۱۳۹۲ اسفند ۵, دوشنبه

صفحهٔ همیاری

خوانندگان گرامی

ماهها پیش برای جمع آوری همیاری آدرس حساب Paypal خود را در وبسایت منتشر نمودم و عده ای از خوانندگان نیز مبالغی به عنوان همیاری ارسال نمودند که برای خوانندگان گزارش نمودم. اما این روش جمع آوری همیاری را به خاطر مسائل امنیتی و اینکه بخشی از مبالغ هدیه شده برای مدتی از طرف Paypal و سپس از طرف سیستم بانکی بلاک شدند؛ ادامه ندادم. زیرا در هنگام فرستادن همیاری آدرس ایمیل و نام فرستنده از طریق Paypal برای من ارسال میشد. لذا با همفکری یکی از یاران روش امن جدیدی پیدا شد که این روش به یارانی که میخواهند به این وبلاگ کمک کنند اما نگرانیهای امنیتی دارند کمک میکند که هیچ اثری از آنها نه در Paypal و نه در هیچ جای دیگر ثبت نمیشود. 
در این روش هیچ لزومی نیست که کسی به طور مستقیم پول بفرستد و یا اصلاً پولی بفرستد. بلکه در زمان خریدهای آنلاین معمولی که از amazon .com انجام میدهد؛ به جای مراجعهٔ مستقیم به «وبسایت آمازون» از طریق صفحهٔ زیرین که یکی از شعبه های فروش این کمپانی است؛ جنس مورد نظر خود را خرید نماید و به این ترتیب؛ با قرار دادی که من با «شرکت آمازون» دارم؛ درصدی از بهای پرداخت شده به عنوان کمیسیون به دارندهٔ این وبلاگ پرداخت میشود. لذا هیچکس به داشتن  رابطه با کژدم و یا کمک مالی به کژدم متهم نمیشود. و حتی من نیز نخواهم دانست که چه کسی و از کجا و در چه زمانی و یا چه چیزی از این وبسایت خریداری نموده است. لینک صفحهٔ همیاری در ستون سمت راست وبلاگ و در زیر صفحهٔ اصلی قرار دارد

آدرس وبسایت من که در واقع یک فروشگاه اینترنتی است:




سپاسگذارم

کژدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر