۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

نخستین نشانه های آشکار فروپاشی هلال شیعی

زمانی که در یک منبع اطلاعاتی؛ مسئله ای سیاسی به صورت عمومی انتشار می یابد نشان از آن دارد که دیگر از حالت فوق محرمانه و حتی محرمانه در آمده است و زمان آن رسیده است که به سلاح دیگری مانند تبلیغات دست ببرند. نشریهٔ اینترنتی «دیپلماسی ایرانی» که یکی از منابع اطلاعاتی رژیم کثیف اسلامی-شیعی حاکم بر ایران است؛ این وظیفه را بر عهده گرفته است. هرچند که در رژیم اسلامی حاکم بر ایران اینگونه نشریات که بعد از گذشتن از دهها لایه پالایش اطلاعاتی امنیتی دست به انتشار مطالب میزنند؛ از سوی دیگر دارای آرشیو قابل استنادی نیز نیستند و هر لحظه مطالب منتشر شده را یا حذف میکنند و یا در نتیجهٔ پالایشهای بعدی در متن آن دخل و تصرف میکنند.
با اینهمه چاره ای به جز این نیست که برای دیدن مواضع اطلاعاتی- امنیتی رژیم در منطقه؛ به نوشته های خود آنان استناد شود.
لازم به تذکر است که در زمان مطالعهٔ مطالب مندرج در تمامی منابع اطلاعاتی ( بدون استثنا) باید به دنبال نانوشته ها بود. این نانوشته ها در پشت پردهٔ نوشته ها قرار دارند..... به هر حال...
نشریهٔ اینترنتی دیپلماسی ایرانی؛ برای نخستین بار وحشت رژیم اسلامی را نه تنها از فروپاشی حاکمیت علویهای سوریه به رهبری بشار اسد؛ به نمایش گذاشته است. بلکه از گسترش امواج این فروپاشی به یکی دیگر از حلقه های هلال شیعی یعنی حکومت شیعی عراق وحشت دارند. نمایش این وحشت در لایه های خارجی؛ نشان از سوزش استخوان در درون دارد.
این مقاله را از (اینجا) بخوانید. در این مقاله به طور مشخص  عمق فاجعه ای را که رژیم اسلامی حاکم بر ایران در حال تجربهٔ آن است را به وضوح میشود دید. این مقاله نشان میدهد که رژیم غارتگران ناب محمدی در چه شرایطی به پای میز مذاکره خواهند رفت. اکنون رژیم قدر قدرت اسلامی  و رهبر مسلمانان جهان با تمامی هیمنه و عربده کشیهایش مانند یک روسپی پیر ارزان قیمت برای لقمه نانی به مشتری واخواهد داد. حتی حرکت مقطعی طالبان در افغانستان و مزخرفاتی از قبیل کپی برداری از پهپاد آمریکایی و دهها مزخرف گویی دیگر کار ساز نیست. همانگونه که در نوشته های پیشین نیز گفته ام؛ وضعیت سوریه از نظر بافت اجتماعی بهتر از لیبی نیست و یک چهارچوب ارضی من در آوردی است که دهها قبیلهٔ بزرگ و کوچک را مانند یک گونی در خود جای داده است. جنبش سوریه هر روز بیش از روز پیش؛ به سوی لیبیایی شدن  پیش میرود و بازیگران عرب منطقه ای و ترکهای عثمانی مناطق نفوذ خود را گسترش خواهند داد. همچنان که ماجرای شیعیان حوثی یمن و ماجرای بحرین؛ به عنوان نقطهٔ عطف در قدرت منطقه ای رژیم اسلامی بود و از همان نقطه؛ شکست استراتژیک رژیم آغاز گردید؛ اکنون نقطهٔ عطف دوم در روند این شکست استراتژیک در چند قدمی رژیم تازی پرستان شیعی قرار دارد.
همچنان که بارها گفته ام شکستهای استراتژیک مانند شکست در یک یا چند جبهه نیستند. شکستهای استراتژیک قابل جلوگیری نیستند و نتیجهٔ آنها فروپاشی کامل است. مراحل گوناگون روند این نوع شکستها؛ همیشه فریبنده هستند  و نیرویی را که در حال از دست دادن مواضع است؛ فریب میدهند ؛ گویی که میتوانند با چند حرکت جلو آنرا بگیرند و به همین دلیل در تمامی جبهه ها به طور پراکنده وارد میشوند و مشکلات چنان زیاد میشود که قدرت  جمع آوری اطلاعات و تفکر را از میان میبرد و چون بسیار سریع به پیش میرود؛ نمیتوان بر آنچه که دیروز داشته ای در نبرد فردا بر روی آن حساب کنی. اینگونه است که تمامی تار و پود ساختار از هم دریده میشود.
رژیم تازی پرستان شیعی؛ دیگر اهرمهای بازدارندهٔ خود را از دست داده است و آنچه که زیر لبخندهای دیپلماتیک؛ وزیر امور خارجه و تمامی دستگاه دیپلماسی پنهانِ آخرین ولی فقیه خوابیده است؛ گریه ای تلخ است.
از نظر من در ماههای آینده شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که شاید در باور خیلی ها نگنجد.
پایان سخن اینکه: گفتگوهای ۱+۵ تنها در حد یک سرگرمی است. اما نبرد واقعی در خارج از این نشستها در جریان است.
آنان که به نتایج نشستهای ۱+۵ چشم دوخته اند.... به بیراهه میروند. نشستهای ۱+۵ تنها برای چانه زدن دربارهٔ قیمت روسپی پیر ارزان قیمت حکومت تازی پرستان شیعی است و بس.

کژدم  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر