۱۳۹۳ آبان ۱۲, دوشنبه

هیاهوی دسته جمعی قورباغه ها برای امکان توافق هسته ای

از یکی دو روزپیش همهٔ دست اندرکاران و باندهای گوناگون رژیم صفوی؛ از چشم انداز نزدیک توافق هسته ای سخن میگویند. «دلواپسان» هم ترمز را کشیده اند و شمخانی هم گفته است که مذاکره کنندگان دارای اختیارات کافی هستند. امّا یک هفته پیش از این چنین نبود؟
مذاکرات قرار است در مسقط که در افکار عمومی به مرکز جوشکاری های محرمانه مشهور است؛ آن هم پیش از موعد مقرر انجام گیرد. امّا دیگر مطلب محرمانه ای باقی نمانده است ... پس مسقط چرا؟
آیا به رهبر فرزانه زور اضافی آمده است؟ یا در حال قرض دادن نان تبلیغاتی به انتخابات میان دوره ای مجلسهای سنا و کنگرهٔ آمریکا به نفع حزب دموکراتیک (حزب اوباما) و تاثیر گذاری بر آرای مردم آمریکا هستند؟
من فکر میکنم که این سناریو درست است و انتخاب مسقط «دم خروس» نان قرض دادن به اوباما است که بیرون زده است. این هیاهوی قورباغه ای دیگر رنگی ندارد؛ آنهایی که حافظهٔ خوبی دارند؛ میدانند که از این ترفند برای به قدرت رسیدن «ژیسکاردستن» در فرانسه (آزادی گروگانهای فرانسوی توسط حزب الله لبنان) استفاده شده است.
امّا من خبر بسیار بدی هم برای آقای اوباما و رهبر فرزانه و انصار اوباشش دارم.

پیش بینی میکنند که حزب جمهوریخواه خواهد توانست با پیروزی اندکی اکثریت مجلس را به صورت ۵۲ به ۴۸ بدست آورد.
امّا من فکر میکنم که تفاوت بسیار بیشتر از اینها خواهد بود.

مثلاً ۵۶ به ۴۴ که شکست فاجعه باری برای «امام حسین اوباما» و «امام حسن روحانی» و «امام علی فرزانه» خواهد بود.

قورباغه ها از سر و صدا خواهند افتاد..... دلواپسان بار دیگر به عربده کشی خواهند پرداخت و شرکت کنندگان در نشست «مسقط» تنها به خوردن «مسقطی» کفایت خواهند کرد.

کژدم 

۱۲ نظر:

  1. کژدم گرامى
    پرسشى داشتم که شايد به نوشتار بالا ربطى نداشته باشد.
    ميخواستم نظرت را در مورد دلقکى به نام نوری ‌زاد بپرسم. اين شخص همه جا هست و به مشتى عقب افتاده در خارج خط ميدهدهر شب در voa و ديگر رسانه هايى خارج بيانيه ميدهد و احساس ميشود خيلى ها از به اصطلاح اپوزيسيون به خاطر احترام به اين عنصرخودى ستون پنجم نظام احترام گذاشته وفيتيله مطالب را پايين کشيده اند و افکار راديکالتر و حقايق را جلويش را ميگيرند. جالب اينکه او در ايران راست راست راه ميرود و نظام به گونه جدى بااين شخص خودى برخورد نکرده. البته اين عناسر چند تا هستند که همه در رسانه هايى خارج رخنه کرده اند و واقعا فيتيله را پايين کشيده اند. براى مثال شخس ديگر يک يارو است که به اصطلاح مشاورآخوند دزد جنايتکار کرروبى (در نمک خوابيده) ميباشد, نام کثيفش خاطرم نيست تقريبا همشکل يکى ار برادران مارکس ميباشد سيبيل کلفتى دارد و بر بر بر زر ميزند هميشه در voa بود و تازگيها در ايرانپرسنيوز همراه با همکارش نوريزاد اراجيف مينويسد وبه چلقوزها خط انحرافى ميدهد...
    با سپاس پيمان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پیمان گرامی
      راهش فقط یک چیزه:
      وقتی شنیدی که طرف مسلمانه؛ بدان که عین نجاست و مادرقحبگیه. بقیه همهاش همان باب تقیه است.
      به قول معرف روی سگ هم بهشان ندهید. پای منبرشان ننشینید؛ هر جا دیدید که صدایشان بلند است؛ آن تریبون را حمله باران کنید.

