۱۳۹۳ آبان ۶, سه‌شنبه

ترکهای کثیف عثمانی و داعش در «کوبانی قهرمان» شکست خورده اند

آخرین ویدیوی منتشر شده از طرف داعش که John Cantlie  نقش «قرمساق آوینی» را برای نیروهای داعش بازی میکند؛ پر از تناقض گوییها و دروغهایی است که نه تنها در درون گفته هایش بلکه با «واقعیتهای میدانی» هیچگونه همخوانی ندارد. این ویدیو در همان مسیری است که هفتهٔ پیش یکی از روسپی زاده های «پان ترک»؛ لینک یک ویدیوی دروغین را  در بخش نظرات فرستاده بود؛ تا ثابت کند که «کوبانی» در حال سقوط است.
تشابه این دروغ پردازیها یک اتفاق و یا تصادف نیست؛ بلکه نشانگر یک خط تبلیغاتی از طرف ترکهای عثمانی و داعش و نوکران روسپی زادهٔ آنها در آذربایجان است که فرامین خود را از MIT میگیرند.






تنها فرقی که میان «قرمساق آوینی» و John Cantlie وجود دارد این است که «قرمساق آوینی» (داعشی شیعه مسلک) داوطلبانه به مردم ایران گزارشهای دروغین میداد. امّا John Cantlie در دستهای محمد رسول الله دوّم اسیر است.

سخنی با پیشمرگان سرفراز کردستان

یاران.....

ترکهای عثمانی و رژیم کثیف شیعی حاکم بر ایران و حکومت قطر و رژیم کثیف بشار اسد و روسها و حاکمان کویت؛ همگی در تلاش هستند که در انتخابات آیندهٔ آمریکا؛ کسی مانند «محمد علی کلی دوّم» به ریاست جمهوری برسد؛ تا ۴ سال دیگر نیز از بازیهای «یکی به نعل و یکی به میخ» حزب دموکراتیک آمریکا؛ لذّت ببرند.
نظر به اینکه انتخابات آمریکا میتواند نقشی بسیار مهم در آیندهٔ سرزمین ماد و متحد طبیعی آن  «ایران آریایی» و نه «ایران تازی پرستان» داشته باشد؛ همهٔ مبارزان سرزمین ماد باید بحران را به قلب حاکمیت ننگین صفوی حاکم بر ایران و قلب حاکمیت ننگین ترکهای عثمانی بکشانند؛ تا حزب «محمد علی کلی دوّم» دچار بحران شده و در انتخابات آینده؛ بازی را به حزب جمهوریخواه آمریکا ببازد. اگر چنین برنامهٔ مهمی در استراتژیهای شما موجود نیست؛ باید اذعان کنید که بسیار بی دست و پا تر از آنی هستید که ادعای رهبری داشته باشید.
اکنون حاکمیت انگلهای صفوی مسلک و حامیان کثیف آن دچار بحرانهای درونی و بین المللی هستند. اگر احزاب کردستان ایران بتوانند بحرانهای بیشتری را بر گردهٔ این وطن فروشان بگذارند؛ بسیاری از پارامترهای معادلات از قبیل «مذاکرات ۱+۵ » نیز تغییر خواهند کرد.
اگر «آنگلا مرکل» امروز میگوید که: «تسلیح کردستان خطرناک است... اما مجبوریم» باید بدانید که اگر این زن پیر شده و پستانهایش پلاسیده اند؛ اگر قدرتمندتر شوید و بحران را به تهران و آنکارا بکشانید؛ باور کنید که میتوانید صدها کیلو شیر از آن پستانهای پلاسیده بدوشید و بازهم بشنوید که او میگوید: «کردستان بسیار خطرناک شده است.... ولی ما مجبوریم». اروپاییها رادیکال نیستند.... «دلّال» هستند ... به «جک استراو» نگاه کنید....
داستانهای قدیم (متعلق به زمان حضرت آدم) «پرولتاریا» و «بورژوازی» و «خرده بورژوازی» را فراموش کنید ... ...... «منابع قدرت» را بچسبید که در میان لایه های معادلات پیچیدهٔ کنونی خوابیده اند.

دلاوران کردستان ایران؛ باید از «جنبش سراسری ایرانیان» چشم بپوشند. چنین جنبشی اتفاق نخواهد افتاد؛ زیرا که شیعیان تهران و اصفهان و تبریز و ..... از کبابهای ۶۰ سانتیمتری لذّت میبرند و تمامی مزخرفات «انقلابی نمایانه» آنها چه در تظاهرات خیابانیشان و چه در«جلقهای اینترنتی شان» دروغی بیش نیست.
از پس مانده های نطفهٔ افغانها و قزلباشها  (اصفهانیها) انتظار دارید که برای کردستان و لرستان و بلوچستان دل بسوزانند؟ ....... هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

آنچه که به خلاصه میتوانست گفته شود ...... گفته شد.

