۱۳۹۳ آبان ۷, چهارشنبه

محمدعلی کلی دوّم و شکست سخت ۴ نوامبر

شکست سختی که در انتخابات ۴ نوامبر در انتظار حزب دموکراتیک آمریکاست؛ نه تنها نوید شکست سخت تر این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آیندهٔ آمریکا را نیز با خود دارد؛ بلکه حکومتهایی را که از برکت وجود میر حسین اوباما در منطقهٔ خاورمیانه به شلنگ تخته اندازی مشغول بودند و هستند را نیز با کابوس روبرو خواهد نمود.
باراک اوباما چهرهٔ تحقیر شده ای از آمریکا به نمایش گذاشته و تمامی تخم مرغها را در سبد مذاکرات هسته ای ریخته و به خاطر «استراتژی حفاظت از سبد تخم مرغ» متحمل شکستهای سنگینی در برابر روسها  در سوریه و اوکرائین شده و بازی را واگذار نموده است.
اوباما محبوب همهٔ ارازل و اوباشان حکومتی جهان است. لذا شکست او ضربهٔ محکمی به حاکمیتهای اوباشان خواهد بود. اگر قدرتمندترین چهرهٔ دموکراتهای آمریکا «هیلاری کلینتون» باشد؛ انتخابات ریاست جمهوری را نیز به جمهوریخواهان واگذار خواهد نمود. مگر آنکه پس از شکست در انتخابات ۴ نوامبر؛ دولت باراک اوباما چهره ای رادیکال تر از خود به نمایش بگذارد.
شکست حزب دموکراتیک در انتخابات ۴ نوامبر میتواند دستهای دولت او را در بسیاری از زمینه ها ببندد و یکی از آن موارد؛ قطعاً مذاکرات ۱+۵ و مسئلهٔ رفع تحریمهای رژیم انگلهای حاکم بر ایران در آیندهٔ نزدیک است.
اگرچه اوباما علاقه دارد تا مذاکرات هسته ای را تا جایی که میتواند طولانی تر کند و پایان آنرا به انتخابات ریاست جمهوری متصل سازد؛ اما شکست ۴ نوامبر طبیعت مذاکرات را تغییر خواهد داد که ضمن طولانی تر و فرسایشی تر کردن مذاکرات و حفظ تحریمها؛ در نهایت رژیم انگلهای حاکم بر ایران را با دستهای خالی به خانه بفرستند.
برخلاف تصوری که انگل فرزانه و عده ای از اوباشان (دلواپس ها) با گرد همایی های دکوراتیو میخواهند در ذهن مردم بوجود آورند؛ دستهای همهٔ باندهای رژیم از همه جا کوتاه است و همه شان هر روز را با چشم براهی رسیدن زمان تأییدیهٔ IAEA  و گرفتن «جیرهٔ دلاری» در ازای «خوش خدمتی ها» میگذارانند و عربده های انقلابی شان همان ماجرای کفن پوشیهای قلّابی است.

شیخ قطر و خواهر دوقلوی عثمانی اش نیز از این شکست بی بهره نخواهند ماند. شیخ قطر اکنون برای پرداختن کفاّرهٔ گناهانش با دیوید کامرون دلّال در حال مذاکره است و پیشتر نیز بخشی از کفاره ها را به دلّال آلمانی پرداخته بود.
ترکهای عثمانی نیز که در سرمایه گذاری مصر و تونس شکست کامل خورده اند اکنون به همراه شیخ قطر توسط رئیس جمهور مصر بدون اینکه نامشان برده شود به دست داشتن در عملیات نظامی انتحاری اخیر که منجر به کشته شدن سربازان مصری در سینا گردید متهم شده اند و گذرگاه رفح برای مدت نامعلومی بر روی مزدوران غزّه بسته شد.
پس از شکست ۴ نوامبر؛ شرایط برای ترکهای عثمانی و قطر سخت تر خواهد شد و روابط آمریکا با حاکمیت مصر به مسیر نزدیک شدن خواهد افتاد.
کردهای سوریه از انزوا بیرون آمده و راه  برای بیرون آمدن کردهای ترکیه از انزوای بین المللی باز خواهد گردید.
پس از شکست حزب دموکراتیک در انتخابات آیندهٔ ریاست جمهوری آمریکا و به روی کار آمدن جمهوریخواهان؛ نوبت ترکهای عثمانی است که به حال و روز رهبر فرزانه بیفتند.
به نظر من همهٔ افت و خیزها و رفتار کجدار و مریز دولت اوباما؛ تقصیر دولت اوباما نیست؛ بلکه آمریکا در حال گذراندن دوران نقاحتی است که در اثر بیماری سختی که «جورج بوش آرماگدونی» و «استوار رامسفلد کتابخوان» موجب آن شدند.
رئیس جمهور جمهوریخواه بعدی آمریکا حماقتهای جورج بوش را تکرار نخواهد کرد.
حتی اگر همین اکنون نیز به «استراتژی پیشنهادی وزارت دفاع آمریکا» برای شکست داعش نگاه کنید؛ همان دکترین «ژنرال پتریوس» در گستره ای بسیار بزرگتر است که در دورهٔ بعدی ریاست جمهوری به تغییرات بنیادی در خاورمیانه منجر خواهد شد.

