۱۳۹۲ مرداد ۱۸, جمعه

دریوزگی آشکار خامنه ای (جلّ جلاله) و نشانه های آشکار رسیدن به آخر خط

سخنرانی اخیر رهبر فرزانه و امام حاضر مسلمین جهان حضرت باریتعالی خامنه ای (عزّ و جلّ) و دریوزگی آشکار آن حضرت خداوندی به درگاه بندگان بی مقداری که از نظر ایشان سخنانشان برای رفع «شکافهای اجتماعی ساختهٔ تشیع صفوی» در جامعه تاثیر گذار است (رفسنجانی موسوم به رهبر عملیاتی قتلهای زنجیره ای و خاتمی شیاد معروف به «سر پوش گذار» بر نامهای دستور دهندگان قتلهای زنجیره ای و نجات دهندهٔ آنان از دادگاه میکونوس) و همچنین اشارهٔ آن حضرت به خبرهای نگران کنندهٔ عراق و سوریه و مصر و مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطین اعترافی آشکار به عمر کوتاه «آخرین ولی فقیه زمان» دارد.
دریوزگیهای آشکار خامنه ای (عزّ و جلّ) بیانگر نقطهٔ عطف کلیدی است که در روند «شکست استراتژیک» رژیم اسلام ننگین در شُرُف وقوع است. اشاره به عراق و حامیان مرتجع از «تروریسم» ادعایی در عراق؛ نشانه رودر رویی و جنگ تمام عیار «تشیع و تسنن» در عراق و سوریه و فروپاشی قریب الوقوع «دژهلال شیعی» است. حضرت رهبر فرزانه بوی رهبری جدید «بهار عربی» را به خوبی استشمام فرموده اند و نیک میدانند که اینبار بازی نه در یک اتاق در بسته؛ و با جاری کردن «صیغهٔ محرمیت جلیلی-اشتون»  بلکه در زمین داغ و خونین سوریه و عراق و لبنان میان جانوران درندهٔ سلفی جهادی و حیوانات درندهٔ شیعهٔ مشابه آنها ادامه خواهد یافت و این آغاز جنگی است که در ادامهٔ آن شاهد درگیری مستقیم و زبونانهٔ سرداران رشید و به شدت ترسیدهٔ اسلام خواهیم بود. به همین دلیل است که رهبر فرزانه برای «سربازگیری عمومی» ناله و استغاثه سرداده است و انتخاب مهندسی شدهٔ حسن روحانی هم گویا دردی را دوا نکرده است.
۵۰ زندانی سیاسی نامدار قلابی (نمیدانم چرا به سرنوشت زندانیان غیر نامدار دههٔ ۶۰ گرفتار نشده اند؟)؛ که انتشار بیانیه هایشان بسیار پر تیراژتر از بیانیه های رئیس جمهور آمریکا و رهبر اتحادیهٔ اروپا انجام میگیرد نیز به نیابت از طرف حضرت رهبر فرزانه کاسهٔ دریوزگی به دست گرفته اند و درخواست رفع تحریم سرداده اند؛ همان تحریمهایی که در سال ۸۸ خودشان به اروپا و آمریکا پیشنهاد میدادند!!!!! مگر اینگونه نبود؟ مگر یوتیوب بازی برای جلب حمایت مادی و معنوی غرب از جنبش اصلاحات «سبز مذهبی» و به کلامی دیگر «ادامهٔ بقاء رژیم اسلامی به شکلی دیگر» (بازگشت به دوران خمینی) نبود؟ مگر تحریم نمیخواستید؟ مگر نمیگفتید که اگر بنزین تحریم شود کار رژیم تمام است؟ حال چه شده است که به قول تبریزیها: مثل ماده سگ ترسیده عقب عقب شاش میکنید و دم هایتان را لای پاهایتان فرو کرده اید؟ این سرداران پیرو «ابیل فض» به کدام سوراخی خزیده اند؟
اکنون شاید جمجمهٔ زخیم آنهایی که به دنبال موسوی و کروبی و فرمانده قتلهای زنجیره ای و کشتارهای دههٔ ۶۰ راه افتاده بودند؛ تَرَک بردارد و به احتمال بسیار ضعیف بفهمند که عمله و اکرهٔ چه جانورانی بوده اند؟ ( اینجا ).
هم خامنه ای و هم سبزهای مذهبی میدانند که ورود عربستان سعودی؛ در کنار مصر و اسرائیل و اخیراً پابوسی امیر جوان قطر در بارگاه سلطان عربستان با غوغاهای خبری «نشست مهم جلیلی و اشتون».... «البرادعی چنین گفت....»...« رهبر فرزانه چنان نالید...» زمین تا آسمان فرق دارد.

