۱۳۹۷ اردیبهشت ۳, دوشنبه

رئیس جمهورِ بَعدیِ «ساکنانِ ایران» کیست؟

آیا به این موضوع فکر کرده اید که چه کسی را برای ریاستِ جمهوری بعدی برای ساکنانِ ایران «تُرشی» گذاشته اند؟
برخی میگویند «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» است. برخی میگویند شاید همان «جمنا بیا ... جمنا بیا» باشد.

شما چه فکر میکنید؟ و دلیلی که می آورید چیست؟ البتّه منظورم دلیلهای مشروح است و نه دلایل یک سطری در حدّ عطسه و سُرفه.

کژدم

۱۳۷ نظر:

  1. بادرود// قاعدتن این اشغالگرا نباید تا آن زمان بمونند. اما با توجه به جوانهای چورتی ترتیبت شده جمهولی اسهالی که همشون از ترس کونشون یه تریش خداقل دارند/ این ملاها ظاهرن دست به اسهالات!!! میزنند و مثلن روسری رو ورمیدارند و این موسوی که جونها رو سال 88 بگا داد میارن برای انتخابات و یه 10 سالی دیگه بمونند/

    پاسخحذف
  2. با درود.. و یا این احتمال که این رژیم ساقط بشه و روحانی اخرین نمایش تلخ تاریخ معاصر ایران باشه..

    پاسخحذف
  3. با توجه به شرایط موجود و در صورت ادامه روند فعلی من فکر میکنم رییس جمهور بعدی در کار نباشد و تا سال 1400 کار رژیم و به احتمال زیاد ساکنان ایران یکسره خواهد شد.

    پاسخحذف
  4. درود بر کژدم گرامی
    https://www.radiofarda.com/a/iran-drought-water-crisis/29184262.html
    با توجه به چنین اخباری تا چند سال دیگه مردم ایران علناً مشغول دریدن همدیگه خواهند شد و فضای کشور به سمت هرج و مرج و امنیتی شدن پیش میره، بنابراین من فکر می کنم یکی از عناصر سپاه برای کنترل و بهره برداری از این بلبشو انتصاب میشه
    حالا اینکه قرعه بنام گروهبان قاسمی بیوفته یا سرجوخه باقری که با بالا رفتن از آلتِ برادرش به جایگاه الانش رسیده رو خودشون می دونن.
    فکر نمی کنم فرقی بین رییسیِ مفعول و گروهبان قاسمی باشه، هر دو عنتر سپاه هستن و هر وقت لازم باشه به دستور این سازمان باید جای دوست و دشمن رو به همه نشون بدن.
    حسن کلیدساز قرار بود کلیدشو بکنه تو قفلای مَلمَکت ولی در عمل دیدیم فرو کرد به ماتحت تک تک ایرانی های شیعه ی کوروش پرست. نفر بعدی جفت پا نره داخل، مردم راضی ان.
    حالا بعد از این همه ورّاجی که کردم خودت بگو کژدم، فکر می کنی فرقی می کنه که کی رییس جمبور بشه ؟
    🤔 🦂

    پاسخحذف
  5. آخرین گزارشها به قولِ منابِعِ بی نام و نشان از ملاقاتهای پیشِ رو؛ میان ترامپ و مکرون و مرکِل و قَدَم زدنِ ظریف در اتاق و راهروها به بهانهٔ شرکت در نشست سازمان ملل؛ از این قرار است که ماکرون و مرکل با توافق محرمانه ای که با رژیم ایران دارند؛ میخواهند مواردِ زیر را به ترامپ پیشنهاد کنند:
    ۱- گسترش بازرسیها به پایگاههای نظامیِ رژیمِ ایران.
    ۲- رژیم ایران پس از پایانِ برجام نیز حقّ تولید بمب اتمی ندارد.
    ۳- خروج حزب الله لبنان و سایر گروههای تحت امرِ سپاه قدس از سوریه.
    ۴ محدود شدنِ آزمایشهای موشکیِ سپاه.
    البتّه هیچکدام از این پیشنهاداتِ مطرح شده؛ به طورِ رسمی از طرف رژیمِ ایران تأیید نشده است. لذا منابِعِ ناشناس ممکن است که «خبر تراشی» میکنند. زیرا هیچ یک از آن ۲ ملاقات صورت نگرفته اند. امّا ماندَنِ ظریف در آمریکا بی دلیل نیست و منتظرِ شنیدنِ خبرِ خاصّی است.

    پاسخحذف
  6. یه خبر مهم اما نامربوط: دولت سرکیسیان سقوط کرد

    پاسخحذف
  7. کژدم گرامی
    آنچه که از قول منابع بی نام و نشان نقل نموده اید و خود نیز آنرا خبرتراشی نامیده اید از دیدگاه منطق سیاسی قابل قبول نیست.
    حتی اگر به احتمالی این خبر راست باشد به هرحال ترامپ در تاریخ دوازده ماه می می باید بر اساس این دستاوردها باردیگر تعلیق تحریم ها را اعلام کند و اینجاست که بلوا بالا خواهد گرفت و عملا اعتبار تمامی نظام اسلامی نه تنها در ایران و در میان ساندیس خورها بلکه در سرتاسر منطقه نابود خواهد شد و نتایج آن بسیار فراتر از نجات مقطعی آخوندهاست.
    سخن شما درست است و ماندن ظریف در راهروهای سازمان ملل بواسطه انتظار جهت پالس مثبتی از جانب ترامپ است مبنی بر توافق ایران در راستای انجام مذاکرات جدید در جهت رفع دل نگرانی های آمریکا و به عبارتی خرید زمان این بار از جانب اتحادیه اروپا. ولیکن آیا ترامپ و اعضای تصمیم گیرنده کابینه اش با این امر موافقت خواهند نمود؟ بعید میدانم.
    ترامپ در آستانه دستیابی به موفقیتی بزرگ در عرصه سیاست خارجی آمریکاست و به ذلت کشاندن رژیم ایران بخشی از این برنامه است. حال چه توافقی مابین ایران و اتحادیه اروپا انجام شده مسئله ایست که از دید ترامپ مهم نیست و آنچه مهم است دستیابی به پیروزی در نهایت این بازیست که زمانی زیادی به اتمام آن نمانده.
    در ضمن از پرسش شما در مورد رئیس جمهوری بعدی ساکنان ایران تعجب میکنم. مگر این انتخاب هرچه باشد تاثیری بر روند رو به اضمحلال ساکنین ایران خواهد گذاشت؟ تصور نمیکنم چنین باشد سرنوشت محتوم ساکنین ایران در مسیر خود در حال پیشروی است و با انتخاب این یا آن. نظامی یا غیر نظامی. اصلاح طلب یا اصولگرا و...و...و تغییری نخواهد کرد مگر آنکه تغییری ریشه در تمامی ساختار رژیم حاکم بر ایران رخ دهد که آن نیز تنها در توان دل به دریا زدگان است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.اکبر گرامی

      امروز با رأی آوردَنِ «مایک پومپئو» برای احرازِ مقام وزارتِ امور خارجه؛ قدم زدنهای «امیر کبیرِ ظریف» در اتاقِ هتل و یا راهروهای دیپلماتیک برای رسیدَنِ «خَبَرِ زایمان» که بالاخره این نوزاد «دختر است و یا پسر؟» .... هَدَر رفت؛ زیرا احتمال میرود که این نوزاد؛ نه دختر است و نه پِسر و نه حتّی «خواجه»... بلکه چه بسا «مُرده» باشد. وقتی که مُرده باشد دیگر فرقی ندارد که پادشاه است؛ مسیح است؛ محمّد است؛ خوک است و یا سوسک. مُرده فقط یک «مرده» است.
      تمامی گنده گوزیهای سپاه پاچاهار داران مبنی بر اینکه «سپاه پاسداران» «مرز جغرافیایی» ندارد و نیروی دریایی سپاه را دَستِ کَم نگیرید ... مصاحبهٔ امیر کبیرِ ظریف با سینهٔ فراخِ بادکنکی و قدم زدنهایش در«بیمارستانِ دیپلماتیکِ زایمان»؛ .... با همدیگر نمیخوانند. این الاغها؛ «قدرت» را با «نمایشنامهٔ قدرت» عَوَضی گرفته اند. وقتی که شنیدند آمریکا به پایگاههایشان در سوریه حمله خواهد کرد؛ تمامیِ «قُدرتِ فرارِ خود»و همچنین «قدرَتِ پیدا کردنِ سوراخِ موش» را به نمایش گذاشتند. آمریکاییها ها هم دیدند که این اوباشانِ صفوی مسلک؛ چقدر قدرتمند هستند. لذا مصاحبهٔ بادکنکیِ پُر غرورِ «امیر کبیرِ ظریف» را به گوز هم نمیخرند (البتّه این مصاحبه برای مصرفِ داخلی مفید بود).
      لذا در میانِ این آشفته بازار؛ رئیس جمهورِ بعدیِ ساکنینِ ایران را معرّفی میکنم:

      رئیس جمهور بعدیِ ساکنینِ ایران؛ «امیر کبیرِ ظریف» خواهد بود.
      باور نمیکنید؟ ...
      پس به «قوانینِ بازی» این انتخاباتِ کذایی رجوع کنید.

      قانونِ انتخابِ رئیس جمهور در ایران:

      ۱- ساکنینِ ایران بسیار باهوش هستند و درجهٔ IQ ملّی آنها میان ۷۰ و ۸۰ است و اگر کسی و یا کسانی را پیدا کنند که درجهٔ IQ آنها میانِ ۹۰ تا ۱۱۰ است؛ فوری آنها را با اتوبوس و مینی بوس به درّه میفرستند تا خیالشان از «ثبوتِ درجهٔ IQ ملّی» و عَدَمِ نوسانِ آن راحت باشد.
      ۲- ساکنینِ ایران؛ بسیار «پُر غرور» و «پوریای ولی صفت» هستند؛ لذا به هنگامِ پَخشِ «زنبیلِ غذایی»؛ مانند «پوریای ولی ها» همدیگر را زیر پاهایشان لِه میکنند.(ساکنینِ سرزمینِ «پُر گُه عَر»).
      ۳- در هر انتخاباتِ ریاستِ جمهوری؛ معمولاً یک «کیرِ خَر» و یک «کیرِ اسب» را به عنوانِ «گزینه» در برابرِ «عاریاییهای شیعه» میگذارند.
      «عاریاییهای شیعه» به خاطر داشتنِ فرهنگِ غَنیِ ۲۵۰۰ ساله چنین می اندیشند:

      (اسب حیوانِ نجیبی است امّا خَر موجودی «نَفَهم و جُفتک پران» است .... لذا فرهنگِ «َعاریایی» میگوید که به «اسب» رأی بدهیم؛ تا «خَر» به حکومت نَرَسد.)

      امّا انچه که فهمیدنش درجهٔ IQ بیشتری از میانگینِ «IQ ملّیِ عاریایی ها» می طلَبَد این است که:

      آهای الاغ.... آنها به تو انتخابِ میان اسب و خَر را پیشنهاد نمیکنند؛ بلکه گزینهٔ شماها «کیرِهای این دو حیوان» است.
      انگلِ فرزانه نیز برای گاییدنِ «رأی دهندگان» از هر دو گزینه؛ به عنوانِ «Dildo» استفاده میکند .... یعنی اینکه «اسب» و «خر» ندارد... بلکه انتخاب میانِ «کُلفت تر و درازتر» ویا اندکی «نازک تر و کوتاه تر» است که هر ۲ آنها نقشی بیشتر از «Dildo» ندارند.
      هشدار به «عاریاییهای ساکِنِ ایران»:
      «در زمانِ انتخابات؛ به اسب و خر فکر نکنید.... فقط به «کیر» فکر کنید و «چهار نَعل» رأی بدهید. لطفاً «یورتمه» نروید.

      حذف
  8. کژدم هرچند در جمهوری اسلامی انتخابات به معنی واقعی کلمه وجود نداره اما تا حدودی رقابت موجوده به نظر من چند گروه نماینده جدی هستند
    1) گروه نظامی : محتمل ترین گزینه : قاسم سلیمانی ، قالیباف
    2) گروه جمنا : سعید جلیلی ، پرویز فتاح
    3) گروه اعتدال : لاریجانی ، سورنا ستاری
    4) گروه اصلاح طلب : میرحسین موسوی ، علی مطهری
    گروه چهار طبیعتا به شرطی روی کار خواهد آمد که کار حسابی بیخ پیدا کرده باشه الان بالاترین شانس با گروه اعتدال و شخص لاریجانی است اما اگر کار بالا گرفته باشه ریاست میرحسین بعید نیست خودت هم که گفتی گویا رژیم میخواد یک نرمش پاره کننده از جنس امام زین العابدین داشته باشه باید دید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      از اطلاعات مربوط به مرزبندیهای موجود میانِ «باندهای جنایتکارانِ شیعه» و کاندیداهای احتمالی آنها برای انتخاباتِ ریاستِ جمهوری آینده؛ سپاسگزارم.

      حذف
  9. ریاست جمهوری در ایران هیچوقت وجود نداشته.زمان بنی صدر که با خمینی سرشاخ شدن. خامنه ای هم مترسکی بیش نبود. تنها در زمان رفسنجانی که قدرت داشت ریاست جمهوری در ایران و البته ان هم به شیوه اخوندی وجود داشته.از بعد از رفسنجانی حکومت در سایه بوده که تصمیم می گرفته و عمل می کرده. دولت و ریاست جمهوری برای عرض سلام و علیک با دول خارج بوده و پوششی فریب دهنده که برایشان لازمه کار بوده. چه دولتی ؟ چه راست جمهوری؟ چه کشکی؟ یک مشت گهند اینا.مملکتو به گند و کثافت کشوندند و به قعر جدول جهانی فرستادند. هنوز برای امت شیعه زود است . باید تا منخرینش بالا بیاید تا اندکی دردش کند. این امت عقب افتاده نکبتی سوزن انژکسیون مصرف کرده اند.... بله بله تا منخرین...

    پاسخحذف
  10. این؛ بهترین «تیترِ خبری» بوده است که تا به حال دیده ام:

    https://goo.gl/vmgUQ1

    ... «ما» منطقه را به ویرانی کشاندیم.
    آیا منظورش این است که تظاهراتِ «برائت از مشرکین» را سُنّی مذهبها به راه انداختند؟ و یا سِنّی ها بودند که شعار میدادند: (تبّت یدی ابی لَهَب ... بریده باد دستِ «فَهد») ... آیا سُنّی ها بودند که میگفتند: «راهِ قدس از کربلا میگُذَرَد»؟
    تا جایی که میدانیم؛ «سُنّی ها» ۲ بار در سالهای ۱۹۶۷ و سپس ۱۹۷۳ میلادی؛ تمامی توانِ خود را بکار بستند و شکست خورده و «خوار» شدند.
    لذا این «ما» فقط اشاره به «سگهای هارِ شیعه مسلکِ صفوی» دارد که نخست توسّط «جیمی کارتر» از قفس رهانیده و در سطحِ ایران پراکنده شدند و سپس توسّط «جورج بوش - پسر» در سطحِ منطقه پراکنده شدند تا زمینهٔ جنگهای ۳۰ ساله و نابودی خاورمیانه را فراهم آورند.....؟
    و اکنون شکست خورده اند و «طَلَبِ مغفرت» دارند.

