۱۳۹۲ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

یک گفتگوی ساده

رهبر فرزانهٔ همهٔ مسلمین جهان (حتی وهابی ها) فرموده اند که این مذاکرات هسته ای به جایی نمیرسد. اما هیچیک از احمقهای هوادار و یا احمقهای مخالفش نپرسیدند که منظورش از گفتن «به جایی نمیرسد» چیست؟
مطمئناً هر حرکتی به جایی میرسد؛ همانگونه که جنگ ۸ سالهٔ شیعیانی که فکر میکردند «راه قدس از کربلا میگذرد» به «گُه خوردن نامهٔ معروف به جام زهر» رسید..... همانگونه که ماجرای «سهم ایران از دریای مازندران» به جایی رسید که اکبر بهرمانی به خاطر نوکر منشی که در برابر «روسیه» نشان داد رسید..... همانگونه که ماجرای غارت اموال ایران توسط «جا کشان (پاسداران) انقلاب اسلامی» به خشک شدن دریاچهٔ رضائیه (ارومیه - چیچست) رسید....... همانگونه که قرارداد چرنوبیل بوشهر ۲۰ سال طول کشید..... همانگونه که قرار است تا رهبر فرزانه بر روی آلت تناسلی «ژنرال پوتین» (ولی فقیه واقعی حزب اللهی ها) بنشیند و ادعای «سوریه عمق استراتژیک ماست» بنماید........ همان جایی که «چینیها» از پاکستان برای تسلیح کرهٔ شمالی و از کرهٔ شمالی برای تسلیح «خامنه ای رهبر دیّوس» استفاده میکنند و به جای پول نفت برایش «چسب پنچرگیری» صادر میکنند رسید ....... نه چینیها و نه روسها و نه آمریکایبها و اروپاییها؛ دلشان به حال «امّت بی لیاقت ساکن ایران» نسوخته است.... بلکه همگی به دنبال روسپی هستند... و این روسپی هرچه پیر تر و شیعه تر و فرزانه تر..... بهتر.

سناریوی مشترک

آمریکاییها میگویند که توافق بر سر «توافق نهایی» بسیار مشکل است.... رهبر فرزانهٔ روسپیان پیر جهان میگوید که این مذاکرات به جایی نمیرسد ولی من مخالفتی ندارم ولی فقط اسم آمریکا را نبرید؛ زیرا رهبر فرازانه قول داده است که فقط با «پوتین» عشق و حال کند و «پوتین» نیز میداند که این روسپی پیر بالاخره در میان حلقهٔ ارازل و اوباش احمقها؛ برای خودش آبرویی مصنوعی دارد و «امام سیزدهم» آنهاست؛ لذا برای حفظ آبروی ساختگی رهبر فرزانه؛ او را در اتاق خواب «بیت رهبری» ملاقات میکند و هرگز از او نخواسته است که یک شب هم به «باغ پوتین» برود........ پوتین میداند که اینکارها از نظر «شیعیان احمق رهبر فرزانه» (حزب اللهی ها) زشت است...... مگر میتوان «شیعهٔ» یک «روسپی» بود؟..... حال اگر «ترسو» بود و در «چاه مستراح» قائم شده بود (امام قائم)... باز یک چیزی؛ ...... ولی «حاضر» بودن و زیر پوتین خوابیدن چیز دیگریست که حتی الاغ ترین حزب اللهی هم نمیتواند بپذیرند.... مگر آنکه مثل لبنانیها و افغانیها «مزدور» باشد.
توافق نامهٔ ژنو؛ هرگز «توافق اولیه» نبوده است؛ بلکه توافق نهایی بود که اکنون نیاز به «کش و قوس» دارد تا رهبر فرزانه به «روسپیگری» متهم نشود و همه چیز به آرامی و دور از چشم آنهایی که خامنه ای را «حسین زمان» می انگارند پیش برود و تمامی «آخ و اوخ» های رهبر فرزانهٔ روسپیان مسلمان جهان نیز در راستای همین سناریوست. به همین خاطر بود که «امام حسن مشکوک و زنباره» میان «شیعیان حسین رؤیایی» از وبسایت رهبر فرزانهٔ  روسپیان پیر جهان سر بر آورد و به زور و ضرب «ایمان» از شیعیان خواستند که باور کنند که فرقی میان این دو شخص وجود نیست و نتیجهٔ میدانی آن «امام حسن روحانی مهندسی شده» بود.
پاکسازی عجولانهٔ پایگاه نظامی پردیس و «امام حسن نامه» در وبسایت رهبر فرزانه و ملاقات های محرمانهٔ وزیران متعدد امور خاجهٔ ولی فقیه با آمریکاییها توسط دلّال منطقه ای که به نام «سلطان قابوس» شناخته میشود... همگی بر این واقعیت اشاره دارند که بر خلاف اطهارات تلویزیونی رهبر فرزانه در رابطه با «شیطان بزرگ».... خامنه ای فهمیده است که یکبار خوابیدن با غرب...... بهتر از صدها بار خوابیدن زیر پوتین است.

کژدم خیلی بی تربیت و بد دهن


۸ نظر:

  1. کسانی که «شهرنو» را دیده بودند، می‌دانند که در روزهایی که تعداد مشتریان کم و کاروکاسبی روسپیان کساد بود، بویژه آن روسپیانی که پیرتر شده بودند و مشتری چندانی نداشتند، در مقابل خانه‌هایشان می‌نشستند و پایین‌تنه خودشان را به قیمتی نازل حراج می‌کردند. آدم وقتی اظهارات اخیر مقامات جمهوری اسلامی را می‌شنود یا می‌خواند، درست یاد آن زنان نگونبخت می‌افتد. رهبر این نظام و عمله و اکره او هم خودشان را حراج کرده‌اند و با لوندی چندش‌‌آور روسپیانی پیر و زشت فقط تلاش می‌کنند دل مشتریان غربی را به دست آورند و او را به همخوابگی بکشانند. فقط تفاوت این‌ها با آن زنان اینست که آن زنان جز فروش تن خود چیزی برای عرضه نداشتند و رهبران جمهوری اسلامی دارند همزمان تن و روان یک ملت و منافع ملی‌اش را به حراج می‌گذارند تا فقط دمی بر عمر رژیم کثیفشان بیفزایند!

    پاسخحذف
  2. كژدم اينبار خيلي +18 شده بودي ولي لطفا در مورد پاکسازی پایگاه نظامی پردیس يه توضيحي بديد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فریاد گرامی
      به هیچ وجه ۱۸+ نیست؛ فقط به فهرست پایین نگاهی بیندازید تا مسیری را که از زمان خمینی تا کنون پیموده شده است را ببینید:
      ۱- در جنگ قره باغ؛ رژیم اسلامی بر علیه آذربایجان با ارمنستان همکاری نزدیک داشت و به این ترتیب نخستین گامهای خودفروشی حاکمیت صفوی مسلک به روسها برداشته شد. نتیجهٔ این عمل را اکنون میبینیم که حکومت باکو به مرکز تولید پان ترکها و پایگاهی برای رقیبان و دشمنان ایران تبدیل شده است.
      ۲- رژیم شیعی-صفوی در تقسیم سهمیهٔ دریای خزر تن به عقب نشینی خفت بار به نفع روسیه داد.
      ۳- قرارداد خفت بار ساختن «چرنوبیل بوشهر» که حدود ۲۰ سال است همچنان ادامه دارد.
      ۴- خشک شدن تدریجی تالابها و دریاچه ها و بویژه دریاچهٔ ارومیه که در ۱۰ سال آینده میتواند آذربایجان و بخشی از کردستان را به کویر و شوره زار تبدیل کند.
      ۵- سرازیر شدن بخش عظیمی از ثروتهای ملی به سوریه و لبنان برای ساختن دژهای امنیتی که همچنان هزینه بر هستند و بیش از آنکه حتی به نفع بقای رژیم باشند؛ بیشتر به نفع اهداف منطقه ای روسیه بکار می آیند.
      اأن رژیم بشار اسد و ارازل و اوباش عراقی و افغانی و پاکستانی تحت نام گردانهای ابوالفضل و حزب الله لبنان؛ همگی با سرمیایه های ایران در حال جنگیدن برای حفظ منافع روسیه هستند.
      با این همه خوش رقصی برای روسها که بنیانگذارش خمینی و رفسنجانی بودند و توسط خامنه ای گسترده تر و وسیع تر شد؛ روسها اینها را حتی در حد دوست استراتژیک هم نمیشناسند؛ زیرا چنین دوستی هایی برای روسها هزینه دارد. لذا از حکومت شیهیان صفوی به صورت ادواری استفاده میکنند؛ دقیقاً همان کاری که با یک روسپی ارزان قیمت رفتار میشود.
      اکنون هم میخواهند با روسها قرارداد نفت در برابر کالا ببندند و این قرارداد اگر هنوز کامل نشده است؛ تنها به این دلیل است که روسها میخواهند که در این معامله دست بسیار بالایی داشته باشند.
      رژیم شیعیان آریایی نژاد و باهوش به مرحلهٔ «حراج» کردن داراییها رسیده است و این مردم نیز لیاقت حاکمیت بهتری را ندارند.
      (دنباله در پایین)

      حذف
    2. پاکسازی پر هزینهٔ پایگاه نظامی-اتمی پرچین؛ از زمانی آغاز شد که رژیم شیعیان به این نتیجه رسید که نه تنگهٔ هرمز بسته خواهد شد و نه موشکی شلیک خواهد شد و تمامی مانورهای نظامی آن دوره فقط برای نمایش قدرت قلابی و تحمیق بیشتر شیعیان بود که مثل عربها تمامی افتخاراتشان را در گرد و خاک موشک میبینند دقیقاً مثل زنهایی که هزار لایه بزک و دوزک میکنند ولی حتی یول خرید یک ساندویچ هم توی کیفشان ندارند (پُز عالی و جیب خالی).
      حتی اگر فرض کنیم که آزمایشهای اتمی در پارچین برای دستیابی به ماشهٔ اتمی برای انفجار بمت هسته ای نیز صد در صد موفقیت آمیز بوده است؛ در کلّ ماجرا تاثیری ندارد و تکرار همان داستان آلمان نازی است که میگویند اگر دو ماه دیگر نیز میتوانستند دوام بیاورند؛ به بمب اتمی دست می یافتند. این اگرها و مگرها به درد آینده نمیخورند و بیشتر به درد تاریخ نویسان فانتزی پرور میخورند.
      رژیم شیعیان؛ پروژهٔ ساخت بمب هسته ای را به صورت ساختن جداگانهٔ تکه های پازل ادامه میداد و زمانی که ظاهراً نفسشان از جای گرم در می آمد از درّ و گوهر حرف میزدند؛ اما الآن حتی از اینکه مذاکرات اتمی بتواند گرههای مالی رژیم صفوی و شیعیان ساکن ایران را حل کند نا امید شده اند.
      زمانی که پاکسازی پرچین آغاز شد؛ نوید پروژهٔ معامله را با خود داشت؛ اما شیعیان باهوش و پر افتخار ساکن ایران باید بدانند که اگر رژیم خود را برای حراج کردن نفت در برابر کالا و غذا با روسیه آماده کرده است؛ در آینده همه چیز را به حراج خواهد گذاشت و ماشهٔ اتمی را نیز برای بقای چند ماه بیشتر به صورت رایگان در اختیار غرب قرار خواهد داد.
      ماجرای اتمی رژیم صفوی و حکومت قذافی مسیری مشابه را طی خواهد کرد. قذافی فکر میکرد که با تحویل دادن پروژهٔ اتمی به غرب و دادن غرامت هواپیما ربایی توانسته است دل غرب را به دست آورد؛ خامنه ای فرزانه نیز فکر میکند که اگر ماجرای تحویل دادن را با کش و قوس و امید داشتن به اینکه «شاید دری به تخته بخورد»؛ آرام آرام از درون تهی و پوسیده خواهد شد و شیعیان آریایی نژاد و باهوش ساکن ایران؛ تاوان آنرا با گرسنگی و ویرانی روزمره و مداوم ایران خواهند پرداخت.

