۱۴۰۱ آبان ۱۹, پنجشنبه

ورودِ رژیمِ شیعی به فازِ سرکوبِ نظامی و تبعاتِ آن (بخشِ پنجم)

در این بخش به آموزشِ «پرتابهٔ انفجاریِ آتشزا» میپردازیم. این پرتابه با صدایِ مهیبی منفجر میشود (مانندِ بمبِ صوتی) و به طورِ همزمان؛ آتشزا است و اگر پیش از پرتابِ آن محلِ موردِ نظر را با پرتابِ بطریهایِ بنزین و گازوئیل آلوده کنیم؛ این پرتابه مساحتِ وسیعی را به سرعت به آتش میکشد و صدایِ انفجارِ آن دشمن را به وحشت می اندازد.
 
در نوشتارهایِ پیشین از این سلسله؛ با ساختنِ «فتیله» آشنا شدیم.
حال با ساختنِ «فتیلهٔ انفجاری» (کُنِشِ سریع) آشنا میشویم. 

در تصویرِ زیرین نمایی از آنرا میبینید که با توضیحِ خلاصه همراه است:


۱- فتیلهٔ ساخته شده را به اندازهٔ ۱۲ سانتیمتر می بُریم.
۲- نخِ لحافدوزی دیگری را به شدّت تاب میدهیم تا زمانِ پیچیدَن به دورِ خود بسیار فشرده شود.
۳- مقداری قیرِ سخت را ذوب میکنیم و نَخِ تابیده شده را از آن میگذرانیم تا کاملاً با قیر اندود شود و قیر به لایه هایِ داخلیِ نخ کاملاً نفوذ کند و هیچ دَرزی  چه در داخل و چه در خارجِ نخ نماند.
۴- نخِ قیر اندود را در انتهایِ فتیله با فشار به دورِ فتیله می پیچیم و ۳ میلیمتر از انتهایِ فتیله آزاد میگذاریم.
۵- آن بخشِ ۵ سانتیمتری که با نخِ قیراندود پیچیده شده است؛ فتیله را به «فتیلهٔ انفجاری» تبدیل کرده است. اگر تمامیِ طولِ فتیله را با نخِ قیر اندود بپوشانیم؛ تمامی فتیله تبدیل به «فتیلهٔ انفجاری» میشود که در زیرِ آب نیز عمل میکند. امّا بشرطی که؛ آن سری که باید آتش زده شود؛ خارج از آب باشد.
این «فتیلهٔ انفجاری» دست ساز است و نوعِ صنعتیِ آن بسیار شبیهِ کابلِ آنتنِ تلویزیون است.
در تصویرِ زیرین شیوهٔ استفاده از «فتیلهٔ انفجاری»؛ به صورتِ تصویری نمایش داده شده است.

زمانی که جرقّه هایِ سوختن به فاصلهٔ ۱.۵ سانتیمتریِ بخشِ انفجاری شدهٔ فتیله رسید؛ باید پرتابه را پرتاب کرد. البتّه این امر بستگی به دوری و یا نزدیکِ هدف دارد. در هر حال برایِ هدفهایِ نزدیک؛ جرقّه ها نباید از ۱.۵ سانتیمتر فاصله به بخشِ انفجاری بگذرندد.

ساختِ «پرتابهٔ انفجاریِ آتشزا»

حتماً این کپسولها را می شناسید:


 

دستورِ کارِ ساختنِ پرتابهٔ آتشزا - انفجاری

در تصویرِ زیر مرحلهٔ نخست طرّاحی شده است:


 در تصویرِ بالا شیوهٔ ساختنِ «لواشکِ قیر» ترسیم و توضیح داده شده است.

در تصویرِ زیرین مرحلهٔ دوّم نشان داده میشود.


در این تصویر تقریباً همه چیز مشخّص است. امّا باید در نظر داشته باشید که مادهٔ آتشزا که در ساختِ فتیله به صورتِ «خمیر» از آن استفاده میشود؛ اینبار به صورتِ «خُرد شده و خُشک» در داخلِ لولهٔ کاغذی ریخته میشود. سعی نکنید که آنرا به صورتِ «پودرِ ریز» مانندِ «آرد» در آورید. زیرا برایِ اشتعالِ سریعتر نیاز به «اکسیژن» دارد که در لا به لایِ ذرّاتِ آن وجود دارند. اگر این مادّه را کاملاً به شکلِ آرد در آورید؛ به خاطرِ عَدَمِ وجودِ اکسیژنِ کافی خفه خواهد شد.

در تصویرِ پایین پرتابهٔ کامل و آمادهٔ پرتاب به تصویر کشیده شده است.


همانگونه که میبینید؛ جایگاهِ استفاده از «لواشکِ قیر» و نقشِ حفاظتیِ آن از مادهٔ آتشزایِ اوّلیّه کاملاً مشخّص شده است. 

«فتیلهٔ کاملاً انفجاری» که در سمتِ چپِ تصویر و بر رویِ بدنهٔ کپسول مشاهده میشود؛ آتش را به سرعت «تقریباً یک ثانیه» به پایینِ کپسول منقل نموده و کپسول از هر ۲ طرف به شدّت داغ میشود و به خاطرِ جدارهٔ نازکِ کپسول و «درزدار»بودنِ کپسول منفجر میگردد. هر چقدر که مقدارِ مادّهٔ اولیّهٔ آتشزا بیشتر باشد؛ شانسِ انفجارِ کپسول بالا تر است.

کاربُردِ دیگرِ کپسولهایِ کوچکِ گاز:


 اگر میخواهید ساختمانی مانندِ شعبهٔ بانک؛ ساختمانِ حکومتی؛ پایگاههایِ نظامی و ... را آتش بزنید و از نابودیِ کاملِ آن مطمئن باشد؛ پس از به آتش کشیدنِ آن چند عدد از این کپسولها را به داخلِ ساختماِ مزبور پرتاب کنید تا بر اثرِ حرارت چه بصورتِ همزمان و یا پراکنده منفجر شد و ضمن تولیدِ صدایِ انفجارِ شدید؛ آتش سوزی را گسترش دهند.

در این رابطه که چگونه و در چه مواردی از «پرتابهٔ انفجاریِ آتشزا» استفاده کنید؛ باید بدانید که مواردِ استفاده از آن بسیار گسترده است و بستگی به خلّاقیّت شما دارد.

پیروز و سرفرازان باشید

کژدم






۹ نظر:

  1. درود
    اونچه که مارو در مقابل حکومت ناکارآمد کرده احتمال شناسایی شدن هست و دلیلش هم بسیار واضحه که ما هیچ سنگری برای پنهان شدن نداریم.تمام کسانی هم که تو اطرافمون هستن به یه نحوه زیر دست حکومتن.
    تو ادامه صحبتای قبلیم دیدگاه من اینه درگیری های خیابونی بدترین شیوه ی مبارزه هست.احتمال دستگیری و شناسایی بسیار بالاست.از سمت دیگه ما دسترسی به سلاح گرم به تعداد بالا هم نداریم و احتمال شکست رو بالا میبینم.حتی درگیری با پهپادها،بمباران هوایی و ... هم وجود داره.
    برا همین گزینه نبرد خیابونی رو حذف کنید و بدنبال شیوه ی جدیدی از مبارزه باشین.بزرگترین مانع همچنان در قسمت (آماده سازی شرایط) هست.از بین بردن عوامل شناسایی نیاز به مهندسی داره و چه بسا که این موضوع از خود عملیات هم مهمتره.شاید تو عملیات بشه یک یا چند نفر رو حذف کرد ولی ناچارا بعد مدت کوتاهی شخص حذف میشه.اگر میتونید این موضوع رو به شکل یک نوشتار توضیح بدین که چه راهی برای از بین بردن این روش‌های شناسایی هست مخصوصا مکان های سربسته که مجهز به دوربین هستن .خوشحال میشم اگر خواننده ای بتونه ساز و کار این دوربین ها رو تشریح کنه تا به نحوی بشه حذفشون کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من فکر نمیکنم که شما جدّی هستید. زیرا بسیاری از روشها در این وبلاگ مطرح شده اند که هیچکدامشان را جدّی نگرفته اید. از خوانندگان نیز میخواهم که اگر شیوه هایِ جدیدِ مبارزاتی به نظرشان میرسد؛ را در هیچ وبلاگ و یا رسانه ای مطرح نکنند. برایِ اینکه رژیم زودتر از دیگران آن شیوه ها را مطالعه میکند و آن شیوهٔ جدید؛ به «کودکِ مُرده به دنیا آمده» تبدیل میشود.
      این نوشتار ها نیز برایِ «ابزار سازی» هستند و رژیم خیلی بهتر از اینها را دارد. به همین خاطر این سُفره را «سُفرهٔ فقیرانه» نام نهادم.
      وبلاگ و وبسایت و هر «رسانهٔ عَلَنی» جایِ اینکارها نیست.
      مطرح کردنِ ایده هایِ جدید در رسانه هایِ علنی؛ در واقع ممشاوره دادن» به رژیم است و نه به انقلابیّون.
      آیا رفتید که ساختِ «فتیله» را آزمایش کنید؟ تا ببینید که عَملی هست یا نیست؟ آیا رفتید و «فتیلهٔ انفجاری» ساخته و آزمایش کردید؟ تا متوجّه شوید که شاید کژدم اشتباه کرده است و این ایده را ارتقا دهید و بهینه سازی کنید؟
      لطفاً «شوخی» نفرمایید.
      جنبشِ ملّی تا کنون دستاوردهایِ زیادی داشته است. همینقدر که از «قرمساقِ فرزانه» تقدّس زدایی شده است و مردم او را تویِ کونِ سگ کرده اند و دیگر نمیتواند حتّی رهبرِ شیعیانِ یک شهر باشد؛ دستاوردِ بسیار بزرگی است.

      حذف
  2. تو آمریکا اتفاقای خوبی داره میفته

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در کرهٔ مَرّیخ هم داره اتّفاقهایِ خوبی میفته. قراره «مرّیخیهایِ سبزِ گوش نوک سوزنی» برایِ دفاع ازمردمِ ایران «Star gate»ها را باز کنند.

      حذف
  3. https://tinyurl.com/3vubtf97

    این یعنی فرا رسیدنِ عصرِ «جنگ برایِ آب».
    مردم ایران باید بسیار هوشیار باشند که برایِ چه و رسیدن به کدام اهداف انقلاب میکنند؟ اهدافی که نتوانند پاسخگویِ «آینده» باشند؛ بسیار سخیف هستند.
    این یعنی: یک چهارمِ جمعیّتِ گونهٔ انسانی در سالِ ۲۰۵۰ واردِ دورانِ قرار گرفتن در پرتگاهِ «کشتارهایِ میلیاردی» خواهند شد.
    اگر در تعیینِ اهدافِ انقلاب هوشیار نباشید؛ «ملاقات با آینده ای تیره و تاریک» در افقهایِ «محیط زیست» دیده میشود.
    ازدیادِ «موش گونه» و «خرگوش وار» جمعیّتِ گونهٔ انسانی؛ بزرگترین خطری است که همه را تهدید میکند.

    پاسخحذف
  4. https://www.radiofarda.com/a/32127755.html

    این ممکن هست به دلیل تهدید حمله آذربایجان و اردوغان (که نیاز به رای در انتخابات نزدیک دارد) به ایران باشد. چون روسها بی محابا مهمات را مصرف میکنند و باعث تخلیه مهمات و تسلیحات رژیم میشوند. اگر آذربایجان از ایران جدا شود چون جمعیت بسیار بزرگی از شیعه ها از کنترل رژیم خارج میشوند دیگر رژیم یک کشور یزرگ و حکومت مهم شیعه نخواهد بود و عملا تشیع مثل سایر فرقه های کوچک اسلامی کاملا به حاشیه خواهد رفت که این مساله احتمالا یکی از اهداف اردوغان عثمانی هم هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همچنین ممکن است نتیجهٔ رسیدنِ پیامِ پروازِ بمب افکنهایِ استراتژیکِ آمریکا (B52)ها در روزهایِ اخیر و سفرِ یک مقامِ بلندپایهٔ اسرائیل به جمهوریِ آذربایجان نیز باشد که از آن به «پیشنهادی که رژیمِ ایران نتواند آنرا ردّ کُند» نام برده شده است (اشاره به فیلمِ سینماییِ «پدرخوانده» و جملهٔ مشهوری که مایکل کورلیونه در رابطه با پدرش می گوید).
      من فکر نمیکنم که «خردوغان» چنین تهدیدی را برایِ «رأی آوردن» اجرا کند. زیرا تُرکهایِ عثمانی به اندازهٔ کافی در سراشیبیِ ورشکستگیِ اقتصادی گرفتار هستند.
      جنگ؛ کشورهایِ قدرتمند را ضعیف و کشورهایِ فقیر و ورشکسته را نابود می سازد.
      رژیمِ شیعی اکنون یک «طبلِ توخالی» است و نمیتواند با یک دشمنِ خارجی بجنگد.
      جمهوری آذربایجان نیز به یک کشورِ همسایهٔ خوب نیاز دارد و نَه به یک جنگِ ویرانگر. اظهاراتِ اخیرِ الهام علی اُف نیز پاسخی در برابرِ رجزخوانیهایِ رژیمِ شیعی برایِ به وحشت انداختنِ مردم ایران و «سرکوبِ سفیدِ» جنبشِ ملّی مردم ایران برایِ سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعی است.
      «شیعیانِ شنیعه» تا کنون ۲ بار ننگِ از دست رفتنِ بخشهایی از ایران را بر پیشانی دارند. ننگِ نخست پیامدهایِ «جنگِ ننگینِ چالدران» بود و ننگِ دوّم قرار دادهایِ «ترکمن چای» و «گلستان» بودند.
      من چیزی به نامِ «تجزیهٔ آذربایجان» از ایران را یک «پروپاگاندا» میدانم که شما نیز به احتمالِ زیاد از بوقهایِ این دستگاهِ اطّلاعاتی و تولید و نشرِ پروپاگاندا هستید و فقط خواهانِ آن هستید که عدّه ای مزخرفاتِ شما را بخوانند و وحشت کنند و یا اینکه خیلی «احمق» هستید و این قصّه را باور میکنید.
      به هر حال این قصّه در اُرگانهایِ اطّلاعاتیِ رژیمِ «شیعیانِ شنیعه» تولید شده است.
      من به «پیشنهادی که اوباشانِ شیعی نمیتوانند آنرا ردّ کنند» و توسّط B52 ها داده شد؛ باوردارم.

      حذف
    2. https://tinyurl.com/4ffmkprv

      BBC میگوید که: فایلِ صوتیِ «روسپی رعنا رحیم پور» تجاوز به حریمِ خصوصیِ این جِنده بوده است. زیرا این فایلِ صوتی ماهیّتِ واقعی BBC و جمعی از اوباشانِ «شیعه مسلک» را که در این بی شرافتخانه در تلاش برایِ سفید شوییِ رژیمِ شیعی سنگِ تمام می گذارند را فاش کرد.
      این فایلِ صوتی به هیچ وجه یک گفتگویِ خصوصی میانِ مادر و دختر نیست. بلکه گفتگویی مهندسی شده و «معامله شده در ازایِ پول» بوده است تا ضبط شده و منتشر گردد.
      اوباشانی که در BBC گردِ هم آمده اند؛ بهتر از «روسپی رعنا رحیم پور» نیستند و نمیخواهند باور کنند که در میانِ مردمِ ایران ارزشی بیشتر از «کُهنهٔ حیض» ندارند.
      روسپی زاده هایِ اطّلاعاتی که در پشتِ این ماجرا بوده اند نیز آنقدر احمق هستند که به «کاهدان» زده اند. گویی که نمیدانند جایگاهِ BBC در میانِ مردم ایران کجاست؟ و ارزشِ این پروپاگاندا چقدر است؟
      این روسپی و قرمساقهایی که با BBC (شاخهٔ برون مرزیِ رژیمِ شیعی) همکاری می کنند و امروز «جیک جیکِ مَستونشون» است.... در «زمستونشون»... خون استفراغ خواهند کرد.

      حذف
  5. ورودِ رژیمِ شیعی به فازِ سرکوبِ نظامی و تبعاتِ آن (بخشِ ششم - پایانی)
    منتشر شد.

    پاسخحذف