    آیا دروغ میگویم ... اِی «کونیِ ظریف»؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. طلب عفو از طرف اربابان مورد قبول خواهد شد با انداختن طوق بندگی اینبار برای امریکا و غرب؟یا اینکه توبه گرگ مرگ است از دید امریکا و غرب؟

      حذف
    2. ناشناس گرامی

      توبهٔ گُرگ؛ مرگ است.
      داعش «فوتوکُپی سُنّی مذهبِ تشیّع» به درک واصل شد. ... اکنون نوبتِ «مادرِ گرگهای هار» فرا رسیده است.

      حذف
  11. روسها و چینیها قول داده اند که در برابرِ فروپاشیِ برجام مقاومت خواهند کرد؛ روسها منظورشان این است که میتوانند نفت ایران را با ۲۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت جهانی بخرند و بفروشند و در ازایِ بخشی از آن اجناسِ روسی به ایران بفروشند. چینیها هم پیشنهادِ مشابهی دارند. ترکهای عثمانی نیز معامله با پولِ رایجِ دو کشور را پیشنهاد داده اند.
    در این «جبههٔ مقاومت»؛ دعوا بر سرِ «لحافِ ملّا» است. جمعِ «گرگها» و «دله دُزدها» و «لاشخورها» و «لاشه» جمع است.
    پیش به سوی تشکیلِ «جبههٔ مقاومتِ ضدّ ترامپ».

    پاسخحذف
  12. من مانده ام چرا با وجود اینکه ایت الله بی بی سی در جبهه امریکاست ولی در عمل در جبهه روسیه و چین و حتی بیشتر سنگ اینها را به سینه می زند و این اتحاد نا نوشته بر علیه امریکا نیست یعنی آیا بی بی سی و مرکل در جبهه آمریکان ولی از پشت دارند خیانت می کنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شما در برآورد اشتباهی خود مانده اید.
      BBC دستگاهِ پروپاگاندای «گلوبالیستها» است و ارزش خود به عنوانِ «خبرگزاری» را سالهای زیادی است که از دست داده است و تبدیل به «مدفوعِ جورج سوروس» شده است.

      حذف
  13. با درود.. متاسفانه آخرین خبر درز کرده در رابطه با دیدار مکرون و ترامپ به این قراره که احتمال داره که درباره برجام به توافق برسند..!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درود بر شما؛ زمزمه های توافق به آنچه که اروپاییها میخواهند ختم نخواهد شد. ترامپ از اروپا خواهد خواست که باید «تغییرِ برجامِ هسته ای» و گسترش آن به «برجامِ سوریه و لبنان و عراق و یمن» و همچنین «بازرسی از پایگاههای نظامیِ ارتش و سپاه» را بپذیرند.
      ترامپ «شامِ مجّانی» به کسی نمیدهد.

      حذف
  14. آن مقالهٔ بی ارزش در رابطه با فرانسه را حذف میکنم. به جز روده درازی چیزی در آن یافت نمیشود.

    پاسخحذف
  15. اگر کسی میخواهد در رابطه با برجام و رفتارِ اروپا و نظرِ آمریکا به بررسی و تحلیل بپردازد؛ بدونِ در نظر گرفتنِ «استراتژی منطقه ای آمریکا» که مربوط به خاورمیانه و ایران و پاکستان و افغانستان میشود و چند ماهِ پیش تذوین شده است؛ نمیتواند دیدی روشن از آنچه که میگذرد داشته باشد.
    اینکه اروپاییها انتظار داشته باشند که آمریکا آن استراتژی را لغو خواهد کرد؛ انتظاری احمقانه است.
    دیدار مکرون با ترامپ بیانیهٔ پایانی نداشت و ترامپ به چند مسئلهٔ کلیدی اشاره کرد:
    ۱- سوریه برای آمریکا ارزشی ندارد. اگر کسانی فکر میکنند که سوریه برای آنها ارزش دارد؛ باید واردِ میدان شوند و «پول» و «سرباز» بریزند.
    ۲- رژیم شیعی ایران مشکِلِ اصلیِ منطقه است و باید دستها و پاهایش بریده شود. امّا برای اینکار نظر آمریکا این است که به رژیم ایران کوچه بدهد تا در سوریه شلتاق کرده و هزینه کُنَد و با فشارهای اقتصادی؛ منابِعِ مالی رژیم را قطع کند تا به ورشکستگی برسند.
    ۳- نظرِ آمریکا در نهایت سرنگونی رژیم شیعی ایران است و این امر را به دورانِ پس از «ورشکستگی رژیم» موکول می کُنَد.

    لذا اگر توافقی با اروپاییها حاصل شود؛ از این چهارچوب خارج نخواهد بود. بلکه این توافقها باید در سطح حرکاتِ «تاکتیکی» تعریف شوند.

    پاسخحذف
  16. «امیر کبیرِ ظریف»؛ ازانتظار در راهروهای بیمارستانِ زایمان خسته شد و فهمید که چه خبر است و به حضورش در آمریکا پایان داده و دست از پا درازتر ( مَثَلِ دست از پا درازتر اشاره به میمونها دارد)به کشورِ تهران بازگشت.
    از نتیجهٔ دیدارِ مکرون با ترامپ؛ روشن است که آنگلا مرکل؛ حرفی برای زدن ندارد و روابط خوبی نیز با ترامپ ندارد. احتمالاً نه تنها از «ضیافتِ شام» برای آنگلا مِرکِل نیز خبری نخواهد بود. بلکه احتمال دارد که از طرفِ ترامپ موردِ تمسخر نیز قرار بگیرد. مانند نام نهادنهای معروفِ ترامپ در دورهٔ انتخابات که «الیزابت وارِن» را «پوکوهانتاس» نامید و یا به «جِپ بوش» گفت: تو برو کنار بگذار مادرت بیاد کاندید بشه؛ مادرت بیشتر از تو رأی میاره.

    پاسخحذف
  17. برجام سر جايش هست، ولي بايد بر سر مسائل ديگر منطقه ( سوريه و عراق و بمن به توافق برسند كه هيج ربطي به برجام ندارند و به عنوان يك قرار داد جديد بايد به ان نگاه كرد،،، هر توافقي هم قاعدًا بايد دو طرفه باشد،، هم براي ايران هم براي بقيه سود داشته باشد،،، من پيشببني مي كنم كه كلا به نفع ايران قراردادي جديد بسته ميشود ، پول هنگفتي هم أز جيب عقب ماند ه هاي سامره و حومه به بهانه دفاع از انها و دفاع از انها خرج دَارد به جيب فرانسه خواهد رفت ،و شما يك بار ديگر اشتباه خواهيد كرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      چه کسی قرار است که با چه کسی قرارداد ببندد؟ قراردادی در کار نیست که «دو طرفه» باشد و یا ۳ طرفه باشد!!!
      در ماجرایی که اکنون در جریان است؛ آمریکا با رژیم ایران حرف نمیزند. رژیمِ ایران دست به دامنِ روسیه و چین و اروپا شده است و این قدرتهای بزرگ هستند که با همدیگر «دیالوگ» میکنند و موضوعِ این دیالوگ «برجام» است. مطمئن باشید که رژیم ایران را در این بازی حتّی شرکت هم نخواهند داد. این بازی؛ «بازی بُزرگان» است و «جَغول بَغول پَزها» فقط «مهره های بازی» هستند. به همین خاطر بود که «امیر کبیرِ ظریف» حرفهایش را در یک مصاحبهٔ تلویزیونی مطرح نمود. اگر به بازی راهش میدادند؛ دیگر به مصاحبهٔ تلویزیونی نیازی نداشت.
      پنبهٔ دورانِ اوباما را از گوشهایتان بیرون بیاورید. دیگر صحبتِ از اینکه بیایید مذاکره کنیم در میان نیست؛ میگویند که مذاکراتِ انجام شده و نتیجه اش (برجام) به دردِ منافع آمریکا نمیخورد و باید چند بند از برجام حذف و چند بند به آن اضافه شود. تا به دردِ آمریکا بخورد. .... همین.
      دونالد ترامپ در این ماجرا توانست «فرانسه» را از اتّحادیهٔ اروپا تا حدودی دور کُنَد. دست آوردِ خوبی است.

      به نظرِ شما این قراردادِ خوبی که رژیم ایران خواهند بست؛ چه میتواند باشد؟
      آیا به رژیم ایران پیشنهاد خواهند داد که بخشی از هزینه های حوثی ها؛ حزب الله لبنان؛ حشد الشّعبی را پس از این آمریکا خواهد پرداخت؟
      آیا به رژیم ایران پیشنهاد خواهند کرد که قطعاتِ موشکهای قارّه پیما بدهند؟

      بهتر است این نظریات را در «تابناک» و «شاشناک» و «دیپلماسی ایرانی» منتشر کنید. مطمئن باشید خیلی خریدار پیدا میکُنَد.

      حذف
  18. گزارشهایی از انتقال نیروهای «قطر» به سوریه؛ بگوش میرسند که میتواند به معنی کلید خوردنِ انتقالِ نیروهای نظامی کشورهای عربی به سوریه باشد. که البتّه این نیروها از حمایتِ نظامی آمریکا و فرانسه و انگلستان برخوردار خواهند بود. این پروژه را دولتِ دونالد ترامپ مطرح نمود و گویا اکنون به مرحلهٔ اجرایی شدن رسیده است. در واقع دولتِ ترامپ همان کاری را میخواهد انجام دهد که روسها از ۴ سالِ پیش در حالِ انجام آن هستند. شاید بعدها نوبت به استخدامِ نیروهای آموزش دیده در آمریکای لاتین و آفریقا هم برسد.
    همانگونه که گفتم؛ هَدف آمریکا این نیست که سپاهِ قدس را بمباران کند و یا قصدِ بیرون راندنِ آنها از سوریه را داشته باشد. بلکه میخواهد رژیم شیعی ایران را وادار به پرداختنِ هزینه های کلانِ جنگیِ فرسایشی نماید که در قدّ و قوارهٔ درآمدهای مالی رژیمِ ایران نیست.
    اگر این پروژه به طور واقعی کلید بخورد و با خروجِ آمریکا از برجام؛ دنبال شود. فرسایش رژیم شیعی حاکم بر ایران شتابِ شدیدی خواهد گرفت. و پیش بینی من (کژدم) درست از آب در خواهد آمد. این پروژه در شرایطِ سخت میتواند با بستنِ تنگهٔ هرمز دنبال شود. بسته شدنِ تنگهٔ هرمز مانند شمشیری است که بر بالای سرِ رژیمهای شیعی حاکم بر ایران و عراق آویخته است.
    فکر نمیکنم که بسته شدنِ تنگهٔ هرمز با مخالفتِ روسها روبرو شود. زیرا نفت به شدّت گران شده و شرکتهای نفتی آمریکا و روسیه و عربستان؛ میتوانند پولهای کلانی از این راه بدست آورند.
    چین و اتحادیهٔ اروپا نیز میتوانند ضررهای سنگینی بپردازند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پیشنهادِ من به ارتِشِ حکومتِ شیعی و سپاه پاچاهارداران این است که درفکر «مانورهای نظامی برای باز کردنِ تنگهٔ هرمز» باشند.
      زیرا مانورهای نظامیِ پُرهزینهٔ «بستنِ تنگهٔ هرمز» همگی «گوز شُد و به هوا رفت».

      حذف
  19. آگهی

    یک «عدَد» نیروی دریایی توانمندِ ارتِشِ حکومتِ شیعی ایران «گمشده» است. آخرین ردّ پای این «یک عدد نیروی دریایی توانمند» در کشورهای آمریکای لاتین دیده شده بود که در حال ساختنِ «پایگاههای دریایی» بودند.
    از آن زمان از این «یک عدَد نیروی توانمند» هیچ خبری در دست نیست.
    از یابندگانِ این «یک عدَد» تقاضا میشود؛ به آقای «حسین آرین» که کارشناسِ برجستهٔ نظامی هستند؛ گزارش دهند.

    پاسخحذف
  20. آنگلا مِرکل به طور ضمنی از توافقِ «ترامپ - ماکرون» انتقاد کرده است. معنیِ این انتقاد این است که از نظرِ آلمان؛ «فرانسه» از دست رفته است و با احتسابِ آمریکا؛ گروه ۱+۵ عملاً تبدیل به ۱+۳ شده است. نقش آلمان در همان حدّ (۱+) است که فرق مهمّی با «اعضای اصلی» دارد و در دورهٔ اوباما و حاکمیّتِ گلوبالیستها؛ این مقام (۱+)به آلمان اهدا شد. در دنیای سیاست؛ میتوان «هدیه» را پس گرفت. همانگونه که نشانِ «لژیون دونور» از بشار اسد پس گرفته شد.

    https://goo.gl/91rm9a

    پاسخحذف
  21. درود بر کژدم
    از یکسال قبل تا کنون نحوه تبلیغات حکومتی درباره سردار سلیمانی مشخص بود که میخواهند بیش از پیش کشور را به سپاه بسپارند و اورا یا رئیس جمهور یا رئیس مجلس خواهند کرد.
    سپاه دارد برای حفظ و توسعه امپراطوری چپاولگرش تلاش میکند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درود بر شما. اشتباه نکنید. چیزی به نام «امپراتوری» وجود ندارد. این رژیم از درون در حالِ پوسیدن است. حکومتی که تنها منبعِ اصلی درآمدش همچنان نفت است؛ «توانایی درونی» ندارد. این حکومت یک «پمپِ بنزین» است و با یک اَخم و تَخم تمامی وجودش به لرزه می افتد.
      هیچ نشانی از «امپراتوری» در این رژیم دیده نمیشود.

      حذف
  22. به گزارش فرارو، پرفسور یوزف برامل، کارشناس مسائل آمریکا در موسسه مطالعات سیاست خارجی در برلین، مدعی شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از توافق هسته‌ای خارج خواهد شد و سپس برای جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران، به آن حمله هوایی خواهد کرد.


    برامل در گفت‌وگویی با الجزیره خاطرنشان کرد هدف ترامپ از خارج کردن نیرو‌های آمریکایی از سوریه، دور کردن آن‌ها از دسترس ایران، در هنگام حمله به آن است. به گفته این کارشناس، حمله ترامپ به ایران، برای او در داخل آمریکا مفید خواهد بود.


