۱۳۸۹ اسفند ۱۶, دوشنبه

این است آن خبری که تکرار آن در سطح ملی پشت رژیم را خواهد شکست

خبر این است :

امام جمعه شهرورامین برهنه در آتش سوخت؛ فرزندان دلیر ایران امام جمعه ی ورامین را آتش زدند:

مهدی اسناوندی، امام جمعه مسجد جامع شهر ورامین را نخست برهنه کردند، سپس آتش زدند. بنابر گزارش ها، شامگاه ۸ اسفند ۱۳۸۹، مهدی اسناوندی، امام جمعه مسجد جامع شهر ورامین را در جاده چرمشهر ورامین پس از اینکه برهنه می کنند، آتش زده و او را می سوزاند. مهدی اسناوندی، امام جمعه ی مسجد نوساز خیابان طالقانی بوده است.
 
لازم به ذکر است که روسپی زادهٔ معدوم؛ عضو «سپاه روسپی زادگان» نیز بوده است.
خبر کوتاه است و موثر؛ خبر از نوع تظاهرات بی ثمر و پر تلفات با ارقام «هزاران» نفر دستگیری و زخمی شدنها نیست. یک گروه کوچک؛ شناسایی میکند و برنامه ریزی عملیاتی میکند و سپس ضربه میزند. این است آنچه که «انجمنهای پادشاهی ایران - تندر» به عنوان «بخش کوچکی» از مبارزات موثر پیشنهاد میکند.
آیا میخواهید مبارزه کنید؟ و یا اینکه به لاس زدنهای سیاسی بی اثر و پر تلفات « سبز مذهبی» ادامه میدهید؟ آیا بابک خرمدین را می شناسید؟ آیا میدانید که شیوهٔ مبارزاتی بابک خرمدین «ریشه کنی مالاریا» بود و به بزرگ و کوچک «تازی پرستان» رحم نمیکرد و اگر «افشین» های خائنی از نوع «سبز مذهبی» و «ملی مذهبی ها» و «سازگاراها» و «اکبر گنجی ها» نبودند؛ اثری از آثار دین کثیف اسلام به جای نمی ماند.
 
خبری که خواندید؛ شیوهٔ بابک خرمدین دلاور و پر افتخار ماست.
خبری که خواندید؛از درون میهن  به «انجمن پادشاهی ایران- تندر» گزارش گردیده و از «انجمنهای پادشاهی ایران- تندر» خواسته شده است که خبر رسانی نمایند.
این نوع خبرها را نه «سبز مذهبی» دوست دارد و نه « دار و دستهٔ خامنه ای» و نه «صفوی های نوین»؛ زیرا هر سه از یک قماشند و جنگشان تنها بر سر تقسیم «غارتها» است.
 
جوانان دلیر ایران با گسترش اینگونه عملیاتها ستون فقرات «تازی پرستان» را خواهند شکست.
 
کژدم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر