۱۳۹۳ دی ۱۵, دوشنبه

گربه شد؛ عابد و زاهد و مسلمانا...

مزخرفات بی محتوا ودروغینی که «امام حسن بنفش» در رابطه با «رفراندوم در مسائل اساسی» مطرح نموده است؛ اکنون نقل مجلس تحلیلگران و کارشناسان قلابی شده است؛ تا در همراهی آگاهانه (مانند ملی مذهبیها) و همراهی نا آگاهانه با رژیم شیعی - صفوی از طرف برخی دیگر از این بیکاره ها؛ مردم را مدتی به دنبال موش بدوانند تا ببینند که فردا چه خواهد شد و چه «ادامس» دیگری از طرف رژیم به دهانشان انداخته خواهد شد تا مدتی دیگر نیز آنرا بخایند و در BBC و رادیوفردا و هفت خواهران دیگر باد به غبغب اندازند. 

«پروژهٔ قهرمان سازی امام حسن بنفش»

پروژهٔ «شکستن تحریمها» به شکست انجامید و زمزمهٔ تحویل اورانیوم غنی شده به «روسیه» و اینکه رژیم حق ندارد بیش تر از ۱۳۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شدهٔ زیر ۵ در صد داشته باشد شنیده میشود؛ تا گوشها به آن عادت کنند تا زمینهٔ «قهرمان ملّی شدن» امام حسن بنفش چیده شود. امام حسن نیز میگوید که ضمن حفظ آرمانها (راه قدس از کربلا میگذرد و حکومت جهانی اسلام و مستضعفین و ....) که همچنان به جای خودش باقی هستند؛ ولی نباید سرنوشت را به چند سانتریفوژ گره زد و اگر لازم شد بیایید رفراندوم کنیم؟؟!!
به موازات این ماجرا؛ ماجرای شکستن حصر خانگی «دلقکهای چهارقلو» (موسوی و کروبی و دو تن عقد نکاح هایشان) نیز با هیاهو و جنجالهای دروغینی مانند : «اعدام باید گردند» از یک سو و «آزاد باید گردند» از طرف دیگر به مسئلهٔ جنجالی روز «ژاژ خایان» تبدیل شده است. «دلّال محبت» این ماجرا نیز پسر کاکل زری مطهری است. بعضی احمقها (سبزهای مذهبی) فکر میکنند که اگر این دلقکهای چهارقلو آزاد شوند؛ مردم ایران راضی خواهند شد که به «دوران طلایی امام ملعون» باز گردند؛ دوران اعدامها.... دورانی که راه قدس از کربلا می گذشت... دورانی که اقتصاد مال خران بود.... دورانی که در جبهه ها از کشته ها پشته درست میشد.... دورانی که پیشگوی مقدّس شیعیان جام زهر را سرکشید و ایران را به فلاکتی انداخت که هنوز هم ویرانه هایش همچنان به جای مانده اند. (من فکر میکنم؛ احمق خطاب کردن این ارازل؛ توهین به احمقهاست).

برخلاف تصورات و مزخرفاتی که «تحلیلگران سیاسی» معلوم الحال (بعضی مادر قحبه و بعضی حد اقل احمق) در رادیوهای فارسی زبان بلغور میکنند؛ این دو ماجرای موازی؛ برای «ترمیم» پروژهٔ شکست خوردهٔ «شکستن تحریمها» است. و همهٔ این دعاها را باید این بار «دعاهای بلاگردان» نامید و آن «سوراخ دعای فراری» اکنون «کنگره و سنای جدید» آمریکاست که میخواهد همهٔ بافته های امام حسین اوباما را «پنبه» کند واگر زورش به «طرح خدمات درمانی اوباما» و «مسئلهٔ مهاجرین غیرقانونی» هم نرسد؛ زورش به «علی خامنه ای فرزانهٔ در حال احتظار» خواهد رسید. لذا رهبر فرزانه و سپاه پاچاهارداران و امام حسن بنفش؛ در یک حرکت هماهنگ؛ این بامبولهای جدید را سرهم کرده اند تا «امام حسن کلید دار» «زیباهای خفته در حصر» را آزاد کند و قلّادهٔ سانتریفوژ ها را از گردن نحیف «سرنوشت حکومت اسلامی = سفرهٔ غارت»؛ باز کند و به «قهرمان ملّی» تبدیل شود و اوباما هم بهانه ای داشته باشد تا به کنگره بگوید: دیدید که گفتم آدم شده اند؟
امّا این پروژه نیز شکست خواهد خورد. زیرا که دردهای رژیم یکی دوتا نیستند:
حال دردها را بشماریم :

۱- عربستان سعودی در حال باز کردن سفارت در عراق است؛ زیرا به آنچه که میخواست تقریباً رسیده است و پس از این میخواهد به صورت مستقیم دست آوردهایش را مدیریت کند.
۲- داعش در حال تلاش برای نفوذ به خاک لبنان است و در آینده ای نزدیک نیز موفق خواهد شد.
۳- بودجهٔ سال جدید هنوز تصویب نشده است و گویا در مجلس بحث بر سر تعیین قیمت نفت بر اساس ۵۰ دلار است تا بودجه بر آن اساس تصویب شود. اما هنوز هم بیم دارند که اگر ۵۰ دلار را پایه قرار دهند؛ قیمت نفت به ۴۰ دلار برسد.
۴- کنگرهٔ جدید آمریکا از ۶ ژانویه شروع بکار خواهد کرد و با حمله به اوباما از چندین جبهه؛ نهایتاً در برخی مسائل مهم به توافق خواهند رسید.
۵- فشار فزاینده به روسیه؛ میتواند روسها را به سمت فروش «بشار اسد و خامنه ای فرزانه» بکشاند.
۶- طالبان افغانستان در آستانهٔ خروج ناتو از افغانستان هیئتی را به چین فرستاده است و چون یکی از «قلّاده های مالی رهبر فرزانه» در دست چینیهاست. طالبان میتواند «قوز بالای قوز» شده و به عنوان نیروی فشار بر علیه سپاه پاچاهارداران و رهبر فرزانه مورد استفاده قرار گیرد. باید یاد آوری کنم که چند ماه پیش نیز وزیر امور خارجه و فرمانده کل ارتش عربستان سعودی نیز از چین دیداری به عمل آورد و قراردادهای مهمی با یکدیگر بستند که «استراتژیک» نامیده شدند. حال نوبت به تکان دادن مهرهٔ «طالبان افغانستان» رسیده است.

«الاغ فرزانه» باید بداند که با این «پروژه های قلابی» برای فاطی و زینب تنبان درست نمیشود.

کژدم

۱۲ نظر:

  1. خوانندگان گرامی
    متاسفانه و با پوزش؛ به طور اشتباهی نظر M.B. گرامی حذف شد که آنرا باز نشر میکنم:


    این حرامیان بی وطن میخوان شکست و بم بست استراتژیکشونو به نظر از روی استیصال مردم گره بزنند.
    به نظر دلیل معرکه گرفتن سرسام آور در مورد موسوی وکروبی هم( به نسبت چندین برابر سال های قبل) انداختن جنس قلابی ای که میخواند برای روزی که نزدیکه (به شکل مضحکی شبیه بختیار در دوره شاه) به مردم بندازند برای به تخت نشاندن اکبرشاه و دارد دسته اش با همکاری دوباره توده ای ها و ملی مذهبی ها که البته همه انگلهای قم هم با او خواهند بود -- که نشانه های زیادی در موردش وجود داره. چنین مباد
    M.B.

    پاسخحذف
  2. M.B. گرامی

    اگر آنگونه که «اژه ای قرمساق» گفته است؛ بخواهند این دو نفر را در صورت فراهم شدن شرایط به زودی محاکمه کنند؛ این سخن «اژه ای روسپی زاده» که حرف «خامنه ای کثافت تبار تازی» است که از حلقوم کثیف او بیرون می آید. مانند «تفی بر صورت» اصحاب «کلمه نیوز» و «سحام نیوز» و تمامی کسانی خواهد بود که به این دو نفر رای داده اند.
    اژه ای قرمساق اکنون شرافت «رای دهندگان به موسوی و کروبی» با اعلام محاکمهٔ آنها در پشت پرده به چالش کشیده است.
    اگر آنهایی که ذره ای شرف دارند و به این دو نفر (چه درست و یا غلط) رای داده اند؛ رژیم را (خامنه ای را) با ریختن به خیابانها به چالش نکشند؛ موجودی بدبخت و «بی شرف» خواهند شد و پس از آن رژیم کثیف شیعی صفوی از آنها «کام دل» خواهد گرفت.
    سحام نیوزی ها .... کلمه ای ها..... دورهٔ چانه زنی در بالا تمام شده است.... آیا شرف دارید؟... پس برای نجات رهبرانتان قیام کنید... و یا خفه شوید.

    آنهایی که به این دو نفر رای دادید .... مهم نیست که اینها از شما سوء استفاده کردند.... مهم این است که شما به اینها رای دادید .... پس عمل خود را یتیم نگذارید و به پاسداشت رای خود بر دهان خامنه ای ديوس و اوباشانش بکوبید.

    نمیدانم که شرافت در میان این جماعت واژهٔ شناخته شده ای هست یا نه؟

    پاسخحذف
  3. گرامی
    گویا فایل های " آیین ریشه ای - متن های اصلی " قابل دانلود نیستند.لطفا بررسی نمایید.
    پیروزباشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      متاسفانه در یک دوره ای که از نظر مالی شدیداً در گرفتاری بودم. نتوانستم پول اشتراک سالانه وبسایتی را که فایلها در آن بارگزاری شده بود را بپردازم و اکنون بسیاری از آن فایلها حذف شده اند.

      حذف
  4. www.bbc.co.uk/persian/iran/2015/01/150105_nm_molaverdi_women_islamic_wearing

    مادرقحبگی بی بی سی را در انتخاب تیتر ببینید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      انگلستان (England) همیشه «انگل ستان» (Angalestan) بوده است. هر مادرقحبهٔ «سلفی» و یا کثافت «سلفی جهادی» و یا تازی پرست «انگل شیعه = آخوند» و هر «اخوان المسلمینی» که از جایی فرار کند؛ در انگلستان لانه ای برایش وجود دارد. یکی از راهبردهای انگلستان؛ بازی با حماقت های مردم بوسیلهٔ «اعتقادات خرافی» آنها و «هدایت حماقتها»ی آنها است. هم برای «حسین» سینه میزنند و هم برای «عمر» و «ابوبکر» یقه میدرانند.
      خمینی محصول همین روند بود که بیشرفهای موسوم به «مصدقی ها» و «ملی مذهبی» ها با خوش رقصی به درگاه آنها؛ به ایران ارمغان آوردند.
      هنوز هم که هنوز است؛ رابطهٔ اوباشان حاکمیت صفوی با «لندن» معنایی خاص دارد. یا فرزندانشان در آنجا هستند و به اصطلاح تحصیل میکنند؛ یا پزشکانشان در آنجا هستند؛ یا «حسابهای بانکی استتار شدهٔ شان» آنجاست.

      حذف
  5. Bravo کژدم طبق معمول زدی به خال..

    پیمان

    پاسخحذف
  6. اينها آمدند به مرگ بگيرند که به تب رازى شويم. رفسنجانى پليد کوسه از همان اول هميشه به اين معتقد بوده.............
    ولى آن طرف داستان اين است که زمان سال پنجاه و هفت نيست..
    البته يک عده عقب افتاده که هميشه نان را به نرخ روز ميخورند و ناراحت اموالشان ميباشند به دنبال اين سناريو ها کشيده ميشوند به اميد اينکه کم کم رژيم تغير کند و از اين حرفها که در کلاسهای مدرسه/دانشگاه به بچه دبستانيهايى انگلستان ياد ميدهند..

    * فردا وقتى جريان به کوچه و خيابان کشيده شود مردم از روى نعش اينها رد ميشوند.... فراموش نکنيم که سال 88 مردم صبح داد ميزدند "رای من کجاست" ! تا غروب نشده بود تو ميدون توپخانه فرياد مرگ بر جمهورى اسلامى سر ميدادند و بسيجى تکه پاره ميکردند......
    پیمان

    پاسخحذف
  7. بادرودگرم
    ماهی های دودی ، چون زیاد بویِ دود می دادند! به زیرآب رفته اند.
    جاویدان نیایش های نیاکانمان نگاهبان تمامی فرزندان ایران است.
    امروز تیر شید هفدهم دی ماه سال 12783 آريايي
    برابر با چهارشنبه هفدهم دی ماه 1393 تازي وهفتم ماه ژانویه2015 میلادی
    (ا.و.گ.ا)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (ا.و.گ.ا) گرامی
      همیشه تندرست؛ همیشه سرفراز و توفنده باشید.
      ایران به دلاوران زنده نیاز دارد و نه قهرمانان مرده.

      حذف
  8. آتش سوزی در ۳ انبار مبلمان در یافت آباد؟؟؟؟؟!!!

    http://www.irinn.ir/news/76795/%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86---%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF

    https://www.google.com.au/webhp?hl=en&tab=ww&gws_rd=ssl#hl=en-AU&q=%D8%A2%D8%AA%D8%B4+%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C+%D8%AF%D8%B1+%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B1+%D9%85%D8%A8%D9%84

    پاسخحذف
  9. آتش سوزی گسترده انبار کالا در میدان شوش۰۱ دی ۱۳۹۳
    http://www.irna.ir/fa/News/81434639/
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/373507/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%D8%B4

    پاسخحذف