کژدم

۱۰ نظر:

  1. با درود بر کژدم و به امید برپایی آذرکده هایی خندان در سرزمین مادهای سرافراز و ایجاد الگویی جدید برای بشریت

    به خبری از دویچه وله توجه کنید که با خبر با کاسته شدن 50 نفر از پیشمرگه ها در ارتباط می باشد
    افزون بر این، ۱۵۰ رزمنده "ارتش آزاد سوریه" نیز امروز چهارشنبه وارد کوبانی شدند.

    150 نفر پیشمرگه در مقابل 150 نفر از ارتش ازاد به عنوان ستون پنجم ترکیه

    جالب است نه!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در بر شما ناشناس نکته سنج

      نه تنها ۱۵۰ نفر از نیروهای دست چین شدهٔ «ارتش ازاد» به کوبانی وارد خواهند شد؛ بلکه داعش نیز ۲۵ نوجوان گروگان گرفته شده از فرزندان کوبانی را آزاد نمود.
      میرحسین اوباما که برادرش یکی از سران کثافتهای بین المللی به نام «اخوان المسلمین» است؛ در این بازی کثیف شرکتی موثر دارد.
      اما برآیند تمامی این تحولات و روشن شدن تلاشهای انتخاباتی حزب دموکراتیک آمریکا (حزب اوباما) در کنار آمدن با اخوان المسلمین ترکیهٔ عثمانی را به فال نیک بگیرید.
      حزب دموکراتیک آمریکا و اخوان المسلمین هر دو در انتخابات ۴ نوامبر به گور خواهند رفت.

      حذف
  2. جناب اردوغان دچار توهم خود بزرگ بینی شده و برای هدایت طرح ایجاد خلافت عثمانی خود امروز اک سرای معروف رو در زمینهای خریداری شده اتاتورک با هزینه 350 میلیون دلاری افتتاح کرد ولی نمیدونه به زودی همه اینها بر سرش اوار خواهد شد

    بیچاره اتاتورک که چه فکر می کرد چی شد الان در قبر میلرزه

    پاسخحذف
  3. اسيد پاشي دغدغه اين روزهاي منه که اين نشانه بسيار بديه که بازيگران رسيده اند به جايي که معلوم ميکنه براي رسيدن به اهدافشون، به هيچ احدالناسي رحم نميکنند، ديگه به زنان نصف مرد که جاي خود (اصولاً طراحان اين چنين سناريوهايي از هر نامردي هم نامرد تر هستند، مثل همونايي که تو جنگ غزه، پشت زن و بچه سنگر گرفته بودند و ...)

    براستي، هدف از اسيد پاشي چي بود؟

    پاسخحذف
  4. قضیه ماشین ابپاشهایی که نوپو یک ماه پیش وارد کرده بود که یادتون نرفته


    کار داره بیخ پیدا میکنه، دم خروس از همه جا زده بیرون

    چون اسید میسوزنه، آب پاش لازمه تا آتیش کینه و دلهای سوخته رو بخوابونه که باید بگم، آتیش کینه فقط با شکستن گردن و پاره کردن خشتک خاموش میشه!

    موج اعتراض ها رو دیدید؟ منابع غیر رسمی تعداد قربانی های اسیدپاشی را تا کنون 25 نفر ذکر کرده اند!