    برامل در پاسخ به این پرسش که آیا ترامپ واقعا نیروهایش را از سوریه خارج خواهد کرد، گفت: "بله، (آن‌ها را خارج خواهد کرد) تا هنگام وقوع انفجار احتمالی با ایران، از ربوده شدن یا هدف قرار گرفتن سربازان آمریکایی در میدان سوریه جلوگیری کند. من مطمئن هستم که ترامپ مصمم است در ماه می‌ آینده توافق هسته‌ای با تهران را لغو خواهد کرد و پس از آن، برای جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته‌ایش، حملات هوایی به آن خواهد کرد. بنا به همین دلایل، حضور نیرو‌های آمریکایی در سوریه، کار خوبی نخواهد بود. ارائه کردن این تصویر از دور کردن آن سربازان به عنوان عقب نشینی، یک فهم سطحی است. زیرا این دور کردن فقط با تدارکات حمله به ایران مرتبط است. "


    این کارشناس به تاثیر مسائل داخلی آمریکا بر تصمیم‌گیری‌های خارجی ترامپ هم اشاره کرد و گفت: سناریو وحشتناک برای ترامپ این است که جمهوریخواهان در انتخابات کنگره و سنا در ششم نوامبر آینده شکست بخورند. چنین سناریویی برای او مشکلات عظیمی ایجاد خواهد کرد، زیرا دموکرات‌ها بر کنگره سیطره خواهند داشت و اگر مولر به امور خطرناکی برسد که ترامپ را محکوم کند، دموکرات‌ها خواهند توانست فرآیند برکناری ترامپ را با کسب دو سوم آراء اعضای کنگره آغاز کنند. اما اگر ترامپ با بزرگنمایی خطر هسته‌ای ایران و تلاش برای مقابله با آن، بتواند بر پویایی انتخابات تاثیر بگذارد، ممکن است نتیجه انتخابات به نفع او و جمهوریخواهان تمام بشود. در تاریخ آمریکا چنین اتفاقاتی رخ داده است. جورج بوش پسر، پس از اینکه افکار عمومی را با جنگ علیه تروریسم تهییج کرد، توانست از شکست جمهوریخواهان در انتخابات کنگره سال ۲۰۰۲ جلوگیری کند.

    برامل در رابطه با امکان تلاش ترامپ برای جنگ با ایران گفت: "نمی‌توان در این باره با قاطعیت سخن گفت. اما تصور تمایل عربستان به اقدام نظامی علیه تهران و اهتمام اسرائیل به این امر برای کارشکنی در تبدیل ایران به یک کشور هسته‌ای، پیش‌بینی عدم ممانعت ترامپ و شاید استقبال او از حمله در صورت انجام آن توسط عربستان یا اسرائیل، را آسان می‌کند. رئیس‌جمهور کنونی آمریکا آنچه باراک اوباما انجام داد را تکرار نخواهد کرد. اوبامایی که در اثر منع عربستان و بنیامین نتانیاهو از اقدام نظامی علیه ایران با انتقادات شدیدی مواجه شد؛ لذا اگر من جای ایرانی‌ها بودم، خودم را برای آنچه در ماه‌های اندک آینده اتفاق خواهد افتاد، آماده می‌کردم. "

    به گفته برامل، حمله به ایران برای ترامپ مفید خواهد بود. ترامپ به دنبال محدود کردن نفوذ ژئوستراتژیک ایران است و می‌خواهد چین که خطر اصلی برای آمریکاست، را هم محدود کند. پکن به طور اساسی بر نفت و گاز خاورمیانه متکی است و حمله به ایران، به آمریکا کمک خواهد کرد، چین را در خاورمیانه محاصره کند. منطقه‌ای که به میدان اصلی نبرد ژئوستراتژیک بین واشینگتن و پکن تبدیل شده است. به همین دلیل است که تصور خروج آمریکا از خاورمیانه، توهمی بیش نیست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ژوزف برامل؛ از آن دسته آدمهایی است که در رابطه با «کارشناسان اقتصادی» به آن اشاره کردم. اینها «ستون نویس» روزنامه ها و مجلّات نیستند. تنها «تحلیلگر» هم نیستند. بلکه «استراتژیست» نیز میباشند و به همین دلیل میتوانند استراتژیهای دیگران را «هَک» کنند. سازمانِ عریض و طویلی در اختیارشان است و از «کار گروههای» زیادی که کارشان جمع آوری اطلاعات و پالایش آنها است؛ بهره میبرند. «کار گروههایی» که اعضای آنها نیز «حرفه ای» هستند. لذا مانند «حسن عبّاسی» و «حسین آرین» حرف نمیزنند. امّا اینکه آیا دچارِ اشتباه هَم میشوند؟ باید بگویم؛ بله.
      فقط کافی است که یک قرینه سازی اشتباه انجام دهند؛ تا همه چیز دود شده و به هوا رَوَد.
      آنگلا مرکل نیز بر همین عقیده است و میگوید که ترس او از این است که ترامپ پس از خروج از برجام؛ که حتماً به فروپاشی آن منجر خواهد شد؛ رژیم ایران را به همان سَمتی سوق خواهد داد که اکنون به صورتِ «تهدید» از دهان مقاماتِ گوناگونِ رژیم شیعی شنیده میشود و ب این وسیله زمینه را برای حملهٔ نظامی به حزب الله لبنان و سپاهِ قدس حمله کرده و زیرساختهای نظامیِ رژیم شیعی ایران و سایتهای هسته ای را بمباران کنند.

      (دنباله در پایین)

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا)

      تحلیلی که در این مصاحبه از طرفِ ژوزف برامل ارائه شده است؛ بسیاری از المنتهای را در نظر گرفته و ارزش هر کدام از آنها را برای دولتِ ترامپ به صورت کلّی توضیح داده است.
      به نظرِ من یکی از مسائلی که در این تحلیل؛ غایب است؛ همان «سرقَتُ بزرگِ استراتژیک» است.
      پروژهٔ «خاورمیانهٔ بزرگ» که از طرفِ اتحادیهٔ اروپا مطرح شده بود؛ هیچ چهرهٔ آشتی جویانه ای نداشت. تلاش اتحادیّهٔ اروپا «اخوانی کردنِ منطقه» بود و دیدیم که وقتی در «تونس» شکست خوردند؛ این وزیر امور خارجهٔ وَقتِ آلمان بود که یک پایش در برلین و پای دیگرش در «تونس» بود تا اوباشانِ جریانِ موسوم به «نهضت» (اخوانیهای تونس) را از زیرِ تیغ بیرون بکشد. لذا اگر نامی از ماجراهای «پروژهٔ خاورمیانهٔ بزرگ» نمی بَرَد و از اینکه دولتِ ترامپ این پروژه را بدونِ توجّه به «حقوقِ مخترعینِ پروژه» به نفعِ آمریکا به سرقت برده و میخواهد با شراکَتِ عربستان و اسرائیل اجرایی کُنَد؛ سخنی نمیگوید و دلیل اینکه آمریکا فقط برای محاصرهٔ چین است که میخواهد در منطقه باقی بماند .... «خود سانسوریِ درستی» است. ژوزف برامل نمیگوید که آمریکا «چگونه» میخواهد در خاورمیانه بماند؟
      برای نفت؟ (شاید بسیار اندَک؛ آن هم برای کنترلِ شَریانِ انرژی)
      گیرم که برای «نفت» میماند .... آیا میخواهد دلّال نفت باشد؟ آیا هنوز هم نئاندرتالهایی پیدا میشوند که هنوز هم فکر میکنند که نفت مهم ترین مسئله برای آمریکا است؟
      برای راحتیِ کارِ آن دسته از خوانندگانِ «تَنبل» و «لَپ تاپاله دار»؛ که حوصلهٔ پیدا کردنِ نوشتارهای مربوط به «خاورمیانهٔ بزرگ» را ندارند؛ میگویم که یکی از شاخص ترین ارزشهای «خاورمیانهٔ بزرگ»؛.... آفریدنِ یک «چین» در خاورمیانه است.
      من (کژدم) در رابطه با خاورمیانهٔ بزرگ مطالب زیادی نوشته ام و با اینکه از جایگاه و امکانات ژوزف برامل برخوردار نبودم؛ امّا نه تنها «مزخرف» نگفته ام. بلکه بسیار روشن تَر سخن گفته ام. زیرا در آن دوره به «ایرانِ آریایی» امید داشتم و تمامی تلاشِ من این بود که «ایرانیان» را در جریانِ آنچه که میگذرد؛ بگذارم. اکنون نیز در نوشتارهای خود صادق هستم. امّا «ساکنینِ عاریاییِ ایران» لیاقَتِشان بیشتر از داشتنِ رهبرانی مانندِ «عارِفِ شاشنده» نیست.

      سُخَن کوتاه ...

      اینکه فقط بگوییم آمریکا میخواهد چین را محاصره کُنَد؛ در دنیای اقتصاد و سیاست؛ یک جملهٔ ناقص است و ژوزف برامل به طورِ عمدی این جمله را ناقص مطرح نموده است.

      آن «الاغی» که گفت: ترامپ یک ساختمان ساز است و «حقوق» نخوانده است؛ چرا از خود نمیپرسد که تا کنون؛ آیا «آجری بر روی آجر» بنا کرده است؟ یا اینکه با آتش زدنِ سینما رکس آبادان؛ از مقامِ «روضه خوانی و کُس شعربافی» ناگهان به مقاماتِ بالای «حکومتِ دینی» پریده است؟ محصول مشترَکِ همهٔ «قرمساقهای انگل» را پس از ۴۰ سال میبینیم که چه بر سرِ ایران آورده اند؟؟!!

      دونالد ترامپ یک استراتژیست است و میداند که چکار میکُند.
      «امانوئل مکرون» پس از گفتگوهای زیاد با دونالد ترامپ به این نتیجه رسیده است که او از برجام خارج خواهد شد. مکرون میداند که «پروژهٔ خاورمیانهٔ بزرگ» را دونالد ترامپ به سرقت برده است و منظورش از «یکی به نعل و یکی به میخ زدنها» این بود که فرانسه نیز میخواهد در این پروژه سهیم باشد.

      حذف
    3. من (کژدم) ۲ بار در بخشِ نظراتِ این نوشتار؛ نامِ ننگینِ «حسین آرین» را که با عنوانِ «کارشناسِ نظامی» واردِ معرکهٔ «پروپاگاندای رژیمِ ننگینِ شیعی» شده است تا ساکنینِ ایران را متقاعد کُنَد که این عقب مانده های ذهنیِ خائنِ صفوی؛ در عرصه های «نطامی» به دستاوردهای بزرگی نائل شده اند؛ تا بدبختیها و زوالِ روزمرّهٔ ایران را؛ زیرِ دروغهای «غرور آفرینِ ملّی»؛ به خاک بسپارد.
      این موجودِ کثیف از پیشرفتهای نیروی دریایی رژیم در ساختنِ «کشتیهای جنگی» دادِ سخن داد. امّا دیدیم که یکی از همین افتخاراتِ انگلهای صفوی؛ در دریای مازندران؛ خایه هایش زیر پاهایش گیر کَرد و «در ساحل» غرق شد.
      این بی شرفِ دروغ پرداز و نان به نِرخِ روز را از خود برانید.
      هر کدام از مهره های این رژیمِ کثیف؛ وظیفه ای به عهده دارند؛ و وظیفهٔ این مَردَکِ بی شرافت؛ آفریدنِ «افتخاراتِ دروغین» برای حکومتِ «انگلهای بی شرف» است.

      امیدوارم؛ تسویه حساب شده باشد.

      حذف

  23. مکرون: به نظرم ترامپ از برجام خارج خواهد شد
    ...........
    تمام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آن «خبر»ی که فرستادی؛ به یک طرف و آن «تمام» به یک طرف.
      آن «تمام» وزنَش بسیار سنگین تر از خبر بود.
      پاینده و پیروز باشی

      حذف
    2. آن «تمام» نشانهٔ یک «کینهٔ مقدّس» است.
      آنرا آبیاری کنید تا در تمامیِ جای جایِ ایران گسترش یابد.
      آن «تمام» را هر روزه صیقل دهید؛ تا به شمشیری برای کشتارِ «تازی پرستانِ صفوی مسلک» تبدیل شود.

      حذف
  24. به نظر همه مردم اخوند در یکصد سال اخیردست پرورده سیاست انگلیسهاست از طرفی اسراییل هم مخلوق سیاست انهاست حال سوال اینست چطور این دو برادر که توسط یک مادر پرستاری شده اند دایه دشمنی با هم دارند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      «همهٔ مردم» در سالِ ۱۳۵۷؛ خمینی را در کرهٔ ماه می دیدند.
      «همهٔ مردم» از نظرِ من یک معنی دارد:

      «مجموعهٔ تاپاله ها که از فضولاتِ حیوانات تشکیل شده است».
      با من از «مردم» سخن نگویید.
      شاید بتوان «ادرار» را به عنوانِ دلیلِ یک بیماری عنوان کرد.
      امّا نظرِ «مردم»؛ به اندازهٔ «ادرارِ مورچه» هم ارزش ندارد.
      اندکی به اطرافت نگاه کُن؛ تا «مردم» را به خوبی ببینی.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      تقدیم به شما که از «همهٔ مردم» سخن میگویید و آنرا «سَنَدی برای مدّعا» میشمارید.

      به نوعِ دیگری از «همهٔ مردم» توجهه کنید:

      https://goo.gl/4dN2Nm

      این بی شرافَتِ «انگل» ... ۴۰ میلیون از آنچه که شما «همهٔ مردم» نامیدید را در جیبِ مبارکش دارد (تقریباً نصفِ جمعیّتِ ایران).
      این بیشرف ظاهراً «مدیتیشن» آموزش میداه است و دارای کراماتی بسیار بالاتر از آن «پیرِ کُس کِشِ گنابادی» داشته است.
      به نظر شما چه فرقی میانِ «کرّه خَرِ شیعه» و «کرّه خرِ هندو» و یا بودایی و یا مسیحی و یا یهودی و یا بهایی وجود دارد؟

      به نظر من اگر آن مزخرفاتی را که «ایمان» نامیده میشوند را بَر دارید ....
      فقط یک چیز میماند:
      «کُرّه خرها»

      حذف
  25. مطلبِ جالبی در «دبکا فایل» دیدم که قابلِ توجّه است.
    در روزهای اخیر یک کُریدور هوایی از ایران به سوریه ایجاد شده است و سپاهِ قدس در حالِ انتقالِ پُر شتابِ تسلیحات به سوریه است.
    امّا آنچه که «دیکا فایل» میگوید این است که سپاه قدس در حالِ انتقالِ «موشکهای نقطه زن» به «حزب الله لبنان» است.
    مگر بهترین و دقیق ترین نوعِ این «حلَبی های پرنده» را چند ماهِ پیش ندیدیم که از ۷ فروندِ آنها؛ حتّی یک نمونه نیز به اهدافِ تعریف و تعیین شده نخوردند؟
    پس چرا «دبکا فایل» اینهمه «جیغ و داد» راه انداخته است؟

    بسیار روشن است:
    آنها در حالِ پرونده سازی هستند.
    مهمّ نیست که موشکهایَت به هدف میخورند و یا نمیخورند؛ مهمّ این است که آن موشکها را با کدامین «ادّعا» پرتاب میکنی.

    https://goo.gl/548J4W

    ارزِش «شیعیان» برای اسرائیل؛ با ارزِشِ «حماس» برابر است.
    نقشِ حماس این بود که موجوداتِ معروف به «فلسطینی» را مانند سگها و کفتارها به جانِ هم بیندازد. از هر طرف که کشته شود به نفعِ اسرائیل است. به همین خاطر نیز «حماس» را موساد آفرید.
    نقشِ شیعیان نیز؛ «کشتارِ سُنّی مذهبها» است؛ تا آنان نیز برای «انتقام»؛ شیعیان را بکشند.
    از هر طرف که کشته شود؛ به نفعِ اسرائیل است.

