۱۳۹۳ دی ۲۴, چهارشنبه

شایعه ؟ خبر ؟ ... و یا «انگار آفرینی»؟

بنا به خبری که در وبسایت «دبکا فایل» منتشر شده است؛ گروهبان «میرزا قاسمی» سلیمانی در یک عملیات به قول مسلمانان؛ «عملیات استشهادی» از طرف داعش؛ در سامرا به شدت زخمی شده و به تهران منتقل شده است. (اینجا)
در چند هفتهٔ اخیر خبر کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد سپاه قدس به نام «نقوی» منتشر گردید و شخص دیگری که به جای او گمارده شده بود و در ایرانی و یا لبنانی بودن وی جای تردید است نیز چند روز پیش کشته شد.
سپس خبر حملات خمپاره ای به سامرا از طرف داعش در رادیو فردا منتشر گردید و اینکه نیروهای سپاه قدس به حالت آماده باش کامل در آمده است. (اینجا)
گزارش «دبکا فایل» میگوید که پس از کشته شدن «نقوی» در سامرا؛ ستاد فرماندهی از سامرا به یک شهرک اطراف سامرا به نام «هاشمیه» منتقل گردیده بود و «نوروزی» به همراه عده ای از نیروهای کماندویی سپاه قدس در حملات داعش به هاشمیه کشته شده است و نخستین «بریگاد کماندویی» سپاه قدس در آن نبرد تار و مار گردیده است.
اگر خبر دبکا فایل شایعه و یا تغذیهٔ «دبکا فایل» با اخبار دروغین نباشد؛ گروهبان «میرزا قاسمی» در همان عملیات اخیر حملات خمپاره ای و عملیاتهای انتحاری داعش  به سامرا زخمی شده است. انتقال او به یکی از بیمارستانهای تهران (احتمالاً بیماستان سپاه پاچاهارداران» نشانهٔ دو مطلب است.
۱- نیروهای رژیم در بیمارستانهای عراق احساس امنیت نمیکنند.
۲- انتقال به تهران؛ حکایت از شدت جراحات دارد.

البته این مسئله را نیز نباید از ذهن بدور داشت که این خبر از طریق سپاه قدس برای انتشار در اختیار «دبکا فایل» گذاشته شده است.
امّا چنین اتفاقی به خاطر «هالیوودی شدن» گروهبان «میرزا قاسمی» سلیمانی؛ نمیتواند در پشت پرده بماند و «هنرپیشه» ناگهان ناپدید شود.

کژدم

۲ نظر:

  1. این یک تبلیغات هالیودی است.... این اسمال اغا هنوز به ان اندازه که لازم است « تو دل برو » نشده...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با توجه به شیوهٔ امیر عبداللهیان در تکذیب خبر زخمی شدن گروهبان «میرزا قاسمی» سلیمانی و کلماتی که بکار برده است. به احتمال قوی خبر زخمی شدن این جنایتکار جنگی صحیح است.

      http://www.radiofarda.com/archive/news/20150116/143/143.html?id=26796946

      حذف