    فردای توافق، بمب ساعتی یک کودتای خونین بکار میافته که اون ماشین ها برای شستن خیابون خیلی بدرد خواهد خورد!

    پاسخحذف
  5. من هم موافق هستم .. کودتا.. کودتا ..انتخاب اصفهان .. اورندگان عمامه در تدارک بردن عمامه هستند ..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هیجان زده نشوید؛ تخیلات را هم کنار بگذارید.
      نه کسی میخواهد کودتا کند و نه کسی میخواهد عمامه را ببرد.
      پاچاهاردارها عمامه را نیاوردند؛ بلکه نطفهٔ عمامه ها هستند.

      حذف
  6. به ناشناسی که سوال کرده، براستي، هدف از اسيد پاشي چي بود؟
    اگرمخاطب شما ملت ایران است،که بی تفاوت نسبت به این بند بازی ها و مانور های پیش پا افتاده و حنای رنگ باخته ی کثافت های حافظین نظام است، با این تفاوت که خشم ونفرت و کینه ی ملت با این رویداد بیشتر از قبل شده است.
    واما اگر مخاطب شما، این امت تازی پرست ، احمق و شتراسلام ساکن در ایران است، باید گفت که این گوسفند هایی که با یک دسته علف و یک کیلو برنج و روغن به هرسو که نظام کثیف حاکم بر ایران بخواهد ، راه میافتندوهرچه نظام مقدس کثیف بگوید ،تکرار می کنندو الان هم به خاطر یک کاسه آش نذری ، توی هیئت های کیری – مذهبی ولند،که نیازی به این آکروبات بازی ها ندارند.
    ضمنا (ناشناس ها) دفعه بعد با یه اسمی بیایند .تا ما خدای ناکرده فک نکنیم که ممکنه ازون هایی باشند که ممکنه فرزند سه شهید گم نام امام زمان هستند.
    Bārut

    پاسخحذف
  7. کژدم گرامی شما چرا با مشکلات و واقعییت وضع و روزگار ایران٫ اینقدر احساسی برخورد می کنید؟
    درد آخوند و نطفه های اخوند شکم و زیر شکم است که بسبحان الله والحمد لله ولا حول ولا قوه الا بالله‏ وضعشان توپ است و در حال چریدن هستند.
    شما یقه روشنفکر و نطفه های عقب مانده و ای کیو پایین روشنفکر را بگیرید که به لطف انقلاب اکثر انها سردار و پاسدار و مردم دار هستند.
    اگر ای کیوی این جماعت در حد یک گنجشک هم باشد دیگر باید فهمیده باشند که بقول شما بیشتر از ۳۰ سال است که برای مشتی عمامه بسر گاییده شده اند تا اینکه دستشان به زیاد مانده اخوند و نطفه اخوند برسد .
    من به جنس عضو شریف روشنفکرها کاری ندارم که تا کی توان گاییده شدن دارند اما یقینأ کِشه تنبان ایشان اگر از جنس مرغوب قبل از انقلاب مردی و ضد امپریالیستی خمینی دیوانه هم باشد دیگر یا پوسیده یا دَر خواهد رفت . و اگر کاری نکنند٫ بعد از سی و اندی سال گاییده شدن٫ این بار تخم شریفشان که به زبان شیرین اذری خودتان داشاق صدایش می کنند کشیده خواهد شد.
    لذا حاج قاسم ها بعد از سی و اندی گاییده شدن باید تخمشان هم کشید شود٫ یا خودشان تخم گایش کنندگانشان را کنده٫ جلو سگ بیندازند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من با هیچ چیز احساسی برخورد نمیکنم؛ اما هم شما و هم میدانیم که «احساس» پایدارترین پدیده ایست که به موازات تمامی حرکات انسان وجود دارد. بخشی از این احساسات؛ طبیعی و بخشی به عنوان مطبیعت ثانویه» (اخلاقیات) هستند که همیشه در پشت پردهٔ رفتار انسانی کار میکنند و چه بسا فرماندهان اصلی رفتار انسانی هستند.
      اما زمانی که به طراحی استراتژی و عملیاتی میرسیم؛ من هرگز احساساتی نیستم.

      حذف