    «صهیونیسم» آنجا نشسته است و بر «ریشهای پُر از شپشِ مسلمانان» میخندد.
    پرسش این است که آیا صهیونیستها دوستدارِ «آدمکشی» هستند؟

    پاسخِ من این است:
    نه ... صهیونیستها؛ وطن پرستانِ یهودی هستند و با کسی کاری نداشتند. امّا مشکل از آنجایی آغاز شد که آن «پیامبرِ بچّه باز»؛ تمامی افکارش (قرآن) «ضدّ یهود» بود.
    آیا شما دوست ندارید که دشمنانتان مانند سگهای هار و کفتار؛ به جانِ همدیگر بیفتند؟
    اگر در محلّه ای که زندگی میکنید؛ ۲ دسته از اوباشان جنایتکار موجود باشند و به کشتار یکدیگر بپردازند؛ آیا خوشحال نمیشوید؟
    حتماً خوشحال میشوید.

    پاسخحذف
  26. افزایشِ قیمتِ نفت

    میگویند که بهای نفت به خاطرِ احتمالِ تحریمِ نفتی رژیم شیعیِ حاکم بر ایران و بحرانِ «ونوزوئلای قهرمان»؛ افزایش یافته است.
    همهٔ این مزخرف بافی ها دروغ است.
    کمپانیهایی که در کارِ خرید و فروش و تولیدِ نفت هستند؛ دارندهٔ «مادر قحبه هایی» هستند که به عنوانِ «کارشناسانِ بازارِ نفت» شناخته میشوند. وظیفهٔ این بی شرفها این است که «نقاطِ فشار» و یا «نقاطی که میتوان به نقطهٔ فشار تبدیل شوند» و یا «نقاطی که حتّی وجود ندارند» امّا با «کَشفِ آنها» میتوان آنها را به «نقاطِ پُر فشار» تبدیل نمود و درآمدهای نفتیِ کمپانیهایی را که این اوباشانِ «باسواد» را استخدام کرده اند را «افزایش» داد؛ بستگی دارد. دنیایِ نفت؛ دنیایی عجیب و در عینِ حال؛ «دنیایی جنایت پیشه» و «دنیایِ احمقانه ای» است.
    دنیای نفت؛ بخشی از تمدّنِ امروزی است که در واقِع به «گوز» بند است. حتّی یک نفر میتواند؛ با سخنانی به سبکِ آخوندها در یک رسانه؛ قیمتها را بالا بُرده و یا پایین آوَرَد.

    یک داستانِ مُرتَبِط:

    مردی جوان به همراهِ یک زَنِ جوان؛ به فروشگاهِ «جواهر فروشی» وارد میشوند. آنها میخواهند «ازدواج» کنند. .... «هِلِّ لویا».... مردِ جوان برای رسیدَن به آن «سوراخِ مبارک» ... حاظر میشود یک قطعه الماس را به قیمتِ ۲۰ هزار دلار بِخَرَد.
    فردایِ آنروز؛ آن مردِ جوان به جواهر فروشی مراجعه کرده و میخواهد که آن الماس را «پَس بِدَهَد». ناگهان قیمتِ همان الماس از ۲۰ هزار دلار؛ به ۲۵۰۰ دلار سقوط میکُنَد.

    «هِلِّ لویا» ....

    نامِ این داستان را «رابطهٔ نفت و الماس و گوز» بگذارید.

    پاسخحذف
  27. روسها بازهَم اوباشانِ «صفوی» و «عثمانی» را برای «پِچ پِچ» کردن احضار نمودند.
    گویا وضعیّعت بوی «گُه» میدهد.

    https://goo.gl/jYkXoZ

    پاسخحذف
  28. این پُرسش که رژیمِ شیعیان صفوی چه کسی را برای احرازِ جایگاهِ ریاست جمهوری؛ «تُرشی» گذاشته است؟ همچنان بی پاسخ مانده است.
    آیا این رژیم در شرایط کنونی به یک «نظامی» نیاز دارد؟
    آیا به موجودی «دائم السّجده» نیاز دارد تا مدفوعِ نظامیانِ هار را بشوید؟
    و پُرسِشِ نهایی اینکه: «ساکنینِ ایران» چه خواهند کرد؟
    هنوز از بیش از ۳۰۰۰ بیننده و خوانندهٔ این این «پُرسِش»؛ پاسخی به این پُرسش داده نشده است.
    آیا این خوانندگان؛ «لال» هستند؟ و یا نقشی بیش از «Dildo» برای گاییدنِ آیندهٔ خود و فرزندانشان برای خود قائل نیستند؟
    کدام یِک؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باور کنید که من خیلی باتربیت هستم. من از آن دسته ها نیستم که برای «آزادیهای اَلَکی»؛ آب از لب و لوچه هایم بریزَد و «ازدواجِ سفید» را «بالا رفتن از پلّه های تمدّن» بدانم.
      بالاخره میخواهید چکار کنید؟
      چگونه میخواهید این ۹۰ میلیون را به عنوانِ «بَدبختهای فراری» به کونِ اروپا و به عنوانِ «پناهندگانِ جنگی» فرو کنید؟
      نَکُنَد به تُخمتان هم نیست که چه بِشوَد؟؟!!!!!

      حذف
  29. نظام خود را برای انتخاب یک نظامی برای نظام ورشکسته اقتصادی و سیاسی اماده می کند چون جز این راه حل دیگری ندارد که بتواند با غلغلک تمایلات ملی گرایانه عوام تا مدتی موج سواری کرده و بندی بر سد در حال شکست بزند که حالا اینکه سیل حوادث اجازه تکمیل این سناریو را بدهد و اینکه این نظامی بتواند سررشته امور را بدست بگیرد خود موضوعی جدایی است ...درگوشی حرفهایی از انتخاب سرجوخه سلیمانی زده می شود اما به نظر من سلیمانی مهره سوخته است مثل امیر کبیر ظریف....و باید یک نظامی گم نام باشد که مانند یک قهرمان ناگهانی وارد صحنه شود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناسِ گرامی
      جوانه های اندیشیدنِ منطقی را در شما میبینم.

      حذف
  30. وقتی دیر یا زود این رژیم رفتنیه فکر نکنم در محاسبات دیگران زیاد فرقی داشته باشه کی رئیس جمهور بعدی بشه . اگه مردم کمی عقل تو کله اشون بود الان خودشون رو واسه جنگیدن و مدیریت شرایط آماده میکردن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ح.ک گرامی
      جنگیدن بر علیه چه کسانی؟ جمله ات را یا «کوتاه» و یا «سانسور» کردی.

      حذف
    2. قسمت اول: 37 روز نخست وزیری شاپور بختیار اگه تونست حکومت شاه رو نجات بده یا روند ماجرا رو عوض کنه ریاست دولت بعدی هم احتمالا میتونه قسمت دوم: دشمن به کلمه عام و خاص

      حذف
  31. نشریه اینترنتی واشنگتن فری بیکن در گزارشی نوشت: به گفته منابع آگاه، دولت ترامپ در آستانه به رسمیت شناختن برنامه موشک های بالیستیک ایران است. این تحول به جمهوری اسلامی اجازه می دهد به تولید و آزمایش یک رشته موشک هایی ادامه بدهد که قابلیت این را دارند اسرائیل را هدف قرار بدهند.

    به گزارش رادیو فردا: مذاکره کنندگان ارشد دولت ترامپ پس از هفته ها مذاکره با کشورهای اروپایی در برابر این درخواست عقب نشینی کرده اند که فقط فعالیت موشک های بالیستیک تا موشک های دور برد محدود شود و زرادخانه موشک های کوتاه برد و میان برد ایران دست نخورده باقی بماند. این موشک ها به راحتی اسرائیل و دیگر کشورهای خاورمیانه را در تیررس قرار می دهند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نشریه های اینترنتی؛ چیزی شبیهِ وبلاگِ «کژدم» هستند. تنها فرق آنها با وبلاگِ کژدم این اسیت که آنها «لابیگری» میکنند و در ازایِ آن «پول» در می آورند؛ امّا وبلاگِ کژدم .... «لابیگری» نمی کُنَد. امّا این مسئله؛ دلیلی بر اینکه نظراتِ کدام «نشریهٔ اینترنتی» درست است؛ نمی باشد.
      در رابطه با گزارِش رادیو فردا از «مذاکره کنندگانِ ارشدِ دولتِ ترامپ»؛ باید بگویم که «رکس تیلرسون» به عنوانِ «رأسِ هرمِ این مقاماتِ ارشد»؛ از کار برکنار شده است و دولتِ ترامپ همچنان به «بازیهای چندگانه» و «چند مِحوَر» به موازاتِ «حرکاتِ خود» ادامه میدهد. لذا آنچه که میتواند به عنوانِ «برآیندِ» این بازیها از «جعبهٔ جادو» بیرون آید؛ تا ۱۲ ماهِ مِی ناشناخته باقی خواهد ماند.
      آیا حتّی تصوّرِ «اخراجِ آن مذاکره کنندگانِ ارشد» که البتّه زیرِ نظرِ «سرپرستِ وزارت امور خارجهٔ آمریکا» کار میکنند؛ به ذهنتان خطور کرده است؟ آیا اینکه امروز؛ دیگر مقامی به عنوانِ «سرپرست» وجود نخواهد داشت و «مایک پُمپئو» امور را بدست خواهد گرفت فکر کرده اید؟
      اکنون راهِ کوتاهی از نظرِ زمانی و راهِ بُلندی از نظرِ منطقی؛ تا«۱۲ ماه مِی» در پیش داریم.
      مکرون اینرا میگوید و فلان تحلیلگر و بَهمان مقامِ ارشد آنرا میگوید؛ نشان از «آشفتگیِ بازارِ خبری» دارد.
      نه به نوشته های من (کژدم) و نه به آنچه که «این گفت» و «آن گفت» نامیده میشوند اعتماد نکنید.

      فقط تلاش کنید که «یاد بگیرید» .... «بیاموزید».... و شاگردِ تنبلِ نشسته در صندلیِ آخرِ کلاس نباشید.

      حذف
  32. شاید نظامیان ایرانی بخوان که وقایع ابتدای قرن بیستم رو تکرار کنند. نظامی ای رو به قدرت برسونند و بخش ایدئولوژیک و روحانیت رو از ساخت قدرت پاک کنند و با جهان ارتباط بگیرند. در اصل شوک درمانی قبل از سقوط به دره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناسِ گرامی
      آنچه که شما گفتید را؛ کژدم سالها قبل به عنوانِ «کودتای سفید» مطرح نمود. البتّه منظورِ کژدم از «سفید»؛ بلند کردَنِ «پرچمِ سفید» از طرفِ کودتا گران بود.
      اگر چنین کودتایی اتّفاق بیفتد؛ باید سرهای زیادی بُریده شوند و گرنه تکرارِ «صلحِ حُدَیبیّه» خواهد بود.

      حذف
  33. کژدم جان فکر نکنم این اوباشان بزدل جرات ادامه ستیز با امریکا و اسراییل و عربستان را داشته باشند. در احمقی و بی خیلی و به تخمم بودن سرزمین ایران برای انها که شسکی نیست. اما یعنی شما فکر می کنی اینا کار را تا ته ماجرا ادامه می د ن. از طرفی سردرگمی در فکر همه ما ها و شما نیز هست. از طرفی روی تحریم های شکننده و ویرانگر تمرکز می کنی. از طرفی جنگ رودر رو رو مطرح می کنی... اما در باره رییس پشکل . اینا ظریف و شخصی در ما یه های ظریف را می اورند. چون با همه مغز خر بودنشان که شک در ان گناه کبیره است می دانند قدرت رودر رویی با امریکا را ندارند.سیاست اینا همان سیاست چماق و هویج بوده. در زمان شوکت گلو بالیسم بر طبل چماق می کوبیدند. حالا ورق برگشته و سمبه پر زور شده سیاست تسلیم و زین العا بدینی را پیش می گیرند. در تغییر جهت هم از اردوغان دست کمی ندارند چون بسیار پر رو اند. اصلا فردا ایه نازل می کنند که امام زمان گفته الان وقت جنگ نیست. وقت عبادت و سینه خیز است. و اعتکاف و اعتلاف مقدم است. من بیشتر تحریم های شکننده را در دستور کار ترامپ می بینم. و طبیعی است که تحریم ویرانگر هم هزینه ندارد و هم از جنگ کاربرد قوی تری دارد. و الی امریکا خیلی راحت می تواند به لحاظ سیاسی سر خر برای این اوباشان بتراشد. براحتی می تواند اپوزیشن موثر خلق کند و اینا را به گاه دهد. اینکه چرا تا کنون نکرده نمی دانم. ولی در موضوع تحریم اگر روسیه و چین کار شکنی کنند پای ابزار های دیگری به میان می اید. همه اینا در صورتی است که واقعا سیاست استراتژیک امریکای کنونی و نه ضرورتا ترامپ بطور عمده نسبت به زمان اوبا ما تغییر کرده باشد. و شاید هم این تمجمج مزاج هم بخاطر وقفه و فاصله ای است که دارد بین این دو سیاست اتفاق می افتد.

    پاسخحذف
  34. رییس جمهور بعدی یحیی رحیم صفوی هست به مصاحبه های این فرد دقت کنید والسلام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سپاس. زیرا به نظر می رسد که «فکر میکنید» و بر اساس «فشارِ معده» حرف نمیزنید.
      سپاسی دوباره

      حذف
    2. یادَم می آید که عدّه ای از حیواناتِ موسوم به «مهدی بیا ... مهدی بیا» فکر میکردند که «گروهبان رحیمِ صفوی» (فراری از جبهه)؛ به خاطِرِ داشتنِ «ریشِ کَم پُشت» یا همان «مهدی» است (پِدَرِ مهدی به خاطِرِ خواجهٔ مادرزاد بودن شبیه آقا محمّد خان قاجار بوده است و ریش نداشته است و لَگَنِ خاصره اش بر خلافِ آقا محمّد قاجار؛ مانند لگَنِ خاصرهٔ زنان پهن بوده است)و یا یکی از آن «۳۱۳» نفر میباشد.
      شاید هم شعارِ حزبلبلی ها و «دول واپسان» در انتخاباتِ بعدی این باشد:
      «مهدی بیا ... مهدی بیا ... کمک بکن به «جمناها».... جماع کنند با جنده ها»....
      فکر میکنم شعار بسیار خوبی از آب در آمد.

      حذف
  35. نوشتارِ نسبتاً خوبی است؛ با اینکه تاکتیکِ «صلح حُدیبیّه» را در نظر نگرفته است.

    https://goo.gl/eJUmBr

    پاسخحذف
  36. «انگل جوادیِ آملی» گفته است:
    «اگر مردم قیام کنند ... ما را به دریا میریزند.»

    این «انگل» چون «آمُلی» است؛ تصوّرش با دریای مارندران شکل گرفته است.
    گویا چیزی در بارهٔ «گورهای دسته جمعی» نشنیده است.

    پاسخحذف
  37. ترامپ نشون داد سیاست مدار حرفه ی هست با فرستادن پمپیو به کره شمالی رای رو برگردوند و صلاحیتشو گرفت فقط با هزینه یک بلیط رفت و برگشت..
    ربیس جمهور بعدی هرکی باشه واقعا چقدر مهمه...سوالت کصشعر بود اونم واسه سه سال بعد ( تا اون موقع یک دور انتخابات امریکا برگزار باید بشه) از الان زوده این سوال مزخرف رو پرسیدی چون عوامل مهمتری فعلا در صف تعیین تکلیفن که تاثیر زیادی در انتخابات ۱۴۰۰ خواهند داشت...اگر سوالت این بود که اتتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار میشه یا نه باز جای تامل داشت
    انگار زیادی سرت تو لپتاپه گوه گیجه گرفتی کجدم

    موضوع جالب عدم واکنش ایران و روسیه به تحولات کره شمالی هست هیچ اظهارنظری تا حالا نکردن و این جای سواله حتی اظهارنطر از روی غافلگیری یا ترس یا وحشت هیچی ضمنا اطلاعات موشکی ایران اونقدر محرمانه نبوده که میگی تاحالا فروختن رفته این بحث هسته ی هست که قابل معاملس نه موشک
    خلاصه زیادی کلتو تو لپتاپالت نکن برات خوب نیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بدونِ شوخی و یا قصدِ تمسخُر؛... مطالبِ مهمی را مطرح نمودید.
      سپاسگزارم.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      در رابطه با آن بخش از سخنانِ شما که گفتید: (موضوع جالب عدم واکنش ایران و روسیه به تحولات کره شمالی هست هیچ اظهارنظری تا حالا نکردن و این جای سواله حتی اظهارنطر از روی غافلگیری یا ترس یا وحشت هیچی).....
      باید بگویم که دلیلِ این سکوت؛ نشانهٔ «رازهای عجیب و غریب» نیست. بلکه دلیلِ این سکوت این است:

      «شما و رژیم کثیفی که برایش کار میکنید و «اربابتان» یعنی روسیه؛ به خودتان «ریده اید».... شلوارتان «زرد» شده است و اسهال گرفته اید.
      آیا یادتان می آید که چند سالِ پیش؛ اسرائیل یک پایگاهِ اتمی سوریه را بمباران کرد؟ آیا به یاد دارید که سوریه و شماها سکوت کردید؟ آیا یادتان می آید که به قولِ شما «کجدم» چه گفت؟
      اگر دچار فراموشی و نسیان هستید؛ برایتان یاد آوری میکنم.
      «کجدم» در آن زمان گفت: رژیم شیعی ایران و رژیم سوریه مانندِ کسی که «کونَش گذاشته اند» ... ترجیح میدهد که سکوت کُنَد ... تا کسی نفهمد که «کونشان گذاشته اند»....
      آیا یادتان آمد؟
      اکنون نیز سکوت شما و اربابانِ کرملینی تان به همان دلیل است.... باور ندارید؟.... پَس به مزخرفاتِ گوناگون و متناقضی که اربابانِ «مُسکو نشینتان» در رابطه با بمبارانهای اخیرِ سوریه (پیش از بمباران و پس از بمباران) گفتند مراجعه کنید.
      آیا «کجدم» پیش از بمبارانها نگفت که «روسها ترسیده اند» ... امّا آمریکاییها «نترسیده اند»؟ ... آیا گفتم؟ ... یا نگفتم؟ ... حالا چی فکر میکنی؟
      امیدوارم که «کیرفهم» شده باشید.

      حذف
  38. میگویند اگه می خواهی میمونی را اذیت کنی سیبی را بیرون از قفس بدستش بده انوقت دست میمون بیرون قفس گیر می کنه و حاضر هم نیست سیب را رها کنه تا دستش ازاد شودبنظر من ملت ایران و مذهب هم علی رغم بد بختیهایش همین حالت میمون را دارد

    پاسخحذف
  39. باسلام خدمت شما .در یکی از پستها گفته شد شاید یک نظامی گمنام اورده شود ، این را ما در سال ۱۲۹۹ با امدن رضاخان میر پنج داشتیم با اینکه در همان روزهای از حبیب الله شیبانی که هم از نظر رتبه و سواد و مشهور بودن فرسنگ‌ها از رضا خان جلوتر بود حذف میشوند و بعد ترور که راه برای صعود بدون مشکل رضا خان هموار شود ، در ایران امروز هم شاید همان راه دوباره بقول ان دوست تکرار و شبیه سازی شود البته اگر شرایط بین المللی مناسب باشد

    پاسخحذف
  40. جناب کژدم من فکر نمیکنم انتخابات بعدی در سال ۱۴۰۰ باشه بلکه به احتمال زیاد در ماه های آینده باشه . با بگا رفتن اقتصاد ایران در ماه های آینده ، بدون شک رژیم معرکه ای به اسم انتخابات زودهنگام راه میندازه و باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رو به عنوان رئیس جمهور جدید انتصخاب میکنه.

    پاسخحذف
  41. خوانندگانِ گرامی

    یکی از خوانندگانِ ناشناس (ناشناس۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ساعت ۱۱:۰۵)؛ بر روی مسئله ای انگشت گذاشت و به درستی هم مطرح نمود که:

    (ربیس جمهور بعدی هرکی باشه واقعا چقدر مهمه...سوالت کصشعر بود اونم واسه سه سال بعد ( تا اون موقع یک دور انتخابات امریکا برگزار باید بشه) از الان زوده این سوال مزخرف رو پرسیدی چون عوامل مهمتری فعلا در صف تعیین تکلیفن که تاثیر زیادی در انتخابات ۱۴۰۰ خواهند داشت...اگر سوالت این بود که اتتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار میشه یا نه باز جای تامل داشت
    انگار زیادی سرت تو لپتاپه گوه گیجه گرفتی کجدم).....
    امّا این ناشناس هدفی را که من از انتشار نوشتارِ کنونی دنبال میکنم را نمیداند. واقعیّت این است که فقط خودم میدانم.
    دلیل اصلی من برای انتشارِ پُرسشِ کنونی؛ بر می گردد به بخشِ نظراتِ نوشتارِ پیشین؛ که یکی از خوانندگان یک لینک را تحتِ عنوان «ببینید این متوّهم چی میگه» فرستاد و من نیز در پاسخ گفتم که این لینک مشکوک است و برای Fishing طرّاحی شده است. ایشان نیز در پاسخ گفتند که باید برای مبارزه با دشمن؛ با «افکارِ دشمن» آشنا شد و .....

    من (کژدم) با مطرح نمودَنِ «رئیس جمهورِ آینده»؛ میخواستم بگویم که: «گوش دادن» به مزخرفاتِ «حسن عبّاسی»؛ را «دشمن شناسی» به حساب نیاورید. «حسن عبّاسی» و «رائفی پور» و «امیدِ نادان» و «گروهبان قاسمیِ روضه خوان» و «حسین آرین» و اوباشانی مانند آنها؛ وظیفهٔ تعریف شدهٔ سازمانی دارند تا در جهتهای گوناگون «احمقها» را «متقاعد» کنند که این رژیمِ کثیفِ شیعی؛ بسیار توانمند است و به همه چیز اشراف دارد و کذا و کذا ....
    لذا اگر کسانی هستند که واقعاً میخواهند برای نجاتِ آشیانهٔ آتش گرفته ای که در آن زندگی میکنند کاری انجام دهند؛ به سخنان و «روضه خوانی»های اینگونه ارازل و اوباش توجّه نکنند. بلکه در عرصهٔ مِیدانی به دنبال «ردّ پایِ» حرکاتِ رژیم باشند.
    برای فهمیدنِ پروژهٔ انتخاباتِ بعدی؛از همین اکنون آغاز به مطالعه کنند؛ تا در زمانِ انتخابات با گزینه های «کیرِ خر» و یا «کیرِ اسب» مواجه نشوند.
    حتّی معرّفی «امیر کبیرِ ظریف» به عنوان رئیس جمهورِ آینده؛ برای تحریکِ ذهنِ خوانندگان بود و گرنه اگر من (کژدم) اعتقاد داشتم که این موجود واقعاً رئیس جمهورِ آیندهٔ «ساکنینِ ایران» خواهد بود؛ خوانندگان را به خواندنِ مقالهٔ «رادیو فردا» که به هیکلِ ظریف می شاشد؛ دعوت نمیکردم. بارها نیز پیش از این نوشتار به صراحت گفتم که «امیر کبیرِ ظریف» به هویّت باطنی خود (نوکرِ حلقه به گوش انگلِ فرزانه) بازگشته است و آن ماجرای صندلی چرخدار و برجام بازی؛ تکرارِ «صلح حدیبیه» بوده است ولی اکنون کار به جایی رسیده است که همهٔ اوباشانِ صفوی مسلک باید «کون برهنه» بازی کنند. شرایطِ سختِ کنونی حتّی اجازهٔ استفاده از «برگِ مُو» را نیز به آنها نمیدهد تا چیزی را بپوشانند و مخفی کنند.
    اکنون زمان «شمشیرها» است و نه «روضه خوانی».
    امّا متاسفانه می دیدم و باز هم می بینم که هنوز عدّه ای وجود دارند که «روضه خوانی» را یا به خاطِرِ حماقت و یا به طورِ عمدی؛ میخواهد به عنوانِ «دُشمن شناسی» به کونِ ما فرو کنند.
    اگر میخواهید دشمنتان را بشناسید؛ بر روی زمین همهٔ ردّ پاهایشان را تعقیب کنید و به مزخرفاتی از قبیلِ «علم الهدی» و یا «گروهبان باقری» و .... چنین گفتند؛ هیچ اهمیتی ندهید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم جان درود بر شما
      من همانی هستم که حسن عباسی را مطرح کردم و هدفم از مطرح کردن آن صحبت این نبود که برای این فرد (یا افراد دیگری که نام بردید) یا نظراتش ارزش قایل هستم. چون اگر اینها ذره ای خرد داشتند که وضع مملکت این نبود و حداقل رژیم پلید خودشان به این درجه از فلاکت نمی رسید. من هم قبول دارم که این سخنرانی ها و خبرگزاری هایی مثل فارس و تابناک و ... همه لایه های ظاهری و پروپاگاندا هستند و باید اصل مساله را در جای دیگری جستجو کرد ولی اگر از کل این سخنرانی ها و این خبرگزاری ها بتوان یک جمله هم بیرون کشید که بتواند بخش کوچکی از مساله را بازتاب دهد و با قرار دادن در کنار جمله های دیگر و بالا پایین کردن به جمع بندی رسید ارزشمند است. مساله دیگر هم اینکه من به شخصه همیشه به تحلیل علاقه داشتم و از وقتی با وبلاگ شما آشنا شدم اصلا به گونه دیگری به دنیا نگاه می کنم. مخصوصا از وقتی که شما نگرش شمنی را مطرح کردید. ولی مشکل این است که شما PHD دارید و من هنوز کلاس اول هستم. بنابراین آن بینشی که شما دارید را من ندارم. صادقانه میگویم: خیلی از صحبت هایی که شما و دیگر دوستان در این وبلاگ و بخش نظرات میکنید را من نمی فهمم و نمی توانم ارتباط منطقی بینشان پیدا کنم. فکر می کنم دلیلش هم این است که مقدمات را نمی دانم چون هیچ وقت ضعف تجزیه و تحلیل نداشتم و همیشه در درس های تحلیلی مانند ریاضی و فیزیک بالاترین بودم. بنابراین فعلا باید مقدمات را بیاموزم. فعلا حد من در حد همین عباسی هاست.
      با سپاس از شما

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      شما حتّی یک «کلمه» و نه یک جمله نمیتوانید از اسن سخنرانیهای کذاییِ افرادی مانند «حسن عبّاسی» و «رائفی پور» و .... بیرون بکشید که به درد بخورد.
      اینها روضه خوان هستند. اگر توانسنید از روضه های امام حسین حتّی یک کلمهٔ درست و بدرد بخور بدست آورید؛ از این بی شرافتها نیز بدست خواهید آورد.
      تمامی آنچه که روضه خوانها میگویند دروغبافیهای بی شرمانه است.
      «حسینِ تَشنّه لَب» و «حسینِ شجاع» دروغ هستند. حسین کسی بود که وقتی دید «رِشته هایش پنبه شده اند» گفت:
      ۱- یا بگذارید به سوی پسر عمویم (یزید) بروم که از همهٔ شما بر من مهربانتر است.
      ۲- یا بگذارید به مدینه برگردم و تا آخرِ عُمر سخنی نگویم و ادّعایی نکنم.
      ۳- یا بگذارید که به سر حدّات بروم و دیگر هیچکس از من نام و نشانی نبیند.

      در این ۳ جمله چیزی به جز «گدایی» و «عِجز و لابه» و «استغاثه» و «خُرد شدگیِ شخصیّت» چیزی نمیبینید.
      حال اگر به روضه ها نگاه کنید. داستان طورِ دیگری است.
      اساساً تمامی دین اسلام و فرقهٔ شنیعهٔ تشیّغ؛ «دروغ بنیان» هستند.