توتو نه کَی زور تونه

کژدم

۵ نظر:

  1. درود
    پرسشم در باره نوشته « چرا آخوندهای شیعه از بهائیت نفرت دارند؟ » است که بسیار عالی و بی مانند بود و دست مریزاد و ایا ادامه دارد؟ اگر بله کی؟
    این مقاله هم خیلی بی سرو ته هست . نه سر داره نه ته. من که نفهمیم. نوشتن این تکرار مکررات به چه درد می خوره.
    سپاس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      بله آن مقاله ها ادامه خواهند یافت. اما در رابطه با بی سر و ته و یا تکراری به نظر آمدن این مقالهٔ بسیار کوتاه؛ باید بگویم که تنها ارزش آن در «به روز شدگی» سلسله مقاله هایی است که در رابطه با >دژ هلال شیعی» و «شکست استراتژیک» رژیم اسلامی ایران نوشته ام. با هر نقطهٔ عطفی باید این خط فکری «به روز» شود و به قول فرنگی ها «آپ دِیت».

      حذف
  2. چه خوب پيش بيني كرده ايد البته بر مبناي تحركات اخير در خاورميانه. آرام آرام بازيگران اصلي در حال روكردن دستهايشان هستند. اسرائيل عملا در نابودي جهادگران مصري و فلسطيني در صحراي سينا به مصر پيوسته. عراق در حال زوال و امكان سه پارچه شدن آن بيش از بيش. در لبنان به گروگان گرفتن دو خلبان ترك توسط گروه پيروان امام رضا!!! دارد پاي تركيه را نيز به اين ماجرا ميكشاند. در سوريه نبرد به پشت دروازه هاي لاذقيه يعني پايگاه دريايي روسيه رسيده و صحبت از اتحاد تمامي نيروهاي مخالف بشار اسد است. روسيه و آمريكا به فوريت در حال تشكيل جلسه به منطور انعقاد كنفرانس ژنو2 براي نجات اسد هستند و فكر ميكنم فقط خودشان در آن شركت كنند. در ايران اعتدال همانند اصلاحات به اسهال تبديل شده و با شنيدت بوي الرحمن همه براي نجات اسلام ناب محمدي به دست و پا زدن افتاده اند حتي از داخل زندان و در اين حين و بين فقط ملت هميشه در خواب ايران است كه ميگويد انشاالله گربه است و روحاني خواهد توانست همه ما را نجات دهد. تا چند ماه ديگر نبرد به دروازه هاي ايران خواهد رسيد و هرچه انگليس ميخواهد جلويش را بگيرد ممكن نيست. انگار اين تو بميري از آن توبميري ها نيست و مخترعين سلفي ها و القاعده ها بد جوري يقه آقايان را گرفته است. خامنه اي نيز به مانند اربابانش مستاصل شده و به قول شما حتي آوردن آخوندكي ديگر به نام روحاني نيز قادر به بازكردن اين كلاف نيست. او و اربابانش تصور ميكردند با آوردن روحاني و عقب نشيني در مسئله هسته اي ميتوانند تا حدي آب رفته را به جوي بازگردانند وليكن حال متوجه شده اند كه هدف رفتن آنها و تبديل ايران به سرزمين سوخته اي به مانند عراق است و ملت خوش خيال در اين پندار كه آقا آمده و تحريم ها را برميدارد و دوباره آش همان ميشود كه بود.
    براي ملتي كه نه قادر به آموختن و نه درس گرفتن از تجربيات پيش است افسوس خوردن فايده اي ندارد و من از آن ترسم كه با فروپاشي هلال شيعي نه تنها آخوندها بلكه تمامي زيرساختهاي اقتصادي ايران نيز نابود شود و بر ما چنان رود كه در عراق مي بينيم.
    روزگار تلخي است هموطن.

    پاسخحذف
  3. نگران نباشید هستند کسانی که فعلا سیاست حرکت با چراغ خاموش را در ایران پیش گرفتند تا به وقتش آنچنان دشمن را غافلگیر کنند که حتی فرصت کوچکترین واکنش را نداشته باشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نگرانی مال کسانی است که حرکت هایشان با چراغهای خاموش به محاصرهٔ دشمنانشان در آمده و نورافکنها در دور تا دور آنها روشن شده است. افسانهٔ حرکت با چراغهای خاموش برای رژیم به سر آمده است و اکنون در حال هزینه کردن آنچیزی است که ۳۴ سال برای تولید آنها تلاش نموده است.

      حذف