۱۳۹۱ خرداد ۷, یکشنبه

بیانیهٔ شخصی

بدینوسیله؛ من کژدم؛ به طور رسمی جدا شدن خود از تشکیلات تندر را اعلام میدارم.
کژدم

۹ نظر:

  1. ااااه اونهمه تعريف و تعارف و به به و چهچه كجا رفت؟ ديگران رو نميدونم ولي بمن يكي يه توضيح بدهكاري.

    پاسخحذف
  2. نا شناس گرامی
    من شما را نمیشناسم و نمیدانم که شما کیستید و چه توضیحی به شما بدهکارم؟
    من در این بیانیهٔ شخصی تنها جدا شدن خود از تشکیلات را اعلام کرده ام. جدا شدن از تشکیلات به مفهوم پشت پا زدن به باورها نیست. اگر به قسمت دربارهٔ من در ستون سمت راست توجه کنید نوشته ام:
    با افتخار به عشق نسبت به ایرانیان محروم از نعمتهای زیستن در سرزمین جاوید ایران هوادار اندیشه های استاد فرود فولادوند و انجمن پادشاهی ایران هستم.

    پاسخحذف
  3. آقاي كژدم جداشدن شما از تشكيلات تندر به چه معناست؟ يعني ديگر براي نظام پادشاهي و برقراري آيين ريشه ايي در ميهن مبازه نمي كنيد؟ دليل جدا شدن شما چه چيز مي باشد؟

    پاسخحذف
  4. ناشناس گرامی

    نظام پادشاهی؛ آنگونه که در آیین ریشه ای آمده است؛ آن چیزی است که برایش مبارزه میکنم. مخالف سیستم سلطنتی هستم که به دروغ پادشاهی نامیده میشود. مخالف سیستم جمهوری هستم برای اینکه دموکراتیک نیست و بر خلاف تبلیغاتی که در باره اش میشود؛ یک سیستم مبتنی بر اقلیت اکثریتی است.
    دلیل جدا شدنم از تشکیلات تندر در مقطع کنونی به خاطر غیر فعال بودن تشکیلات به خاطر ساختار کنونی آن است. البته احتمال کشانده شدن آن در آینده به سوی سلطنت طلبان به خاطر مسئولیت مذبذب آن نیز میرود.

    پاسخحذف
  5. شما اگر هوادار واقعی انجمن بودید با این عملتان یاران را در این مرحله حساس تنها نمی گذاشتید . هر چند که اصلاً دیگر به شما نیازی نداریم و تندر افرادی بسیار قوی تر از شما دارد . کوبنده تندر

    پاسخحذف
  6. درود بر مبارز ایرانی از اول باید مواضع خود را از این گروه جدا می کردی دمت گرم

    پاسخحذف
  7. یاران
    من نه شایستهٔ تحقیر و نه شایستهٔ تشویق هستم. همانگونه که گفته ام بر مواضع خود همچنان پایبندم و وفادار به اندیشه های استاد فرود فولادوند و برقراری آیین ریشه ای هستم. من کسی را تنها نگذاشته ام؛ بلکه تشکیلات تندر به وجود من نیازی نداشت و من شایسته تر دیدم که از تشکیلات تندر جدا شوم.

    پاسخحذف
  8. درود بر شما کژدم گرامی به شما تبریک میگویم که از این گروه تندر با اهداف پوچ وتهی و یک سیستمی که غیر فعال شده جدا شدی و راه خودت رو آزادی ایران و اندیشه های استاد فرود فولاد وند رو در پیش گرفتی گرامی هر جا هستی بهت افتخار میکنم و برایت آرزوی موفقیت دارم من تمام برنامه های شما رو دنبال کردم و کاملا شما رو میشناسم درود بر تو با آرزوی بهترین درود ها کوروش - ایران

    پاسخحذف
  9. کوروش گرامی
    نگاه من به تشکل تندر مانند شما نیست؛ بسیاری از یاران وفادار استاد فرود فولادوند در این تشکل فعالیت میکنند. هدف نهایی تشکل تندر؛ برقراری آیین ریشه است که از نظر من یک هدف پوچ و تهی نیست. آنچه که مهم است فعالیت عملی در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده است. و گرنه فرقی میان دو تشکل گوناگون که چه بسا دشمنان قسم خوردهٔ یکدیگر باشند؛ در صورت بی عملی با همدیگر فرقی ندارند و هر دو تشکل تا ظهور دوبارهٔ مسیح بدون آنکه آسیبی به یکدیگر رسانده باشند؛ خواهند ماند. من به دنبال ظهور دوبارهٔ انجمن پادشاهی ایران؛ در قامت قدرت حکومتی هستم و نه تشکلهایی که نامشان انجمن پادشاهی ایران باشد و تنها به لفاظی های بی انتها بپردازند و اگر اینچنین ادامه یابد؛ چه فرقی میان انجمن پادشاهی و یا نهاد مردمی و یا گروه خود رها گران وجود دارد؟ زمانی که هیچکس کاری نمیکند؛ تنها آنهایی برنده خواهند بود که کاری میکنند و در لحظهٔ کنونی تنها گروه فعال رژیم تازی پرستان و قدرتهای بیگانه هستند و در واقع ایرانیان خود را مانند برگ خشک پاییزی به توفان سهمگینی که فعالیت دیگران بوجود می آورد سپرده اند.

    پاسخحذف