۱۳۹۲ آبان ۲۱, سه‌شنبه

As OBAMA & KERRY enjoying Fornication with KHAMENEYI.... KHAMENEYI orders to cut bread supply to SARAVAN

شاید باز هم عده ای توده ای خود فروخته و زیر آخوند خواب و یا سبزالهی های ظاهراً اصلاح طلب مادر به خطا و یا حزب اللهی های روسپی زاده و یا امیدواران درگاه امام حسن روحانی مهندسی شده و روشن فکران مودب تیتیش مامانی اعتراض کنند که این نوشته دور از شأن کژدم است و کژدم باز هم بی تربیت شده است. نه... کژدم بی تربیت نشده است؛ مشکل کژدم این است که دشمنان ایران و به اصطلاح مبارزین راه آزادی از یک قماشند یکی کشتار میکند و دیگری میگوید که صبر کن ببینیم آیا فردا دلار ارزون میشه؟ آیا میذارن روسریمونو ۲ سانتیمتر بالاتر ببریم و آن سر خاک بر سر شدهٔ مان را بیشتر نشون بدیم؛ تا همه بدونن که ایرانی ها خیلی روشنفکرهای خاک برسری هستند.... تف....
مردم سراوان در بلوچستان سوخته برای خرید نان ۱۰۰ کیلومتر رانندگی میکنند تا از شهرهای دیگر نان بخرند.... زیرا رهبر روسپی زادهٔ شیعیان حسینی و حسنی دستور داده است تا سهمیهٔ آرد و نانشان را قطع کنند. قطع سهمیهٔ نان یعنی دستور قتل عام؛ یعنی قطع نان کودکان ایران. مردم سراوان قوم پر افتخار بلوچ و قومی ایرانی هستند؛ لذا در برابر این سیاست کثیف شیعیان صفوی؛ مردم ایران باید یکپارچه اعتراض و قیام کنند و نشان دهند که ایرانی یعنی ایران و فرقی نمیکند که در کدامین خطه زندگی میکند.

دلاوران بلوچ

نه محمد و نه ابوبکر و نه عمر و نه عثمان و نه علی؛ آیندهٔ فرزندان شما را تامین نخواهند کرد. آیندهٔ شما و سرنوشت شما به دست خود شما نوشته خواهد شد. آیا آینده ای ذلت بار مانند مردم پاکستان و افغانستان میخواهید؟ یا آینده ای ذلت بار مانند آیندهٔ شیعیان قلاده به گردنی که سر در ماتحت آخوندها کرده و از آن ارتزاق میکنند و لقمهٔ نانشان را در خون هم میهنان خود فرو میبرند؟... و یا ایرانی آزاد و آباد و حاکمیت رفاه ملی برای همهٔ ایرانیان؟
دلاور مردان؛ به پا خیزید و برای هر کیلو نانی که از گلوی فرزندانتان توسط حکومت ننگین شیعی؛ بریده شده است خون یک پاسدار و یا بسیجی را به خاک ایران و آیندهٔ فرزندانتان تقدیم کنید. زندگی با ذلت به ذلتی بیشتر می انجامد و لی عزت در آسمانها نیست؛ بلکه باید آنرا در ایران و در همان بلوچستان بسازید.
برای خرید بیش از ۱۰ قرص نان باید از فرماندار اجازه بگیرید ( اینجا). فرماندار یعنی حسن روحانی؛ یعنی برادران لاریجانی که عراقی هستند؛ یعنی خامنه ای که با روکش تشک سیاهی که بر سر کلهٔ پر از مدفوعش بسته است و خود را «عرب» میداند و نه «ایرانی». فرماندار یعنی ولی فقیه. نوشیدن خونشان گوارایتان باد.

پاینده باد رزم مبارزان راه آزادی و بهروزی دربلوچستان

کژدم

خبر تکمیلی

تناقض گویی های مقامات رژیم (بخوانید ارازل و اوباش) در رابطه با انکار سیاست قطع سهمیهٔ آرد و نان مردم سراوان در جهت سیاستهای انتقامجویانهٔ رژیم از مردم بلوچستان

(اینجا)




۱ نظر:

  1. کژدم گرامی با درود
    ادامه مقاله خوبِ «گفتگویی از نوعی دیگر»، بخش چهارم را فراموش نفرمایید. سپاس

    پاسخحذف