۱۳۹۳ بهمن ۷, سه‌شنبه

درگذشت سلطان عربستان و آرزوهای بر باد رفتهٔ «انگل فرزانه»

پیش از هر چیز آزاد شدن کامل کوبانی از دست ارازل و اوباشان اسلام؛ را به همهٔ فرزندان ماد و آریایی تباران شادباش میگویم.
باشد که ساکنین ایران نیز از نبردهای دلاوران ماد بیاموزند و جرثومه های فساد اسلامی و حاکمیت انگلهای اسلامی را به گورهای ۱۴۰۰ سالهٔ شان بازگردانند.

کژدم
 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 اکنون چندین سال است که وبسایتهای اطلاعاتی امنیتی رژیم (تابناک؛ دیپلماسی ایرانی و آبپاش نیوز و شاشپاش نیوز و...سایر نان به نرخ روز خورهای اوباش نیوز) با انتشاردهها نوشته و تحلیل های آبدوغ خیاری؛ گاهی سناریوهای کودتا و گاهی مرگ سلطان بندر و کهولت سن اعضای دربار عربستان را مایهٔ تخیلات بی در و پیکری که بر اساس «آرزوهایشان» شکل گرفته اند قلم فرسایی نموده و دل خود و انگل فرزانه را خوش نگاه داشته اند؛ امّا بر روی زمین سخت؛ هر آنچه که اتفاق افتاده است؛ به جز خفّت و خواری شکستهای روزمره و مداوم برای اوباشان «شیعی - صفوی» هیچ دست آورد دیگری نداشته است.
درگذشت ملک عبدالله؛ سلطان عربستان سعودی که با بر تخت نشستن ملک سلمان به عنوان شخصیتی نظامی و تشکیل کابینه ای «نظامی - امنیتی»؛ آب پاکی را بر دستهای و گرد یأس را بر چهرهٔ «انگل فرزانه» ریخت. 
سناریوی در حال اجرای «حوثی های یمن» از طرف سپاه قدس که با «کوچه دادن» عربستان سعودی آغاز شد؛ در مدتی کوتاه یمن را به باتلاقی پرهزینه برای رژیم تبدیل خواهد نمود. برخی تحلیلگران از احتمال دخالت مستقیم  ارتش عربستان سعودی در یمن (مانند آنچه در بحرین اتفاق افتاد) سخن میگویند. امّا به نظر من عربستان سعودی چنین کاری نخواهد کرد و سپاه قدس باید منتظر شنیدن دوبارهٔ «صدای پای سلطان بندر» در یمن باشد و اگر دخالت نظامی مستقیمی از طرف عربستان سعودی صورت گیرد؛ پس از اجرای سناریوهای «جنگ نیابتی»؛ انجام خواهد پذیرفت.

آقای اوباما که برای دیدار و مذاکره با سلطان جدید عربستان سعودی راهی آن کشور است؛ پس از مذاکرات با لب و لوچهٔ آویزان به خانه باز خواهد گشت و اگر تا کنون آبش با آقای ناتانیاهو در یک جوب نمیرفت؛ اکنون زمان آن رسیده است که ملک سلمان را نیز با آقای ناتانیاهو جمع ببندد.
حکومت شیعی حاکم بر ایران نیز باید پروندهٔ خیالی «روابط دوستانه» یا حد اقل «روابط بدون تنش» با عربستان سعودی را برای مدتی طولانی ببندد و «پروندهٔ تنشهای فزاینده» را باز کند و منتظر «افزایش هزینه ها» باشد.
با به قدرت رسیدن ملک سلمان مثلث ناتانیاهو - عربستان - حزب جمهوریخواه آمریکا؛ در رابطه ای تنگاتنگ تر و تنش آفرین برای زدودن اثرات سیاستهای «یکی به میخ یکی به نعل» آقای اوباما ظاهر خواهد شد.
انگارهٔ ساده لوحانهٔ «موفقیت مذاکرات ۱+۵» حتی با رسیدن به توافق نهایی؛ رنگ خواهد باخت و خروج احتمالی رژیم از زیر بخشی از تحریمهای کمرشکن ارزش خود را از دست داده و به «نوش داروی پس از مرگ سهراب» تبدیل خواهد شد. هر چند که تحریمها به صورت «فلّه ای» نخواهند شکست و امکان بازگشت آنها در توافق نهایی نیز منظور خواهد گردید؛ امّا با به قدرت رسیدن ملک سلمان و اجرایی شدن استراتژی «اتحاد مسلمانان عرب» که نخستین پیام ملک سلمان؛ پس از رسیدن به قدرت بود؛ دو جبهه را با این استراتژی مورد هجوم قرار خواهد داد.
۱- حکومت صفوی مسلک حاکم بر ایران.
۲- حاکمیت اخوان المسلمینی «ترکهای عثمانی» که میخواهد نقش «داعی سوّم اسلامگرایی عثمانی» را بازی کند.

کژدم

۴ نظر:

  1. پس از گمانه زنیها و انتشار اخبار ضد و نقیض و تاییدها و تکذیبها در بارهٔ حضور داعش در افغانستان. بالاخره داعش در افغانستان اعلام موجودیت نمود.

    پاسخحذف
  2. اولتیماتوم سناتور منندز به رهبر فرزانه و محمدعلی کلي دوّم تا ۲۴ مارس ۲۰۱۵؛
    سناتور منندز با تغییر موضع خود از «پیگیری تحریمهای جدید» به «تعیین چهارچوب زمانی» (۲۴ مارس) برای رسیدن به «توافق سیاسی»؛ در پی خلع سلاح طرفهای اروپایی نیز هست. برخی از طرفهای اروپایی در مذاکرات هسته ای؛ برای دهها میلیارد دلار پول نفت بلوکه شده در بانکهای گوناگون؛ دندان تیز کرده اند و عقب نشینیهای جدید رهبر فرزانه که در «قدم زنی ظریف - کری» در ژنو به ساحت مقدس «شیطان بزرگ» عرضه گردیده است؛ از یک سو طرفهای اروپایی را به وجد آورده و از سوی دیگر میتواند رهبر فرزانه را به «توهم مذاکرات قطره چکانی» وا دارد. حرکت سناتور منندز میتواند رهبر فرزانه را به استفاده از «سطل» به جای «قطره چکان» وادار کند.
    امّا هیچ یک از طرفین به گسترهٔ «توافق سیاسی» اشاره ای نمیکنند. امّا از درگیریهای «سپاه پاچاهارداران» و دولت امام حسن بنفش؛ چنین پیداست که بخشی از این توافق سیاسی؛ «قیچی شدن دُم سپاه» و بویژه «سپاه قدس» باشد.
    رهبر فرزانه با اشاره ای گذرا در چند هفتهٔ اخیر از این «توافق سیاسی» با عنوان «گذشتن از آرمانها» یاد کرده بود.

    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2015/01/150127_l26_iran_new_sanctions_senate_democrats

    پاسخحذف
  3. آزادی گوشه ای از مام وطن ، کوبانی قهرمان ، برماو تمامی فرزندان و ملت ایران ، شاد و گرامی باد.
    بادرود
    با این حساب هرسه عوامل قدرت(قلم+دینار+شمشیر)(ناتانیاهو - عربستان - حزب جمهوریخواه آمریکا)در فراسوی مرزهای میهن به دور هم جمع آمده اند.
    در درون میهن دشمن بر دو رکن از ارکان این قدرت تسلط کافی دارد(دینار+شمشیر)البته رسانه های زیادی هم دراختیار دارند اما این دلیل بر داشتن علم و خرد آنان نمی تواند باشد.ای کاش اپوزیسیون بی عمل و گزافه گوی ، پی به تنها ابزار قدرتی که در اختیار ما است (قلم)پی برده تا در کنار و همراه با پیشگامان کاوی به دیگر اهرم های قدرت ،در اتحادیه میهنی هرچه زودتر بتوان دست یافت.
    ما امید داریم که کاوی های سرافراز با قدرت قلم(تدوین آئین ریشه ای نوین) و قدرت نوپای شمشیرآنان (عملیات اعلام حضور و تهدید کننده ی منابع اقتصادی حکومت صفوی مسلک ،مرکزاقتصادی سلفچگان قم {هیجدهم آبان ماه} ساختمان اداری تندگویان منطقه نخل تقی عسلویه بوشهر{بیست و سوم آذرماه} ، منابع و اماکن اقتصادی بازاریان وایادی کثیف نظام ازجمله انبار کالای چهارهزارمتری در حوالی میدان شوش تهران {اول دی ماه}آتش سوزی در انبار کاغذدر خیابان جمهوری تهران{بیست وهشتم مهرماه} و انبار مبل یافت آباد تهران{دوشنبه ۱۵ دی }) با گام های استوار بتوانند ضمن نشان دادن یک حرکت نوین و سخت می توانند هرچه بهتر و بیشتر در مسیرامیدواری به آینده ی نزدیک در دل فرزندان آریا بوم راه را برای انسجام بخشیدن به روند مبارزاتی آگاهانه و رهایی بخش ملت ایران فراهم سازند.


    بعدازاین ما و سازمان آتش نشانی دوستان خوبی برای هم خواهیم بود چراکه ما مسبب آنی خواهیم بود تا دوستان آتش نشان ما بتوانند با مستند سازی های تصاویر شیرین کاری های خود در رسانه ها بیشتر جلب توجه نمایند و در زمینه های شیرینکاری و ژست های هالیوودی و بالیوودی صحنه های بیشتری خلق نمایند.بدرود

    واحدهای صنعتی در سلفچگان که از روز گذشته طعمه حریق شده است
    http://www.khabaronline.ir/detail/384614/multimedia/picture

    تصاویر آتش سوزی برج شهید تندگویان در عسلویه
    http://www.khabaronline.ir/detail/390241

    http://www.dabi.ir/Map.aspx?sec=133

    آتش سوزی گسترده در انبارهای بازار مبل یافت آباد
    www.jamejamonline.ir/newspreview/1783681528796064721

    آتش سوزی در یک انبار با چهار هزار مترمربع وسعت در حوالی میدان شوش تهران
    http://www.asriran.com/fa/news/372218/%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%D8%B4

    آتش سوزی در انبار کاغذدر خیابان جمهوری تهران
    http://www.persianv.com/hadese/264309.php#%20%D8%A2%D8%AA%D8%B4%20%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0

    جاودان نیایش های نیاکانمان ، نگاهبان فرزندان ایران باد
    امروز بهرام شید هفتم بهمن ماه سال 12783 آریایی
    برابر با سه شنبه هفتم بهمن ماه سال 1393 تازی
    و بیست و هفتم ژانویه 2015 میلادی
    (ا.و.گ.ا)

    پاسخحذف
  4. روی آوردن اخوان المسلمین به تهدید نظامی همگانی؛ آغاز رونمایی از چهرهٔ واقعی این تشکیلات کثیف اسلامی است.
    وبسایت «العربیه» با انتشار این ویدیو؛ نه تنها از چهرهٔ ننگین ترکهای عثمانی پرده بر میدارد؛ بلکه همانگونه که در این نوشتار گفتم؛ ترکیهٔ عثمانی یکی از اهداف حکومت عربستان سعودی برای بر اندازیست .
    http://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2015/02/01/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D9%87%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-.html

    پاسخحذف