺑﻪبیمارستان ﻣﻄﻬﺮﯼ ﺩﺭ ﻭﻧﮏ ﻣﻨﺘﻘﻞ شد ﻭ چندین ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺟﺮﺍﺣﺖ وارده ﺑﻪ هلاکت رسید.
    جوانانی که این آخوند را زدند، اسم خودشان را «یاوران ایران» خوانده و مسئولیت مجازات این آخوند را به عهده گرفته و از جمله نوشته‌اند:
    «... .. ﺗﺎ ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ﺁﺧﻮﻧﺪ ﺩﺭ ایران ﺍﺯ ﭘﺎ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﺸﺴﺖ . ﺗﺎ ﺁﺧﻮﻧﺪ ﮐﻔﻦ ﻧﺸﻮﺩ این ﻭﻃﻦ ﻭﻃﻦ ﻧﺸﻮﺩ ».
    همچنین در انتقام از اسیدپاشی نسبت به زنان، بسیجیها را تهدید کرده و نوشته‌اند:
    «تو اسید بپاش = من شاهرگ را می‌زنم»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      همچنان ناشناس بمانید و آنچه که شایستهٔ این انگلهای صفوی و «استراتژی ریشه کنی مالاریا» را بکار گیرید.
      هرگز فراموش نکنید که «انگل خوب» و «انگل بد» وجود ندارد. همهٔ انگلها یک هدف دارند: ادامهٔ زیست و غارت.
      درود بر «یاوران ایران».
      خشمشان پایدار
      همیشه تندرست
      همیشه یاوران ایران.

      پیروز و سرفراز باشند .... و
      پیروز و سرفراز باشید.

      حذف
  2. agar khabar dorost bashad bayad be shoma eftekhar kard, farzandane rastine IRAN-Zamin. jawabe acid-pashi hamin hast. wa az khodeton kheili moraghebat konid.payandeh bashid.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      گویا خبر درست است.
      لینک منبع خیر: دانشجو آنلاین

      http://daneshjuonline.com/index.php/iran-news/item/4130-supporters-of-the-regime-in-tehran-killed-by-stabbing

      حذف