۱۳۹۳ مهر ۲۰, یکشنبه

دو قطبی شدن ارتش لبنان کلید خورد

با فرار دو تن از سربازان ارتش لبنان و پیوستن آنها به جبهةالنصره؛ دو قطبی شدن میدانی ارتش لبنان کلید خورد.
سفر شمخانی به لبنان نشان از گزارشهایی دارد که از طرف حزب الله لبنان در رابطه با رو به انفجار بودن شرایط در لبنان انجام گرفته است. ماموریت شمخانی فراخوان تعداد بیشتری از نیروهای ارتش به جبههٔ شیعیان از یک طرف و تلاش برای از بین بردن اختلافات درونی در میان نیروهای حزب الله لبنان و گروههای دیگری از شیعیان که مخالف شرکت حزب الله لبنان در نبردهای سوریه هستند و به صورت بسیار دور اندیشانه تری به سرنوشت شیعیان لبنان فکر میکنند بوده است. این سفر برای حفظ موقعیت حاکمیت انگلهای صفوی مسلک در ایران است که با وعدهٔ دادن «خروس قندی نظامی» برای قطب شیعی همراه بود.
پیشرویهای داعش و وحشتی که در میان مسیحیان و سایر فرقه های مرامی و حتی مسلمانان غیر سلفی براه انداخته است و عدم تشخیص آینده ای دور تر" آنان را به کام فریب رژیم انگلهای حاکم بر ایران میکشاند. حکومت ننگین صفوی و نوکران حزب الله لبنانی آن که منبع در آمدی به جز ثروت ملّی ایرانیان ندارند؛ و دلارهای اهدایی رژیم اسلامی حاکم بر ایران چشمهای آینده بین آنها را کور کرده است و به «تجارت مرگ» اشتغال دارند و ذهن علیل شان بیشتر از این کار نمیکند؛ در حال تدارک قتل عامهای گستردهٔ شیعیان لبنان توسط  نیروهای سلفی جهادی هستند.
سفر عده ای از اوباشان «عصائب اهل الحق» عراق به ایران که توسط وبسایت وزین «دیگربان» منتشر شد؛ نشان از نگرانیهای شدید رژیم از پیشرویهای ادامه دار داعش در عراق دارد.

این تصویر را تنها به عنوان یک نمونه منتشر کردم که وبسایت رسمی داعش از اجساد نیروهای «عصائب اهل الحق» در دیاله منتشر کرده است و تصاویر بسیار دیگری وجود دارند که بسیار فجیع تر هستند و این نمونه را تنها برای خنثی کردن دروغ پردازیهای انگلهای صفوی حاکم بر ایران منتشر نمودم.
سفر عده ای از اوباشان «عصائب اهل الحق» با خبر «در آستانهٔ سقوط کامل» قرار گرفتن استان الانبار عراق ادامه یافت؛ سقوط الانبار به معنی اهداف بعدی داعش یعنی «نجف» و «کربلا» است.
زمانی که در نوشتهٔ پیشین گفتم که نقش آمریکا تنها «کنترل بحران» نیست؛ بلکه «هدایت بحران» به سوی اهدافی است که «ائتلاف» برای تسخیر آنها ایجاد شده است؛ یعنی شکستن ستون فقرات «هلال شیعی»؛ شاید قابل هضم نبود. امّه اکنون در حال «زود هضم شدن» برای معده های احمق ترین احمق ها هم هست.
اکنون شمخانی ها و قاسم سلیمانیها و عربده کشان دیگری مانند سعید قاسمی ها باید بدانند که داعش در حال نزدیک شدن به خطوط قرمز آنهاست (یعنی نجف و کربلا و گورهای دروغین مقدس و شفا بخش و خالی از جسد و استخوان).
اگر عربده های کنونی  اوباشان حاکم بر ایران در عرصهٔ میدانی تحقق نیابد؛ در فرداهای نه چندان دور داعش را در بزرگترین مرکز تولید انگلهای شیعی یعنی «قم» ملاقات خواهید کرد و ایرانیان شیعه مسلک پس از ۱۴۰۰ سال؛ باید دوباره شهادتین بخوانند و از نو مسلمان شوند.
رژیم ننگین صفوی حاکم بر ایران؛ حتی لیاقت دفاع از یک وجب خاک ایران را ندارد ؛ زیرا تمامی نیروهای آن همگی «کنتراتچی»؛ «رانت خوار» و مزدور هستند. آنهایی که در برابر سپاه پاچاهارداران انقلاب اسلامی؛ به سازمانی خیالی به نام «ارتش» چشم دوخته اند نیز در اشتباه هستند. ایران «ارتش» ندارد بلکه «عرطش» دارد که فرماندهان «عربده کش» ارشد آنرا نیز «پاچه خواران» و «رانت خواران» و «خائنین» تشکیل میدهند و مانند آنچه که در جنگ ۸ ساله گذشت؛ در زمانی که به وجود آنها نیاز است؛ همگی فرار خواهند کرد و سربازان را به دم تیغ دشمن خواهند سپرد. به این صفحهٔ «گوگل» نگاهی بیندازید. خودتان را به «خریّت عثمانی» نزنید؛ نیروهای «نوپو» نه برای مقابله با داعش؛ بلکه کشتار شما ایجاد شده اند و در راه «کشتار ایرانیان» همراه  و هم عقیده های داعش هستند و اینکه اینهمه تصاویر در گوگل منتشر میشوند؛ برای جنگ روانی و ایجاد ترس در میان ایرانیان هستند (همان کاری که داعش با انتشار ویدیوها کشتار انجام میدهد).
این رعب و وحشت به سادگی میتواند رفع شود؛ باور ندارید؟ یک چاقو بردارید و یک گشت بسیجی و یا مزدور «نوپو» را بکشید و ببینید که چقدر ساده است.
در اینجا مجبور هستم  که یک خاطرهٔ شخصی را تعریف کنم؛ تا ببینید که چقدر ساده است.
در یک نیمه شب؛ به خاطر اینکه مجبور بودم کار کنم و کارم در آن زمان تمام شد؛ برای رفتن به خانه «تاکسی» گرفتم. رانندهٔ تاکسی یک «سلفی» بود. پس از مدتی او به من گفت:

- از کدام کشوری؟

من: ایران

- مسلمانی؟

من: نه... تو چطور؟ (البته از ریش کثیفش میدانستم که سلفی است)

- الحمد لله مسلمانم.

من: سنّی هستی یا شیعه؟

- الحمد لله سنّی.

من: یعنی تو اعتقاد داری که محمد ۵۴ ساله؛ عایشهٔ ۶ ساله را میگایید و خدا این «قوّاد»  کثیف را  به پیامبری برگزیند؟ آیا آدم بهتری از این مردک کثیف «بچه باز» پیدا نمیشد؟

- محمد عایشهٔ ۶ ساله را میگایید؟

من: بله...

- اگر این بحث رو ادامه بدی تو را در همینجا پیاده میکنم تا مجبور بشی ۳۰ کیلومتر پیاده بروی.

در این لحظه من ترمز دستی را کشیدم و اوتوموبیل که با سرعت ۸۰ کیلومتر میرفت؛ به دور خودش چرخید؛ او هم ترمز کرد و اوتوموبیل به عرض خیابان متوقف شد. ریشش را گرفتم و سرش را پایین کشیدم . گفتم:
من: حالا میخواهی که همان بلایی را که محمد رسول الل تان بر سر عایشهٔ ۶ ساله می آورد بر سر تو بیاورم و به پیامبری مبعوث شوم؟
بدبخت؛ مثل سگ باران خورده میلرزید.
تنها میخواستم بگویم که میشود. کمی دیوانگی و ریسک میخواهد؛ اما مطمئن باشید که میشود.

خاطره ای دیگر:

چند روز از فاجعهٔ ۱۱ سپتامبر و عملیات القاعده گذشته است و مسلمانها؛ بویژه پاکستانیها و عربها و شیعیان صفوی مثل سگهای هار شده اند و فکر میکنند که کار آمریکا تمام است و همین امروز و فرداست که مسلمانان واشینگتن و اروپا را فتح خواهند کرد.

محل کار من در یک منطقهٔ صنعتی بود (آلان دیگر آنجا نیستم). برای خریدن یک ساندویچ و یا سیگار باید حد اقل یک کیلومتر پیاده میرفتی. حال میخواهم که برای خرید سیگار بیرون بروم. از ساختمان پر سر و صدا بیرون می آیم و میبینم که همه جا پر از ماشینهای آتش نشانی و اوتوموبیلهای پلیس است و یک زن پلیس جلو مرا میگیرد و میگوید:

- شما نمیتوانید از ساختمان خارج شوید.

من: چرا:

- وضعیت اضطراری است و گزارش شده است که یک بستهٔ انفجاری در آنجا کار گذاشته اند و با انگشتش یک بستهٔ کوچک را که بر روی یک صندوق پستی یکی از ساختمانها گذاشته شده است را به من نشان داد.
بسته خیلی کوچک بود و من به آن خانم گفتم که این مسخره است و مسخره تر اینکه کسی در چنین جایی با چنین بستهٔ کوچکی عملیات نظامی نمیکند.

- به هر حال شما حق ندارید از ساختمان خارج شوید.

من عصبانی شدم و به طرف بسته دویدم و بسته را برداشته و به زمین کوبیدم. و از تویش تعدادی آشغال بیرون ریخت. مرا دستگیر کردند و به پاسگاه پلیس بردند و حدود ۵ ساعت بازجویی شدم که چرا اینکار را کرده ام؟ من هم به آنها گفتم که شما ها عده ای احمق هستید و کارتان مسخره بود که اینهمه خیابانها را به خاطر یک بستهٔ کوچک که حد اکثر یک کیلو TNT  میتوان در آن جا داد آن هم در یک منطقهٔ صنعتی که هیچگونه ارزش تبلیغاتی و نظامی ندارد را بسته اید.

- شما نظامی بوده اید؟

من: بله.

- کدام ارتش؟

من: من پیشمرگه بودم و تخصص من هم همین چیزهاست.

- بمب ساز؟

من:  بله

این بحث خسته کننده ساعتها ادامه داشت؛ تا اینکه آزاد شدم.


میخواهم بگویم که: میشود. کمی دیوانگی و کمی ریسک پذیری میخواهد.

اگر کشتن نخستین بسیجی و یا «نوپو» یی اندکی سخت باشد؛ کشتن نفرات دیگر مثل آب خوردن میشود.
مطمئن باشید که این مزدوران؛ با تمامی آموزشهایی که دیده اند؛ در برابر یک فرد مصمم که با مرگ آیین دوستی دارد ؛ حتی پشّه هم نیستند.
باور نمیکنید؟

به نبردهای دلاوران کوبانی بنگرید که در محاصرهٔ کامل؛ چه ها که نمیکنند؟
بعضی ها میگویند که نبرد کوبانی و دلاوریهای پیشمرگان دلاور کردستان سوریه؛ به عظمت نبرد استالینگراد در جنگ جهانی دوم است.

من میگویم:
نبرد دلاوران قوم ماد در کوبانی؛ یاد آور نبردهای دلاوران سرخ پوشان خرمدین به رهبری بابک است.
فرق میان نبرد استالینگراد با جنبش سرخ جامگان در این است که مدافعین استالینگراد اگر مقاومت نمیکردند از پشت سر توسط ارتش سرخ هدف قرار میگرفتند؛ اما نبرد بابکیان و کوبانیها نبردی اجباری نیست... نبرد پیشمرگان و داوطلبان مرگ است.

رژیم ننگین انگلهای صفوی با تمامی رجز هایی که میخواند؛ در حال فروپاشیست و زمان هرچه بیشتر مبگذرد؛ مرگ ننگین این انگلها نزدیکتر میشود.
در آینده ای نزدیک؛ سخنان «دمپسی» را دوباره خواهید خواند که میگوید:
«ما عمیقاً نگران فروپاشی لبنان هستیم».... امّا مشکل بسیاتر گسترده تر از آن است که بتوان با حملات هوایی آنها را خنثی کرد.

کژدم


۱۰ نظر:

  1. ۱۵ رأس از گلّهٔ سپاه پاچاهارداران انقلاب اسلامی در سوریه به درک واصل شدند.
    اینها مثل گلّه های سگهای ولگرد کشته خواهند شد. این اتفاق و جدا شدن ۲ سرباز ارتش لبنان و پیوستن آنها به القاعده و سقوط کامل استان الانبار و سفر شمخاتنی به لبنان و سفر اوباشان عصائب اهل الحق عراقی به تهران؛ در یک چهارچوب معنی پیدا میکنند.
    http://www.digarban.com/node/19956

    پاسخحذف
  2. این هم یک قرینهٔ دیگر:
    رهبر فرزانه که با رژیم بشار اسد در حال کوچه دادن به داعش بودند تا ارتش آزاد سوریه را تار و مار کنند و احمقانه فکر میکردند که در حال مدیریت این نیروی اهریمنی هستند؛ اکنون با اعلام بیعت طالبان کثافتستان (مسلمانانی که خود را پاک میدانند)؛ کانون جدیدی در بلوچستان که احتمالاً همان داعشی های کثافتستان هستند؛ شکل گرفت.
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2014/10/141011_u07_zahrdan_naja_plane_crash

    پاسخحذف
  3. درود کژدم گرامی
    یک سوال تکراری دارم که هیچ پاسخ قانع کننده ای برای ان نیافتم. چرا داعش صحنه های کشتار منزجر کننده خود را پخش می کند؟ هه می گویند ایجاد رعب و وحشت اما به نظرم حتی براورده شدن این هدف ارزش بدنامی و فراری دادن گروه بزرگی از مسلمانان که ظرفیت پیوستن به این گروه را دارند نداشت. اگر وجهه ای عدالت خواهانه و مهربانتر از خود می ساخت اما خشونت را در خفا یا حداقل بدون انتشار تصاویر انجام می داد انوقت این همه انزجار از خود و در نتیجه اتحاد در جبهه دشمنانش به وجود نمی اورد. این ترس از داعش به نوعی باعث شده حریفانش تا پای جان و متحد و یکصدا در مقابلش بایستند و این کارش را سخت تر می کند.-اکبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی
      آنچه که برای شما منزجر کننده است؛ برای آنها اجرای «وحی» است.
      در همان روزهای نخست گفتم که:
      مسلمانان از دیدن چهرهٔ واقعی دینشان «شرم» خواهند نمود.
      اسلام اساساً یعنی «مشروع کردن» تمامی بی شرمی ها

      حذف
  4. خواهشا لینک "وبسایت رسمی داعش" را بگذارید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پیمان گرامی

      اینهم آدرس وبسایت محمد رسول الله آدمخوار دوّم (البغدادی).

      http://alplatformmedia.com/vb/

      حذف
  5. شما نمونه بارز ریسایکل شده "Recycle " تحلیل گران قبل و بعد از انقلاب مثلا « ضد امپریالیستی » اخوند روان پریشی بنام خمینی هستید.
    شما چه خوشتان بیاید چه بد٫ امریکا همه کاره دنیاست .
    تمام ماجرا های اتفاق افتاده از 100 سال پیش تا حالا به دلایلی شروع و هدایت شده است. از این پیام پرزیدنت بوش که گفت شما یا با مایید یا در مقابل ما غافل نشوید..
    امریکا در حال مشخص کردن With Us و Against Us است.
    زمزمه پس گردنی زدن به ترکیه و بیرون انداختنش از ناتو شروع شده
    از طرفی جا انداختن همکاری ایران اتمی, امریکا homework رسانه های امریکا است. ایران از رژیم استالین در زمان جنگ جهانی دوم ادم خور تر نیست که هیچ٫ خیلی هم موش هست .
    https://www.youtube.com/watch?v=-23kmhc3P8U













































    https://www.youtube.com/watch?v=-23kmhc3P8U

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      آمریکا تا کنون ۳ رئیس جمهور احمق را تجربه کرده است:

      ۱- جیمی کارتر.
      ۲- جوج دبلیو بوش پس که بعد دو سه سال خفه خون گرفت و پرزیدنت «کوندالیزا رایس» عملاً رئیس جمهور شد.
      ۳- باراک اوبامای مذبذب که هما ریسایکل شدهٔ کوندالیزا رایس است که فقط بهش «شومبول» چسبانیده اند.

      من ضد امپریالیست هم نیستم.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      در ضمن این دو ویدیوی بسیار آموزندهٔ چند ثانیه ای را هم دیدم. خیلی آموزنده بودند و از اینکه به صورت تکراری لینک داده اید تا این ویدیوی گهربار را دوبار ببینیم سپاسگزارم.
      در پایان از اینکه حالتان خوب شده است و به حالت طبیعی برگشته اید بسیار خوشحالم.

      حذف
  6. هواپیمای ناجا در استان سیستان و بلوچستان؛ در برخورد با یک فروند «دایناسور فضایی» سقوط کرده است؛ به همانگونه که هواپیمای ایران ۱۴۰ به خاطر گرمی هوا در تهران سقوط کرد و گلّه ای از دانشمندان هوا-فضای سپاه پاچهارداران انقلاب اسلامی که همگی دکتراهای سهمیه ای گرفته اند؛ سوگند خورده بودند که موتور این هواپیمای دوران حضرت نوح از پیشرفته ترین موتورهای آن زمان برخوردار بوده است.
    نتیجه اینکه از «گلّه های موسوم به نوپو» نترسید.

    پاسخحذف