کژدم

۱۱ نظر:

  1. درگیریهای اخیر سیستان را چطور تحلیل می کنید؟
    خاستگاه بومی دارد یا انگولکهای به قول شما کثافتستان به نیابت از عربستان است؟

    پاسخحذف
  2. ای کژدم گرامی که با نوشته هایت ما را می چزانی به صحبتهای زاکانی توجه کن که توافق 5+1 با صفویان حاکم بر ایران را قطعی دانسته(طرف سرش تو اخور هست)

    محمد علی کلی دوم دو هفته بیشتر وقت نداره تا برگ برنده (توافق با صفویان حاکم بر ایران )رو برای دور کردن خطر شکست سنا و کنگره از خودش داشته باشه

    کوسه رفسنجانی و باندش هم خودشون رو دارن برای به دست گرفتن رهبری برای پس از توافق و ریق رحمت سر کشیدن سید علی اماده می کنند

    به نظرت چه سورپرایزی معادله اونها رو بهم میریزه ؟اونهم تو دو هفته کار نشدی هست حتی توسط دلاوران کردستان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      توی این دو هفته و یا ۴ هفته هیچ اتفاقی نمی افته. مسئله به این سادگیها هم نیست.

      حذف
  3. واحد سنجش مقدار شیر و مایعات، لیتر است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ضمن سپاسگذاری از تذکر فنّی شما لطفاً این مطلب را به خانم «آنگلا مرکل» هم گوشزد کنید؛ تا خدای نکرده «کم فروشی نکند» و از پارادوکس «حجم» و «وزن حجمی» سوء استفاده نفرماید.

      حذف
  4. همانگونه که گفتم؛ ترکهای کثیف عثمانی در رابطه با سرکوب کوبانی شکست خورده اند و تمامی کارشکنی های آنها در رابطه با پیوستن نیروهای کمکی به مبارزان از جان گذشتهٔ کوبانی؛ به امید سرکوب کردستان شکست خورده است؛ اما ترکهای عثمانی بیشرف همچنان امیدهای واهی خود را ترک نکرده اند و بالاخره با رهسپار شدن تنها بخشی از نیروهای پیشمرگ برای تقویت نیروهای از جان گذشتگان کوبانی «موافقت عملی» نموده اند.

    http://www.radiofarda.com/archive/news/20141028/143/143.html?id=26662685

    پاسخحذف
  5. کژدم گرامی
    ضمن ارزوی من برای پیروزی کوبانی باید متوجه باشید که متاسفانه چیزی که شما ان را پیروزی درکوبانی می نامید وجود خارجی ندارد .
    انچه به نوکران بی مزد و مواجب و ریسایکل شده های ۵۷ که کارشان توب زدن به دروازه خودیست تزریق می شود٫ جلوه دادن شرایطلی قلابی است برای نجات ممد علی کلی و دارو دسته ای بنام مکراتها .... انتخابات سنا و کنگره کمتر از یک هفته دیگر انجام خواهد شد . لذا سعی در این است که چه در عرصه داخلی و چه خارجی همه چیزبه شکلی جلوه داده شود که این ارازل و اوباش رای بیاورند. وضع ممد علی کلی و کلا دمکراتها در سنا و کنگره خیلی بد است و باید حداقل دمکرات ها را یک جوری خر کرد که اگر هم شده روز انتخابات از حرص در خانه ننشینند . اما یقین داشته باشید که براک حسین و دارودسته اش بازنده این بازی انتخاباتی هستند و به دنبال ان٫ شانسِ «آنگلا مرکل» امریکایی٫ یعنی خانم هلری کلینتونِ یائسه با پستانهای اویزان ٫که در خانمی و بسوز و بسازی٫ یک سرو گردن از عمه بلقیس خانم تر و بسوز و بساز تر و تو سری خور تر است برای جانشینی ممد علی کلی به صفر می رسد..
    این دست شارلاتان بازی ها را همه در ماجرای سوریه و ارتش ازادی بخش ( که من دراوردی و اصلا وجود خارجی نداشت ) بیاد داریم .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من از پیروز شدن کوبانی سخنی نگفته ام؛ بلکه از شکست سیاستهای ترکیهٔ عثمانی و داعش سخن گفته ام. پیروزی کوبانی یعنی بازگشت مردم آوارهٔ کوبانی به شهر خود. لذا تفسیر و تعبیر خود را به حساب من نگذارید.
      کوبانی آن ابهتی را که داعش و حامیانش تلاش میکردند از داعش نشان دهند را شکست. داعش که سر همه را مثل پنیر میبرید؛ در کوبانی با صخره روبرو شد. اگر هم دار و دستهٔ محمدعلی کلی دوّم میخواهند از ماجرای کوبانی برای خود خوراک تبلیغاتی انتخاباتی درست کنند؛ نشانهٔ دیگری از تبدیل شدن کوبانی به مقاومت دلیرانه است.
      اینکه دولت ترکهای عثمانی هم پس از تمامی تلاشهایش برای تسخیر کوبانی به حرکت کردن یک ستون پیشمرگه موافقت کرده است؛ نشانهٔ تغییر سیاست آنها نیست. بلکه محمد علی کلی دوم به آنها باج داده است تا برای خودش یک پیروزی دست و پا کند و خوراک تبلیغاتی انتخاباتی بسازد.اما در نوشتهٔ شما مسئلهٔ بی ربط دیگری نیز هست که همان لقلقهٔ زبان سلطنت طلبهای ورشکسته مبنی بر پنجاه و هفتی هاست که بی لیاقتیهای خود را به نسل پنجاه و هفتی ها گره میزنند. اگر لیاقتش را داشتند؛ در همان سال ۵۷ قم را بمباران میکردند و عدهٔ زیادی از انگلها را میکشتند تا قضیه تمام شود. انگلهای سلطنت طلب بی لیاقتیهای محمد رضا پهلوی را نیز به حساب «مهربانی» او میگذارند. اما اکنون صحبت بر سر نسل ۵۷ نیست و ۳۶ سال از آن ماجرا میگذرد و از رده خارج شده است.
      مسائل سیاسی معمولاً در زمان حال و رو به آینده شکل میگیرند.
      آنهایی هم که ریسایکل شدهٔ پنجاه و هفتی مینامید؛ همانهایی هستند که همچنان در فکر «قیام سراسری» هستند و چنین اتفاقی نخواهد افتاد. در نوشتهٔ بعدی به این مسئله خواهم پرداخت.

