۱۳۹۳ مهر ۲۸, دوشنبه

اسید پاشی و اسید شویی

مدتی طولانی است که عده ای از یاران و میهن پرستان که خود را «کاویانی» مینامند؛ اعلام میکنند که حاضرند برای آزادی ایران از دست جلّادان شیعهٔ صفوی به مبارزه برخیزند.
من به این یاران کاویانی میگویم که اگر دروغ نمی گویید؛ تا آنجایی که میتوانید؛ ارازل و اوباش بسیجی و پاسدار و خواهران زینب هزار بار گاییده شده توسط آخوندها را اسید شویی کنید و انتقام زنان بی حرمت شدهٔ ایران را از این مادر قحبه ها بگیرید .... اما اگر دروغ گفته اید. به لپ تاپ هایتان بچسبید و منتظر بدتر از اینها باشید.

نیروهای کاویانی هرگز فراموش نمیکنند و هرگز نمی بخشند.
همهٔ این مادرقحبه ها را اگر تا کنون شناسایی نکرده اید (که بعید است) شناسایی و اسید شویی کنید.
یک سرنگ ۳۰ میلی لیتری + ۳۰ میلی لیتر آب باطری اوتوموبیل غلیط شده +  سوزن سر سرنگ. (تزریق)
بسیجیها ها و جنده های زینب را شکار کنید و با اسید شویی به بهشت بفرستید تا «غلمانها» نیز از جلو و پشت آنها را در بهشت موعودشان بگایند. باشد که رستگار شده و به «لقاءالله» برسند.

کژدم

۲۴ نظر:

  1. https://www.youtube.com/watch?list=PLdWKvr_v4l3mgHZSl2QmpPnY5gBYOQTIu&v=mK8eysREZCU#t=56

    پاسخحذف
  2. ایران و داعش
    گمان بر این است که داعش به زودی یورش خود را به ایران آغاز خواهد کرد . چرا ؟ :
    ١- “عبد الفرج ” مفتی اعظم داعشیان می باشد . وی در رساله خو د تاکید می کند که شیعیان رافضی اند و مرتدو تکفیری . و مرتدین را از کافران بدتردانسته و مرگ آنان را واجب و ضروری می بیند . در هلال شعیه ( عراق – سوریه – ایران ) در دو جبهه عراق – سوریه جدال جدی وجود دارد . تنها جبهه آرام , ایران است . داعشیان بر این گمان اند که برای نابودی رافضی ها باید به ایران یورش برد .
    ٢- از منظر جغرافیایی ، ایران ، پلی بین این سوی خاورمیانه و پاکستان می باشد . به سبب پتانسیل فرقه ای و سیاسی ، پاکستان آمادگی برای جذب شدن به داعش را دارد . پاکستان میعاد گاه پسین داعش می باشد . نفوذ در پاکستان یعنی تضیف القاعده در افغانستان . یعنی نیرو گیری از طا لبان و القاعده به سود داعش . یعنی جایگزینی القاعده به نفع داعش . سهل ترین راه حرکت و انتقال نیرو به سوی پاکستان از طریق فتح دروازه های ایران یا حد اقل تسلط بر باریکه و گذرگاهی از غرب به شرق در ایران به منظور پیشروی به سوی جبهه پاکستان می باشد . آیا سپاهیان ایران توان ایستادگی در مقابل یورش آنان را دارند ؟ براستی واکنش ایرانیان از منظر ملی گرایی چه گونه خواهد بود ؟
    ٣- اسناد موجود شهادت می دهد که در سال پیش ، ابوبکر البغدادی ، رهبر داعش ، به الظواهری نامه ای نوشته و تاکید تهاجم به ایران را کرده ، و به سبب حمله نکردن به ایران اورا رهبری نا شایست و بی خرد خوا نده است .
    در صورت فرو پاشی کوبانی و تسلط داعش بر آن منطقه ، گذرگاه مناسبی برای آنان ، برای ورود به ایران خواهد بود .

    پاسخحذف
  3. besyar rahe dorosti ra pishe paye ham-mihanane mobarez gozashtid. in rah be natijeh miresad bayad be hezbollah neshan daad ke hazinehe tawahosh kheili zyad ast. pish be sooye talafi ta inke in zena-zadegan bar sare jaye khod benshinand. pirooz bashid.