      حذف
  42. چند روزِ پیش در وبسایتهای فارسی زبان و یا در یوتیوب و .... غوغا شده بود و همچنان این غوغا ادامه دارد که «پیکرِ مومیایی شدهٔ رضا شاهِ بزرگ» به صورتِ «تصادفی» و یا «برنامه ریزی شده» و یا «داستانِ غِیر قابلِ باور و افسانه مانند» .... از زیرِ خاک و سیمان بیرون آمد.
    آیا من (کژدم) واردِ این ماجراها شدم؟ چرا نشدَم؟ ....
    عَدَمِ داخل شدن در این ماجرا دلیلِ بسیار ساده ای دارد:
    «رضا شاهِ بزرگ» مُرده است. «کوروش بزرگ» مُرده است. «داریوشِ بزرگ» مُرده است. «هوخشترهٔ بزرگ» مرده است.
    تا زمانیکه شما با «مُردگان» و «دورانِ مُردگان» خداحافظی نکنید؛ این «مُردگان»؛ میتوانند شما را با مزخرفبافیهایِ «متکلّمین» که از این «مُردگان» استفادهٔ ابزاری می کنند؛ ... از رویاوییِ منطقی با آیندهٔ وحشتناکی که در انتظارِ شماست؛ باز دارند.
    ۲ روزِ پیش؛ در یکی از واحه های اسرائیل؛ سِیلی خروشان و غیرقابلِ تصوّر به راه افتاد که نشانهٔ «بارندگیِ غیرِ قابلِ تصوّر» بود. این پدیده از نظرِ من نشانهٔ خشمِ «الله» بر علیه قومِ یهود نبود. بلکه نشانه ای از آغازِ رَوندِ «آب گرفتگیِ خشکیها» در «خاورمیانه» بود.
    البتّه آنهایی که با نظراتِ من (کژدم) آشنا هستند؛ میدانند که چه نکبتی در انتظارِ بسیاری از خشکیها است؟!!
    در نوشته های پیشین به طورِ مکرّر گفته ام که در ۲۵ سالِ آینده؛ چیزی بنامِ «بندر عبّاس» نخواهیم داشت و چه بسا باید از «بندرِ شیراز» سُخن گفت. اگر قرار است که «توکیو» و «سنگاپور» در ۲۵ سالِ آینده به زیرِ آب بروند؛ آیا «کوروش» و «داریوش» و یا «رضا شاه» و یا «مسیحِ نجات بخش» و یا «یَهُوه» ما را نجات دهند؟ تا بخشهای وسیعی از ایران به زیرِ آب نَرَوَد و بخشهای وسیعِ دیگری تبدیل به «شوره زار» نشود؟
    آیا میتوانی چشمهایت را بِبندی و در رؤیا فرو بروی و ۲ سامورایی جنگاور را ببینی که در ژاپن و با تمامی شور و احساساتشان؛ در حالِ نبرد هستند؛ امّا نمیدانند که آتشفشانِ «فوجی یاما» فَوَران کرده است و گُدازه های آن تا ۱۰ دقیقهٔ دیگر؛ هر ۲ این جنگاوران را خواهد بلعید؟
    به همین خاطر است که من «احمقها» را به حالِ خود رها کرده و به «تحلیل و گزارِش» روی آورده ام.
    ۲۵ سال زمانِ زیادی نیست ... حتّی اگر «کوروش» را زنده کنید؛ نخواهد توانست «دریاچهٔ آذربایجان» و «بندر عبّاس» را نجات دهد.
    آیا تا کنون فکر کرده اید که چرا «اوباشانِ شیعه مسلک»؛ برای نابودیِ اسرائیل؛ عَدَدِ ۲۵ سال را انتخاب کرده اند؟ و در این «بوق و کَرنا» می دَمَند؟
    سخن گفتن از این ۲۵ سال؛ نشانهٔ هوشِ بالایِ «انگلهای صفوی» و یا قدرت گرفتنِ «تشیّع» نیست؛ بلکه این ۲۵ سال؛ بَر پیشبینیِ NASA استوار است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همهٔ اوباشانِ شیعه مسلک؛ از عَدمِ «عُمقِ استراتژیکِ اسرائیل» سخن میگویند.
      به راستی آیا به «عُمقِ استراتژیکِ ایران» فکر کرده اید؟
      اگر آذربایجان و بخشی از کردستان به کویرِ نمک تبدیل شود و ساکنینِ این شوره زارها مانند «مَلَخ» به مناطقِ «پُر آب» مهاجرت کنند و آبِ آن مناطق را نیز به «کمبود» بکشانند؛ از «عُمقِ استراتژیکِ ایران»؛ چه باقی خواهد ماند؟
      آن شارلاتانی که میگوید:
      روزِ کَشفِ پیکر رضا شاه بزرگ؛ با مرگِ پدر بزرگِ او مصادف بوده است؛ در حالِ تکرارِ همان ماجرایِ «دیدَنِ چهرهٔ خمینی در کُرهٔ ماه» به شکلی دیگر است و به همین خاطر میخواهد از کشفِ پیکرِ رضا شاه بزرگ برای فروشِ کتابِ خود (حدّ اقل) و برای برداشتَنِ گامی بلند در جهتِ رهبری (حدّ اکثر) استفاده کُند و آنرا یک اتّفاقِ باور نکردنی مانندِ افسانه ها می نامد.
      شاید نظرِ این شارلاتان درست باشد که «ساکنینِ ایران» همان «گُهی» هستند که ۴۰ سال و یا ۵۰۰ سالِ پیش بوده اند.

      حذف
    2. منظورت این هستش که 25 سال دیگه این روند شروع میشه؟

      حذف
    3. بارندگیِ شدید و غیرِ قابلِ تصوّر در یکی از واحه های اسرائیل؛ اگر از نظرِ طبیعی؛ نشانهٔ به زیرِ آب رفتنِ بخشی وسیع از اسرائیل باشد؛ در دنیای سیاست؛ معنایی دیگر دارد و آن معنی این است:
      اسرائیل به سرزمینهای جدیدی نیاز دارد.
      ۱- تمامی غزّه و کرانهٔ غربیِ رودِ اُردن.
      ۲- باقیماندهٔ بلندیهای جولان.

      نقطه پایانِ سَطر.

      حذف
    4. ح.ک گرامی
      طبقِ برآوردِ NASA زمانبندی این روند از ۲ سالِ پیش شروع شده است

      حذف
  43. همانگونه که پیشبینی می شد؛ سفرِ آنگلا مرکل به آمریکا و دیدار با دونالد ترامپ (ملاقاتِ ۳۰ دقیقه ای) نشان داد که آلمان گرچه یک قدرتِ اقتصادی و سیاسی در اروپا است امّا در عرصهٔ بین المللی حتّی کمتر از «۱+» میباشد و مدالِ افتخاریِ «۱+» را نیز اوباما به آلمان داد (چیزی شبیه دکترای افتخاری که ارزش علمی ندارد).

    مسئلهٔ مهمتر اینکه نظریهٔ «ژوزف برامل»؛ قرینهٔ نظامی پیدا کرد و ژنرال متیس درگیری نظامی میانِ رژیم ایران با اسرائیل را در سطح بالایی از احتمال مطرح نمود.

    https://goo.gl/5XRWVb

    برخی فکر میکنند که این جنگ محدود به سوریه و یا حدّ اکثر لبنان خواهد بود. این تصوّر ساده لوحانه است. زیرا اسرائیل در سوریه و لبنان نیرو ندارد تا واردِ درگیری با نیروهای شیعهٔ لبنانی و یا مدافعینِ حرم کند.
    آنچه محتمل است؛ اینکه جنگ از این ۲ منطقه «لبنان و سوریه» به طورِ مستقیم با کشورِ اسرائیل آغاز و به سرعت به ایران کشیده خواهد شد و ژنرال متیس از گفتنِ آن در مصاحبه اش؛ عمداً به آن اشاره نکرد.
    ژنرال متیس همچنین گفته است که اسرائیل نخواهد نشست تا دشمن به خانه اش بیاید. این سخن به این معنی است که اسرائیل این جنگ را آغاز خواهد کرد و ادامه و گسترش آن بستگی به عکس العملِ رژیمِ شیعی ایران دارد.
    ژنرال متیس گفت که از اسرائیل دفاع خواهد شد. امّا اینکه دامنهٔ این دفاع تا به کجا گسترش پیدا خواهد کرد را مسکوت گذاشت.
    آیا این «دفاع» نوعی حملهٔ پیشگیرانه به ساختارهای نظامی رژیم ایران خواهد بود؟ هنوز معلوم نیست و روند جنگ آنرا تعیین خواهد کرد.
    به نظرِ من این جنگِ احتمالی به دوران پس از انتخاباتِ عراق موکول شده است.
    مسئلهٔ مهمّ دیگر اینکه عربستان پس از مدّتی «مَلَچ مولوچ»؛ آسمانِ خود را برای اسرائیل باز نموده و مردم عربستان نیز؛ آرام آرام به این امر که با اسرائیل منافعِ مشترک و دشمنِ مشترک دارند؛ خو گرفته اند و این «کُریدور هوایی» میتواند به «کُریدور نظامی» تبدیل شود و مناطق جنوبی ایران را به صحنهٔ بمبارانها و موشکبارانها تبدیل کُند.
    دیوار بزرگ حائل ترکهای عثمانی نیز برای جلوگیری از فرار ساکنانِ ایران به سوی ترکیه ساخته و تکمیل شده است. لذا تنها راهّ فرار به سوی کشورهای آسیای میانه خواهد بود.
    در صورت کشیده شدنِ جنگ به نیردهای زمینی؛ پیشبینی من این است که با ایجاد یک کمربند؛ قسمت جنوبی ایران را از شمالِ ایران جدا کنند.
    کمربندی که از غربِ ایران آغاز و با پیوستنِ لرستان به این کمربند تا بلوچستان ادامه یابد و بخش شمالی ایران نیز از طرف پاکستان و افغانستان مورد تهدید قرار گیرد.
    بقیّه اش را خودتان میتوانید حدث بزنید که «بدونِ جنوب»؛ «شمالِ ایران» به چه وضعیتی میتواند گرفتار شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نخست باید بگویم که رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران؛ به خودش ریده است و نمیداند که آیا باید از شعارهای «محوِ اسرائیل» دست بردارد و مانند یک موشِ مُرده دست و پایش را جمع کند؟؟!! و یا اینکه به قولِ «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی»؛ نمازِ ظهر را در «تِل آویو» (تَلِّ ابیب) بخواند؟؟!! (قبلاً قرار بود که این نمازِ کذایی را در مسجد الحرام بخواند. ولی خایه هایش دچارِ فَتق شد و بر روی زانوهای پوتین نشست.).
      نتیجه و بَرآیندِ همهٔ این گفتمانها اینکه:
      این اسرائیل است که نبرد را آغاز خواهد کرد و «شیعیانِ شنیعهٔ صفوی»؛ خایهٔ آغاز ندارند.
      لذا سناریوی بسیار محتمل این است:
      اسرائیل به تمامی پایگاهها و مراکِزِ تجمّعِ نیروهای «حاجی بادمجان آریو برزن» در سوریه حمله کُنَد. البتّه نباید معلوم شَود که آیا اسرائیل حمله کرده است؟ یا آمریکا؟ و یا عربستانِ سعودی؟
      امّا اسرائیل به همین بهانه؛ این شانس و موقعیّت را دارد که بخشِ شمالیِ «جولان» را اشغال نموده و برای «اَبَد» در آن ماندگار شود.
      مطمئن باشید که ساکنینِ «جولانِ شمالی»؛ مانندِ «زنهای حامله»؛ «ویارِ پیوستن به اسرائیل» را دارند. زیرا آنچه که تجربه کرده اند و آنچه که در پیشِ روی است را میتوانند تشخیص دهند.

      به نظرِ من «جولانِ شمالی» را به عهنوانِ «بخشی از سوریه» فراموش کنید.
      «جولانِ شمالی» کمترین دست آوردِ «صهیونیستهای پدر سوخته» خواهد بود.

      حذف
    2. براستی؛ در بارهٔ این سناریوهای احتمالی چه فکر میکنید؟ آیا سناریوهای محتمل دیگری سراغ دارید؟
      آیا پس از خواندنِ این سناریوها به «فخر آور» کلیک میکنید تا به او بگویید: «روحِ منی فخر آور .... بُت شکنی فخر آور»؟
      یا اینکه به «عارِفِ شاشنده» که میگوید «تخم مرغ را فراموش کُن و به شکسپیر و افلاطون بچسب» کلیک میکنید؟ و یا به «قصّه های «حسن عبّاسی» کلیک میکنید؟ و یا به «رفعِ حصر» می اندیشید؟
      در نظر شما چه چیزی «واقعیّتِ مِیدانی» و چه چیزی «کُس شعر بافی» و «فریب» است؟
      آیا واقعاً با خودتان صادق هستید و نمیخواهید خودفریبی کنید؟

      حذف
    3. نظرت چیه اگه حتی یه تیر از پدافند های ایران شلیک نشه؟ راستی استفاده از پرچم جمهوری آذربایجان به عنوان نماد ترک های آذری ایران حداقل به طور موقت و دفاکتو کار درستیه یا نه؟

      حذف
    4. ح.ک گرامی
      من «پان تُرکهای آذربایجان» را دعوت میکنم که هر پرچمی که میخواهند؛ بر افرازند. جنبشِ «یک میلیون پرچم» به راه بیندازند. هر قِری که توی کَمَر و کونشان دارند را بریزند. زیرا «نفرین شدگانِ روی زمین» هستند و بهتر است به تمرینِ «شکارِ مارمولک» و «سوسمار» و «موشِ صحرایی» روی بیاورند؛ تا زنده بمانند. ...
      پَرچَم .... پیشکِش

      حذف
    5. البته منظورم اینجا نیروههای خودی بود نه اون احمق ها

      حذف
    6. ح.ک گرامی

      نیرویِ خودی «درفش کاویانی» می افرازد. و نه پرچمِ عثمانی «حیدر علی اوفی».

      حذف
    7. چوخ ممنون کی نظریوی ددین

      حذف
    8. ح.ک گرامی

      پرچم باید نشانهٔ نَه حتّی «همدلی» بلکه نشانهٔ «یک دِلی» اقوامِ ایرانی باشد. این پرچمِ ۳ رنگ هنوز هم به دِل نمی چسبد. من از آن نظر «درفش کاویانی» را مطرح نمودم که در سراسر سرزمینهایی که «بخشهای اصلی» ایران در ۴ نقشهٔ اصلی باستانی ایران بوده اند؛ همچنان می درخشد و هیچکس حتّی اگر «بُغض و کینهٔ اسلامی» به آن داشته باشد؛ آنرا انکار نمیکُنَد.
      من به «پرچمِ زورکی» اعتقاد ندارم. تا زمانی که اگر خاری در پای یک «تُرکِ آذربایجان» فرو روَد و فریادِ دردَش را در «بلوچستان» و کردستان و خراسان و ..... نشنویم و بِالعکس؛ زمانی که خاری در پایِ یک بلوچ و یا ترکمن فرو رَوَد و فریادِ دَردَش را در خوزستان و آذربایجان و ..... نشنویم. سخن گفتن از پرچمِ ملّی یک «دروغ» است. حال میخواهد ۷ رنگ باشد؛ ۳ رنگ باشد و یا درفش کاویانی باشد.
      مردم ایران در این ۴۰ سال؛ «عزّتِ نفس» خود را از دست داده اند. در ماجرای زنبیلهای غذایی دیدیم که چگونه این مردم «خوار و ذلیل» شده اند و همدیگر را مانند حیواناتِ وحشی و موجوداتِ «بی سر و پا»؛ زیر لگدهای خود لِه میکردند.
      این بزرگترین هدیهٔ «اسلام و تشیّع» به ایرانیان بود.
      خشک شدَنِ «دریای عزّت نفس مردم»؛ بسیار گرانتر از خشک شدنِ «دریاچهٔ آذربایجان» است و یکی از مهم ترین دلایل خشک شدنِ دریاچهٔ آذربایجان؛ خشک شدنِ «دریای عزّت نفسِ ایرانیان» بود که آنها را به «ساکنینِ ایران» تبدیل نمود.

      حذف
  44. مردم ایران همه شاد و خوشحال و خندان در حال آماده سازی خود برای تغییر رنگ و چسبیدن به حکومت بعدی اند. تیکه کلام همشون این روزها در برخورد و دیدار با همدیگر "دیگه تمومه ماجرا"ست.
    آنوقت کژدم شما از آشوب و جنگ و مرگ و فرار صحبت میکنید؟
    ساکنین ایران را دستکم نگیر کژدم. اینا خیلی تیز و زرنگند. زرنگترین مردمان کره زمین‌. دم به تله نمیدن . با اولین فشار جدی کاملا شل میکنند و آماده هرگونه سرویس دهی میشوند و دیگر نیازی به جنگ و حمله نظامی نیست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      همینطوری «شنگول و منگول» بمانید و خوش باشید.

      حذف
  45. کژدم عزیز
    گفته شما در مورد زمان احتمالی رویارویی پس از انتخابات عراق به جا است. تاکنون هر بار ایران مورد تهاجم زمینی بوده ورود نیروها از غرب مورد نیاز بوده که راهی جز عراق ندارد چون ورود از جنوب کافی نیست.
    اگر درگیری ایران و اسراییل محدود به سوریه میماند و امکان تغییر از داخل ایران به دست مردم بالا بود هزینه های پرداختی مردم ایران بسیار کاهش پیدا میکرد.
    با سناریویی که شما مطرح کردید و متاسفانه بسیار محتمل است در ایران چند سال قحطی(حتی بیش از قحطی حاصل از آخوند) خواهد شد.
    هم اکنون نیز وضع انفجاری است در آگهی یکی از بانکهای وابسته به سپاه که همه جا بیلبورد زده آمده دست: چک بانک ما برتر است، چون وقتی مشتریان بانک ما چک بی محل بکشند معادل طلب را به شما وام می‌دهیم! توجه کنید این آگهی فرض را بر این گذاشته که تمامی چکهای بازار بی محل هستند... اقتصاد ایران به فنا رفته است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچهٔ گرامی
      ژنرال متیس در گزارشِ خود به کمیتهٔ نظامیِ مجلس سنایِ آمریکا گفته است که همین اکنون نیروهای آمریکا در سوریه به عراق منتقل میشوند و وضعیّت سوریه را میتوان از «خارج از سوریه» کنترل نمود و نگرانی وجود ندارد. ژنرال متیس در این گزارش نبردهای گستره در سوریه را «پیش بینی» نمود. ا«ه آیا میتوان نامش را «پیش بینی» گذاشت؟ یا اینکه بهتر است نامش را «طرّاحیِ نبردهای گسترده» بگذاریم؟ من به نوعِ دوّم اطمینان دارم.
      حدّ اقل دستاوردِ اسرائیل در این نبردهای گسترده؛ به خاک مالیدنِ پوزهٔ «چروهبان حاجی بادمجان» به اضافهٔ تصرّفِ «بخشِ شمالی جولان» خواهد بود.

      حذف
  46. حسین عبده تبریزی در نشست بررسی بحران ارزی کشور، با اشاره به استراتژی دولت برای این مساله، اظهارداشت: استراتژی از شروع کار با مشکل مواجه بود و هم‌اکنون هم اگر قیمت سکه را بررسی کنید می‌بینید که بازار قیمت دلار 4200 تومان را نپذیرفته است.
    ...
    این کارشناس مدیریت مالی تصریح کرد: در شرایط فعلی امکان یکسان‌‌سازی نرخ ارز نیست و باید نظام دو نرخی را بپذیریم زیرا اگر نپذیریم، باز هم نرخ دوم خودش را تحمیل خواهد کرد.

    وی با اشاره به کاهش 19 میلیارد دلاری خالص حساب سرمایه در سال 96، گفت: تراز خالص حساب سرمایه در سال 96 منفی 19 میلیارد دلار بوده است؛ بنابراین اگر رشد 22 میلیارد دلاری ذخایر ارزی بانک‌ها را در نظر بگیریم، می‌بینیم که در مجموع حدود 41 میلیارد دلار ارز در سال 96 از کشور خارج شده است. دولت نگران این وضعیت است و یکی از دلایل اعمال سیاست‌های فعلی ارزی جلوگیری از خروج سرمایه است.
    ...
    عبده تبریزی ادامه داد: بحران سال 96 و 97 از چند مساله تشکیل شده است که یک علت آن بحران نظام بانکی است. نظام بانکی با عدم تناسب در دارایی‌های و بدهی‌ها روبروست و این تفاوت بسیار قابل ملاحظه است به طوری که در صورت‌های مالی برخی بانک‌‌ها زیان انباشته چند هزار میلیارد تومانی ثبت شده است و این اتفاق جدیدی است که پیش از این نداشتیم.

    وی با بیان اینکه خرید ارز از سوی مردم تنها به دلیل رشد قیمت ارز نیست، گفت: یکی از دبلایل ورود مردم به بازار ارز، عدم اطمینان از سیستم بانکی است و در واقع بحران بانکی موجب روی آوردن مردم به سایر بازارها از جمله بازار ارز شده است و یک فشار قابل ملاحظه‌ای از این ناحیه به بازار ارز وارد شده است.

    یک کارشناس مدیریت مالی با به کار بردن عنوان بحران همزاد، افزود: آثار مخرب این بحران از تک تک بحران‌ها موثر‌تر است و به شدت ذخایر بانک مرکزی را از بین می‌برد و این مساله نجات سیستم بانکی را سخت‌تر می‌کند.
    ...
    عبده تبریزی تاکید کرد: بدون حل مسائل بانک‌ها نمی توانیم مشکل ارز را حل کنیم زیرا تا نگرانی مردم از سیستم بانکی برطرف نشود، تقاضا برای حفظ دارایی‌ها از بازار ارز خارج نخواهد شد.
    ....................
    1.بحران اقتصادی
    2.بحران اب
    3.بحران اجتماعی
    4.بحران سیاسی
    و....
    این نظام منحوس مانند یک پایه پوسیده از داخل است که فقط نیاز به یک تلنگر برای ریختن دارد این تلنگر را ترامپ خواهد زد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      عبده تبریزی؛ نظرات آقای خاوند را به اسم خودش چاپ میزند. اینها کارشناس نیستند؛ «عَنتَر» هستند.

      حذف
  47. سوال من این است که روسیه تا کجا حاضر است ازحکومت ایران در برابر هجوم احتمالی آمریکا حمایت کند و نتیجه چنین هجومی به تغییر نقشه ایران هم منجر خواهد شد یا نه

    پاسخحذف
  48. خوانندگانِ گرامی

    کشته شدنِ ۳ تن از رهبرانِ بلندپایهٔ «حوثیها» و کشته شدنِ ۱۰ ها تَن از رهبرانِ میانپایهٔ آنها در ۲ هفتهٔ اخیر؛... هُنرِ «ولیعهدِ عربستان» نیست.
    بلکه «هنَرِ آمریکایی» است.
    بعدها صدایش در خواهد آمد.

    پاسخحذف
  49. یکی از خوانندگان نوشته سرپشمک باغری رو میخان بذارند جای روباه بنفش///با توجه به چهره خندان باغری و اینکه میگن سد ذلیل دنبال یه نفر که بجای سرچوخه صلیمانی بذاره و سرچوخه رو احتمالن میذاره رئیس ستاد کل نیروهای گشنه و اوراق جمهولی اسهالی / زور تپان کردن باغری بجای روباه بنفش بعید بنظر نمیرسه. اما///اما///اما 2 ساعت آینده رجیم اشغالگر معلوم نیست چون رو هواست . ضمنن تلگرام گویا تو ایران اشغالی قطع شده و شاید از سرورهای خود تلگرام باشه تا کار روباه بنفش خندان/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      دولَتِ ترامپ همهٔ فوت و فنّ های هالیوودی و محصولاتِ هالیوودی را میشناسد. با Human Nature نیز بسیار آشنا است. لذا برایش فرقی نمیکند که «باقری» باشد و یا «حاجی بادمجان» و یا «امام حسن».... زیرا همهٔ این «اوباشان» باید بر روی «داراییهایشان» حساب باز کنند. داراییهای همهٔ این اوباشان؛ کاملاً «یِکی» است (دَر آمدِ نفت؛ درآمدِ موادِ مخدّر و حمایتِ روسیه). لذا برای ترامپ فرقی نمیکند که کدام یک از این اوباشان «پرچمدار» شود؟!! زیرا چه فرقی میکُند که «حسن» و یا «حسین» و یا «باقر» بر سرِ میزِ قمار بنشیند ؟ ... زمانی که به عنوانِ مثال بیش از حدّ اکثر ۳۰۰ میلیارد دلار بر سرِ میز نمیگذارند؟
      آمریکا این ۳۰۰ میلیارد دلار را با یک «گوز» از روی میزِ قمار؛ با «بادی بَد بو» پراکنده میکُند.
      رژیمِ شیعی ایران؛ آبرویش با آن ۷ موشکِ نقطه زَنِ کذایی که در سوریه به «هدَفِ زَنِ و یا عروسِ خامنه ای» خوردند و با اینهمه موشکهای «حوثی ها» که به «هدَفِ زینب کبری و فاطمهٔ زهرا» میخورند؛ همهٔ آبرویِ نظامی اش را از دست داده است.
      میدانم که «دِلِ پُر دَردی» داری ... امّا این «دِلِ پُر دَرد» جوازِ «کُس شعر بافی» صادر نمیکند.

      حذف
  50. کژدم عزیز
    تصور من اینست که روحانی آخرین رییس جمهوری اسلامی است. ولی اگر با هر روشی بتوانند مدتی دوام بیاورند آخرین نفرشان قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت فعلی(ته ریش) است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچهٔ گرامی
      دولتِ ترامپ اهلِ «مذاکره» نیست. «گازی زاده» و یا «گوزی زاده» فرقی ندارند.

      حذف
  51. بلی کژدم
    دقیقا همینکه اهل مذاکره نیست چهره ظریف را اینطور قهوه ای کرده. قبلا زبانش گنده و دروغگو بود ولی لاقل یه ریش پرفسوری داشت. حالا شده ترکیب دروغ و یقه و ته‌ریش. شک ندارم به بوی اصلی بچه آخوندی خودش یعنی ترکیب گلاب و جوراب نشسته برگشت کرده. دیگه خودش هم حالش از خودش به هم میخوره...

    پاسخحذف
  52. http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13970209000408
    مثل اینکه همه جوره چین با ترامپ داره راه می اد برای مورد عنایت قرار دادن نظام کثیف اسلامی

    پاسخحذف
  53. یک سوال منطقی چطور اون چیزی که تو اون رو رژیم شیعیان صفوی حاکم بر ایران می‌خونی هیچ گوزی نیست ولی در عین حال بزرگترین دل مشغولی این کله نارنجی زنباره هم هست؟چطور میشه این تناقض رو توضیح داد.از یک طرف از عدم تمایل رژیم آمریکا برای بمباران سپاه قدس صحبت میکنی که معنای واقعی اون نداشتن خایه برای انجام اون هست البته منظورم این نیست که آخوند پخی هست که واقعا هم هیچ پخی نیست ولی آیا شما هم نباید اعتراف بکنی که این ترامپ شما هم هیچ عنی نیستش؟واقعا فهمیدن این که دیگه قرن هجدهم تموم شده که چهار تا چشم آبی هر گوهی خواستن بخورن این قدر کنار اومدن با این حقیقت سخت هست؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نخست اینکه این «گوزِ تشیّعِ صفوی» سربازِ «روسیه» است. لذا اهمیّت آن مربوط به «روسیه» است.
      دوّم اینکه اگر سپاهٔ قدس را بمباران نمرند؛ دلیلِ ترس نبود و سپاهِ قدس در سوراخِ مادَرِ اعضایش فرو رفته و مخفی شده بود.
      امّا آنچه که «ترامپِ مّن» نامیده اید؛ ... «ترامپِ مَن» نیست.
      اگر قرنِ هیجدهم تمام شده است؛ قرنِ «محمّد بچّه باز» و «حسینِ ذلیل شُده در برابرِ یزید» که برای زنده ماندَنَش التماس می کرد؛ قرنها پیش از قرنِ هیجدهُم تمام شده است.
      بهتر است با همهٔ این حقایق کنار بیایی.

      حذف
    2. همان «مو نارنجی» که «داعش» و «خوکِ چاقالو» را گایید؛ شماها را نیز خواهد گایید.
      فقط اندکی وازلین بِمال و صبر کُن.

      حذف
  54. گوه اضافه تناول کرده ای که سپاه قدس بخاطر روسیه بمباران نشده اینجا باید بگم کس ننه دروغگو!!! روسیه اساسا برای مهار سپاه قدس اونجاست در ادامه ولی گوه
    نخوردی و گفتی که اگر قرن هجدهم تمام شده قرن محمد بچه باز هم تموم شده خوشحالم که این بار هم عقیده هستیم به امید مهار یا حداقل تضعیف این دین آینده سوز!!!و البته این تو هستی که باید با همه حقیقت باید کنار بیای هم عصر محمد بچه باز و هم عصر جفتک اندازی تعدادی حرامی تموم شده ولی چون ترک عادت موجب مرض هست دوباره گوه خوردی و گفتی که مو نارنجی ما رو خواهد گایید اولا این مرجع (ما)که مشخص نیست کی هست ولی اگر سپاه قدس هست برو سر کیر همون قاسم بادمجان رو بخور که اینی که من دیدم تا ننه شماها رو دراز نکنه ولتون نمیکنه همون‌جوری که پترائوس رو دراز کرد اینم دراز می‌کنه بذار یه پیش بینی هم تو این وبلاگ برات بذارم ترامپ رو رسوا و بعد نابود می‌کن و یه روزی در یه گوشه ای خلاصش میکنن البته امیدوارم قبل رحلت بزرگوار فرصت دست بده یه ساک براش بزنی یا شاید با زبان موهای نارنجی تو کون ترامپ رو تمیز کردی گوارای وجود !!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      خوشحالم که فقط این من نیستم که «باتربیت» هستم . خیلیها از من هَم «باتربیت تر» هستن.
      اگه فقط یکبار به «خدای ایران» و یا «اهورای ایران» و یا «مزدای ایران» و کُسِ شعری از این قبیل سوگند بخوری؛ میتوانم بفهمم که از سوراخِ ننهٔ چه کسی بیرون آمده ای؟؟!!
      تقیّه نکُن... سوگند بخور.

      ماچ ... ماچ ... ماچ

      حذف
    2. یکی ۲ ماه دندون «رویِ کون» بزار ... همه چی درست میشه.
      اهورای ایران میاد «ماچِت میکُنه».

      فقط ۱ تا ۲ ماه.

      حذف
    3. راستی.... اینها رو کجا میخوای بفرستی؟

      https://goo.gl/8eTJBY

      کرهٔ ماه؟
      میگَن توی کرهٔ مرّیخ آب پیدا شده .....
      نکنه میخوای بفرستی کرهٔ مرّیخ؟
      ای شلوغِ اهورایی....


      حذف
    4. خوانندگانِ گرامی

      بعضی ها میپرسند که پولِ نفت به کجا می رود؟
      پاسخ:
      به جیبِ این اوباشان.