      حذف
    2. چرا اوباما از «آمرلی» برای خودش خوراک تبلیغاتی درست نکرد؟ آیا مردم آمرلی اساساً جنگ کردند؟ یا مثل گدایان منتظر کمک ماندند؟ آیا داعش اصلاً آمرلی را حتی به تخمش حساب کرد؟ یا اینکه آنها را در محاصره نگهداشته بود تا از گرسنگی بمیرند؟
      فرق میان «آمرلی» و «کوبانی» را در اینجا میتوانید ببینید.
      با اینکه نیروهای ائتلاف با پوشش هوایی و بمباران مواضع داعش در اطراف آمرلی به گروهبان قاسم سلیمانی کمک کردند؛ دیدیم که باز هم این سگهای شیعهٔ آمرلی و خیابان پاستور پای آمریکا را گاز گرفتند و گفتند که آمریکا و نیروهای ائتلاف هیچ کمکی به آنها نکرده اند و گروهبان قاسم سلیمانی فاتح بزرگ دهکدهٔ «آمرلی» بوده است. اما فرماندهان هوشیار پیشمرگان مدافع کوبانی پای کسی را گاز نگرفتند و گفتند که «به لطف حملات هوایی نیروهای ائتلاف» توانسته اند نیروهای داعش را عقب برانند. در حالی که شیعیان انگلهای حاکم بر ایران در آمرلی چهره ای «ناسپاس» از خود نشان دادند تا خامنه ای انگل و گروهبان سلیمانی را قهرمان «نبرد واترلو» قلمداد کنند؛ پیشمرگان کردستان ننگ «ناسپاسی» را نخریدند و دست یاری رساننده را گاز نگرفتند.
      اینها نکات مهمی هستند که مبارزات کردستان را از انزوای بین المللی که به خاطر تبلیغات مسموم حاکمیت کثیف شیعیان تازی پرست و ترکهای کثیف عثمانی به نام کفر زمانه (تروریسم) به انزوا کشانیده شده بودند؛ از انزوای بین المللی بیرون می آورد. این امر یک «دیپلماسی عمومی» بسیار موفق است. اکنون تمامی نگاه اروپاییها و آمریکاییها به کردستان دوخته شده است.
      ما نه به سودان و نه به حماس و یا حزب الله لبنان نیاز داریم (مفت خورها؛مزدوران؛ جغول بغول فروشها)؛ بلکه به دوستانی در دنیای متمدن نیاز داریم.
      کوبانی قهرمان دروازهٔ این دوستی را گشود.

      حذف
    3. جواد
      ((شانسِ «آنگلا مرکل» امریکایی٫ یعنی خانم هلری کلینتونِ یائسه با پستانهای اویزان ٫که در خانمی و بسوز و بسازی٫ یک سرو گردن از عمه بلقیس خانم تر و بسوز و بساز تر و تو سری خور تر است برای جانشینی ممد علی کلی به صفر می رسد.)).

      با سپاس از مشارکتان در اظهار نظر ها؛در یک مورد خاص با شما موافق نیستم ؛اگر کژدم گرامی هم نظری دیگر داشته باشد۰آن مورد؛ در باره خانمها مرکل و کلینتون است که مقداری تم مردسالاری اسلامی از آن استشمام می شود۰این افراد باتوجه به محدودیت های حزبی و سیاسی همه جانبه و موضع گیری برای مردم کشوری دیگر ؛شرف دارند به امام حسن روحانی و سید فریبا و میر حسین و دوران نورانی امام راحل۰ انصاف از اصول دموکراسی است،بنظر من۰

      حذف
    4. جواد گرامی

      آنچه که در دیار اسلام یافت نمیشود؛ «شرافت» است.
      با شما کاملاً موافقم.

      حذف