      حذف
  3. کژدم گرامی.
    متاسفانه روسپی آنقدر در خاورمیانه زیاد شده که این روسپی پیر دیگر خریداری ندارد و متن نوشتار شما در حقیقت صحبت دل امثال من بود که متاسفانه چون شما قادر به تجلی افکارم در قالب جملاتی به سان نوشته شما نیستم . هرچند آرزو میکردم که میتوانستم چون شما آنچه را در دل دارم بیان کنم.
    ماه مارس ماهی سرنوشت ساز در پروسه پاکسازی خاورمیانه خواهد بود. در سوم مارس نتانیاهو به آمریکا سفر خواهد نمود تا هماهنگی های لازم را مابین سیاسنهای اسرائیل و اقدامات آیپک به انجام رساند . در میانه همین ماه اوباما به عربستان سفر خواهد نمود تا هماهنگی مجددی مابین سیاستها به انجام رسد. بیست و هشتم مارس زمان عقد قرارداد نهایی مابین مصر و روسیه جهت خرید سلاح است که عربستان و امارات قرار است بودجه آنرا تامین کنند.
    فشارها بر روسیه در حال افزایش است و اوکراین که در خلال کنفرانس ژنو در حالت ایستا قرار داشت به محض زیر بار نرفتن روسیه در پذیرش قطعنامه ضد سوریه در سازمان ملل مجددا به التهاب افتاد.
    باید دید که از برآیند این حرکات چه چیزی برون خواهد افتاد ولی آنچه که مشخص است چیزی به نفع رژیم شیعه-صفوی در جریان نیست.
    روسپی پیر و روباه بنفش نیز به هر در میزنند تا بلکه محبت آمریکا را به خود جلب کنند جز ذلت چیزی عایدشان نشده و نوادگان شیعه کورش نیز سر در خواب خرگوشی فرو برده و منتظر لطف آمریکا و کم شدن تحریم ها نشسته اند.
    از نظر من سیاست اوباما در خلیج فارس در حال چرخشی مشهود است. بار دیگر این تفکر در حال شکل گیریست که هیچ جایی برای حکومتهای مذهبی چه از نوع شیعی و چه از نوع سنس در منطقه نیست. و حتی اگز مجبور به تغییر نقشه ژئوپلتیک خاورمیانه گردند این سیاست دنبال خواهد شد.
    وجود حکومت شیعه صفوی ایران مسببی شده برای شروه جنگهای فرقه ای در منطقه و سپاه سنی در مقابل آنان در شرف شکل گیری.
    این درگیری ممکنست در کوتاه مدت حاوی منافعی باشد ولیکن در دراز مدت مشکلات امنیتی متعددی را در جریان ارسال نفت ایجاد خواهد کرد.
    توازن قدرت دوباره می باید در خلیج فارس حکمفرما گردد و این توازن جز با خلع سلاح ایران و دور کردن حکومت شیعه صفوی میسر نخواهد بود.
    روسپی پیر و دارودسته روباه صفت نیز اینرا به خوبی می دانند و حاضر شده اند که به هر بهایی و حتب با حراج مملکت عمر خود را چند روزی افزایش دهند و در این تصور خام هستند که با عشوه گری در برابر آمریکا و خزیدن در سایه آن کشور و شریکهای اروپایی میتوانند به این مقصود برسند و آماده هستند که برای بقای خود دست به هرکاری بزنند. ولیکن ابرها به آرامی در حال کنار رفتن هستند گفته های جدید آمریکا و اروپا در مورد تعیین تکلیف قطعنامه های شورای امنیت توسط ایران که به منزله دست برداشتن از برنامه موشکی و حمایتهای مالی و نظامی از گروههایی به مانند حماس و حزب الله است شیپور نابودی این رژیم ضد بشری است که به قول شما اگر این نوادگان کورش شانس بیاورند این بار حکومتی از همین جنس و مکلا بر سرشان خواهند گماشت و اگر در همین خمودگی و امیدهای واهی بمانند سرزمینی چند پارچه برایشان به ارمغان خواهند آورد.
    کاش میتوانستم به مانند شما هرچه در دلم است بر زبان آورم و ناراحت هم نمیشدم که خود را به لقب بد دهن و بی تربیت بنامم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.ر گرامی

