۱۳۹۲ خرداد ۲۷, دوشنبه

در پشت پردهٔ تبریکها و لبخندها؛ نبردهای خونینی در جریان است

انتخاب حسن روحانی با رای قاطع و اعتراضی مردم ایران با پدیده هایی همراه است که باید برای تحلیلگران نکته ای برای تفکر باشد.در این مقالهٔ تصویری به نکات مهم آن اشاره میکنم و بقیه را به عهدهٔ ذهنهای پویا میسپارم:

سپاه پاسداران و بسیج:

چه بلایی سر بسیج و سپاه پاسداران و لباس شخصیها (پاسدارها-بسیجیها-اطلاعاتی ها) آمده است؟ آیا همگی نامهٔ تهدید آمیز ۱۷ تن از سرداران رشید اسلام در رابطه با سرکوب و کودتا در زمان خاتمی یادشان رفته است؟ آیا گربه شد عابد و زاهد و مسلمانا؟
چگونه شده است که ظاهراً در حال کرنش سازمانیافته در برابر حسن روحانی هستند؟
تویسرکانی میگوید که خوشبختانه مراسم شادی پیروزی بدون سازماندهی بوده است...؛ راستی کسی از خودش میپرسد که منظور او از شادمانی بدون سازماندهی چیست؟ مگر شادمانی هم سازماندهی میخواهد؟ تویسرکانی از این امر خوشحال است که مردم «طعمه» را بلعیده اند و امیدهای واهی «امید به تغییر» تمامی وجود آنها را تسخیر کرده است و شکارچی نیز شکار خود را به چنگ آورده است (شرکت مردم در انتخابات). اما تویسرکانی در ادامهٔ سخنانش به زبانی مافیایی مردم را تهدید به سرکوب میکند و میگوید که بسیج هم آمادهٔ همکاری و هم آمادهٔ انتقاد است که البته منظور ایشان از «انتقاد» به عنوان نمایندهٔ ولی وقیح فرزانه؛ همان «انتقاد مسلحانه» است که ۱۸ تیر و سرکوبها و تجاوزها و کشتار و سوزاندن اجساد در سال ۸۸ بخشی از آن بود.





سپاه و بسیج عابد و زاهد نشده اند و حسن روحانی نیز بعد از هزینه شدن حزب الله  لبنان در سوریه و اعزام ۴۰۰۰ نیروی سپاه پاسدارن به سوریه؛ در جبههٔ درون میهن به عنوان سنگر «عقب نشینی سازمان یافته» هزینه شده است. مردم آذربایجان به زبان ترکی آذری مثلی دارند که گرچه اندکی بی تربیتی است؛ اما بسیار معنی دار است؛ این مثل ترکی میگوید: « گؤتلری یومورتا پیشیریر» که ترجمهٔ فارسی آن این است: « کونشان تخم مرغ را میپزد» یعنی اینکه درجهٔ حرارت کون ولی وقیح و سپاه پاسداران و ارازل و اوباش اطلاعاتی-امنیتی از شدت ترس سرنگونی  به درجهٔ حرارتی بالای ۱۰۰ درجهٔ سانتیگراد رسیده است.(برای آب پز کردن تخم مرغ باید آنرا به مدت ۲ و نیم دقیقه در آب جوش نگهداشت. - دستور پخت تخم مرغ آب پز).

روسیه به عنوان رهبر واقعی هلال شیعی

به هیچ وجه شک نکنید که اکنون آقای ولادیمیر پوتین است که به خامنه ای کبیر و فرزانه (عزّ و جل) و  سپاه پاسداران و حزب الله لبنان و بشار اسد حکمرانی میکند و قرار است در نشست G8 به نمایندگی خودش و سربازان جان برکف سپاهی و حزب الله لبنانی و بشار اسد سخن بگوید و به آمریکا و اروپا بگوید که مسلح کردن ارتش آزاد سوریه نامردی است. اما آقای پوتین از اینکه نوکرانش به او خیانت کنند و به جای دل بستن به «چرنوبیل بوشهر» (همانگونه که بارها گفته ام نیروگاه بوشهر مرده است) و سیستم «تور-ام-یک»؛ ناگهان به سوی «کدخدا» بروند و تمامی زحمات روسیه به هدر برود؟!!! (آقای پوتین نیز تخم مرغ میپزد).



آقای پوتین از حسن روحانی میخواهد که فیلش یاد «کدخدای هندوستان» نکند.
در مجموع میتوان گفت که مجموعهٔ تشکیل دهندهٔ «هلال شیعی» در حال پختن تخم مرغ هستند.
آقای لاوروف بارها اصرار کرده بود که رژیم اسلامی ایران نیز باید در گفتگوهای صلح سوریه شرکت کند ولی از طرف اروپا و آمریکا پذیرفته نشده بود؛ لذا به این نتیجه رسیدند که گویا اروپاییها و آمریکا حرف حساب روسی را نمیفهمند و به رژیم اسلامی دستور داد که حزب الله لبنان و سپاه قدس را هزینه کند و در سوریه حضور نظامی رسمی داشته باشد تا باور کنند که رژیم اسلامی رقم بزرگی است؛ اما آقای لاوروف نفهمید که آزمایش اتمی  و آزمایش موشک قاره پیما ی کرهٔ شمالی هیچ تاثیری بر تصمیم اروپا و آمریکا در به رسمیت نشناختن کرهٔ شمالی نداشت؛ اما حزب الله لبنان و سپاه قدس دور از جان خر؛ «خر» شدند و به کوه و بیابان زدند.
نتیجهٔ این به کوه و بیابان زدنها را در تصاویر زیرین ببینیم:












پس از فتوای ۳ شارلاتان سُنی مذهب در قاهره؛ دهها هزار نفر در قاهره راهپیمایی کردند و محمد مرسی نیز روابط دیپلماتیک مصر را با سوریه قطع نموده و از جامعهٔ بین الملل (منظور از جامعهٔ بین الملل اعضای دارای حق وتو هستند و بقیه نقش پشگل را بازی میکنند) خواست که بر فراز سوریه منطقهٔ پرواز ممنوع اعمال کنند و متعاقب آن سازمان حماس نیز که حسن عباسی (استراتژیست سپاه پاسداران) با دستهای خودش این چریکها را پرورده است؛ به حزب الله لبنان هشدار داد که از سوریه خارج شود (یعنی اگر خارج نشود خودشان میدانند که حماس چه خواهد کرد). این سخنرانی محمد مرسی و هشدار پیامبرگونهٔ حماس نشان داد که بیداری اسلامی مورد تاکید خامنه ای فرزانه (عزّ و جل) بر علیه حکومت شیعی ایران چرب کرده است و دلیل اصلی پروژهٔ حسن روحانی بدبخت ماجرای تخم مرغ پزی است.
دبکا فایل هم گفت که مسخره بازی منطقهٔ پرواز ممنوع را ول کنید و اسلحه در بازار آزاد فراوان است و قیمتهای روز سلاحهای مختلف را اعلام نمود (البته دبکا فایل نگفته است که متقاضیان به طور مستقیم به آنها رجوع بکنند و یا از طریق واسطه اقدام نمایند؟؟!!):




عربستان سعودی هم در حالی که به روی حسن روحانی لبخند ملیحی میزد و به او تبریک میگفت اعلام نمود که سلاحهای ضد تانک و ضد هوایی به مخالفین مسلح تحویل خواهند داد. روسها هم جوش آورده اند و گفته اند که اگر اسلحه بفرستید آنها هم S300 خواهند فرستاد که اگر به درد بشار اسد هم نخورد؛ به درد رژیم ایران خواهد خورد و روسیه هم حد اقل به پولش میرسد.

خنده داره.... مگه نه؟

کژدم مسخره






۲ نظر:

  1. امام نقی(ع):شگفتا! مردم پارس برای رهایی از قوانین اسلام، یک نفر را رییس جمهور میکنند که هم خودش روحانی است و هم نامش!
    امام نقی (ع)، پس از با خبر شدن از نتایج انتخابات ایران فرمودند:

    این مردم پارس، مردمی عجیب هستند! بیست و چهار ساعته از قوانین اسلامی، حجاب، دیه، شلاق، سنگسار، ظلم ملا و ولایت فقیه که قانون اسلام است، غر می زنند، اما برای رهایی از قوانین اسلام، به کسی رای می دهند و او را رییس جمهور می کنند که هم اسمش روحانی است و هم خودش!!!

    براستی که عجیب مردمانی هستند! فکر می کنند با کمک یک ملا، می توانند از شر قوانین اسلام، رها شوند...!!

    آنگاه امام نقی، الاغ عزیز خود، حضرت عفیر (رضی الله عنه) را صدا کرده و فرمودند: یا عفیر، به خدا قسم که تا چند سال دیگر، سهم امام و خمس و زکات ما، تامین است، لذا به سمت «دیار لاس وقاس» برویم که وقت شادی و جنباندن ماتحت است...!

    سیره النقی/ نوشته ابن قنبل / فصل: دور چون با عاشقان افتد، تسلسل بایدش! / بخش: این یهودی ها اگر زرنگی(!) مردم پارس را داشتند، برای برای نجات از کوره آدم سوزی حزب نازی، باید به هیتلر رای می دادند!!
    بهلول دربدر و مسخره

    پاسخحذف
  2. درود بر کژدم گرامی ،
    جهان خر تو خری شده است. :)

    شناخت

    پاسخحذف