    پاسخحذف
  4. شباهت عجیب پروژه اسید پاشی رژیم به پروژه قتل های زنجیره ای برای ایجاد وحشتی دوباره در میان زنان آزادیخواه و ایران خواهان

    مقامات امنیتی رزیم قصد دارند که همچون داستان قتل های زنجیره ای ، سعید امامی ها را قربانی اقدامات رهبران سپاه نمایند. سناریو این است که اسید پاشی علیه بد حجابان و سنین خاصی نبوده است و اسید پاشان افراد روانی معرفی شوندویا به شکلی آنان را با موساد اسرائیل ارتباط دهند. بزودی شاهد مصاحبه تلویزیونی با اسید پاشان خواهیم بود
    بنا بر گزارش فردی که نخواست نامش فاش شود ، اسید پاشی بخشی از اقدامات مقامات سپاه پاسداران اصفهان بود که قرار بود در صورت موفقیت به سراسر کشور گسترش یابد اما ، دست شان بد جوری رو شده است و مسئولان رزیم در توجیه این عمل جنایتکارانه در مانده اند

    بی بی سی کثیف در اقدامی هماهنگ با امنیتی های رژیم برای جلوگیری از خیزش مردم دو خط را دنبال میکنه:
    1. این حملات به باحجابان نیز بوده
    2. !!!ضربه به اقتصاد اصفهان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به نظر می آید که کامنت شما نقل قول از منبعی خبری باشد. لطفاً این منبع خبری را نیز معرفی کنید.
      سپاس

      حذف
    2. با درود
      http://www.iranglobal.info/node/39592
      بهزاد

      حذف
  5. خبری ناخوشایند. ساعاتی پیش انبار مهمات PKK/YPG با دو کامیون بمب گذاری شده نابود شد. امریکا مهمات می فرسته٫ ترکیه انتحاری. http://www.liveleak.com/view?i=3e6_1413828667

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این خبری که دادید؛ دروغ است. مثل اینکه با شیوه های فیلمبرداری داعش آشنایی ندارید. این تصویر بخشی از بمبارانهای مواضع داعش است و صحنه ای از آن در رادیو فردا و بی بی سی نیز منتشر شده بود. اگر کار داعش بود؛ با الله اکبرهای بلند کون خودشان و کون آسمان را پاره کرده بودند. این فیلم توسط مردم در مرز ترکیه گرفته شده است. صدای پچ پچ ترکی نیز شنیده میشود.

      حذف
    2. در ضمن هواداران داعش گویا کم آورده و به انتشار فیلمهایی که مربوط به عملیات نظامی دیگران است روی آورده اند و به اسم خود چاپ میزنند.
      پیشمرگان دلیر کوبانی گویا کون «محمد رسول الله دوّم» را پاره کرده اند.
      لذا این خبر خوبی است که هواداران ترک عثمانی داعش؛ دست به «تقلّب» زده اند؛ چون کون «محمد رسول الله»شانم پاره شده است.
      شما چطور؟
      احمق هستی؟
      نمیفهمی؟
      خائن کثافت «بوز گورت»ی؟
      یا زیر خواب «محمد رسول الله دوّم» هستی؟
      اگر از نوع چهارمی؛ از «محمد رسول الله دوّم» بخواه تا «کاندوم» مصرف کند تا «الله نکرده» «ایدز» و یا «ابولا» نگیری.

      حذف
    3. اینهم لینک تص.یر مربوط به همان ویدیو در بی بی سی

      http://www.bbc.co.uk/persian/world/2014/10/141021_kobani_radio_21_octber

      حذف
    4. خوانندگان گرامی
      این شخص هر کسی که هست و این لینک قلّابی را فرستاده است؛ متعلق به مادرقحبه هایی است که طوق نوکری ترکهای عثمانی را به گردن دارد. این دسته از روسپی زادگان معمولاً نامهایی همچون «دوغوز تورک» و «بوغوز تورک» و «اوغوز تورک» و «داشّاخ تورک» و... امثالهم به خود می نهند و نوکران سرسپردهٔ «MIT» (سرویس اطلاعاتی ترکهای عثمانی) هستند و ۹۰ در صد آنها به زادگاه «سلسلهٔ ننگین صفوی» تعلق دارند (همانجایی که احمدی نژاد روسپی پور مدتی را در آنجا به غارت و چپاول مشغول بود).
      برای شادی روح داعشیهایی که مثل سگ در کوبانی مرده اند و برادران دینی این «اوغوز تورکها و بوغوز تورک ها» هستند؛ لینک زیرین را مشاهدهع کنید:

      http://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2014/10/21/%DA%A9%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%DB%8C-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%D9%86.html

      حذف
  6. دستگیری عده ای به اتهام جاسوسی در استان بوشهر

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، آخوند سید محمود علوی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه امروز نقش دستگاه‌های اطلاعاتی بسیار تعیین کننده است...
    وزیر اطلاعات افزود: امروز دوران نبرد سرویس‌های اطلاعاتی است و سرویس‌ها با هم برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود تعامل دارند....
    علوی با قدردانی از تلاش ماموران وزارت اطلاعات در بوشهر گفت: در استان بوشهر با هوشیاری این عزیزان تحرکات سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه رصد، و عناصری که می‌خواستند برای بیگانگان کار تجسسی را انجام دهند شناسایی و به دست عدالت سپرده شده است. http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=82417
    ++++++++++++++++++
    همه این گنده گویی ها به کنار.
    شناسایی و دستگیری عبدالمالک ریگی داخل هواپیمای مسافربری،شناسایی گروه هپی ایرانی بعداز پخش کلیپ اونها طی 4یا5ساعت توسط برادران باج خور و فاسد نیروی انتظامی،شناسایی کاربران دنیای مجازی شبکه های اجتماعی ،توسط پلیس فتانیز همه به کنار.
    برای پیدا نکردن عاملین اسید پاشی با وجود این همه دوربین های امنیتی که در تمامی بزرگ راه ها و میادین و چهارراه ها و خیابان ها،ساختمان های دولتی و بانک ها و نهادها نصب شده اند چه پاسخی دارند.
    بله دوربین های امنیتی پس به چه کاری میایند؟!بایستی روی این مطلب زوم کرد.راستی ساختار این دوربین ها چطوریه؟
    Āiron

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      آیا انتظار دارید که سپاه پاچاهارداران افراد خود را که به آنها ماموریت داده شده است را دستگیر کند؟

      حذف
  7. برنامه ریزی برای اعلام مرگ مهدوی کنه ای (رییس فراماسون ها در ایران) و اعلام دو روز عزای عمومی توسط روحانی کثیف (عامل دیگر استعمار):
    اعلام مرگ مهدوی کنه ای پس از حدود یک ماه و مانور خبری حول آن برای تحت شعاع قرار دادن جنایت کثیف در اصفهان.
    بهزاد

    پاسخحذف
  8. پشت پرده "هدیه دادن" رژیم به ارتش لبنان
    http://www.iranpressnews.com/source/178635.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تعداد کشته ها بالای ۱۹۰ هزار نفر است که ۶۰ هزار نفر از آنها بدبختهای علوی هستند. زمانی که از تغییر حکومت در لیبی سخن میگفتند؛ من در نوشته های مربوط به لیبی گفتم که لیبی «جنگلی از قبایل» است و از کنترل خاج خواهد شد. حال تمامی آنهایی که برای کشتن قذافی کف و سوت میزدند؛ همهٔ شان فرار کرده اند. لیبی مانده است و جنگل قبایل همسو که به ویرانی خانهٔ خود مشغولند.
      هدیهٔ نظامی رژیم شیعی به ارتش لبنان هرچند که برای استخدام ارتش لبنان برای حفاظت از حزب الله است؛ اما کمک یک میلیارد دلاری عربستان را نیز باید دید. این هدیه ها ارتش لبنان را «قبیله ای - عشیره ای» خواهد کرد و دیگر موجودیتی به نام ارتش لبنان وجود نخواهد داشت و مانند عراق کار به به دست «میلیشیا ها» خواهد افتاد.

      حذف
  9. اسیدپاشی های زنجیره ای جلوه خشن، نفرت انگیز و بشدت ضدانسانی سیاست داعشی سکانداران اصلی قدرت است که در برابر مردم ایستاده اند. آنها می خواهند با ایجاد رعب و وحشت و با اتکای به مفهوم “نُصِرْتُ بِالرُّعْبِ ” [پیروزی به اتکای وحشت آفرینی] جامعه را از واکنش های اعتراضی بر حذر دارند. در مقابل این سیاست داعشی حاکمیت، نباید دست روی دست گذاشت
    Āiron

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      یکی از دلایل «اسید پاشی» را باید در «مشکل مقاربتی» میان امام حسن و «مهدویتی ها» (انگل مصباح یزدی عضو علنی و خامنه ای فرزانه عضو مخفی و پشت پرده) جستجو کرد و این دو نفر سابقهٔ طولانی در «جفگیری در اتاق دربسته» داشته اند.

      حذف
  10. https://www.youtube.com/watch?v=ijcMvw158UA#t=242

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      فیلم را دیدم. احمقانه ترین همایش سلطنت طلبان بود که بر خلاف تیتر ویدیو اتفاقاً تجزیه طلبی را تشویق میکند. این احمقها (سلطنت طلبان) فکر میکنند که با علم گردانی و داد و بیداد و شعارهای توخالی میتوانند کاری کنند.
      اینها نه برنامه ای برای آزادی ایران دارند و نه برنامه ای برای اتحاد ملّی اقوام ایرانی. یک عده که شعارهای توخالی و صدها بار جویده شدهٔ دورهٔ انقلاب مشروطیت را همچنان لقلقهٔ زبانشان کرده اند.
      سلطنت طلبان بهتر است بروند و «قرآن آریامهر» بفروشند که محصولش همین داعش سنّي مذهب و حکومت شیعی صفوی مسلک حاکم بر ایران است.
      آن چند جوان کرد نباید به این همایش می آمدند. بهتر است که اینها را به حال خودشان رها کنید؛ چون نه سر پیاز هستند و نه ته پیاز. جنگ اصلی با رژیم کثیف صفوی حاکم بر ایران است؛ نه با اینها. اگر اینها کاره ای بودند؛ ۱+۵ با رضا پهلوی شارلاتان مذاکره میکرد. دشمنان ایرانیان و کردستان همانهایی هستند که در سازمان ملل نماینده دارند و ثروت ملی را چپاول میکنند.

      حذف
  11. Suzāndand nejābate dokhtare eirāni rā
    Besuzad ānke jahanam āvord
    rahā
    http://www.isna.ir/fa/imageReport/93073017470/%D8%AA%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86

    پاسخحذف
  12. کژدم گرامی
    پرسشی داشتم در مورد سلسله مقاله های شما تحت عنوان « گفتگویی دیگر ». من انها را جدا جدا خوانده ام و چند روز است که در حال خواندن دوباره انها هستم و از انجایی که انها در تاریخ های متفاوت نوشته و منتشر شده است٫برای خواننده بسیار مشکل است که به دنبال انها گشته٫ پیدا کند و بخواند. این امکان وجود دارد که صفحه ای باز کرده و همه پانزده قسمت ( تا انجایی که من می دانم ) را در ان منتشر کنید؟
    در ضمن نظر شما در مورد ویروس ابولا چیست؟
    ایا مبتلا شدن نژاد های مختلف به ویروس ابولا امری اتفاقی است؟
    ( شروع با سیاه افریقایی و در ادامه نژاد سفید بعد نژاد سیاه امریکایی بعد نژاد اسیایی یا زرد٫ بعد نژاد اسپانیایی یا لاتینو و در اینده نژادی دیگر که هنوز معلوم نیست )
    ایا دلایلی دارد که ویروس ابولا را روی نژادهای مختلف
    (human race classification )
    مطالعه می کنند ؟
    اگر بله دلیلش چیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به روی چشم، صفحه ای برای «گفتگویی از نوعی دیگر» باز میکنم. اما در باره پرسش شما در مورد ویروس ابولا هیچ نظری ندارم. فقط میتوانم بگویم که همزمان شدن آن ماجرای داعش که خود بسیار پرسش بر انگیز است بازار تتُوری های توطعه را گرم کرده است. از نظر من نمیتوان همزمانی دو واقعه مهم را مبنایی برای طراحی یک نظریه گذاشت. زیرا نخست باید ثابت شود داعش و ابولا چگونه میتوانند موازی و یا هم هدف باشند. مسايل مربوط به بیولوژی بسیار پیچیده تر از آن هستند که آزمایشات بر روی آنها به نتایج فوری برسند.
      نظری ندارم.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      صفحهٔ «گفتگویی از نوعی دیگر» ایجاد شد و در ستون سمت راست وبلاگ قابل دسترسی است و پس از این نیز نوشته های مرتبط را نیز به آن اضافه خواهم نمود.

      حذف