      اسرائیل آخرین لایهٔ دفاع ضد موشکی خود را که موشکهای دشمن را با اشعهٔ لیزر شکار میکند و به قول تحلیلگران به واقعیت پیوستن «جنگ ستارگان» است؛ تکمیل نموده و آسمان اسرائیل به آسمانی با سپر موشکی نسبتاً کاملی تبدیل گرده است و اکنون آمادگی کامل دارد تا با بحرانهای منطقه ای دست و پنجه نرم کند و در همین راستا یک گردان از نیروهای ویژهٔ خود را که مجهز به تکنولوژی بسیار پیشرفتهٔ جنگ الکترونیک و همچنین شنود است را به منطقهٔ جولان منتقل نموده است. اگر ماه مارچ را ماه تصمیم گیری بنامیم؛ ماه آپریل باید ماه داغی باشد.

      حذف
  4. حزب توده در اوایل انقلاب برای اینکه بازار "مبارزه با شیطان بزرگ" را در ایران گرم کنه، در مقابل سفارت اشغال شده آمریکا در تهران "آش ضدامپریالیستی" می‌فروخت تا بلکه با دامن زدن به هیستری ضدآمریکایی در کشور، "خط امام" را به "راه رشد غیرسرمایه‌داری"و "سمتگیری سوسیالیستی" به سوی مسکو سوق بده! بدین منظور مرتب "توطئه‌های جدید" کشف و اختراع می‌کرد. خلاصه کارش شده بود شمردن "توطئه‌های شیطان بزرگ" و حتی به رقم توطئه هفتم و هشتم و نهم هم رسیده بود! تا اینکه ناگهان خودش هم توسط "سربازان ضدامپریالیست و گمنام امام زمان" همین "خط امام" مانند گروه‌های سیاسی دیگر به گا رفت!!
    حالا کار برخی از این دوستان ما هم در کامنت‌ها این شده که اول هر ماه بنشینند و رویدادهای ماه بعد و دو ماه بعد را پیش‌بینی کنند و دل به این آرزو ببندند که عنقریب نیروهای آمریکا و اسرائيل فلان و بهمان عملیات را برای درهم شکستن کمان شیعی در خاورمیانه انجام خواهند داد و کار جمهوری اسلامی یکسره خواهد شد. قصدم پراکندن تخم نومیدی نیست، ولی بقول معروف:
    از کجا می‌دانید مسافری که به امیدش نشسته‌اید، از میانه‌ی راه بازنگشته باشد؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آنکس که به امید آمدن کسی نشسته باشد؛ خودش را انکار کرده است و حشره ای در انتظار ظهور ناجی است . آنکس که میگوید چنین و چنان خواهد شد؛ تنها به امید بیدار شدن گاوها و الاغهاست که متاسفانه انسان نما هستند.
      اما شما از کدام قبیله اید؟ کدام سوسیالیسم؟ کدام گذار مسالمت آمیز؟ کسانی که چشمشان به سوی ناجی موعود است (مهدی و سازمان ناتو)؛ همیشه چشم براه خواهند ماند زیرا مردمی که به آنها خیانت کرده باشند؛ راه چاره را پیدا خواهند کرد؛ اما مردمی که خودشان به خودشان خیانت کرده اند راهی جز زجر کشیدن و سر دادن آه و ناله راهی برایشان متصور نیست.
      شیعیان ساکن ایران و بخش خارج نشین آنها از این دسته هستند.

      حذف