      حذف
    5. این «اوباش» از همان دار و دستهٔ «کُس کِشِ نادان» است.
      لازم هم نیست که به «خدای ایران» و «مزدای ایران» و «اهورای ایران» سوگند بخورد.
      دُمِ خروس «سوگند ناخورده» هَم پیداست.

      حذف
  55. من خوشبختانه از نظرات شما چیزی متوجه نشدم ولی بدبختانه چند تا فحش های ناجورو کنایه های نیش دار یادگرفتم بعلاوه نفهمیدم چنابعالی طرفدار کی هستی سلطنت طلبی طرفدار ملی گرایایی سکولاریسمی و خلاصه میخوام بدونم به چه سازی می رقصی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      هیچ سازی. من سازِ خودم را میزنم.

      حذف
  56. با درود..ظاهرا اروپا، مخصوصا آلمان دست بردار حمایت از حکومت آسمانی! ایران نیستند.. فعلا چنگ دندون برای شروع جنگ اقتصادی بهم نشون میدند.. اینقدر که خانم مرکل کولی بازی دراورده که الله و امام زمان شیعیان و چین و روسیه به حاشیه رفتند، هر چه فکر میکنم نمیتونم تا این حد اهمیت حکومت عمامه به سران را برایشان توجیح کنم.. بنظرم هیچکدوم از دو طرف بدون جنگ و احیانا شکستی سخت و واقعی حاضر به تسلیم نیستند این گی فرانسوی وقتی امریکا بود یک تگزاسی واقعی به نظر میرسید و وقتی برگشته اروپا خون جدیدی از اتحادیه اروپا به رگ هاش دمیده شده!؟ کژدم جان شما سال ها پیش پتانسیل اروپا را آلمان و انگلستان گفتی و درست هم هست.. بقیشون حزب بادند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اروپاییها از «جنگ» میترسند. زیرا فکر میکنند که فروپاشی برجام یعنی «جنگ» و به خاطر پیوستگی زمینی و دریایی مناطق جنگی با اروپا؛ جنگ یعنی «آوارگانِ جنگی» که به سوی اروپا گسیل خواهند شد.
      اینکه فکر کنیم اروپاییها فقط به مسائل اقتصادی فکر میکنند؛ درست نیست و نگرانیهای امنیتی دارند. بخش دیگر نیز به مسائل اقتصادی مربوط میشود و فکر میکنند که حضور اقتصادی و سیاسی آمریکا در منطقه؛ نان آنها را آجر خواهد کرد.

      حذف
  57. به نظر من برای اینکه کرم ملت ایران به پرئانه تبدیل می شد لازم بود این 40 سال در پیله جمهوری اسلامی طی شود به عبارت بهتر برای بلوغ ملت به چنین رنسانسی نیاز داشتیم علی رغم انکه هزینه اش هم زیاد بود

    پاسخحذف
  58. خوب نشانه های ((آمادگی برای وادادگی)) دارد آشکار میشود. مقدمه چینی برای قطع حقوق بازنشستگان:
    https://www.radiofarda.com/a/rouhani-on-iran-pension-funds-crisis/29198892.html

    پاسخحذف
  59. و... علایم نبود دلار که به مسافران بدهند:
    http://www.bbc.com/persian/iran-43940533

    پاسخحذف
  60. ساعاتی پیش مراکز متعدد سپاه پاچاهارداران در حلب و اطراف آن مورد اصابتِ موشکهای ناشناس(اسرائیل» قرار گرفته و ۴۰ دقیقه پس از آن زاغه های مهمّات ارتش سوریه در «حما» هدف موشکهای ناشناس قرار گرفته اند.

    https://goo.gl/p7R1DV

    «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» قرار است که ۲۵ سال دیگر؛ اسرائیل را محو کُنَد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یک مقامِ بلندپایهٔ ناشناس به خبرگزاری کژدم گفت:
      زمانِ دقیق محوِ اسرائیل فوقِ محرمانه است. امّا زمان تقریبی آن ۲۴ سال و ۳۴ روز و ۳ ساعت و ۲۵ دقیقه است.

      حذف
    2. این «الاغِ چُلاق» که عدّه ای از اوباشان او را «آریوبرزنِ عارف» (عجب اصطلاحی؟) و یا «سپَهبُد حاجی بادمجان» مینامند و «حسنِ عبّاسیِ کُس کِش» او را «سورنا» مینامد.....
      پس از حملهٔ ۲ هفتهٔ پیش توسّط اسرائیل؛ که ۷ تن از اوباشانِ شیعه به «مُردار» تبدیل شدند؛(البتّه باز هم دروغ میگویند و چه بسا همهٔ آن ۱۴ نفرِ ادّعایی؛ که بر وَزنِ ۱۴ معصومِ کذایی «شهیدِ کیرِ خَر» شدند؛ همگی از اوباشانِ سپاهِ پاچاهارداران بوده اند).
      سفّرِ «مایک پُمپِئو» به اسرائیل؛ با حملهٔ جدیدِ دیشَب همراه شد که گفته میشود: شدّتِ انفجارِ زاغه ها توانسته است زلزلهٔ ۲ و نیم ریشتری تولید کُند.(میتوانید تصَوّر کنید که چه انفجارهایی رُخ داده اند؟)
      حضورِ «مایک پُمپِئو» در اسرائیل که پَس از ۲۴ ساعت نشستن بر «تختِ وزارَتِ امورِ خارجهٔ آمریکا» اتّفاق افتاد؛ به اسرائیل «چراغِ سبز برای حمله» نداد. بلکه «دستورِ حمله» داد.
      حال آن مادر جنده های «رودَستی» (اوباش؛ امیدِ نادان)؛ که حتّی کشورِ «دو مینیکَن» را «دو مینکون» میخواند (البتّه این جاکِش چاره ای ندارد و باید هرچه در بشقابِ لَپ تاپاله اش میگذارند را بر طبقِ ارزِشی که دارد؛ تلفّظ کُنَد).
      هِی بیایند و بگویند که ما چنین و چنان خواهیم کرد و ما همان «اشکانیان» هستیم.

      هِی.... همهٔ «کُس کِشهای بی وجودِ شیعه مَسلک» .... شما ها حتّی «چُغَندَر» هم نیستید .... تا چه رَسَد به اینکه «لَبو» بشوید.
      جمع کنید «کُس و کونِ زرتشتی ـ شیعی تان» را.

      ماچ ... ماچ ... ماچ

      حذف
    3. من به شماها قول میدهم که تعدادِ کشته ها و زخمیهای این موشک بارانها؛ به صدها تَن میرسد و چه بسا «حاجی بادمجان» هم در میانِ «مُردار شدگان» باشد.
      اکنون بیش از ۲ هفته است که گزارشهایی در رابطه با انتقالِ تسلیحات از تهران به سوریه با ۱۰ ها هواپیما گزارش میشود.
      صهیونیستهای پدر سوخته؛ صبر کردند تا همهٔ این تسلیحات به مقصدِ نهایی برسند تا همه را با هَم «جارو» کنند.
      عجَب «آریو برزنِ عارفی؟!!» ... عجب «سپهبُدی»؟!!

      هوی ... ای «گروهبان سپَهبُد حاجی بادمجان».... آیا هنوز وقتِش نشده که «نمازِ ظُهر» را در «تل آویو» بخوانی؟

      پَس اینهمه رَجَزخوانیهای ۴۰ ساله ... «گوز» بود؟

      حذف
  61. قبلا با این امید شارلاتان(به قول خودت نادان) در ارتباط نبودی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ح.ک گرامی

      هرگز. همان زمان نیز که این اوباش به نام «ناسیونالیستِ دو آتشه» به اروپا آمده بود؛ یکی از دوستان مصاحبهٔ او با یکی از کاناهای توتیوبی را فرستاد و گفت: «ببین بچّه های ایران چه غوغایی میکنند؟» همان زمان به ایشان گفتم که این شخص بوی گَند میدهد.
      امّا «سیّد رضا دیبا» «مغناطیسِ گَند رُبا» او را جذب کرد.

      حذف
  62. چرا «مُردار هایشان» را تکذیب میکنند؟
    برای اینکه لیاقُتِ برخوردِ متقابل ندارند. همین.

    https://goo.gl/QLdgoS

    پاسخحذف
  63. شنیده ایم و خوانده ایم و به دُرُستی نیز میدانیم که «ابو طالِب» (پِدَرِ علیِ خاک بر سر)؛ در برابر التماسهای «محمّد» برای شناخته شدن به عنوانِ «رسول الله» از طرفِ «ابو طالب» (در هنگامِ مرگِ ابوطالب)؛ موفّق نشد تا رضایتِ او را جلب کُنَد. زیرا هیچ «بُزی» و «شُتُری» در «گلّه» نمانده بود که «محمّدِ امین» در دورهٔ «چوپانی»... نگاییده باشد.
    اکنون «داعِش» به عنوانِ «زنده کنندهٔ دینِ کَثیفِ محمّدی» همان «سُنّت محمّدی» را احیا میکُند.

    https://goo.gl/799iuQ

    فکر نکنید که از خودشان میبافند !!!! ....
    هرگز ....
    این «سُنّتِ محمّدی» است.

    «ابوطالب» ...مَردِ شریفی بوده است که اعتقاد داشت: «خدا نمیتوانَد چنین موجودِ کثیفی» را «رسولِ خود» قرار دهد.

    پاسخحذف
  64. جانشینِ فرماندهِ سپاهِ پاچاهارداران گفته است:
    سپاه هرگز به خلعِ سلاحِ موشکی «تَن نمی دهد».

    https://goo.gl/U78TQx

    پُرسشِ من این است:
    آیا سپاهِ پاچاهارداران به خلعِ سلاحِ موشکی ... «کون» میدهد؟
    پاسخِ من این است:

    البتّه که «کون» میدهد ... زیرا فقط قرار است که «تَن» نَدَهَد.

    پاسخحذف
  65. ترامپ به دلیلی ساده از برجام خارج نمیشه، همیشه عکس پیش بینی ها عمل میکنه مثلا وقتی همه حدس زدند از پیمان محیط زیستی خارج نمیشه خارج شد و در مورد قرار داد تجاری اسیا و اقیانوسیه. الان هم همه مطمئن هستند که از برجام خارج میشه ولی روز ۲۳م خواهیم دید که در کمال تعجب باقی خواهند ماند.
    یاشاسین آزربایجان
    یاشاسین تورک ملتلری

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما «اُگتایِ گوگوری مَگوری»
      من هم میگویم: «یاشاسین آذربایجان» ... امّا بدونِ «الاغهای عثمانی مسلَک». زیرا این «الاغهای عُثمانی مسلَک» ... زیادی لگَد می اندازند. ... تُرکهای آذربایجان با «اُلاغهای غثمانی» فرقِ زیادی دارند.
      اِی «اُگتایِ بُزُرگ» .... بنشین و ببین.

      توضیح اینکه که «الاغهای پان تُرک» هنوز فرقِ «مغول» و «تُرک» را نمیدانند.
      «اُگتای» که همان «اوختای» باشد؛ نامِ مستعارِ کِرمِ مستراحی از دوستانِ «صمدِ بهرنگی» نیز بوده است.
      آیا «جندِهٔ دهقانی» ... او را به یاد می آوَرَد؟
      I don't think so

      حذف
  66. آن «مقامِ بلندپایهٔ ناشناس» با خبرگزاریِ کژدم دوباره تماس گرفت و گفت:
    ای اُلاغ ... آیا جدّی بودَنِ «جنگِ جهانیِ سوّم» را در ۲۴ سالِ آینده میفهمی و یا خودَت را به خَریّت زده ای؟
    من (کژدم) پِچ پِچ کردم: ... دور از جونِ الاغ...
    آن سپهبُدِ اعظم ادامه داد: آیا «تیک تاکِ ساعت» را میفهمی؟ ... اکنون تقریباً ۲۴ سال و ۳۳ روز و ۱۰ ساعَت و ۲ دقیقه به نابودیِ اسرائیل مانده است. ما به این «ترقّه بازیها» اهمیّت نمیدهیم.
    پُرسیدم: آیا میخواهید حملهٔ موشکیِ «نقطه زَن» بکنید؟
    پاسخ داد: ... ای اُلاغ ... در ۲۴ سالِ آینده؛ تکنولوژی آنقدر پیشرفت خواهد کرد که «موشک» از رده خارج خواهد شد.
    پرسیدم:
    پَس چگونه حمله خواهید کرد؟
    آن سپَهبُدِ اعظم پاسُخ داد:
    ما «حملهٔ شیشَکی» خواهیم کرد.

    پاسخحذف
  67. شغاله هر بار گهی می خورد شیره ترتیبش می داد در اخر هم شیره گفت نمیدونم اومدی بجنگی یابدی

    پاسخحذف


  68. نوبخت:

    در شرایط سختی قرار داریم و باید به صورت شفاف با مردم حرف بزنیم.

    ما در هواپیمایی نشسته‌ایم که دارد وارد ابر می‌شود و می‌گویند باید کمربندها را محکم ببندیم.


    اینها همان هایی هستند که می گفتند برجام را خدا آورد !!

    عاقبت دروغ !

    پاسخحذف
  69. فکر کنم قبلا قرار بوده مطلبی درباره افسانه شوونیسم فارس بنویسی درسته؟

    پاسخحذف
  70. اطلاعاتشونو کانتینر کانتینر جابجا کردن به تل ابیب :):)
    طرف اومد گفت الان جاشون پیش ما امنه...
    هی هی هی هی هی هی هی هی
    درین درین آی آی درین درین وای وای
    این بی آبرویی اطلاعاتی نیست بیناموسی اطلاعاتی هست.
    رهبر خراب چطور یه کانتینر از دیتای برنامه اتمی رو باد دادی؟
    تو میخوای بری اسراییل را نابود کنی یابوزاده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچهٔ گرامی
      این اطلاعات به زبانِ بی زبانی میگویند که ایران را بمباران خواهند کرد. همان چیزی که اروپاییها از آن میترسند.

      حذف
    2. «دبکا فایل» گزارش میدهد که نیروهای ارتش اسرائیل به مرزهای شمالی گسیل شده اند و آنرا «غیرِ معمول» میخواند.
      مرزهای شمالیِ اسرائیل یعنی لبنان و سوریه.

      حذف
    3. به احتمالِ زیاد گزارشهای منتشر شده در رابطه پروازهای شناسایی جنگنده های F-35 اسرائیل بر فزاز ایران نیز مربوط به همین اسناد جدید اتمی بوده است.

      حذف
    4. «امیر کبیرِ ظریف» با اظهار این مطلب که اسنادِ نمایش داده شده توسط ناتانیاهو؛ اسنادی قدیمی هستند که در زمان مذاکرات به آژانس تحویل داده شده اند؛ به طور غیر مستقیم صحّت این اسناد را تأیید کرده است.

      حذف
  71. ویران کردَنِ گورهای دسته جمعیِ قتل عامهای دههٔ ۶۰؛ نشان از آن دارد که سرانِ رژیم میخواهند فرار کنند.

    پاسخحذف