۱۳۹۳ مهر ۱۳, یکشنبه

کاخ سفید را احمقها اشغال کرده اند

جو بایدن که باید یک استراتژیست باشد؛ مانند احمقها رفتار میکند. من به این احمق میگویم که اقلاً برود و فیلمهای سه گانهٔ «پدر خوانده» (The God Father) را چندین بار تماشا کند. شاید بتواند با مفاهیم ابتدایی سیاست؛ استراتژی؛ سکوت؛ قدرت سکوت و دیپلماسی آشنا شود.
این احمق؛ نه در دانشگاه و نه در طی فعالیتهای حزبی چیزی یاد نگرفته است و چه بسا حتی نمیتواند فرق بین عرب شیعه و عرب سنّی و ترک شیعه و ترک سنّی و ایرانی شیعه و سنّی را بفهمد و چه بسا فکر میکند که تهران روستایی در حاشیهٔ بغداد است. 
کسی نیست که به این مردک احمق بگوید: یا حرف نزن و خفه شو........ و یا وقتی حرف زدی..... مانند تُف آنرا لیس نزن.
البته دولت پیشین جورج بوش آرماگدونی هم همینگونه بود و آقای جورج بوش که نوشیدن افراطی الکل را ترک کرده بود؛ فکر میکرد که زمان «نزول وحی» به ایشان رسیده است؛ امّا گویا یا فرستندهٔ «الله = یهوه = پدر» ایراد داشت (احتمالاً به خاطر اختلالات ناشی از انفجارات درون خورشید) و یا گیرندهٔ ایشان و احمقهای دور و برش اشکال داشتند. به هر حال ژنرال پتریوس بخشی از مشکلشان را حل کرد؛ ولی لایروبی طویله ای به این بزرگی نیاز به ده ها ژنرال پتریوس داشت و همچنان دارد.
چگونه میشود که «جو بایدن» ترکهای عثمانی را متهم به پرورش و حمایت «محمد رسوا الله دوّم» کند و سپس در برابر کثافتی مثل اردوغان لنگ بیندازد.
پرسش من از خوانندگان این است:

اگر به جای این احمق نیمه مسلمان کنیایی و برده زاده؛ و به جای آن جورج بوش «ملهم به الهامات الهی»...
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور آمریکا بود..... داستانها و ماجراها. تا چه اندازه تغییر می یافتند؟

کژدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر