۱۳۹۷ مرداد ۲۲, دوشنبه

آموزِشِ «لامپ سازی»

میدانید که:
بَر همه واضخ و مُبَرهن است که «لامپ» بهتر از «چراغِ گِرد سوز» و «فانوس» است. 
همچنین بر همه واضح و مُبرهن است که «پاکی» بسیار بهتر از «کثیف بودن» است.
باز هم بر همه واضح و مُبّرهن است که «وایتِکس» مایعی «آلاینده» است و همهٔ «میکروبها» و «ویروسها» را می کُشد.
باز هم بیشتر؛ بر همه واضح و مُبرهن است که «کُلُر» از نظرِ شیمیایی؛ مادّه ای بسیار «فعّال» است.

تصویرِ زیرین نمایهٔ یک «لامپ» است که وسیله ای برای تولیدِ «روشنایی» و مبارزه با «تاریکی» میباشد:



اگر برای تولیدِ روشنایی؛به هَر دلیلی اعمّ از «عَدَمِ پرداختِ آبونمان» و یا هرچیزِ دیگر؛ «بَرق» ندارید؛ میتوانید از رَوِشِ زیر برای  «تولیدِ روشنایی» استفاده کنید:

نخست در قسمتِ زیرینِ  یک «لامپِ سوخته» با متهٔ ۲ میلیمتری سوراخی ایجاد کنید.



سپس مقداری «وایتکس» درونِ «لامپ» تزریق کرده و بگذارید تا همهٔ فلزّاتِ درونِ لامپ را مانندِ «موش» بخورد.
پس از آن؛ وایتِکسِ مستَعمَل  را خالی نموده درونِ لامپ را با آب بشویید .
اکنون نوبتِ «قیر کاری» رسیده است تا جلوِ «نشطِ وایتِکس» را بگیرد.:





در مرحلهٔ آخر؛ لامپ را تا خطّ آبی رنگ با «وایتکس» پُر کنید. و سپس سوراخِ ایجاد شده با مته را نیز با «قیر» پُرکنید.
در تمامی مراحِلِ تولیدِ «لامپِ روشنایی» دستکش لاتکس و ماسکِ صورت را که از آن در روزهای غبار آلود استفاده میکنید؛ فراموش نکنید.




اکنون «لامپ» آمادهٔ نور  افشانی و زدودَنِ میکروبها و ویروسها و علفهای هرز است.

دَر نبردهای خیابانی؛ این لامپهای نور افشان را به سوی علفهای هرز پرتاب کنید.
زیرا زمانی که لامپ شکسته میشود و مایِعِ «گَند زُدا» به  بیرون پراکنده میشود؛ میتواند از هر گونه لباسهای زِرِهی نفوذ کند و تا زمانی که «نیروهای تاریکی» بتوانند لباسهای زِرِهی خود را در آورند و به «آب» دسترسی پیدا کنند. بخشی از وجودِ کثیفشان؛ بدونِ احساسِ دَرد میسوزد و قابلِ ترمیم نخواهد بود و باید این نشانهٔ ننگ را تا آخرِ عُمرشان با خود حَمل کنند.
حتّی در صورتِ «عَدمِ برخورد مستقیم»؛ این لامپها میتوانند ریه های کثیفِ نیروهای تاریکی را بسوزانند و راه برای «روشنایی» باز شود.


کژدمِ لامپ ساز



۵۳ نظر:

  1. این وسیله قابلیت انفجاری داره‌‌‌....وبه گرما حساسه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      قابلیّت انفجاری ندارد.
      مقداری وایتکس روی یک تکّه گوشت بریزید؛ ۴ دقیقه زمان بدهید تا ببینید که گوشت به چه وضعیتی دچار میشود؟
      این وسیله در محلّ شکسته شدن؛ فضا را پُر از «گازِ کُلُر» میکند و نیروهای تاریکی به خاطِرِ استشمامِ آن دچار سوزِشِ مجاری تنفّسی میگردند.
      همان بلایی که «مدافعینِ حرمهای قلّابی» بر سرِ کودکانِ سوریه آوردند.

      حذف
    2. همچنین میتوانید یک بطری پلاستیکی کوچک؛ حاوی وایتکس را همراه داشته باشید و زمانی که یک «بسیجی» و «لباس شخصی» را در تظاهرات دستگیر کردید؛ با این «مایِعِ پاک کننده»؛ «غُسلِ تعمید» و یا «غُسلِ جنابت» دهید تا «تطهیر» شوند.

      حذف
    3. اگر به دنبالِ آن چیزی که پرسیدی هستید و یا میخواهید برای نبردهای تَن به تَن آماده شوید؛ به وبلاگِ «کارزار» مراجعه کنید.

      http://karzariran.blogspot.com/

      تمامی آنچه که برای حرکتهای نخستین برای «گَند زدایی» و مبارزه با «عفونَت» لازم دارید. در این وبلاگ هستند.

      حذف
    4. برای ارتباطاتِ بِدونِ ردّ پا از جستجوگرِ Tor استفاده کنید.
      همچنین میتوانید از Operating System به نامِ Tails استفاده کنید که در پایینِ صفحهٔ اصلیِ وبسایتِ ویکی لیکس؛ لینکهای دانلود آنها موجودند.
      آمیزِشِ Tor و Tails میتواند شما را به «ارواح و اشباحِ» تبدیل کُند.

      حذف
    5. برای اطمینانِ بیشتر؛ حتماً خطّ آبی را در «لامپ» مراعات کنید. این خطّ آبی رنگ؛ حجمِ خاصّی را به عنوانِ «فشار شِکَن» و ذخیرهٔ گازهای متصاعد از وایتکس ایجاد میکُنَد.
      برای اطمینانِ ۱۰۰٪ ؛ لامپها را پیش از مسافِرَت در یخچال نگهداری کنید (بویژه در تابستان ).

      حذف
    6. کژدم عزیز
      با توجه به مواجهه ما با حکومتی که محدودیت بودجه و مغز متفکر دارد استفاده از ابزارهایی مانند tails میتواند مفید باشد. به هر حال کلیت قضیه این است:
      https://www.youtube.com/watch?v=XYmfoovHj2Y

      حذف
    7. کژدم گرامی
      به نظر من tor هم قابلیت ردیابی دارد! تکنولوژی بلاکچین که هر node شبکه فقط به نود قبلی و بعدی اش دسترسی دارد و از رمزگذاری های مختلف استفاده میکند از tor گرفته شده! فقط کافیست که سازمان های اطلاعاتی در این نودها نفوذ کنند یا اصلا خودشان نود بسازند و کلید رمزنگاری را هم داشته باشند، از روی مسیر routing می توانند به عقب برگشته و فرستنده را پیدا کنند.
      به نظر من سرویس های عمومی مانند tor مناسب نیست. باید پروتوکل های اختصاصی با رمزنگاری های اختصاصی داشته باشیم. حتی اگر خیلی پیچیده هم نباشند

      با سپاس
      بهروز

      حذف
    8. بهروز گرامی
      با سپاس از نظری که برای امنیّت خوانندگان فرستادید؛ باید بگویم که وقتی تعدادِ خوانندگان بسیاران باشند؛ دستگاههای امنیّتی را خنثی میسازند.
      اگر ۱۰ نفر هستیم؛ میتوانند کاری بکنند. امها زمانی که تعداد به هزاران رسید؛ قدرتِ کنترل را از دست میدهند.
      امّا به قولِ معروف: کار؛ از «محکم کاری»؛ عیب نمی کُند.

      حذف
    9. حالا که دستتان به تُر نمیرسد سعی میکنید با ارعاب مردم را از آن بترسانید مثل قدیم که میگفتید freegate مال ماست؟
      nod ها توسط افراد داوطلب ایجاد شده و باید حتما توسط نرمافزار رسمی بنیاد تر کنترل شوند و استفاده از هر گونه نرم افزار دستکاری شده منجر به طرد سیستم نا مطلوب از گره ها خواهد شد. کلید رمز نگاری نیز بدست آوردنش کار راحتی نیست و در صورت لو رفتن سیستم متوجه خواهد شد و آن کلید از دور خارج خواهد شد. علاوه بر این گره ها به طور زمان بندی شده و متناوب دائما عوض میشوند و در صورت اینکه همه چیز مهیا بشوند هکر فقط مدت کوتاهی به اطلاعات دسترسی خواهد داشت. البته هیچ چیز کاملا امن نیست و پلیس اف بی آی توانسته بود که خلاف کار با سابقه را که در اینترنت تاریک شبکه ای موسوم به جاده راه ابریشم اداره میکرد و در آن فروش مواد و پذیرش سفارش قتل و ....انجام میداد را با تزریق بد افزار به کامپیوترش شناسایی کند که این فرد بشدت تحت توجه و سالها تحت تعقیب بوده که ارزش اینهمه صرف انرژی را داشته وگرنه برای افراد عادی نمیشود اینقدر اهمیت قائل بود.

      حذف
    10. ناشناس گرامی
      از شما نیز سپاسگذارم و سخن شما بیشتر از سخنانِ «بهروز»؛ منطقی به نظر میرسد.
      زیرا به طورِ شخصی دریافته ام که زمانی که از Tor استفاده میکنم؛ گوگل نمیگذارد که کامنت بگذارم. یعنی به گفتهٔ شما؛ مرا از دور خارج میکند.
      اگر اشتباه میکنم؛ لطفاً تصحیح کنید.
      پیشاپیش سپاسگزارم.

      حذف
    11. کژدم گرامی
      اصولا سیستم پالایش و ردیابی که بر اساس deep packet inspection است به صورت selective عمل میکند یعنی بر اساس pattern های تعریف شده، افراد تاثیر گزار را شناسایی و ردیابی می کند نه همه افراد را! بنابراین تعداد بیشتر تاثیری ندارد! حتی برای تعداد زیاد هم سرورهای blade برای ردیابی خریده اند!
      در پاسخ به ناشناس باید بگویم بحث ترس و ارعاب نیست! شما برای هر مبارزه ای باید اول اطلاعات دقیق از توانایی طرف مقابل داشته باشید! وگرنه با اشتباه محاسباتی خودت و دیگران را به کشتن میدهی! بنابراین ارایه این بحث ها برای این است که ببینیم چه میتوان کرد که البته در ادامه خواهم گفت. دوست من، بنده هم پروتوکل تور را میدانم و هم کد این نرم افزار که به صورت اوپن سورس وجود دارد را خوانده ام! تمام چیزهایی که شما میگویید درست است به جز اینکه کنترل مرکزی وجود ندارد چون اصولا در سیستم p2p کنترل مرکزی وجود ندارد! مشکل اصلی این است که Backbone و لایه فیزیکی اینترنت در ایران در دست دولت و سازمان های امنیتی است و این سیستم می تواند روی بک بون که پکت شما باید بالاجبار از آن عبور کند نودهای تور با کلید رمزنگاری که خود این سیستم برای رمزگشایی دارد ایجاد کند و ترافیک شما را به این نودها تغییر مسیر دهد وگرنه وصل نمیشوید! به نظر من بهترین راه استفاده از آی پی های بی نام هست که روی این آی پی ها پروکسی هایی مثل همین mtproto راه بیندازیم! البته با پروتوکل تغییر یافته که روی بک بون قابل شناسایی نباشد! مثلا در هدر mtproto یک تغییری ایجاد کنیم.

      اینکه گوگل نمیگذارد کامنت بگذارید به خاطر این است که آی پی های دارک رو بلک لیست کرده!

      با سپاس
      بهروز

      حذف
    12. بهروز گرامی
      اگر به من بگویید که در رابطه با اینترنت «گاو» هستم؛ به من «مدالِ طلا» داده اید.
      اگر بگویید که من در رابطه با اینترنت «سوسک» هستم. به من «مدالِ نقره» داده اید.
      اگر بگویید که من در رابطه با اینترنت؛ «جُلبک» هستم؛ باز هم «مدالِ برنز» داده اید.
      امّا اگر بگویید که من در رابطه با اینترنت «هاگ» هستم .... به واقعیت نزدیک شده اید.

      حذف
    13. کژدم گرامی
      من خب شغلم در ارتباط با همین مسایل مهندسی برق و کامپیوتر و مکانیک است و اگر وارد نبودم باید خجالت میکشیدم! شما نیز در بسیاری مسایل متخصص هستید که حداقل من آرزو دارم جای شما باشم و اصلا مبارزه همین تقسیم کار است. در ارتباط با اینترنت من کامل میتوانم سیستمی طراحی کنم که فیلتر و ردیابی حکومت کثیف اسلامی را از کار بیندازد! منتها چون در داخل ایران هستم اگر چیزی منتشر کنم ظرف ۱ روز شناسایی میشوم! بنابراین خطوط را داده ام و دوستان خارج از کشور باید دست به کار شوند! ما اصلا به دانشی مثل آلن تورینگ نیاز نداریم که امنیت مان را در سایبر تضمین کنیم! این سیستم احمق تر از آن است که فکرش را می کنید!

      با سپاس
      بهروز

      حذف
    14. من امتحان کردم و کامنت میشود در گوگل گذاشت ولی در کل شرکت ها میانه ی خوبی با سیستم های ناشناس کننده ندارند بدلایل زیادی مثلا اکثر حملات و بات ها از این سیستم ها استفاده میکنند.
      در مورد حمله ی موسوم به مرد میانی که بهروز نوشت: سیستم های رمزگذاری باید تأیید شده باشد و هرکسی نمیتواند رمزگذاری خودش را به سیستم تحمیل کند و درصورت اینکه سیستم مورد مشکوکی را تشخیص دهد پس از اتصال صفحه ی هشدار نشان داده میشود (صفحه خاکستری با ضربدر روی پیاز). علاوه بر این در صورتی میشود این روش را با موفقیت انجام داد که هر ۳ گره متعلق به جاسوس باشد که دائما و متناوب برای هر صفحه در حال تغییر هستند و خیلی بندرت گره ها در یک کشور خواهد بود و مدت کوتاهی وقت هست، برای اینکار حتی اگر یک گره متعلق به جاسوس نباشد چون گره رمزگذاری خودش را دارد تمام عملیات باطل خواهد شد. بخاطر اینکه رمزگذاری ۳ لایه انجام میشود (علت علامت پیاز هم همین است) در ضمن اگر وبسایت هم https باشد دیگر در هر حال نمیتوان اطلاعات رد و بدل شده را شنود کرد حتی بدون تُر هم به سختی ممکن هست و فقط میشود سایت بازدید شده را کشف کرد ولی اطلاعات عبوری خیر. اگر هنگام تنظیمات اولیه تُر از یک پراکسی رمز گذاری کننده استفاده شود و سایت هم https باشد امنیت باز هم بالاتر خواهد رفت. ردیابی کاربر در تُر اگرچه غیر ممکن نیست ولی بسیار بسیار مشکل خواهد بود و باید ارزش هزینه ها و زحمات را داشته باشد. با کلیک روی علامت پیاز سبز رنگ در سمت چپ وبالای مرورگر میتوانید آی پی و کشور گره های استفاده شده را ببینید.

      حذف
    15. ناشناس گرامی
      الان شما از ایران traceroute بگیرید به یک سرور مثلا در فرانسه. می بینید که در ایران حداقل ۸ روتر را طی می کند و به محض اینکه پکت شما از ایران خارج شد فقط ۳ نهایت ۵ روتر را طی می کند تا به فرانسه برسد! دلیل چیست؟ همین شبیه سازی ها و ریدایرکشن ها! دولت های اروپایی برای پول حاضرند هر سیستم جاسوسی سایبری را به وحشی ترین حکومت ها بفروشند. در مورد فروختن کلید ها و سرتیفیکیت های SSL توسط CA ها که اصلا حرف نزنیم بهتره! کلا دنیای کثیفیه!

      با سپاس
      بهروز

      حذف
  2. جمهوری اسلامی مملکتو تقدیم اربابش کرد. خزرو دادن.حرومزاده های ولد حیض. یه اشغالگر با سرزمین اشغال کرده اش این کارو نمیکنه. اینا رو از ذیل تا صدر همراه بچه های قنداقی شون باهاس زیر کیر کشت. کجان اونایی که تا چند نفر میگفت آموزش به زبان مادری کونشونو همراه با کوس زنشون منفجر میکردن آی تجزیه طلب.مادر قحبه های حرومزاده از همتون متنفرم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من (کژدم) نه «پان ایرانیستِ وطن فروش» هستم که منظورشان از ایران؛ «کشورِ تهران» است و بقیّهٔ ایرانیان «مرزدارانِ باغیرت» و «کولبَرانِ شجاع و باشرَف» و «آذربایجانیهای غیور» هستند.
      من با رسمی شدَنِ هیچکدام از زبانهای قومی ایران؛ نه تنها مخالِف نیستم؛ بلکه آنرا گامی در جهتِ «پویایی زبانهای اقوامِ ایرانی» میدانم.
      دوّم اینکه همزمانیِ بازگشتِ تحریمها و «نشستِ کشورهای حوزهٔ دریای خزر» تصادفی نیست.
      «انگلِ فرزانه» برا بقای حکومتِ انگلهای صفوی؛ نه تنها «دریای خزر» را میفروشد؛ بلکه جزایرِ ۳ گانهٔ خلیج فارس را نیز از دست خواهد داد.

      حذف
  3. خوانندگان گرامی

    وزارتِ اطلاعاتِ رژیمِ شیعی و اطّلاعاتِ سپاه؛ برای صرفه جویی در هزینه ها؛ ناچار شده است از تعدادِ کمتری از «مُزد به ساعتها» برای رصد کردنِ وبسایتها استفاده کند.
    همچنین این ۲ نیروی اطّلاعاتی اخیراًاز «Dark Internet» برای رَصَد کردنِ وبسایتها استفاده میکُند.
    لذا پیشنهاد میکنم که برای مراجعه به وبسایتها از
    Dark Internet استفاده کنید.
    هرچند که با استفاده از Dark Internet ؛ شاید نتوانید کامنت بگذارید. لذا تنها زمانی از اینترنتِ معمولی استفاده کنید که نظری ضروری را میخواهید منتشر کنید.
    بسیار هوشیار باشید. زیرا رژیمِ شیعی مانندِ «سگهای هار» به شدّت دچار وحشت شده و با اینکه ظاهراً دُمش را لای پاهایش فرو بُرده؛ امّا همچنان مانندِ «سگِ هار» میتواند حمله کُنَد.

    پاسخحذف
  4. خوانندگان گرامی
    من (کژدم) مانندِ آن روسپی زاده ها نیستم که بگویم: «تظاهراتِ صبحگاهیِ محلّه محور» راه بیندازیم و وقتی تظاهراتِ صبحگاهی تمام شد؛ مانندِ «عَمَله ها» دورِ هم جمع شویم و «آشِ نذری» بخوریم تا فقیران را نیز «اِطعامی کرده باشیم» و پس از یک «قِیلوله» باز هم سَرِ کار (تظاهراتِ بعد از قِیلوله)برگردیم و تا زمانی که کفشهایمان سوراخ شود؛ مانند «گربه» به دنبالِ دُمِ خود بچرخیم و نامش را «انقلاب» بگذاریم.
    آیا دُرُست آدرس دادم؟ ... یا نّه؟

    من (کژدم) در این وبلاگ تلاش میکنم که هر راهکارِ نتیجه بخشِ «مِیدانی» را ارائه دَهَم.
    من به «تظاهرات برای تظاهرات» اعتقاد ندارم.
    از «آشِ نذری» نیز متنفّرم.
    راهکارهایی که به کُشتَنِ بسیجیها و پاسدارها و آخوندها منجَر نشود را حتّی به «گوز» نمی خَرَم.

    اگر «احمدِ کسرویِ تبریزی» گفت که:
    «ما به آخوندها یک حکومتِ اسلامی بدهکاریم»...

    اینَک «کژدُمِ تبریزی» میگوید که: «ما به آخوندها یک قتلِ عام بدهکاریم».
    این سرزمینِ شما؛ این آیندهٔ فرزندانِ شما و این «شعور و فَهم و تلاشِ شما»...
    آیا با «ولیمه پُختن» و دورِ هم نشستن و «ولیمه خوردن» میتوان این سرزمین را آزاد کرد؟
    حتّی الاغها نیز میتوانند بفهمند که: «نَه» ... نمیشَوَد.
    پس هرچه در توش و توان دارید؛ بر روی میز بریزید.

    پاسخحذف
  5. از مطالب و نظرات وبلاگ نسخه پشتیبان تهیه کنید و دوما همراه وایتکس میشه از مواد دیگه هم استفاده کرد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      وایتکس را به این دلیل مطرح کردم که به فراوانی قابلِ دسترس است و به هنگام کار کردن؛ اگر از دستکش لاتکس و ماسک استفاده کنید؛ برای شما کاملاً بی خطر است. امّا در زمانِ استفاده؛ برای دُشمن بسیار خطرناک.
      موادّ دیگری که بسیار فعّال هستند؛ اسیدها میباشند که کار کردن با آنها بسیار خطرناک است. اسیدها میتوانند قسمتِ فلزّی لامپ را در چند دقیقه نابود کنند. لذا حمل و نقل آنها بسیار نا اَمن و نتیجهٔ کار تقریباً صفر خواهد بود.
      زیرا زمانی که بخشی از ابزار نابود شده باشد؛ در واقع آن وسیله دیگر وجود ندارد.
      حتّی اگر با وایتکس به مدّتی طولانی کار کنید؛ باید به فِکرِ مراقبت از «چشمهایتان» نیز باشید.
      من فکر میکنم که وایتکس بهترین مادّه ای است که میتوان از آن استفاده کرد. زیرا برای شما بسیار سهل الوصول و کَم خطر است.

      حذف
  6. البته منظورم مخلوط دو تا مواد با هم بود که به هر حال بگذریم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر نظر خاصّی دارید مطرح کنید تا منتشر شود.

      حذف
  7. «انگل فرزانه» در سخنرانیِ اخیرِ خود پس از «ننه من غریبم بازی» که اشتباه کرده است و بدَنِ علیلی دارد و الی آخر ... چند نکتهٔ مهمّ را مطرح نمود:
    ۱- میرویم تا قدرتمند شویم (مثلِ کرهٔ شمالیِ).
    معنی این سخن این است که حتّی «نقّ و نالهای داخل حکومتی» نیز باید تعطیل شود و مردم ایران نیز بدانند که هیچگونه انتظارِ گشایشِ مالی و سیاسی نداشته باشند.
    ۲- آنچه که از تدارکاتچیها(دولت) باقی مانده است نیز تعطیل میشود و همهٔ اُرگانهای دولتی نیز به طورِ کامل زیرِ عبای رهبر میروند.
    ۳- مردم ایران خود را برای «همخواری» آماده کنند. اینبار همهٔ پولها فقط هزینهٔ سوریه و یمن و لبنان و... و «ساختنِ موشک» و «بمبِ اتمی» خواهد شد.
    ۴- رژیم خود را برای «جنگِ احتمالی» آماده میکُنَد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر قدری «روانشناسی» بدانید و در چهره گاو های حاضر در سخنرانی رهبر مفعول دقت نمایید جر ترس و اضطراب هیچ چیز نمی بینید. گاو ها خود را برای بعد از مرگ رهبرشان خود را آماده می کنند و در فکر هستند که با چمدان پر از پول فرار کنند.

      حذف
  8. رئیس‌جمهور آمریکا برای استفاده از نیروی نظامی علیه ایران دیگر نیاز به مجوز ندارد

    🔹مجلس نمایندگان ایالات متحده، بندی در قانون بودجه دفاعی آمریکا گنجانده بود که بر اساس آن رئیس جمهور برای استفاده از نیروی نظامی علیه ایران نیاز به مجوز داشت در نسخه نهایی این بند حذف شده است.

    پاسخحذف
  9. نحو ساخت بمب دودزا رو بلدی یا بفرستم؟

    پاسخحذف
  10. بفرستید تا منتشر شود.

    سپاس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ٦٠ گرم نيترات پتاسيم ٤٠گرم شكر ٤٠ گرم پارافين پودري يا شمع معمولي . يك فتيله
      https://m.youtube.com/watch?v=mRTPgMcLh5Y&feature=youtu.be

      حذف
    2. چون ویدئو رو ندیدم نمیدونم ساز و کارش چجوریه اگه بشه باهاش افراد رژیم رو گیج و بهشون ضربه زد خوبه . تو نظر دیروز 17:16 منظورم این بود همراه با وایتکس مواد سمی در اندازه یه کپسول چه مایع چه جامد تو لامپ قرار بدیم تا با تخریب پوستشون کار رو یکسره کنیم

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      «کُلُر» مادّه ای بسیار فعّال است و میتواند هر مادّهٔ شیمیایی دیگر (به جُز موادّ حُنثی) را دگرگون کُنَد.
      شنیده ام که برخی موجوداتِ احمقِ ایرانی تبار در «بلادِ فَرهگ»؛ موادّ ضدّ عفونی کنندهٔ دارای «کُلُر» را با مایع ظرفشویی مخلوط میکنند و فکر میکنند که مانند «دعاهای ضدّ شکم دردِ کُلینی»... افاقه میکند. این احمقها نمیدانند که همهٔ صابونها و مایعهای پاک کننده؛ دارای «اسدهای چرب» هستند که اگر با «کُلُر» آمیخته شوند؛ هر ۲ طرف؛ خاصیت خود را از دست میدهند. زیرا «کُلُر» با اسیدهای چرب ترکیب شده و دیگر؛ حتّی یک مولکولِ «کُلُر پایه» باقی نمیماند که ویروسی را ویران کُنَد.
      ناشناسِ گرامی
      آمیختنِ موادِ شیمیاییِ فعّال با سایرِ موادّ میتواند «موجودی اَخته» تولید کند که به هیچ دردی نمیخورَد.

      حذف
    4. ناشناس گرامی
      به همین «وایتکس» بچسبید و اثر آنرا در یک بازهٔ زمانیِ «یک ماهه»ّ مشاهده کنید. در اخبار خواهید شنید که بیمارستانهای سپاه؛ پُر از مصدومینی است که بسیاری از آنها به دَرَک واصل خواهند شد و حتّی اگر از «مرگِ فیزیکی» نجات یابند؛ به «مرگِ روانی» دچار شده و برای شرکت در «سرکوب» به میدان نخواهند آمد.

      حذف
  11. محاسبه های اشتباهِ «انگلِ فرزانه»:

    ۱- این احمق فکر میکُنَد که چون ولیعهدِ عربستان؛ تا کنون نتوانسته است ماجرای «حوثی ها» را حلّ و فصل کُند. لذا خایهٔ رو دَر رویی با رژیمِ ایران را نیز ندارد. غافل از اینکه: به زانو در آوردَنِ رژیمِ حاکم بر ایران؛ نیاز به بمبارانِ «صخره ها» و «غارها» ندارد.
    فقط «مجاری تنفّس» رژیم را ببند؛ تا مانندِ جذامیان به گوشه ای خزیده و با وجودی عفونی؛ در تنهایی بمیرد.
    من (کژدم) پیشتر گفته ام که این ولیعهد؛ هرگز پادشاه نخواهد شد؛ مگر اینکه مسئلهٔ یمن را حلّ کُنَد. اگر ارادهٔ کافی و «هوشی تیز و بُرنده» نداشته باشد؛ هرگز نخواهد توانست مشکِل را حلّ کُنَد.
    زمانی که اروپا نه تنها چشم بر بیش از ۸۰۰ هزار کُشته در سوریه میپوشد و از عربستان میخواهد که دربارهٔ چند «داشّاخ بطولِ مَدَنی» پاسخگو باشد؛ باید دانست که «حوثیها» فرشتگانِ نگهبانِ اروپایی و «هیلاری کلینتونی و اوبامایی» نیز دارند (مانندِ عُمر البشیرِ سودانی) و اگر ثروتهای ملّی ایران هزینهٔ این ویروسها (حوثیها) میشود؛ بَر خلافِ تبلیغات؛ برای ساختنِ دوبارهٔ «امپراتوریِ صفوی» و رقابتِ منطقه ای نیست. بلکه از طرفَ گلوبالیستها برای ویرانیِ ساختارهای قدرت در خاورمیانه تعریف شده است.
    به همین دلیل است که وقتی «گلوبالیستها» دیگر نمیتوانند به «لهجهٔ آمریکایی» (اوباما - کلینتون) سُخَن بگویند؛ اکنون به زبانِ اروپایی سُخن میگویند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اشتباهِ دوّمِ انگلِ فرزانه:
      انگلِ فرزانه بر اساسِ مسیرِ نرمی که در دورانِ اوج و شکوفایی اوباما؛ در پیشِ پایش نهادند (فرشِ قرمزِ ویرانیِ خاورمیانه)؛ تصمیمِ اشتباهی نگرفت. بلکه چون وَرَق بَرگشت؛ و «ناسیونالیسمِ آمریکایی» بر کُرسی نشست؛ همهٔ رشته هایشان پنبه شُد.
      «انگلِ فرزانه» حتّی قدرت تفکّر در رابطه با «جنبش ترامپ» و عواقبِ آنرا نداشت و دهانِ مبارکش رو به سوی «سوراخِ کونِ پوتین» بود و دیدیم که با «شرطِ احتیاط» به تمجید از ترامپ روی آورد. امّا اکنون سازِ دیگری کوک کرده است و «رَوَندِ دِگردیسیي انگل فرزانه» از «اگر پاره کنید ... ما آتش میزنیم» تا کنون را دیده اید.
      در این میان موجوداتی مانندِ «نوریزاد» را داریم که با «بَحرِ طویل بافیها»؛ همان نقشی را بازی میکنند که کُس کِشی به نامِ «علی شریعتی» بازی کرد.
      آیا اینهمه «عقب مانده» هستیم که این نشانه های روشن تَر از خورشید را نمیتوانیم ببینیم؟
      اگر اینهمه در «تاریکی» و «کوری» اسیر شده ایم؛ اگر حتّی نتیجهٔ نبرد میانِ «گلوبالیستها» و «ناسیونالیسمِ آمریکایی» به سرنگونیِ رژیمِ ننگینِ صفوی که آلَتی بیش نیست؛ بینجامَد؛ آن «چُس فکر» که «روشنفکر» مینامید؛ چه اندیشهٔ والایی دارد که تا بر رویِ میز بگذارد؟

      حذف
  12. کژدم از اونجاییکه ترکیه بر ایران تاثیر زیاد داره وضعیتش چه خواهد شد آیا شاهد نرمش قهرمانانه اردوغان خواهیم بود؟ بحران ترکیه هم مسیر خودش رو برای ایران بسته هم مسیر سلیمانیه رو می بنده چون دلار ها جذب ترکیه خواهند شد که وضع دلار رو در ایران بدتر میکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تورکهای عثمانی؛ نه به خاطرِ «تورک بودن» بلکه به خاطرِ «کثافات معدهٔ اخوان المسلمینی»؛ وصلهٔ ناچسب هستند.
      باور کنید اگر مردم ایران بیدار شوند و این بیشرفهای شیعه را از حکومت به زیر بکشند؛ تورکهای عثمانی به همان شرایط ۴۰ سالِ پیش باز خواهند گشت که به دنبالِ اتوموبیلهای مسافرین ایرانی راه می افتادند و گدایی سیگار و آب نبات چوبی میکردند.
      اگر تورکهای عثمانی هنوز گردن فرازی میکنند؛ به خاطر حمایتهای گلوبالیستها است. زیرا «داعش» و «جبهة الّنصرة» محصولِ مشترکِ گلوبالیستها و نوکرانِ منطقه ای آنها (تورکهای عثمانی ـ قطر) هستند.
      باور کنید که اگر ایرانیان بیدار شوند؛ تورکهای عثمانی را میتوان در زیرِ چنان فشاری گذاشت که دریاچهٔ آذربایجان در مدّتی کوتاه دوباره زنده شود؟

      حذف
    2. شما با فرهنگِ قدیمی تُرکهای آذربایجان آشنا نیستید. این «پان تُرکها»یی که میبینید «کیر لیسِ اردوغان» و «علی اُف» جمهوری «آران» هستند.
      آن قدیم ندیمها؛ تُرکهای تبریز «تُرکهای باکو» را «باکی قورومساقی» مینامیدند و «تُرکِ عثمانی» را «اِشّک عُثمانلی» مینامیدند.
      اگر زمانه عوض شده است؛ و عدّه ای به نامِ «پان تُرک» به کیرلیسی مشغولند؛ ریشه دَر دیدنِ چهرهٔ آن «قرمساق» در «ماه» بر میگردد.
      تُرکهای عثمانی؛ برای همهٔ همسایگانشان؛ «وصلهٔ ناچسب» هستند.

      حذف
    3. اکنون «اردوغانِ قهرمان» حاضر است برای ۱۰۰ دلار در نمایشهای خیابانی به صورتی علنی کون بدهد. بادا که ادامه یابَد.
      البتّه که رقابت بین «قرمساقِ فرزانه» و «اردوغانِ عثمانی» برای داشتنِ دلارِ بیشتر؛ بر روی بازارُ اَرز تأثیر میگذارَد.

      حذف
  13. میشه برا راحتی کار حباب لامپ رو از همون محل قیر ریختن برش زد و پلاستیکی که باهاش خط کش درست میکنن به اضافه قیر مایع استفاده کرد فقط کافیه به پلاستیک کمی حرارت داد تا به شیشه بچسبه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پلاستیک به شیشه نمیچسبد. لذا برای اجرای طرحِ خود به یک «چسب» نیاز دارید.
      در این مورد بهترین چسب؛ «چسبِ دوقلو» (اپوکسی) است.

      حذف
  14. قطر ۱۵ میلیارد دلار در ترکیه سرمایه‌گذاری می‌کند
    ...................
    انگار سوته دلان گرد هم جمع شده اند...در اخرین لحظه امیر قطر خردوغان را نجات داده...حالا باید دید برخورد ترامپ با قطر به چه شکلی خواهد شبود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سرمایه گذاریِ ۱۵ میلیارد دلاری؛ ۳ برابر ارزشِ پروژهٔ نفتی است که «توتال فرانسه» قرا بود در آن شرکت داشته باشد.
      سرمایه گذاری؛ بستر و زمینه میخواهد. لذا پرسش این است که قطر بر روی کدام بخش و زمینه میخواهد سرمایه گذاری کُنَد؟ سرمایه گذاری مانندِ «کَشک» و «دوغ» نیست؛ مطالعاتِ جامع میخواهد و نتایج آن به صورتی نامحسوس و آرام میتوان دید.
      لذا به نظرِ من انتشارِ این خبر یک تاکتیکِ خبری برای تحمیقِ «تُرکهای عثمانی» است.
      دولتِ «خردوغان» یک دولتِ تا خرخره «بدهکار» است. حتّی اگر این مقدار پول را به صورتِ نقدی بپردازند؛ آثارِ فجیعی بر آیندهٔ اقتصادی ترکیه خواهد داشت.
      تُرکیه یک Whore House بزرگ است. رفتارِ تُرکهای عثمانی با «مشتریان» نیز از قوانینِ Whore House پیروی میکند (سرکیسه کردنِ مشتری). پلیس ترکیه نیز پشتیبانِ این سیاست است. یعنی اگر در رستورانی شما را بیش از حدّ سرکیسه کردند و شما به پلیس مراجعه کنید؛ «طَرَفِ تُرک» برنده میشود.
      در زیرِ پوستِ «اسلامِ اِخوانی ـ عُثمانی»؛ سیاستهای مافیایی «روسپی خانه ای» جریان دارد.
      به نظرِ من دولتِ «خردوغان»؛ به یک «خبَرِ جنجالی» نیاز دارد و «قطر» این خبر را برایشان تولید کرد.
      حال بنشینید و ادامهٔ ماجرا را ببینید. فریبِ این «کُس کَلَکهای خبری» را نخورید.

      حذف
    2. اگر به سخنرانیِ «خردوغان» توجّه کرده باشید؛ میگوید:
      آمریکاییها Apple دارند؛ امّا در سویِ دیگر Samsung داریم و میتوانی آنرا جایگزینِ Apple کنیم.
      امّا الاغهای عثمانی فقط هیجانزده میشوند و نمیتوانند بفهمند که «خردوغان» با این جملات اعتراف کرده است که «تُرکهای عثمانی» هیچکدام از این ۲ تکنولوژی و یا تکنولوژی موازی با آنها را ندارند و تصمیمِ «خردوغان» واقعیّت را تغییر نمیدهد؛ بلکه میگوید: به جای کون دادن به Apple پس از این به Samsung کون میدهیم.
      «ذِهنِ مسلمان» نمیتواند فراتر از این بِرَوَد.
      زندگیِ «مسلمان» بر اساسِ «حلال سازی» و «حرام سازی» اداره میشود؛ ... نَه بر اساسِ «آفرینش».

      حذف
    3. چرا اخبار رو گزینشی منتشر میکنید؟ تورکیه خودش تولید کننده گوشی هست و اردوغان هم در سخنرانیش اشاره کرده:

      اردوغان در پاسخ به تحریم‌های غربی‌ها نیز از ۸۰ میلیون شهروند ترکیه‌ای خواسته که گوشی‌های آی‌فون اپل را تحریم کرده و از محصولات سامسونگ استفاده کنند. البته اردوغان پیشنهاد بهتری داشته و مردم را به استفاده از نمونه‌های داخلی مانند تولیدات شرکت ونوس (Venus) تشویق کرده تا بدین ترتیب کمک بیش‌تری به اقتصاد ملی کرده باشند.

      حذف
    4. اوگتای گرامی
      شبیهِ آن گوشیهای «دزقراخ نشان» را که «تورکهای عثمانی» تولید میکنند را سپاهِ پاچاهارداران نیز تولید میکُند.
      ترجمهٔ فارسیِ «دزقراخ نشان»:

      «گوز نشان»

      حذف
    5. اوگتای گرامی
      در فرهنگِ زبانِ تورکی؛ گاهی به این نوع تولیدات؛ «اوسّوراخ نشان» نیز میگویند.
      ترجمهٔ فارسیِ «اوسّوراخ نشان»:

      «گوز نشان»

      حذف
  15. ساخت لاین امپ فکر خوبی هست اگر بشه با وسایل دیگر ساخت که قابلیت پرتاب بیشتر مثل تیرکمان داشته باشد خیلی مفیده و کاربردی تر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منظورتان از «لاین امپ» چیه؟

      حذف
    2. ببخشید اشتباه تایپی شد منظور این لامپ ها بود

      حذف
  16. سونامی تحریم ها داره به مردم میرسه .ایرانخودرو وسایپا قطعه ندارن وتا شهریور ورشکسته کامل میشن.که بیش از 4000نفر بیکار میشن.صنعت وتولید کننده ها مواد خام ندارن.لبنیات همینطور دیر نیس تا یکی دوماه اینده اتفاقات زیادی پیش رو داریم فاز جدید تظاهرات .تو تظاهارات قبلی هرکی رو گرفتن فرستادن زندان واسه ترس مردم .اما ادم گرسنه از چیزی نمیترسه لشگر گرسنگان در راه هستن.صبور باشید ومشاهده کنید

    پاسخحذف
  17. اون عراقی ها وافغانی های که اومدن سرمایه گذاری ملیون دلاری در ایران کردن واسه سود بانکی بالا حالا شروع به برگشت پول های خود از این بانک ها کردن وسرشون کلاه رفت ورشکستگی بانکها رقم خورده

    پاسخحذف