      حذف
    2. درست ميگوييد با سپاس.
      پيمان

      حذف
  2. یعنی میفرمایید این شیاطین مجسم تازه "یهویی" متوجه شده اند که در امریکا قرار است انتخاباتی برگزار شود؟! البته شاید حق با آنها باشد چون انتخابات این دوره با سکوت رسانه ای و بین المللی خاصی برگزار میشود.
    m. b.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      یهویی یعنی چی؟ همه میدونن.ول همه هیچکاری نمیکنن الّا رای دادن ولی دولتها میدونن و «مهندسی اجتماعی» میکنن

      حذف
    2. اینجاها که میگویید:
      "«دلواپسان» هم ترمز را کشیده اند و شمخانی هم گفته است که مذاکره کنندگان دارای اختیارات کافی هستند. امّا یک هفته پیش از این چنین نبود؟"
      "مذاکرات قرار است در مسقط که در افکار عمومی به مرکز جوشکاری های محرمانه مشهور است؛ آن هم پیش از موعد مقرر انجام گیرد."
      "آیا به رهبر فرزانه زور اضافی آمده است؟ یا در حال قرض دادن نان تبلیغاتی به انتخابات میان دوره ای مجلسهای سنا و کنگرهٔ آمریکا به نفع حزب دموکراتیک (حزب اوباما) و تاثیر گذاری بر آرای مردم آمریکا هستند؟
      من فکر میکنم که این سناریو درست است و انتخاب مسقط «دم خروس» نان قرض دادن به اوباما است که بیرون زده است."
      m.b.

      حذف
  3. روباهه داشته تو جنگل فرار میکرده گرگه میگه چرا فرار میکنی؟ میگه بدو که تو جنگل هر کی سه تا تخم داشته باشه تخماشو میکشن، گرگه میگه من که 2 تا دارم، میگه بدبخت اول میکشن بعدا میشمرن.

    پاسخحذف
  4. من فکر کنم منظور از « یهویی » یعنی یک دفعه می باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      منظور ایشان را از «یهویی» فهمیده ام و پرسش من (یهویی یعنی چی؟) نوعی پرسش تاکیدی بود که «نه خیر... یهویی نفهمیده اند» چون حتی ملانصرالدین هم میداند.
      خیلی ها دوست دارند که اوباما دست و بالش باز باشد و هر کاری که دلش میخواهد بکند و آنها هم سود خودشان را ببرند.
      حتی «داعش» هم اوباما را دوست دارد. هر چی انگل و شارلاتنان هست اوباما را دوست دارند.

      حذف
  5. 50 به 44

    لاسیف الا ذوالفقار لا حزب الا جمهوریخواه....به حول و قوه الهی نفت هم کله پا شد هر دو خبر بسیار بدی برای اخوندهای شیاد هست

    پاسخحذف
  6. برای کنترل سنا از ۱۰۰ صندلی ۵۱ صندلی احتیاج است
    دمکراتها تا حالا ۷ صندلی را از دست داده اند
    جمهوری خواه هیچ صندلی از دست نداده بلکه ۷ صندلی بدست اورده اند .
    تا حالا ۴۳ به ۵۲ به نفع جمهوری خواه هست .
    بعضی از ایالت ها ده ها سال است که همیشه دمکرات انتخاب می کردند ولی اباما چنان گند زده که انتخاب جمهوری خواه ها یک اتفاق تاریخی است.
    این شکست دمکراتها تنها در سنا نیست بلکه گاونر های دمکرات ( استان دار یا ایالت دار ) هم شکست مفتضحانه ای خورده اند ..

    پاسخحذف
  7. ba dorood. jomhoori-khahan ya demokrat-ha hameh be fekre manafe-e America hastand. be nazare man ma nemitawanim chandan hesabi rooye anha baaz konim. dorost ast ke America komake bozorgi be Kord-ha dar Kobane kardeh wa dastash dard nakonad amma az hamin alan nemitawan ba etminan goft ke jomhoorikhahan elzaman bar khelafe ali-shireyi harekati anjam bedehand. be har haal omidwaram chenin bashad.

    پاسخحذف