۱۳۹۳ مهر ۱۴, دوشنبه

آش شیعیان کثافتستان و ولی فقیه فرزانه آمادهٔ بارگذاری بر روی آتش است

اعلام حمایت طالبان کثافتستان (بیغوله ای در شمال و شمال غربی هند = محصول انگلستان) از «محمد رسول الله دوّم» (البغدادی)؛ زنگ خطری است که گوشهای کر رهبر فرزانه دوست ندارند  آنرا بشنوند و گروهبان قاسم سلیمانی هم مشغول شمردن اجساد شیعیان عراقی است که با سازماندهی های قهرمانانه و داهیانه اش مثل گلّه های گاو کشته میشوند. سعید قاسمی (پاسدار روضه خوان) هم که تنها به این خاطر زنده است که خمینی گفت «گّه خورده است»؛ اکنون در حال شعار دادن بر علیه «قطعنامهٔ ۵۹۸» است که توسط بنیانگذار این حکومت ننگین پذیرفته شد و عده ای الاغ را دور خود جمع میکند و درس شرافت میدهد (اینجا)؛ اما به آنها نمیگوید که شرافتی که در این ۳۵ سال برای ایران به ارمغان آورده اند؛  خشکیدن دریاچهٔ آذربایجان؛ غارت جنگلها و فروش خاکهای حاصلخیز به شیخ نشینهای حوزهٔ خلیج فارس و گسیختگی تار و پود اجتماعی - اقتصادی این سرزمین است. باز هم نمیگوید که سهم او از قاچاق مواد مخدّر و مشروبات الکلی و بشقابهای ماهواره ای و فروش آلت تناسلی مصنوعی که توسط رهبر فرزانه حلال اعلام شده است و دایر کردن روسپی خانه ها و سایر شغلهای شریف «پاسداران دلاور اسلام» (برادران قاچاقچی) چقدر است که اینچنین رجز میخواند؟
آیا جنگ میخواهد؟ جنگ دارد می آید.
اما پرسش این است که اینبار؛ سعید قاسمی چمدانهای پولش را برخواد داشت و به مسکو فرار خواهد کرد؟ یا خواهد ایستاد؟ افشاء شدن خاطرات سرداران جنگ ۸ ساله و فرار آنها از جبهه ها میگوید که سعید قاسمی فرار خواهد کرد و سخنان او سخنانی از نوع حرفهای «سعید الصحاف» هستند.
چند روز پیش یکی از تحلیلگران زبردستی که برای رادیو فردا و یا BBC مقاله های «متری» مینویسد؛ پتانسیل داعش را در جذب نیرو در بیغوله های افغانستان و کثافتستان به زیر سوال برده بود و یکی از فرماندهان ارشد آمریکایی در افغانستان هم بر اساس اطلاعات گسترده ای که داشت وجود این چنین جریاناتی را انکار نموده بود.
دیروز طالبان کثافتستان هم به هیکل آن فرمانده ارشد آمریکایی و هم به هیکل آن تحلیلگر فارسی زبان یکی از این دو رادیو (بی بی سی و یا رادیو فردا).... به شدت رید.

کژدم

۶ نظر:

  1. به سعید قاسمی (روضه خوان شرافت دروغین=نکبت) بگویید که اونیکه خامنه ای و تو را نگاییده بود هما نا «برادر چاوز» بود که او هم گایید.
    http://www.radiofarda.com/content/f12-iran-ultimatum-venezuela-petro-project/26622665.html
    بروید جل و پلاس شرافتتان را در روسپی خانه های روسیه پهن کنید.

    پاسخحذف
  2. ناشناس گرامی
    مطلب را خواندم؛ پرسشهای مهمی را مطرح میکند؛ اما پاسخ این پرسشها لزوماً آنچه که نویسنده به آن رسیده است نیستند. منظورم هم این نیست که «حتماً نیستند»؛ بلکه شاید بخشی از مسائل باشند؛ امّا در مجموع پنجرهٔ جدید و دوربین جدیدی در اختیار علاقه مندان سیاست میگذارد.

    پاسخحذف
  3. کژدم گرامی کاش تنها به گذاشتنِ لینکِ این مقالهٔ خوب بسنده نکرده ٫ و خود مقاله را می گذاشتید.. نوشته به کوشه ای از پالسی امریکا پرداخته ولی در همین حد هم بسیار به واقعیت امروزه نزدیک است. متا سفانه هر کس که این چنین ببیند و بیندیشد٫ به داشتن توهم تئوری توطئه متهم می شود. ولی اگر کمی صادق باشیم باید قبول کرد که تئوری تو طئه به هیچ عنوان تئوری نیست و یک واقعییت است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به نظر من اینگونه نظریه پردازیها حتی اگر درست هم باشند بدون وجود یک اپوزیسیون متحّد و قدرتمند که در «قامت حکومتی» ظهور کند فایده ای نخواهد داشت . ارزش آن در حد داستان سندباد پایین خواهد آمد.
      در صورتی که چنین اپوزیسیونی وجود داشته باشد؛ ارزش واقعی چنین نوشته ها و نظریه پردازیهایی هم مشخص شده و موجبات تدوین برنامه های عملیاتی را بوجود خواهد آورد.
      از طرف دیگر در این مقاله بعداز ارائهٔ یک سری آمار و ارقام که باید تأیید و یا تکذیب شوند؛ ناگهان میبینیم که «محمود احمدی نژاد» و ارازل و اوباش دولت مورد تأیید او از طرف خامنه ای «تطهیر» میشود.

      حذف
  4. ناشناس گرامی

    به نظر من مسخره نیست.
    کدام اسرار اتمی؟ مگر بمب اتمی چیز تازه ای است؟ مگر سانتریفیوژ چیز تازه ایست؟ شایبد برای شیعیان الاغ ساکن ایران تازه باشد...... حتی اگر به لحن کلام سندی که در «روزی نامه ها»ی اروپایی منتشر شده اند همان لحن نظر رسمی رژیم صفوی مبنی بر اینکه «ما از جاسوسی در آژانس بین المللی اتمی نگرانیم» به مشام میرسد.

    پاسخحذف
  5. کژدم گرامی اینکه گفتید احمدی نژاد را تطهیر میکند: نویسنده وبلاگ احمدی نژاد را اسب تروای مردم میداند و مطالب بسیار جالب دیگر هم در موردش نوشته.

    پاسخحذف